Život

Gordana Čomić

Spiridon RSS / 07.02.2020. u 10:42

 

Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.

Moji politicki stavovi se nikada nisu poklapali sa stavovima vecine u Srbiji. Tu ukljucujem cak i ovaj blog, tviter i td. Jednostavno sam uvek bio u manjini.

Gledam kako pljuju Gordanu Comic na tviteru i  razmisljam kako sam sretan sto vec duze vreme ne delim vazduh sa tim ljudima.

Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji. U sustini ja znam u cemu je fora. Nije Gordanin zivot skupstina i sav taj smrad koji se tamo oseca, nisu to ni gluperde koji zagadjuju sajber prostore vec su to njena porodica i prijatelji za koje sigurno znam da je iskreno vole.

I trebaju. Imaju za to mnogo razloga. 



Komentari (869)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 14:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A što to ne upita Zili kad je tu temu pokrenula?


Ček, ček, nije je ona pokrenula, pogotovo ne na ovaj način na koji si ti oberučke preuzeo i krenuo da sortiraš Srbe ko je veći a ko manji i koji deo države baštini prave Srbe a koji se mogu koristiti za potkusurivanje.

Sve je moguće meriti, pa evo i državotvorni i vojni.

A prosvetiteljski, kulturni, naučni? Zaboravio si te dobrinose verovatno iz praktičnih razloga diskusije, ali sigurno znaš da bez toga nema države i da takvi doprinosi mogu održati faktični nepostojeću državu živom.
freehand freehand 14:47 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A što to ne upita Zili kad je tu temu pokrenula?

Opet laž. Standardno.
Što se Srbije i Vojvodine, Brajo, tiče, ni ja ne smatram da je Srbiji morala da pripadne baš cela Vojvodina, moglo je malo Banata da se ustupi Rumuniji
Atomski mrav Atomski mrav 14:48 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ja odgovorio ko je.
Nisam trebao?


Nije trebalo da izvrćeš, eto to nije trebalo.
macak_tom macak_tom 15:04 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Ja omalovažavam borbu Srba za srpsku državu i srpske interese!
Da ovo nisi napisao zaista ne bih odgovarao na tvoje komentare, ali Srki, sve mogu da prihvatim osim ovoga.

Nije omalovažavanje racionalno slaganje po značaju i ljudi i teritirija i svega ostalog u tom procesu.
Niko se ne omalovažava konstatacijom da su presudni u tome bili Šumadija i vojskovođe, narod i pilitičari iz nje.

Nema Srbije bez Šumadije!
macak_tom macak_tom 15:09 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

freehand
omega68
A oni drugi traže izgovare, položaj žena npr.
Paz da ti neko ne poveruje.

Значи странке ће морати да наватавају жене и да их турају на листу као на сточном сајму...
Па ће ту бити и домаћица које не знају ни тачан назив највеће странке и неписмених мастерКИ које ће да се трте да буду министарке јер , ето , кључ каже да мора по клључу.
Као кад је у репрезентацији СФРЈ морао увек да буде један Словенац, један Македонац, два Босанца, Шурјак и још неко из Ајдука...

A pajz ti sad na kakvoj je muci Ana Brnabić: dete mora da je zove Partner 1 a ona mora po Zakonu Gordaane Čomić da se na izbornoj listi piše kao žena?!

Ja se ne bi sprdao sa seksualnim opredeljenjem premijerke!
Ima gomila ostaloga sa čime bi se moglo sprdati.
macak_tom macak_tom 15:12 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

freehand
Putuj igumane ako ima gde bolje.

Sreća je da se tebe i domaćinsku bratiju ne pita ni ko ostaje ni ko putuje.
U državi Srbiji svi su njeni građani ravnopravni bez obzira na naciju, pol, veru i politička opredeljenja. Moljevići, Lotići i Šešelji mogu po krčmama da galame, pa i na ulici i internetu, al za sada nisu vlasni da dele građane po redovima, klasama i kastama.

Konačno da su i Srbi dočekali da budu ravnopravni u Srbiji.
macak_tom macak_tom 15:14 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
Imam osjećaj da će grupa blogera iznabijati sirotog Hučija.
Al' ko mu je kriv kad se hvalisao na regionalnoj osnovi.

Mogu da mu pljunu pod prozor!
Pojedinačno i grupno.
freehand freehand 15:16 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ja se ne bi sprdao sa seksualnim opredeljenjem premijerke!
Ima gomila ostaloga sa čime bi se moglo sprdati.

Ne bih ni ja. Ovde je reč o modernim trendovima u ravnopravnosti polova, kontrapolova i međupolova implementaciji te ravnopravnosti u pravni, obrazovni i svakodnevni jezik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


Ček, ček, nije je ona pokrenula

Da ja opet ponovim
da te pitam koliko je još njih tako mnogo učinilo za Srbe i Srbiju
.

Ja samo odgovorio da je mnogo njih mnogo više učinilo za Srbe i Srbiju.
Al to se ne sme, izgleda.
Kao nekad u Jugi, sme se po Srbiji pljuckati, al ona treba da ćuti, sad došao red na Šumadiju da ćuti jer nije lepo da se naglas priča.

macak_tom macak_tom 15:23 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man

Ček, ček, nije je ona pokrenula

Da ja opet ponovim
da te pitam koliko je još njih tako mnogo učinilo za Srbe i Srbiju
.

Ja samo odgovorio da je mnogo njih mnogo više učinilo za Srbe i Srbiju.
Al to se ne sme, izgleda.
Kao nekad u Jugi, sme se po Srbiji pljuckati, al ona treba da ćuti, sad došao red na Šumadiju da ćuti jer nije lepo da se naglas priča.


Ne sme moj kuki!
Samo ti piči po svom!
Dok je Šumadije, biće i Srbije!
Kome to nije jasno - ko ga šiša.
To ni najmanje ne znači da je doprinos bilo koji ostalih nebitan.
mariopan mariopan 15:26 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Atomski mrav
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.


Kenjaš, Huči, kao foka. Niko to sem tebe nije napisao ovde.

Da.
freehand freehand 15:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
Atomski mrav
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.


Kenjaš, Huči, kao foka. Niko to sem tebe nije napisao ovde.

Da.

Na opasnom si putu devojko kad koketiraš sa neprijateljima Srbije i Šumadije!
Pripazi se.
mariopan mariopan 15:32 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Atomski mrav
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.


Kenjaš, Huči, kao foka. Niko to sem tebe nije napisao ovde.

A kako tebi zvuči ono, preispitaću?
Meni kao neka blaga pretnja, pazi šta radiš ili ja odoh.

Putuj igumane ako ima gde bolje.

Meni zvuči kao zezanje na koje si ti odgovorio đonom?

Polako bre ljudi, ako se nećete potući nemoj džabe da pravim kokice?

I stvarno, kud ćete vi Šumadinci bez nas?
mariopan mariopan 15:35 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

freehand
mariopan
Atomski mrav
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.


Kenjaš, Huči, kao foka. Niko to sem tebe nije napisao ovde.

Da.

Na opasnom si putu devojko kad koketiraš sa neprijateljima Srbije i Šumadije!
Pripazi se.


Cela rasprava mi je smešna, ozbiljni ljudi pa tako....samo da ne postane ozbiljno.
freehand freehand 15:37 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
freehand
mariopan
Atomski mrav
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.


Kenjaš, Huči, kao foka. Niko to sem tebe nije napisao ovde.

Da.

Na opasnom si putu devojko kad koketiraš sa neprijateljima Srbije i Šumadije!
Pripazi se.


Cela rasprava mi je smešna, ozbiljni ljudi pa tako....samo da ne postane ozbiljno.

Šće rumanješće?
aureus aureus 15:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

macak_tom

Dok je Šumadije, biće i Srbije!
Kome to nije jasno - ko ga šiša.

Jasno, al'...
Ne sme moj kuki!

...šta ti je to kuki?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


Meni zvuči kao zezanje

A zezanje?
Pa pitaj je da li je zezanje.
Ako jeste, evo i ja se zezam.
mariopan mariopan 16:06 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man

Meni zvuči kao zezanje

A zezanje?
Pa pitaj je da li je zezanje.
Ako jeste, evo i ja se zezam.

Pa nije baš zezanje kad ti kažeš ovo:
...o čemu pričaju podrazumevaju, i to da Srbini pripadne cela Bosna, pola Dalmacije, Slavonija, Skadar.....sto stvari još, pa šta je bolje po Srbiju, da ima sve to ili da ima Banat?

Ko podrazumeva?

Ko je ovo pomenuo i gde, molim te, (ako sam nešto propustila), ali ja to nigde nisam našla. Ko je postavio pitanje da li je bolje da Srbija ima sve ovo ili Banat?
Samo ti.

Ali evo šta još ti kažeš:

Jedino što ne sme je Šumadija, sve ostalo sme.


Pa onda očekujem da Srbije ne mora ni da bude, neka bude Šumadija i to je dovoljno, ostali kud koji?
(
mariopan mariopan 16:12 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zilikaka
I to je, opet, omalovažavanje Šumadije jer se sugeriše,ćuti inače odosmo, a ako vam mi odemo vi ste propali.
Kao mi bez vas možemo lako, a kud ćete vi jadni Šumadinci bez nas.

Pa neće biti da je baš tako.

Ček, ček, polako. Nisam ja nudila tvoju kuću za pregovore i trgovinu, nego obrnuto.
I nije reč o tome ko bez koga može nego da mi nismo ni Srbi ni građani Srbije drugog reda.





Edit

Ovaj deo sam citirala da huči pročita ponovo ako ga je kojim slučajem preskočio. Kad kaže "može da ide..." da ga podsetim da tamo žive ljudi, nije to pusta zemlja pa nek ide, nego živi ljudi koje ovom izjavom omalovažava.
Znači sve nek ide samo ne njegova Šumadija (kuća, kako kaže zili)?

A stvarno, šta ćete vi, onda, bez nas, svih ostalih koji "mogu da idu"?

U smislu da smo mi jedni drugima potrebni, uvek bili, i da nismo bili zajedno kad je bilo gusto ne bi ni huči sada sedeo u Šumadiji, ni u Srbiji, ko zna kako bi sevto zvalo, tako da vam trebamo.

Izvini se sad huči nama Banaćanima i svima "ostalima" pa da zadenemo za pojas, jer moji stižu na večeru, nemam kade da se nadmudrujem sa tobom.
Atomski mrav Atomski mrav 16:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

sad došao red na Šumadiju da ćuti jer nije lepo da se naglas priča.

Ajde, Huči, jel' ti ne dosadi više da tako izmišljaš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:29 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Atomski mrav
Не могу да верујем да је толико компликовано.

Uopšte nije komplikovano. Prosto je k'o pasulj. Da si umesto "Srpski" napisao u tvom tvitu "srpskohrvatski" ili "SrpskoHrvatski" po tvojoj nomenklaturi, računica bi bila valjana.

ОК
My bad
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:39 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Predrag Brajovic

Ово што је за Војводину важило, то треба да важи и код Косова, зар не? :)

A Republika Srpska.
Koja pravila vaze za nju?
zilikaka zilikaka 17:15 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

o čemu pričaju podrazumevaju, i to da Srbini pripadne cela Bosna, pola Dalmacije, Slavonija, Skadar.....sto stvari još, pa šta je bolje po Srbiju, da ima sve to ili da ima Banat?


Imala skoro sve to, al dugo joj je i potrajalo.
Huči, pa ti si veći jugoslav od mnogih, samo je trebalo malo vremena da se ispoljiš.
A da ti kažem, Temišvar je predivna varoš u kojoj se ja nekim čudom uvek lepo osećam.
Kao kod kuće.
freehand freehand 17:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zilikaka
o čemu pričaju podrazumevaju, i to da Srbini pripadne cela Bosna, pola Dalmacije, Slavonija, Skadar.....sto stvari još, pa šta je bolje po Srbiju, da ima sve to ili da ima Banat?


Imala skoro sve to, al dugo joj je i potrajalo.
Huči, pa ti si veći jugoslav od mnogih, samo je trebalo malo vremena da se ispoljiš.
A da ti kažem, Temišvar je predivna varoš u kojoj se ja nekim čudom uvek lepo osećam.
Kao kod kuće.

Imam negde snimak iz katedrale sa badnje večeri od pre tri godine. Poju oni momci ko anđeli. Ček da nađem, okačiću.
zilikaka zilikaka 17:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Imam negde snimak iz katedrale sa badnje večeri od pre tri godine. Poju oni momci ko anđeli. Ček da nađem, okačiću.

Predlažem da mu organizujemo jednu ekskurziju, poseta Vojvodini, sa posebnim akcentom na Banat. S obe strane grane.

Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

freehand freehand 17:44 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Pretpostavljam da masovno samoubistvo ne bi uvažila kao pravi odgovor?

P.S. E da: ako hoćeš da čuješ ona pravi izvorni govor banatskih Srba - idi u Temišvar da ih čuješ. Ja se svaki put i zadivim i odvalim od smeha kad pričam sa prijateljima tamo. "Ću te zvonim", na primer, znači "Zvaću te telefonom".
angie01 angie01 17:45 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ček da nađem, okačiću.


mis'is ovo,



ima i ovo,


freehand freehand 18:13 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

angie01
Ček da nađem, okačiću.


mis'is ovo,



ima i ovo,



Ne. Ovaj:



Kvalitet nije neki, nisam bio baš siguran ni da li smem da snimam ali meni su ovi momci bili fantastični.
Inače imaju zvučnike i napolju tako da se čuje i par stotina metara okolo.
mariopan mariopan 18:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Ma neka ostane, i on je naš.
freehand freehand 18:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Ma neka ostane, i on je naš.

I gde ćemo onda mi?
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:23 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man


Daj bre Huči, sad ga stvarno pretera.

U stvaranju moderne srpske nacije imaš tri ugaona kamena i niti jedan nije manje vredan od drugog.

1. Ono što ti zoveš Šumadija a znam da misliš da na malo širi pojam (otkad je bre Valjevo u Šumadiji , a istočna Srbija je bila tada vrlo aktivna i značajnija nego danas)
2. Vojvodinu, pre svega Banat i Srem.
3. Crnu Goru (uz to ide i Hercegovina, bar istočna).

"Šumadija" jeste bila pijemont, ali bez obrazovnog i kulturnog uticaja, a bogami i novčane pomoći braće preko Save i Dunava stvari bi išle mnogo teže.
Crna Gora i Hercegovina su bile populacioni rezervoar iz kojeg se punilo središte a sama Crna Gora je isto tako bila drugi pol koji je predvodio oslobođenje i emancipaciju, a ja ni kulturni uticaj ne bih zanemario.
To što je ovako ispalo sa Crnom Gorom je stvar naše gluposti (zajedničke, svesrpske) i pomalo nesrećnih okolnosti.
Hoću da kažem, nemoj sa ovakvim stavom i prečane da nam oteraš...
Samo nam još fali da se Zili odmetne u hajduke a Alselone upadne u vladičanske dvore i proglasi se za Mitroplita Karlovačkog Alselonija
mariopan mariopan 18:26 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

freehand
Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Pretpostavljam da masovno samoubistvo ne bi uvažila kao pravi odgovor?

P.S. E da: ako hoćeš da čuješ ona pravi izvorni govor banatskih Srba - idi u Temišvar da ih čuješ. Ja se svaki put i zadivim i odvalim od smeha kad pričam sa prijateljima tamo. "Ću te zvonim", na primer, znači "Zvaću te telefonom".

Ja sam oduševljena kako su u Temišvyru sačuvali i uredili stare zgrade, nisu ih srušili pa gradili nešto novo, lepota da se vidi.
zilikaka zilikaka 18:29 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Pretpostavljam da masovno samoubistvo ne bi uvažila kao pravi odgovor?


MA ne, taman posla, nego se bojim ako se dovoljno primi,da ne počne da nudi okolo sve južnije od Niša, za još koji koji kilometar Banata.
mariopan mariopan 18:29 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

freehand
mariopan
Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Ma neka ostane, i on je naš.

I gde ćemo onda mi?

Pa u Šumadiju, zna se.
zilikaka zilikaka 18:32 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
freehand
mariopan
Al šta ćemo ako mu se tolko svidi pa reši da ostane.

Ma neka ostane, i on je naš.

I gde ćemo onda mi?

Pa u Šumadiju, zna se.

E, da mi je, samo na koju godinu, pa im ušorimo ulice, da budu ko što treba.
alselone alselone 18:35 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

"Šumadija" jeste bila pijemont, ali bez obrazovnog i kulturnog uticaja, a bogami i novčane pomoći braće preko Save i Dunava stvari bi išle mnogo teže.


To sam i ja hteo da mu kažem ali je se on mudro unapred ograničio samo na vojni i državotvorni doprinos, pa kao "ha! nećete vi mene, ja ću da brojim samo ono gde sam "ja" u prednosti".

Samo nam još fali da se Zili odmetne u hajduke a Alselone upadne u vladičanske dvore i proglasi se za Mitroplita Karlovačkog Alselonija

Drago mi je da si Zili metio u hajduke a mene u vladičanske dvore, sa jedne strane to jeste a sa druge i nije kompliment.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:37 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zilikaka
Pretpostavljam da masovno samoubistvo ne bi uvažila kao pravi odgovor?


MA ne, taman posla, nego se bojim ako se dovoljno primi,da ne počne da nudi okolo sve južnije od Niša, za još koji koji kilometar Banata.


pa kako je krenuo, ima da proglasi otcepljenje Valjeva i Mionice i uvede carine u Divcima i na Kaoni (valjevske Mionice, onu kosjerićku mu ne dam ni za živu glavu!)


alselone alselone 18:40 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

E, da mi je, samo na koju godinu, pa im ušorimo ulice, da budu ko što treba.


I struju da počnu da plaćaju ne bi bilo loše.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone

To sam i ja hteo da mu kažem ali je se on mudro unapred ograničio samo na vojni i državotvorni doprinos, pa kao "ha! nećete vi mene, ja ću da brojim samo ono gde sam "ja" u prednosti".


Pa i državotvorni uticaj vas prečana nije bio mali, pošto ste prilično učestvovali u izgradnji institucija i državne birokratije u kneživini kasnije kralljevini. Jes da smo vas mi gedže psovali kao "nemačkare", al neki posao na kraju odradiste :)

Drago mi je da si Zili metio u hajduke a mene u vladičanske dvore, sa jedne strane to jeste a sa druge i nije kompliment.


Pa de ću nju za mitropolita ili patrijarha, ja sam konzervativan ipak nismo Englezi (sem ako Ćomićka ne izgura i neki takav zakon), a i vidiš bre kako je opasna, ko Čučuk Stana

Nego stvarno si bre neki prečanin pa misliš da je to nešto potcenijavački, šta je vladika bez kubure i sablje, a u torbici tri turske glave nosi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

...o čemu pričaju podrazumevaju, i to da Srbini pripadne cela Bosna, pola Dalmacije, Slavonija, Skadar.....sto stvari još, pa šta je bolje po Srbiju, da ima sve to ili da ima Banat?

Ko podrazumeva?


Podrazumevao je onaj ko je predlagao ustupke oko Banata, i za koje sam ja rekao da ih je trebalo prihvatiti.
Predlagale sile Antante Meri, nisam ja to izmislio.

Znaš, kad o nečem hoće da se priča red je da se malo i informiše o tome.

Znam ja da je to dosta davno bilo, da se u školama koje je Tita pravio, to i nije učeno, ali može se naučiti.
Posebno treba da nauče oni koji bi da o tome razgovaraju.

Ovde se telali o nečemu o čemu se vidi se, ama baš ništa ne zna.
Ko pita, a ko je podrazumevao, treba da ćuti, jer se zna ko je podrazumevao.

Evo ti slike Meri šta je Srbiji ostalo, pazi, OSTALO, posle namirivanja svih i to bez znanja Srbije, a zamisli da je u svemu tome, u dogovaranju oko toga učestvovala i sama Srbja, i da je, što je bilo verovatno, makar za nijansu to popravila u svoju korist.
Ali ona o tome nije htela ni da pregovara.

Dakle Meri, evo, ovo joj je OSTALO



Banata u Srbiji nema, ali ima svega ostalog.


Ta šema, jao moja kuća tamo, nemoj da mi to diraš, je besmislena sa stanovišta državnog interesa.
alselone alselone 18:55 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Pa i državotvorni uticaj vas prečana nije bio mali, pošto ste prilično učestvovali u izgradnji institucija i državne birokratije u kneživini kasnije kralljevini. Jes da smo vas mi gedže psovali kao "nemačkare", al neki posao na kraju odradiste :)


I to znam, samo sam hteo da predupredim par koraka o kojima bismo pričali da smo se dali u procenu "državotvornog doprinosa". Koliki je doprinos Karlovačke mitropolije/patrijaršije u tih jedno 200 godina, to samo Huči može da proceni.

Nego stvarno si bre neki prečanin pa misliš da je to nešto potcenijavački, šta je vladika bez kubure i sablje, a u torbici tri turske glave nosi?

Ne, ne, naprotiv, ja sam siguran da bi meni ajljine lepo stajale.
aureus aureus 18:59 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Zbilja, Huči, misliš da je neko ozbiljno htio da ponudi Srbiji to što je na slici koju si postavio?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

1. Ono što ti zoveš Šumadija a znam da misliš da na malo širi pojam (otkad je bre Valjevo u Šumadiji , a istočna Srbija je bila tada vrlo aktivna i značajnija nego danas)


Naravno, i to sam rekao, kraće je da pišem Šumadija, a mislim na teritoriju od Beograda do Vranja, i od Drine do Negotina.
I nemoj molimte i u tome tražiti preciznosti, ili razumi, a znam da možeš pravilno, ili se bar otorenozajebavaj.
Ovo na pola j ebez veze.
"Šumadija" jeste bila pijemont, ali bez obrazovnog i kulturnog uticaja, a bogami i novčane pomoći braće preko Save i Dunava stvari bi išle mnogo teže.


Pa znaš, malo je lakše dati pare nego dati život, ipak.
I kad te onda neko pita, a ko je to više dao od nas, e pa jebi se, jeste više dao onaj ko je dao život.

A jedno pedesetak i više godina od tog perioda u nazad (o Mihailu govorim, a mogu i o Milošu) je Srbija, Šumadija, je ukapirala da joj treba pameti sa zapada, pa ju je i kupovala, da kupovala, i pamet se može kupiti, ali život teško.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:04 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
Zbilja, Huči, misliš da je neko ozbiljno htio da ponudi Srbiji to što je na slici koju si postavio?


Znaš li ti o čemu slika govori uopšte?
Moramo najpre to da razjasnimo pa da idemo dalje, jer vidim, ovde se priča kako kome padne na pamet.
zilikaka zilikaka 19:05 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ta šema, jao moja kuća tamo, nemoj da mi to diraš, je besmislena sa stanovišta državnog interesa.

Strateg, pogledaj malo gde ti je postavljena prestonica.
Ovamo sređuješ i širiš državu a glavni grad ostavljaš u najgorem budžaku.

Kad bismo se igrali, ko u Riziku, ako ništa drugo Banat ti treba zbog Beograda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:05 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

I nemoj molimte i u tome tražiti preciznosti, ili razumi, a znam da možeš pravilno, ili se bar otorenozajebavaj.
Ovo na pola j ebez veze.


mnogo si bre nešto loše volje danas.
aureus aureus 19:06 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
aureus
Zbilja, Huči, misliš da je neko ozbiljno htio da ponudi Srbiji to što je na slici koju si postavio?


Znaš li ti o čemu slika govori uopšte?

I ranije si je postavljao.
mariopan mariopan 19:07 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

metio


Moj sin tako govori
zilikaka zilikaka 19:09 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Naravno, i to sam rekao, kraće je da pišem Šumadija, a mislim na teritoriju od Beograda do Vranja, i od Drine do Negotina.

Izvini, moram da pitam, a Kosovo?
Atomski mrav Atomski mrav 19:09 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Šta će Srbiji uopšte i Banat i Slavonija i Bosna kada ima Šumadiju? Šumadija über alles.
aureus aureus 19:11 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zilikaka
Ta šema, jao moja kuća tamo, nemoj da mi to diraš, je besmislena sa stanovišta državnog interesa.

Strateg, pogledaj malo gde ti je postavljena prestonica.
Ovamo sređuješ i širiš državu a glavni grad ostavljaš u najgorem budžaku.

Kad bismo se igrali, ko u Riziku, ako ništa drugo Banat ti treba zbog Beograda.

Jeste. Sve sam se nadao da će u banatskom dijelu nastati kakav veleljepni Banatski Beograd, a ono - Ovča, Borča i Krnjača...
Moglo je i bolje.
gedza.73 gedza.73 19:12 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

misliš da je neko ozbiljno htio da ponudi Srbiji

aj da malo smirim strasti.

1945. године, када су утврђиване границе између република, одлуком Комисије Политбироа ЦК КПЈ, која је утврђивала границе између Хрватске и Србије и коју су сачињавали Милован Ђилас у име Србије и Вицко Крстуловић у име Хрватске, Барања је припојена Републици Хрватској.

Део демократа око Васе Стајића и Тихомира Остојића залагао се да се у заједничку државу уђе преко Народног вијећа из Загреба.

Радикали окупљени око Јаше Томића сматрали су да се Војводина најпре треба прикључити Србији и онда са Србијом ући у заједничку државу. Јаша Томић је на Великој народној скупштини 25. новембра 1918. у Новом Саду прочитао предлог одлуке да се Банат, Бачка и Барања прикључују Краљевини Србији, што је онда изгласано.


Also sprach Srbijanac

p.s.
sin mi pokazao 'zanimljivu' sliku (a ima stvarno mnogo dobrih na netu)

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
hoochie coochie man
aureus
Zbilja, Huči, misliš da je neko ozbiljno htio da ponudi Srbiji to što je na slici koju si postavio?


Znaš li ti o čemu slika govori uopšte?

I ranije si je postavljao.


Dakle znaš, ok.

Tad se to vrlo ozbiljno mislilo, računajući na to Italija je posle rata te teritorije smatrala svojom i velike probleme oko toga pravila.
Što se to nije i desilo je opet druga priča, a evo vidi šta je o tome, to sam takođe pominjao, govorio niko drugi do Tuđman

[url=https://arhiva.nedeljnik.rs/velike-price/portalnews/sudbonosni-avgust-1915-kako-je-pasic-u-nisu-zauvek-odbio-veliku-srbiju/]Prvo, da je u vreme raspada Habzburške monarhije gotovo sveukupna hrvatska inteligencija (pritom je i on naveo neka imena, poput Ivana Meštrovića, Joze Kljakovića, Mile Budaka i Tina Ujevića) bila "jednostavno opsjednuta jugoslavenstvom", da je ta njena opsednutost "imala i svoje opravdanje", da je ujedinjenje Hrvata sa Srbijom 1918. godine "spašavalo hrvatske zemlje od daljeg drobljenja i porobljavanja", a onda je tome dodao:

"Da nije došlo do ujedinjavanja sa Srbijom, upravo bi Hrvatskom zapadni saveznici (mislio je na vodeće sile Antante: Francusku, Veliku Britaniju i Rusiju - prim. aut.) platili i Italiji i Srbiji, jer bi Dalmacija potpala pod Italiju, a Srbija bi vjerojatno dobila gotovo sve ono što je danas (reč 'danas' odnosila se na 1991 - prim. aut.) htjela osvojiti."[/url]

A osporavanje toga frazom, pa ne misliš valjda, je neozbljno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Izvini, moram da pitam, a Kosovo?


Naravno i Kosovo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

vrabac_onaj
I nemoj molimte i u tome tražiti preciznosti, ili razumi, a znam da možeš pravilno, ili se bar otorenozajebavaj.
Ovo na pola j ebez veze.


mnogo si bre nešto loše volje danas.


Nisam, super sam volje, imam za to i veoma dobar lični razlog, ozbiljno, baš sam dobro raspoložen.
aureus aureus 19:21 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Izvini, moram da pitam, a Kosovo?


Naravno i Kosovo.

Sve si pobrk'o. Kosovo nije Šumadija.
Tačno je samo da se nalazi južno od Save i Dunava.
gedza.73 gedza.73 19:23 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


general koji naređuje rektoru da se pomeri i pusti crnce studente na fakultet

iz zapadnog Berlina pokazuju svoju decu babama i dedama u istočnom Berlinu



poslednji Jevrejin
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Sve si pobrk'o. Kosovo nije Šumadija.


Pa da, to je nivo na kome teba da priča onaj ko bi da nekako bude protiv, a aduta nema.
Jer da Kosovo nije Šumadija je stvarno adut, nije zaista.
Hvala ti što mi reče.
zilikaka zilikaka 19:25 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Izvini, moram da pitam, a Kosovo?


Naravno i Kosovo.

Dakle, ako već pričamo na pijačni način, ti bi obavezno uzeo Kosovo a ostavio Banat, da ti se daje da biraš

Majstorski, svaka čast.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Strateg, pogledaj malo gde ti je postavljena prestonica.


"Tamo gde treba da stoji karaula".
Fraza sto puta ponovljena, nije to ništa novo, nemoj misliti da si je ti primetila prva, tako je kako je, a posebno danas kad se granice čuvaju na drugi način, to je manji nedostatak nego u vreme kad je ta fraza skovana.
gedza.73 gedza.73 19:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

da zapunim blog sa još tri
Jevreji oslobođeni iz voza smrti za Aušvic



Britanski oficir na cigaret pauzi



i Džesi Ovens sa arijevcem ispod njega

mariopan mariopan 19:29 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Znam ja da je to dosta davno bilo, da se u školama koje je Tita pravio, to i nije učeno, ali može se naučiti.
Posebno treba da nauče oni koji bi da o tome razgovaraju.



A ti misliš da ja to ne znam? Zanimljivo je ali znam, i meni je malo žao, i pitala sam se zašto je to tako dogovarano, obično pobednik uzme sve sto moze pa i više..... ali to je gotovo, završeno odavno, to je "prosuto mleko" i nad njim se ne plače nego se čuva ovo što se sada ima.

Ovde samo ti plačeš nad prosutim mekom, niko drugi. A prosipali smo mleko svako malo, da je to jedini put pa da i ja plačem ali nije.

Ne ispravljamo istorijske greške tako što ćemo sad nekom da kažemo da nije dovoljno učinio za zajednicku nam državu, da može "da ide".

To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Dakle, ako već pričamo na pijačni način,


Ja pričam o istorijskim faktima, i o onome što je bilo realno, što je stavljano na sto, ti pričaš na pijačarski način jer se sve tvoje zasniva na, ma nemoj da me ljutiš ima da odem.

Ovo je pijačarski način
ti bi obavezno uzeo Kosovo a ostavio Banat

Šta bih ja?
Ja bih Srbiju do Tokija, i sa Banatom i sa Kosovom i sa Dalmacijom, ali nije sve nikad bilo moguće.
A bez Banata, a sa Kosovom i Dalmacijom jeste.
Pa kad bi ti birala opcije za Srbiju, šta bi izabrala?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A ti misliš da ja to ne znam? Zanimljivo je ali znam,


Pa što onda pitaš ko je podrazumevao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.


Nigde nisam rekao da je neko manje vredan, ali jesam da je manje doprineo srpskoj državnosti.
aureus aureus 19:35 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Sve si pobrk'o. Kosovo nije Šumadija.


Pa da, to je nivo na kome teba da priča onaj ko bi da nekako bude protiv, a aduta nema.
Jer da Kosovo nije Šumadija je stvarno adut, nije zaista.

Ne, nego je argument da se proizvoljno miješaju kruške i jabuke i pileća krilca, da se regije slobodno definišu, bez osvrta na geografiju, stanovništvo i istoriju. Ko šiša činjenicu da je Kosovo ušlo u sastav Srbije 1913, po okonačanju ko zna kojih ratova, i već tada je bilo prepuno Albanaca (posve drukčija situacija u odnosu na Valjevo, Kruševac, Sokobanju...): ti se ga 'ladno ubacio u zamišljenu Šumadiju, kao da su na Kosovu Karađorđe i Miloš Obrenović podizali narod protiv Turaka...

Nego, traži obustavu vatre i primirje, Huči. Skolili su te sa svih strana!
alselone alselone 19:37 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

doprineo srpskoj državnosti.


U kom pogledu? Vojnom, kulturnom, državotvornom, naučnom, školskom, prosvetiteljskom, finansijskom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

kao da su na Kosovu Karađorđe i Miloš Obrenović podizali narod protiv Turaka...


A ko je?
Isa Boljetinac?
Nije Karađorđe ali jeste Voja Tankosić.
angie01 angie01 19:38 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Inače imaju zvučnike i napolju tako da se čuje i par stotina metara okolo.


ja sam jednom bila u toj crkvi, posle uskrsnje ponocne mise, bilo je stvarno lepo i dirljivo i mnogo sveta je bilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:43 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

U kom pogledu?


Presudnom.
alselone alselone 19:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Presudnom.


Što bi ti rekao

Pa da, to je nivo na kome teba da priča onaj ko bi da nekako bude protiv, a aduta nema.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:47 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Pa dobro bio neki Banatski ustanak pre svih ostalih, a onog nesretnog Nestorovića živog odrali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Presudnom.


Što bi ti rekao

Pa da, to je nivo na kome teba da priča onaj ko bi da nekako bude protiv, a aduta nema.


Možemo i tako, a možemo i da vrtimo krugove, jer smo to pitanje već izrazgovarali.

alselone alselone 19:51 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Možemo i tako, a možemo i da vrtimo krugove, jer smo to pitanje već izrazgovarali.


Nismo, i prošli put si odbio da odgovoriš na to pitanje.
aureus aureus 19:53 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Zabarikadirao se u kuću i pucaće dok ima metaka.

alselone alselone 19:55 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Zabarikadirao se u kuću i pucaće dok ima metaka.


A tebi baš onako sitnodušno drago.
mariopan mariopan 20:02 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.


Nigde nisam rekao da je neko manje vredan, ali jesam da je manje doprineo srpskoj državnosti.


Kako nisi?

Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?

Znači manje je vredno. Koji drugi zaključak da donesem?

Ja bacam šta mi ne koristi ničemu, evo ti bacio sve osim Šumadije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:07 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?


Da, to stoji.
Srbija je postojala bez Vojvodine, evo i bez Kosova, iako i definitivno bez njega ostane, opstaće.
I da Sandžak ode opstala bi.
A dali bi moglo biti Srbije bez Šumadije?
Gde bi se prostirala?

aureus aureus 20:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
hoochie coochie man
To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.


Nigde nisam rekao da je neko manje vredan, ali jesam da je manje doprineo srpskoj državnosti.


Kako nisi?

Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?

Znači manje je vredno. Koji drugi zaključak da donesem?

Ja bacam šta mi ne koristi ničemu, evo ti bacio sve osim Šumadije.

Ali dosta će ostati, s obzirom da je Šumadiju prethodno rastegnuo skoro do Pirineja.
zilikaka zilikaka 20:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ja bih Srbiju do Tokija, i sa Banatom i sa Kosovom i sa Dalmacijom, ali nije sve nikad bilo moguće.
A bez Banata, a sa Kosovom i Dalmacijom jeste.
Pa kad bi ti birala opcije za Srbiju, šta bi izabrala?

Hajde samo trgovački da uporedimo Kosovo i Banat, da si u prilici da treba da odlučiš.
Jedno ti razvijena regija, za one evropske kriterijume, prepuna industrije, plodna 100%, uređena skroz, u kojoj imaš 35% (ja nešto mislim da je bilo oko 40, al neka bude kako Brajović kaže) stanovništva od svoje etničke grupe i ostale sa kojima načelno ne očekuješ problem jer nikog nema dovoljno da stvori kritičnu masu za otcepljenje.

S druge strane imaš nerazvijenu regiju u kojoj dominira poljoprivreda na najnižem tehnološkom nivou, neuređenu u svakom smislu, bez pravih gradova, više kasabe, i sa ogromnom većinom stanovništva koje nije tvoj nacionalni korpus i koje moraš pritiskom držati u kakvoj takvoj lojalnosti, a i to košta žestoko.

Pa propo bi ekonomski iz odmah, ako ništa drugo.
docsumann docsumann 20:09 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Crna Gora i Hercegovina su bile populacioni rezervoar iz kojeg se punilo središte a sama Crna Gora je isto tako bila drugi pol koji je predvodio oslobođenje i emancipaciju, a ja ni kulturni uticaj ne bih zanemario.
To što je ovako ispalo sa Crnom Gorom je stvar naše gluposti (zajedničke, svesrpske) i pomalo nesrećnih okolnosti.


aureus aureus 20:11 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

el, da si u prilici da treba da odlučiš.
Jedno ti razvijena regija, za one evropske kriterijume, prepuna industrije, plodna 100%, uređena skroz, u kojoj imaš 35% (ja nešto mislim da je bilo oko 40,

Konkretno, Banat, po sjećanju - i jeste imao oko 40 posto Srba, mislim 1921.
alselone alselone 20:14 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A dali bi moglo biti Srbije bez Šumadije?
Gde bi se prostirala?

Moglo bi. Gde treba, gde može.

Srbija se značajno pomerila severno od 13, 14. veka, može se pomeriti još severnije ako treba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:14 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Možemo i tako, a možemo i da vrtimo krugove, jer smo to pitanje već izrazgovarali.


Nismo, i prošli put si odbio da odgovoriš na to pitanje.

Vojnom, kulturnom, državotvornom, naučnom, školskom, prosvetiteljskom, finansijskom?


Evo da preciziram ako sam preskočio, u onome što je neophodno da bi država uopšte postojala.
Država može biti i siromašna, i nekulturna i sa tankom naukom, ali bez državotvornosti, dakle bez teritorije koju može da sačuva vojskom, nema države.

Ona prva država, siromašna i nekulturna, ima šanse da se opismeni i zaradi neki budžet, a obrnuto nije moguće.

Sa druge strane, ja zastupam nespornu tezu, da je Šumadija vojno i organizaciono presudno uticala na stvaranje moderne Srbije, to je teško pobiti, a ti sugerieš da je sve ispod reka nepismeno, sirotinja i nekulturno, i da nije uapada to bi tako i ostalo.
Pa teško je to dokazati, za razliku od moje teze koja se dokazuje faktima, bitkama, ustavima, ugovorima....
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:15 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?


Da, to stoji.
Srbija je postojala bez Vojvodine, evo i bez Kosova, iako i definitivno bez njega ostane, opstaće.
I da Sandžak ode opstala bi.
A dali bi moglo biti Srbije bez Šumadije?
Gde bi se prostirala?

U Vojvodini, dok ne oslobodimo Šumadiju :)
alselone alselone 20:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

a ti sugerieš da je sve ispod reka nepismeno, sirotinja i nekulturno, i da nije uapada to bi tako i ostalo.

naravno da ne a ti sada malo prebacuješ prijateljske granice ovim upornim izvrtanjima danas.
predatortz predatortz 20:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
doprineo srpskoj državnosti.


U kom pogledu? Vojnom, kulturnom, državotvornom, naučnom, školskom, prosvetiteljskom, finansijskom?


U svakom su prečani doprineli mnogo.
Ljudi, mislim da je vreme da spustite loptu.
Ima nas šaka jada, sabornost nam je neophodnija nego ikad pre. Da uradimo nešto da ova Srbija ojača, da nam deca u njoj ostanu.
Ako to ne uradimo, jebeš sve drugo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

prepuna industrije, plodna 100%, uređena skroz


Banat takav?
Dobro, mada bih ja to pre rekao za Bačku, al hajd, nije tema.

A izbor između Bnata i Kosova.
A što bih ga uopšte pravio?
Izbor između Banata i Dalmacije sam pravio zato što je to bila ponuđena opcija pa sam je razmatrao, jednostavno.
alselone alselone 20:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

U Vojvodini, dok ne oslobodimo Šumadiju :)


Pa da, recimo da Novi Sad postane prestonica a Beograd ostane poslovni centar. Vašington - Njujork odnos, tako i sličimo, Berlin - Frankfurt.
alselone alselone 20:20 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ako to ne uradimo, jebeš sve drugo.


Preda jedini kao glas razuma upada na žurku gde su svi pijani, svađaju se i niko ga ne konstatuje. Na kraju takav prvi dobije batina od svih drugih zajedno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:22 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
a ti sugerieš da je sve ispod reka nepismeno, sirotinja i nekulturno, i da nije uapada to bi tako i ostalo.

naravno da ne a ti sada malo prebacuješ prijateljske granice ovim upornim izvrtanjima danas.


pa moram da pojednostavim da bismo se razumeli, tj, da bi bilo jasnije šta mislim.
Jer ako kažeš u kulturnom pogledu je Banat više doprineo, to nijej daleko od teze, Srbija je nekulturnija.

Samo pojednostaljivanje radi lakše komunikacije, nikakva zla namera.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:24 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
a ti sugerieš da je sve ispod reka nepismeno, sirotinja i nekulturno


Aj sad, ja ne znam da je on to igde rekao.
Ali fakat je da je u trenutku stvaranja države skoro sve pismeno i obrazovano živelo gore. I da su pomagali i doprinosili, i prihvatali zbegove posle sloma prvog ustanka to im treba priznati.
Ne treba im titrati jajca zbog toga ali ni osporavati.

Jebote, jedan smo narod, ova država je zajednički projekat.
Dosuše, kakva nam je sad na kraju ispala moglo bi se diskutovati, al brate drugu nemamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:25 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


alselone
A dali bi moglo biti Srbije bez Šumadije?
Gde bi se prostirala?

Moglo bi. Gde treba, gde može.

Srbija se značajno pomerila severno od 13, 14. veka, može se pomeriti još severnije ako treba.


Može, ali mora stanovništvo da se seli.
Tad je moglo, a može li sad?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Aj sad, ja ne znam da je on to igde rekao.


Pa naravno da nije tako rekao, evo napsiah mu, samo pojednostavljivanje.
Ali fakat je da je u trenutku stvaranja države skoro sve pismeno i obrazovano živelo gore. I da su pomagali i doprinosili, i prihvatali zbegove posle sloma prvog ustanka to im treba priznati.
Ne treba im titrati jajca zbog toga ali ni osporavati.

Jebote, jedan smo narod, ova država je zajednički projekat.
Dosuše, kakva nam je sad na kraju ispala moglo bi se diskutovati, al brate drugu nemamo.


Opet ponavaljam, ako mi neko kaže, ja sam važniji, ja ću mu reći da nije u pravu.
A od toga je počelo, ko je to kao mi.
E pa Šumadinci su više.
alselone alselone 20:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Tad je moglo, a može li sad?


Može, evo preselilo se skoro sve iz Dalmacije, Like, sa Kosova, iz dobrog dela Bosne...
alselone alselone 20:39 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Gde, u Srbiju.


Priličan deo se preselio u Vojvodinu. Ima ovde mesta još, plac do mene je prazan, eto, čeka te, praviću ti ja za slavu rezance sa makom i slatku česnicu, da te nervira.
alselone alselone 20:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

I puštaću ti Balaševića na najjače i Garavi Sokak, moraćeš braće Bajić da se odrekneš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:43 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Priličan deo se preselio u Vojvodinu.


Pa i Vojvodina je Srbija.

A smatraš da je stvarno moguće da neka sila porobi Šumadiju (ono od Beogarda do Vranja)i protera sve Srbe odatle, ili da to, ta Šumadija, odluči da se odvoji od Srbije, da bi država Srbija mogla da opstane?

A bez Vojvodine bi, relano, opstala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

I puštaću ti Balaševića na najjače i Garavi Sokak, moraćeš braće Bajić da se odrekneš.


A klikni ovo, molim te



vrabac_onaj vrabac_onaj 20:45 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
I puštaću ti Balaševića na najjače i Garavi Sokak


Ja ovo ne bih podneo, aj slatka česnica kud i kamo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana