Astronomija| Biz| Budućnost| Društvo| Ekologija

Da l' je bre Krstić nacista?

Srđan Fuchs RSS / 19.10.2019. u 07:18

Nije, čovek je fašista. I to fašista levog profila - spram desnih fašista koji su još pride i nacisti. Iako sam obećao, kao nastavak serijala o Kišu, Evi Panić i Žani Lebl; prilog o Tijaninom izboru, zapravo priču o nama, potomcima političkih žrtava Brozove i Udbine totalitarnosti; namestila se ova priča u šesnaesterac. Dakle, nije čovek nacista, samo je fašista. 

Klasični izbljuvak srpskog, totalitarnog, pseudo-komunističkog sistema. Nisu ni Vučić, Vulin, Dačić i ostali političari nacisti. Jesu deo sistema koji koristi elemente nacizma: logore, otmice, ucene, zastrašivanja različite vrste; no to je, ipak, i dalje u domenu pseudo-komunizma. Sada je, sa Vučićem, taj sistem došao do savršenstva - i tu će mu biti i kraj. Odmeniće ga, verovatno, moje pokoljenje. I mi ćemo, izvesno, biti korumpirani, skloni nasilju, skloni tome da otvaramo fioke i džepove da nam u njih krupni kapital gura masne koverte u džep. No, ova veštičja osobina nasilnog ućutkivanja opozicije,  isključivanje mikrofona, oduzimanje prava na repliku, slepa i narcisoidna sklonost ka slušanju samo sebe te nevezanih, idiotskih replika, ili prosto ulagivačkog i poltronskog izražavanja; toliko osobena za srpsko pseudo-komunističko političko rukovodstvo  i društvo njima stvoreno prethodnih 70-ak godina će uskoro nestati sa istorijske pozornice, i hvala Bogu za to, krajnje je vreme.

 

 

 



Komentari (254)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 18:25 22.10.2019

Re: Није Него


je l' ga baš puno ne mrziš?



heJvi
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:25 22.10.2019

Re: Није Него

ja ne mislim da postoji bilo kakav tabor tebi suprotstavljen,

(je l ti nije mozda palo napamet, da vise ljudi ima slicno misljenje,


Aha, a kad je tebi suprotstavljen onda je to ekipica?

Milan Novković Milan Novković 18:38 22.10.2019

Re: Није Него

maksa83
Корисничко име 2, али то сте сви одмах и знали, одмах сам то и рекао на Блогу.

Errr, nisi, pravio si se blesav, pa je koliko se sećam npr. Novković mislio da sam to ja.

To je baš bilo smešno...



Ne sećam se, al znam da imam bisera, tj ne sećam se da sam ikad mislio da ti imaš alterego ili slično - možda sam mislio da je u ime zezanja

A ja sam jednom u istom danu naleteo na dva članka gde likovi pričaju sa svojim super-egoima - biseri od lepo izmišljenih pričica, i "napravio" Spinozu - nije dugo živeo, iako se nisam krio i taman počeo da pišem blog ... al fora je super - kad reaktiviramo naš firmin blog daćemo korisnicima opciju da daju nick za id, ego i superego
maksa83 maksa83 19:01 22.10.2019

Re: Није Него

kad reaktiviramo naš firmin blog daćemo korisnicima opciju da daju nick za id, ego i superego

Ovo zvuči kao sjajna ideja!
Milan Novković Milan Novković 19:08 22.10.2019

Re: Није Него

tasadebeli
romi.daba
Srđan Fuchs
Znači to je, taster murijin veliki učitelj-dobrica. Trebalo je da shvatim iz tvog crnila ranije.


Što ga bre tolerišeš? Iskorišćava te maksimalno da plasira svoj palanački ulični bulšit.



Ђес', ба, Срећко Крул!

Или да те зовем Феликс Круљи? (Круељиу, можда?)

Или ипак да те зовем Влада Маричић како си се првобитно и представљао на Блогу Б92.

...

Нема везе, после су ту били Оскар З Вајлд, Гроф Бранковић, Феликс Крул, ево сада Роми Даба...

Овај свет и Доба у којем живимо је такво.

Доба Ромих Даба.

Можеш да будеш шта год пожелиш.

Ниси ти као ја и још неки овде симпл мајндид, па да будеш само једна личност.

...

П.С. - Кркар ми одмах, још пре три године када сам се зајеб'о и пустио те да гостујеш код мене, за тебе рече да си класична фашистичка џукела.

Да знаш да је човек био у праву.

Drugo'i, lačkoc, što bi rekli moje seljaci, ili, da postprocesiram Alice: "... nothing is what it is, because everything is what it isn't. And contrary wise, what is, it isn't. And what it isn't, it is .... "

U ovom boldovanm Gdin. X skoro sigurno ne podbada tebe, nego se ruga Srkiju zbog banovanja

Ja sam Gdina X. video nekoliko puta uživo, i kao i skoro svih ostalih 50 (49.5, da budem precizan) koje sam video uživo - normalan, jbt, zamisli, neka mešavina Docsa i Jinksa, i to iskreno.

E sad, ovo ovde je primer zašto je Alice spot-on kad je blog u pitanju, ko kamatica na kamaticu ljudi se poghrešno razumeju, prvo oko sitnice, pa "prilagođena" verzija teorije igara uksoči - ako me neko kvrcne ja njega kvrcnem jače, a ako je dobar prema meni - kriv je dok baš ne dokaže da je bašbašbaš dobar

I mic po mic i eto nam zagorelog pasulja, dok mi iszšmaramo svakog na Internetu ko nije dobar ode pasulj

...

Jedna od smešnijih dogodovština je sledeća: zove me jednom jedan bloger na Fejsu, kaže oko tamo neke teme na blogu, al su ga banovali trajno i svuda zbog nekog komentara kod jedne ne preterano bistre uber-alapače - smešno je kad je rekao kako je skoro sigurno htela da banuje jednog drugog blogera, pošto je on izneo prostu činjenicu i rekao da zna da je tačna, nego u naponu kreacije prsti malo pogrešili

A kako je zbog te greške banovan na svim blogovima - e to je misterija

... ček, znam ja šta vama treba, sekund ... potpuno ste nestašni postali i treba vam jedna stroga učiteljica




Milan Novković Milan Novković 19:15 22.10.2019

Re: Није Него

maksa83
kad reaktiviramo naš firmin blog daćemo korisnicima opciju da daju nick za id, ego i superego

Ovo zvuči kao sjajna ideja!

Id je malo opasan, ako ćeš iskreno da radiš svoje nickove, ono tipa bez okolišenja i ustručavanja pozivaš drugarice na kafice posle trećeg komentara ...

Al meni bilo smešno i interesantno zato što moj superego ume da dođe do izražaja kad sam pijan - ja nikad nisam neraspoložen niti se svađam kad sam pijam, samo kad sam trezan
macak.tosa031 macak.tosa031 19:37 22.10.2019

Re: Није Него

maksa83
kad reaktiviramo naš firmin blog daćemo korisnicima opciju da daju nick za id, ego i superego

Ovo zvuči kao sjajna ideja!

Meni treba samo jedan nik - Čarli.
Jer - jedva skrpam i za taj jedan.

shone shone 19:52 22.10.2019

Re: Angelita

shone shone 20:34 22.10.2019

Re: Није Него

ono kada tvoj sapatnik shone uredno ide za tobom i podrzavajuci te vredja tvoje oponente


Aj sjaši, zaglavio ti sauh.
tasadebeli tasadebeli 22:30 22.10.2019

Re: Није Него

Milan Novković


U ovom boldovanm Gdin. X skoro sigurno ne podbada tebe, nego se ruga Srkiju zbog banovanja


E sad, ovo ovde je primer zašto je Alice spot-on kad je blog u pitanju, ko kamatica na kamaticu ljudi se poghrešno razumeju, prvo oko sitnice, pa "prilagođena" verzija teorije igara uksoči - ako me neko kvrcne ja njega kvrcnem jače, a ako je dobar prema meni - kriv je dok baš ne dokaže da je bašbašbaš dobar





Видиш, а код мене је свако башбашбаш добар, чак и када на самом почетку нашег међусобног односа и не изгледа баш тако, све док се не нагомила планинчина доказа која ме у једном тренутку коначно увери у супротно, па онда почнем да мислим као и ти да је крив. Само, онда ми, када пређем ту црту, исто тако треба и много доказа да се вратим на оно старо. Може после да ми се болдује до бесвести, не помаже к'о ни Анђи.

боли ме уво за све роме дабе овога света.

Нека их, нека животињаре како им је воља.

Док ме не чачкају.



Једном речју, Милане, не подносим беднике који шутирају некога док тај лежи на земљи и не може да се брани.

Такви ликови који то раде, код мене добију епитет људског шљама и скотова у људском обличју и заиста треба много избељивача да бих ја променио мишљење о њима или га вратио на оно шта сам мислио пре него је та граница код мене пређена.

Шта ћу, рекох већ Драгошевцу, глуп сам, брате, к'о нога, тоцило, ноћца црна,... Шта год већ што је много глупо.

Ја сам, изгледа, нека подврста твог алтерега. Можда не баш Барух Мигуелович од Спинозиних химселф, али ту негде. БлизО.

На Ваше питање да ли о Богу имам тако јасну идеју као о троуглу - одговарам: да. Али ако ме питате, да ли о Богу имам тако јасну представу као о троуглу, онда ја одговарам: не, немам.


Додуше, мени је круг дражи од троугла, али о укусима се не расправља, знаш то и сам.






Ja sam Gdina X. video nekoliko puta uživo, i kao i skoro svih ostalih 50 (49.5, da budem precizan) koje sam video uživo - normalan, jbt, zamisli, neka mešavina Docsa i Jinksa, i to iskreno.

A ja sam jednom u istom danu naleteo na dva članka gde likovi pričaju sa svojim super-egoima

I mic po mic i eto nam zagorelog pasulja, dok mi iszšmaramo svakog na Internetu ko nije dobar ode pasulj



Ма пусти, Милане, загорели блогерски пасуљи су ми заиста тренутно последња рупа на свирали.

Хоћу рећи, кад пасуљ загори, може он да се једе, неки га чак сматрају и укусним, а може и да се баци у клозетску шољу, па да се скува нови пасуљ или неко друго јело.

Мени једино није било јасно од самог почетка мог блоговања на Блогу Б92 (2011. године) зашто се неким блогерима толеришу разне псине које праве и које у неким случајевима баш изгледају као прави сајбербулинг, а неким другим блогерима се пориче чак и право на самоодбрану од таквих интернет насилника.

То до сада нисам схватао.

Али ево, Анђа ми је сада то лепо објаснила и све сам разумео.

То не значи да сам и прихватио и пристао на то, али разумео јесам. Схватио сам коначно шта је прави узрок томе.









tasadebeli tasadebeli 22:32 22.10.2019

Re: Није Него

maksa83
Извини, Максо, али ја све време причам са Анђом.

Ne obraćaj pažnju, ja se ne bih mešao, isto k'o čarlivoje...

Moguće da ću sad biti ono što kažu deca na Internetu - Captain Obvious - ali ako hoćeš da konverzacija ostane isključivo između vas dvoje onda je najsigurniji (i zapravo jedini) način da je prebaciš u privatne poruke.





Па да Анђа још помисли и да сам се заљубио у њу?

Ти стварно ниси нормалан!



tasadebeli tasadebeli 22:34 22.10.2019

Re: Није Него

docsumann
И Доксуман?


izvini, ali ja sam pričao sa Tošom.




Извини, нисам схватио.

Вероватно зато што то од тебе нисам ни очекивао.

Знам, није ми то оправдање, али ето... Догоди се.





tasadebeli tasadebeli 22:39 22.10.2019

Re: Није Него

shone
ono kada tvoj sapatnik shone uredno ide za tobom i podrzavajuci te vredja tvoje oponente


zaglavio ti sauh.




И мени, и мени!

Па кад се дружим са Анђом.

То је изгледа нешто заразно и прелазно?






tasadebeli tasadebeli 22:42 22.10.2019

Re: Није Него

macak.tosa031
maksa83
Извини, Максо, али ја све време причам са Анђом.

Ne obraćaj pažnju, ja se ne bih mešao, isto k'o čarlivoje...

Moguće da ću sad biti ono što kažu deca na Internetu - Captain Obvious - ali ako hoćeš da konverzacija ostane isključivo između vas dvoje onda je najsigurniji (i zapravo jedini) način da je prebaciš u privatne poruke.


Ma ko zna šta bi moglo da se desi ako pređu na privatno.
Što je sigurno - sigurno.




Ево, сад баш то рекох и Макси.

А и Шонету.



tasadebeli tasadebeli 22:44 22.10.2019

Re: Није Него

hoochie coochie man
ja ne mislim da postoji bilo kakav tabor tebi suprotstavljen,

(je l ti nije mozda palo napamet, da vise ljudi ima slicno misljenje,


Aha, a kad je tebi suprotstavljen onda je to ekipica?






Хучи, оптимисто!




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:40 23.10.2019

Re: .



Taso, evo ti ga macana tvoja se vratila. Iskuliraj malo, mo'e?

PS. Je l' Dragoljub stvarno preminuo?
alselone alselone 12:57 23.10.2019

Re: .

PS. Je l' Dragoljub stvarno preminuo?


Jeste. Dragoljub je preminuo juče u bolnici u Nišu posle duže i teške bolesti.

Sahrana je u petak.
angie01 angie01 13:11 23.10.2019

Re: .

HU, hebemti...bas tuzno,

je l moze neko da napise oprostajni blog, on je svakako bio legenda ovde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 23.10.2019

Re: .

ja ću, ako dopustite. Možete mi poslati par njegovih fotki, i detalje sahrane? :(
alselone alselone 13:15 23.10.2019

Re: .

Biće blog uskoro.
nikvet pn nikvet pn 13:23 23.10.2019

Re: .


Добар био наш Драгољуб. Сад негде горе јаше препонаше без опреза од Бугара. Лака му земља.
predatortz predatortz 13:44 23.10.2019

Re: .

Jednom sam ga, u šali, nazvao Bugarinom. Znao sam koliko Nišlije imaju kratak fitilj za to. Reagovao je kao pravi Nišlija.

Laka mu zemlja i pokoj duši njegovoj.
romi.daba romi.daba 10:56 25.10.2019

Pozdrav

docsumann
Ромог Дабе, Феликса Крула, Оскара З Вајлда, Грофа Бранковића, Владимира Маричића,je l' to sve isti entitet?ozbiljno pitam



Da, sve jedan identitet. Nemam šta da krijem o sebi, samo sam se krio od moderatora i tako nastavljao da pišem - kad mi se pisalo.

Nisam se krio od zainteresovanih blogera, već od moderatora. Tasa je znao koga objavljuje kad je objavio "kritiku" Konstantinovićeve Palanke. Ako Tasiću misliš da si me "autovao" e pa nisi. Ko je hteo da slaže kockice mogao je to lako jer samo tragove namerno ostavljao. U svakom slučaju hvala ti na posvlećenom vremenu nadam se da si obogaćen.

Internet je omogućio da palanka progovori kroz Tasića, šta da se radi...

Kao što se menjaju vremena u kojem živimo, tako i čovek mora da se menja u zavisnosti od sveta u kojem živi. Ko misli da se njegovi ili njeni stavovi ne menjaju živi u iluziji.
docsumann docsumann 11:26 25.10.2019

Re: Pozdrav

Da, sve jedan identitet. Nemam šta da krijem o sebi, samo sam se krio od moderatora i tako nastavljao da pišem - kad mi se pisalo.


zahvaljujem na odgovoru.
angie01 angie01 17:06 25.10.2019

Re: Pozdrav

Da, sve jedan identitet. Nemam šta da krijem o sebi, samo sam se krio od moderatora i tako nastavljao da pišem - kad mi se pisalo.


znas sta- ako cemo biti korektni- a mene bas vredja taj opsteprihvaceni manir nepostenosti, koji se prodaje kao normalan- pa gde ti zivis, sta moralises i slicno-....nisi se krio od moderatora nego si svesno dezavuisao blogozajednicu, kako si jednom objasnio- zbog "visih" ciljeva....hocu da ti kazem- da , kad sam se vec izjasnila o ovom tasinom potezu "odmazde"- da je to sto si menjao nikove, ponasanje, nacin ophodjenja, misljenja,... sve skupa manipulacija, zbog cega i nisu dozvoljeni dupli nikovi.

nisi ti jedini koji se sluzio tim metamorfozama, ali su se jasno izdvojili oni, kojima nije bila ideja da manipulisu- jer su se odmah predstavili i samo su nastavili tamo gde su stali,...neki su bili banovani po autenticnim nikom, a neki su se odjavili, pa predomislili- i oni kojima je upravo motiv da dezavuisu,...oni se trude da ne budu provaljeni i obicno nesto menjaju u svom profilu,...umesto cirilicom, pocnu da pisu latinicu i obratno, trude se da drugacije zvuce, nekada upisu lazan pol u profil i slicno.
docsumann docsumann 17:44 25.10.2019

Re: Pozdrav

oni se trude da ne budu provaljeni i obicno nesto menjaju u svom profilu,...umesto cirilicom, pocnu da pisu latinicu i obratno, trude se da drugacije zvuce, nekada upisu lazan pol u profil i slicno.


i obično im se potkrade neki propust u prikrivanju identiteta promjenom stila.

sjećam se još davno, izvjesni milosss promjenio nick, počeo da koristi velika slova, ali i dalje zadržao manir da citira i komentariše blogere pasus po pasus. valjda da mu što ne promakne.

mislim da mu kostim nije potrajao neprovaljen ni 10 dana.
angie01 angie01 18:07 25.10.2019

Re: Pozdrav

i obično im se potkrade neki propust u prikrivanju identiteta promjenom stila.


pa da,


...ono generalno, zbog kojih dobrih namera se neko trudi da ne bude provaljen?

nisam primetila da je moderacija dirala povratnike koji su se autovali i ponasali se prihvatljivo,...u smislu da nisu pravili neka sranja.
docsumann docsumann 18:31 25.10.2019

Re: Pozdrav

nisam primetila da je moderacija dirala povratnike koji su se autovali i ponasali se prihvatljivo,...u smislu da nisu pravili neka sranja.


sasvim je normalno, ako se neko predomislio što se tiče napuštanja bloga, a ugasio je svoj stari nalog, da legalno otvori novi, predstavi se hello, everybody, I am tay & tay, and I am returnee on blog
angie01 angie01 18:40 25.10.2019

Re: Pozdrav

sasvim je normalno, ako se neko predomislio što se tiče napuštanja bloga, a ugasio je svoj stari nalog, da legalno otvori novi, predstavi se hello, everybody, I am tay & tay, and I am returnee on blog


upravo!
freehand freehand 19:06 25.10.2019

Re: Pozdrav

docsumann
Da, sve jedan identitet. Nemam šta da krijem o sebi, samo sam se krio od moderatora i tako nastavljao da pišem - kad mi se pisalo.


zahvaljujem na odgovoru.

Ma dobro, ovaj dilber je bar tri puta jasno i glasno nabrajao sve svoje pseudonime na blogu.
Ne znam baš zašto su ga banovali a još manje zašto se uvek vraća, no to opet nije moja stvar. Samo hoću da kažem da se nije preterano krio, i na prvo "napipavanje" jasno se deklarisao sa celim istorijatom sopstvenog delovanja.
tasadebeli tasadebeli 19:23 25.10.2019

Re: Pozdrav

romi.daba

Ako Tasiću misliš da si me "autovao" e pa nisi.



Не мислим. Хебе ми се за све твоје никове и манипулације.

Када сам качио "твог Константиновића" пре три године, нисам знао ко си. То си ми касније откривао, мало по мало. На кашичицу. Користећи то што се ја у свом животу не бавим манипулацијама људима као што ти то радиш све мислећи да је то доказ високе интелигенције и супериорности над нишчима духом.

Код мене сте ти и Фукс били бановани јер сте намерно, онако баш паланачки и шабански, опструирали блог. То је било моје право као домаћина.

Елем, да се вратим на тему.

Хебе ми се за све твоје никове и манипулације.

Докле год ме не чачкаш на тај свој најпримитивнији паланачки шабански начин у својим манипулацијама.

ОК?









П.С. - Само да приметим да си почео да ми се обраћаш к'о Фукс. Пуним презименом. Исто као и мој заставник у ЈНА. Оних дана...

Рекох већ, не смета ми, то ми је презиме, али ето налазим за сходно да то запажање узмем као сасвим добру основу да убудуће игноришем и једног и другог.

Док ме не чачкате на тај свој најпримитивнији паланачки шабански начин у својим манипулацијама диљем овог нашег лијепог Блога Б92, као што то такође већ рекох.
freehand freehand 19:27 25.10.2019

Re: Pozdrav

Код мене сте ти и Фукс били бановани јер сте намерно, паланачки и шабански, опструирали блог. То је било моје право као домаћина.

Da podvučem samo, da ne promakne nezapaženo.
tasadebeli tasadebeli 19:31 25.10.2019

Re: Pozdrav

freehand
Код мене сте ти и Фукс били бановани јер сте намерно, паланачки и шабански, опструирали блог. То је било моје право као домаћина.

Da podvučem samo, da ne promakne nezapaženo.



Подвлачи, подвлачи...

И скриншотуј коментаре за архиву, немој то да заборавиш к'о ономад код Миликића.
angie01 angie01 20:29 25.10.2019

Re: Pozdrav

Ma dobro, ovaj dilber je bar tri puta jasno i glasno nabrajao sve svoje pseudonime na blogu.
Ne znam baš zašto su ga banovali a još manje zašto se uvek vraća, no to opet nije moja stvar. Samo hoću da kažem da se nije preterano krio, i na prvo "napipavanje" jasno se deklarisao sa celim istorijatom sopstvenog delovanja.


pa ovo bas nije tacno- daba se otkrio sa svim inkarnacijama tek kao- feliks,...i onda je objasnio da su te promene bile zbog "visih ciljeva",...a mislim da i nije bio banovan,...sem recimo kao feliks,...a da je prethodne promene sam inicirao,...sad da l sam sve sto posto tacno rekla, ne znam, al je otprilike tako nekako bilo,...znaci od feliksa se zna ko je on i svi njegovi raniji nikovi, kao i pravi identitet, ( sa kojim jednom davno gostovao na mom blogu),....a cinjenica je da je tada sam otkrio,...mada mi se cini da sam ga bila provalila za oskara, pa je onda priznao i nastavio sa otkrivanjem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:49 19.10.2019

.

ma nije, samo je govno. solidno ga je goran opisao.
tasadebeli tasadebeli 07:58 20.10.2019

Re: .

BebaOdLonchara
ma nije, samo je govno. solidno ga je goran opisao.



Ху д фак из Горан нау?

Јет анадер мистик кабала шејпд пластик лефтист он Блог Б92?

Јбт, колико вас то има?

Ја разумем да је тај сировински састав негативне селекције у Србији био гајен, васпитаван и изграђиван деценијама, али докле више? Колико вас то има?


Није ли вашој улози у повијести дошао крај још пре 30 година?





docsumann docsumann 08:33 20.10.2019

Re: .

Ху д фак из Горан нау?

Јет анадер мистик кабала шејпд пластик лефтист он Блог Б92?

Јбт, колико вас то има?


misliš koliko ima Gorana Markovića?
vjerovatno dosta, ali jedan je GM eminentni srpski reditelj i scenarista.

tasadebeli tasadebeli 08:50 20.10.2019

Re: .

docsumann
Ху д фак из Горан нау?

Јет анадер мистик кабала шејпд пластик лефтист он Блог Б92?

Јбт, колико вас то има?


misliš koliko ima Gorana Markovića?
vjerovatno dosta, ali jedan je GM eminentni srpski reditelj i scenarista.





Да, на њега сам мислио.

Нисам ваљда на Бебу, боже ме сачувај!

Бебу од Лончара, не Бебу Поповића. О том љигавцу би се тек имало много тога рећи на оваквим темама попут јавне "полемике" (чуј полемике, јбт!) између Горана Марковића и Небојше Крстића.

Можда то из мог коментара није било довољно јасно?

Дакле, мислио сам на


GM eminentni srpski reditelj i scenarista.



и све његове кордоне и глумачке турнеје кроз повијест које су уследиле после оних лепих чешких дана југословенске и београдске кинематографије.

Добро 'ајде, Докс, признајем да је почео у последње време да се и он мало вади са Слепим путником на броду лудака и Делиријумом тременсом (за шта је добио лову за снимање од државе Србије и приказивани су на Јавном сервису овог омраженог диктаторског режима у којем живимо, зар не?).

Али му оне постпетооктобарске кордоне и глумачке турнеје нећу заборавити.

Једном пеза властима, вазда пеза властима.

Било којим властима. Ништа другачији и бољи од Крстића по том питању. Само овај пут заступа страну која је очигледно неким блогерима мила и драга пошто су у међувремену омрзнули Крстића док је овај био у емиграцији на твитеру.

Тако да је он, Горан Марковић, еминентни српски редитељ, сигурно међу онима последњима који би требало да држи лекцију о моралу једном Крстићу (или било коме другом) и да га описује као говно од човека ма какав год тај Крстић био и ма за кога радио.

Док је Крстић био уз Боту, њих двојица су били у љубави? Знају се са журки, је л' да? Па што тада није Горан Марковић, еминентни српски редитељ рекао Крстићу све ово што мисли о њему и што му данас поручује преко медија?

Немој погрешно да ме разумеш, али ако и један еминентни српски редитељ попут Горана Марковића због својих ситносопственичких интереса сакупљачке природе спадне на овај ниво јавне комуникације звани Фарма-Парови-Информер-Ало-Телевизија N1 и слично, јебеш га онда.

Да дигнемо руке од свега и да се препустимо тој нашој кантри кич судбини у виртуелној стварности?
docsumann docsumann 09:07 20.10.2019

Re: .

ако да је он, Горан Марковић, еминентни српски редитељ, сигурно међу онима последњима који би требало да држи лекцију једном Крстићу ма какав год тај Крстић био и ма за кога радио.

Док је Крстић био уз Боту, њих двојица су били у љубави? Знају се са журки, је л' да? Па што тада није Горан Марковић, еминентни српски редитељ рекао Крстићу све ово што мисли о њему и што му данас поручује преко медија?


koliko sam povatao, Marković se bavio Krstićem tek kad ga je Krstić javno isprozivao (u Politici, valjda).
a isprozivao ga je jer se ovaj usudio da kritikuje njegovo visočanstvo AV.

na Krstićevom blogu sam ostavio komentar da mi je ok kad javne ličnosti kritikuju političare, zbog čega već nađu za shodno da ih treba kritikovati, al mi je suJmivo kad javna ličnost napada svog kolegu po javnoj riječi zbog njegovih kritika nekog od političara.

ovo prvo mi dođe kao opis nečeg što javne ličnosti (inetelektualci) po difoltu treba da čine,
ovo drugo mi dođe kao odozgo naručen zadatak za obaviti.
docsumann docsumann 09:10 20.10.2019

Re: .

Можда то из мог коментара није било довољно јасно?

Дакле, мислио сам на


GM eminentni srpski reditelj i scenarista.





pa naravno da nije jasno kad si napisao

Ху д фак из Горан нау?

Јет анадер мистик кабала шејпд пластик лефтист он Блог Б92?

Јбт, колико вас то има?

Ја разумем да је тај сировински састав негативне селекције у Србији био гајен, васпитаван и изграђиван деценијама, али докле више? Колико вас то има?


tasadebeli tasadebeli 09:15 20.10.2019

Re: .

docsumann

koliko sam povatao, Marković se bavio Krstićem tek kad ga je Krstić javno isprozivao (u Politici, valjda).
a isprozivao ga je jer se ovaj usudio da kritikuje njegovo visočanstvo AV.



Крстић ме у том "наративу" ( ) није изненадио. Али Горан Марковић јесте. Знао сам и од раније какакв је он човек, али да ће да се спушта баш толико ниско... То нисам ни слутио. Изненадио ме је овом глупошћу.

Небитно ко је први почео. Такве ствари не распредам ни када се деца потуку у школи него обема странама кажем шта мислим о томе.


na Krstićevom blogu sam ostavio komentar da mi je ok kad javne ličnosti kritikuju političare, zbog čega već nađu za shodno da ih treba kritikovati, al mi je suJmivo kad javna ličnost napada svog kolegu po javnoj riječi zbog njegovih kritika nekog od političara.

ovo prvo mi dođe kao opis nečeg što javne ličnosti (inetelektualci) po difoltu treba da čine,
ovo drugo mi dođe kao od dozgo naručen zadatak za obaviti.




У овоме се слажемо.

Али, Докс, не на том нивоу комуницирања са таквим речником.

Барем не од еминентног српског редитеља.
tasadebeli tasadebeli 09:23 20.10.2019

Re: .

docsumann
Можда то из мог коментара није било довољно јасно?

Дакле, мислио сам на


GM eminentni srpski reditelj i scenarista.





pa naravno da nije jasno kad si napisao

Ху д фак из Горан нау?

Јет анадер мистик кабала шејпд пластик лефтист он Блог Б92?

Јбт, колико вас то има?

Ја разумем да је тај сировински састав негативне селекције у Србији био гајен, васпитаван и изграђиван деценијама, али докле више? Колико вас то има?






Па извините, мало ми се надигне живац када у комуникацији попут ове коју чита неки већи број људи који не познају приватно те особе о којима се прича називају тако фамилијарно те особе само њиховим именом или надимком као да су са њима на прст у дупе. Макар Беба познавала и лично Горана Марковића. То је за приватну употребу. Ако већ желимо да озбиљно разговарамо о томе. Ако се само зезамо, онда ОК.

А сви ми овде окупљени познајемо неке јавне личности, али ми је то фамилијаризовање пред осталима овде мало онако...

Ако већ хоћемо да озбиљно причамо.

Ако не, онда ником ништа.

(Знам да ми Беба неће замерити на овоме, разуме ме она на шта мислим.)
docsumann docsumann 09:42 20.10.2019

Re: .

Али, Докс, не на том нивоу комуницирања са таквим речником.


oko nivoa bi se dalo raspravljati (jbg, sujeta je moćna stvar), ali riječniku ne bih imao šta prigovoriti.

opet, kad ti neko pljusne maramicu u lice na javnoj sceni, delikatan je izbor kako (ne)uzvratiti
tasadebeli tasadebeli 09:53 20.10.2019

Re: .

docsumann
Али, Докс, не на том нивоу комуницирања са таквим речником.


oko nivoa bi se dalo raspravljati (jbg, sujeta je moćna stvar), ali riječniku ne bih imao šta prigovoriti.

opet, kad ti neko pljusne maramicu u lice na javnoj sceni, delikatan je izbor kako (ne)uzvratiti



Ма у реду је то, али спустити се до модела он је говно у јавној комуникацији без обзира како се та друга страна понаша. И то да раде људи које до сада никада нисам сврставао у ту Фарма-Парови Србију?

Што је много, много је.

И шта сад, Доксе?

Ја хоћу, рецимо, клинцима у школи да пустим неки Марковићев филм у склопу образовно-васпитног процеса (као што сам им већ и пуштао Специјални васпитање или Слепи путник на броду лудака), а клинци ће да ме питају:

"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Шта да им одговорим, Доксе?

А да не лажем и при томе да сачувам уметнички, редитељски, интегритет Горана Марковића? Па да клинци поверују у оно што виде док гледају његове филмове?

Немој само да ми кажеш да још треба и да им објашњавам ко је Крстић да бих некако оправдао нашег еминентног редитеља, како ти кажеш.
niccolo niccolo 09:56 20.10.2019

Re: .

"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Opšte je poznato da klinci redovno čitaju Politiku (ili bilo koje druge novine)

Edit: Izvini, Peščanik...
docsumann docsumann 10:03 20.10.2019

Re: .

"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Шта да им одговорим, Доксе?


da i umjetnici to ponekad čine. naročito kad taj drugi to zasluži.

uostalom, razdvajamo li lik i djelo, ili obavezno idu u paketu?
tasadebeli tasadebeli 10:06 20.10.2019

Re: .

niccolo
"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Opšte je poznato da klinci redovno čitaju Politiku (ili bilo koje druge novine)

Edit: Izvini, Peščanik...



Добар глас се далеко чује, лош још даље.

Немој бити тако уверен да клинци неће чути баш то. И, на жалост, само то.

Такву смо им Србију саградили, то је нама наша борба дала. Са свим тим Политикама и Пешчаницима.
tasadebeli tasadebeli 10:12 20.10.2019

Re: .

docsumann
"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Шта да им одговорим, Доксе?


da i umjetnici to ponekad čine. naročito kad taj drugi to zasluži.

uostalom, razdvajamo li lik i djelo, ili obavezno idu u paketu?



То што је неко уметник, не даје му за право да се просерава ван своје уметности около и да другима прави јавни клозет од живота. Нити му је то што је уметник некакав алиби за примитивизам и простоту. Напротив.

А поготово не ако у том уметничком делу неког уметника клинци читају и неке моралне поуке за свој живот као што је то овде случај са неким Марковићевим филмовима које пуштам у школској учионици.

Не терај ме да лажем децу, Доксе.

Баш од Горана Марковића сам својевремено и научио да то не би требало нипошто да се ради у нашим школама.








П.С. -



niccolo niccolo 10:20 20.10.2019

Re: .

Не терај ме да лажем децу

tasadebeli tasadebeli 10:24 20.10.2019

Re: .

niccolo
Не терај ме да лажем децу


think of the children...



И сад ја теби, Николо, треба да кажем да си ти у ствари једно говно од човека?

То хоћеш?

Нећу, нећу, нисам ја Горан Марковић, "еминентни српски редитељ и уметник".

Ја сам само обичан уча. Ми то не радимо.

Можда раде неки други по Србији у Пешчаницима и Политикама.

Али ми, уче, то не радимо.
docsumann docsumann 10:26 20.10.2019

Re: .

То што је неко уметник, не даје му за право да се просерава ван своје уметности около и да другима прави јавни клозет од живота. Нити му је то што је уметник некакав алиби за примитивизам и простоту. Напротив.


očigledno da ne vidimo Markovićev odgovor na isti način.

taj tekst nije primitivan, a to što su neki napravili klozete od svog života je prvenstveno njihov problem.
i nek se ne čude kad im neko povuče vodu.
tasadebeli tasadebeli 10:37 20.10.2019

Re: .

docsumann

očigledno da ne vidimo Markovićev odgovor na isti način.



Очигледно.


taj tekst nije primitivan, to što su neki napravili klozete od svog života je prvenstveno njihov problem.



Није првенствено њихов проблем јер нису сви људи као ти. Заправо, мали је број таквих као ти, па да умеју сами да се отргну од тих гована која их вуку у канализацију.

(Дало би се дискутовати о томе колико се то пуштање окололебдећих гована у медијима у ствари сасвим свесно ради у циљу задовољавања интереса и постизања циљева одређених интересно повезаних кругова.)

Многи не умеју да се одбране као ти што можеш уосталом да видиш и по овом Фуксовом блогу којег боље да није ни било после оног претходног Крстићевог блога.

(И даље не могу да схватим како Фукса није срамота да то ради.)

Овако се само видело колико су заправо сва та окололебдећа медијска говна мање-више иста, зар не?
niccolo niccolo 10:42 20.10.2019

Re: .

То хоћеш?

Apsolutno mi je svejedno. Ti zbog sebe ne bi trebalo da to misliš, zbog one kakve su ti misli takav ti je život - a od jutros se stiče utisak da misliš samo na govna i hemoroide.
tasadebeli tasadebeli 11:02 20.10.2019

Re: .

niccolo
То хоћеш?

Apsolutno mi je svejedno. Ti zbog sebe ne bi trebalo da to misliš, zbog one kakve su ti misli takav ti je život - a od jutros se stiče utisak da misliš samo na govna i hemoroide.



Па чему онда она сличица коју си окачио?

Зато што тако мислиш?

ОК.

Лепо си и сам рекао, какве су ти мисли, такав ти је живот.

Али то је твоја ствар, није моје да се у то мешам.
nsarski nsarski 11:15 20.10.2019

How to change your mind


Docs, kad si već tu...

Pre mesec dana sam ti pomenuo knjigu "How to change your mind" u kojoj se razmatra pitanje ajahuaske, DMT, itd., na koju mi je skrenula pažnju moja ćerka (lekar, da ne bude zabune).


Elem pre dva dana je u NY Times-u izašao zanimljiv tekst na sličnu temu u kome se hvale efekti takvih šamanskih rituala. Na primer, sve više ljudi ide u Kostariku ili Peru, gde su ti obredi uobičajeni. Evo ti link na taj tekst, mislim da će ti biti zanimljivo:

Taking Ayahuasca When You’re a Senior Citizen
docsumann docsumann 11:29 20.10.2019

Re: How to change your mind

Elem pre dva dana je u NY Times-u izašao zanimljiv tekst na sličnu temu u kome se hvale efekti takvih šamanskih rituala. Na primer, sve više ljudi ide u Kostariku ili Peru, gde su ti obredi uobičajeni. Evo ti link na taj tekst, mislim da će ti biti zanimljivo:

Taking Ayahuasca When You’re a Senior Citizen


danas sve više ozbiljnih ljudi (ljekara, psihologa, naučnika) rade ispitivanja sa psihodelicima (meskalin, psilocibin, ajahusajka (DMT)).
generalno, svjedoče o pozitivnim učincima na različita mentalna oboljenja (šizofrenija, depresija...), te lječenju bolesti zavisnosti.

svakako planiram da kat-tad probam ajahusaku.
danas za to više ne moraš putovati na egzotične destinacije, prašume Peruas, Meksiko, Ekvador...pa ipak bih volio da to bude pod nadzorom kakvog provjerenog šamana.

docsumann docsumann 11:50 20.10.2019

Re: How to change your mind

inače sam naslov knjige "How to change your mind" je više nego adekvatan.

ništa nije tako revolucionarno (za svega 10 minuta) izmjenilo moj pogled na svijet, samog sebe, i svijest generalno, kao prvo iskustvo sa DMT-em.

nisam vjernik, agnostik sam već decenijama, al' DMT me je uvjerio da tamo iza postoji još nešto, nešto čudesno.
macak.tosa031 macak.tosa031 11:57 20.10.2019

Re: .

tasadebeli

...

Једном пеза властима, вазда пеза властима.
...

Taso, šta znači ovo 'peza'?
macak.tosa031 macak.tosa031 11:59 20.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann
inače sam naslov knjige "How to change your mind" je više nego adekvatan.

ništa nije tako revolucionarno (za svega 10 minuta) izmjenilo moj pogled na svijet, samog sebe, i svijest generalno, kao prvo iskustvo sa DMT.

nisam vjernik, agnostik sam već decenijama, al' DMT me je uvjerio da tamo iza postoji još nešto, nešto čudesno.

Ja sam to shvatio bez ikakve 'droge'.
docsumann docsumann 12:15 20.10.2019

Re: How to change your mind

Ja sam to shvatio bez ikakve 'droge'.


ipak je nekako ljepše kad vidiš i uvjeriš se.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:54 20.10.2019

Re: .


Многи не умеју да се одбране као ти што можеш уосталом да видиш и по овом Фуксовом блогу којег боље да није ни било после оног претходног Крстићевог блога.

(И даље не могу да схватим како Фукса није срамота да то ради.)

Овако се само видело колико су заправо сва та окололебдећа медијска говна мање-више иста, зар не?



A ti, siroma', se baš uvek nađeš u poziciji branjenja tih govana... Btw, moja deca bi pročitala taj GM-tekst i pomislila da je verovatno reč o okej tipu čim je neko koga napadaju Vučićevci; prva stvar, a druga da je taj mamin omiljeni reditelj; znači, ne bi igralo ulogu previše šta bi im režimski učitelj rekao o tome u školi, sa sve finim izrazima, poput "govnjive levice" i tome sličnog, kako već De Be li Uča ume, kada upadne u "pravedničku jarost" protiv "levog establišmenta".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:03 20.10.2019

Re: .

Btw, mene ništa nije sramota - osim profesionalno, kada fulam neki sadržaj na terenu, tipa ne uvedem ljude u Hristov grob pa ih sanjam posle. A da me bude sramota od nekakvih anonimnih blogera, punih agresivnosti i nipodaštavalačkog, boleće me uvo. Idi pa me tužakaj kod svojih u De Bi, neka mi Buda La prenosi poruke.

PS. Inače, jeste reagovala De Ba, tekstom napada u Novostima na J-zajednicu.
tasadebeli tasadebeli 14:48 20.10.2019

Re: .

Srđan Fuchs

Btw, mene ništa nije sramota



Рекох ти већ шта мислим о твојој појави на Блогу Б92 јер те другачије и не знам, а судећи по овоме што си до сада овде писао, не бих ни волео ни да те упознам.

Не знам како се ти тога никада не постидиш?


Све ово остало што си надробио на овом твом посту, од уводног текста па до твојих коментара, спада у твоје стандардно паламуђење глупости чим наиђеш на неистомишљеника.

Стани мало са тим. Због себе.

А ако мислиш да ти ја то кажем зато што ти мислим и желим нешто лоше, ти онда слободно настави и даље да се брукаш дајући из све снаге свој допринос ријалитију званом Србија.

То ионако овде никоме и није битно, па сам мислио да би требало макар теби да буде од некаквог, каквог-таквог, значаја кад већ толико умиреш од жеље да оставиш утисак на друге људе који те овде читају.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:57 20.10.2019

Re: .

Aham. Gušiš me.
tasadebeli tasadebeli 16:02 20.10.2019

Re: .

Srđan Fuchs
Aham. Gušiš me.


Извини, неће се поновити. Рекао сам ти све што имам.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:06 20.10.2019

Re: E,

Onda u redu, ako me nećeš više gušiti, što kaže moj školarac-levičar.
tasadebeli tasadebeli 16:25 20.10.2019

Re: E,

Srđan Fuchs
Onda u redu, ako me nećeš više gušiti, što kaže moj školarac-levičar.



Јбг, знам да није оправдање, али то је последица професионалне деформације.

Питај твог школарца левичара ако мени не верујеш. Он још више пати због тога од тебе јербо још увек иде у школу као ђак.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:02 20.10.2019

Re: E,

tasadebeli

Јбг, знам да није оправдање, али то је последица професионалне деформације.

Питај твог школарца левичара ако мени не верујеш. Он још више пати због тога од тебе јербо још увек иде у школу као ђак.


On ima neku otkačenu Srbistkinju (mislim, pored majke rođene), i baš mu neguje taj neki kreativno-maštoviti dar; pored gramatike gde je odličan i u vrhu generacije. Čak se i meni malo nabacuje, mada je matorija od mene. Ako je bude žena moja provalila da se nabacuje, spržiće je laserskim snopom hejta. U svakom slučaju, ide detetu lagano sve. Odlično smo napravili da smo ih vratili u školu u Srbiju - tj. da sam ja prihvatio tu ženinu inicijativu jer bi se asimilovao dosad i ne bi se sećao da je iz Srbije; imali smo sreće da smo naleteli na odlične nastavnike, Lale&Sose antifašiste a patriote, tako kao Mariopanka naša.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:50 20.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann
Ja sam to shvatio bez ikakve 'droge'.


ipak je nekako ljepše kad vidiš i uvjeriš se.

Jedino što se računa je kada se uveriš bez ičega!
Sam!
Ostali načini su neuverljivi.
freehand freehand 19:20 20.10.2019

Re: .

tasadebeli
niccolo
"А, то је снимао онај човек што је другом човеку преко новина поручио да је говно?"

Opšte je poznato da klinci redovno čitaju Politiku (ili bilo koje druge novine)

Edit: Izvini, Peščanik...



Добар глас се далеко чује, лош још даље.

Немој бити тако уверен да клинци неће чути баш то. И, на жалост, само то.

Такву смо им Србију саградили, то је нама наша борба дала. Са свим тим Политикама и Пешчаницима.

Skamenjen sam od pomisli da ti klinci čitaju Blog i svog nastavnika na njemu.
Brrrr....
docsumann docsumann 19:31 20.10.2019

Re: How to change your mind

macak.tosa031
docsumann
Ja sam to shvatio bez ikakve 'droge'.


ipak je nekako ljepše kad vidiš i uvjeriš se.

Jedino što se računa je kada se uveriš bez ičega!
Sam!
Ostali načini su neuverljivi.


ne bih se složio.

neki pametni ljudi su još davno vjerovali da je materija izgrađena od nemjerljivo sitnih gradivnih djelića (starogrčki atomisti, Lajbnic...), ali dok nismo stekli tehnološku moć da prodremo u mikrostrukturu stvari i detektujemo elektonre, atome, a kasnije i još fundamentalnije čestice, sve su to bile samo interesantne spekulacije.

kao što nam LHCR pomaže da zavirimo u srž materije-energije, a moćni teleskopi da se zagledamo u davnu prošlost vasione, tako nam i DMT (tzv. spirit molecule) omogućuje da se otisnemo u nezamislive predjele svijesti.
a mi i nismo ništa drugo do naša svijest.

kako i zašto taj relativno prost molekul, tek nešto složeniji od saharoze, ima tu čudesnu osobinu, tajna je za sebe.

milioni ljudi silno vjeruju u stvari koje nikad nisu vidjeli ni sreli, i najčešće im nikakvi naučni dokazi ne mogu pomutiti njihovu vjeru.

zato se to i zove vjera.

mene, ipak, zanima spoznaja.


PS a šta se računa a šta ne, nisam siguran.
ono u šta sam siguran je da sve knjige koje sam pročitao i pametni ljudi koje sam slušao, ne mogu primać ekstraordinarnosti i dubini spoznaje koju sam dokučio na DMT-ju (mada nisam shvatio praktično ništa).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:59 20.10.2019

Re: How to change your mind

elektonre


Њањања њања неписмен неписмен

Електонре бре

tasadebeli tasadebeli 20:04 20.10.2019

Re: .

freehand

Skamenjen sam od pomisli da ti klinci čitaju Blog i svog nastavnika na njemu.
Brrrr....



Пази кад читају.

И, замисли, воледу ме више него икада раније.

Ни сам не знам зашто.
docsumann docsumann 20:06 20.10.2019

Re: How to change your mind

Њањања њања неписмен неписмен


njanjanja se piše odvojeno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 20.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann
Њањања њања неписмен неписмен


njanjanja se piše odvojeno


maksa83 maksa83 21:20 20.10.2019

Re: How to change your mind

nisam vjernik, agnostik sam već decenijama, al' DMT me je uvjerio da tamo iza postoji još nešto, nešto čudesno.

macak.tosa031 macak.tosa031 05:31 21.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann
macak.tosa031
docsumann
Ja sam to shvatio bez ikakve 'droge'.


ipak je nekako ljepše kad vidiš i uvjeriš se.

Jedino što se računa je kada se uveriš bez ičega!
Sam!
Ostali načini su neuverljivi.


ne bih se složio.

neki pametni ljudi su još davno vjerovali da je materija izgrađena od nemjerljivo sitnih gradivnih djelića (starogrčki atomisti, Lajbnic...), ali dok nismo stekli tehnološku moć da prodremo u mikrostrukturu stvari i detektujemo elektonre, atome, a kasnije i još fundamentalnije čestice, sve su to bile samo interesantne spekulacije.

kao što nam LHCR pomaže da zavirimo u srž materije-energije, a moćni teleskopi da se zagledamo u davnu prošlost vasione, tako nam i DMT (tzv. spirit molecule) omogućuje da se otisnemo u nezamislive predjele svijesti.
a mi i nismo ništa drugo do naša svijest.

kako i zašto taj relativno prost molekul, tek nešto složeniji od saharoze, ima tu čudesnu osobinu, tajna je za sebe.

milioni ljudi silno vjeruju u stvari koje nikad nisu vidjeli ni sreli, i najčešće im nikakvi naučni dokazi ne mogu pomutiti njihovu vjeru.

zato se to i zove vjera.

mene, ipak, zanima spoznaja.


PS a šta se računa a šta ne, nisam siguran.
ono u šta sam siguran je da sve knjige koje sam pročitao i pametni ljudi koje sam slušao, ne mogu primać ekstraordinarnosti i dubini spoznaje koju sam dokučio na DMT-ju (mada nisam shvatio praktično ništa).

Normalno!
Nego kako!
Jedino što je maglovito u tome je nemogućnost odvajanja onoga što si video ti, a što taj molekul.
Mislim - spoznaja kojom nisi shvatio ništa?
docsumann docsumann 05:50 21.10.2019

Re: How to change your mind

Mislim - spoznaja kojom nisi shvatio ništa?


dovoljno je da sam zavirio na drugu stranu i uvjerio sa da postoji.
šta se tačno tamo dešava i šta znače tamnošnji fenomeni nisam siguran.

al recimo da sam vidio kako se snopovi mnoštva istorija granaju oko mene i sjeku sa opnom apsolutnog vremena stvarajući ovaj sadašnji trenutak.
i to sam vidio jasno kao što na časovniku mogu da pratim protok vremena a da pojma nemam šta je to vrijeme.

da li je malo jasnije?

il recimo ovako

kad bi se sutra vanzemaljci stigli na našu planetu, vjerujem da bi nam njihova tehnologija izgledala kao čarobnjaštvo.
ne bi kapirali kako ti čudesni brodovi lete nedotaknuti inercijalnim silama, ali bi bili sigurni da vanzemaljci postoje.
docsumann docsumann 06:00 21.10.2019

Re: How to change your mind

Jedino što je maglovito u tome je nemogućnost odvajanja onoga što si video ti, a što taj moleku


ako se u taj molekul može spakovati toliko čuda, nije li to čudo samo po sebi?

zašto bi uopšte postojala takva mogućnost u prirodi?

možda su demoni u pitanju

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:35 21.10.2019

Re: How to change your mind

maksa83
nisam vjernik, agnostik sam već decenijama, al' DMT me je uvjerio da tamo iza postoji još nešto, nešto čudesno.

Smoking weed and swimming with dolphins




Doks, Tebro dragi, progonjeni smo kao slonovi u Obali Slonokosti
docsumann docsumann 06:45 21.10.2019

Re: How to change your mind


ma, maksa je simpatizer, samo voli da zajebava
predatortz predatortz 07:18 21.10.2019

Re: How to change your mind


al recimo da sam vidio kako se snopovi mnoštva istorija granaju oko mene i sjeku sa opnom apsolutnog vremena stvarajući ovaj sadašnji trenutak.


Nadam se da ne voziš.
Takođe, ne bi valjalo da si hirurg, ili da radiš u kontroli leta.
Ovako, po kući, stvar ličnog izbora.
maksa83 maksa83 07:35 21.10.2019

Re: How to change your mind

ma, maksa je simpatizer, samo voli da zajebava

Apsolutno, samo je ovaj drugi glagol u povratnom obliku, zapravo sam samo to tvoje iskoristio kao šlagvort za najsmešniju sliku koju sam našao na Internetu prošle nedelje.
tasadebeli tasadebeli 08:02 21.10.2019

Re: How to change your mind

maksa83
ma, maksa je simpatizer, samo voli da zajebava

Apsolutno, samo je ovaj drugi glagol u povratnom obliku, zapravo sam samo to tvoje iskoristio kao šlagvort za najsmešniju sliku koju sam našao na Internetu prošle nedelje.



Да, добри мој Максо (што би рек'о Тоша), сви се ми овде у ствари само самозајебавамо.

У праву си.

Да искористим ову пригодну прилику, фришко је на Јућубету, а сјајно.

(Срђане, пусти ово својим малим левичарима у кући.)




macak.tosa031 macak.tosa031 08:03 21.10.2019

Re: How to change your mind

maksa83
ma, maksa je simpatizer, samo voli da zajebava

Apsolutno, samo je ovaj drugi glagol u povratnom obliku, zapravo sam samo to tvoje iskoristio kao šlagvort za najsmešniju sliku koju sam našao na Internetu prošle nedelje.

Ne bih baš rekao da Maksa koristi refleksivni oblik toga glagola - ako i koristi, to radi veoma retko.
macak.tosa031 macak.tosa031 08:09 21.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann
Mislim - spoznaja kojom nisi shvatio ništa?


dovoljno je da sam zavirio na drugu stranu i uvjerio sa da postoji.
šta se tačno tamo dešava i šta znače tamnošnji fenomeni nisam siguran.

al recimo da sam vidio kako se snopovi mnoštva istorija granaju oko mene i sjeku sa opnom apsolutnog vremena stvarajući ovaj sadašnji trenutak.
i to sam vidio jasno kao što na časovniku mogu da pratim protok vremena a da pojma nemam šta je to vrijeme.

da li je malo jasnije?

il recimo ovako

kad bi se sutra vanzemaljci stigli na našu planetu, vjerujem da bi nam njihova tehnologija izgledala kao čarobnjaštvo.
ne bi kapirali kako ti čudesni brodovi lete nedotaknuti inercijalnim silama, ali bi bili sigurni da vanzemaljci postoje.

Ne moraš meni da objašnjavaš - ja znam.
Siguran sam da sve što si naveo, kao primer, stoji (i postoji).
I ne samo to.
maksa83 maksa83 08:42 21.10.2019

Re: How to change your mind

Ne bih baš rekao da Maksa koristi refleksivni oblik toga glagola - ako i koristi, to radi veoma retko.

Ne dozvoli da ti lično iskustvo krivi percepciju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:42 21.10.2019

Re: How to change your mind

Doksi, da l' je moguće da ti diemti otkriva zapravo neke kutove tvoje rođene svesti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:52 21.10.2019

Re: How to change your mind

Tj. u fazonu da je taj crossover unutar praga maksimalne upotrebe inteligencije, tipa, kao da svest odnosno sveukupna inteligencija eskalira, tipa sa stotke na dvestotku iznenadno.
macak.tosa031 macak.tosa031 09:59 21.10.2019

Re: How to change your mind

maksa83
Ne bih baš rekao da Maksa koristi refleksivni oblik toga glagola - ako i koristi, to radi veoma retko.

Ne dozvoli da ti lično iskustvo krivi percepciju.

Možda da tražim od doksumana 'nešto' da mi ispravi percepciju - ili makar od Fuchsa?
macak.tosa031 macak.tosa031 10:00 21.10.2019

Re: How to change your mind

Srđan Fuchs
Doksi, da l' je moguće da ti diemti otkriva zapravo neke kutove tvoje rođene svesti?

Da li su kutovi uglovi - ili nešto drugo?
maksa83 maksa83 10:24 21.10.2019

Re: How to change your mind

Možda da tražim od doksumana 'nešto' da mi ispravi percepciju - ili makar od Fuchsa?

Ne bih se zaletao sa pijenjem droga pod stare dane. Možda za početak da kažeš ženi da ti poplaši kajganu sa malo gandže umesto peršuna/origana, da vidiš kako ide...
mentol mentol 10:42 21.10.2019

Re: How to change your mind

predatortz

Ovako, po kući, stvar ličnog izbora.


Znao sam da će da naleti neki narkofob sa "radite to u svoja četiri zida" komentarom...
Moderator obavešten.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:51 21.10.2019

Re: How to change your mind

Kutevi :) typo, staroslovenski
docsumann docsumann 11:10 21.10.2019

Re: How to change your mind

Srđan Fuchs
Doksi, da l' je moguće da ti diemti otkriva zapravo neke kutove tvoje rođene svesti?


sve je moguće. il' bolje rečeno, ništa nije nemoguće u vezi s DMT-jem.

ipak, ono čemu tamo prisustvuješ djeluje toliko alijenski čudno, nezamislivo, da sam 100% siguran da pojma nemam odtkud ti sadržaji u mojoj glavi (ako se to uopšte tamo i nalazi).

nisu nesvakidašnji samo sami sadržaji, fenomeni, entiteti koje susrećeš, već je sama slika (fotografija) toliko nestvarna (ustvari prenaglašeno stvarna) i obasjana nekom hiperintezivnom ilumionacijom, i prezasićenim bojama, da te sam kvalitet slike potpuno oduva.

oću reći, moguće je da su to samo skriveni budžaci naše (pod)svijesti, ali je onda i sama podsvijest daleko čudnija nego što smo to i pretpostavljali.


postoje razne teorije o čemu se tu zapravo radi, svaka neobičnija od predhodne.
ono što je sigurno - dovoljno je samo jedno takvo iskustvo da te zamisli za čitav život.
docsumann docsumann 11:13 21.10.2019

Re: How to change your mind

maksa83
Možda da tražim od doksumana 'nešto' da mi ispravi percepciju - ili makar od Fuchsa?

Ne bih se zaletao sa pijenjem droga pod stare dane. Možda za početak da kažeš ženi da ti poplaši kajganu sa malo gandže umesto peršuna/origana, da vidiš kako ide...


eno, sarski okačio prilog upravo o blagotvornom dejstvu ajahuaske na starije osobe.

pravi majnd rifreš pod stare dane.
mariopan mariopan 11:25 21.10.2019

Re: How to change your mind


al recimo da sam vidio kako se snopovi mnoštva istorija granaju oko mene i sjeku sa opnom apsolutnog vremena stvarajući ovaj sadašnji trenutak.
i to sam vidio jasno kao što na časovniku mogu da pratim protok vremena a da pojma nemam šta je to vrijeme.

Fantastično. Čudesno.
maksa83 maksa83 11:30 21.10.2019

Re: How to change your mind

pravi majnd rifreš pod stare dane.

Uduvani čarlivoje, kakav bi to spektakl bio...
mentol mentol 11:44 21.10.2019

Re: How to change your mind

docsumann

eno, sarski okačio prilog upravo o blagotvornom dejstvu ajahuaske na starije osobe.

pravi majnd rifreš pod stare dane.


Imao sam neke loše tripove svojevremeno na esidu pa se plašim ajahuaske...
Kad skupim hrabrosti i keša moram da probam. I to pravilno. Bar nedelju dana post i meditacija pa tek onda...
Naravno, i DMT ali ne znam gde može da se nabavi.
Ibogu takođe...
Meskalin sam jednom prilikom uzeo, doduše malo dozu.
Ima da se kupi Lophophora williamsii kod kaktusara al' treba čekati par godina da naraste...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:57 21.10.2019

Re: How to change your mind

Čaki, odvukla te manguparija pod stare dane na bespuća gudre

Baš me zanima, Doksi, kakav je to rad? Ako kažeš da je na prirodnoj osnovi i da ne sjebava ganglije.
mentol
predatortz

Ovako, po kući, stvar ličnog izbora.


Znao sam da će da naleti neki narkofob sa "radite to u svoja četiri zida" komentarom...
Moderator obavešten.


Supermod, misliš, ja sam minimod, a ja ga ne brišem pošto smatram da ako uspostavimo dobre odnose sa murijom i vojskom, nagudriramo Čakija; ima šanse da Srbija postane demokratija.




This Exotic Hallucinogen Has Everyday Israelis Tripping. But Is It Legal?
Three people face charges for importing the drug ayahuasca, which has been drunk for hundreds of years by traditional practitioners in South America


On Thursday the Jerusalem District Court will charge three people with importing 7.5 kilograms (16.5 pounds) of a dangerous drug into Israel. If the three – an Israeli, an American and a Colombian – are convicted, they could face heavy prison terms. But the court will first have to determine whether the substance they brought into the country is indeed a dangerous drug.

The substance is called ayahuasca, and it’s used to make a powerful psychotic drink that has been quaffed for hundreds of years by traditional practitioners in South America and has gained a following in recent years in Israel, Europe and the United States.

From the perspective of the police and the prosecution, there’s no doubt that ayahuasca is a dangerous substance, but users see it very differently. “It’s like a hundred hours of psychotherapy in one session,” says one user.

File photo: A Huni Kui Indian prepares a drink known as nixi pae or ayahuasca to use in a healing ritual in the village of Novo Segredo along the Envira river of Brazil's northwestern Acre state.


The substance is called ayahuasca, and it’s used to make a powerful psychotic drink that has been quaffed for hundreds of years by traditional practitioners in South America and has gained a following in recent years in Israel, Europe and the United States.

From the perspective of the police and the prosecution, there’s no doubt that ayahuasca is a dangerous substance, but users see it very differently. “It’s like a hundred hours of psychotherapy in one session,” says one user.

Ayahuasca is consumed as an infusion of two plants – the ayahuasca, a type of wild grape vine from the Amazon rain forests – and a plant from the coffee family. Brewing the two together produces one of strongest narcotic substances known to man. It’s generally used as part of a ceremony that includes spiritual elements and guidance by a shaman or some similar leader. Users say thousands of people in Israel imbibe the substance regularly.

They describe a wide range of hallucinations and sensations during use. Prof. Benny Shanon of the Hebrew University of Jerusalem has studied and used ayahuasca. His conclusions about the substance, which were reported in Haaretz three years ago, raise some disturbing questions about the human mind.

Creations like half-men, half-animals, dragons and angels, castles as well as objets d’art and magic.

Drinking isn't injecting

The active ingredient in ayahuasca is a chemical called DMT, which is considered a dangerous drug and which no one disputes should not be used or sold. But consuming the substance by drinking it is not the same as injecting it. According to Dr. Nick Kaufman, the lawyer for Allison McGregor, the American suspect, the leaves and the tea are not banned.

“The active ingredient in khat leaves is also a banned substance,” Kaufman says. “But there is no prohibition against using the leaves. The police have erred and have yet to understand the essence of the substance they confiscated.

“Ayahuasca, as an infusion produced from plants and tree bark, is not banned under the Convention on Psychotropic Substances of which Israel is a signatory, and as a result it isn’t included in the appendix to the Drug Ordinance,” Kaufman says. “Use of the substance is a spiritual-ritualistic matter, and that’s what we plan to argue in court.”

The three suspects, McGregor, Acunsa Bareira Kol and Dror Blau, were arrested 10 days ago by the Israeli police in the West Bank shortly after they had started an ayahuasca ceremony. They had allegedly tried to smuggle the large quantity of the drug by preparing the liquid and inserting it into bottles marked as skin cleanser. The suspicious package, which also contained wallets and handbags, was intercepted by customs agents at Ben-Gurion Airport.

On Sunday, Judge Mika Banki upheld the police request to extend their detention until they were charged. Regarding the claim that ayahuasca isn’t a banned substance, the judge wrote, “This must be examined with extreme caution.”

A year ago the prosecution indicted two residents of Pardes Hannah for importing a kilogram of ayahuasca, but the issue of the substance’s legality wasn’t determined because the suspects agreed to a plea bargain under which they did six months of community service.

A treatment for trauma

R., an accountant and a mother of four, has used ayahuasca dozens of times and is certain that it’s neither addictive nor dangerous. “There are a lot of countries that use the substance to treat trauma; it opens up areas of the brain that usually aren’t active. It’s not a pleasant experience; it’s a difficult experience both physically and emotionally,” she says.

“Every time I go I tremble because I’m so scared. You vomit, you have diarrhea, your stomach hurts. It’s a treatment for trauma . I want to shout from a mountaintop to everyone who’s shell-shocked and everyone who has been a victim of sexual assault that there’s a remedy.”

Incidentally, everyone attending an ayahuasca circle is expected to bring his own vomit pail.

G., an alternative medicine practitioner, has used ayahuasca for 15 years, probably making him one of Israel’s most veteran users. “Legally it’s very gray. Now people know about it but it gets passed around in an intimate fashion by word of mouth. No one comes to a circle for the pleasure; it’s totally different from other hallucinatory drugs because it’s not fun,” he says.

“The first time I tried it I broke out in a big smile and felt – happy is not the word, but I understood what life is. It was a feeling of very deep connection with myself, with nature, with the divine. A sense of deep personal and existential significance,” he adds.

“Some have visual hallucinations. Sometimes you see geometric shapes or animals or symbols. Some people undergo a very strong emotional experience, and some experience it physically, a kind of orgasmic feeling but not sexual.”

L., who says he is “almost 60” and works in education, says that at his age “there’s the sense that the doors are gradually closing and this opens the doors a little.” He says the experience has its good sides and bad sides.

“The bad side is visions that can be very frightening .... Very surprising and unexpected things that I didn’t know I was carrying inside me. It’s a big, scary box of surprises,” he says.

“The good side is the revelations and the discoveries. I remember one night that I looked up at the sky and saw things there . I saw all the wheels of the universe. It was a tremendous experience.”

Still, there are also testimonies about people who suffered psychotic attacks after taking the drug.

Members of the community of ayahuasca users say that if in the past it was a small group of young people using the substance as part of a pseudo-spiritual lifestyle, today it’s a large community that includes all sorts.

“Nowadays I see people in their 70s, like my father, who have no connection at all to the spiritual but come because it does them good,” G. says. “It puts them through a mental and emotional process that’s like 20 years of psychotherapy.”

As R. puts it, “I meet doctors, military people, soldiers suffering from battle trauma, and people seeking relief from depression, stress and migraines.”

L. adds: “To my delight, I find that I’m far from the only older person in the group. This is probably the least criminal gang in the country. There are wonderful and open people there who are living this experience of nature and healing.”

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana