Zdravlje| Životni stil

Spirina formula za zdravo telo i zdrav duh

Spiridon RSS / 15.01.2020. u 15:22

Ovo je moja moćna formula za koju retko ko moze da kaze da je preskupa, da uzima mnogo vremena, da je tehnicki zahtevna, a efekat je FANTASTICAN i zagarantovan na svim nivoima (unapredjuje kardiovaskularni sistem, povecava elasticnost citavog tela, smanjuje anksioznost i depresiju ...). Ceo zivot sam trazio nacin kako da uskladim ozbiljno bavljenje sportom sa dnevnim obavezama i evo sta se iznedrilo iz svega toga: 

Trcanje 40 minuta 3 puta nedeljno. Ovde je samo bitno imati adekvatne patike za trcanje. Potom ide lagano razgibavanje 20-tak minuta i na kraju tusiranje hladnom vodom.

Ako vam ovo izgleda suvise jednostavno grdno se varate. Ovde je sve razmotreno do detalja o kojima mozemo da diskutujemo kroz komentare (ukoliko naravno nekoga zanima). 

Cilj ovog bloga je da pokusate da odradite ovaj metod u trajanju od 30 dana i da mi se javite sa vasim utiscima.

Ovo je spartanski i radikalni metod da uradite nesto zaista vredno za sebe, a da ne potrosite gomilu love, odredite sami svoj tempo, da ne zavisite od drugih (... nije vam dosao partner za tenis) i td. Ciljna grupa su mi oni koji se lome da pocnu da rade nesto za sebe konstantno nalazeci razloge koji ih sputavaju.  

Sto se klope tice, tu vas ne bih peglao kao i za ostale poroke ... cigarete, alkohol. 

Ovaj metod je posebno namenjem srednjovecnim zenama i muskarcima koji ce osetiti najveci benefit. 

Ljubi vas Spi.

 

 

 



Komentari (744)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 14:09 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

To nije praktično nikakva promena, niti je posebno uticala na naš genom, čovek nastavio je da živi i hrani se skoro jednako kao i pre toga.


otkud znaš kako su se te prmjene taložile u našem genomu, šta su aktivirale, šta prigušile.
koliki je njihov stvarni uticaj?
olako prenebregavaš taj dio.

To je samo potvrda da ne možeš odjednom izvojiti to iz ishrane i reći da je nezdravo i da bi bolje bilo bez toga.


opet zdravorazumski kad imaš milione konkretnih ljudi kojima to itekako uspjeva.

me included.
katapultican katapultican 15:02 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

zilikaka
ajde smisli jelovnik za nekog građevinca, da bude sit, da ima enregije za rad, a da mu to ne bude skupo, i da mu bude praktično

Samo se nadovežeš na ono što ste počeli od paorsk9g doručka. Drugi obrok je obavezno kuvan, čorbast, nešavina mesa (ne nekog kvalitetnog) i povrća.
Pasulj, kupus, paprikaš...
Druga varijanta je opet to čorbasto klot (tikvica, boranija, grašak) i kao dodatak nešto sa brašnom i mašću (uštipci, krofne..)
Za večeru tanko, šta se nađe, jer se svakako legalo s prvim mrakom.
I da vidiš, jedini put jada sam ja mesec i jače dana imala forsiran režim koji malo liči na te fizičke radove, upravo mi takvahrana bila jedino prihvatljiva.
Svakog dana gulila ukrug pasulj, kups, paprikaš, a bilo u ponudi šta hoćeš.
Džaba, kad ti stomak javlja da mu to ne treba.

Ovo boldovano bih mogao da jedem neprestano - još i paradajz čorbu i gulaše svake vrste.

Inače, jutros sam negde pročitao neko zezanje, koje ide ovako:
Pitaju malog Lalu šta večeraju?
Paaaaa, kada imamo para salamu, kad nemamo ondak ono šta ima u kući - šunke, kobaje, slanine, čvaraka.
mariopan mariopan 15:04 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Маслиново уље не може да загори, јер екстра верђине гори на 170-180, али треба баш да си кретен, па да пустиш да се толико угреје а да на њему нема ништа чему преноси топлоту.


Trenutno postoji poluvažeća urbana legenda kako na maslinovom ulju ne valja peći jer ono na velikim temperaturama menja sastav i postaje maltene otrovno.

Molim vas recite mi da je to budalaština.

Ne znam da li je budalaština ali Grci kuvaju na maslinovom ulju, peku meso, prže ribu i rakove, i jako je ukusno. Kolač koji ja obožavam, zove se "diple", je testo koje se prži u dubokom maslinovom ulju, kao krofne. Pa se polije medom i pospe orasima.

Opet, način na koji to rade je zdrav jer ulje ne gori. Oni dodaju namirnice jednu po jednu i one hlade ulje da se ne pregreva.

Recimo, prvo malo zagreju ulje pa čim je ugrejano, ne pregrejano, stave crni luk, pa čim se sve proprži a krene da se pregreva dodaje se meso, riba ili račići, pa se malo to prži, pa čim se opet ugreje dodaje se paradajz ili paprika...ili se naliva vodom ako je čorba....ako ulje nije gorelo i bilo pregrejano verujem da je sačuvalo svoja dobra svojstva?

Ja često baš na maslinovom ulju isprzim sebi jaja.
docsumann docsumann 15:07 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Pasulj, kupus, paprikaš...


Do jaja je meni bilo na mardelju,
uživo sam u sarmi, kupusu i kelju,
pita sa mesom rebarca u pasulju,
podizo sam benč i trpo se u bulju!




katapultican katapultican 15:15 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!
docsumann docsumann 15:22 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

katapultican
docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!


nadam se da znaš na šta je dotični kometar referencirao
katapultican katapultican 15:31 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

docsumann
katapultican
docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!


nadam se da znaš na šta je dotični kometar referencirao

Ništa!
docsumann docsumann 15:41 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

katapultican
docsumann
katapultican
docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!


nadam se da znaš na šta je dotični kometar referencirao

Ništa!


ok, nije zgoreg nešto i naučiti.

Aristotel je smatrao da se do istine o stvarima može doći samo valjanim razmišljanjem.
između ostalog to je dovelo i do toga da je Aristotel smatrao kako teža tijela padaju brže od lakših, što je skroz zdravorazumski, jelte.
ovaj stav je praktično bio prava epistemološka kočnica skoro 20 vijekova

prevaziđen je tek Galilejevim uvođenjem eksperimenta u "dokazni postupak",
kada je ujedno i otkriveno da teža tijela nisu po logici stvari i bržepadajuća.


maksa83 maksa83 15:48 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Aristotel smatrao kako teža tijela padaju brže od lakših


Aristotel: "Teža tela padaju brže od lakših!"
Anon. Grk: "Ari tebra, možda to nije baš tako, ajde da prob..."
Aristotel: "Jebote!"
katapultican katapultican 15:48 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

docsumann
katapultican
docsumann
katapultican
docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!


nadam se da znaš na šta je dotični kometar referencirao

Ništa!


ok, nije zgoreg nešto i naučiti.

Aristotel je smatrao da se do istine o stvarima može doći samo valjanim razmišljanjem.
između ostalog to je dovelo i do toga da je Aristotel smatrao kako teža tijela padaju brže od lakših, što je skroz zdravorazumski, jelte.
ovaj stav je praktično bio prava epistemološka kočnica skoro 20 vijekova

prevaziđen je tek Galilejevim uvođenjem eksperimenta u "dokazni postupak",
kada je ujedno i otkriveno da teža tijela nisu po logici stvari i bržepadajuća.



Zašto bi boldovano bilo zdravorazumski, a suprotno ne bi?
alselone alselone 16:32 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Takozvani temeljac.


Jutros sam se vozao do dve mesara samo da nađem kost i eno je, još uvek se kuva.
Uz nju sam ubacio i komad od rebara a dva sata pred kraj ću da ubacim i komad močinga, za rinflajš.
alselone alselone 16:34 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

opet zdravorazumski kad imaš milione konkretnih ljudi kojima to itekako uspjeva.

me included.


Pa kako znaš da li bi ili ne bi bio zdraviji i dugovečniji uz meso? Dobra ti je introspecija. Eto, ja makar imam evolutivni argument, a koji je tvoj argument da bi ne bi duže i zdravije živeo uz neki masan biftek s vremena na vreme ili ribu kao japanac?
alselone alselone 16:42 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Ja često baš na maslinovom ulju isprzim sebi jaja.


Jasno, verujem da Grci znaju.

Malo izguglah i vidim da to postoji kao bojazan i neka urbana legenda kako se ne sme širom sveta.

Mi nismo do sada koristili em zbog toga, em što realno i nije ekonomično, ali sad razmišljam da bismo mogli početi.
docsumann docsumann 16:52 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
opet zdravorazumski kad imaš milione konkretnih ljudi kojima to itekako uspjeva.

me included.


Pa kako znaš da li bi ili ne bi bio zdraviji i dugovečniji uz meso? Dobra ti je introspecija. Eto, ja makar imam evolutivni argument, a koji je tvoj argument da bi ne bi duže i zdravije živeo uz neki masan biftek s vremena na vreme ili ribu kao japanac?


za dužinu života nemamo jasnih pokazatelja.
što se zdravlja tiče, kao što rekoh, od onih većpomenutih istraživanja nemamo ništa mjerodavnije, ma koliko ti poricao njihovu valjanost (sumnjam da bi isto tvrdio da su rezultati obrnuti


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:53 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Mislio sam više na to što često pominješ konkretne ljude vegane i vegetarijance.

Да будем искрен, драго ми је што сам се искључиуо, па сада само гвирнем.
Јер бих потрошио сате подастирући истраживања која понешто од изреченог демантују.
Па залазио у технике статистичке обмане, фаворизовања, затварања очију, гледао где ја можда грешим и шта не видим?

Суштински, оно што Алсе каже: са индустријом хране и 20x повећаним уносом шећера, са индустријским уљима, са маргариним (згуснута нафта), са антиафродизијачким цереалијама, са оброцима 450 пута дневно, са процесираном храном и ко зна све чиме (паковања у алуминијуму, пластици, тефлони, бензин са оловом, азбести, жива, селен, раундапови..)-- ми смо починили напад-револуцију на наше тело и метаболизам, који је онај исти од пре 2000 и 4000 а биће и 10-20.000-50.000 година. (Имају сачувани Вавилонски кувари и рецепти, гулаш је одвајкадашњи.) Римски сељак је јео лук, сир и маслине пре 2000 година. Имали су ферментисани рибљи сос као посластицу, изнутрице кад иструле и те форе.

То да смо ми од 1900. до данас успели да прилагодимо наш геном, а од тада крећу промене -- неће бити.
Ми смо ловци на мамуте у бетонској џунгли окружени пластичном храном, тешким металима, никада у историји постојећим пестицидима и фунгицидима, са дејствима новотарија која буду јасна као ово са дијабетесом -- за 100 година.

Мало опрезности није наодмет.

1) Do Vegetarians and Vegans Live Longer Than Meat Eaters?

2) ОБЈАШЊЕЊА БИВШЕГ ВЕГАНА: India has one of the highest rates of diabetes in the world. India also has the lowest meat consumption of any country in the world for which there’s data, with the exception of Bangladesh. If not eating meat and animal products were so healthy, why would we see this? In truth, the consumption of grains and sugar, both vegan, are the biggest food contributors to diabetes.

p.s.
Malo izguglah i vidim da to postoji kao bojazan i neka urbana legenda kako se ne sme širom sveta.

Будалаштина.
Само немој да ставиш маслиново уље, укључиш ринглу и онда не ставиш ништа да се пече, иако се уље већ угрејало.
Тако ће ти изгорити и свињска маст, али на за 60-80 степени већој температури. Она без проблема трпи 220-230, како треба за хрскави помфрит :)
docsumann docsumann 16:58 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

katapultican
docsumann
katapultican
docsumann
katapultican
docsumann

...


P.S. oću reći, bolje da se manemo aristotelovskog pristupa (zdravorazumskog promišljanja) i okrenemo se podacima empirijskih istraživanja.

Jebote!


nadam se da znaš na šta je dotični kometar referencirao

Ništa!


ok, nije zgoreg nešto i naučiti.

Aristotel je smatrao da se do istine o stvarima može doći samo valjanim razmišljanjem.
između ostalog to je dovelo i do toga da je Aristotel smatrao kako teža tijela padaju brže od lakših, što je skroz zdravorazumski, jelte.
ovaj stav je praktično bio prava epistemološka kočnica skoro 20 vijekova

prevaziđen je tek Galilejevim uvođenjem eksperimenta u "dokazni postupak",
kada je ujedno i otkriveno da teža tijela nisu po logici stvari i bržepadajuća.



Zašto bi boldovano bilo zdravorazumski, a suprotno ne bi?


recimo zato što je intuitivno ljudima bliži taj boldovani stav.
i što su 2000 godina mislili da je to stvarno tako.

i nastavili bi da tako misle dok Galileo nije pokušao to i eksperimentalno da potvrdi.


uostalom, u izvornom komentaru je stajalo aristotelovski (zdravorazumski) pristup
milisav68 milisav68 16:58 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

ili ribu kao japanac?

Ili Sicilijanac.

Bila je vest (ne baš skoro), da u nekom mestu/selu na Siciliji isto ima mnogo stogodišnjaka, pa ih onda pitali za recept.

I naravno, klasična mediteranska ishrana, uključujući i ribu, a bogami i svinjsko i ovče meso (naravno u manjim količinama, i često sušeno).

E sad, nije samo ishrana bitna, već i život bez stresa/nerviranja.

Toga se ovde niko nije dotako.
Milan Novković Milan Novković 17:19 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Predrag Brajovic
...
Суштински, оно што Алсе каже: са индустријом хране и 20x повећаним уносом шећера, са индустријским уљима, са маргариним (згуснута нафта), са антиафродизијачким цереалијама, са оброцима 450 пута дневно, са процесираном храном и ко зна све чиме (паковања у алуминијуму, пластици, тефлони, бензин са оловом, азбести, жива, селен, раундапови..)-- ми смо починили напад-револуцију на наше тело и метаболизам, који је онај исти од пре 2000 и 4000 а биће и 10-20.000-50.000 година. (Имају сачувани Вавилонски кувари и рецепти, гулаш је одвајкадашњи.) Римски сељак је јео лук, сир и маслине пре 2000 година. Имали су ферментисани рибљи сос као посластицу, изнутрице кад иструле и те форе.
....

Pretpostavljam da si odgledao video gde se Heston Blumental muči neko vreme da skine taj stari rimski recept sa truljenjem ribljih iznutrica na suncu?!

Meni bila jedna od simpatičnijih epizoda

Ne znam da li se sećaš da je tom prilikom kuvao ne za obične smrtnike, nego za kulinarske profesionalce.

Pažnja, Docs da ne čita dalje!

Tom prilikom je kuvao i prase u kadi jedno 3 dana na kolko bejaše, 70+ stepeni.

A ovo pre toga - na sitnu sreću relativna monstruoznost food and drugs industrije polako ulazi i u mainstream priču modernog doba, pa će, valjda, i otpor širis masa da odradi još jedan stepenik-dva.
docsumann docsumann 17:26 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Јер бих потрошио сате подастирући истраживања која понешто од изреченог демантују.
Па залазио у технике статистичке обмане, фаворизовања, затварања очију, гледао где ја можда грешим и шта не видим?


osporavaš jedna istraživanja i postireš oprečna, al ne vidim po kojem osnovu su ona mjerodavnija. vidim neki slobodni strijelci, sve ok, ali šta mi znamo - koliko su oni pristrasni? kompetentni? "možda su na zadatku"...

misim, istraživanja i rezultati.
pokušao sam ovo da izbjegnem, ali ...

Dijabetes i veganska prehrana (na dnu strane se nalazi masa referntnih radova)

Vegan diets tend to be lower in saturated fat, higher in fibre, fruit and vegetables and other protective substances like phytochemicals and antioxidants – as a result, they fit well with the current dietary guidelines for people with diabetes. Diabetes UK
alselone alselone 17:43 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Будалаштина.
Само немој да ставиш маслиново уље, укључиш ринглу и онда не ставиш ништа да се пече, иако се уље већ угрејало.
Тако ће ти изгорити и свињска маст, али на за 60-80 степени већој температури. Она без проблема трпи 220-230, како треба за хрскави помфрит :)


Sve jasno, hvala ti.

E sad, nije samo ishrana bitna, već i život bez stresa/nerviranja.

Toga se ovde niko nije dotako.

E, da, da, svakako. Ubi nas brzina i nerviranje. I ljudi obično misle da bi sve lakše podneli punog stomaka a zapravo je suprotno.

Ja na primer gledam moje klinci i dve su tu stvari koje su mi zanimljive:
- deca ne vole hleb. Sam organizam im govori da im to ne treba. Nas su terali da jedemo leba jer mnogo čega drugog nije bilo u velikim količinama pa je lebac davao masu obroku a sve ostalo malo ukusa. Mi smo hleb skoro izbacili, kupimo ga jednom u tri, četiri dana, pa pomalo. Više po navici za nas matore nego što nam zaista treba.
- deca ne vole da se uobroče. Ima tu malo i dečijeg nestašluka i "neodgovornosti" ali ima i toga da organizam treba pustiti da odmori od varenja.
alselone alselone 17:46 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

as a result, they fit well with the current dietary guidelines for people with diabetes


Iskreno, meni ovo zvuči suludo. Da organizam bolestan od šećera bombarduješ nazad samo ugljenim hidratima. Su-lu-do, potpuno.
mariopan mariopan 17:54 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Takozvani temeljac.


Jutros sam se vozao do dve mesara samo da nađem kost i eno je, još uvek se kuva.
Uz nju sam ubacio i komad od rebara a dva sata pred kraj ću da ubacim i komad močinga, za rinflajš.



Veruj da ćeš uživati, pogotovo u onim mekanim, lepljivim, providnim žilama punim pektina koje tako lepo podmazuju zglobove iznutra i tako su ukusne. I jedan sos uz rinflajš da ga razveseliš, koji voleš?
alselone alselone 17:55 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

(паковања у алуминијуму, пластици, тефлони, бензин са оловом, азбести, жива, селен, раундапови..)


Ljudi, vi ne možete verovati koliko prosečan Amerikanac napravi smeća dnevno. Bukvalno ne biste verovali da vidite.

Mogu Pajo i Bene da potvrde.

Sve je pakovano u nepovratne ambalaže od striropora, plastike, aluminijuma, pribor za jelo je od plastike, čak su i salvete često sa manjkom celuloze i imaju onaj plastični ukus i osećaj na koži. Kante za smeće u američkim firmama, pogotovo u trpezarijama, velike su ko bure i ima ih više komada, i to sve bude puno posle ručka. Katastrofa i po ljude i po okolinu.
alselone alselone 17:56 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

I jedan sos uz rinflajš da ga razveseliš, koji voleš?


Sve! Najvolijem od paradajiza mada mi beli od mirođije jako lepo legne počesto a i onaj od belog luka prija takođe.
docsumann docsumann 18:02 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Da organizam bolestan od šećera bombarduješ nazad samo ugljenim hidratima. Su-lu-do, potpuno.


bombardovati?



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:05 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Будалаштина.
Само немој да ставиш маслиново уље, укључиш ринглу и онда не ставиш ништа да се пече, иако се уље већ угрејало.
Тако ће ти изгорити и свињска маст, али на за 60-80 степени већој температури. Она без проблема трпи 220-230, како треба за хрскави помфрит :)


Sve jasno, hvala ti.

E sad, nije samo ishrana bitna, već i život bez stresa/nerviranja.

Toga se ovde niko nije dotako.

E, da, da, svakako. Ubi nas brzina i nerviranje. I ljudi obično misle da bi sve lakše podneli punog stomaka a zapravo je suprotno.

Ja na primer gledam moje klinci i dve su tu stvari koje su mi zanimljive:
- deca ne vole hleb. Sam organizam im govori da im to ne treba. Nas su terali da jedemo leba jer mnogo čega drugog nije bilo u velikim količinama pa je lebac davao masu obroku a sve ostalo malo ukusa. Mi smo hleb skoro izbacili, kupimo ga jednom u tri, četiri dana, pa pomalo. Više po navici za nas matore nego što nam zaista treba.
- deca ne vole da se uobroče. Ima tu malo i dečijeg nestašluka i "neodgovornosti" ali ima i toga da organizam treba pustiti da odmori od varenja.


šta znači uobročiti dijete?
ja taj termin poznajem jedino u smislu navikavanje novorođenčeta da ne jede na svakih sat dva nego da sačeka bar tri sata između dva "obroka"..
kosi se, jelte, sa ovim fasting teorijama..
bebe definitivno traže koliko god češće mogu..
ali im i vidno prija više ako ipak svedu sisanje na jednom u tri sata, ne češće..
tu se svakako ne radi o nestašluku..

djece što se tiče..
i tu grješiš..
individualno je ali najveći broj djece u vrtiću traži i jede isključivo hljeb..
od mojih trojice, najstariji je uvijek bio i sada je klasični karnivor, jede sve, sve u razumnim količinama..
najmlađi je prirodni vegetrijanac (ali ga mi hranimo i jajima, sirom, mesom, ribom, itd) ali kad bira on čovjek bira povrće i voće i to do te mjere preferira da će u ponudi čokolada, pecivo, paradajz on uvijek i bez razlike odabrati paradajz (na zgražavanje drugara)..
srednji pak bi mogao da živi na hljebu i mlijeku, istina da ga se pita živio bi na krofnama i mlijeku ali je sa njim teška bitka da pojede bilo kakvo voće i povrće, vidno preferira tjesta i mlijeko ali prihvata i meso i jaja (bez puno natezanja)..

na osnovu toga bi se dalo reći da je sve to što pričate (osim docsa koji čovjek ima veoma jasan i razumljiv stav) white people natprđivanje..
što je ok..
dokle god ne pređe u smaranje drugih da i oni moraju prihvatiti tvoj izbor..
a to prehrambeno isključivi pojedinci vole da rade, i to su posebno agresivni paleo fanatici
alselone alselone 18:13 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

bombardovati?


Da. Baziraš hranu za šećeraša na voću i povrću, ko da nema dovoljno toga već u ćelijama.

Ako si preskočio da te podsetim, Brajović je pisao o pomacima u lečenju dijabetesa ishranom sa smanjenim unosom UH. Dokazano, pokazano. A ta bolest se smatrala neizlečivom.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:13 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Meni bila jedna od simpatičnijih epizoda

Чини ми се да сам гледао.

Ја не волим њега, он је drop out са неког техничког факултета, верујем, па се сада иживљава над осталим куварима, којима су математика, физика, хемија страни, и непријатељи.

Тај рибљи сос... јако занимљиво: у варијантама од сиротињског до богаташког.

Сад сам купио неки осушени свињаски филе, на пијаци, где купујем и гроник. Ја појма немам шта је у њему, како је животиња храњена, као ни то како је сушено -- традиционалним методом није, него оно за два-три сата, поливањем течности.

Сушење на ветру-промаји је једна ствар.
Дим је непорециво канцероген.

Но, волим опасан живот, па ми је тако и ово запало, нездрави филе.
Али ставио сам супу, ону с костима, ујутро ћу је угасити.
docsumann docsumann 18:17 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Da. Baziraš hranu za šećeraša na voću i povrću, ko da nema dovoljno toga već u ćelijama.


očigledno slabo šta znaš o veganskoj ishrani.
ona ti pruža i unos proteina (kompletna palata esencijalnih aminokiselina), kompleksne ugljene hidrate, vlakna, masnoće...
naravno, u slučaju dijabetesa slatko voće se izbjegava.

pa imaš to sve u dijetama za dijabetes, koje zvanična medicina preporučuje, i šta i koliko.
alselone alselone 18:19 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

očigledno slabo šta znaš o veganskoj ishrani.


Nema tu šta mnogo da se zna ili ne zna. Prilično je prosto.

I ja sam samo čitao šta si napisao.

higher in fibre, fruit and vegetables



pa imaš to sve u dijetama za dijabetes, koje zvanična medicina preporučuje, i šta i koliko.

Zvanična medicina ima nula uspeha u lečenju dijabetesa, ne bi je mnogo hvalio. Ima uspeha u držanju pacijenta robom ceo život.
mariopan mariopan 18:23 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
I jedan sos uz rinflajš da ga razveseliš, koji voleš?


Sve! Najvolijem od paradajiza mada mi beli od mirođije jako lepo legne počesto a i onaj od belog luka prija takođe.

Jao, sve moji omiljeni.

katapultican katapultican 18:32 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

docsumann

...

recimo zato što je intuitivno ljudima bliži taj boldovani stav.
i što su 2000 godina mislili da je to stvarno tako.

i nastavili bi da tako misle dok Galileo nije pokušao to i eksperimentalno da potvrdi.


uostalom, u izvornom komentaru je stajalo aristotelovski (zdravorazumski) pristup

Hoćeš da kažeš da moj razum nije zdrav!?
Od mnogih sam se nadao ovome, ali od tebe nikako.
katapultican katapultican 18:36 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

mariopan
alselone
Takozvani temeljac.


Jutros sam se vozao do dve mesara samo da nađem kost i eno je, još uvek se kuva.
Uz nju sam ubacio i komad od rebara a dva sata pred kraj ću da ubacim i komad močinga, za rinflajš.



Veruj da ćeš uživati, pogotovo u onim mekanim, lepljivim, providnim žilama punim pektina koje tako lepo podmazuju zglobove iznutra i tako su ukusne. I jedan sos uz rinflajš da ga razveseliš, koji voleš?

Nedavno bio u jednom restorančiću u Pančevu - Evropa, Frihend mora da zna za to mesto.
Oni u ponudi imaju komplet ručak, sve sa uključenim rinflajšom.
Meni bilo simpatično kada za susednim stolom čujem da familija naručuje - 4 ručka.
Ja jeo neki gulaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Ubija i u tome nema ništa loše. Ne može se imputirati nemoralnost prema jelu. Jelo prosto podrazumeva da se nešto ubije i pojede. Ne možeš živeti bez toga. Pogotovo ako je to neophodno i zdravo.


A pošto nije ni neophodno ni naročito zdravo, onda je valjda nemoralno, ne?
docsumann docsumann 19:04 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Zvanična medicina ima nula uspeha u lečenju dijabetesa, ne bi je mnogo hvalio. Ima uspeha u držanju pacijenta robom ceo život.


možda i nije baš tako...ustvari pitanje je koliko je ovo mejnstrim



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Short ice baths and/or cold showers—10 minutes each, upon waking and right before bed


Meni to sa hlavnim tuševima nema baš puno smisla. Sve ovo šta ja zastupam ovih dana od fastinga do dijete mi ima jako puno smisla kada zdravorazumski pogledam dok to lađenje apsolutno nema.


Ni meni, kao ni ovaj ovaj tvoj deo oko lavlje dijete koji snažno propagiraš, ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade. Ali, pametan si čovek, cenim da će te taj hajp brzo proći, pre nego što naneseš ozbiljniju štetu sopstvenom zdravlju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:25 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

srdjan.pajic
dokonih instagram bejbova


dokone my ass.. to je industrija, ljudi žive od toga..
ali pusti to.. sve je to luk i voda spram the real deal-a..
Gwyneth P vaginal introspection, coming soon on netflix
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

dokone my ass.. to je industrija, ljudi žive od toga..


Dobro, tako je, ovih koji se lako povode za tim novotarijama zasnovanim na ozbiljnim studijama tipa "ja probao i meni prija" stvarno ima koliko hoćeš, šteta je ne zaraditi na tome.

alselone alselone 19:29 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Ni meni, kao ni ovaj ovaj tvoj deo oko lavlje dijete koji snažno propagiraš, ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade. Ali, pametan si čovek, cenim da će te taj hajp brzo proći, pre nego što naneseš ozbiljniju štetu sopstvenom zdravlju.


Pajo, Docs makar ima argumente kada priča iako je zarobljen ideološki pa ne želi da prihvati nove ideje, ali ti brate em nemaš pojma, em ne želiš da slušaš. Predložio bih ti da se nadprcavaš sa tadejus, uživaćete oboje. Vidim da i nju svbi ponovo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:34 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

srdjan.pajic
dokone my ass.. to je industrija, ljudi žive od toga..


Dobro, tako je, ovih koji se lako povode za tim novotarijama zasnovanim na ozbiljnim studijama tipa "ja probao i meni prija" stvarno ima koliko hoćeš, šteta je ne zaraditi na tome.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Ni meni, kao ni ovaj ovaj tvoj deo oko lavlje dijete koji snažno propagiraš, ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade. Ali, pametan si čovek, cenim da će te taj hajp brzo proći, pre nego što naneseš ozbiljniju štetu sopstvenom zdravlju.


Pajo, Docs makar ima argumente kada priča iako je zarobljen ideološki pa ne želi da prihvati nove ideje, ali ti brate em nemaš pojma, em ne želiš da slušaš. Predložio bih ti da se nadprcavaš sa tadejus, uživaćete oboje. Vidim da i nju svbi ponovo.


Ma slušam ja, nego ne čujem ništa. Od početka si se, sasvim ideološki, obrušio na vegane i vegetarijance, a pri tome brkaš to sve sa nezdravom ishranom (šećeri, sirup) - zato što u voću i povrću ima šećera? Mislim, to je elementarno neznanje. I ne čudi me onda što si se toliko primio na te keto paleo novotarije, rekla ti neka cicica na instagramu, i napucani dekica iz youtube klipe. Jeste, banalizujem, ali to je da bi lakše shvatio.


Ali, pošto sad vidim da se ljutiš, kao da si neki vegan u misiji, dižem ruke i idem da se zezam sa tadejus.
alselone alselone 19:40 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Ali, pošto sad vidim da se ljutiš, kao da si neki vegan u misiji, dižem ruke i idem da se zezam sa tadejus.


A znaš zašto? Zato što sam ti u mejlu iskreno napisao o čemu se radi a ti imaš dovoljno bezobrazluka da mi ovde napišeš su ovo razlozi:
ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade

rekla ti neka cicica na instagramu i napucani dekica iz youtube klipe
Milan Novković Milan Novković 19:49 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme


srdjan.pajic

La lijepa obrasca za pravljenje kovanica, tipa IceCrealSexual (jedeš bar litar sladoleda po porciji), DoubleSexual (jedeš duple porcije po kućama), ... iako se lik malo folira, izgleda da je on bio aseksualno do biseksualno orijentisan i pre ketosexualnosti, tj seti se prežderavanja roštilja, cenim da ti slični muški buddies ni dalje nisu bili nešto preterano fizički atraktivni
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:56 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Milan Novković

srdjan.pajic

La lijepa obrasca za pravljenje kovanica, tipa IceCrealSexual (jedeš bar litar sladoleda po porciji), DoubleSexual (jedeš duple porcije po kućama), ... iako se lik malo folira, izgleda da je on bio aseksualno do biseksualno orijentisan i pre ketosexualnosti, tj seti se prežderavanja roštilja, cenim da ti slični muški buddies ni dalje nisu bili nešto preterano fizički atraktivni


tip parodira trendove koje je C Lander genijalno katalogizirao još prije deset godina
staff white people like
stvar se otada otela kontroli a ovaj JP se dobro sprdači na tu temu
klink na njegov yt kanal
Milan Novković Milan Novković 19:57 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme


alselone
Ali, pošto sad vidim da se ljutiš, kao da si neki vegan u misiji, dižem ruke i idem da se zezam sa tadejus.


A znaš zašto? Zato što sam ti u mejlu iskreno napisao o čemu se radi a ti imaš dovoljno bezobrazluka da mi ovde napišeš su ovo razlozi:
ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade

rekla ti neka cicica na instagramu i napucani dekica iz youtube klipe

Moram da vam prepričam stvarni događaj iz prigrevačkog života, sad možda 3-4 decenije star, sa namerom da se opustite, ali ne garantujem suprotan efekat

Moj pajtos imao komišiju, Bubuleja, majka ga zvala Mišo (nisam ja, iako su i mene tako zvali), i uvek se derao na majku, ona na njega, neprekidno svađanje.

I tako godinama.

Ulazi moj pajtos kod njih kad sasvim neočekivano ide diskusija jako uljudna, i puna reči tipa tako je mama, bravo mama, tako je Mišo, bravo Mišo ...

... i kaže moj drug on strpljivo čekao kako će se završiti diskusija, kad na kraju gore neko ikad, Mišo poleteo da fizički bije majku (dobro, na kraju je nije tukao, otud smajli
docsumann docsumann 20:02 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Pajo, Docs makar ima argumente kada priča iako je zarobljen ideološki pa ne želi da prihvati nove ideje,


mislim da te globalni tokovi demantuju. veganizam je nova ideja.
i to tamo upravo gdje se o ishrani najviše vodi računa - u vrhunskom sportu.
Milan Novković Milan Novković 20:02 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

newimprovedtadejus
Milan Novković

srdjan.pajic

La lijepa obrasca za pravljenje kovanica, tipa IceCrealSexual (jedeš bar litar sladoleda po porciji), DoubleSexual (jedeš duple porcije po kućama), ... iako se lik malo folira, izgleda da je on bio aseksualno do biseksualno orijentisan i pre ketosexualnosti, tj seti se prežderavanja roštilja, cenim da ti slični muški buddies ni dalje nisu bili nešto preterano fizički atraktivni


tip parodira trendove koje je C Lander genijalno katalogizirao još prije deset godina
staff white people like
stvar se otada otela kontroli a ovaj JP se dobro sprdači na tu temu
klink na njegov yt kanal

Savršen
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:07 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

alselone
Ali, pošto sad vidim da se ljutiš, kao da si neki vegan u misiji, dižem ruke i idem da se zezam sa tadejus.


A znaš zašto? Zato što sam ti u mejlu iskreno napisao o čemu se radi a ti imaš dovoljno bezobrazluka da mi ovde napišeš su ovo razlozi:
ponet primerom dokonih instagram bejbova i fitnes trenera željnih brze zarade

rekla ti neka cicica na instagramu i napucani dekica iz youtube klipe


Dobro, ali čemu onda ovo misionarsko i prosvetiteljsko nastupanje od početka na blogu, koje stvarno nije ninačemu zasnovano, kao da su ti vegani i vegetarijanci ne znam kakvo zlo naneli, ili kuju zaveru da to urade?

Svejedno, izvini, kapiram sad da si osetljiv na ovu temu iz ličnih razloga, i zato neću dalje da se raspravljam sa tobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:19 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Nego, kad smo već kod videoklipova nabildanih dekica sa receptima kako da doguramo do duboke starosti a da se cice i dalje okreću za nama, jel video neko ovo:



(koliko god bilo klipova sa dedama u kupaćim gaćama, klipova sa metodama za lečenje kratkovidosti ima bar isto toliko).

Ovo sam dobio od drugara, koji je isprobao na sebi, i kaže da je zadivljen rezultatima. Ja sam nekada davno probao onu staru metodu dr Bates-a, i meni nije nimalo pomogla. Ovo nisam probao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 22:04 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

srdjan.pajic
Nego, kad smo već kod videoklipova nabildanih dekica sa receptima kako da doguramo do duboke starosti a da se cice i dalje okreću za nama, jel video neko ovo:



(koliko god bilo klipova sa dedama u kupaćim gaćama, klipova sa metodama za lečenje kratkovidosti ima bar isto toliko).

Ovo sam dobio od drugara, koji je isprobao na sebi, i kaže da je zadivljen rezultatima. Ja sam nekada davno probao onu staru metodu dr Bates-a, i meni nije nimalo pomogla. Ovo nisam probao.


ja sam slijepa ko krtica tako da ove stvari nikad nisam ni gledala, jasno mi je da za mene tu nade nema (paralelno se nakanjujem da odem na tu operaciju evo već dve decenije)..
al ovako na x2 ruku..
pa nije da nema logike.. što da ne..
ako si stvarno srećnik da si na -2 to bi možda i moglo da se koriguje..
drugar iz osnovne je imao -4 i nije nosio naočale jer je jelda bio too cool for school za njih i jbg nekako funkcionisao dok nije odrastao..
sa -1 će ti i dosta oftalmologa reći da ne moraš da nosiš cviše..
što će reći sa -2 mi je sasvim uvjerljivo da bi to mogao da vježbom koriguješ..
pa možeš prosto koncentracijom da izoštriš vid (istina ne za dugo) pa što ne i mogao da se utreniraš da imaš i trajniji efekat..
no ja ne mogu..
al mogu malo da se pozabavim pitanjem moraću li preći i na korekciju plusa..
i pride i da se pozabavim problemom da mi je sve teže da prebacim za čitanja na koncentraciju na udaljenu sliku (a što bi ranije nije bio problem)..
tu vjerovatno ima prostora za korekciju..
a ovih mojih minus 8 i još preko 1.5 za astigmatizam.. dobro me ne izbace iz radnje kad odem kod optičara..
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

al mogu malo da se pozabavim pitanjem moraću li preći i na korekciju plusa..


Ovaj moj drugar mi je rekao da je ovo probao kad mu je lekar, na njegov minus, preprisao naočare za čitanje, jer je ovaj počeo da ima problema sa vidom na blizinu. I kako je nosio te "+" naočare, posle kratkog vremena mu je bez njih postalo nemoguće da čita, a pre toga je mogao, uz malo mučenja. I sad kaže da kako je skinuo dioptriju (sa -5 na -2, ili tako nešto), naočare za čitanje mu više uopšte ne trebaju.

Ne znam, vidim da ima dosta i negativnih komentara, u smislu da nekima pomaže više, nekima manje.
zilikaka zilikaka 23:01 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Но, волим опасан живот, па ми је тако и ово запало, нездрави филе.
Али ставио сам супу, ону с костима, ујутро ћу је угасити.

Tako sam ja danas sasvim neplanirano i iznenada pazarila soma.
3 komada od po kiloipo svaki.
Pregledala mu oči, škrge, mirisala...liči da je vrlo svež.

E, onda dođeš kući i kreće borba.

Naravno da nije sve odmah spremljeno, biće i za drugi put, al meni preselo to igranje.
cmix909 cmix909 23:38 18.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Milan Novković
... I pre nego što potrošiš naslage sala organizam kreće i sa "kanibalizacijom", trošenjem nekih mišića donekle, uključujući i srce - ja mislim da srce baš drndaš na ovaj način...

Pomenuh na drugom blogu Gladovanje radi zdravlja Nikolajeva i Nilova (vidim da cetvrto, dopunjeno izdanje iz 2017. ima tri autora i mozda ozbiljniji ton), koje sada listam posle tridesetak godina i ne uspevam da nadjem gde se govori o tome kako se tokom gladovanja obavezno mora prazniti kolon – zaboravio sam kako, koliki je i kakvog je sastava taj neocekivani autput, ako je uopste objasnjeno.

Ali, evo par drugih zanimljivosti:

U pregledu istorijata ove metode, koji polazi od Egipcana, navodi se slucaj emigranta Suvorina koji je dopao zatvora u Pozarevcu i tu gladovao 32 dana da bi se podmladio. 'Uvidevsi rezultate gladovanja, poceli su da gladuju upravnik zatvora, njegov pomocnik i mnogobrojno drugo osoblje.' Kasnije je izdao dve knjige o gladovanju.

A sto se tiče pojedinačnih kaliranja, kazu da 'organi i tkiva ne rashoduju rezerve ravnomerno', te da 'najmanje gubitaka imaju tkiva nervnih centara i srce.' Brojke u prilozenoj tabeli idu od 97 % za masti i 60 % za slezinu do 3,6 % za srce. Doduse, ne srce coveka nego nekog neimenovanog psa koji je gladovao do smrti. Pre golodomora i revolucije.

nsarski nsarski 00:03 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Тај рибљи сос... јако занимљиво: у варијантама од сиротињског до богаташког.


U Vijetnamu i Tajlandu se i danas vrhunski fish sauce pravi od ribljih iznutrica. Tehnologija je poznata još iz antičkih vremena, i taj sos se zove Garum. Evo par verzija sa sve receptima:
Garum: Fish Sauce Made in Pompeii

Ja sam probao ovaj tajlandski i svideo mi se jako. Ko voli, naravno. Ne znam da li ove originalne još prave u Italiji.
jooscout jooscout 10:00 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

newimprovedtadejus


ja sam slijepa ko krtica tako da ove stvari nikad nisam ni gledala, jasno mi je da za mene tu nade nema (paralelno se nakanjujem da odem na tu operaciju evo već dve


I ja sam bila, -11, pa sočiva, baš sam se napatila a moraš gledati u mikroskop čitav dan. I odvažim se na operaciju 2008.-evo, dvanaesta godina, prezadovoljna. Doduše, znala sam hirurga još otkad je bio student, ima ordinacije u tri zemlje, ne znam da li još dolazi u Beograd, pa mi je objasnio sve lepo, ali nije svejedno, a nisam strašljiva na intervencije razne.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

jooscout
I ja sam bila, -11, pa sočiva, baš sam se napatila a moraš gledati u mikroskop čitav dan. I odvažim se na operaciju 2008.-evo, dvanaesta godina, prezadovoljna. Doduše, znala sam hirurga još otkad je bio student, ima ordinacije u tri zemlje, ne znam da li još dolazi u Beograd, pa mi je objasnio sve lepo, ali nije svejedno, a nisam strašljiva na intervencije razne.


ma nije ni meni strašljivost razlog ali da mi se ide, ne ide mi se.. a opet pametno bi mi bilo da odem..
pa sam i mislila da se pozabavim opet temom pa i da odem..
zasad sam vidjela da sad više ne rade odstranjivanje vrha rožnjače nego prave zarez u rožnjači, podignu taj zarezani dio, skinu ispod potreban sloj pa onda onaj površinski zarezani dio vrate.. to je navodno bolje (ne objasniše baš zašto je bolje ali to je kao new improved verzija ranije metode)..
nego napiši mi jednu stvar..
kako se obezbjedi da ne skreneš pogled dok traje zahvat..
ja sam išla na kontrolu da se utvrdi da li mogu da radim i popišmanila se kad je došlo do e sad uradi..
pa nikad nisam pitala kako stvarno izgleda procedura
jooscout jooscout 18:16 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

newimprovedtadejus
jooscout
I ja sam bila, -11, pa sočiva, baš sam se napatila a moraš gledati u mikroskop čitav dan. I odvažim se na operaciju 2008.-evo, dvanaesta godina, prezadovoljna. Doduše, znala sam hirurga još otkad je bio student, ima ordinacije u tri zemlje, ne znam da li još dolazi u Beograd, pa mi je objasnio sve lepo, ali nije svejedno, a nisam strašljiva na intervencije razne.


ma nije ni meni strašljivost razlog ali da mi se ide, ne ide mi se.. a opet pametno bi mi bilo da odem..
pa sam i mislila da se pozabavim opet temom pa i da odem..
zasad sam vidjela da sad više ne rade odstranjivanje vrha rožnjače nego prave zarez u rožnjači, podignu taj zarezani dio, skinu ispod potreban sloj pa onda onaj površinski zarezani dio vrate.. to je navodno bolje (ne objasniše baš zašto je bolje ali to je kao new improved verzija ranije metode)..
nego napiši mi jednu stvar..
kako se obezbjedi da ne skreneš pogled dok traje zahvat..
ja sam išla na kontrolu da se utvrdi da li mogu da radim i popišmanila se kad je došlo do e sad uradi..
pa nikad nisam pitala kako stvarno izgleda procedura



Sama procedura je dosta brza: legneš, glava fiksirana kao na očnom pregledu (to je bitno da se ne pomera), malo je spooky kad ti fiksiraju kapke, nalik onom mučenju u "Paklenoj pomorandži" što srećom ne vidiš, lokalni anestetik u kapima. Onda kao na pregledu, gledaj u ovu tačku, mašina zazuji, vrlo kratko tako sa drugim okom. Ja mislila priprema neka, pregled, pitam, i kad će operacija? Ps kod nas je neka jeziva oluja, te mi užasan internet i obrisa mi se pola kometara. Uglavnom, to je to, to. To je operacija, gotovo. Daju ti silikonski eye patch sa rupicama da nosiš tog dana, kad prodje dejstvo kapi, oči peku. Mene dosta, tačnije dosta sam kukala al sad kad se setim bezrazložno, više sam bila nervno emotivna
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:03 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

jooscout
newimprovedtadejus
jooscout
I ja sam bila, -11, pa sočiva, baš sam se napatila a moraš gledati u mikroskop čitav dan. I odvažim se na operaciju 2008.-evo, dvanaesta godina, prezadovoljna. Doduše, znala sam hirurga još otkad je bio student, ima ordinacije u tri zemlje, ne znam da li još dolazi u Beograd, pa mi je objasnio sve lepo, ali nije svejedno, a nisam strašljiva na intervencije razne.


ma nije ni meni strašljivost razlog ali da mi se ide, ne ide mi se.. a opet pametno bi mi bilo da odem..
pa sam i mislila da se pozabavim opet temom pa i da odem..
zasad sam vidjela da sad više ne rade odstranjivanje vrha rožnjače nego prave zarez u rožnjači, podignu taj zarezani dio, skinu ispod potreban sloj pa onda onaj površinski zarezani dio vrate.. to je navodno bolje (ne objasniše baš zašto je bolje ali to je kao new improved verzija ranije metode)..
nego napiši mi jednu stvar..
kako se obezbjedi da ne skreneš pogled dok traje zahvat..
ja sam išla na kontrolu da se utvrdi da li mogu da radim i popišmanila se kad je došlo do e sad uradi..
pa nikad nisam pitala kako stvarno izgleda procedura



Sama procedura je dosta brza: legneš, glava fiksirana kao na očnom pregledu (to je bitno da se ne pomera), malo je spooky kad ti fiksiraju kapke, nalik onom mučenju u "Paklenoj pomorandži" što srećom ne vidiš, lokalni anestetik u kapima. Onda kao na pregledu, gledaj u ovu tačku, mašina zazuji, vrlo kratko tako sa drugim okom. Ja mislila priprema neka, pregled, pitam, i kad će operacija? Ps kod nas je neka jeziva oluja, te mi užasan internet i obrisa mi se pola kometara. Uglavnom, to je to, to. To je operacija, gotovo. Daju ti silikonski eye patch sa rupicama da nosiš tog dana, kad prodje dejstvo kapi, oči peku. Mene dosta, tačnije dosta sam kukala al sad kad se setim bezrazložno, više sam bila nervno emotivna


hvala.. posebno što se patiš da napišeš..
malo me frka da bi skrenula pogled mada kapiram da mogu da izdržim kratko..
dešava mi se ponekad, istina kad su mi oči baš umorne, da mi potpuno pobjegnu oba oka.. nisam ni sama sigurna šta mi se tačno desi..
ali dobro, to samo ako sam baš umorna..
moraću da odem i to je to
alselone alselone 22:05 19.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

Jutros sam se vozao do dve mesara samo da nađem kost i eno je, još uvek se kuva.


Supu sam kuvao kao i Braja skoro 16 sati. Na kraju skinuo mast po njegovom receptu i zasuo rezance za klince.

To je bilo fantazija. To je ona esencija supe koju volimo pa još samo pojačano. Kao da ceo život piješ cedevitu tako što u dva deci vode staviš jednu kašiku, pa samo jedan dan staviš tri. E, taka je supa bila danas.
bene_geserit bene_geserit 01:23 20.01.2020

Re: Ovo je prošlo vreme

čemu onda ovo misionarsko i prosvetiteljsko nastupanje od početka na blogu, koje stvarno nije ninačemu zasnovano, kao da su ti vegani i vegetarijanci ne znam kakvo zlo naneli, ili kuju zaveru da to urade?

Pa kuju zaveru nego šta.
Sa jedne strane krenu o globalnom zagrevanju, kravljem prdežu (dobro, podrigivanju) i koliko carbona se emituje dok odgajiš kilo jagnjetine, i kako je mnogo carbon efikasnije da jedeš morsku travu.
Sa druge strane krenu da prave neke vedži burgere od genetski modifikovane soje i da to čudo, koje normalan čovek u blizinu usta ne bi stavio, proglašavaju za ne znam šta.
Pa krenu da prave meso u labaratoriji, kad sam pogledo snimak muka mi je bilo, a kažu tehnologija je na korak od toga da postane mainstream.
Pa se onda već pojavljuju predlozi da se udari "zeleni" porez na meso.
A tek doktori stalno nešto da ne jedeš čvarke i slaninu, potpuno nezaluženo.
A ovi što ne jedu meso ali zato gutaju razne protein šejkove, opet uglavnom od surutke ili soje, kako to može da bude zdravo.
A najgori su kad počnu sa emocijalnim manipulacijama, kako ti nije žao ... u kakvim uslovima gaje ... feromoni straha ... i slična sranja. Mislim, naravno da sva hrana koju jedemo treba da bude gajena zdravo, bilo meso ili voće i povrće, i da je to prilično teško i skupo postići danas.
Zavera je to i to velika.
nask nask 21:55 15.01.2020

Zakucavanje

Nego je li ima neko savet kako da se ponovo zakuca. Nisam to uradio ima 25 godina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:00 16.01.2020

Re: Zakucavanje

nask
Nego je li ima neko savet kako da se ponovo zakuca. Nisam to uradio ima 25 godina.


rješi ovo u vezi sa uglom i zakucaćeš ponovo..

for real, vjerovatno bi kombinacija mršanja (ako imaš viška), nekog core training-a i cx works-a (da ojačaš mišiće koje rijetko koristiš a u ovom slučaju oko skočnog zgloba posebno) upalila..
al kako da preskočiš flexibility i endurance training.. a tek strenght..
realno, lakše ti je ovo sa uglom
katapultican katapultican 11:21 16.01.2020

Re: Zakucavanje

nask
Nego je li ima neko savet kako da se ponovo zakuca. Nisam to uradio ima 25 godina.

Postavi merdevine pod koš (najbolje one molerske, neku od novijih dizajna) - i zakucaj.
Ukoliko želiš da zakucavaš više puta, zamoli nekoga da ti dodaje loptu, kako ne bi morao da silaziš sa merdevina.
nsarski nsarski 00:41 16.01.2020

Spira rešio problem večne mladosti!


Dobro, nije, nema veze.

Nego, nisam to hteo. Hteo sam da u čitaocima probudim jednu misao za pred spavanje.

Ne znam da li ste primetili, ali danas se u medijima pojavila neverovatna vest, tj., da je matematičar iz Berana, profesor Veselin Rmuš rešio matematički problem iz antičkih vremena. (O detaljima malo kasnije).


Vest se prvo pojavila na portalu Sputnjika
profesor-iz-berana-resio-matematicki-problem-iz-antickog-doba , pa onda na našem B92 koji je ceo tekst samo preneo
profesor-iz-berana-resio-matematicki-problem-iz-antickog-doba
pa Novosti
Profesor-matematike-resio-problem-iz-doba-antike-Beranac-dokazao-da-je-moguce-konstruisati-kvadraturu-kruga
pa Republika

bravo-majstore-profesor-berana-resio-matematicki-problem-antickog-doba

pa Srbija danas

profesor-iz-berana-resio-matematicki-problem-iz-antickog-doba

Posle ovoga, više nisam tražio. Nekako sam bio suviše utučen da bi nastavio.

Dakle, profesor Veselin Rmuš je rešio kvadraturu kruga! Još u antičko vreme se znalo da je problem nemoguće rešiti, ali tokom istorije bilo je mnogo njih koji su najavljivali svoje rešenje. O čemu se u tom problemu radi?

Stvar je u odgovoru na sledeće pitanje (uprošćeno). Da li je moguće konstruisati krug čija je površina jednaka zadatoj površini nekog kvadrata? Drugim rečima, da li postoje krug i kvadrat koji imaju jednake površine?
Uzmimo da je stranica kvadrata neki ceo ili racionalan broj a. Onda je površina tog kvadrata a^2. Povrsina (ili kvadratura) nekog kruga poluprečnika r je pi*r^2. Pitanje je: mogu li se naći celi (ili racionalni) brojevi a i r tako da su dve površine iste? To je, uprošćeno, problem kvadrature kruga.
Ako bi to bilo moguće, onda bi dve površine bile jednake, tj.
a^2=pi*r^2, odakle je pi=a^2/r^2. Ako su a i r racionalni brojevi, onda je i količnik njihovih kvadrata takođe racionalan broj. Da ponovim: pi je racionalan broj!
To je, naravno, netačno. Broj pi je numerički izračunat do na mnogo hiljada milijardi decimala i periodičnost, ili neki pattern, decimala se uopšte ne naslućuje. (Kompletan, definitivni dokaz da je pi transcendentalan broj je izveden pre oko 150 godina, ali to nas sada udaljuje od osnovne ideje).
Među svim ozbiljnim matematičarima sveta se uzima za istinu da pi nije racionalan broj. Dok je, s druge strane, matematičar iz Berana dokazao da jeste!
Tužno je da se takve "senzacionalne vesti" besomučno promovišu u masovnim medijima.

Kao što nije moguće napraviti perpetuum mobile, na primer, tako nije moguće "rešiti" problem kvadrature kruga.

Pokušaću posle ovoga da zaspim, mada će me proganjati misao da mnogi noćas spavaju mirno, uvereni da je "naš čovek" rešio prastari problem koji niko do sada nije uspeo da reši.Pisalo u novinama.

nask nask 01:12 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Tužno je


Nije, ovo je vreme čuda.
maksa83 maksa83 01:18 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Vest se prvo pojavila na portalu Sputnjika

Šokantno.
Kao što nije moguće napraviti perpetuum mobile, na primer, tako nije moguće "rešiti" problem kvadrature kruga.

Ako je verovati mom poznaniku redovnom profanu na PMF-u, tamo se otpr. jednom nedeljno sa gomilom papira pojavli novi "trisektaš" (njegov izraz). Insistira da bude saslušan i da te njegove papire neko pogleda.
nsarski nsarski 01:40 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Ako je verovati mom poznaniku redovnom profanu na PMF-u, tamo se otpr. jednom nedeljno sa gomilom papira pojavli novi "trisektaš" (njegov izraz). Insistira da bude saslušan i da te njegove papire neko pogleda.


To je redovna pojava već decenijama. Jednom davno je tako došao neki lik kod Đure Kurepe u kabinet sa konstrukcijom trisekcije ugla. Đura ga pogledao, i rekao: "Napolje!". Tip otrčao u Večernje Novosti i prijavio da matori matematičari ne žele da saslušaju izlaganje o njegovom revolucionarnom otkriću. Novosti objavile veliki tekst, napljuvale profesore kao krute i neprijemčive za nove ideje, nastala frka, danima se raspravljalo po novinama. Cirkus.
docsumann docsumann 07:04 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Đure Kurepe


poznavao sam njegovog sina Jurij Arhimeda. odličan lik
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:55 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

docsumann
Đure Kurepe


poznavao sam njegovog sina Jurij Arhimeda. odličan lik


dobro je prošao, mogao se zvati Pitagora Arhimed i kud bi onda
docsumann docsumann 10:18 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

newimprovedtadejus
docsumann
Đure Kurepe


poznavao sam njegovog sina Jurij Arhimeda. odličan lik


dobro je prošao, mogao se zvati Pitagora Arhimed i kud bi onda


Jurij je zbog Gagarina, a Arhimed istoimeno
mesan mesan 10:31 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

docsumann
Đure Kurepe


poznavao sam njegovog sina Jurij Arhimeda. odličan lik

Ako se dobro sećam,rođen je godine koju je obeležio Gagarin, što je roditeljima bio povod.
Potpuno slučajno sam ga upoznao tokom života u Beogradu --- mali svet, ili smo Dokse ti i ja preblizu Kevinu Bejkonu!
jooscout jooscout 10:41 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

maksa83
Vest se prvo pojavila na portalu Sputnjika

Šokantno.
Kao što nije moguće napraviti perpetuum mobile, na primer, tako nije moguće "rešiti" problem kvadrature kruga.

Ako je verovati mom poznaniku redovnom profanu na PMF-u, tamo se otpr. jednom nedeljno sa gomilom papira pojavli novi "trisektaš" (njegov izraz). Insistira da bude saslušan i da te njegove papire neko pogleda.


Pričao Dejan Ristanović, kad je Galaksija objavila članak o trisekciji ugla, stiglo tone i tone pošte, naravno sve baljezgarije. Pažnju mu privuče jedno rešenje na pola stranice. On odmah spazi da je tip podelio ugao na nejednake delove, što je bilo manje uočljivo jer je inicijalni bio mali. Odgovori on njemu lepo, to-i-to, kad, stiže mu posle nekog vremena pošiljka od 5 kila sve gusto kucano, a počinje sa: ja sam znao da onaj prethodni dokaz nije dobar, to je bilo samo da vas testiram, pa pošto ste prošli test, da sa vama podelim pravi

Ja više ne obraćam pažnju na "genet'ka dokazala da od bele pčele nasledjuješ boju gaća, a i ona je bila bliski rod sa Džingis-kanom". Ili, kako kaže jedi ovde: "kad počnu da frcaju masne kiseline, ja se samo sklonim".
maksa83 maksa83 11:00 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Ja više ne obraćam pažnju na "genet'ka dokazala da od bele pčele nasledjuješ boju gaća, a i ona je bila bliski rod sa Džingis-kanom"

To verovatno znači da ne veruješ ni u Dr. Jovanino da žena pokupi i posle nosi DNK od svakog muškarca sa kojim je spavala?

Kako mislite ljudi da nauka napreduje ako svaku teoriju paušalno dočekujete na nož...
zilikaka zilikaka 11:15 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

To je redovna pojava već decenijama.

A možete misliti koliko je tek redovna na tehnici.
Tu je mnogo lakše laicima da petljaju i mnogo je veći broj i tih "odabranih".

Najčešče prave perpetuum mobile, al i senzacionalne materijale po pitanju recimo toplotne provodljivosti.

Ja za takve čujem, s vremena na vreme, al redovno imam posla sa raznim prodavcima kojiprodaju čuda neviđena koja mogu uvek sve i nemaju nikakvih ograničenja. Al njima je to bar u opisu posla.
jooscout jooscout 11:25 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

maksa83


Kako mislite ljudi da nauka napreduje ako svaku teoriju paušalno dočekujete na nož...



Ma kako da ne verujem, telegonija je skrivana od naroda zaverama, to sve ovi laminati ročildi i židovi (skraćeno: franjevci) kontrolišu svet.
Prepričam ja mužu, istoričaru, koji o biologiji ne zna ni-šta, i dobijem super vic, ali mnogo nekorektan pa ne smem javno. O tome da li je zebra beli konj sa crnim štraftama ili crni konj sa belim štraftama, te tako mi to uvek bude prva asocijacija a ne smem da podelim.
zilikaka zilikaka 11:29 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

To verovatno znači da ne veruješ ni u Dr. Jovanino da žena pokupi i posle nosi DNK od svakog muškarca sa kojim je spavala?


Auu, pa uz tu teoriju verovatno ide i vic: "Dobro što ne laješ".
jooscout jooscout 11:30 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

zilikaka
To je redovna pojava već decenijama.

A možete misliti koliko je tek redovna na tehnici.


Ovaj je tip inače fizičar.


ps neće link :(
pps fala ipak hoće
maksa83 maksa83 11:30 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

to sve ovi laminati ročildi i židovi

Kad svi ti ljudi stignu još i da majnuju bitkojn booogsvetizna...
maksa83 maksa83 11:31 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

ps neće link :(

Hoće kad skloniš s iz https.
Milan Novković Milan Novković 11:31 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

jooscout
... a ne smem da podelim.

Ja bih nagoveštaj dobrog vica, pa nepričanje oštro kažnjavao
jooscout jooscout 11:36 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Milan Novković
jooscout
... a ne smem da podelim.

Ja bih nagoveštaj dobrog vica, pa nepričanje oštro kažnjavao

U pravu si, i ja bih :)
nikvet pn nikvet pn 11:36 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

nagoveštaj dobrog vica, pa nepričanje


Обавестио модератора.
jooscout jooscout 11:42 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

nikvet pn
nagoveštaj dobrog vica, pa nepričanje


Обавестио модератора.

Prekomerno ponavljanje pitanja izbegnuto te nema suspense.

Pita zebra mamu, mama, jesam li ja beli konj sa crnim štraftama ili crni konj sa belim štraftama, kaže, ne znam sine,imala sam razne momke pre tate, to kad umreš moraš da pitaš Boga.
Umre zebra, pred rajskom kapijom sretne Sv Petra, ponovi pitanje, ovaj kaže ja ne znam to je mnogo komplikovano, moram da pitam Vrhovnog. Ode, vraća se i kaže: ti si crni konj sa belim štraftama. Šta, tako baš rekao? Ne, rekao je: you is what you is, man!

g.radicevic g.radicevic 12:11 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Kao što nije moguće napraviti perpetuum mobile, na primer, tako nije moguće "rešiti" problem kvadrature kruga.


Ček, ček
nije li neki profesor iz Podgorice rešio taj problem, ako me sećanje dobro služi
generator, koji troši cca 600W, a proizvodi neke silne kW. Mis'im nije baš čist perpetumobile, ipak arči tih 600W. Doktorat odbranio na ETF-u i neki mu odavde bili u komisiji....



Milan Novković Milan Novković 12:13 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

jooscout
nikvet pn
nagoveštaj dobrog vica, pa nepričanje


Обавестио модератора.

Prekomerno ponavljanje pitanja izbegnuto te nema suspense.

Pita zebra mamu, mama, jesam li ja beli konj sa crnim štraftama ili crni konj sa belim štraftama, kaže, ne znam sine,imala sam razne momke pre tate, to kad umreš moraš da pitaš Boga.
Umre zebra, pred rajskom kapijom sretne Sv Petra, ponovi pitanje, ovaj kaže ja ne znam to je mnogo komplikovano, moram da pitam Vrhovnog. Ode, vraća se i kaže: ti si crni konj sa belim štraftama. Šta, tako baš rekao? Ne, rekao je: you is what you is, man!


Maestralno
nsarski nsarski 12:13 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Ček, ček
nije li neki profesor iz Podgorice rešio taj problem, ako me sećanje dobro služi


Ma, neko vreme se i Jezdimir Vasiljević hvalio da je izumeo perpetuum mobile. Čak dobi neku lovu za to otkriće od drzave Ekvador.
Neverovatno.
maksa83 maksa83 12:41 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Ovaj je tip inače fizičar.

Odlično je ovo.

Sumirao rasprave sa svim crackpot budalama.
gavros gavros 13:08 16.01.2020

Grbavac i ćopavac

Išli grbavac i ćopavac noću pored groblja i kaže grbavac ćopavcu: Hajdemo kroz groblje ima prečica! Ćopavac odbije i grbavac krene sam kroz groblje i sretne utvaru koja povika: Stoj! Ko ide? - Grbavac. - Šta nosiš? - Nosim grbu! - Daj to ovamo! I skine mu utvara grbu a ovaj se sav preporodio, izašao iz groblja i čeka ćopavca koji ide okolo. Kad eto ti njega, kaže grbavac: - Joj, čovječe sreo sam nekog...
gavros gavros 13:12 16.01.2020

Grbavac i ćopavac

...u groblju i skinuo mi grbu, vidi me, sad sam novi čovjek! A ćopavac odgovara: A joj trebao sam i ja ići, možda bi mi pomagao oko ove moje noge. - Pa hajde pokušaj, kreni ovim putem i vrati se u groblje! I ćopavac krene i sretne utvaru koja povika: Stoj! Ko ide?! - Ćopavac. - Šta nosiš? - Ništa. - Evo ti onda grba!
g.radicevic g.radicevic 13:30 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

Ma kako da ne verujem, telegonija je skrivana od naroda zaverama, to sve ovi laminati ročildi i židovi (skraćeno: franjevci) kontrolišu svet.


Ako smo se već do'vatili sveCkih zavera, nađoše li ovi naši di je konačno taj HAARP, u Bariču, Subotici ili na nekoj planinčini ?
Drugi deo zavere je u imenu ''High Frequency Active Auroral Research Program''. Šta je razlog sakrivanja ovog F u skraćenici?
lakši izgovor, ili neka ujdurma?
A kakve ovo ima veze sa temom?
mis'im kad je već tu, da ga upotrebimo za pravljenje lepog vremena, onda ni tuširanje 'ladnom vodom nije problem,tokom cele godine

katapultican katapultican 17:15 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

maksa83
Vest se prvo pojavila na portalu Sputnjika

Šokantno.
Kao što nije moguće napraviti perpetuum mobile, na primer, tako nije moguće "rešiti" problem kvadrature kruga.

Ako je verovati mom poznaniku redovnom profanu na PMF-u, tamo se otpr. jednom nedeljno sa gomilom papira pojavli novi "trisektaš" (njegov izraz). Insistira da bude saslušan i da te njegove papire neko pogleda.

Podseti me ova priča o broju Pi na svoj maturski rad naslova --- Granična vrednost realne funkcije i njena primena ... i kroz maglu se sećam da sam nešto računao obim kruga 'puštajući' da broj stranica teži beskonačnsoti.
katapultican katapultican 17:21 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

maksa83
Ja više ne obraćam pažnju na "genet'ka dokazala da od bele pčele nasledjuješ boju gaća, a i ona je bila bliski rod sa Džingis-kanom"

To verovatno znači da ne veruješ ni u Dr. Jovanino da žena pokupi i posle nosi DNK od svakog muškarca sa kojim je spavala?

Kako mislite ljudi da nauka napreduje ako svaku teoriju paušalno dočekujete na nož...

Ma!
To je zbog najelementarnije (ljudske) zavisnosti.
katapultican katapultican 17:23 16.01.2020

Re: Spira rešio problem večne mladosti!

zilikaka
To je redovna pojava već decenijama.

A možete misliti koliko je tek redovna na tehnici.
Tu je mnogo lakše laicima da petljaju i mnogo je veći broj i tih "odabranih".

Najčešče prave perpetuum mobile, al i senzacionalne materijale po pitanju recimo toplotne provodljivosti.

Ja za takve čujem, s vremena na vreme, al redovno imam posla sa raznim prodavcima kojiprodaju čuda neviđena koja mogu uvek sve i nemaju nikakvih ograničenja. Al njima je to bar u opisu posla.

Nije to ništa za čuđenje!
Zamisli koliko ljudi veruje da su astronauti bili na Mesecu!?
Da ne veruješ!
denovo denovo 12:10 16.01.2020

On ipak zna!


formula za zdravo telo i zdrav duh


LONČAR U JUTARNJEM: Zagađenja ima ali ne i razloga za paniku! Nisu moja deca u svemiru pa da udišu čist planinski vazduh
Društvo
16.01.2020. 10:21h

Svi mi imamo svoju decu... I moje dete je jutros otišlo u vrtić, školu, fakultet i ja sam izašao... Nisu moja deca u svemiru pa da udišu čist planinski vazduh, rekao je ministar i dodao: Ovako će biti do subote jer nema vetra. Još niko nije izmislio da stvori vetar i da rastera zagađenje


Izvor Kurir.

Svi u svemir na svež jutarnji planinski vazduh!!!

Do tada se zamoljavaju izmišljotitelji da izmisle vetar.

Milan Novković Milan Novković 12:32 16.01.2020

Nači Tim

...ozbiljno bavljenje sportom sa dnevnim obavezama i evo sta se iznedrilo iz svega toga:

Trcanje 40 minuta 3 puta nedeljno. Ovde je samo bitno imati adekvatne patike za trcanje. Potom ide lagano razgibavanje 20-tak minuta i na kraju tusiranje hladnom vodom.

Moj recept - šetanje, po planinama kad može, kafanjering, serije, i ...

... ne samo izbegavanje prepirke sa ženom, nego pokorno klimanje glavom i slušanje na prvu šta mi se kaže, uz Zen mir da mi ne bi skočio neki stres hormon, evo Kasiopeja je spomenula Kortizol, on je indirektni moderator otvaranja pora u crevima, pa pored sve više hrane ulazi i sve više đubreta, umuni roka, pola pametno, pa uništava i nešto zdravih ćelija ...

... i taj Kortizol ti se luči kod svakog stresa, pa i vesele fizičke ativnosti - tvoj reptile brain ne zna da li je značajno povećana fizička aktivnost rezultat voljnog rada, pa može i opušteno, ili te jure hijene, i to one gadne što otkidaju meso dok žrtva još trči (Maksa je prvi počeo), pa ti otvara pore da dobiš što više hrane, i spaseš život, sitno trovanje i kolateralna šteta nisu bitni.

Tuširanje hladnom vodom, sve sam ja to sistematski isčitao onomad, ovo iz knjige, pa zašto je ključ u tuširanju iza vrata, pa umakanje u kadu sa vodom i ledom, u name it ...

... ali, uvek ću ja više tebi zavideti na manje godina i više entuzijazma, nego ti meni na pročitanom, i to tako treba, božja volja.

Evo ga, uživaćeš beskrajno, autor je the debilče neviđeno, al prepametan, polu-lud u ekeperimentisanju na sebi, zabadanju svašta u sebe, stavljanju senzora ispod kože itd.

Evo, pošto si popaljim kas su ženske i eksperimentisanje u pitanju kladim se u ručak da ćeš se 6-12 meseci posle ove knjige:

- Bar jednom umočiti u hladnu vodu u kadi, sa dodatim ledom

- i/ili bocnuti u ime daljeg napretka

The 4-Hour Body: An Uncommon Guide to Rapid Fat-Loss, Incredible Sex, and Becoming Superhuman - Timothy Ferriss.

Nači prepametan, lujka, diploma sa Prinston Univerziteta - Eastern Studies, ja sam mu pročitao samo ovu knjigu, Kindle, al ima još:

Self-help, Physical fitness
Notable works

The 4-Hour Workweek
The 4-Hour Body
The 4-Hour Chef
Tools of Titans
Tribe of Mentors


mariopan mariopan 13:37 16.01.2020

Re: Nači Tim

Tuširanje hladnom vodom...


E, na to me niko naterati neće.

Pre desetak godina morala sam da isperem so iz morske vode, tek izašla iz mora, negde u Bečićima i tuširala se hladnom vodom pod tušem na plaži. Sigurno su tu vodu iz nekog ledenika pokupili i sproveli, mozak mi se smrzo i još se nije odledio, tako da sve drugo mogu ali ovo nikako.
Spiridon Spiridon 13:51 16.01.2020

Re: Nači Tim

tako da sve drugo mogu ali ovo nikako.


e bas zato treba da ga odradis =)

No pain, no gain!


maksa83 maksa83 14:01 16.01.2020

Re: Nači Tim

No pain, no gain!

To uvek ide u paru sa:

Everything's a dildo if you'r brave enough!
docsumann docsumann 14:02 16.01.2020

Re: Nači Tim

Spiridon
tako da sve drugo mogu ali ovo nikako.


e bas zato treba da ga odradis =)

No pain, no gain!




no pain, no again
mariopan mariopan 14:03 16.01.2020

Re: Nači Tim

Spiridon
tako da sve drugo mogu ali ovo nikako.


e bas zato treba da ga odradis =)

No pain, no gain!



Jel mogu deset sklekova umesto ladne vode?
I to mrzim, da se razumemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana