Budućnost

Treba otvarati novi blog

G.Cross RSS / 30.03.2020. u 19:42

Trazili ljudi novi blog ( zbog broja kiomentara) pa evo.

 

Inace vec par dana , procentualno u vecini evropskih zemalja rast zarazenih se usporava.
I rast smrtnosti se usporava ali naravno sporije u ovoj fazi.

Sada treba ostati fokusiran, a to se najbolje postize plasenjem. Takvi su ljudi.

Rece onaj glavni KInez u Srbiji da treba cekati  4 dana pada broja zarazenih i onda jos 28 dana ( dve ture od 14 dana inkubacionog perioda)  pa onda pomisliti da se stvari krecu u pravom pravcu.

Mi smo jos reativno daleko svuda u Evopi od ta prva 4 dana ali verujem da imamo prve dokaze da izolacija radi. I treba je religiozno upraznjavati.

Ipak ja se osecam nekako bolje, mogu da zamislim da ce da se zavrsi. 

 

 



Komentari (536)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:49 31.03.2020

Re: stariji od 65

A što ti toliko mrziš Srbiju a voliš komuniste?


zato jer sam srbomrzac, strani placenik.


...a nisam videla da je neko pomenuo komuniste- bogtemazo i sa Koronom Tito- koji je on Supermen.

goblen tipa Viler, 250cmx340cm, zlatni ram, barok, Tito u Supermenovom plastu u borbi sa Koronom.
mariopan mariopan 16:49 31.03.2020

Re: stariji od 65

gedza.73
predatortz
vazduplohov,


Koliko sam puta ovo pokušao da izgovorim, sam Bog zna.
Ne ide!

ima jedan simpatičan lik, dobrica i svaki put kad hoće da kaže 'orijentaciono' on kaže 'orijentalno'. glupo mi da ga ispravljam pošto se već navikao a mislim da većina i ne obraća pažnju.

fora je što sam sebe počeo da hvatam kako sve češće i ja koristim 'orijentalno' u iste 'svrhe'

Pa ti si još dobar.

Mi smo usvojili, opet nenamerno jer smo se u početku sa tim zezali, pisanije sinove drugarice koja je Vranjanka: "...jesi li kod kuću u nedelji doći ću ti ja na kafi"?

I ono kad bismo na kafu pitamo jesi li kod kuću, da ti dođem na kafi?
docsumann docsumann 16:52 31.03.2020

Re: stariji od 65

alselone
I kakve veze Docs i Aureus sa time imaju?


Nemoj molim te da ulazimo ponovo u razgovor pitanjima.


a zašto ne?
rodni rodni 16:53 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
Sumnjam. Blogeri su listom bili protiv srkanja iz iste kašike. Možda neki idiot nije, mada sumnjam .

Ne, ne zbog kašike, nego zato što tamo u Utisku priča bukvalno u reč ono što vam je docs objašnjavao - da ovde postoji odsustvo svesti o sopstvenoj odgovornosti za ono što se dešavalo devedesetih i da je to zamenjeno samoviktimizacijom, s tim da je dodao da to važi za ceo region + još neke stvari koje bi mu ovde teško oprostili.

E sad kako je srbomrzac postao Pravoslavni Jerej ostaje kao misterija za razrešiti...

To nije tačno!
Naprotiv, ovde većina misli da je većina problema do samih Srba.
No, ono u čemu se stvara razlika je - što jedan deo blogera ne misli da su Srbi jedini krivci za sve što se dogodilo njima samima i ostalima koji su sa njima bili u dodiru.
Naravno, drugi deo blogera ovim prvima to 'smrtno' zamera!
angie01 angie01 16:54 31.03.2020

Re: stariji od 65

Eto primera. Šta je sad pa tu loše rečeno sa tvoje strane, nije mi jasno.


sa cije strane?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:54 31.03.2020

Re: stariji od 65


zato jer sam srbomrzac, strani placenik

Ma ti bi samo htela da se utrpaš u tu grupu, ali i ona, kakva je takva je, je za tebe nedostžna.

To, želja da se uguraš negde, je možda kod tebe i jača od mržnje prema sopstvenoj zemlji i naciji.
alselone alselone 16:55 31.03.2020

Re: stariji od 65

a zašto ne?


Rekao sam mnogo puta šta mislim o razgovoru pitanjima.
alselone alselone 16:56 31.03.2020

Re: stariji od 65

sa cije strane?


Sa njegove. Šta je loše rekao kada je pričao o Valjevu? Ja ne vidim ništa problematično.
niccolo niccolo 16:57 31.03.2020

Re: stariji od 65

pa misim, bar se nadam , da je lakši slučaj.

E da, nešto mi se čini da nam klinička slika ne daje osnova da pretpostavljamo da je lakši slučaj, ako razumeš šta hoću da kažem...
rodni rodni 16:58 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
virus je cisto zlo a ima i rogove ... to se isteruje samo na jedan nacin ... oni su navikli da cim postoji problem - crkve budu pune ... mozda sad krenu da raznose po kucama ...

Pa brate ako može škola preko Interneta onda može i liturgijja i pričest preko Skajpa, upali svako po Skajp, pop pruži onu kaščicu ka kameri, ovaj zine na kameru, srkne, ćaozdrao, Bog će prepoznati nameru kod oboijce, razumeće, sa njim bežično (doduše half duplex) komuiciraju već 2000 godina.

Otkud ti znaš da nije full duplex?
Makar sa nekima.
mariopan mariopan 16:58 31.03.2020

Re: stariji od 65

Kritikovanje Srbije nije isto što i srbomržnja.

Sto puta naglašeno. I mora opet.
docsumann docsumann 16:59 31.03.2020

Re: stariji od 65

alselone
a zašto ne?


Rekao sam mnogo puta šta mislim o razgovoru pitanjima.


pa vidiš da se zajebavam
maksa83 maksa83 17:01 31.03.2020

Re: stariji od 65

Otkud ti znaš da nije full duplex?
Makar sa nekima.

Tu već izlazimo iz religijskog i zalazimo u medicinski domen.
angie01 angie01 17:01 31.03.2020

Re: stariji od 65

Ma ti bi samo htela da se utrpaš u tu grupu, ali i ona, kakva je takva je, je za tebe nedostžna.


pa ti si mi to rekao- ne mozes da zapamtis ni u razmaku od par minuta- ti si mi rekao, zasto mrzim Srbiju- a zna se ko to radi- drugosrbijanci, strani placenici, autosovinisti, lazni elitisti,...tako kaze i drug preCednik.

i evo sada jos jednom, u prilicno nelogicnoj postavci, ono ja bih, al je jace od mene to sto bih ja, od onga sto vec jesam, a nedostizno je za mene.
alselone alselone 17:03 31.03.2020

Re: stariji od 65

pa vidiš da se zajebavam


OK, moja greška, nije mi to zvučalo kao fazon.

freehand freehand 17:07 31.03.2020

Re: stariji od 65

хајде нађи где сам ја то све оно што су нам други радили користио да оправдам срања срба, па да разјаснимо ако је било нејасно написано

Ma ja sam tebe samo citirao, uz to što sam redosled rečenica promenio tako da odgovara realnosti kako je ja vidim. I interesantno je i to dasi jako osetljiv na finese i fine jezičke distinkcije kad se o tebi govori.
ne znam šta je podloga za takvo stanje svesti niti želim da u to čačkam, no način na koji reaguješ kad god se pomenu ustaše i hrvati nije baš svakodnevan, kako bih rekao.
O nekakvoj balansiranosti i objektivnosti tek nema reči.
maksa83 maksa83 17:07 31.03.2020

Re: stariji od 65

да се не смараш, наравно да су имали све разлоге да се тога боје, што се на крају и видело)

Pa to baš i ne znaš, pošto tu imaš tzv. self-fulfilling prophecy. Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Srbiju i desi se ... potpuno neočekivana i neverovatna stvar - kad su se konsolidovali i zgomilali oružja kao i mi - proterali nas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:08 31.03.2020

Re: stariji od 65

pa ti si mi to rekao

Ne nisam ti to rekao, rekao sam ti da je mrziš.

A srbomrsci i strani plaćenici posebno kad se napiše italikom, kao ti što si uradila, je naziv za grupu koja sebe smatra elitom i koja, zaista, ima respektabilanu obrazovnu a posebmo intelektualnu strukturu.

Ne pripadaš ti tu i pored očite očajničke želje da se tu uguraš.
angie01 angie01 17:08 31.03.2020

Re: stariji od 65

Sa njegove.


pa tako sam i mislisla:)))


Ja ne vidim ništa problematično.


mislim da sam jasna bila u tom svom komentaru- nista strasno, samo uobicajeno komicno insistiranje na uradcima,sta god da je tema-uvek...ja sam komentarisala manir.

...a kada si vec pritrcao:)-kao sto nedavno rece meni, ne znam sto se bunis i smeta ti da ti kazem dobronamerno da nesto nije ok u prilicno eksplicitnom okrivljavanju, koje btw ne stoji, a ti sada pokusavas da das podrsku sasvim bespotrebno i to na moju zahebanciju...na koju on mene u replici vredja- bas zanimljivo razumevanje stvari.
docsumann docsumann 17:10 31.03.2020

Re: stariji od 65

mariopan
Kritikovanje Srbije nije isto što i srbomržnja.

Sto puta naglašeno. I mora opet.


mora.

ako, i treba. nije zgoreg.


no, tvrditi da je stav kako je ustaški pokret hrvatskoj nametnut gnusan i da ne zavarjeđuje komentara, sem - mrš, po meni je potpuno nezreo pristup razumjevanju hrvatko-srpskih odnosa.

time se implicitno spočitava hrvatskom narodu da je NDH pravi odraz njihovog nacionalnog bića i njihovih istorijkih političkih stremljenja, tj. da su polumonstrumi po difoltu, i da imaju taj neki genocidni gen

no, neki ne vide mržnju, čak ni kad je seju
freehand freehand 17:12 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
да се не смараш, наравно да су имали све разлоге да се тога боје, што се на крају и видело)

Pa to baš i ne znaš, pošto tu imaš tzv. self-fulfilling prophecy. Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Srbiju i desi se ... potpuno neočekivana i neverovatna stvar - kad su se konsolidovali i zgomilali oružja kao i mi - proterali nas.

Ne baš tako al generalno si u pravu. I mediji u Srbiji -a koje Srbi prilježno čitaju s one strane Drine - pumpaju li pumpaju, od 1 komarca prave sto slonova,podjaruju i strah i bes a šovinisti raspomanljeni ne verujući da je njihov čas nastupi samo pičetamo i ovamo,uzduž i popreko.
Sve je tu, dobrodošli na pičvajz.
predatortz predatortz 17:13 31.03.2020

Re: stariji od 65

time se implicitno spočitava hrvatskom narodu da je NDH pravi odraz njihovog nacionalnog bića


Voleo bih da to Hrvati demantuju, no nešto se ne trude oko toga.
angie01 angie01 17:14 31.03.2020

Re: stariji od 65

Ne nisam ti to rekao, rekao sam ti da je mrziš.


cekaj, mrzim je, a nisam srbomrzac?..aha,

i jos, nisam obrazovana i van sam posebnih struktura,...znaci, nista od stranog placanistva, autosovinizma i ostalog,...a ja bas htela:)...samo obican srbomrzac.:)))

eto, rece doktor huci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:18 31.03.2020

Re: stariji od 65

cekaj, mrzim je, a nisam srbomrzac

Ne pripadaš toj grupi, a mrziš Srbiju, to da.

Nema mnogo veze to sa formano završenim školama, evo i ovaj valjevski gradonačlnik je formalno visoko obrazovan, fakultet, medicinski, specijalizacija, zavidno stvarno.
Ali intelektualni nivo, rupa
E to tebe zeza.
freehand freehand 17:22 31.03.2020

Re: stariji od 65

Naprotiv, ovde većina misli da je većina problema do samih Srba.
No, ono u čemu se stvara razlika je - što jedan deo blogera ne misli da su Srbi jedini krivci za sve što se dogodilo njima samima i ostalima koji su sa njima bili u dodiru.
Naravno, drugi deo blogera ovim prvima to 'smrtno' zamera!

Naprotiv, ovo je izvrtanje i klasičan bulšit. Ja, na primer ne mislim da su Srbi krivi za sve. Ali apsolutno dajem za pravo i drugomislećim Srbima, i Englezima, i Mongolima, i Maorima pa čak i Hrvatima da o tome imaju svoje mišljenje i svoje viđenje. I razgovor uz međusobno uvažavanje i poštovanje jedini je način da se do nekakve "istine" dođe, koršćenjem činjenica i argumenata. To, naravno, ne važi za šovinističke mentole kojima je mržnja suština i osnov i koji samo u drugima uvek prepoznaju zlo i samo u njihovim rečima laž. Dodatno, to im je i opravdanje dasami besomučno lažu i spinuju jerbo je to za nacionalno dobro i dobrobit srpskog naroda.
E pa, domaćini - nije. Nikad laž u vitoperenje stvarnosti ne može nikom dobro da donese, a takvi najvišezla upravo svom narodu i okruženju donose.
floki floki 17:24 31.03.2020

Re: stariji od 65

freehand
хајде нађи где сам ја то све оно што су нам други радили користио да оправдам срања срба, па да разјаснимо ако је било нејасно написано

Ma ja sam tebe samo citirao, uz to što samredosled promenio tako da odgovara realnosti kako je ja vidim. I interesantno je i to dasi jako osetljiv na finese i fine jezičke distinkcije kad se o tebi govori.
ne znam šta je podloga za takvo stanje svesti niti želim da u to čačkam, no način na koji reaguješ kad god se pomenu ustaše i hrvati nije baš svakodnevan, kako bih rekao.
O nekakvoj balansiranosti i objektivnosti tek nema reči.


види, сад си овај један случај "фине језичке дистинкције" проширио на "увек" - твоја ствар како ћеш да генерализујеш, само је погрешна

морам опет да те исправим - ја се баш и не сећам да реагујем увек кад се помену овде хрвати и усташе (углавном лупетам глупости овде на блогу), овај пут сам реаговао јер ми је једноставно било огавно - и даље ми је огавно

врло је могуће да сам још понекад реаговао (мислим да се сећам да сам реаговано на лицемерје типа "иста балега коју је точак раздвојио" или како већ)

помињање хрвата у било ком другом "нормалном" контексту не да није никакав проблем, чак мислим да сам и ја овде некад пре линковао текстове са оне хрватске "пушионе", који су ми били супер и читао сам их редовно пре (мислим да је тај момак погинуо или тако нешто, јбг)


angie01 angie01 17:26 31.03.2020

Re: stariji od 65

Ne pripadaš toj grupi, a mrziš Srbiju, to da.


pa kako, zasto...oh sudbino kleta...

Ali intelektualni nivo, rupa
E to tebe zeza.


znas sta- neko ko toliko lupeta i ne razume najobicnije stvari, pa kada mu se ukaze na greske, krene kukavicki da se vadi jeftinim forama i agresivnim napadima, kao svaki primitivac, sebi daje za pravo da nekog drugog kvalifikuje utomsmislu, je smesno,...a jadan je razlog tog progona, baziran na nacionalistickoj matrici,...kako ono bese, nacionalizam je poslednje utociste hulja.

eno ti linKa o Kisovim razmisljanjima na tu temu- ako mozes da razumes.
docsumann docsumann 17:32 31.03.2020

Re: stariji od 65

alselone
pa vidiš da se zajebavam


OK, moja greška, nije mi to zvučalo kao fazon.



pa kako bolan ne razumješ... tebi je fri na tvoj kometar uzvratio pitanjem, na što si ga ti u sledećem komentaru, na to njegovo pitanje, zamolio da se ne razgovaramo pitanjima, jer imaš ti neki tvoj razlog odranije, kad ste se nešto zapetljali u pitanjima, pa niste znali đe da stavite zarez na kraju, a đe upitnik ispred velikog slova.
e, na što sam ja opet, ne tad kad ste se to tada zapetljali sa pitanjima, već sad, to jest maloprije, pitao - a zašto ne? što je ujedno bilo, je li, i pitanje na frijev odgovor, postavljen pitanjem kao komentar upućen tebi...pa mi to bilo smješno, kako bih ti reko' ne ko što je Čkalja smješan recimo, već duhovito smješno.
ma, ne kažem ja da je to Čkaljino neduhovito, samo je to druga vrsta humora..igranog.



gedza.73 gedza.73 17:34 31.03.2020

Re: stariji od 65

hoochie coochie man
Samo pominjanje detalja iz srpske istorije je loše samo po sebi.


Samo čekam šta će ista ekipa da priča kad dođe pitanje jevrejskih žrtava i spomen parka Sajmište.
Salto mortale.

Zamišljam ih kako u Jad Vašemu koriste istu argumentaciju i na skupu u Izraelu Jevrejima govore kako 'kapacitet Jasenovca nije bio veći od 3000' tako da njihovi podaci nisu tačni kad oni pomenu svoje žrtve.

Ili da treba da budu zagledani u budućnost pošto je malkice krivica i na njihovoj strani. Ipak su oni držali svetske pare u rukama.
(ne znam da li je potreban 'ironičan' smajli)

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:34 31.03.2020

Re: stariji od 65

eno ti linKa o Kisovim


Evo je i o Kišu :)

Sve si razumela, vidim.
rodni rodni 17:37 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
да се не смараш, наравно да су имали све разлоге да се тога боје, што се на крају и видело)

Pa to baš i ne znaš, pošto tu imaš tzv. self-fulfilling prophecy. Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Srbiju i desi se ... potpuno neočekivana i neverovatna stvar - kad su se konsolidovali i zgomilali oružja kao i mi - proterali nas.

Slabo ti o tome znaš!
Aaaa, da - ti si tada bio mali!
I bolje da ne znaš.
freehand freehand 17:39 31.03.2020

Re: stariji od 65

врло је могуће да сам још понекад реаговао (мислим да се сећам да сам реаговано на лицемерје типа "иста балега коју је точак раздвојио" или како већ)

Nije valjda da te krleža nervira?

Inače, ovako može da se razgovara, ako ima šta da se kaže. Pozdravljam drastično niži nivo strasti od jučerašnjeg.
maksa83 maksa83 17:40 31.03.2020

Re: stariji od 65

Slabo ti o tome znaš!
Aaaa, da - ti si tada bio mali!
I bolje da ne znaš.

Pa nisam baš bio mali, i malo mi je dosadilo da objašnjavam da sam ovo 83 fasovao kada su svi fasovali 92 zahvaljujući "domišljatom" algoritmu za razrešenje kolizije ako već postoji maksa92.
rodni rodni 17:41 31.03.2020

Re: stariji od 65

docsumann
mariopan
Kritikovanje Srbije nije isto što i srbomržnja.

Sto puta naglašeno. I mora opet.


mora.

ako, i treba. nije zgoreg.


no, tvrditi da je stav kako je ustaški pokret hrvatskoj nametnut gnusan i da ne zavarjeđuje komentara, sem - mrš, po meni je potpuno nezreo pristup razumjevanju hrvatko-srpskih odnosa.

time se implicitno spočitava hrvatskom narodu da je NDH pravi odraz njihovog nacionalnog bića i njihovih istorijkih političkih stremljenja, tj. da su polumonstrumi po difoltu, i da imaju taj neki genocidni gen

no, neki ne vide mržnju, čak ni kad je seju

Ma, slabo ti stojiš sa tim interpretacijama šta Hrvati misle o NDH.
To bi oni sami trebalo da kažu.
Otiđi u bilo koje mesto - i videćeš da u bilo kome gradu postoje sve ulice imenovane po ustaškim prvacima - od Mileta Budaka pa do Eugena Kvaternika.
Jedino se libe da imenuju i Pavelićevu ulicu.
rodni rodni 17:43 31.03.2020

Re: stariji od 65

freehand
Naprotiv, ovde većina misli da je većina problema do samih Srba.
No, ono u čemu se stvara razlika je - što jedan deo blogera ne misli da su Srbi jedini krivci za sve što se dogodilo njima samima i ostalima koji su sa njima bili u dodiru.
Naravno, drugi deo blogera ovim prvima to 'smrtno' zamera!

Naprotiv, ovo je izvrtanje i klasičan bulšit. Ja, na primer ne mislim da su Srbi krivi za sve. Ali apsolutno dajem za pravo i drugomislećim Srbima, i Englezima, i Mongolima, i Maorima pa čak i Hrvatima da o tome imaju svoje mišljenje i svoje viđenje. I razgovor uz međusobno uvažavanje i poštovanje jedini je način da se do nekakve "istine" dođe, koršćenjem činjenica i argumenata. To, naravno, ne važi za šovinističke mentole kojima je mržnja suština i osnov i koji samo u drugima uvek prepoznaju zlo i samo u njihovim rečima laž. Dodatno, to im je i opravdanje dasami besomučno lažu i spinuju jerbo je to za nacionalno dobro i dobrobit srpskog naroda.
E pa, domaćini - nije. Nikad laž u vitoperenje stvarnosti ne može nikom dobro da donese, a takvi najvišezla upravo svom narodu i okruženju donose.

Eeeee, jebiga!
Počeo da čitam komentar - i rekoh, pa ovo bih mogao da potpišem.
Kad ono - na kraju ga zasra do balčaka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 31.03.2020

Re: stariji od 65

Samo čekam šta će ista ekipa da priča kad dođe pitanje Jevreja i spomen parka Sajmište.
Salto mortale.

Zamišljam ih kako u Jad Vašemu koriste istu argumentaciju i na skupu u Izraelu Jevrejima govore kako 'kapacitet Jasenovca nije bio veći od 3000' tako da njihovi podaci nisu tačni kad oni pomenu svoje žrtve.


Pa da, to je taj princip.

Jbt, pomenem, u jednoj rečenici, primer dobrog i primer lošeg, nešto što je apsolutno uobičajeno, što se stotinama puta ovde radilo, ne znam ni sam koliko puta se reklo, sad nam je odvratno, a sećate se kako je bilo onda, pa krenu hvalisanja perioda Jugoslavije.
Ona Sidranova fraza o sadašnjem lošem u odnosu na ondašnje dobro, se ponavlja kao očenaš, i to ne smeta Endži ni sličnima, ali kad kao primer dobrog, da bi istakao današnje loše, uzmeš nešto što je srpsko, e to brale ne može, može samo komunsitičko dobro, ništa drugo.

Ne usuđuje se da kaže, a to bi stvarno bilo u redu, ne, nije za vreme Nenadovića bilo dobro, pa da objasni zašto nije, nego samo, ne, njih ne pominji.

Budale, što se mene tiče.
floki floki 17:44 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
да се не смараш, наравно да су имали све разлоге да се тога боје, што се на крају и видело)

Pa to baš i ne znaš, pošto tu imaš tzv. self-fulfilling prophecy. Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Srbiju i desi se ... potpuno neočekivana i neverovatna stvar - kad su se konsolidovali i zgomilali oružja kao i mi - proterali nas.


видиш, овде је много тога за дискусију

имали су, наравно, све разлоге да се боје, ваљда је свима јасно да је хрватима био циљ хрватска са пар процената срба да служе тамо као икебана

видиш, то што у твојој глави (и не само твојој) чучи наратив да је то хрватска територија на којој срби живе скоро па као гости а не српска исто толико колико и хрватска је последица југословенства и на жалост, већина срба и даље не уме да размишља ван те југословенске кутије

свеједно, та партија шаха је започета стварањем југославије (катастрофа по србе, тотална) и тада се завршавала

чак и у тој завршници мислим да је било договора да се то тако заврши, тај "војни" успех са хрватске стране је ту мањи део приче

и зашто је "велика србија" толики проблем? па то је европска идеја, никако оригинално српска

то што су југословенски, "српски" комунисти гурнули гамад (своје људе) попут шешеља и драшковића да нормалном свету преко сваке мере огаде српски национализам (не шовинизам) је јбг, успела операција

freehand freehand 17:45 31.03.2020

Re: stariji od 65

Otiđi u bilo koje mesto - i videćeš da u bilo kome gradu postoje sve ulice imenovane po ustaškim prvacima - od Mileta Budaga pa do Eugena Kvaternika.

U koliko si ti hrvatskih gradova bio i video sve te ulice?
Da nisi gledao na Гугл мапс фор четникс?
maksa83 maksa83 17:47 31.03.2020

Re: stariji od 65

Otiđi u bilo koje mesto - i videćeš da u bilo kome gradu postoje sve ulice imenovane po ustaškim prvacima - od Mileta Budaga pa do Eugena Kvaternika.

Ulica Mila Budaka postoji samo u Mostaru, a tamo se desilo ovo. U Virovitici je preimenovana.

Eugen Kvaternik je njihov borac za nezavisnost od AU monarhije koji je umro krajem XIX veka.
freehand freehand 17:51 31.03.2020

Re: stariji od 65

Eugen Kvaternik je njihov borac za nezavisnost od AU monarhije koji je umro krajem XIX veka.

Prvi. Drugi je bio OVAJ
floki floki 17:52 31.03.2020

Re: stariji od 65

freehand
врло је могуће да сам још понекад реаговао (мислим да се сећам да сам реаговано на лицемерје типа "иста балега коју је точак раздвојио" или како већ)

Nije valjda da te krleža nervira?

Inače, ovako može da se razgovara, ako ima šta da se kaže. Pozdravljam drastično niži nivo strasti od jučerašnjeg.


питање, ако немаш ништа против (наравно, не мораш да одговориш):
јел се ти то намерно правиш блесав само да бих се ја ваљао у том твом блату?

рекао сам да ми је та изјава лицемерна, али си ти то одмах генерализовао на целог крлежу - због чега?

ево, ја могу да ти понудим три опције да одговориш:
1. безобразан си
2. глуп си
3. ако 1. и 2. нису тачни одговори, допиши сам: ___________________________

па данас нема огавности од јуче, па ето, не морам
freehand freehand 17:53 31.03.2020

Re: stariji od 65

floki
freehand
врло је могуће да сам још понекад реаговао (мислим да се сећам да сам реаговано на лицемерје типа "иста балега коју је точак раздвојио" или како већ)

Nije valjda da te krleža nervira?

Inače, ovako može da se razgovara, ako ima šta da se kaže. Pozdravljam drastično niži nivo strasti od jučerašnjeg.


питање, ако немаш ништа против (наравно, не мораш да одговориш):
јел се ти то намерно правиш блесав само да бих се ја ваљао у том твом блату?

рекао сам да ми је та изјава лицемерна, али си ти то одмах генерализовао на целог крлежу - због чега?

ево, ја могу да ти понудим три опције да одговориш:
1. безобразан си
2. глуп си
3. ако 1. и 2. нису тачни одговори, допиши сам: ___________________________

па данас нема огавности од јуче, па ето, не морам

Zajebo sam se, izvini.
Milan Novković Milan Novković 17:57 31.03.2020

Re: stariji od 65

docsumann
alselone
pa vidiš da se zajebavam


OK, moja greška, nije mi to zvučalo kao fazon.



pa kako bolan ne razumješ... tebi je fri na tvoj kometar uzvratio pitanjem, na što si ga ti u sledećem komentaru, na to njegovo pitanje, zamolio da se ne razgovaramo pitanjima, jer imaš ti neki tvoj razlog odranije, kad ste se nešto zapetljali u pitanjima, pa niste znali đe da stavite zarez na kraju, a đe upitnik ispred velikog slova.
e, na što sam ja opet, ne tad kad ste se to zapetljali sa pitanjima, već sad, maloprije, pitao - a zašto ne? što je ujedno bilo, je li, i pitanje na frijev odgovor, postavljen pitanjem tebi...pa mi to bilo smješno, kako bih ti reko' ne ko što je Čkalja smješan recimo, već duhovito smješno.
ma, ne kažem ja da je to Čkaljino neduhovito, samo je to druga vrsta humora..igranog.

Pošto nije olako pokupiti sve niti ovog treda, ako se samo ovde skoči, na tvoj komentar, meni se komentar učinio kao dobar materijal za testiranje Google prevodioca, do Engleskog i nazad (ja to često radim sa textom i sa indeksiranje fotki, da ocenim dokle su i na koji način dobacili (ne mogu previše da ocenim):

"... па како болно не разумете ... фри на ваш комет је одговорио питањем, на које сте ви у следећем коментару на то његово питање тражили да не разговарамо о питањима, јер имате неки разлог за вас када нешто се заплело у питањима, тако да нисте знали где да ставите зарез на крају, а испред великог слова је стајала ознака питања.
Па, на шта сам ја опет, не кад сте га убацили у питања, али сада, пре тренутак, питао - зашто не? шта је било, да ли је то такође било питање на одговор Фри, поставио сам вам питање ... па, то је мени било смешно, да вам кажем "не ко је на пример смешан, већ шаљиво смешан.
не, не кажем да је Чкаљина без мириса, то је само другачија врста хумора ... разиграна ...
"

Dosta falšira Google, iako ih je impresivno posmatrati iz godine u godino, dok je tvoj mir korektno odradio
floki floki 17:59 31.03.2020

Re: stariji od 65

freehand
Zajebo sam se, izvini.

нема фрке
angie01 angie01 18:04 31.03.2020

Re: stariji od 65

to ne smeta Endži ni sličnima, ali kad kao primer dobrog, da bi istakao današnje loše, uzmeš nešto što je srpsko, e to brale ne može, može samo komunsitičko dobro, ništa drugo.


u mom kraju kazu za nekog da je sitna dusa, kada svakomalo naskace na nekog i zlurado mu se obraca nicim izazvan-jer mu se ovaj ni ne obraca- al zato eksplodira i na najmanju reakciju upucenu s druge strane, makar ona bila samo fazon, koji pri tome ima uporiste....znaci, pogadja metu:).
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:07 31.03.2020

Re: stariji od 65

jer mu se ovaj ni ne obraca-


Ko se bre ne obraća?
Pa ti si prva krenula da sikćeš na pomen Nneadovića.
Da nisi, niko reč o tome ne bi rekao.
A sad ne obraćaš se kao.

Šta je bre s tobom?
rodni rodni 18:14 31.03.2020

Re: stariji od 65

hoochie coochie man
Samo čekam šta će ista ekipa da priča kad dođe pitanje Jevreja i spomen parka Sajmište.
Salto mortale.

Zamišljam ih kako u Jad Vašemu koriste istu argumentaciju i na skupu u Izraelu Jevrejima govore kako 'kapacitet Jasenovca nije bio veći od 3000' tako da njihovi podaci nisu tačni kad oni pomenu svoje žrtve.


Pa da, to je taj princip.

Jbt, pomenem, u jednoj rečenici, primer dobrog i primer lošeg, nešto što je apsolutno uobičajeno, što se stotinama puta ovde radilo, ne znam ni sam koliko puta se reklo, sad nam je odvratno, a sećate se kako je bilo onda, pa krenu hvalisanja perioda Jugoslavije.
Ona Sidranova fraza o sadašnjem lošem u odnosu na ondašnje dobro, se ponavlja kao očenaš, i to ne smeta Endži ni sličnima, ali kad kao primer dobrog, da bi istakao današnje loše, uzmeš nešto što je srpsko, e to brale ne može, može samo komunsitičko dobro, ništa drugo.

Ne usuđuje se da kaže, a to bi stvarno bilo u redu, ne, nije za vreme Nenadovića bilo dobro, pa da objasni zašto nije, nego samo, ne, njih ne pominji.

Budale, što se mene tiče.

Da - jebote!
A šta bi ti rekli, na primer, da ja kažem da su Srbi još za vreme kneževine, nekoliko godina pre 1900-te imali 'Uputstvo za pakovanje živežnih namirnica' - sa sve crtežima kako se to radi.
Nedavno sam ga držao u ruci - preko 100 stranica knjižica.
'Srbomrsci' bi rekli da je to nemoguće.
docsumann docsumann 18:17 31.03.2020

Re: stariji od 65

Ma, slabo ti stojiš sa tim interpretacijama šta Hrvati misle o NDH.
To bi oni sami trebalo da kažu.


oh, ti to nepogrješivo znaš, jer ih poznaješ

za razliku od tebe, ja često odgledam neku TV emisiju gdje se hrvati obraćaju hrvatima.
i najinteresantnije mi je da slušam kad pričaju o njima neugodnim temama, NDH, Jasenovac, Stepinac...
ono, gledam to potpuno opušteno, nemam nekog svog (opoziciong) favorita koji bi me mogao iznervirati slabim nastupom kontra vlasti.
namaš pojma koliko njih gledaju na ustaše slično kao mi. bio bi pozitivno iznenađen.
no kako da ih i čuješ kad ne gledaš HRT.

naravno, postoji i veliki problem nastupa HDZ-ovih predstavnika vlasti kad trebaju organizovat komemoraciju žrtvama u Jasenovcu, gdje oni obično učine neku glupost vezujući to za počat braniteljima u zadnjem ratu, i kojekakvre druge bedastoće, samo da ne bude ono što treba da bude.

al ovi koje ja gledam upravo kritikuju takav jedan licemjeran odnos.

oni će ti reći i da je problem ustaštva ozbiljan problem hrvatske danas i da na njega ne postoji adekvatan odgovor države.



o ovima koji drže kući poglavnikovu sliku, pa niko ovdje ne spori da ih ima.
nit da ih se u zadnje namnožilo.
al bi li mogao bar ugrubo reći koliko je takvih domova procentualno u rvata?
mislim da ta slika bez te statistike (paušalne) ne govori cijelu priču.

reći da je hrvatska većinski pruostaška zemlja, i da je ustaštvo oduvijek bilo njen imanentni i većinski odnos prema srbima je opasna laž.
time je svaki dijalog, il bar pokušaj razumjevanja dva narod osuđen na propast.
rodni rodni 18:20 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
Otiđi u bilo koje mesto - i videćeš da u bilo kome gradu postoje sve ulice imenovane po ustaškim prvacima - od Mileta Budaga pa do Eugena Kvaternika.

Ulica Mila Budaka postoji samo u Mostaru, a tamo se desilo ovo. U Virovitici je preimenovana.

Eugen Kvaternik je njihov borac za nezavisnost od AU monarhije koji je umro krajem XIX veka.

Izguglaj ti to malo bolje - i samo dodaj 'Dido'.
I za Budaka - takođe.
predatortz predatortz 18:21 31.03.2020

Re: stariji od 65

reći da je hrvatska većinski pruostaška zemlja, i da je ustaštvo oduvijek bilo njen imanentni i većinski odnos prema srbima je opasna laž


Mislim da je tvrdnja da Hrvatska nije u potpunosti proustaška zemlja mnogo bliža istini.
rodni rodni 18:25 31.03.2020

Re: stariji od 65

docsumann
Ma, slabo ti stojiš sa tim interpretacijama šta Hrvati misle o NDH.
To bi oni sami trebalo da kažu.


oh, ti to nepogrješivo znaš, jer ih poznaješ

za razliku od tebe, ja često odgledam neku TV emisiju gdje se hrvati obraćaju hrvatima.
i najintereantnije mi je da slušam kad pričaju o njima neugodnim temama, NDH, Jasenovac, Stepinac...
ono, gledam to potpuno opušteno, nemam nekog svog (opoziciong) favorita koji bi me mogao iznervirati slabim nastupom kontra vlasti.
namaš pojma koliko njih gledaju na ustaše slično kao mi. bio bi pozitivno iznenađen.
no kako da ih i čuješ kad ne gledaš HRT.

naravno, postoji i veliki problem nastupa HDZ-ovih predstavnika vlasti kad trebaju organizovat komemoraciju žrtvama u Jasenovcu, gdje oni obično učine neku glupost vezujući to za počat braniteljima u zadnjem ratu, i kojekakvre druge bedatoće, samo da ne bude ono što treba da bude.

al ovi koje ja gledam upravo kritikuju takav jedan licemjeran odnos.

oni će ti reći i da je problem ustaštva ozbiljan problem hrvatske danas i da na njega ne postoji adekvatan odgovor države.



o ovima koji drže kući poglavnikovu sliku, pa niko ovdje ne spori da ih ima.
i da ih se u zadnje namnožilo.
al bi li mogao bar ugrubo reći koliko je takvih domova procentualno u rvata?
mislim da ta slika bez te statistike (paušalne) ne govori cijelu priču.

reći da je hrvatska većinski pruostaška zemlja, i da je ustaštvo oduvijek bilo njen imanentni i većinski odnos prema srbima je opasna laž.
time je svaki dijalog, il bar pokušaj razumjevanja dva narod osuđen na propast.


Lažno 'razumevanje' posledica drugog svetskog rata je pokazala svoje 90-tih.
Ja ne gledam ni naše političke emisije - a kamoli da gledam hrvatske ili muslimanske.
Ali čitam vesti na njihovim portalima - levim i desnim.
A još više čitam komentare na te vesti - jer oni kazuju mnogo više od samih vesti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 31.03.2020

Re: stariji od 65

Da - jebote!
A šta bi ti rekli, na primer, da ja kažem da su Srbi još za vreme kneževine, nekoliko godina pre 1900-te imali 'Uputstvo za pakovanje živežnih namirnica' - sa sve crtežima kako se to radi.
Nedavno sam ga držao u ruci - preko 100 stranica knjižica.
'Srbomrsci' bi rekli da je to nemoguće.


Ima tih zanimnjivosti još, ali gde da o njima pričaš, tužili bi te evropskom komesaru za ugrožavanje ljuskih prava :)

Recimo o tome da je žena poznatog srpskog vojvode organizovala muški harem.
Muž organizovao sebi ženski, a ona: jel tako, e sad ćeš da vidiš, pa pokupi sve momke iz sela i dovede ih kod sebe, kažu da se momci uopšte nisu bunili :)
angie01 angie01 18:32 31.03.2020

Re: stariji od 65

A sad ne obraćaš se kao.


huci, znam da ti razumevanje tesko ide, al ovde je bas jasno da se radi o tvom uobicajenom naskakanju na mene, kada ti se uopste ne obracam, sto stalno radis, -pri tome, dugi niz godina sam te uredno preskakala bez i jedne reci, sto te isto nije sprecavalo da me zajedljivo zaskakujes prilicno neinteligentnim doskociama- i onda jos dotrce tvoji, sto je bas sramotno stalkiranje...to su cinjenice...iako imate obicaj da kukavicki to negirate.

ovaj fazon sada na ovom blogu je mozda jedan od ukupno dva puta za 14 godina da sam ja replicirala na neki tvoj komentar-i to fazonom,...pa si skocio da vristis do neba, vredjas, pricas neku pricu o srbomrziteljima i to onim obicnim:).

eto, toliki si ti baja.
maksa83 maksa83 18:34 31.03.2020

Re: stariji od 65

Muž organizovao sebi ženski, a ona: jel tako, e sad ćeš da vidiš, pa pokupi sve momke iz sela i dovede ih kod sebe, kažu da se momci uopšte nisu bunili :)

Kad smo kod toga, ako sam dobro razumeo Kralj Tajlanda je sebi organizovao lockout u ova virusna vremena tako što se izolovao u hotel u Garmiš Partenkirhenu sa 20 (dvadeset) konkubina.

Pa reci da nije Kralj...
predatortz predatortz 18:36 31.03.2020

Re: stariji od 65

Pa reci da nije Kralj


Nije!
Čovek je car!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:38 31.03.2020

Re: stariji od 65


Kad smo kod toga, ako sam dobro razumeo Kralj Tajlanda je sebi organizovao lockout u ova virusna vremena tako što se izolovao u hotel u Garmiš Partenkirhenu sa 20 (dvadeset) konkubina.

Pa reci da nije Kralj..


E za njega važi ona
da me metne ko za kralja
ja bih znao kako valja:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 31.03.2020

Re: stariji od 65

o tvom uobicajenom naskakanju na mene


Idi bre Endži :)
Sve ti je oprošteno :)
angie01 angie01 18:42 31.03.2020

Re: stariji od 65

Pa reci da nije Kralj...


kad amo kod kralja Tajlanda- njegova slika se svuda drzi u onoj kosini izmedju najvise tacke na zidu i delu plafona,...jer ne moze nista drugo sto je okaceno da bude u nekoj poziciji visoj nego sto je njegova, pa je onda tako resen problem eventualne milimeterske greske.
docsumann docsumann 18:43 31.03.2020

Re: stariji od 65

па како болно не разумете


suština

docsumann docsumann 18:44 31.03.2020

Re: stariji od 65

A još više čitam komentare na te vesti - jer oni kazuju mnogo više od samih vesti.


onda nam nema spasa, ni jednima ni drugima
angie01 angie01 18:44 31.03.2020

Re: stariji od 65

Idi bre Endži :)
Sve ti je oprošteno :)


nema potrebe za tim, jer ja nisam nista lose uradila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:45 31.03.2020

Re: stariji od 65

angie01
Idi bre Endži :)
Sve ti je oprošteno :)


nema potrebe za tim, jer ja nisam nista lose uradila.


Sad nisi, samo mi bilo smešno.
docsumann docsumann 18:45 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
Muž organizovao sebi ženski, a ona: jel tako, e sad ćeš da vidiš, pa pokupi sve momke iz sela i dovede ih kod sebe, kažu da se momci uopšte nisu bunili :)

Kad smo kod toga, ako sam dobro razumeo Kralj Tajlanda je sebi organizovao lockout u ova virusna vremena tako što se izolovao u hotel u Garmiš Partenkirhenu sa 20 (dvadeset) konkubina.

Pa reci da nije Kralj...


a od suplemenata viagra sa vitaminom C
maksa83 maksa83 18:46 31.03.2020

Re: stariji od 65

nema potrebe za tim, jer ja nisam nista lose uradila.

Ja da sam huči sad bih ti rekao dobre djeeevooojjkE one idu u raj baš sve loše djeeevooojkE idu kud god zaželeee.
angie01 angie01 18:48 31.03.2020

Re: stariji od 65

a da sam huči sad bih ti rekao dobre djeeevooojjkE one idu u raj baš sve loše djeeevooojkE idu kud god zaželeee.


... al nisi,...niti je to bio kontekst.
floki floki 18:49 31.03.2020

Re: stariji od 65

maksa83
Muž organizovao sebi ženski, a ona: jel tako, e sad ćeš da vidiš, pa pokupi sve momke iz sela i dovede ih kod sebe, kažu da se momci uopšte nisu bunili :)

Kad smo kod toga, ako sam dobro razumeo Kralj Tajlanda je sebi organizovao lockout u ova virusna vremena tako što se izolovao u hotel u Garmiš Partenkirhenu sa 20 (dvadeset) konkubina.

Pa reci da nije Kralj...


могу мислити каква је туча била међу мушком послугом тог хотела ко ће да буде на услузи овој дружини у карантину, колико год карантин трајао...

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 31.03.2020

Re: stariji od 65

могу мислити каква је туча била међу мушком послугом тог хотела ко ће да буде на услузи овој дружини у карантину, колико год карантин трајао...


Al nije ni kralj lud
poštrojio je on to na vreme :)
freehand freehand 18:51 31.03.2020

Re: stariji od 65

Ja da sam huči

Zašto to radiš?
floki floki 18:53 31.03.2020

Re: stariji od 65

hoochie coochie man
могу мислити каква је туча била међу мушком послугом тог хотела ко ће да буде на услузи овој дружини у карантину, колико год карантин трајао...


Al nije ni kralj lud
poštrojio je on to na vreme :)


могуће да су му телохранитељи евнуси
као и њихови очеви и дедови...
:)
niccolo niccolo 19:03 31.03.2020

Re: stariji od 65

Kad smo već kod tih č vs p, u vs s, ru vs us i sličnih deoba - šta mislimo o ovome da u Vuhanu u stvari ima 40.000 mrtvih?
Milan Novković Milan Novković 19:12 31.03.2020

Re: stariji od 65

niccolo
Nego, jeste čuli da se predsednik ne oseća dobro. Daj da skupimo najbolje blogo lekare (što će reći Novkovića i Brajovića) da mu preporuče neku terapiju?



Ovo sam tek sad video (kampanjac).

Kako si zamislio - ja ga držim, a Predrag ga leči, ili obrnuto?!
floki floki 19:12 31.03.2020

Re: stariji od 65

niccolo
Kad smo već kod tih č vs p, u vs s, ru vs us i sličnih deoba - šta mislimo o ovome da u Vuhanu u stvari ima 40.000 mrtvih?


одакле је та вест?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:13 31.03.2020

Re: stariji od 65

dobre djeeevooojjkE one idu u raj baš sve loše djeeevooojkE idu kud god zaželeee.



stefan.hauzer stefan.hauzer 19:28 31.03.2020

Re: stariji od 65

floki
niccolo
Kad smo već kod tih č vs p, u vs s, ru vs us i sličnih deoba - šta mislimo o ovome da u Vuhanu u stvari ima 40.000 mrtvih?


одакле је та вест?


Mene više brine ova vest:

"U zaključku Vlade se, inače, navodi da je za obaveštavanje javnosti o stanju i posledicama zaraze zadužen isključivo Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID- 19, na čijem je čelu predsednica Vlade. Sva obaveštenja javnosti daje predsednica Vlade ili lica koja ovlasti Krizni štab"
cmix909 cmix909 20:09 31.03.2020

Re: stariji od 65

angie01
...sa terena...
jedino ptice, ( zbog jos uvek golih grana je moguce nesmetano voajerisanje), koje su na vreme uredno skockale gnezda, vode nesmetano svoj pticiji zivot,...svako jutro vrapci iz svog sklonista u nisi na fasadi pored mog stana, slecu na preckicu mog balkona i zovu me da im dam kolopu...


Premda mi ne nedostaje spijunski instrumentarijum (bas pre nekoliko dana sam posmatrao detlica kako pronalazi nekakve zute crve u granama ispred mojih prozora), nisam uhoda u smislu u kojem je to npr. g. Albicilla, ali barem ne podnosim gladne ptice. Imam i industrijski proizvedenu pracku, zlu ne trebalo, a i sklon sam postovanju sumanutih ukaza-nja do nivoa od 1,99 posto. Drugim recima, zrnevlje (organsko, ne olovno) moze se uvek ponuditi i podalje od balkona, a za to sada ima i te kako razloga.

Uzgred, mozda su se upravo na teren o kome govoris doselila i najmanje tri vrana gavrana, te da bas tu svracaju i dva grivnasa, a veoma retko i dve gugutke, dok ih sve nadlecu tri vetruske, koje od nas mnogo manje ocekuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:13 31.03.2020

Re: stariji od 65

одакле је та вест?

Рађена на основу испоруке урни и чекања да се преузуму, урни за крематоријуме, а има их 6 у Вухану. Ништа проверено. Нагађање.

А ја Кинезима не верујем.
niccolo niccolo 20:27 31.03.2020

Re: stariji od 65

floki
niccolo
Kad smo već kod tih č vs p, u vs s, ru vs us i sličnih deoba - šta mislimo o ovome da u Vuhanu u stvari ima 40.000 mrtvih?


одакле је та вест?

Ja video na sajtu Nove, a odakle su oni uzeli ne znam.

Mene više brine ova vest:

Pa dobro, realno samo neko ko je u sistemu vlasti (podrazumevajući pod time i zdravstveni sistem) i može da ima te podatke. Tako da i jeste bolje da se to objedinjeno objavljuje, nego da svako iskače sa svojim podacima. U tom smislu kod Italijana imaš Borelija, on je šef civilne zaštite, koji svakog dana u 6 daje podatke za Italiju. E sad, kod njih je decentralizacija, pa valjda i svaki od regiona objavljuje svoje podatke - mada mislim da sam u medijima do sada viđao posebno podatke samo za Lombardiju, tako da možda ne rade svi nego samo Lombardija kao najpogođeniji region. Jedino nisam skapirao da li postoji neki redosled kad ko objavljuje ili kako to ide.

Kako si zamislio - ja ga držim, a Predrag ga leči, ili obrnuto?!

Kako god je optimalno
angie01 angie01 20:28 31.03.2020

Re: stariji od 65

Uzgred, mozda su se upravo na teren o kome govoris doselila i najmanje tri vrana gavrana,


gavrani prave gnezda u krosnjama,...vetruske lete obicno vislje i gnezde se na vrhovima solitera- ove gradske,...ove moje komsije su vrapci,...hranu im ostavljam na gornjoj povrsina od kutije za motor od erkondisna, oni dodju tu pojedu i odu,...albicila me jeste upozorio da ne kacim kucicu za ptice, jer u tom smislu bi tu mogli da se nastane i nepozeljni stanari- ovako je ok.
floki floki 20:31 31.03.2020

Re: stariji od 65

Predrag Brajovic
одакле је та вест?

Рађена на основу испоруке урни и чекања да се преузуму, урни за крематоријуме, а има их 6 у Вухану. Ништа проверено. Нагађање.

А ја Кинезима не верујем.


ни мене не би чудило уопште да су они бројеве замастили, поготово задњих дана

типа, ово сад већ постаје срање за економију са једне стране а број нових случајева (што смртних, што нових оболелих) је постао подношљив за здравствени систем да не пукне, престајемо да тестирамо, све ок, терај даље...

мени се чини да ће слично бити и у већини земаља, уз мање-више "замазивање" бројева

кога не мрзи да баци поглед, може овде да види скраћену верзију шта рус вавилов пише о унутрашњим петљањима у кини - линак

није лоше ни размишљати мало из тог угла, ми обично видимо кину као монолит, оно, типа, ђипинг држи све под контролом, можда то ни близу није тако...



у немачкој, данас је онај један епидемиолог рекао да он очекује раст броја умрлих овде и објашњава прилично добар однос инфицираних/умрлих на следећи начин:
ми смо пуно тестирали и нашли доста инфицираних, али велика већина њих су млађи људи који су крајем фебруара били на скијању у аустрији и италији, јачег имуног система, који су прегурали инфекцију без пуног проблема
сада вирус полако улази у старачке домове и међу старије људе и више мртвих је неминовно

до сада, просечна старост умрлих је око 80 година, тако бар швабе овде кажу

zemljanin zemljanin 20:42 31.03.2020

Re: stariji od 65

i pre desetak dana sam to i rekao ... cim se malo unormale stvari krenuce obracun sa Kinom ... kroz informacije, dezinformacije, otvoreno i okolisno ... Kina je izasla kao jaca i veca od zapada i to treba po svaku cenu neutralisati ... mozda su Kinezi i farbali podatke ali to uopste nije bitno u ovoj prici ... ponta je da se o tome prica ... onda gubici zapada nisu vise tako strasni jer ko zna koliki su gubici Kine ... a tek je pocelo 'ratno stanje' zumedju SAD i klovnova sa Kinom ... bice toga jos
floki floki 20:48 31.03.2020

Re: stariji od 65

ево да се не баци, ја волим на тјубу да гледам кад неко "коверује" туђе песме

налетех на ове украјинце, русе, шта ли су, жеМска пева "мушке" ствари
ово се скроз лепо чује, а и певаљка није ружна нимало:



[youtube]null[/youtube]


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 31.03.2020

Re: stariji od 65

ни мене не би чудило уопште да су они бројеве замастили, поготово задњих дана

Pa, nekako im ne verujem da su onoliku silu podigli za 3000 starijih ljudi umrlih u bolnici. No, sada ćemo dobiti neke normalne brojke, u nekoj normalnoj zemlji. Autoritarna Kina to svakako nije.
ecce-florian ecce-florian 21:28 31.03.2020

Re: stariji od 65

@nic

misiš da je progresivno, da je iz lakšeg eskaliralo

pa dobro, valjda će na vreme da ustanove i da nas izveste
niccolo niccolo 21:32 31.03.2020

Re: stariji od 65

misiš da je progresivno, da je iz lakšeg eskaliralo

Rekao bih da traje godinama
gedza.73 gedza.73 22:03 31.03.2020

Re: stariji od 65


floki
ја волим на тјубу да гледам кад неко "коверује" туђе песме

Evo ti jedna


obrada
floki floki 22:07 31.03.2020

Re: stariji od 65

хвала геџо, но нећем ни да кликнем на ово :)
gedza.73 gedza.73 22:09 31.03.2020

Re: stariji od 65

floki
хвала геџо, но нећем ни да кликнем на ово :)

što nečeš, što im ime 'englesko'?



spot ima priču, svideće ti se kraj
floki floki 22:32 31.03.2020

Re: stariji od 65

џаба, не допада ми се на први поглед ни једно ни друго :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:46 31.03.2020

Re: stariji od 65

Pa dobro, realno samo neko ko je u sistemu vlasti (podrazumevajući pod time i zdravstveni sistem) i može da ima te podatke. Tako da i jeste bolje da se to objedinjeno objavljuje, nego da svako iskače sa svojim podacima.


Slažem se, ali ne i kada imaš vlast koja otvoreno laže i koja teži da stavi medije u potpunu kontrolu.
niccolo niccolo 22:49 31.03.2020

Re: stariji od 65

stefan.hauzer
Pa dobro, realno samo neko ko je u sistemu vlasti (podrazumevajući pod time i zdravstveni sistem) i može da ima te podatke. Tako da i jeste bolje da se to objedinjeno objavljuje, nego da svako iskače sa svojim podacima.


Slažem se, ali ne i kada imaš vlast koja otvoreno laže i koja teži da stavi medije u potpunu kontrolu.

Да, у међувремену сам видео тај закључак па сам дошао до сличног закључка, види тамо код Фрееја.
freehand freehand 22:51 31.03.2020

Re: stariji od 65

niccolo
stefan.hauzer
Pa dobro, realno samo neko ko je u sistemu vlasti (podrazumevajući pod time i zdravstveni sistem) i može da ima te podatke. Tako da i jeste bolje da se to objedinjeno objavljuje, nego da svako iskače sa svojim podacima.


Slažem se, ali ne i kada imaš vlast koja otvoreno laže i koja teži da stavi medije u potpunu kontrolu.

Да, у међувремену сам видео тај закључак па сам дошао до сличног закључка, види тамо код Фрееја.

Kod Klare. :)
niccolo niccolo 22:54 31.03.2020

Re: stariji od 65

Kod Klare. :)

Izvinjavam se, izvinjavam se :)
milisav68 milisav68 09:44 01.04.2020

Re: stariji od 65

kad su se konsolidovali i zgomilali oružja kao i mi - proterali nas.

Pa nisu, nego je Đura javio povlačenje, a Đuri javili da javi povlačenje kada NATA uništi repetitore/centre veze.

Pa se onda pucalo po ljudima koji beže.

I to se danas tamo slavi kao Dan Državnosti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:33 01.04.2020

Re: stariji od 65

A pravdate sve ono što su drugi nama radili kad god pričate o odgvornosti Srba za sva sranja kona su Srbi napravili.
Ok.


free - jel ovo iz tebe progovara gruova plavusa (a vidim i sest drugarica joj dalo preporuku)

freehand freehand 12:40 01.04.2020

Re: stariji od 65

dragosevacsutra
A pravdate sve ono što su drugi nama radili kad god pričate o odgvornosti Srba za sva sranja kona su Srbi napravili.
Ok.


free - jel ovo iz tebe progovara gruova plavusa (a vidim i sest drugarica joj dalo preporuku)



Ne. Samo sam izmenio redosled rečenica u citranom komentaru onak kako mi se čini da bi bio prirodan redosled. Zbog smisla i poruke.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:57 01.04.2020

Re: stariji od 65

Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Srbiju


ftfy

Bojimo se da će da nas tamane kao u WW2 (strah nije neopravdan, iako konteksti baš nemaju mnogo veze), zato ćemo da se dignemo na oružje i isečemo komad teritorije od koje ćemo da sastavljamo Veliku Albaniju
nikvet pn nikvet pn 12:41 31.03.2020

...


Осим породице, свако од нас има срцу блиских људи на прсте једне руке.

Један од мојих је лекар. Специјалиста, начелник одељења. Пре десетак дана осетио тврду прехладу, одлежао пар дана али појачало се. Тестиран, позитиван. Пребачен пре четири дана у Земун заједно са колегом са одељења. Тај колега је исто наш другар, сјајан тип и њему је било доста теже јер је буцкаст и срчани болесник, три бајпаса. Били су у соби са још пет људи, овај други је каткад добијао кисеоник. Синоћ је пребачен на респиратор. И јутрос... Није се добро завршило. Цео град у шоку.
mariopan mariopan 12:54 31.03.2020

Re: ...

nikvet pn

Осим породице, свако од нас има срцу блиских људи на прсте једне руке.

Један од мојих је лекар. Специјалиста, начелник одељења. Пре десетак дана осетио тврду прехладу, одлежао пар дана али појачало се. Тестиран, позитиван. Пребачен пре четири дана у Земун заједно са колегом са одељења. Тај колега је исто наш другар, сјајан тип и њему је било доста теже јер је буцкаст и срчани болесник, три бајпаса. Били су у соби са још пет људи, овај други је каткад добијао кисеоник. Синоћ је пребачен на респиратор. И јутрос... Није се добро завршило. Цео град у шоку.

Žao mi je, stvarno. Saučešće svima vama koji ste ga poznavali i voleli.
alselone alselone 13:02 31.03.2020

Re: ...

Smrtnost je velika, kako direktna tako i indirektna, i ovo nije "samo malo jači grip".

Primer iz malog grada na severu Italije. Plavo je normalan broj smrtnih slučajeva u godini, kao prosek prethodnih godina (kada je bilo gripa), zeleno je broj prijavljenih slučajeva smrti uzrokovanih koronom a crveno je broj smrti prethodnih nedelja. Razlika je frapantna.


angie01 angie01 13:09 31.03.2020

Re: ...

Није се добро завршило.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana