Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika| Sport

Ko se tenka lati...

Filip Mladenović RSS / 28.08.2019. u 01:50

... na traktoru će stradati.

Beogradska razglednica
Beogradska razglednica
Zagrebačka razlednica
Zagrebačka razlednica
"Ko se lati mača, od mača će poginuti" je Isusova metaforička izreka u značenju da određeno ponašanje, u ovom slučaju nasilno, na kraju povratno utiče na nečiju sudbinu. Izreka potiče iz Jevanđelja po Mateju, kada Isusov učenik (identifikovan u Jevanđelju po Jovanu kao Simon Petar) poteže mač da bi odbranio Isusa od hapšenja i odseca uvo jednom od stražara (Malchusu), nakon čega ga Isus opominje da spusti oružje:

"I gle, jedan iz Isusovog društva pruži ruku, isuka svoj mač i udari prvosveštenikovog slugu, te mu odseče uho. Tada mu reče Isus: vrati svoj mač na njegovo mesto; jer svi koji se maše za mač - od mača će poginuti."

Skoro 3 decenije nakon cveća bačenog na tenkove, koji su tutnjali novobeogradskim delom auto - puta prema Zagrebu i zatim učestvovali u masakriranju grada Vukovara, frustrirani srpski  nacionalizam (frustriran jer više nema tenkova, topova, haubica i aviona JNA za ostvarenje bolesnog mita o "svi Srbi u jednoj državi") postavio je tenk, pardon maketu tenka tik pored fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!?

U AVlijanerskom maniru, ovaj  bezuman i skandalozan postupak, koji vredja ne samo legendu "Crvene zvezde" Rajka Mitića, nego i elementarne sportske norme i civilizacijske vrednosti, javno su počeli da brane najplaćeniji funkcioneri aktuelnog režima. A sa druge strane, normalan, pristojan i demokratski Beograd najoštrije je osudio ovaj tupavi i uvredljivi čin.

A onda je samo dan kasnije, ispred fudbalskog stadiona "Dinama" u Zagrebu, postavljen jedan polovan traktor.

Slika i poruke ovog traktora su još jedan šamar srpskom nacionalizmu, makar i frustriranom, posle koga je jedini razuman i logičan sled dogadjanja: HITNO UKLANJANJE TENKA/MAKETE TENKA što dalje od fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!

 

 

Atačmenti



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:55 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Sa tim stvarima se, dragi čitaoče, nikad ne zna, ali je prilično jasno ko je iz kog pokreta iznišao i koja ptica kome jatu leti.

Mislim, da, možda ti desničari u ovoj epizodi ispadnu good guys.

... kad bi se gađali Trunpovima.


Mozda sam ja corava ali good guys ne vidim u ovom globalnom filmu.
Bili Piton Bili Piton 17:39 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

mirelarado


Preigro se Matteo, mnogomižaobaš.



Djubre balavo populističko. Najciničnija izjava mu je otprilike sledeća: mi znate u stvari imigrantima idemo na ruku time što im ne dozvoljavamo pristup, teže će se rešavati na opasno putovanje pa će se time redje i utapati. Da uvati čovek pa da ga išamara, kad mu ne bi bilo mrsko da prlja govnima ruke.
niccolo niccolo 18:29 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

inače je pre Trampa i francuskog radničkog pokreta krivio Kineze sa propast nacionalne privrede uz povike 'kupujmo domaće' pa ga Strisca , ili beše Iene, novinari jurili da vide šta mu piše na garderobi

E ako su i Italijani počeli da nose kinesku garderobu...propade svet načisto

Kad smo kod toga, možda bi neko mogao da pokrene temu o cipelama, tu bi bilo dosta komentara cenim (ja volim njihove Moreschi)...
nsarski nsarski 18:39 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Kad smo kod toga, možda bi neko mogao da pokrene temu o cipelama, tu bi bilo dosta komentara cenim (ja volim njihove Moreschi)...


Boktejebo, pa Bruno Magli shoes su odale OJ. Simpsona i tako je zaradio robiju!
Nećemo o tome. Možda o baletu?
maksa83 maksa83 18:44 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
Da uvati čovek pa da ga išamara

E kad reče da uvati čovek pa da ga išamara, nije vama muzičarima lako, poslednjih sat vremena sam pokušavao da shvatim kako radi i kako se koristi Cubase. Nadam se da je vama sve ono logično i upotrebljivo pošto sam ja dobio tikove od gomile pokušaja i popušaja a ona gomila razbacanih i zdudanih dugmića i mrdalica i indikatora i svičeva i kontrola i menija je potpuni ADHD hell. Kakav zajeban softver.

Verovatno je samo čoveku koji taj softver održava gore nego čoveku koji ga koristi.
niccolo niccolo 18:54 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Boktejebo, pa Bruno Magli shoes su odale OJ. Simpsona i tako je zaradio robiju!

Amater. Staro je pravilo da imaš posebne cipele kad ideš u krivično delo...
gedza.73 gedza.73 18:55 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

E ako su i Italijani počeli da nose kinesku garderobu...propade svet načisto

Kinezi počeli u svojim prodavnicama da prodaju italijansku robu a Italijani, pored svoje, i kinesku. ošo svet u krasni

Kad je Salvini postao 'bitan' faktor, a posle svoje izjave da se pomaže italijanska ekonomija kupovinom domaće robe, novinari počeli da ga spopadaju kako bi videli šta mu piše na etiketama odeće.

Sećam se pre neku godinu je mlađi imigrant ubio i opljačkao stariji bračni par.
U par dana su skockali nekoliko priča (a 'majstori' su da medijski zarolaju crnu hroniku u milion pravaca).
Jedan prilog prikazuje imigrante smeštene u hotelu dok lokalci koji ne rade zahtevaju da se i njima omogući besplatan smeštaj u nekom drugom hotelu. Onda kako slobodno izlaze iz kampova u kojima su smešteni dok je gomila donirane hrane bačena u jedno ćoše, kako telefonima kontaktiraju sa rođacima u matičnoj zemlji.

Onda prilog, sa prigodnom muzikom, o bračnom paru penzionera koji su deo radnog veka proveli u Nemačkoj pa se vratili u rodno mesto kako bi uživali u penzinoerskim danima, kadar na crnog mladića koji ih je ubio, sa propratnim komentarom da je ubistvo izvršeno zbog sitnog koristoljublja... Besan komšiluk koji traži od države zaštitu...

Sad im idu na zicer zbog dilovanja droge, sitnog kriminala, tuča...

Kad smo kod toga, možda bi neko mogao da pokrene temu o cipelama, tu bi bilo dosta komentara cenim (ja volim njihove Moreschi)...

Što kaže moj sin (a fora je Perišićeva)
- Bre sve im lepo zvuči. Cesare srl, Moreni spa, Laura... a kod nas szr Radisav, Mileva doo, Draganče...
niccolo niccolo 19:02 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

- Bre sve im lepo zvuči. Cesare srl, Moreni spa, Laura... a kod nas szr Radisav, Mileva doo, Draganče...



Nego, koliko su tamo porezi na imovinu, baš smo se danas kolega i ja zabavljali idejom da u penziji uzmemo nešto na Siciliji i da gajimo pomorandže* i da nas boli uvo.


* To je iz Hobotnice, kad onaj kapo što posle otkrije sve Kataniju kaže svom Luki Braziju kako nigde na svetu pomorandže ne mirišu kao na Siciliji
Bili Piton Bili Piton 19:05 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
Bili Piton
Da uvati čovek pa da ga išamara

E kad reče da uvati čovek pa da ga išamara, nije vama muzičarima lako, poslednjih sat vremena sam pokušavao da shvatim kako radi i kako se koristi Cubase. Nadam se da je vama sve ono logično i upotrebljivo pošto sam ja dobio tikove od gomile pokušaja i popušaja a ona gomila razbacanih i zdudanih dugmića i mrdalica i indikatora i svičeva i kontrola i menija je potpuni ADHD hell. Kakav zajeban softver.

Verovatno je samo čoveku koji taj softver održava gore nego čoveku koji ga koristi.


Kjubejs je divan i ja na njemu sve žmurećki mogu da radim, bukvalno. Ostao sam mu veran (i to sad već nekoj sasvim obsolete verziji) uprkos Lodžiku i drugim, tobož naprednijim programima (mada sve to u osnovi radi na istu foru). E sad, ja s njim radim od prve inkarnacije za Atari pa mu znam svaku dlaku. isprva je uvek malo daunting, ali za svaku verziju imaš detaljan manual online a i unutra ima gomila help fajlova za svaku nedaću. Posle je sve stvar prakse, kao što znaš.

E sad, ako si odmah u startu uzeo da se igraš Trevora Horna onda shvatam tvoju muku. Najbolje početi od naj-naj-najosnovnih stvari - noga, doboš, tuf-taf pa kad to savladaš onda malo po malo savladavaš gradivo dalje. :)
gedza.73 gedza.73 19:23 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Nego, koliko su tamo porezi na imovinu,

onolike da svi kukaju.
Penzioneri beže u Argentinu, Sloveniju, neki čak i u Srbiju 'de se bre vas dvojica baš nameriste na Siciliju.
Na severu, obično u turističkoj sezoni, na manji parkinzima, proširenjima kraj puta stoje kamioneti (uglavnom stariji modeli) sa juga puni voća.
Krupno napisana cena uz 'voće sa juga', 'voće iz Kampanje'... spavaju kod rođaka... što kaže benjini dok razgovara sam sa sobom u taksiju
-Pust Rim. Gde su Rimljani? Svi u Bergamu. A šta rade u Bergamu? bu.




maksa83 maksa83 19:29 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

- Bre sve im lepo zvuči. Cesare srl, Moreni spa, Laura... a kod nas szr Radisav, Mileva doo, Draganče...

Najbolja mesara u Beogradu (po meni) je sva fensi, unutra od crnog granita i mermera, ovo joj je logo:



Dakle em je BAŠ dobra, em je sva izdizajnirana.

Zove se ... Mesara Morava Dragan.
nsarski nsarski 19:30 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

niccolo
Boktejebo, pa Bruno Magli shoes su odale OJ. Simpsona i tako je zaradio robiju!

Amater. Staro je pravilo da imaš posebne cipele kad ideš u krivično delo...


Ma to je još Šerlok Holms znao, nego ovi početnici, ccc...

Nego, on je "izgubio" svoje cipele, tj, nisu ih nigde našli, a posle je govorio da on tako sranje na nogama nikad ne bi nosio. Kao i one rukavice koje su mu bile male. Pravda za O Džeja!

P.S. Inače, O.J. je skraćenica za Orange Juice, ali su ga na sudu prozivali kao Orenthal J. Simpson, no javnost to nije prihvatila, već samo orange juice, orange juice.
Bem ti sunce, čovek ne može ni da se zove kako želi a da ga ne zaebavau!
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:30 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Čekaj, on je sobalio Vladu (što je doduše u Italiji kao dobar dan) da bi raspisao vanredne izbore i dopunio se a ostatak stranaka rekao "ne, okej je, možemo Vladu i bez tebe". Kao Vučić, sunce malo, koje uvatilo i pridavilo sve medije i sipa svoju debilnu propagandu 0-24 i onda malo malo pa organizuje vanredne izbore da sve to ne bude zađabe tj. da se "dopuni". I zajebali ga ostali. Njuz et ilevn - fašistu spotakla parlamentarna demokratija. Siroma Salvini...


pa da, ostatak stranaka postupio bas kao sloba onda sa sejdom bajramovicem. onda ti je to smetalo, cini mi se?

and how convenient da izbegnemo odgovor na pitanje - koja stranka u italiji ima u ovom trenutku ima najveci broj glasova, potvrdjenih na izborima?



jedva cekam mars.

freehand freehand 19:35 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
- Bre sve im lepo zvuči. Cesare srl, Moreni spa, Laura... a kod nas szr Radisav, Mileva doo, Draganče...

Najbolja mesara u Beogradu (po meni) je sva fensi, unutra od crnog granita i mermera, ovo joj je logo:



Dakle em je BAŠ dobra, em je sva izdizajnirana.

Zove se ... Mesara Morava Dragan.

Ovde je nekad na glasu bila mesara "Cvetić".
Dizajner, inače magistar primenjenih umetnosti, tada i asistent na fakultetu, po želji vlasnika crtao je i glavu veselog teleta, i cvetić u njegovoj gubici. Pa i nož pod grlom tog teleta. Prsao je i odjebao posao bez honorara kad je gazda u petoj reviziji zatražio i krv kako iz grla teče niz nož i prska naokolo.

Tužna je činjenica da ovo nije plod siromašne mašte dokonog blogera.
maksa83 maksa83 19:36 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

E sad, ako si odmah u startu uzeo da se igraš Trevora Horna onda shvatam tvoju muku.

Ma kakav Trevor Horn, probao sam samo da okačim gitaru na njega kroz Steinberg audio interfejs i proizvedem bilo kakav zvuk. Otrtio sam se dok to nisam ispodešavao, i na kraju nisam uspeo da preusmerim izlaz na interni zvučnik kompjutera, samo na onaj izlaz za sluške na samom interfejsu. Bio sam tako srećan kad sam proizveo bilo kakav zvuk da sam samo ovenčan tom slavom i uspehom rekao "e dosta je za danas". Doduše moguće da sam ja sve to neozbiljno shvatio pošto nemam monitore, možda sve to zajedno i nije zamišljeno da radi bez njih.
gedza.73 gedza.73 19:37 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Zove se ... Mesara Morava Dragan.

ono je zeza, Makso.

ima u Beogradu i momak koji ručno pravi cipele po meri.
to su oni ljudi koji će da promene Srbiju

inače je odličan logo.

maksa83 maksa83 19:42 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

ono je zeza, Makso.

Ma hteo sam da kažem kako su ljudi napravili sve super i na kraju dali vrlo prozaično ime, doduše to je ako sam dobro shvatio nasleđena porodična mesara koja postoji od 1984. i valjda sinovi nisu hteli da menjaju ime koje baš ne ide uz enterijer ni logo.

Doduše ovde dole u Dimitrija Tucovića postoji pečenjara koja se zove Izgubljeno Jagnje, ne mož morbidnije od toga.
gedza.73 gedza.73 19:50 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

koja se zove Izgubljeno Jagnje, ne mož morbidnije od toga.

pa aj se ti ne nasmej.
to je jedna od trubačkih himni al' mene podsetilo na Kuguarse.
predatortz predatortz 19:51 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Doduše ovde dole u Dimitrija Tucovića postoji pečenjara koja se zove Izgubljeno Jagnje, ne mož morbidnije od toga.


Može, može... Bambi stek!
nsarski nsarski 20:01 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Može, može... Bambi stek!


Ne zajebavaj, ja jednom od lovaca u Mizuriju dobio dosta mesa (but i file) i ostalih stvari od jelena i napravio paštetu od srca. Uh, bem ti život, kad moje ćerke (tinjedžerke) skočiše: ti ćeš da praviš paštetu od Bambijevoj srca??!!
Kad sam nešto kasnije pravio zečetinu, naišao sam na potpuno prezrenje. Ti ćeš da jedeš Thumpera?!
Posle sam digao ruke.

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:05 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Djubre balavo populističko. Najciničnija izjava mu je otprilike sledeća: mi znate u stvari imigrantima idemo na ruku time što im ne dozvoljavamo pristup, teže će se rešavati na opasno putovanje pa će se time redje i utapati. Da uvati čovek pa da ga išamara, kad mu ne bi bilo mrsko da prlja govnima ruke.


a ti sto su spremni da ga isamaraju zbog te izjave su spremni da prime sve te brodove kojima on ne dozvoljava da se iskrcaju u svoje luke?

(kao onaj majmun ricard gir sto cujem da je vec smestio preko 100 migranata u svoje vile u kaliforniji...).


Bili Piton Bili Piton 20:10 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

predatortz
Doduše ovde dole u Dimitrija Tucovića postoji pečenjara koja se zove Izgubljeno Jagnje, ne mož morbidnije od toga.


Može, može... Bambi stek!



Bili Piton Bili Piton 20:16 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra


a ti sto su spremni da ga isamaraju zbog te izjave su spremni da prime sve te brodove kojima on ne dozvoljava da se iskrcaju u svoje luke?




Da sam neko italijansko mudo koje se o tome pita ne bih se dvoumio jer je to prosto moralno ispravna stvar, pa bih posle rešavao šta i kako dalje s njima. Ili se barem ne bih kurčio po tviteru skoro pa likujući nad tudjom nesrećom jer, kao što se vidi, to može da opali i u nogu a ne tamo gde se cilja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:21 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Da sam neko italijansko mudo koje se o tome pita ne bih se dvoumio jer je to prosto moralno ispravna stvar,


sto italijansko? da si neko englesko mudo, jel se takodje ne bi dvoumio ('jer je to prosto moralno ispravna stvar'). jel bi rekao - 'odmah sad svi u engleske luke, svi ste dobrosli'?

ne bi?

tako sam i mislio. doduse, i salvini tako misli.
Bili Piton Bili Piton 20:25 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra
Da sam neko italijansko mudo koje se o tome pita ne bih se dvoumio jer je to prosto moralno ispravna stvar,


sto italijansko?


Zato što je o Italiji trenutno reč, a što se mene lično tiče isti princip bi važio svuda.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:32 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Zato što je o Italiji trenutno reč, a što se mene lično tiče isti princip bi važio svuda.


pa upravo to pita i salvini - zasto je (uvek i samo) o italiji rec, kao zemlji koja treba da dozvoli iskrcavanje? zasto nije rec o uk?

zasto uk ne uskoci i otvori svoje luke?

ili, zasto bar se uk ne obqveze da ce da primi bar jedan deo migranata kojima bi salvini u tom slucaju dozvolio iskrcavanje u italiju?

zasto ste pustili gomilu da se podavi neki dan kad su krenuli iz calaisa?

govno, kazes?


Bili Piton Bili Piton 20:40 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra
zasto je (uvek i samo) o italiji rec


Pa pogledaj mapu pa će biti jasno. Sa izuzetkom Malte, Italija je prva na udaru. Malta ima sto kvadrata, primila je šta je mogla. Ovo


dragosevacsutra
govno, kazes?


nije ni španskom spasilačkom brodu dalo da pridje i reši mu problem jer za njega poenta i nije u rešavanju problema već u pabirčenju političkih poena. Nego šta nego da je govno, čiji je svaki potez sračunat da pridobije simpatije baš takvih kakav si ti. Meni je to degutantno, nisko i perfidno i tu se ti i ja očito u korenu razlikujemo i nema šta više o tome da pričamo.


niccolo niccolo 20:46 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

'de se bre vas dvojica baš nameriste na Siciliju

Nemam pojma više, to je neka stara priča, ne sećam se kako je tačno to sve počelo, verovatno smo pominjali Kuma pa se nastavilo...
docsumann docsumann 20:51 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Doduše ovde dole u Dimitrija Tucovića postoji pečenjara koja se zove Izgubljeno Jagnje, ne mož morbidnije od toga.


butik mesa
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:56 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Pa pogledaj mapu pa će biti jasno. Sa izuzetkom Malte, Italija je prva na udaru. Malta ima sto kvadrata, primila je šta je mogla. Ovo


jel? a zato sto je 'prva na udaru' treba sve da ih primi? nista ostale zemlje clanice eu?

pa salvini je x puta vrlo populisticki rekao da ce se svakom brodu dozvoliti iskrcavanje ako bi se napravio pravican mehanizam raspodele.

a nije govno onaj ko kaze 'pa italija treba sve da ih primi, ona je prva na udaru'? nista migranti kod tebe u londonu, bili?

bese hucija ste nesto prozivali za kurac i gloginje?




nije ni španskom spasilačkom brodu dalo da pridje i reši mu problem jer za njega poenta i nije u rešavanju problema već u pabirčenju političkih poena. Nego šta nego da je govno, čiji je svaki potez sračunat da pridobije simpatije baš takvih kakav si ti. Meni je to degutantno, nisko i perfidno i tu se ti i ja očito u korenu razlikujemo i nema šta više o tome da pričamo.


ako si citao moje komentare, verovatno bi video da sam tvrdio da je svaka drzava u obavezi da pruzi pomoc na moru.
perfidni su svi oni koji odbijaju da naprave sistem za pravicnu raspodelu.

nisi mi rekao - jel su englezi populisti sto pustaju one da se podave kad krenu iz calaisa?

naravno da se u korenu razlikujem od perfidne ljige.
predatortz predatortz 20:56 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Uh, bem ti život, kad moje ćerke (tinjedžerke) skočiše: ti ćeš da praviš paštetu od Bambijevoj srca??!!
Kad sam nešto kasnije pravio zečetinu, naišao sam na potpuno prezrenje. Ti ćeš da jedeš Thumpera?!
Posle sam digao ruke.


Kad nisi pedagog k'o moj ćale. Klinka od moje sestre od tetke udarila u silnu dreku kad je prvi put videla prase pečeno na ražnju. Mala Holanđanka (zet je Holanđanin) suze roni što smo "ubili gicu"
Tu nastupa moj ćale, sa decenijama prosvetarskog iskustva:
Nismo mi nju sine ubili, samo smo je ispekli.
Treba li da kažem da se mala zacenila?
Bili Piton Bili Piton 21:14 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra


ako si citao moje komentare



Naravno da nisam i ne razumem zašto si se navrzao na mene. Za tvoju informaciju, koju nisi zaslužio, živim prilično srećno u londonskoj opštini gde su ljudi glasali za remain u promeru 80:20, najubedljiviji skor u čitavom Ju Keju, i gle čuda, najotvorenija je sredina za migrante ama baš svih boja, od Rumuna i Eritrejaca do Srba i Brazilaca. Iznad mene živi Turčin, ispod mene Jamajkanac. A zašto mene prozivaš i smatraš odgovornim za to kakva je britanska pomorska politika veruj mi da ne kapiram, niti me zanima, osim što čekam da ti dosadi da preslišavaš jednu perfidnu ljigu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:14 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

za to kakva je britanska pomorska politika veruj mi da ne kapiram, niti me zanima,


ali te zato italijanska 'pomorska politika' (nb: sta god to znacilo) i te kako interesuje, vidim.

toliko da salvinija nazoves onako kako si ga nazvao.
vidis, ja isto tako volim da oslovim licemere kao sto si ti.


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:17 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Za tvoju informaciju, koju nisi zaslužio, živim prilično srećno u londonskoj opštini gde su ljudi glasali za remain u promeru 80:20,





Bili Piton Bili Piton 22:19 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra


toliko da salvinija nazoves onako kako si ga nazvao.


Ama da sam samo znao koliko će te to lično pogoditi veruj mi da bih našao sebi drugu zabavu. I ne, neću vam doći na svadbu.


apacherosepeacock apacherosepeacock 22:33 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Sećam se pre neku godinu je mlađi imigrant ubio i opljačkao stariji bračni par.
U par dana su skockali nekoliko priča (a 'majstori' su da medijski zarolaju crnu hroniku u milion pravaca).


Ih, amateri.

Holandsko ministarstvo pravde je nedavno prepakovalo svoj godisnji izvestaj parlamentu pa se na spisku po kategorijama od kradje tasni preko pljacki/obijanja stanova, porno pedofilskih sajtova, dilovanja droge, silovanja - broj ubistva nasao pod kategorijom - razno.

Sad, ne bi se naslo tamo tek tako da nije rec o spisku kriminalnih delatnosti iz azil centara.

Kad su novinari (ne secam se tacno kojih novina) provalili prevaru i sta su strpali u kategoriju 'razno' - broj ubistava procentualno 1/3 od ukupnog broja ubistava godisnje za celu Holandiju, valjalo je slusati holandskog PM, inace potomka barona Minhauzena, ministarstvo u njegovoj vladi, ministra pravde (takodje iz njegove stranke), kako glagoljaju..

Inace, da, i ovde je bilo reci da nije fer (a ni dovoljno potpomognuto) tovariti emigrante Italiji i Grckoj a u isto vreme nisu spremni da preuzmu svoj deo obaveza.. (mozda i bi ali kod kuce na pomen emigranata odma' proradi zgaravica)

Otud brexit, Salvini, itd.








dragosevacsutra dragosevacsutra 22:38 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Ama da sam samo znao koliko će te to lično pogoditi veruj mi da bih našao sebi drugu zabavu. I ne, neću vam doći na svadbu.


pa neces, jer ni ja ni on nismo gej. sto se za tebe i hugh granta vec ne bi moglo reci (verovatno cete primiti ovih stotinjak sto su problem ovih dana za iskrcavanje. da pokazete kako niste govna?).
Bili Piton Bili Piton 23:01 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

apacherosepeacock


Otud brexit, Salvini, itd.




Salvini je, barem privremeno, vrlo elegantno sprcan, samim tim i manje relevantan, ali evo ti malo zabavne ali i vrlo tačne analize Bregzita. Istina, više nije zabavno, ali sasvim tačno i dalje jeste.



apacherosepeacock apacherosepeacock 23:19 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
apacherosepeacock


Otud brexit, Salvini, itd.




Salvini je, barem privremeno, vrlo elegantno sprcan, samim tim i manje relevantan, ali evo ti malo zabavne ali i vrlo tačne analize Bregzita. Istina, više nije zabavno, ali sasvim tačno i dalje jeste.





Ma mislim na narastajuce desnicarske koprivnjace ka emigraciji all over..
Za Italiju pa nadji mi nekog iole normalnog, Berluskoni na preskok, onaj klovn sa zvezdicama (ili cim bese), Salvini mu dodje ko normalan sled.

Pa cak se iz Holandije kritikuje da ce Italija puci ovom politikom = drzi emigrante dalje od nas nek se tovare tamo, Italijanima, Grcima, Madjarima itd. Pogledaj tacno gde desnica i populisti rasturaju i bice ti jasno gde se lome koplja, moz da stiskas, da zamazujes da pretis - ne pomaze, trpaju problem (jbg. javnost to definise kao problem) pod tepih ali dokle?

A koliko sam slusala one koji su glasali za brexit, iako je Britanija daleko najzajebanija za proci, isti razlozi i jos po nesto od britanske oholosti kad treba da slusa naredjenja od nekog Brisela.

(sacu da pogledam video)
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:40 30.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Istina, više nije zabavno,


Ma tek ce da bude zabave..
Saljes mi video for americans?
bene_geserit bene_geserit 05:39 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
živim prilično srećno u londonskoj opštini gde su ljudi glasali za remain u promeru 80:20, najubedljiviji skor u čitavom Ju Keju, i gle čuda, najotvorenija je sredina za migrante ama baš svih boja, od Rumuna i Eritrejaca do Srba i Brazilaca. Iznad mene živi Turčin, ispod mene Jamajkanac.

Bravo, imate maximum Diversity Pokemon poena.
Pomislio bi čovek da je odnos glasanja 80:20 sličan odnosu Imigranti:Englezi.

Nego interesantno mi je da je kolektivna pamet Jamajkanaca, Turaka, Rumuna, Eritrejaca, Srba i Brazilaca napravila Jamajku, Tursku, Rumuniju, Eritreju, Srbiju i Brazil. Sa druge strane kolektivna pamet Engleza je napravila Englesku. Kakve su koje od tih država jasno je i po tome što ste svi vi otišli u Englesku da živite.
I onda, pošto ste pobegli iz tih svojih država i došli kod Engleza sad imate želju da im objasnite kako njihova država (sada i vaša) treba da izgleda.

I ne samo to, već kad vas preglasaju kad je Brexit u pitanju, onda biste da se glas naroda ne računa jer vam nije po volji. Takve pametne ideje su i dovele do toga da Jamajka, Turska, Rumunija, Eritreja, Srbija i Brazil budu takvi kakvi su.

Ono gde su se Englezi zajebali je što daju prebrzo državljanstvo i pravo glasanja imigrantima. Da su pametni, pa jedno dve tri generacije da sačekaju ...
bene_geserit bene_geserit 05:45 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

dragosevacsutra
svaka drzava u obavezi da pruzi pomoc na moru.
perfidni su svi oni koji odbijaju da naprave sistem za pravicnu raspodelu.

Kakve veze ima pomoć na moru sa primanjem imigranata.
Pokupiš ih (u međunarodnim vodama) sa čamaca i brodića da se ne podave, nahraniš ih, napojiš ih i vratiš ih odakle su pošli čamcem-brodićem, a ako ta zemlja (npr. Libija) odbija da ih primi, vratiš ih na njihov brodić najbliže Libijskoj obali ali i dalje u međunarodnim vodama (sa dovoljno goriva da dođu do obale i ništa više).
bene_geserit bene_geserit 05:56 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
Djubre balavo populističko. Najciničnija izjava mu je otprilike sledeća: mi znate u stvari imigrantima idemo na ruku time što im ne dozvoljavamo pristup, teže će se rešavati na opasno putovanje pa će se time redje i utapati. Da uvati čovek pa da ga išamara, kad mu ne bi bilo mrsko da prlja govnima ruke.

OK, ti si za to da se primaju imigranti iz Afrike u Evropske zemlje.
Procena UN za 2100 - podsaharska Afrika preko 4 milijarde stanovnika, Evropa 700 miliona ili manje (Nigerija više stanovnika od cele Evrope).
E sad pošto bi od te buduće 4 milijarde dobar deo ako ne i većina rado došla u Evropu (npr. pola tj. 2 milijarde), koliko bi ih ti primio da se pitaš? Svih 2 milijarde? Milijardu? Pola milijarde? 100 miliona? koliko
(usput koliko imigranata živi trenutno u tvojoj kući? ne sumnjam da je humanista kao ti odvojio bar pola stana-kuće za jadne imigrante)
nepopustljiv nepopustljiv 08:04 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
Šta ti je predsednik, svaka mu je zlatna.

Ako se referendum ne bi poštovao to bi bio još jedan veoma opasan korak na putu koji je započet bombardovanjem Jugoslavije i onim što se desilo posle 9/11.

To i ja kažem, Putinu su demokratske tekovine i volja naroda najvažniji, zato navija za Brexit.

Ok, možda ima nečeg i u propiranju i plasiranju tajkunskih para na mestu neopterećenom pesky EU regulativama, ali to možemo da podvedemo pod "neočekivani o-gle-kako-zgodno nusefekat".

A do sada je to, inače, bio nepremostiv problem?!
Jebote!
nepopustljiv nepopustljiv 08:08 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
Ne vidim da su se Britanci gadili na tajkunske pare ni do sada.

Britanci kao Britanci ne znam, ali London kao biznis centar jeste jedna od najboljih lokacija za pranje para, a prepreke će tek da nestanu, i ovako je uklonjen rizik da će da se pojave neke ozbiljne.

Ali, kažem, Putinu je to sve nebitno, on je prevashodno zabrinut za poštovanje volje naroda. S tom mišlju se ujutru budi i uveče leže.


Gluposti!
nepopustljiv nepopustljiv 08:11 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
idem ja da pravim knedle sa šljivama, iliti gomboce po naški, pa ću se masakriram

Samo da izvestim da onaj charcoal chimney starter radi posao as advertised, zapravo i-zu-va. Kako glupa i prosta kanta sa rešetkastim dnom i drškom menja stvar iz osnova, neverovatno. Ko god ima posla sa tjumurom stvarno ne postoji dobar razlog da ga ne naruči od bratskog kineskog naroda za $15.

Eeee, da!
Nije mi jasna tolika zaljubljenost u roštilj - posebno stoga što se uglavnom peče na, uglavnom, smrdljivom ćumuru.
I da propereš posle to meso, smrad se i dalje oseti.
nepopustljiv nepopustljiv 08:13 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
alselone
Bili, gore bi po demokratiju bilo da se referenum ne poštuje jer time otvarate opasan can of worms, nego da se poštuje.



Ne priča mi se o tome sad, odoh da se sunčam, sve što je Maksa ispisao mislim i ja do poslednjeg slova, ali u dve reči - mnogo veći affront za demokratiju je bilo to da je referendum uopšte sproveden takav kakav je bio (zasnovan i potpaljen na temeljno razotkrivenim lažima, lažima, lažima, još laži i onda još malo laži preko toga). Uostalom, kao što vidimo, jedan od vinovnika sad mora da pribegne drakonskom sredstvu - da suspenduje Parlament da ovaj ne bi "stigao da reaguje" pre 31. oktobra. Ako je to sve zajedno demokratija ja sam Lepa Lukić.

Uostalom, kad ćurkama daš da glasaju za Božić pa ga one i izglasaju, uz nemalu pomoć lokalnih Informera i Telegrafa, ostaje samo da se sa strane štopuje vreme u kojem će nastati tzv. Razjedinjeno Kraljevstvo. Pa, nek bude - kad im trista grama one fine "britanske" slanine bude koštalo sedamnaest funti (jer sami ne mogu da proizvedu dovoljno pa je uvoze iz Danske i Holandije) doći će "narodu" iz dupeta u glavu, samo će biti maaaalo kasno za suze.


Kakav rasistički stav, kakva seljačka nadmenost!?
Strašno!
nepopustljiv nepopustljiv 08:16 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
PS. Dasta je suspendovao parlament da se ne bi natezao sa njima ko ona zlosrecna Mej Tereza koju su setali (sa sve trupkanjem nogicama o pod) ko soma..

Jeste, ti Parlamenti samo neštu jedu g., ako ne može čovek da sastavi svoj kakav mu treba onda bolje da ne postoji nikakav da može da sprovodi demokratiju na miru.

Zato što pomenuti ponekada jedu govna, postoji referendum.
Pa ako i posle referenduma ti isti nastave da jedu govna (i ignorišu glasove 'ćurki' što reče jedan budalčina), tada se pojavi Kraljica.
nepopustljiv nepopustljiv 08:24 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

niccolo
inače je pre Trampa i francuskog radničkog pokreta krivio Kineze sa propast nacionalne privrede uz povike 'kupujmo domaće' pa ga Strisca , ili beše Iene, novinari jurili da vide šta mu piše na garderobi

E ako su i Italijani počeli da nose kinesku garderobu...propade svet načisto

Kad smo kod toga, možda bi neko mogao da pokrene temu o cipelama, tu bi bilo dosta komentara cenim (ja volim njihove Moreschi)...

Ja cipele uglavnom ne nosim.
Uglavnom patike - adidaske i starke.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:21 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Kakve veze ima pomoć na moru sa primanjem imigranata.
Pokupiš ih (u međunarodnim vodama) sa čamaca i brodića da se ne podave, nahraniš ih, napojiš ih i vratiš ih odakle su pošli čamcem-brodićem, a ako ta zemlja (npr. Libija) odbija da ih primi, vratiš ih na njihov brodić najbliže Libijskoj obali ali i dalje u međunarodnim vodama (sa dovoljno goriva da dođu do obale i ništa više).


naravno da nema veze. ali ne mozes/ne smes ni da ih vratis u zemlju gde ce im zivot biti ugrozen, kao sto je libija. osnovni postulat medjunarodnog prava.
maksa83 maksa83 10:07 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Uglavnom patike - adidaske i starke.

Onda se čarlivoje vrlo foliraš da ti ćumur smrdi, pošto pored starki ni Bopal ne bi osetio.
nepopustljiv nepopustljiv 15:35 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

maksa83
Uglavnom patike - adidaske i starke.

Onda se čarlivoje vrlo foliraš da ti ćumur smrdi, pošto pored starki ni Bopal ne bi osetio.

Nisam rekao da smrdi toliko da ne može da se jede.
Bili Piton Bili Piton 20:00 31.08.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

nepopustljiv
Bili Piton
alselone
Bili, gore bi po demokratiju bilo da se referenum ne poštuje jer time otvarate opasan can of worms, nego da se poštuje.



Ne priča mi se o tome sad, odoh da se sunčam, sve što je Maksa ispisao mislim i ja do poslednjeg slova, ali u dve reči - mnogo veći affront za demokratiju je bilo to da je referendum uopšte sproveden takav kakav je bio (zasnovan i potpaljen na temeljno razotkrivenim lažima, lažima, lažima, još laži i onda još malo laži preko toga). Uostalom, kao što vidimo, jedan od vinovnika sad mora da pribegne drakonskom sredstvu - da suspenduje Parlament da ovaj ne bi "stigao da reaguje" pre 31. oktobra. Ako je to sve zajedno demokratija ja sam Lepa Lukić.

Uostalom, kad ćurkama daš da glasaju za Božić pa ga one i izglasaju, uz nemalu pomoć lokalnih Informera i Telegrafa, ostaje samo da se sa strane štopuje vreme u kojem će nastati tzv. Razjedinjeno Kraljevstvo. Pa, nek bude - kad im trista grama one fine "britanske" slanine bude koštalo sedamnaest funti (jer sami ne mogu da proizvedu dovoljno pa je uvoze iz Danske i Holandije) doći će "narodu" iz dupeta u glavu, samo će biti maaaalo kasno za suze.


Kakav rasistički stav, kakva seljačka nadmenost!?
Strašno!


Tutanj bre džiberu neobrazovani.

Turkeys voting for Christmas meaning

nepopustljiv nepopustljiv 06:57 01.09.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

apacherosepeacock
Sećam se pre neku godinu je mlađi imigrant ubio i opljačkao stariji bračni par.
U par dana su skockali nekoliko priča (a 'majstori' su da medijski zarolaju crnu hroniku u milion pravaca).


Ih, amateri.

Holandsko ministarstvo pravde je nedavno prepakovalo svoj godisnji izvestaj parlamentu pa se na spisku po kategorijama od kradje tasni preko pljacki/obijanja stanova, porno pedofilskih sajtova, dilovanja droge, silovanja - broj ubistva nasao pod kategorijom - razno.

Sad, ne bi se naslo tamo tek tako da nije rec o spisku kriminalnih delatnosti iz azil centara.

Kad su novinari (ne secam se tacno kojih novina) provalili prevaru i sta su strpali u kategoriju 'razno' - broj ubistava procentualno 1/3 od ukupnog broja ubistava godisnje za celu Holandiju, valjalo je slusati holandskog PM, inace potomka barona Minhauzena, ministarstvo u njegovoj vladi, ministra pravde (takodje iz njegove stranke), kako glagoljaju..

Inace, da, i ovde je bilo reci da nije fer (a ni dovoljno potpomognuto) tovariti emigrante Italiji i Grckoj a u isto vreme nisu spremni da preuzmu svoj deo obaveza.. (mozda i bi ali kod kuce na pomen emigranata odma' proradi zgaravica)

Otud brexit, Salvini, itd.


Migranate će biti sve više - dakle, ne manje, samo je pitanje koliko će to više biti.
Kako to rešiti?
Trumponja rešava postavljanjem zida.
Gde će Evropa da postavi zid?
Kako će na Mediteranu, tj. u vodi da postavi zid?
nepopustljiv nepopustljiv 07:12 01.09.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Bili Piton
nepopustljiv
Bili Piton
alselone
Bili, gore bi po demokratiju bilo da se referenum ne poštuje jer time otvarate opasan can of worms, nego da se poštuje.



Ne priča mi se o tome sad, odoh da se sunčam, sve što je Maksa ispisao mislim i ja do poslednjeg slova, ali u dve reči - mnogo veći affront za demokratiju je bilo to da je referendum uopšte sproveden takav kakav je bio (zasnovan i potpaljen na temeljno razotkrivenim lažima, lažima, lažima, još laži i onda još malo laži preko toga). Uostalom, kao što vidimo, jedan od vinovnika sad mora da pribegne drakonskom sredstvu - da suspenduje Parlament da ovaj ne bi "stigao da reaguje" pre 31. oktobra. Ako je to sve zajedno demokratija ja sam Lepa Lukić.

Uostalom, kad ćurkama daš da glasaju za Božić pa ga one i izglasaju, uz nemalu pomoć lokalnih Informera i Telegrafa, ostaje samo da se sa strane štopuje vreme u kojem će nastati tzv. Razjedinjeno Kraljevstvo. Pa, nek bude - kad im trista grama one fine "britanske" slanine bude koštalo sedamnaest funti (jer sami ne mogu da proizvedu dovoljno pa je uvoze iz Danske i Holandije) doći će "narodu" iz dupeta u glavu, samo će biti maaaalo kasno za suze.


Kakav rasistički stav, kakva seljačka nadmenost!?
Strašno!


Tutanj bre džiberu neobrazovani.

Turkeys voting for Christmas meaning


Strašno!
Izvini se!
munjara munjara 15:20 01.09.2019

Re: Hju Grant o Borisu Džonsonu:

Onda su bili demokrate. vigovci i republikanci su im bili smrtni neprijatelji
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:39 30.08.2019

Nešto kao rezime:

"Da je bilo pameti, mi smo prvi u istočnom bloku mogli da uđemo u Evropu, ali smo zapalili fitilj... Na žalost!"

VLADIMIR VELIČKOVIĆ (1935 - 2019)
predatortz predatortz 07:56 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

"Da je bilo pameti, mi smo prvi u istočnom bloku mogli da uđemo u Evropu, ali smo zapalili fitilj... Na žalost!"


Da, slažem se. Da je bilo pameti, prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.
st.jepan st.jepan 08:04 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

predatortz
"Da je bilo pameti, mi smo prvi u istočnom bloku mogli da uđemo u Evropu, ali smo zapalili fitilj... Na žalost!"


Da, slažem se. Da je bilo pameti, prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.




Tu si (biva) malo prezubio.
Aj probaj još jednom.
maksa83 maksa83 08:08 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.

Zato su svi oni glasali za deklarisane naslednike SKJ, a mi nismo.

Ustvari ne, bilo je obrnuto...
freehand freehand 08:10 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

maksa83
prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.

Zato su svi oni glasali za deklarisane naslednike SKJ, a mi nismo.

Ustvari ne, bilo je obrnuto...

Slovenci jesu.
predatortz predatortz 08:11 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

st.jepan
predatortz
"Da je bilo pameti, mi smo prvi u istočnom bloku mogli da uđemo u Evropu, ali smo zapalili fitilj... Na žalost!"


Da, slažem se. Da je bilo pameti, prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.




Tu si (biva) malo prezubio.
Aj probaj još jednom.


Zašto?
U drugim republikama su vršena masovna streljanja i hjapšenja građanske klase?
Fabrike iz drugih republika su seljene u Srbiju, kao što su iz Srbije seljene u Sloveniju i Hrvatsku?
Druge republike su podeljene na pokrajine?
Potom, druge republike su bile državotvorne pre WWII, pa im je prevratom skinuta dinastija i demokratsko nasleđe?
Srbija je u SFRJ imala status kolonije.
gedza.73 gedza.73 08:44 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:


Da je bilo pameti, prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda.

Izbor između Stamobolića i Miloševića nije bio izbor.

Brko je navodno rek'o kako je najbolja opcija posle pada boljševizma u stvari nacionalizam (verovatno tipujući da se ljudi u boljševizmu osećaju sigurno, zaštićeno, srećni što prežive po neku čistku u kojoj nestane baka sa trećeg ili komšija pored a da u nacionalizmu, posle izlaska na slobodu, nastane opšti haos pa između dve opcije sami požele da se vrate nazad u kafez).

Stvoren srednji stalež čiji delovi, koji su odlučivali, su bili antievropski i antidemokratski nastrojeni. Ujedno je od tih ljudi, koji su bili bliže partijskoj vrhuški i otimačini, stvorena privredna i kulturna elita koja, zajedno sa kriminalnom, vlada Srbijom.

Uz tadašnju skoro nikakvu tržišnu privredu (koja samo još opstaje u jugoslovneskoj mitomaniji zlatne viljuške), nepostojanje privatne inicijative, skoro nepostojeće nacionalne interese (pretopljene u 'više' ciljeve) sve mi deluje da je put kojim smo prošli bio jedini mogući.

Sve dok postoje ljudi koji misle da je država dužna da im obezbedi posao, pokloni stan, održava dvorište, plati letovanje, da demokratija znači poštovanje samo njihovih prava i političkih stavova jedne, njihove, grupacije sfrj komunizam nije mrtav a mi smo zaglavljeni u mestu.


maksa83 maksa83 08:47 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

Izbor između Stamobolića i Miloševića nije bio izbor.

Jeste bilo davno, ali mi je skroz promakao taj momenat da se Stambolić kandidovao na izborima.

Stvoren srednji stalež čiji delovi, koji su odlučivali, su bili antievropski i antidemokratski nastrojeni.

Srednji stalež tada uopšte nije tako izgledao, i stvarno je poslednja grupacija koju bih okrivio za Slobodanov dolazak na vlast, kao što ni u sledećih deset godina nije bio okosnica njegovog biračkog tela.
gedza.73 gedza.73 08:59 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

maksa
Jeste bilo davno, ali mi je skroz promakao taj momenat da se Stambolić kandidovao na izborima.


U SFRJ nisu postojali izbori (preskočio sam možda najbitiniju stavku naše propasti). Samo plebiscitarna podrška jednoj partiji.
Koja se poltička opcija kandidovala na bilo kojim izborima do devedesete i ko je od kandidata učestvovao na predsedničkim izborima do devedesete?
Tako da si ti sa te strane u pravu da takve glasače i nije u redu kriviti za neznanje i nesnalaženje u demokratiji.

Осма седница је представљала коначни разлаз Слободана Милошевића и Ивана Стамболића. Осму седницу многи сматрају уводом у каснији ратни сукоб у СФР Југославији 1991. године


maksa
Srednji stalež tada uopšte nije tako izgledao, i stvarno je poslednja grupacija koju bih okrivio za Slobodanov dolazak na vlast, kao što ni u sledećih deset godina nije bio okosnica njegovog biračkog tela.

Srednji stalež je kod nas bio proleterska kategorija uglavnom zavisna od partijske volje. Uživaš neka prava ali zauzvrat moraš da budeš malo poslušan.

Tek kad je doteralo cara do duvara kad su Kolubarci i Crvena Zastava radnički front ostali uskraćeni za ono što su smatrali da im po pravdi i pravu pripada Milošević je pao. Druga priča je što su nakon toga bili razočarani što im želje nisu ostvarene.

Milošević je imao podršku oko 3 miliona građana ako se ne varam. nemoguće da su za njega glasali isključivo nepismeni seljaci i univerziteski profesori.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:04 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

Ama glavno pitanje je šta je to u srpskom nacionalnom biću što ga vodi ka gubitničkom piću u vidu opijenosti frikovima poput S/M ili AV!?
st.jepan st.jepan 09:13 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

predatortz
st.jepan
predatortz
"Da je bilo pameti, mi smo prvi u istočnom bloku mogli da uđemo u Evropu, ali smo zapalili fitilj... Na žalost!"


Da, slažem se. Da je bilo pameti, prvi u SFRJ bi se rešili komunizma jer je Srbija najveća žrva tog režima i tog perioda. Ostale republike su, manje-više, profitirale.




Tu si (biva) malo prezubio.
Aj probaj još jednom.


Zašto?
U drugim republikama su vršena masovna streljanja i hjapšenja građanske klase?
Fabrike iz drugih republika su seljene u Srbiju, kao što su iz Srbije seljene u Sloveniju i Hrvatsku?
Druge republike su podeljene na pokrajine?
Potom, druge republike su bile državotvorne pre WWII, pa im je prevratom skinuta dinastija i demokratsko nasleđe?
Srbija je u SFRJ imala status kolonije.


Ma naravno, to znaju i (srpski) vrapci, ali to što si napisao nije bilo slaganje s Veličkovićevom jadikovkom, jer ta jadikovka se nije odnosila Srbiju, već na Jugoslaviju.
Da bi se Srbija prva rešila komunizma i očas ušla u EUropu, morala je prethodno da se reši republika ostalih. Koje su je, kao što je i (srpskim) vrapcima poznato, silom držale u komunizmu.




maksa83 maksa83 09:26 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

U SFRJ nisu postojali izbori (preskočio sam možda najbitiniju stavku naše propasti). Samo plebiscitarna podrška jednoj partiji.

Ali uopšte ne pričamo o tome, nego o tačCi u kojoj je narodu dato - "e, vid'te, sad može sve ovo, pa izaberite". I narod izabrao bulumentu koja je deklarisani (pazi, ne prikriveni, nego deklarisani) naslednik SKJ, KPJ, kako već...

Ne kažem da je narod pametno izabrao, samo da mu je to bio ili primamljiv parametar, ili im to baš nije mnogo smetalo, iako su Srbi od toga kažeš najviše najebali a svi ostali profitirali.

Tj. opet mešaš ideologiju tamo gde nije nikakav bitan parametar.

Srednji stalež je kod nas bio proleterska kategorija uglavnom zavisna od partijske volje. Uživaš neka prava ali zauzvrat moraš da budeš malo poslušan.

To nije srednja klasa, ni u pok. SFRJ, ni negde drugde.

To što si opisao je trenutno neka niža-srednja klasa u Srbiji 2019, a po strukturi i obrazovanju i zanimanjima nema veze sa SFRJ srednjom klasom.
gedza.73 gedza.73 12:34 30.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

I narod izabrao bulumentu koja je deklarisani (pazi, ne prikriveni, nego deklarisani) naslednik SKJ, KPJ, kako već...

jeste. to sam dosta puta i pisao.
jer
narod ...izabrao, samo da mu je to bio ili primamljiv parametar

pošto mu druge opcije nisu bile baš toliko bliske (izreklamirane kao strani plaćenici, proevropljani, izdajnici i peta kolona, sa njima gubitak suvereniteta...)

uglavnom ako čovek otkine prst gurajući ga između čekića i nakovnja, pa to uradi ponovo... pa ponovo bolje nije ni zaslužio.

Možda je ovaj naš put najgori al' izgleda kako moramo da ga prođemo.

Pitanje samo da li ćemo da ostanemo bez svih prstiju dok ne shvatimo šta je najoptimalnija opcija.

To nije srednja klasa, ni u pok. SFRJ, ni negde drugde.

a koju si drugu imao? nisi imao male industrijalce, privatnike, tražene stručnjake na slobodnom tržištu rada, nisi imao ozbiljan deo društva koji je bio nezavisan od državno-političkih finansija (ta ideologija je bila taj sistem... izbaciše par parametara on se urušavao ceo... čuj mene više parametara, dovoljan je jedan. Pluralizam i od onoga samo dugmići).

Danas, koliko god bio saglasan da je daleko od normalnog, imaš kastu koja je, slična nekadašnjoj političko - šićardžijsko botovskoj pripadnosti zavisna od partije a ujedno najglasnija u promovisanju sistema koji joj odgovara ali imaš i ljude, preduzetnike, stručnjake koji su i finansijski i politički potpuno nezavisni od političke nomenklature.

Ova druga grupa... e ona je bitna. kad ona postane preovlađujući korektivni faktor tada Srbija postaje normalna država.

To što si opisao je trenutno neka niža-srednja klasa u Srbiji 2019, a po strukturi i obrazovanju i zanimanjima nema veze sa SFRJ srednjom klasom.

kažeš da poput onih ljudi koji su nagrabusili pošto su obelodanili aferu Indesk i putarsku mafiju je postojalo puno ljudi koji su mogli slobodno i javno da kritikuju postojeći sistem a da za to ne snose posledice na radnom mestu? ili da Prištinski univerzitet nije bio ondašnji Megatrend? Da nije postojao fakultet (večernja dopisna škola) na kome su diplomirali politički direktori?

ne bi' baš rek'o.
munjara munjara 22:46 31.08.2019

Re: Nešto kao rezime:

U SFRJ nisu postojali izbori

al su zato žene dobile pravo glasa
pazi daš ženama pravo glasa ,a ukineš izbore i to će ti filip i Anđa nazvat civilizaciskim napretkom
nepopustljiv nepopustljiv 14:47 02.09.2019

Re: Nešto kao rezime:

maksa83
U SFRJ nisu postojali izbori (preskočio sam možda najbitiniju stavku naše propasti). Samo plebiscitarna podrška jednoj partiji.

Ali uopšte ne pričamo o tome, nego o tačCi u kojoj je narodu dato - "e, vid'te, sad može sve ovo, pa izaberite". I narod izabrao bulumentu koja je deklarisani (pazi, ne prikriveni, nego deklarisani) naslednik SKJ, KPJ, kako već...
...

Zašto pišeš tačci, a znaš da je ispravno tački?!
shone shone 09:02 30.08.2019

Alminijum


Aureus je bio u pravu. Znao je.

Skoro 500 radnika eks-Ju giganta tehnološki višak: Slede otkazi uz otpremninu
Mostar -- Ono što su prvi put odbili, radnici bivšeg SFRJ giganta Aluminija su na sednici Skupštine Sindikata ipak prihvatili.
https://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2019&mm=08&dd=30&nav_id=1584381


Zlatko vrati se da te/se tešimo.




Filip Mladenović Filip Mladenović 09:06 30.08.2019

Re: Alminijum

Još jedan otužan dokaz da je jugoslovensko pitanje bilo klasno, a ne nacionalno!

Ovo drugo je bilo samo paravan, dimna zavesa, maska...
shone shone 09:19 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.



Zar ne primećuješ da je ludilo uzelo maha? Što reče Anonimni neko tamo spalio pola Amazona. Ovo je mnogo šira priča i ozbiljniji problem.
Taj hebeni tenk je tako sićušan u globalnom ludilu.Naravno,treba i o tenku ali......
freehand freehand 09:21 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

ali......

... ali - zuašto TI, zašto SAD?
shone shone 09:24 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

... ali - zuašto TI, zašto SAD?


SAD kao USA ili kao vremenska odrednica.

Izvini ako remetim nešto.
Da obrišem komentar ako će to da učini dan lepšim?
Nije problem.
st.jepan st.jepan 09:27 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Taj hebeni tenk je tako sićušan u globalnom ludilu.Naravno,treba i o tenku ali......

Da, treba, ali ne treba o tenkovima lagati.
Ne kao što je juče slag'o AV.
Pokazivao čovek fotke tenka pred dortmundskim stadionom, i to su preneli svi mediji, a samo "Danas", N1, i mislim, "Srbin info" objavili su da je to čista laž - radilo se tenku snimnjenom u jednoj nemačkoj kasarni godine 2014.
shone shone 09:39 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

a, treba, ali ne treba o tenkovima lagati.
Ne kao što je juče slag'o AV.
Pokazivao čovek fotke tenka pred dortmundskim stadionom, i to su preneli svi mediji, a samo "Danas", N1, i mislim, "Srbin info" objavili su da je to čista laž - radilo se tenku snimnjenom u jednoj nemačkoj kasarni godine 2014.


Možeš li da zamisliš konferenciju za štampu u kojoj Josip Broz kaže:,, rekli su mi Tito pederu,,?
Valjda demokratija podrazumeva neke nove pristupe i metodologije.
U onoj ,,diktaturi,, nekako bilo, ne znam šta da ti kažem.
Kako je tebi bilo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:45 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Od 1980, nakon Brozove smrti, pa do 1990, godinu dana posle pada Berlinskog zida, u Srbiji i u celoj Jugoslaviji se živelo novotalasno.

Neverovatan procvat političkih i umetničkih sloboda, koji je navodio na pomisao da će se mirno i prosperitetno obaviti tranzicija, na sličan način kao u državama real-socijalizma.

A onda se vodja setio fore "Svi Srbi u jednoj državi" i "dogadjanja naroda"!?
st.jepan st.jepan 10:01 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

shone
a, treba, ali ne treba o tenkovima lagati.
Ne kao što je juče slag'o AV.
Pokazivao čovek fotke tenka pred dortmundskim stadionom, i to su preneli svi mediji, a samo "Danas", N1, i mislim, "Srbin info" objavili su da je to čista laž - radilo se tenku snimnjenom u jednoj nemačkoj kasarni godine 2014.


Možeš li da zamisliš konferenciju za štampu u kojoj Josip Broz kaže:,, rekli su mi Tito pederu,,?
Valjda demokratija podrazumeva neke nove pristupe i metodologije.
U onoj ,,diktaturi,, nekako bilo, ne znam šta da ti kažem.
Kako je tebi bilo?




Da, vrhunac demokratije je kad svako (dobro, ne baš svako) ima pravo da šibicarski blefira i najbestidnije laže, a mediji imaju puno demokratsko pravo da činjenice koje razotkrivaju te laži, jednostavno prečute.

E sad, kako je bilo meni...
Pa bilo je i 'vako i 'nako.
Pretežito, zavisilo je od toga da li sam uspeo da trenutno žuđenu ženku izblefiram i smuvam, il sam naprotiv, popio blok.

shone shone 10:06 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

A onda se vodja setio fore "Svi Srbi u jednoj državi" i "dogadjanja naroda"!?


A da li je u isto vreme bilo nekih drugih vođa koji su se setili nekih drugih fora i događanja nekih drugih naroda, što je bio okidač za vođu o kome pričaš?
U redu je biti samokritičan i baviti se ,,svojim dvorištem,,.
Baviti se samo svojim dvorištem u sklopu celovite priče gde je sve uzročno-posledično u najmanju ruku nije profesionalno od nekoga ko pretenduje da se bavi ozbiljno istraživačkim novinarstvom i ostavlja prostor za sumnju da je u pitanju tendenciozna propaganda.
Dovoljno je samo prebrojati koliko se tvoje teme bave ,,srpskim,, a ne i ostalima.Nemoj pogrešno da shvatiš,ti apsolutno imaš pravo da to radiš ali otvaraš prostor da se to primeti i da se na to reaguje.
shone shone 10:08 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Pa bilo je i 'vako i 'nako.

Pošteno.
Hvala.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:39 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

shone
A onda se vodja setio fore "Svi Srbi u jednoj državi" i "dogadjanja naroda"!?


A da li je u isto vreme bilo nekih drugih vođa koji su se setili nekih drugih fora i događanja nekih drugih naroda, što je bio okidač za vođu o kome pričaš?
U redu je biti samokritičan i baviti se ,,svojim dvorištem,,.
Baviti se samo svojim dvorištem u sklopu celovite priče gde je sve uzročno-posledično u najmanju ruku nije profesionalno od nekoga ko pretenduje da se bavi ozbiljno istraživačkim novinarstvom i ostavlja prostor za sumnju da je u pitanju tendenciozna propaganda.
Dovoljno je samo prebrojati koliko se tvoje teme bave ,,srpskim,, a ne i ostalima.Nemoj pogrešno da shvatiš,ti apsolutno imaš pravo da to radiš ali otvaraš prostor da se to primeti i da se na to reaguje.


Pored Vedrane Rudan, Ante Tomića, Viktora Ivančića, Borisa Dežulovića, Igora Mandića... šta bolje mogu da napišem o stanju u Hrvatskoj?

A pored Dragana Bursaća šta bolje mogu da napišem o stanju u BiH?
shone shone 11:59 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Pored Vedrane Rudan, Ante Tomića, Viktora Ivančića, Borisa Dežulovića, Igora Mandića... šta bolje mogu da napišem o stanju u Hrvatskoj?

A pored Dragana Bursaća šta bolje mogu da napišem o stanju u BiH?


Svoje ,,komšijsko,,novinarsko viđenje stvari i analize (kad se biju i maltretiraju tvoji sugrađani negde tamo napr.)
Možda bude i bolje,zašto si tako skeptičan?

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:04 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

shone
Pored Vedrane Rudan, Ante Tomića, Viktora Ivančića, Borisa Dežulovića, Igora Mandića... šta bolje mogu da napišem o stanju u Hrvatskoj?

A pored Dragana Bursaća šta bolje mogu da napišem o stanju u BiH?


Svoje ,,komšijsko,,novinarsko viđenje stvari i analize (kad se biju i maltretiraju tvoji sugrađani negde tamo napr.)
Možda bude i bolje,zašto si tako skeptičan?



Nismo se razumeli!

Za mene je najgore kada balkanski režimi u sprezi sa poslodavcima pretvaraju zaposlene u robove, bili oni Srpkinje i Srbi ili neke druge nacionalnosti.

To maltretiranje i mobingovanje se dešava SVAKOG DANA, a to što se mediji bave incidentima poput onog u okolini Knina, a ne ovim svakodnevnim je zato što su i medijske gazde u sprezi sa robovlasničkim režimima na brdovitom Balkanu!
shone shone 12:21 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Za mene je najgore kada balkanski režimi u sprezi sa poslodavcima pretvaraju zaposlene u robove, bili oni Srpkinje i Srbi ili neke druge nacionalnosti.

To maltretiranje i mobingovanje se dešava SVAKOG DANA, a to što se mediji bave incidentima poput onog u okolini Knina, a ne ovim svakodnevnim je zato što su i medijske gazde u sprezi sa robovlasničkim režimima na brdovitom Balkanu!


Zaiskali ste - eto vam ga.
I nije to neki balkanski recept. Može i ima još mnogo gore.



docsumann docsumann 12:45 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.


Kina do Knina
freehand freehand 19:52 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

docsumann

Kina do Knina

Do Kolašina
freehand freehand 23:04 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

shone
... ali - zuašto TI, zašto SAD?


SAD kao USA ili kao vremenska odrednica.

Izvini ako remetim nešto.
Da obrišem komentar ako će to da učini dan lepšim?
Nije problem.

Ma opušteno, ti si Tasin drug. Ista škola patetike, isti vajb, isti šmekerski humor zbog koga su se i pedesetih na Čuburi dobijali čvengeri i zbog koga su takve izbegavali i vraćali na štajgu.
freehand freehand 23:50 30.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

И то је тако откако постоји Блог Б92, а тако је и данас када он полако умире.

Umro je onog momenta kad je Tasi autorska uzeta. Ovo je sad zombiblog b92
shone shone 00:53 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

isti šmekerski humor zbog koga su se i pedesetih na Čuburi dobijali čvengeri


Ti si od tih što udaraju čvengere ili samo prepričavaš?
shone shone 01:02 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Јбт, shone, како те не мрзи?


Pa i mrzi me iskreno.Sve više.


shone shone 10:33 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Umro je onog momenta kad je Tasi autorska uzeta. Ovo je sad zombiblog b92

Nije problem kad nekoga banuju, nije problem što mu je uzeta autorska opcija.
Civilizacijski minimum u bilo kojoj komunikaciji je bar obrazložiti zašto je to urađeno. Tasa je kako ga ja vidim na blogu (ne poznajem ga lično) vrlo obrazovan i ostvaren čovek (verovatno kao i svi mi sa manama i vrlinama) i nisam siguran da mu je oduzimanje ,,autorske,,opcije na nekom blogu neki životni promašaj. Da reaguje i bori se protiv nepravde, manipulacija,vređanja i čerečenja to razumem. I treba.
Ničija nije gorela do zore. To smo bar naučili.

nepopustljiv nepopustljiv 15:41 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

freehand
И то је тако откако постоји Блог Б92, а тако је и данас када он полако умире.

Umro je onog momenta kad je Tasi autorska uzeta. Ovo je sad zombiblog b92

Pa da!
Zamisli koje su to morale biti gnjide koje su Tasu opanjkavale!
Strašno!
shone shone 16:41 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Pa da!
Zamisli koje su to morale biti gnjide koje su Tasu opanjkavale!


Ne samo Tasu Čarli, bilo koga.
I nisu bile gnjide - još su.
freehand freehand 17:42 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

nepopustljiv
freehand
И то је тако откако постоји Блог Б92, а тако је и данас када он полако умире.

Umro je onog momenta kad je Tasi autorska uzeta. Ovo je sad zombiblog b92

Pa da!
Zamisli koje su to morale biti gnjide koje su Tasu opanjkavale!
Strašno!

Pazi kad ne mogu ni da zamislim! Više puta sam pokušao od tog istog Tase - koji malo-malo pa se frlja nekim saznanjima iz privatnih prepiski i domunđavanja iz bekstejdža - da saznam o čemu je reč kad se frljne rečenicom poput "čuje se u pozadini bloga" ili sličnom o čemu je tu reč. Neće da kaže.
Znaš li ti nešto o tim domunđavanjima i muljanjima?

Inače, isti taj Tasa toliko je puta u poslednjih nekoliko godina o blogu, moderaciji i delu blogera napisao toliko ružnih reči, toliko je puta ovo mesto proglašavao kužnim i toliko je puta odlazio da se ne vrati da prosto ne razumem čenu frka? Pocepana ličnost, narkomanija, o čemu je reč.

I na kraju - da se mene pita, kao što me se ne pita - oduzimanje autorske opcije bih iskuljučio kao meru. Ako je za banovanje - banuj ga. Na kraći, pa na duži vremenski period pa zauvek.
Kao što bih autorima oduzeo pravo brisanja komentara. Banovanje razumem, i opravdano i neopravdano. Ono što fuksa i njegov prijatelj Kinšasa, i što su neki drugi blogeri praktikovali ništeći napisano sramotno je sa svakog stanovišta a ujedno potpuno sumanuto.
Uvek nikne trska od koje bude svirala. Reč ne nestaje.
nepopustljiv nepopustljiv 19:02 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

freehand
nepopustljiv
freehand
И то је тако откако постоји Блог Б92, а тако је и данас када он полако умире.

Umro je onog momenta kad je Tasi autorska uzeta. Ovo je sad zombiblog b92

Pa da!
Zamisli koje su to morale biti gnjide koje su Tasu opanjkavale!
Strašno!

Pazi kad ne mogu ni da zamislim! Više puta sam pokušao od tog istog Tase - koji malo-malo pa se frlja nekim saznanjima iz privatnih prepiski i domunđavanja iz bekstejdža - da saznam o čemu je reč kad se frljne rečenicom poput "čuje se u pozadini bloga" ili sličnom o čemu je tu reč. Neće da kaže.
Znaš li ti nešto o tim domunđavanjima i muljanjima?

Inače, isti taj Tasa toliko je puta u poslednjih nekoliko godina o blogu, moderaciji i delu blogera napisao toliko ružnih reči, toliko je puta ovo mesto proglašavao kužnim i toliko je puta odlazio da se ne vrati da prosto ne razumem čenu frka? Pocepana ličnost, narkomanija, o čemu je reč.

I na kraju - da se mene pita, kao što me se ne pita - oduzimanje autorske opcije bih iskuljučio kao meru. Ako je za banovanje - banuj ga. Na kraći, pa na duži vremenski period pa zauvek.
Kao što bih autorima oduzeo pravo brisanja komentara. Banovanje razumem, i opravdano i neopravdano. Ono što fuksa i njegov prijatelj Kinšasa, i što su neki drugi blogeri praktikovali ništeći napisano sramotno je sa svakog stanovišta a ujedno potpuno sumanuto.
Uvek nikne trska od koje bude svirala. Reč ne nestaje.


Ja se na blogu privatno dopišem samo sa Tasom - jedanput u 2 meseca.
Meni ne treba niko da kaže ko je doušnik - ja to zaključujem sam.
Što se tiče ružnih reči koje je Tasa uputio drugim blogerima ... pa proporcija je otprilike 100 na prema 1, oni Tasi 100 (onako hijenski i čoporaški), a Tasa njima jedno. Naravno, pazi redosled.
Čudi me da ti tako prilježan i ažuran nisi zapazio taj algoritam.
shone shone 19:09 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

I na kraju - da se mene pita, kao što me se ne pita - oduzimanje autorske opcije bih iskuljučio kao meru. Ako je za banovanje - banuj ga. Na kraći, pa na duži vremenski period pa zauvek.
Kao što bih autorima oduzeo pravo brisanja komentara. Banovanje razumem, i opravdano i neopravdano. Ono što fuksa i njegov prijatelj Kinšasa, i što su neki drugi blogeri praktikovali ništeći napisano sramotno je sa svakog stanovišta a ujedno potpuno sumanuto.
Uvek nikne trska od koje bude svirala. Reč ne nestaje.


Dobro je, ti si bar za promene pravila na blogu,kakve - takve.
Jedino nisi primetio da se pravila ne sprovode i važe za sve blogere bez izuzetaka što najčešće i jeste uzrok gneva i nezadovoljstva a onda i lančanoposledičnih reakcija.
Šta se sve Krkaru tolerisalo - do kraja. To je nešto što najviše devalvira ovaj blog i dobre tekstove odvlači u ,,kafanske tuče,,.
I ti znaš često da budeš zao bez velike potrebe ali umeš i da primiš kontru.

Banovanje razumem, i opravdano i neopravdano.


Neopravdano banovanje? Onda može da se prihvati svaka govnarija. Doduše nekome se prihvata.
freehand freehand 19:10 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Ja se na blogu privatno dopišem samo sa Tasom - jedanput u 2 meseca.
Meni ne treba niko da kaže ko je doušnik - ja to zaključujem sam.
Što se tiče ružnih reči koje je Tasa uputio drugim blogerima ... pa proporcija je otprilike 100 na prema 1, oni Tasi 100 (onako hijenski i čoporaški), a Tasa njima jedno. Naravno, pazi redosled.
Čudi me da ti tako prilježan i ažuran nisi zapazio taj algoritam.

Nije da bih pogodio baš svaku reč, ali sam po smislu i ugrubo mogao da kovertiram tvoj odgovor bez mnogo muke.
I ok je za sve simpatije, ideološku bliskost i slične stvari, ali Čarli... Neistina, pobogu?! Jel moguće da si spreman da lažeš zbog blogovskog nadmudrivanja?
Naravno, pod pretpostavkom da ipak nisi toliko glup i zatucan da stvarno misliš to što si napisao. Mada sve češće dopuštam i tu mogućnost.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:24 31.08.2019

Re: Sumrak civilizacije.

Blog je pre svega i iznad svega razmena mišljenja.

Polemičarska arena, ring stavova, verbalni front, misaone barikade, ali i igra reči.

Na žalost, kao i sve demokratske tvorevine sklon je kvarenju i zastranjivanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana