Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Energetika| Ljubav| Planeta

Naš vođa za turobna vremena

Srđan Fuchs RSS / 11.03.2020. u 09:04

  

 Naš batica bre, šef države.

 
Kako je pozitivan, radostan, stručan!

 

*alternirana realnost -

98284970100893640360no.jpg 

Doktori Hen Kac, Nadia Grozdov i Ehud Šahar, "Hoćemo li izbaviti čovečanstvo?"

U labu naučnog centra Migal,  iz Fondacije za razvoj Galileje, Severni Izrael, marta 2020.



Komentari (776)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:26 11.03.2020

Re: Merkel

Al su ga napravili, svaka im čast!

zdravlje se pribrao!
ali covid19.rs još nije.

maksa83 maksa83 18:27 11.03.2020

Re: Merkel

Иначе је данас забележен највећи дневни скок, са јучерашњех 370, на 456, међу којима је и министарка здравља.

Kod Italijana danas 196.
alselone alselone 18:29 11.03.2020

Re: Merkel

Ima tu još jedna kvaka.

Prevelika sterilizacija dozvoljava jaaako lošim bakterijama da se razmnože. Sećam se da je davno pričano kako ne treba koristiti one antibakterijske sapune i kako ne treba sve po kući dezinfikovati (treba prati) jer ima i dobrih bakterija koje ne dozvoljavaju jako lošim da se razmnože. I mi sada ulazimo u stanje gde sve dezinfikujemo oko sebe. Mislim, ovo nam je trenutno najmanja briga, samo usput kažem.
alselone alselone 18:31 11.03.2020

Re: Merkel

Kod Italijana danas 196.



LINK
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:41 11.03.2020

Re: Merkel

Kod Italijana danas 196.

И није много за дневни скок тамо јер је већ преко 10.000 потврђено позитивних.

Данас причам са пријатељицом која се прошле недеље вратила из Америке у Тоскану, а иначе живи и ради у Милану. Њих је јуче поподне дрмнуо и земљотрес, па је било великог изласка из карантина, што ће вероватно у наредним недељама да буде преведено у нове заражене.
mariopan mariopan 18:53 11.03.2020

Re: Merkel

Ne znam da li mi se iko ikada od političara tolko gadio. Bilo domaćih, bilo stranih. Mislim da nije, uključujući one ljige što su vedrile i oblačile medijima, Matića i Markovića.

Ja o biserima najvećeg cirkuzanta saznajem kada gledam "24 minuta sa Zoranom Kesićem" ili kod Olje u "Utisku" i to malo izdvojenih "bisera" mi bude dosta za napad mučnine. Za više od toga nemam kapaciteta da podnesem.
mariopan mariopan 18:56 11.03.2020

Re: Merkel

alselone
Ja mislim da bismo zaista trebali početi paničiti, što kaže Taleb. Pod panikom ne mislim naravno da trčimo ulicom i vrištimo, nego da radimo radikalne stvari. Ako bismo od sutra zatvorili sve škole, vrtiće i fakultete, zabranili sve javne skupove i ugasili pola javih firmi, predložili isto i privatnim, odložili otplatu kredita dok to traje i pomogli bankama i firmama da to prihvate, mislim da posledice po ekonomiju ne bi bile lošije nego ako bismo sačekali i ušli u Italija-scenario, naprotiv.

Mislim da je to već predloženo Vladi ali je kvaka što je to predložila opozicija tako da uzinat neće tako nešto pametno uraditi nego obratno? Kao i uvek?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 11.03.2020

Re: Merkel

als
Pod panikom ne mislim naravno da trčimo ulicom i vrištimo, nego da radimo radikalne stvari. Ako bismo od sutra zatvorili sve škole, vrtiće i fakultete, zabranili


"Kada je shvatio ozbiljnost situacije, Marvin, android paranoid, usplahireno je poželeo da potrči istovremeno u osam različitih pravaca."

Mi smo povukli Malenu iz vrtića, a Batonja treba da popravi sutra istoriju, Cara Duleta, pošto ga je kaznila narodnjakuša profanka što nije znao neke finese. Zanimljivo kako je ova šuga, ničim izazvano, srušila sav kapitalizam, izazvala recesiju, i vratila prinudno otuđene porodice jedne drugima.
angie01 angie01 19:12 11.03.2020

Re: Merkel

Ma, eno ga, okrenuo je ploču, namestio facu za sahrane i drobio satima o tome kako je ovde sve preduzeto, i kako smo bolji od svih. Ja to ne mogu da slušam, ali ko voli, ima na jućubu. Isto Tanjug uživo.


bas htedoh reci,...hebote, od onog cerekanja i rijalitia uzivo sa onimdoktorom koji pricao o srpskom zahebanom supermen genu i sopingu u Italiji,...

...ono sto je tragicno u ovoj groteski, je sto se njegova publika vac presaltala na novi mod.
predatortz predatortz 20:35 11.03.2020

Re: Merkel

Pod panikom ne mislim naravno da trčimo ulicom i vrištimo,


To se, vojničkim žargonom, kaže:

Trčiš, pišaš i vičeš: uzbuna!
floki floki 20:54 11.03.2020

Re: Merkel

баба је излапела а и иначе је тоцило атлантистичко
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 11.03.2020

Re: Merkel

principessa_etrusca
Da, vidiš sve sa lagom od nekoliko dana.

То је једна страна, а друга је ограничена могућност тестирања, па верујем да многи нису ни тестирани. Немам податке за друге земље, а у УК је до сада могло да се тестира 1500 дневно, а мислим од данас да ће моћи 10.000 дневно.
Иначе је данас забележен највећи дневни скок, са јучерашњех 370, на 456, међу којима је и министарка здравља.



Evo su sada pola dana istraživali rezultate da bi nakon zadrške od dva sata objavili da se povećao broj zaraženih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:59 11.03.2020

Re: Merkel

Mene u principu zabole za četvrti stadijum države, ja razmatram kako da sačuvam porodicu

Same here.
Зато сам помно пратио Кину и Италију.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:05 11.03.2020

Re: Merkel

Kod Italijana danas 196.

Гледај само Ломбардију.
Она је 50% већа од нас.
Данас 150 мртвих.
У Ломбардији скоро 20% становништва је изнад 70 година.

Пресликано на нашу ситуацију, за 30 дана овде ће можда бити забележено 50-100 мртвих.
Опет, Италијани су много покретљивији него Срби, и боље су расејали вирус, верујем.
Тако да се надам мањој бројци преминулих код нас.

Није питање хоће ли, већ када ће и колико.
Могли смо већ да сачувамо понеки живот, да неко од дилбера чита нешто на страним језицима, па да на време реагује.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:34 12.03.2020

Re: Merkel


zdravlje se pribrao!
ali covid19.rs još nije.


da nisu zafatili neki virus?

Ribozom Ribozom 17:21 11.03.2020

pazite se

Razumem da nece da sire paniku, ali medije koriste za nebuloze a ne da obaveste gradjane kako da se zastite.

1. Ako neko ima simptome, nikako da ide kod lekara vec pozove telefonom, jer ce u putu do doktora zaraziti druge. Nadam se da imaju vec ekipu koja se bavi uzimanjem uzoraka. Ako ste gledali snimke iz Kine oni vec imaju vozila specijalna za prevoz zarazenih.
2. Posto su stariji sa preko 70 godina najugrozeniji, kao i bolesni od disajnih orgrana, neka smanje kretanje. Uposlite voluntere da im kupuju. Ako vec moraju nek koriste maske, ako nema, maramicu i sal, evt. rukavice, ne dirati lice. Pranje ruku sto cesce (ono za tecni vs cvrsti sapun stvarno ne razumem). Komunikacija sa drugima na metar udaljenosti.
3. Posto ce se zaraza najvise siriti po medicinskim ustanovama, nek se vec razmislje o angazovanju dodatnog osoblja. Takodje, ce biti velika potreba za bolnickim inhalatorima (ne znam kako se zove na srpskom) pa nek razmisljaju o organizaciji lista, funkcionisanju cekaonica, protok pacijenata, dezinfikovanje cekaonica.
4. Toplije vreme, estrogen i ljuta rakija nije dokazano da sprecavaju sirenje zaraze. Broj novozarazenih u Kini ne raste zato sto su ljudi u karantinu i ima ih mnogo da bi se uzimali uzoorci.
5. Nije potrebno praviti zalihe kuci.
6. Pozitivne stvari. Na vakcini se vec uveliko radi i ta prica da je potrebna 1-2 godine za ispitivanje je demagogija, bice je brze. Postoji mogucnosta da virus sazri i crkne sam od sebe.

Ovo sam sprckao na brzinu, svojim recima.
G.Cross G.Cross 17:34 11.03.2020

Re: pazite se

3. Posto ce se zaraza najvise siriti po medicinskim ustanovama, nek se vec razmislje o angazovanju dodatnog osoblja. Takodje, ce biti velika potreba za bolnickim inhalatorima (ne znam kako se zove na srpskom) pa nek razmisljaju o organizaciji lista, funkcionisanju cekaonica, protok pacijenata, dezinfikovanje cekaonica.


Verujem da se najviše širi u gradskom prevozu.

Deca u velikoj meri raznose viruse bakama i dekama. I zato treba zatvoriti škole.


Ne znam da li su u Srbiji objasnili narodu koje su 4 faze borbe protiv virusa i kako svaka od njih izgleda.

Srbija se ubrzano približava drugoj fazi.

Za mene je jako dobra vest da danas ima oko 50 i nešto hiljada zaraženih i preko 60 hiljada izlecenih. To je prvi put od kad je epidemija počela da ima više izlecenih nego zaraženih.

To je uključujući Kinu. Isključujuci Kinu slika na žalost nije toliko dobra.


Dobro je praviti zalihe kući, ne zato što će nestati hrane, nego kad se zaraza zaista raširi ići će se redje u samoposluge i izlagati potencijalnim virusima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 11.03.2020

Re: pazite se

Na vakcini se vec uveliko radi i ta prica da je potrebna 1-2 godine za ispitivanje je demagogija, bice je brze.


Ali onda treba istrpeti ove antiveksere i druge teoretičare zavere koji će već da krenu da seru kako je ovo sve ujdurma farmakomafije, vakcina nije dovoljno testirana i izaziva autizam, encefalitis, i još jedno dvanaest bolesti znanih i neznanih modernoj medicini, i da je zato bolje da se koristi aronija i forsitija.

Ja mislim da i njih treba usput pohapsiti, pa kad prođe frka sa epidemijom, osloboditi, da nastave da kenjaju.
neumoran neumoran 17:38 11.03.2020

Re: pazite se

Ribozom
Razumem da nece da sire paniku, ali medije koriste za nebuloze a ne da obaveste gradjane kako da se zastite.

1. Ako neko ima simptome, nikako da ide kod lekara vec pozove telefonom, jer ce u putu do doktora zaraziti druge. Nadam se da imaju vec ekipu koja se bavi uzimanjem uzoraka. Ako ste gledali snimke iz Kine oni vec imaju vozila specijalna za prevoz zarazenih.
2. Posto su stariji sa preko 70 godina najugrozeniji, kao i bolesni od disajnih orgrana, neka smanje kretanje. Uposlite voluntere da im kupuju. Ako vec moraju nek koriste maske, ako nema, maramicu i sal, evt. rukavice, ne dirati lice. Pranje ruku sto cesce (ono za tecni vs cvrsti sapun stvarno ne razumem). Komunikacija sa drugima na metar udaljenosti.
3. Posto ce se zaraza najvise siriti po medicinskim ustanovama, nek se vec razmislje o angazovanju dodatnog osoblja. Takodje, ce biti velika potreba za bolnickim inhalatorima (ne znam kako se zove na srpskom) pa nek razmisljaju o organizaciji lista, funkcionisanju cekaonica, protok pacijenata, dezinfikovanje cekaonica.
4. Toplije vreme, estrogen i ljuta rakija nije dokazano da sprecavaju sirenje zaraze. Broj novozarazenih u Kini ne raste zato sto su ljudi u karantinu i ima ih mnogo da bi se uzimali uzoorci.
5. Nije potrebno praviti zalihe kuci.
6. Pozitivne stvari. Na vakcini se vec uveliko radi i ta prica da je potrebna 1-2 godine za ispitivanje je demagogija, bice je brze. Postoji mogucnosta da virus sazri i crkne sam od sebe.

Ovo sam sprckao na brzinu, svojim recima.

Ti si lekar?
Epidemiolog?
G.Cross G.Cross 17:42 11.03.2020

Re: pazite se

neumoran
Ribozom
Razumem da nece da sire paniku, ali medije koriste za nebuloze a ne da obaveste gradjane kako da se zastite.

1. Ako neko ima simptome, nikako da ide kod lekara vec pozove telefonom, jer ce u putu do doktora zaraziti druge. Nadam se da imaju vec ekipu koja se bavi uzimanjem uzoraka. Ako ste gledali snimke iz Kine oni vec imaju vozila specijalna za prevoz zarazenih.
2. Posto su stariji sa preko 70 godina najugrozeniji, kao i bolesni od disajnih orgrana, neka smanje kretanje. Uposlite voluntere da im kupuju. Ako vec moraju nek koriste maske, ako nema, maramicu i sal, evt. rukavice, ne dirati lice. Pranje ruku sto cesce (ono za tecni vs cvrsti sapun stvarno ne razumem). Komunikacija sa drugima na metar udaljenosti.
3. Posto ce se zaraza najvise siriti po medicinskim ustanovama, nek se vec razmislje o angazovanju dodatnog osoblja. Takodje, ce biti velika potreba za bolnickim inhalatorima (ne znam kako se zove na srpskom) pa nek razmisljaju o organizaciji lista, funkcionisanju cekaonica, protok pacijenata, dezinfikovanje cekaonica.
4. Toplije vreme, estrogen i ljuta rakija nije dokazano da sprecavaju sirenje zaraze. Broj novozarazenih u Kini ne raste zato sto su ljudi u karantinu i ima ih mnogo da bi se uzimali uzoorci.
5. Nije potrebno praviti zalihe kuci.
6. Pozitivne stvari. Na vakcini se vec uveliko radi i ta prica da je potrebna 1-2 godine za ispitivanje je demagogija, bice je brze. Postoji mogucnosta da virus sazri i crkne sam od sebe.

Ovo sam sprckao na brzinu, svojim recima.

Ti si lekar?
Epidemiolog?



Pa nije ni onaj na videu sa kojim se vrhovni komandant slatko ceri epidemiolog pa opet sere.

Ribozom Ribozom 17:44 11.03.2020

Re: pazite se

Ti si lekar?
Epidemiolog?


Ne, hemijski inzenjer u mikrobioloskoj laboratoriji.

WHO je upravo objavio pandemiju korona virusa.
alselone alselone 17:46 11.03.2020

Re: pazite se

Ne, hemijski inzenjer u mikrobioloskoj laboratoriji.


To je baš kul posao.

Ja sam u srednjoj i osnovnoj voleo računare i hemiju. Da nisam otišao u pravcu elektrotehnike, otišao bih u pravcu hemije. I to više u tom pravcu laboratorije nego tehnologije i industrije.
nsarski nsarski 17:57 11.03.2020

Re: pazite se

Ja sam u srednjoj i osnovnoj voleo računare i hemiju. Da nisam otišao u pravcu elektrotehnike, otišao bih u pravcu hemije. I to više u tom pravcu laboratorije nego tehnologije i industrije.


You have chosen wisely...


Ribozom Ribozom 18:01 11.03.2020

Re: pazite se

alselone
Ne, hemijski inzenjer u mikrobioloskoj laboratoriji.


To je baš kul posao.

Ja sam u srednjoj i osnovnoj voleo računare i hemiju. Da nisam otišao u pravcu elektrotehnike, otišao bih u pravcu hemije. I to više u tom pravcu laboratorije nego tehnologije i industrije.


Vise sam sistem inzenjer, nego hemicar.
Bolje si izabrao racunare, jer mozes raditi i od kuce. Ja imam radnu obavezu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:01 11.03.2020

Re: pazite se

Deca u velikoj meri raznose viruse bakama i dekama. I zato treba zatvoriti škole.



— Don’t blame snotty kids—adults are passing coronavirus around. While kids are the primary culprits for flu transmission, this coronavirus seems to be passed between adults. That also means adults are getting hit hardest—especially those who are older and have underlying medical conditions. Experts are baffled as to why kids seem protected from the worst effects of the coronavirus, according to the Washington Post. Some say they might already have some immunity from other versions of the coronavirus that appear in the common cold; another theory is that kids’ immune systems are always on high alert and might simply be faster than adults’ in battling Covid-19.

https://www.technologyreview.com/f/615341/flu-vs-coronavirus-6-differences/?truid=ca13aba612bb3adcf6f1cc6a6086a305&utm_source=the_download&utm_medium=email&utm_campaign=the_download.unpaid.engagement&utm_content=03-11-2020
Ribozom Ribozom 18:11 11.03.2020

Re: pazite se

Cross

Srbija se ubrzano približava drugoj fazi.


Rece Kon da znaju sve o pacijentima (kretanje, kontakt) to je tek pocetna faza.

Umesto da se sva medijska snaga koristi da se gradjani upozore, koristi se za politicarenje. U norveskoj se premijerka nije pojavila da nesto komentarise o situaciji, ovaj nas vucic i bagra oko njega... ma nemam reci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 11.03.2020

Re: pazite se

Kon deluje baš kul i ozbiljno, a uzev u obzir da vidi da ima posla sa državom-retardom, provlači između redova, laskajući njoj - pošto bi se prvorođeni ubio da ga neko ozbiljan iskritikuje; stvari koje se moraju preduzeti.
angie01 angie01 19:17 11.03.2020

Re: pazite se

Umesto da se sva medijska snaga koristi da se gradjani upozore, koristi se za politicarenje. U norveskoj se premijerka nije pojavila da nesto komentarise o situaciji, ovaj nas vucic i bagra oko njega... ma nemam reci.


upravo- njegovi mediji, oni sa nacionalnim frekvencijama, pa tako i sa najvecom publikom, od silne politicke propagande vise ni ne znaju sta im je posao,...a celodnevno upozoravanje, informisanje, bi u ovoj situaciji bio bazicni deo.
mariopan mariopan 19:25 11.03.2020

Re: pazite se

Takodje, ce biti velika potreba za bolnickim inhalatorima (ne znam kako se zove na srpskom


Bolnički inhalatori su isti kao oni kućni i mnogo ljudi ih već imaju kod kuće, da li radi dece koju inhaliraju kada su prehlaďena ili za svoje potrebe. I ja ga imam. Menja se samo lek koji se inhalira, nije isti za svakoga ali aparat je isti.

I peru se svi delovi koji se stavljaju na nos i usta, to može da se dezinfikuje i koristi za sve ukućane. Samo je potrebno voditi računa da se tačno odmeri doza leka koji prepisuje lekar.
maksa83 maksa83 19:30 11.03.2020

Re: pazite se

Bolnički inhalatori su isti kao oni kućni i mnogo ljudi ih već imaju kod kuće, da li radi dece koju inhaliraju kada su prehlaďena ili za svoje potrebe. I ja ga imam. Menja se samo lek koji se inhalira, nije isti za svakoga ali aparat je isti.

To nije sprava koja ti treba da preživiš, inhalatori su nebitni, ono što ti treba ako pupupu dođe stanipani je respirator, to je sprava koja bukvalno diše umesto tebe, to ne postoji u kućnoj varijanti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:41 11.03.2020

Re: pazite se

A ima ih brojem, rekoše, 170.
mariopan mariopan 19:48 11.03.2020

Re: pazite se

maksa83
Bolnički inhalatori su isti kao oni kućni i mnogo ljudi ih već imaju kod kuće, da li radi dece koju inhaliraju kada su prehlaďena ili za svoje potrebe. I ja ga imam. Menja se samo lek koji se inhalira, nije isti za svakoga ali aparat je isti.

To nije sprava koja ti treba da preživiš, inhalatori su nebitni, ono što ti treba ako pupupu dođe stanipani je respirator, to je sprava koja bukvalno diše umesto tebe, to ne postoji u kućnoj varijanti.

E, to nemam. Mislila sam na inhalator jer je tako i on napisao.
To su takozvana "vestačka pluća" i koliko znam nemaju ih ni bolnice u dovoljnom broju za ovakvu epidemiju. Da mi ne zatreba, pu, pu, pu

maksa83 maksa83 19:52 11.03.2020

Re: pazite se

To su takozvana "vestačka pluća" i koliko znam nemaju ih ni bolnice u dovoljnom broju za ovakvu epidemiju.

To je ključna sprava, a imaju ih kako gde, Nemci mislim za sada još uvek imaju 0 mrtvih zato što su opremljeni. Otpr. 15% obolelih dođe u situaciju da im to treba, i onda sve zavisi od toga da li ih imaju dovoljno. Zato je ključno držati broj obolelih na minimumu.

U Iranu gde su najslabije pripremljeni i opremljeni je navodno potpuni raspad.
Ribozom Ribozom 20:19 11.03.2020

Re: pazite se

angie01
Umesto da se sva medijska snaga koristi da se gradjani upozore, koristi se za politicarenje. U norveskoj se premijerka nije pojavila da nesto komentarise o situaciji, ovaj nas vucic i bagra oko njega... ma nemam reci.


upravo- njegovi mediji, oni sa nacionalnim frekvencijama, pa tako i sa najvecom publikom, od silne politicke propagande vise ni ne znaju sta im je posao,...a celodnevno upozoravanje, informisanje, bi u ovoj situaciji bio bazicni deo.


Toliko je toga pogresnog u strategiji.

Prvo, kada kazu nase zrdavstvo je spremno, kod ljudi strvaraju utisak opustenosti. A ic ne zavisi od zdravstva, jer leka nema, kapaciteti ograniceni, vec zavisi od odgovornosti ljudi i svesnosti opasnosti. Kada kazu zene stiti estrogen, eto ti zena koje ce da prenose zarazu, a kad kazu death rate je kod omladine samo 0,2% onda klinci (ko u italiji) pocnu da prave zurke.
Kada kazu da je 50.000 ljudi izleceno, lazu, nisu izleceni, nego su igrom slucaja pretekli virusu, a u strategiji ne valja, zato sto moze takodje da deluje negativno na ljude u smislu opustenosti.

Kod nas se za dva dana udvostrucio broj zarazenih u norveskoj ima oko 500. Sada kad pocnu da umiru, to ce malo urazumiti ljude da je situacija opasna. Juce su jednog pacijenta setkali po bolnici i na kraju se neko setio da ga testira i pozitivan. Sada ako je zarazio jos deset i oni jos deset, mozemo samo kljuc na bolnicu.
niccolo niccolo 20:22 11.03.2020

Re: pazite se

Sada ako je zarazio jos deset i oni jos deset, mozemo samo kljuc na bolnicu.

Kažu da je onaj Kinez, drugi zvanični slučaj u Srbiji, bio prvo u BelMedicu gde su ga prošetali tamo vamo i pustili uz objašnejnje da mu nije ništa. On onda otišao u Telekom na sastanke i tek posle ga primili na infektivnu mislim gde su utvrdili šta je...
Ribozom Ribozom 20:56 11.03.2020

Re: pazite se

niccolo
Sada ako je zarazio jos deset i oni jos deset, mozemo samo kljuc na bolnicu.

Kažu da je onaj Kinez, drugi zvanični slučaj u Srbiji, bio prvo u BelMedicu gde su ga prošetali tamo vamo i pustili uz objašnejnje da mu nije ništa. On onda otišao u Telekom na sastanke i tek posle ga primili na infektivnu mislim gde su utvrdili šta je...


Meni, iskreno, prica oko kineza zvuci izmisljeno.
Takodje da je doslo od supice od slepih miseva, jer nema logike.
Juce videh da se i Krle potrudio da troluje, pa je preko 400 komentara otislo na viceve o Chaku Norisu, da se vlasi/zarazeni ne dosete.
floki floki 21:01 11.03.2020

Re: pazite se

maksa83

To je ključna sprava, a imaju ih kako gde, Nemci mislim za sada još uvek imaju 0 mrtvih zato što su opremljeni. Otpr. 15% obolelih dođe u situaciju da im to treba, i onda sve zavisi od toga da li ih imaju dovoljno. Zato je ključno držati broj obolelih na minimumu.

U Iranu gde su najslabije pripremljeni i opremljeni je navodno potpuni raspad.


јуче је било двоје мртвих, али су обоје били јако стари и болесни, 78 и 89 година, тако нешто... око 1500 инфицираних ваљда има за сада

а ово за опремљеност, не знам на шта мислиш (болнице и не знам колико су опремљене, не бих се изненадио да колабира све), за сада делују мало дилетантски, као, "неће ваљда нас", но видећемо шта ће даље да буде...

мислим да је јужна кореја за сада најбоље издржала (ако се гледа проценат умрлих)
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:22 11.03.2020

Re: pazite se

maksa83
To su takozvana "vestačka pluća" i koliko znam nemaju ih ni bolnice u dovoljnom broju za ovakvu epidemiju.

To je ključna sprava, a imaju ih kako gde, Nemci mislim za sada još uvek imaju 0 mrtvih zato što su opremljeni. Otpr. 15% obolelih dođe u situaciju da im to treba, i onda sve zavisi od toga da li ih imaju dovoljno. Zato je ključno držati broj obolelih na minimumu.

U Iranu gde su najslabije pripremljeni i opremljeni je navodno potpuni raspad.


Holandjani imaju blizu 500 zarazenih (registrovanih) ali za dosta kratko vreme. Pola od te cifre je u provinciji Nord Brabant (?), prvih 40 svi bili neposredno pre toga u Italiji.
5 preminulih sve starci od preko 80 godina koji su vec imali neke zdravstvene tegobe.

Interesantno to sto se pominje da su deca (izgleda) otpornija na ovaj virus, kao u vreme spanske groznice koja je kosila ko snoplje odrasle ljude (100M mrtvih vise nego ww1 a u isto doba) a deca bila masovno postedjena.
angie01 angie01 22:09 11.03.2020

Re: pazite se

kada kazu nase zrdavstvo je spremno,


danas ispred VMA




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:41 11.03.2020

Re: pazite se

kao u vreme spanske groznice koja je kosila ko snoplje odrasle ljude (100M mrtvih vise nego ww1 a u isto doba) a deca bila masovno postedjena.

Младе.

Шпански је косио младе, од 18 до 25 година, ако сам добро упамтио.
Тај вирус је правио конфузију у имуносистему, па је, зачудо, онај са бољим имуносистемом (млад организам) лакше страдао.
Претерана реакција организма.

Она будала Несторовић ово није знала, него је лупетала ко је и како тада страдао.
bene_geserit bene_geserit 00:02 12.03.2020

Re: pazite se

Шпански је косио младе, од 18 до 25 година,

To je valjda bio strain u drugom talasu (cytokine storm kod mlađih odraslih), prve godine su stradali matoriji ili jako mladi i trudnjače.
U Americi je smanjio prosečni životni vek za 12 godina. Zarazilo se više od 500 miliona ljudi (trećina svetske populacije), umrlo od 17 do 100 miliona, niko nema pojma koliko (valjda je 2-3% zvanična smtrnost). Dobar deo usled bakterijskih infekcija u prenatrpanim bolnicama i usled neuhranjenosti u ratnim godinama.
mirelarado mirelarado 00:04 12.03.2020

Re: pazite se

bene_geserit
Шпански је косио младе, од 18 до 25 година,

To je valjda bio strain u drugom talasu (cytokine storm kod mlađih odraslih), prve godine su stradali matoriji ili jako mladi i trudnjače.
U Americi je smanjio prosečni životni vek za 12 godina. Zarazilo se više od 500 miliona ljudi (trećina svetske populacije), umrlo od 17 do 100 miliona, niko nema pojma koliko (valjda je 2-3% zvanična smtrnost). Dobar deo usled bakterijskih infekcija u prenatrpanim bolnicama i usled neuhranjenosti u ratnim godinama.


Negde sam pročitala da je odneo više žrtava nego sam Veliki rat.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:13 12.03.2020

Re: pazite se

Negde sam pročitala da je odneo više žrtava nego sam Veliki rat.

Не зна се поуздано, али је могуће. Рачунају 50 милиона, најчешће.
Вирус је потекао из Кине, мутирао у Америци, такав прешао у Европу, и добио назив Шпански грозница јер Шпанија није била у рату и није имала цензуру, па је прва пријавила масовни помор.

Кључно: био је вирулентнији од овог нашег, који се не преноси ваздухом, већ само капљично.
Ово подвучено је наш спас.

Иначе, оба имају подобну смртност.
Превелика смртност заустави ширење (леш никуд не путује), и кратка инкубација до озбиљнијих симптома болести такође успорава ширење.
Овај наш курац дуго инкубира, што је претња, јер шириш заразу а да то и не знаш, али -- понављам -- преноси се само капљично, и то је спас.
Лек да се не шири је најстарији на свету: контумац.
То јест карантин.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:15 12.03.2020

Re: pazite se

Predrag Brajovic
kao u vreme spanske groznice koja je kosila ko snoplje odrasle ljude (100M mrtvih vise nego ww1 a u isto doba) a deca bila masovno postedjena.

Младе.

Шпански је косио младе, од 18 до 25 година, ако сам добро упамтио.
Тај вирус је правио конфузију у имуносистему, па је, зачудо, онај са бољим имуносистемом (млад организам) лакше страдао.
Претерана реакција организма.

Она будала Несторовић ово није знала, него је лупетала ко је и како тада страдао.


Da, one u najboljoj fizickoj formi je pomlatio, i da preterana reakcija imunosistema. Zato su deca i starci sa losijim imuno sistemom bili mnogo manje medju zrtavama.

A virus se pojavio u Americi, u Ohaju ili tako negde, odatle se raselio po Americi i u Evropu ga preneli vojnici dobrovoljci u ww1.

100M+ ww1 zrtava, onako smlacene ratom, gladju i drugim bolestima, jeziva epidemija.

PS. Sad vidim, nisam upamtila da je iz KIne, samo da je detektovan prvi slucaj u Americi, neki mlad farmer..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:23 12.03.2020

Re: pazite se

Šta je sa kintom? Hoće se zatvarati konvencionalni protok novca?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:28 12.03.2020

Re: pazite se

PS. Sad vidim, nisam upamtila da je iz KIne, samo da je detektovan prvi slucaj u Americi, neki mlad farmer..

Урађена комплетна форензика његове и путање и облика.
Фасцинантно.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:20 11.03.2020

njemačka medicina je najbolja

za mene je ovo eksperiment zanimljiv najviše u smislu da lijepo pokazuje šta majmuni (pardon, ljudi) urade kad im daš svakom po globalni komunikator u ruke..
rusvaj..
bolest ko bolest, ima mnogo ozbiljnijih a i mnogo blažih..
al šta uradismo s informacijama to je za iznevjerovaj..
ne znam hoće li razum moći prevladavati do vijeka ili će nas sve satrati Kinez pa pouzimati soćokala iz ruku
gedza.73 gedza.73 18:53 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

za mene je ovo eksperiment zanimljiv

ne znam koji me đavo naterao da sinoć menjam kanale



a još gore ne znam koji me đavo naterao da otvorim klip

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:08 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

gedza.73
za mene je ovo eksperiment zanimljiv

ne znam koji me đavo naterao da sinoć menjam kanale

a još gore ne znam koji me đavo naterao da otvorim klip


pa de prepričaj.. šta detektuju.. nije vajlda koronu..

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

bolest ko bolest, ima mnogo ozbiljnijih a i mnogo blažih..

Ma znao sam ja da je kod tebe ostalo nešto zdravog razuma:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

newimprovedtadejus
za mene je ovo eksperiment zanimljiv najviše u smislu da lijepo pokazuje šta majmuni (pardon, ljudi) urade kad im daš svakom po globalni komunikator u ruke..
rusvaj..
bolest ko bolest, ima mnogo ozbiljnijih a i mnogo blažih..
al šta uradismo s informacijama to je za iznevjerovaj..
ne znam hoće li razum moći prevladavati do vijeka ili će nas sve satrati Kinez pa pouzimati soćokala iz ruku


Dobro, daj onda neki savet preplašenim blogodrugarima, kako da ekonomski preživimo ovo, a možda i nešto zaradimo? Jel da vadimo pare iz banke i kupujemo zlato, ili je sad najbolje da se investira, i u šta?

maksa83 maksa83 19:19 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

ili je sad najbolje da se investira, i u šta?

Gaće.

Right Matlab?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

maksa83
ili je sad najbolje da se investira, i u šta?

Gaće.

Right Matlab?


Ne znam ko je taj drug Gaće? Ili se to odnosi na ono "...ti u gaćama.", mada nisam ništa insinuirao na račun drugarice Tadejus. Ček, misliš na nestašicu toalet papira? Hm, da, to je to.

Uglavnom, ja sam, za sada, samo promenio vrhove na strelama za Sredoja, stavio broadhead-e, ako zatreba.


maksa83 maksa83 19:33 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Uglavnom, ja sam, za sada, samo promenio vrhove na strelama za Sredoja, stavio broadhead-e, ako zatreba.

Znači podigao borbenu gotovost.

Inače ako vidiš da ti kući prilaze neka stvorenja sa pruženim rukama i klate se i mumlaju nerazgovetno, ne pucaj, nisu zombiji nego frackeri koji dolaze da prose pošto im ova nafta od $35 skinula gaće.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

maksa83
Uglavnom, ja sam, za sada, samo promenio vrhove na strelama za Sredoja, stavio broadhead-e, ako zatreba.

Znači podigao borbenu gotovost.

Inače ako vidiš da ti kući prilaze neka stvorenja sa pruženim rukama i klate se i mumlaju nerazgovetno, ne pucaj, nisu zombiji nego frackeri koji dolaze da prose pošto im ova nafta od $35 skinula gaće.



E, da, kukaju sad na sav glas, čuju se iz prerije, kao da im je neko, nedajbože, umro. A kako se drži drug Putin?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:57 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic

Uglavnom, ja sam, za sada, samo promenio vrhove na strelama za Sredoja, stavio broadhead-e, ako zatreba.


ako si
u to ime

ALERTS TO TERROR THREATS IN 2011 EUROPE
By John Cleese

The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have therefore raised their security level from “Miffed” to “Peeved.” Soon, though, security levels may be raised yet again to “Irritated” or even “A Bit Cross.” The English have not been “A Bit Cross” since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out. Terrorists have been re-categorized from “Tiresome” to “A Bloody Nuisance.” The last time the British issued a “Bloody Nuisance” warning level was in 1588, when threatened by the Spanish Armada.

The Scots have raised their threat level from “Pissed Off” to “Let's Get the Bastards.” They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.

The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from “Run” to “Hide.” The only two higher levels in France are “Collaborate” and “Surrender.” The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.

Italy has increased the alert level from “Shout Loudly and Excitedly” to “Elaborate Military Posturing.” Two more levels remain: “Ineffective Combat Operations” and “Change Sides.”

The Germans have increased their alert state from “Disdainful Arrogance” to “Dress in Uniform and Sing Marching Songs.” They also have two higher levels: “Invade a Neighbour” and “Lose.”

Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual; the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.

The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.

Australia, meanwhile, has raised its security level from “No worries” to “She'll be alright, Mate.” Two more escalation levels remain: “Crikey! I think we'll need to cancel the barbie this weekend!” and “The barbie is cancelled.” So far, no situation has ever warranted use of the final escalation level.

John Cleese – British writer, actor and tall person
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:59 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic

Dobro, daj onda neki savet preplašenim blogodrugarima, kako da ekonomski preživimo ovo, a možda i nešto zaradimo? Jel da vadimo pare iz banke i kupujemo zlato, ili je sad najbolje da se investira, i u šta?


ako boga znaš samo nemoj ništa da prodaješ..
a i sačekaj još koji mjesec pa reprogramiraj hipoteku ako si tako u mogućnosti..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:01 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

hoochie coochie man
bolest ko bolest, ima mnogo ozbiljnijih a i mnogo blažih..

Ma znao sam ja da je kod tebe ostalo nešto zdravog razuma:)


ne preliva ni kod mene al bar ne navlačim zalihe toalet papira
gedza.73 gedza.73 20:27 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

pa de prepričaj

nisam gledao. 'transfer blama'. ali bem mu miša neki nivo... nemam ja ništa protiv rijalitija, nek se drogira kako ko 'oće al' valjda političari treba da pokažu svojim ponašanjem... sad već jedem govna.
zemljanin zemljanin 20:33 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

ili je sad najbolje da se investira, i u šta?

nije preporuka, ali sta ja sad radim ... kolektujem naftu (fjucerse) pocev od 30$ ... i spremio naloge da kupujem na svaki $ preko do 34 i svaki ispod 30 ... dugorocno ... dok se malo smiri pa cu videti i neke opcije da se ipak zastitim ...
floki floki 21:04 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic


E, da, kukaju sad na sav glas, čuju se iz prerije, kao da im je neko, nedajbože, umro. A kako se drži drug Putin?


па тај другар и његова екипа су и изазвали, намерно, овај циркус са нафтом јер су одјебали договор са оним твојим демократским пајташима из саудијске арабије око ограничења производње

па јбм ли га, видећемо јесу ли се прејебали у контању сада :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:17 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

John Cleese – British writer, actor and tall person



Dobar.
bene_geserit bene_geserit 21:26 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Dobro, daj onda neki savet preplašenim blogodrugarima, kako da ekonomski preživimo ovo, a možda i nešto zaradimo? Jel da vadimo pare iz banke i kupujemo zlato, ili je sad najbolje da se investira, i u šta?

Ima jedan tip kod nas u grupi koji je kako je virus krenuo rekao "aha, eto prilike" i brzom brzinom konvertovao sve što ima u keš (uključujući prodaju kuće, prilično brzo nekom tipu što je imao keš pa mu nije trebao mortgage, možda koji procenat ispod realne cene; takođe ukjućujući prodaju svih stokova koje je imao gde god). I eno sad čuči na kešu, čeka da stokovi padnu još 20% pa da kupuje kad su jeftini. A koje će stokove da kupuje, tu ima neku strategiju da targetuje ono što je najviše pogođeno krizom (turizam, hotelijerstvo) za šta procenjuje da neće da bankrotira.
Degutantno da ljudi u svemu vide priliku za zaradu.
To si trebao da radiš na vreme, ako nemaš keša sad je kasno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:39 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Kod nas (drugih nas, južnijih) agencije poput nekih hijena prodaju sada jeftine, corona-free, warm people, low prices destinacije - poput Kijeva.
bene_geserit bene_geserit 22:09 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Interesantan članak.
"In China tens of million had been put on lockdown and three new hospitals were built by the time the country reached the infection statistics that the United States has now. And still the reaction was universally deemed to have come too late."
G.Cross G.Cross 22:12 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

.Soon, though, security levels may be raised yet again to “Irritated” or even “A Bit Cross.” The English have not been “A Bit Cross” since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out.



Sledeći level kad nestane piva je "G. Cross"

alselone alselone 22:55 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Uglavnom, ja sam, za sada, samo promenio vrhove na strelama za Sredoja, stavio broadhead-e, ako zatreba.


ako si
u to ime

ALERTS TO TERROR THREATS IN 2011 EUROPE
By John Cleese

The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have therefore raised their security level from “Miffed” to “Peeved.” Soon, though, security levels may be raised yet again to “Irritated” or even “A Bit Cross.” The English have not been “A Bit Cross” since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out. Terrorists have been re-categorized from “Tiresome” to “A Bloody Nuisance.” The last time the British issued a “Bloody Nuisance” warning level was in 1588, when threatened by the Spanish Armada.

The Scots have raised their threat level from “Pissed Off” to “Let's Get the Bastards.” They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.

The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from “Run” to “Hide.” The only two higher levels in France are “Collaborate” and “Surrender.” The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.

Italy has increased the alert level from “Shout Loudly and Excitedly” to “Elaborate Military Posturing.” Two more levels remain: “Ineffective Combat Operations” and “Change Sides.”

The Germans have increased their alert state from “Disdainful Arrogance” to “Dress in Uniform and Sing Marching Songs.” They also have two higher levels: “Invade a Neighbour” and “Lose.”

Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual; the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.

The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.

Australia, meanwhile, has raised its security level from “No worries” to “She'll be alright, Mate.” Two more escalation levels remain: “Crikey! I think we'll need to cancel the barbie this weekend!” and “The barbie is cancelled.” So far, no situation has ever warranted use of the final escalation level.

John Cleese – British writer, actor and tall person


Već tri komentara a nikome nisi rekla da masi. Masis debelo, ceo fudbal i to,
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:04 11.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

па тај другар и његова екипа су и изазвали, намерно, овај циркус са нафтом јер су одјебали договор са оним твојим демократским пајташима из саудијске арабије око ограничења производње

па јбм ли га, видећемо јесу ли се прејебали у контању сада :)


Da, da, videćemo, što rekoše slepci . Evo i Tramp se žali i proziva i Putina a bogami i Saudijce da su se urotili u nameri da unište frakere, jednom za svagda, sad kad se ukazala prilika. Ja, kako da ti kažem, donekle i priželjkujem to da ovima neko stane u kraj, da mi ne buše ovde u dvorištu, zagađuju vodu i vazduh.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Dobro, daj onda neki savet preplašenim blogodrugarima, kako da ekonomski preživimo ovo, a možda i nešto zaradimo? Jel da vadimo pare iz banke i kupujemo zlato, ili je sad najbolje da se investira, i u šta?


ako boga znaš samo nemoj ništa da prodaješ..
a i sačekaj još koji mjesec pa reprogramiraj hipoteku ako si tako u mogućnosti..


Ne znam zašto, ali ti mi uvek savetuješ isto, da refinansiram kredit za kuću. Jel imate bre vi ekonomisti što plaćate te skupe data servise i razumete se u problematiku neki drugi trik u rukavu? Jer to sa refinansiranjem nije zarada, nego samo smanjenje gubitka, ne?

Zezam se, zapravo, ja sam već refinansirao tamo valjda 2015. kad su kamate pale na ~2%, usput sam zamenio kredit od 30 godina na onaj od 15 godina. Nisam gledao, ali mislim da kamate nisu otišle još uvek ispod toga. A čak i da otplatim sve sad, to je relativno sića. Ali možda je pravo vreme da kupim zgradu u kojoj mi je firma, mada su ovde cene nekretnina otišle nebu pod oblake i drže se tamo ko nenormalne, možda će ovaj pičvajz da ih unormali. Ali, ako ostanem bez posla, ako ništa drugo ono jer na isti ne mogu da odem, onda, jebem li ga, koji će mi zgrada?


Nego, danas slušam na radiju, pričaju o zatvaranju škola koje je ovde za sada sporadično, i kažu da je jedan od glavnih problema to što imad dece u ovim siromašnijim državama u školama koji dobijaju besplatna dva obroka. Pa ako ne budu išli u školu, nema ništa kod kuće da se jede. Pominju i Takomu, koja je južno od Sijetla, sumorno jedno mesto, tamo su to rešili tako što su škole zatvorili za nastavu, ali i dalje spremaju obroke za decu, pa su napravili drive-thru, roditelji prođu, uzmu paketiće i bež kući. Takođe, problem je što roditelji rade, često po dva ili tri posla i ako im deca nisu u školi, nema ko da ih čuva, moraju sama.
neumoran neumoran 18:31 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Dobro, daj onda neki savet preplašenim blogodrugarima, kako da ekonomski preživimo ovo, a možda i nešto zaradimo? Jel da vadimo pare iz banke i kupujemo zlato, ili je sad najbolje da se investira, i u šta?


ako boga znaš samo nemoj ništa da prodaješ..
a i sačekaj još koji mjesec pa reprogramiraj hipoteku ako si tako u mogućnosti..


Ne znam zašto, ali ti mi uvek savetuješ isto, da refinansiram kredit za kuću. Jel imate bre vi ekonomisti što plaćate t skupe data dservise i razumete se u problematiku neki drugi trik u rukavu? Jer to sa finansiranje, nije zarada, nego samo smanenje gubitka, ne?

Zezam se, zapravo, ja sam već refinansirao tamo valjda 2015. kad su kamate pale na ~2%, usput sam zamenio kredit od 30 godina na onaj od 15 godina. Nisam gledao, ali mislim da kamate nisu otišle još uvek ispod toga. A čak i da otplatim sve sad, to je relativno sića. Ali možda je pravo vreme da kupim zgradu u kojoj mi je firma, mada su ovde cene nekretnina otišle nebu pod oblake i drže se tamo ko nenormalne, možda će ovaj pičvajz da ih unormali. Ali, ako ostanem bez posla, ako ništa drugo ono jer na isti ne mogu da odem, onda, jebem li ga, koji će mi zgrada?


Nego, danas slušam na radiju, pričaju o zatvaranju škola koje je ovde za sada sporadično, i kažu da je jedan od glavnih problema to što imad dece u ovim siromašnijim državama u školama koji dobijaju besplatna dva obroka. Pa ako ne budu išli u školu, nema ništa kod kuće da se jede. Pominju i Takomu, koja je južno od Sijetla, sumorno jedno mesto, tamo su to rešili tako što su škole zatvorili za nastavu, ali i dalje spremaju obroke za decu, pa su napravili drive-thru, roditelji prođu, uzmu paketiće i bež kući. Takođe, problem je što roditelji rade, često po dva ili tri posla i ako im deca nisu u školi, nema ko da ih čuva, moraju sama.

Kupi ti zgradu!
Jer - ako bilo šta pođe po zlu, imaš šta da prodaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Jer - ako bilo šta pođe po zlu, imaš šta da prodaš.

Imaš šta, ali da li imaš kome?
zilikaka zilikaka 19:21 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic
Jer - ako bilo šta pođe po zlu, imaš šta da prodaš.

Imaš šta, ali da li imaš kome?

I naravno, ako i to imaš, onda najvažnije - pošto.
neumoran neumoran 19:32 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic
Jer - ako bilo šta pođe po zlu, imaš šta da prodaš.

Imaš šta, ali da li imaš kome?

Ako nemaš kome, a imaš šta - jebiga!
No, ako nemaš šta, onda, imao kome ili ne imao - duplo jebiga!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:30 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

neumoran
srdjan.pajic
Jer - ako bilo šta pođe po zlu, imaš šta da prodaš.

Imaš šta, ali da li imaš kome?

Ako nemaš kome, a imaš šta - jebiga!
No, ako nemaš šta, onda, imao kome ili ne imao - duplo jebiga!


A kao što je poznato, dvaput ništa je ništa, dođavola, nema moje polovine!

Nego, čarli, šta ćemo sa nestašicama komponenti? Evo ja već vidim kod mene da počinje da fali, neke kondenzatore ne moš da nađeš ni na ebay-u. Šta ćemo kad ne bidee više bilo ni dioda? Ja imam neki stok ovde, ali ako ovo potraje, bogami, odo ja u softveraše...
Milan Novković Milan Novković 20:33 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

srdjan.pajic
...neke kondenzatore ne moš da nađeš ni na ebay-u. ...

Pošto plaćaš kondenzatore?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 12.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Milan Novković
srdjan.pajic
...neke kondenzatore ne moš da nađeš ni na ebay-u. ...

Pošto plaćaš kondenzatore?


Ali samo ako nisu sa aliekspresa!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:43 13.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

весело. иначе, лепа вест да је шофер, Палестинац, који је возио Грке који су заразили целу Палестину, скинут се респиратора и опоравља се полако. Наш другар, у мом је ширем тиму...
mariopan mariopan 14:38 13.03.2020

Re: njemačka medicina je najbolja

Srđan Fuchs
весело. иначе, лепа вест да је шофер, Палестинац, који је возио Грке који су заразили целу Палестину, скинут се респиратора и опоравља се полако. Наш другар, у мом је ширем тиму...

Baš lepa vest.
zilikaka zilikaka 22:51 11.03.2020

Ovo je počelo da se deli

a liči da nije pisao laik. Navodno je deo uputstva poslaz plućnim bolinicama:

Virus je fizicki veliki, tezak i zato ne lebdi nego pada, na rukama se zadrzava 5-10min, na odelu i tkaninama par sati, na metalu (brave i sl.) i do 12 sati. Neotporan na t>23C. Zato treba prati ruke toplom vodom, izlagati se suncu, prati garderobu i luftirati na suncu. Zato sto je veliki ne prolazi lako kroz zastitne maske-nositi maske! (Sledi dalje)5-10 min, koliko se virus zadrzava na rukama, je dug period, jer za to vreme moze da se jede, dira nos, oci, usta... Zato cesto prati ruke toplom vodom. Naravno, izbegavati guzve, boravak u malim prostorijama..Prvo se naseljava u nosu i grlu, grebucka, drazi. Ne izaziva sekreciju iz nosa(vazno za diferenciranje u odnosu na druge virusne infekcine!) Dok je tu, piti tople napitke, toplu vodu, ne koristiti hladno i led. Ispirati grlo (predlog Betadine za grlo), da se pokusa da ne sidje dole. Ovde se i kaslje, suvo, nadrazajno, bez sekreta. Nema t. Ovo traje 2-4 dana. Dakle, najvaznije NEMA SEKRETA IZ NOSA NI ISPLJUVKA.
Nakon toga, posle 5-6 dana, virus moze da sidje u pluca i tada se javlja povisena t. T, suv kasalj i plitak dah(tesko disanje) su znak da je virus u plucima.
Znaci, pokusati da virus ne ode u pluca.
Bezbedna razdaljina od zarazenog je >3m.


U krajnjem slučaju, ne vidim da savetuje išta nelogično i opasno, a to za suv kašalj može biti značajan podatak.
maksa83 maksa83 23:07 11.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

U krajnjem slučaju, ne vidim da savetuje išta nelogično i opasno, a to za suv kašalj može biti značajan podatak.

Ovo je neka mutirana varijanta onog "italijanski doktor (koji nema ime) kaže u članku (za koji niko ne zna) da..." pošto sadrži:

Neotporan na t>23C

Što je besmisleno pošto mu onda mi svakako ne bismo odgovarali kao stanište.

Pred kraj ima i neizbežno:

Ispirati grlo (predlog Betadine za grlo), da se pokusa da ne sidje dole.


angie01 angie01 23:18 11.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

Bezbedna razdaljina od zarazenog je >3m.



zilikaka zilikaka 09:11 12.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

Ovo je neka mutirana varijanta onog "italijanski doktor (koji nema ime) kaže u članku (za koji niko ne zna) da..." pošto sadrži:

Da, posle sam to dobila. Ja inače nisam na mrežama i totalno sam neinformisana. Ovo što dobijem je od ukućana.
Još sinoć sin poslao demanti (skoro) svega.
Naravno da je pominhanje leka klj7č, nego se ja ponadala da je suv jašalj izvestan, al posle čujem da nije ni to.

...još jednom se pokazalo da čovek treba da radi ono što ume, a ne svuda da se petlja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:17 12.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

zilikaka


...još jednom se pokazalo da čovek treba da radi ono što ume, a ne svuda da se petlja.


Patentiraj nam neke destilatore, da na jednu slavinu teče čista raka, a na drugu čista voda.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:11 12.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

zilikaka
Ovo je neka mutirana varijanta onog "italijanski doktor (koji nema ime) kaže u članku (za koji niko ne zna) da..." pošto sadrži:

Da, posle sam to dobila. Ja inače nisam na mrežama i totalno sam neinformisana. Ovo što dobijem je od ukućana.
Još sinoć sin poslao demanti (skoro) svega.
Naravno da je pominhanje leka klj7č, nego se ja ponadala da je suv jašalj izvestan, al posle čujem da nije ni to.

...još jednom se pokazalo da čovek treba da radi ono što ume, a ne svuda da se petlja.


pa majku mu jel moguće da nema zvanične info koji su simptomi..
jeste suv kašalj, temperatura, umor, bol u mišićima, nema curenja nosa, nema sekreta i karakterističan je osjećaj nedostatka vazduha / plitkog disanja..
nhs info
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 13.03.2020

Re: Ovo je počelo da se deli

newimprovedtadejus


pa majku mu jel moguće da nema zvanične info koji su simptomi..
jeste suv kašalj, temperatura, umor, bol u mišićima, nema curenja nosa, nema sekreta i karakterističan je osjećaj nedostatka vazduha / plitkog disanja..
nhs info


Имам: сув кашаљ, умор, бол у мишићима, цурење носа, секрет...
Немам: осећај недостатка ваздуха, температуру...
alselone alselone 22:53 11.03.2020

Dozovimo se pameti

Samo-karantin je jedino resenje.
predatortz predatortz 22:57 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

alselone
Samo-karantin je jedino resenje.


Šta s' se usr'o?
Ok, nije baš za ignorisanje i kurčenje, ali nije ni za dramu.
Oprez, higijenske mere, bez panike.
alselone alselone 22:58 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Šta s' se usr'o?


Misliš da je to u pitanju? Da sam se usro?


Heh, super.
predatortz predatortz 23:03 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

alselone
Šta s' se usr'o?


Misliš da je to u pitanju? Da sam se usro?


Heh, super.


Ma, tako se kaže.
Mislim da nije toliko dramatično.
Prošlo leto su desetine ljudi umrle od ujeda komarca. Između ostalih i moj poznanik, zdrav čovek, fit, mlađi od mene.
Na neke stvari uticati ne možeš, niti se možeš do te mere samoizolovati.
Oprez, da, razum da, ali sam protiv atmosfere straha.
alselone alselone 23:09 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Jesi nekad radio peak shaving algoritam?
predatortz predatortz 23:13 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

alselone
Jesi nekad radio peak shaving algoritam?


Ne. Imam neko načelno znanje o tome i mislim da razumem na šta misliš.
No, i sam si rekao, danas je u ovom slučaju već prošlost.

Malo inputa imamo.
alselone alselone 23:16 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti


Ne. Imam neko načelno znanje o tome o mislim da razumem na šta misliš.


taj algoritam postoji u svim upravljanjima sisemima, od struje, nafte, gasa, redova u drzavnim sluzbama itd. poneta nije prenikuti pojavu nego je razmazati kroz vreme da postane kontrolabilna

(kucam na fonu)

bene_geserit bene_geserit 23:18 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Imamo sledeće ključne parametre:
- koji procenat stanovništva će da zakači korona virus i kojom brzinom
- koji procenat obolelih će da ima potrebu da ga kače na aparate za disanje u bolnici (kako se već zovu)
- koji su bolnički kapaciteti što se toga tiče

Ako su procene istinite, da će do dve trećine populacije da bude zaraženo, i to prilično brzo, da ozbiljan procenat zaraženih će da ima potrebu za veštačkim plućima, a da su bolnički kapaciteti za red veličine manji nego što će da budu potrebe ...
ne da nije dramatično nego će predatorz da iskopa bunker u dvorištu i da odbije da izlazi do daljnjeg.
predatortz predatortz 23:20 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

alselone

Ne. Imam neko načelno znanje o tome o mislim da razumem na šta misliš.


taj algoritam postoji u svim upravljanjima sisemima, od struje, nafte, gasa, redova u drzavnim sluzbama itd. poneta nije prenikuti pojavu nego je razmazati kroz vreme da postane kontrolabilna

(kucam na fonu)



Jasno k'o dan. I sam sam za povećane mere opreza, čak i za dozu razumnog represivnog delovanja ako ustreba.
Sve sem panike.
To je jedino što nam ne treba i što bi bilo kontraproduktivno.
maksa83 maksa83 23:20 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Mislim da nije toliko dramatično.

Uopšte nije zajebancija i trenutno nije dramatično (nije bilo ni u Italiji pre mesec dana), a od "nije dramatično" do JEBOTEBOG te deli desetak dana. Tamo je trenutno raspad, a njihovo zdravsto (pogotovo severna italija gde se gro sranja dešava) je među najviše rangiranim po WHO merilima. Naše, jasno ti je, nije baš pri vrhu te liste.

Sve naše u Kini što znam kaže da ovo ne može da bude shvaćeno preozbiljno i hvataju se za glavu (pošto su im ovde roditelji) kad vide kako se ova država prema tome postavila.
alselone alselone 23:25 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Sve sem panike.


panika ne znaci da trcis po ulici i vristis, nego da uvodis vandredne mere
predatortz predatortz 23:26 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Tamo je trenutno raspad, a njihovo zdravsto (pogotovo severna italija gde se gro sranja dešava) je među najviše rangiranim po WHO merilima. Naše, jasno ti je, nije baš pri vrhu te liste.


Kaže mi prijatelj, koji od devedesetih živi u Italiji, da je uzelo maha jer su Italijani, po njemu, velika stoka jer ne poštuju naložene mere opreza i ograničenja kretanja.
Sad su se, kaže, usrali ali kasno.
alselone alselone 23:28 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Sad su se, kaže, usrali ali kasno.
oh, jeli, panice kasno, usrali se.
alselone alselone 23:29 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

a zamisli da su se usrali pre mesec dana.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 11.03.2020

Re: Dozovimo se pameti

Imamo sledeće ključne parametre:
- koji procenat stanovništva će da zakači korona virus i kojom brzinom
- koji procenat obolelih će da ima potrebu da ga kače na aparate za disanje u bolnici (kako se već zovu)
- koji su bolnički kapaciteti što se toga tiče

Резултати из Кине, велики извештај WHO која је тамо послала 20 лекара:
6% заражених стално на респираторима;
8% повремено на респираторима;

Ми имамо вероватно, до 200 респиратора (medical ventilаtor).
Треба нам 500, ако skromno будемо пратили Ломбардијске бројке.
Tamo su se lekari našli pred izborom koga da ventiliraju, a koga ne, јер је фалило респиратора.

Уздам се у слабију покретљивост Срба.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana