Budućnost| Ekonomija| Moj grad| Život| Životni stil

Sta nas sve nervira? ( nastavite niz ...)

jednarecfonmoi RSS / 26.01.2020. u 23:21


Zivimo nekim ubrzanim zivotom uglavnom, vecina bar? Cesto koristimo recenicu koja ranije nije postojala: "Javi mi ranije da mogu da se organizujem." Ajde da vidimo sta sve moze da nas iznervira svakodnevno, bice nam svima lakse. Ja sam napisala par situacija sto mojih, sto tudjih, vi ako hocete, nastavite niz..........

Kad konobar brzinom svetlosti skloni jelovnik
Kad konobar brzinom puza sklanja krs sa stola

Kad udjete vas dvoje u mali lift jer zurite i vec se gurate  a onda se prikljuci na pola puta neko od komsija kome je taj minimalan prostor dovoljan
Kad ceo ulaz krene liftom bas kad i vi hocete

Kad dodjete konacno na red na kasi a prodavacica mora da menja traku
Kad dodjete konacno na red na kasi pa vas posalju da vidite sifru na drugom kraju supermarketa

Kad razgovarate sa nekim o opcijama a neko nepoznat se umesa i deli savete
Kad pitate jedno a dobijete 10 min price o necem drugom ili kad jasno objasnite nesto a traze vam ponovo objasnjavanje jos pet puta

Kad vam pred nosom prodaju nesto, kad hocete da odmorite a probudi vas telefon, kad  za nesto sto ste mislili da ce kratko  da traje ispostavi se brdo administracije, ponovni dolazak, kad na mobilnom se "nesto" ukljuci pa nikako da resite, kad ......

( nastavite niz )





Komentari (336)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:43 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

Pa Cane, i ovo je zivot


Slazem se plavojko, ali ima u zivotu i lepshih stvari.
Da si napravila bolonjeze, ohladila flashu vina, i pozvala na vecheru za shestoro... mene, tebe i bitlse... to bi bilo fino.

Ovako... "shta vas nervira?"... Come on. I nemoj da se branish - just do much better, as you can.
nsarski nsarski 20:44 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

cane.srbljanovic
Pa Cane, i ovo je zivot


Slazem se plavojko, ali ima u zivotu i lepshih stvari.
Da si napravila bolonjeze, ohladila flashu vina, i pozvala na vecheru za shestoro... mene, tebe i bitlse... to bi bilo fino.

Ovako... "shta vas nervira?"... Come on. I nemoj da se branish - just do much better, as you can.


More cane, more cane!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:50 27.01.2020

Re: Shta me nervira?



E pa ti zezaj al Bitlse volim oduvek i zauvek.

Because.

:)

Bolonjeze pravim divno, u zivotu nisam popila nista alkoholno a moje misli cesto hodaju nekud daleko izvan granica ovih ovde slova, veruj ili ne, mozda bi se iznenadio.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:50 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

More cane, more cane!


Ah, riddle man strikes again... Sarski, Jel si se ti to ugojio na avataru ili mi se samo chini?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:51 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

nsarski
cane.srbljanovic
Pa Cane, i ovo je zivot


Slazem se plavojko, ali ima u zivotu i lepshih stvari.
Da si napravila bolonjeze, ohladila flashu vina, i pozvala na vecheru za shestoro... mene, tebe i bitlse... to bi bilo fino.

Ovako... "shta vas nervira?"... Come on. I nemoj da se branish - just do much better, as you can.


More cane, more cane!



Cccccc.

Budite dobri, decaci.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:06 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

Cccccc.

Budite dobri, decaci.


Ja sam dobar, a on je debeo.
Now, za te bolonjeze...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:18 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

Od japanskih rakova iz zaliva Shimonoseki, vitezova koji traze Eldorado, astrologiji iz ugla Alistera Kroulija, od crnih rupa i crvotocina i putovanja kroz vreme, od grofa Sen Zermena i njegovog tajnog hoda negde u blizini nas, tebe zanima da pisem o tome kako pravim bolonjeze?

Mogu al cu naici na drvlje i kamenje jer svako ko ih pravi, konkretno njih ima svoj " najjaci" recept na svetu. U Londonu mi je neko u blizni prwvio jednom po receptu Gordona Rwmzija jer je rwdio za njega i bile su mi teske i nista posebno.

Da li uopste slova mogu da prenesu osecaj, ukus....

Nesto mogu, da.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:21 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

tebe zanima da pisem o tome kako pravim bolonjeze?


Yep.
I kad cesh?
I kako ce biti?
A alistera i crvotochine i etc... neka Sarskom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:50 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

cane.srbljanovic
tebe zanima da pisem o tome kako pravim bolonjeze?


Yep.
I kad cesh?
I kako ce biti?
A alistera i crvotochine i etc... neka Sarskom.


Mozda cak sutra naprqvim ako ne odem poslom van Beograda.

Po Ramziju ide i sargarepa a sos se krcka duuuugo. Jedmom videh da neko stavlja i lovor. I mnogi stave tonu mesa pa osecas samo meso.

Ja pravim lagane.

Ne stavlajm bosiljak, smao origano,

Beli luk mora da se doda malo, moze i u prahu.

Dobro je da se krcka krcka krcka sos na tihoj vatri.

I takioooooo bla bla
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:08 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

jednarecfonmoi
cane.srbljanovic
tebe zanima da pisem o tome kako pravim bolonjeze?


Yep.
I kad cesh?
I kako ce biti?
A alistera i crvotochine i etc... neka Sarskom.


Mozda cak sutra naprqvim ako ne odem poslom van Beograda.

Po Ramziju ide i sargarepa a sos se krcka duuuugo. Jedmom videh da neko stavlja i lovor. I mnogi stave tonu mesa pa osecas samo meso.

Ja pravim lagane.

Ne stavlajm bosiljak, smao origano,

Beli luk mora da se doda malo, moze i u prahu.

Dobro je da se krcka krcka krcka sos na tihoj vatri.

I takioooooo bla bla


OK. Ne ide sargarepa. i mora malo svezeg bosiljka. origano optional. Lovor nikako.I parmezan.
ja volim da osetim meso - ali mora da bude kvalitetno, i umereno.
i mora polako i dugo.
Bitlsi optional takodje, moze neki soft-jazz.
Eto.
Sad se Sarski oblizuje, al ne moze... na dijeti je.
maksa83 maksa83 22:28 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

Ne ide sargarepa.

Obavestio moderaciju.
maksa83 maksa83 22:28 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:31 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

Da pojasnim. Ja ne volim te by Ramzi i te originalne gde stvarno ide sargarepa, guglaj.Lovor ne stavljam ni ja.

Origano vs bosiljak, origano forever. Meso se oseca kad naoravim naravno al ne da ne mozds da dises. Odozgo parmezan ali ima jos poneki sir da je okej.

Jazz - Ela Fidzerald skoro svakodnevno.

Sarski sigurno ima svoju proverenu verziju kako on pravi.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:50 27.01.2020

Re: Shta me nervira?

jednarecfonmoi
Da pojasnim. Ja ne volim te by Ramzi i te originalne gde stvarno ide sargarepa, guglaj.Lovor ne stavljam ni ja.

Origano vs bosiljak, origano forever. Meso se oseca kad naoravim naravno al ne da ne mozds da dises. Odozgo parmezan ali ima jos poneki sir da je okej.

Jazz - Ela Fidzerald skoro svakodnevno.

Sarski sigurno ima svoju proverenu verziju kako on pravi.


there you go.
ella i sleepy time down south... Chardonnay...
Shargarepa jok - suvishe slatka, na jugu italije sam to nauchio (na svojim brojnim putovanjima)...
nikako origano... nije to pizza... i bosiljak na kraju

Sarski nema svoju verziju, on klopa u drive-thru's - pa pogledaj ga.
I... kad cemo?
nsarski nsarski 00:03 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Ah, riddle man strikes again... Sarski, Jel si se ti to ugojio na avataru ili mi se samo chini?


OK, odgonetnuću. But, bear with me for a while.

Dakle, Bolognese. Ovo je od majstora, Peggia. Ako slediš uputstvo, ne možeš da se zezneš - i dobiješ savršenstvo. Dakle:

BOLOGNESE
5 porcija sosa
1. Šargarepa (g) 130
2. Crni luk (g) 130
3. Beli luk (g) 15
4. Celer stabljika (g) 12
5. Maslinovo ulje (ml) 30+20
6. Puter (g) 30+20
7. Mleveno meso juneće (g) 400
8. Mleveno meso svinjsko (g) 200
9. Paradajz pasta (g) 160
10. Mleko (ml) 150
11. Belo vino (ml) 150
12. Timijan (g) 1
13. So (g) 6
14. Biber (g) 1
15. Voda koja se dodaje skroz na kraju (ml) 100
16. Špageti za služenje 1 porcije (g) 125

Mešavina junećeg i svinjskog mlevenog mesa daje nam mogućnost da lakše dobijemo karamelizaciju (slatkoću) tokom njegovog dinstanja, jer svinjsko meso ima dovoljno masti da nju olakša. Zato treba paziti da teletinu uzmemo od plećke, a svinjetinu da bude masnija. Posna mesa ne nose ukuse.
Bolonjeze se ne može spremati na brzinu. Za ovaj sos strpljenje je neophodno. Najpre sitno iseckane šaragarepu, beli i crni luk i zelenu stabljiku celera ukuvati (crni luk, šargarepa i karamelizovano meso daje sosu slatkoću), da se povrće samo „oznoji“ na umerenoj vatri. Za to nam je neophodan sud debelog dna, jer gledamo da se povrće samo skuva u sopstvenoj pari, a ne izdinsta i karamelizuje (to bi dalo druge, prejake ukuse). Zato i krećemo sa spremanjem povrća na izdašnom maslinovom ulju plus puteru, kako bismo izbegli „nagoravanje“ povrća. Povrće spremamo 10-15 minuta najmanje.
Kada je povrće gotovo, dodamo mleveno meso i skroz stišamo vatru. Masnoća iz svinjetine treba da se otopi i padne na dno tiganja, da se u njoj meso karamelizuje, a ne da se skuva. U ovoj fazi teba dodati još onih 20g putera i 20ml maslinovog ulja, kako bismo bili sigurni da na dnu posude ima dovoljno masnoće da se na njoj meso uprži po ivicama do karamelizovanja. (Ne dodaje se nikakva voda, obratite na to pažnju!) Dobro bi bilo da meso „pucketa“ u sudu, tada je izvesno gotovo za sledeći korak. Ovo će potrajati sat-sat i po vremena.
Dodati paradajz pastu, da se dobro uprži, bar 15 minuta. Zatim se doda mleko, kojim podignemo ukuse sa dna posude. Mleku redukujemo kao što se vino redukuje. Dodamo timijan, so, biber. Sledeći korak je da se doda vino, poklopi sud i najtišom vatrom redukujemo vino. Ovo mora da traje bar 30 minuta.
Kada je vino redukovano sos je gotov. Samo ukoliko nam joj sos pregust, razblaži se vodom.
Dakle, ključ za ovo jelo jeste: 1) povrće mora da se odmereno uprži, da ne dobije jake ukuse; 2) meso mora da se ukaramelizuje; 3) svaka faza zahteva svoje vreme, nema „silovanja“ i brze pripreme jela.

Nadam se da me P.B. neće proganjati za copyright, ali ovo je kao kad preuzmeš vatru od Prometeja i širiš je dalje. Probaj recept DOSLOVCE i ne brini za svоju dušu.

Dalje. More cane, more cane.

Prva polovine rečenice se oslanja na tvoje potpisivanje malim slovom - kao e.e. cummings, na primer.
Dakle, prva polovina je, zapravo, More Cane na srpskom. Druga polovina je na engleskom. U prevodu ta rečenica glasi "More Cane, više štapa!". Cane (eng.) je štap, kao što znaš. U slobodnom prevodu: "Bre Cane, više šibaj da ih ukrotiš". Makes sense, I hope.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:07 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Kad zavolis origano u spagetama...

Ide i bosiljak prema originalu, al origano volim tu. Ne volim ni limun preko ribe kao vecina. Samo marinadu. Pa preziveh

Ella - Once Too often
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:08 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Prva polovine rečenice se oslanja na tvoje potpisivanje malim slovom - kao e.e. cummings, na primer.
Dakle, prva polovina je, zapravo, More Cane na srpskom. Druga polovina je na engleskom. U prevodu ta rečenica glasi "More Cane, više štapa!". Cane (eng.) je štap, kao što znaš. U slobodnom prevodu: "Bre Cane, više šibaj da ih ukrotiš". Makes sense, I hope.


E hebote, stvarno si crazy professor...

Ja mislio jednodimenzionalno... ono kao cane-sugar, hey sugar... honey, honey :))))

I probacu ovaj tvoj recept... nahebo si ako ne valja. Stavicu i shargarepu, i evo vec se jezim sada...

Aj videcemo.

I shta mislish profesore, jel imam shanse kod ove male, a?
katapultican katapultican 08:09 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

jednarecfonmoi
cane.srbljanovic
tebe zanima da pisem o tome kako pravim bolonjeze?


Yep.
I kad cesh?
I kako ce biti?
A alistera i crvotochine i etc... neka Sarskom.


Mozda cak sutra naprqvim ako ne odem poslom van Beograda.

Po Ramziju ide i sargarepa a sos se krcka duuuugo. Jedmom videh da neko stavlja i lovor. I mnogi stave tonu mesa pa osecas samo meso.

Ja pravim lagane.

Ne stavlajm bosiljak, smao origano,

Beli luk mora da se doda malo, moze i u prahu.

Dobro je da se krcka krcka krcka sos na tihoj vatri.

I takioooooo bla bla

Čekaj - a gde je praziluk u ovom receptu?
Malo vidi sveta i odmah zaboravi na praziluk.
Jebote!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:17 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Kod tebe u dzepu Emsi.

Budi dobar da ne budes modar.
cmix909 cmix909 10:36 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

nsarski
... Dakle, prva polovina je... na srpskom. Druga polovina je na engleskom...

Ova recenica pocinje na srpskom but ends in English. Da... off course.

Nedavno nisam mogao da se akusticki izolujem od dve dame za susednim stolom koje su upravo na ovaj nacin zivo evocirale davnasnje uspomene, s tim sto je poredak jezika bio nasumican.

Nisam se nervirao.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:13 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

cmix909
nsarski
... Dakle, prva polovina je... na srpskom. Druga polovina je na engleskom...

Ova recenica pocinje na srpskom but ends in English. Da... off course.

Nedavno nisam mogao da se akusticki izolujem od dve dame za susednim stolom koje su upravo na ovaj nacin zivo evocirale davnasnje uspomene, s tim sto je poredak jezika bio nasumican.

Nisam se nervirao.



Ako je to bioo foliranje, moguce da bi me smorile donekle, te dve dame.

Jednom u Engleskoj ambasadi cujem ovo, nasa devojka: Sta?????? Intervju nije na engleskom? BZZZZZveze)-ovako je zvucalo tacno.
nsarski nsarski 21:31 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Nedavno nisam mogao da se akusticki izolujem od dve dame za susednim stolom koje su upravo na ovaj nacin zivo evocirale davnasnje uspomene, s tim sto je poredak jezika bio nasumican


Onda bi se tek sludeo kad bi slušao kako konverziramo moje ćerke i ja. Pola-pola, pa 100% jedan, pa 100% drugi jezik. Kad su neraspoložene najčešće samo engleski, ali nekad pređu na srpski. U relaksiranom razgovoru - opuštencija, lagana mešavina. Glagoli su najčešće na engleskom (njih je se teže setiti), imenice na srpskom, ako je se odmah sete. A može i neka bastard verzija kao što je "hendlujem". Neki glagoli se lakše posrbe.
zilikaka zilikaka 22:20 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

može i neka bastard verzija kao što je "hendlujem

Jedna od retkih novotarija koja mi povremeno izleti.
Nekako, skraćuje vreme objašnjavanja. Mi nemamo ništa tako univerzalno.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:35 28.01.2020

Re: Shta me nervira?

Ovo sto je Sarski napisao za cerke i razgovor je normalno, nije foliranje,i ok je.

Ja se trudim da ne ubacujem engleski u govor al ovde na blogu je jako popularno ubacivanje engleskog. Nesto od toga je foliranje nesto nije.

E sad, ima nesto cudno sa engleskim. Ako govorim ceo dan neprekidno stvari koje me ne zanimaju a moram i dodjem mrtvosana kuci ili idem ka kuci, odmori me kad neke reci kazem na engleskom.Komzna zasto je to tako, pojma nemam. Ne poznajem dovoljno funkcionisanje mozga po pitanju stranih jezika,i kako razdvaja u glavi.

Posto sam ucila da kuvam na eng govornom podrucju ako sam umorna neki sastojci mi "izlaze" prvo na engleskom sto je bezvzeze al eto.

Ima jos citava tema jedna kad iz cista mira neko negde pokupi akcenat a pre toga je pricao da srpskim akcentom.

Malo sam umirna pa pisem nesredjeni nema ni veze
denovo denovo 09:38 31.01.2020

Re: Shta me nervira?

Čekaj - a gde je praziluk u ovom receptu?
Malo vidi sveta i odmah zaboravi na praziluk.
Jebote!






katapultican katapultican 20:21 27.01.2020

M'da!

Za Benea i ostale naše Kalifornijance!



gedza.73 gedza.73 20:31 27.01.2020

Re: M'da!

makedonska 'brala moma kapini'. francuska verzija.

mariopan mariopan 09:38 29.01.2020

Re: M'da!

Mene malo šta može da iznervira.

Ali bukvalno prokuvam ako vidim AV na televiziji, kako kukavički izbegava da odgovori na pitanja novinara, kako prodaje rog za sveću, kako mu se uvlače ljigavi tipovi koji nemaju ni dostojanstva ni karaktera.....eto, i sad se iznerviram dok ovo pišem.

Zato se trudim da ne gledam tv, da preskočim diskusije o politici, i sa rodbinom i prijateljima jer se posvađam, (verovali ili ne ima ljudi kojima je i "ovo" dobro samo da ne bude gore).... ali mi to još uvek ne ide od ruke.

Srećom da je blog gotovo zamro sa takvim temama, i šta mi, bre, treba da se nerviram? Ako me vidite da se opet petljam u politiku odmah me klepite po ušima neću vam zameriti, to je za moje dobro.
katapultican katapultican 10:01 29.01.2020

Re: M'da!

mariopan
Mene malo šta može da iznervira.

Ali bukvalno prokuvam ako vidim AV na televiziji, kako kukavički izbegava da odgovori na pitanja novinara, kako prodaje rog za sveću, kako mu se uvlače ljigavi tipovi koji nemaju ni dostojanstva ni karaktera.....eto, i sad se iznerviram dok ovo pišem.

Zato se trudim da ne gledam tv, da preskočim diskusije o politici, i sa rodbinom i prijateljima jer se posvađam, (verovali ili ne ima ljudi kojima je i "ovo" dobro samo da ne bude gore).... ali mi to još uvek ne ide od ruke.

Srećom da je blog gotovo zamro sa takvim temama, i šta mi, bre, treba da se nerviram? Ako me vidite da se opet petljam u politiku odmah me klepite po ušima neću vam zameriti, to je za moje dobro.

Ne daj se Mariopan!
dunavko dunavko 12:45 29.01.2020

secanje

bila neka radio emisija nekad,"pilece pamcenje'ili slicno.lepa bili.dal se neko seca slucaja "bodrum" gde se izvelo prvo antikomunisticko,kvazi demokratsko,vrlonarodno originalno glasanje na daljinu.akteri tog slucaja su ,u vrlo osetljivom trenutku za nasu drzavu,uspeli da suncajuci se u tursku,projektuju sebe-se u skupstinu srbije i da glasaju i td...pa nekad davno na brodu"galeb" naseg predsednika tita je izmedju ostalih umetnika zabavljao i m.beckovic citajuci mu svoje stihove.svako radi ono sto najbolje ume,verovatno.
pa onda za disidente u jugi nasoj.jedina dva prava su bili djilas i mihajlov-robija,maltretiranje itd..cuvena praksis grupa je u najgorim trenutcima po nju dobijala ,cini mi se 60% od zadnje plate,imali su pasose,iha haj..pa izjave pojedinaca sa g.otoka o ponasanju g.micunovica.svako se ponasa,rece snasa.. i jos toliko toga ima da se plasim da ce groblje zasluznih biti vrlo brzo popunjeno ako vec nije
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:45 29.01.2020

jel ovo neki vic?

Grupa građana najavila je protest protiv "medijskog mraka" i "onemogućavanja građana" da prate program televizije N1, kao i zbog "konstantnih pritisaka na tu televiziju". Protest će se održati u subotu, 1. februara, na Trgu Nikole Pašića.

Kako je najavljeno, skup će početi u 16 časova, na protestu će govoriti profesor Fakulteta političkih nauka Čedomir Čupić, novinar Filip Mladenović i profesorka Biološkog fakulteta Biljana Stojković.



fica i cupic govornici na istom skupu?



o celoj prici, stvarno nemam reci.
a da ni brnabicka ne ume da poentira ne ume.

pa da je mene tako nesto pitalo, da sam vajni direktor telekoma, samo bih im lepo rekao - izvolte, emitujte, ko vam brani, preuzecemo.

e sad da vi mene terate da vam platim da bih vas preuzeo, a onda kukate kako necu da vas preuzmem... pa mislim, vazi.


aj sad organizujemo protest sto niko nece da kupuje od nase firme alvu ceten.
(a fica da nosi transparent

'danas samo potpun kreten ne kupuje alvu ceten')

predatortz predatortz 18:55 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?


e sad da vi mene terate da vam platim da bih vas preuzeo, a onda kukate kako necu da vas preuzmem... pa mislim, vazi.


aj sad organizujemo protest sto niko nece da kupuje od nase firme alvu ceten.
(a fica da nosi transparent

'danas samo potpun kreten ne kupuje alvu ceten')




A pazi...
Smradovi iz UG su letos ukinuli sve kanale iz RS. Prenose sve druge regionalne, samo ne one iz RS.
Izgovor?
Te skupo, te nisu dobili ponudu...
Elem, sve ovo što sad njima rade.
A sad kmeče kao sisice!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

A sad kmeče kao sisice!


Jesu se bre zapetljali.
Ja ih gledam, nije to sporno, ali stvarno su ovde baš zabrljali.

Priča da je SBBu onemogućeno da postavlja svoju mrežu, ako je tačna, je jedna stvar, i tu mogu da stanem na njihovu starnu, ali ovo, neće da nas prenose, tj neće da kupe ovo što mi pravimo, pa stvarno je bez veze.

Eto. neće da kupe, pa šta sad?

Ako je taj vaš ptroizvod toliko dobar a oni neće da ga kupe, pa propašće, što se vi brinete za to.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:03 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

znam, pratio sam kad si to komentarisao. potpuno ista prica.

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:05 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

tj neće da kupe ovo što mi pravimo, pa stvarno je bez veze.

Eto. neće da kupe, pa šta sad?



predatortz predatortz 19:13 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

ali ovo, neće da nas prenose, tj neće da kupe ovo što mi pravimo, pa stvarno je bez veze.


Ne boli njih to što "istina" ne dopire do građana. Ko hoće da ih čuje ili da ih čita, nađe i način.

Njih boli 0,4 ojra po korisniku.
Oko toga se vodi rat.
maksa83 maksa83 19:30 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Smradovi iz UG su letos ukinuli sve kanale iz RS. Prenose sve druge regionalne, samo ne one iz RS.
Izgovor?
Te skupo, te nisu dobili ponudu...

Mislio sam da smo to već dokumentovali. Te televizije su ekskluzivna prava na emitovanje dala Telekomu, to su sve proverive činjenice.

Sve ostalo je tvoja špekulacija pošto zapravo ne znaš da li Telekom ima prava da preprodaje te televizje i da li uopšte hoće da ih preprodaje.

Ali pazi sad ovo, zamislimo da može i hoće da ih preprodaje, i zamislimo da SBB neće da ih kupi. Znači samo zamišljamo, zapravo nemamo pojma, ali je nastavak zanimljiv pošto je u toj situaciji SBB loš zato što neće da kupi neke kanale ali je Telekom fina mica mala zato što neće da kupi neke kanale od SBB-a.

Kakvo licimurje.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ne boli njih to što "istina" ne dopire do građana.


E smejao sam se kad sam video da i na tu kartu pucaju.
Kao ma nama je do istine, do Srbije, propašće ako nas ne budu gledali :)

Vama je bre do para, naravno, tako ta stvar funkcioniše, ništa sporno, samo nas nemojte praviti budalama i sve je ok.

Nisam očekivao tako nisku patetiku od njih, verovao sam da drže malo više do dostojanstva svojih gledalaca, da ih malo više cene.

Zanimnjivo mi je kako prenose ove proteste iz Crne Gore, na identičan način kao što RTS prenosi aktivnosti opozicije u Srbiji, nekim bezličnim glasom, kao da čitaju izveštaj o vodostanju, spiker pročita vest od deset sekundi, i kao, evo, objektini smo, prenosimo sve.

Antisrpska televizija, očigledno :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:39 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ali pazi sad ovo, zamislimo da može i hoće da ih preprodaje, i zamislimo da SBB neće da ih kupi. Znači samo zamišljamo, zapravo nemamo pojma, ali je nastavak zanimljiv pošto je u toj situaciji SBB loš zato što neće da kupi neke kanale ali je Telekom fina mica mala zato što neće da kupi neke kanale od SBB-a.


bas obrnuto - telekom je u tvom primeru onaj koji treba da skici sto sbb uvodi medijski mrak kanalima iz srpske (citaj: nece da plati za njihovo emitovanje).

ili jos drasticniji primer - sbb nije hteo da plati da ja gledam rts, pa ga je ukinuo. nisam cuo da rts skici sto je sbb dragosevcu zaveo medijski mrak...


dragosevacsutra dragosevacsutra 19:42 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Kao ma nama je do istine, do Srbije, propašće ako nas ne budu gledali :)

Vama je bre do para, naravno, tako ta stvar funkcioniše, ništa sporno, samo nas nemojte praviti budalama i sve je ok.




a stavili smo tako malu malecku najmaleckiju cenu od 0.4evra po korisniku.

skoro kao lidl cena

maksa83 maksa83 19:44 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

bas obrnuto - telekom je u tvom primeru onaj koji treba da skici sto sbb uvodi medijski mrak kanalima iz srpske (citaj: nece da plati za njihovo emitovanje).

A što onda ne skiči?

Zato što su fini i dostojanstveni.

Može biti i zato što je cela stva erotićna fantazija (tj. oni zapravo nemaju pravo da ih preprodaju, ili neće da ih preprodaju), ili zapravo slabo koga ovde briga za te kanale.
predatortz predatortz 19:49 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Mislio sam da smo to već dokumentovali. Te televizije su ekskluzivna prava na emitovanje dala Telekomu, to su sve proverive činjenice.


Uvek neko ima ekskluzivna prava. A ako drugi prenose RTRS, ATV i BN TV, to znači da i SBB može, ako hoće, da plati Telekomu i emituje te kanale.

SBB to neće, čak je kurvanjski izašao sa lakonskom izjavom da se vesti iz BiH ionako mogu gledati na najobjektivnijoj blablabla N1, koja ima regionalni karakter, te na Nova BH koja je takođe blablabla...

Dakle, neće da prenose. Odnosno filtriraju i modeliraju informacije koje dolaze s one strane Drine.
Što onda, koji kurac, kmeče kad neko drugi radi to isto?
E to je Makso licemerje, a ne ovo što ja pišem.
predatortz predatortz 19:51 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

), ili zapravo slabo koga ovde briga za te kanale.


Dok svi umiru od želje da prate Federalnu, Face TV i ostale iz Federacije.
Ajde, ozbiljni smo ljudi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:53 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

A što onda ne skiči?


to pitaj nenada lj. stefanovica, ne mene

maksa83 maksa83 19:53 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

A ako drugi prenose RTRS, ATV i BN TV

Kakvi bre drugi?
Ne postoje nikakvi drugi, sada postoje samo Telekom i Supernova koja je Telekomova umbrella firma za kablovske operatere koje je Telekom pokupovao u međuvremenu.
macak_tom macak_tom 19:56 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
Smradovi iz UG su letos ukinuli sve kanale iz RS. Prenose sve druge regionalne, samo ne one iz RS.
Izgovor?
Te skupo, te nisu dobili ponudu...

Mislio sam da smo to već dokumentovali. Te televizije su ekskluzivna prava na emitovanje dala Telekomu, to su sve proverive činjenice.

Sve ostalo je tvoja špekulacija pošto zapravo ne znaš da li Telekom ima prava da preprodaje te televizje i da li uopšte hoće da ih preprodaje.

Ali pazi sad ovo, zamislimo da može i hoće da ih preprodaje, i zamislimo da SBB neće da ih kupi. Znači samo zamišljamo, zapravo nemamo pojma, ali je nastavak zanimljiv pošto je u toj situaciji SBB loš zato što neće da kupi neke kanale ali je Telekom fina mica mala zato što neće da kupi neke kanale od SBB-a.

Kakvo licimurje.



Ma samo da ovi odu - bilo kako!
Zapušavajte noseve i slično itd...
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:56 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Dok svi umiru od želje da prate Federalnu, Face TV i ostale iz Federacije.
Ajde, ozbiljni smo ljudi.


I shit you not, sto rece maksa - ja u paketu imam, pajz' sad:

rtv vogosca, tv glas drine, tv simic, tv slobomir, dobru balkansku, dobru bosnjacku,
rtv zen'ca, ntv kakandz, rtv usk, rtv tk, bujrum tv, tv kupres, i ostale stanice iz rodne grude....

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Može biti i zato što je cela stva erotićna fantazija (tj. oni zapravo nemaju pravo da ih preprodaju, ili neće da ih preprodaju), ili zapravo slabo koga ovde briga za te kanale.


Ali, ima tu jedna začkoljica.
Kad liniju povučeš po nacionalnim kriterijumima, kad kanale jedne nacije ne prenosiš, ni jedan od njih, imaš popriličan problem da to objasniš samo parama.
maksa83 maksa83 20:00 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Kad liniju povučeš po nacionalnim kriterijumima, kad kanale jedne nacije ne prenosiš, ni jedan od njih, imaš popriličan problem da to objasniš samo parama.

E-k-s-k-l-u-z-i-v-n-a prava. T-e-l-e-k-o-m.

Niko od vas nema pojma da li Telekom sme i želi da preprodaje te kanale. Da se podsetimo, te televizije su odlučile da prava uzmu SBB-u i daju ih Telekomu.
predatortz predatortz 20:05 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

E-k-s-k-l-u-z-i-v-n-a prava. T-e-l-e-k-o-m.

Niko od vas nema pojma da li Telekom sme i želi da preprodaje te kanale


Znaju valjda ovi iz SBB, jer su objavili da nisu dobili ponudu za distribuciju tih kanala. Dakle, ne da je nemoguće dobiti ponudu, nego da je nisu dobili.
A ponuda se Makso, bar koliko ja znam, traži a ne čeka.
Mislim, ako nešto hoćeš.
Ako nećeš, onda je sve izgovor.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

E-k-s-k-l-u-z-i-v-n-a prava. T-e-l-e-k-o-m.


Ok, ako je tako, zar je bio problem da se to navede kao razlog ipak osetljive stvari, da se ne prenose kanali jedne nacije, nego se navodi nešto nemušto, nisu nam dostavili ponudu?

Ne verujem da im je to bilo teško i da se toga ne bi setili, posebno jer bi tako natrlajli nos i telekomu i Dodiku, dokazavši da njima ne daju da prenosi srpske kanale.

Biće da nisi u pravu.
predatortz predatortz 20:17 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ok, ako je tako, zar je bio problem da se to navede kao razlog ipak osetljive stvari, da se ne prenose kanali jedne nacije, nego se navodi nešto nemušto, nisu nam dostavili ponudu?


Ama nije!
Napisali bedan izgovor, k'o i ovi za njih.
Nismo dobili ponudu, ionako možete gledati vesti iz BiH sa regionalne N1 koja je najobjektivnija, najprofesionalnija i sa najgledanije TV u BiH Nova BiH (najgledanije, al' u kurcu!).

A i ponudu od Telekoma su dobili
maksa83 maksa83 20:22 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ok, ako je tako, zar je bio problem da se to navede kao razlog ipak osetljive stvari, da se ne prenose kanali jedne nacije, nego se navodi nešto nemušto, nisu nam dostavili ponudu?

To nije neka rekla kazala nego javno dostupna informacija sa obe strane.

Ne verujem da im je to bilo teško i da se toga ne bi setili, posebno jer bi tako natrlajli nos i telekomu i Dodiku, dokazavši da njima ne daju da prenosi srpske kanale.

Biće da nisi u pravu.


“Sa RTS-om United Grupa, kojoj pripada i SBB, ima partnerski odnos već godinama i do sada je distribuirala RTS kanale na svim platformama koje poseduje. Nažalost, ove godine RTS je ponudio za reemitovanje svojih kanala u inostranstvu cenu koja je 10 puta veća od one koju smo do sada plaćali i 27 puta veća od one koju javni servisi prosečno naplaćuju za emitovanje svojih programa u inostranstvu, što je ekonomski neprihvatljivo."

Mislim, postoji puno načina da nešto nekome ne prodaš.

predatortz predatortz 20:27 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Nažalost, ove godine RTS je ponudio za reemitovanje svojih kanala u inostranstvu cenu koja je 10 puta veća od one koju smo do sada plaćali i 27 puta veća od one koju javni servisi prosečno naplaćuju


Kakav sad RTS i ko govori o RTS?
Govorimo o kanalima iz RS.
A da im je Telekom dao ponudu, eno otvori link i pročitaj.

Da su dobili deset puta skuplju ponudu, trubili bi na sva zvona, čitali je u svim vestima narednih mesec dana i pravili dreku.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:33 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Mislim, postoji puno načina da nešto nekome ne prodaš.




nesto manje nacina da nesto nekome prodas

Grupa građana najavila je protest protiv "medijskog mraka" i "onemogućavanja građana" da prate program televizije N1, kao i zbog "konstantnih pritisaka na tu televiziju". Protest će se održati u subotu, 1. februara, na Trgu Nikole Pašića.

Kako je najavljeno, skup će početi u 16 časova, na protestu će govoriti profesor Fakulteta političkih nauka Čedomir Čupić, novinar Filip Mladenović i profesorka Biološkog fakulteta Biljana Stojković.




predatortz predatortz 20:51 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Sve ostalo je tvoja špekulacija pošto zapravo ne znaš da li Telekom ima prava da preprodaje te televizje i da li uopšte hoće da ih preprodaje.


Dakle, da ne bude špekulacija, saznali smo sledeće:
1. Telekom je dobio ekskluzivu za prenos tri tv kanala iz RS na osnovu bolje komercijalne ponude od one koju je dao SBB
2. Tekekom ima pravo da nudi te kanale drugim kablovskim operaterima.
3. Telekom je dao ponudu za emitovanje tih kanala SBB-u
4. SBB nije prihvatio ponudu, niti je svoje korisnike obavestio da su ponudu odbili jer je cena višestruko uvećana.
5. SBB, od svih kanala iz regiona, ne emituje samo kanale iz RS.
6. SBB sugeriše svojim korisnicima da se o zbivanjima u RS informišu sa N1 ili kanala koji se emituju u Federaciji BiH, što je sve sem objektivno informisanje i pravo da se bira izvor informacija.

Eto, Makso, nadam se da sam sada manje špekulant u tvojim očima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Nažalost, ove godine RTS je ponudio za reemitovanje svojih kanala u inostranstvu


To je priča o kanalima RTSa, i njihovom emitovanju u inostranstvu, ne o ovome očemu se ovde radi, o kanalima iz Srpske.

predatortz predatortz 20:59 29.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

hoochie coochie man
Nažalost, ove godine RTS je ponudio za reemitovanje svojih kanala u inostranstvu


To je priča o kanalima RTSa, i njihovom emitovanju u inostranstvu, ne o ovome očemu se ovde radi, o kanalima iz Srpske.



Eno bre link sam postavio u komentaru iznad. Dobili su ponudu, Telekom im poslao. Neće da emituju, kažu skupo im. To isto i ovi tvrde za njihovu ponudu.

Čemu onda dreka, sem zbog gubitka profita?
Razlike u ponašanju nema.
Samo, za kanale iz RS njih neće da pritisnu iz ambasada. Telekom će biti pritisnut zbog N1
No, i to je informacija. Veoma zanimljiva.
Inače, zbog čega bi se ambasade mršale u komercijalne ugovore ako ne gube favorite i prostor za mešetarenje?
macak_tom macak_tom 05:39 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

predatortz
hoochie coochie man
Nažalost, ove godine RTS je ponudio za reemitovanje svojih kanala u inostranstvu


To je priča o kanalima RTSa, i njihovom emitovanju u inostranstvu, ne o ovome očemu se ovde radi, o kanalima iz Srpske.



Eno bre link sam postavio u komentaru iznad. Dobili su ponudu, Telekom im poslao. Neće da emituju, kažu skupo im. To isto i ovi tvrde za njihovu ponudu.

Čemu onda dreka, sem zbog gubitka profita?
Razlike u ponašanju nema.
Samo, za kanale iz RS njih neće da pritisnu iz ambasada. Telekom će biti pritisnut zbog N1
No, i to je informacija. Veoma zanimljiva.
Inače, zbog čega bi se ambasade mršale u komercijalne ugovore ako ne gube favorite i prostor za mešetarenje?

Ma dobro, sve je tu jasno kao dan - Maksa se malo pravi lud.
Kakva objektivnost N1 i tralalala gluposti - odlukom da se prenose smo muslimanski kanali iz Bosne.
No, ovde se radi o apsolutno trivijalnoj stvari - samo da ovaj ode.
To je početni uslov bez čega je sve ostalo sviranje onoj stvari.
predatortz predatortz 07:29 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

To je početni uslov bez čega je sve ostalo sviranje onoj stvari.


Tebi je možda trivijalno kada neko, tamo gde može, precrta RS.
Meni to uopšte nije trivijalno.
maksa83 maksa83 07:42 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

No, ovde se radi o apsolutno trivijalnoj stvari - samo da ovaj ode.

Upravo.

Kada sa jedne strane N1 napadaju Vučić, ceo SNS kartel, Vjekoslav Šešelj i Miša Vacić (+ ludi Radule koji ih tuži što neće da emituju SlobodnuTeleviziju za koju se kad kopaš kroz papire ispostavilo da je u lično njegovom vlasništvu, dočim ih i Telekom kulira ali njih ne diraju), meni je potpuno jasno kome oni pišaju u supu i sa koje strane treba da budem.
predatortz predatortz 08:15 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
No, ovde se radi o apsolutno trivijalnoj stvari - samo da ovaj ode.

Upravo.

Kada sa jedne strane N1 napadaju Vučić, ceo SNS kartel, Vjekoslav Šešelj i Miša Vacić (+ ludi Radule koji ih tuži što neće da emituju SlobodnuTeleviziju za koju se kad kopaš kroz papire ispostavilo da je u lično njegovom vlasništvu, dočim ih i Telekom kulira ali njih ne diraju), meni je potpuno jasno kome oni pišaju u supu i sa koje strane treba da budem.


Tebi možda jeste. Ima nas kojima nije uteha što pišaju po Vučiću, pa da bi im oprostili što pišaju po nama.
Da budem još precizniji - pišam de ja i pp Vučiću i po UG.
Meni su isti!
predatortz predatortz 08:39 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ma dobro, sve je tu jasno kao dan - Maksa se malo pravi lud.


Maksa, praveći se lud kako ti kažeš, mene nabeđuje za špekulacije i naziva me licemerom.
Kada mu postavim link sa podacima koji potvrđuju ono što sam napisao, on se i dalje pravi lud.
Tebi je možda dovoljno to što je Maksa protiv Vučića pa da takvo ponašanje smatraš za ok. Meni govori nešto drugo.
Ne možeš biti bitno različit od Vučića ako se koristiš jeftinim forama kojim se koriste on i njegovi.
maksa83 maksa83 08:49 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Maksa, praveći se lud kako ti kažeš, mene nabeđuje za špekulacije i naziva me licemerom.

Licimurom!

Tebi je možda dovoljno to što je Maksa protiv Vučića pa da takvo ponašanje smatraš za ok. Meni govori nešto drugo.

Šta, da hoću da uništim RS?

Izvini, ali meni "Srbi za Srbe" staje kod ovih majmuna. Ti majmuni nisu dobri za mene i moju decu a ni ovaj narod i državu, a nisu verovao ili ne ni za RS, doduše moguće da neko oko toga ima drugu vizuru, ja nemam trunke zadrške oko toga. Da, meni jeste mnogo važnije što su oni poslednja i jedina televizija koja piša u supu ovim moronima od toga što ne reemituju tri kanala (da se podsetimo - voljom tih kanala) koje bi gledalo ... koliko ljudi ovde? Ti si onomad rekao milion, a ja bih rekao da je taj broj negde u malim desetinama hiljada, i to je velikodušna procena.

Inače, ako su se ti kanali prodali Telekomu zato što je imao bolju ponudu od SBB-a, pa nije valjda da je sve to zbog para, mislim, valjda bi moralo da im bude važnije da se istina bolje širi. Što nisu rekli "Telekome, izvini, ne može EKSKLUZIVNA prava, mi proizvodimo taj program, mi imamo ekskluzivna prava na njega i odlučili smo da ga prodamo i vama i SBB-u, tako ćemo dobiti više para a i istina će bolje da se širi."


predatortz predatortz 09:34 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Šta, da hoću da uništim RS?


Ne. Bio sam jasan:

predatortz
Ne možeš biti bitno različit od Vučića ako se koristiš jeftinim forama kojim se koriste on i njegovi.


Što će reći sledeće:

1) Ti si tvrdio da ja ne znam da li je SBB u mogućnosti da prenosi kanale iz RS, odnosno da li Telekom ima pravo, kao eksluzivni zastupnik, da ih nudi drugim provajderima, te da je zbog toga moje pisanje špekulativno, a ponašanje licimurno.

2) Ja sam postavio tekst iz kog se jasno vidi:
a) Telekom ima pravo da nudi te kanale drugim provajderima
b) Telekom je pravo emitovanja ponudio SBB
c) RTRS je imala i ranije loša iskustva sa SBB, jer nisu hteli da emituju RTRS2 (koji se, uzgred, bavi kulturom i ima veoma sadržajne emisije), a emitovali su kanale iz Federacije BiH i širili listu tih kanala.

Potom, evo jedinog saopštenja SBB na tu temu:

U isto vreme, kanali ATV, RTRS i BN više neće biti sastavni deo naše ponude. Promenjen je zastupnik ovih kanala, od koga do danas nismo dobili ponudu, zbog čega smo kanale morali da isključimo iz programske šeme.

Sve najbolje programske sadržaje iz Bosne i Hercegovine, kao i regiona, većmožete videti na N1 BH HD kao i na najgledanijoj televiziji u BiH, Nova BH koja je odnedavno u našoj ponudi.


SBB se, nakon ovog, nije oglasio sa informacijom da je dobio ponudu za emitovanje ovih kanala, niti da je tu ponudu odbio zbog visoke cene.
Potom, uzeli su sebi za slobodu da ocenjuju koji su to "najbolji programski sadržaji iz BiH" i gde ih možete gledati, pa samit tim ova tri kanala nisu ni bitna.
Jesi li nekad gledao vesti o RS na kanalima N1 BH i Nova BH?
Ja jesam. Iz RS se emituju isključivo negativne stvari, ništa pozitivno, pa ni to kad deca pocepaju na nekom takmičenju. Nešto poput Vučićevih vesti ovde u Srbiji. Kao uostalom što i na N1 Srbija možeš naći neznatno i malo afirmativnih vesti o događanjima u Srbiji i RS.

To ja, Makso, ne smatram objektivnim informisanjem, niti poštenim poslovnim ponašanjem.

A sad o ciframa.
Ja sam rekao da je bar milion (a verujem i više) stanovnika Srbije poreklom iz RS/BiH. Ako nisu rođeni tamo, poput mene, onda u prvom, drugom ili trećem kolenu imaju rodbinu na tom području. Uzmi za primer Vojvodinu, biće ti jasno koliko su te veze sa tim područjem još uvek sveže. Moja pokojna majka je u Vojvodini imala bar deset bliskih rođaka (braće od ujaka i njihove dece). Veruj mi da njih interesuju vesti iz RS, svakako više od dešavanja u Federaciji i Hrvatskoj.
Ne verujem da su ti kanali iz Hrvatske i Federacije BiH besplatni za emitovanje, kao što sam ubeđen da je daleko manje ljudi u Srbiji zainteresovano da ih prati u odnosu na kanale iz RS.

Stoga, izvlačim zaključak da SBB, odnosno UG, ne žele da se viđenje stvari iz ugla RS medija emituje na njihovom medijskom prostoru.

Što je sranje.

Tim činom su izgubili svako moralno pravo da se bune kada neko neće da emituje njih.

A emitovaće ih. Znaš zašto? Zato što će sad da uslede ucene, pritisci iz ambasada, uslovljavanja da se vrate u programsku šemu Telekoma. I vratiće ih.

No, i ti i ja znamo da ne postoji besplatan ručak. Da ti pritisci nisu za badava, niti radi slobode medija. Ti pritisci su zarad vlasnika UG i zarad širenja informativnog uticaja.

maksa83 maksa83 09:59 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

A emitovaće ih. Znaš zašto? Zato što će sad da uslede ucene, pritisci iz ambasada, uslovljavanja da se vrate u programsku šemu Telekoma. I vratiće ih.

Ja tvdim da neće, iz dva razloga. Prvo, Vučić (tj. državne i paradržavne firme koje kontroliše SNS kartel) neće uraditi apsolutno ništa što im bilo kako ugrožava opstanak i "narativ", tu spada i da se zatuče N1 kao poslednja televizija sa nekim dosegom koja ne duva u njihovu tikvu. Sve se kreće u smeru apsolutne kontrole, ono što sam pre godinu dana ovde pričao da će da se desi sa Telekomom i nasilnim uguravanjem njihove kablovske koja neće imati N1 i izguravanje SBB-a se upravo dešava na masovnoj skali. To je jedno, a drugo je što ga nijedna ambasada neće pritisnuti pošto je trenutni establišment tamo u sukobu sa tom medijskom granom. Zaboga, pa ovaj njihov Pera Ždera ide okolo i kosi sve sa stola a onda kad obriše urnebes rukavom daje izjave da opozicija treba da izađe na izbore i da je Srbija politički i ekonomski lider na Balkanu (stvarno je ovo rekao, mothafuckin sendvičar). I sad će ambasador čije nameštenje potpisuje Trunpo da tera Vučića da pušta narodu televiziju povezanu sa televizijom koja je Trunpoov nemezis (ok, njegov nemezis je sve što nije Fox News). Pa neće se desiti.

Tako da, nemoj da brineš, imaćemo jednog kablovskog operatera i TV distributera sa televizijama na kojima će se emitovati jedna istina (+ ta tri kanala), i sve će biti okej. Da ne kažem "mirna Bosna".

predatortz predatortz 10:10 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Tako da, nemoj da brineš, imaćemo jednog kablovskog operatera i TV distributera sa televizijama na kojima će se emitovati jedna istina (+ ta tri kanala), i sve će biti okej. Da ne kažem "mirna Bosna".


Ne brinem. Znaš kako ja gledam na taj sukob?
Kao što sam nekoć gledao na sukob Alijinih i HVO. Sa simpatijama, ne mareći za to ko će kome veću štetu da nanese.
Jer, ni jedni ne odražavaju moje stavove, niti mislim da su dobri po narod i zemlju.
Ono što N1 zastupa mi je jednako nesimpatično.

Stoga, nek' se krljaju i nek' se ne štede.

Što rekao naša krlj: Ja sam za vama!
maksa83 maksa83 10:23 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Stoga, nek' se krljaju i nek' se ne štede.

Evo su ti jutrošnji kiosci.

Država (tj. njene firme) će da ti kreditira kupovinu televizora ako kupuješ televiziju od Supernove (snsvizija). Nema gde se nisu oglasili.

predatortz predatortz 10:39 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Država (tj. njene firme) će da ti kreditira kupovinu televizora ako kupuješ televiziju od Supernove (snsvizija). Nema gde se nisu oglasili.


Pa o tome ti i mašta 80% ljudi, da im država obezbedi (pa sledi poduži spisak).

Perjanice slobodne misli ovde na blogu, između ostalih i onaj koji će da govori na protestu zbog ukodanja N1, se vajkaju za vremenima kada im je država obezbeđivala posao na kom lade jajca, stan, letovanje u firminim odmaralištima, kredite čiju treću ratu pojede inflacija...

To je država po njihovoj, ne po mojoj volji. Eto, sad će im kupiti veći i bolji TV.

Ti polaziš od česte greške - ako nisi za Žalosnu Sovu Jugoslava, ti si za Vučića!

Nisam, ni za jednog.

Ako ćeš iskreno, posebno su mi antipatični upravo Vučić i Dodik. Dodik naročito.
No, to ne znači da mi treba da bude simpatičan svaki ljigavac koji njih ne simpatiše i koji im, kako ti kažeš, piša u čorbu.
Jer, ti isti će pišati u čorbu svakom ko vodi Srbiju i RS.
Tak'i im pos'o!
K'o onoj nesreći Kusovcu, ili Bebi Popoviću.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:43 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

No, ovde se radi o apsolutno trivijalnoj stvari - samo da ovaj ode.

Ta stvar je baš trivijalna, toliko trivijalna da je, hajd da budem fin, besmislena.

Opravdavati, podržavati ili i samo ne obraćati pažnju na to da neko tvoju naciju omalovažava, da je konstantno na suprotnij strani, samo zbog toga što je istovremeno i protiv neke politike je istovetno, ali istovetno onome kad se podržava bombardovanje tvoje zemlje zato što je onaj ko je bombarduje protiv Miloševića.

Na nižem nivou od toga ali princip je identičan.

st.jepan st.jepan 10:48 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
A emitovaće ih. Znaš zašto? Zato što će sad da uslede ucene, pritisci iz ambasada, uslovljavanja da se vrate u programsku šemu Telekoma. I vratiće ih.

Ja tvdim da neće, iz dva razloga. Prvo, Vučić (tj. državne i paradržavne firme koje kontroliše SNS kartel) neće uraditi apsolutno ništa što im bilo kako ugrožava opstanak i "narativ", tu spada i da se zatuče N1 kao poslednja televizija sa nekim dosegom koja ne duva u njihovu tikvu.

Da sam ja vlasnik United Grupe, blefirao bih. Ponudio bih Telekomu da N1 emituje potpuno besplatno, i naravno, bio bih potpunoo siguran da će Telekom već naći neki izgovor da ga ipak ne emituje.
predatortz predatortz 10:53 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Da sam ja vlasnik United Grupe, blefirao bih. Ponudio bih Telekomu da N1 emituje potpuno besplatno,


Zbog toga i nisi vlasnik!
Biće da ti veruješ da se neki posao radi za opšte dobro, a ne zbog profita.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:54 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83

Tako da, nemoj da brineš, imaćemo jednog kablovskog operatera i TV distributera sa televizijama na kojima će se emitovati jedna istina (+ ta tri kanala), i sve će biti okej. Da ne kažem "mirna Bosna".


to možda i nije loše..
tom logikom ide i bojkot..
zaoštri stvar do krajnjih granica dok ne pukne..
ali ne vjerujem da će tako biti.. nego će samo osipati gledanost i podršku tim kraljama od opozicionih kanala izvještavanja (bilo tv ili drgih)..
njima to realno više odgovara..

n1 i RS što se tiče tu mislim da ne primjećuješ poentu..
Srbiji jeste u interesu da ima što tješnje odnose sa RS i da na tu temu ne pregovara..
ako ništa, čisto ekonomski je u interesu, RS joj uopšte nije malo tržište..
a da ne pričamo i percepciji moći i nemoći..
sve što narušava te ciljeve narušava i tu percepciju pa i stvarnu moć i nemoć grupe ljudi koji se organizuju u državu Srbiju..
to ti je tako na svim nivoima i u svim istorijskim momentima..
te tako ne trebaš to pitanje da vidiš kao jebe mi se da gledam nekog zadriglog seljaka sa neke tamo televizije Bjeljina.. šta me zabole za njim..
ali tu se ne radi o tome.. nego o konstantnom udaranju po prstima zbog izgubljenog rata.. i ok.. to tako bude pa i prođe.. valja sačekati da prođe a nije tako mudro ne vidjeti da te udaraju po prstima i da treba nešto da uradiš po tom pitanju (pa ako je i da trpiš i ćutiš dok se ne promjene prilike)..

st.jepan st.jepan 11:11 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

predatortz
Da sam ja vlasnik United Grupe, blefirao bih. Ponudio bih Telekomu da N1 emituje potpuno besplatno,

Zbog toga i nisi vlasnik!
Biće da ti veruješ da se neki posao radi za opšte dobro, a ne zbog profita.

Mislim da me nisi razumeo.
Kad se radi o poslu, vrlo sam profitno nastrojen.
To bi bio sigurica blef kojim bih razbucao Telekomovu petljavinu.
U malo verovatnom slučaju da tu ponudu Telekom prihvati, lako bih gubitak nadoknadio prodajom propagandnih sekundica. Čak bih, uveren sam, i dodatno zaradio.
maksa83 maksa83 11:12 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

to možda i nije loše..

Da, evo recimo Belorusija, skroz super.

Srbiji jeste u interesu da ima što tješnje odnose sa RS i da na tu temu ne pregovara..

Zapravo je obrnuto, ali nije bitno. U interesu je svakog vladara RS ko god bio da bude u dobrim odnosima sa vladarom Srbije ko god bio, pošto to narod tamo od njega očekuje. Al' to je ortogonalno na to kome taj vladar odgovara i kome služi.

Sve je to jedna polika mnogo šira od ove balkanske, to su samo mreškanja nastala od mnogo većih globalnih talasa. Ozbiljan nadzemni i podzemni power game je u toku, a mi smo opet jedna slamka veđu vihorove.

(pa ako je i da trpiš i ćutiš dok se ne promjene prilike)

A bre ti si otpr. poslednja od koje sam očekivao da će da se loži na mitski motiv na kome nam Trunpo i Putin goli do pojasa na konju vraćaju Kosovo i prisajedinjavaju RS.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:20 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
to možda i nije loše..

Da, evo recimo Belorusija, skroz super.


moguće da bi i to bio epilog..
pominjala sam knjigu Luke T link gdje on predviđa stabilnu vladavinu ovih i u narednih 30 godina (tako nekako, ne pominje datume)..
pa nije teško zamisliti
ali nešto mi je sumnja slaba da će to N1 da sprječi.. svakako je super što ih tjera da se kurobecaju ali očigladno ne uspjeva.. možda je onda i bolje reći ok, zajebi, nema opozicionog izvora informacija.. evo pričajte sami sa sobom..
na kraju to jeste logika bojkota
jeste rizično ali mislim da na pola, ni tamo ni ovamo, je najgore rješenje..
tu oni sigurno ostaju na vlasti i još mogu da kažu, šta oćete, pa imali ste toliko medija i toliko strnaka pa ne umijete..

maksa83

Srbiji jeste u interesu da ima što tješnje odnose sa RS i da na tu temu ne pregovara..

Zapravo je obrnuto, ali nije bitno. U interesu je svakog vladara RS ko god bio da bude u dobrim odnosima sa vladarom Srbije ko god bio, pošto to narod tamo od njega očekuje. Al' to je ortogonalno na to kome taj vladar odgovara i kome služi.

Sve je to jedna polika mnogo šira od ove balkanske, to su samo mreškanja nastala od mnogo većih globalnih talasa. Ozbiljan power game je u toku, a mi smo opet jedna slamka veđu vihorove.

(pa ako je i da trpiš i ćutiš dok se ne promjene prilike)

A bre ti si otpr. poslednja od koje sam očekivao da će da se loži na mitski motiv na kome nam Trunpo i Putin goli do pojasa na konju vraćaju Kosovo i prisajedinjavaju RS.


te vaše goli Putin fantazije ne djelim.. to je izgleda nešto zašta mora piša da se ima..
ne mislim na to..
mislim na opciju da Njemačkoj recimo kažeš da oladi za Gete centrima po Evropi..
aj probaj..
a 50 i neke sigurno nisi mogao..
ne mora da bude nikakva unija, al da dočekamo da ne moramo da se izvinjavamo za kulturni centar bar.. na tome bi svako pametan radio..
dio toga jeste i da ne osporavaš ljudima da kako šta ima da gledaju televiziju iz Bijeljine.. what s it to them..
pa ne mora ništa da im bude.. ali može.. to ne bi smjelo biti predmet spora..
macak_tom macak_tom 11:23 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

predatortz
Ma dobro, sve je tu jasno kao dan - Maksa se malo pravi lud.


Maksa, praveći se lud kako ti kažeš, mene nabeđuje za špekulacije i naziva me licemerom.
Kada mu postavim link sa podacima koji potvrđuju ono što sam napisao, on se i dalje pravi lud.
Tebi je možda dovoljno to što je Maksa protiv Vučića pa da takvo ponašanje smatraš za ok. Meni govori nešto drugo.
Ne možeš biti bitno različit od Vučića ako se koristiš jeftinim forama kojim se koriste on i njegovi.

Za ovo Maksa treba da ti se izvini!

Što se tiče ovoga konteksta - sve što će pomoći da ovo ode, neka pomogne.
Ko tu uopšte, pa i Maksa, govori o objektivnosti bilo koga.
Dakle, najbitnije, najznačajnije je da ovo ode što pre!
Jer - ako to ne bude skoro, neće biti važno više ništa.
Što se tiče prosperiteta Republike Srpske, želim joj sve najbolje.
Ja tamo nemam nikoga svoga - osim preko / oko milion svojih.
I nadam se da će tih milion, jednog dana, bez obzira što smo u trećem milenijumu (za koji botovi kažu da 'granice nisu važne'), biti u jedinstvenoj unitarnoj državi - bez republika, pokrajina i sličnih 'država-u-državi'.
maksa83 maksa83 11:28 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

mislim na opciju da Njemačkoj recimo kažeš da oladi za Gete centrima po Evropi..

Ne znam šta rade Gete centri po Evropi, ali je jako zanimljivo što si ih pomenula, pošto je poslednji put kad sam za njih ovde čuo bilo kada su finansirali neki zajednički spot balkanskih jućubera koji su snimili neku kumbaye-ljubav-ajde-da-se-na-jućubima-ne-pičkaramo-ko-seljaci pesmu, zbog čega ih je isprozivao Baka Prase (kome je kurac-pička-govno-sisa livelihood, tj. izvor prihoda), pa je njega zbog toga okrpio valjda beše regionalni DW. A onda su se na kanalu Bake Praseta pojavila dva Levijatan majmuna da njegovoj publici (deca između 8 i 16 godina) pričaju o antisrpstvu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
mislim na opciju da Njemačkoj recimo kažeš da oladi za Gete centrima po Evropi..

Ne znam šta rade Gete centri po Evropi, ali je jako zanimljivo što si ih pomenula, pošto je poslednji put kad sam za njih ovde čuo bilo kada su finansirali neki zajednički spot balkanskih jućubera koji su snimili neku kumbaye-ljubav-ajde-da-se-na-jućubima-ne-pičkaramo-ko-seljaci pesmu, zbog čega ih je isprozivao Baka Prase, pa je njega zbog toga okrpio valjda beše regionalni DW. A onda su se na kanalu Bake Praseta pojavila dva Levijatan majmuna da njegovoj publici (deca između 8 i 16 godina) pričaju o antisrpstvu.


pa šire njemački uticaj.. šta bi radili..
ja sam njemački đak.. govorim njemački.. pa ću prije i lakše da uđem u posao s nekim Njemcem nego recimo s Francuzom, čiji jezik ne govorim a i kulturu slabije poznajem od njemačke..
sve se to da preračunati u zaradu..
a oni su evoluirali da to ne rade kroz ubij zakolji, ajmo da se organizujemo pa da bacamo bombe i strašimo djecu, nego ajmo da učimo jezik, ajmo da nam studenti dolaze na razmjenu, a sutra kad se vrate kući pozvaćemo ih da nas se sjete..
i to super radi posao..

minimum te politike koju Srbija može da sprovede je da bar održava uticaj i poslovne veze koje ima u RS.. i da ne uzmiče na nagovještaje da se to ne smije
predatortz predatortz 11:37 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

minimum te politike koju Srbija može da sprovede je da bar održava uticaj i poslovne veze koje ima u RS.. i da ne uzmiče na nagovještaje da se to ne smije


Eeee, ali onda tu nastupa N1 da publiKi objasni da je to bljak...
A kada Albanija i Kosovo najavljuju brisanje granica, ondaK je to realnost.

A publika samo trepće okicama, jer N1 piša u čorbu Vučiću.

To što će publika kusati upišanu čorbu, e to nema veze.
maksa83 maksa83 11:47 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

ja sam njemački đak.. govorim njemački.. pa ću prije i lakše da uđem u posao s nekim Njemcem nego recimo s Francuzom, čiji jezik ne govorim a i kulturu slabije poznajem od njemačke..
sve se to da preračunati u zaradu..

Pa dobro, to zvuči kao kudikamo bolja stvar od Centra Mao Ce Tung preko kog će Kinez da izvozi svoje prljave fabrike kod tebe i truje ti gradove, a kad državni sekretar dođe da ga pita oko toga ovog izbaci naglavačke, što su evo prve tekovine našeg euroazijskounijaćenja.

minimum te politike koju Srbija može da sprovede je da bar održava uticaj i poslovne veze koje ima u RS.. i da ne uzmiče na nagovještaje da se to ne smije

I ne treba. Evo moj mali doprinos tome je što mi se starije dete zaljubilo u neku kliknku iz BL a ja nisam zakukao "ojebalomajkuđebašubosanku" nego sam ga pitao kako se zove ali nije hteo da mi kaže prezime, samo ime, pošto zna da sam 733t hax0r (nisam n00b, kao neki) i da bih izbunario sve. Pristao je malo da priča tek kad sam mu rekao "bolje da mi ti pričaš o njoj nego da te tata hakuje i instalira u kući transparentne proksije i presrećem ti Internet saobraćaj i kopam po njemu Wiresharkom, šta mi teško, to mi je inače posao". Blef je uspeo, pa sam saznao i prezime.
macak_tom macak_tom 11:51 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

newimprovedtadejus
maksa83
mislim na opciju da Njemačkoj recimo kažeš da oladi za Gete centrima po Evropi..

Ne znam šta rade Gete centri po Evropi, ali je jako zanimljivo što si ih pomenula, pošto je poslednji put kad sam za njih ovde čuo bilo kada su finansirali neki zajednički spot balkanskih jućubera koji su snimili neku kumbaye-ljubav-ajde-da-se-na-jućubima-ne-pičkaramo-ko-seljaci pesmu, zbog čega ih je isprozivao Baka Prase, pa je njega zbog toga okrpio valjda beše regionalni DW. A onda su se na kanalu Bake Praseta pojavila dva Levijatan majmuna da njegovoj publici (deca između 8 i 16 godina) pričaju o antisrpstvu.


pa šire njemački uticaj.. šta bi radili..
ja sam njemački đak.. govorim njemački.. pa ću prije i lakše da uđem u posao s nekim Njemcem nego recimo s Francuzom, čiji jezik ne govorim a i kulturu slabije poznajem od njemačke..
sve se to da preračunati u zaradu..
a oni su evoluirali da to ne rade kroz ubij zakolji, ajmo da se organizujemo pa da bacamo bombe i strašimo djecu, nego ajmo da učimo jezik, ajmo da nam studenti dolaze na razmjenu, a sutra kad se vrate kući pozvaćemo ih da nas se sjete..
i to super radi posao..

minimum te politike koju Srbija može da sprovede je da bar održava uticaj i poslovne veze koje ima u RS.. i da ne uzmiče na nagovještaje da se to ne smije

Ja od nemačkog znam samo stručne reči, tipa ajngang, ausgang, štrom, španung, druk i slično.
Ali sam naučio i jednu, da tako kažem frazu, mislim da ide nekako ovako --- entšuldigung zi bite, kenen zi an ingliš šprehen ... ili tako nekako.
I kada Švabo vidi koliko sam se ja potrudio, odmah se prebaci na engleski - i kajne problem, šprehamo samo tako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:51 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83

I ne treba. Evo moj mali doprinos tome je što mi se starije dete zaljubilo u neku kliknku iz BL a ja nisam zakukao "ojebalomajkuđebašubosanku" nego sam ga pitao kako se zove ali nije hteo da mi kaže prezime, samo ime, pošto zna da sam 733t hax0r (nisam n00b, kao neki) i da bih izbunario sve. Pristao je malo da priča tek kad sam mu rekao "bolje da mi ti pričaš o njoj nego da ja instaliram u kući transparentne proksije i presrećem ti Internet saobraćaj i kopam po njemu Wiresharkom, šta mi teško, to mi je inače posao". Blef je uspeo, pa sam saznao i prezime.


uf, baš nezgodno..

pa pazi to su elementarne stvari.. da širiš uticaj gdje god možeš i izvlačiš korist gdje god možeš.. ako ni to ne možemo da ukapiramo stvarno ga jebaji..
a nama fakat jest ispralo mozak sa tim izvinjavanjem da se pobrkalo za šta se tačno treba izvinjavati a za šta ne..
no ok.. ja to tumačim kao poslijedicu izgubljenih ratova.. proći će i to..
u međuvremenu bi bio red da ukapiramo da je "Šumska" potencijal a ne teret..
al slabo ide ta lekcija
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:53 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

macak_tom

Ja od nemačkog znam samo stručne reči, tipa ajngang, ausgang, štrom, španung, druk i slično.
Ali sam naučio i jednu, da tako kažem frazu, mislim da ide nekako ovako --- entšuldigung zi bite, kenen zi an ingliš šprehen ... ili tako nekako.
I kada Švabo vidi koliko sam se ja potrudio, odmah se prebaci na engleski - i kajne problem, šprehamo samo tako.


au brate pa zar ahtung ne znaš.. kuku..
da ti kažem, kako je onaj švabo se naoštrio nije loše obnoviti to znanje..
prebrode li ovu sad krizu sa zaostatkom u digitalnoj ekonomiji (od električnih automobila pa dalje) svi smo ko žuti nejabali
macak_tom macak_tom 11:54 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
ja sam njemački đak.. govorim njemački.. pa ću prije i lakše da uđem u posao s nekim Njemcem nego recimo s Francuzom, čiji jezik ne govorim a i kulturu slabije poznajem od njemačke..
sve se to da preračunati u zaradu..

Pa dobro, to zvuči kao kudikamo bolja stvar od Centra Mao Ce Tung preko kog će Kinez da izvozi svoje prljave fabrike kod tebe i truje ti gradove, a kad državni sekretar dođe da ga pita oko toga ovog izbaci naglavačke, što su evo prve tekovine našeg euroazijskounijaćenja.

minimum te politike koju Srbija može da sprovede je da bar održava uticaj i poslovne veze koje ima u RS.. i da ne uzmiče na nagovještaje da se to ne smije

I ne treba. Evo moj mali doprinos tome je što mi se starije dete zaljubilo u neku kliknku iz BL a ja nisam zakukao "ojebalomajkuđebašubosanku" nego sam ga pitao kako se zove ali nije hteo da mi kaže prezime, samo ime, pošto zna da sam 733t hax0r (nisam n00b, kao neki) i da bih izbunario sve. Pristao je malo da priča tek kad sam mu rekao "bolje da mi ti pričaš o njoj nego da te tata hakuje i instalira u kući transparentne proksije i presrećem ti Internet saobraćaj i kopam po njemu Wiresharkom, šta mi teško, to mi je inače posao". Blef je uspeo, pa sam saznao i prezime.

Nije lepo to kako se ponašaš prema svom 'Budimiru Trajkoviću' i njegovim ljubavnim jadima.
Izvini mu se!
macak_tom macak_tom 11:56 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

newimprovedtadejus
macak_tom

Ja od nemačkog znam samo stručne reči, tipa ajngang, ausgang, štrom, španung, druk i slično.
Ali sam naučio i jednu, da tako kažem frazu, mislim da ide nekako ovako --- entšuldigung zi bite, kenen zi an ingliš šprehen ... ili tako nekako.
I kada Švabo vidi koliko sam se ja potrudio, odmah se prebaci na engleski - i kajne problem, šprehamo samo tako.


au brate pa zar ahtung ne znaš.. kuku..

da ti kažem, kako je onaj švabo se naoštrio nije loše obnoviti to znanje..
prebrode li ovu sad krizu sa zaostatkom u digitalnoj ekonomiji (od električnih automobila pa dalje) svi smo ko žuti nejabali

Znam ahtung - ko to ne zna.
Znam i za štrase, vinkl, GmbH (ili tako nekako), šajze, šloser, kirner, štat, ...
zilikaka zilikaka 11:58 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Pristao je malo da priča tek kad sam mu rekao "bolje da mi ti pričaši o njoj nego da ja instaliram u kući...

Ovo gore nego da je sin visokog oficira KOS, pedesetih godina.
Sad ide provera ko je, iz kakve je kuće, "šta imamo" o široj familiji...
On se, mučenik, baš usrećio s tobom.
maksa83 maksa83 12:00 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

au brate pa zar ahtung ne znaš.. kuku..

Ma zna bre i ahtung i dihtung i schpritzen ali se folira...
maksa83 maksa83 12:01 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

On se, mučenik, baš usrećio s tobom.

Nije lako Srbin biti!
maksa83 maksa83 12:07 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

no ok.. ja to tumačim kao poslijedicu izgubljenih ratova.. proći će i to..
u međuvremenu bi bio red da ukapiramo da je "Šumska" potencijal a ne teret..

Potencijal je ili teret u zavisnosti od toga koliko smo se dogovorili da smo se zaputili na isto mesto.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:16 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Pristao je malo da priča tek kad sam mu rekao "bolje da mi ti pričaš o njoj nego da te tata hakuje i instalira u kući transparentne proksije i presrećem ti Internet saobraćaj i kopam po njemu Wiresharkom, šta mi teško, to mi je inače posao". Blef je uspeo, pa sam saznao i prezime.


Ovde mora doc' obavesti moderatora.. (izvini Carli)
maksa83 maksa83 12:16 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Nije lepo to kako se ponašaš prema svom 'Budimiru Trajkoviću' i njegovim ljubavnim jadima.

Ja sam vrlo fini i uviđavan po tom pitanju, nisam intruzivan (zato se i zove transparentni proxy, ne znaš da je tu). Najvažnije mi je da sve to što mu se dešava ne shvati preozbiljno, što je naravno potpuno nemoguće.
Izvini mu se!

Samo mejlom, ali on neće da koristi mejl, to je krindž.
macak_tom macak_tom 12:18 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
no ok.. ja to tumačim kao poslijedicu izgubljenih ratova.. proći će i to..
u međuvremenu bi bio red da ukapiramo da je "Šumska" potencijal a ne teret..

Potencijal je ili teret u zavisnosti od toga koliko smo se dogovorili da smo se zaputili na isto mesto.

Molim da ovo malo razradiš - nije mi najjasnije šta si hteo ovime da kažeš!
Ja znam samo da je potencijal osnova koja omogućuje da se potencijalna energija u kinetičku energiju - tj. drugačije rečeno, da se izvrši rad.
Eeee, da - živela Republika Srpska!
maksa83 maksa83 12:20 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ovde mora doc' obavesti moderatora.. (izvini Carli)

Bila je zanimljiva konverzacija na kraju.

- A kako bi me hakovao?
- <objasnim mu kako sve to može da se izvede, Pleki bi bio ponosan na mene, ne bi me osuđivao kao vi lam3r1 i n00bovi>
- Auh... je l' ti to stvarno umeš?
- Umem.
- I stvarno bi to uradio?!
- Dasinormalanbre, mrzelo bi me...

macak_tom macak_tom 12:20 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
Nije lepo to kako se ponašaš prema svom 'Budimiru Trajkoviću' i njegovim ljubavnim jadima.

Ja sam vrlo fini i uviđavan po tom pitanju, nisam intruzivan (zato se i zove transparentni proxy, ne znaš da je tu). Najvažnije mi je da sve to što mu se dešava ne shvati preozbiljno, što je naravno potpuno nemoguće.
Izvini mu se!

Samo mejlom, ali on neće da koristi mejl, to je krindž.

Da!
To i ja smatram važnim - u emocijama treba da uživaju, ali da znaju da 'život' traje i posle raskida.
maksa83 maksa83 12:21 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Molim da ovo malo razradiš - nije mi najjasnije šta si hteo ovime da kažeš!

Pa evo recimo mi zamislimo da idemo u EU, a RS zamisli da ide u evroazijsku uniju. I onda je to malo problem.

Sva sreća problem ne postoji pošto smo i mi ušli u evroazijsku uniju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:24 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

maksa83
Ovde mora doc' obavesti moderatora.. (izvini Carli)

Bila je zanimljiva konverzacija na kraju.

- A kako bi me hakovao?
-
- Auh... je l' ti to stvarno umeš?
- Umem.
- I stvarno bi to uradio?!
- Dasinormalanbre, mrzelo bi me...



lamer ti u gaćama!
nsarski nsarski 12:24 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Ali sam naučio i jednu, da tako kažem frazu, mislim da ide nekako ovako --- entšuldigung zi bite, kenen zi an ingliš šprehen ... ili tako nekako.


Dovoljno!
Evo kako se ovaj snalazi:


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:25 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

Dasinormalanbre, mrzelo bi me...


Priznaj da si ovo zadnje sad smislio..
maksa83 maksa83 12:26 30.01.2020

Re: jel ovo neki vic?

lamer ti u gaćama!

Matlab, samo za tebe, hot of the press - Being a Noob. Dakle opusti se i uživaj, imbrejs jor iner nub.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana