Društvo| Muzika| Nostalgija| Život

SLUČAJ LETNJEG DANA

loader RSS / 05.07.2019. u 13:25

Raskrsnica. Verovatno je oko 35 stepeni Celzijusa. U hladu. A ovde na trotoaru već..! Koračam planirajući svaki korak. Omamljuju vrućina, izduvni gasovi saobraćajnog Perpetuum-mobille-a, asfalt naparfemisan raskuvanom smolom, pa i diskretan udar znoja koji dotiče ispod pazuha nekih prolaznika u sintetičkim košuljama... Gledam da se s nekim ne sudarim, jer svi žure instinktivno bežeći od vreline. Automobili odasvud pritiču, koče, bučno dodaju gas...

 

Sve kao u nekom čudnom, zatvorenom prostoru u koji je sabijeno toliko nespojivih elemenata da će svakog trena cela stvar negde popustiti i stropoštati se. Tako na jednom mestu pređem pešački i zaputim se trotoarom, malo udesno, bliže zidu jedne od zgrada, da uhvatim zasenčeni deo. A onda – ovaj vreo i na momente frustrirajuć ambijent naglo se menja! Pa, skoro kao malo otkrovenje da se desilo? Kroz otvoreni prozor jednog od automobila što neprestano teku ulicom potmulo bubnji. U deliću sekunde moj mozak to registruje kao agresivni šund kakvom su skloni današnji mladi, zašišani vozači. Obično odvrnu do daske. Uvek se naježim, i pomalo rastužim, kad iznova i iznova vidim kako slušaju to, i skoro samo to, "antisaund" koji razara svaki estetski sistem, svaku plemenitost... Međutim, kad mi se u narednom deliću sekunde zvuk malo bolje izdefinisao, shvatim kako se izgleda ne radi o onome na šta sam prvo pomislio, jer bubnjanje nema baš tu, uobičajenu, sirovu divljinu. I, konačno, u narednoj etapi celog tog brzinskog detektovanja shvatam da iz automobila, sad već odlazećeg, izbija „Lady in Black“! Da, Uriah Heep! Ne mogu da verujem. Kao da me neko iznutra umio blagom srećom. Nema omorine, nema utiska ulične zbijenosti, nema težine u nogama ... Bilo je to juče. Taj sjajni osećaj drži me dobrim delom i danas. I, još uvek, rado dopuštam da mi se „Lady in Black“ vrti kroz ne sasvim preciznu, ali sasvim prepoznatljivu i omamljujuću formu.



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 13:29 05.07.2019

Dakle?

Pričaćemo o muzici?
loader loader 13:33 05.07.2019

Re: Dakle?

Može i o tome
shone shone 13:47 05.07.2019

Re: Dakle?

I, konačno, u narednoj etapi celog tog brzinskog detektovanja shvatam da iz automobila, sad već odlazećeg, izbija „Lady in Black“! Da, Uriah Heep! Ne mogu da verujem. Kao da me neko iznutra umio blagom srećom. Nema omorine, nema utiska ulične zbijenosti, nema težine u nogama ... Bilo je to juče.


Naleteo si na mene u vožnji. Često slušam u kolima ali ovu verziju. Za nijansu je sporija sa naglašenim basom. Kakva slučajnost.

aureus aureus 13:50 05.07.2019

Re: Dakle?

loader
Može i o tome

Moji prijedlozi za ovu sedmicu.
Circa Paleo je skoro nepoznata američka grupa koja je postojala pet-šest godina do 2015.
Imali su moćnu violinistkinju po imenu Jenny O'Connor, koja je rado pokazivala svoj goli stomak.

1) Fir Bolg - snimak sa nastupa u klubu The Mucky Duck u Hjustonu. Jedeš, piješ i slušaš muziku.
2) The Gael (sjajna obrada). Ovu Jenny voli da svira. A djevojka sa gitarom joj je sestra.
shone shone 14:04 05.07.2019

Re: Dakle?

Moji prijedlozi za ovu sedmicu.
Circa Paleo je skoro nepoznata američka grupa koja je postojala pet-šest godina do 2015.
Imali su moćnu violinistkinju po imenu Jenny O'Connor, koja je rado pokazivala svoj goli stomak.


Oh, umiju to Irkinje mnogo bolje



aureus aureus 14:17 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
Moji prijedlozi za ovu sedmicu.
Circa Paleo je skoro nepoznata američka grupa koja je postojala pet-šest godina do 2015.
Imali su moćnu violinistkinju po imenu Jenny O'Connor, koja je rado pokazivala svoj goli stomak.


Oh, umiju to Irkinje mnogo bolje

Ta mala plava je nakon što je svirala u programima Michaela Flatleya sarađivala i sa Celtic Woman.
Simpatično stvorenje koje dobro svira ivoli da skakuće po sceni sa violinom.

Celtic Woman - The Voice

shone shone 14:22 05.07.2019

Re: Dakle?

Simpatično stvorenje koje dobro svira ivoli da skakuće po sceni sa violinom.


Pošto si bio odsutan Zlaja evo da te častim jednim sjajnim skakutanjem. Obrati pažnju na violinistkinju u bjelim čizmicama kako joj je naštimana violina!!!


aureus aureus 14:30 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
Simpatično stvorenje koje dobro svira ivoli da skakuće po sceni sa violinom.


Pošto si bio odsutan Zlaja evo da te častim jednim sjajnim skakutanjem. Obrati pažnju na violinistkinju u bjelim čizmicama kako joj je naštimana violina!!!

Ne da mi se da klikćem na video na kojem piše Andre Rieu.

Kako to misliš odsutan?
shone shone 14:37 05.07.2019

Re: Dakle?

Ne da mi se da klikćem na video na kojem piše Andre Rieu.


Klikni neš se pokajati. Andreja je manje bitan.

Kako to misliš odsutan?


Nije te bilo na prethodnim ,,afirmativnim,, temama
aureus aureus 14:46 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
Ne da mi se da klikćem na video na kojem piše Andre Rieu.

Klikni neš se pokajati. Andreja je manje bitan.

Dobro. Poslušaću. Nije dobro da mi zbog Andreja promakne dobra violiniskinja.
shone

Kako to misliš odsutan?

Nije te bilo na prethodnim ,,afirmativnim,, temama

Kako nije??
Jesam dokazivao progres planete u cjelini tokom zadnjih tridesetak godina?
Šta ćeš afirmativnije?
shone shone 14:54 05.07.2019

Re: Dakle?

Jesam dokazivao progres planete u cjelini tokom zadnjih tridesetak godina?
Šta ćeš afirmativnije?


Baš me interesuje kako stojiš sa vulkanologijom nakon dobre violinistkinje.
aureus aureus 15:10 05.07.2019

Re: Dakle?

shone

Baš me interesuje kako stojiš sa vulkanologijom nakon dobre violinistkinje.

Ovaj video me je ponovo podsjetio zašto ne simpatišem Andrea Rieua. Taj čovjek je poseljačio skoro sve čega se dotakao. Izgleda da mu je samo spektakl bitan. Pravi TV Pink klasičar, samo inostrani. Ne znam kakav je bio u mladosti, ali sad baš liči na tipa koji je, s obzirom da ima nešto talenta, odlučio da zgrne lovu tako što će narodnim masama ponuditi malo probrane klasike (uz koju publika može da plješće), te narodnih pjesama iz svih krajeva svijeta (uz koje može da se plješće) i sve to da bude bravurozno i uzbudljivo i odsvirano tako da je dobro da se uz muziku plješće.
A oni će svi biti zadovoljni sobom jer slušaju "ozbiljne stvari".

Vidio sam čizmice.
shone shone 15:28 05.07.2019

Re: Dakle?

Vidio sam čizmice.


To je tema - pusti Andriju, ako je čovek zaradio, nemoj biti zavidan.
Shvatio je šta donosi lovu, osmislio startap i eto. Pa i u Beogradu je arena bila puna po nerealno skupoj ceni karata.

Živi i pusti druge da žive.
Nemoj biti ateista, budi agnostik, nekako je tolerantnije.
aureus aureus 15:36 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
Vidio sam čizmice.


To je tema - pusti Andriju, ako je čovek zaradio, nemoj biti zavidan.
Shvatio je šta donosi lovu, osmislio startap i eto. Pa i u Beogradu je arena bila puna po nerealno skupoj ceni karata.

A voli ga i Tatjana Vojtehovski. Pretpostavljam da je bila.

Živi i pusti druge da žive.
Nemoj biti ateista, budi agnostik, nekako je tolerantnije.

Nisi li tvrdio da sam jeretičar?
shone shone 15:49 05.07.2019

Re: Dakle?

Nisi li tvrdio da sam jeretičar?


Samo kad ti je izletilo. Tananušna je to granica a fiziološki je da koncentracija opada starenjem pa ti je i oprost lakši.
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:43 05.07.2019

Re: Dakle?

aureus


Ne da mi se da klikćem na video na kojem piše Andre Rieu.

Ti ne volis uspijesne, vesele i raspijevane ljude?
aureus aureus 20:54 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
Nisi li tvrdio da sam jeretičar?


Samo kad ti je izletilo. Tananušna je to granica a fiziološki je da koncentracija opada starenjem pa ti je i oprost lakši.

Star sam za te stvari, ali poslušaj šta ću ti reći.

Vrlo je neobično da jedan bog stvori toliko ljudi.

A sad jedan vic.

- Planeta ti je, bajo moj, ravna ploča koja stoji na leđima ogromnog slona.
- A na čemu stoji slon?
- Slon je na leđima ogromne kornjače.
- Na šta je oslonjena ta kornjača?
- Na drugu kornjaču.
- Drugu kornjaču? A ona?
- Na kornjaču ispod.
- A ona?
- Na kornjaču ispod.
- A o...
- Kornjače su skroz do dole, okej!?
shone shone 21:09 05.07.2019

Re: Dakle?

poslušaj šta ću ti reći.



nsarski nsarski 21:13 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
poslušaj šta ću ti reći.




Zar ne beše ono: Dobar qratz mir u kući, dobra pychka haos u komšiluku.
aureus aureus 21:36 05.07.2019

Re: Dakle?

shone
poslušaj šta ću ti reći.



Sad mi je jasno zašto se Džoker iz "Betmena" non-stop smije.


shone shone 21:37 05.07.2019

Re: Dakle?

haos u komšiluku.


Postoji li još negde komšiluk?
loader loader 12:31 06.07.2019

Re: Dakle?

Naleteo si na mene u vožnji. Često slušam u kolima ali ovu verziju.

..

alselone alselone 13:42 05.07.2019

Muz'ka na javnim mestima

Sve je to lepo kako si ti prošao, čuo muziku koju voliš na javnom mestu, nego mene dijete rođeno ispal'lo na javnom mestu.

Ode ćerka sa ženom u prodavnicu i čekaju u redu na kasi, gužva, gomila ljudi, kad kreće pesma od Severine a ćerka, tatino zlato, ljubi je otac, viče - ovo je tatina omiljena pesma! On stalno ovo sluša u kolima!

maksa83 maksa83 13:49 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Ode ćerka sa ženom u prodavnicu i čekaju u redu na kasi, gužva, gomila ljudi, kad kreće pesma od Severine a ćerka, tatino zlato, ljubi je otac, viče - ovo je tatina omiljena pesma! On stalno ovo sluša u kolima!

Smatraj to malim predujmom za sve načine na koje ćeš ti njih (mahom nehotimice) da blamiraš u godinama koje predstoje. Skor će biti na tvojoj strani kad se ispodvlače crte, nemoj da brineš.
shone shone 13:52 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Severine a ćerka, tatino zlato, ljubi je otac, viče - ovo je tatina omiljena pesma!


Pa jel omiljena ?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:55 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Ode ćerka sa ženom u prodavnicu i čekaju u redu na kasi, gužva, gomila ljudi, kad kreće pesma od Severine a ćerka, tatino zlato, ljubi je otac, viče - ovo je tatina omiljena pesma! On stalno ovo sluša u kolima!


Ja sam, u tom uzrastu ko tvoja cera, odrukala roditelje svima (nikog nisam promasila) za koje su, po kuci, imali nesto pezorativno da kazu..
(pozitivnog se, gle cuda , nisam setila uopste)
maksa83 maksa83 14:04 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Ja sam, u tom uzrastu ko tvoja cera, odrukala roditelje svima (nikog nisam promasila) za koje su, po kuci, imali nesto pezorativno da kazu..

Ima i ona urbana legenda iz gradskog prevoza kada dete vrlo glasno kaže tati: "ako mi ne kupiš <neštonešto> ispričaću mami da si onda piškio u lavabo".
alselone alselone 14:17 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Smatraj to malim predujmom za sve načine na koje ćeš ti njih (mahom nehotimice) da blamiraš u godinama koje predstoje. Skor će biti na tvojoj strani kad se ispodvlače crte, nemoj da brineš.


Što se manje petljaš javno oko njih, to ih manje blamiraš. Sa 14 godina ću se verovatno ponašati kao da su komšijska deca kada ih sretnem u društvu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:18 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

"ako mi ne kupiš <neštonešto> ispričaću mami da si onda piškio u lavabo".


Talenat..
alselone alselone 14:18 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Ja sam, u tom uzrastu ko tvoja cera, odrukala roditelje svima (nikog nisam promasila) za koje su, po kuci, imali nesto pezorativno da kazu..


Vole deca da drukaju, to nema šta. Ja često pomislim čega se sve vaspitačice naslušaju u toku dana.
tasadebeli tasadebeli 19:35 05.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

alselone
Sve je to lepo kako si ti prošao, čuo muziku koju voliš na javnom mestu, nego mene dijete rođeno ispal'lo na javnom mestu.

Ode ćerka sa ženom u prodavnicu i čekaju u redu na kasi, gužva, gomila ljudi, kad kreće pesma od Severine a ćerka, tatino zlato, ljubi je otac, viče - ovo je tatina omiljena pesma! On stalno ovo sluša u kolima!




Баш пре неки дан видим у реду пред шалтером у банци једнога твојих година којем на мајици пише:

Можда ја немам јахту, али ни ти ниси Северина

Дош'о човек да плати порез држави за своју приватну фирму.



loader loader 12:42 06.07.2019

Re: Muz'ka na javnim mestima

Sve je to lepo kako si ti prošao, čuo muziku koju voliš na javnom mestu, nego mene dijete rođeno ispal'lo na javnom mestu.

Za sve su krivi prof ... , pardon, roditelji :)
Mora da se nekad, negde, pred decom, na nekom slavlju, u doba roditeljstva, u nekom pijanstvu, omakla i neka šundara za u čelo, za u teme i za ruke u vis i kačenje veša? Nema sumnje. I, šta se desi? Deca to pedantno čuju, ne znajući tačno šta je, ali negde po memoriji taj saund poslažu i, kad se najmanje nadamo, izvuku baš tu sadržinu sa police :)

shone shone 14:51 05.07.2019

zašišani VS čupavci

.agresivni šund kakvom su skloni današnji mladi, zašišani vozači.Uvek se naježim, i pomalo rastužim, kad iznova i iznova vidim kako slušaju to, i skoro samo to, "antisaund" koji razara svaki estetski sistem, svaku plemenitost... Međutim, kad mi se u narednom deliću sekunde zvuk malo bolje izdefinisao, shvatim kako se izgleda ne radi o onome na šta sam prvo pomislio,






loader loader 12:44 06.07.2019

Re: zašišani VS čupavci

Ovi su "radili" sa tranzistorima na uvce, onim ko paklo cigare, ali koji se čuju 7 komšijskih kuća dalje !

freehand freehand 14:56 05.07.2019

Juraja Hip

... lik je iz Dikensovog "Dejvida Koperfilda".
Iz nekog čudnog i potpuno nerazumnog razloga mislio sam da su tu knjigu svi čitali, ili bar većina sveta koja čitanje ne smatra kaznom.
Opet, ne bi to bilo bitno da nije jednog krajnje čudnog sticaja okolnosti, koje kažu da je naš sadašnji predsednik, Aleksandar Vučić upravo preslikani Juraja Hip.
Preispoljna licemerna hulja, ponizna prema jačima i zastrašujuće vulgarno nadmena i neotesana prema slabijima, spreman na svki nitkovluk i nepočinstvo, bez obraza i morala, lažljiv do mere laž prestaje da ima formu i značenje. Nemilosrdan i okrutan kad ima bilo kakvu vlast, ograničen samo strahom od jačih.
Juraja Hip Vučić, nitkov i hulja.
docsumann docsumann 15:35 05.07.2019

Re: Juraja Hip


Znaš, ja sam nekad bio hipoš. Juraja Hipoš - Đorđe Čvarkov
shone shone 15:52 05.07.2019

Re: vogelkop

Opet, ne bi to bilo bitno da nije jednog krajnje čudnog sticaja okolnosti, koje kažu da je naš sadašnji predsednik, Aleksandar Vučić upravo preslikani Juraja Hip.
Preispoljna licemerna hulja, ponizna prema jačima i zastrašujuće vulgarno nadmena i neotesana prema slabijima, spreman na svki nitkovluk i nepočinstvo, bez obraza i morala, lažljiv do mere laž prestaje da ima formu i značenje. Nemilosrdan i okrutan kad ima bilo kakvu vlast, ograničen samo strahom od jačih.


Koliko strasti u par rečenica.

Fantastična veština priču o muzici skrajnuti opet na politikanstvo.

Bože da li Vučić štuca od silnih pominjanja?



loader loader 12:47 06.07.2019

Re: vogelkop

... štuca od silnih pominjanja?


Heh ... .. pa i on nas pominje, stalno, po dnevnicima, 20-30 puta dnevno: te kao narod, te kao radnike, te kao zaposlene, te kao nezaposlene, te kao lopove i izdajnike ... To su zbirni pojmovi u koje je uključen svako od nas. Štucanje kolektivno, samo trese Balkan.


kamilo_emericki kamilo_emericki 17:19 05.07.2019

Ja sam volio i ovo

shone shone 17:23 05.07.2019

Re: Ja sam volio i ovo


ZAJEČAR !

loader loader 12:53 06.07.2019

Re: Ja sam volio i ovo

Nikako oni nisu za bacanje

tasadebeli tasadebeli 19:41 05.07.2019

А тек разноразни

проливери, плави оркестри и саше лошићи, мерлини, парни ваљци и ваљкови, хариматахарији, нови фосили и фосилни звуци бивше СФРЈ по максијима, идеАма, меркаторима, градском превозу, из разгласа на Ади, по продавницама,... Разноразни радио јатови, носталгије,...




loader loader 13:05 06.07.2019

Re: А тек разноразни


Da, bre ...

Evo, npr:

tasadebeli tasadebeli 00:58 07.07.2019

Re: А тек разноразни

loader

Da, bre ...

Evo, npr:




А шта човек може да купује у максибезидејнимтемпомеркаторима уз ову твоју музику?

Гљиве у машинском уљу? Најгвирц у кесицама и теглицама? Бели лук у праху? Смрзнути броколи?

Палету сирева, од калембера до моцартеле?

Но, добро је...

Захвалан сам ти докле год то нису Дивље јагоде и Сеад Зеле Липовача.

Или, не дај боже, онај Александар Межек.






loader loader 07:31 08.07.2019

Re: А тек разноразни


А шта човек може да купује у максибезидејнимтемпомеркаторима уз ову твоју музику?

Slabo sam potrošač, pa se ne razumem u vezu muzike i rafova

Evo jedne brže i valjda potrošačkije:

tasadebeli tasadebeli 10:00 08.07.2019

Re: А тек разноразни

loader

Slabo sam potrošač, pa se ne razumem u vezu muzike i rafova



Ма то ти је код мене исто као и код тебе на улици. (Или било где другде.)

Нећу ја, али уши то саме од себе 'ватају и региструју.

Ето баш малопре из једног аута који стоји на црвеном (зграда нам је на раскрсници) зачула се кроз отворен прозор музика уз коју је моја жена одмах, по старој навици из младости, почела да виче:


"Бежи од мене, Дебели!!! Бееееежииии!!!"









(Је л' прелазимо на другу половину седамдесетих или сам ја то мало пожурио?)
loader loader 14:34 08.07.2019

Re: А тек разноразни


Сехи тхинг?!
Једна од мојих омиљених ... из дана кад сам тек упознавао ивицу света. Замало нисам преко ње пао. Изванредна ствар, која и данас изазива скоро исти онај утисак. Али, није то само лична ствар. Суштина је у њеној естетској арматури - која ће надићи трендове, генерације, шминкерај, аудио-насиље, музичке патриотизме и интернационализме, навалу снобова ... Заправо, то је својство свих ствари. Онда се и после пола века, или 500 година сетимо гусала које су се претвориле у ел. гитару, али које исто славље опевавају.


tasadebeli tasadebeli 19:46 05.07.2019

"SLUČAJ LETNJEG DANA"

Свако од нас има свој случај летњег дана.


mirelarado mirelarado 19:52 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nepopustljiv nepopustljiv 19:54 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

tasadebeli
Свако од нас има свој случај летњег дана.



M'da!

Za Tasu i ostale naše!



I još jedna - i odoh da spavam!


tasadebeli tasadebeli 20:11 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

mirelarado





nepopustljiv

M'da!

Za Tasu i ostale naše!

I još jedna - i odoh da spavam!



Ма и за Њихове.

Знаш како се каже...

Понуђени к'о почашћени.



'Ај лаку ноћ.

(Одох ја да читам Радослава Петковића, "Савршено сећање на смрт". Купио сам сестри за рођу, па да је ишчитам до понедеоника.

Увек људима за поклон купујем књиге које бих и сам волео да прочитам. Па их онда и прочитам док не одем у госте код тих људи. )
nsarski nsarski 20:31 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

купујем књиге које бих и сам волео да прочитам

Ovo nije knjiga, ali je vredno čitanja i uklapa se u temu o slučaju jednog letnjeg dana.
Dakle, obrati pažnju.

U medjuvremenu, negde u Oregonu...it was a dark and stormy night...OK, nije. Bilo je jutro.

U ovoj respektabilnoj kafani

pojavio se neki lik (zapravo unuk vlasnice salona) oko 7 ujutru i počeo da pije. I tako je neko duže vreme nastavio da pije, i pije, i pije, i onda je otišao kući, uzeo svoju automatsku pušku AK-47, krenuo u pucnjavu ničim izazvan, tri puta pogodio komšiju (površne rane), ubio njegovok kera, i prilikom cele furtutame takođe je stradala i kamila zvana Camille.
Narečeni komšija je tužio repektabilnu kafanu Arts Red Garter Saloon (prikazanu na slici), jer je dozvoljavala gostu da pije i da pije i da pije, i tražio odštetu od 1.5 miliona dolara za fizičke i psihičke patnje i $500 odštete za kera.

Ko ne veruje neka pogleda u respektabilnim novinama "The Oregonian" (link je dole). Sve se ovo dešavalo za vreme slavlja Independence Day u narečenom Oregonu.

Dead dog and AK-47 shooting spree that also killed camel spurs Oregon lawsuit
tasadebeli tasadebeli 20:47 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski

Dead dog and AK-47 shooting spree that also killed camel spurs Oregon lawsuit



Опет нам ти потураш те америчке шараде са Руте 66?

(Је л' Орегон на Рути? Мислим да јесте, не мерем се сјетит'...)

Па добро бре, човече, докле?

И после се љутиш што те појединци овде прозивају да си шпијун.



jadragoljub jadragoljub 21:00 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Па их онда и прочитам док не одем у госте код тих људи. )

čekaj, pa ti onda ljudima poklanjaš polovne knjige. odprilike kao da kupiš bombonjeru na poklon pa usput pojedeš neku.
Увек људима за поклон купујем књиге које бих и сам волео да прочитам

kao i većina što kupuje ljudima ono što bi oni voleli da imaju a ne onošto bi slavljenik hteo.
a postojimo mi neki koji se trudimo da pogodimo šta bi neko hteo da dobije ili šta bi ga obradovalo pa mu to kupimo, pa ako uspe uspe.
nsarski nsarski 21:03 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

(Је л' Орегон на Рути? Мислим да јесте, не мерем се сјетит'...)


Nije, jbg. On je na drugom legendarnom putu koji se zvao Oregon Trail


mada polazi iz Missouria (Independence, MO) kroz koji prolazi R66.
Oregon Trail
shone shone 21:15 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Па их онда и прочитам док не одем у госте код тих људи.


Dragče me preduhitrio, nisam vido pa da ne otimam autorska prava.
jadragoljub jadragoljub 21:18 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Narečeni komšija je tužio repektabilnu kafanu Arts Red Garter Saloon (prikazanu na slici), jer je dozvoljavala gostu da pije i da pije i da pije, i tražio odštetu od 1.5 miliona dolara za fizičke i psihičke patnje i $500 odštete za kera.

pa dobiće ih, i kod nas postoji zakon kao i kod njih da se pijanim gostima ne služi piće. samo kod nas nema vajde da ih tužiš.
alselone alselone 21:21 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

samo kod nas nema vajde da ih tužiš.


Bilo nekad za vreme tamnice naroda. Čak i mentalno-rahmetli Boro Čorbo opevao u pesmi "Pravila"

Svaka namerno razbijena
casa se placa
ne sluzimo pijane goste
ne sluzimo pijane goste
zabranjeno hraniti zivotinje


A danas kod ovih demokrrrrrata (akcenat dede koji prodaje piliće za vreme ptičijeg gripa) ne može.
nsarski nsarski 21:24 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

pa dobiće ih, i kod nas postoji zakon kao i kod njih da se pijanim gostima ne služi piće.


Jaaako sumnjam. Vidiš da su u pitanju neki luzeri koji ne mogu dve banke da sastave. A i krčma je rekla da oni otvaraju u 9 ujutru, i da je ceo salon prestao sa radom još prošle godine. Neće od toga biti ništa, naravno, sve dok se drugi komšija ne ulupa od alkohola i počne da ispravlja pravdu koju nije dobio. Kaubojska posla.

Takođe, nigde se ne pominje kamila koja je stradala. Ona je živela u obližnjem skloništu za napuštene kamile, a oni nisu podneli sudsku prijavu.
tasadebeli tasadebeli 21:25 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

jadragoljub

čekaj, pa ti onda ljudima poklanjaš polovne knjige. odprilike kao da kupiš bombonjeru na poklon pa usput pojedeš neku.



То је онај мој деда Нишлија у мени о којем сам ти прич'о.


Чему излагање непотребним трошковима?


shone

Šta bi bilo da si kupio nešto za klopu kao poklon?








Очекујем сада од свих вас гомиле позива у госте...
tasadebeli tasadebeli 21:31 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski
(Је л' Орегон на Рути? Мислим да јесте, не мерем се сјетит'...)


Nije, jbg. On je na drugom legendarnom putu koji se zvao Oregon Trail


mada polazi iz Missouria (Independence, MO) kroz koji prolazi R66.
Oregon Trail



Схватам... Ево, и ја сада гледам на мапи...







Веровао или не, још увек имам читав комплет... И Десперадоси Сијера Неваде и Пут у Санта Фе и Заседа на реци Апаша и Тексас у пламену...
shone shone 21:33 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Очекујем сада од свих вас гомиле позива у госте.


Moglo bi jedno pola kile dimljenog Tolstojevskog.
tasadebeli tasadebeli 21:36 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

shone
Очекујем сада од свих вас гомиле позива у госте.


Moglo bi jedno pola kile dimljenog Tolstojevskog.


А гарнирунг?

Неки сир? Гљиве? Броколи са белим луком?

Све има. Ако нема у излог, има у радњу.
shone shone 21:49 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

А гарнирунг?

Неки сир? Гљиве? Броколи са белим луком?


Pusti to zabrinuo me Filip.
Napisao blog pa se zaključao. Ne dozvoljava kontaminaciju.
Postao je asocijalan.


vcucko vcucko 21:59 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski
(Је л' Орегон на Рути? Мислим да јесте, не мерем се сјетит'...)


Nije, jbg. On je na drugom legendarnom putu koji se zvao Oregon Trail


mada polazi iz Missouria (Independence, MO) kroz koji prolazi R66.
Oregon Trail

Zar nije na Route 99?
nsarski nsarski 22:05 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Zar nije na Route 99?


Znaš, možda se neki put i tako zove (uključujući i interstate highway 99), ali za neku legendu o Route 99 nikad nisam čuo. Ima nekoliko Trails (za severnije delove kao Bozeman Trail, na primer, u Montani) ali to su sve putanje karavana koji su išli na Zapad u kolonizacije.

Ukratko, prilično sam uveren da Oregon Trail nije R99, ali ne bih se kladio u život da sam u pravu.


P.S. Sada sam pogledao, da, postojao je put 99, tj. Route 99, ali on je išao Zapadnom obalim o Meksika do Kanade na severu. Taj put je izgrađen 1929. Posle je preimenovan, prema konvenciji o označavanju auto-puteva, u Interstate Highway 5 (IH5).
Taj broj 99 me zbunio jer bi on morao da bude na Istočnoj obali prema konvenciji.
Svi Interstate Highways su numerisani na sledeći način: Oni koji idu pravcem sever-jug su neparni, oni Istok-Zapad su parni. Brojevi neparnih puteva se povećavaju od Zapada na istok za neparne (tako da put LA-SF ima broj 1). Negde u Midvestu ti brojevi su, recimo, 57 je jedan od autoputeva koji ide za Čikago, put 95 (mislim) ide od Njujorka za Monteal (tj na sever). Za parne puteve (Istok-Zapad) brojevi se povećavaju sa Juga na Sever. Recimo, put koji ide iz Kalifornije (mislim), kroz Arizonu, pa Texas, ima broj 10. Kako ideš na Sever, ti brojevi se povećavaju, pa je čuveni autoput 80, koji spaja Washington Bridge u Njujorku i Golden Gate most SF. Itd. Dakle, R99 bi morao da ide Sever-Jug i da je na krajnjem istoku zemlje, što je totalno suprotno od Oregona.
Simple.
Da, i video sam taj "ostatak" bivšeg puta 99. On samo ide lokalno u državi Vašington. U svakom slučaju nema veze sa kontinentalnim migaracijama Istok/Zapad početkom 19. veka u USA. Onaj fazon - go West young man!

P.S. Evo na ovoj mapi se lepo vidi Interstate Highway 5, koji ide od San Diega do Sietla.

vcucko vcucko 22:13 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski
Zar nije na Route 99?


Znaš, možda se neki put i tako zove (uključujući i interstate highway 99), ali za neku legendu o Route 99 nikad nisam čuo. Ima nekoliko Trails (za severnije delove kao Bozeman Trail, na primer, u Montani) ali to su sve putanje karavana koji su išli na Zapad u kolonizacije.

Ukratko, prilično sam uveren da Oregon Trail nije R99, ali ne bih se kladio u život da sam u pravu.

Kum živi u Sijetlu (tačnije oko Sijetla, valjda tamo gde proizvode Boinge) i uvek kad ga pitaš gde, kaže "negde na ruti 99" i nasmeje se. Ali moguće da je to ova meridionale, od meksičke do kanadske granice.
Ili panamerikana, od Patagonije do Aljaske
bene_geserit bene_geserit 23:41 05.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski
Oni koji idu pravcem sever-jug su neparni, oni Istok-Zapad su parni.

Dok je u Kanadi obrnuto (makar u Ontariju).

Nego za one koji vole američku istoriju, zanimljivo je kako su nastali prvi nacionalni parkovi u USA (i svetu).
Beli čovek je Josemiti prvi put posetio negde 1850 i neke (i to su zabasali tamo dok su gonili neke indijance, koje su greškom zvali Josemiti pleme, pa otuda i ime). A Yellowstone još kasnije.
U prvo vreme je bilo koja stotina ljudi poseti godišnje a ide se do tamo 5 dana od čega poslednja 3 po nekim kozjim stazama jašući magarce.

A prvi državni park su proglasili u sred američkog građanskog rata. Ko bi rekao da će time da se bave u to vreme. Još u USA gde je dolar i profit uvek bio glavni da nastanu prvi nacionalni parkovi u svetu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:36 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Ili ja lose vidim ili je road 66 "ubijen"
jadragoljub jadragoljub 00:54 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

ja za taj rute sixtisix sam čuo preko nekog romana koji sam počo da čitam pami bio dosadan, pa ga posle nekog vremena počo ponovo , i sad nemam pojma dal sam ga pročito ili nisam. a knjigu dao nekom na čitanje i više je nisam video, a i pica se ne sećam sem da je neki od onih slavnih bitnika kojih se ist takođe ne sećam.fala ti starosti na ovom poklonu da mogu ladno da zaboravljam.
nepopustljiv nepopustljiv 04:53 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

bene_geserit
nsarski
Oni koji idu pravcem sever-jug su neparni, oni Istok-Zapad su parni.

Dok je u Kanadi obrnuto (makar u Ontariju).

Nego za one koji vole američku istoriju, zanimljivo je kako su nastali prvi nacionalni parkovi u USA (i svetu).
Beli čovek je Josemiti prvi put posetio negde 1850 i neke (i to su zabasali tamo dok su gonili neke indijance, koje su greškom zvali Josemiti pleme, pa otuda i ime). A Yellowstone još kasnije.
U prvo vreme je bilo koja stotina ljudi poseti godišnje a ide se do tamo 5 dana od čega poslednja 3 po nekim kozjim stazama jašući magarce.

A prvi državni park su proglasili u sred američkog građanskog rata. Ko bi rekao da će time da se bave u to vreme. Još u USA gde je dolar i profit uvek bio glavni da nastanu prvi nacionalni parkovi u svetu.

A, vala su i istrebili Indijance - ne samo Josemite.
Zbog zločina tadašnjeg belog čoveka, mene je često sramota i pitam se - čime je bela rasa zaslužila da još uvek postoji?!
docsumann docsumann 06:49 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

Onaj fazon - go West young man!



nsarski nsarski 08:48 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

kamilo_emericki
Ili ja lose vidim ili je road 66 "ubijen"


R66 u originalnoj verziji ne postoji. Duž te trase ide IH70 i IH64, ali ne po celoj dužini. Neki delovi R66 su i dalje ostali, ali oni nisu deo Interstate Highway sistema. Međutim, često možeš da vidiš reklamu da je tuda išao R66 i, ako želiš, možeš da se na njega kasnije prebaciš. To je privlačno za starije parove koji sednu u njihov RV* i polako voze kroz mala mesta, svraćaju u antikvarnice i jadaju se kako se svet promenio i svi negde žure.

*RV je Recreational Vehicle (mislim da se to kod nas zove kamper), obično veličine autobusa u kome imaš krevet, kupatilo i sve drugo tako da u njemu može da se živi kad si na putu. Od nečeg ovakvog



do drumske "jahte" od 3 miliona doloresa.

shone shone 08:56 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

bene_geserit bene_geserit 09:01 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski
Od nečeg ovakvog ... do "jahte" od 3 miliona doloresa.

Base varijanta je ona na sklapanje, možeš da je držiš u garaži kolicka je.
A već za 200-300K imaš maxi varijante, ovo posle je izdrkavanje.

A živeti u RVu postaje sve popularnije, pogotovo otkad razne komunjare na vlasti dižu porez na nekretnine, kuću ne možeš da spakuješ i odeš.
aureus aureus 09:05 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

bene_geserit

A živeti u RVu postaje sve popularnije, pogotovo otkad razne komunjare na vlasti dižu porez na nekretnine

Je l' ima komunjara u Americi?
jadragoljub jadragoljub 10:35 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

otkad razne komunjare na vlasti dižu porez na nekretnine, kuću ne možeš da spakuješ i odeš.

pa dzdnjih 20 godina su na vlasti republikanci, kako postaše komunjare?
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:15 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

nsarski


To je privlačno za starije parove koji sednu u njihov RV* i polako voze kroz mala mesta

I u Francuskoj je to sve popularniji nacin koristenja godisnjeg odmora. Penzioneri krecu na put krajem aprila pa sve do pocetka zime. Kamper u pristojnom stanju moze se naci vec od 35-40 hiljada eura.
Sve vise mladih ljudi, narocito sa dijecom, se srece po putevima. Skupo przenje na suncu mnogi ne smatraju dobrim odmorom.


loader loader 13:08 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

U medjuvremenu, negde u Oregonu...it was a dark and stormy night...OK, nije. Bilo je jutro.


maksa83 maksa83 13:12 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

.it was a dark and stormy night.

Kad se već ređaju drugi, moja asocijacija na "stormy night":

bene_geserit bene_geserit 17:30 06.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

jadragoljub
pa dzdnjih 20 godina su na vlasti republikanci, kako postaše komunjare?

Nije ti dobro?
loader loader 07:45 08.07.2019

Re: "SLUČAJ LETNJEG DANA"

moja asocijacija na "stormy night":


Divna.



Setih se ovog božanstvenog crnog jaguara:
nepopustljiv nepopustljiv 20:31 05.07.2019

M'da!



M'da!

loader loader 07:42 08.07.2019

Re: M'da!

nepopustljiv


M'da!





Brat od strica Janike Balaša koji se u Teksas odselio odmah po dolasku komunista na vlast. Vidim poznat mi nešto, i lik i saund.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 05.07.2019

radio

Ne mogu da verujem. Kao da me neko iznutra umio blagom srećom


E zbog toga u kolima nemam nikakve svoje plejliste, nikakve nosače zvuka, uglavnom radio, pa kad ubode ..umivanje blagom srećom

Ili dizer, opcija nasumično slušanje.
shone shone 21:43 05.07.2019

Re: radio

E zbog toga u kolima nemam nikakve svoje plejliste, nikakve nosače zvuka, uglavnom radio


Još ako je



vcucko vcucko 22:05 05.07.2019

Re: radio

shone
E zbog toga u kolima nemam nikakve svoje plejliste, nikakve nosače zvuka, uglavnom radio


Još ako je


Zavisi koji je auto.
Ako je mečka, samo ovo:


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 05.07.2019

Re: radio

Još ako je


Nije, nažalost :)
loader loader 13:11 06.07.2019

Re: radio

E zbog toga u kolima nemam nikakve svoje plejliste, nikakve nosače zvuka, uglavnom radio


Još ako je


Zavisi koji je auto.
Ako je mečka, samo ovo:


... D
Dobri stari topli zvuk furnira ...!!!!
tasadebeli tasadebeli 21:46 05.07.2019

Уживо!

G.Cross G.Cross 22:21 05.07.2019

Re: Уживо!

tasadebeli

Hvala za ovo.
shone shone 22:43 05.07.2019

Re: Уживо!


BRAVO NOVI SAD!!!


P,S
Istok!
Vladimir!
'ebi ga.


tasadebeli tasadebeli 23:00 05.07.2019

Re: Уживо!

shone

BRAVO NOVI SAD!!!


P,S
Istok!
Vladimir!
'ebi ga.





Цеца или Карлеуша?

Ма мислим оно... Пали!



loader loader 13:12 06.07.2019

Re: Уживо!

Ма мислим оно... Пали!



Gde sad, po vrućinštini ..!

Ima i ovo, ni vrućina, ni zima, ...

tasadebeli tasadebeli 01:38 07.07.2019

Re: Уживо!

loader

Gde sad, po vrućinštini ..!




Да, у праву си. Стварно нема смисла да пржимо по овој врућини.



loader loader 07:39 08.07.2019

Re: Уживо!

Nisam slušao 100 godina. Samoća, samoća ...
tasadebeli tasadebeli 10:18 08.07.2019

Re: Уживо!

loader
Nisam slušao 100 godina. Samoća, samoća ...



Потпуно сам заборавио на ово!

(Кад већ поменух седамдесете мало изнад.)





loader loader 14:51 08.07.2019

Re: Уживо!



Mekši su od The Sweet, ali su me slobodnom asocijacijom odveli pravo kod jedne od mojih grupa miljenika iz 70-ih. Glamur, da, ali i rafalna paljba



tasadebeli tasadebeli 15:02 08.07.2019

Re: Уживо!

loader


Mekši su od The Sweet, ali su me slobodnom asocijacijom odveli pravo kod jedne od mojih grupa miljenika iz 70-ih. Glamur, da, ali i rafalna paljba




То, то! Баш тако!


И, наравно, у пакету заједно иде и да се онда по дифолту навија за Шенклијев Ливерпул из седамдесетих са Тошаком, Кигеном, Клеменсом, Ферклафом,...



loader loader 15:22 08.07.2019

Re: Уживо!

Ливерпул из седамдесетих са Тошаком, Кигеном, Клеменсом, Ферклафом,...

Jan Raš umesto svih njih
Kad god pogledaš, a on rutinski šutira i raduje se pre nego što je lopta uopšte došla do gola. To sam u životu video jedino kod Pančeva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana