Kultura

Kuda sa Borkom?

kosta.babic RSS / 30.06.2019. u 14:32

Kuda sa Borkom?

Centar za kulturnu dekontaminaciju obilježiće 1. januara 2014. dvije decenije postojanja. Nastao iz Beogradskog kruga, ali i šireg antiratnog pokreta Beograda, 

 

“Ušli smo u pozorište, seli; podigla se zavesa...”

"Marš napolje!", "Ua", zaurlali su.

-I to je scena iz Viskontijevog Sumraka bogova: tako fašizam kroz neotpor prolazi kao nož kroz sir. I to bi jednom konačno morali imenovati. Ne policijski, nego ideološki. Jer, šta će meni policija da me brani od fašista i nasilja?!

Na ulici, u prevozu, na stadionima, u kafanama. Dovoljno ih je videti kako hodaju, kako izgledaju, kako su obučeni. A onda čujem: "To su deca!"...

"Poštedite me argumenata sitne dečice", kaže Miroslav Krleža.

-Od tog Svetog Save, Žarka Lauševića koji stoji na sceni JDP-a, ansambla Zeničkog narodnog pozorišta koji plače, dogodilo se mnogo toga. Ali te pojave ne možete posmatrati izolovano; one su u kauzalitetu. I zato taj ansambl još plače. Svi mi još plačemo. Izuzev onih koji ne pamte ništa.

"Ko ne zna šta ostavlja, svejedno je što ostavlja", kaže Hamlet.

Eto, otuda ta varvarizacija koja, uzgred, nije krenula od juče.

 -Na BITEF se nije dolazilo samo da biste igrali predstave; dolazilo se i zbog toga da bi se videlo može li ta zemlja sa svojim posebnim i drugačijim socijalizmom uspeti kao njihova nada. To naročito važi za Nemce posle 1968. Hoću da kažem da je BITEF bio i veoma snažna politička scena u kojoj ste imali stalni susret različitih svetova.

Kada sam imala šesnaest godina: 1964. sam ga videla na radnoj akciji Jadran magistrala, i to na deonici Bijelo Polje – Kolašin, naselje Mladost. Još mi u ušima odzvanja ista pesma.

"Druže Titosamo piširadićemo i po kiši!
Ti nam piši sa Kardeljomradićemo i nedeljom!
Neka piše i Jovankaradićemo bez prestanka."

Ljubiša je, sećam se, stajao posred kantine i upravo organizovao svoj prvi štrajk. Tvrdio je da nas uprava loše hrani i potkrada.

A onda smo, kao studenti Akademije za pozorište, film, radio i televiziju, 1968. učestvovali u studentskim demonstracijama. Akademija se nalazila u Knez Mihailovoj, dijagonalno od Kapetan Mišinog zdanja. Imali smo geštetner, štampali letke...

Ali, tu nisu dolazili da slušaju samo Danilo Kiš, Bogdan Tirnanić, Dušan Makavejev; dolazili su i policajci u civilu.

Znali ste da su tu?

Znali smo, naravno. Iako, pre Slobodana Miloševića, naoružana policija nikada nije ušla na Beogradski univerzitet.

"Samo vi, dečice, nastavite!", govorio je Dušan Matić. "Neka svako radi svoj posao

Naravno da sam bila član SKJ. I to od svoje osamnaeste do dvadesete; ukupno dve godine.

 

 

 



Komentari (394)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:56 02.07.2019

Re: M'da!

. Ajde bar da je neki master završio, ili nedajbože doktorat, pa da kažeš, a ne ovako...

Pa nije bilo takvih u četnicima, takvi su uglavnom birali vašu stranu, Sava Kovačević, recimo, Aleksandar Ranković....na ovoj strani sve nepismeno bilo:)
Mislio sam da pričamo o lepom Nešku, zaboravio sam na tog vašeg najškolovanijeg člana

Sve si pobrkao, džaba ti ovde godinama pričam, nije to lepo.
Ajd obnovi gradivo, pitaću te sledeći put.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:13 02.07.2019

Re: M'da!

maksa83
Otac moje školske drugarice, profesor biologije i stručnjak za pečurke (pisao i neke knjige o njima), umro je povraćajući komade vlastitog želuca nakon što je pojeo neke sasvim uobičajene pečurke za taj kraj.

Lekarske statistike kažu da tako u proseku strada 4-5 ljudi godišnje.


Da, i one najotrovnije krenu da deluju polako, tek posle recimo 24 časa od konzumacije, i tad je obično kasno. U to ime, evo jednog prigodnog classic-a:




srdjan.pajic srdjan.pajic 14:18 02.07.2019

Re: M'da!

Sve si pobrkao, džaba ti ovde godinama pričam, nije to lepo.
Ajd obnovi gradivo, pitaću te sledeći put.


Ma, nema zaludnijeg posla nego učiti nešto od vas, revizionista.

No, na stranu te manje ideološke nausklađenosti, pećinarenje u tom vašem kraju mi je ostalo u vrlo lepom sećanju. Drugari iz Mande su se uvek pokazali jako gostoljubivo, dobro društvo, udoban smeštaj, odlična klopa, to pogotovu, i solidno valjanje u blatu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:29 02.07.2019

Re: M'da!

freehand
mirelarado
predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.

Takoe, kad ih ne bereš sam a nisi pažljivo proučio priručnik i kad ne znaš da svaka jestiva ima otrovnu bliznakinju


E, ovo mogu da potvrdim, iako se u pečurke slabo razumem: listao sam neku knjigu sa uporednim opisima pečuraka, i na mnogo mesta su otrovne bile skoro neprimetno različite od svojih smrtonosnih koleginica.

Ali ove mogu da prepoznam u svako doba dana i noći, sa njima smo se bukvalno davili u planinčini:



U prodavnici su jezivo skupe, ali zato rastu kod nas u brdima u izobilju, sve što ti treba je vešta kuvarica iz Kentakija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 02.07.2019

Re: M'da!

predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


I kod mene u kujni je vladala bosanska mafija, a u vešeraju - Romi i Albanci, zapravo više ovi drugi, pa su se nešto zakačili, i onda su ovi prvi hteli da skuvaju jednog Albanca u loncu za pasulj (ozbiljno, bio skandal u kasarni, zatvorili čoveka u kazan i podložili, zajebancije radi, i da ga malo uplaše, ali ih uhvatio dežurni oficir u nedelu, pa su svi najebali). Posle sam uvek pazio šta mi sipaju u manjerku.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 02.07.2019

Re: M'da!

pećinarenje u tom vašem kraju mi je ostalo u vrlo lepom sećanju.

Da nisi bio možda u pećini "Šuplja Lipa"?

Ako jesi da idem da to okadim odmah, to u mom selu, a dolaze neki nekrsti, silaze dole, a kršteno čeljade oko toga obilazi u širokom luku.

Čak je jedan momak od vaših, pećinara, i život tu izgubio jbg:(
zilikaka zilikaka 21:08 02.07.2019

Re: M'da!

Ako jesi da idem da to okadim odmah,

A iz ranijeg pisanja znamo da si vešt sa tim crkvenim metanisanjem i da ti ne bi bilo prvi put.
P.S. Uzgred, nemaš pojma koliko često se toga setim i uvek mi jednako smešno.
Samo zamislim pogled popadije.
Svaka čast za ideju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 02.07.2019

Re: M'da!

Svaka čast za ideju

Radi, provereno.
Nikakva razlika se nije pojavila, iako sam se pribojavao da sam nešto propustio.
Znaš, bilo mi prvi put:)
docsumann docsumann 22:11 02.07.2019

Re: M'da!

Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.


eh, na ovom mjestu se nalazim prozvan, da saopštim jednu tužnu vijest, koju odlažem već po godine.
čovjek koji me je mnogo naučio o gljivama, od potrage do spremanja, a i posve drugim stvarima, naš blogokolega, dr zurin otac već neko vrijeme bere gljive na onom, nadam se bar malo boljem svijetu.

nikako da vam to kažem. a red bi bio i da mnogo više o njemu ovdje napišem, no baš mi to teško pada, i zgrče mi se prsti, stvrdnu misli, pa ih ćeram na drugu stranu.

ako to išta ikome znači, otišo je lako, u snu.



angie01 angie01 22:42 02.07.2019

Re: M'da!

naš blogokolega, dr zurin otac već neko vrijeme bere gljive na onom, nadam se bar malo boljem svijetu.


pokoj mu dusi- sjajan je bio.

srdjan.pajic srdjan.pajic 12:01 03.07.2019

Re: M'da!

Da nisi bio možda u pećini "Šuplja Lipa"?


Ne sećam se takvog objekta, više zvuči kao neka dobra kafana.
Uglavnom smo jame radili tu kod vas. I da, zagine poneko, ali to je jako retko, pećinari su uglavnom dosta oprezni ljudi. Mnogo je veći pomor kod ovih kolega, alpinista, ali nije u redu sad da ogovaram kolege.

jadragoljub jadragoljub 18:14 03.07.2019

Re: M'da!

nisu nigde i nikad "mutirali u otrovnu".

ne znam dal su mutirali vrganji, jedino sam njih brao kad su me treći put u životu odveli u selo, elem pokazo mi čovek vrganj i pokazo otrovnog blizanca i ja brao po instinktu, mislim da sam omanuo samo sa jednim. lisičarka valjda tad nije bila aktuelna.
nepopustljiv nepopustljiv 07:47 05.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
maksa83
A i ti, da znaš da si me uvredio opaskom o "slinavim mladim" sirevima!

Izvini !


M' da...

A kad sam još živeo u Srbiji, pa pećinario, jedna od omiljenih aktivnosti nam je bila da, kad tamo usred teške zabiti, izbijemo pred neki zaboravljeni katun, ili imanje usred ničega, a vidimo da ima po neka krava pored, ili ovca, ili koza, pa kucnemo na vrata, otvori nam domaćin, obično neki vrlo stari deka koga su svi zaboravili, i onda mu kažemo ko smo i odakle smo, pa ga pitamo da li možda ima sir za prodaju. I vrlo često čovek ode do svog stoka, i sa puno entuzijazma odande odvadi sir kakav ja nikad nisam imao prilike da probam na pijacama i marketima. Ono, keva svih sireva. I sad to ili kupimo, ili nam prosto da za džabe, i pojedemo, tu, na licu mesta, željni kao da sira godinama videli nismo. I nikad dvaput sličan sir ne probamo. To je bio ritual.

Ovo verovatno i vrabac može da potvrdi, jer se i on smucao po tim SR/CG zabitima, i zna za tu foru.

To prosto za džabe rade samo grebatori.
Ozbiljni ljudi plate uvek.
Zašto bi on tebi dao za džabe?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:15 05.07.2019

Re: M'da!

nepopustljiv
srdjan.pajic
maksa83
A i ti, da znaš da si me uvredio opaskom o "slinavim mladim" sirevima!

Izvini !


M' da...

A kad sam još živeo u Srbiji, pa pećinario, jedna od omiljenih aktivnosti nam je bila da, kad tamo usred teške zabiti, izbijemo pred neki zaboravljeni katun, ili imanje usred ničega, a vidimo da ima po neka krava pored, ili ovca, ili koza, pa kucnemo na vrata, otvori nam domaćin, obično neki vrlo stari deka koga su svi zaboravili, i onda mu kažemo ko smo i odakle smo, pa ga pitamo da li možda ima sir za prodaju. I vrlo često čovek ode do svog stoka, i sa puno entuzijazma odande odvadi sir kakav ja nikad nisam imao prilike da probam na pijacama i marketima. Ono, keva svih sireva. I sad to ili kupimo, ili nam prosto da za džabe, i pojedemo, tu, na licu mesta, željni kao da sira godinama videli nismo. I nikad dvaput sličan sir ne probamo. To je bio ritual.

Ovo verovatno i vrabac može da potvrdi, jer se i on smucao po tim SR/CG zabitima, i zna za tu foru.

To prosto za džabe rade samo grebatori.
Ozbiljni ljudi plate uvek.
Zašto bi on tebi dao za džabe?!


Čarli, oćeš li mi se skinuti sa penisa već jednom?
alselone alselone 08:22 05.07.2019

Re: M'da!

Čarli, oćeš li mi se skinuti sa penisa već jednom?


Sa pečurke.

Ostani u temi...
nepopustljiv nepopustljiv 09:20 05.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
nepopustljiv
srdjan.pajic
maksa83
A i ti, da znaš da si me uvredio opaskom o "slinavim mladim" sirevima!

Izvini !


M' da...

A kad sam još živeo u Srbiji, pa pećinario, jedna od omiljenih aktivnosti nam je bila da, kad tamo usred teške zabiti, izbijemo pred neki zaboravljeni katun, ili imanje usred ničega, a vidimo da ima po neka krava pored, ili ovca, ili koza, pa kucnemo na vrata, otvori nam domaćin, obično neki vrlo stari deka koga su svi zaboravili, i onda mu kažemo ko smo i odakle smo, pa ga pitamo da li možda ima sir za prodaju. I vrlo često čovek ode do svog stoka, i sa puno entuzijazma odande odvadi sir kakav ja nikad nisam imao prilike da probam na pijacama i marketima. Ono, keva svih sireva. I sad to ili kupimo, ili nam prosto da za džabe, i pojedemo, tu, na licu mesta, željni kao da sira godinama videli nismo. I nikad dvaput sličan sir ne probamo. To je bio ritual.

Ovo verovatno i vrabac može da potvrdi, jer se i on smucao po tim SR/CG zabitima, i zna za tu foru.

To prosto za džabe rade samo grebatori.
Ozbiljni ljudi plate uvek.
Zašto bi on tebi dao za džabe?!


Čarli, oćeš li mi se skinuti sa penisa već jednom?

S-tra-šno!
Ne mogu da verujem!
Izvini se!
nsarski nsarski 18:35 05.07.2019

Re: shone

kosta.babic
I Kosta obavezno se javiš doktoru da primiš tetanusnu zaštitu.
Mlogo te izujedali.

A ni vakcina protiv besnila nije loša.


Vakcina? Naravno, posebno ako je sugar-free.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:16 06.07.2019

Re: M'da!

alselone
Čarli, oćeš li mi se skinuti sa penisa već jednom?


Sa pečurke.

Ostani u temi...


Izvinjavam se svima zbog ispadanja iz teme, bio sam dekoncentrisan, jer mi je ovde imanje opet zasuo grad, mada je sad bio jedva veličine ping pong loptice, ali stresno svejedno. I sad sa zebnjom čekam da se malo osuši pa da se popnem da krov da vidim kolika je šteta. Živ nisam.

Srećom, uparkirao sam ovog moj rapist-priusa u laboratoriju i ostavio ga tamo, pa je ostao neoštećen, ali malo je falilo, samo što nisam krenuo po njega bajsom, ali me žena poslala u prodavnicu i tako mi spasla vozilo, a možda i život.

Stari ovde u Korolodu (to su prvi potomci onih što su genocidisali na Indijance) kažu da ne pamte ovakve nepogode ovde.



kosta.babic kosta.babic 05:27 02.07.2019

sir


Braćo !
Ja vas krstim a vi pucate.
Ja o kulturi a vi o belom mrsu.
Ja o pozorištu vi o čmarcima.
Razmisliću da li da vas primim u udruženje intelektualaca. Doduše i oni su jeli sir eto na primer Ćirilov.Pa šta mu falilo?
Da sam postavio blog o sirevima ne bi ste se skupili toliki.
A gde je tu BITEF i posleratna pozorišna avangarda ?
Sa’ću da zovem Tasu da vam podeli kečeve jer ste omašili temu.
Zbog vas ta’kih drug Tito bi od Čerčila poručio dodatne količine čivasa a prvu proletersku bi smesta poslao na Igman po još leda. On ova“ leva skretanja“ ka siru ne bi mog’o da podnese.
A tek onaj valjevski geometar.
I posle neki S.eban kaže ode blog u P.M. Nije to istina.
Mene su učili –Ako ne možeš da ih pobediš pridruži im se.
Evo i ja glasam za sir.
predatortz predatortz 10:42 02.07.2019

Re: sir

Misliš ono što si ti radila?
Neće valjda.


Što to radiš?
Kako te ne mrzi?
Čoveče, 37 je u ladu...
tasadebeli tasadebeli 13:41 02.07.2019

Re: sir

nepopustljiv

Jer - se ja ne kopčam na leđima. Još.



А малкице постранце? К'о оне руске кошуље што их називају рубашке?

(Види под Јесењин са балалајком у рукама.)


Taso, ne bih se mnogo mešao u tuđa posla - da izdvojim svoju poziciju.
Meni pomenuti i nepomenuti (skotovi, hijene, ...) mogu da duvaju.



Управо сам то ја и рекао.

Могу свакоме од вас тројице/нас четворице појединачно и посебице.

Нисам уопште помињао неки групни секс, било орални било неки други.

Право да ти кажем, одувек сам се мало и гадио тих групњака и груписања. По било ком основу.



kosta.babic kosta.babic 14:03 02.07.2019

Re: anggie

angie01
Misliš ono što si ti radila?


a gde sam ja to radila, leba ti,...jos uredno preskacem ova vasa uporna cetnicenja, sa ilustracijama lepih, cistih i prepametnih koljaca, koji to nisu bili, nego im podmetnuli dusmani, i radiklaska lupetanja- koja su evidentna.

Lupetaš
freehand freehand 14:07 02.07.2019

Re: anggie

kosta.babic
angie01
Misliš ono što si ti radila?


a gde sam ja to radila, leba ti,...jos uredno preskacem ova vasa uporna cetnicenja, sa ilustracijama lepih, cistih i prepametnih koljaca, koji to nisu bili, nego im podmetnuli dusmani, i radiklaska lupetanja- koja su evidentna.

Lupetaš

Reče autor sjajnog naslova - "Kuda sa Borkom". Kosta, nemoj da se ljutiš ali nisi baš neko ko bi na ovaj način trebalo da se obraća drugima.
kosta.babic kosta.babic 14:23 02.07.2019

Re: tasa

Коста, не знам да ли си присуствовао томе, па зато и не могу да те питам да ли се сећаш како су скотови прогањали ону Веселицу док она није пукла и отерала их све у пизду лепу материну после чега је банована, вероватно трајно. Било је крајње мучно и одвратно. Чопор хијена прогони појединца и при томе скарличе, кикоће се и смрди као и сви стрвинари. Класични сајбербулинг је био. И завршио се кажњавањем жртве.

Znam,ali ću pokušati da se borim.
kosta.babic kosta.babic 14:25 02.07.2019

Re:free

Reče autor sjajnog naslova - "Kuda sa Borkom". Kosta, nemoj da se ljutiš ali nisi baš neko ko bi na ovaj način trebalo da se obraća drugima.

Prosvetli me.
angie01 angie01 14:31 02.07.2019

Re: anggie

Lupetaš


zanimljiv i argumentovan i nadasve pristojan i domacinski komentar nekog kome je ok da naslovi ovako sramotno in memoriam blog, povodom smrti zene, koja je tokom svog zivota bila borac za mir, razum, normalnost,...veliki intelektualac i humanista.

...da se zadrzim samo na ovom detalju, jer bi mi trebalo mnogo vremena da nabrojim sve sto si ovde pokazao.
kosta.babic kosta.babic 14:35 02.07.2019

Re:angie

a gde sam ja to radila, leba ti,...jos uredno preskacem ova vasa uporna cetnicenja, sa ilustracijama lepih, cistih i prepametnih koljaca, koji to nisu bili, nego im podmetnuli dusmani, i radiklaska lupetanja- koja su evidentna.

Pomrli su izvorni četnici i partizani.Ostala su partizanska deca i unuci koji bi da im se da još nešto.Misle da imaju pravo na ovu državu.
Uostalom ako nemaš Srpsku latinicu pređi na ćirilicu da te ceo svet razume.
Malo si zakasnila sa avangardom, i Borka je mislila da je komunistička umetnost nešto posebno. Umetnost je umetnost, čovekomerna.
Uostalom ni reči nisi napisala o Borkinom životu i delu,onako kritički.
Najlakše je lepiti etikete.

nsarski nsarski 14:56 02.07.2019

Re: Re:free

kosta.babic
Reče autor sjajnog naslova - "Kuda sa Borkom". Kosta, nemoj da se ljutiš ali nisi baš neko ko bi na ovaj način trebalo da se obraća drugima.

Prosvetli me.


Iskren da budem, ja sam prvo pomislio da ne znaš šta ćes sa Borkom Stefanovićem. Posle sam ukapirao da naslov može i drugačije da se tumači.

Kad sam ukapirao, pomislio da napišem: kako kuda? Prvo se održi komemoracija, onda se dostojno sahrani, neko napiše nekrolog u novinama i to je to.
Ako si mislio da li u Aleju Zaslužnih Građana ili negde drugde, onda ja bih preporučio "drugde" jer biti pored Šabana Šaulića je ponižavanje svake poštene osobe.

Dakle, da skratim: šta precizno znači tvoj naslov?
angie01 angie01 15:01 02.07.2019

Re: Re:angie

Najlakše je lepiti etikete.


ono sve pre ove crtice- ne razumem bas najbolje, ni sta si hteo reci, ni kakve to veze ima sa mnom- o Borki si ti otvorio blog i to tako sto si napisao sramotan naslov, s obzirom na povod i onda dodao deo njenog teksta iz Vremena.

...a etiketu si nalepio ti.


reagovala sam na tasin neprimeren ispad, gde blogere, nicim izazvan, ruzno kvalifikuje u njegovoj interpretaciji nekih dogadjaja, koji nisu bas istinito prikazani i narice o nekim nepostojecim namerama, sto nije prvi put i nije bas prihvatljvo da takav manir ovde bude zastupljen.

moja je greska sto sam uopste otvorila tvoj blog- al mi je jako zasmetao naslov, kada sam videla za koju temu je vezan i taj, takodje neprimereni potez, sam vrlo umereno prokomentarisala....no uvek zaboravim ko je i kakav je domacin.


ps- tebi ni cirilica ni srpska latinica ne mogu previse pomoci.

iutomsmislu, kada me vec vuces za jezik, ovde neki jos uvek, na srecu, prisutni blogeri, koji su obrazovani, talentovani, pristojni i sa velikim talentom za pisanje, nekako su nepravedno preskoceni u dobijanju opcije za pisanje, dok ti, koji sve to nisi, eto na ovakav nacin zloupotrebljavas sto tu mogucnost ipak imas.
shone shone 15:18 02.07.2019

Re: Trenutak istine

ovde neki jos uvek, na srecu, prisutni blogeri, koji su obrazovani, talentovani, pristojni i sa velikim talentom za pisanje, nekako su nepravedno preskoceni u dobijanju opcije za pisanje,


Op,prc tu smo.

Naknadna pamet.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:30 02.07.2019

Re: sir

a najradije bih sve u materinu poslao,


Znači, opet glifosat! Pa dokle tako, dugovi i drugarice, zagadiste sve!!!

E, i moj ćale kaže isto: pala ona kiša u Krnjači, i potopila mu sve oko čega se mučio ove godine omlatilo i jabuke, i potpilo luk i šta je već posadio, zamalo u živom blatu i sam da skonča, došao bos kući jer mu ostale patike u žitkoj kaljugi. I eno ga sad, prvi put da ga čujem da prizna da mu je pun kufer i bašte i svega. Dobro se setio, evo mu 73. godina kuca na vrata. Ali ne vredi, to mu je ostalo od oca u amanet, pa gunđa neko vreme, i onda opet ode tamo da grbači.
angie01 angie01 16:00 02.07.2019

Re: Trenutak istine

Op,prc tu smo.

Naknadna pamet.




cija naknadna pamet i za sta tacno?


btw- zasto stalno ostvljas onoliku belinu u svojim komentarima?
bene_geserit bene_geserit 17:13 02.07.2019

Re: sir

srdjan.pajic
prvi put da ga čujem da prizna da mu je pun kufer i bašte i svega. Dobro se setio, evo mu 73. godina kuca na vrata.

I moj tata (kome 80. kuca na vrata) se žalio da mu je propala bašta ove godine, sve istunjavilo tj. istrulilo. Al je sad došao kod nas da se sa unucima zeza sa sađenjem po dvorištu. Ali kako stoje stvari sve će zečevi da pojedu, ne možeš da veruješ kako skaču, kakvu god ogradu da staviš ne vredi.
shone shone 17:35 02.07.2019

Re: Trenutak istine

cija naknadna pamet i za sta tacno?


dobijanju opcije za pisanje,









btw- zasto stalno ostvljas onoliku belinu u svojim komentarima?


Koju belinu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 02.07.2019

Re: sir

bene_geserit
srdjan.pajic
prvi put da ga čujem da prizna da mu je pun kufer i bašte i svega. Dobro se setio, evo mu 73. godina kuca na vrata.

I moj tata (kome 80. kuca na vrata) se žalio da mu je propala bašta ove godine, sve istunjavilo tj. istrulilo. Al je sad došao kod nas da se sa unucima zeza sa sađenjem po dvorištu. Ali kako stoje stvari sve će zečevi da pojedu, ne možeš da veruješ kako skaču, kakvu god ogradu da staviš ne vredi.


Čujem da je udarila neka teška vrućina u okolini Beograda, tako da mi je drago da ovaj sedi u kući i gleda televiziju, umesto da rovari tamo po močvari i izlivenoj Kaloviti.

...

I kod nas ima neka vrsta zečeva, ko iz Pripjata da su uveženi, od kojih i kojoti podozrevaju (ili su skapirali da im je lakše da nam jedu mačke, nego da organizuju hajke na ove ušate zveri), pa su se namnožili, zasednu ti na travnjak, onako, cela kongregacija zečeva u ladovini, i ni od male dece se ne boje i mrko te gledaju. Sad, da sam neki lovac, pa da isučem sredoja i zavedem red (kažu da nisu za jelo, imaju neku kugu ili neki drugi antraks), ali nisam, pa ih uglavnom preskačem kad ulazim u kuću. No, nisam čuo od žene da se žali da joj jedu salaticu (mislim da je i nemamo posađenu, ili je riknula). Možda su zečevi mesožderi.




angie01 angie01 18:59 02.07.2019

Re: Trenutak istine

Imaš pravo, i ja sam to primetio. Razbija koncentraciju.


kada sam videla prvi put, mislila sam da je slucajno, da je nesto 'teo, pa odustao,..al posle nekoliko ponavljanja i nastavljanja s tim trendom- shvatila sam da to radi namerno, pa pitam zasto?

besmisleno je i smeta,...da l je to dodatni rad, da se zauzima bespotrebno prostor i gubi koncentracija, sto ti kazes, na vec standardne tasine uradke, za koje je vise puta zamoljen da prestane- ono, komentari do prekosutra u kojima se sto puta ponavljaju iste stvari, pa par linkova na boldovanoj viserednoj podlozi, pa sika i nekoliko klipova, koji zapusavaju stranu, pa tako nastane smetnja da drugi lako otvaraju blog....i svi ti delovi jos odvojeni nekim belinama.

ne znam, je l to diverzija da se pokrije prostor, ili namerno nervira,...ok, postoje situacije gde je potrebno neko podrobnije objasnjenje, da je klip zanimljiv, doprinosi na ovaj ili onaj nacin,...ali da je vecina komentara tako sastavljena i to mahom od ponovljenog materijala, sa repeticijom u nedogled od pola metra- to mi stvarno nije jasno,...i sada jos sone, ubacuje beline u svaki komentar:)))...
tasadebeli tasadebeli 19:26 02.07.2019

Re: Re:angie

angie01

reagovala sam na tasin neprimeren ispad, gde blogere, nicim izazvan, ruzno kvalifikuje u njegovoj interpretaciji nekih dogadjaja, koji nisu bas istinito prikazani i narice o nekim nepostojecim namerama, sto nije prvi put i nije bas prihvatljvo da takav manir ovde bude zastupljen.



Никога поименце нисам поменуо.

Ко се препозна, добро. Ко се не препозна, опет добро.

Тако да не видим шта је ту непримерено у мом коментару?

А непримерено је сада овде то да је чопор хијена прогањао појединца кроз постове и коментаре и растргао га на крају, а онда се ти јављаш и постављаш се као некакав врховни пресудитељ који ће пресуђивати и говорити осталима шта је непримерено а шта није непримерено и шта треба да мисле о томе.

То је једина непримерена ствар у свему овоме.
tasadebeli tasadebeli 19:54 02.07.2019

Re: Re:angie

angie01
Никога поименце нисам поменуо.


da i?...ono djuture provlacis kroz sumanute zakljucke i etikete i to nicim izazvan,...nedostaje ti tvoj uobicajeni mizanscen, sta li.


Коста, не знам да ли си присуствовао томе, па зато и не могу да те питам да ли се сећаш како су скотови прогањали ону Веселицу док она није пукла и отерала их све у пизду лепу материну после чега је банована, вероватно трајно. Било је крајње мучно и одвратно. Чопор хијена прогони појединца и при томе скарличе, кикоће се и смрди као и сви стрвинари. Класични сајбербулинг је био. И завршио се кажњавањем жртве.

'Ајде, припазите се мало и ти и Шоне и Чаки јер скотови, хијене, баш то и хоће.

Намера им је да очисте простор од свих "морално-политички неподобних" који не пристају на њихово узајамно миловање идиотских глава јер се, боже мој, приближавају нови избори у Србији у које се полажу велике наде у њиховим редовима.

Не дајте се подвргнути геноциду и бити жртве на Блогу Б92 због таквих глупости.


sta je tu neprimereno?...prvo sto lazes da je neko proganjao tvoju pulenku- nego je ona vise puta kroz svoje inkarnacije pravila iste cirkuse, histerije, napade i vredjanja drugih- i to ulicarski i brazobrazno- pa je zato bivala banovana.

drugo, procitaj kako kvalifikujes te neimenovane bolgere ovog portala- gde je to jos ok i fajn?...eto hijene, smrdljive, skotovi, strvinari, koji miluju idijotske glave,...pa ko se prepozna prepozna...

pa jos navodjenje da se sprema neki belaj oko izbora:))),...od strane tih skotova, smrdljivih hijena, strvinara, koji miluju idijotske glave...ne, nisam ja vrhovni prozenitelj, niti imam zelju da budem, samo sam gadljiva na ovakve bezobrazluke, smeta mi kada se prelazi linija normalnosti u komunikaciji.




Право да ти кажем, и ја сам нешто гадљив на овакве твоје непримерене испаде што и није тако лоше у укупном резултату јер у тој обостраној међусобној гадљивости нађосмо коначно заједнички именитељ за међусобно заобилажење у широком кругу у будућности.
tasadebeli tasadebeli 22:47 02.07.2019

Re: Re:angie

shone
Ja se tuširam 3 puta dnevno.
Za dezodoranse me zabole patka.


Važno je proveriti stanje s vremena na vreme.





М'да.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:48 03.07.2019

Re: sir

ušate zveri), pa su se namnožili, zasednu ti na travnjak, onako, cela kongregacija zečeva u ladovini, i ni od male dece se ne boje i mrko te gledaju.





bladerunner92 bladerunner92 14:31 03.07.2019

Re: Re:angie

Angie


Da ,"Kuda sa Borkom" jer su se pojavile budaletine koje nisu htele da dozvole da bude sahranjena u Srbiji i razgovor o siru, sve ok
nikvet pn nikvet pn 17:41 03.07.2019

Re: Trenutak istine

srdjan.pajic
jel mogu da se roštiljaju ti zecovi, ili ne mogu?


Кад видиш гомилу дебелих бахато паркираних зецова знај да ту туларемије нема. За роштиљ не ваља, суво; има ту много лепших начина али прво да их нафаташ.

Иначе туларемија (Francissela tularense) је опробана као биолошки агенс у рату али слабо је убитачна; кад су измишљени антибиотици прецртана. Има разних метода преноса на човека али занимљив је аерогени, тип косио косачицом посран травњак па фасово.
jadragoljub jadragoljub 18:47 03.07.2019

Re: sir

apači ako postavljaš sliče preko imgur-a tamo imaš auto resize opciju da je šrinkuje na format za massage boards 640x480, i to uradi tokom aploudovanja ili koji format oćeš da nećeš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 03.07.2019

Re: Re:angie

Što se tiče tuširanja - ne koristim previše deterdženta, jer tuširanje ima i dodatnu funkciju, a ne samo eliminaciju prljavštine - relaksaciju.
Jer - se posle istoga mnogo bolje osećam.


A to što u Africi ljudi nemaju vodu za piće, nego cede znojave čarape i masne znojnice u štrokave tanjiriće, pa to piju da bi preživeli, dok se ti bahatiš ispod tuša po tri puta dnevno? Jel se dobro osećaš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 03.07.2019

Re: Trenutak istine

Кад видиш гомилу дебелих бахато паркираних зецова знај да ту туларемије нема. За роштиљ не ваља, суво; има ту много лепших начина али прво да их нафаташ.


E, ove moje si izuzetno precizno opisao. Ali ako su debeli, kao što jesu, zar im meso onda nije malo sočnije? No, dobro, čekaću alsea ponovo u posetu, pa ćemo da sklepamo jednog iz dvorišta, i onda da se žalimo, ili hvalimo, na blogu kakav je bio. Samo da vidim na jutjubu ako ima neki klip kako se čisti i dere zec, jer trenutno to ne znam. Moram samo da proverim da li kršim neki od zakona za zaštitu životinja pri tome.

nepopustljiv nepopustljiv 08:55 04.07.2019

Re: Re:angie

srdjan.pajic
Što se tiče tuširanja - ne koristim previše deterdženta, jer tuširanje ima i dodatnu funkciju, a ne samo eliminaciju prljavštine - relaksaciju.
Jer - se posle istoga mnogo bolje osećam.


A to što u Africi ljudi nemaju vodu za piće, nego cede znojave čarape i masne znojnice u štrokave tanjiriće, pa to piju da bi preživeli, dok se ti bahatiš ispod tuša po tri puta dnevno? Jel se dobro osećaš?

Ja zato ne preterujem sa rasipanjem vode kao vi amerikanci - koji trošite (najmanje) 3 puta više vode od evropljana.
Za zalivanje dvorišta - trave i raslinja - koristim pumpu u bunaru ... da li me ova informacija delimično opravdava?
predatortz predatortz 08:56 04.07.2019

Re: Re:angie

da li me ova informacija delimično opravdava?


Ne! Voda je voda, a rasipanje je rasipanje.
Dakle, kupanje samo subotom kao sav pošten svet.
nepopustljiv nepopustljiv 10:31 04.07.2019

Re: Re:angie

predatortz
da li me ova informacija delimično opravdava?


Ne! Voda je voda, a rasipanje je rasipanje.
Dakle, kupanje samo subotom kao sav pošten svet.

Nisam mogao da otrpim Pajićevu prozivku ... evo mu članak da vidi koliko su oni, tj. amerikanci rastrošni ... cca 400 litara vode dnevno, čak i do 5 puta više nego u evropi po glavi stanovnika i tako dalje.

LINAK u kome se vidi i sva rastrošnost braće Amera.
predatortz predatortz 10:36 04.07.2019

Re: Re:angie


LINAK u kome se vidi i sva rastrošnost braće Amera.


Voda je tu najmanji problem. Rastrošnost braće Amerikanaca se plaća ljudskim glavama.
kosta.babic kosta.babic 13:41 04.07.2019

Re: preda

predatortz

LINAK u kome se vidi i sva rastrošnost braće Amera.


Voda je tu najmanji problem. Rastrošnost braće Amerikanaca se plaća ljudskim glavama.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 04.07.2019

Re: Re:angie

predatortz
da li me ova informacija delimično opravdava?


Ne! Voda je voda, a rasipanje je rasipanje.
Dakle, kupanje samo subotom kao sav pošten svet.


A i to je previše. Sem ako ne živiš baš pored okeana, kao bene, pa da možeš da se bahatiš bez mnogo problema. Nego, ovako, jeste da malo smrdiš kao jaguar, ali bar ti je srce na mestu jer si sačuvao vredan resurs.

Inače, čarli, kad bih ti rekao koliko košta voda kod nas u amerima, drugu pesmu bi pevao. Meni je mesečni račun za vodu skoro dva puta veći od računa za struju u gas (dobro, ajde, za gas samo jer struju dobijamo od sunca), a ja baš cinculiram potrošnju (ok, dobar deo cene je i kanalizacija), travnjak zalivam dvaput nedeljno po 15 minuta, i to je to, ok, obično do jeseni ugine, ali trava je čudo, povrati se već sa prvim jesenim pljuskovima. A žena je u bašti instalirala neki kapavac (ne SDT, nego sistem za navodnjavanje) koji su razvili izraelci za kibuce, to ne troši skoro nimalo vode, nego zaliva tačno na tratinčicu i koren i nimalo pored toga. Tek da preživi. Sad me čeka projekat za senzore za merenje vlage u zemljištu svuda po dvorištu i pametno zalivanje, samo da nađem malo vremena za to.


Milan Novković Milan Novković 16:08 04.07.2019

Re: Re:angie

nepopustljiv
...
Ja se tuširam 3 puta dnevno.
...

Ja 10 puta, 7 puta posle sexa, i 3 puta posle po 2 sata vežbanja u teretani

Al odbijam da se tuširam posle bilo kog od 5 obroka, čisto da pokažem ženi ko nosi pantalone u kući

(Unfuckable je imao cool profil na ovu vrstu zezanja, el živ čoek?!

Mislim da ti je Bene poverovao i izneo nezdravu stranu preteranog ispiranja, ali ti nije ponudio drugu perspektivu - kad žena počne da ti zabranjuje da uđeš u spavaću sobu, ili ti se učini da si počeo da fermentiraš

Elem, da ne preterujem sa "šaljivim" komentarom pošto ako nikad nisi bio mnooogo dana, u komadu, daleko od civilizacije ne bi ti bio šaljiv ni da je šaljiv.

A ja sam bebica za Vrapce i Srkije, .... kaže moj kum, isto pećinar, naj-doživljaj mu kad pri ulazu u pećinu ugazi u kravu koja je počela da se raspada, seljaci bacili, a taj tuš kod ulaza pokvaren

Al jesu gljivice napast, i ako je susnežica oko potočića moraš da pereš noge i još par mesta u divljini ... ako ne 3 a ono bar 2 puta dnevno

Sećam se da je moj ćale u Prigrevici, još nismo imali ni vodovod, a kamoli kupatilo, svako veče prao noge i ... uši, jbt to mu nisam tad ukapirao i zaboravio da pitam zašto, razumeo sam umivanje, skineš prljavštinu sa lica, al što uši baš svako veče - hladnom vodom,a bio polu-gluv posle tifusa u WW2 ...

Samo moram da priznam, ja, kao i Bene, verujem sve što ljudi kažu, i to da se tuširaš 3x dnevno, tj mnogo je zabavnije sve verovati ljudima, dok se ne izrodi neki rizik u pričama i oko priča, onda malo, kao fol, dižem i ja obrve
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:43 04.07.2019

Re: Re:angie

nepopustljiv
predatortz
da li me ova informacija delimično opravdava?


Ne! Voda je voda, a rasipanje je rasipanje.
Dakle, kupanje samo subotom kao sav pošten svet.

Nisam mogao da otrpim Pajićevu prozivku ... evo mu članak da vidi koliko su oni, tj. amerikanci rastrošni ... cca 400 litara vode dnevno, čak i do 5 puta više nego u evropi po glavi stanovnika i tako dalje.

LINAK u kome se vidi i sva rastrošnost braće Amera.


Gledaćemo da se popravimo.
shone shone 10:59 03.07.2019

Pitanje za tebe Kosta


Šta si skrivio ovim dobrim ljudima da te toliko vređaju i preziru?

Jel to nešto lično među vama ili nešto u vezi čojstva?
predatortz predatortz 11:32 03.07.2019

Re: Pitanje za tebe Kosta

shone

Šta si skrivio ovim dobrim ljudima da te toliko vređaju i preziru?

Jel to nešto lično među vama ili nešto u vezi čojstva?


Nije im po tabijatu.
Kažu, nije dovoljno pismen, bruka ovo sveto mesto.
Zapravo, kao i sve simpatije i antipatije na ovom mestu, suština je u tome da im se ne dopadaju njegovi stavovi.
Jer, da prostiš, nepismenih na ovom mestu koliko ti duša ište. Funkcionalno nepismenih, čiju rečenicu, kada zavrte slobodarsku misao, samo Alah Pegamber iz Gornje Tuzle može da razume.
Manje više svi mi, koji nismo jezičari i društvenjaci, nismo baš od pismenijih. No, Kosta smeta.
st.jepan st.jepan 12:40 03.07.2019

Re: Pitanje za tebe Kosta

Šta si skrivio ovim dobrim ljudima da te toliko vređaju i preziru?

suština je u tome da im se ne dopadaju njegovi stavovi.




Još ponečiji stavovi se meni ovde ič ne sviđaju, pa ipak, neke od tih ponekih izuzetno cenim.
Jer su obrazovani, pismeni, duhoviti, pristojni..., uredno brate misle!

Nije tvoj nivo (o, ni blizu), no ako ti je stalo da učinniš Kosti, pomozi mu oko šivenja tropara. Dok im proštepavaš porube, mrmljaj zajedno s njime (kažu valja se) "naspram sveca i tropar".

A mogao bi i da mu preporučiš još neki zanimljiv tekst, pa da ga iskasapi i njegove froncle ovde okači kao svoj tekst - bez navodnika, bez naznake "gost autor", bez navođenja izvora...

Edit:
Ne stavovi, ne nepismenost, ne neznanje, samo prostakluk!
predatortz predatortz 12:46 03.07.2019

Re: Pitanje za tebe Kosta

Još ponečiji stavovi se meni ovde ne sviđaju, al ipak te poneke izuzetno cenim.
Jer su obrazovani, pismeni, duhoviti, pristojni..., uredno brate misle!



Stjepane, moj po Bogu brate, ovde su VIP-ovci razmenjivali recepte, sa sve "slatka moja" narativom, pisale se "prase", ma svašta nešto je bilo.
Za mnoge bi dvojka iz srpskog, kod mog dobrog profesora Tice, bila nedosanjan san.
A ti se navrz'o na Kostu ko smrt na babu!
st.jepan st.jepan 12:50 03.07.2019

Re: Pitanje za tebe Kosta

Stjepane, moj po Bogu brate, ovde su VIP-ovci razmenjivali recepte, sa sve "slatka moja" narativom, pisale se "prase", ma svašta nešto je bilo.

Kad kažem "retko odvratan blog" mislim na ceo ovaj blog ("u celini i celosti" ), dakle i na tekst, i na gro komentara.
nepopustljiv nepopustljiv 13:16 03.07.2019

Re: Pitanje za tebe Kosta

st.jepan
Šta si skrivio ovim dobrim ljudima da te toliko vređaju i preziru?

suština je u tome da im se ne dopadaju njegovi stavovi.




Još ponečiji stavovi se meni ovde ič ne sviđaju, pa ipak, neke od tih ponekih izuzetno cenim.
Jer su obrazovani, pismeni, duhoviti, pristojni..., uredno brate misle!
...

Hvala st.jepane!
kosta.babic kosta.babic 14:06 03.07.2019

Re:st.jepan

Edit:
Ne stavovi, ne nepismenost, ne neznanje, samo prostakluk!



S.eban
1.Što se tropara tiče ,kod nas u višenacionalnoj Vojvodini na zidovima soba često su visili Tropari šlingovani veštom devojačkom rukom. Na njih sam mislio.Ako u opšte znaš šta znači „šlingovanje“
2.Tvoj vokabular me neodoljivo podseća na krkara.
3.Ja jesam SRBIN do poslednjeg krvnog zrnca ali mali Srbin ,tolerantan prema svim mojim sugrađanima u Vojvodini ali nisam spreman da podnesem ljudsku glupost i nadmenost.
4.Nepismen,polupismen,funkcionalno nepismen.Ko si ti da ocenjuješ ko je pismen i po kom kriterijumu?
5.Mi ovde razmenjujemo misli a ne znake interpunkcije. Bar sam ja tako shvatio.
6.Izvesna gospođa ma ispljuvala:-Sram te bilo kako to ti o Borki? A mogla je prostije da kaže:-Ako misliš na isto što i ja ,onda si bezobrazan.
Ista osoba se zapitala ko mi je uopšte dao dozvolu da pišem na blogu? Pored toliko pametnih ljudi koji je nisu dobili.
6a.Izvinjavam se pametnim i elokventnim ljudima koji tu dozvolu nisu dobili.
7.Moja ideja je bila da bez mojih komentara progovorimo o umetničkim i pozorišnim tendencijama Jugoslavije u drugoj polovini dvadesetog veka.
8.Naslov je moj i zapitanost je moja,ne samo o Borki nego i o svemu onom što nam se događalo u zajedničkoj nam državi.
9.Nažalost pretvorilo se u raspravu o siru,čvarcima,pečurkama itd.
tasadebeli tasadebeli 15:19 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

kosta.babic

7.Moja ideja je bila da bez mojih komentara progovorimo o umetničkim i pozorišnim tendencijama Jugoslavije u drugoj polovini dvadesetog veka.



Позоришне тенденције, као уосталом и све друго у српској култури (и образовању! ) у другој половини 20. века, у потпуности је подвргнуто идеолошкој и политикантској комесарској менструацији чему је на, на жалост, и особа, бог да јој душу прости, којој је и посвећен овај твој пост знатно допринела својим деловањем.

Овај твој пост је одлична илустрација тога.

Но, боримо се против тога свим силама, боримо се.

У илегали кад већ морамо, али боримо се.



st.jepan st.jepan 15:49 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

1.Što se tropara tiče ,kod nas u višenacionalnoj Vojvodini na zidovima soba često su visili Tropari šlingovani veštom devojačkom rukom. Na njih sam mislio.




Gugl nikad čuo.

Do duše, nije nemoguće da su ti visuljci tako nazivani unutar tvoje porodice ili mesne zajednice, ali u javnoj komunikaciji, specifično značenje neke reči pristojno je objasniti (fusnotom, ili već nekako), osobito kada je ta reč opštepoznata u sasvim drugačijem značenju.
2.Tvoj vokabular me neodoljivo podseća na krkara.

Oh, ne preterujmo sa laskanjem.
No ako misliš na psovke, jamačno si me s nekim pobrkao.
nisam spreman da podnesem ljudsku glupost i nadmenost.

Uze mi reč iz usta.
4.Nepismen,polupismen,funkcionalno nepismen.Ko si ti da ocenjuješ ko je pismen i po kom kriterijumu?

Hvala na pitanje, ja sam od onih četvrtih, koje nisi naveo... Od pismenih. I stoga ocenjujem po kriterijumu pismenih. Veruj, ne radi se o "umjetničkom dojmu", već o pravilima koja je pristojno poštovati.
5.Mi ovde razmenjujemo misli a ne znake interpunkcije. Bar sam ja tako shvatio.

Tačno, ali bez pravilne interpunkcije, ta razmena je zdravo otežana.
6.Izvesna gospođa ma ispljuvala:-Sram te bilo kako to ti o Borki? A mogla je prostije da kaže:-Ako misliš na isto što i ja ,onda si bezobrazan.
Ista osoba se zapitala ko mi je uopšte dao dozvolu da pišem na blogu?

Trebalo je mene da pita, ja znam.
7.Moja ideja je bila da bez mojih komentara progovorimo o umetničkim i pozorišnim tendencijama Jugoslavije u drugoj polovini dvadesetog veka.

Bravo! Neustrašiv nakan!
S tim u vezi, naučno je dokazano da subjektivno osećanje kompetenctnosti raste obrnuto proporcionalno stvarnoj kompetentnosti.
8.Naslov je moj i zapitanost je moja,ne samo o Borki nego i o svemu onom što nam se događalo u zajedničkoj nam državi.

A moja zapitanost je otkud ti drskost da tuđi tekst iskasapiš i parčad okaćiš bez turanja među navodnike, bez naznake "gost autor" i bez navođenja izvora.
9.Nažalost pretvorilo se u raspravu o siru,čvarcima,pečurkama itd.

Da, nažalost.
freehand freehand 15:53 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Bravo! Neuatrašiv nakan!
S tim u vezi, naučno je dokazano da subjektivno osećanje kompetenctnosti raste obrnuto proporcionalno stvarnoj kompetentnosti.

To je bilo za Treće oko. Samo se tamo čita iz neiskazanih namera i autorovih misli.
zilikaka zilikaka 22:35 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

1.Što se tropara tiče ,kod nas u višenacionalnoj Vojvodini na zidovima soba često su visili Tropari šlingovani veštom devojačkom rukom. Na njih sam mislio.

Iskreno da ti kažem, ja nemam pojma o čemu govoriš. Da se razumemo, kod obe babe, tetaka, stričeva, dalje rodbine sam još kao dete viđala ikone, obavezno. I kandilo često pored. Bilo da se tu negde stavi i kadionica, za tamjan, kad dođe popa. Sećam se (opet iz detinjstva) i onih kutijica sa fitiljima za kandila, i kako se ono često zamenjivalo debljom širokom čašom, i žita za Božić, i vrbe zadenute posle Vrbice, i zvončića ako je u kući bilo dece...
Znam nekoliko kuća gde su od uvek bili vrlo pobožni, da ne propuštaju liturgije i poštovali sve što je propisano. Oni su pored ikone imali još religioznih slika.
Dakle, svega toga sećam, al u životu nisam videla ništa slično onom što ti opisuješ.

Natpisi koji su bili vezeni a za koje znam su bile ili kuvarice, na zidu, ili na stolnjaku, al to veze s crkvom nije imalo.
zilikaka zilikaka 23:20 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Što se tropara tiče ,kod nas u višenacionalnoj Vojvodini na zidovima soba često su visili Tropari šlingovani veštom devojačkom rukom. Na njih sam mislio.Ako u opšte znaš šta znači „šlingovanje“

Izvinjavam se, al morem opet. Kad sam posle pisanja komentara još jednom pročitala tvoje objašnjenje, a sve da se ne ogrešim, odgovorno tvrdim da to ne postoji i da si izmislio na brzaka, da se ispetljaš.
To zato što ni sam ne znaš šta je šlingovanje.
To je Kosta onaj beli vez kojim se obrubljuje nešto, poznatiji i kao rišelje. Tako pistoje šlingovane gaće (bele, lalinske), podsuknje, košulje, posteljina, peškiri. Šlingovanjem ne možeš izraditi natpis. To nije takav vez.
EDIT: Evo i slika, da vidiš kako izgleda


A tropar ima reči. To je tekst.
freehand freehand 23:27 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

zilikaka
Što se tropara tiče ,kod nas u višenacionalnoj Vojvodini na zidovima soba često su visili Tropari šlingovani veštom devojačkom rukom. Na njih sam mislio.Ako u opšte znaš šta znači „šlingovanje“

Izvinjavam se, al morem opet. Kad sam posle pisanja komentara još jednom pročitala tvoje objašnjenje, a sve da se ne ogrešim, odgovorno tvrdim da to ne postoji i da si izmislio na brzaka, da se ispetljaš.
To zato što ni sam ne znaš šta je šlingovanje.
To je Kosta onaj beli vez kojim se obrubljuje nešto, poznatiji i kao rišelje. Tako pistoje šlingovane gaće (bele, lalinske), podsuknje, košulje, posteljina, peškiri. Šlingovanjem ne možeš izraditi natpis. To nije takav vez.
A tropar ima reči. To je tekst.

Tropar je himna, no nebitno. Meni se sve nešto muva po glavi da bi možda i mogli da postoje oni barjaci što se nose za litije a na njima izvezeni tropari. Mada kažem možda jer se ne sećam da sam ijedan video sem možda u pravoslavnoj crkvenoj opštini ali i to je skroz nesigurno.
U kući - pa ni u Pidiki - nikad.
angie01 angie01 23:34 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Tropar je himna, no nebitno



Тропар је кратка црквена песма, строфе од неколико редова, која изражава и слави главну тему светковине (празник, светитељ итд).[1]

prema svecu i tropar.

recimo,

freehand freehand 23:37 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

angie01
Tropar je himna, no nebitno



Тропар је кратка црквена песма, строфе од неколико редова, која изражава и слави главну тему светковине (празник, светитељ итд).[1]

prema svecu i tropar.

E važi, znači nije himna. Ok.
angie01 angie01 23:38 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

A tropar ima reči. To je tekst.


ne slingeraj, nego stikovani vez moze da se koristi i za izradu teksta.
zilikaka zilikaka 23:41 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Tropar je himna, no nebitno.

Pa to. Pesma sa određenim tekstom. Ne znam, zaista, možda bi barjak i mogao da bude, al niko to u kući nema, naravno.
A ni barjaci nisu šlingovani.
Ko što rekoh, šlinguju se (između ostalog) gaće.
To se pominje i u bećarcima.
zilikaka zilikaka 23:43 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

angie01
A tropar ima reči. To je tekst.


ne slingeraj, nego stikovani vez moze da se koristi i za izradu teksta.

Kosta reče šlingovano, kao nešto što nije poznato u drugim krajevima.
angie01 angie01 23:53 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Kosta reče šlingovano, kao nešto što nije poznato u drugim krajevima.


ma, znam, samo dodajem kojim vezim mogu da se izrade slova,...slingeraj je beli vez,



a evo, recimo, cvetovi i porub su slingovani, a listovi, masna i stabljike su stikovani,


zilikaka zilikaka 23:58 03.07.2019

Re: Re:st.jepan

Nemaš pojma koliko toga sam imala u nasleđu i nedavno poklonila. Uglavnom jastučnice, s nadom da će završiti negde gde će i drugi moći da ga vide.
Jednostavno, za sadašnji način života je neupotrebljivo a uloženo je beskrajno mnogo truda.
Da, postoje i firange šlingovane
angie01 angie01 00:06 04.07.2019

Re: Re:st.jepan

zilikaka
Nemaš pojma koliko toga sam imala u nasleđu i nedavno poklonila. Uglavnom jastučnice, s nadom da će završiti negde gde će i drugi moći da ga vide.
Jednostavno, za sadašnji način života je neupotrebljivo a uloženo je beskrajno mnogo truda.
Da, postoje i firange šlingovane


ja te radove veoma cenim- baka je bila majstor i imala svasta izradjeno u raznim vezovima, ali si u pravu, to sve trazi veliku brigu i negu, pranje, izbeljivanje, stirkanje, filigransko peglanje,...ono, vise ti sluzis tim stvarima, nego one tebi....nesto specificno sam zadrzala, ali ne koristim, samo cuvam kao dragocenost.
kosta.babic kosta.babic 08:44 04.07.2019

Re: zili

Pa to. Pesma sa određenim tekstom. Ne znam, zaista, možda bi barjak i mogao da bude, al niko to u kući nema, naravno.
A ni barjaci nisu šlingovani.
Ko što rekoh, šlinguju se (između ostalog) gaće.
To se pominje i u bećarcima.

Sad će da ispadne da je kosta hteo da veze tropar na šlingovanim ženskim gaćama. Nemojte sestre tako to nije primereno pa čak i ako je dama XXL.
zilikaka zilikaka 18:57 04.07.2019

Re: zili

Sad će da ispadne da je kosta hteo da veze tropar na šlingovanim ženskim gaćama.

Pa ispada. Sam si se upetljao...
st.jepan st.jepan 09:58 05.07.2019

Re: Re:st.jepan

freehand
Bravo! Neuatrašiv nakan!
S tim u vezi, naučno je dokazano da subjektivno osećanje kompetenctnosti raste obrnuto proporcionalno stvarnoj kompetentnosti.

To je bilo za Treće oko. Samo se tamo čita iz neiskazanih namera i autorovih misli.

U pravu si, taj komentar sam napisao tako, jer sam pogrešno pročitao Kostinu stavku br 7:
7.Moja ideja je bila da bez mojih komentara progovorimo o umetničkim i pozorišnim tendencijama Jugoslavije u drugoj polovini dvadesetog veka.

Učinilo mi se da piše pogovorim (bez o).
Izvinjavam se Kosti zbog ovog nesporazuma.
Tu ideju podržavam.

Edt: Jbg, previd. Objašnjiv jedino time što me u blogovanju ometao majstor za klimu, koji se, nakon više nedelja očajnog zazivanja, najzad pojavio u mom potkrovljastom paklu.
st.jepan st.jepan 16:52 03.07.2019

Nego

Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.
predatortz predatortz 17:21 03.07.2019

Re: Nego

st.jepan
Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.


Čekaj, ako sam te dobro razumeo, ti pitaš čoveka koga si debelo ispljuvao i tražio da moderacija obriše njegov post da li je on brisao tvoj komentar?

Stjepane, brate...

st.jepan st.jepan 17:40 03.07.2019

Re: Nego

predatortz
st.jepan
Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.


Čekaj, ako sam te dobro razumeo, ti pitaš čoveka koga si debelo ispljuvao i tražio da moderacija obriše njegov post da li je on brisao tvoj komentar?

Stjepane, brate...




Kosta, kao i svi autori, ima pravo da briše šta hoće.
Stoga naravno da nisam ljut, ali rad sam znati da li je brisao on ili moderacija.
Jer ako je moderacija, onda stvari ovde stoje čak slabije no što sam mislio.
Dozvoliti prdačenje sa bilo kojom ženom na dan njene smrti, a k tome kasapiti tuđ tekst i plasirati ga, iskasapljenog, bez ikakve naznake porekla... to ovaj sajt zakucava ispod razine najgovnjivijeg srpskog medija.

Ti to, kao, ne razumeš?
Nemoj me zajebavati.

predatortz predatortz 17:50 03.07.2019

Re: Nego

Dozvoliti prdačenje sa bilo kojom ženom na dan njene smrti, a k tome kasapiti tuđ tekst i plasirati ga, iskasapljenog, bez ikakve naznake porekla... to ovaj sajt zakucava ispod razine najgovnjivijeg srpskog medija.


Ili ga izdiže iznad klišea.

Uzgred, nisam citate doživeo kao sprdačinu sa pok. Borkom.
Da jesam, reagovao bih. Ne samo ja, nego sam siguran da bi to učinili mnogi koji nisu reagovali.
tasadebeli tasadebeli 18:02 03.07.2019

Re: Nego

st.jepan
Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.



Није само твој први коментар обрисан.

Обрисан је и мој о сабирном центру.

А сад видим да су скотови обрисали и мој коментар о скотовима на Блогу Б92.

Али је зато сачуван Анђин коментар у којем је цитирала тај мој коментар о скотовима Блога Б92 који је обрисан.

И, наравно, остали су сви Анђини коментари у којима она изиграва врховног моралисту Блога Б92.

Као и сви коментари о сиру и гљивама на посту за који ти оптужујеш Косту (?) да се, како ти кажеш, "прдачи са са женом на дан њене смрти".




Коста, шта сам ти рекао?

Као што и сам видиш, скотови су се препознали у том мом коментару.

П.С. - ОК, Коста, сада ћу ја теби лепо да пријавим све коментаре на овом твом посту које сматрам непримеренима и очекујем од тебе као модератора свог поста да их све избришеш.

Дакле, бриши све оно о сиру, гљивама (лударама и онима осталима, гљивицама) итд.

Из пијетета.

Да поштујемо тај "морал и ред" на Блогу Б92 до краја.
tasadebeli tasadebeli 18:25 03.07.2019

Re: Nego

freehand
А сад видим да су скотови обрисали и мој коментар о скотовима на Блогу Б92.




скотови

скотови

скотови

скотови

скотови

...




Никога поименце нисам поменуо.

Ко се препозна, добро. Ко се не препозна, опет добро.









ОК, Коста, сада ћу ја теби лепо да пријавим све коментаре на овом твом посту које сматрам непримеренима и очекујем од тебе као модератора свог поста да их све избришеш.

Дакле, бриши све оно о сиру, гљивама (лударама и онима осталима, гљивицама) итд.

Из пијетета.

Да поштујемо тај "морал и ред" на Блогу Б92 до краја.
shone shone 18:28 03.07.2019

Re: Nicht hinauslehnen!

Није само твој први коментар обрисан.

Обрисан је и мој о сабирном центру.


Samo na Netfilmu možete biti sigurni da gledate legalan sadržaj na legalan način i to u najboljem kvalitetu. Gledajte neograničeno sve sadržaje najboljih domaćih produkcijskih kuća. Zabranjeno svako kopiranje video i/ili audio snimaka i postavljanje na druge kanale!





tasadebeli tasadebeli 18:32 03.07.2019

Re: Nicht hinauslehnen!

shone
Није само твој први коментар обрисан.

Обрисан је и мој о сабирном центру.


Samo na Netfilmu možete biti sigurni da gledate legalan sadržaj na legalan način i to u najboljem kvalitetu. Gledajte neograničeno sve sadržaje najboljih domaćih produkcijskih kuća. Zabranjeno svako kopiranje video i/ili audio snimaka i postavljanje na druge kanale!










??????????


И кој' вам је?

Зашто цитирате само прва два реда из тог мог коментара?

(То је небитни увод у суштину ствари.)

Много важнији је онај П.С.


ОК, Коста, сада ћу ја теби лепо да пријавим све коментаре на овом твом посту које сматрам непримеренима и очекујем од тебе као модератора свог поста да их све избришеш.

Дакле, бриши све оно о сиру, гљивама (лударама и онима осталима, гљивицама) итд.

Из пијетета.

Да поштујемо тај "морал и ред" на Блогу Б92 до краја.
nepopustljiv nepopustljiv 18:35 03.07.2019

Re: Nego

tasadebeli
freehand
А сад видим да су скотови обрисали и мој коментар о скотовима на Блогу Б92.




скотови

скотови

скотови

скотови

скотови

...








ОК, Коста, сада ћу ја теби лепо да пријавим све коментаре на овом твом посту које сматрам непримеренима и очекујем од тебе као модератора свог поста да их све избришеш.

Дакле, бриши све оно о сиру, гљивама (лударама и онима осталима, гљивицама) итд.

Из пијетета.

Да поштујемо тај "морал и ред" на Блогу Б92 до краја.

Drži se Taso!
tasadebeli tasadebeli 18:38 03.07.2019

Re: Nego

nepopustljiv

Drži se Taso!




Само се ти чврсто ухвати, Чаки!



angie01 angie01 18:39 03.07.2019

Re: Nego

Али је зато сачуван Анђин коментар у којем је цитирала тај мој коментар о скотовима Блога Б92 који је обрисан.

И, наравно, остали су сви Анђини коментари у којима она изиграва врховног моралисту Блога Б92.


nemoj da spletkaris ko frau Gabrijela- ja niti sam brisala, niti ostavljala, niti "plakala na ramenu mojih prijatelja" kako je mudri patron jednom ucitao- to sto neko o blogu brine, je valjda normalno,...a ti, profa, pedagog, pises kojestarije, sa ozbiljnim uvredama upucenim ljudima koji ovde dolaze, a posle kukas, zasto je tako nesto uklonjeno i jos klevetnicki ukazujes prstom na krivca-je l moze veca bedastoca, leba ti,...a da moze,...da se Centar za kulturnu dekontaminaciju, u kome se nikada nista lose nekome nije spremalo, naprotiv-CZKD, posprdno nazivas Centrom za kulturnu menstruaciju.
tasadebeli tasadebeli 18:42 03.07.2019

Re: Nego

angie01

nemoj da spletkaris



Не сплеткарим ништа, само сам констатовао да је тај мој обрисани коментар ипак остао сачуван као цитат у твом коментару.

Па тако испада да ти дугујем и захвалност за то.

da se Centar za kulturnu dekontaminaciju, u kome se nikada nista lose nekome nije spremalo, naprotiv-CZKD, posprdno nazivas Centrom za kulturnu menstruaciju.



Па ти га зови Центар за културну деконтаминацију, нико то не може да ти забрани.

То је твоје право. Грађанско и свако друго.

Ја ћу га и даље звати Центар за културну менструацију.

Ни мени нико то не може да забрани.

То је моје право. Грађанско и свако друго.

shone shone 18:44 03.07.2019

Re: Nego

Само се ти чврсто ухвати, Чаки!




shone shone 18:49 03.07.2019

Re: Nego

Не сплеткарим ништа, само сам констатовао да је тај мој обрисани коментар ипак остао сачуван као цитат у твом коментару.


Promaklo zbog vrućine.
Sad će i to da se briše.

Dosta više zahebancije, Zavodi se red. Odma.

shone shone 18:55 03.07.2019

Re: Nego

Ни мени нико то не може да забрани.


Ajd' u dvajes maraka da može!
tasadebeli tasadebeli 19:15 03.07.2019

Re: Nego

shone
Ни мени нико то не може да забрани.


Ajd' u dvajes maraka da može!




Ти мислиш на Блог Б92?

Онда је 20 марке много, куме!

Али ако мислиш да може неко да ми забрани ван Блога Б92?

Мени? Профи и педагогу?

Онда прихватам опкладу.
angie01 angie01 19:21 03.07.2019

Re: Nego

Али ако мислиш да може неко да ми забрани ван Блога Б92?

Мени? Профи и педагогу?

Онда прихватам опкладу.


ih, pa to nije nikakva neizvesnost, pa nije ni za opkladu- zemlja Srbija je danas po toj meri skrojena, da se cak profesori i pedagozi hvale takvim manirima.
tasadebeli tasadebeli 19:39 03.07.2019

Re: Nego

angie01
Али ако мислиш да може неко да ми забрани ван Блога Б92?

Мени? Профи и педагогу?

Онда прихватам опкладу.


ih, pa to nije nikakva neizvesnost, pa nije ni za opkladu- zemlja Srbija je danas po toj meri skrojena, da se cak profesori i pedagozi hvale takvim manirima.



Каквим манирима?
angie01 angie01 19:43 03.07.2019

Re: Nego

Каквим манирима?


sta, vec si zaboravio o cemu smo pricali?
tasadebeli tasadebeli 19:53 03.07.2019

Re: Nego

angie01
Каквим манирима?


sta, vec si zaboravio o cemu smo pricali?



Не, него ти причаш све у неким шифрама, па ја ништа не разумем.
st.jepan st.jepan 20:48 03.07.2019

Re: Nego

Dozvoliti prdačenje sa bilo kojom ženom na dan njene smrti, a k tome kasapiti tuđ tekst i plasirati ga, iskasapljenog, bez ikakve naznake porekla... to ovaj sajt zakucava ispod razine najgovnjivijeg srpskog medija.

Ili ga izdiže iznad klišea.

Ma da, elementarna pristojnost, to ti je sve kliše do klišea.
kosta.babic kosta.babic 03:56 04.07.2019

Re: st.jepan

st.jepan
Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.

U pravu si. Ja nikad nikog na ovom blogu nisam brisao ili banovao.Svi imaju pravo na svoje mišljenje.
kosta.babic kosta.babic 08:52 04.07.2019

Re: st.jepan

Dozvoliti prdačenje sa bilo kojom ženom na dan njene smrti, a k tome kasapiti tuđ tekst i plasirati ga, iskasapljenog, bez ikakve naznake porekla... to ovaj sajt zakucava ispod razine najgovnjivijeg srpskog medija.

U mom selu se to kaže lepljenje etiketa u stilu ako si mislio na ono što i ja onda si bezobrazan.Nikog i ništa nisam kasapio,samo sam u maniru iskusnog urednika izbacio ono za šta sam mislio da je manje važno.

Nemoj me zajebavati.

intelektualno nema šta!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana