Društvo| Kultura| Politika| Reč i slika| Život

Miodrag Sovilj, Novinar

Nebojša Milenković RSS / 18.11.2019. u 22:58

Aleksandar_Vucic_Miodrag_Sovilj_N1.jpeg 

Miodrag Sovilj je radio svoj posao - časno i pošteno, kao i do sada. Od njega ne treba praviti ni atentatora niti bilo kakvog opozicionog lidera - zato što i jedno i drugo zapravo govori o duboko poremećenom vrednosnom sistemu društva u kom se novinarska čestitost i profesionalizam proglašavaju vanrednom hrabrošću sa jedne, ili napadom na njegovo prevashodstvo kralja, sa druge strane.

Kada bi bilo (to jest kada je bude) profesionalne, medijske solidarnosti, ovako bi ubuduće trebalo da izgledaju apsolutno sve pres konfenencije uzurpatora društva, koji se ovde neosnovano (samo)nazivaju političarima - kako onih na vlasti tako i njihove kvazi opozicije. Kada pres konferencije na kojima se zaista POSTAVLJAJU PITANJA postanu svakodnevica - tek tada će osnovano moći da se sumnja kako ovo društvo jeste na putu nekakvog, pre svega moralnog, a onda i svakog drugog ozdravljenja...

Mislite o tome...



Komentari (280)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 16:38 19.11.2019

Re: 1

Ali kad pitaju Vučića, naprimer, otkud džipovi bez tablica na izborima u Merošini, a on im kaže, Luksemburg, ili vi ste američka televizija, onda sam više iznerviran Vučićem nego njima, iako ih napušava.


Svoji su, ko ih jebe! Oni su nam ga i instalirali. I njega, i Dodika!
maksa83 maksa83 16:41 19.11.2019

Re: 1

Svoji su, ko ih jebe! Oni su nam ga i instalirali. I njega, i Dodika!

Ja mislim da niko nema više slika sa Putinom od Dodika.

Čak ni Putin...

predatortz predatortz 16:43 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Svoji su, ko ih jebe! Oni su nam ga i instalirali. I njega, i Dodika!

Ja mislim da niko nema više slika sa Putinom od Dodika.

Čak ni Putin...




Ma, to je šarada...
maksa83 maksa83 16:44 19.11.2019

Re: 1

Ma, to je šarada...

Šarada, al' vredi kliknuti. Fascinantno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 19.11.2019

Re: 1

To liči na nešto što bi Krstić odvalio onako sa sve sa kamenom facom.

I onda krene da to objašnjava, razvodnjava, racionalizacije, dokazuje....
Gledao ga jednom u nekim jutarnjem programu, neku sličnu budalaštinu vrti, i stvarno se čovek baš iznervira.
Ma koliko bio istreniran da se ne nerviraš, da isključiš to njesra, ne možeš uvek.
Nešto pređe granicu očekivanog.
predatortz predatortz 16:50 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Ma, to je šarada...

Šarada, al' vredi kliknuti. Fascinantno.


Ja to čak i razumem. Predsednik jednog entiteta, koji ima nameru da osamostali taj entitet, koristi svaku priliku da se slika uz najveće svetske face. Bar one sa kojima to može.
maksa83 maksa83 16:56 19.11.2019

Re: 1

Predsednik jednog entiteta, koji ima nameru da osamostali taj entitet, koristi svaku priliku da se slika uz najveće svetske face.

Od tih svetskih faca posle Putina najviše slika ima sa Vučićem.

Ali ja TO recimo kapiram (ozblijno), Predsednik RS - ko god da je - ima od tamošnjeg naroda očekivanja da bude blizak sa Predsednikom Srbije - ko god da je, to mi je nekako normalno.

E sad što su obojica degeni, jebiga...
predatortz predatortz 16:58 19.11.2019

Re: 1


Ali ja TO recimo kapiram (ozblijno), Predsednik RS - ko god da je - ima od tamošnjeg naroda očekivanja da bude blizak sa Predsednikom Srbije - ko god da je, to mi je nekako normalno.


Slažem se.

E sad što su obojica degeni, jebiga...


Jbga... Nije da nisu.
mariopan mariopan 17:04 19.11.2019

Re: 1

alselone
Zar ni malo ne smrdi što na SBB samo za kanale iz RS nema mesta?


Smrdi nego šta i to dobro smrdi i jasno je zašto.

Ali to ne menja činjenicu da se informirati u srbiji danas možeš ili preko amerikanca ili preko arapina crnog.

...ili u staklenu kuglu da gledaš
dobrica0514 dobrica0514 17:08 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Sad kad si mi objasnio da je to zbog uspostavljnja reda, malo mi lakše, a i počelo je da mi se sviđa.

Samokovska reka na Kopaoniku inače.


Ooooo, jebo im ja mater za to betoniranje rečica.
dobrica0514 dobrica0514 17:15 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Eno Čeda kao čuvar vatre nastavlja borbu naricajući nad Vučićevom zdravstvenom sudbinom.

Kaže danas na nekom gostovanju "ja se oduvek usuđujem da idem tamo gde drugi ne smeju".

A Krstić u Vučićevoj bulji pokušava da ga izgura onako nogom, pritisnut slepim crevom s desna i Sarapom odozgo, Marićem s leva... Kongrese tamo organizuju.

A kada se samo setim kako smo se kleli u Krla!
dobrica0514 dobrica0514 17:21 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Znatan broj stanovnika Srbije ima želju da nekad baci oko i na te kanale.

Iskreno, ne znam odakle ti taj podatak o znatnom broju. Kada bih gledao stvar po sebi i mojoj čak i široj okolini znatan broj stanovnika ne gleda televizuju uopšte.

Ponuda se može i tražiti, zar ne?

Stvarno ne bih da špekulišem oko toga i zapravo ne znam ništa osim onog što tamo piše. Proizvođač programa valjda treba da nudi program distributeru.

Za celu sliku treba ipak pitati tog novog zastupnika tih kanala šta se tu desilo i zašto ih nema na SBB-u, tj. to je adresa od koje bih krenuo.

Ti i tvoja okolina niste referentni za procenjivanje ko šta gleda na TV.
Što se tiče ovoga drugoga - u vezi provere o nedostajućim kanalima ... pa zašto bi se dangubilo kada je sve jasno odavno.
Sa treće strane - jedino tu, kakva god da je ta američka televizija, to je jedino mesto gde se mogu izbeći hvalospevi o aktuelnim kolosalnim uspesima Vučića i njegovih.
maksa83 maksa83 17:26 19.11.2019

Re: 1

Ti i tvoja okolina niste referentni za procenjivanje ko šta gleda na TV.

Pa to ti kažem, lične vizure su besmislene, tako sam i ja neubeđen u broj od milion ljudi u Srbiji koji su nesrećni što već tri meseca ne mogu na SBB-u da gledaju Dodikovizije...
predatortz predatortz 17:31 19.11.2019

Re: 1

Pa to ti kažem, lične vizure su besmislene, tako sam i ja neubeđen u broj od milion ljudi u Srbiji koji su nesrećni što već tri meseca ne mogu na SBB-u da gledaju Dodikovizije...


Opet si promašio suštinu! Od svih televizija iz regiona, SBB se jedino ne želi da otvori za tv kuće iz RS. To je veoma indikativno.

Uzgred, BN je medij na kom se Dodik najviše kritikuje. Bezmalo, kritika Dodika je postala svrha postojanja te medijske kuće.
Dovoljno je otići na njihov sajt i pregledati naslove da bi se uverio u istinitost moje tvrdnje.
mariopan mariopan 17:33 19.11.2019

Re: 1

hoochie coochie man

Ako je neko protivnik onoga čiju politiku ni sam ne podržavam, to ne mora znači da je taj objektivan, dobronameran, ili da mi je saveznik.

Nema tu spora.
N1 je sve osim dobronameran i nepristrasan.Pre neki dan sam ga opisao i kao antisrpski.
Negodovao je neko ali zaista se može ta teza braniti.

Ali, ako se ima volje, živaca, da se propaganda odvoji od informacije, na N1 se zaista mogu čuti najobjektivnije informacije.
Sovilj je ovoga uzdrmao, ozbiljno, ali to uopšte ne znači da će taj isti neće Sovilj loviti neku grešku kako bi srpsku stranu ocrnio, naročito poredeći je sa drugima.

Ali, ni to što Sovilj lovi srpske minuse, a žmuri na srpske pluseve, (ima i toga, samo ih N1 ne vidi) ne znači da ovoga nije uzdrmao, niti da je loše to što ga je uzdrmao.

Bolje bi bilo da ga drma RTS, ali, daj šta daš.

Slažem se.

Živimo u takvom medijskom mraku i banana državi da ovde svi imaju neki svoj intetes, samo treba ukrštati informacije, razgrnuti mrak i od delova moguće istine napraviti svako za sebe neku moguću i relativno tačnu informaciju.

Naprimer, kad AV govori o bilo čemu kao o velikom uspehu ja "čujem" kako je velika katastrofa na vidiku ili nas je vć "usrećila" pa treba narod ubediti da je to dobro za njega.

I ako se oslonimo na svoja protekla iskustva, plus od koga dolazi, najmanje ćemo grešiti.

Verujem svojim instiktima više nego bilo kojim vestima.
maksa83 maksa83 17:41 19.11.2019

Re: 1

Opet si promašio suštinu! Od svih televizija iz regiona, SBB se jedino ne želi da otvori za tv kuće iz RS. To je veoma indikativno.

Mislio sam da smo utvrdili da je BN (i ostali) odlučila da je više ne zastupa i emituje SBB nego Telekom, a odnos Telekoma i SBB-a ti je praktično odnos SNS-a i SBB-a, i ne bih očekivao tu puno neke ljubavi i saradnje. Čak mogu da zamislim i verziju u kojoj je Telekom kao i ti prebrojao tih milion zainteresovanih i odlučio da je bolje da on ima ekskluzivno emitovanje tog programa da bi taj milion prešao kod njih, to bi bilo potpuno u skladu sa tvrdom monopolističkom politikom koju vode na svim poljima od kad postoje.

Telekom ti je inače jedan od poslednjih bastiona komunističke državne firme sa svim atributima.

Uzgred, BN je medij na kom se Dodik najviše kritikuje. Bezmalo, kritika Dodika je postala svrha postojanja te medijske kuće.
Dovoljno je otići na njihov sajt i pregledati naslove da bi se uverio u istinitost moje tvrdnje.

Preskočiću, ali ti verujem. Onda je odrednica "Dodikovizija" moja greška.

Edit: Pogledao ipak ovlaš - tamo optužuju Dodika da uvodi RS u NATO, što je, imajuć u vidu koliko se ovaj slika sa Putinom i kači za Rusiju najblaže rečeno vrlo upitno viđenje.
dobrica0514 dobrica0514 17:53 19.11.2019

Re: 1

maksa83

...
Edit: Pogledao ipak ovlaš - tamo optužuju Dodika da uvodi RS u NATO, što je, imajuć u vidu koliko se ovaj slika sa Putinom i kači za Rusiju najblaže rečeno vrlo upitno viđenje.

Čekaj - ti si u politici počeo da tražiš logiku?!
Politika se zasniva na dva osnovna principa - ko dalje pljune i ko masnije slaže.
predatortz predatortz 17:55 19.11.2019

Re: 1

Edit: Pogledao ipak ovlaš - tamo optužuju Dodika da uvodi RS u NATO, što je, imajuć u vidu koliko se ovaj slika sa Putinom i kači za Rusiju najblaže rečeno vrlo upitno viđenje.


Videćemo. Koplja du se lomila oko aktivacije MAP-a (pristupni akcioni plan, korak pre punopravnog člansva neke zemlje u NATO). Dodikivi su to, za svog prošlog mandata, potpisali da će aktivirati MAP, pa sad osporavali.
Dodik tvrdi da je postignut kompromis, da to ne podrazumeva članstvo, Bošnjaci i Hrvati nešto mrse, ni oni nisu određeni. SDS Dodika tuče njegovim oružjem - anti-nato narativom koji mu se sad vraća kao bumerang.
Uzgred, nisam baš ubeđen da bi Putin bio mnogo protiv da BiH i Srbija stupe u NATO. Tu njegov upliv ne bi prestao, samo bi postao upliv (i) u NATO.
maksa83 maksa83 18:02 19.11.2019

Re: 1

Uzgred, nisam baš ubeđen da bi Putin bio mnogo protiv da BiH i Srbija stupe u NATO. Tu njegov upliv ne bi prestao, samo bi postao upliv (i) u NATO.

Celo aktuelno rusko džaranje po Balkanu, kao i ratovi devedesetih, se vode oko ulaska ili neulaska Balkana u NATO.

Inače, pročitao sam opet šta kaže direktor BN, pa da kopipejstujem:

Generalni direktor Radio-televizije BN Vladimir Trišić UNS-u je rekao da su ovi kanali 1. aprila ove godine svoja prava za distribuciju u Srbiji, komercijalno i ekskluzivno ustupili Telekomu Srbije. Kako UNS saznaje Telekom Srbija dao je bolju komercijalnu ponudu za emitovanje ovih televizija na teritoriji Srbije od SBB-a.


Zašto su im dali ekskluzivna prava? Računam da ako hoćeš da budeš što gledaniji onda zadržiš ekskluzivna prava, i onda možeš da sklapaš dilove sa SBB-om, Telekomom, sa kim god hoćeš. Ako je Telekom insistirao na ekskluzivnim pravima (što taaaako liči na njih) onda to nije lepo ni rodoljubivo i zapravo oni tako opstruiraju emitovanje RS kanala širem auditorijumu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:15 19.11.2019

Re: 1

Kaže tamo:


kaze tamo i ovo

„SBB nikad nije želeo da u svoju analognu ponudu uvrsti RTRS, a uvrštavao je druge TV stanice iz Bosne i Hercegovine. RTRS od 2015. godine emituje i drugi program, a SBB nije želeo sve ovo vreme da ga uvrsti u svoju ponudu za teritoriju Srbije“, rečeno je UNS-u RTRS-u.


ne bih bas rekao da je u pitanju 'fleksibilno tumacenje'

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:23 19.11.2019

Re: 1

Ne verujem da ne postoji preklapanje i da je to zabranjeno, a i čudno bi mi bilo da evo BN recimo, ima išta protiv da ga ima i na SBB i kod Telekoma.


pa vidi, meni su recimo iz istog razloga skinuli prosle godine rts - kao rts im uveo 20x vecu taksu. mislim, ok, to jeste tacno. samo jos nisam ukapirao ko na tome 'puca sebi u nogu'

rts jer su mi samoinicijativno zabranili da mi ispiraju mozak; sbb koji se nije potrudio da plati (citaj: da mi obezbedi ispiranje mozga); ili ja koji sam ostao bez rts-a...



tako da mi je ostalo da se vratim na hrt, koji su mi pustili ponovo, posle dve godine pauze...

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:23 19.11.2019

Re: 1

duplo
angie01 angie01 20:36 19.11.2019

Re: 1

Jasno da tebi lično ne treba taj kanal, ali da li generalno vidiš problem u tome?


koji bi to problem bio?

..ja ne znam koji su kanali BiH, a koji RS,...al na nekima koje SBB ima u paketu, uredno idu vesti, prilozi, emisije, sa dodikom, iz Banajlike i slicno,...ono malo sto sam ponekad gledala, nisam videla neku razliku sa ovim nasim domacim,...ne znam koji bi njihov kanal bio tzv objektivan, jer na svima idu neke slicne stvari.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:38 19.11.2019

Re: 1

Ali ja TO recimo kapiram (ozblijno), Predsednik RS - ko god da je - ima od tamošnjeg naroda očekivanja da bude blizak sa Predsednikom Srbije - ko god da je, to mi je nekako normalno.

E sad što su obojica degeni, jebiga...


koliko meni javilo preko n1, dodik nije predsednik rs.

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:41 19.11.2019

Re: 1

Inače, pročitao sam opet šta kaže direktor BN, pa da kopipejstujem:


samo onaj poslednji paragraf u kome se pominje 2015. po drugi put propustas.
jebi ga, kao n1 kanale iz srpske.

angie01 angie01 20:42 19.11.2019

Re: 1

Ja sam zadovoljan SBB korisnik od 2003. godine, i ne nameravam tu ništa da menjam iako mi Telekomova kanta stoji u ormanu do ulaza u stan već 3 meseca, bez da su dobili 51% saglasnosti.


sve isto- s tim sto smo mi prvo bili na IKOMU i to je bilo super, pa ga kupio SBB i nudio nam neke nove pakete, ali skuplje- a skoro iste sa onim koji smo imali, barem po kanalima koje gledamo-, mi nismo hteli da menjamo i sada nam ostao stari IKOM paket, po staroj ceni:),...a ovi iz telekoma su prvo probali da dobiju saglasnost, recimo prosle godine, i kada je nisu dobili, samo su siledzijski dosli pre par meseci i nakacili kutiju.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:44 19.11.2019

Re: 1

..ja ne znam koji su kanali BiH, a koji RS,...al na nekima koje SBB ima u paketu, uredno idu vesti, prilozi, emisije, sa dodikom, iz Banajlike i slicno,...ono malo sto sam ponekad gledala, nisam videla neku razliku sa ovim nasim domacim,...ne znam koji bi njihov kanal bio tzv objektivan, jer na svima idu neke slicne stvari.


ajde da ti nacrtam, jer tebi treba crtati za razliku od makse (koji je samo bezobrazan).

zamisli da telekom izbaci iz ponude sve kanale iz 'regiona' (jebali vas regionci); i umesto toga ponudi ti 200 ruskih kanala.

jel bi ti bilo svejedno?

po maksimom principu - 'ako su platili, nema veze, komercijalni deal...
neka gleda ko sta hoce; ja ionako retko ukljucujem tv'




Bili Piton Bili Piton 20:48 19.11.2019

Re: 1

angie01


sve isto- s tim sto smo mi prvo bili na IKOMU i to je bilo super, pa ga kupio SBB i nudio nam neke nove pakete, ali skuplje- a skoro iste sa onim koji smo imali, barem po kanalima koje gledamo-, mi nismo hteli da menjamo i sada nam ostao stari IKOM paket, po staroj ceni:),...a ovi iz telekoma su prvo probali da dobiju saglasnost, recimo prosle godine, i kada je nisu dobili, samo su siledzijski dosli pre par meseci i nakacili kutiju.


Identičan slučaj. Vrebaju penzionere uglavnom koje smuvaju za tih 51% saglasnosti stanara, samo što smo ih naterali da tu kutiju, koju jesu siledžijski nakačili, postave malo ljudskije. Isplatilo se, jedino što su burgijali i pravili haos još dodatna dva dana posle.
angie01 angie01 20:51 19.11.2019

Re: 1

Misliš asfalitrano...

Ali čemu, jebote


to je ta ljakse "estetika"- da se ne vidi zemlja, sve se asfaltira, poplocava-da bude cisto:(.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 19.11.2019

Re: 1

koji bi to problem bio?

..ja ne znam koji su kanali BiH, a koji RS


E pa onda je u redu, ako ti ne znaš koji je kanal jednih a koji drugih, onda je svejedno koje prenose.

Ako ti ne znaš, pa ko će onda znati jbt!
Bili Piton Bili Piton 20:53 19.11.2019

Re: 1

angie01
sve se asfaltira, poplocava-da bude cisto:(.


I uprkos tome, padne kiša i ne znaš gde da prodješ od blata.
angie01 angie01 21:04 19.11.2019

Re: 1

zamisli da telekom izbaci iz ponude sve kanale iz 'regiona' (jebali vas regionci); i umesto toga ponudi ti 200 ruskih kanala.


svako ima pravo da uzme provajdera, cija mu ponuda odgovara,...u onim ugovorima pise da provajder ima pravo da promeni kanale u paketu- to obicno radi zbog licne racunice, kada provali da moze jeftinije da prodje nekom zamenom, ili da neke kanale prebaci u skuplji paket- iz istih razloga.

nama je tako dva puta premestan CI-crime investigation, koji ja volim da gledam, al smo posle dobili promociju novih paketa, pa smo uz IC, dobili jos neke koji nisu losi....a za sica razliku.

to sto ti srtas, je bez talenta, pa se ne vidi sta je na crtezu,...a i ne razumes napisao- nisam nista niti negirala, niti spocitavala, samo sam iskazala svoje iskustvao sa bosanskim kanalima,...i lepo rekla da ne znam sta je tu sta, jer je sve slicno.
freehand freehand 21:04 19.11.2019

Re: 1

Zašto su im dali ekskluzivna prava? Računam da ako hoćeš da budeš što gledaniji onda zadržiš ekskluzivna prava, i onda možeš da sklapaš dilove sa SBB-om, Telekomom, sa kim god hoćeš. Ako je Telekom insistirao na ekskluzivnim pravima (što taaaako liči na njih) onda to nije lepo ni rodoljubivo i zapravo oni tako opstruiraju emitovanje RS kanala širem auditorijumu.

Cela ta priča o Telekomu (Super Nova) i SBB je ipak malo komplikovanija i dvodimenzionalna u stvari.
Prvi nivo, o kome se uglavnom ne govori jeste ekonomski i u pitanju je žestok rat za tržište gde su na sceni poslednji potezi u ukrupnjavanju kapitala i udela kupovinom malih i srednjih operatera. Razlika je u tome što je Telekom državna firma i akvizicije odnosno gangsteraj sa kupovinom Kopernikusa nivo su antidržavnog zločina po količini ukradenih para pa retransferisanih dobrim delom za kupovinu drugih televizija.
Drugi nivo je politički, odnosno propagandni gde se širi ili sužava, već u zavisnosti od potrebe, prostor za protok informacija i plasiranje sopstvenog propagandnog sadržaja.
Elem, na tržištu je pored Telekoma koji je žestoko zagrizao u optičku mrežu a pokušava da otme i parče bežičnog kolača, ostao SBB koji i dalje ima većinsko pokrivanje i patuljak među njima Orion.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 19.11.2019

Re: 1

angie01
Misliš asfalitrano...

Ali čemu, jebote


to je ta ljakse "estetika"- da se ne vidi zemlja, sve se asfaltira, poplocava-da bude cisto:(.


Ne razumem se u estetiku, ali ova fotografija drveća zalivenog asfaltom stvara neku teskobu kod mene.
Na stranu što će taj asfalt da se digne i ispuca za koji mesec, što je odlično za saplitanje.

zilikaka zilikaka 21:08 19.11.2019

Re: 1

I uprkos tome, padne kiša i ne znaš gde da prodješ od blata.

Da, izgleda da su poremerili tokove vode.
Čujem od sestre koja se bavi nekretninama, da su na Tašu načisto naebali zbog toga. Voda nema gde, pa pravo u objekte.
Nego, stvarno me zanima, kako ovo i slična drva dobijaju vodu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:12 19.11.2019

Re: 1

to sto ti srtas, je bez talenta, pa se ne vidi sta je na crtezu,..


tebi ne vredi ni crtati.
angie01 angie01 21:16 19.11.2019

Re: 1

ali ova fotografija drveća zalivenog asfaltom stvara neku teskobu kod mene.


pa normalno, oni koji vole da ubijaju drvece, nije im strano da ih zalivaju asfaltom- ko da su ga okovali.
angie01 angie01 21:17 19.11.2019

Re: 1

tebi ne vredi ni crtati.


zavisi ko crta,...tebi ne vredi da se covek obrati normalno.
alselone alselone 21:40 19.11.2019

Re: 1

Misliš asfalitrano...




Mislim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 19.11.2019

Re: 1

Nego, stvarno me zanima, kako ovo i slična drva dobijaju vodu.


Dovijaju se :)

A komplikovano pitanje si postavila.
Prvo, ne bi mogla svaka biljka da živi okovana asfaltom, poStoje biljke koje zahtevaju više i one koje se mogu zadovoljiti manjom količinom vode, zatim, deo vode se sliva sa grana niz deblo i curi dole u zemljište, zatim, voda u zemljištu se kreće u svim pravcima (zamisli sunđer) pa deo potrebne vode dospe do korena i odozdo, sa strane, zatim, deo potrebne vode biljka usvaja i preko lista....
Malo po malo, nakupi se, a kad je oskudacija malo se i stisne :)

Da joj je udobno sa kragnom od asfalta, nije, al što reče Srki, razbiće ona to uskoro :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:00 19.11.2019

Re: 1

maksa83


E sad što su obojica degeni, jebiga...


Odusevljavaju me geniji koji ne citaju vijesti u novinama, ne gledaju TV ali daju samouvjereno ocijene o ljudima i dogadjajima.
Razumijem da mozes ocijenjivati rezultate Vuciceve vlast. Zivio si u Srbiji i prije njegove vladavine, kao i sada, kad je on apsolutna vlast. Mozes porediti.
Ali na osnovu cega procijenjujes stanje u RS?

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:13 19.11.2019

Re: 1

predatortz



Jbga... Nije da nisu.


Predo, dobro poznas stanje u RS a vidim da polazes nade u Sarovica.
Znas li da li je Sarovic tuzio Dodika za klevetu zbog jos nerazjasnjenog ubistva Riste Jugovica.
Dodik je svojevremeno izjavio da Tuzilastvo BiH ima izjavu, da li Zdrale ili Eleza, ne sjecam se vise, da je jedan od narucioca ubistva Jugovica Mirko Sarovic. Sarovic trazio izvinjenje ili ide tuzba. Nisam vidio ni jedno ni drugo.
maksa83 maksa83 22:16 19.11.2019

Re: 1

Ali na osnovu cega procijenjujes stanje u RS?

Nemam pojma o čemu haluciniraš, pošto nigde nisam procenio stanje u RS.
alselone alselone 22:20 19.11.2019

Re: 1

Treći pol, drugarice i drugovi, prezentujem vam treći pol

maksa83 maksa83 22:21 19.11.2019

Re: 1

koliko meni javilo preko n1, dodik nije predsednik rs.

Izvini. Vlasnik.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:25 19.11.2019

Re: 1

maksa83
koliko meni javilo preko n1, dodik nije predsednik rs.

Izvini. Vlasnik.

Po cemu zakljucujes?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 19.11.2019

Re: 1

Nego, stvarno me zanima, kako ovo i slična drva dobijaju vodu.


Tako što ovaj asfalt brzo ispuca i onda voda curi gde treba.
Zezam se, ali verujem da nisu koristili Siku da zadihtuju rupu u asfaltu oko korena drveta.

edit: vidim da je kolega huči to već objasnio sa stručnog aspekta. Snaći će se drvo već nekako.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:36 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Ali na osnovu cega procijenjujes stanje u RS?

Nemam pojma o čemu haluciniraš, pošto nigde nisam procenio stanje u RS.

Pa haluciniram zbog toga sto si najodgovornijeg politicara u RS nazvao degenom. Cak tvrdis da je on i vlasnik RS. Nekako mi logicno da znas rezultate profesionalne aktivnosti nekog za koga znas da je degen.
Inace, o Dodiku Stanko Cerovic kaze slijedece:"Jedini darovit političar je Milorad Dodik, možda najdarovitiji na cijelom području Jugoslavije od raspada do danas. Da Bošnjaci imaju nekoga sličnog, možda bi Bosna mogla da se izvuče. Svi bi trebali da se ugledaju na njegov stav: da prestanu sa histerijom, mržnjom i optužbama, da se oslobode stranaca, da mirno definišu šta je realno i dobro za svakoga, pa strpljivo, sa razumijevanjem uprkos tragedijama, da grade polako ono što se može napraviti."
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:46 19.11.2019

Re: 1

zilikaka
I uprkos tome, padne kiša i ne znaš gde da prodješ od blata.

Da, izgleda da su poremerili tokove vode.
Čujem od sestre koja se bavi nekretninama, da su na Tašu načisto naebali zbog toga. Voda nema gde, pa pravo u objekte.
Nego, stvarno me zanima, kako ovo i slična drva dobijaju vodu.

A da vidiš gejzire kod mene na Mirjevu, sine, ko na Islandu. Posle svake veće kiše krene da izbija voda iz svih šahtova, naravno, nasred ulice kojom prolaze autobusi i ostali saobraćaj. I što je strmija ulica to su gejziri veći i lepši. I to se meša sa kanalizacijom pa se razređena govna razlivaju po ulici i trotoarima i onda to tako strašno dismr kad se osuši, da umreš. I ljudi tuda prolaze, preskaču, kola se kupaju u tome, užas blagi. Ne sećam se da je tako bilo dok sam ja živeo tu, nego poslednjih godina se izgradilo boga oca zgrada, a odvod kišnice i drugih podzemnih voda prethodno nije rešen. I sad imaš Jelouston u predgrađu glavnog grada, doduše mavo govnjiv, ali nema veze.

maksa83 maksa83 22:51 19.11.2019

Re: 1

Pa haluciniram zbog toga sto si najodgovornijeg politicara u RS nazvao degenom. Cak tvrdis da je on i vlasnik RS. Nekako mi logicno da znas rezultate profesionalne aktivnosti nekog za koga znas da je degen.

Rezultat njegovih aktivnosti je nagomilano nemalo lično bogatstvo (i šire porodice) pošto je iznad i izvan svih zakona već decenijama. Neka kao bosanska varijanta Mila Đukanovića samo sa manje šlifa, više onako međeđe-siledžijski. Muljator, folirant, lažov (npr. voli da priča da je bio u Vojsci RS a zapravo nikad cokule nije obuo).

Ti se loži na njega do mile volje, ali ja ne bih trošio više vremena na Dodik Mila.
maksa83 maksa83 23:19 19.11.2019

Re: 1

Treći pol, drugarice i drugovi, prezentujem vam treći pol

Kada si prvi put primetio da si Vojvođanin?

Nego vidi ovo:

Secretive energy startup backed by Bill Gates achieves solar breakthrough

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:37 19.11.2019

Re: 1

maksa83
Pa haluciniram zbog toga sto si najodgovornijeg politicara u RS nazvao degenom. Cak tvrdis da je on i vlasnik RS. Nekako mi logicno da znas rezultate profesionalne aktivnosti nekog za koga znas da je degen.

Rezultat njegovih aktivnosti je nagomilano nemalo lično bogatstvo (i šire porodice) pošto je iznad i izvan svih zakona već decenijama. Neka kao bosanska varijanta Mila Đukanovića samo sa manje šlifa, više onako međeđe-siledžijski. Muljator, folirant, lažov (npr. voli da priča da je bio u Vojsci RS a zapravo nikad cokule nije obuo).

Ti se loži na njega do mile volje, ali ja ne bih trošio više vremena na Dodik Mila.

Sto jes, jes. Drugaciji odgovor nisam ni ocekivao. Oni koji vjeruju niti traze, niti im treba, bilo kakav dokaz.
Laku noc Makso.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:34 20.11.2019

Re: 1

Nego, izmače mi objašnjenje iznete teze: zašto je N1 - antisrpska (osim što sbb neće ili ne može, to je i dalje pod velom tajne, da prenosi bosanske tv kanale u Srbiji (priznajem odma da, kao Srbin iz Srbije, ne bih mogao da dočaram koliko me zbog toga zabole organ za srpstvo)).

Ne znam kakvi su tv kanali po Bosni, ali kad sam bio letos na Tari, pa upalio televizor uveče, kad su deca zaspala a dok je žena prala sudove i cepala drva za vatru, ono što se moglo primiti je bilo blagi užas. Nisam siguran da li je to bilo preko antene, ili kabla, možda je antena, što bi valjda opravdalo toliki krš. Ali ako su u Bosni tv stanice bar iste takve, razumeo bih što neko neće to sranje da stavlja u ponudu).


alselone alselone 08:34 20.11.2019

Re: 1

Nego vidi ovo:

Secretive energy startup backed by Bill Gates achieves solar breakthrough


Video i smorio se posle par pasusa.

- Secretive energy startup - ovo je poznata tehnologija preko 10 godina
- discovered a way to use artificial intelligence - blah, više i AI guraju i gde treba i gde ne treba
- capable of reaching temperatures that are roughly a quarter of what you'd find on the surface of the sun - jako pompezno rečeno i nisam siguran koliko tačno.

angie01 angie01 09:35 20.11.2019

Re: 1

osim što sbb neće ili ne može, to je i dalje pod velom tajne, da prenosi bosanske tv kanale u Srbiji


Pajke, sbb ima bosanske kanale u ponudi-ne jedan, dva,...nego nekoliko-ne znam koliko ih uopste ima na terenu i da li je neki propusten,...a rekoh, ne mogu da provalim koji su bas ono bih, a koji rs- jer su im programi slicni- uglavnom, nikakvi,...a i dodik se uredno vrti,...tako da ne znam zbog cega je kuknjava da ih nema.


zašto je N1 - antisrpska


zato sto ima N1 i Ns, i to na prva dva mesta na listingu, a to su jedini kanali koji nisu prorezimski i na kojima se govori o problemima u Srbiji i kritikuje vlast, na njima je presing, Utisak, 360 stepeni,...i zato ga ptriJotske snage proglasavaju antisrpski, a vlast opstruise provajdera,....zato je mts- cudno kupljen od kopernikusa-nasom lovom al za privatnog vlasnika-, silom-bez dozvole stanara, kacio kutije za svoj signal po zgradama, jer on nema ove kanale u ponudi,...ideja je da se spreci sve sto nije u istom horu sa infomer/kurir/pink/rts,studiob/kopernikus/hepi,...i ostale bljuzga tonove- koji su onda valjda pravi srpski mediji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:44 20.11.2019

Re: 1

sbb ima bosanske kanale u ponudi-ne jedan, dva,...nego nekoliko

Ma da, bosanske.
A pošto uopšte ne postoji problem sa Bosnom, pošto ona uopšte nije podeljena po nacionalnim linijama, onda je sve to bosansko.
Šta nas briga što muslimanskih ima ne jedan, ne dva, nego nekoliko, a srpskih ni jedan, napravimo se da to ne vidimo i sve bude super.

Ili, još nam je lakše ako stvarno ne kapiramo.

O kako je lepo biti....
predatortz predatortz 10:14 20.11.2019

Re: 1

Ma da, bosanske.


A da ipak probamo da im objasnimo?
Možda shvate ovaj pristup:

Provajder emituje ne znam koliko srbijanskih kanala na terenu (), ali neće da prenosi, ili neće da plati prava prenosa, ni za jedan kanal iz Vojvodine.

Slutim da bi, baš na tom N1, nastala takva kolosalna dreka da je ova moja hipotetička situacija tačna.
angie01 angie01 10:15 20.11.2019

Re: 1

Ma da, bosanske.
A pošto uopšte ne postoji problem sa Bosnom, pošto ona uopšte nije podeljena po nacionalnim linijama, onda je sve to bosansko.
Šta nas briga što muslimanskih ima ne jedan, ne dva, nego nekoliko, a srpskih ni jedan, napravimo se da to ne vidimo i sve bude super.


ovo je tvoja percepcija- nije moja,...i ne vidim u cemu je frka, za tebe- prikljucis se na mts i da te bog vidi,...a ja cu na sbb i gledam sto mene zanima.

Ili, još nam je lakše ako stvarno ne kapiramo.


sta treba da kapiram- da ne pravim razliku u nacionalistickom pristupu,...mene zabole za taj pristup,...u stvari, vrlo ga se gnusam,...sa svim zlom koje je ucinio i jos mu nije dosta.


O kako je lepo biti....


ovo je tvoj sound track,...po vecini stvari koje ovde pise, tako da ne podmeci drugima,

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:24 20.11.2019

Re: 1


Provajder emituje ne znam koliko srbijanskih kanala na terenu (), ali neće da prenosi, ili neće da plati prava prenosa, ni za jedan kanal iz Vojvodine

Ili direktnije, prenosi samo srpske iz Bosne, a nema muslimanskih ni hrvatskih.
Da li bi Endži rekla, ma u redu je, to je bosansko?:)

Jbt, pa što makar nema trunke iskrenisti pa da se kaže e baš volim što nema srpskih, nego ovako, kao, ma ne vidim ja problem.
angie01 angie01 10:40 20.11.2019

Re: 1

Da li bi Endži rekla, ma u redu je, to je bosansko?:)

Jbt, pa što makar nema trunke iskrenisti pa da se kaže e baš volim što nema srpskih, nego ovako, kao, ma ne vidim ja problem.


vidi- ove bezobrazluke ostavi za svoju zenu, familiju, prijatelje- ako vole da im se tako obracas,...sa sve tim ucitavanjem animoziteta prema Srbiji, srpstvu,...jer nije izrazena nacionalisticka euforija.

ako ne mozes da uklaviris, prihvatis, ispostujes i razumes, da postoje ljudi van tvog nacoskog profila, to jos uvek ne znaci da imas prava da ih vredjas.

...pri tome, ja svojim stavom ne ugrozavam nikog, ne izazivam nerede, ratove, krvoprolica i ostala sranja,...pa tako ni tebe,...dok to tvoje vitlanje, je vec istorijski vise puta dokazalo, koliko je opasno po sve ostale...izmedju ostalog, kljucno je bilo gorivo u ratovima devedesetih, a sada u ovom sranju koje je posledica svog tog uzasa i dalje vrlo opasno deli drustvo i odrzava ga u bolesnoj tenziji, s jedne strane insistiranjem na nekoj nacionalnoj cistoci i njenim interesima, sto je samo po sebi destruktivno, narocito s obzirom na okolnosti, a sa druge, upiranjem prstom u "neprijatelja", "izdajnika" i "autosovinistu placenika",...jer ne deli takve "ljudske" vrednosti.
svarog svarog 11:47 20.11.2019

Re: 1

ovo je tvoja percepcija- nije moja,...i ne vidim u cemu je frka, za tebe- prikljucis se na mts i da te bog vidi,...a ja cu na sbb i gledam sto mene zanima


Ovo je važno. Zato i nisam protiv toga što Telekom razvlači kablove po zgradama, jedino što je malo kaubojski, ali tako razbija monopol SBB-a. Dugo je SBB držao preko 50% distribucije medijskih sadržaja dok je druga polovina bila prilično razuđena. Sada faktički imamo duopol jer je nakon akvizicija Telekom pokupovao ovu drugu polovinu tržišta. Problem je politička agenda koju obe grupacije zastupaju i njihov konflikt, pa tako nemaju nikakvu saradnju, da kupuju jedni od drugih programe. Jbg daleko smo mi od civilizovanog tržišta
alselone alselone 11:51 20.11.2019

Re: 1

Problem je politička agenda koju obe grupacije zastupaju i njihov konflikt, pa tako nemaju nikakvu saradnju, da kupuju jedni od drugih programe. Jbg daleko smo mi od civilizovanog tržišta


I super što su suprotstavljeni, tako se zapravo bore jedni protiv drugiih pa mi zapravo imamo odličnu uslugu za malu cenu. U civilizovanom tržištu se provajderi lepo ukartelišu pa dignu cene a smanje kvalitet, ko u Americi recimo, pa im je do skora ono što mi plaćamo 30 dolara koštalo 150.
svarog svarog 12:09 20.11.2019

Re: 1

Pitanje je kako će ići to sa cenovnom konkurencijom. Za sada ne vidim neko smanjenje cena osim preko akcija za nove korisnike.
Za sada se bore uglavnom tako što premijum sadržaje guraju na kanale koje nema konkurencija, (SBB utakmice reprezentacije ili Senke gura na nS),a Telekom na supernovu i star (daleko siromašniji program ali kao najavljuju investicije). Fora je da ti ne možeš čak ni da doplatiš da gledaš konkurentski kanal. Recimo Radijus vektor koji sam ja imao,a kupio ga Telekom zimus, ima i arene i sportklubove. I sad kad im istekne ugovor sa SBB ja ostajem bez SK i NFL-a, što je ozbiljan udarac pošto preko nedelje samo to gledam faktički.

U civilizovanom tržištu se provajderi lepo ukartelišu pa dignu cene a smanje kvalitet, ko u Americi recimo, pa im je do skora ono što mi plaćamo 30 dolara koštalo 150.


Malo cena zavisi i od kupovne moći
maksa83 maksa83 12:24 20.11.2019

Re: 1

Malo cena zavisi i od kupovne moći

Ma ne u ovom slučaju, Amerikance telcoi deru i izuvaju zato što mogu, a gde god da se nameste deru pa izuvaju, osim ako država nije pametna kao u Japanu ili Rumuniji pa shvati da je to strateški resurs i naredi im da to mora da ima, i da ima puno, i da nije skupo. Npr. japanski državni NTT je doveden na ivicu bankrota razvlačenjem optike po Japanu, ali si tamo - gde je sve jezzzivo skupo - i pre 10+ godina 1Gbit optike u kući plaćao $40. Rumunija koja je regionalna IT sila ima već 20 godina Internet o kome korisnici iz zapadnih država mogu samo da sanjaju, po ceni i kvalitetu.

Internet u Keniji košta par dolara manje nego u USA, a teško da su imalo bliske kupovne moći.

alselone alselone 12:35 20.11.2019

Re: 1

Malo cena zavisi i od kupovne moći


Baš proverio malopre, sličan paket koji plaćam kod SBB-a oko 40 dolara, u Americi bih plaćao oko 140. A čovek bi rekao - otvorena privreda, konkurencija, tehnološka velesila, Kalifornija... Jeste ali pre 50 godina, danas postkapitalistička faza kartela.
angie01 angie01 13:06 20.11.2019

Re: 1

Dovde si spala?


ne, ti si spao, ja ti samo kazem da to nije nesto na sta pristajem, pa radi sa onima kojima je to ok.


Prava da vređam imam, ali to kad budem hteo, ukazivanje na činjenicu da ne razumeš stvari i kojima bi da pričaš nije uvreda, a ako je ti tako shvataš, baš me briga.


pa narvno, o tome ti i pricam, to tvoje siledzijsko pravo nije nesto sto je meni normalno,....kao da me prozivas za "iskrenost" u kome bi trebalo da priznam da sam srbomrzac, je bezobrazna svinjarija.

Srbija nije tvoja, niti se privrzenost, da tako kazem, svojoj zemlji iskazuje mrznjom prema drugim narodima, da bi ti davao kvalifikacije i optuzivao sve one koji ne misle kao ti.

.................

carli/sladjane- obidji me,...
svarog svarog 13:11 20.11.2019

Re: 1

Ne znam, moguće da ih deru. Kako je u Evropi? Jel ima negde statistika koliko prosečan Nemac ili Francuz daje mesečno za net i kablovsku?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:22 20.11.2019

Re: 1

ja ti samo kazem da to nije nesto na sta pristajem

A kako možeš da ne pristaješ kad mi tvoj pristanak uopšte ne treba?

Šta ćeš da uradiš pa da ne pristaneš?
Da mi piminješ porodicu?
Možeš, al to nije nepristajanje i ništa ne postižeš.

kao da me prozivas za "iskrenost" u kome bi trebalo da priznam da sam srbomrzac,


Ne bih baš dotle išao.
Pre da si na muslimanskoj strani kad su oni u sukobu sa Srbima.
Dakle ljubav, simpatije, pristrasnost su u pitanju, ne obavezno mržnja.

Ili hajde, razuveri me, da li bi isto, kao sad što kažeš, rekla i da se ovde ne mogu videti sarajevski programi već samo banjalučki, da li bi i tad rekla, ma svejedno je, sve je to bosansko?
dobrica0514 dobrica0514 13:52 20.11.2019

Re: 1

angie01
Dovde si spala?


ne, ti si spao, ja ti samo kazem da to nije nesto na sta pristajem, pa radi sa onima kojima je to ok.


Prava da vređam imam, ali to kad budem hteo, ukazivanje na činjenicu da ne razumeš stvari i kojima bi da pričaš nije uvreda, a ako je ti tako shvataš, baš me briga.


pa narvno, o tome ti i pricam, to tvoje siledzijsko pravo nije nesto sto je meni normalno,....kao da me prozivas za "iskrenost" u kome bi trebalo da priznam da sam srbomrzac, je bezobrazna svinjarija.

Srbija nije tvoja, niti se privrzenost, da tako kazem, svojoj zemlji iskazuje mrznjom prema drugim narodima, da bi ti davao kvalifikacije i optuzivao sve one koji ne misle kao ti.

.................

carli/sladjane- obidji me,...

Ne znam koja su ti ovo dvojica?
Molim pojašnjenje, pa ću onda da ti odgovorim - adekvatno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:42 20.11.2019

Re: 1

svarog
Ne znam, moguće da ih deru. Kako je u Evropi? Jel ima negde statistika koliko prosečan Nemac ili Francuz daje mesečno za net i kablovsku?


Holandija, ja placam 54,00E mesecno (tv/internet) najbazicniji paket od koga jedva pogledam nesto na 10 kanala (povremeno). Cak i ne znam sta sve ima u paketu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 20.11.2019

Re: 1

A pošto uopšte ne postoji problem sa Bosnom, pošto ona uopšte nije podeljena po nacionalnim linijama, onda je sve to bosansko.
Šta nas briga što muslimanskih ima ne jedan, ne dva, nego nekoliko, a srpskih ni jedan, napravimo se da to ne vidimo i sve bude super.


A, ok, znači to je, po vama, problem: previše muslimanskih kanala, a premalo, ili nijedan, srpski. I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera? Jel možeš tu tezu da objasniš? A i dalje ne razumem kako ta poslovna politika sbb-a čini N1 antisrpskom televizijom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 20.11.2019

Re: 1

osim ako država nije pametna kao u Japanu ili Rumuniji pa shvati da je to strateški resurs i naredi im da to mora da ima, i da ima puno, i da nije skupo.


Ako te čuje bene... (što se mene tiče: iz tvojih usta u božje uši). Mada nije svuda ovako skupo kako alse kaže, on je verovatno gledao cene u Kaliforniji, oni su nenormalni. Ovde kod nas, u zabiti, je pola-gigabitni internet oko $75 mesečno (ako dodaš 140 TV kanala, onda je $79.99), a tamo gde se grad dohvatio provajdinga je i manje, evo sad nude za $55 gigabitni internet za kućne korisnike, mada i dalje deru nemilice za poslovne).
predatortz predatortz 16:24 20.11.2019

Re: 1


A, ok, znači to je, po vama, problem: previše muslimanskih kanala, a premalo, ili nijedan, srpski. I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera?


Evo pitanje za dvojku.
Zemlja X ima tri naroda. Ti narodi imaju tv kanale sa nacionalnim predznakom.
Operater Y uredno prenosi kanale dva naroda, plaća prava za prenos istih, i to u zemlji u kojoj su ta dva naroda n puta manje zastupljena od trećeg, čije kanale provajder ne emituje.
Da li se može reći da je provajder korektan prema tom trećem narodu i da li se takvo ponašanje može smatrati oblikom nenaklonjenosti trećem narodu?
Ako tome dodaš i činjenicu da provajder upućuje svoje korisnike na to da se o događajima bitnim trećem narodu oni informišu sa kanala druga dva naroda, to se slobodno može tretirati i prvorazrednom svinjarijom.
Zato sam i rekao Maksi da su za mene svi ti "Informeri" isti qratz. Đubrad na zadatku, plaćeni čankolizi. Zvali se oni Dragan Retard Jovičević, ili Žalosna Sova Jugoslav, neni je svejedno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:29 20.11.2019

Re: 1


A, ok, znači to je, po vama, problem: previše muslimanskih kanala, a premalo, ili nijedan, srpsk

Ukapirao!?
Alal vera, bilo je komplikovano, al Srki je to:)
I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera? Jel možeš tu tezu da objasniš

Jel mogu?
Bogstobom, za tebe sve.
Ajd pisaću polako, skoncentriši se.

Tamo postoje strane sa suprotstavljenim pogledima. Svaka strana preko svojih televizija propagira svoje poglede.

Kad neko prenosi samo jednu stranu, tj kad drugoj ne daje mogućnost da i ona svoje poglede predstavi, objasni, jel taj koji omogućuje jednima a onemogućava drugima da objasne svoje stavove, nepristrasan ili pristrasan?

Ako je na strani jednog, može li se reći da je protiv drugog?

Eto, odgovori sam sebi na ova pitanja i biće ti malo jasnije.

I pitaj slobodno ako opet ne bude jasno.

:))
dobrica0514 dobrica0514 16:34 20.11.2019

Re: 1

srdjan.pajic
A pošto uopšte ne postoji problem sa Bosnom, pošto ona uopšte nije podeljena po nacionalnim linijama, onda je sve to bosansko.
Šta nas briga što muslimanskih ima ne jedan, ne dva, nego nekoliko, a srpskih ni jedan, napravimo se da to ne vidimo i sve bude super.


A, ok, znači to je, po vama, problem: previše muslimanskih kanala, a premalo, ili nijedan, srpski. I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera? Jel možeš tu tezu da objasniš? A i dalje ne razumem kako ta poslovna politika sbb-a čini N1 antisrpskom televizijom?

Imaš li ti neku drugu ideju zašto je to tako - a da nije antisrpstvo?
angie01 angie01 17:20 20.11.2019

Re: 1

A kako možeš da ne pristaješ kad mi tvoj pristanak uopšte ne treba?


kao i svakom siledziji.

Šta ćeš da uradiš pa da ne pristaneš?
Da mi piminješ porodicu?
Možeš, al to nije nepristajanje i ništa ne postižeš.


ja ti ne pominjem porodicu, jer bi to podrazumevalo da nesto o njoj i kazem, nego ti nudim najblizu okolinu, pod uslovom da oni pristaju, da se ponasas sa njim tako, jer bi to bilo najlogicnije, ako ti je to uobicajeni manir.

ja ti rekoh sta o tome mislim, svakom pametnom je dovoljno, da l ne postizem nista time, kako ti kazes, pa svako svojim ponasanjem govori o sebi, ja nisam vaspitac odraslih ljudi, samo ti skrecem paznju....a ti ces vec onako kako moras i znas.

nastavak ne zavredjuje vise ni trunku paznje...to je samo jos jedna potvrda da je onaj sound track koji si pomenu, prirodno tvoj.
angie01 angie01 17:41 20.11.2019

Re: 1

Ili će biti da ne možeš da smisliš koliko toliko razuman odgovor, a da ne potvrdi tvoje simpatije prema muslimanskij strani naspram srpske?


koliko neko treba da bude glup ili pokvaren- ako ne oba- da uporno potura ovakve baljezgarije nekome ko se deklarise da nije zainteresovan za nacionalisticke podele?!



je l tebi uopste tako nesto moze da dopre do mozga, ili si toliko betoniran da mozes da pojmis samo tu tvoju retrogradnu i destruktivnu postavku?
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:03 20.11.2019

Re: 1

svarog
Ne znam, moguće da ih deru. Kako je u Evropi? Jel ima negde statistika koliko prosečan Nemac ili Francuz daje mesečno za net i kablovsku?

Ja u Francuskoj imam ovo:



14€99(1)/mois
pendant 12 mois, puis 26€99 par mois.
Engagement 1 an
Location box incluse

Fibre jusqu'à
➝200 Mbit/s
➝100 Mbit/s

Appels illimités vers
Fixes en France
+ 110 pays
Ima nekih 350 TV kanala.

Mobilni tel. je 9,99 E, internet 4 G, 40 Go mjesecno u Francuskoj kao i ostalim zemljama EU, neograniceni pozivi u Francuskoj i u EU.
Ovu mogucnost operatera da podigne cijenu na 26,99 E mjesecno moj operater odgadja vec drugu godinu jer na tzistu ima vise slicnih ponuda i zna da cu istog trenutka kad digne cijenu otici kod drugog operatera.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:03 20.11.2019

Re: 1

svarog
Ne znam, moguće da ih deru. Kako je u Evropi? Jel ima negde statistika koliko prosečan Nemac ili Francuz daje mesečno za net i kablovsku?

Ja u Francuskoj imam ovo:



14€99(1)/mois
pendant 12 mois, puis 26€99 par mois.
Engagement 1 an
Location box incluse

Fibre jusqu'à
➝200 Mbit/s
➝100 Mbit/s

Appels illimités vers
Fixes en France
+ 110 pays
Ima nekih 350 TV kanala.

Mobilni tel. je 9,99 E, internet 4 G, 40 Go mjesecno u Francuskoj kao i ostalim zemljama EU, neograniceni pozivi u Francuskoj i u EU.
Ovu mogucnost operatera da podigne cijenu na 26,99 E mjesecno moj operater odgadja vec drugu godinu jer na tzistu ima vise slicnih ponuda i zna da cu istog trenutka kad digne cijenu otici kod drugog operatera.
angie01 angie01 20:25 20.11.2019

Re: 1

Endži (bogteebo) pa zar stvarno ne kapiraš da si na muslimanskoj strani a ne, kako pokušavaš da se samoubediš, neutralna?


huci, iako nisi zasluzio vise ni jednu rec da ti uputim,...ova tvoja optuzba, ne samo sto je klevetnicka i samim tim i besmislena i zla, nego je ujedno i glupava, jer se bazira na tvom poimanju sveta u kome ocigledno vlada opsti haos i nerzumevanje- ako nekome nije stalo do toga, koje nacionalnosti su urednici, novinari, kreatori nekog medija,( znaci, sve mi je jedno da l su Srbi, Hrvati, Muslimani, Marsovci,...jer je to njihova licna stvar, kao i vera i ni na koji nacin ih te dve odrednice ne definisu-ako to uopste mozes da zamislis- jer losih, dobrih, naivnih, lukavih, postenih, prevaranata,...upisi sve sto zelis, zamisli, ima u svim narodima), nego mu je bitno da su objektivni, odgovorni, profesionalni i postuju kodekse svoje struke u informisanju javnosti, onda iz takvog konteksta ni najludjim nacinom ne mozes da izvuces ove tvoje zakljucke, a kamoli da ih plasiras bez ikakve sumnje, kao da su istiniti.

pri tome ja o bosanskim medijima nisam rekla nista- ni da mi se ovi svidjaju, a oni ne- rekoh da ove neke koje listaju na SBB-u ne mogu da prepoznam iz kojih su centara, jer su svi slicni.

znaci, izmisljas, lazes, optuzujes i radis slicne necasne stvari.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 20.11.2019

Re: 1

ova tvoja optuzba,


Ne, ne, ipak ti ne razumeš.
Milsio sam da eskiviraš, da vrdaš jer nećeš otvoreno da priznaš, a sad sam uveren da stvarno ne razumeš

ovo me uverilo
ako nekome nije stalo do toga, koje nacionalnosti su urednici, novinari, kreatori nekog medija,


Pa nemam ni ja pojma ko je urednik te federalne tv, dal je musliman, Srbin Hrvat, ali to me niti interesuje niti o tome pričam.
Pričam o politikama koje se promovišu na tim televizijama, ne o nacionalnostima urednika.


Počeh da obrazlažem i dalje, ali obrisao sam, shvatio da je to komplikovana stvar za nekoga ko ni osnovne stvari ne kapira.

Ako se ti lepo osećaš tako obmanuta da si neutralna, a zapravo si upecana da činiš masu (više od toga bi bilo zahtevno) muslimanskih podržavalaca, ok, srećno ti bilo, uživaj.


angie01 angie01 22:12 20.11.2019

Re: 1

Počeh da obrazlažem i dalje, ali obrisao sam, shvatio da je to komplikovana stvar za nekoga ko ni osnovne stvari ne kapira.




kaze neko, ko nastavlja sa "razumevanjem",


Pa nemam ni ja pojma ko je urednik te federalne tv, dal je musliman, Srbin Hrvat, ali to me niti interesuje niti o tome pričam.
Pričam o politikama koje se promovišu na tim televizijama, ne o nacionalnostima urednika.


Počeh da obrazlažem i dalje, ali obrisao sam, shvatio da je to komplikovana stvar za nekoga ko ni osnovne stvari ne kapira.


ako me lazima optuzujes da ja zagovaram muslimanski stranu na racun srpske, onda je valjda bitna ta nacionalnost-o kojoj UVEK pricas, jer je to jezgro tvog intersovanja-srbovanje,...a sto se tice politika koje se promovisu- rekoh vec dva puta, a ti i dalje istupas kao da sam rekla nesto drugo- nisam mogla da prepoznam iz kojih su centara te stanice meni dostupne, jer su progami vrlo slicni, ( nije samo Federalna, ima ih nekoliko)- ne rekoh ni da mi se svidjaju, ni da mi se ne svidjaju, onda ne znam kako si mogao da zakljucis da ja podrzavam neku, bilo kakvu politiku ponudjenu u tim programima, a kamoli koja je to-sto ti tvrdis, muslimanska, a nikako da kazes na osnovu cega, sem sto uporno to ponavljas i neki slicni ti na taj bezobrazluk lupaju preporuke, pa mislis da je onda ok da nastavis,....mislim stvarno si dno,...i to ne bas bistro.


Ako se ti lepo osećaš tako obmanuta da si neutralna, a zapravo si upecana da činiš masu (više od toga bi bilo zahtevno) muslimanskih podržavalaca, ok, srećno ti bilo, uživaj.


obmanuta sam cime?...programom koji sam nekoliko puta preletela i koji me nicim nije privukao, niti bih znala da prepricam bilo sta sto sam ikada odgledala u nekih par minuta, jer se ni ne secam vise-jednom sam se samo zadrzala zbog onog decka sto su ga ubili i probali da zataskaju, al sam vecinu informacija dobila sa neta, a ne tevea, ni nasih ni njihovih stanica-...ovako necasno kao ti i informer/pink isto pricaju svoje price...ista matrica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 20.11.2019

Re: 1

Ukapirao!?
Alal vera, bilo je komplikovano, al Srki je to:)
I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera? Jel možeš tu tezu da objasniš

Jel mogu?
Bogstobom, za tebe sve.
Ajd pisaću polako, skoncentriši se.


Dobro, znao sam da nemaš objašnjenje sem ovog toksično-nacionalističkog lupetanja (drugim rečima, kad si čekić, onda ti svaki problem liči na ekser...).

Samo, i da je to tačno, a najverovatnije da nije, nego je u pitanu ovo što je drug maksa izguglao, znači prost tržišni razlog, to bi, u najbolju ruku moglo da se okarakteriše kao antirepubličkosrpska politika distributera. I, opet, kakve to sve veze ima sa Srbijom a pogotovu sa televizijom N1? Kako je ona to antisrpska, ovo pitam od početka, ali nekako vam slabo idu objašnjenja, ne trudite se dovoljno.

Evo, predator se bar na kraju izjasnio da ga zapravo nervira Ćosić, i njegov stil, i to je pošteno reći, a ne ovako paušalno opužiti jedinu regularnu TV stanici koju imate - da širi antisrpsku propagandu. To možeš da čuješ od Vučićeviča i Bizona, a argumenti su im isti kao ovi vaši.








srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 20.11.2019

Re: 1

predatortz

A, ok, znači to je, po vama, problem: previše muslimanskih kanala, a premalo, ili nijedan, srpski. I tebi je to znak antisrpske politike tog provajdera?


Evo pitanje za dvojku.
Zemlja X ima tri naroda. Ti narodi imaju tv kanale sa nacionalnim predznakom.
Operater Y uredno prenosi kanale dva naroda, plaća prava za prenos istih, i to u zemlji u kojoj su ta dva naroda n puta manje zastupljena od trećeg, čije kanale provajder ne emituje.
Da li se može reći da je provajder korektan prema tom trećem narodu i da li se takvo ponašanje može smatrati oblikom nenaklonjenosti trećem narodu?
Ako tome dodaš i činjenicu da provajder upućuje svoje korisnike na to da se o događajima bitnim trećem narodu oni informišu sa kanala druga dva naroda, to se slobodno može tretirati i prvorazrednom svinjarijom.
Zato sam i rekao Maksi da su za mene svi ti "Informeri" isti qratz. Đubrad na zadatku, plaćeni čankolizi. Zvali se oni Dragan Retard Jovičević, ili Žalosna Sova Jugoslav, neni je svejedno.


Nas'niče, pa glupo vam je pitanje jer ima bar tri moguća ogovora, od kojih su bar dva logičnija i uverljivija od ovog koji zastupate.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 20.11.2019

Re: 1

najbolju ruku moglo da se okarakteriše kao antirepubličkosrpska politika distributera


Dobro, ajd da se nađemo na tome.

A u Republci Srpskoj u većini živi ko?
Dalje opet nastaviš sam, pa dođeš do zaključka kakve veze Republika Srpska ima sa srpskom nacijom.
I, opet, kakve to sve veze ima sa Srbijom


A u Srbiji u većini živi ko?
Opet sam, pa dođeš do zaključka, pa ta dva zaključka povežeš i samo ti se kaže.
a pogotovu sa televizijom N1?


Izguglaj vezu SBB i N1, lako je.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:57 20.11.2019

Re: 1

hoochie coochie man
najbolju ruku moglo da se okarakteriše kao antirepubličkosrpska politika distributera


Dobro, ajd da se nađemo na tome.

A u Republci Srpskoj u većini živi ko?
Dalje opet nastaviš sam, pa dođeš do zaključka kakve veze Republika Srpska ima sa srpskom nacijom.
I, opet, kakve to sve veze ima sa Srbijom


A u Srbiji u većini živi ko?
Opet sam, pa dođeš do zaključka, pa ta dva zaključka povežeš i samo ti se kaže.
a pogotovu sa televizijom N1?


Izguglaj vezu SBB i N1, lako je.




A da prosto zavrneš malo regler na tom tvom antisrpskom detektoru, i prestaneš da haluciniraš, svima bi nam bilo lakše, a tebi najviše.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 20.11.2019

Re: 1

A da prosto zavrneš malo regler na tom tvom antisrpskom detektoru, i prestaneš da haluciniraš, svima bi nam bilo lakše, a tebi najviše.


Pa stani, lepo smo bili počeli, šta je sad?

Složismo se da je polititka SBB antirepubličkosrpska (tvoj zaključak).
Ako su Srbi prorepubličkosrpski, a SBB antirepubličkosrpska, šta sledi?
Meni je sasvim i jedino logično da je SBB politika antisrpska pošto je antirepubličkosrpska.

Nema halucinacija, samo pratim tvoj zaključak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 20.11.2019

Re: 1

hoochie coochie man
A da prosto zavrneš malo regler na tom tvom antisrpskom detektoru, i prestaneš da haluciniraš, svima bi nam bilo lakše, a tebi najviše.


Pa stani, lepo smo bili počeli, šta je sad?

Složismo se da je polititka SBB antirepubličkosrpska (tvoj zaključak).


Gde smo se to složili? Pa pročitaj celu rečenicu koju sam napisao, i udubi se malo, ako si u stanju.
Ti, izgleda, bez sitnog muvanja, ne možeš ovaj svoj stav da odbraniš. To je karakteristično za sve napaljene nacionaliste koje sam ikad upoznao, ali ti si mi malo mator za to...

E, pošto očigledno nemaš nikakve konkretne dokaze i objašenje za ono što sam pitao, idem sad da gledam vesti na N1... ovde kod nas malo kasnije stižu, mmuimjbm antrisrpsku. Auh, uvatili ruskog špijuna...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 21.11.2019

Re: 1

Gde smo se to složili? Pa pročitaj celu rečenicu koju sam napisao, i udubi se malo, ako si u stanju.


Šta je, zaleteo si se pa prihvatio očigledno, sad ti ne odgovara pa bi da se povučeš? :)
Evo te rečenice



Samo, i da je to tačno, a najverovatnije da nije, nego je u pitanu ovo što je drug maksa izguglao, znači prost tržišni razlog, to bi, u najbolju ruku moglo da se okarakteriše kao antirepubličkosrpska politika distributera.


Šta i da je tačno, nema tu nikakvog i da je tačno, jer to jeste tačno.
Televizija iz RS na SBB nema.
Ne može Maksa da izgugla da ih ima jer ih nema.

To što je Maksa izguglao je navodni formalni razlog zbog čega ih nema, a ne da nije tačno da ih nema.
E sad, ti možeš da veruješ da nema drugog razloga, sve dok oni na sajtu ne napišu, mi smo antisrpska mreža.

I tebi isto pitanje, da je suprotan slučaj, da postoje samo prosrpski mediji iz Srpske ,a nijedan iz Federacije, jel bi isto rekao, ma najverovatnije tržišni razlozi, ili bi iz sveg glasa urlao da je u pitanju velikosrpska nacioanlistička mreža?

Ma verujem da bi ti i tad rekao, sve je ok, tržište :)


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:57 21.11.2019

Re: 1

Šta i da je tačno, nema tu nikakvog i da je tačno, jer to jeste tačno.
Televizija iz RS na SBB nema.
Ne može Maksa da izgugla da ih ima jer ih nema.

To što je Maksa izguglao je navodni formalni razlog zbog čega ih nema, a ne da nije tačno da ih nema.
E sad, ti možeš da veruješ da nema drugog razloga, sve dok oni na sajtu ne napišu, mi smo antisrpska mreža.




Migoljiš se, huči, i palamudiš, jer kapiraš da za to što tvrdiš (antisrpski aktivitet sbb-a, i N1 televizije) nema nikakvog dokaza. Umesto da lepo kažeš da si se zaleteo, lupio, zeznuo te detektor antirspstva, ušla mu voda u koaksilani kabl, pa da se razilazimo.


I tebi isto pitanje, da je suprotan slučaj, da postoje samo prosrpski mediji iz Srpske ,a nijedan iz Federacije, jel bi isto rekao, ma najverovatnije tržišni razlozi, ili bi iz sveg glasa urlao da je u pitanju velikosrpska nacioanlistička mreža?


Ja to ne bih ni primetio, pošto od svega na sbb-u pratim samo N1, i tu ne vidim nikakvo posebno nacionalističko antisrpsko delovanje koje se tebi priviđa, ali uporno odbijaš da to dokumentuješ. A ni ti mi na tako nešto nikad ne bi sam skrenuo pažnju, nego bi na sav glas ovde hvalio taj sbb, mislim, kad smo već kod toga šta bi bilo kad bi bilo. Ali to je, misim, nemoguć scenario, zato što, kao što smo do sad nesporno utvrdili, sbb nije nacionalistički selektivan distributer, nego uglavnom gledaju kako da naprave pare. I ubeđen sam da nemaju komercijalnih razloga da ne prenose ništa iz regiona što nije srpskog porekla, kao što nemaju ni sa ovim srpskog porekla, nego im je to, eto, kako se pokazalo, maznuo Telekom, koji je dobio ekskluzivna prava za prenošenje. Ali to je maksa lepo objasnio, i dokumentovao još pre sto komentara, ne znam šta te tu i dalje buni. Jel bi silom odredio da mora svaki distributer, privatni ili državni, da ima to u ponudi, inače je antrisrpski element, a zna se šta se sa takvima radi (...ubićemo zaklaćemo ko sa nama neće...)?. Ili mi se to priviđa?

Kažem ti, previše ti se narajcao taj detektor antisrpstva, ja mislim da bi trebalo malo da ga oladiš.




dobrica0514 dobrica0514 06:14 21.11.2019

Re: 1

srdjan.pajic
hoochie coochie man
A da prosto zavrneš malo regler na tom tvom antisrpskom detektoru, i prestaneš da haluciniraš, svima bi nam bilo lakše, a tebi najviše.


Pa stani, lepo smo bili počeli, šta je sad?

Složismo se da je polititka SBB antirepubličkosrpska (tvoj zaključak).


Gde smo se to složili? Pa pročitaj celu rečenicu koju sam napisao, i udubi se malo, ako si u stanju.
Ti, izgleda, bez sitnog muvanja, ne možeš ovaj svoj stav da odbraniš. To je karakteristično za sve napaljene nacionaliste koje sam ikad upoznao, ali ti si mi malo mator za to...

E, pošto očigledno nemaš nikakve konkretne dokaze i objašenje za ono što sam pitao, idem sad da gledam vesti na N1... ovde kod nas malo kasnije stižu, mmuimjbm antrisrpsku. Auh, uvatili ruskog špijuna...

Lupaš ko švabo tra la la.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:25 21.11.2019

Re: 1


Migoljiš se, huči, i palamudiš, jer kapiraš da za to što tvrdiš (antisrpski aktivitet sbb-a, i N1 televizije) nema nikakvog dokaza

Isti si Vučić:)
On isto tako, kažu mu RTS je pristrasan, neobjektivan, režimski, a on njima isto što i ti meni, dokazi, nemate nikakvog dokaza.

Šta li biste ti i on smatrali dokazima da mi je znati?
misha.m misha.m 11:23 19.11.2019

Bezbednost Predsednika

Juče je Savetnica Predsednika Republike izjavila da će nakon ovog poslednjeg događaja sprečiti novinare da se ovoliko približe Predsedniku zbog njegove bezbednosti. Mislim da sam i na ovom Blogu pročitao neke komentare poređenja sa Trampom.
Ja na videu vidim jedno 10-tak novinara u neposrednom okruženju Predsednika, od kojih nekoliko čak i iza njega.
Sad, ako su samo Sovilj i drugi novinari N1 opasnost po Predsednika možda to treba tako i reći, pa njih držati podalje. Mnogo podalje. Nekoliko kilometara podalje.
(napisano u afektu, oprostite na trenutku slabosti!)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:47 19.11.2019

Bolesni predsednik i njegov balon

Ja mislim da je ovaj novinar napravio prvu pravu rupu na balonu koju ce AV naravno pokusati da zakrpi ali ako drugi krenu da prate primer Sovilja to ce onome sve teze biti da se krpi. Narocito pored ovih pitbulovi kojima se okruzio. Pitanje je sta kad balon krene da puca (tiho izduvavanje iskljucujem). Ja se nadam nekom kontrolisanom vracanju drzave narodu ali ni vece zajebancije nisu iskljucene.

Evo sta o tome kaze Ljubodrag Stojadinovic:

"Predsednik je bolestan ne od petka; boluje on dugo i to je uglavnom poznata stvar, okolnost nepogodna za sakrivanje. Sve ovo što se tokom prošlog vikenda dešavalo, samo je povod koji dovodi do najcrnjih slutnji.

Pred najavama zla, narušeno zdravlje najvažnijeg bolesnika može da postane opasan detonator – ako već neizbežno sazrevamo za najgori rasplet – eksploziju mržnje i veliku tragediju." LINK za ceo tekst: http://pescanik.net/bolesni-predsednik/
maksa83 maksa83 12:49 19.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

Ja mislim da je ovaj novinar napravio prvu pravu rupu na balonu koju ce AV naravno pokusati da zakrpi ali ako drugi krenu da prate primer Sovilja

Mislim da je za njega opasnije da drugi krenu da prate primer Aleksandra Obradovića, pošto bez njih nema ni Sovilja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:12 19.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

Mislim da je za njega opasnije da drugi krenu da prate primer Aleksandra Obradovića, pošto bez njih nema ni Sovilja.

Bilo bi dobro, ali je malo verovatno.
Na jednom Obradoviću bar deset novinara može da širi tu rupu, to nije nemoguće, čak ima mesta i nadi.

Deset Obradovića bi Vučića oteralo u opoziciju odmah, možda i u ilegalu, možda i u zatvor, u inostranstvo...negde bi morao, ali...ajd da ne maštamo o nerealnom.


Jeste mu Obradović opasno ranio autoritet, Sovilj mu soli ranu, još malo soli i.....

A nije nerealno.
looping looping 13:16 19.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

Ja se nadam nekom kontrolisanom vracanju drzave narodu ali ni vece zajebancije nisu iskljucene.

A kad je to država bila narodna pa će biti vraćanja?
dobrica0514 dobrica0514 17:37 19.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

hoochie coochie man
Mislim da je za njega opasnije da drugi krenu da prate primer Aleksandra Obradovića, pošto bez njih nema ni Sovilja.

Bilo bi dobro, ali je malo verovatno.
Na jednom Obradoviću bar deset novinara može da širi tu rupu, to nije nemoguće, čak ima mesta i nadi.

Deset Obradovića bi Vučića oteralo u opoziciju odmah, možda i u ilegalu, možda i u zatvor, u inostranstvo...negde bi morao, ali...ajd da ne maštamo o nerealnom.


Jeste mu Obradović opasno ranio autoritet, Sovilj mu soli ranu, još malo soli i.....

A nije nerealno.

Nisam upoznat sa tim što je uradio taj Sovilj?
O čemu se radi?
looping looping 07:23 20.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

dobrica0514
hoochie coochie man
Mislim da je za njega opasnije da drugi krenu da prate primer Aleksandra Obradovića, pošto bez njih nema ni Sovilja.

Bilo bi dobro, ali je malo verovatno.
Na jednom Obradoviću bar deset novinara može da širi tu rupu, to nije nemoguće, čak ima mesta i nadi.

Deset Obradovića bi Vučića oteralo u opoziciju odmah, možda i u ilegalu, možda i u zatvor, u inostranstvo...negde bi morao, ali...ajd da ne maštamo o nerealnom.


Jeste mu Obradović opasno ranio autoritet, Sovilj mu soli ranu, još malo soli i.....

A nije nerealno.

Nisam upoznat sa tim što je uradio taj Sovilj?
O čemu se radi?

Nasekirao AV-a. Ovaj poludeo od njega i završio na VMA.

Sovilj je velika nada za opoziciju.
Ako dovoljno iznervira predsednika i ovaj dobije srčku opozicija ima odlične šanse na izborima.

Mada, predsednik je rekao da to nema veze sa Soviljom, ali folira se.
Napred Sovilj!

freehand freehand 08:33 20.11.2019

Re: Bolesni predsednik i njegov balon

Nasekirao AV-a. Ovaj poludeo od njega i završio na VMA.

Zaboravio si da napišeš kako ga je i čime naseikrao. Da nije neki krupan kriminal u pitanju koji se vezuje za njegove najbliže saradnike i njihove familija koji, kako se priča, ni prstom ne mrdaju bez njega i njegove familije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana