Društvo| Sport| Život| Životni stil

Zašto smo prsli od Španije? Evo:

loader RSS / 08.09.2019. u 17:07

Da, tema je ... kako ono beše ... Da - "Zašto smo prsli od Španije?"  

Zato što se nismo oporavili od poraza prethodne večeri od Portugalije u sportu koji je za nas odavno više od smučanja. A onda smo sve nade opredelili, tako emotivno roviti, u košarku, da zacelimo rane od prethodne večeri. Tu odigramo (kao da je neko bajao) ispod svih očekivanja, a Špancima svaki bačeni šporet prođe kroz koš. Oni odigrali svoj maksimum, mi 40% svog potencijala. Slučajno? Ni slučajno. Vratilo nam se kolektivno nepoštenje. Jer: za sve to vreme zaboravljamo ono najvrednije, najiskričavije - naše devojke, odbojkašice, koje se večeras opet bore za zlato. Kako da ne budemo onako, generalno-sportski kažnjeni porazom u ovome ili onome? Ne bi bilo pošteno reći da nismo prizivali. To izokrenuto vrednovanje stvari vratilo nam se u obliku kazne za fudbal i košarku. Odbojkašice su vrh. A mi ne poštujemo tu činjenicu, nego pišemo, čitamo, ogovaramo, uzdišemo oko i zbog fudbala, najviše, pa zbog košarke ... Odbojkašice su opet onako neprimetno ispraćene na takmičenje. Da li je tako? Jeste. Svaka čast guranju lopte po livadi, svaka čast parketu i košarci, ali prioritet je ono što je sada evidentno uspešnije. I dolazi kao prvo po redu. U finalu smo. U finalu.  

odbojkasice

Dakle, odbojkašice, šampionke šarma, želje za pobedom, koje zrače sportskom radošću. I daju primer svima. Samo što malo tih "svih" to može da pojmi. Nauk za dalje? Ili ćemo opet o fudbalu? Ne. Odbojka ide dalje. Radost igre se vidi, čuje ... Budimo tamo, a ne u unapred izgubljenim blatnjavim igrama. Košarkaše ostavimo da se odmore, fudbalere da porazmisle o toksičnosti FSS i mafije oko njega, a odbojkašice stavimo u prvi plan, jer su više nego zaslužile.     



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:16 13.09.2019

Re: Selektor

shone
priđe Peković Daniloviću, pozdrave se, sedne pored njega, i posle par klasičnih kurtoaznih rečenica, pita ga, da li bi mogao da zaigra za Partizan dok traje lokaut, na šta se Danilović nasmeje, i kaže da nemaju para da ga plate.


De si ti bio tada Milisave? Pričaš ko da si prisustvovao tom razgovoru.
Ako jesi onda ok.
Ako nisi - brateeeeee

Brate nisi naseo na bajku a?

Priznaj da je lepa priča.

Ko ona tvoja da menadžer komanduje igraču kome nude 150 meleona dolara?
milisav68 milisav68 20:21 13.09.2019

Re: Selektor

A pošto su razvalili u igri jedan na jedan, uigranost je nebitna?

A ovaj pošto se ne pojavljuje prvog dana priprema nego ne znam kojeg - ne zaslužuje?

Dogovori se sa sobom.

Jel hoćeš uigranost ili titranje jajca primadonama?
aureus aureus 20:24 13.09.2019

Re: Selektor

shone
priđe Peković Daniloviću, pozdrave se, sedne pored njega, i posle par klasičnih kurtoaznih rečenica, pita ga, da li bi mogao da zaigra za Partizan dok traje lokaut, na šta se Danilović nasmeje, i kaže da nemaju para da ga plate.


De si ti bio tada Milisave? Pričaš ko da si prisustvovao tom razgovoru.
Ako jesi onda ok.

Jes' ga vidio?
A mene pita "baš s knedlom u grlu"?
Ja po sjećanju prepričao tv gostovanje Ražnatovića, a on ko zna šta je prepričao, neku insajdersku informaciju, valjda.
aureus aureus 20:31 13.09.2019

Re: Selektor

milisav68
A pošto su razvalili u igri jedan na jedan, uigranost je nebitna?

A ovaj pošto se ne pojavljuje prvog dana priprema nego ne znam kojeg - ne zaslužuje?

Dogovori se sa sobom.

Jel hoćeš uigranost ili titranje jajca primadonama?

Ma sve je jasno...
Đorđević se na pripreme pojavljivao na vrijeme, nekad i povrijeđen, na jedno takmičenje je i otišao povrijeđen, sjedio je i oporavljao se, čini mi se, do eliminacione faze (1998?)...i neka je. Bio je dovoljno dobar igrač čak i za takav status.
Njega su selektori "ispoštovali" i on je izgradio reprezentativno ime.

Sad kad je on selektor, može nožem da siječe i odvaja "ovaj može, ovaj ne može", "ovog treba naučiti pameti", "ovog ću povesti jer je dobar zbog atmosfere", "ovog ću povesti al' mu neću dati da diše", "ovog ću isturiti", "ovog ću javno iskritikovati"...

Valjda i neko iz ove i narednih generacija treba da ostavi jak pečat u reprezentaciji, a ne da Đorđević i ta njegova generacija svima kroje kapu oko ugračkog kvaliteta, patriotizma, ponašanja...
milisav68 milisav68 20:39 13.09.2019

Re: Selektor

Đorđević se na pripreme pojavljivao na vrijeme, nekad i povrijeđen, na jedno takmičenje je i otišao povrijeđen, sjedio je i oporavljao se, čini mi se, do eliminacione faze (1998?)...i neka je. Bio je dovoljno dobar igrač čak i za takav status.
Njega su selektori "ispoštovali" i on je izgradio reprezentativno ime.

Njega je Duda precrto zbog Dražena, jer ga je ovaj uslovio ili on ili ja povlačim svoje drugare iz reprezentacije.

Nastavi sad da morališeš...
shone shone 20:55 13.09.2019

Re: Selektor

Brate nisi naseo na bajku a?


Nisam, osetio sam da je meko.
Važno da se mi lepo zabavljamo.
shone shone 21:01 13.09.2019

Re: Selektor

Ko ona tvoja da menadžer komanduje igraču kome nude 150 meleona dolara?


Meni prićo Jokić lično, on mi brat od amidže.
loader loader 21:07 13.09.2019

Re: Selektor

Dobismo Kauboje.
A u finali dva naša dželata.
Gde ćemo lepšu gubitničku satisfakciju?


E, sad, neka naši uzmu medalju za 5. mesto, a oni tamo, konkvistadori (koloniztaori), ili domoroci (žrtve) neka podele bodove tako da Argentina, žrtva, uzme prvo mesto, zlato na SP.

Šta dalje pričati ...

milisav68 milisav68 21:08 13.09.2019

Re: Selektor

Važno da se mi lepo zabavljamo.


aureus aureus 21:11 13.09.2019

Re: Selektor

Njega je Duda precrto zbog Dražena, jer ga je ovaj uslovio ili on ili ja povlačim svoje drugare iz reprezentacije.

Čuo sam i za tu varijantu.
Druga je da je poveo Petrovića jer je u tom momentu bio Petrović bio bolji napadač (i jeste) a Zdovc bolji defanzivac (i jeste). Oba su igrala za reprezentaciju konstantno bar od '88. do '91. (Zdovc, a Petrović i od ranije.)

Đorđević je par puta izjavio da danas razumije Ivkovićevu odluku sa košarkaškog aspekta.

Dakle, čak i tada je Ivković u košarkaškom smislu uradio logičnu stvar.

Šta je uradio Đorđević sada? Nešto logično?
U košarkaškom smislu treba mu Kalinić a ne vodi ga.
Treba mu još jedan bek a ne vodi ga.
Ne treba mu ni Birčević ni Raduljica a vodi ih.
Ove što vodi, pola koristi kako treba, pola ne.

Debelo je omanuo. O tome kako su Španija i Argentina lako uspostavile svoju igru i kako su igrali sa više žara, drugi put.
Otpočetka sam bio skeptičan oko nekih stvari ali sam se nadao da on i stručni štab ipak znaju šta rade. Šipak. U stvari sam precijenio taj stručni štab.
loader loader 21:12 13.09.2019

Re: Selektor

Važno da se mi lepo zabavljamo.


Hm,
nije baš da je
netačno.

Da li je lepo (zabavljanje) ne znam,
ali, recimo,
unesimo malo driblinga ... a to je zabava
bez selektora,
na koju stiže stručni štab i kaže:
Baš nas briga za selektora...
Gde igrači za prodaju, procente ..?!?

shone shone 21:33 13.09.2019

Re: Selektor

unesimo malo driblinga ... a to je zabava


Unosimo


milisav68 milisav68 22:01 13.09.2019

Re: Selektor

Đorđević je par puta izjavio da danas razumije Ivkovićevu odluku sa košarkaškog aspekta.

Diplomatska izjava, nema potrebe da se čačkaju stare rane kada se raspala zemlja.

Zdovc nije igrao `88. a nije ni plej.

Ajde nazad u školu, odnosno na gugl.
Šta je uradio Đorđević sada? Nešto logično?

Poveo Tea i Gagija, povredili se u zadnjem momemtu.

Šta bi tu Kalinić promenio, kad igra 3 i 4?
Debelo je omanuo. O tome kako su Španija i Argentina lako uspostavile svoju igru i kako su igrali sa više žara, drugi put.

A da ih nije hteo malo šut spolja, ajde ti si statističar, pa mi proveri to?

Jedino tačno je da ih je loše psihički pripremio (mada su i naši mediji lepo nabili tenziju), odnosno, da ih nije malo rasteretio, pa su igrali u grču.

Ne može on da uđe na teren i da daje trojke.
docsumann docsumann 22:06 13.09.2019

Re: Selektor

Zdovc nije igrao `88. a nije ni plej.


kako bre nije!?

pa to može da tvrdi samo neko ko nije gledao taj tim.

a imaš i na wiki
milisav68 milisav68 22:16 13.09.2019

Re: Selektor

docsumann
Zdovc nije igrao `88. a nije ni plej.


kako bre nije!?

pa to može da tvrdi samo neko ko nije gledao taj tim.

a imaš i na wiki

Kvariigro.



Obradović je bio drugi plej `88. a vodio je Zdravka Radulovića umesto Đorđevića.

vcucko vcucko 22:20 13.09.2019

Re: Selektor

aureus

Njega je Duda precrto zbog Dražena, jer ga je ovaj uslovio ili on ili ja povlačim svoje drugare iz reprezentacije.

Čuo sam i za tu varijantu.
Druga je da je poveo Petrovića jer je u tom momentu bio Petrović bio bolji napadač (i jeste) a Zdovc bolji defanzivac (i jeste). Oba su igrala za reprezentaciju konstantno bar od '88. do '91. (Zdovc, a Petrović i od ranije.)


OK Dražen i Zdovc. Ali da za Saleta nije bilo mesta među 5 "niskih" (kečevi i dvojke)?! Radulović?!
Republičko-pokrajinski ključ?
Sretenović, Perasović bili bolji igrači od Saleta? Od jednog od najboljih meč-vinera u Evropi ikad?
Ajde molim te...
aureus aureus 22:25 13.09.2019

Re: Selektor

milisav68


Obradović je bio drugi plej `88. a vodio je Zdravka Radulovića umesto Đorđevića.


Obradović je bio plej i '88. i '90, kao i Zdovc uostalom.

Ti, Milisave, zaboravljaš da Đorđević iz '88 (mladac) i iz '90. (još uvijek nezreo plej-šuter) nije baš onaj iz '92. a naročito ne onaj iz perioda '95-98'.

A u kontekstu Dražena Petrovića...Dražen Petrović je 1990. svjetski poznata zvijezda, igrač-ubica koji je, nakon što je pobio sve po Evropi, otišao u NBA. Đorđević je tad mladi plej Partizana koji, kao što vidimo, nije bio u stanju iz reprezentacije istisnuti klupskog kolegu Obradovića. A ni Zdovca.
aureus aureus 22:31 13.09.2019

Re: Selektor

Od jednog od najboljih meč-vinera u Evropi ikad?

U periodu o kojem pričamo, tad još uvijek nije bio meč-viner, a igračka baza Jugoslavije je bila ogromna.

S druge strane, Danilovića su odmah zapazili (još '89.) i u reprezentaciji iskoristili.
vcucko vcucko 22:38 13.09.2019

Re: Selektor

aureus

Ti, Milisave, zaboravljaš da Đorđević iz '88 (mladac) i iz '90. (još uvijek nezreo plej-šuter) nije baš onaj iz '92. a naročito ne onaj iz perioda '95-98'.


Sećam se polovično, to iz 90-ih. Finale talijanskog prvenstva, peta utakmica. Sa jedne strane Sale, sa druge Roga. Koji klubovi su u pitanju ne sećam se i namerno neću da guglam. Jedan je svakako bio "onaj drugi klub iz Bolonje" (nije Virtus). Uglavnom, egal dva minuta do kraja i onda Sale i Roga uzimaju loptu, tap-tap i sipaju. Naizmence, redom, trojka na trojku, koš na koš. Ovi drugi na terenu su ih samo gledali. Na kraju dobio Roga, prosto jer je imao poslednji napad. Onim svojim robot-ulazom od table.
E tad je bio živ taj gen velesile. Naši su rešavali, kakav Talijan meč-viner, ništa to.
Nikad više tako. Kasnije je Teo znao tako da odradi, ali i on ima istoriju skrivanja od lopte u zadnjem napadu (Litva u 1/2F EP, meč u grupi protiv USA u Rio de J. itd.).
aureus aureus 22:52 13.09.2019

Re: Selektor

vcucko
aureus

Ti, Milisave, zaboravljaš da Đorđević iz '88 (mladac) i iz '90. (još uvijek nezreo plej-šuter) nije baš onaj iz '92. a naročito ne onaj iz perioda '95-98'.


Sećam se polovično, to iz 90-ih. Finale talijanskog prvenstva, peta utakmica. Sa jedne strane Sale, sa druge Roga. Koji klubovi su u pitanju ne sećam se i namerno neću da guglam. Jedan je svakako bio "onaj drugi klub iz Bolonje" (nije Virtus). Uglavnom, egal dva minuta do kraja i onda Sale i Roga uzimaju loptu, tap-tap i sipaju. Naizmence, redom, trojka na trojku, koš na koš. Ovi drugi na terenu su ih samo gledali. Na kraju dobio Roga, prosto jer je imao poslednji napad. Onim svojim robot-ulazom od table.

Takva igra vuče korijene još i iz ranijih vremena. Tadašnji plejmejkeri, uostalom, i nisu se toliko razbijali od asistencija kao ovi danas, zbog čega ih je počesto teško razlikovati od bekova. Đorđević, recimo, i nije bio vrhunski razigravač (kao Teodosić) ali je sipao...
A još ranije, oni najbolji u timu (nezavisno od pozicije), trošili su većinu lopti.
Partizan je krajem sedamdesetih jednom dao preko 100 poena po meču u sezoni a Kićanović i Dalipagić su imali nešto kao 33 poena jedan, 33 poena drugi. Ludilo. Dva igrača davala dvije trećine svih poena za svoj tim, a ostalih deset jednu trećinu.
Još to nisu bili "asistirani" koševi u onom procentu koji bi se danas očekivao, nego majstor sam sebi izgradi poziciju ili šutne preko ruke, pogodi...i tako 20 puta po meču. Naravno, bilo je i "asistiranih" koševa, da me neko ne presiječe odmah. Naravno da je bilo.

Reprezentacija SFRJ je '84. na OI (bronza) davala skoro 90 poena po meču, a broj asistencija je bio oko 17 (danas bi s tim brojem poena, broj asistencija skoro sigurno bio bar 20). Braća Petrović su vodili u asistencijama sa oko 3,5 asistencije.
Danas Jović ima 5,3 asistencije za 23 minuta i ljudi kažu da nije dobro razigrao saigrače.
alselone alselone 23:53 13.09.2019

Re: Selektor

Jel ti znaš kada je primadona Jokić počeo da trenira sa reprezentacijom?


Ima nešto što mi se ne sviđa kod Jokića u samoj igiri u reprezentaciji i pristupu. Još uvek je to podsvesno, tj. insitiktivno i ne mogu da verbalizujem.

alselone alselone 02:39 14.09.2019

Re: Selektor

Da dodam još nešto.

Ako se setite, isto ovo što se danas priča za Đorđevića pričalo se za Dudu kada nije imao rezultate. Dok se danas Duda veliča a Sale koji je valjao do juče više ne zna da vodi reprezentaciju.

Tada se za Dudu prićalo da je mator, da ne zna modernu košarku, da ga Teodosić vrti oko malog prsta, da on zapravo upravlja reprezentacijom, da mu svašta dozvoljava, da nema autoritet itd.

Ljudi su kvarljiva roba.

Kako sebi dozvoljavaju da znaju više od takvog profesionalca koji je tamo sa ekipom, koji trenira i posmatra te momke svaki dan, koji zna šta mogu, šta ne mogu, kako funkcionišu zadjedno, odvojeno, u kom su stanju moždano, fizički, duhovno itd, to mi zaista nije jasno.

Mene je i za Dudu to tada jako nerviralo. On jeste Teodosića forsirao ali danas vidimo zašto. Od njega je napravljena ikona kakvu nismo imali 20 godina, igrač vanrednog kalibra po svim parametrima.

Sad kako smo prsli na svetskom, mene emocije ophrljuju i dalje pa sam uzeo da gledam mečeve iz prošlih prvenstava. I tako gledam hladne glave i bez emocija pa mogu da primetim stvari koje nisam mogao u toku same utkamice. On se bukvalno igra košarke, uživa u svakoj partiji a vrhunski je i ima kojones ko slon, pa je to zaista prelepo gledati.
milisav68 milisav68 07:32 14.09.2019

Re: Selektor

Ti, Milisave, zaboravljaš da Đorđević iz '88 (mladac) i iz '90. (još uvijek nezreo plej-šuter) nije baš onaj iz '92. a naročito ne onaj iz perioda '95-98'.

U periodu o kojem pričamo, tad još uvijek nije bio meč-viner, a igračka baza Jugoslavije je bila ogromna.

Ti Aurelije mladac, malo bolje da guglaš, pošto sam ja taj period gledao lično (doduše na malom ekranu TV prijemnika).

Elem, Đorđevića je Moka `85. (17 godina) ubacio u neizvesnom meču protiv Zvezde, zadnja dva minuta, gde je on trojkom doneo pobedu Partizanu.

Pa ga je Pešić `86. pozvao u jiniorsku reprezentaciju (gde su još bili Divac, Kukoč, Rađa, Pavićević,), i osvojili su zlato.

Ćosić ga je zvao `87. na EP u Grčkoj (gde smo u polufinalu izgubili od domaćina), pa je primadona Dražen bio indisponiran jer se ne borimo za zlato, i kada je izgledalo da će da ostanemo bez medalje protiv Italijana, Ćosić ubacuje Đorđevića, i osvajamo bronzu, a nekoliko nedelja kasnije sa juniorskom reprezentacijom u Borneu osvaja svetsko zlato.

Verovatno bi i sa Partizanom bolje prošao u Ganu `88. da nadobudni Vujošević nije tada odbio pomoć profesora Aleksandra Nikolića.

Znači, valjao je Pešiću, valjao je Ćosiću, ali nije valjao Dudi, tzvrtz.

Nemoj samo da mi kažeš, da je Zdravko Radulović (za koga verovatno nisi čuo), bio bolja opcija od Đorđevića.



Dopuna:

Moka je gurno u vatru i Dražena i Saleta, i gomilu talentovanih klinaca - hvala mu na tome.
vcucko vcucko 07:51 14.09.2019

Re: Selektor

alselone
Jel ti znaš kada je primadona Jokić počeo da trenira sa reprezentacijom?


Ima nešto što mi se ne sviđa kod Jokića u samoj igiri u reprezentaciji i pristupu. Još uvek je to podsvesno, tj. insitiktivno i ne mogu da verbalizujem.


Ama, vidi se da dečko igra jer mu je mgr rekao da igra, jer bi to bilo dobro za njegovu karijeru. Ili ne bi bilo dobro da ne igra, kako god. Da je Miško rekao ne, ne bi igrao nema načina.

Je'š takvu igru za reprezentaciju. To je priča za klub, za reprezentaciju ili hoćeš da igraš ili nemoj.

Eno Argentinaca. Probaj njima da prodaš takvu priču, ako smeš. Ima tu koječega, kao Skola ne jede nego ide na infuziju ko zna šta mu trpaju, ali i on i svi oni. kad treba da se stane pod blanco-celeste zastavu svi su kao jedan. A ne m'n'znam, kako mgr kaže...
milisav68 milisav68 08:14 14.09.2019

Re: Selektor

Mene je i za Dudu to tada jako nerviralo. On jeste Teodosića forsirao ali danas vidimo zašto. Od njega je napravljena ikona kakvu nismo imali 20 godina, igrač vanrednog kalibra po svim parametrima.

Tea je pokupio Čović, doveo u FMP i od njega napravio poluproizvod (kao što inače radi).Sreća, pa ga Duda snimio, i doveo u Olimpijakos, ali Olimpijakos ne trpi školovanje, pa je Duda iz njega izvuko neki nivo tek u reprezentaciji (tada je Teo bio krava koja da, pa često prospe 20 litara mleka).Tek ga je Sale izbrusio u vrhunskog racionalnog pleja.

Šteta što vuče ovu povredu, pa ne verujem da će više da ga gledamo u reprezentaciji, a mogao je bar malo Vasu da poduči, pošto Jović nije taj kalibar.

To je sistem koji smo nekad imali, da se u repku (ali po klubovima) uvek pozove par mladih igrača i gurnu u vatru, da nešto nauče i osete, kako je to igrati za reprezentaciju.
Sad kako smo prsli na svetskom,

Splet okolnosti.

Povrede Tea i Gagija.

Preveliki hajp domaćih (a bogami i stranih) medija.

Loša organizacija, i loše suđenje.
milisav68 milisav68 08:22 14.09.2019

Re: Selektor

Ama, vidi se da dečko igra jer mu je mgr rekao da igra,

Tako nekako, ali nije do menadžera, nego do njega.

Nisam mnogo obraćao pažnju na njega, tu i tamo vidim vidim hajp i neke poteze, ali sam sad malo zagrebo, i vidim da se on nije krio samo od naših novinara, već i od američkih.

Pa se ponašao kao malo dete i odgovarao na novinarska pitanja samo sa da i ne.

Hoću da kaže, nema on predznanje za tu kafanu.

Pući će na prvoj krivini.
aureus aureus 08:42 14.09.2019

Re: Selektor

milisav68
Ti Aurelije mladac

Milisave, ti si samo navijač Partizana, što je donekle u redu jer ih ima još.

Ali slabo se razumiješ u košarku. Stalno nešto nabadaš.
docsumann docsumann 08:58 14.09.2019

Re: Selektor

ne bih bio tako oštar prema Jokiću.
vjerujem da je njemu NBA titula trenutno pimarna preokupacija.
i vrlo je moguće da ga je nastup za reprezentaciju omeo u sprovođenju priprema za taj goal.

njegova prošlogodišnja sezona u NBA je (individualno) najveće postignuće koje je ostvario neki igrač sa exYu prostora.
Kukoč ima 3 prstena, Divac je upao u 3 petorku lige, Stojaković možda i u 2., i svi su oni bili na all star šou-u, ali biti u prvom timu NBA i to u tim godinama.

vjerujem, da bi on radije proveo ljeto prevrćući traktorske gume, i dalje radeći na svom tjelu i tehnici, nego učestvovao na takmičenju, koje su svi njegovi najveći rivali (nosioci timova koji se bore za NBA titulu, sem Janisa) preskočili.

mislim da je Jokić i više nego ok dečko, ali ima previše savjetnika u svom životu.
menadžer, braća, Meloun...
opet, vjerujem i da mu svi oni žele najbolje, ali može bit da je tu malo previše vektora i informacija u igri.

kao da ga još nije zapatio virus nacionalnog tima. ne trese ga groznica.
opet, Janis se naigrao još manje od njega, po FIBA pravilima.



PS. milisave, izvinjavam se za kritiku, ove informacije koje si ispostirao su baš zanimljive za prisjetiti ih se.
docsumann docsumann 09:02 14.09.2019

Re: Selektor

Povrede Tea i Gagija.

Preveliki hajp domaćih (a bogami i stranih) medija.

Loša organizacija, i loše suđenje.



previše objektivizuješ, gdje su subjektivni aspekti?
vcucko vcucko 10:05 14.09.2019

Re: Selektor

docsumann
ne bih bio tako oštar prema Jokiću.
vjerujem da je njemu NBA titula trenutno pimarna preokupacija.
i vrlo je moguće da ga je nastup za reprezentaciju omeo u sprovođenju priprema za taj goal.

Pa o tome se i radi.
Ako je njemu san da uzme prsten u NBA, a ne u finalu OI da pobdi drim-tim (na stranu realnost, o snovima je reč) onda i ne treba da igra za reprezentaciju.

Mislim, idi to reci Luisu Skoli. Ne sad, da kažeš ima 40 pa juri ale kad se nafatirao. Ne, njanci jednu nije propustio za ovih 20 godina. Novicki isto, Đinobili je igrao sve glupe Panamerican Games, a oni su osvajali prstenje, više puta i u glavnim ulogama.
docsumann docsumann 10:08 14.09.2019

Re: Selektor

Ako je njemu san da uzme prsten u NBA, a ne u finalu OI da pobdi drim-tim (na stranu realnost, o snovima je reč) onda i ne treba da igra za reprezentaciju.


možda sanja oboje, ali ima prioritete
milisav68 milisav68 11:45 14.09.2019

Re: Selektor

kao da ga još nije zapatio virus nacionalnog tima. ne trese ga groznica.

E, pa bar ti znaš kako se nekad radilo, pokupe se talentovani klinci, stave u reprezentaciju, i stvara se kostur buduće reprezentacije, odnosno to neko zajedništvo - tim.

Neko otpadne, ali većina ostane i u starijim kategorijama.

I nije to bilo tako davno.

U mlađim kategorima su bili zajedno i Teo, i Stefan Marković, i Milenko Tepić, i Novica Veličković, i Tripković, i Bjelica, i Kosta Perović...

Danas toga više nema, i zato je recimo Jokić, hajde tako da kažemo - zbunjen.
PS. milisave, izvinjavam se za kritiku, ove informacije koje si ispostirao su baš zanimljive za prisjetiti ih se.

Taman posla, pričamo...a drago mi je za buđenje lepih uspomena.

ps.
Ova deca nemaju pojma.
alselone alselone 16:07 14.09.2019

Re: Selektor

Da je Miško rekao ne, ne bi igrao nema načina.


Ko je Miško kog stalno spominjete?
milisav68 milisav68 16:21 14.09.2019

Re: Selektor

alselone
Da je Miško rekao ne, ne bi igrao nema načina.


Ko je Miško kog stalno spominjete?

Sportski menadžer, Miodrag Ražnatović osnivač i vlasnik Beobasketa

Spisak igrača

Vlasnik i Megabasketa
alselone alselone 16:41 14.09.2019

Re: Selektor

Sportski menadžer, Miodrag Ražnatović osnivač i vlasnik Beobasketa


Gospode bože on sam za sebe napiše na sajtu Miogdrag - Miško.

Hvala za info, sada znam o čemu pričate.
maksa83 maksa83 18:54 14.09.2019

Re: Selektor

njegova prošlogodišnja sezona u NBA je (individualno) najveće postignuće koje je ostvario neki igrač sa exYu prostora.


Why Nikola Jokic is the best center in the NBA.

"Znam rećićeš, brojke ne lažu."

Što bi rekao onomad Šećeroski - "sve argumEntovano i dokumEntovano".
docsumann docsumann 19:16 14.09.2019

Re: Selektor

ovo je taze...a taman počela sezona



Nemanja Vidić, po ozvaničenju izbora za najboljeg defanzivcace Premier Lige sviju vremena, ga spomenuo kao najnezgodnijeg napdača kojeg je čuvao
aureus aureus 19:18 14.09.2019

Re: Selektor

docsumann

Nemanja Vidić, po ozvaničenju izbora za najboljeg defanzivcace Premier Lige sviju vremena, ga spomenuo kao najnezgodnijeg napdača kojeg je čuvao

Nije u redu rugati se čovjeku.
Vidić je to trebalo drugačije da kaže.
docsumann docsumann 19:35 14.09.2019

Re: Selektor

aureus
docsumann

Nemanja Vidić, po ozvaničenju izbora za najboljeg defanzivcace Premier Lige sviju vremena, ga spomenuo kao najnezgodnijeg napdača kojeg je čuvao

Nije u redu rugati se čovjeku.
Vidić je to trebalo drugačije da kaže.


da mu se izvine!
macak.tosa031 macak.tosa031 07:32 14.09.2019

Da.

Jokić je genije!
docsumann docsumann 09:00 14.09.2019

Re: Da.

macak.tosa031
Jokić je genije!


eto, ovi mladi znaju samo ove današnje igrače.
e, a da si ti dečko gledao Ćosića, Žižića...
aureus aureus 09:05 14.09.2019

Re: Da.

docsumann
macak.tosa031
Jokić je genije!


eto, ovi mladi znaju samo ove današnje igrače.
e, a da si ti dečko gledao Ćosića, Žižića...

Aaa...Ćosić je bio kralj. I on je sa centaske pozicije dijelio asistencije.
Doduše, on je bio žgoljav, a za Jokića kažu da je debeo.

Inače, Ćosić je stvarno rano nastupio za reprezentaciju, sa 17.
Igrao je za nju 60-ih, 70-ih i 80-ih, mislim nekih 16 godina.
Nešto slično je posle uradio Divac (1986-2002).
macak.tosa031 macak.tosa031 15:23 14.09.2019

Re: Da.

docsumann
macak.tosa031
Jokić je genije!


eto, ovi mladi znaju samo ove današnje igrače.
e, a da si ti dečko gledao Ćosića, Žižića...

Gledao sam ja i Tasića, Farčića i koga sve ne.
Jokić je genije za ove pomenute i sve nepomenute.
Takvog igrača mi nikada nismo imali.
Ma da - šta znaju ti glupi Amerikanci kada su njega stavili kao centra u prvu petorku NBA lige.
Samo nek se on drži što dalje od ovih naših kojekakvih funjara.
aureus aureus 16:48 14.09.2019

Re: Da.

macak.tosa031
docsumann
macak.tosa031
Jokić je genije!


eto, ovi mladi znaju samo ove današnje igrače.
e, a da si ti dečko gledao Ćosića, Žižića...

Gledao sam ja i Tasića, Farčića i koga sve ne.
Jokić je genije za ove pomenute i sve nepomenute.
Takvog igrača mi nikada nismo imali.
Ma da - šta znaju ti glupi Amerikanci kada su njega stavili kao centra u prvu petorku NBA lige.
Samo nek se on drži što dalje od ovih naših kojekakvih funjara.

Čarli, kad je košarka u pitanju, znam da se mnogi neće složiti sa mnom, ali definitivno imaš nekog smisla za nju.
Zanimljiva su ti zapažanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana