Filozofija| Muzika

Nature vs. Nurture

G.Cross RSS / 24.02.2020. u 21:49

 

 Uz svu ovu kakofoniju razgovora o Koronavirusu meni se vraca pitanje : Ko smo mi jesmo li samo posude u kojima DNK putuje kroz veme ili i nasa iskustva definisu ko smo mi.

 

Pomenuh na drugom blogu seriju "Counterpart" koja govori da su nasa iskustva  itekako vazna.

 

 

 

Druga serija je "Orphan Black" mnogo "laksa" ali serija koja definitivno tvrdi fuck Experience , DNK je sto odredjuje nase zivote ma sta ti pokusao.

 

 

 

Poslednjih par dana mi je apsolutno jasno.

Kao i uvek, to je oboje , i genetika i iskustvo...

Mabel, dobitnik British Female Solo  Artist 2020 ima gene svoje majke i iskustvo njene podrske ceo zivot.

 Mabel je kcerka najlepse  i najseksipilnije zene moje kasne mladosti Neneh Cherry.

 

 

 

mabel-brit-awards-2020-1.jpg

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 28.02.2020

Re: ...

da je ovde uvek sve isti kurac, da ni komunisti ni Titoisti kao pojava nisu doleteli jedne noći sa Marsa i Neptuna, nego da su ovde sve vreme, i da će se samo ispoljavati ovako ili onako.


Grešiš, Makso, opasno.

Komunisti i titoisti su strano telo ovde, potpuno van duha, van istorijske vertikale Srbije.
Oni su samo uspeli da prekinu tu vertikalu, i sad Srbija traži kopču sa tačkom na kojoj je prekinuta.

Kad i ako je nađe, i ako (previše ako, znam) ta kopča klikne, stvari će krenuti na bolje.
A šta je ta vertukala, kako ona izgleda, o tome možemo drugi put.

A da su strano telo govori činjenica da oni se ovde nisu primili, (beogradski izbori dvadesetih su reakcija na nešto drugo) a da su se primili ne bi napustili Srbiju četrdeset prve.

O tome da su bili strano telo je pisao između ostalih i Đilas (Milovan)
Ta ordija je banula u Srbiju vođena čovekom bez imena i porekla, i sebe nazivala nepoznatom rečju "partizani". Nije se to moglo primiti u Šumadiji (opet izraz Šumadija znači mnogo veči prostor o dg eogragskog pojma)

Otud i to da je najžešći teror posle otimanja vlasti bio upravo u Šumadiji, trebalo je slomiti taj duh koji je u komunizmu video čudo, koji ga nije razumeo, i koji se plašio tih bezbožnika koji hoće Srbiju da porobe.
A Srbima je u biću da brane državu, pa kad im neko zapreti oće da se pobune.
Zato su komunsiti najviše Srbe lomili.

A da je to u srpskom biću, primetio je i Cvijić kad kaže da je Šumadincima državna i šira narodna misao kao kristal jasna
To su Jugoslavija i komunizam prekinuli, da bi oni uopšte mogli postojati, a ne da je to uvek postojalo u biću Srba.
Nije, nikad toga nije bilo nije do Jugoslavije, a potom i komunizma.
neumoran neumoran 20:00 28.02.2020

Re: ...

maksa83
Uaaaaa komunisti i titoisti - odakle god da su doleteli!
Usput - ja ne šenim nikome, ali mislim da je pojava Putina prava stvar. Još kada se udruži sa Trumpom, pogotovo.

Hvala na ilustraciji.

Kao što rekoh, samo će se ispoljavati ovako ili onako. I biće ubeđeni da su nešto drugo.

Da - jebote!
A moram ovom prilikom da priznam da ove godine nisam bio na slaninijadi u Kačarevu.
maksa83 maksa83 20:06 28.02.2020

Re: ...

Grešiš, Makso, opasno.

Komunisti i titoisti su strano telo ovde, potpuno van duha, van istorijske vertikale Srbije.

To su bili LJUDI koji su tu bili sve vreme, rodili se, odrasli i živeli oko tebe, i taj sistem je počivao i na njima. Nemoguće da su većinski bili neki tamo odnekud uveženi bez carine.

Nije se to moglo primiti u Šumadiji (opet izraz Šumadija znači mnogo veči prostor o dg eogragskog pojma)

Kako je onda ta Šumadija većinski glasala za partiju koja je bila - pazi ne prikriveni - nego de-kla-ri-sa-ni - naslednika Saveza Komunista?

Ok, nisu baš svi, neki su glasali za Vuka Draškovića - učesnika levičarskih demonstracija 68 i šefa kabineta Mike Špiljka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 28.02.2020

Re: ...

A ja za to vreme gasio vatru kod komšinice (nemojte da ste bezobrazni, pravu vatru (da li je ovo polkorektna šala?)) planuo aspirator a ni ona ni ja nemamo pp aparat, dok ne stigoše vatrogasci tri ćebeta sam joj shebao.


E jebeš zastupnika četničkog pokreta koji nema aparat za gašenje požara (sad ti tek ne verujem da si ikad išta kršteno zavario, sem možda onog dripca koji ti je vatao kolegeinicu u kafani, e, ako si). Mogu samo da zamislim kakva bi to propast od zemlje bila da su je oni tvoji pravili. Nepoštovanje mera HTZ zaštite, za to su komunjare slale u Padinjak, ako ne baš na Goli otok. Evo, neka posvedoči zilikaka ako meni ne veruješ, a sam si zaboravio.
neumoran neumoran 20:18 28.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
A ja za to vreme gasio vatru kod komšinice (nemojte da ste bezobrazni, pravu vatru (da li je ovo polkorektna šala?)) planuo aspirator a ni ona ni ja nemamo pp aparat, dok ne stigoše vatrogasci tri ćebeta sam joj shebao.


E jebeš zastupnika četničkog pokreta koji nema aparat za gašenje požara (sad ti tek ne verujem da si ikad išta kršteno zavario, sem možda onog dripca koji ti je vatao kolegeinicu u kafani, e, ako si). Mogu samo da zamislim kakva bi to propast od zemlje bila da su oni tvoji pravili. Nepoštovanje mera HTZ zaštite, za to su komunjare slale u Padinjak, ako ne baš na Goli otok. Evo, neka posvedoći zilikaka ako meni ne veruješ, a sam si zaboravio.

Ma komunjare su bili do jaja po tom pitanju!
I po ostalim pitanjima.

Eeee, da - sedim ja u tim crkavajućim godinama komunjarizma u nekom računskom centru i slušam šta mrsi neki drug predavač.
I neda meni vrag mira, pošto sam sedeo za pultom neke mikroprocesorske telefonske centrale (10 linija i 100 lokalnih brojeva) na kojoj piše 'Iskra'.
I kao što rekoh, ne da meni vrag mira, nego ja počnem da drndam tu nalepnicu na kojoj piše 'Iskra', te je, malo po malo, odlepih.
Kada ispod piše 'Erikson'.
Drugovi Slovenci samo prelepili nalepnicu i proglasili uređaj svojim.
Do jaja su bili drugovi Slovenci.
G.Cross G.Cross 20:43 28.02.2020

Re: ...

nije



Koliko ja vidim HCM i ekipa malo brkaju pravo da im se svidi ako neko povraća kad neko vidi (ili zamišlja) gay osobu sa samim činom povraćanja na nešto normalno.

Prvo: it is OK ako ti se sviđa neko ko povraća kad vidi guy osobe u akciji.
Drugo: Ako si ti taj neko kome se povraća na gay akcije ja bih preporučio javi se, ovaj, javi se kome god mislis da treba.

Dakle ja razumem da je HCM iz prve ekipe, koja
bi samo da da pravo onima koji povraćaju da povraćaju. On ne kaže da su oni u pravu samo da imaju pravo da povraćaju.
Ja podržavam pravo da povraćaju ali predlažem da odmah posle toga razgovaraju sa psihologom.

Edit: I kao nekom "slucajnoscu" u mojim slušalicama "streets of philadelphia".
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 28.02.2020

Re: ...

Drugo: Ako si ti taj neko kome se povraća na gay akcije ja bih preporučio javi se, ovaj, javi se kome god mislis da treba.


Da budemo korektni: ja sam hučija razumeo da ga hvata mučnina kad zamišlja dve osobe istog muškog pola kako se seksaju. I da se zalaže da mu se to pravo (da mašta, pa oseća mučninu) ne oduzima. Iako to niko nije ni predlagao, fokus je bio na tome kako da se eliminiše mučnina, i na to sam imao par predloga, ali nijedan mu se nije svideo.



Milan Novković Milan Novković 20:55 28.02.2020

Re: ...

maksa83
Da odgovorim i sebi i docsu.

Na donjoj fotografiji se vidi srpska delegacija kako dočekuje posetioce iz svemira.

Primeti da su tu razni pogledi - neki radoznali, neki srećni, neki zabrinuti, samo se Mile oblizuje:


Nemam pojma kome i Docsu odgovaraš, al kad reče "delegacija" moram da priznam da sam tek sinoć "otkriJo" "Nikad izvini".

Žene nešto pazile na celulit pa smo drugar i ja pojeli i delove njihovih pica, a i vino nisu htele pa smo obe flaše popili samo nas dvojica, i dok sam ja samo "skokuno" do kuhinje da vidim šta je za glavno jelo čujem da on spominje zajedničkog drugara, mog kuma a Srki the Pajitja pajtosa iz pećina, inače najbrezobraznijeg među nama, i ubrzo ide:



Brisanje suza od smejanja je trajalo do danas popodne, sve uz sitnu glavobolju i od lošeg spavanja, pa sam sa zakašnjenjem otkriJo i:



U svakom slučaju, dobro veče narode
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 28.02.2020

Re: ...

I kao što rekoh, ne da meni vrag mira, nego ja počnem da drndam tu nalepnicu na kojoj piše 'Iskra', te je, malo po malo, odlepih.


Eh, nije lako biti Srbin.
A zamisli sad da Srbija ima nuklearnu elektranu...
gedza.73 gedza.73 21:00 28.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Mogu samo da zamislim kakva bi to propast od zemlje bila da su je oni tvoji pravili...
Nepoštovanje mera HTZ zaštite, za to su komunjare slale u Padinjak

oko izdavanja dozvola za proizvodnju HTZ opreme je bio jedno vreme zadužen neko iz generalštaba... uglavnom iz JNA.
i paj sad kako ide. Prvo ti je zabranjeno da se baviš proizvodnjom (do 90's). Zakonom. onda zavisiš od dobre volje državnog generalaštagod oko dozvola (90'). kad kreneš sa proizvodnjom nedostaje ti repromaterijal i elementi jer nemaš nikoga ko se time bavi. nema predistorije samostalnog preduzetništva. debelo kasniš za Evropom, debelo.

onda moraš da uvoziš. pa počneš sa proizvodnjom jednog elementa, drugo dela, zaustaviš klatno, vratiš ga nazad i počneš da izvoziš Nemcima. 'nači srpski proizvod na nemačkom (EU) tržištu.

trebalo ti tačno sedam decenija. što nije moglo pre? nisu dali oni 'tvoji'

neumoran neumoran 21:02 28.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Drugo: Ako si ti taj neko kome se povraća na gay akcije ja bih preporučio javi se, ovaj, javi se kome god mislis da treba.


Da budemo korektni: ja sam hučija razumeo da ga hvata mučnina kad zamišlja dve osobe istog muškog pola kako se seksaju. I da se zalaže da mu se to pravo (da mašta, pa oseća mučninu) ne oduzima. Iako to niko nije ni predlagao, fokus je bio na tome kako da se eliminiše mučnina, i na to sam imao par predloga, ali nijedan mu se nije svideo.




Kako se ti osećaš kada zamišljaš isto to?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 28.02.2020

Re: ...

mog kuma


Guza je jedan od najsmešnijih ljudi koje sam ikad upoznao, u smislu da se pored njega, kad krene da kenja, valjaš i previjaš od smeha, i nemaš mnogo izbora. Retko duhovit čovek.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 28.02.2020

Re: ...

To su bili LJUDI koji su tu bili sve vreme, rodili se, odrasli i živeli oko tebe, i taj sistem je počivao i na njima. Nemoguće da su većinski bili neki tamo odnekud uveženi bez carine.


Da, ali nisu ti ljudi, koji nisu bili većina, iznikli iz naroda, nije ih narod birao, oni su narodu nametnuti.
Došla sila i rekla ovo vam je predsednik, ovo sekrtear, ćao.

A pre toga ta sila ih što zaplašila što zbunila otkupom, streljanjima, apšenjima umnih glava...

Kad kažem duša Šumadinaca ne mislim na svakog Šumadinca pojedinačno, naravno da je tu bilo svakakvih, od Tucovića do Marisava.
Mislim na kolektiv, na ono što su opisivali Cvijić i Pašić, a što je i Tita vrlo dobro znao, pa se prvo pouzdao u njih, i tu došao da diže bunu, a kad je video da to ne ide, otišao u NDH.

Kako je onda ta Šumadija većinski glasala za partiju koja je bila - pazi ne prikriveni - nego de-kla-ri-sa-ni - naslednika Saveza Komunista?

Ok, nisu baš svi, neki su glasali za Vuka Draškovića - učesnika levičarskih demonstracija 68 i šefa kabineta Mike Špiljka.


E dobro pitanje.
Prekinuta vertikala, zbunjenost, skoro sto godina u malgli, ne razaznaju još.
Vide da nešto valja, traže nešto drugo a ne pogađaju iz prve.

Kad klikne ona kopča, ako ikad klikne, neće se dešavati tekve stavri.
Mene samo plaši to što niko, ili malo ko, radi na tome da razjajsni stvari, šta je Srbija, šta je njena istorija, bit, nego se opredeljujemo i nadamo u Putina, Trampa ili Džonsona.

Kad budemo sebe pronašli, postaće nam jasno da će nam nekad biti Putin dobar saveznik, sutra možda neko drugi a on protiv nas, i tražićemo saveznike prema svom interesu ne prema emocijama i uzaludnim nadama.

A sve smo to već prolazili, samo ne znamo.
Ne znamo jer ne znamo sopstvenu istoriju, verujemo budalaštinama komunsita koji su vekove sprkse istorije trpali u jedno polugodište, a sve ostale časove popunjavali njihovom propagandom.
I evo nam Srkija.

Imali smo i pljuvanje po Rusiji (JJZmaj) i pljuvanje po AU (Nušić) a i jedno i drugo pljuvanje bilo sasvim na mestu.
Zato što se ni jedan ni drugi nije vodio ljubavlju prema Rusiji ili Beču, već prema Srbiji.

A koliko dece danas zna za Znajevu pesmu posle Bečkog kongresa, ili Nušićevo skupljanje dobrovoljaca za rat protiv AU?

To je naš problem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 28.02.2020

Re: ...

On ne kaže da su oni u pravu samo da imaju pravo da povraćaju.


I da slobodno kažu, ljudi, meni se od obvoga povraća.
I da ih niko ne omalovažava zbog toga.
Mnogo?
G.Cross G.Cross 21:12 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
On ne kaže da su oni u pravu samo da imaju pravo da povraćaju.


I da slobodno kažu, ljudi, meni se od obvoga povraća.
I da ih niko ne omalovažava zbog toga.
Mnogo?


Imaš potpuno pravo da to misliš.
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.

Znam da je komlikovano prihvatiti ovo, ali tako je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 28.02.2020

Re: ...

Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.


Da mislim tako, a istovremeno da mislim da nisam u pravu?
Ne umem to jbg.
G.Cross G.Cross 21:30 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.


Da mislim tako, a istovremeno da mislim da nisam u pravu?
Ne umem to jbg.


E razmisli malo ja nisam rekao da nisi u pravu, samo sam rekao da nemaš eksluzivno pravo da misliš da si u pravu a ti odmah zaključujes da nisi u pravu.

Znam da je ovo malo teško i komplikovano ali takav je i život.
neumoran neumoran 21:33 28.02.2020

Re: ...

G.Cross
hoochie coochie man
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.


Da mislim tako, a istovremeno da mislim da nisam u pravu?
Ne umem to jbg.


E razmisli malo ja nisam rekao da nisi u pravu, samo sam rekao da nemaš eksluzivno pravo da misliš da si u pravu a ti odmah zaključujes da nisi u pravu.

Znam da je ovo malo teško i komplikovano ali takav je i život.

Pojasni!
G.Cross G.Cross 21:34 28.02.2020

Re: ...

neumoran
G.Cross
hoochie coochie man
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.


Da mislim tako, a istovremeno da mislim da nisam u pravu?
Ne umem to jbg.


E razmisli malo ja nisam rekao da nisi u pravu, samo sam rekao da nemaš eksluzivno pravo da misliš da si u pravu a ti odmah zaključujes da nisi u pravu.

Znam da je ovo malo teško i komplikovano ali takav je i život.

Pojasni!


This is out of your league Charlie.

EDIT:, a možda i nije, samo ako bi ti postavio pravo pitanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 28.02.2020

Re: ...

amo sam rekao da nemaš eksluzivno pravo da misliš da si u pravu


Ja uvek mislim da sam u pravu, ali ne mislim da imam ekskluzivno pravo.

Kad kažem da ne treba omalovažavati ljude koji kažu, gadi mi se istopolni seks, ne smatram da treba omalovažavati one koji kažu, meni je to super.

Ne znam šta je tu eksluzivno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:39 28.02.2020

Re: ...

I da slobodno kažu, ljudi, meni se od obvoga povraća.
I da ih niko ne omalovažava zbog toga.
Mnogo?


Znači, i ja kad vidim četnika u zagrljaju nadležnog SS oficira i kažem da mi se od tog prizora povraća, onda ne bi trebalo da me se omalovažava i vređa. Vidiš, imaš ti dosta toga na čemu bi morao da poradiš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 28.02.2020

Re: ...

Znači, i ja kad vidim četnika u zagrljaju nadležnog SS oficira i kažem da mi se od tog prizora povraća, onda ne bi trebalo da me se omalovažava i vređa. Vidiš, imaš ti dosta toga na čemu bi morao da poradiš.


A ne, nije to isto.
Ti povračaš na četnike zato što si zaveden:)

G.Cross G.Cross 21:54 28.02.2020

Re: ...

Ne znam šta je tu eksluzivno.

Mislim da je okidač diskusije bio "povraca mi se".

Meni se na primer Vučić gadi, ali mi se ne povraća kad ga vidim.
Kad vidim njegova usta zamalo da mi se povraća ali kažem sam sebu "ti kontrolišes realnost kakva bre Vuciceva usta on ti se samo gadi ne povraća ti se. I tako ja to kontrolišem.


Braco! Sutra ujutru vozim od Nice (Francuska) do Bukurest (Rumunija).


Verujem da imam dovoljno goriva da predjem od Ventimilje do Trsta bez stajanja.
Anyway držite mi palčeve čak iako se ne slažete sa mnom. Pliiiz.

E sad ako me braća Slovenci ili malo dalji rođaci Huni strpaju u karantin nadam se da će da mi ostave mobilni pa cu da se javim
mirelarado mirelarado 21:55 28.02.2020

Re: ...

Ljudi, od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 28.02.2020

Re: ...

Anyway držite mi palčeve čak iako se ne slažete sa mnom. Pliiiz.


:)

Stisneš zube, stisneš gas....i biće sve u redu :)
mirelarado mirelarado 22:12 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Anyway držite mi palčeve čak iako se ne slažete sa mnom. Pliiiz.


:)

Stisneš zube, stisneš gas....i biće sve u redu :)


Mislim da neće biti problema. Italijani su najzad uvideli kakvu su grdnu štetu napravili samima sebi nepotrebnim dramatizovanjem korona virusa.
G.Cross G.Cross 22:13 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Anyway držite mi palčeve čak iako se ne slažete sa mnom. Pliiiz.


:)

Stisneš zube, stisneš gas....i biće sve u redu :)


Ako stisnem gas potrosicu gorivo pre Nove Gorice. Ovo je odlican primer samokotrole.
Verujem da ako postavim pilota na 130 kmh i can do it.
Razmišljao sam da kupim kanister od 30 litara pa sam rekao sam sebi, ne preteruj. Ako je tvoje ime upisano na DNA virusa naći će te no matter what.


Edit: najverovatnije cu tankovati negde oko Genove, znam coveka tamo, on mi ja javio da nije video ni jedan virus.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 28.02.2020

Re: ...

Razmišljao sam da kupim kanister od 30 litara pa sam rekao sam sebi, ne preteruj.


zanimnjivo, meni to palo na pamet, plus izbušiš i rezervoar i kanister, spojiš ih nekim crevom, (da ne bi morao da izlaziš i dosipaš) i gas.
Zezam se naravno, ali to je možda moj majstorski poriv da nešto improvizujem.

Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)
zilikaka zilikaka 23:03 28.02.2020

Re: ...

Ako je tvoje ime upisano na DNA virusa naći će te no matter what.

Suština.
Istina da ne treba ići po nevolju ali verovatnoća da ukačiš virus vozeći svoj auto (uključijući i punjenje rezervoara)...verujem da si svestan kolika je. U krajnjoj liniji, kupi si rukavice koje ćeš koristiti i ostaviti na pumpi.
Inače, ja trebala da budem u Milanu polovinom februara, nekoliko dana, al odložili bili za početak marta. Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.
Između ostalog, došla bih ovde pravo na jednu proslavu gde smo se svi pošteno izljubili.
...al bi me sad onoliki kleli čekajući da prođe 14 dana
vcucko vcucko 23:15 28.02.2020

Re: ...

G.Cross
hoochie coochie man
On ne kaže da su oni u pravu samo da imaju pravo da povraćaju.


I da slobodno kažu, ljudi, meni se od obvoga povraća.
I da ih niko ne omalovažava zbog toga.
Mnogo?


Imaš potpuno pravo da to misliš.
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.

Znam da je komlikovano prihvatiti ovo, ali tako je.

Ali upravo ti (i tadejus itd.) direktno implicirate svoje ekskluzivno pravo da ste u pravu. A da su ovi drugi krezubi.
Malo pre si zbog te misli slao kod čika doce.
G.Cross G.Cross 23:25 28.02.2020

Re: ...

vcucko
G.Cross
hoochie coochie man
On ne kaže da su oni u pravu samo da imaju pravo da povraćaju.


I da slobodno kažu, ljudi, meni se od obvoga povraća.
I da ih niko ne omalovažava zbog toga.
Mnogo?


Imaš potpuno pravo da to misliš.
Nemas eksluzivno pravo da misliš da si u pravu.

Znam da je komlikovano prihvatiti ovo, ali tako je.

Ali upravo ti (i tadejus itd.) direktno implicirate svoje ekskluzivno pravo da ste u pravu. A da su ovi drugi krezubi.
Malo pre si zbog te misli slao kod čika doce.


Ne mešaj me sa Tadejus ili iko drugi.

direktno implicirate svoje ekskluzivno pravo da ste u pravu. A da su ovi drugi krezubi.


Gde, kako, kad?

Opet, verujem da brkas pravo svakoga da ima mišljenje i na zalost činjenice da pravo svakoga da ima mišljenje ne znači automatski da je on u pravu.

Ovo za krezube vehemetno odbijam.
(imam svoje razloge)
mirelarado mirelarado 23:29 28.02.2020

Re: ...

Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).


G.Cross G.Cross 23:30 28.02.2020

Re: ...

mirelarado
Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).





Bezrazlozna?

Lepa slika.
zilikaka zilikaka 23:40 28.02.2020

Re: ...

Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).

Ma ovo sad ok, znalo se, nego rekoh da je po prvobitnoj verziji trebalo da bude polovinom februara, kad niko nije znao, a virus se veselo širio.
Znajući neke oko sebe, hipohondre po duši, mislim da bi se izbezumili od straha da li su od mene ukačili virus i da bi me doživotno zamrzeli
zilikaka zilikaka 23:43 28.02.2020

Re: ...

G.Cross
mirelarado
Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).





Bezrazlozna?

Lepa slika.

Istina da oni nisu ukapirali otkud im virus al na onoliko ljudi i broj obolelih je tek kao statistička greška.
Toliko ih je imalo grip u većoj uluci nekog grada.
mirelarado mirelarado 23:45 28.02.2020

Re: ...

G.Cross
mirelarado
Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).





Bezrazlozna?


Po mom mišljenju jeste bezrazložna. U pitanju je lako prenosiv, ali ne tako ubitačan virus kako je senzacionalističko izveštavanje naduvalo. 80% onih koji fasuju virus ili par dana imaju lakše simptome običnog gripa, ili uopšte ne obole. Od preostalih 20% većina preboli malo teži oblik gripa, bez dodatnih problema. Samo veoma mali procenat starih zaraženih osoba koje već boluju od srčanih oboljenja, raka, ili nečeg sličnog mogu da umru ako se na to nakalemi i korona. Osim toga, ukupan, pretpostavljeni broj zaraženih ovim virusom je nula zarez nešto ukupnog broja stanovnika Italije. U Milanu niko izvan one bolnice. To je dovoljan razlog da stane industrija, trgovina, turizam u tom gradu? Sad će sve to da otvore, ali neprocenjiva šteta je već napravljena.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:51 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Znači, i ja kad vidim četnika u zagrljaju nadležnog SS oficira i kažem da mi se od tog prizora povraća, onda ne bi trebalo da me se omalovažava i vređa. Vidiš, imaš ti dosta toga na čemu bi morao da poradiš.


A ne, nije to isto.
Ti povračaš na četnike zato što si zaveden:)



Zato sam ti predložio onog psihologa iz prvog pasusa: da ti pomogne da otkriješ o sebi nešto što možda i nisi znao, ili si potiskivao, pa život proveo u zabludi i samozavaravanju.

A zamisli sledeću hipotetičku situaciju: mi znamo da naš čarli, iako formalno Srbin i pravoslavac, uživa u analnom seksu (sa sve dildom i utezanjem u kožnu uniformu). I sad ti i ja kreneno ovde da pljujemo i povraćamo, jao, pa to je odvratno, pa kako može, kakav je on Srbin i pravoslavac, fuj, i da tako upražnjavamo svoje pravo na slobodno mišljenje i izražavanje. Šta misliš, kako bi se čarli osećao, da nas ovde sluša? I jel bi bilo lepo da mu tako kritikujemo intimu? Ja mislim da ne bi, i ja to evo ne bih nikad radio, a i tebi bih preporučio da ne radiš, jer vređaš čarlijeva intimna osećanja, a i, realno, nije naš biznis šta čarli voli i sa čime.

G.Cross G.Cross 23:54 28.02.2020

Re: ...

mirelarado
G.Cross
mirelarado
Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).





Bezrazlozna?


Po mom mišljenju jeste bezrazložna. U pitanju je lako prenosiv, ali ne tako ubitačan virus kako je senzacionalističko izveštavanje naduvalo. 80% onih koji fasuju virus ili par dana imaju lakše simptome običnog gripa, ili uopšte ne obole. Od preostalih 20% većina preboli malo teži oblik gripa, bez dodatnih problema. Samo veoma mali procenat starih zaraženih osoba koje već boluju od srčanih oboljenja, raka, ili nečeg sličnog mogu da umru ako se na to nakalemi i korona. Osim toga, ukupan, pretpostavljeni broj zaraženih ovim virusom je nula zarez nešto ukupnog broja stanovnika Italije. U Milanu niko izvan one bolnice. To je dovoljan razlog da stane industrija, trgovina, turizam u tom gradu? Sad će sve to da otvore, ali neprocenjiva šteta je već napravljena.


Pa 5 triliona dolara sa berzi je izgubljeno, tačnije otišlo niko ne zna gde.

Ja kad bih bio ciničan rekao bih da je ovo odlična prilika za sve zemlje koje za par godina ne bi mogle da plate penzije da se oslobode tog balasta ljudi od preko 70 godina koji i onako ne plaćaju poreze, dakle ništa ne vrede kao ljudska bića.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:56 28.02.2020

Re: ...

mirelarado
Ljudi od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.


Pa, eto, stvari nisu postale gore. Digla se dževa oko toga, pa sad panduri manjeviše svuda nose one kamere, ne smeju baš toliko da se iživljavaju, po neki bude i suspendovan (ta policajka koju si pomenula je u zatvoru, pod optužbom za teško ubistvo, neko se i izvuče jer na kraju dokažu da je policajac ubio crnca u samoodbrani). Sve to ima veze jedno sa drugum, promenio se odnos, ili se menja, ljudi su osetjiviji, pa se od pandura očekuje više, i oni onda više paze. A i šta je bolje, sa čisto tehničke strane - potisnuti ili otvoreni rasizam?

mirelarado mirelarado 23:58 28.02.2020

Re: ...

zilikaka
G.Cross
mirelarado
Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.


Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).





Bezrazlozna?

Lepa slika.

Istina da oni nisu ukapirali otkud im virus al na onoliko ljudi i broj obolelih je tek kao statistička greška.
Toliko ih je imalo grip u većoj uluci nekog grada.


Ti si bila potpuno u pravu, onde na Jovičićevom blogu da bi sigurno bilo realnije da je taj virus napravio krug, istutnjao svoje bez karantina, zatvaranja granica, skupog testiranja ogromnog broja ljudi na virus...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:58 28.02.2020

Re: ...

Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)


Zato što meni treba samo produžni gajtan, a ne neki levi kanistri.
G.Cross G.Cross 00:01 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)


Zato što meni treba samo produžni gajtan, a ne neki levi kanistri.



Ko ti je kriv kad voziš toster a ne auto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:04 29.02.2020

Re: ...

G.Cross
srdjan.pajic
Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)


Zato što meni treba samo produžni gajtan, a ne neki levi kanistri.



Ko ti je kriv kad voziš toster a ne auto.

More, jedi bre govna!

(i ne ometaj me ovde u virtue signalingu).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:06 29.02.2020

Re: ...

A zamisli sledeću hipotetičku situaciju:


Hoću, ali izbaci prvo čarlija iz te situacije.
Neću da ti predložim nekog drugog, a nije da mi nije palo na pamet koga bi mogao, nego izbaci njega, pa ću ti (opet, nije mi teško, prijatelj si mi) objasniti da grešiš.
:)
zilikaka zilikaka 00:12 29.02.2020

Re: ...

Ti si bila potpuno u pravu, onde na Jovičićevom blogu da bi sigurno bilo realnije da je taj virus napravio krug, istutnjao svoje bez karantina, zatvaranja granica, skupog testiranja ogromnog broja ljudi na virus...

Ma nemam ja pojma, realno, i verovatno ovi što rade znaju šta rade, nego sam isto pratila statistiku pa mi zaličilo da posledice nisu ni blizu vredne tolike svetske panike.
Ispada kao da je srednjovekovna kuga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:17 29.02.2020

Re: ...

A zamisli sledeću hipotetičku situaciju: mi znamo da naš nedojebani, iako formalno Srbin i pravoslavac, uživa u analnom seksu (sa sve dildom i utezanjem u kožnu uniformu). I sad ti i ja krenemo ovde da pljujemo i povraćamo, jao, pa to je odvratno, pa kako može, kakav je on Srbin i pravoslavac, fuj, i da tako upražnjavamo svoje pravo na slobodno mišljenje i izražavanje. Šta misliš, kako bi se napirlitani osećao, da nas ovde sluša? I jel bi bilo lepo da mu tako kritikujemo intimu? Ja mislim da ne bi, i ja to evo ne bih nikad radio, a i tebi bih preporučio da ne radiš, jer vređaš neobuzdanom intimna osećanja, a i, realno, nije naš biznis šta neupućeni voli i sa čime.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 29.02.2020

Re: ...

Pa vidi, to što se ti pretvaraš da nešto ne misliš, a misliš, (ako misliš) nego ćutiš, kriješ se, jer se tako radi, to se zove licemerje.

Zamisli ti ovu situaciju, tebi se povraća od svega toga, ali se foliraš da ti je sve to ok, (jer se tako radi), pa neki takav baja krene da ti prepričava avanutre, jer sve je to kao ok, tebi se stomak prevrće, a pretvaraš se.
Licemerno zar ne?

Zar nije poštenije reći, slušaj nedojebani, meni je od toga muka, gadi mi se, povraća mi se.
On neka gleda šta će sa tim, neka prestane, neka te zaobilazi, neka se ljuti, ne ljuti, njegova stvar, ti si pošteno rekao šta osećaš.
Ili ti zaobiđeš njega, svejedno.

Ili da se pretvaraš?
Ili da ti zabrane da budeš pošten i iskren?
vcucko vcucko 00:37 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
G.Cross
srdjan.pajic
Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)


Zato što meni treba samo produžni gajtan, a ne neki levi kanistri.



Ko ti je kriv kad voziš toster a ne auto.

More, jedi bre govna!

(i ne ometaj me ovde u virtue signalingu).

Pade mi na pamet, a sigurno je ostvarivo, i to lako (postoji gde hoćeš, i to u slične svrhe).
Znači, mreža žica iznad puta, a vama iz tostera izvuku trole i bog da vas vidi.
Doduše, ne bi mogao baš gde hoćeš, nego gde postoje one žice. Ali ni sad ne možeš gde nema punjača, to mu dođe na isto.
A tamo gde nema žica staviš znakove "Homophobs", "Russians", "Trump Lovers"... pa ne bi ni išli.
Svima lepo
Očekujem procenat od utrška pri budućoj komercijalnoj eksploataciji ove ideje.
mirelarado mirelarado 00:41 29.02.2020

Re: ...

zilikaka
Ti si bila potpuno u pravu, onde na Jovičićevom blogu da bi sigurno bilo realnije da je taj virus napravio krug, istutnjao svoje bez karantina, zatvaranja granica, skupog testiranja ogromnog broja ljudi na virus...

Ma nemam ja pojma, realno, i verovatno ovi što rade znaju šta rade, nego sam isto pratila statistiku pa mi zaličilo da posledice nisu ni blizu vredne tolike svetske panike.
Ispada kao da je srednjovekovna kuga.


Posle ove indukovane histerije nisam sigurna da nadležni stvarno znaju šta rade. Sada, kada su se strmopizdile sve svetske berze, pokušavaju da minimizuju paniku. Kasno.
mirelarado mirelarado 01:08 29.02.2020

Re: ...

Ja kad bih bio ciničan rekao bih da je ovo odlična prilika za sve zemlje koje za par godina ne bi mogle da plate penzije da se oslobode tog balasta ljudi od preko 70 godina koji i onako ne plaćaju poreze, dakle ništa ne vrede kao ljudska bića.


Nešto sam slično rekla pre neki dan. Ako bi bile tačne glasine koje šire teoretičari zavere da je virus veštački, stvoren u laboratoriji, u nameri da se Kina satre, onda bi zaverenici mogli biti jedino članovi nekog tajnog udruženja globalnih penzionih fondova, s ciljem da se malo smanji pritisak korisnika koji (avaj!) sve duže žive.
zemljanin zemljanin 01:11 29.02.2020

Re: ...

Pa 5 triliona dolara sa berzi je izgubljeno, tačnije otišlo niko ne zna gde.

pa nije sve izgubljeno, da bi neko dobio - neko mora da izgubi ... dobro nije bas crno-belo ali veliki su ovde popucali a mali su profitirali ... barem trenutno, jer veliki imaju filozofiju investiranja a mali, pretezno, spekulisanja ili trgovanja ...

Ti si bila potpuno u pravu, onde na Jovičićevom blogu da bi sigurno bilo realnije da je taj virus napravio krug, istutnjao svoje bez karantina, zatvaranja granica, skupog testiranja ogromnog broja ljudi na virus...

a koliki bi broj zrtava bio 'realan' ili podnosljiv? ... epidemiolozima je to posao, da pronadju i izoluju virus i nosioce, da minimalizuju zrtve ... svaki zivot je vredan kao da je jedini ...

PS.
Ako bi bile tačne glasine koje šire teoretičari zavere

to jednostavno nije tacno ...zaverenici mogu da teoretisu koliko god im drago ali to nece promeniti cinjenice ... zaludnih ima svuda
mirelarado mirelarado 01:21 29.02.2020

Re: ...

A i šta je bolje, sa čisto tehničke strane - potisnuti ili otvoreni rasizam?


Ako govorimo o verbalnom rasizmu, po meni je bolji otvoren. Protiv njega možeš da se boriš. A latentni izbije kad-tad, i to ne verbalno. Sigurno ti je jasno da ona policajka nije mogla misliti da je ono njen stan, nego joj je puko film i nije više mogla da istrpi što joj je Crnja komšija... Koliko opadne vrednost kućama kad u neku otmeniju četvrt uspe da se useli imućni Crnac ili Mehos?
mirelarado mirelarado 01:28 29.02.2020

Re: ...

policajka koju si pomenula je u zatvoru, pod optužbom za teško ubistvo


Da je pravde, morali bi da joj sude za ubistvo s predumišljajem...
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:30 29.02.2020

Re: ...

Pa vidi, to što se ti pretvaraš da nešto ne misliš, a misliš, (ako misliš) nego ćutiš, kriješ se, jer se tako radi, to se zove licemerje.


Pa nisi mi odgovorio na postavljeno pitanje. Nego si ponudio sasvim drugačiji scenario od onog koji diskutujemo ovde od početka. Znači, vrdaš.

A kad si me već pitao, meni bi bilo odvratno da neopozvani krene da mi se unosi u lice i hvali se kako je strasno trtio neku konobaricu na ibarskoj magistrali, a ja treba da zamišljam dlakave guzove i stomačinu, njegove ili njene, svejedno, kako se valjaju u znoju i talasaju dok konobarica valjda zanosno uzdiše, ili izdiše, a benevolentni joj tercira, i rekao bih mu da odjebe, jer mi se povraća. Ali ne pričamo ovde o tome. Jel ti stvarno misliš da homoseksualci to vole da rade više od našeg neprepoznatog ali pravoslavnog: nađu tako nekog čestitog i zatečenog hučija na ulici i krenu da mu šapuću na uvce lascivne priče od kojih mu se diže kosa na glavi? Ako je to u pitanju, ti onda, čini mi se, imaš strašne predrasude koje te sputavaju u tome da vidiš koliko si od početka u krivu.
mirelarado mirelarado 01:40 29.02.2020

Re: ...

a koliki bi broj zrtava bio 'realan' ili podnosljiv? ... epidemiolozima je to posao, da pronadju i izoluju virus i nosioce, da minimalizuju zrtve ... svaki zivot je vredan kao da je jedini ...


A zašto se to onda ne primenjuje na svaki virus gripa, koji odnosi sličan broj jedinstvenih i neponovljivih ljudskih života? Zna se da, ako i postoji vakcina, ona ipak ne pruža stopostotnu zaštitu. Poznajem, a sigurno poznaješ i ti, nekolicinu koja se vakciniše svake godine, a razboljevaju se otprilike koliko i ostali.


zemljanin zemljanin 01:54 29.02.2020

Re: ...

A zašto se to onda ne primenjuje na svaki virus gripa

pa primenjuje se ... koliko sam skontao i u Srbiji je bila obustava nastave na neki period bas zbog tog razloga ... i pored vakcijacije i sl. mera, nemamo univerzalin model prevencije i lecenja ... a kada se pojavi apsolutno novi virus za koji niti imamo prevenciju niti druge relevantne podatke, najbitnije je dobiti na vremenu i usporiti sirenje ...

EDIT. druga je stvar sto su ljudi, usled neznanja i neinformisanosti uz uvek prisutne teoreticare a i lenjosti da koriste mozak, skloni da ispanice do imebecilnosti ... ali to govori o stepenu obrazovanja i svesti populacije ... seti se samo '99 i pomracenja ... to je porazavajuci efekat ... to vidimo i sa ovim virusom, panika koji prave i mediji i obicni ljudi ...
mirelarado mirelarado 02:09 29.02.2020

Re: ...

zemljanin
A zašto se to onda ne primenjuje na svaki virus gripa

pa primenjuje se ... koliko sam skontao i u Srbiji je bila obustava nastave na neki period bas zbog tog razloga ... i pored vakcijacije i sl. mera, nemamo univerzalin model prevencije i lecenja ... a kada se pojavi apsolutno novi virus za koji niti imamo prevenciju niti druge relevantne podatke, najbitnije je dobiti na vremenu i usporiti sirenje ...


Karantin se ne primenjuje, koliko znam, i ne testiraju se svi koji su došli u dodir s gripoznom osobom. A obustava nastave u našim školama bila je čist promašaj, produžen je raspust u trenutku kada je vrhunac epidemije uveliko prošao. A nastave je bilo kad je broj učenika u razredima bio desetkovan. Sve je to na štetu đaka. Umesto obustave nastave, korisnije bi bilo edukovati decu da redovno peru ruke, obezbediti sapune u školskim toaletima, edukovati stanovništvo da ne odlazi gripozno na posao...
zemljanin zemljanin 02:19 29.02.2020

Re: ...

Karantin se ne primenjuje, koliko znam, i ne testiraju se svi koji su došli u dodir s gripoznom osobom. A obustava nastave u našim školama bila je čist promašaj, produžen je raspust u trenutku kada je vrhunac epidemije uveliko prošao. A nastave je bilo kad je broj učenika u razredima bio desetkovan. Sve je to na štetu đaka. Umesto obustave nastave, korisnije bi bilo edukovati decu da redovno peru ruke, obezbediti sapune u školskim toaletima, edukovati stanovništvo da ne odlazi gripozno na posao...

ali je uzrocnik obicnog gripa, poznat kao i zdravstveni tretman ... ovo je novi virus o kome se ne zna puno ... imamo neke informacije ali realno ni danas ne znamo pravu opasnost ... potrebno je vreme da bi se dobila prava informacija o njemu ... Kina to radi na fenomenalan nacin i neverovatnom brzinom ... obicno samo sekvenciranje novog virusa traje po 6 meseci, oni su to odradili ultra brzo ... a bez toga nema nikakve nade za bilo kakvu terapiju ... lako je nakon par meseci, kada znamo efekte, prozivati neke mere ... ali u trenutku pocetka epidemije niko nije znao sta ce se stvarno desiti i sa cime imamo posla ... sa svim ostalim sto si navela se slazem
mirelarado mirelarado 02:29 29.02.2020

Re: ...

zemljanin
Karantin se ne primenjuje, koliko znam, i ne testiraju se svi koji su došli u dodir s gripoznom osobom. A obustava nastave u našim školama bila je čist promašaj, produžen je raspust u trenutku kada je vrhunac epidemije uveliko prošao. A nastave je bilo kad je broj učenika u razredima bio desetkovan. Sve je to na štetu đaka. Umesto obustave nastave, korisnije bi bilo edukovati decu da redovno peru ruke, obezbediti sapune u školskim toaletima, edukovati stanovništvo da ne odlazi gripozno na posao...

ali je uzrocnik obicnog gripa, poznat kao i zdravstveni tretman ... ovo je novi virus o kome se ne zna puno ... imamo neke informacije ali realno ni danas ne znamo pravu opasnost ... potrebno je vreme da bi se dobila prava informacija o njemu ... Kina to radi na fenomenalan nacin i neverovatnom brzinom ... obicno samo sekvenciranje novog virusa traje po 6 meseci, oni su to odradili ultra brzo ... a bez toga nema nikakve nade za bilo kakvu terapiju ... lako je nakon par meseci, kada znamo efekte, prozivati neke mere ... ali u trenutku pocetka epidemije niko nije znao sta ce se stvarno desiti i sa cime imamo posla ... sa svim ostalim sto si navela se slazem


Slažem se i ja s tobom da je ovo izazov i prilika za nova i korisna naučna saznanja i da virusolozi i epidemiolozi svakodnevno dokazuju koliko su uznapredovali u istraživanjima. S druge strane, danas sam slušala nekog švajcarskog virusologa, iz klinike koja je već uradila testove s prvim lekom koji razbija novu koronu (dok se čeka vakcina, nije loše imati delotvornu terapiju za obolele:) kako kaže da porast broja stanovnika na planeti, i posledična sve gušća naseljenost nužno vodi do sve češće pojave novih virusa koji će nas napadati. Ako budemo svaki put ovako blokirali praktično ceo svet, propašćemo iz drugih razloga. :)
zemljanin zemljanin 02:37 29.02.2020

Re: ...

mirelarado

pa kod tebe je jos malo pa zora ... ne spava ti se ili radis nesto pa ovo usput ... obicno u ovo vreme nidje nikog
mirelarado mirelarado 02:40 29.02.2020

Re: ...

zemljanin
mirelarado

pa kod tebe je jos malo pa zora ... ne spava ti se ili radis nesto pa ovo usput ... obicno u ovo vreme nidje nikog


Čitam nešto, pa sam se rasanila... Dešava se.
bene_geserit bene_geserit 06:35 29.02.2020

Re: ...

Huči, šta se bre nadjebavaš sa ovim komesarima koji te šalju kod doce za glavu jer si se usudio, o strahote, da misliš drugačije od propisanog, pa si se, još gore, usudio to glasno da kažeš. Još bi te oni poslali na terapiju da ti pomognu da se "izlečiš".
Vidiš bre da im fali poneka daska u glavi kad se oblizuju umesto da im je muka što neke ljude seksualno uzbuđuje tuđe debelo crevo. Njihova stvar, ja im ne bi uzvraćao uslugu i slao ih na terapiju, neka se oblizuju na šta god žele.

Najluđi su ovi što ih proglašavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.
bene_geserit bene_geserit 06:39 29.02.2020

Re: ...

mirelarado
Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog.

Jel bi mogla ti ovu, potpuno netačnu izjavu, da probaš da potktrepiš nekom statistikom ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:49 29.02.2020

Re: ...

Kina to radi na fenomenalan nacin i neverovatnom brzinom ... obicno samo sekvenciranje novog virusa traje po 6 meseci, oni su to odradili ultra brzo ...


Pa kad su ga oni napravili, znači imali su gotovu sekvencu još pre izbijanja epidemije .

Zezam se, mogu valjda i ja malo da širim teorije zavere dok svi pravednici spavaju.

neumoran neumoran 06:55 29.02.2020

Re: ...

mirelarado
Ljudi, od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.

Slično ovom našem Rom - Ciganin.
Jer kada neko kaže Cigan tada taj mrzi, a kada ove novokomponovane funjare kažu Rom - to znači da voli!
Eeee, jeste - al' do kurca!
neumoran neumoran 07:00 29.02.2020

Re: ...

zilikaka
Ako je tvoje ime upisano na DNA virusa naći će te no matter what.

Suština.
Istina da ne treba ići po nevolju ali verovatnoća da ukačiš virus vozeći svoj auto (uključijući i punjenje rezervoara)...verujem da si svestan kolika je. U krajnjoj liniji, kupi si rukavice koje ćeš koristiti i ostaviti na pumpi.
Inače, ja trebala da budem u Milanu polovinom februara, nekoliko dana, al odložili bili za početak marta. Naravno da sad ne idem nego mi onoliko puta palo na pamet kako bi izgledalo da sam bila.
Između ostalog, došla bih ovde pravo na jednu proslavu gde smo se svi pošteno izljubili.
...al bi me sad onoliki kleli čekajući da prođe 14 dana

Ja se ljubim polovično, tj. samo sa ženama.
I pošto ne pijem alkohol, dobro se držim u muškim društvima.
No, kada se muškarci napiju, oni dobiju poriv za grljenjem i ljubljenjem - a ja se tada vešto izgubim.
Jer - baljezganja pijanih mogu da podnesem, ali balavljenje i ljubljenje malo teže.
neumoran neumoran 07:04 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Znači, i ja kad vidim četnika u zagrljaju nadležnog SS oficira i kažem da mi se od tog prizora povraća, onda ne bi trebalo da me se omalovažava i vređa. Vidiš, imaš ti dosta toga na čemu bi morao da poradiš.


A ne, nije to isto.
Ti povračaš na četnike zato što si zaveden:)



Zato sam ti predložio onog psihologa iz prvog pasusa: da ti pomogne da otkriješ o sebi nešto što možda i nisi znao, ili si potiskivao, pa život proveo u zabludi i samozavaravanju.

A zamisli sledeću hipotetičku situaciju: mi znamo da naš čarli, iako formalno Srbin i pravoslavac, uživa u analnom seksu (sa sve dildom i utezanjem u kožnu uniformu). I sad ti i ja kreneno ovde da pljujemo i povraćamo, jao, pa to je odvratno, pa kako može, kakav je on Srbin i pravoslavac, fuj, i da tako upražnjavamo svoje pravo na slobodno mišljenje i izražavanje. Šta misliš, kako bi se čarli osećao, da nas ovde sluša? I jel bi bilo lepo da mu tako kritikujemo intimu? Ja mislim da ne bi, i ja to evo ne bih nikad radio, a i tebi bih preporučio da ne radiš, jer vređaš čarlijeva intimna osećanja, a i, realno, nije naš biznis šta čarli voli i sa čime.


Auuuuu, jebote, ala lupardaš!
Istina, nisi ti daleko - Čarli bi takve 'zajebante' natakao na onu stvar - bili pederi ili ne.
Jer, što reče Mirela, nije politkorektno da im pominjem žensku rodbinu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:07 29.02.2020

Re: ...

Najluđi su ovi što ih proglašavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.


Jesu i tebe vanzemaljci oteli pa ti radili anal probe, te si sad malo više kivan na sve u vezi sa tim?
neumoran neumoran 07:08 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
mirelarado
Ljudi od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.


Pa, eto, stvari nisu postale gore. Digla se dževa oko toga, pa sad panduri manjeviše svuda nose one kamere, ne smeju baš toliko da se iživljavaju, po neki bude i suspendovan (ta policajka koju si pomenula je u zatvoru, pod optužbom za teško ubistvo, neko se i izvuče jer na kraju dokažu da je policajac ubio crnca u samoodbrani). Sve to ima veze jedno sa drugum, promenio se odnos, ili se menja, ljudi su osetjiviji, pa se od pandura očekuje više, i oni onda više paze. A i šta je bolje, sa čisto tehničke strane - potisnuti ili otvoreni rasizam?


Zanimljivo pitanje si potegao.
Ja sam tu u velikoj dilemi.
Sa jedne strane gade mi se 'pretvorni' ljudi koji se femkaju, a u osnovi su veliki mrzitelji.
Sa druge strane, .... ne znam!
Gadno je, svakako, i jedno i drugo.
Šta ti misliš - šta je bolje ili gore?
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:10 29.02.2020

Re: ...

Auuuuu, jebote, ala lupardaš!
Istina, nisi ti daleko - Čarli bi takve 'zajebante' natakao na onu stvar - bili pederi ili ne.
Jer, što reče Mirela, nije politkorektno da im pominjem žensku rodbinu.


Čarli, to je bila fikcija, ili misaoni eksperiment namenjen hučijevoj terapiji.

A ne čini li ti se malo, hm, bezveze, da pominješ Mirelu odma nakon natačinjanja nekog na onu stvar?
neumoran neumoran 07:11 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Znaš kad bi se Srki toga setio, nikad, on samo po katalogu i po psu :)


Zato što meni treba samo produžni gajtan, a ne neki levi kanistri.

Ti zakačiš auto prikolicu i ubaciš u nju dodatnu bateriju.
Istina, zbog većeg tereta, pre ćeš da potrošiš osnovnu bateriju, no, svejedno - dve su dve.
neumoran neumoran 07:13 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Auuuuu, jebote, ala lupardaš!
Istina, nisi ti daleko - Čarli bi takve 'zajebante' natakao na onu stvar - bili pederi ili ne.
Jer, što reče Mirela, nije politkorektno da im pominjem žensku rodbinu.


Čarli, to je bila fikcija, ili misaoni eksperiment namenjen hučijevoh terapiji.

A ne čini li ti se malo, hm, bezveze, da pominješ Mirelu odma nakon natačinjanja nekog na onu stvar?

Mirelu pominjem zbog toga što delim njene stavove o polit-korektnosti.
Ja ne natačinjem na onu stvar nekoga koga veoma cenim - a Mirelu cenim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:15 29.02.2020

Re: ...

Mirelu pominjem zbog toga što delim njene stavove o polit-korektnosti.
Ja ne natačinjem na onu stvar nekoga koga veoma cenim - a Mirelu cenim.


Sad je i meni muka...

No, nema veze, pazi samo da se ne zabuniš u ovom verbalnom žongliranju.
neumoran neumoran 07:21 29.02.2020

Re: ...

mirelarado
zemljanin
A zašto se to onda ne primenjuje na svaki virus gripa

pa primenjuje se ... koliko sam skontao i u Srbiji je bila obustava nastave na neki period bas zbog tog razloga ... i pored vakcijacije i sl. mera, nemamo univerzalin model prevencije i lecenja ... a kada se pojavi apsolutno novi virus za koji niti imamo prevenciju niti druge relevantne podatke, najbitnije je dobiti na vremenu i usporiti sirenje ...


Karantin se ne primenjuje, koliko znam, i ne testiraju se svi koji su došli u dodir s gripoznom osobom. A obustava nastave u našim školama bila je čist promašaj, produžen je raspust u trenutku kada je vrhunac epidemije uveliko prošao. A nastave je bilo kad je broj učenika u razredima bio desetkovan. Sve je to na štetu đaka. Umesto obustave nastave, korisnije bi bilo edukovati decu da redovno peru ruke, obezbediti sapune u školskim toaletima, edukovati stanovništvo da ne odlazi gripozno na posao...

Mirelu za predsednika!
Ili se kaže predsednicu - jebem li ga.
neumoran neumoran 07:24 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Mirelu pominjem zbog toga što delim njene stavove o polit-korektnosti.
Ja ne natačinjem na onu stvar nekoga koga veoma cenim - a Mirelu cenim.


Sad je i meni muka...

No, nema veze, pazi samo da se ne zabuniš u ovom verbalnom žongliranju.

Ja nema šta da pazim - jer mene polit-korektnost ne dotačinje.
Ja sam prirodno korektan - osim ako ne smatraš da je gamadi i đubradi potrebno dati popust ... da oni tebe (mene, bilo koga) jebu, a da im ja (ti, bilo ko) aplaudira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:25 29.02.2020

Re: ...

Mirelu za predsednika!
Ili se kaže predsednicu - jebem li ga.


Aman, bre, čarli!
alselone alselone 07:45 29.02.2020

Re: ...

Mislim da je politička korektnost (bilo koje fele) novi vid diktature. Odaje je nedostatak smisla za humor.


Da, ali ima tu još nešto. Zbog političke korektnosti danas su svi veoma lako uvredljivi i nezvanična lista šta je sve uvredljivo spontano se širi svakog dana.

Ako ako želiš da slobodno misliš i diskutuješ o različitim stvarima normalno je da rizikuješ da budeš uvredljiv prema nekome ili nečemu. Pri ovome naravno ne mislim na banalne uvrede, psovke i laži, nego na "uvredu" kada čoveku negiraš uverenja. To je danas velika uvreda ali ne treba da bude.

Pre par meseci bio sam u Americi na projektu i završili smo uspešno prvi fazu nekog testiranja i kaže šef - čestitke svima uradili smo veliku stvar ali je veliki put pred nama još, dobili smo prvo pero u perjanici (misleći na onaj običaj indijanaca). I malo zastane zatim i kaže - ne znam da li je ovo dozvoljeno da kažemo danas, možda je uvredljivo za nekog, izvinjavam se.

Znači katastrofa od verbalnog terora.
alselone alselone 07:49 29.02.2020

Re: ...

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"?


Ili na primer rom - cigan. Bio je teror virtue signalizatora i ostalih NVO čankoliza zbog te promene, promenili smo i šta sada - bolje im je?

Što kaže jedan Ciga, komšija kod mog ćaleta - nas Srbe još samo mi Romi volimo. Obratiti pažnju na dva "mi" u rečenici. :)

alselone alselone 07:52 29.02.2020

Re: ...

Najluđi su ovi što ih proglašavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.


hate crime je jako zajebana pravna kategorija, veoma fluidna i razmaziva, baš onakako kako marksistička levica danas voli.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 07:58 29.02.2020

Re: ...

bene_geserit

Najluđi su ovi što ih progla
šavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.


pa jebajiga ljudi nisu binarni, ne razmišljaju, ne odlučuju i ne postupaju binarno čak ni na individualnom nivou a kad ih još iskombinuješ u grupu zvanu društvo onda tu dobiješ jedan veoma nelinearan svijet..
a taj se ne da opisati tvojim "racionalnim" binarnim razmišljanjem..
ja kapiram da je tebi tako lakše..
umoriš se na poslu šta li pa bi da privatni život urediš koliko može jednostavnije..
svaka čast..
nisu promišljanja za svakoga..
ali brate što imaš tu potrebu da te svoje binarne vizije svega i svačega tako agresivno drugima naturaš..
tu si kanda ipak provalio ponešto nelinearnosti pa bi da malo i širiš svoje binarne slike.. ako ako..
možda jednog dana naslutiš nekako da ćeš ipak morati da razlučiš i malo više od crno bijelog svijeta.. porašće djeca.. zadrtim čičama se čudesa dešavaju kad dobiju unuke..
neumoran neumoran 08:00 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Mirelu za predsednika!
Ili se kaže predsednicu - jebem li ga.


Aman, bre, čarli!

Dobro, šta se ljutiš!?
Evo - i tebe za ministra za politkorektnost.
neumoran neumoran 08:03 29.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
bene_geserit

Najluđi su ovi što ih progla
šavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.


pa jebajiga ljudi nisu binarni, ne razmišljaju, ne odlučuju i ne postupaju binarno čak ni na individualnom nivou a kad ih još iskombinuješ u grupu zvanu društvo onda tu dobiješ jedan veoma nelinearan svijet.....

Auuuu - jebote!
Šta arčite toliko tu nelinearnost?!
Jebote - naćiće svoje mesto i u receptima!
Mislim - šta to znači 'veoma nelinearan svet'?!
alselone alselone 08:03 29.02.2020

Re: ...

Evo za Mirelu jedan simpatičan jezički komentar, da malo ohanemo.

Gledamo upravo Uspavanu lepoticu, onu originalnu od pre jako puno godina. I kaže Grdana u jednom momentu svom gavranu - leti i traži devojku zlatne kose i rumenih usana što je ruža. Nema onog "kao što je" ili nešto slično, prosto "što je ruža". To mi je baš simpatično zazvučalo pa sam razmišljao malo koliko nam ulaze poštapalice ne samo u žargon nego i u formalni govor.

Ono "da" danas koje se pojavljuje po više puta u rečenici je odličan primer za to.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:11 29.02.2020

Re: ...

mirelarado
Ljudi, od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.


pa jeste od tebe i pravo da ti kažem baš si me razočarala..
a ovaj sad komentar u vezi gripe je dodtno iskristalisao gdje se razilazimo (ja sam sklona da kažem u vezi gripe isto što i ti ali se ugrizem ja jezik jer shvatam da bih trebala biti u stanju reći ovo što govori zemljanin)..
a sve je to od sirotilje..

e da elaboriram (znam da najviše volite kad elaboriram)..
dve slike..
taj moj klinja koji je u školi bukvalno dobio listu "kind things to say"..
i koji na redvonoj bazi ponavlja volim te, lijepo ti je ovo, super ti je ono..
da ne bude zabune zna biti i bezobrazan (prema braći posebno) za medalju..
ali dal je bolji svijet u kome ja u životu nisam rekla mami i tati da ih volim jer prosto nismo tako učeni, ni oni ni ja..
ili ovaj u kome on govori volim te i lijevo i desno..
čak i da te riječi više nemaju nikakvo značenje pa zar nije bolje kad smo nasmijani, prijatni, ljubazni, pa čak i ako ne mislimo tako..
ili je bolje kad svi svima moramo u brke da krešemo, ti si grbav, ti si slinav a od tebe mi se povaraća..
ili iz tog tvog primjera, u čemu je kvalitet toga da starije generacije koriste izraz ciganin za lopova, prljavca i uopšte nepoželjnog čovjeka u odnosu na neke nove koje dolaze (bojim se da još nisu) koje to više neće raditi?
eto odgovori mi na to pitanje..
jel moguće da ne vidiš da slanjem cigana, crnčuga, čamuga u istoriju šalješ u istoriju i sva ta paralelna značenja koje su te riječi imale..
pretpostavljam da nisi promislila kako to izgleda iz ugla tog ciganina, mora li to baš tako i može li drugačije..
kao i bene stala si u toj prvoj iteraciji, pa šta vrijedi što si ga natjerao da ne govori ciganin kad on i dalje misli da ovaj to jeste..
pa vrijedi toga što mu dijete više neće znati tu riječ, a ne možeš koristiti rom kao uvredu..
ne radiš sa dovoljno malo djecom da vidiš kakve se promjene dešavaju iz generacije u generaciju.. pa ako i promašimo u nečemu (a sigurno hoćemo) evo ajte ti huči i bene (i vučko bi mogao sigurno) objasnite mi u čemu je čar

e u čemu je čar

da nam i djeca nastave vikati cigani, pederi, povraća mi se od vas, umjesto da tu praksu zaborave i pokušaju na drugi način..
šta dobijamo time da im u glave od rođenja ulijemo, sine ovo je peder, to je fuj, a ovo je ciganin, to je isto fuj... kako ta naša sloboda da to kažemo ičemu doprinosi?

e a drugo..
a to ti je prosto u se na se poda se
kad društvo malo dođe do para (a bilo i kod nas samo nije odavno), kad su stomaci puni, kose začešljane, onda može malo da priušti i da misli kako bi svijet mogao biti bolje mjesto..
kako bi i slabog mogli malo da podržimo..
pa se postavi i pitanje, pa čekaj, jeste to baba, srčani bolesnik, pa svakako će da umre, šta sad, par godina gore dole, ničemu ne služi..
a počne da misli, ej, pa to je nečija majka, nekoga je voljela čitav život, nekome znači, nekome i danas pravi najbolje krofne na svijetu i ruke joj mirišu na puter..
pa to vrijedi zaštiti, za to se vrijedi potruditi..
i to najbolje vidiš kad odeš u bolnicu u nekoj bogatoj zemlji a odeš kod nas i popratiš malo kako se odnose prema starima kod nas i tamo..
sirotinja od ljudi stvarno napravi nakaze..
i taki smo
i grčevito branimo to svoje pravo da budemo bar malo grbavi, sa bar nekom bradavicom na nosu.. e neće on meni da se ja počešljam..

da se razumijemo, ne krivim nikoga.. ja nisam daleko od te grbave sa bradavicama..
al djeca će mi biti pa gledam da hvatam korak..
može i bez ruke stalno na obaraču
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:15 29.02.2020

Re: ...

neumoran

Auuuu - jebote!
Šta arčite toliko tu nelinearnost?!
Jebote - naćiće svoje mesto i u receptima!
Mislim - šta to znači 'veoma nelinearan svet'?!


ma, možeš ti to, spucaj taj kačamak i malo se samo napregni, uvatićeš ga
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:17 29.02.2020

Re: ...

alselone
Najluđi su ovi što ih proglašavaju za nekakvu posebno zaštićenu vrstu pred zakonom, zaštićeniju od ostalih ljudi (hate crime i sl. sranja), pravdajući takve ludosti ko bi znao čime u njihovim glavama nesposobnim da racionalno razmišljaju i to pokušavaju da zamene nazovi emocijama, a zapravo ponašanjem programiranim odozgo.


hate crime je jako zajebana pravna kategorija, veoma fluidna i razmaziva, baš onakako kako marksistička levica danas voli.


baš kao i svaki drugi pravni propis otkad je svijeta i vijeka..
a ako se počne dešavati da nevini trunu po zatvorima nedužno optuženi za mržnju kad su zapravo samo bili željni toplog zagrljaja..
pa tad će se mijenjati zakon
kao i do sad što je vazda bilo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:19 29.02.2020

Re: ...

alselone

Ili na primer rom - cigan. Bio je teror virtue signalizatora i ostalih NVO čankoliza zbog te promene, promenili smo i šta sada - bolje im je?

Što kaže jedan Ciga, komšija kod mog ćaleta - nas Srbe još samo mi Romi volimo. Obratiti pažnju na dva "mi" u rečenici. :)



evo i da ponovim..
zar je tako teško ukapirati da ta riječ ciganin odavno ne znači samo identitetksku odrednicu nego je i univerzalna uvreda..
pa se i oni jadni odavno navikli da to prihvate
ali moraju li zaboga?
pa zar smo tolike nakaze da ne možemo da ukapiramo da to ne mora tako?
slanjem riječi u istoriju doći će neka djeca koja neće misliti da je drugar iz razreda sramota sam po sebi..
malo li je
neumoran neumoran 08:22 29.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
neumoran

Auuuu - jebote!
Šta arčite toliko tu nelinearnost?!
Jebote - naćiće svoje mesto i u receptima!
Mislim - šta to znači 'veoma nelinearan svet'?!


ma, možeš ti to, spucaj taj kačamak i malo se samo napregni, uvatićeš ga

Nema jutros kačamaka!
Jutros jaja i slanina, sa puno luka - belog i crnog.
Jer su virusi svuda naokolo?
neumoran neumoran 08:24 29.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
alselone

Ili na primer rom - cigan. Bio je teror virtue signalizatora i ostalih NVO čankoliza zbog te promene, promenili smo i šta sada - bolje im je?

Što kaže jedan Ciga, komšija kod mog ćaleta - nas Srbe još samo mi Romi volimo. Obratiti pažnju na dva "mi" u rečenici. :)



evo i da ponovim..
zar je tako teško ukapirati da ta riječ ciganin odavno ne znači samo identitetksku odrednicu nego je i univerzalna uvreda..
pa se i oni jadni odavno navikli da to prihvate
ali moraju li zaboga?
pa zar smo tolike nakaze da ne možemo da ukapiramo da to ne mora tako?
slanjem riječi u istoriju doći će neka djeca koja neće misliti da je drugar iz razreda sramota sam po sebi..
malo li je

Čekaj!
Pa zar ne bi onda Srbi bili najvređaniji poslednjih decenija?
alselone alselone 08:24 29.02.2020

Re: ...

pa zar smo tolike nakaze da ne možemo da ukapiramo da to ne mora tako?


Što se ti ložiš toliko ne teške reči? Misliš da je tako upečatljivije, da si opasnija (nećeš se tako lako izvući i slično mahanje okolo). Kakve bre nakaze? Znaš li uopšte šte je nakaza?

Ne znam da li ste vi nakaze, ja nisam.

I ovde uopšte nije stvar da li treba biti ljubazan ili ne treba - treba, čak i prema onima koji nisu ljubazni prema tebi (naravno u određenoj meri), nego je stvar u licemerju onih koji nameću dozvoljeni rečnik.
neumoran neumoran 08:27 29.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
mirelarado
Ljudi, od mene je sve počelo, a otišlo predaleko u odnosu na ono što sam mislila.

Evo konkretnih primera: kakav je to pozitivan pomak što u Amerima više niko ne sme da izgovori reč "crnčuga", pa ni "Crnac", već samo neke eufemizme tipa Afroamerikanac, Latinoamerikanac i slično, a s druge strane, panduri i dalje upucavaju afroameričke nedužne prolaznike kao zečeve (jer ako Crnac, onda kriminalac) i dobijaju preblage kazne za te "greške"? Jedna policajka je čak (kao) promašila sprat u zgradi u kojoj živi, ušla u komšijin stan, videla Crnca koji sedi na kauču i gleda TV i ladno ga upucala... Meni je taj prećutni, potisnuti rasizam gori od otvorenog. Onom ko Crnce pogrdno naziva, bar možeš da kažeš da je kreten, protiv ovog politički korektnog totalno si nemoćan.


pa jeste od tebe i pravo da ti kažem baš si me razočarala..
a ovaj sad komentar u vezi gripe je dodtno iskristalisao gdje se razilazimo (ja sam sklona da kažem u vezi gripe isto što i ti ali se ugrizem ja jezik jer shvatam da bih trebala biti u stanju reći ovo što govori zemljanin)..
a sve je to od sirotilje..

e da elaboriram (znam da najviše volite kad elaboriram)..
dve slike..
taj moj klinja koji je u školi bukvalno dobio listu "kind things to say"..
i koji na redvonoj bazi ponavlja volim te, lijepo ti je ovo, super ti je ono..
da ne bude zabune zna biti i bezobrazan (prema braći posebno) za medalju..
ali dal je bolji svijet u kome ja u životu nisam rekla mami i tati da ih volim jer prosto nismo tako učeni, ni oni ni ja..
ili ovaj u kome on govori volim te i lijevo i desno..
čak i da te riječi više nemaju nikakvo značenje pa zar nije bolje kad smo nasmijani, prijatni, ljubazni, pa čak i ako ne mislimo tako..
ili je bolje kad svi svima moramo u brke da krešemo, ti si grbav, ti si slinav a od tebe mi se povaraća..
ili iz tog tvog primjera, u čemu je kvalitet toga da starije generacije koriste izraz ciganin za lopova, prljavca i uopšte nepoželjnog čovjeka u odnosu na neke nove koje dolaze (bojim se da još nisu) koje to više neće raditi?
eto odgovori mi na to pitanje..
jel moguće da ne vidiš da slanjem cigana, crnčuga, čamuga u istoriju šalješ u istoriju i sva ta paralelna značenja koje su te riječi imale..
pretpostavljam da nisi promislila kako to izgleda iz ugla tog ciganina, mora li to baš tako i može li drugačije..
kao i bene stala si u toj prvoj iteraciji, pa šta vrijedi što si ga natjerao da ne govori ciganin kad on i dalje misli da ovaj to jeste..
pa vrijedi toga što mu dijete više neće znati tu riječ, a ne možeš koristiti rom kao uvredu..
ne radiš sa dovoljno malo djecom da vidiš kakve se promjene dešavaju iz generacije u generaciju.. pa ako i promašimo u nečemu (a sigurno hoćemo) evo ajte ti huči i bene (i vučko bi mogao sigurno) objasnite mi u čemu je čar

e u čemu je čar

da nam i djeca nastave vikati cigani, pederi, povraća mi se od vas, umjesto da tu praksu zaborave i pokušaju na drugi način..
šta dobijamo time da im u glave od rođenja ulijemo, sine ovo je peder, to je fuj, a ovo je ciganin, to je isto fuj... kako ta naša sloboda da to kažemo ičemu doprinosi?

e a drugo..
a to ti je prosto u se na se poda se
kad društvo malo dođe do para (a bilo i kod nas samo nije odavno), kad su stomaci puni, kose začešljane, onda može malo da priušti i da misli kako bi svijet mogao biti bolje mjesto..
kako bi i slabog mogli malo da podržimo..
pa se postavi i pitanje, pa čekaj, jeste to baba, srčani bolesnik, pa svakako će da umre, šta sad, par godina gore dole, ničemu ne služi..
a počne da misli, ej, pa to je nečija majka, nekoga je voljela čitav život, nekome znači, nekome i danas pravi najbolje krofne na svijetu i ruke joj mirišu na puter..
pa to vrijedi zaštiti, za to se vrijedi potruditi..
i to najbolje vidiš kad odeš u bolnicu u nekoj bogatoj zemlji a odeš kod nas i popratiš malo kako se odnose prema starima kod nas i tamo..
sirotinja od ljudi stvarno napravi nakaze..
i taki smo
i grčevito branimo to svoje pravo da budemo bar malo grbavi, sa bar nekom bradavicom na nosu.. e neće on meni da se ja počešljam..

da se razumijemo, ne krivim nikoga.. ja nisam daleko od te grbave sa bradavicama..
al djeca će mi biti pa gledam da hvatam korak..
može i bez ruke stalno na obaraču

Svašta si ovde nadrobila!
No, subliminalna poruka rečenoga (da li se tako kaže) je da je ovo egzemplar binarnog načina razmišljanja za kojega si optužila nekoga - benea mislim.
I inače mislim - da kod tebe nema trte-mrte ... ti uteruješ do jaja.
Može da bude samo po tvome - i nikako, ni trunčicu, drugačije.
A to nije lepo!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:29 29.02.2020

Re: ...

alselone
pa zar smo tolike nakaze da ne možemo da ukapiramo da to ne mora tako?


Što se ti ložiš toliko ne teške reči? Misliš da je tako upečatljivije, da si opasnija (nećeš se tako lako izvući i slično mahanje okolo). Kakve bre nakaze? Znaš li uopšte šte je nakaza?

Ne znam da li ste vi nakaze, ja nisam.

I ovde uopšte nije stvar da li treba biti ljubazan ili ne treba - treba, čak i prema onima koji nisu ljubazni prema tebi (naravno u određenoj meri), nego je stvar u licemerju onih koji nameću dozvoljeni rečnik.


pusti ti sad licemerje drugih..
zašto je tebi bitno da kažeš ciganin i zašto misliš da je bolje da ti i unuci dočakaju tu riječ?
bene_geserit bene_geserit 08:30 29.02.2020

Re: ...

jel moguće da ne vidiš da slanjem cigana, crnčuga, čamuga u istoriju šalješ u istoriju i sva ta paralelna značenja koje su te riječi imale..
pretpostavljam da nisi promislila kako to izgleda iz ugla tog ciganina, mora li to baš tako i može li drugačije..
kao i bene stala si u toj prvoj iteraciji, pa šta vrijedi što si ga natjerao da ne govori ciganin kad on i dalje misli da ovaj to jeste..
pa vrijedi toga što mu dijete više neće znati tu riječ, a ne možeš koristiti rom kao uvredu..
...
da nam i djeca nastave vikati cigani, pederi, povraća mi se od vas, umjesto da tu praksu zaborave i pokušaju na drugi način..
šta dobijamo time da im u glave od rođenja ulijemo, sine ovo je peder, to je fuj, a ovo je ciganin, to je isto fuj.

I ti moj svet zoveš crno belim, a ovamo projekcija do projekcije. Šta si ti smislila u glavici garant je "istina".
Odakle tebi ideja da ja ili moja deca "viču" "cigani, pederi, povraća mi se od vas" ? Huči je rekao šta je rekao, mene pederi ne zanimaju, bolesni ljudi a misle da nisu, njihov problem (ja svakako nikoga na lečenje ne bi slao, to su vaše komesarske metode), a da mi izazovu nagon za povraćanjem ne mogu. Dokle god se ponašaju u skladu sa zakonom nemam ništa protiv da se "pederišu" koliko god žele, gledati na drugu stranu nikakav problem. Ko god bi probao da ih bije, treba da robija kao i kad bi probao da bije nekog drugog.

E sad što ti misliš da treba da budu posebno zaštićeni "hate crime" zakonima, to je tvoj problem. Pred zakonom bi svi morali da budu jednaki i da budu jednako zaštićeni a svaka pozitivna diskriminacija skupa A je u isto vreme i negativna diskriminacija skupa A komplement. Pošto si ti deo A komplement skupa, nema šanse uz pomoć logike da objasniš kako je u tvom interesu da neko bude zaštićeniji pred zakonom od tebe i tvoje dece, pa onda odlaziš u domen nazovi "emocija" a zapravo samo pokazuješ kako su te programirali da radiš protiv sopstvenih interesa.
alselone alselone 08:32 29.02.2020

Re: ...

zašto je tebi bitno da kažeš ciganin i zašto misliš da je bolje da ti i unuci dočakaju tu riječ?


Nije zaista, ne koristim ciganin isključivo, šta više verovatno sve manje nego rom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:35 29.02.2020

Re: ...

neumoran

No, subliminalna poruka rečenoga (da li se tako kaže) je da je ovo egzemplar binarnog načina razmišljanja za kojega si optužila nekoga - benea mislim.
I inače mislim - da kod tebe nema trte-mrte ... ti uteruješ do jaja.
Može da bude samo po tvome - i nikako, ni trunčicu, drugačije.
A to nije lepo!


binarno ne podrazumijeva ja sam u pravu a ti nisi..
nego nešto je tačno uvijek i svugdje ili nikad i nigdje..

nasuprot tome je nelinearno, koje tačno u nekim okolnostima o pogrešno u drugim jer je u interakciji sa još mnogo tačnih i netačnih..

e daklem ako si to sad ukačio..
ovo gore su samo primjeri.. iz mnoštva mogućih..
i upravo ukazuju na činjenicu da ništa nije uvijek i svuda i za vijeki vijekova.. nego možemo zamisliti i svijet koji se mijenja i u kom je možda bolje sada da oladimo malo od pedera i cigana, pa će nam djeca izrasti u nekom boljem svijetu, a možda se i mi malo promjenimo.. i možda se usput pojavi i neki novi problem, i sigurno hoće, al ćemo i sa njim da vidimo kako ćemo..

umjesto..
pederu smrt ciganu pod most
jer ja znam kako stvari stoje i nosim znanje u grob

eto ne znam sad jasnije li šta je binarno a šta nelinearno u društevnim odnosima (a po mojoj, jutros skovanoj, definiciji)
bene_geserit bene_geserit 08:37 29.02.2020

Re: ...

pederu smrt ciganu pod most

Dobro Tadejus majke ti, kakve su to gluposti ?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:39 29.02.2020

Re: ...

alselone
zašto je tebi bitno da kažeš ciganin i zašto misliš da je bolje da ti i unuci dočakaju tu riječ?


Nije zaista, ne koristim ciganin isključivo, šta više verovatno sve manje nego rom.


ja i dalje kažem ciga recimo (ne pred publikom) ali mi je sasvim ok da se riječ pošalje u istoriju i da za nekih 50 godina djeca u školi ne dolaze sa stigmom ako su iz ciganske porodice.. i ne moraju na odmoru da slušaju cigani kao uvredu..
mislim da kao društvo nisamo ni blizu prebacili u tom pravcu..
možda neke buduće generacije
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:41 29.02.2020

Re: ...

bene_geserit
pederu smrt ciganu pod most

Dobro Tadejus majke ti, kakve su to gluposti ?


jao majke ti nećeš valjda kao huči pa ne cipelarim ja..
aman čovječe..
ne moraš da cipelariš.. time što insistiraš da je rom glupost a ciganin super riječ sprečavaš tu prostu stvar da riječ zaboravimo i pustimo djecu da budu bolja od nas..
ditto peder..
al zapamti da pričamo o Srbiji..
ne o tvojim super zaštićenim ovim i onim nego o činjenici da u Srbiji u vrtiću ima djece koja će ponoviti to smrt pederu, čuli već gdje..
bene_geserit bene_geserit 08:42 29.02.2020

Re: ...

ja i dalje kažem ciga recimo (ne pred publikom) ali mi je sasvim ok da se riječ pošalje u istoriju

Ja tu reč skoro da ne koristim, zapravo jedino kad pred engleskom publikom okolo komuniciramo na srpskom a hoću da kažem nešto o Indusima bez pominjanja ključnih reči. Moja deca teško da znaju reč.
Da se pošalje u istoriju nema problema, jedino što ne mislim da je taj deo mnogo bitan.
alselone alselone 08:43 29.02.2020

Re: ...

ja i dalje kažem ciga recimo (ne pred publikom) ali mi je sasvim ok da se riječ pošalje u istoriju i da za nekih 50 godina djeca u školi ne dolaze sa stigmom ako su iz ciganske porodice.. i ne moraju na odmoru da slušaju cigani kao uvredu..
mislim da kao društvo nisamo ni blizu prebacili u tom pravcu..
možda neke buduće generacije


Eto vidiš kako može normalno da se odgovori. Čak ti i rečenice imaju više redova, doduše tik ka Enteru se ne da ali radićemo na tome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana