Ljudska prava

SKANDALOZNA PRESUDA sinu Željka Mitrovića!

Filip Mladenović RSS / 02.07.2019. u 09:21

 

Sudijka Prvog osnovnog suda u Beogradu Zorica Avramović, koja vodi postupak protiv Aleksandra Mitrovića (25), optuženog da je 18. jula 2013. godine izazvao saobraćajnu nesreću u kojoj je nastradala učenica Andrea Bojanić (17), jutros je u 9,40h saopštila prvostepenu presudu, nakon skoro 4 godine sudjenja!

Prema optužnici, Aleksandar Mitrović se teretio za dva krivična dela: teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja iz člana 297, stav. 4. u vezi člana 289. stav 3. u vezi stava 1. Krivičnog zakonika i krivično delo nepružanja pomoći licu povredjenom u saobraćajnoj nezgodi iz člana 296. stav 1 Krivičnog zakonika. Za ova dva krivična dela Tužilaštvo je od suda tražilo izricanje kazne zatvora u trajanju od najmanje 2 (dve) godine.

Sudijka Zorica Avramović je za prvo krivično delo osudila Aleksandra Mitrovića na 11 meseci zatvora, a za drugo krivično delo na 6 meseci zatvora.

Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!

U objedinjenu kaznu je, naravno, uračunato i vreme provedeno u pritvoru nakon gaženja Andree Bojanić i bekstva sa mesta nesreće, od 19. jula do 4. oktobra 2013. Dakle, nosiće nanogicu u svom stanu oko 9 meseci!!!!

Kakav to pravnik, sudija, čovek... možeš da budeš da doneseš SAMOSTALNO i NEZAVISNO ovakvu skandaloznu presudu?

P. S. 1

Posebno su bile iritirajuće i okolnosti izricanja presude: ispred Prvog osnovnog suda iza zgrade opštine Novi Beograd bile su primetne povećane snage bezbednosti. Umesto u velikoj sudnici, gde su do sada održana sva ročišta, sudijka Zorica Avramović je izricanje presude zakazala i održala u kabinetu 105, u koji su jedva stali advokati i tužilac.

Kada sam sudijki rekao da je slobodna velika sudnica gde su do sada održavana sva ročišta, samo me je pogledala. Naravno, Aleksandar Mitrović nije prisustvovao izricanju presude.

Samo što je sudijka pročitala presudu, glasno sam prokomentarisao: "Ovo je skandalozna presuda!"

Sudijka mi je na to odgovorila da ili ćutim u nastavku ili da odmah izadjem napolje.

Pošto sam stajao pored ulaznih vrata u skučenom kabinetu, odmah sam se dohvatio za kvaku i otišao!

P.S. 2

Pošto pojedini blogeri nisu dovoljno informisani o 2 važne činjenice za ovaj sudski slučaj - o prekoračenju brzine i o bekstvu sa mesta nesreće, evo neophodnog pojašnjenja:

U blogu "Ubistvo Andree Bojanić 18. 7. 2013.", publikovanom 28. 02. 2019. godine, citirao sam završni deo nalaza sudskih veštaka:

U Izveštaju saobraćajno-tehničkog veštačenja 4 veštaka, izmedju ostalog, zaključuju sledeće:

"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, Andrea Bojanić bi bila živa i slavila bi ove godine 23. rodjendan!

Takodje, bekstvo sa mesta nesreće nije samo protivzakonit i u moralnom smislu sraman čin, nego i lukav postupak koji je Aleksandru Mitroviću omogućio:

1. Da se na VMA oslobodi svih supstanci iz tela koje bi predstavljale otežavajuću okolnost;

2. Da se konsultuje sa advokatom, kako bi u policiji ispričao za sebe najpovoljniju verziju za buduće sudjenje.

 

ZAKLJUČAK 4 veštaka
ZAKLJUČAK 4 veštaka

Atačmenti



Komentari (341)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pape92 pape92 13:57 07.07.2019

Re: A

Oko svetla na semaforu, sa video snimka. Devojka je prelazila sa leve na desnu stranu, gledano licem prema Dušanovcu. Piše u izveštaju veštaka da je kročila sa razdelnog ostrva. Sve vreme sam mislio da je prelazila sa desne na levu, u susret grupi pešaka. Jer je sa te strane, gde je početna stanica busa 31, potpuno nepregledno zbog krivine, i pešak ne može da vidi auto koji se zaleteo. Sa druge strane, od tamo gde je grupa pešaka, preglednost nizbrdice Ustaničke je odlična, i tu pešaci često prelaze na crveno ako procene da je “čisto”. A odozgo se vozači često zaleću ogromnim brzinama. Poznajem odlično tu raskrsnicu, prelazio sam preko nje kao pešak nebrojeno puta, i kao vozač takođe. Obično pešaci odu do pola, do ostrva (na crveno za pešake) pa čekaju da se odozgo izređaju. Generalno, taj prelazak na crveno je po zakonu stada. Ako niko ne krene prvi, čeka se zeleno.
Crni auto koji je prošao u pravcu ka Bulevaru pre nego što su pešaci krenuli sigurno nije prošao kroz crveno (niko ne juri kroz crveno dok gomila pešaka stoj na ivičnjaku), u najgorem slučaju kroz žuto. To znači da su pešaci zakoračili dok je bilo crveno za pešake. Da li je u tom trenutku bilo zeleno ili žuto za vozače, ne može se znati.
Do nesreće je došlo oko pet sekundi kasnije. Žuto traje tri ili četiri sekunde. Poginula devojka je bila u grupi tih pešaka. Ili je prelazila sa mesta koje je van ugla kamere, jer se na snimku ne vidi da neko iz grupe pretrčava.
Najverovatnije da je u trenutku nesreće bilo crveno za pešake, no ne može se tvrditi sa 100% sigurnosti (samo po snimku), jer je crni auto možda prošao na žuto (pa tri sekunde do zelenog za pešake, a dok se dođe na stranu kolovoza gde se dogodila nesreća je trajalo pet sekundi). Najpouzdanije bi bilo upariti ga sa izjavama tih pešaka, i videti koliko su te izjave konzistentne. Pretpostavljam da su veštaci tako i uradili, a možda postoji i još neki snimak iz drugog ugla.
Još i ovo, ako je auto prošao kroz žuto, a pešak na crveno. Prolaz kroz žuto se kod prekršaja tretira kao i prolaz kroz crveno, osim u slučaju da je zaustavljanje bilo opasno u smislu naleta otpozadi. Ne znam za krivične slučajeve.

U vezi svega što se tiče razumevanja ili nerazumevanja prava - sudija, da ne budem ciničan i kažem da pretpostavljam da je u pitanju pravnik - je presudio da je vozač kriv. Ne samo za nezaustavljanje nakon nesreće, nego i za sam udes, zbog prebrze vožnje. Pri presudi je od značaja to što je ustanovljeno da je u trenutku nesreće svetlo za pešake bilo crveno, i to je uticalo da se delo ne okvalifikuje u grupi “od dve do dvanaest godina”. Ne znam čemu bacanje prašine u smislu “ne razume se u pravo”, kad je pravnik doneo presudu o krivici. Nemamo šta da se razumemo ili ne, eno presude. Ona glasi: vozač je kriv. Ostaje pitanje visine kazne, i njeno izvršenje kućnim pritvorom, oko čega je zapravo i ceo ovaj blog (bi trebalo da bude). Plus, kad je u pitanju ta visina, ovde raspravljamo kao da se sve događa u Finskoj, ili već nekoj zemlji sa sličnim nivoom korupcije.

Ono čega se plašim je da se isto ne ponovi (možda sam otud toliko opširan). Odnosno, naravno da se ponavlja. Mnogo je kritičnih prelaza, svaki vozač bi trebao da ima u glavi fatalnu opasnost koju ima prekoračenje brzine.
Isto (da poštuju propise) važi i za pešake, no apel ide prvenstveno vozačima, jer oni ostaju živi, a pešaci ne. Ne samo apel, nego i kaznena politika.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:13 07.07.2019

Re: A

Ne znam čemu bacanje prašine u smislu “ne razume se u pravo”, kad je pravnik doneo presudu o krivici.

Што мене прозиваш за ово, бре?

Читав низ суманутих коментара, који негирају да је девојка прошла на црвено, који негирају правне факте, који негирају ТРИ ИСТОВЕТНА НАЛАЗА РАЗЛИЧИТИХ ВЕШТАКА (а и ти алудираш да су ТРИ ВЕШТАКА СЛАГАЛА), бави се тиме: судије и вештаци су, као, корумпирани идиоти?

Ја сам рекао да је пресуда, вероватно, исправна и праведна, и могла би се, можда, померити на дужу страну, у смислу казне, за 6 месеци.

Стадо није најбоље друштво.
angie01 angie01 15:21 07.07.2019

Re: A

jer se na snimku ne vidi da neko iz grupe pretrčava.


taj deo sa pretrcavanjem, je pokusan da se lazira, prvo je dat lazan obdukcioni nalaz po kome su postojale povrede, koje dokazuju da je devojcica pretracavala, koji je naknadno osporen.

da se takav lazan nalaz uopste izda, moze se pretpostaviti da nije bas jednostavno, sto dovodi do zakljucka da je bio potreban kao olaksavajuca okolnost, ili kao dokaz za drugaciji scenario.


Najpouzdanije bi bilo upariti ga sa izjavama tih pešaka,


takodje su se svi svedoci povukli, tako da su ceo slucaj razmontirali vestaci na osnovu dostupnog materijala.

moji svi komentari su upuceni samo na jednu stvar, a to je, da je do nesrecnog ishoda doslo zbog prebrze, nekontrolisane voznje, koja se desila na ionako nedovoljno preglednom i rizicnom mestu, jer je posle te uzbrdice pesacki prelaz- da je sa svetlima na semaforu nedovoljno jasna stvar, verovatno onakva, kako si ti prikazao- no i da je devojka zakoracila na crveno, ishod ne bi bio tako tragican, da je vozac vozio dozvoljenom brzinom.

Blog je o visini kazne za takvo delo- na netu, u slicnim raspravama su neki pravnici kacili clanove zakona i naziv prekrsaja sa visinom predvidjenih kazni- ja to necu kopirati ovde, jer ne znam ko su ti komentatori, niti sam navedene zakone trazila na pravnim sajtovima,...ali je i meni, prilicno neverovatna presuda-bez obzira ciji je sin u pitanju (zao mi je i klinca, on je imao samo 19 godina, sto znaci nezreo blentavac, koji zamislja da je veliki, ali mu je otac dao da vozi zver, bez da ga je naucio osnovnim stvarima), jer je jedna devojcica poginula bez bilo kakve sanse da prezivi, razbivsi se na komade posle leta od skoro 30 metara zbog siline udarca, koji je bio posledica nedozvoljene brzine....i posle jos bezanija.

ti timovi eksperata, i ostali sluzbenici prava, u ovoj sjebanoj zemlji su ladno preskocili nedavno ubistvo koje je bilo posledica slicne bahate vozenje na naplatnoj rampi i u tom slucaju je laziran skoro svaki detalj tragicnog dogadjaja....sto je samo jos jedan primer od mnogih- zato im niko ne veruje.
pape92 pape92 16:14 07.07.2019

Re: A

Што мене прозиваш за ово, бре?


Jer nisam primetio da iko osporava sledeće, a komentari na račun slabog poznavanja prava se nižu kao da neko jeste osporio sledeće:
Vozač prebrzo vozio, udario pešaka koji je prelazio na crveno, za to proglašen krivim. Sve staje u tu rečenicu. Osim u delu sumnje za crveno, niko ne negira ovo. Crveno nije stvar prava, nego veštačenja, a spočitava se trapavost u tumačenju prava, ne trapavost u tumačenju veštačenja.

Za crveno, da ponovim ukratko: okolnosti na video snimku ukazuju da jeste bilo crveno za pešake (skoro sigurno, detaljno sam u prethodnom komentaru - iz koga se vidi da smatram izveštaj veštaka korektnim, ne da ga osporavam; osim toga pešaci na tom prelazu hoće da prođu na crveno, znam jer često tu prelazim, što sam takođe pomenuo u komentaru za koji me na moje iznenađenje prozivaš da ne verujem izveštaju veštaka). Prelazak pešaka na crveno jeste značajna olakšavajuća okolnost za počinitelja krivičnog dela. Sa druge strane je uveliko prekoračena brzina. Presuda je u takvim slučajevima: kriv. Ako postoji slučaj u kome je vozač oborio pešaka uz prekoračenje brzine, pa oslobođen - priznajem grešku, koja se onda mora očitati i sudiji.

Ako razgovaramo o visini i načinu izvršenja kazne, a to je moja jedina primedba, i ako moje mišljenje u vezi te visine nije validno (jer nisam upućen u kaznenu politiku našeg sudstva), onda ništa. Kazna je taman kako treba.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:51 07.07.2019

Re: A

Jer nisam primetio da iko osporava sledeće, a komentari na račun slabog poznavanja prava se nižu kao da neko jeste osporio sledeće:
Vozač prebrzo vozio, udario pešaka koji je prelazio na crveno, za to proglašen krivim.

Зашто лажеш?!
Читав низ коментатора ово доводи у сумњу.

Поздрав.
pape92 pape92 16:56 07.07.2019

Re: A

Ceo citat:
Jer nisam primetio da iko osporava sledeće, a komentari na račun slabog poznavanja prava se nižu kao da neko jeste osporio sledeće:
Vozač prebrzo vozio, udario pešaka koji je prelazio na crveno, za to proglašen krivim. Sve staje u tu rečenicu. Osim u delu sumnje za crveno, niko ne negira ovo. Crveno nije stvar prava, nego veštačenja, a spočitava se trapavost u tumačenju prava, ne trapavost u tumačenju veštačenja.


Ako neko i osporava presudu koja glasi: kriv, onda to nisu oni koji dovode u pitanje visinu kazne.
pape92 pape92 17:08 07.07.2019

bitno

Ono što se nije pomenulo u komentarima je sledeće. Kakvu je ko poruku izvukao iz slučaja.
Pešaci, onu za koju svi znaju, ali je nažalost ne poštuju svi. U vezi prelaska na crveno. Može da bude kobno. Policija, a u vezi pešaka, da revnosnije kažnjava prelazak na crveno, za naše dobro.
Vozači? Šta oni vide iz ovog slučaja? Mislim naravno na one koji jurcaju. Da vozeći prebrzo mogu da izazovu smrt, to su znali i pre. Šta još? Da ako i voziš prebrzo, pa udariš i ubiješ pešaka, daj da je prelazio na crveno. Proćićeš jeftino, bar što se tiče kazne. Za savest, tu je svako priča za sebe, ali savest dolazi post festum. Znači, vidiš zeleno, udari po gasu, stigni pre crvenog. Šta je najgore što može da se desi? E, zbog toga sam se toliko angažovao u ovoj raspravi.
angie01 angie01 19:09 07.07.2019

Re: bitno

Znači, vidiš zeleno, udari po gasu, stigni pre crvenog. Šta je najgore što može da se desi?


ne znam kako neko u takvoj brzini, moze da zakoci-i da se zaustavi-, da se recimo upalilo crveno svetlo za njega, nesto posle nego se on pojavio na brezuljku, s obzirom da je pesacki blizu, a pesaci vec poceli da prelaze, jer je za njih semafor pokazivao da mogu, a njega pre toga nisu mogli da uoce.
freehand freehand 20:48 07.07.2019

Re: A

Читав низ суманутих коментара, који негирају да је девојка прошла на црвено, који негирају правне факте, који негирају ТРИ ИСТОВЕТНА НАЛАЗА РАЗЛИЧИТИХ ВЕШТАКА (а и ти алудираш да су ТРИ ВЕШТАКА СЛАГАЛА), бави се тиме: судије и вештаци су, као, корумпирани идиоти?

I tako smo došli do slanja materijala na veštačenje u laboratorijuFBI pa i dalje ne zanmo ništa.
Predrag Brajovic
Jer nisam primetio da iko osporava sledeće, a komentari na račun slabog poznavanja prava se nižu kao da neko jeste osporio sledeće:
Vozač prebrzo vozio, udario pešaka koji je prelazio na crveno, za to proglašen krivim.

Зашто лажеш?!
Читав низ коментатора ово доводи у сумњу.

Поздрав.

Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade...
st.jepan st.jepan 21:14 07.07.2019

Re: A

ti timovi eksperata, i ostali sluzbenici prava, u ovoj sjebanoj zemlji su ladno preskocili nedavno ubistvo koje je bilo posledica slicne bahate vozenje na naplatnoj rampi i u tom slucaju je laziran skoro svaki detalj tragicnog dogadjaja....sto je samo jos jedan primer od mnogih- zato im niko ne veruje.

Naravno, to je ključno.
Sveopše, na iskustvu zasnovano nepoverenje, najviše doprinosi nepodnošljivosti života ovde.
Kako ikome iz vlasti išta verovati, kad u vrhu te vlasti, dakle na poziciji koja bi trebalo da je oličenje najvećeg ugleda i najviše časti, stoluje čovek čijim se nebrojenim traljavim lagarijama, smeju i deca.
Ipak, i on ima trenutke kad iz njega provali istina.
Nedavno je, na sednici, valjda Glavnog odbora SNS-a, nedvosmisleno* potvrdio da je onu ženu na naplatnoj rampi, ubio Babić.
Rekao je "Nije Babić vozio da znate. Imamo snimke, nije on vozio, lagali su kao i obično..., ali sam ga branio".
Eto kako jedno "ali" sreću kvari!
Jer jasno je da je to "lagali su kao i obično" bila tek rutinska koloratura između "imamo snimke" i "ali sam ga branio". Dakle iako imamo snimke, ja sam ga (ipak) branio.
Pa ako imaš snimke na kojima se vidi da nije on vozio, što si ga, majstore, branio? Da si ih lepo pokazao, u hipu bi otklonio svaku sumnju i govorkanja, uopšte ne bi morao da ga braniš.
Izgleda, nisi ih pokazao čak ni svojim najbližim saradnicima, jer:
"Kada su te nepravedno napadali da si ti vozio onaj automobil, a ko je bio Babiću tu da te brani? Jedino ja. Bilo je još nekoliko ljudi, svi ostali su ćutali i mislili da si stvarno ti vozio"

* Nedvosmisleno za svakog sa IQ-om iznad 72.
st.jepan st.jepan 03:37 08.07.2019

Re: A

Vozač prebrzo vozio, udario pešaka koji je prelazio na crveno, za to proglašen krivim. Sve staje u tu rečenicu. Osim u delu sumnje za crveno, niko ne negira ovo

Što se te sumnje tiče, pronašao sam snimak mnogo duži od onog koji je okačio Dragoljub, pa sam na osnovu njega napisao novu, potpuniju analizu.

Na tom snimku, vidi se sledeće

Tokom prvih 39 sekundi, ulicom prolaze mnoga vozila i ulicu prelaze mnogi pešaci - očito, za pešake je crvenno.
Poslednji auto iz pravca Dušanovca prolazi u 39. sekundi.
Odmah pošto je prošao, na kolovoz stupa desetak pešaka i bez žurbe prelazi ulicu.
Mitrovićev auto velikom brzinom nailazi u 45. sekundi.
Između 39. i 64. sekunde kroz kadar ne prolazi nijedan auto sem Mitrovićevog, a pešaci prelaze ulicu.
U 64. sekundi, nakon pauze u kolskom saobraćaju, nailazi (priličnom brzinom) prvi auto iz pravca Bulevara.

Znači, tokom tih 25 sekundi nema prometa sem pešačkog (samo je Mitrovićev auto prošao), a pre tog perioda i nakon tog perioda, tuda prolazi baš dosta vozila.

Šta se dakle dešavalo tokom tih 25 sekundi?
Može li se pretpostaviti da je poslednji auto iz pravca Dušanovca (u 39.sekundi) prošao na žuto (koje traje 4 sekunde), recimo u drugoj sekundi žutog, te da je potom, tokom narednih 20 sekundi za pešake bilo zeleno, a vozilo iz pravca Bulevara prošlo u 3. sekundi novog žutog?
Ako je moguće (a mislim da jeste) da zeleno za pešake traje 20 sekundi, onda postoji prilična verovatnoća da je Mitrovićevo vozilo naletelo u 4. sekundi zelenog za pešake, a crvenog za vozila.

Ako za pešake nije bilo zeleno kad je ulicu prealazila Andrea, kada je za pešake uopšte bilo zeleno?
Po zakonu, ceo ciklus (žuto-zeleno-žuto-crveno) traje 120 sekundi (samo na vrlo prometnim raskrsnicama 150 sekundi), a na snimku koji traje 145 sekundi, jedino u tom periodu (od 39. do 64. sekunde) tuda nije prošlo nijedno vozilo osim Mitrovićevog.

pape92 pape92 14:34 08.07.2019

Re: A

Bilo bi dobro videti snimak koji ide još 5-6 minuta unazad, da se bez velike vremenske margine (prolaz kroz žuto) ustanovi u kom trenutku počinje zeleno za pešake. Zatim se od tog nekog nespornog trenutka može doći do trenutka nesreće, znajući period promene svetala. Budući da ovo nije naučna fantastika, pretpostavljam da je tako i urađeno.

Pošao sam od toga da ne osporavam da je svetlo za pešake bilo crveno (a za vozače možda zeleno, možda žuto). Posebno je zanimljiva tvrdnja da, ako je to tako, onda je Željko Mitrović u pravu kad kuka nad presudom, tvrdnja koja se mogla čuti i ovde u komentarima. Prva reakcija na to je ono što je ovde nazvano zdravim razumom, koji se, generalno govoreći, ponekad razlikuje od razuma prava. Neka je i tako. Zdrav razum nam govori da vozač mora biti kriv ako je uveliko prekoračenom brzinom oborio pešaka, makar ovaj prelazio na crveno. Zdrav razum kaže da bi, u suprotnom, imali open season na pešake. Ali dobro, da vidimo šta kaže pravni razum.
Ni jedan čovek nije ostrvo, i većina nas poznaje ponekog pravnika, možda čak i sudiju. Mogu samo da kažem da, kad su u pitanju “moje i tvoje sudije”, stvar se svodi na ono iz školskog dvorišta “moje sudije mogu da prebiju tvoje sudije”. Tako to ovde funkcioniše, ali ipak ne na način koji bi bio toliko flagrantan da bi, makar u budućnosti ako ne sad, mogao da na optuženičku klupu dovede i samog sudiju.

Naravno da Mitrović nije prvi vozač koji je usmrtio pešaka na crveno za pešake. Ima li referenci na te prethodne slučajeve, na internetu? Ne na srpskom jeziku, ili bar nisam pronašao. Ali ih zato ima pregršt na engleskom. Razumem, druge države, druga pravna praksa. No ni ovo nije znanstvena fantastika, ne vidim zašto ne bi bilo slično i ovde. Evo kako je u Engleskoj i u SAD.

Najpre, vozač je često kriv kad udari pešaka na crvenom za pešake, čak i kada je (vozač) poštovao sve propise, odnoso nije prekoračio brzinu. Tačnije, radi se veštačenje koje u slučaju povoljnog ishoda, oslobađa vozača krivice. Veštačenje ima za cilj da dokaže da je vozač učinio sve da do nesreće ne dođe. U praksi se proglašava krivim ukoliko je raskrsnica bila potpuno pregledna, a proceni se da vozač nije na vreme počeo da koči ili da manevrom izbegne nesreću (tragovi kočenja, svedoci). Naravno, kazna je adekvatna, ne prevelika, ali se proglašava krivim. Ukoliko su, na primer, parkirana vozila blokirala preglednost raskrsnice, ukoliko je udareno dete koje se zbog visine teško vidi, koje se provuklo između kola, ukoliko je udarac bio bočnom stranom automobila (pešak naleteo na auto), ukoliko je pešak istrčao, ukoliko je bila automobilska gužva koja je smanjivala preglednost itd…, i da sad ne ulazim u sve situacije - vozač se potpuno oslobađa krivice. Ponavljam, ukoliko je vozio po propisima.

Ako nije vozio po propisima, što je uglavnom prebrza vožnja, ali i razgovaranje preko telefona, ili čačkanje radio aparata u kolima (svedoci), proglašava se krivim. Kasnije kazna zavisi od okolnosti. Nije svejedno da li je prekoračio brzinu za 10 km/h ili za 50 km/h. No pitanje krivice se u bilo kom slučaju u kojem je vozač udario pešaka koji je prelazio na crveno, a vozač pri tom prekršio propise, ne dovodi u pitanje. Na sudu se dolazi do kvalifikacije da li je vožnja okarakterisana kao nesavesna (blaže kazne), ili opasna (više kazne), pa se u skladu sa tim donese presuda u smislu visine kazne.

Ispod su izvodi iz odgovora, pri čemu su u pitanju odgovori ljudi koji su se predstavili kao policajci ili advokati. Bukvalno je na stotine odgovora, i svi su u ovom smislu. Izvode originalnih presuda nisam uspeo da nađem, ukoliko su uopšte dostupni na netu.




///////

//////
st.jepan st.jepan 16:49 08.07.2019

Re: A

Pape

Sve što si napisao stoji, ali je za pitanje crvenog ili zelenog semaforskog svetla, sasvim nebitno.
Radi se o najočiglednijoj faktografiji i najelementarnijoj logici.
Sve sam gore razložio, al ajd, evo sažetka:
Obzirom da se po Zakonu o saobraćaju, u toku 120 (ili 150) sekundi moraju izređati sva svetla (crveno-žuto-zeleno-žuto), u nekom periodu snimka koji traje 145 sekundi, moralo je biti upaljeno zeleno za pešake.
Ako postavimo smelu hipotezu da vozila nisu masovno šibala kroz crveno, onda je taj period zelenog za pešake najverovatnije onaj period u kojem vozila ne prolaze. Jedini takav period je između 39. i 64. sekunde snimka, a Mitrovićevo vozilo naišlo je u 45 sekundi snimka.
Što reko naš časni blogokolega Filip, "sapienti sat"!
pape92 pape92 18:14 08.07.2019

Re: A

Tvoja analiza ima smisla, međutim ne dokazuje nedvosmisleno da nije bilo crveno za pešake. Moglo bi biti crveno ako su pešaci nakon prolaska poslednjeg vozila ka Bulevaru krenuli na crveno za pešake, a period u kome je bilo zeleno za pešake je onaj neposredno nakon nesreće. Osim toga, pošao sam od toga da nemam uvid u obrazloženje veštaka, gde bi imali priliku da se uverimo u sve njihove izvore (možda postoji još kamera, možda ima izjava) i metodologiju. Veštaci su imali na uvidu tačan patern, odnosno dužinu zelenog, koja nije ista za sve samofore u gradu, niti je za isti semafor ista u bilo koje doba dana (koji je verovatno isti i danas u Ustaničkoj). Raskrsnica u Ustaničkoj nije samo pešački prelaz, nego i automobilska raskrsnica, postoji put iz Malog Mokrog Luga koji se uključuje u Ustaničku kod okretnice, i sami autobusi imaju svoje zeleno za ulaz u Ustaničku sa okretnice, to zeleno za autobuse je crveno za vozila u Ustaničkoj, ali i crveno za pešake. Takođe postoji i uslovno zeleno (strelica udesno), kad je crveno za Ustaničku ka Bulevaru. Tako da mislim da ni ovaj duži snimak nije dovoljan za nedvosmislenu ocenu o tome koje je bilo svetlo na prelazu. Ne znam da li je takav, detaljan izveštaj veštaka, dostupan javnosti.

Sa svoje strane sam uzeo da insistiram na osvetljavanju opasne nebuloze da postoje okolnosti pod kojima bi vozač koji je udario pešaka značajno prekoračivši brzinu mogao biti oslobođen optužbe za udes, jer je pešak prelazio na crveno.
st.jepan st.jepan 19:58 08.07.2019

Re: A

Tako da mislim da ni ovaj duži snimak nije dovoljan za nedvosmislenu ocenu o tome koje je bilo svetlo na prelazu.

Tačno.
Nigde nisam pomenuo nedvosmislenost, samo veliku verovatnoću ("najverovatnije, ne tvrdim" ).
period u kome je bilo zeleno za pešake je onaj neposredno nakon nesreće.

Ne bih rekao, jer između nesreće (45. sekunda) i nailaska prvog vozila iz pravca Bulevara (64. sekunda) premalo je vremena, i za žuto, i za celo pešačko zeleno, i za bar delić žutog nakon zelenog. Za tako kratko pešačko zeleno (cca. 13 sekundi), ulica je ipak preširoka.

Ako se ovih dana nađem u tom kraju (imam tamo jednog prijatelja) izmeriću štopericom, pa ću ti poslati na PP. Jer ovo ionako više nikoga ne zanima, ovaj blog je već dobrno mrtvosan, ostadosmo ovde sami.

pape92 pape92 21:03 08.07.2019

Re: A

I sam ću se pre ili kasnije naći u tom kraju, to mi je stari kraj, matorci su mi još tamo...

Ljudi su shvatili ovu polemiku kao gnev protiv nove klase, kao (još jedan) mali rat pobednika i pobeđenih. Ona jeste i to, ali se zapravo taj gnev može, i za ovu priliku i treba, ostaviti po strani, i usredsrediti se na to da se ukaže na preblagu kaznu i njene posledice u pogledu društva (još jedan klin u kovčeg), i, što sam između drugih i sam pokušao, razveju "pravničke" mistifikacije u vezi kaznene politike i krivičnog gonjenja koje provejavaju kroz komentare, a mogu da imaju posledice na bezbednost saobraćaja (konkretno, nalet na pešaka koji prelazi na crveno).
maja_teofilovic maja_teofilovic 21:30 08.07.2019

Re: A

...
st.jepan st.jepan 11:28 02.07.2019

Nego

zanimljiva računica:
Sudijka Zorica Avramović je za prvo krivično delo osudila Aleksandra Mitrovića na 11 meseci zatvora, a za drugo krivično delo na 6 meseci zatvora.
Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!


11 + 6 = 12

Možda stara trgovačka navlaka:
Ako pazariš više artikala, dobi'š popust.

Ili su u pitanju pogrešni podaci?
maksa83 maksa83 11:31 02.07.2019

Re: Nego

Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:33 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
zanimljiva računica:
Sudijka Zorica Avramović je za prvo krivično delo osudila Aleksandra Mitrovića na 11 meseci zatvora, a za drugo krivično delo na 6 meseci zatvora.
Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!

11 + 6 = 12
Možda stara trgovačka navlaka:
Ako pazariš više artikala, dobi'š popust.
Ili su u pitanju pogrešni podaci?


Nisu pogrešni podaci, več objedinjena kazna.

Iako se u navedenom članu 296 Krivičog zakonika navodi kazna zatvorom, sudijka je i tu progledala kroz prste Aleksandru Mitroviću, pa ga je osudila na nošenje tzv. nanogice u svom stanu.

Tako će sada moći da menja programe TV Pink i gledanjem koliko-toliko doprinese skoku "rejtinga"!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:37 02.07.2019

Re: Nego

maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...



Ne, ne, najpre je izrečena objedinjena kazna od 12 meseci, a potom je rečeno da se u tih 12 meseci uračunava vreme provedeno u pritvoru od 19. jula do 4. oktobra 2013. godine.

Dakle, ostaje nošenje tzv. nanogice u svom stanu oko 9 meseci. Ali, ako se uračuna tzv. dobro vladanje, nakon 2/3 vremena provedenog u nošenju tzv. nanogice, može i da se oprosti preostala 3 meseca.

I tužilaštvo i otac Andree Bojanić su najavili žalbe na ovu skandaloznu presudu, tako da će se ovo vrteti i mućkati po tamnim vilajetima našeg pravosudja još oko 2 godine, kada najzad treba da stupi na snagu pravosnažna presuda!
nsarski nsarski 11:38 02.07.2019

Re: Nego

maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...



On je takođe dobio zabranu upravljanja motornim vozilom na godinu dana. Sada, ako ne sme da izađe iz kuće, kako bi uopšte i mogao da upravlja motornim vozilom?
st.jepan st.jepan 11:40 02.07.2019

Re: Nego

maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filip nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.
nikvet pn nikvet pn 11:41 02.07.2019

Re: Nego


Према томе онај баја из Страхинића Бана одмах може кући.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:42 02.07.2019

Re: Nego

nsarski
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...



On je takođe dobio zabranu upravljanja motornim vozilom na godinu dana. Sada, ako ne sme da izađe iz kuće, kako bi uopšte i mogao da upravlja motornim vozilom?


Pa taman kada mu skinu tzv. nanogicu da opet može da vozi džip, doduše možda neke druge marke...

Medjutim, dokle god ova presuda ne postane pravosnažna, dakle tek početkom 2021. godine, od nošenja tzv. nanogice nema ništa: Aleksandar Mitrović je slobodan i može da nesmetano upravlja motornim vozilima!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:44 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filim nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


U blogu lepo i jasno piše: Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!
st.jepan st.jepan 11:50 02.07.2019

Re: Nego

Filip Mladenović
st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filim nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


U blogu lepo i jasno piše: Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!


Ne Filipe, pročitaj pažljivije to što si napisao.
A napisao si "OBJEDINILA (sabrala) OVE KAZNE", dakle dve kazne koje si prethodno naveo (11 i 6 meseci), ne pominjući odbijanje vremena provedenog u pritvoru..
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:12 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
Filip Mladenović
st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filim nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


U blogu lepo i jasno piše: Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!


Ne Filipe, pročitaj pažljivije to što si napisao.
A napisao si "OBJEDINILA (sabrala) OVE KAZNE", dakle dve kazne koje si prethodno naveo (11 i 6 meseci), ne pominjući odbijanje vremena provedenog u pritvoru..


Posle te citirane rečenice sledi u nastavku: "U kaznu je, naravno, uračunato i vreme provedeno u pritvoru nakon gaženja Andree Bojanić i bekstva sa mesta nesreće, od 19. jula do 4. oktobra 2013."

No, da ne bi bilo nikakve zabune, ubaciću pridev "objedinjenu" u navedenoj rečenici!
Kazezoze Kazezoze 12:22 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
Filip Mladenović
st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filim nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


U blogu lepo i jasno piše: Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!


Ne Filipe, pročitaj pažljivije to što si napisao.
A napisao si "OBJEDINILA (sabrala) OVE KAZNE", dakle dve kazne koje si prethodno naveo (11 i 6 meseci), ne pominjući odbijanje vremena provedenog u pritvoru..


Verovatno je jedna kazna izrečena za saobraćajni prekršaj, a druga za bekstvo sa mesta nesreće. U tom slučaju te dve kazne se mogu objediniti u jednu - konačnu.
st.jepan st.jepan 12:54 02.07.2019

Re: Nego

Filip Mladenović
st.jepan
Filip Mladenović
st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filim nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


U blogu lepo i jasno piše: Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!


Ne Filipe, pročitaj pažljivije to što si napisao.
A napisao si "OBJEDINILA (sabrala) OVE KAZNE", dakle dve kazne koje si prethodno naveo (11 i 6 meseci), ne pominjući odbijanje vremena provedenog u pritvoru..


Posle te citirane rečenice sledi u nastavku: "U kaznu je, naravno, uračunato i vreme provedeno u pritvoru nakon gaženja Andree Bojanić i bekstva sa mesta nesreće, od 19. jula do 4. oktobra 2013."

No, da ne bi bilo nikakve zabune, ubaciću pridev "objedinjenu" u navedenoj rečenici!


Filipe, znam da si, kao i ja, pohađao ovdašnje, tradicionalno loše škole, ali pokušaj da misliš urednije (urednost je, po mom mišljenju, daleko važnija od pametnosti, a urednost se učenicima ovde nažalost ne uteruje).

I po julijanskom i po gregorijanskom kalendaru, od 19. augusta do 4. oktobra protekne dva i po meseca. Kad se od te objedinjene kazne (17 meseci) odbiju dva i po meseca, preostaje...
Koliko?
Zna neko?

Sem toga, vreme provedeno u pritvoru nije, kao što kažeš, uračunato u objedinjenu kaznu, nego je (na neshvatljivo prevarantski, kelnerski način) od objedinjene kazne oduzeto.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:00 02.07.2019

Re: Nego

Bilo kako bilo, prema prvostepenoj presudi sin Željka Mitrovića je osudjen na 9 meseci i 15 dana nošenja tzv. nanogice u svom stanu!

I to za 2 /dva/ krivična dela, za koja je Krivičnim zakonikom za prvo predvidjena MINIMALNA kazna od 2 /dve/ godine zatvora, a za drugo MINIMALNA kazna 1 /jedna / godina zatvora!
nepopustljiv nepopustljiv 13:03 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan

...

Filipe, znam da si, kao i ja, pohađao ovdašnje, tradicionalno loše škole, ali pokušaj da misliš urednije (urednost je, po mom mišljenju, daleko važnija od pametnosti, a urednost se učenicima ovde nažalost ne uteruje).

I po julijanskom i po gregorijanskom kalendaru, od 19. augusta do 4. oktobra protekne dva i po meseca. Kad se od te objedinjene kazne (17 meseci) odbiju dva i po meseca, preostaje...
Koliko?
Zna neko?

Sem toga, vreme provedeno u pritvoru nije, kao što kažeš, uračunato u objedinjenu kaznu, nego je (na neshvatljivo prevarantski, kelnerski način) od objedinjene kazne oduzeto.

Ja se izvinjavam za digresiju - u odnosu na boldovano.
Jer - po oba kalendara, period između dva datuma nije dva i po meseca, nego mesec i po.
nikvet pn nikvet pn 13:11 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
urednost je, po mom mišljenju, daleko važnija od pametnosti, a urednost se učenicima ovde nažalost ne uteruje.


Filip Mladenović Filip Mladenović 13:16 02.07.2019

Re: Nego

nepopustljiv
st.jepan

...

Filipe, znam da si, kao i ja, pohađao ovdašnje, tradicionalno loše škole, ali pokušaj da misliš urednije (urednost je, po mom mišljenju, daleko važnija od pametnosti, a urednost se učenicima ovde nažalost ne uteruje).

I po julijanskom i po gregorijanskom kalendaru, od 19. augusta do 4. oktobra protekne dva i po meseca. Kad se od te objedinjene kazne (17 meseci) odbiju dva i po meseca, preostaje...
Koliko?
Zna neko?

Sem toga, vreme provedeno u pritvoru nije, kao što kažeš, uračunato u objedinjenu kaznu, nego je (na neshvatljivo prevarantski, kelnerski način) od objedinjene kazne oduzeto.

Ja se izvinjavam za digresiju - u odnosu na boldovano.
Jer - po oba kalendara, period između dva datuma nije dva i po meseca, nego mesec i po.


Aleksandar Mitrović je bio u pritvoru od 19. 07. 2013. do 04. 10. 2013, dakle 2 meseca i 15 dana!
st.jepan st.jepan 13:19 02.07.2019

Re: Nego

Aleksandar Mitrović je bio u pritvoru od 19. 07. 2013. do 04. 10. 2013, dakle 2 meseca i 15 dana!

Dakle 17 - 2,5 = 12
highshalfbooze highshalfbooze 13:29 02.07.2019

Re: Nego

Tako će sada moći da menja programe TV Pink i gledanjem koliko-toliko doprinese skoku "rejtinga"!


E, to je već kazna.
cassiopeia cassiopeia 14:13 02.07.2019

Re: Nego

st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filip nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


Objasnio gore Filip da je to objedinjena kazna zatvora. Valjda to nije prosto sabiranje, već sudija odmeri kaznu.

Nisu to dve presude pa da se sabiraju, već jedna.
angie01 angie01 14:33 02.07.2019

Re: Nego

Objasnio gore Filip da je to objedinjena kazna zatvora. Valjda to nije prosto sabiranje, već sudija odmeri kaznu.

Nisu to dve presude pa da se sabiraju, već jedna.

Atomski mrav Atomski mrav 14:52 02.07.2019

Re: Nego

Dakle 17 - 2,5 = 12


Dvaput ništa je ništa - crva nije ni bilo!
st.jepan st.jepan 18:36 02.07.2019

Re: Nego

Objasnio gore Filip da je to objedinjena kazna zatvora. Valjda to nije prosto sabiranje, već sudija odmeri kaznu.
Nisu to dve presude pa da se sabiraju, već jedna.

Ja sam podrazumevao da objedinjavanje dve kazne (11 i 6 meseci) znači njihovo sabiranje (kao u Americi, gde se tako može stići i do više stotina godina robije), otuda nesporazum. Zbog kojeg se izvinjavam.
jadragoljub jadragoljub 19:35 02.07.2019

Re: Nego

cassiopeia
st.jepan
maksa83
Ili su u pitanju pogrešni podaci?

Odbijeno je vreme provedeno u pritvoru ili istražnom zatvoru ili kako se već to zove...

Znam za to, ali u blogu piše da je sudinica izrekla kaznu od 12 meseci.
U sudskoj praksi izriće se cela kazna, a u nastavku izričaja, od kzne se odbija vreme provedeno u pritvoru.
Ne verujem da bi dotična toliko pogrešila, dakle Filip nam je najverovatnije dao pogrešnu informaciju, tj. nije citirao presudu, nego je dao svoju interpretaciju presude.


Objasnio gore Filip da je to objedinjena kazna zatvora. Valjda to nije prosto sabiranje, već sudija odmeri kaznu.

Nisu to dve presude pa da se sabiraju, već jedna.

kako sam ja čuo to objedinjavanje ide ovako, saberu se kazne pa se onda odredi neka srednja koja ne može da bude manja od najveće kazn a biva manja od prostog zbira. i onda je na sudiji da to odredi. mada i ovo što sam reko ne mora da bude tačno. možda postoji opcija da se nađe sredina između najviše i najmanje kazne, pa ako za prvu dobiješ godinu a za drugu 6meseco objedinjena bude 9 meseci. ko će ga zna kod nas šta je istina.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:10 03.07.2019

Re: Nego

kako sam ja čuo


koliko ginekologa na ovom blogu...

predatortz predatortz 11:31 02.07.2019

Tradicionalno pravo...

...ostaje jedina opcija kada zakaže ovo institucionalno.
st.jepan st.jepan 11:45 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Tradicionalno pravo...
...ostaje jedina opcija kada zakaže ovo institucionalno.

Tradicionalno pravo takođe dozvoljava i otkup glave, a po mnogo čemu, glava je već pošteno otkupljena.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:48 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Otkupljena je trgovinom uticaja: od režima skandalozna kazna za sina, a od oca još žešće i ubojitije sludjivanje naroda, tj. kretenizovanje gradjanstva!
predatortz predatortz 11:49 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

st.jepan
Tradicionalno pravo...
...ostaje jedina opcija kada zakaže ovo institucionalno.

Tradicionalno pravo takođe dozvoljava i otkup glave, a po mnogo čemu, glava je već pošteno otkupljena.


U to ne ulazim. Navodim opcije. Na ocu je šta će da čini.

I, da...
Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.
Atomski mrav Atomski mrav 11:53 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.


Kad negde zalutaš, obično pomaže da se vratiš unazad i probaš nekim drugim putem.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:18 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Atomski mrav
Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.


Kad negde zalutaš, obično pomaže da se vratiš unazad i probaš nekim drugim putem.


Pripremam u saradnji sa ocem knjigu o pokojnoj Andrei Bojanić, u štampanoj i u digitalnoj verziji.

Mislim da je to najbolji i najcivilizovaniji odgovor na ovo bezumlje i kršenje sudijskog kodeksa!
zilikaka zilikaka 12:35 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

predatortz
st.jepan
Tradicionalno pravo...
...ostaje jedina opcija kada zakaže ovo institucionalno.

Tradicionalno pravo takođe dozvoljava i otkup glave, a po mnogo čemu, glava je već pošteno otkupljena.


U to ne ulazim. Navodim opcije. Na ocu je šta će da čini.

I, da...
Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.

Ovo sam prvo pomislila, al nisam imalapetlju da napišem kao prvi komentar.
Fali nama Coka, onoliko...
angie01 angie01 12:42 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Tradicionalno pravo takođe dozvoljava i otkup glave, a po mnogo čemu, glava je već pošteno otkupljena.


zar nije bila nedavno neka vest, da je tata nesrecne devojke dao neku cudnu izjavu,

ISPOVEST TATE PREGAZENE DEVOJKE
angie01 angie01 12:54 02.07.2019

izvinjavam se na odvratnosti,


Željko Mitrović
@zeljkomitrovic
Posle tri veštačenja, koje nisam tražio ja ili moj sin Aleksandar, VEĆ TUŽILAŠTVO, sva tri su potvrdila da moj sin Aleksandar nije kriv,ali je danas sud osudio mog sina samo zato što je moj sin! E moj časni sude!
130
11:48 AM - Jul 2, 2019
freehand freehand 13:38 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

predatortz
st.jepan
Tradicionalno pravo...
...ostaje jedina opcija kada zakaže ovo institucionalno.

Tradicionalno pravo takođe dozvoljava i otkup glave, a po mnogo čemu, glava je već pošteno otkupljena.


U to ne ulazim. Navodim opcije. Na ocu je šta će da čini.

I, da...
Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.

Pre nekoliko godina U Pančevu je otac žrtve sličnog događaja posle donošenja presude nezadovoljan njome jednostavno prišao ubici svog sina i ubio ga pištoljem dok je sedeo u automobilu. Onda se predao policiji.
Deo katastrofe sastoji se i u tome što je ubijeni priznao krivicu, po navodima štampe iskreno se kajao i ničim nije ni pokušao da izbegne kaznu ili na nju utiče.
st.jepan st.jepan 13:55 02.07.2019

.

.
zilikaka zilikaka 14:18 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Deo katastrofe sastoji se i u tome što je ubijeni priznao krivicu, po navodima štampe iskreno se kajao i ničim nije ni pokušao da izbegne kaznu ili na nju utiče.

Da, i razmišljanje na način kako i sama razmišljam jeste deo katastrofe, ali ako čovek dođe u situaciju da treba takvu odluku da donese, pitanje je kako će umeti da ceni realnost.
Ono, u saobraćaju svakom.svašta može da se desi ali ovde priča ima rep, zbog činjenice da je on ladno pobegao i da sve vreme i na sve načine negirana njegova krivica.
michiganac michiganac 15:05 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Atomski mrav
Svestan sam da ovo što govorim vraća sve nas stotinak godina unazad. No, kao društvo, već smo vraćeni po mnogim pitanjima. Onda i ovo ne treba odbacivati sa gnušanjem.


Kad negde zalutaš, obično pomaže da se vratiš unazad i probaš nekim drugim putem.


Pa ene ga Jovo Bakic, izmedju ostalog, vec nekoliko godina zagovara i "revolucionarnu pravdu" (prvi na viziru mu je upravo Mitrovic senior), ma sta sve pod njom podrazumijevao.
U ovom lunatic asylum-u zvanom Srbija jedino sto jos nije izvedeno je gradjanski rat.

Jos ako ona otresita, "CG-tvrodokorna" linija karaktera ovog naroda dojde do izrazaja ("..koj' nije za vracanje, taj je protiv nas..!" )- taman da se naposljetku izravna (uravnotezi) i sa onim juzno od Ibra i njihovim plemensko-obicajnim pravom. Mozda se onda konacno steknu uslovi da se sporazumije i sa njima. (gorak cinizam, jah)

freehand freehand 15:14 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Pa ene ga Jovo Bakic, izmedju ostalog, vec nekoliko godina zagovara i "revolucionarnu pravdu" (prvi na viziru mu je upravo Mitrovic senior),

Če Gevara iz Ist - Vest Bridža i Komunističke Trilaterale?
Onaj što se dogovarao sa Vzlićem onomad o svom angažmanu da se pomogne Srbiji pa usput čineći krivično delo od neovlašćenog lica uzimao na gledanje dosije tajne službe visokog državnog funkcionera - Ivice Dačića?
Taj je licemerna budaletina, da ti ja kažem, druže moj. Štagod da zagovara od toga ništa nema.
michiganac michiganac 15:14 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Mislim da je to najbolji i najcivilizovaniji odgovor na ovo bezumlje i kršenje sudijskog kodeksa!


Ili najadekvatnije, mozda, da se zasnuje nekakav poseban, balkanski 'Strazbur' (i time pridoda jos jedna tacka uslovljavanja pristupa ostatku civilizovane Evrope), pa se zatrpa slucajevima. Dok se ne rijese do jednoga - ni makac ka EU!
michiganac michiganac 15:17 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Taj je licemerna budaletina, da ti ja kažem, druže moj. Štagod da zagovara od toga ništa nema.


Ma ja uopste ne poznajem toliko lik i djelo doticnog. Bio mi je zgodan ovde samo kao slagvort.
highshalfbooze highshalfbooze 15:41 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Ma ja uopste ne poznajem toliko lik i djelo doticnog. Bio mi je zgodan ovde samo kao slagvort.

Pa kako onda znaš šta zagovara, ako ne poznaješ?
michiganac michiganac 15:50 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Pa kako onda znaš šta zagovara, ako ne poznaješ?


Ucinio mi se kao zanimljiv lik, pa sam preko YT odslusao nekoliko njegovih nastupa u kojima je cesto upotrebljavao pomenutu terminologiju. (ali da budem sasvim iskren - i sad volim da bacim pogled na to sta ima da kaze povodom analize stanja u Srbiji, u mnogocemu ispravno zakljucuje, iako npr. kod "revoluc. opravdanja" vrtim glavom)
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:18 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

michiganac
Pa kako onda znaš šta zagovara, ako ne poznaješ?


Ucinio mi se kao zanimljiv lik, pa sam preko YT odslusao nekoliko njegovih nastupa u kojima je cesto upotrebljavao pomenutu terminologiju. (ali da budem sasvim iskren - i sad volim da bacim pogled na to sta ima da kaze povod analize stanja u Srbiji, u mnogocemu ispravno zakljucuje, iako npr. kod "revoluc. opravdanja" vrtim glavom)


"Kada nepravda postane zakon, tada otpor postaje dužnost!"
highshalfbooze highshalfbooze 16:23 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

pa sam preko YT odslusao nekoliko njegovih nastupa

I ja sam slušao šta govori i čuo sam da određenim ljudima želi revolucionarnu pravdu i da misli da bi bilo pravedno da ih stigne revolucionarna pravda. Time što je rekao, smatram, da nije zagovarao, jer zagovaranje ipak nije jednosmerno izražavanje mišljenja i želja, već je malo složeniji proces aktivnosti radi postizanja specifičnih ciljeva.
Njegova želja za revolucionarnom pravdom je vrlo razumljiva, na primer zbog toga što je zbog zastare nemoguće doći do sudske pravde. Itd...
michiganac michiganac 17:01 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Evo, nije mi bilo tesko da izJuCjubujem, ovde najkonkretnije govori o tome:



Tu jos oprezno i savjesno dodaje da je problem sa revolucionarima sto se tesko zaustavljaju. A o ostalom neka svako izvuce svoj sud.
freehand freehand 17:52 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

michiganac
Evo, nije mi bilo tesko da izJuCjubujem, ovde najkonkretnije govori o tome:



Tu jos oprezno i savjesno dodaje da je problem sa revolucionarima sto se tesko zaustavljaju. A o ostalom neka svako izvuce svoj sud.

Problem sa revolucionarima je što sude po utisku i što ne haju za institucije.
Konstatujem, ne znači da se sa mnogima među njima ne bh složio.
Ali svakako nisu članovi Ist-Vest Bridža dok o revolucionarnoj pravdi serendaju po televizijama.
highshalfbooze highshalfbooze 18:47 02.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

Transkript:
Ali je revolucija opravdana kada ne možete drugačije da rešavate stvari, i ja ne znam kako će biti u Srbiji. Ona ide u tom pravcu, samo što u ovom trenutku nema onoga što se u teoriji zove revolucionarni subjekt, dakle ne postoji društvena snaga koja bi mogla da izvrši revoluciju.


Kasnije, u drugom delu, govori o RRA koja ne radi svoj posao i da zbog toga sredstva masovnog opštenja mogu da objavljuju šta god hoće. "I otud Ž.M. sloboda da pravi televiziju koja je trovačnica. To je duhovna trovačnica Srbije. I u tom smislu, on je jedan od najvećih zločinaca koji se pojavio u ovoj zemlji, u istoriji ove zemlje. Jer duhovno uništava ljude. Zbog toga je njegova odgovornost ogromna i zbog toga kažem da bi njemu trebalo revolucionarna pravda da presudi".

Dakle, J.B. nije kriv što je obesmišljen institucionalni i pravni sistem. On govori šta jedino preostaje kada razvalite sistem. A to nije počeo Vučić, on je samo nastavio započeto.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:36 04.07.2019

Re: Tradicionalno pravo...

angie01

zar nije bila nedavno neka vest, da je tata nesrecne devojke dao neku cudnu izjavu,

ISPOVEST TATE PREGAZENE DEVOJKE

Отац погинуле девојке је “уверен да Жељко није утицао на суд”.
Ипак, по првим извештајима, девојка је закорачила да пређе на зелено, а било је очевидаца који су говорили о брзини и другим детаљима несреће.
Индикативно је да су се сведоци, један по један, повукли.
Пресуда је таква каква је, али није јасно зашто се 6 година чекало на њу. Justice delayed is justice denied.
Сигурна сам да и много њих у полицији веома поштено раде свој посао, али остаје да је ресорни министар плагијатор, односно лопов. Да ли је немогуће да су и извештаји вештака макар ублажени?
nepopustljiv nepopustljiv 12:15 02.07.2019

Da!

Užas!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:44 02.07.2019

Re: Da!

U članu 297 Krivičnog zakonika Republike Srbije jasno piše:

Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja

Član 297

(1) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. st. 1, 3. i 4. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(2) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. st. 1, 3. i 4. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od dve do dvanaest godina.

(3) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 3, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom do četiri godine.

(4) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 2, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(5) U slučajevima iz st. 1. do 4. ovog člana izricanje mere bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom obavezno je.

I umesto da sudijka primeni navedeni st. 2 člana 297. Krivičnog zakonika, ona ga tumači na svoj način!? Umesto da kao što tužilaštvo predlaže u optužnici, presudi barem te minimalne 2 /dve/ godine, kako ZAKON NALAŽE, ona u prvostepenoj presudi navodi - 11 meseci!!!???
predatortz predatortz 12:51 02.07.2019

Re: Da!

I umesto da sudijka primeni navedeni st. 2 člana 297. Krivičnog zakonika, ona ga tumači na svoj način!? Umesto da kao što tužilaštvo predlaže u optužnici, presudi barem te minimalne 2 /dve/ godine, kako ZAKON NALAŽE, ona u prvostepenoj presudi navodi - 11 meseci!!!???



Naše sudstvo ima veoma čudnu politiku - najveći broj teških krivičnih dela - ubistava, dela protiv života i tela, silovanja, dilovanja - sude se ispod zakonskog minimuma. Za silovanja, u jednom periodu sve presude su bile ispod ili oko zakonskog minimuma.

Meni ovo liči na spregu sudija i tužilaca sa advokatima. Drugo objašnjenje nemam.

Evo podataka u članku o tome. Jeste malo "bajat", ali ne verujem da se nešto drastično promenilo.

LINK
cassiopeia cassiopeia 14:19 02.07.2019

Re: Da!

Meni ovo liči na spregu sudija i tužilaca sa advokatima. Drugo objašnjenje nemam.


Kaže, moja poznanica sudija, da država jasno šalje poruku da su novac i politička zaštita iznad zakona. Kao i u slučaju Zorana Babića i kantrimena.

Da je za ovo, za šta mu je suđeno maksimalna kazna zatvora 12 godina.

Mrzim kletve, al' kad sam čula presudu, jedino što sam pomislila je dabogdaimsevratilo
pape92 pape92 19:11 02.07.2019

Re: Da!

Kaže, moja poznanica sudija


U tom svetlu razumem zapomaganje Željka Mitrovića, u smislu da je na jedan dijaboličan način njemu, odnosno njegovom sinu zaista naneta nepravda. Ako su tačne priče da u Srbiji svako krivično delo ima svoju cenu (u evrima), a da bi se u sudskom postupku došlo do mini-minimalne kazne ako već nikako ne može do oslobađajuće presude, onda je Mitrović žrtva svoga imena, odnosno upadljivosti. Da je na njegovom mestu medijski nepoznat, ali “sa strukturama” dobro povezan i imućan građanin, moguće je da bi pod istim okolnostima bez mnogo prašine prošao jeftinije.
jinks jinks 19:04 02.07.2019

...

Da li nanogicu može da nosi i u nekom od onih maratonskih rijalitija koji izgleda kao da traju u nedogled, a koje će ionako za koju godinu da nasledi.

Em će da ima društvo, em može da zaradi nešto, a možda na kraju ako se baš potrudi i pobedi.
G.Cross G.Cross 19:18 02.07.2019

Re: ...

jinks
Da li nanogicu može da nosi i u nekom od onih maratonskih rijalitija koji izgleda kao da traju u nedogled, a koje će ionako za koju godinu da nasledi.

Em će da ima društvo, em može da zaradi nešto, a možda na kraju ako se baš potrudi i pobedi.



E taj decko je vise vremena provodio u Monaku nago Beogradu.

Pravo pitanje je moze li nanognica da se nasteluje da ne moze da izadje iz Monaka.


Sto se same takozvane presude tice , rakoh u svom blogu od pre nekoliko dana da je rec o rastakanju drustvenih vrednosti jednog naroda.

Namernom. Ne radi nekih ideoloskih razloga nego jednostavno para , para, para .


Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.

E imam.


nsarski nsarski 19:50 02.07.2019

Re: ...

Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.

E imam.


Jbg, i ti si meni spočitao da ne treba da komentarišem politička zbivanja jer je moj interes nauka i da se nje držim. Sada si imao priliku da iskusiš your own medicine. Nije fer, ni u jednom slučaju.

I, ako dozvoljavaš, drugarsku primedbu: čini mi se da si se "prozlio" poslednjih nekoliko meseci od kada si ponovo izronio na ovom mestu. Ne znam da li je tome razlog neka privatna turbulencija, ili ovo mesto uvlači ljude u komunikaciju ispod pristojnog nivoa, ali to sam primetio. Bio si, blogokolega, fini i pristojan čovek. A možda ja to samo preuveličavam. (Jbg, nikad ranije nisam video da si napisao "Gluposti!", bez obzira kakva je istinska glupost bila u pitanju.)
Pozdrav.
G.Cross G.Cross 19:56 02.07.2019

Re: ...

nsarski
Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.

E imam.


Jbg, i ti si meni spočitao da ne treba da komentarišem politička zbivanja jer je moj interes nauka i da se nje držim. Sada si imao priliku da iskusiš your own medicine. Nije fer, ni u jednom slučaju.

I, ako dozvoljavaš, drugarsku primedbu: čini mi se da si se "prozlio" poslednjih nekoliko meseci od kada si ponovo izronio na ovom mestu. Ne znam da li je tome razlog neka privatna turbulencija, ili ovo mesto uvlači ljude u komunikaciju ispod pristojnog nivoa, ali to sam primetio. Bio si, blogokolega, fini i pristojan čovek. A možda ja to samo preuveličavam. (Jbg, nikad ranije nisam video da si napisao "Gluposti!", bez obzira kakva je istinska glupost bila u pitanju.)
Pozdrav.



Ne secam se da sam ti ista ikad spocitao osim pre sedam osam godina kad si mi drzao predavanja o biftecima.
Ali posto si ti profesor oh boze ti znas bolje.

Ipak proveri da nisi pobrkao.


A mozda jesam.

Sto se tice da li sam se prozlio.
Mozda jesam a mozda i nisam.

Mozda se mesto prozlilo.

A mozda I ti.
nsarski nsarski 20:04 02.07.2019

Re: ...

Ne secam se da sam ti ista ikad spocitao osim pre sedam osam godina kad si mi drzao predavanja o biftecima.
Ali posto si ti profesor oh boze ti znas bolje.

Ipak proveri da nisi pobrkao.


Ovo sa "profesorom" je nisko i nepotrebno. Just proves my other point (o promeni koju sam pomenuo).

Zaista ne arhiviram svoje komentare, ali da te podsetim da sam jednom nešto napisao o Amerima (verovatno je bilo negativno), a ti si mi spočitao da se manem političkih komentara itd...
Ma, ne uzimam ja to za zlo, samo si me svojim prethodnim komentarom podsetio na sličnu logiku. Čak mi je sada žao što sam ceo prethodni komentar napisao. Sve je OK. Live long and prosper.

Kad su u pitanju stejkovi, uvek sam spreman da pošteno ukrstimo koplja. Let the better one win!

EDIT: Baš sada tražim tu kratku razmenu i verujem da ću je naći. Ali, bingo!, našao sam tvoju razmenu između tebe i Freehenda oko mogućnosti izbora ovog proleća. I opklade oko koje se ne slažete.
Evo najbitnijeg dela

Re: Paljevina, bolan

freehand

G.Cross

freehand

Tako, nista od Izbora.


Da ne ulazimo u nikakvu argumentaciju - bi li smeo da se kladiš u ovo?
Inače, broj komentara je obrnuto srazmeran broju blogova kji se pojavljuju. Misli o tome.



Pa dobro izbori ce biti pre ili kasnije.
Ako hoces da se kladis daj neki rok.
Dve nedelje?
Dva meseca?
Dve godine?


Ček, pa ti reče ništa od izbora na neoročeno, šta ti je sad?
Ali - biće, bogami, i to ovog proleća.



Eno ja dodao gore edit pa ako te mrzi odgovori.

Ok ako je definicija do kraja kalendarskog proleca odnosno 21. Juna prihvatam opkladu ako ti prihvatis moje uslove iz mog edita gore


Ima još toga na blogu Proteste u hibernaciju, strana 3
Sledeći komentar je:

Re: Paljevina, bolan

G.Cross

freehand

G.Cross

freehand

Tako, nista od Izbora.


Da ne ulazimo u nikakvu argumentaciju - bi li smeo da se kladiš u ovo?
Inače, broj komentara je obrnuto srazmeran broju blogova kji se pojavljuju. Misli o tome.



Pa dobro izbori ce biti pre ili kasnije.
Ako hoces da se kladis daj neki rok.
Dve nedelje?
Dva meseca?
Dve godine?


Ček, pa ti reče ništa od izbora na neoročeno, šta ti je sad?
Ali - biće, bogami, i to ovog proleća.



Eno ja dodao gore edit pa ako the ne mrzi odgovori.


Mani me edita... Šansa da ne bude izbora leži samo u opciji da ga toliko pritisnu da ne sme da krade i oslobodi medije. A to je nemoguće.
A opklada mora da bude neko piće nekad negde, kakvi blogovi.


Itd. Ostalo vi raspravite.

Da, kad se napregnem, mislim da je naš dijalog bio oko protesta Žutih Prsluka, i moj stav ti se nije svideo pa si mi odbrusio da se ne mešam u stvari o kojima ne znam. Valjda zato što ne živim u Francuskoj. Fair enough, ali zašto tebe onda pogađa komentar da nemaš prava da pričaš o Srbiji kad ovde ne živiš? Your own medicine, rekoh ranije.

Ma, naći ću ja to, ubeđen sam.


G.Cross G.Cross 20:06 02.07.2019

Re: ...

nsarski
Ne secam se da sam ti ista ikad spocitao osim pre sedam osam godina kad si mi drzao predavanja o biftecima.
Ali posto si ti profesor oh boze ti znas bolje.

Ipak proveri da nisi pobrkao.


Ovo sa "profesorom" je nisko i nepotrebno. Just proves my other point (o promeni koju sam pomenuo).

Zaista ne arhiviram svoje komentare, ali da te podsetim da sam jednom nešto napisao o Amerima (verovatno je bilo negativno), a ti si mi spočitao da se manem političkih komentara itd...
Ma, ne uzimam ja to za zlo, samo si me svojim prethodnim komentarom podsetio na sličnu logiku. Čak mi je sada žao što sam ceo prethodni komentar napisao. Sve je OK. Live long and prosper.



Sure.

nepopustljiv nepopustljiv 20:22 02.07.2019

Re: ...

G.Cross
nsarski
Ne secam se da sam ti ista ikad spocitao osim pre sedam osam godina kad si mi drzao predavanja o biftecima.
Ali posto si ti profesor oh boze ti znas bolje.

Ipak proveri da nisi pobrkao.


Ovo sa "profesorom" je nisko i nepotrebno. Just proves my other point (o promeni koju sam pomenuo).

Zaista ne arhiviram svoje komentare, ali da te podsetim da sam jednom nešto napisao o Amerima (verovatno je bilo negativno), a ti si mi spočitao da se manem političkih komentara itd...
Ma, ne uzimam ja to za zlo, samo si me svojim prethodnim komentarom podsetio na sličnu logiku. Čak mi je sada žao što sam ceo prethodni komentar napisao. Sve je OK. Live long and prosper.



Sure.


Eeeee, jbg!
A baš ste lepo počeli!
floki floki 20:48 02.07.2019

Re: ...


Kad su u pitanju stejkovi, uvek sam spreman da pošteno ukrstimo koplja


ja nemam ništa protiv da budem u žiriju, ali da nije virtuelni :)

alselone alselone 20:53 02.07.2019

Re: ...

ja nemam ništa protiv da budem u žiriju, ali da nije virtuelni :)


evo kad insistirate i ja ću isto ali da floki donese krastavce i piva iz njemačku.
nsarski nsarski 20:53 02.07.2019

Re: ...

ja nemam ništa protiv da budem u žiriju, ali da nije virtuelni :)


I ja pravim sauce Bernaise! Deal.
shone shone 21:41 02.07.2019

Re: ...

Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.


Imaš pravo na mišljenje, poenta je koliko ti je to mišljenje kompetentno i na osnovu čega izvodiš svoje analize i zaključke.
To ti je taj ,,jedan,, pokušao da objasni tamo pa evo još jedared.

Lako je tuđim qracem po koprivama mlatiti između 2 leta avionom ubijajući dosadu informišući se iz propagandnih tabloida.
To ti je kao razlika između gledanja pornića i hebanja uživo (u kojem sam učestvuješ)

Ima razlike, o još kako.


G.Cross G.Cross 22:04 02.07.2019

Re: ...

shone
Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.


Imaš pravo na mišljenje, poenta je koliko ti je to mišljenje kompetentno i na osnovu čega izvodiš svoje analize i zaključke.
To ti je taj ,,jedan,, pokušao da objasni tamo pa evo još jedared.

Lako je tuđim qracem po koprivama mlatiti između 2 leta avionom ubijajući dosadu informišući se iz propagandnih tabloida.
To ti je kao razlika između gledanja pornića i hebanja uživo (u kojem sam učestvuješ)

Ima razlike, o još kako.




Upravo suprotno dragi Votsone. Kao,sto sam pre premnogo godina dolazeci iz Engleske govorio prijateljima Sloba vas vodi u traagediju a pni su meni govorili, ma ne brini budalo Sloba je Cetnik bez brade.

Tako dragi moj Votsone biti izvan lonca koji kljuca moze da da bolji pogled.

Meni je zdravo interesantno kako se javljaju spavajuci kako se to kaze podrzavaoci da pomognu Cosa Nostra.
anonymous anonymous 22:10 02.07.2019

Re: ...

shone
Javio se jedan na mom proslom blogu da nemam pravo na misljenje o Srbiji posto ne zovim tamo.


Imaš pravo na mišljenje, poenta je koliko ti je to mišljenje kompetentno i na osnovu čega izvodiš svoje analize i zaključke.
To ti je taj ,,jedan,, pokušao da objasni tamo pa evo još jedared.

Lako je tuđim qracem po koprivama mlatiti između 2 leta avionom ubijajući dosadu informišući se iz propagandnih tabloida.
To ti je kao razlika između gledanja pornića i hebanja uživo (u kojem sam učestvuješ)

Ima razlike, o još kako.




E, upravo takvih mi je preko q..urca.
freehand freehand 22:11 02.07.2019

Re: ...

Zaista ne arhiviram svoje komentare

Ovo mesto samo arhivira komentare.
nsarski nsarski 22:18 02.07.2019

Re: ...

freehand
Zaista ne arhiviram svoje komentare

Ovo mesto samo arhivira komentare.


E, jbg. To je previše za mene. Ipak, našao sam nešto interesantno za tebe i postavio kao EDIT u gornjem komentaru.
shone shone 22:19 02.07.2019

Re: ...

Kao,sto sam pre premnogo godina dolazeci iz Engleske govorio prijateljima Sloba vas vodi u traagediju a pni su meni govorili, ma ne brini budalo Sloba je Cetnik bez brade.


Preispitaj prijatelje!

Tako dragi moj Votsone biti izvan lonca koji kljuca moze da da bolji pogled.


Koga boli dupe za pogled kad mu dupe gori. Gašenje vatre je već nešto konkretno.
A pravo da ti rečem od tih pogleda sa strane smo najviše i nahebali.

Nemoj da se jediš. Nemam nameru da umanjujem tvoj patriotizam i zabrinutost samo je nekako neukusno kad nas u ,,najboljoj ,, nameri zapljunete u svojim analizama ,,onako gledajući sa srane,,

Pošto nije na odmet da se tvrdnje i potkrepe evo kako izgleda pogled sa strane.


Sergej was born in Mostar, SR Bosnia and Herzegovina, SFR Yugoslavia to father Tomislav, an actor, and mother Slobodanka, a lawyer. His younger brother, Branislav, is also an actor.[1] His father's career made the family moving between cities, thus Sergej's early years were spent in Mostar, Užice, Kruševac and Belgrade.[4]

To bre neki Hercegovački recept.
G.Cross G.Cross 22:22 02.07.2019

Re: ...

shone
Kao,sto sam pre premnogo godina dolazeci iz Engleske govorio prijateljima Sloba vas vodi u traagediju a pni su meni govorili, ma ne brini budalo Sloba je Cetnik bez brade.


Preispitaj prijatelje!

Tako dragi moj Votsone biti izvan lonca koji kljuca moze da da bolji pogled.


Koga boli dupe za pogled kad mu dupe gori. Gašenje vatre je već nešto konkretno.
A pravo da ti rečem od tih pogleda sa strane smo najviše i nahebali.

Nemoj da se jediš. Nemam nameru da umanjujem tvoj patriotizam i zabrinutost samo je nekako neukusno kad nas u ,,najboljoj ,, nameri zapljunete u svojim analizama ,,onako gledajući sa srane,,

Pošto nije na odmet da se tvrdnje i potkrepe evo kako izgleda pogled sa strane.


Sergej was born in Mostar, SR Bosnia and Herzegovina, SFR Yugoslavia to father Tomislav, an actor, and mother Slobodanka, a lawyer. His younger brother, Branislav, is also an actor.[1] His father's career made the family moving between cities, thus Sergej's early years were spent in Mostar, Užice, Kruševac and Belgrade.[4]

To bre neki Hercegovački recept.


I sve ovo da zastitite sina gazde. Sram vas bilo.

Kao,sto rekoh .Moral is dead. Long live pare, pare, pare.

Jebale vas vase prljave pare.
freehand freehand 22:26 02.07.2019

Re: ...

Itd. Ostalo vi raspravite.

Nema bogznašta da se raspravlja, dugujem kolegi Krosu piće.
Jebiga kad je uz 3000 glasova za i jedan glas protiv raspisivanja izbora odlučeno da izbora, ipak, ne bude.
shone shone 22:31 02.07.2019

Re: ...

I sve ovo da zastitite sina gazde. Sram vas bilo.


???
Pokušavaš da zamenjuješ teze?
Pa još prekoravaš?
Prizemno i naivno.

U mom obraćanju tebi sin Željka Mitrovića nije tema.
A ako te interesuje moje mišljenje (a tebe uglavnom interesuje tvoje vlastito)
mi ovakve nepravde ovde ne samo da gledamo svaki dan nego ih jako dobro osećamo na svojoj koži - i još gore.
Nemoćni i očajni čekamo vaše poglede i savete sa strane.
Daj neki konkretan i pametnoupotrebljivi predlog ili nastavi da se zabavljaš do sletanja.
Ne leže ti psovke posebno u kontekstu pristojnog razgovora.
G.Cross G.Cross 22:38 02.07.2019

Re: ...

nsarski
Ne secam se da sam ti ista ikad spocitao osim pre sedam osam godina kad si mi drzao predavanja o biftecima.
Ali posto si ti profesor oh boze ti znas bolje.

Ipak proveri da nisi pobrkao.


Ovo sa "profesorom" je nisko i nepotrebno. Just proves my other point (o promeni koju sam pomenuo).

Zaista ne arhiviram svoje komentare, ali da te podsetim da sam jednom nešto napisao o Amerima (verovatno je bilo negativno), a ti si mi spočitao da se manem političkih komentara itd...
Ma, ne uzimam ja to za zlo, samo si me svojim prethodnim komentarom podsetio na sličnu logiku. Čak mi je sada žao što sam ceo prethodni komentar napisao. Sve je OK. Live long and prosper.

Kad su u pitanju stejkovi, uvek sam spreman da pošteno ukrstimo koplja. Let the better one win!

EDIT: Baš sada tražim tu kratku razmenu i verujem da ću je naći. Ali, bingo!, našao sam tvoju razmenu između tebe i Freehenda oko mogućnosti izbora ovog proleća. I opklade oko koje se ne slažete.
Evo najbitnijeg dela

Re: Paljevina, bolan

freehand

G.Cross

freehand

Tako, nista od Izbora.


Da ne ulazimo u nikakvu argumentaciju - bi li smeo da se kladiš u ovo?
Inače, broj komentara je obrnuto srazmeran broju blogova kji se pojavljuju. Misli o tome.



Pa dobro izbori ce biti pre ili kasnije.
Ako hoces da se kladis daj neki rok.
Dve nedelje?
Dva meseca?
Dve godine?


Ček, pa ti reče ništa od izbora na neoročeno, šta ti je sad?
Ali - biće, bogami, i to ovog proleća.



Eno ja dodao gore edit pa ako te mrzi odgovori.

Ok ako je definicija do kraja kalendarskog proleca odnosno 21. Juna prihvatam opkladu ako ti prihvatis moje uslove iz mog edita gore


Ima još toga na blogu Proteste u hibernaciju, strana 3
Sledeći komentar je:

Re: Paljevina, bolan

G.Cross

freehand

G.Cross

freehand

Tako, nista od Izbora.


Da ne ulazimo u nikakvu argumentaciju - bi li smeo da se kladiš u ovo?
Inače, broj komentara je obrnuto srazmeran broju blogova kji se pojavljuju. Misli o tome.



Pa dobro izbori ce biti pre ili kasnije.
Ako hoces da se kladis daj neki rok.
Dve nedelje?
Dva meseca?
Dve godine?


Ček, pa ti reče ništa od izbora na neoročeno, šta ti je sad?
Ali - biće, bogami, i to ovog proleća.



Eno ja dodao gore edit pa ako the ne mrzi odgovori.


Mani me edita... Šansa da ne bude izbora leži samo u opciji da ga toliko pritisnu da ne sme da krade i oslobodi medije. A to je nemoguće.
A opklada mora da bude neko piće nekad negde, kakvi blogovi.


Itd. Ostalo vi raspravite.

Da, kad se napregnem, mislim da je naš dijalog bio oko protesta Žutih Prsluka, i moj stav ti se nije svideo pa si mi odbrusio da se ne mešam u stvari o kojima ne znam. Valjda zato što ne živim u Francuskoj. Fair enough, ali zašto tebe onda pogađa komentar da nemaš prava da pričaš o Srbiji kad ovde ne živiš? Your own medicine, rekoh ranije.

Ma, naći ću ja to, ubeđen sam.




Eh, hvala ti za ovo.
Obecao sam freeju da cu da nadjem ali me mrzelo.


Ma jes maj ovn medicin.

Ali ovaj slucaj je emocionalno vazan za mene jer verujem da drustvo moze da postoji bez legalnog sistema ali bez moralnog ne moze.
Otud i Predin poziv na put u proslost sa kojim se ne slazrm.

Pobeci sa mesta udesa je neoprostivo.

U mom selu su govorili o potrebi da zastitis sebe ali i o cojstvu kao vrhovnoj potrebi da zastitis druge od sebe.
G.Cross G.Cross 22:41 02.07.2019

Re: ...

freehand
Itd. Ostalo vi raspravite.

Nema bogznašta da se raspravlja, dugujem kolegi Krosu piće.
Jebiga kad je uz 3000 glasova za i jedan glas protiv raspisivanja izbora odlučeno da izbora, ipak, ne bude.


Ma I ti I ja smo lenji. Treba Nsarski da resava nase raspre.

Ma pozvacu te ja na kafu kad dodjem u Beograd.
G.Cross G.Cross 23:04 02.07.2019

Re: ...

shone
I sve ovo da zastitite sina gazde. Sram vas bilo.


???
Pokušavaš da zamenjuješ teze?
Pa još prekoravaš?
Prizemno i naivno.

U mom obraćanju tebi sin Željka Mitrovića nije tema.
A ako te interesuje moje mišljenje (a tebe uglavnom interesuje tvoje vlastito)
mi ovakve nepravde ovde ne samo da gledamo svaki dan nego ih jako dobro osećamo na svojoj koži - i još gore.
Nemoćni i očajni čekamo vaše poglede i savete sa strane.
Daj neki konkretan i pametnoupotrebljivi predlog ili nastavi da se zabavljaš do sletanja.
Ne leže ti psovke posebno u kontekstu pristojnog razgovora.



Izvini meni je ovaj komentar malo sizofrenican. Jel ti hoces ili neces da cujes moje mislenje.

Da nisi ti u stvari Gavrilo ?
nsarski nsarski 23:08 02.07.2019

Re: ...

ali da floki donese krastavce i piva iz njemačku.


u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas? Hm, svakog dana čovek ponešto nauči.
jadragoljub jadragoljub 23:10 02.07.2019

Re: ...

G.Cross
shone
I sve ovo da zastitite sina gazde. Sram vas bilo.


???
Pokušavaš da zamenjuješ teze?
Pa još prekoravaš?
Prizemno i naivno.

U mom obraćanju tebi sin Željka Mitrovića nije tema.
A ako te interesuje moje mišljenje (a tebe uglavnom interesuje tvoje vlastito)
mi ovakve nepravde ovde ne samo da gledamo svaki dan nego ih jako dobro osećamo na svojoj koži - i još gore.
Nemoćni i očajni čekamo vaše poglede i savete sa strane.
Daj neki konkretan i pametnoupotrebljivi predlog ili nastavi da se zabavljaš do sletanja.
Ne leže ti psovke posebno u kontekstu pristojnog razgovora.



Izvini meni je ovaj komentar malo sizofrenican. Jel ti hoces ili neces da cujes moje mislenje.

Da nisi ti u stvari Gavrilo ?

on je čovek u belom prvo pa posle sve ostale reinkarnacije i ne, ne interesuje ga tvoje mišljenje i da šizofrena ličnost je.
shone shone 23:17 02.07.2019

Re: ...

Da nisi ti u stvari Gavrilo ?


Provaljena fora.

Jebale vas vase prljave pare.


Evo slažem se sa tvojim mišljenjem. Samo moraš da preciziraš ovo ,,vaše,,

,,Vaše,, mora da ima ime i prezime. Trpaš sve u isti koš a to vređa.
angie01 angie01 23:18 02.07.2019

Re: ...

u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas?


Nemci imaju neku super foru za kiseljenje krastavaca0 tzv, letnju varijantu, ( znaci, nije kao kada se kiceli tursija), i ti krastavci su NE VI DJE NI! Mogu da se kupie i u nekim prodavnicama po svetu, gde postoji isporuka nemacke hrane.

...ako se uopste na te krastavce mislilo.
shone shone 23:20 02.07.2019

Re: ondragoljub

i da šizofrena ličnost je.


Al ga sroči ... te u oči.
Jel' te diro neko?
Posle ti đavo kriv.
Atomski mrav Atomski mrav 23:25 02.07.2019

Re: ...

u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas?


nsarski nsarski 23:38 02.07.2019

Re: ...

Atomski mrav
u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas?




Hm, ja sam u Amerima uglavnom trošio poljsku verziju


jer Ameri u kisele krastavce guraju šećer (mnogo šećera).

Ili košer krastavce


Imalo je i u ruskim radnjama dobrih krastavaca u vodi, beli luk, začini i bez sirćeta, ali oni samo što su stavljeni - možeš da ih napraviš dva sata pred ručak. Vrlo ukusni.



Znači, nemački su sledeći. Hvala braćo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana