Društvo| Ekonomija

Sta se desilo sa pristojnoscu?

G.Cross RSS / 31.10.2019. u 22:00

 


Danas išli u "safari" izlete na vulkane Tenerifa. U dzipu smo bili sa parom, on iz Poljske a ona kako kaže iz Donjecka. Stalno su kasnili i vraćali se bez reči izvinjenja ostalima.
Upitah badzu kako se kaze na poljskom

" izvinite"? On mi rece a ja rekoh njemu e to je trebalo da kažeš svima.

I onda dodjem i vidim nestao Brajin blog. Bez reči objašnjenja. 

 

 

Ljudi koji uređuju blog imaju pravo da brišu ali je osnovno pravilo ljudske komunikacije da objasne zašto.

 

Nije mi bas jasno koji je ekonomski razlog postojanja ovog bloga. Ako uopšte postoji ima veze sa kvalitetom teksta, citanoscu , brojem komentara i kulturi rasprave. 

 

Braja godinama ispunjava sva četiri. 

 

Ako razlog postojanja bloga nije ekonomski, čak i onda osnovna ljudska pristojnost zahteva objašnjenje. 



Komentari (558)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:18 01.11.2019

Re: Mir Publishing Moscow

Kako je prošlo trikortritovanje

Ма ми смо ти у згради, деца у петнаест минута обиђу све станове и у још петнаест поједу све чоколаде. Чича мича, готова страшна прича.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:38 01.11.2019

Re: Mir Publishing Moscow

marco_de.manccini
Kako je prošlo trikortritovanje

Ма ми смо ти у згради, деца у петнаест минута обиђу све станове и у још петнаест поједу све чоколаде. Чича мича, готова страшна прича.


Čiča miča.

Mi smo imali samo par malih posetilaca, mada su im maske bile dobre, čini mi se da svake godine ulažu više napora u to, a izgleda da i IoT ulazi na taj market. Ćerku smo utrapili komšiji i njegovoj deci da ih vodi okolo dok zajedničkim snagama trikortrituju. Ova manja je zbog toga oštro protestvovala, rezignirano skidala i bacala na pod rukavice-kandže, na kraju se demonstrativno ogrnula ćebetom i pokušala da oladi iPad, i zanima se dok ova starija radi na terenu. Išla bi i ona bez problema, nego imamo malu sitauciju u kući pa je morala da ostane unutra, siroto dete.

G.Cross G.Cross 18:28 01.11.2019

Brisani prostor

Izbrisao sam jedan Srdjanov post.
Po mom ukusu bio je previše eksplicitan u žaru borbe.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:14 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
Izbrisao sam jedan Srdjanov post.
Po mom ukusu bio je previše eksplicitan u žaru borbe.

Molim da se bude precizniji koristeći entitet 'Srdjan'!
Da li se radi o Srdjanu Pajicu ili Srdjanu Fuchsu?

Usput - zašto ne koristiš slovo Đ? Jedva izdržavamo Filipa i Endži - a sada i ti.
Pravda za slovo Đ!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:30 01.11.2019

Re: Brisani prostor

Da li se radi o Srdjanu Pajicu ili Srdjanu Fuchsu?


Moji su svi na broju, verovatno misli na Srkija Fuksa. Osim toga, ja ni u najvećem žaru borbe nisam previše eksplicitan, niti mi je zbog toga ikad obrisan ijedan komentar.
G.Cross G.Cross 20:39 01.11.2019

Re: Brisani prostor

macak.tosa031
G.Cross
Izbrisao sam jedan Srdjanov post.
Po mom ukusu bio je previše eksplicitan u žaru borbe.

Molim da se bude precizniji koristeći entitet 'Srdjan'!
Da li se radi o Srdjanu Pajicu ili Srdjanu Fuchsu?

Usput - zašto ne koristiš slovo Đ? Jedva izdržavamo Filipa i Endži - a sada i ti.
Pravda za slovo Đ!



Srdjana F.

E druže moj u mom Pasošu pise Srđan.
Pošto poslednjih 30 godina života po svetuk nosim srpski pasoš ( iz inata) kad otvorim recimo bankovni račun napisu Srdan jer nemaju slovo đ i onda tone problema. Jer glas d nije isto što i glas đ odnosno dj.

Tako ja pojednostavim i napišem dj.

Lakše je objasniti da je dj isto što i đ (fonetski) nego da je đ isto što i d, što svakako nije.

Plus toga naši genijalci su napisali pored slike u pasosu moje ime sa đ ali dole u delu koji se skenuje piše Srdan. Budale.


To je jedan razlog.

A drugi da zezam Tasu
floki floki 20:43 01.11.2019

Re: Brisani prostor

нама има ђ у презимену, али никад не пишемо дј нигде, пошто швабе кад се збуне могу да закерају... а они су нам у дозволи боравка ошишали презиме, па тако како су нас они утефтерили, тако и ми терамо...

а мој рођак из аустрије, човек рођен и одрастао тамо, из ината клинцима надене имема огњен и немања, да нико не уме крштено да изговори...
G.Cross G.Cross 20:49 01.11.2019

Re: Brisani prostor

floki
нама има ђ у презимену, али никад не пишемо дј нигде, пошто швабе кад се збуне могу да закерају... а они су нам у дозволи боравка ошишали презиме, па тако како су нас они утефтерили, тако и ми терамо...

а мој рођак из аустрије, човек рођен и одрастао тамо, из ината клинцима надене имема огњен и немања, да нико не уме крштено да изговори...


Eto vidiš. A tebi niko ne zamera što ne koristiš velika slova. Pravda za Velika Slova!

Znao sam jednog koji je hteo svima da ugodi.
A bio dobar čovek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:55 01.11.2019

Re: Brisani prostor

floki
нама има ђ у презимену, али никад не пишемо дј нигде, пошто швабе кад се збуне могу да закерају... а они су нам у дозволи боравка ошишали презиме, па тако како су нас они утефтерили, тако и ми терамо...

а мој рођак из аустрије, човек рођен и одрастао тамо, из ината клинцима надене имема огњен и немања, да нико не уме крштено да изговори...


I mene zbog tog "đ" zamalo da jednom ne puste na avion, isto švabe, Luftvafe, nije bilo đ, kao što je u našem pasošu, i ja, šta ću, stavio dj. I onaj neki jadnik tamo što radi na cepanju karata se baš uzbudio kad je video to nesaglasje, još kad je otkrio da Srbije nema među listom zemalja, rekoh, saće me apse. Išlo to kroz celu hijerarhiju šefova dok na kraju nije stigla direktiva da me se pusti. Od tada više ne putujem sa našim pasošem, niti kupujem karte sa njim.
G.Cross G.Cross 21:04 01.11.2019

Re: Brisani prostor

srdjan.pajic
floki
нама има ђ у презимену, али никад не пишемо дј нигде, пошто швабе кад се збуне могу да закерају... а они су нам у дозволи боравка ошишали презиме, па тако како су нас они утефтерили, тако и ми терамо...

а мој рођак из аустрије, човек рођен и одрастао тамо, из ината клинцима надене имема огњен и немања, да нико не уме крштено да изговори...


I mene zbog tog "đ" zamalo da jednom ne puste na avion, isto švabe, Luftvafe, nije bilo đ, kao što je u našem pasošu, i ja, šta ću, stavio dj. I onaj neki jadnik tamo što radi na cepanju karata se baš uzbudio kad je video to nesaglasje, još kad je otkrio da Srbije nema među listom zemalja, rekoh, saće me apse. Išlo to kroz celu hijerarhiju šefova dok na kraju nije stigla direktiva da me se pusti. Od tada više ne putujem sa našim pasošem, niti kupujem karte sa njim.


Sa skeniranjem sa telefona je lakše na aerodromu ali banke, socijalno sva ona legla birokratije gde ljudi sanjaju da im dodje Srbin sa đ ga malo kecaju.

A ko god me pita a šta fali imenu Srdan.
Podseća me na Srdobolju.
Promenite vi svoje ime zato što je neki tamo Hrvat izmislio slovo đ.

Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.
floki floki 21:05 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
floki
нама има ђ у презимену, али никад не пишемо дј нигде, пошто швабе кад се збуне могу да закерају... а они су нам у дозволи боравка ошишали презиме, па тако како су нас они утефтерили, тако и ми терамо...

а мој рођак из аустрије, човек рођен и одрастао тамо, из ината клинцима надене имема огњен и немања, да нико не уме крштено да изговори...


Eto vidiš. A tebi niko ne zamera što ne koristiš velika slova. Pravda za Velika Slova!

Znao sam jednog koji je hteo svima da ugodi.
A bio dobar čovek.


meni je navika da pišem sve malim slovima ostala od programiranja u prog. jeziku "c", gde je bila konvencija nekako da se velika slova ne koriste, pa me eto mrzi sada, kad već ne moram, a da zamera, može ko hoće, ako nema pametnija posla...
tasadebeli tasadebeli 21:27 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?













G.Cross G.Cross 21:36 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?





Taso ovo je deplasirano.
tasadebeli tasadebeli 21:46 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross



Учинило ми се да сам вид'о овде неки твој коментар?

Ма мора да ми се то само учинило, шта би друго било.

Све ОК, Фукс је наш човек у Киншаси.

Узгред, Кросе, знаш ти шта је то nudnik?



Nudnik


Nudnik is a Yiddish word that has entered modern Hebrew. It describes a common and even respected modus operandi in Israeli society. A nudnik is someone who is constantly asking you for something or otherwise taking up your time.

Israel is a society where protectsia, or who you know, can get you far. Think of it as living with extended family. Of course, it’s ok to ask your cousin’s wife’s uncle who happens to be a big noise in something or other for a helping hand. Nudnicking is just an extension of this view of social networking. If you pester people long enough, you can wear them down, especially if they’re distantly related to you. So for example, at my children’s school in Jerusalem, this time of year, there are parents who phone every day to see if their child has been accepted. Statistical research on the subject hasn’t been done, but it doesn’t need to be. Everyone knows that the nudniks’ children get accepted to school.

According to my investigations, nudnik comes from the Russian nudnyi, which means to bore. In Yiddish the verb is nuden. However, the Hebrew nad refers to movement, and its derivative, nidnud, means a repetitive swinging motion, which describes the behaviour of the nudnik pretty well.





macak.tosa031 macak.tosa031 21:46 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?


U čemu je tajna sa tim šuljem?
I maksa palamudi nešto o tome.
tasadebeli tasadebeli 21:52 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?





Taso ovo je deplasirano.




А ево га!

Мислим, твој коментар.

Опет се појавио.

Додуше, другачији је него онај који се мени само на кратко био привидео.

Али је ту. То је важно.




G.Cross G.Cross 21:53 01.11.2019

Re: Brisani prostor

macak.tosa031
tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?


U čemu je tajna sa tim šuljem?
I maksa palamudi nešto o tome.


Čarli, nisi bio na casu i sad očekuješ da ti prepricavamo.

To je, kako da kažem, malo deplasirano.

Uostalom, blog je izbrisan i u dubinama mašine Velikog Brata već pišu poglavlja istorije u kojima taj blog nikada nije ni postojao.

I usput zatrpavaju ovaj i ostale blogove lavinama carsafa gluposti.

Da se Vlasi ne sete.

Deplasirano.
tasadebeli tasadebeli 21:59 01.11.2019

Re: Brisani prostor

macak.tosa031
tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?


U čemu je tajna sa tim šuljem?
I maksa palamudi nešto o tome.




Ма пусти Максу, он воли да паламуди.

Питај Шонета.





shone shone 22:01 01.11.2019

Re: Brisani prostor

Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.


Da li?

A nije Salvador.


tasadebeli tasadebeli 22:05 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
macak.tosa031
tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?


U čemu je tajna sa tim šuljem?
I maksa palamudi nešto o tome.


Čarli, nisi bio na casu i sad očekuješ da ti prepricavamo.

To je, kako da kažem, malo deplasirano.

Uostalom, blog je izbrisan i u dubinama mašine Velikog Brata već pišu poglavlja istorije u kojima taj blog nikada nije ni postojao.

I usput zatrpavaju ovaj i ostale blogove lavinama carsafa gluposti.

Da se Vlasi ne sete.

Deplasirano.





tasadebeli tasadebeli 22:10 01.11.2019

Re: Brisani prostor

shone
Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.


Da li?

A nije Salvador.





Ма, бре!

Ради се о посебном психијатријском случају, непристојном дебелом љотићевцу, маму да му јебем усташку!

Рекох ти то већ.
G.Cross G.Cross 22:10 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross
tasadebeli
G.Cross

A drugi da zezam Tasu



Ког Тасу?

Оног непристојног дебелог љотићевца у неиздржу да привлачи пажњу на себе упропашћујући тако заједно са својим шуљем један баш диван блог о пристојности?

Ма да му мало маму јебемо усташку сви ми овде!

Ђубре је то тешко!

А Фукс у Киншасу, а?





Taso ovo je deplasirano.




А ево га!

Мислим, твој коментар.

Опет се појавио.

Додуше, другачији је него онај који се мени само на кратко био привидео.

Али је ту. То је важно.







Kasnis. Pozdrav iz Južne Afrike.

Malo sam se izmestio. Takoreci deplasirao. Ah ali tito znaš.
G.Cross G.Cross 22:16 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
shone
Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.


Da li?

A nije Salvador.





Ма, бре!

Ради се о посебном психијатријском случају, непристојном дебелом љотићевцу, маму да му јебем усташку!

Рекох ти то већ.


Ovaj, ako smem da pitam jel se љотићевцу piše malim ili velikim slovom?
tasadebeli tasadebeli 22:26 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

Kasnis. Pozdrav iz Južne Afrike.

Malo sam se izmestio. Takoreci deplasirao.




Тјах, шта ћу ти ја, твој проблем.

Ја се само трудим да се држим факата изречених у уводном тексту и теме овог блога, па да прозборим коју и о пристојности.





ali tito znaš



Знам, знам, све разумем.

Хвала ти, друже. Увек прија чути такав комплимент.




tasadebeli tasadebeli 22:29 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
tasadebeli
shone
Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.


Da li?

A nije Salvador.





Ма, бре!

Ради се о посебном психијатријском случају, непристојном дебелом љотићевцу, маму да му јебем усташку!

Рекох ти то већ.


Ovaj, ako smem da pitam jel se љотићевцу piše malim ili velikim slovom?




Питај Мартина Крпана.

Он је то сигурно већ прочитао у некој језикословној књизи Анта Старчевића, па ће он сигурно умети то да ти каже са сигурношћу.
shone shone 22:30 01.11.2019

Re: Brisani prostor


Ма пусти Максу, он воли да паламуди.

Питај Шонета.



G.Cross G.Cross 22:32 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

Kasnis. Pozdrav iz Južne Afrike.

Malo sam se izmestio. Takoreci deplasirao.




Тјах, шта ћу ти ја, твој проблем.

Ја се само трудим да се држим факата изречених у уводном тексту и теме овог блога, па да прозборим коју и о пристојности.





ali tito znaš



Знам, знам, све разумем.

Хвала ти, друже. Увек прија чути такав комплимент.






Pa ti se palis ko sibica.
Otkud tebi nakon svih baljezgarija koje si ovde izrekao ideja da ti možeš da pričaš o pristojnosti?

Sto se druga tite tiče ne moraš da zagrizes bas svaku udicu koju ti bacim.
tasadebeli tasadebeli 22:34 01.11.2019

Re: Brisani prostor

shone

Ma pusti,posle će i ovaj da se urchi sa brojem komentara.



Ко да се урчи?

Крос?

Ма неће, он је пристојан човек.

Хоћу рећи, он ипак зна шта се то десило са том пристојношћу за разлику од нас двојице.
G.Cross G.Cross 22:39 01.11.2019

Re: Brisani prostor

shone
Ма пусти Максу, он воли да паламуди.

Питај Шонета.



maksa83 09:26 01.11.2019
Re: Миклош и Јанош

I 750+ komentara.

A da ti nisam hirurški ali nežno uklonio šulj bilo bi oko 900.

Preporuči / Preporuka: 9 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


Ma pusti,posle će i ovaj da se urchi sa brojem komentara.
A nama mindedj


A vama brate plata i radni staž. Nemoj da mi kažeš da ste još preko zadruge. I za dan bezbednosti dupli sendvic.

Treba brateda ste malo više pažljivi obojica.
Autujete se preteranom agresivnoscu.

Promeniće vas mladjim ako niste pažljivi.
Sa istim nikovima verovatno.

Sto je interesantno.
Charlie menja nikove ko košulje ali čuva personaliti.

Sa druge strane ko zna koliko smo Tasa potrošili a da nismo ni primetili.

Ovaj sada Tasa je najnepismeniji do sad.

tasadebeli tasadebeli 22:42 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

Sto se druga tite tiče ne moraš da zagrizes bas svaku udicu koju ti bacim.



А ја био убеђен да је то типфелер! Тј. да случајно ниси направио размак у tito.

Па се још зајебавам на ту тему.

А ти то tito у ствари намерно тако написао?

Бацаш удице?

Ааааааа, лукаво, лукаво.

Љисица си ти, Кросе. Права љисица.



Otkud tebi nakon svih baljezgarija koje si ovde izrekao ideja da ti možeš da pričaš o pristojnosti?



А одакле теби идеја да ти можеш да причаш о пристојности?

Е, моје Корисничко име 1...

Извини.

Е, мој Кросе...

Pa ti se palis ko sibica.



После ове твоје удице?

(А знаш и сам врло добро да то није ни прва ни једина таква твоја удица у низу до сада на Блогу Б92.)

Ко се онда заиста пали као шибица?

Ти или ја?




G.Cross G.Cross 22:50 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

Sto se druga tite tiče ne moraš da zagrizes bas svaku udicu koju ti bacim.



А ја био убеђен да је то типфелер! Тј. да случајно ниси направио размак у tito.

Па се још зајебавам на ту тему.

А ти то tito у ствари намерно тако написао?

Бацаш удице?

Ааааааа, лукаво, лукаво.

Љисица си ти, Кросе. Права љисица.



Otkud tebi nakon svih baljezgarija koje si ovde izrekao ideja da ti možeš da pričaš o pristojnosti?



А одакле теби идеја да ти можеш да причаш о пристојности?

Е, моје Корисничко име 1...

Извини.

Е, мој Кросе...

Pa ti se palis ko sibica.



После ове твоје удице?

Ко се заиста пали као шибица?

Ти или ја?





Ti brate.
tasadebeli tasadebeli 22:52 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

Ti brate.



Mindedj?

ОК, нека буде миндеђ.

Пардон, миндедј.
G.Cross G.Cross 23:04 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

Ti brate.



Mindedj?

ОК, нека буде миндеђ.



Пардон, миндедј.



Ti si danas bukvalno ceo dan internetu.

I ti nastavnik?, Da si nastavnik imao bi valjda i neke časove.

Menjajte bre ovoga.
Potpuno je provaljen.

Dajte nam novog Tasu!

Edir: možda je raspust ali ga ipak menjajte.
tasadebeli tasadebeli 23:12 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
tasadebeli
G.Cross

Ti brate.



Mindedj?

ОК, нека буде миндеђ.



Пардон, миндедј.



Ti si danas bukvalno ceo dan internetu.

I ti nastavnik?, Da si nastavnik imao bi valjda i neke časove.

Menjajte bre ovoga.
Potpuno je provaljen.

Dajte nam novog Tasu!

Edir: možda je raspust ali ga ipak menjajte.








Добар покушај!

Нарочито када направиш тај нагли прелаз са правописних на просветарске танке жице.

Велемајсторски.





Је ли, Кросе, а је л' могу и ја једног дана да будем такав као ти па да будем мало и ја Корисничко име 1?

Имам ли предиспозиција да досегнем те висине?

vcucko vcucko 23:16 01.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

Promenite vi svoje ime zato što je neki tamo Hrvat izmislio slovo đ.

Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.

Čeh. Vuk i Hrvati su te kvačice i crtice pokupili od Čeha.
A ima ih i na nekim neočekivanim mestima, bar tog vašeg "Đ".
Vijetnam, Laos?!
G.Cross G.Cross 23:19 01.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross
tasadebeli
G.Cross

Ti brate.



Mindedj?

ОК, нека буде миндеђ.



Пардон, миндедј.



Ti si danas bukvalno ceo dan internetu.

I ti nastavnik?, Da si nastavnik imao bi valjda i neke časove.

Menjajte bre ovoga.
Potpuno je provaljen.

Dajte nam novog Tasu!

Edir: možda je raspust ali ga ipak menjajte.








Добар покушај!





Је ли, Кросе, а је л' могу и ја једног дана да будем као ти и да будем мало и ја Корисничко име 1?

Имам ли предиспозиција да досегнем те висине?





Ne, ti možeš da budeš samo "korisničko ime 2".

Ti si sposoban samo da kopiras samo da postavljas tudje klipove po sto puta na svoje postove i da se osećas važnim zbog toga.

To se zove intelektualna jalovost.

Ako Ikad puknu puci će zbog lošeg izbora botova.
shone shone 23:21 01.11.2019

Re: Brisani prostor

U čemu je tajna sa tim šuljem?
I maksa palamudi nešto o tome.


Ima čovek probleme,taj maksa, pa podelio sa ,,blogozajednicom,, a zajednica kad je zadnjica u pitanju empatična pa se raspisala....

maksa83 09:26 01.11.2019

I 750+ komentara.

A da ti nisam hirurški ali nežno uklonio šulj bilo bi oko 900.

Preporuči / Preporuka: 9 /


Ma pusti Čarli, djeplasirano skroz.

Mindeđ.

OY!



G.Cross G.Cross 23:23 01.11.2019

Re: Brisani prostor

vcucko
G.Cross

Promenite vi svoje ime zato što je neki tamo Hrvat izmislio slovo đ.

Pretpostavljam da je Hrvat mi Srbi imamo ćirilicu i nemamo tih problema. Je li.

Čeh. Vuk i Hrvati su te kvačice i crtice pokupili od Čeha.
A ima ih i na nekim neočekivanim mestima, bar tog vašeg "Đ".
Vijetnam, Laos?!


Da, Vijetnam, video sam i ja to na guglu.
Interesantno.

shone shone 23:39 01.11.2019

Re: Brisani prostor

Ма неће, он је пристојан човек.

Хоћу рећи, он ипак зна шта се то десило са том пристојношћу за разлику од нас двојице


Ne bacaj udicu. Hiperdeplasirano.
G.Cross G.Cross 23:42 01.11.2019

Re: Brisani prostor

shone
Ма неће, он је пристојан човек.

Хоћу рећи, он ипак зна шта се то десило са том пристојношћу за разлику од нас двојице


Ne bacaj udicu. Hiperdeplasirano.


Tako je Shone, distanciraj se od broda koji tone.
Možda tebe zadrže.
shone shone 23:44 01.11.2019

Re: Brisani prostor

A vama brate plata i radni staž. Nemoj da mi kažeš da ste još preko zadruge. I za dan bezbednosti dupli sendvic.

Treba brateda ste malo više pažljivi obojica.
Autujete se preteranom agresivnoscu.

Promeniće vas mladjim ako niste pažljivi.
Sa istim nikovima verovatno.

Sto je interesantno.
Charlie menja nikove ko košulje ali čuva personaliti.

Sa druge strane ko zna koliko smo Tasa potrošili a da nismo ni primetili.

Ovaj sada Tasa je najnepismeniji do sad.


Srdjo - ajd' izmaštaj malo. Ovo već deplasirano.( a i fali ti ,,ljotićevac,,)



G.Cross G.Cross 23:48 01.11.2019

Re: Brisani prostor

shone
A vama brate plata i radni staž. Nemoj da mi kažeš da ste još preko zadruge. I za dan bezbednosti dupli sendvic.

Treba brateda ste malo više pažljivi obojica.
Autujete se preteranom agresivnoscu.

Promeniće vas mladjim ako niste pažljivi.
Sa istim nikovima verovatno.

Sto je interesantno.
Charlie menja nikove ko košulje ali čuva personaliti.

Sa druge strane ko zna koliko smo Tasa potrošili a da nismo ni primetili.

Ovaj sada Tasa je najnepismeniji do sad.


Srdjo - ajd' izmaštaj malo. Ovo već deplasirano.( a i fali ti ,,ljotićevac,,)






Ja sam 100 puta rekao da ovaj Tasa nije Ljoticevac. Jednostavno nije mu u opisu radnog mesta. On to voli da priča sam o sebi da se viktimizuje. Tako oni obično rade da prikupe simpatije.
shone shone 23:49 01.11.2019

Re: Brisani prostor

Ti si danas bukvalno ceo dan internetu.

I ti nastavnik?, Da si nastavnik imao bi valjda i neke časove.

Menjajte bre ovoga.
Potpuno je provaljen.

Dajte nam novog Tasu!

Edir: možda je raspust ali ga ipak menjajte.


Jbg nije naplatio na vreme ,,ljubav prema domovinama,, pa da može da jezdi od delte Dunava preko Rumunije i Francuske do Tenerifa i da usput uči poljski(u avijonu dok bloguje u dokoni).
Muči se čovek.
G.Cross G.Cross 23:55 01.11.2019

Re: Brisani prostort

shone
Ti si danas bukvalno ceo dan internetu.

I ti nastavnik?, Da si nastavnik imao bi valjda i neke časove.

Menjajte bre ovoga.
Potpuno je provaljen.

Dajte nam novog Tasu!

Edir: možda je raspust ali ga ipak menjajte.


Jbg nije naplatio na vreme ,,ljubav prema domovinama,, pa da može da jezdi od delte Dunava preko Rumunije i Francuske do Tenerifa i da usput uči poljski(u avijonu dok bloguje u dokoni).
Muči se čovek.


Sto, je li, dokazuje da sam ja izdajica a vas dva niste plaćeni da rasturite svaku smislenu diskusiju na ovom blogu.


Usput, živeo sam u Varsavi dve godine i još dve radio tamo putujucu svakog ponedeljka do petka.

I ne govorim Poljski ali ga jako dobro razumem.
shone shone 23:56 01.11.2019

Re: Brisani prostor

Tako je Shone, distanciraj se od broda koji tone.
Možda tebe zadrže.


Grešiš - mi tonemo zajedno kad se tone.

Davno si pobegao G Srdjane. Zaboravio si kako to radi ovde.

tasadebeli tasadebeli 00:00 02.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross

Ne, ti možeš da budeš samo "korisničko ime 2".

Ti si sposoban samo da kopiras samo da postavljas tudje klipove po sto puta na svoje postove i da se osećas važnim zbog toga.

To se zove intelektualna jalovost.

Ako Ikad puknu puci će zbog lošeg izbora botova.



Ништа ниси схватио, Кросе. Изгледа да те не обавештавају?

Ја сам, бре, кртица у њиховим редовима.

За сада успавана кртица, али када ме ви будете пробудили, експлодираћу као бомба међу њима и разнећу их.

Ваше је само да ме викате и ето ме.

Хм...

Кад већ поменух спавање, људи, време је да се спава.

А и ево, баш истиче последњи минут Дана ослобођења. Таман је време.


EDIT: Заборавих...

Лаку ноћ.

(Ипак је ово блог о пристојности.)
G.Cross G.Cross 00:08 02.11.2019

Re: Brisani prostor

tasadebeli
G.Cross

Ne, ti možeš da budeš samo "korisničko ime 2".

Ti si sposoban samo da kopiras samo da postavljas tudje klipove po sto puta na svoje postove i da se osećas važnim zbog toga.

To se zove intelektualna jalovost.

Ako Ikad puknu puci će zbog lošeg izbora botova.



Ништа ниси схватио, Кросе. Изгледа да те не обавештавају?

Ја сам, бре, кртица у њиховим редовима.

За сада успавана кртица, али када ме ви будете пробудили, експлодираћу као бомба међу њима и разнећу их.

Ваше је само да ме викате и ето ме.

Хм...

Кад већ поменух спавање, људи, време је да се спава.

А и ево, баш истиче последњи минут Дана ослобођења. Таман је време.


Ma puko si ti.
shone shone 00:12 02.11.2019

Re: Brisani prostort

svaku smislenu diskusiju na ovom blogu.


Aj ne preteruj.Gde ti ovde vidiš išta smisleno osim kad se piše o kuvanju i sirevima a i tu ima promašaja.

Sto, je li, dokazuje da sam ja izdajica


Nisi ti izdajica (ne spočitavaj) nego čovek bez domovine - kako si sam izjavio vrlo ponosno onomad. Zato ti je teško da razumeš one kojima domovina nešto znači. To ti svakako ne daje za pravo da pišaš po nama kad god ti se ukaže prilika. I ne samo ti.
G.Cross G.Cross 00:47 02.11.2019

Re: Brisani prostort

shone
svaku smislenu diskusiju na ovom blogu.


Aj ne preteruj.Gde ti ovde vidiš išta smisleno osim kad se piše o kuvanju i sirevima a i tu ima promašaja.

Sto, je li, dokazuje da sam ja izdajica


Nisi ti izdajica (ne spočitavaj) nego čovek bez domovine - kako si sam izjavio vrlo ponosno onomad. Zato ti je teško da razumeš one kojima domovina nešto znači. To ti svakako ne daje za pravo da pišaš po nama kad god ti se ukaže prilika. I ne samo ti.


Ne znam da li su te učili na treningu ali to što si ti upravo uradio se zove u public speaking "bridging"

Je tebi kažem da si ti po mom misljenju bot placen da rastura blogove a ti meni da pišam po vama. Kakve ima veze?

Kojim vama? Botovima?

Nije moj stil. Što opet ne znači da ne verujem da si plaćen da rasturas blogove.

Tako da nazad na trening. Koliko protracenih para poreskih obveznika na netalentovane botove.


tasadebeli tasadebeli 01:09 02.11.2019

Re: Brisani prostor

G.Cross
tasadebeli
G.Cross

Ne, ti možeš da budeš samo "korisničko ime 2".

Ti si sposoban samo da kopiras samo da postavljas tudje klipove po sto puta na svoje postove i da se osećas važnim zbog toga.

To se zove intelektualna jalovost.

Ako Ikad puknu puci će zbog lošeg izbora botova.



Ништа ниси схватио, Кросе. Изгледа да те не обавештавају?

Ја сам, бре, кртица у њиховим редовима.

За сада успавана кртица, али када ме ви будете пробудили, експлодираћу као бомба међу њима и разнећу их.

Ваше је само да ме викате и ето ме.

Хм...

Кад већ поменух спавање, људи, време је да се спава.

А и ево, баш истиче последњи минут Дана ослобођења. Таман је време.


Ma puko si ti.





Да, знам.

И ОК сам са тим.

Лаку ноћ, Кросе.





tasadebeli tasadebeli 01:33 02.11.2019

Re: Brisani prostort

shone
svaku smislenu diskusiju na ovom blogu.


Aj ne preteruj.Gde ti ovde vidiš išta smisleno osim kad se piše o kuvanju i sirevima a i tu ima promašaja.

Sto, je li, dokazuje da sam ja izdajica


Nisi ti izdajica (ne spočitavaj) nego čovek bez domovine - kako si sam izjavio vrlo ponosno onomad. Zato ti je teško da razumeš one kojima domovina nešto znači. To ti svakako ne daje za pravo da pišaš po nama kad god ti se ukaže prilika. I ne samo ti.



А да ли и ти примећујеш да женски и мушки чланови ове Блог Б92 екипице љубитељки и љубитеља сира, печурки и баштенских патуљака све више личе једни на друге?

Као оно од Душка Радовића...

Што су дуже у браку, разлике им се све више смањују а сличности повећавају.

Мислим, није ми намера да ти ја сада ту нешто... Твоја ствар.

Него...

Чему?
shone shone 01:38 02.11.2019

Re: Brisani prostort

Tako da nazad na trening. Koliko protracenih para poreskih obveznika na netalentovane botove.


Propuštaš južnoafričke ugođje.

Pusti nas botove, moramo i da spavamo što reče naš tim lider Tasa.

Dosta ti je 200 komentara.Nisi ti ipak maximilianusov nivo da guraš do 700.
I njega smo častili.

Taso laku noć, ja ću da zaključam sendvičarnik.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:57 02.11.2019

Re: Brisani prostort

G.Cross
shone
svaku smislenu diskusiju na ovom blogu.


Aj ne preteruj.Gde ti ovde vidiš išta smisleno osim kad se piše o kuvanju i sirevima a i tu ima promašaja.

Sto, je li, dokazuje da sam ja izdajica


Nisi ti izdajica (ne spočitavaj) nego čovek bez domovine - kako si sam izjavio vrlo ponosno onomad. Zato ti je teško da razumeš one kojima domovina nešto znači. To ti svakako ne daje za pravo da pišaš po nama kad god ti se ukaže prilika. I ne samo ti.


Ne znam da li su te učili na treningu ali to što si ti upravo uradio se zove u public speaking "bridging"

Je tebi kažem da si ti po mom misljenju bot placen da rastura blogove a ti meni da pišam po vama. Kakve ima veze?

Kojim vama? Botovima?

Nije moj stil. Što opet ne znači da ne verujem da si plaćen da rasturas blogove.

Tako da nazad na trening. Koliko protracenih para poreskih obveznika na netalentovane botove.



Ja mislim da Šone nije bot.
No, ko bi ga znao - jer se veštačka inteligencija razvija guliverovskim koracima.
shone shone 10:53 02.11.2019

Re: Brisani prostort

Ne znam da li su te učili na treningu ali to što si ti upravo uradio se zove u public speaking "bridging"


Odavno su svi moji ,,treninzi,, skončali, uglavnom se suočavam sa posledicama ,,vaših treninga,,(ne tvojih lično-ti si nebitan) i moram priznati da su ,,vaši,,dali bolje rezultate - na žalost.

Nije moj stil. Što opet ne znači da ne verujem da si plaćen da rasturas blogove.


Šta misliš da se može odgovoriti na ovakvu stupidariju jeftinih mantri koje imaju za cilj da samo uvrede bez ikakve osnove i istine? Tražiš kavgu bez razloga a onda kuku lele sad ću da te banujem i brišem. Naviko si da se ,,biješ,, ali da ,,protivnik ima vezane ruke i noge,,?

Kažeš da si postao slobodan čovek kad si ostao bez domovine. U tvom sistemu vrednosti to je očigledno nešto što se lajkuje.U mom svetu to se zove samo ,,apatrid,,i ništa više. Ti imaš potrebu da objašnjavaš kako je to evolutivni benefit. Ja to nisam nikada komentarisao osim kad preteraš sa zapišavanjem. ,,Sudar svetova,, u mom ,,staništu,, ne podrazumeva i ,,sukob svetova,, što za tvoj nisam siguran.
Otuda i ovoliko konflikta na blogu - potpuno bespotrebnih. Živi i pusti druge da žive. Zar ti nije dovoljno što uživaš u svojim putešestvijama po Trinidadu.
Ne, ti si i tamo zabrinut za nas ,,jadne i zabluđene,, nasilno se preporučujući da budeš učitelj i korektor naših ,,zabluda,,
Da ti kažem prijatelju iz mog iskustva - od takvih smo najviše najebali.
Zato što smo ćutali i sklanjali se po metodologiji ,,pas laje vetar nosi,, al vetar nije odneo nego doneo - opet na žalost.
shone shone 11:02 02.11.2019

Re: Brisani prostort

Ja mislim da Šone nije bot.


Dobro misliš Čaki kao i uvek ali šta vredi na ovom mestu kad te ne uvažavaju.

No, ko bi ga znao - jer se veštačka inteligencija razvija guliverovskim koracima.


Bespotrebno se ograđuješ i kvariš imidž a i nema para ovde za veštačku inteligenciju znaš i sam.
tasadebeli tasadebeli 11:07 02.11.2019

Re: Brisani prostort

shone
Ja mislim da Šone nije bot.


Dobro misliš Čaki kao i uvek ali šta vredi na ovom mestu kad te ne uvažavaju.

No, ko bi ga znao - jer se veštačka inteligencija razvija guliverovskim koracima.


Bespotrebno se ograđuješ i kvariš imidž a i nema para ovde za veštačku inteligenciju znaš i sam.




Добро бре, вас двојица!

Па ко ће сад да изеде оволике сендвиче што су нам наспремали?

Штета се баце!

А и сад је оскудација. Није у реду да расипамо ресурсе около.

Да дам кључеве од сендвичарнице Кросу?

Он ми изгледа овако некако поуздан. Човек од поверења. И знаће шта да се ради с толиким сендвичима.
shone shone 16:58 02.11.2019

Re: Brisani prostort

Мислим, није ми намера да ти ја сада ту нешто... Твоја ствар.

Него...

Чему?


Onako,može mi se a svemir voli ravnotežu

Pa misliš li dobri moj Taso da bih bio ovde da nije ovako jebeno vreme napolju. Ovako ko da sam na Tenarifima zahvaljujući Srdjanu.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:10 02.11.2019

Re: Brisani prostor

srdjan.pajic
Da li se radi o Srdjanu Pajicu ili Srdjanu Fuchsu?


Moji su svi na broju, verovatno misli na Srkija Fuksa. Osim toga, ja ni u najvećem žaru borbe nisam previše eksplicitan, niti mi je zbog toga ikad obrisan ijedan komentar.

Pre će biti zbog toga što si (i) ti član ekipice?!
Šta znam - možda i nisam u pravu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:15 02.11.2019

Re: Brisani prostor

Pre će biti zbog toga što si (i) ti član ekipice?!
Šta znam - možda i nisam u pravu.


U pravu si, moja "ekipica" ovde na blogu uglavnom ne koristi eksplicitno izražavanje tokom opštenja sa kolegama, čak ni kad diskusija uzavre do ključanja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 02.11.2019

Re: Brisani prostor

to je art expression bio, u fazonu "Irreversible": čarli je dupontel, gay ali smotan, tasić je kasel, opasan ali sjeban; a šone je beluči - dok gej-smotanko i opasni drkoš ne mogu da se odluče ko će voditi ljubav s njom, ona odlazi u parisku noć i - strada.


macak.tosa031 macak.tosa031 08:29 03.11.2019

Re: Brisani prostor

Srđan Fuchs
to je art expression bio, u fazonu "Irreversible": čarli je dupontel, gay ali smotan, tasić je kasel, opasan ali sjeban; a šone je beluči - dok gej-smotanko i opasni drkoš ne mogu da se odluče ko će voditi ljubav s njom, ona odlazi u parisku noć i - strada.



Kad je već tako, možeš i da mu popušiš!
alselone alselone 08:43 03.11.2019

Re: Brisani prostor

U pravu si, moja "ekipica" ovde na blogu uglavnom ne koristi eksplicitno izražavanje tokom opštenja sa kolegama, čak ni kad diskusija uzavre do ključanja.



Znaš šta je tu glavno, barem po meni - svrha blogovanja. Dok "tvoja ekipica" jeste ovde da se druži, nauči nešto novi, piše o nečemu što zna kako bi i neko drugi naučio, postavlja pitanja, odgovara na pianja, šali se, lucidna je i ima smisla za humor itd, Taso i njegovi su tu da zaseru ovim prvima igralište i to je jedina svrha. Dok je Taso na početku apsolutno radio ono nabrojano, ostavljao pametne komentare, lična mišljenja i pečate, kasnije ga prebacilo da bude alfa čopora na Tamnoj strani i sada se bavi samo sobom, bolom oko Bloga B92 i istragom poturica.
shone shone 12:22 03.11.2019

Re: Brisani prostor

Znaš šta je tu glavno, barem po meni - svrha blogovanja. Dok "tvoja ekipica" jeste ovde da se druži, nauči nešto novi, piše o nečemu što zna kako bi i neko drugi naučio, postavlja pitanja, odgovara na pianja, šali se, lucidna je i ima smisla za humor itd, Taso i njegovi su tu da zaseru ovim prvima igralište i to je jedina svrha. Dok je Taso na početku apsolutno radio ono nabrojano, ostavljao pametne komentare, lična mišljenja i pečate, kasnije ga prebacilo da bude alfa čopora na Tamnoj strani i sada se bavi samo sobom, bolom oko Bloga B92 i istragom poturica.


Bullseye!
Tvoja ekipica je ,,dosadna,,gde god dođe zasere temu ako se ne uklapa u politikantska proseravanja, čuj lucidna - pa znaš li ti šta je lucidnost uopšte osim ako Anđin slavski kamen kolač ne smatraš vrhunskom lucidnošću.Smisao za humor? Sad si me prvi put nasmejao

Da, imate pravo da se družite - niko to ne osporava.



Prvo piše se TasA a ne TasO.
Tasu ste čerečili (jedni te isti) dok ja nisam ni bio na blogu,vrlo podlo i organizovano tako da pada u vodu spočitavanje koje proturate da se Tasa ponaša ovako pod mojim ili bilo čijim uticajem( što je posebno podlo i ponižavajuće) To isto radite i sa Čarlijem kolko sam uspeo da propratim.
Moje učešće u komentarima(u poslednje vreme) je samo reakcija na nepravdu i uvrede koju besprizorno sprovodite prema ova dva blogera uglavnom a bilo ih je još nekoliko. Osporavaš mi pravo na to?
Sve to nas ne čini nikakvom ekipicom i kao što ti je Tasa lepo objasnio nas trojica nemamo ama baš nikakvih dodirnih tačaka,ne poznajemo se privatno,ne družimo se ali držimo do vlastitog integriteta koliko toliko na ovom šugavom mestu. Ništa više i ništa manje.

Taso i njegovi su tu da zaseru ovim prvima igralište i to je jedina svrha.


Igralište nije tvoje.Igraš se na njemu kao i svi ostali.Moderacija je ta koja postavlja pravila igre i preduzima šta misli da treba. To što se tebi i drugima to ne sviđa koga zabole?.Problem je što ti misliš da treba da se igra ,,tvoja igra,, a sve druge su ,,fuj,, Dovoljno vam je softver omogućio da možete da banujete,brišete,prekrajate, imaš opciju,, Obavesti moderatora,, i šta oćeš više?

Dok je Taso na početku apsolutno radio ono nabrojano, ostavljao pametne komentare, lična mišljenja i pečate, kasnije ga prebacilo da bude alfa čopora na Tamnoj strani i sada se bavi samo sobom, bolom oko Bloga B92 i istragom poturica.


Tasa može da bude alfa samo u svojoj kući (ako je) meni teško a ja nemam potrebu da budem nikome ni alfa ni omega. Tasu ste počeli da čerečite dok ja nisam ovde postojao (te šuplje priče o promeni nika,inkarnacijama - teško sranje i nema veze sa istinom). Šta je Tasu prebacilo na ,,tamnu stranu,, je između vas i Tase. Čoveku je oduzeta autorska opcija bez objašnjenja za razliku od Brajovića koji kaže da mu je objašnjeno brisanje bloga. Opet različiti ,,aršini,,

sada se bavi samo sobom, bolom oko Bloga B92 i istragom poturica.


Ako se bavi time na tvom blogu a tebi se nesviđa imaš opcije da ga skloniš. Ako moderacija smatra da treba da ga skloni kao što je smatrala da treba da mu oduzme autorsku opciju - skloniće ga. Ko si ti da se petljaš u to?
Možeš da imaš mišljenje o tome i da ga izneseš i ništa više. Isto tako moraćeš da saslušaš i drugačije mišljenje ili da odjebeš ako te ne interesuje.

alselone 20:17 02.11.2019
Znaš šta mislim da bi pomoglo u ovom teškom stanju - da verbalizuješ na koga si tačno ljut. Vidim da se mučiš, da te neko ili nešto jako nervira, ali konstantno nemušto ratuješ protiv nekih imagirnih ljudi sa bloga.

Lepo verbalizuj, kriv je taj i taj, ljut sam na toga i toga, zbog toga i toga. Verujem da ćeš posle toga moći ponovo pisati normalne komentare.


Tasa to uvek odgovori lično onome ko ga vređa i ponižava odmah u komentaru. To je bar jasno -što bi pravio spiskove?
Ovde perfidno izigravaš dobronamernika da bi ga posle prcno na više mesta. Pa šta ti misliš da su baš svi veverice?

I tvoj čopor je isto tako veoma realan.

zaspinje smećem kako bi se utulila svaka druga rasprava i "žurka" na koju ti i tvoj čopor niste pozvani

ili što bi jednom od tvojih čoporaša davno tačno dijagostikovano - protiv zapišavanja


I naravno poenta prc

Ponovo se opraštaš?


Nisi ti dobronameran.

Počnite da se ponašate kao jednaki među jednakima i neće biti problema.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 01.11.2019

Да ја вама кажем...

Milan Novković Milan Novković 23:54 01.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Predrag Brajovic
... неке стварно важне ствари:

n-6/n-3 Ratio of Dietary Fatty Acids Rather Than Hypercholesterolemia As the Major Risk Factor for Atherosclerosis and Coronary Heart Disease

A ja tebi da kažem - to je za matore, ti još nisi u toj grupi i nemoj da popravljaš ono što nije pokvareno

Jednom je jedan hirurg Amer na te "vradžbine" rekao: "Ma znam 'teoriju', al kad ih otvorim ... leleeee" (crni humor)

Ps: Sad sam kliknuo na link - i on priča o matorima.

Mislim, ima i teorija zašto je tako, al truba je raspisivati se ako će sutra i G.Cross da poklekne, a i štaće ti teorije za matore kad si mlad

Matori su "lepa" priča na razne načine - hit "meseca" je da ih više umire ako se vakcinišu protiv gripa nego ako se ne vakcinišu (ajd znalo se odavno, nego su zaraćene "snage" onomad bile u naponu snage pa se od pucnjuave nije ništa čulo
shone shone 23:58 01.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

A ja tebi da kažem - to je za matore, ti još nisi u toj grupi i nemoj da popravljaš ono što nije pokvareno

Jednom je jedan hirurg Amer na te "vradžbine" rekao: "Ma znam 'teoriju', al kad ih otvorim ... leleeee" (crni humor)

Ps: Sad sam kliknuo na link - i on priča o matorima.

Mislim, ima i teorija zašto je tako, al truba je raspisivati se ako će sutra i G.Cross da poklekne, a i štaće ti teorije za matore kad si mlad

Matori su "lepa" priča na razne načine - hit "meseca" je da ih više umire ako se vakcinišu protiv gripa nego ako se ne vakcinišu (ajd znalo se odavno, nego su zaraćene "snage" onomad bile u naponu snage pa se od pucnjuave nije ništa čulo



Milane pa ovo i jeste gerijatrijski blog. Na blogu nema mladjih od 40 god. Il' mi se čini?

Milan Novković Milan Novković 09:02 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

shone
...

Milane pa ovo i jeste gerijatrijski blog. Na blogu nema mladjih od 40 god.

Mentalno, ili fiziološki?

Za Predragov članak se počinje sa zagrevanjem tek od 65te.

Teoriju na stranu - iako sam ja sa 61 spring-chicken za taj Predragov članak, teoriju "prezirem", zato je toliko i potežem, i imam prosto pravilo - što masTnije to bolje
milisav68 milisav68 09:49 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Milane pa ovo i jeste gerijatrijski blog. Na blogu nema mladjih od 40 god. Il' mi se čini?

Preteruješ, Gerijatrija je odeljenje u bolnici za stare i nemoćne.

Ovo je više dom/klub penzionera.
docsumann docsumann 10:31 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Za Predragov članak se počinje sa zagrevanjem tek od 65te.


tad bi, po onim istraživanjim ašto je sarski obznanio, trebalo i ajahuasku da probaju
shone shone 11:09 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Mentalno, ili fiziološki?


Ako se tešimo - ok.

shone shone 11:11 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Preteruješ, Gerijatrija je odeljenje u bolnici za stare i nemoćne.

Ovo je više dom/klub penzionera.


Važno da smo se rezumeli.Ako i nismo ima ko jeste.
U suprotnom morao bi ,,čaršav,, a to ovde Tasi zameraju pa poučen iskustvom.....
tasadebeli tasadebeli 11:13 02.11.2019

200.

shone
Preteruješ, Gerijatrija je odeljenje u bolnici za stare i nemoćne.

Ovo je više dom/klub penzionera.


Važno da smo se rezumeli. U suprotnom morao bi ,,čaršav,, a to ovde Tasi zameraju pa poučen iskustvom.....



Ма слободно!

Ја сам ти дозволио!

А код мене су још увек кључеви.


П.С. - Е па, Кросе, овај ти је био 200.

Сендвич.

Доста ти је.

Мисли мало и на своје здравље.

У тим годинама.
shone shone 11:19 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

i imam prosto pravilo - što masTnije to bolje


Pa se oklizneš na mastnu podlogu ko pomenuti pa te nema.
Jel vidiš kako mastni krvni sudovi tupe oštricu prekognicije.

Možda je u pitanju hiperinteligencija koja je imala za cilj ,,aj malo da budem žrtva,,. To je sad najjača fora u riality koja daje najviše lajkova.

Mindedj.
shone shone 11:42 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

tad bi, po onim istraživanjim ašto je sarski obznanio, trebalo i ajahuasku da probaju


Misliš da je to pametno?

milisav68 milisav68 12:42 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Važno da smo se rezumeli.

Jesmo, ali obrati pažnju na ponašanje.
shone shone 13:11 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

Jesmo, ali obrati pažnju na ponašanje



,,Osetio si tvrdo,,

Hahah ovo sam zapamtio i uvek te se setim. Ima šta i da se nauči na blogu. Najvažnije da ne manjka duhovitih još uvek.
docsumann docsumann 15:58 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

shone
tad bi, po onim istraživanjim ašto je sarski obznanio, trebalo i ajahuasku da probaju


Misliš da je to pametno?



očigledno da nisi pratio predavanja
shone shone 16:10 02.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

očigledno da nisi pratio predavanja


Pre će biti da je u pitanju Hazartski efekat. Isto predavanje različita viđenja.
docsumann docsumann 11:24 03.11.2019

Re: Да ја вама кажем...

shone
očigledno da nisi pratio predavanja


Pre će biti da je u pitanju Hazartski efekat. Isto predavanje različita viđenja.


dakle, evo ga predavanje...

Taking Ayahuasca When You’re a Senior Citizen

možeš li podvući na koji dio misliš?
tasadebeli tasadebeli 09:34 02.11.2019

И шта рекосте?



Паланка, а?

Па још и филоСофија.

Иди, бегај, ћути!





milisav68 milisav68 09:58 02.11.2019

Re: И шта рекосте?

tasadebeli


Паланка, а?

Па још и филоСофија.

Ma jok, u pitanju je kupanje.
Neulazak u bazen u kojem nema vode, ne znači bojkotovanje kupanja.

I reprize:
Protesti su neka vrsta reprize - poput "Srećnih ljudi" i "Porodičnog blaga" na televiziji - onih šetajućih demonstracija iz devedesetih.

I ukleti brod:
Vlast dođe samo nastavak niza raznih kapetana ovog broda, kome je trebalo dosta vremena da postane i ovako i ovoliko uklet


Voja Žanetić: Malo fali da dobijemo DNS - Državnu naprednu stranku

tasadebeli tasadebeli 10:41 02.11.2019

Re: И шта рекосте?

milisav68
tasadebeli


Паланка, а?

Па још и филоСофија.

Ma jok, u pitanju je kupanje.
Neulazak u bazen u kojem nema vode, ne znači bojkotovanje kupanja.

I reprize:
Protesti su neka vrsta reprize - poput "Srećnih ljudi" i "Porodičnog blaga" na televiziji - onih šetajućih demonstracija iz devedesetih.

I ukleti brod:
Vlast dođe samo nastavak niza raznih kapetana ovog broda, kome je trebalo dosta vremena da postane i ovako i ovoliko uklet


Voja Žanetić: Malo fali da dobijemo DNS - Državnu naprednu stranku









Воја Жанетић ишао у исту основну школу као и моја жена. Знају се одатле и од тада. Ја сам једна генерација иза њих и из друге основне школе.

Алзо шпрах Воја... Још 2014.





freehand freehand 08:14 03.11.2019

Ko sabotira Tasin problem?

Vreme je da se napiše jedan blog sa naslovom "Kako je Blog b92 postao Blog o Tasi".
Mislim, mehanizam je jednostavan do trivijalnosti ali je prosto zaprepašćujuće kako se inteligentni ljudi prime i glavačke uskoče u vrtlog.
Valjda zato što pričajući o Tasinoj stvari pričaju pomalo i o sebi, a svako voli negde u dubini duše te rieliti momente palanačkih abrova i dramaturgiju oko tog izvesnog blogera što voli da se skine golišav pa trči sokakom i viče "Juhu, vidite me!", za njim trči jedan i viče "Bravo Taso!" i drugi koji nosi mali ručnik pokušavajući da nekako pokrije golotinju koja belasa na sve strane i viče "Izdrži Tasiću!".
A posle se u birtiji i biblioteci i pred bakalnicom raspravlja da li je poremetio pameću, da li ga je navukao komšija za opkladu ili samo pravi zamišljeni naučni eksperiment psihologa-amatera "šta će čaršija da kaže"
macak.tosa031 macak.tosa031 08:31 03.11.2019

Re: Ko sabotira Tasin problem?

freehand
Vreme je da se napiše jedan blog sa naslovom "Kako je Blog b92 postao Blog o Tasi".
Mislim, mehanizam je jednostavan do trivijalnosti ali je prosto zaprepašćujuće kako se inteligentni ljudi prime i glavačke uskoče u vrtlog.
Valjda zato što pričajući o Tasinoj stvari pričaju pomalo i o sebi, a svako voli negde u dubini duše te rieliti momente palanačkih abrova i dramaturgiju oko tog izvesnog blogera što voli da se skine golišav pa trči sokakom i viče "Juhu, vidite me!", za njim trči jedan i viče "Bravo Taso!" i drugi koji nosi mali ručnik pokušavajući da nekako pokrije golotinju koja belasa na sve strane i viče "Izdrži Tasiću!".
A posle se u birtiji i biblioteci i pred bakalnicom raspravlja da li je poremetio pameću, da li ga je navukao komšija za opkladu ili samo pravi zamišljeni naučni eksperiment psihologa-amatera "šta će čaršija da kaže"

Gluposti!
freehand freehand 08:36 03.11.2019

Re: Ko sabotira Tasin problem?

macak.tosa031
freehand
Vreme je da se napiše jedan blog sa naslovom "Kako je Blog b92 postao Blog o Tasi".
Mislim, mehanizam je jednostavan do trivijalnosti ali je prosto zaprepašćujuće kako se inteligentni ljudi prime i glavačke uskoče u vrtlog.
Valjda zato što pričajući o Tasinoj stvari pričaju pomalo i o sebi, a svako voli negde u dubini duše te rieliti momente palanačkih abrova i dramaturgiju oko tog izvesnog blogera što voli da se skine golišav pa trči sokakom i viče "Juhu, vidite me!", za njim trči jedan i viče "Bravo Taso!" i drugi koji nosi mali ručnik pokušavajući da nekako pokrije golotinju koja belasa na sve strane i viče "Izdrži Tasiću!".
A posle se u birtiji i biblioteci i pred bakalnicom raspravlja da li je poremetio pameću, da li ga je navukao komšija za opkladu ili samo pravi zamišljeni naučni eksperiment psihologa-amatera "šta će čaršija da kaže"

Gluposti!

Ispade ti peškir, čoveče. Posveti se zadatku i ne dozvoli da te dobacivanja ometaju u tome.
tasadebeli tasadebeli 15:08 03.11.2019

Re: Ko sabotira Tasin problem?

freehand

što voli da se skine golišav pa trči sokakom i viče "Juhu, vidite me!"



Фри, мајсторе!!!

Сетио си се!!!

Пластични Исус!

Због тог свог студентског филма је Лаза Стојановић одмардељао две године. Почетком седамдесетих у доба највећег развоја и златних година америчких кредита у тој нашој бившој социјалистичкој самоуправној и надасве демократској и слободној домовини у којој се поштовало право на слободу мишљења и говора.

Једноумни једносмерни једнопартијци, чланови библиотеке и поклоници култа личности највећег сина наших народа и народности су тада засрали једног сјајног човека и убили га за читав живот иако је после тога живео још неких четрдесетак година. Али је само формално живео. Не и суштински.

Теча моје жене је био неки буразер са Лазом Стојановићем, даљи род у фамилији, па знам о свему томе мало детаљније. И како је читаву акцију против тог студентског филма и његовог аутора покренуо СУБНОР Месне заједнице Ветерник из Новог Сада и како се та грудва зактрљала са врха брда бивајући све већа и већа све до суђења и како се наш чувени редитељ и први наш носилац Златне палме из Кана за Скупљаче перја , Саша Петровић, одрекао на суђењу свог студента Лазе којем је био ментор за тај филм правдајући се да није знао о чему се ту ради...

Јбт, ситуација к'о пресликана са овог Блога Б92.

Срећом, овде на Блогу Б92 нико не може да мардеља у RL зато што се нека блогерска месна заједница са својим клубом пензионера окомила на њега.

Може само да оде на службено путовање у Киншасу.

Или на годишњи одмор у каракас.

Како си се само сетио Пластичног Исуса?

Свака ти част!













Главну улогу голишавог у том филму играо Томислав Готовац. (ЛИНК)


macak.tosa031 macak.tosa031 08:34 03.11.2019

M'da!

Što bi Pajić rekao - dosta je bilo dangubljenja (na blogu), mora nešto i da se radi?
Jebote - ko izmisli veliko dvorište!
Elem ... ovim putem želim da odam priznanje blogerima Tasi i Šonetu koji su se stojički nosili sa višestruko nadmoćnom neprijateljem - i nisu poklekli.
Skoro im se, što svojom voljom a što guranjem, pridružio i huči.
A i maksa nije bio nemilosrdan.
Prema tome - ima smisla.
maksa83 maksa83 10:14 03.11.2019

Re: M'da!

Elem ... ovim putem želim da odam priznanje

mirelarado

Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Nema sine, Mirela kad ofarba i izlakira moš se stružeš šmirglom do sudnjeg dana, to se ne skida...
shone shone 13:58 03.11.2019

Re: M'da!

ovim putem želim da odam priznanje blogerima Tasi i Šonetu koji su se stojički nosili sa višestruko nadmoćnom neprijateljem - i nisu poklekli.


shone shone 13:59 03.11.2019

Re: M'da!

Nema sine, Mirela kad ofarba i izlakira moš se stružeš šmirglom do sudnjeg dana, to se ne skida...


Sačekaj da se osuši, ovako razmazuješ.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:08 03.11.2019

Re: M'da!

maksa83
Elem ... ovim putem želim da odam priznanje

mirelarado

Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Nema sine, Mirela kad ofarba i izlakira moš se stružeš šmirglom do sudnjeg dana, to se ne skida...

Da.
Mirela je retko pametna žena!
No - i najpametnija žena može nekada da pogreši.
Mada - u nečemu i nije pogrešila, a to nije ono što ti misliš.
Nije ona kao neki blogeri ovde!
Šta neki!?
Naravno, Mirela mi je veoma draga, ne baš kao Mariopan - jer je mariopan siroče - i za mene je ispričala najdirljiviju priču. I ne samo zato - nego još više zato što je dobra osoba.
A to je jedino važno.
Pored pomenutih, veoma volim i blogerku Silver!
A sada bih vas ostavio do daljnjega - jer sam reako sve što sam imao.
A i hladi se đuveč!
A uskoro će i Nole!
Usput --- čudi me Makso, da si ti Mirelin komentar pročitao jednoslojno. Pročitaj ti to pažljivije.
Bistar si momak.
alselone alselone 11:03 03.11.2019

Nego

Nešto konkretno - BMW i Mečka se toliko uplašili od Tesla konkurencije da su odlučili da naprave zajedničku firmu koja se bavi automotive softverom. Kaže mi drugar iz te industrije, tj. koji će baš raditi za tu zajedničku firmu a danas radi za BMW.

Šta je Maks uspeo da izgradi za par godina, to je praktično neverovatno. Protresao je industriju za koju se verovalo da ih niko i nikada neće potresti.
floki floki 13:29 03.11.2019

Re: Nego

jel ima koji link o tome?

ne bih se ja ni blizu na teslu ložio ni na čitav hajp oko EV i AD...

cela automotive industrija je zamršena do jaja i iza ove vesti mogu ko zna koji drugi razlozi da budu...

meni se više čini da de odnos OEM-Tier1/2/3 pretumbava, samo, koliko će to daleko da dogura i kojom brzinom, videćemo, đavo je u detaljima...

ja se po toj industriji motam isto poodavno i naslušao sam se i nagledao svega i svačega
alselone alselone 14:47 03.11.2019

Re: Nego

jel ima koji link o tome?


Nemam, rekao mi u kafani pre 2 dana.
Znaš za one Austrijance što su kupili RTRK i što prave sofver za vožnju za BMW a pre toga su radili za Audi? E, tu on radi. I reče mi za tu novu firmu, to je sada kod njih hajp jer se plaše kako će nova firma izgledati, imali mesta za njih, koja su to mesta itd.

floki floki 15:19 03.11.2019

Re: Nego

ma znam ja dobro i rt-rk (nedavno pili pivo zajedno na nekom brodu uveče na rajni u bonn-u, uglavnom se viđamo po konferencijama i sajmovima) i austrijski tttech...

generalno je hajp oko AD još uvek tu i puno ljudi i puno firmi se time bakće, svako malo se čuju vesti o udruživanju, saradnji...

koliko još, ne znam... ponegde već senior menadżeri postavljaju pitanje: ok, AD momci, surduknuli smo vam x dżakova para, kad će konkretni rezultati...
maksa83 maksa83 15:20 03.11.2019

Re: Nego

koliko još, ne znam... ponegde već senior menadżeri postavljaju pitanje: ok, AD momci, surduknuli smo vam x dżakova para, kad će konkretni rezultati...

To se isto desilo sa AI sedamdesetih.
alselone alselone 15:28 03.11.2019

Re: Nego


koliko još, ne znam... ponegde već senior menadżeri postavljaju pitanje: ok, AD momci, surduknuli smo vam x dżakova para, kad će konkretni rezultati...


Rekao bih onako laički da je tu jedino Tesla blizu, da su ostali miljama daleko. Švabovi su u svojoj uobraženosti automobilske industrije prošli skoro ko Nokija. Samo što je problem koji Tesla rešava ipak mnogo teži nego problem koji je rešio Apple, ali generalno govoreći to je taj primer.

Da li će uspeti - nisam siguran. Mislim da od AD nema ništa bez infrastrukturnih promena, da su samo promene na automobilu nedovoljne.

(nedavno pili pivo zajedno na nekom brodu uveče na rajni u bonn-u, uglavnom se viđamo po konferencijama i sajmovima)

I mi smo, samo u Novom Sadu na Dunavu. Piju ti programeri, ne mož ih zauzdat.
alselone alselone 15:32 03.11.2019

Re: Nego

Floki, maksa, šta planirate za skijanje ove godine?

floki floki 15:44 03.11.2019

Re: Nego

ma tesla je samo jako glasan i mnogo priča, inače je svugde manje više isto, nike neka preterana razlika... on je samo spreman da najviše rizikuje, pa čak i kad neko pogine...
pazi, nedavno je i ruski yandex krenuo sa testom svojih AD oko detroita, rade sa hyundai mobis...
ovde to ne smeš tek tako da radiš zbog zakonskih regulativa...

trenutno je moj utisak da niko od njih nije siguran kako će sve to tačno da se razvija...

skijanje bukirano odavno, od 4. do 11. januara silvretta montafon u austriji
alselone alselone 15:49 03.11.2019

Re: Nego

on je samo spreman da najviše rizikuje, pa čak i kad neko pogine...


Broj poginulih po pređenom kilometru je veoma mali, ja bih to smatrao uspehom. Testiranje novih tehnologija često dovede do toga da neko pogine prilikom testiranja ili izgradnje, tako i ovo gledam.

Ali svakako ne mislim da su glasni, nego stvarno mislim da su najuspešniji. Ostali nisu glasni jer prosto nemaju šta mnogo ni da kažu na tu temu, Tesla ipak testira veoma napredne stvari AD-a a "obične" fičere već imaju u produkciji, što je miljama daleko za ostale.

skijanje bukirano odavno, od 4. do 11. januara silvretta montafon u austriji

Deluje strava na slikama. Ja se još uvek dvoumim da li na Kopaonik ili Staru Planinu, merkam gde su bolji treneri pošto sin ove godine treba da usavrši i onda smo "mirni" od naredne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana