Društvo| Ekonomija

Sta se desilo sa pristojnoscu?

G.Cross RSS / 31.10.2019. u 22:00

 


Danas išli u "safari" izlete na vulkane Tenerifa. U dzipu smo bili sa parom, on iz Poljske a ona kako kaže iz Donjecka. Stalno su kasnili i vraćali se bez reči izvinjenja ostalima.
Upitah badzu kako se kaze na poljskom

" izvinite"? On mi rece a ja rekoh njemu e to je trebalo da kažeš svima.

I onda dodjem i vidim nestao Brajin blog. Bez reči objašnjenja. 

 

 

Ljudi koji uređuju blog imaju pravo da brišu ali je osnovno pravilo ljudske komunikacije da objasne zašto.

 

Nije mi bas jasno koji je ekonomski razlog postojanja ovog bloga. Ako uopšte postoji ima veze sa kvalitetom teksta, citanoscu , brojem komentara i kulturi rasprave. 

 

Braja godinama ispunjava sva četiri. 

 

Ako razlog postojanja bloga nije ekonomski, čak i onda osnovna ljudska pristojnost zahteva objašnjenje. 



Komentari (558)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 31.10.2019

Добио сам објашњење.


Но, пошто је то објашњење приватно, ту сам га и задржао. Није моје да га ширим.
Ја имам разумевања за људе који штите интересе своје фирме/своје личне интересе/своје претпостављене. Ово је приватна прћија, и ми смо ту само подстанари.

Ја се спремам да објавим читав низ блогова са описом тих мојих неких мука из протеклих годину и по (само да тужилаштво похапси те неке моје преварне другаре), али нисам оптимиста да ће то на блогу опстати. Јер ћу изнети свако име и презиме, имена судија, има ту и СНС чланова, има добрих и лоших полицајаца, снимака СНС адвоката-нотара који ми прете. Свега има.

Блог који се пише под именом и презименом треба да има третман као и када било која друга јавна личност преко медија обрати се овоме или ономе, изнесе ово или оно. Значи, тај под именом и презименом је искључиво одговоран -- морално и материјално.

Када Б92 објави неку изјаву Драгана Ђиласа, неће нико тужити због ње Б92, већ Драгана Ђиласа. Или Александра Вучића, или кога већ ко је дао изјаву.

Разумео бих да сам ја неки НН, па да се не зна ко је титулар власништва над речима које су написане.
Ово -- не разумем.
Правно не разумем.
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по, искључиве бриге за своју плату, фирму, себе...
G.Cross G.Cross 23:00 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic

Но, пошто је то објашњење приватно, ту сам га и задржао. Није моје да га ширим.
Ја имам разумевања за људе који штите интересе своје фирме/своје личне интересе/своје претпостављене. Ово је приватна прћија, и ми смо ту само подстанари.

Ја се спремам да објавим читав низ блогова са описом тих мојих неких мука из протеклих годину и по (само да тужилаштво похапси те неке моје преварне другаре), али нисам оптимиста да ће то на блогу опстати. Јер ћу изнети свако име и презиме, имена судија, има ту и СНС чланова, има добрих и лоших полицајаца, снимака СНС адвоката-нотара који ми прете. Свега има.

Блог који се пише под именом и презименом треба да има третман као и када било која друга јавна личност преко медија обрати се овоме или ономе, изнесе ово или оно. Значи, тај под именом и презименом је искључиво одговоран -- морално и материјално.

Када Б92 објави неку изјаву Драгана Ђиласа, неће нико тужити због ње Б92, већ Драгана Ђиласа. Или Александра Вучића.

Разумео бих да сам ја неки НН, па да се не зна ко је титулар власништва над речима које су написане.
Ово -- не разумем.
Правно не разумем.
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.



Ti si dobio ali ne i mi.
Blogovski ekosistem, da tako kažem, se sastoji od autora, komentatora i administratora.

Sva tri čine blog ili blog nije funkcionalan nego jednosmeran što će reći i nije blog.
zilikaka zilikaka 23:13 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92

Које редакције? :)
Пази: објашњење с којим је обрисан мој блог може се применити на баш сваку изјаву nekog političara ili javne ličnosti a koja iznosi tvrdnje o nezakonitosti ili korupciji.

Ja nisam uposlenik B92 pa da po tom osnovu B92 ima odgovornost i njihov odgovorni urednik.

Šta li će tek biti kada objavim snimak pretnji meni upućenih a od strane advokata a sada notara Žarka Mihailovića, a koji snimak, u strahu pred njim, moram da objavim, kako bih se zaštitio?

Uglavnom, nije mi dosadno.

Da podsetim da medijsko-novinarski najaktualnije tekst na ovom blogu u poslednjih godinu dana, onaj moj o Pavle Levijatanu, nije nikad došao na naslovnu stranu portala B92, što jeste odraz jedne nove uredničke politike.
G.Cross G.Cross 23:30 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

Sto se mene tice samo mali post administratora "drago blogodrustvo, odlučili smo da skinemo Brajovicev tekst zbog toga i toga" bi bilo dovoljno.
Kao i recimo "oduzeli smo Tasi autorsku zbog toga i toga" da i mi znamo i ne pravimo slicno da i nama oduzmu.
Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:32 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)

:)))))))))))

Мој једини трајно бановани блогер ЕмСиСи.
Изгубио сам трпило, негде успут.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)


To više niko i ne prati, niti koga zanima čarlijev nik.
Niko ne zna šta mu je aktuelni nik, ali svi odmah znaju da je Čarli.
Jedan je Čarli:)

Sećam(o) se vremena kad je moderacija stvarno uvažavala autore a i komentatore ovde, komunicirala koliko toliko, pa pavila neke preseke (pred novu godinu) zanimala se za ovo mesto.
Sad ni toliko da uvaže i da kažu makar, da mi smo obrisali.

Al tako je kako je, uzmi ili ostavi.
Iz nekog razloga uzimamo.


G.Cross G.Cross 23:45 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

hoochie coochie man
Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)




Al tako je kako je, uzmi ili ostavi.
Iz nekog razloga uzimamo.




Sto ne znaci da nemamo pravo da gundjamo.

Nešto ne mislim da se onaj Poljak uzbudio što sam mu na fini način tražio da se izvini. Ali ja sam se osećao bolje.
Još bolje bih se osećao da sam ga tresnuo u glavu ali žena bi mi posle držala bukvicu danima tako da sam odlučio da budem kulturan.
st.jepan st.jepan 23:59 31.10.2019

Re: Добио сам објашњење.

Sećam(o) se vremena kad je moderacija stvarno uvažavala autore a i komentatore ovde, komunicirala koliko toliko,

Da, Vesna Dozet je čak i sa mnom, ne sećam se kojim povodom, izmenuila nekoliko uljudnih mejlova i PP-ja.
Svi njeni bili su vrlo takvi, moji i takvi i kojekakvi.
angie01 angie01 00:22 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Svi njeni bili su vrlo takvi, moji i takvi i kojekakvi.


a eto, sa mnom i jos sa nekima je bilo upravo obratno.


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:34 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Sto ne znaci da nemamo pravo da gundjamo.


Ne samo da imamo pravo, nego i potrebu.
Nekako se čovek oseća ljudskije, kao ono sa Poljakom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:36 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Cross, stvarno je uzas to ponasanje koje ste doziveli.

Kasne i nista. Kao sve je ok.

Nemam sta vise da kazem, nadam se da vsm nisu unistili skroz izlet.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:07 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Šta li će tek biti kada objavim snimak pretnji meni upućenih a od strane advokata a sada notara Žarka Mihailovića, a koji snimak, u strahu pred njim, moram da objavim, kako bih se zaštitio?


Au, bre, pa kod vas i notari šilje qrac na narod.

Brajo, ne daj se, s tobom smo, objavljuj sve, pa nek gase ovo mesto ako je dotle došlo.

E, a jel dozvoljeno snimanje (pretpostavljam tajno) i korišćenje toga posle kao dokaznog materijala u sudskom procesu?
macak.tosa031 macak.tosa031 06:01 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

G.Cross
Sto se mene tice samo mali post administratora "drago blogodrustvo, odlučili smo da skinemo Brajovicev tekst zbog toga i toga" bi bilo dovoljno.
Kao i recimo "oduzeli smo Tasi autorsku zbog toga i toga" da i mi znamo i ne pravimo slicno da i nama oduzmu.
Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)

Boli njih kurac za nas!
Pa Brajović je već u prvom komentaru objavio o čemu se radi - dovoljno onima koji znaju da čitaju.
U svakom slučaju, nama koji živimo ovde - i više nego jasno.
I to odavno.
No, rešenje ove situacije je trivijalno - mora se dalje.
Pa kako god bilo.
A da bi bilo bolje, ako je za utehu (danas), biće još gore.
macak.tosa031 macak.tosa031 06:02 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic
Da ne govorim o Charliju, ja verujem da ni on ne zna šta mu je nik danas. :)

:)))))))))))

Мој једини трајно бановани блогер ЕмСиСи.
Изгубио сам трпило, негде успут.

Eto, na svom primeru, vidiš kako je bilo njemu.
Mada, dobro obavešteni izvori tvrde, da njega boli patka za to.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:03 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

E, a jel dozvoljeno snimanje (pretpostavljam tajno) i korišćenje toga posle kao dokaznog materijala u sudskom procesu?

Не.
Једино када је по налогу суда.
Мој адвокат је фазону, па никог ти не прислушкујеш, снимаш себе. Моји се сви телефонски разговори снимају откад сам доживео неке физичке претње. Свеједно, суд то не узима у обзир.
macak.tosa031 macak.tosa031 06:04 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

jednarecfonmoi
Cross, stvarno je uzas to ponasanje koje ste doziveli.

Kasne i nista. Kao sve je ok.

Nemam sta vise da kazem, nadam se da vsm nisu unistili skroz izlet.

Njaoooo!
docsumann docsumann 07:11 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic
E, a jel dozvoljeno snimanje (pretpostavljam tajno) i korišćenje toga posle kao dokaznog materijala u sudskom procesu?

Не.
Једино када је по налогу суда.
Мој адвокат је фазону, па никог ти не прислушкујеш, снимаш себе. Свеједно, суд то не узима у обзир.


ne može se koristiti na sudu, ali itekako može da ima političku težinu.

Duško Knežević o jadu zabavio tužilaštvo CG objavom snimljenih telefonskih razgovora.
da je ovo neka iole normalnija država u EU, davno bi padala ostavke, ovako imamo produženu agoniju i sramoćenje institucija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:28 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

ne može se koristiti na sudu, ali itekako može da ima političku težinu.

Код мене политичке тежине нема. Реч је о проневери у висини око 600.000,00€, у којој је, свако из својих разлога, учествовало више личности, њих најмање 7. (Два непосредна извршиоца, два помагача свесна да је реч о проневери, два посредна помагача, који ће се бранити тиме да нису знали да је реч о проневери, један СНС финансијер проневере, два слабије морална адвоката, јер су снажно потпомагали проневеру, занјући да је проневера, плус сви остали који су нашли интерес у дејству проневере).

Чудо за паре шта је све спреман човек да уради. Или за неку малу, и малу, најмању корист. Или тек свој ситни комфор.
highshalfbooze highshalfbooze 07:35 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

zilikaka
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92.


Ne ogleda se odgovornost u stavovima pravilnim ili nepravilnim, nečijeg mišljenja i slično. Može neko da misli pogrešno koliko god hoće. To je njegov lični problem.
Odgovornost je kada se to objavi, učini dostupnim velikom broju lica.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:20 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по, искључиве бриге за своју плату, фирму, себе...


Ja ne razumem ni ljudski - da je Vučić toliko uspeo da ih porazbija sve, da se toliko plaše za svoju egzistenciju, jezivo potencijalno...
predatortz predatortz 08:28 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Da, Vesna Dozet je čak i sa mnom, ne sećam se kojim povodom, izmenuila nekoliko uljudnih mejlova i PPja.
Svi njeni bili su vrlo takvi...


Ovo mogu da potvrdim.
Takođe, osoba koja se oglašavala kao mod06 je bila izuzetno ljubazna, prijatna za komunikaciju čak i kada mora da reaguje na neke od mojih hevi komentara.
Ne znam o kome se radi, ali ima moje poštovanje za način na koji je obavljala moderatorski posao.
munjara munjara 09:19 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic



Ја се спремам да објавим читав низ блогова са описом тих мојих неких мука из протеклих годину и по (само да тужилаштво похапси те неке моје преварне другаре), али нисам оптимиста да ће то на блогу опстати. Јер ћу изнети свако име и презиме, имена судија, има ту и СНС чланова, има добрих и лоших полицајаца, снимака СНС адвоката-нотара који ми прете.

Otvori negdje nezavisan blog, ili post , pa makar i na vkontakte ( ruski sajber prostor je mjesto slobode za "zapadni" svijet). Svakako treba razmišljat i o nezavisnoj slobodnoj platformi koja bi živjela od čitanosti, a ne od grantova koji bi služili da promoviraju "neostamoličevštinu kao evropsku vrijednost",jugonostalgiju kao žal za zapadom i kadrove iz zgrade SIVa( poznate kao ŠUP) kao primjer meritokracije
munjara munjara 09:21 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Ja ne razumem ni ljudski - da je Vučić toliko uspeo da ih porazbija sve, da se toliko plaše za svoju egzistenciju, jezivo potencijalno...
nestalo grantova . to mi je jedino drago..

mentol mentol 09:30 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

highshalfbooze
Može neko da misli pogrešno koliko god hoće. To je njegov lični problem.
Odgovornost je kada se to objavi, učini dostupnim velikom broju lica.


Jednom rečju - zlomisao


Goran Vučković Goran Vučković 09:48 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

A da objaviš kao javne beleške na Facebook? (to može onda da se deli i tvituje - iako ti od mog šera i tvita verovatno neće biti neka korist, no bez obzira)

Jasno mi je da ova "platforma" ima neku "težinu", ali očigledno za neke stvari bude malkice živo blato.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Goran Vučković
A da objaviš kao javne beleške na Facebook? (to može onda da se deli i tvituje - iako ti od mog šera i tvita verovatno neće biti neka korist, no bez obzira)

Jasno mi je da ova "platforma" ima neku "težinu", ali očigledno za neke stvari bude malkice živo blato.

Видећу.
Сад ће да се расплете, до децембра треба да их ухапсе, или да одустану од кривичне пријаве.
Рецимо, ово је јавни документ.

https://drive.google.com/file/d/13Zi2dYoD1VkNrcqFtn5LhHMIi0fUI8aD/view?usp=sharing
mariopan mariopan 10:44 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

st.jepan
Sećam(o) se vremena kad je moderacija stvarno uvažavala autore a i komentatore ovde, komunicirala koliko toliko,

Da, Vesna Dozet je čak i sa mnom, ne sećam se kojim povodom, izmenuila nekoliko uljudnih mejlova i PPja.
Svi njeni bili su vrlo takvi, moji i takvi i kojekakvi.

I samnom takođe.

Osim toga i supermod mi je pomogao da nađem zaboravljenu lozinku kad smo se selili na ovaj blog, zamalo da me nema ovde a bila bi šteta, jelda?

Imali smo komunikaciju, kako se kome svidela ne znam, ali nije bilo bez objašnjenja ako se nešto briše ili banuje.

Ko se seća moderatorke 5? Bila je vrlo fina.

Brajoviću podrška.

Ne znam o čemu je reč ali je Brajovićevo objašnjenje da je lično odgovoran za napisano - tačno, i ne vidim kako bi uredništvo B92 bloga bilo na bilo koji način odgovorno ako on napiše ono šta misli da treba javno da se zna?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:51 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

munjara
Ja ne razumem ni ljudski - da je Vučić toliko uspeo da ih porazbija sve, da se toliko plaše za svoju egzistenciju, jezivo potencijalno...
nestalo grantova . to mi je jedino drago..



Ma, okej da je nestalo grantova no ovo mi nije jasno - sada opet imamo jednog lidera među nama kome niko ne sme ništa, krupni kapital ga podržava - a ovaj sa agresivnom, bahatom i polupismenom pitbul bratijom žari i pali. Ne verujem da su komunisti želeli takvu Srbiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

zamalo da me nema ovde a bila bi šteta, jelda?



nikuda ovaj blog ne bi mogao bez tebe, ni makac
Goran Vučković Goran Vučković 11:36 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Рецимо, ово је јавни документ.

Znači gonjenje po službenoj dužnosti a ne nekakva parnica ili šta li... a B92 linijom manjeg otpora, korporacijski
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:44 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Goran Vučković
Рецимо, ово је јавни документ.

Znači gonjenje po službenoj dužnosti a ne nekakva parnica ili šta li... a B92 linijom manjeg otpora, korporacijski

Сутра да ја, не дај боже, умрем, држава (тужилаштво) даље заступа друштвени интерес а који је у одржању реда, поретка и закона, те гони осумњичене. Дакле, нисам више ја тај који ишта тврди, да је реч о проневери, већ сада то тврди држава-тужилаштво. Двојици осумњичених прете казне затвора од 2 до 10 година, такво је кривично дело које је наведено. Осим за њега, гониће се бар и за утају пореза у вредности од 2.500.000 динара.

Искрен да будем, од овога не би било ништа да се држава није рашрафила, а ни пре није баш била зашрафљена, и да двојица осумњичених не рачунају на помоћ свог финансијера из редова СНСа. Никада се они не би одважили на овакву превару да нема тога.

Мислим да сам имао "среће", и да су са мном на предмету радили одличан и поштени полицајац и исти такав тужилац. Ја за њих имам само речи хвале. Проблем је у систему, који је закрчен.

Да то појасним: ја сада да нађем негде ЕмСиСија и налупам га и отмем му новчаник, он би отишао у полицију и пријавио ме. Потом би полиција пријавила случај тужилаштву. Онда тужилаштво разматра да ли уопште да се покрене предистражне поступак. Одлуку о томе доставља полицији. Потом полиција прикупља информације, ако је покренут предистражни поступак. Затим их враћа тужилаштву. А онда тужилаштво одлучује да ли да покрене кривични поступак, да ли има основа.

Delay time у овом претходном поступку је 14-18 месеци у овом трену. (Некад је било краће.) Значи, у том трену тужилац покреће истрагу, после годину и по дана од почињеног дела. Истрага има рок од 6 месеци трајања. У истрази тужилац ради мање више исто они што и полиција у преистражном поступку.

Када се то сабере, то је око 2 године дангубе, до покретања судског поступка. Још 2 године до његовог окончања. Па онда жалбе. Итд.

Систем је у к****.
Моја кривична пријава је од тужилаштва до полиције путовала 3 месеца. Они су удаљени 7 километара.
macak.tosa031 macak.tosa031 13:51 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic

...

Да то појасним: ја сада да нађем негде ЕмСиСија и налупам га и отмем му новчаник, он би отишао у полицију и пријавио ме. Потом би полиција пријавила случај тужилаштву. Онда тужилаштво разматра да ли уопште да се покрене предистражне поступак. Одлуку о томе доставља полицији. Потом полиција прикупља информације, ако је покренут предистражни поступак. Затим их враћа тужилаштву. А онда тужилаштво одлучује да ли да покрене кривични поступак, да ли има основа.
...

Samo napred u borbi za pravdu.
Nije to laka rabota.
No, samo da i ja nešto pojasnim - čuo sam da taj ЕмСиСи uopšte ne nosi novčanik.
Tako da je ta opcija odbačena iz razmatranja.
Što se tiče toga da ga nalupaš, čuo sam da je, da prostiš, zajeban.
No, to je samo pojašnjenje.
Ne volim da idem po sudovima, pa me zanima, koliko ti vremena oduzme to bavljenje tužbama - pošto si pomenuo masu tih procesa koji su u toku?
maksa83 maksa83 13:57 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

No, samo da i ja nešto pojasnim - čuo sam da taj ЕмСиСи uopšte ne nosi novčanik.

čarlivoje ne reci da nosiš pare u gaćamI ili da one ulične svirače po Knezu pokušavaš da platiš karticom...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:02 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

У овом трену на недељном нивоу око 14-16 радних часова. Реч је о око 25 судских процеса. Добра ствар је да сам изучио правни занат у сегменту којим се тужбе баве. Такође, научио сам процесна правила. Око 90% рочишта покривам самостално. Исто тако и тужбе. Мој адвокат ме похвалио да ће ме примити у канцеларију.

Пре овог периода током два-три претходна месеца разни дописи и тужилаштво и суд одузимали су ми и по 40 радних часова недељно. Плус редован посао којим сам морао да се бавим. Мислим да сам током деведесетак претходних дана радио по 11-12 сати дневно у просеку, без дана паузе. Било је дана и са 15-16 сати рада.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:04 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

maksa83
No, samo da i ja nešto pojasnim - čuo sam da taj ЕмСиСи uopšte ne nosi novčanik.

čarlivoje ne reci da nosiš pare u gaćamI ili da one ulične svirače po Knezu pokušavaš da platiš karticom...

Aaaa, sada mene pitaš kako ja nosim pare?
Slično kao i ЕмСиСи - bez novčanika.
Ja pare nosim u desnom (prednjem) džepu.
Pre dolaska u knez Mihajlovu, usitnim pare - da ima po 500 i 200 dinara.
Svakom uličnom sviraču dam 500 ili 200, po slobodnoj proceni, bez obzira da li zastanem ili ne.
Jer je red da im platim pošto mi ulepšavaju dan.
Ja tako - za razliku od onih što sede u onim prčvarnicama duž Kneza i plaćaju espreso (to je ono od 2 ml što u šolji vidiš mikroskopom) par stotina dindži.
Oni espreso, a ja uličnim muzičarima.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:09 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic
У овом трену на недељном нивоу око 14-16 радних часова. Реч је о око 25 судских процеса. Добра ствар је да сам изучио правни занат у сегменту којим се тужбе баве. Такође, научио сам процесна правила. Око 90% рочишта покривам самостално. Исто тако и тужбе. Мој адвокат ме похвалио да ће ме примити у канцеларију.

Пре овог периода током два-три претходна месеца тужилаштво и суд одузимали су ми и по 40 радних часова недељно. Плус редован посао којим сам морао да се бавим. Мислим да сам током деведесетак претходних дана радио по 11-12 сати дневно у просеку, без дана паузе.Било је дана и са 15-16 сати рада.

Čekaj - pa to je dva (uobičajena) radna dana.
Pa kako to izdržavaš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:43 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Pa kako to izdržavaš?

Проблем је што је то исцепкано.
Ове недеље сам имао три рочишта, написао сам два поднеска, једну тужбу (4 сата рада) и надам се поподне још једну да завршим.

Следеће недеље имам само једно заказано рочиште.
Ладовина, дакле.

Та моја ствар-цео процес веома је занимљив и са људске и са антрополошке и са правно-процесне стране. Такође, то све ми је омугућило да делом уђем у проблематику правосудног система у држави. Као оно када велике компаније узимају trainee-ије, да прођу кроз све позиције које постоје у компанији, тако сам и ја прошао многе позиције, од сусрета и рада са полицајцима са улице до СБПОКа и Вишег тужилаштва а сада и кроз судски систем.

И ствари видим јасно као на длану, чини ми се: у огромном смо проблему.
(Ту, у правосудном систему, лежи нам, верујем, раст од 2% БДПа и уређење медијске сцене и веће учешће Срба у самосталном предузетништву итд. итсл. Дакле, само тај део државе да се уреди, штошта би се променило.)

Понављам: смета ми што они који овај систем критикују уопште не знају и не разумеју где су његове слабе тачке и како систем који критикују ради.
Већ лупетају, по мом суду.

Рецимо, судијски кадар је танак.
Ове недеље сам добио две пресуде, са образложењима која су, заиста, код једне за Монти Пајтон скеч а код друге онако потпуно смушено, недоследно, мада у моју корист.
Итд. итсл.

P.S.
17:05 састављен нацрт и друге овонедељне тужбе. Сада иде провера података, бројки, прилога, па штампање тужбе и прилога -- још једно сат и по времена посла.
mariopan mariopan 14:46 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Srđan Fuchs
zamalo da me nema ovde a bila bi šteta, jelda?



nikuda ovaj blog ne bi mogao bez tebe, ni makac


Goran Vučković Goran Vučković 14:48 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Никада се они не би одважили на овакву превару да нема тога.

Мислим да сам имао "среће", и да су са мном на предмету радили одличан и поштени полицајац и исти такав тужилац.

Bivši ortaci procenili sistem, ali potcenili ljudski faktor (i tebe i ovu dvojicu). Nadam se maksimalnoj kazni (i zbog tebe ali i zbog "poslovne klime" u državi) - i nadoknadi bar onoga što su ti materijalno uzeli, pošto ove godine mrcvarenja koje pominješ (ranije i u perspektivi) nažalost niko neće moći da ti vrati.
mariopan mariopan 14:51 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Моја кривична пријава је од тужилаштва до полиције путовала 3 месеца. Они су удаљени 7 километара.

Išla peške? Korak napred dva koraka nazad.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:59 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

i nadoknadi bar onoga što su ti materijalno uzeli, pošto ove godine mrcvarenja koje pominješ (ranije i u perspektivi) nažalost niko neće moći da ti vrati.

Нисам оптимиста.
Покрадени новац и опрема пребацује се на фирму оног СНСовца.
Врло тешко утериве и доказиве ствари, особито у оваквом систему.
Но, даћу све од себе :)

И више, ако затреба.
Goran Vučković Goran Vučković 15:27 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Но, даћу све од себе :)

Želim ti još neočekivanih okolnosti za tvoje bivše ortake
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:09 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

macak.tosa031
jednarecfonmoi
Cross, stvarno je uzas to ponasanje koje ste doziveli.

Kasne i nista. Kao sve je ok.

Nemam sta vise da kazem, nadam se da vsm nisu unistili skroz izlet.

Njaoooo!



Pa jesteeeeee
mirelarado mirelarado 23:15 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Predrag Brajovic
Пре овог периода током два-три претходна месеца разни дописи и тужилаштво и суд одузимали су ми и по 40 радних часова недељно. Плус редован посао којим сам морао да се бавим. Мислим да сам током деведесетак претходних дана радио по 11-12 сати дневно у просеку, без дана паузе. Било је дана и са 15-16 сати рада.


Надам се да ће ти се толики труд исплатити. Јесте наше судство климаво, али ваљда нека правда још постоји.
zilikaka zilikaka 23:38 01.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

mirelarado
Predrag Brajovic
Пре овог периода током два-три претходна месеца разни дописи и тужилаштво и суд одузимали су ми и по 40 радних часова недељно. Плус редован посао којим сам морао да се бавим. Мислим да сам током деведесетак претходних дана радио по 11-12 сати дневно у просеку, без дана паузе. Било је дана и са 15-16 сати рада.


Надам се да ће ти се толики труд исплатити. Јесте наше судство климаво, али ваљда нека правда још постоји.


Ma ako su tolke pare u pitanju on baš i nema kud. Manje više pravda nego ludačka upornost. Nema više šta da izgubi.
Drž se Brajoviću!
macak.tosa031 macak.tosa031 07:29 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

zilikaka
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92.

Pao lagani doručkić!
Sledi akcija u dvorištu!
Blago onima koji imaju stanove - oni imaju da skupljaju samo ona tri lista (ako imaju terasu) ili nijedan.
zilikaka zilikaka 10:17 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

macak.tosa031
zilikaka
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92.

Pao lagani doručkić!
Sledi akcija u dvorištu!
Blago onima koji imaju stanove - oni imaju da skupljaju samo ona tri lista (ako imaju terasu) ili nijedan.


Samo mi objasni kakve veze doručkić ima sa mojim komentarom
macak.tosa031 macak.tosa031 11:31 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

zilikaka
macak.tosa031
zilikaka
А људски разумем: нагледао сам се тог страха и устезања у протеклих годину и по.

A ima i u pravilima korišćenja jasno napisano da mišljenja izneta na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92.

Pao lagani doručkić!
Sledi akcija u dvorištu!
Blago onima koji imaju stanove - oni imaju da skupljaju samo ona tri lista (ako imaju terasu) ili nijedan.


Samo mi objasni kakve veze doručkić ima sa mojim komentarom

Neću da ti kažem - napregni se!
shone shone 11:33 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Neću da ti kažem - napregni se!


Nije u redu da se mešam - izvinjavam se ali

Izvini se Ćaki!
macak.tosa031 macak.tosa031 11:40 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

shone
Neću da ti kažem - napregni se!


Nije u redu da se mešam - izvinjavam se ali

Izvini se Ćaki!

Ne znam zašto!
No, ako ti tako kažeš - izvinjavam se zilikaki!

Usput --- posle raduckanja u dvorištiu od jutros, pojeo tanjir (guste) čorbe od povrća koju moja žena pravi najbolje na svetu.
Kakvog sve povrća tu nema - od krompira, luka, preko tikvica, celerovog korena i listića, prokelja i brokolija - te, naravno, šargarepe.
I još koječega što nisam ni prepoznao.
Čak, mislim, da bi mi dva tanjira ove čorbe bila dovoljna za ručak.
No, odlučio sam se, umesto drugog tanjira čorbe, za kiselkastu jabuku - iz moga dvorišta.
Potom odoh da nabacim zimske gume - i onda da pogledam Noleta ... čekajući subotnji ručkić.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:41 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Neću da ti kažem - napregni se!

Moraš!
Na blogu smo.
:)
shone shone 16:21 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

Ne znam zašto!
No, ako ti tako kažeš - izvinjavam se zilikaki!


Mislim da u ovom kontekstu ,,napregnuti se,, ostavlja utisak lagane pošaranosti mizoginijom dileme u kojoj si zatekao blogokoleginicu svojom konstatacijom.

Ako smatraš da sam fulao u percepciji ja ti se Čarli iskreno izvinjavam!
not2old2rock not2old2rock 22:02 02.11.2019

Re: Добио сам објашњење.

hoochie coochie man


Al tako je kako je, uzmi ili ostavi.
Iz nekog razloga uzimamo.




[url=http://sh.wikipedia.org/wiki/Sindrom_kuvane_%C5%BEabe][/url]

Verujem da je većina vas upoznata sa sindromom...
shone shone 23:44 31.10.2019

Re:.






tasadebeli tasadebeli 23:48 31.10.2019

Re: Миклош и Јанош

shone



Можда ниси видео да сам накнадно схватио да касним са тим коментаром из којег си извукао цитат? Па је зато тај мој такав коментар из којег си извукао цитат овде заиста непотребан.

Сами тим онда последично и овај твој коментар касни. И виси ван контекста.

Није твојом кривицом, мојом је.

Можда је боље да и ти ово горе обришеш?


П.С. - Извини, спор сам.
shone shone 23:49 31.10.2019

Re: Миклош и Јанош

Па тако онда последично и овај твој коментар касни.


Ovaj komentar nikad ne kasni

PS zar već nismo oguglali na Kinšasu?

Oću zbog tebe - delimično.
tasadebeli tasadebeli 00:06 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Па тако онда последично и овај твој коментар касни.


Ovaj komentar nikad ne kasni



ОК. Није моје да се онда ту нешто буним ако ти тако кажеш.


PS zar već nismo oguglali na Kinšasu?



Киншаса ми је свакодневница. Дежа ви. Отрцала се од силне употребе.

Каракас ми је већ нешто сасвим ново. Оно право место за мене. Свет.

Али стоји да је овде та моја прича у избрисаном коментару била потпуно депласирана јер су овом наративу о Брајином несталом блогу придодати неки нови детаљи које нисам видео док сам забављен писао депласирани коментар.

Па тако онда на овом Кросовом блогу као одговор на његово питање из наслова могу само да кажем:

Нестала је негде у мутним дубинама ошишане латинице.












П.С. - А сећаш се Миклоша и Јаноша? Из оних дана, а?




shone shone 00:13 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

П.С. - А сећаш се Миклоша и Јаноша? Из оних дана, а?


Znam da ničija nije gorela do zore - tako kažu.

Meni mindeđ,

I mogu ti reći da je Ruska medicina bolja od die beste. Onaj recept za šuljeve je do jaja.

Krompir u bulji - ko bi reko.
G.Cross G.Cross 00:16 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

tasadebeli



Али стоји да је овде та моја прича у избрисаном коментару била потпуно депласирана јер су овом наративу о Брајином несталом блогу придодати неки нови детаљи које нисам видео док сам забављен писао депласирани коментар.


Pa piši kraće komentare
tasadebeli tasadebeli 00:19 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
П.С. - А сећаш се Миклоша и Јаноша? Из оних дана, а?


Znam da ničija nije gorela do zore - tako kažu.



А и свеће су поскупеле. Требало би ту ипак данас да се мало приштеди ако икако може.

Ионако док електрификација коначно стигне и у наше крајеве, наплаћаћемо се свећа онолико.

А сад је оскудација. Ко још може данас код нас да даје толике паре за свеће.


I mogu ti reći da je Ruska medicina bolja od die beste. Onaj recept za šuljeve je do jaja.

Krompir u bulji - ko bi reko.



Кажу да је и празилук сасвим добра супституција за ту терапију ако којим случајем влада несташица кроомпира којег ионако увозимо за скупе паре.
tasadebeli tasadebeli 00:23 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

G.Cross
tasadebeli



Али стоји да је овде та моја прича у избрисаном коментару била потпуно депласирана јер су овом наративу о Брајином несталом блогу придодати неки нови детаљи које нисам видео док сам забављен писао депласирани коментар.


Pa piši kraće komentare



Мислиш да ја то не желим?

Али онда када пробам, крене ми нека мучнина, невољне контракције мишића, буде ми хладно око срца а и шире, сањам кошмарне снове...

Зато ми онда јефтиније дође да бацим чаршаф од коментара него да бацам пеглу од те мучнине која ми се јавља услед качења сопственог кратког коментара.
shone shone 00:30 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Киншаса ми је свакодневница. Дежа ви. Отрцала се од силне употребе.


Onda Švajcarska?


tasadebeli tasadebeli 00:41 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Киншаса ми је свакодневница. Дежа ви. Отрцала се од силне употребе.


Onda Švajcarska?



Не, хвала.

Казабланћански куку клок енд брадрли лав ин д пис енд демокраси из нот мај кап ов ти.

Лицитирам ипак до Каракаса.

(Зар не видиш шта се сад овде направи само зато што Макса ономад није успео да стигне Весића?)





shone shone 00:48 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Казабланћански куку клок и брадрли лав ин д пис енд демокраси из нот мај кап ов ти.


Ah da, zaboravih da nisi ljubitelj ,,sirova,,.
Grešiš.
Vidi ga kako je lep. Montafoner Sauerkäse



PS 12 je magični broj. Počni da brojiš.
tasadebeli tasadebeli 00:50 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Казабланћански куку клок и брадрли лав ин д пис енд демокраси из нот мај кап ов ти.


Ah da, zaboravih da nisi ljubitelj sirova.
Grešiš.
Vidi ga kako je lep. Montafoner Sauerkäse





Ма јесам љубитељ, како нисам. Него ме нервира што морам да запушим нос током конзумације па онда не могу да дишем, почнем да се гушим.
shone shone 00:52 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

(Зар не видиш шта се сад овде направи само зато што Макса ономад није успео да стигне Весића?)


Koji maksa? Banovani?

Oh mindeđ.


G.Cross G.Cross 00:55 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

tasadebeli
G.Cross
tasadebeli



Али стоји да је овде та моја прича у избрисаном коментару била потпуно депласирана јер су овом наративу о Брајином несталом блогу придодати неки нови детаљи које нисам видео док сам забављен писао депласирани коментар.


Pa piši kraće komentare



Мислиш да ја то не желим?

Али онда када пробам, крене ми нека мучнина, невољне контракције мишића, буде ми хладно око срца а и шире, сањам кошмарне снове...

Зато ми онда јефтиније дође да бацим чаршаф од коментара него да бацам пеглу од те мучнине која ми се јавља услед качења сопственог кратког коментара.


A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?
shone shone 01:04 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?


Ovo je nisko



Sta se desilo sa pristojnoscu?

st.jepan st.jepan 01:09 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?

Pa i nije dvaput napisao "deplasiran", varirao je rodnoravnopravno (deplasirana, deplasirani).
Šalim se, tu mi ponavljanje uopšte ne smeta, rekao bih da je stilski prihvatljivo.
Onako..., blago autoironično.
G.Cross G.Cross 01:16 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?


Ovo je nisko



Sta se desilo sa pristojnoscu?



Ma zeza Tasa mene dugo za moju nepismenost i slovo dj pa kažem da ga malo tizujem, dobronamerno.
macak.tosa031 macak.tosa031 06:08 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Казабланћански куку клок и брадрли лав ин д пис енд демокраси из нот мај кап ов ти.


Ah da, zaboravih da nisi ljubitelj sirova.
Grešiš.
Vidi ga kako je lep. Montafoner Sauerkäse



PS 12 je magični broj. Počni da brojiš.

Otkad je 12 magičan broj?
tasadebeli tasadebeli 08:01 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?


Ovo je nisko



А како би другачије било?

Височије?

Тешко.


Sta se desilo sa pristojnoscu?



Рекао сам вам.

Нестала у мутним дубинама ошишане латинице.
tasadebeli tasadebeli 08:23 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

G.Cross
shone
A ovaj, kad bi tvoji djaci napisali dva puta u istoj rečenici "deplasiran" jel bi imali šansu da dobiju dvojku?


Ovo je nisko



Sta se desilo sa pristojnoscu?



Ma zeza Tasa mene dugo za moju nepismenost i slovo dj pa kažem da ga malo tizujem, dobronamerno.




Прво да питам шта значи

pa kažem da ga malo tizujem,


Шта је то "тизујем"?

Звучи као ми као "тебе да изујем", али то само нагађам.

Шта је "тизујем", Кросе?

Да научим нешто.

Ово "добронамерно" не мораш да ми објашњаваш, то знам шта значи. Научио сам.

Него! Нешто мало и о пристојности као теми овог твог блога, Кросе!
















Ех да је само DJ, драги мој и велештовани Кросе, ни по јада.

Послао бих те за почетак терапије онда на концерт Srdjana Marjanovića да решимо проблем.

(Филипу сам већ препоручио ту терапију. Зовите и Анђу да вам прави друштво. Или си беше и њу између осталих девојака својевремено звао на кафу, па сад више не смеш да јој се јавиш? Заборавио сам списак тих твојих блоговских другарица на заједничкој кафи, давно је то било... )

Мислим да је тај весели музички ХЕПЕНИНГ ових дана у центру "Сава". А и ако није, шта ћу му ја.


Ко се овде сећа када је својевремено Роћкото Стјуарт, тада је још увек словио као велика интернационална звезда, заказао концерт у Београду, ако се не варам на Сајму у некој хали (!), крајем осамдесетих, били смо још увек СФРЈ, па продао само 6 (и словима, шест) карата за концерт?

Па онда тај такође весели музички ХЕПЕНИНГ био отказан у последњем моменту?

Па је Роћкото после пјевао:"У Београду нисум више секси..." (Пуштано тих година на Радио Скопљу.)

Углавном, на концерту нашег Srdjana гошћа је једна такође естрадна дива, Маја Оџаклијевска. То је она што је својевремено зајебала Оливера Мандића јербо није дошла на договорено студијско снимање "Љуљај ме нежно", па је Оливер морао сам да то отпева (штета да пропадну плаћени сати за снимање у студију) и тако се прославио.

Елем, Кросе... Уздам се у тебе.

Покупи све ошишане латиничаре са шишкицама са Блога Б92 и поведи их, у реду два по два за ручице, на коцерт нашег Srdjana за који дан.

И уживајте!







П.С. -

Не одговорих ти на питање...

Моји ђаци добију јединицу (а ако су упорни, онда и понављају разред) ако напишу



djaci, pristojnoscu




Тако нам пише у Правилнику о оцењивању и у Стандардима постигнућа ученика у 5. разреду основне школе.

А прописи су прописи, јбг.
tasadebeli tasadebeli 09:02 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone

Koji maksa? Banovani?




Брате рођени, тек сада видим!

Онај гост аутор на Максином блогу о цени отргнутог листа Мирослављевог јеванђеља добио 18 (!) препорука!

Нема то, у овом свету све и свако има своју цену. Нешто је скупље, нешто јефтиније, неко је скупљи, неко јефтинији...

Али све и свако има своју цену, дефинитивно.

Мислим да је Фукс поткован што се тиче тих питања и како се крећу акције на тој берзи за свакога од нас.

Он би ти то најбоље објаснио.




shone shone 09:15 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Покупи све ошишане латиничаре са шишкицама са Блога Б92 и поведи их, у реду два по два за ручице, на коцерт нашег Srdjana за који дан.


A šta zajebavaš i ti Taske kad vidiš da je čovek u/na Tenerifima, što bi se reklo u romingu. Nemožešnastostrana odjednom.

Prepričatićemomu koncert.
nikvet pn nikvet pn 09:15 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош


Овај Тасин урадак је заузео пет пуних екрана и кусур за скроловати, не дај Боже читати. Дакле кренуо ударнички да товари и затрпава ко Алија Сиротановић лопатом стахановком.

shone shone 09:17 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Otkad je 12 magičan broj?



Od sad.

OY!
tasadebeli tasadebeli 09:22 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Покупи све ошишане латиничаре са шишкицама са Блога Б92 и поведи их, у реду два по два за ручице, на коцерт нашег Srdjana за који дан.


A šta zajebavaš i ti Taske kad vidiš da je čovek u/na Tenerifima, što bi se reklo u romingu. Nemožešnastostrana odjednom.

Prepričatićemomu koncert.




А да, заборавио сам на Тенерифе!

Ма нема потребе да се бавимо нарацијом о концерту.

Пратиће Крос концерт сигурно.

Сад је Ново време, техника јбт!

Само кликнеш дугмић и оп! Ето ти неошишане латинице. Кликнеш још једном и оп! Ето ти и ћирилице!

Није то к'о некад, па дуууум, дуууум по писаћој машини из увоза.
tasadebeli tasadebeli 09:23 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

nikvet pn

Овај Тасин урадак је заузео пет пуних екрана и кусур за скроловати, не дај Боже читати.




На чему ти то читаш Блог?

На дигиталном ручном часовнику?



Дакле кренуо ударнички да товари и затрпава ко Алија Сиротановић лопатом стахановком.










Него да ти шапнем ја нешто, друже...




maksa83 maksa83 09:26 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Онај гост аутор на Максином блогу о цени отргнутог листа Мирослављевог јеванђеља добио 18 (!) препорука!

I 750+ komentara.

A da ti nisam hirurški ali nežno uklonio šulj bilo bi oko 900.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:30 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Алија Сиротановић лопатом стахановком.

Зар он није имао лопату Сиротанку?
tasadebeli tasadebeli 09:34 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83
Онај гост аутор на Максином блогу о цени отргнутог листа Мирослављевог јеванђеља добио 18 (!) препорука!

I 750+ komentara.

A da ti nisam hirurški ali nežno uklonio šulj bilo bi oko 900.





Ех, кад си стипса, па нећеш да купиш један од ових каменова мудрости расутих свуда по Србији. Један од ових доле што се виде на Анђиној слици... Да мало и ти помогнеш овој држави и народу. Не могу све ја сам, брате!





П.С. - И шта кажеш, Кросе? Блог о родољубљу? На Блогу Б92?

Немој, бре, више тако да ме зајебаваш. Није то лепо од тебе спроћу мене.


macak.tosa031 macak.tosa031 09:47 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83
Онај гост аутор на Максином блогу о цени отргнутог листа Мирослављевог јеванђеља добио 18 (!) препорука!

I 750+ komentara.

A da ti nisam hirurški ali nežno uklonio šulj bilo bi oko 900.

Kakve veze šulj ima sa brojem komentara?!
Osim ako to nije metafora znana (samo) odabranima?
Ili ja, jednostavno, nisam u toku?
G.Cross G.Cross 10:19 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

tasadebeli
shone
Покупи све ошишане латиничаре са шишкицама са Блога Б92 и поведи их, у реду два по два за ручице, на коцерт нашег Srdjana за који дан.


A šta zajebavaš i ti Taske kad vidiš da je čovek u/na Tenerifima, što bi se reklo u romingu. Nemožešnastostrana odjednom.

Prepričatićemomu koncert.




А да, заборавио сам на Тенерифе!

Ма нема потребе да се бавимо нарацијом о концерту.

Пратиће Крос концерт сигурно.

Сад је Ново време, техника јбт!

Само кликнеш дугмић и оп! Ето ти неошишане латинице. Кликнеш још једном и оп! Ето ти и ћирилице!

Није то к'о некад, па дуууум, дуууум по писаћој машини из увоза.


Ma deplasirano je da sad dam deplasiran odgovor na tvoj deplasiran komentar jer sam trenutno deplasiran.
maksa83 maksa83 10:20 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Ех, кад си стипса, па нећеш да купиш један од ових каменова мудрости расутих свуда по Србији. Један од ових доле што се виде на Анђиној слици... Да мало и ти помогнеш овој држави и народу. Не могу све ја сам, брате!

Ja pomažem ovoj državi i narodu tako što joj dam pare od kojih npr. tebi da platu (okej) i finansira Mišu Vacića (ne baš okej).

U procesu volonterski ovde brinem o tvom zdravlju.

Tako da, vidiš da ni meni nije lako.
angie01 angie01 10:23 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Зовите и Анђу да вам прави друштво. Или си беше и њу између осталих девојака својевремено звао на кафу, па сад више не смеш да јој се јавиш? Заборавио сам списак тих твојих блоговских другарица на заједничкој кафи, давно је то било... )


aman zaman taso,...andjaandjaandja...+ sta te zabole ko je koga zvao na kafu i "sta je posle bilo",...sto je omiljena trac rubrika polusveta...i jos insinuiras kojekakve gluposti i budalastine, jednako kao sto se to radi u zutoj stampi, kazes nesto neistinito ali intrigantno za moralne bednike, al se ujedno ogradis da se ne secas bas najbolje.
shone shone 10:33 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Ma deplasirano je da sad dam deplasiran odgovor na tvoj deplasiran komentar jer sam trenutno deplasiran.


To se kod nas ovde zove ,,u romingu,, Moraćeš na Viber.
G.Cross G.Cross 10:49 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

shone
Ma deplasirano je da sad dam deplasiran odgovor na tvoj deplasiran komentar jer sam trenutno deplasiran.


To se kod nas ovde zove ,,u romingu,, Moraćeš na Viber.



Pa sad kad udjete u ekonomsku uniju sa Albanijom. Kosovom , Severnom Makedonijom i Južnom Srbijom moćicete i vi da kad odete u Skadar na Bojani zovete bez rominga.

Ja sam u romingu samo kad uđem u Srbiju.
tasadebeli tasadebeli 10:58 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

G.Cross


Ma deplasirano je da sad dam deplasiran odgovor na tvoj deplasiran komentar jer sam trenutno deplasiran.




Мени се пре чини да си нешто мало депривиран на различите начине.

Но, ако ти кажеш депласиран, нека буде депласиран.




tasadebeli tasadebeli 11:01 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83

Ja pomažem ovoj državi i narodu tako što joj dam pare od kojih npr. tebi da platu



Радиш у ММФ?


U procesu volonterski ovde brinem o tvom zdravlju.



Што би рекао Лоудер, докторе, глава ме боле.


Tako da, vidiš da ni meni nije lako.



Није. Видим.

А коме је па данас лако, ако ћемо истину да говоримо?
tasadebeli tasadebeli 11:11 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

angie01

aman zaman taso,...andjaandjaandja...+ sta te zabole ko je koga zvao na kafu i "sta je posle bilo",...al se ujedno ogradis da se ne secas bas najbolje.



Дођи, падни ми на груди, Анђо!

Све ти је опроштено баш зато што се и не сећам најбоље.





angie01 angie01 11:32 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Све ти је опроштено баш зато што се и не сећам најбоље.


fora je sto ti- i bilo ko drugi- nema sta da meni-ili bilo kome drugom- oprastas za nesto sto nema nikakve veze s tobom, sto ti sebi dozvoljavas, da kao nehajno pominjes u nekom nepostojecem, ali zasto "intrigantnom" kontekstu, zanimljivom polusvetu.

...verovatno podstaknut dramom tvoje drugarice vezanu za ispijanje kafe, koja bi bila dostojna svake seljancice serijatske provinijencije, koja je posle postala predmet opste sprdnje.

..znaci ti, koji onoliko negiras palanku, upravo je aktivno upraznjavas.
shone shone 13:06 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

nikvet pn

Овај Тасин урадак је заузео пет пуних екрана и кусур за скроловати, не дај Боже читати. Дакле кренуо ударнички да товари и затрпава ко Алија Сиротановић лопатом стахановком.



Preporuči / Preporuka: 12 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


Šta si pito ono Čarli o broju magičnome 12?
shone shone 13:10 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Ja sam u romingu samo kad uđem u Srbiju.


Dobro da bar negde uđeš
tasadebeli tasadebeli 13:38 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

angie01

fora je

tvoje drugarice vezanu za ispijanje kafe, koja bi bila dostojna svake seljancice serijatske provinijencije,













Да, фора је.

Што јес, јес. Истина је, да се не лажемо сада овде.


..znaci ti, koji onoliko negiras palanku, upravo je aktivno upraznjavas.







Па где бих другде то могао лепше и боље да радим проводећи се при томе све у 16 него баш у "вашем тајном скровишту", вашем покрету отпора нама крезавима, неокупанима и неписменима у Србији, вашем Блогу Б92?

Нема бољег места на нету од овог за тај луди провод.







macak.tosa031 macak.tosa031 13:45 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83
Ех, кад си стипса, па нећеш да купиш један од ових каменова мудрости расутих свуда по Србији. Један од ових доле што се виде на Анђиној слици... Да мало и ти помогнеш овој држави и народу. Не могу све ја сам, брате!

Ja pomažem ovoj državi i narodu tako što joj dam pare od kojih npr. tebi da platu (okej) i finansira Mišu Vacića (ne baš okej).

U procesu volonterski ovde brinem o tvom zdravlju.

Tako da, vidiš da ni meni nije lako.

Nije tačno da ti plaćaš Tasu!
Tačno je da ti vraćaš Tasi ono što je uložio u tebe - i Tasini drugari.
Jer - dok je Tasa (i njegovi drugari) tebe učio, bio si platežno nesposoban.
I Tasa je, pošto je dobrica, tebi davao (najvredniju robu) znanje - avansno.
Prema tome - najpre je Tasa tebi davao znanje dok si mio mali, a sada kada si porastao, red je da to što ti je Tasa tada davao besplatno, počneš da otplaćuješ.
martin_krpan martin_krpan 13:55 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

macak.tosa031
maksa83
Ех, кад си стипса, па нећеш да купиш један од ових каменова мудрости расутих свуда по Србији. Један од ових доле што се виде на Анђиној слици... Да мало и ти помогнеш овој држави и народу. Не могу све ја сам, брате!

Ja pomažem ovoj državi i narodu tako što joj dam pare od kojih npr. tebi da platu (okej) i finansira Mišu Vacića (ne baš okej).

U procesu volonterski ovde brinem o tvom zdravlju.

Tako da, vidiš da ni meni nije lako.

Nije tačno da ti plaćaš Tasu!
Tačno je da ti vraćaš Tasi ono što je uložio u Tebe - i Tasini drugari.
Jer - dok je Tasa (i njegovi drugari) tebe učio, bio si platežno nesposoban.
I Tasa je, pošto je dobrica, tebi davao (najvredniju robu) znanje - avansno.
Prema tome - najpre je Tasa tebi davao znanje dok si mio mali, a sada kada si porastao, red je da to što ti je Tasa tada davao besplatno, počneš da otplaćuješ.




Znači u debelom ljotićevcu leži sama srž razvoja države i naroda.
maksa83 maksa83 14:00 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Nije tačno da ti plaćaš Tasu!
Tačno je da ti vraćaš Tasi ono što je uložio u Tebe - i Tasini drugari.

Misliš SFRJ i komunjare?
Prema tome - najpre je Tasa tebi davao znanje dok si mio mali, a sada kada si porastao, red je da to što ti je Tasa tada davao besplatno, počneš da otplaćuješ.

Errr, prvo, mislim da je Tasa tad bio premlad, a i taj njegov ekvivalent je, podsetiću te - radio za platu.

Nego, rekoh da mi Tasina plata nije ni najmanji problem, dapače. Onaj deo koji ide na Mišu Vacića već jeste. Pretpostavljam da i za to imaš neku kvantnu kalkulaciju kao ovu gore.
angie01 angie01 14:02 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

taso, ocigledno imas neki problem, u neizdrzu si da skreces paznju na sebe i to prilicno nepristojno na razne nacine, gde je najnedopustiviji taj gde kleveces druge,...a posle kmecis da nisi ispostovan i da si diskriminisan.

prvo- ko su to MI?VASI?,...pa jos na uredku iz arhive iz 2007., za koji se ni ne secam kojim je povodom napisan, al svakako nema nikakve veze sa bilo cim sto si rekao,...pa jos nakacio kretenski gif-koji jedino odgvara tvom nerazumnom ponasanju, za koje stvarno ne razumem sta te tera da ga ispoljavas, al svakako nemam razumevanja za konstantni maltretman kome pribegavas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana