Astrologija| Gost autor| Sex

Balkanski sindrom cistokrvnih Marsovaca

angie01 RSS / 24.08.2019. u 09:39

 source.gif
 
 
 
LEGENDA O KRAVLJEM ZVONU

 

Pise: Boris Dezulovic


Pricao mi jednom moj prijatelj Zeljko Maganjic o zivopisnim obicajima livanjskih Roma, zapravo velike romske obitelji koja je cijela spavala u jednoj ovecoj sobi, gdje su braca pred odlazak na pocinak, prije nego bi se ugasila jedina sijalica u sobi, staroj majci Finki vezivala oko vrata klepku, limeno zvono za kravu. Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje zasto su, pobogu, majci vezivali kravlje zvono oko vrata, a onda otpuhnuo dim i objasnio: kad bi se uvecer ugasilo svjetlo, skakao je u mraku te sobe tko je na koga stigao, nije se pitalo tko je cija zena, a tko cija snaha, tek kad bi se zaculo zvono, to je znacilo - ne diraj, to je majka Finka.

Sjetio sam se te zgodne etnografske fusnote citajuci rezultate istrazivanja svicarskog instituta za genetiku iGenea, ciji su se strucnjaci nedavno najsuvremenijim DNK-metodama pozabavili dekodiranjem slozenih rodoslovnih stabala balkanskih naroda.

Svi, naravno, pamtimo romanticne price za "laku noc, djeco", kakve su nam pricali profesori povijesti i istorije - moderne verzije epskih dvanaesteraca o plemenima ponosnih slavenskih vitezova koji u velikoj seobi naroda na bijelim konjima stizu na Balkan, useljavaju u rimske gradove, grade velicanstvene crkve i dvorce, herojski se odupiru kojekakvim Turcima, Austrijancima i ostalim mrskim zavojevacima, i vec do kraja recenice imaju slavne nezavisne nacionalne drzave, sa certifikatom o tisucljetnoj narodnoj pravici i etnickoj cistoci.


Desetljecima i stoljecima sijedi su profesori pisanim dokumentima, historijskim izvorima, Porfirogenetovim zapisima, kamenim plocama, papinskim bulama i sultanovim hatiserifima hranili mitove i legende o slavnim narodima, uvjerili smo se i sami u svaku predrasudu o nama i drugima, sto je trebala ucvrstiti vjeru u jedinstvenost i neponovljivost nasih etnickih identiteta, svetu i neupitnu drugacijost u odnosu na sve ostale.


Kad bismo pak s vremena na vrijeme otkrili koliko smo zapravo jednaki u upinjanju da dokazemo razlicitost, izvlacili smo kljucni argument - krsne listove, izvode iz maticnih knjiga i rodoslovlja koja su imala dokazati da smo "cisti". Cisti Hrvati, cisti Srbi, cisti Albanci, cisti Slovenci. Cisti po oba roditelja, cisti unazad tri koljena, cisti dokle god seze pamcenje djedova, cisti unazad vijek, dva ili pet, s prezimenima i obiteljskim rodoslovljima koja su nam jamcila cisti narodni pedigre, potomci Zrinskog, Karadorda, Tvrtka, Skenderbega, Nemanjica, Subica i ostalih junaka romanticnih prica za laku noc, nacionalnih historija sto smo ih nacrtali kao stripove o princu Valijantu.


Onda je znanost, ta pocast naseg doba, "prevela" mapu ljudskog genoma, neki su neobicni ljudi u bijelim keceljama sa znakom instituta iGenea, dokoni svicarski niskoristi s viskom slobodnog vremena i manjkom nacionalnog osjecaja, isli provjeriti kako u nasim DNK-spiralama stoje stvari s porijeklom i genetskim korijenima. I nasi su se romanticni mitovi raspali kao djecja zvecka.


Ukratko, nema u toj spirali darovnica, bula ni hatiserifa, nema Konstantina Porfirogeneta, ni Bascanske ploce, ni Miroslavljevog jevandelja, nema tu cistog Hrvata i Srbina ni u prvom koljenu, nema cistog Juznog Slavena, nema cistog nikog. Ovdje je, braco, spavao tko je s kim stigao, tko god je prosao ovim krajevima - ja se izvinjavam na jeziku - jeb'o nam je majku, svatko svakome, svi svima, Iliri Slavenima, Teutonci Ilirima, Kelti Teutoncima, Fenicani Keltima, Heleni Fenicanima, Vikinzi Helenima, jedni drugima, drugi prvima, sprijeda, straga, pojedinacno, grupno, u trojke, na redaljke, sa zvonom, bez zvona.


Kad se svedu povijesni racuni, ovaj je prostor zapravo bio jedna golema historijska javna kuca, multikulteraj: hiljadama godina kolone sto su u velikim seobama prolazile kraj Balkana slusale su otamo ciku, vrisku, zenski smijeh, pohotne krikove i brecanje kravljih zvona, pa su vrtjeli glavama, pokrivali djeci usi i ubrzavali korak. "Sve je tu izmijesano i jedno na drugo nakalemljeno", zabiljezio je konsternirani Seneka dvije hiljade godina prije otkrica mape ljudskog genoma.


Takvi su otprilike laicki interpretirani rezultati istrazivanja o genetskom porijeklu balkanskih naroda, sto ih je objelodanio ugledni svicarski institut iGenea. Od plemenite cistoce nasih krvnih grupa nije, naime, ostalo nista: ponosni Hrvati, recimo - cukununucad Klukasa i Lobela - po genetskoj strukturi zapravo su pedeset posto vise Iliri nego Slaveni, a slavenske krvi imaju tek kap-dvije vise od - keltske. Ima tu i teutonske, i fenicke i helenske krvi, ali od Tudmanove mitske Perzije ni traga.


Gordi Srbi, s druge strane - cukununucad Nemanjica i Carnojevica - jedva su trideset posto uopce Slaveni, tek nesto manje Iliri, Teutonci i Kelti, a i u njihovim pravoslavnim venama naslo se bogami fenicke i helenske krvi. U Bosni je pak ilirske krvne grupe ostalo najvise, cetrdeset posto, pa su malo Teutonci, malo Kelti, a malo Slaveni, i jos manje Huni i Tracani. Makedonci i Slovenci likuju: makedonskoj braci nalaz je potvrdio trideset posto genetske strukture antickih Makedonaca, a Slovencima trecinu profila teutonskog porijekla. Ali i pet posto zidovske i tri posto krvi -drevnih Vandala. Danas okupljenih uglavnom u klubu navijaca NK Maribor.


Albancima je, na primjer, ostalo tek trideset posto ilirske krvne grupe, a ostalo je koktel slavenske, tracanske, fenicke, helenske i - vikinske krvi. Tko zna kad i kako, tek Vikinzi su traga ostavili i u Srbiji, gdje dva posto genetske strukture otpada na slavne Odinove ratnike.

Stoje tako Hrvati i Srbi na parkiralistu pred zgradom instituta iGenea, drze svoje nalaze u rukama i zbunjeno vrte glavama. Dvadeset godina upinjali se Hrvati dokazati da su iranskog porijekla, a sada ispada kako ne samo da nemaju tamo ni najdaljeg rodaka nego i da su za cetiri posto vise Iliri nego sami Albanci. A da se od Srba razlikuju tek nesto malo u omjeru ilirske i slavenske krvi. I po tome sto - za razliku od Srba - nemaju nimalo vikinske.


Stoje Srbi i Hrvati, gledaju se s nelagodom, vrte u glavi sto se to, bestraga, dogodilo s njihovim historijama i psuju u sebi vlastiti rod i porod. S kim su spavale mitske prahrvatice Tuga i Buga, kurvetine da bi li kurvetine, nije valjda bilo fenickog trgovca koji ga nije umocio, sram ih i stid bilo, svaki helenski probisvijet, svaka jebena teutonska propalica, tko god je pitao taj je i dobio, negacijski prefiks "ne" u hrvatski jezik je dosao tek kad su se umorile Tuga - koja je i ime valjda dobila zato sto se iz njene sobe vazda culo "tu ga, majstore, tu ga!" - i njena sestra Buga, radodajka s govornom manom.


A i ona stara Anastasija, Stefanova zena i majka Nemanjica, oduvijek je Srbima bila sumnjiva ta koketna i pohotna zena sto se izdavala za cednu monahinju. I onaj njihov sin, Stefan Prvovencani, sto nije prvovencavao srpske kceri, nego je sijao plemenitu srpsku spermu kcerima bizantskih careva i venecijanskih duzdeva, za koje se sad - kao u filmu "Mostovi okruga Madison", kad nakon smrti majke djeca otkriju njenu davnu tajnu - ispostavilo da su se jebale sa svakim keltskim konjokradicom i vikinskim malim od palube. Pa sad ne znaju Srbi jesu li im rogovi od Stefana Prvovencanog ili od vikinskih pradjedova.

Odjednom se tako, eto, raspale nase slavne historije, popadale jabuke daleko od rodoslovnog stabla, umjesto Tuge i Buge Hrvati sada uce o Fenicaninu Kadmu koji se doselio medu Enhelejce, ozenio Harmoniju i dobio sina Illyriosa, krsnog junaka kojega je, veli legenda, po rodenju obavila mitska zmija i prenijela mu svoju golemu moc. Koju tacno moc mu je prenijela, legenda ne kaze, ali kaze kako je jednom prilikom mladi Illyrios na putovanju Balkanom prolazio pored kuce iz koje se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Tu ga, tu ga!".


A Srbima sada umjesto Dusana Silnog valja u skoli uciti srpskog cara Hogara Strasnog. Kojega je njegov vjerni suborac Glupi Edi jednom prilikom umjesto na Baltik doveo na Balkan, gdje je Hogar Prvovencani, Silni, Strasni, kako se vec zvao, jednom prilikom prolazio pored zenskog manastira iz kojega se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Illyriose, sada me, Illyriose, sada me!".


Od cijelog velicanstvenog rodoslovnog stabla Hrvata ili Srba ostala je tako tek po jedna tuzna objesena limena klepka, jedini dokaz nase etnicke i genetske cistoce. Stajat ce u nasim muzejima prastaro kravlje zvono u posebnoj staklenoj vitrini, a kustosi ce pricati o zivopisnim narodnim obicajima drevnih Hrvata i Srba, koji su pred spavanje vezivali zenama kravlje zvono oko vrata. I kad budete kustosa pitali zasto su, pobogu, zenama vezivali zvona oko vrata, reci ce vam: kad bi se u mraku zaculo zvono, to je znacilo da je stranac stigao u selo.



Komentari (653)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 07:32 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ako hoćeš da se izvučeš iz kraja koji nije baš nešto, bilo to geto za crnce ili neka ruralna vukojebina za hillbillies u USA imaš priliku za to ako si vredan i pametan.


Ovo je malo idealizovan pristup. Ne kažem da Amerika nije zemlja mogućnosti ali te mogućnosti su se malo skresale u međuvremenu.

Primer Flinta, Michigan. Bio raspad grad, onda došla krimnalizovana vlast, prebacila vodosnabdevanje iz najvećeg rezervoara pijaće vode na svetu na neku zagađenu reku (bez ikakve potrebe osim krimnalne, korupcionaške), ljudi pili vodu sa olovom, porazboljevali se, pa je grad od raspada postao ruina.

Recimo da nisi baš neki stručnjak i recimo da imaš dvoje dece i hipoteku na kuću koju si uredno kupio od posla koji si mogao da nađeš. Kako se iseliti? Niko neće da kupi tu kuću a rata ide, ne možeš plaćati još jednu u drugom gradu. Poslovi koje možeš da nađeš više nikom ne trebaju a i svakako su u rasponu od 8, 9 dolara po satu što je ispod granice siromaštva.

Sve je više takvih primera u Americi kada te sistem zarobi i ne možeš ništa.

Tu oko Flinta je zanimljiv "doprinos" i onog prevaranta nobelovca Obame. On je došao u taj grad posle ne znam koliko meseci epidemije legionarske bolesti i drugih sranja od zagađene vode pa je uzeo čašu vode na pozornici kao kod nas kada je ministar pio mleko sa aflatoksinom u fazonu "nije vam ništa". Malo pravio predstavu i otišao. A jadni crnci kojih je 90% u tom gradu nadali se kako je došao njihov predsednik da im pomogne.

Demokratska strana i Obama, kao u Srbiji demokratska stranka i Boris Tadić, su najkrivlji za dolazak Trampa (Vučića) na vlast jer su demotivisali korupcijom i predstavama (da li je hladno kokoškama) svoje "verno" biračko telo da ne izlazi na izbore.
maksa83 maksa83 08:08 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Demokratska strana i Obama, kao u Srbiji demokratska stranka i Boris Tadić, su najkrivlji za dolazak Trampa (Vučića) na vlast

Kad to reče, sveže:

Trump suggest stopping hurricanes by nuking them.

(Nije Onion)
maksa83 maksa83 08:22 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Sve je više takvih primera u Americi kada te sistem zarobi i ne možeš ništa.

Još ovo da kažem - oni su tamo prilično prsli na nekim frontovima, ovo naše Č vs P ovde je laki peting spram tamošnje polarizacije, ovo bene vs Paja je zapravo jedan odjek svega toga. Pre neki dan sam na redditu okačio sliku ove inžinjerske domišljAtosti pomoću koje Toma Nikolić i ekipa na Savskom Nasipu kradu struju:


sa naslovom "Stealing Electricity for Illegal Housing". U roku od momentalno tu se stvorio neki američki SJW da mi objasni "no housing is illegal, dickhead" verovatno pretpostavljajući da je to neko hispano divlje naselje a ja harangiram sirote beskućnike, neko reče da ustvari housing može biti illegal, pa je tu krenuo pičvajz u tom smeru. Onda su se pojavili alt-rajt pregaoci da mu kažu da, šta, neko može da ne plaća struju a neko mora, kakav je to način, samo zato što je minority ne mora da plaća, blablablabla, i kako od kad su ti ilegalci došli u Nju Orleans oborili su cenu rada i sad on nema za beli leba, na šta mu je neki sjw rekao da neštonešto već, pa je krenulo "ja živim i ovoj zemlji i ja je za razliku od tebe volim", a na to ide "i ja živim ovde oduvek i kritikujem je zato što želim da bude bolja", nekako su u priču ušli i indijanci kao tema, itd. itd. ceo pičvajz jedan nastao oko toga, nije ga mnogo ublažilo ni objašnjenje da se sve to dešava na 6000 milja od Nju Orleansa i da to nije divlje naselje ugroženih beskućnika nego da su to zapravo bogati i moćni ljudi koji su mimo svih zakona i regulativa sebi sagradili vikendice na nasipu čime ugrožavaju i funkciju nasipa i vodosnabdevanje a država ne reaguje pošto su svi povezani sa vlašću, pičvajz se nastavio, svako je odmah napravio neku svoju sliku u glavi i uddrrri mićo, eno još se kolju.
freehand freehand 08:41 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pre neki dan sam na redditu okačio sliku ove inžinjerske domišljAtosti pomoću koje Toma Nikolić i ekipa na Savskom Nasipu kradu struju:

Jeste, ali to se nikad ne bi dogodilo da Boris Tadić nije mazio kravu.
A ni kriminalci ne bi bili pušteni iz zatvora da nije mazio kokoške.
Mora da se zna šta je urzok a šta posledica.
Nikad oovdašnji domačini ne bi bili rasisti, šovinisti i smaračke gluperde i ubice logike da im Dežulović nije dirao Cigane. Ali jebiga.
Atomski mrav Atomski mrav 09:04 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ne bi se desilo da je Tadić manje razmišljao o svom dupetu u fotelji.
alselone alselone 09:09 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

re neki dan sam na redditu okačio sliku ove inžinjerske domišljAtosti pomoću koje Toma Nikolić i ekipa na Savskom Nasipu kradu struju:


Koji skarabudž, ovako se samo softver budži nisam video da hardver još ovako sređuju.

A što kradu? Je l' što nema dozvole tamo ili što nećedu da plate?
maksa83 maksa83 09:13 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A što kradu? Je l' što nema dozvole tamo ili što nećedu da plate?

Evo ti cela priča: Savski Nasip.

Cela stvar je potpuni andrgraund i ilegala, bukvalno "ovde mi se sviđa pa ću da sagradim vikendicu jer sam tako u mogućnosti" i tako puta puno, sve je ilegala i karabudž, od vode pa do struje i prilaza, s tim da im niko ništa ne može. Što kažu "nadležni ne reaguju", pošto bi tako morali da sruše i ilegalni čardak izvesnog Tomislava Nikolića a i još nekoliko njegovih zaslužnih drugara.
Kazezoze Kazezoze 10:28 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

nsarski
Kazezoze
Imam jednog drugara Srbina što je živeo dosta godina na Novom Zelandu. Nikako se ne voli sa Maorima. Samo kažem.


Dobro, to je ekstreman primer Srbina, sam kažeš da je tvoj drugar - dakle rasista.


???
Ovo zaista nisam razumeo. Zato što mi je drugar on je rasista?

Čovek je otišao na NZ još 1991. i dan danas tamo živi. Bio svedok u Hagu, na primer. Lekar. Ali, imao loša iskustva sa Maorima.


Nisam mislio na tvog drugara, ti nisi rasista pa verovatno nije ni on. Citirao sam komentar bene_geserita, a njegovi stavovi su rasistički, pa verujem da mu je i društvo na istoj talasnoj...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:30 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

a koji su uključivali i Maksine klince,

Kako ti bre Srki nije ogavno ovako nešto da napišeš?
Svedeš na lično, još u to umešaš neku konkretnu decu, pa kao ganuće nekoga, nešto kao postižeš.
To nije rasprava, to je jadno.

A da, sećam se te priče.
Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.

Ostalo, jačina vojske, Prokletije, granica, sve je približno onom što si napisao ali to nije tamanjenje, to je ratovanje, a rat je legitimno sredstvo.
Naravno rat koji poštuje pravila ratovanja.

Tamanjenje je ono što su radili Hrvati i Nemci, čišćenje svega, malih, matorih, žena, dece, soposbnih, nesposobnih....e to Srbi nisu radili i za to se ama baš nikad nisam zalagao.

Primeri koje sam navodio, a koji pokazuju koliko su bile opasne "silne" vojske, ona koju je Sloba za otprilike do podne proterao preko Prokletija, ili ona koja u najveću istorijsku pobedu beleži kad su proterali babe i dede iz Like, i kad su okačili krpu na prazan Knin, pričaju o njihovoj snazi, i o šansama da ono ikad ikoga poraze, a ne o mojoj nameri da se bilo ko potamani.

Te vojske je moguće pobediti, jer su to zapravo bulumente koje su se krile iza leđa jačih, i da je bilo pameti moglo se sprečiti da ti jači budu na njihovoj strani, pa onda, ako bi se i tad usudili da izađu na megdan Srbima, taj bašibozluk rasterati ko mačke s ebališta.
angie01 angie01 10:33 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

bene_geserit
angie01
(sećam se priče oko Mlekca ali se nisam sećao tvog stava dok nije Bene podsetio).

ja nisam bila na strani onih koji su imali oprecan stav da se Mlekcu pomogne, ili neku sumnju- dapace,

Gedžo na to sam potsetio ne zbog Endži, koja jeste bila za to da se Mlekcu pomogne, već kao ilustarciju toga da ljudi koji su na levoj strani političkog spektra i za sebe tvrde da su humanisti padnu na prvom malom testu (najaktivnije su bile Beba i Višnja a sećam se i neke druge blogerke).


ma bene, ovo tvoje benavjenje oko potezanja slucaja pre mnogo godina, a sa idejom da se pokaze, kako su neki politicki suprotno orijentisani kakani, a na temu dobrovoljnog angazovanja je sama po sebi dzibersko,...a gedza je samo sledio taj u osnovi nepristojni i funjarski putakaz.

jer prvo- ako je nesto dobrovoljno, znaci svako moze kako misli da treba,

drugo- uredno je dozvoljeno razlicito misljenje i pristup,

trece- mozda su neki imali losa iskustva ili znali neke konkretnije detalje,

cetvrto- lepljenje politicke orijentacije za dobrovoljnu stvar ovako olako i sa ciljem dikreditacije, sem sto je smrdljivo, pokazuje da se ljudi tretiraju kao grupe, a ne pojedinci sa svojim integritetom, i jos sa sumnjivom tacnoscu, i prema izlistanim nikovima, a i generalno- jer po ovom tvom i gedzinom merilu, i tada a i u svim ostalim slicnim akcijama, uvek je bilo vise ucesnika iz tabora koji pokusavate da opljunete,...ne secam se da l si ti tada ucestvovao, ili u nekoj drugoj slicnoj situaciji,...al se gedze bas ne secam nikako,...sto nije prozivka sa moje strane, jer imate pravo kako god- nego samo u kontekstu vaseg upiranja prstom.
maksa83 maksa83 10:42 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju

Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.


Ovo je masna laž, i bar pet puta sam tražio da to citiraš, i pet puta si se napravio blesav, što tebe nimalo ne ometa da opet lažeš, što je fascinantno (ali ne skroz neočekivano).

Dvaputatreći put Bog pomaže, pa da probamo - gde i kad sam napisao išta slično?

Tako sam i mislio.


hoochie coochie man hoochie coochie man 10:49 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ovo je masna laže, i bar pet puta sam tražio da to citiraš, i pet puta si se napravio blesav, što tebe nimalo ne ometa da opet lažeš, što je fascinantno (ali ne skroz neočekivano).

Vidi Makso, i meni je krivo što se to pitanje ovde zloupotrebljava, ali za to se obrati Srkiju, on je pomenuo tvoju decu.
Ja to nikada ne bih uradio.

A što se tiče citiranja, i ti i ja, i svi ostali, znamo da ćeš ti to mnogo lakše da nađeš, ja i ako bih ikad uspeo potrošio bih silno vreme na traženje.
Zbog toga, ako ti nije problem, nađi taj svoj inicijalni komentar, pa da to još jednom raspravimo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:57 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju

Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.


Nema sanse da je maxa ovo mogao da izjavi.. ali ni priblizno.



hoochie coochie man hoochie coochie man 11:03 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom



Nema sanse da je maxa ovo mogao da izjavi.. ali ni priblizno.

Osetljivo je pitanje, i zato, ako već hoćeš da se umešaš, nemoj izbacivati važne detalje i citirati samo neke delove, jer se tako menja smisao.
Dakle radi se o ratu i služenju vojske.

angie01 angie01 11:03 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

meni je hit, to sto huci upucuje maxu da mu nadje citat onoga sto maxa tvrdi da nije ni rekao, kako bi mu ( huci) dokazo da ipak jeste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
meni je hit, to sto huci upucuje maxu da mu nadje citat onoga sto maxa tvrdi da nije ni rekao, kako bi mu ( huci) dokazo da ipak jeste.

E ti si baš ta koja sve ovo može da razume.
Al ok, pomažeš Maksi, treba mu to, tvoja pomoć mu je baš neophodna.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:17 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man


Nema sanse da je maxa ovo mogao da izjavi.. ali ni priblizno.

Osetljivo je pitanje, i zato, ako već hoćeš da se umešaš, nemoj izbacivati važne detalje i citirati samo neke delove, jer se tako menja smisao.
Dakle radi se o ratu i služenju vojske.



Ok. rasprava o ratu i sluzenju vojske, cemu onda ove slobodne interpretacije koje menjaju smisao - Oni koji imaju bezvredne pišulje.

PS. Ovo nikada nisam cula na blogu da je neko izjavio (bezvredne pisulje) a kamoli maxin sklop.
maksa83 maksa83 11:24 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A što se tiče citiranja, i ti i ja, i svi ostali, znamo da ćeš ti to mnogo lakše da nađeš, ja i ako bih ikad uspeo potrošio bih silno vreme na traženje.
Zbog toga, ako ti nije problem, nađi taj svoj inicijalni komentar, pa da to još jednom raspravimo.

Ovo je malo smešno. Ti napišeš da sam ja nešto napisao, i sad ja treba da nađem i pokažem da to nešto negde ne piše.

Sfaćaš li koliko je ta ideja insejn in d brejn?


hoochie coochie man hoochie coochie man 11:27 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


PS. Ovo nikada nisam cula na blogu da je neko izjavio (bezvredne pisulje) a kamoli maxin sklop.

Naravno da nije ta terminologija upotrebljena, ali smisao da roditelji muške dece treba da se o nekim stvarima u državi, politici, pitaju više, to jeste bilo.
angie01 angie01 11:27 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Al ok, pomažeš Maksi, treba mu to, tvoja pomoć mu je baš neophodna.


ne ne mislim- niti je ovo pomoc,...samo me je dojmilo:)
angie01 angie01 11:32 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Naravno da nije ta terminologija upotrebljena, ali smisao da roditelji muške dece treba da se o nekim stvarima u državi, politici, pitaju više, to jeste bilo.


znajuci maxu po onome sto ovde pise- tesko da mogu da poverujem u ovo sto kazes,...isto si tako meni jednom spocitavao da mislim da sam u prednosti jer imam musku decu u odnosu na one koje imaju zensku- a pojma nemam na osnovu cega si mogao tako nesto da zakljucis,...jer ja licno, bas obozavam zensku decu i neostvarena zelja mi je da imam cerku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:34 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


Ovo je malo smešno. Ti napišeš da sam ja nešto napisao, i sad ja treba da nađem i pokažem da to nešto negde ne piše.

Nije smešno Makso.
Pristojno sam te zamolio da ti nađeš taj svoj komentar i tako sve razjasnimo.
Što ti a ne ja i to sam rekao, ja teško mogu da da nađem.
To za slučaj da nam je obojici iskreno stalo da to opet raspravimo.
Meni jeste.

A ako je svrha ovoga nadmudrivanje, pridobijanje na svoju stranu, može i tako, svako ostane na svome, i teraj do besvesti.

Ili da probam ovako:

Da li si ikad napisao da roditelji muške dece treba da odlučuju o nečemu o čemu roditelji ženske ne treba da se pitaju, ili da makar njihovo mišljenje ima manji značaj?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:40 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Naravno da nije ta terminologija upotrebljena,


Pa zasto si je upotrebio onda?
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:43 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

apacherosepeacock
Naravno da nije ta terminologija upotrebljena,


Pa zasto si je upotrebio onda?

Tako mi došlo.
Jel ok?
gedza.73 gedza.73 11:46 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

bene_geserit
Gedžo na to sam potsetio ne zbog Endži, koja jeste bila za to da se Mlekcu pomogne, već kao ilustarciju toga da ljudi koji su na levoj strani političkog spektra i za sebe tvrde da su humanisti padnu na prvom malom testu (najaktivnije su bile Beba i Višnja a sećam se i neke druge blogerke).

Nisam znao celu priču. A za 'padanje' se slažem. Malo, malo pa ispod Mira provire rasisti. od dođoša koji nisu kao mi preko Srba koji neće da budu regionci.
jebo ih region pored Evrope.

angie01
kao sto nisam napisala nista od ovoga sto kazes, pokusavajuci da deo price iz teksta, koja ima svoju, vec visa puta objasnjenu ulogu, izvrnuto pripises meni,

iskreno da ti kažem malo sam i ja promenio mišljenje o tebi.

svrha teksta da se pokaže kako su dva naroda ista koristeći debilski stereotip o trećem narodu?

Mogao je da 'metaforički' napiše uvod o porodicama sa autizmom umesto ciganske pa da nastavi u sličnom tonu kako bi došao do 'poente' kako su svi isti osim onih koji su različiti.

ni o Romima ovde nisam rekla nista

Pa to i kažem. ćutanje je znak slaganja sa rasističkim opisom romske porodice.

a znate po milion puta da citirate kad su došli po ovoga, ja ćut'o, kad su došli po onoga, ćut'o a mene nema jadnog ko da brani.

dvoličnost, hipokrizija i licemerstvo samo zbog slepe poslušnosti i robovanju ovoj ili onoj političko ideološkoj grupaciji.

muka mi je od foliranata.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:47 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
apacherosepeacock
Naravno da nije ta terminologija upotrebljena,


Pa zasto si je upotrebio onda?

Tako mi došlo.
Jel ok?


Pa valjda znas i sam da nije ok.
maksa83 maksa83 11:50 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Nije smešno Makso.
Pristojno sam te zamolio da ti nađeš taj svoj komentar i tako sve razjasnimo.

Koji?

Ovaj:

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:53 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


Pa valjda znas i sam da nije ok.

Jeste ok.
Jeste jer uopšte nije teško razdvojiti smisao od upotrebljene terminologije.
Smisao je u različitom stepenu prava jednih i drugih.

A kad neko, poput tebe sad, pokušava akcenat da stavi na terminologiju, a da suštinu ostavi po strani, to zaslužuje baš onakav odgovor kakav sam ti dao
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:54 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Koji?

Ovaj

Da, baš taj.
Atomski mrav Atomski mrav 12:22 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Nije smešno Makso.

Nije nimalo. Optužio si Maksu da je napisao nešto pa si ga "pristojno zamolio" da sam nađe to što je pisao, jer tebe mrzi. Ili se potrudi da staneš iza svojih reči ili ćuti.
angie01 angie01 12:27 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Da, baš taj.

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.


cekaj, je l ja to ne razumem, ili je ovo opet hucijeva interpretacija onoga sto je maxa navodno rekao,...ili sta?

a je l ono tebi u stvari, to sto sam napomenula da si mene optuzivao,...stvarno se ne secam kojim povodom, ni da li je bilo u ovoj situaciji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:35 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Optužio si Maksu

Evo ga još jedan:)
Makso, upisuješ li ti ove recke, nemoj da ti se ljudi uvlače džabe?

Mrave, ti očito ne znaš o čemu se radi, Maksa, iako to neće da prizna, zna o čemu pričam.
Uostalom, što to Srki pominje njegove klince?
To što Maksa izbegava da bilo kako to prokomentarisao osim, laž, nije tako bilo, a neće makar da kaže kako jeste bilo, to je dovoljno da se shvati da tu ima nečeg, a čega.....
Ja kažem ovako, Maksa čuti....
maksa83 maksa83 12:38 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Jeste jer uopšte nije teško razdvojiti smisao od upotrebljene terminologije.
Smisao je u različitom stepenu prava jednih i drugih.

Vidi, napisao si:

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.


Što je gomila budalaština i maaasnih laži, pošto nigde nisam napisao ništa slično. Još tada sam preko nekoliko puta tražio da to citiraš, ali to je izostalo i ostalo bi na tome da nisi ponovio ceo marifetluk + još nakitio (što je prilično suludo, imajuć u vidu da se sve da proveriti).

Ako hoćeš pošteno da se izvučeš onda treba da kažeš: "iz onoga što se dešava u raspravi moja interpretacija je da na-na-na-na-na-na i da maksa misli da na-na-na-na-na..." na šta bih ti ja rekao "ne, nisi u pravu" i to bi bio kraj, ne bi sad došao u opasnost da ti čarlivoje skače po glavi i traži da se izviniš zato što izmišljaš i klevećeš (šalim se, naravno, znamo da neće).

Dakle ne napiše se:

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.



Nadam se da će ovo pomoći da ubuduće izbegneš ovakve situacije.

maksa83 maksa83 12:40 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

To što Maksa izbegava da bilo kako to prokomentarisao osim, laž, nije tako bilo, a neće makar da kaže kako jeste bilo, to je dovoljno da se shvati da tu ima nečeg, a čega.....
Ja kažem ovako, Maksa čuti....

Hilerijs.

Ono što mene u svemu ovome (stvarno) ostavlja u zabezeku je otkud ti ideja da će ovako nešto da prođe. To je zapravo naluđi momenat.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:48 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A ovo, na koga ovo liči?


Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoloč...
maksa83 maksa83 12:49 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoloč...

..nu usranu kukavičku.

Iza toga stojim sada, kao i tada.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:50 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Iza toga stojim sada, kao i tada.

Jel to bilo teško?
maksa83 maksa83 12:51 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
Iza toga stojim sada, kao i tada.

Jel to bilo teško?

Uopše ne vidim problem da potvrdim nešto što jesam napisao, i stanem iza toga.

Hoćeš ti sad da priznaš da masno lažeš i izmišljaš?

Da pomognem:

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju, da se oni ne pitaju po određenim političkim stvarima kakve su ulazak države u rat ili služenje vojske.
To pravo treba, po njemu i tebi, da pripadne samo onim zaslužnijim koji su uspeli da naprave sinčine.
Oni koji imaju bezvredne pišulje ne mogu da se pitaju o važnim stvarima.
Oni koji nemaju dece valjda ne treba da se pitaju ni o čemu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:00 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju,

Da, u pravu si, greška.
Ne samo da im treba ograničiti prava, nego im i
jebati mater
ako se drznu da imaju mišljenje.
angie01 angie01 13:12 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

]Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.


heh, u ovom istom kontekstu, mogu da dodam, kako su u mojoj firmi, razne podguzne muve sps provinijencije na sva zvona zagovarale i sprovele one cvetanine spiskove o regrutaciji, koji su se potpisivali pod nadzorom i kojekakvim pretnjama, a sami su svoju decu poslali preko grane,...to bi bilo to razmisljanje, i vitlanje oruzjem, koje bi trebalo da nose tudja deca.

...ja sam tada imala jednog sina i to toliko malog, da nije bio ugrozen pomenutim mracnim akcijama i mogla sam ladno, ne praveci sebi problem da potpisem te spiskove smrti, ali nisam, jer sam izricito bila protiv tog celog sranja a narocito da oni koji veze nemaju sa njim, treba da ga odrade svojim zivotima,...i bila sam pozvana na raport, na kome sam rekla, rizikujuci radno mesto i jos kojesta, da ja svoje dete, da je dovoljno odraslo ne bih pustila da ide u taj rat, uradila bih sve da se to ne desi, pa s toga nemam nikakvo pravo da drugacije odlucujem za tudju decu,...i samo sam izasla,...tadasnja direktorka, julovka, koja nije imala dece, a i nije me bas mirisala i na razne nacine mi to pokazivala,...ovoga puta mi nije uradila nista.
angie01 angie01 13:31 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Evo ga još jedan:)
Makso, upisuješ li ti ove recke, nemoj da ti se ljudi uvlače džabe?


ceTkaj, kada se- a to se desava vrlo retko- pojavi jos neko ko podrzva/razjasnjava/ili brani neciji stav od tvojih neistomisljenika i to razumnim komentarom, onda su to recke, uvlacenje, "je l mislis da mu je potrebna tvoja pomoc" i slicno,...a kada se vi uobicajeno kao roj obrusite na nekog ko se usudio da kaze nesto sto vam se ne dopada, ili samo zato sto nije deo vase price, i to zajedljivim podhebavanjem, ruznim etiketama i jos ruznijim interpretacijama i ironisanjem, sto se desava cesto,...onda je to sta?...i jos se posle dodatno lupaju nepostene cvrge, kada se takva sramotna radnja napomene,...ajde, sta kmecis da te neko proganja i slicne tlapnje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:14 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

os neko ko podrzva/razjasnjava/ili brani neciji stav

Koji bre stav?
Ovde niko, ni Apač, ni mrav a ni ti pojma niste imali o kom stavu se radilo nego ste branili lik.

Ako sad, kad imamo stav o kome razgovaramo (hvala prijateljima) kažete, da, treba jebati mater svakom roditelju ženske dece i onima bez dece, koji zastupaju određene političke stavove, da su ti stavovi rezervisani za roditelje sinova, onda je to odbrana stava.

Pa, slažeš li se sa stavom o jebanju majke roditeljima popišulja?

Ajd budi dosledna.
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Mrave, ti očito ne znaš o čemu se radi, Maksa, iako to neće da prizna, zna o čemu pričam.
Uostalom, što to Srki pominje njegove klince?
To što Maksa izbegava da bilo kako to prokomentarisao osim, laž, nije tako bilo, a neće makar da kaže kako jeste bilo, to je dovoljno da se shvati da tu ima nečeg, a čega.....
Ja kažem ovako, Maksa čuti....


Kao prvo, dobro znam o čemu se radi, da nije tako ne bih se ni javljao. A ovo što si objasnio, svaka čast.

Atomski mrav Atomski mrav 14:19 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ovde niko, ni Apač, ni mrav a ni ti pojma niste imali o kom stavu se radilo nego ste branili lik.


Znaš, za nekoga ko toliko dosledno mrzi komunizam i komunjare, diskurs ti je prilično komunjarski.
freehand freehand 14:20 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
Ono kad je Maksa predlagao da se roditeljima ženske dece ograniče prava u odlučivanju,

Da, u pravu si, greška.
Ne samo da im treba ograničiti prava, nego im i
jebati mater
ako se drznu da imaju mišljenje.

Laž, izvrtanje, učitavanje, dosoljavanje, manipulacija i sve spokojno i hladnokrvno.
Ovo baš dobro dođe da se podsetim zašto je zdravo za duh i telo izbegavati komunikaciju sa stvorovima na internetu.
Atomski mrav Atomski mrav 14:22 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

(hvala prijateljima)

Ipak nisi uspeo sam da nađeš Maksin komentar? C c c c...

Ako sad, kad imamo stav o kome razgovaramo (hvala prijateljima) kažete, da, treba jebati mater svakom roditelju ženske dece i onima bez dece, koji zastupaju određene političke stavove, da su ti stavovi rezervisani za roditelje sinova, onda je to odbrana stava.


Ako su ti stavovi da tuđa deca treba opet da idu u besmislene ratove, gube živote ili ostaju invalidi, što telesni što duševni, onda se slažem sa Maksom.
jooscout jooscout 14:31 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

Koji bre stav?


Ako mogu da probam, uz uveravanja da se ne radi o odbrani prijatelja (iako to jeste) a ti veruj ili ne veruj, stav je bio ovakav: oni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove, ne rizikuju potencijalnim ulaženjem u rat isto, jer devojčice u Srbiji danas nemaju obavezu služenja vojnog roka. Ljudi koji manje rizikuju imaju stavove o ratu koji imaju manju moralnu težinu. Sve je to u srpskom jeziku lepo objašnjeno izrekom o tudjem i gloginjama

E sad, ko hoće da gnječi dalje analogiju može, na primer, neke žene u vojsku idu dobrovoljno, ne stradaju u ratovima samo vojnici, da li da ukinemo zalaganje za oporezivanje siromasima itd itd, ali, činjenica jeste da roditelji muške dece u Srbiji 2019. godine stotinama puta više rizikuju gubitak deteta u uslovima rata.

Nešto kao što se na dve strane od odvratnog Dežulovića brane Romi, jer je svoj tekst počeo ilustracijom šta desničari pričaju o jednoj etničkoj grupi, a ovde se uporno piše da je to njegovo mišljenje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:32 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

Pa valjda znas i sam da nije ok.

Jeste ok.
Jeste jer uopšte nije teško razdvojiti smisao od upotrebljene terminologije.
Smisao je u različitom stepenu prava jednih i drugih.

A kad neko, poput tebe sad, pokušava akcenat da stavi na terminologiju, a da suštinu ostavi po strani, to zaslužuje baš onakav odgovor kakav sam ti dao


Nije. Nema sta citalac da razdvaja, stavlja akcenat i odvaja sustinu i terminologiju - reci si sam izabrao, one koje niko izgovorio nije, ocigledno namerno da napravis sto negativniji efekat na citaoce a na ustrb svog sagovornika.

A mogao si samo da ostanes u fokusu onoga za sta ga prozivas pa i da potkrepis citatima ili sto preciznijem parafraziranju diskusije na koju vec aludiras.

PS. Ovo oko uvlacenja nisi se setio kad sam branila Carlija, tj. tadasnjeg emsijax2



freehand freehand 14:37 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ako mogu da probam, uz uveravanja da se ne radi o odbrani prijatelja (iako to jeste) a ti veruj ili ne veruj, stav je bio ovakav: oni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove, ne rizikuju potencijalnim ulaženjem u rat isto, jer devojčice u Srbiji danas nemaju obavezu služenja vojnog roka. Ljudi koji manje rizikuju imaju stavove o ratu koji imaju manju moralnu težinu. Sve je to u srpskom jeziku lepo objašnjeno izrekom o tudjem i gloginjama

Na stranu što je u pitanju očigledan afekat.
Al jebiga, ne bi blog bio kompletan da domaćini i Misirci nisu na kraju zaključili da je Dežulović rasista a Maksa ženomrzac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:40 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

ni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove,

Imaju različite motive za određene političke stavove. Ok.

Ali, da li država treba da uvede obavezan vojni rok, i da li u nekom trenutku treba da stupi u rat, to jesu politička pitanja i stavovi po tim pitanjima su politički stavovi.

Smeju li roditelji ženske dece zauzeti stav da državi treba obavezni vojni rok, ili da u nekom trenutku država treba da stupi u rat, ili im treba jebati majku ako takve stavove zauzmu?
jooscout jooscout 14:50 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
ni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove,

Imaju različite motive za određene političke stavove. Ok.

Ali, da li država treba da uvede obavezan vojni rok, i da li u nekom trenutku treba da stupi u rat, to jesu politička pitanja i stavovi po tim pitanjima su politički stavovi.

Smeju li roditelji ženske dece zauzeti stav da državi treba obavezni vojni rok, ili da u nekom trenutku država treba da stupi u rat, ili im treba jebati majku ako takve stavove zauzmu?


PA rekoh, možemo sad da gnječimo dalje, ali prvo da raskrstimo da maksa nije mislio da su ženska deca manje vredna, po sebi.
Za ovo drugo, naravno da svi imaju pravo na mišljenje o svemu, štaviše, neštedimice ga koriste, ali ja lično (a to ne mora nikog da obavezuje) ipak malo više cenim zalaganje za stvari koje su opasne ako i sam imaš ulog u tome. Što se tiče kopulacije sa materom, to ja lično tako razgovaram sa bliskima, nije mi nepoznato u žaru borbe, nu to je vaša stvar. Evo, ja sam pre neku nedelju isto to i gore htela da napišem osobi koja se žalila što u nekom fudbalskom klubu treniraju deca sa Daunovim sindromom te tako remete kvalitet treninga njenom ultratalentovanom detetu. Ali, u toj trci ja imam konja, jer moje dete ima autizam pa je sigurno da ću više da se emotivno investiram u ono sa čime mogu i da se lakše identifikujem. A i ta osoba ima pravo na mišljenje, ali nek se onda spremi na jebanje majke. NE znam kako drugačije dobjasnim. :)



hoochie coochie man hoochie coochie man 14:53 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

freehand


Na stranu što je u pitanju očigledan afekat.

maksa83


Iza toga stojim sada, kao i tada.

:)
gedza.73 gedza.73 14:57 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

jooscout
jer je svoj tekst počeo ilustracijom šta desničari pričaju o jednoj etničkoj grupi

Pricao mi jednom moj prijatelj Zeljko Maganjic
Dežulović

jooscout
a ovde se uporno piše da je to njegovo mišljenje.

Sjetio sam se te zgodne etnografske fusnote
Dežulović


Čudi me da AV ima tek 50 posto. prosto je neverovatno da sa ovoliko funkcionalno nepismenih uz slepu ideološku opčinjenost nema i celih devedeset.

Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje
Dežulović

u ovom trenutku Dežulović kaže svom prijatelju desničaru ajde ne lupaj hrvatski nacionalisto a ne opiše zgodnu etnografsku fusnotu bez ikakve ograde.

nije priča o odbrani već da samozaljubljeni ljudi koji u ogledalu tvrde da su nadnacionalno kul se oduševe tabloidnim tekstom koji im je skrojio po meri njihov J. Vučićević.

alselone alselone 15:02 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

oni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove, ne rizikuju potencijalnim ulaženjem u rat isto, jer devojčice u Srbiji danas nemaju obavezu služenja vojnog roka.


Nemojte ovako deliti, to nije fer. Ako krenemo u ovom pravcu onda možemo doći i do toga ko može pobeći u šumu sa puškom (kao komunisti je l' tako) a ko može ostati u gradu silovan (kao četnici).
gedza.73 gedza.73 15:02 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

freehand
ne bi blog bio kompletan da domaćini i Misirci nisu na kraju zaključili da je Dežulović rasista

Fri na rastanku moram da ti kažem kako si obična slina koja ako već neće direktno da komunicira onda ne mora da ide po ćoškovima i mumla sebi u bradu ogovarajući druge.

Tebe je najbolje Krkar procenio.
jooscout jooscout 15:05 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

gedza.73


Čudi me da AV ima tek 50 posto. prosto je neverovatno da sa ovoliko funkcionalno nepismenih uz slepu ideološku opčinjenost nema i celih devedeset.





Ako si hteo da kažeš da sam funkcionalno nepismena te da otud Vučić ima veliku podršku, moram da ti sa žaljenjem saopštim dve činjenice:
1. Ne glasam u Srbiji
2. imaš pravo na svoje mišljenje ali ja ga ne vrednujem visoko, stoga, primila k znanju, hvala ali šta sa tim sad?

A da hoće da mi prokliza mozak ponekad, i sve češće, to je baš istina. Posebno u domenu pismenosti jer predugo 24/7 živim na stranom jeziku.

Nego, taman si mi dao šlagvort da pitam nešto što sve vreme hoću jer me rasprava o genetikama populacije i biološkoj osnovi nacije bukvalno boli pa da ne ulazim u to: dakle, ko zna da mi kaže kako na srpskom zovemo one Maore iz Španije (Moors) i one sa Novog Zelanda (Maori)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

ali prvo da raskrstimo da maksa nije mislio da su ženska deca manje vredna,

Ne znam, pitaćemo njega, a ono što znamo je ovo što je napisao, a to je da roditelji muške i roditelji ženske dece nisu jednako vredni, i da jedni mogu zastupati određene stavove a druge treba oterati u materinu ako se usude da i oni o tome imaju stav
To nije gnječenje, to tako piše.
Gnječenje je ovo što ti radiš, gnječenje, tumačenje, izvijanje.

jooscout jooscout 15:08 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

Gnječenje je ovo što ti radiš, gnječenje, tumačenje, izvijanje.



OK, probala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:09 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Nemojte ovako deliti, to nije fer.

Ma kako nije, jeste bre.
Šta se može porediti sa sinčinom?
Ne može valjda neka suknja tamo da bude isto što i MUŠKO bre!
Bili Piton Bili Piton 15:11 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

jooscout
osobi koja se žalila što u nekom fudbalskom klubu treniraju deca sa Daunovim sindromom te tako remete kvalitet treninga njenom ultratalentovanom detetu



Provukla je ona tu još koju užasavajuću tezu, nije se zadržala samo na toj deci. A još razgoropadjujuće od toga je što evo i ovde ima sveta koji bi mrtav ladan rekao "pa jeste, žena je skroz u pravu". To je taj arogantan, bestidan, sebičan, nemoralan, perfidan, zapravo duboko uvredljiv i sraman pogled na svet koji polako počinje da dominira, normalizovan i ohrabren u prvom redu baljezgarijama narandžastog skota i njegovih obožavalaca.
freehand freehand 15:11 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

one Maore iz Španije

Mavri.
freehand freehand 15:12 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

gedza.73
freehand
ne bi blog bio kompletan da domaćini i Misirci nisu na kraju zaključili da je Dežulović rasista

Fri na rastanku moram da ti kažem kako si obična slina koja ako već neće direktno da komunicira onda ne mora da ide po ćoškovima i mumla sebi u bradu ogovarajući druge.

Tebe je najbolje Krkar procenio.

Ovo zvuči kao ozbiljna pohvala. Zahvaljujem.

Edit: izvini, zaboravih da pitam - gde si se prepoznao? Među domaćinima ili među Misircima?
Bili Piton Bili Piton 15:13 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

jooscout
ko zna da mi kaže kako na srpskom zovemo one Maore iz Španije (Moors)


Ja mislim mavri ali ne hvataj me za reč.

edit - eno gore.
gedza.73 gedza.73 15:14 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A da hoće da mi prokliza mozak ponekad, i sve češće, to je baš istina. Posebno u domenu pismenosti jer predugo 24/7 živim na stranom jeziku.

- Znate meni treba ono, ne znam kako se to na našem zove, ja sam znate u Švajcarskoj, ono što meša beton.

a Vlasinci na pod od smeha.


Tako da ako ti je 'predugo' van zemlje period od 45 godina (mada sam i ja načukao solidnu km još s početka devedesetih) možda mogu i da te shvatim iako nikad nisam čuo od jednog mog poliglote stranu reč u maternjem jeziku mada perfektno govori taj drugi, kako kažeš, strani jezik.

ovo nije polemika ovo je postao leksikon za osnovce gde se jedna grupa devojčica koje se druže svađa sa drugom grupom dal' je lepši Džejson Donovan ili ... imao onaj drugi zalizani ne sećam mu se imena.

ali ja ga ne vrednujem visoko

što kažu babe uopšte me ne tangira. Napisao sam samo da tvoja interpretacija teksta nema veze sa onim što u tekstu piše. al' ko što kažeš verovatno je zbog poznanja stranih jezika.
jooscout jooscout 15:16 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
normalizovan


Da, ovo baš obespokojava. Verujem da su uzroci u ekonomiji no na tu temu se ne usudjujem da diskutujem, jer slabo znam. I slažem se da je ohrabrivano, da nije slučajno, a internet je samo dodao steroide na sve polarizacije moguće. Znaš i sam koliko prezirem ostrvsku fiksaciju na manire a bez suštine, ali polako dolazim do toga da malo manners neće da škodi kad se već nema autoregulacija.
floki floki 15:16 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
oni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove, ne rizikuju potencijalnim ulaženjem u rat isto, jer devojčice u Srbiji danas nemaju obavezu služenja vojnog roka.


Nemojte ovako deliti, to nije fer. Ako krenemo u ovom pravcu onda možemo doći i do toga ko može pobeći u šumu sa puškom (kao komunisti je l' tako) a ko može ostati u gradu silovan (kao četnici).


или, ко хоће да србија "униђе" у нату а није вољан да храни сина за авганистан или сличну атрактивну туристичку дестинацију, куш
jooscout jooscout 15:17 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

freehand
one Maore iz Španije

Mavri.



Hvala. :)
jooscout jooscout 15:20 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

gedza.73



Tako da ako ti je 'predugo' van zemlje period od 45 godina (mada sam i ja načukao solidnu km još s početka devedesetih) možda mogu i da te shvatim iako nikad nisam čuo od jednog mog poliglote stranu reč u maternjem jeziku mada perfektno govori taj drugi, kako kažeš, strani jezik.



ali ja ga ne vrednujem visoko

što kažu babe uopšte me ne tangira. Napisao sam samo da tvoja interpretacija teksta nema veze sa onim što u tekstu piše. al' ko što kažeš verovatno je zbog poznanja stranih jezika.


Pa sad, neki su talentovaniji za jezike od drugih, ja eto, nisam. Inače, rado se setim kako je ovde predator pre nekoliko godina napisao o svojoj tetki koja kaže "kod nas u Štutgartu" pa tako i sebe opisujem. A problem je nastao jer sam jedini član porodice koji zna srpski, lekari su nas rano savetovali da u kući govorimo samo jedan, pa eto, nije isto raditi na stranom jeziku i pričati non-stop, i danju i noću. A možda sam i samo funkcionalno nepismena, ko zna. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:20 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
ni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove,

Imaju različite motive za određene političke stavove. Ok.

Ali, da li država treba da uvede obavezan vojni rok, i da li u nekom trenutku treba da stupi u rat, to jesu politička pitanja i stavovi po tim pitanjima su politički stavovi.

Smeju li roditelji ženske dece zauzeti stav da državi treba obavezni vojni rok, ili da u nekom trenutku država treba da stupi u rat, ili im treba jebati majku ako takve stavove zauzmu?


Auh, huči, izgleda da si se uvaljao u sopstveno sranje, u ovom jadnom pokušaju da iskoristiš semtimentalnost prema nečijoj deci, da bi mene ukaljao, što je jadnost posebnog nivoa. Ali, nije fer da te sad i ja dodatno cipelarim. Priznajem da nisam očekivao da će pominjanje tog događaja sa drugom Maksom, gde je smisao pominjanja bilo nešto drugo a ne deca i muškoženski odnosi, a čije sam detalje i ja zaboravio, da izazove ovoliku kontroverzu. Da jesam, verovatno bih zaobišao, bilo je dovoljno drugih kvalitetnih primera, i ne bih rizikovao da te dovedem u nezgodnu situaciju da moraš da lažeš.
angie01 angie01 15:27 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Koji bre stav?
Ovde niko, ni Apač, ni mrav a ni ti pojma niste imali o kom stavu se radilo nego ste branili lik.


branili smo postenje- jer po onome sto maxa ovde iznosi kao svoje stavove, tesko da je rekao to sto si mu spocitao i bili smo u pravo,

s tim, sto sam ja prepoznala da si i meni isto tako nesto spocitavao, akada si postavio svoj trazeni citat, skoro da mogu da budem sigurna da je to upravo taj slucaj i da se meni obracas, sve zajedno sa maxom.

a za svaki slucaj sam obrazlozila svoj stav,...a on je identican sa onim sto je maxa rako, a znacilo bi- da nije bas moralno/normalno, da na oruzje pozivaju oni, koji posledice takve ideje ne bi imali, nego neki drugi, kojima je pak ta ideja strana i neprihvatljiva.




hoochie coochie man hoochie coochie man 15:39 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

a čije sam detalje i ja zaboravio, da izazove ovoliku kontroverzu. Da jesam, verovatno bih zaobišao

Što?
Pa samo sam postavio Maksin komentar na koji si se ti pozvao.
Što se sada kaješ?

jer po onome sto maxa ovde iznosi kao svoje stavove, tesko da je rekao to sto si mu spocitao i


Da treba jebati milu mamu nekome.
I ti tako misliš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:44 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

znacilo bi- da nije bas moralno/normalno, da na oruzje pozivaju oni, koji posledice takve ideje ne bi imali, nego neki drugi, kojima je pak ta ideja strana i neprihvatljiva.

Znači....ako hoćeš da budeš predsednik države, a on šalje i u rat, može samo ako imaš mušku decu, premijer, ministar vojske, poslanik, oficir....ne može brale ako nemaš sinove.


Jebote u šta ste se vi upetljali samo da biste branili glupost jer ju je izrekao Maksa.
Da je to rekao npe Čarli, pa banovanjem biste tražili vi "protivnici" diskriminacije
freehand freehand 15:47 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic
hoochie coochie man
ni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove,

Imaju različite motive za određene političke stavove. Ok.

Ali, da li država treba da uvede obavezan vojni rok, i da li u nekom trenutku treba da stupi u rat, to jesu politička pitanja i stavovi po tim pitanjima su politički stavovi.

Smeju li roditelji ženske dece zauzeti stav da državi treba obavezni vojni rok, ili da u nekom trenutku država treba da stupi u rat, ili im treba jebati majku ako takve stavove zauzmu?


Auh, huči, izgleda da si se uvaljao u sopstveno sranje, u ovom jadnom pokušaju da iskoristiš semtimentalnost prema nečijoj deci, da bi mene ukaljao, što je jadnost posebnog nivoa. Ali, nije fer da te sad i ja dodatno cipelarim. Priznajem da nisam očekivao da će pominjanje tog događaje sa drugom Maksom, gde je smisao pominjanja bilo nešto drugo a ne deca i muškoženski odnosi, a čije sam detalje i ja zaboravio, da izazove ovoliku kontroverzu. Da jesam, verovatno bih zaobišao, bilo je dovoljno drugih kvalitetnih primera, i ne bih rizikovao da te dovedem u nezgodnu situaciju da moraš da lažeš.

Obrati pažnju: citat koji u prvom činu čuči u klipbordu u trećem mora da opali.
jooscout jooscout 15:49 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

Znači....ako hoćeš da budeš predsednik države, a on šalje i u rat, može samo ako imaš mušku decu, premijer, ministar vojske, poslanik, oficir....ne može brale ako nemaš sinove.


A zašto ti je to čudno? Pa to se i dešavalo i dešava se, jesmo li zamerali Miloševiću što Marko nije sa svojim ispisnicima mobilisan? Ja jesam. Taj princip prozivanja političare za licemerje (kao da se može u politiku bez toga) nije nov i dešava se stalno. Kao kad se Farage zalaže za brexit a uzeo evropsku penziju, ništa to nije sporno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:04 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


A zašto ti je to čudno?

Nije mi samo čudno, nenormalno mi je da kriterijum za bilo šta bude pol deteta, takva vrsta diskriminacije je nenormalna.
jooscout jooscout 16:05 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

A zašto ti je to čudno?

Nije mi samo čudno, nenormalno mi je da kriterijum za bilo šta bude pol deteta, takva vrsta diskriminacije je nenormalna.


Uporno mašiš suštinu, nije pol nego ulog. U ratu, pol je ulog.
freehand freehand 16:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man

A zašto ti je to čudno?

Nije mi samo čudno, nenormalno mi je da kriterijum za bilo šta bude pol deteta, takva vrsta diskriminacije je nenormalna.

Možda zato što nije u pitanju pol deteta niti išta vezano za decu, već etički kredibilitet onoga ko se kocka sa tuđim ulogom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:10 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

nije pol

Čitamo li istu izjavu?
Da ponovim
Ko nema sinove

oca dva muška deteta.

Kažeš nije pol?
alselone alselone 16:11 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

или, ко хоће да србија "униђе" у нату а није вољан да храни сина за авганистан или сличну атрактивну туристичку дестинацију, куш


Izričito protiv unilaska, nije nam dosta naših ratova, još treba i nji'ove da vodimo.
jooscout jooscout 16:12 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

hoochie coochie man
nije pol

Čitamo li istu izjavu?
Da ponovim
Ko nema sinove

oca dva muška deteta.

Kažeš nije pol?



Kažem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:15 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Kažem
Vidim i krstim se.
angie01 angie01 16:20 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Znači....ako hoćeš da budeš predsednik države, a on šalje i u rat, može samo ako imaš mušku decu, premijer, ministar vojske, poslanik, oficir....ne može brale ako nemaš sinove.


pa dala sam ti primer iz zivota iz devedesetih, kada Srbija navodno nije bila u ratu, pa se cvetana dosetila da se u drzavnim firmama, potpisuju spiskovi saglasnosti za regrutaciju, gde su clanovi i nejne i zlobine partije, uredno podvriskujuci huskali i potpisivali, a svoju decu sklanjali u inostranstvo, kao sto ni mali marko nije prismrdeo na frontu koji je njegov matori kreirao,...al su zato tudja deca skupljana po kaficima, fakultetima, dizana iz kreveta u sitne sate i pakovana u kamione koji su ih vozili da ratuju u tudje ime i korist i mnoga se nisu vratila- znaci, prestani da bazicno neposteno ucitavas nesto sto nije izreceno i pri tome ima prilicno jasnu i logicnu konotaciju.


Nije mi samo čudno, nenormalno mi je da kriterijum za bilo šta bude pol deteta, takva vrsta diskriminacije je nenormalna.


pol je tu samo u ulozi razloga za slanje u rat, nikakvog drugog znacenja tu nema,...a ako i dalje insistiras, iako ti je objasnjeno vise puta- onda si ili glup ili bezobrazan.

...sama ideja da se nekom uporno objasnjava sta je hteo da kaze i to izvrnutim ucitavanjem, ugrozava osnovno bazicno postenje i tu onda ni nema razloga za raspravu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:26 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

sama ideja da se nekom uporno objasnjava sta je hteo da kaze i to

Koliko mogu da vidim onaj koji je to rekao je sve objasnio rečenicom da iza svega stoji i sad.
I to pozdravljam.
Ostalo je "objašnjavanje" ostalih šta je pisac hteo da kaže, da izrazi "sin" i "muško dete" ne znače pol i slične budalaštine.

A objašnjenje Mira Marko i ostala, to je baš jako.
Ako se tako Marko ponašao onda je sasvim prirodno da svi roditelji ćerki gube prava na mišljenje, logično.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
или, ко хоће да србија "униђе" у нату а није вољан да храни сина за авганистан или сличну атрактивну туристичку дестинацију, куш


Izričito protiv unilaska, nije nam dosta naših ratova, još treba i nji'ove da vodimo.


Ja ne znam da li sam za ili protiv, sem što sam u filozofskom smislu protiv pripadanja vojnim organizacijama. A jel to kad si u nato-u, onda mobilišu stanovništvo i šalju u Avganistan? Ili kažu, ovom profi sastavu - momci, jel oće neko da zaradi ekstra kintu, da ide da bude redar u Kandaharu... polako, ostav bre, nema mesta za sve!!! I pitanje broj dva: jel može iz natoa da se izađe? Ako može, jel ima neki primer zemlje koja je rekla jebite se i vi i vaši ratovi, mi izlazimo?



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Što?
Pa samo sam postavio Maksin komentar na koji si se ti pozvao.
Što se sada kaješ?


Život me je naučio da ti sad možeš ovako da se migoljiš i puštaš mastilo iz bulje dok svi ne pomremo ovde od dosade ili gladi, ili dok ne zaključaju blog. Ja stvarno nemam šta kvalitativno da dodam onom što je Maksa pojasnio, a drugi nastojali da ti pomognu, da uvidiš svoju grešku i prestaneš da kopaš rupu u kojoj si se našao, pa su i oni odustali. A i ponedeljak je ovde, mora da se radi.
alselone alselone 16:43 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A jel to kad si u nato-u, onda mobilišu stanovništvo i šalju u Avganistan? Ili kažu, ovom profi sastavu - momci, jel oće neko da zaradi ekstra kintu, da ide da bude redar u Kandaharu... polako, ostav bre, nema mesta za sve!!!

Misiš na način kada bacaju cveće na hamere koji idu da ubijaju glupe Arape u Avganistanu zbog 9-11 za koji nisu imali pojma osim da su sa Sadamom pravili oružje za massive ass destruction koje slučajno nije postojalo do njihovih drugara u Saudijskoj Arabiji koji im ulažu u nekretnine i daju procente u Aramku?

Mislim da filozofski ako se već gnušaš Srbovanja koliko se već gnušaš i što poštujem ako se gnušaš istoga na drugoj strani. A rekao bih da ne nego da nalaziš opravdanje - "ide se dobrovoljano ako se plati pa ne onda OK". Tako je i Arkan svoje organizovao. I Vuk. I Šešelj.
gedza.73 gedza.73 16:55 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

jooscout
A možda sam i samo funkcionalno nepismena, ko zna. :)

Možda sam ja počeo, što kaže Als da teram usqrac, a možda sam i nervozan od sinoć.
Drugar, prijatelj, vredan i pošten momak me ubeđivao da je Zemlja u stvari ravna ploča, da to tvrde Švajcarci. Držao sam se neko vreme te sateliti, fotografije, to bi moralo da uključi ogroman broj ljudi u zaveru prikrivanja, SPacex, Feliksa što je skočio sa ivice atmosfere...

- A kako objašnjavaš da voda ne spadne zbog zakrivljenja sa površine Zemlje? A?

Tu sam leg'o na rudu (sam sam lud za neke stvari pa što da mu sreću kvarim) i odgledao ceo snimak sa Lučićem i jednim momkom koji izgleda... mmhpfm... fino dok nije ispričao kako oko ravne Zemljine ploče leže ledeni glečeri kroz koje prolaze tri prolaza ka drugim kontinentima na kojima žive druge rase od kojih Kinezi vuku poreklo.
A ja se uvek pitao gde ide na odmor Marti Misterija.

kao bonus snimak mape iz černobilja (liči malo na Veštica iz Blera produkciju) naše zajedničke ravne Zemlje.


alselone alselone 16:58 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Možda sam ja počeo, što kaže Als da teram usqrac


A znam da voliš, ne bi bio čarapan.

Ali ti je srce na mestu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:01 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Misiš na način kada bacaju cveće na hamere koji idu da ubijaju glupe Arape u Avganistanu zbog 9-11 za koji nisu imali pojma osim da su sa Sadamom pravili oružje za massive ass destruction koje slučajno nije postojalo do njihovih drugara u Saudijskoj Arabiji koji im ulažu u nekretnine i daju procente u Aramku?


MIslim ja i na to, nego mi odgovori na ova tehnička pitanja, ako znaš, da to sve ukalkulišemo, umesto da se oslanjamo samo na filozofiju (na tom polju sam se već odredio, kako je napisano). A drago mi je da vidim ovaj napredak kod tebe u gledanju na ratove uz devedestiih, to mogu samo toplo da pozdravim, iako bi se za tu analogiju moglo reći da je, najblaže, jako nategnuta.
gedza.73 gedza.73 17:03 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
Možda sam ja počeo, što kaže Als da teram usqrac

A znam da voliš, ne bi bio čarapan.
Ali ti je srce na mestu.


znam da goji al' volim.

ma čarapani su još i dobri.
shone shone 17:12 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

ko zna da mi kaže kako na srpskom zovemo one Maore iz Španije (Moors) i one sa Novog Zelanda (Maori)?


https://www.jw.org/sr-latn/publikacije/%C4%8Dasopisi/g201409/Progon-jednog-naroda-iz-%C5%A0panije/

Naziv Morisci na španskom znači „mali Mavri“. Istoričari ne koriste taj naziv u pogrdnom smislu, već da bi ukazali na ljude muslimanskog porekla koji su se obratili na katolicizam i ostali da žive na Pirinejskom poluostrvu nakon što je tamo 1492. ukinuta muslimanska vlast.

gedza.73 gedza.73 17:17 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

iako bi se za tu analogiju moglo reći da je, najblaže, jako nategnuta.





Approximately 15,000 antiques were looted from the National Museum of Iraq during the 2003 U.S.-led invasion.



abrakadabra abrakadabra 17:25 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Evo da se uključim i ja ličnim primerom:
Prošlog leta sam, sticajem raznih okolnosti, otišao u Bg u tamo neku finu laboratoriju na tamo nekom Konjarniku i
uzeli su mi bris iz usta i nakon sedam dana je utvrđeno da pripadam podvarijanti haplogrupe R1b. Ne zna se sasvim pouzdano ali moglo bi se reći da je moj predak pripadao Tračanima. Ja sada pripadam Srbima.U zadnjih godinu dana sam se edukovao o ovoj temi koliko sam god mogao. Nadovezavši to na srpsko-hrvatsko pitanje kojim sam prinuđen celog života da se bavim mogu da za svakoliku javnost bloga B92 izjavim sledeće:
Srbi i Hrvati su ista konjska balega na drumu koju je točak civilizacije presekao na pola. (ova je misao M.Krleže i,biću slobodan da dodam,važi za sve Balkance)
Utoliko se apsolutno slažem sa Dežulovićem i jasno mi je na čega cilja.
Za livanjske cigane ne znam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

. Ja stvarno nemam šta kvalitativno da dodam

Ajd samo ovo, molim te. Sve sam do sad molio i svi se migolje, niko nema mooda da kaže da, a podržavaju.
Ti ćeš, siguran sam, smeti, pa muško si, nisi kao ove žene.
Dakle
Slažeš li se sa stavom da treba jebati mater svakome ko nema sina a ima stav o vojsci, i još ga javno zastupa?
nsarski nsarski 17:30 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
jooscout
ko zna da mi kaže kako na srpskom zovemo one Maore iz Španije (Moors)


Ja mislim mavri ali ne hvataj me za reč.

edit - eno gore.


Najpoznatiji Mavar je Otelo.
Poreklom iz Španije. Detaljnije:
The term "Moors" refers primarily to the Muslim inhabitants of the Maghreb, the Iberian Peninsula, Sicily, and Malta during the Middle Ages. The Moors initially were the indigenous Maghrebine Berbers. The name was later also applied to Arabs.

Maori su Polinežanski narod, za koje Šekspir nije mogao da zna u vreme kda je živeo i pisao.
shone shone 17:31 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


Uporno mašiš suštinu, nije pol nego ulog. U ratu, pol je ulog.


O čemu se ovde radi ?
Šta bi rekla Milunka Savić?

Bullseye! Jel tako beše Taske?




A i jerihonski specijalac je kačio fotke po blogu.


gedza.73 gedza.73 17:34 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

uzeli su mi bris iz usta i nakon sedam dana je utvrđeno da pripadam podvarijanti haplogrupe R1b. Ne zna se sasvim pouzdano ali moglo bi se reći da je moj predak pripadao Tračanima. Ja sada pripadam Srbima

Ja sam bio ubeđen da to nikoga ne zanima osim naučnika.

Ko normalan počinje razgovor
- Dobar dan ja sam Srbin, Hrvat, Albanac čija haplgrupa vodi poreklo od...
(mnogo je lepše da se kaže 'moja krvna grupa je AB i ja sam dobrovoljni davalac krvi')
ili
-Izvinite molim vas da nemate pri ruci urađenu DNA analizu kako bih mogao da nastavim razgovor sa vama ako mi rezultati odgovaraju

Srbi i Hrvati su ista konjska balega na drumu koju je točak civilizacije presekao na pola. (ova je misao M.Krleže i,biću slobodan da dodam,važi za sve Balkance)

Za razliku do Krleže ja sam upoznao Hrvate, Srbe i ostale Balkance koji uopšte nisu balega već su dobri ljudi.

jooscout jooscout 18:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

nsarski


Najpoznatiji Mavar je Otelo.
Poreklom iz Španije. Detaljnije:
The term "Moors" refers primarily to the Muslim inhabitants of the Maghreb, the Iberian Peninsula, Sicily, and Malta during the Middle Ages. The Moors initially were the indigenous Maghrebine Berbers. The name was later also applied to Arabs.

Maori su Polinežanski narod, za koje Šekspir nije mogao da zna u vreme kda je živeo i pisao.


Da, razlikujem ta dva pojma ama već danima ne mogu da se setim srpskog izraza. Zaboravih i Otela, ako sam i znala da je Mavar.
bene_geserit bene_geserit 18:11 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Kazezoze
Nisam mislio na tvog drugara, ti nisi rasista pa verovatno nije ni on. Citirao sam komentar bene_geserita, a njegovi stavovi su rasistički, pa verujem da mu je i društvo na istoj talasnoj...

Hilarius. Guilty by association.
Ali budali kao što si ti nema smisla objašnjavati koliko je idiotski ovo što si rekao, pa odustajem.
jooscout jooscout 18:15 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

gedza.73

Za razliku do Krleže ja sam upoznao Hrvate, Srbe i ostale Balkance koji uopšte nisu balega već su dobri ljudi.


Ima u Dablinu restoran kod "čika Hame" (čika Hama je iz BL), u nekom suterenu, restauracija visoke B kategorije gde na meniju mogu da se nadju: burek, punjene paprike, banjalučki ćevap, šopska salata i tako. Naravno to je stecište svih ...nas? Briga ljude za dnk, trude se, rade, grebu nogama i rukama, pomažu se medjusobno oko poslova, papira, doturanja kafe. Poslednji put kad sam bila nadrealna scena: ogroman flat screen trešti televizija Bijeljina, a pored ruča, ko? Šaban Šaulić.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana