Religija

Mantijaška prostitucija...

Filip Mladenović RSS / 23.06.2019. u 01:06

Taman pomisliš da je dno dna proslava pod šatrom rodjendana jednog od tabloidnog smeća, kome su prisustvovali premijerka Srbije i jedan od ministara iz njene vlade, kad otvori se crna rupa u tom dnu dna:

Nastaviće se, tj. produbiće se...

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:04 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor

Pa to je u redu.
Procenili su da je bošnjački narod bolestan i propisali mu takvu terapiju.
Legitimno, vidim


EPILOG TE "TERAPIJE": Pokolj u Prijedoru odnosi se na niz ubistava i ratnih zločina, te na "etničko čišćenje" oko 50 000 nesrpskih stanovnika, koje su počinili JNA i srpska paravojska u okolini i u samom Prijedoru 1992. godine, na početku režiranog rata u Bosni i Hercegovini.
To je drugi najveći masakr u ratu u BiH, nakon genocida u Srebrenici. U Prijedoru je ubijeno 3 100 osoba, od čega 100 dece i 260 žena, a najviše žrtava je u logoru Omarska - oko 600.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:10 24.06.2019

Re: .-.......

EPILOG TE "TERAPIJE"

Pa šta da se radi, takva bolest bila, teška.
gedza.73 gedza.73 14:22 24.06.2019

Re: .-.......

apacherosepeacock
Ma ne mora se gledati ali se moze komentarisati..

Meni je smesno to osvestavanje

ne da je smešno nego je tragikomično. Između rijalitija, šodera estradnih zvezda i 'humor' kursadžija iskače pop sa kadionicom za bože pomozi većim rejtingom.

pa tu ceo panteon bogova ne može da pomogne a kamoli jedan sveštenik sa tri zrnca tamjana. ako ćemo iskreno daleko više koristi je imao od osvedočene ateiskinje i istaknute socijalistkinje (ako se tako kaže) Mire Marković.

šta li je bilo onim glumcima u glavi dok su sve to posmatrali - učestvovali?



cirkus.
gedza.73 gedza.73 14:31 24.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
Pokolj u Prijedoru odnosi se na niz ubistava i ratnih zločina

Skoro mi palo na pamet.
Ljudi koji su odrasli na Kockici, Smogovcima, Opstanku, bratstvu i jednistvu, bili obrazovani, kulturni, školovani, oficiri bili uhranjeni i obučeni, rukovodeći političari najbolji od nas najboljih, u ekonomiji najsolventnijoj na svetu u ratu su se krvnički klali, krali jedni od drugih, palili, otimali i pljačkali.

A deca rođena ili odrasla devedesetih na Nindža kornjačama, turbo folku, nestašicama u dizel trenerkama još nisu učestvovala ni u čemu takvom. Ne ubijaju svoje komšije, snajperima ne ubijaju tuđu decu, ne spaljuju sela, ne ratuju...
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:01 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
EPILOG TE "TERAPIJE"

Pa šta da se radi, takva bolest bila, teška.


Da li biste isto zaključili da je medju 100 pobijene dece u Prijedoru bilo i Vaše dete?
docsumann docsumann 15:10 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
nepopustljiv
maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?

Nije jasno je l' Srbi ne negiraju sopstvene zločine ili ne čine zločine.


to kao sa onim stihovima Dina Merlina

nije sreća para puna vreća
to znaju oni što je imaju


gdje nije jasno je l' imaju sreću ili vreću
anonymous anonymous 15:33 24.06.2019

Re: .-.......

Srđan Fuchs

anonymous

Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.



Је л'? А како се зове када се ти подсмеваш жртвама Голог Отока, и шириш лажне информације? Једноставно - кретенизам?


Srđane, imaš svoj blog i na njemu možeš da pišeš šta ti padne na pamet.
Pa i da vređaš druge.

Ja sam se sa njega povukao da bi ti mogao da se razmašeš.
Na drugim terenima neću tolerisati tvoje vređanje i neistine koje širiš.

Dobro sam apsolvirao " jezik Zadruge" pa bih ti mogao itekako sočno odgovoriti.
Uzdržavam se .
Ali to neću moći - beskonačno.

Usput

Nikako mi stepen tvoje agresivnosti i mržnje ne odgovara tvojoj faci sa net-a-
Naizgled smirenoj i dobroćudnoj.


aureus aureus 15:35 24.06.2019

Re: .-.......

docsumann
maksa83
nepopustljiv
maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?

Nije jasno je l' Srbi ne negiraju sopstvene zločine ili ne čine zločine.


to kao sa onim stihovima Dina Merlina

nije sreća para puna vreća
to znaju oni što je imaju


gdje nije jasno je l' imaju sreću ili vreću

Ajde, šta je bitno - sreća il' vreća? - zamisli da nemaš ni jedno ni drugo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:36 24.06.2019

Re: .-.......


Da li biste isto zaključili da je medju 100 pobijene dece u Prijedoru bilo i Vaše dete?

Ma ne zaključujemo ja ništa, samo verujem da je to moguće.
Vidim postoje bolesne nacije i postoje doktori za njih, pa mislim, ako je tako, moguće je da je bošnjačka bila obolela pa joj ovi propisali terapiju.

Velim, nije valjda da je samo srpska bolesna?
Šta ti misliš?
predatortz predatortz 15:38 24.06.2019

Re: .-.......

to kao sa onim stihovima Dina Merlina

nije sreća para puna vreća
to znaju oni što je imaju


Ih, to je ništa!
Pazi ovo:

k'o crvena jabuka u ruci djeteta
daj još jednom da čujem ti glas

By Hari Mata Hari

Pa ti tu budi analitićar, jarane!
aureus aureus 15:38 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous

Srđane, imaš svoj blog i na njemu možeš da pišeš šta ti padne na pamet.

Na drugim terenima neću tolerisati tvoje vređanje i neistine koje širiš.

Je li istina da si se podsmijavao žrtvama Golog otoka?
Kad si to radio?
niccolo niccolo 15:39 24.06.2019

Re: .-.......

Prva, mislim, ne podleže krivičnoj odgovornosti.
Za drugu sam siguran da podleže.

Tja, nisam ti ja stručnjak za krivično pravo. Jedino što znam da ne postoji krivično delo govor mržnje, što bi neoprezni bloger mogao da posumnja na osnovu jednog od sledećih komentara u ovom nizu. Čak je jedino delo koje govori o govoru () ono o tome da "ko drugom na protivpravan način uskrati ili ograniči slobodu govora ili javnog istupanja...".

Ionako su ti sva ta dela po principu kadija te tuži, kadija ti sudi - mislim, po kom kriterijumu određujemo kada neko upražnjava svoju slobodu govora kad kaže da su Srbi bolesni, a kada to time raspiruje (recimo) netrpeljivost među narodima?

Hoću da kažem da ja lično nisam sklon olakom oslanjanju na krivično pravo u ovakvim stvarima, jer se tim putem još lakše sklizne u ograničavanje slobode govora, kad god čujemo nešto što nam srcu nije drago. Iako je možda govornik želeo da uputi opravdanu kritiku društva/naroda/nacije.
predatortz predatortz 15:39 24.06.2019

Re: .-.......

Šta ti misliš?


Šta mu se kaže!
aureus aureus 15:41 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
to kao sa onim stihovima Dina Merlina

nije sreća para puna vreća
to znaju oni što je imaju


Ih, to je ništa!
Pazi ovo:

k'o crvena jabuka u ruci djeteta
daj još jednom da čujem ti glas

By Hari Mata Hari

Pa ti tu budi analitićar, jarane!

Istrgnuto iz konteksta!
A nije ni jabuka već jagoda.

Zaplovi, pusti zvijezdu nek pada
Zaplovi i ostani vječno mlada
K'o crvena jagoda u ruci djeteta
Daj još jednom da čujem ti glas
anonymous anonymous 15:42 24.06.2019

Re: .-.......

aureus
anonymous

Srđane, imaš svoj blog i na njemu možeš da pišeš šta ti padne na pamet.

Na drugim terenima neću tolerisati tvoje vređanje i neistine koje širiš.

Je li istina da si se podsmijavao žrtvama Golog otoka?
Kad si to radio?

Ma, nemam pojma o čemu piše.

Tu temu sam zatvorio odavno.
Sa tačkom na staljinizam i boljševizam.


predatortz predatortz 15:44 24.06.2019

Re: .-.......


Istrgnuto iz konteksta!


A koji je kontekst?
aureus aureus 15:44 24.06.2019

Re: .-.......

niccolo

Ionako su ti sva ta dela po principu kadija te tuži, kadija ti sudi - mislim, po kom kriterijumu određujemo kada neko upražnjava svoju slobodu govora kad kaže da su Srbi bolesni, a kada to time raspiruje (recimo) netrpeljivost među narodima?

Hoću da kažem da ja lično nisam sklon olakom oslanjanju na krivično pravo u ovakvim stvarima, jer se tim putem još lakše sklizne u ograničavanje slobode govora, kad god čujemo nešto što nam srcu nije drago. Iako je možda govornik želeo da uputi opravdanu kritiku društva/naroda/nacije.

Zevsa mi, Niccolo, odličan komentar! :)
maksa83 maksa83 15:47 24.06.2019

Re: .-.......

Zaplovi, pusti zvijezdu nek pada
Zaplovi i ostani vječno mlada
K'o crvena jagoda u ruci djeteta
Daj još jednom da čujem ti glas

Što reče onomad reanimator šjentinelu na sličan (zapravo nešto gori, ali originalan) uzlet:


anonymous anonymous 15:47 24.06.2019

Re: .-.......

niccolo
Prva, mislim, ne podleže krivičnoj odgovornosti.
Za drugu sam siguran da podleže.

Tja, nisam ti ja stručnjak za krivično pravo. Jedino što znam da ne postoji krivično delo govor mržnje, ...


Postoji i zakon o zabrani diskriminacije .

"izrazi "diskriminacija" i "diskriminatorsko postupanje" označavaju svako neopravdano pravljenje razlike ili nejednako postupanje, odnosno propuštanje (isključivanje, ograničavanje ili davanje prvenstva), u odnosu na lica ili grupe kao i na članove njihovih porodica, ili njima bliska lica, na otvoren ili prikriven način, a koji se zasniva na rasi, boji kože, precima, državljanstvu, nacionalnoj pripadnosti ili etničkom poreklu, jeziku, verskim ili političkim ubeđenjima, polu, rodnom identitetu, seksualnoj orijentaciji, imovnom stanju, rođenju, genetskim osobenostima, zdravstvenom stanju, invaliditetu, bračnom i porodičnom statusu, osuđivanosti, starosnom dobu, izgledu, članstvu u političkim, sindikalnim i drugim organizacijama i drugim stvarnim, odnosno pretpostavljenim ličnim svojstvima (u daljem tekstu: lična svojstva) "

Oblici diskriminacije su neposredna i posredna diskriminacija, kao i povreda načela jednakih prava i obaveza, pozivanje na odgovornost, udruživanje radi vršenja diskriminacije, govor mržnje i uznemiravanje i ponižavajuće postupanje.

aureus aureus 15:48 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz

Istrgnuto iz konteksta!


A koji je kontekst?

A u kojem kontekstu Zdravko Čolić pjeva:
Zelena si rijeka bila, širila si svoja krila?

Kakve veze imaju krila sa rijekom?
Da pjeva nešto u smislu "zelena si rijeka bila, posle kiše se razlila" to i nekako...
aureus aureus 15:51 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Zaplovi, pusti zvijezdu nek pada
Zaplovi i ostani vječno mlada
K'o crvena jagoda u ruci djeteta
Daj još jednom da čujem ti glas

Što reče onomad reanimator šjentinelu na sličan (zapravo nešgo gori, ali originalan) uzlet:

Zapravo, volim tu pjesmu od Harija. Dobro je otpjevana, zanimljiva je, ima finu progresiju...

Ali ponavljam - nije u pitanju jabuka nego jagoda.

Zašto bi "Hari Mata Hari" pjevao o rivalskoj grupi "Crvenoj jabuci"?
anonymous anonymous 15:53 24.06.2019

Re: .-.......

Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i netrpeljivosti

Član 317 KZ

(1) Ko izaziva ili raspiruje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju, ili netrpeljivost među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno prinudom, zlostavljanjem, ugrožavanjem sigurnosti, izlaganjem poruzi nacionalnih, etničkih ili verskih simbola, oštećenjem tuđih stvari, skrnavljenjem spomenika, spomen-obeležja ili grobova,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(3) Ko delo iz st. 1. i 2. ovog člana vrši zloupotrebom položaja ili ovlašćenja ili ako je usled tih dela došlo do nereda, nasilja ili drugih teških posledica za zajednički život naroda, nacionalnih manjina ili etničkih grupa koje žive u Srbiji,
kazniće se za delo iz stava 1. zatvorom od jedne do osam godina, a za delo iz stava 2. zatvorom od dve do deset godina.
maksa83 maksa83 15:55 24.06.2019

Re: .-.......

Zašto bi "Hari Mata Hari" pjevao o rivalskoj grupi "Crvenoj jabuci"?

Treba samo da sedi i gleda kako se međusobno glože Crvena Jabuka i Đino Banana, pošto su se ratosliljali Divljih Jagoda.
predatortz predatortz 15:58 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Zašto bi "Hari Mata Hari" pjevao o rivalskoj grupi "Crvenoj jabuci"?

Treba samo da sedi i gleda kako se međusobno glože Crvena Jabuka i Đino Banana, pošto su se ratosliljali Divljih Jagoda.


Uz Džonijevu "Usne vrele višnje" i Hladno pivo.
aureus aureus 15:59 24.06.2019

Re: .-.......

Anonimuse, napravi razliku između komentatora na jednom hrvatskom portalu i onoga šta oni govore.

A1: Kad vidim sve ovo, rekao bih da vi Srbi niste baš normalni.
A2: Srbi su ti, Ante, lud narod. Možda nije pretjerano reći - bolestan ili bar obolio. Pazi ti šta je njima palo na pamet.
A3: Ja bi' njih po kratkom postupku. Srbe na vrbe!
aureus aureus 16:02 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Zašto bi "Hari Mata Hari" pjevao o rivalskoj grupi "Crvenoj jabuci"?

Treba samo da sedi i gleda kako se međusobno glože Crvena Jabuka i Đino Banana, pošto su se ratosliljali Divljih Jagoda.

Crvena jabuka, Plavi orkestar, Bijelo dugme...
Kakve patriotske boje. I sve iz Sarajeva.
anonymous anonymous 16:03 24.06.2019

Re: .-.......

aureus
Anonimuse, napravi razliku između komentatora na jednom hrvatskom portalu i onoga što oni govore.

A1: Kad vidim sve ovo, rekao bih da vi Srbi niste baš normalni.
A2: Srbi su ti, Ante, lud narod. Možda nije pretjerano reći - bolestan ili bar obolio. Pazi ti šta je njima palo na pamet.
A3: Ja bi' njih po kratkom postupku. Srbe na vrbe!


Razlika postoji.
Kao između psećeg i mačijeg - govanceta.
aureus aureus 16:05 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous
aureus
Anonimuse, napravi razliku između komentatora na jednom hrvatskom portalu i onoga što oni govore.

A1: Kad vidim sve ovo, rekao bih da vi Srbi niste baš normalni.
A2: Srbi su ti, Ante, lud narod. Možda nije pretjerano reći - bolestan ili bar obolio. Pazi ti šta je njima palo na pamet.
A3: Ja bi' njih po kratkom postupku. Srbe na vrbe!


Razlika postoji.
Kao između psećeg i mačijeg - govanceta.

Rekao bih da odgovor - nije tačan.
anonymous anonymous 16:07 24.06.2019

Re: .-.......

aureus
anonymous
aureus
Anonimuse, napravi razliku između komentatora na jednom hrvatskom portalu i onoga što oni govore.

A1: Kad vidim sve ovo, rekao bih da vi Srbi niste baš normalni.
A2: Srbi su ti, Ante, lud narod. Možda nije pretjerano reći - bolestan ili bar obolio. Pazi ti šta je njima palo na pamet.
A3: Ja bi' njih po kratkom postupku. Srbe na vrbe!


Razlika postoji.
Kao između psećeg i mačijeg - govanceta.

Rekao bih da odgovor - nije tačan.


Kako nije tačan, kad imam rezultat testa ?


Bili Piton Bili Piton 16:13 24.06.2019

Re: .-.......

Ovaj blog postao baš teško gubljenje vremena.

Oh well...
alselone alselone 16:13 24.06.2019

Re: .-.......

Ljudi koji su odrasli na Kockici, Smogovcima, Opstanku, bratstvu i jednistvu, bili obrazovani, kulturni, školovani, oficiri bili uhranjeni i obučeni, rukovodeći političari najbolji od nas najboljih, u ekonomiji najsolventnijoj na svetu u ratu su se krvnički klali, krali jedni od drugih, palili, otimali i pljačkali.

A deca rođena ili odrasla devedesetih na Nindža kornjačama, turbo folku, nestašicama u dizel trenerkama još nisu učestvovala ni u čemu takvom. Ne ubijaju svoje komšije, snajperima ne ubijaju tuđu decu, ne spaljuju sela, ne ratuju...


A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

I šta smo zaključili iz toga osim da to nema apsolutno nikakve veze?
maksa83 maksa83 16:15 24.06.2019

Re: .-.......

Oh well...

Kad reče Oh Well, vidi šta sam našao bodući po Deezeru. Mislim da ni Piter Grin ne bi imao primjedbi.




apacherosepeacock apacherosepeacock 16:25 24.06.2019

Re: .-.......

You think the bass is taking away from the vocal?

shone shone 16:35 24.06.2019

Re: .-.......

Kakve patriotske boje. I sve iz Sarajeva.



Bili Piton Bili Piton 16:43 24.06.2019

Re: .-.......

apacherosepeacock
You think the bass is taking away from the vocal?



Kako ja volim taj film....moram da kažem pošto ga već drugi put citiraš u kratkom roku.
angie01 angie01 16:45 24.06.2019

Re: .-.......

Vidim postoje bolesne nacije i postoje doktori za njih, pa mislim, ako je tako, moguće je da je bošnjačka bila obolela pa joj ovi propisali terapiju.


da nije malo previse odvratno i morbidno, ovako komentarisati navod da je izmedjuostalog u Prijedoru medju pobijenim bilo 100 pobijene dece!

ovo nije daleko do twita radikalske poslanice, povodom smrti majke iz Srebrenice.

u sta se ovaj blog pretvorio- stvarno strasno.
alselone alselone 16:48 24.06.2019

Re: .-.......

u sta se ovaj blog pretvorio- stvarno strasno.


U inaćenje jednih drugima, ljudi ovde više ne zastupaju svoje stavove nego više idu uskurac drugima nego da pričaju ono što misle
shone shone 16:52 24.06.2019

Re: .-.......

angie01 angie01 16:56 24.06.2019

Re: .-.......

U inaćenje jednih drugima, ljudi ovde više ne zastupaju svoje stavove nego više idu uskurac drugima nego da pričaju ono što misle


nisam bas sigurna- kakve su se izjave ovde davale u poslednje vreme, nece biti da je inacenje u pitanju- da se jos malo otvori prostor, verovatno bi bilo jos eksplicitnije,....i onda se skace na dijagnozu o bolesnom drustvu, koje posle svih strahota kroz koje je proslo, ne prepoznaje seme zla, nego mu se divi i gaji ga.
predatortz predatortz 17:00 24.06.2019

Re: .-.......


U inaćenje jednih drugima, ljudi ovde više ne zastupaju svoje stavove nego više idu uskurac drugima nego da pričaju ono što misle


Jeb'o ga ti!
Što kvariš igru?
Jok, no ću argumentovano raspravljati na Filipovom blogu!
gedza.73 gedza.73 17:10 24.06.2019

Re: .-.......

alselone
A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

jesu. i zabranili bilo kakav vid demokratskog uređenja.

a danas, juče njihovi unuci pljuju na njih i na kolenima pokušavaju da se dokopaju bilo kakvog posla na trulom Zapadu.
potpuno obrnuto od svega onoga što su zagovarali njihovi dedovi i očevi.

Zamišljam koje bi razočarenje doživeli oni koji su se borili protiv dekadentnog, buržoaskog, nedemokratskog kapitalističkog Zapada kad bi videli količine CV-a koje njihovi potomci šalju kapitalistima i koliko njih živi upravo zahvaljujući poslovima koje im daju krvožedni izrabljivači radničke klase.

i da skoro dve decenije nije bilo nikakvog rata između samostalnih nacionalnih država na Balkanu.

I šta smo zaključili iz toga osim da to nema apsolutno nikakve veze?

naravno da si u pravu. sve je to konstrukt međunarodne zavere uperene protiv nas tako da mi ne snosimo nikakvu krivicu, niti je bilo ko od nas učestvovao u krvavom građanskom ratu devedesetih. a i ti koji su učestvovali u ratu ono nisu mi već su dovedeni sa strane i zamenili su miroljubive i širokogrude balkanske narode.



Pridružujem se čestitkama. Srećan Dan državnosti Slovencima.

angie01 angie01 17:10 24.06.2019

Re: .-.......

Ljudi koji su odrasli na Kockici, Smogovcima, Opstanku, bratstvu i jednistvu, bili obrazovani, kulturni, školovani, oficiri bili uhranjeni i obučeni, rukovodeći političari najbolji od nas najboljih, u ekonomiji najsolventnijoj na svetu u ratu su se krvnički klali, krali jedni od drugih, palili, otimali i pljačkali.


cekaj, je l ti to hoces da kazes, da ipak osudjujes to sto se desavalo- kako se "rusio komunizam" i "oslobadjalo"?...a od komunista?

...sad, obaska, sto jedinice koje su harale i cinile sve to sto si nabrojao, su bile sadatavljene od jedno te istog profila ljudi- sem onih nesretika, koji su hvatani na spavanju, kaficima fakultetima i trpani u kamione, kao "dobrovoljci", za koje sumnjam da su bas bili u tom fazonu.


A deca rođena ili odrasla devedesetih na Nindža kornjačama, turbo folku, nestašicama u dizel trenerkama još nisu učestvovala ni u čemu takvom. Ne ubijaju svoje komšije, snajperima ne ubijaju tuđu decu, ne spaljuju sela, ne ratuju.


eh, kako slatko- pato je ova ekipa sada- podmladak.

ja ne vidim nikakvu razliku u shvatanju stvari o kojima ti ovde pricas, ako poredim roditelje i decu iz istog miljea, da tako kazem, vidim skoro iste profile- bez obzira na Smogovce i Nindze.....sem sto je evidentno, da su nekada urednici na televiziji, vodili racuna o kvalitetu programa koji serviraju deci.
nepopustljiv nepopustljiv 17:22 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
nepopustljiv
maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?

Nije jasno je l' Srbi ne negiraju sopstvene zločine ili ne čine zločine.

Zašto se praviš lud kada za to nema potrebe?
Na pitanje ko negira zločine Srba, odgovorio sam da to Srbi ne rade.
Dakle - zločine koje su Srbi načinili, Srbi ne negiraju.
Ukoliko negiraju - teško mogu da se nazovu Srbima.

Eeee, sada - ukoliko neko kaže da su Srbi koji su ubijali jednaki nacistima ... ja istome kažem da je đubre.
Na žalost, ja sam jedan od onih koji ne prihvata takve idiotarije - i koji će uvek podsećati na gamad koja je ubijala Srbe ... najmonstruoznije moguće.
Istina - u poslednjem sukobu su ti isti bili strašno rezignirani, čudeći se kako to Srbi, u ovoj raspodeli, ne idu na gubilišta da bi bili klani - kao jaganjci.
predatortz predatortz 17:25 24.06.2019

Re: .-.......

Istina - u poslednjem sukobu su ti isti bili strašno rezignirani, čudeći se kako to Srbi, u ovoj raspodeli, ne idu na gubilišta da bi bili klani - kao jaganjci.


Došlo i nama iz dupeta u glavu - nema više da tri kamiona ustaša kolju pet srpskih sela.

nepopustljiv nepopustljiv 17:33 24.06.2019

Re: .-.......

gedza.73
alselone
A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

jesu. i zabranili bilo kakav vid demokratskog uređenja.

a danas, juče njihovi unuci pljuju na njih i na kolenima pokušavaju da se dokopaju bilo kakvog posla na trulom Zapadu.
potpuno obrnuto od svega onoga što su zagovarali njihovi dedovi i očevi.

Zamišljam koje bi razočarenje doživeli oni koji su se borili protiv dekadentnog, buržoaskog, nedemokratskog kapitalističkog Zapada kad bi videli količine CV-a koje njihovi potomci šalju kapitalistima i koliko njih živi upravo zahvaljujući poslovima koje im daju krvožedni izrabljivači radničke klase.

i da skoro dve decenije nije bilo nikakvog rata između samostalnih nacionalnih država na Balkanu.

I šta smo zaključili iz toga osim da to nema apsolutno nikakve veze?

naravno da si u pravu. sve je to konstrukt međunarodne zavere uperene protiv nas tako da mi ne snosimo nikakvu krivicu, niti je bilo ko od nas učestvovao u krvavom građanskom ratu devedesetih. a i ti koji su učestvovali u ratu ono nisu mi već su dovedeni sa strane i zamenili su miroljubive i širokogrude balkanske narode.



Pridružujem se čestitkama. Srećan Dan državnosti Slovencima.


Crtica iz tih jedinih izbora kada se birao komunizam - posle drugog svetskog rata,

Moga dedu, kao uglednog domaćina, inkorporiraju u izbornu komisiju na lokalu - da ne bude samo fukara u komisiji.
Završe se izbori - i ćorava kutija, za Kralja, puna.
Komunjare, demokratski - kako im i dolikuje, prespu sve kuglice iz 'ćorave' kutije u drugu, komunjarsku kutiju.
Moj deda nije hteo to da potpiše.
Nekoliko dana potom je umro, sa 40 godina.
Ne kažem da je umro samo zbog toga.
I tako je, između ostaloga, započela vladavina Faraona Tite.
gedza.73 gedza.73 17:40 24.06.2019

Re: .-.......

angie01
cekaj, je l ti to hoces da kazes, da ipak osudjujes to sto se desavalo- kako se "rusio komunizam" i "oslobadjalo"?...a od komunista?

naravno. skoro svuda u istočnom bloku su pobedile prozapadne, nacionalističke i demokratske snage.

A u Srbiji prosovjetska komunistička partija političkih moćnika koji su još šeset osme jasno, glasno i nedvosmisleno rekli

Ми смо ову власт крвљу стекли, и без крви је не дамо!




sem sto je evidentno, da su nekada urednici na televiziji, vodili racuna o kvalitetu programa koji serviraju deci.

Super smo ispali. Sve najnajnaj kao u školskom leksikonu. samo mi nije jasno kako dođosmo tako kvalitetni dovde gde smo danas.

eh, kako slatko- pato je ova ekipa sada- podmladak.

to ti je isti mentalni sklop kao oni koji su pisali hvalospeve vođi, odlazili organizovano sa posla kako bi mu mahali, oni koji u Vođi vide Boga Oca koji će rešiti sve njihove probleme, gde zakone kroje politički podobni šloseri a Jedna Partija zapošljava, hrani, gradi, daje stanove...
zauzvrat zna se.

potpuno isti botovi samo što jedni misle da su bolji od drugih.
hotelske prostitutke koje se smejulje koleginicama ispod plavog mosta (da se vratim na temu i Filipov naslov)
anonymous anonymous 17:48 24.06.2019

Re: .-.......

angie01



u sta se ovaj blog pretvorio- stvarno strasno.


Poljubi , pa ostavi - lepotice.
Budi - muško .

angie01 angie01 18:22 24.06.2019

Re: .-.......

to ti je isti mentalni sklop kao oni koji su pisali hvalospeve vođi, odlazili organizovano sa posla kako bi mu mahali, oni koji u Vođi vide Boga Oca koji će rešiti sve njihove probleme, gde zakone kroje politički podobni šloseri a Jedna Partija zapošljava, hrani, gradi, daje stanove...
zauzvrat zna se.


ne znam kako uporedjujes dve potpuno nemerljive stvari-jedini su krenuli od razrusene zemlje i izgradili novu- fabrike, stanovi, gradovi, kulturna desavanja, obrazovanje, zdravstvo,....- ovi drugi su sve to razruslili, pokrali i utukli- umesto da su napredovali, razvili nesto bolje.

kazu, da sada u sistemima vaznim za jedno drustvo, ono nesto malo sto jos uvek funkcionise, je zbog retkih zaostalih iz tog nekog vremena, koji jos uvek obavljaju posao,...zar to nije porazavajuce.

evo i tebi slika- uvazi mi da nisam birala najgoru,


angie01 angie01 18:32 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous
angie01



u sta se ovaj blog pretvorio- stvarno strasno.


Poljubi , pa ostavi - lepotice.
Budi - muško .



anonimbuse-nije to nikakav problem, al to nece tebe spsasiti, ostaces taj isti blentavi lik koji spamuje i botuje za drugog, bez grama razumevanja.... ne znam sto meni nudis da budem musko- a sam sledis sasvim suprotne ideale....u poredjenju s tobom, sam i bez dodadtnih poteza, frajerka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz

Ja sam to isto mislio kad si ti onomad proglašavao Britance bolesnicima, pa onda i Ruse (kad te je apostata okrpio). Ali, posle, rekoh, ma, to je predator, tako da sam kod ove stavke u vezi sa "tolerisanjem" omanuo.


Stoji da sam za Britance upotrebio nešto poput "degenerična nacija", a za Ruse "lud narod" (koji je nostalgičan za Staljinom).
Ne ponosim se zbog toga.
Primedba i stoji.


Fair enough, mada se kroz maglu prisećam da su i Rusi bili bolesni, zbog neostaljinizma. No, i ja sam to shvatio kao retoričku grubost, a ne da si stvarno bio naci-raspoložen i oran za tamanjenje obolelih. A i sad te samo malo drkam (onako iz dosade...).
anonymous anonymous 19:04 24.06.2019

Re: .-.......

angie01
anonymous
angie01



u sta se ovaj blog pretvorio- stvarno strasno.


Poljubi , pa ostavi - lepotice.
Budi - muško .



anonimbuse-nije to nikakav problem, al to nece tebe spsasiti, ostaces taj isti blentavi lik koji spamuje i botuje za drugog, bez grama razumevanja.... ne znam sto meni nudis da budem musko- a sam sledis sasvim suprotne ideale....u poredjenju s tobom, sam i bez dodadtnih poteza, frajerka.


Frajerko, da bi bila to što tvrdiš da jesi, treba da imaš ono što - nemaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:09 24.06.2019

Re: .-.......

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?


Bre, huči, ti bi odma nešto bacao pod nož, pa jel imate vi, iz tog Dražinog tabora, neku drugu medicinu u torbama? Pa ne leče se sve bolesti tako. Na stranu to što ja ne znam ni kako bih definisao zdravlje neke nacije. Meni je i sam pojam nacije dosta uvrnut i slabo definisan i razumljliv, a kamo li njene zdravstvene karakteristike.


gedza.73 gedza.73 19:12 24.06.2019

Re: .-.......

ne znam kako uporedjujes dve potpuno nemerljive stvari-jedini su krenuli od razrusene zemlje i izgradili novu

zapadneevropske zemlje su imale sačuvanu infrastrukturu, industriju ispred svog vremena, niko nije ginuo, niko nije bio rušen samo Jugoslavija.

Znao sam ja, a i učili su nas, kako smo mi Jugosloveni oduvek bili posebni i u samom svetskom vrhu.
ostali narodi su sve dobili na tacni.

kazu, da sada u sistemima vaznim za jedno drustvo, ono nesto malo sto jos uvek funkcionise, je zbog retkih zaostalih iz tog nekog vremena, koji jos uvek obavljaju posao,...zar to nije porazavajuce.

naravno. posebno što smo mi skoro u svim bitnim segmentima poput privrede, sloboda, prava i obaveza, birokratije, samoupravljanja bili od posle WW2 potpuno van evropskog sveta. za koji nas danas komunistički unuci ubeđuju kao da je jedino rešenje.

ovi drugi su sve to razruslili, pokrali i utukli

šta bre utukli kad prosečno zapadno selo ima ravijeniju privredu nego tada ceo Beograd sa sve Mladenovcom. Pravili jugića... majstorija u rangu plastelina i predškolskog 'uradi sam'.

Gdi vam je metro?

zato i puklo. da je bilo dobro ne bi se urušilo kao Potemkinova scenografija.

evo i tebi slika- uvazi mi da nisam birala najgoru

strašan građanski rat u kome su stradali svi.

jel' možeš samo da me podsetiš ko je vršio mobilizaciju u Srbiji?
Čisto da malo suzimo krug krivica za taj rat. I koliko je onih koji su kako ti kažeš stvarali novu zemlju bili rukovodeći kadar i 'zaslužni' za sve ono što se dešavalo?

ja bi rek' da su to bili JNA mantijaši. u vojnim kampanjolama koje su navodili lokalci komunisti.

Da ti ispričam dve priče.

Mladić se vrati krajem žezdesetih iz JNA. Majka mu poslala stvari u kojima je otišao u vojsku, 'jedva sam obukao, omalilo se'.

kad je došao kući 'nismo imali šta da jedemo'.

odmah nakon promena pozajmi nešto novca, nahvata jednog žiranta i krvnički zapne sa porodicom da radi.

U zadnje dve, tri godine je uložio u posao toliko novca od koga bi mogao da kupi prostran stan u Beogradu (ne da ga dobije poput nekadašnjih botova)

Drugi priča kako je krajem devedesetih imao samo jedne cele gumene curule (popke) u kojima je išao u grad. Njegovi sinovi i unuci su danas radom stvorili sasvim solidnu i stabilnu porodičnu firmu.

Ti ljudi glasaju kako glasaju i kad žele da glasaju jer nisu vezani za Vođinu dobru volju, partijski posao, političku podobnost.

Ne cmizdre poput nekih. ne traže da im neko nešto da. ne prose. ne mole.

kad oni budu većina onda se sistem menja. do tada je na vlasti i dalje nepromenjeni mentalitet onih 'novih' koji su 'izgradili' zemlju.

mentalitet koji bi od komunista, bilo na blogu, bilo na tviteru u slučaju neke organizovane monarhističke i izrazito srpski nacionalističke orgnaizacije koja bi se besplatno bavila sređivanjem papirologije i novčanih sredstava za neke uređene zemlje pravio najekstremnije 'četnike' i koji bi cepali dedine partizanske slike.


Što ovo pričam? Zato što unuk lokalnog partijskog moćnika koji je drmao krajem dok je bio sila u SFRJ otišao da radi u Nemačkoj kod četvrte generacije četničkih iseljenika.
'brate ne treba mi ali mi ćef da ga kupim'

(rek'o sam mu da je odvratno to što je uradio i kako treba da im bude zahvalan jer bi bio golja da su njegovi ostali)

mada je ponekad smešno kako neki ousđuju ponašanje današnjih botova opravdavajući istovetne porodične stavove i vrednosti u 'ona' vremena.


dobro, lepo je bilo. vidim da se ovde ništa ne menja ali se uzdam u protok vremena
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 24.06.2019

Re: .-.......

angie01
Vidim postoje bolesne nacije i postoje doktori za njih, pa mislim, ako je tako, moguće je da je bošnjačka bila obolela pa joj ovi propisali terapiju.


da nije malo previse odvratno i morbidno


Jel?
Pa ja ne znam, možda i jeste.
Da ti pravo kažem, pogubio sam se malo.
Vidim da je u redu, i po tebi sudeći jer se nisi bunila, reći da su Srbi bolesna nacija, hajd, rekoh, da probam može li i za musliamne isto.
Kažeš to je previše.
Pa hajd, molim te, pomozi mi da prepoznam granicu, šta je previše a šta nije.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 24.06.2019

Re: .-.......

Bre, huči, ti bi odma nešto bacao pod nož, pa jel imate vi, iz tog Dražinog tabora, neku drugu medicinu u torbama?


A ne ne, grešiš, nisam ja od tih koji bi nacije lečili.
Milsim nisam bio sve do sad, sad kad vidim da postoje bolesne, nekako mi se čini logičnim da se bolesnik leči, a ako je bolest naizlečiva i zarazna, pa što da ne i uklanjanje?
Na stranu to što ja ne znam ni kako bih definisao zdravlje neke nacije.


Kako bre?
Pa čitaj komentare i shvatićeš.
Tako sam i ja.
milisav68 milisav68 19:21 24.06.2019

Re: .-.......

Ne, novac je nusefekat uređenog društva.

Ume i pljačka okolo malo da pomogne.
deset_slukom deset_slukom 19:22 24.06.2019

Re: .-.......

Konačno, pošto su ovi resetovani izručili na blog uobičajenu dozu bolesnih komentara, neka se izjasne da li su ih napisali u svojstvu bolesnih građana Srbije, ili pripadnika bolesnog društva, naroda ili nacije, a sve radi procene da li je Fuchs obični (auto)šovinista, rasista, ili nešto još mnogo gore.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 24.06.2019

Re: .-.......

U inaćenje jednih drugima, ljudi ovde više ne zastupaju svoje stavove nego više idu uskurac drugima nego da pričaju ono što misle


Malo to a malo i stavljanje ogledala.
I radi.
Doduše, mora ogledalo malo da uveliča, al radi.

Vid kako se bune za muslimane, boli ih duša pravednička, antinacistička, duša beskompromisnih boraca i borkinja protiv govora mržnje, ptrotiv kolektivne krivice i sto klinaca još.
Kad se muslimani pomenu sve odjednom proradi, kad se Srbi pljuju nešto im zakazuju borački refleksi i veoma lako potonu u nacizam.
milisav68 milisav68 19:24 24.06.2019

Re: .-.......

A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

Onako baš izabrali ili im neko pomogao?
deset_slukom deset_slukom 19:46 24.06.2019

Re: .-.......

milisav68
A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

Onako baš izabrali ili im neko pomogao?


Opštinski izbori u Beogradu, a da im niko nije pomogao:

Prvi izbori posle Prvog svetskog rata održani su 22. avgusta 1920. godine, a najviše glasova dobila je komunistička lista Filipa Filipovića.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/komunisti-pobedili-na-izborima-1920-godine/16p3zw0
milisav68 milisav68 20:11 24.06.2019

Re: .-.......

deset_slukom
milisav68
A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

Onako baš izabrali ili im neko pomogao?


Opštinski izbori u Beogradu, a da im niko nije pomogao:

Prvi izbori posle Prvog svetskog rata održani su 22. avgusta 1920. godine, a najviše glasova dobila je komunistička lista Filipa Filipovića.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/komunisti-pobedili-na-izborima-1920-godine/16p3zw0

Nova opštinska uprava sastavljena od komunista odbila je da položi zakonom propisanu zakletvu.

Inače, kao što su sve radili na prevaru, tako su i te izbore dobili po starom statutu Socijalističke Radničke Partije Jugoslavije, pa su se posle pobede setili da mogli da izvrše nacionalizaciju po njihovom modelu (to je ono što su sproveli posle `45.)

Inače, nosioci liste su nestali u Staljinovim čistkama `38.

angie01 angie01 20:17 24.06.2019

Re: .-.......

Pa ja ne znam, možda i jeste.


znas- jer je morbidno...ne moze da bude ni fazon ni zahebancija.


Vidim da je u redu, i po tebi sudeći jer se nisi bunila, reći da su Srbi bolesna nacija, hajd, rekoh, da probam može li i za musliamne isto.


nase drustvo jeste bolesno- jer se posle trideset godina vratilo na ruzni pocetak, nema adekvatna merila, niti reakcije, destruktivno je i tone- to je opsta dijagnoza i treba ga ozdraviti....to sto tebi ne smetaju katastrofalne stvari u kojima se nalazimo- jer nisu komunisti ( a jesu), je stvar tvog vrednosnog sistema.

ali da na takav komentar repliciras opsakom da je ona strahota bila prepisana terapija, na mozda isto tako bolesno bosnjacko drustvo- znas sta, sramotno.
angie01 angie01 20:20 24.06.2019

Re: .-.......

gedzo sunce, ti kad krenes da heklas, to se ne da otparati- kako sad da citam onoliko, a ionako sve uvek isto odgovaras, ma sta da ti neko napise.
angie01 angie01 20:23 24.06.2019

Re: .-.......

Frajerko, da bi bila to što tvrdiš da jesi, treba da imaš ono što - nemaš.


ti se malo pozabavi gradskim terminima i pojmovima, prouci znacenja, kako se upotrebljavaju,...
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:27 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
U inaćenje jednih drugima, ljudi ovde više ne zastupaju svoje stavove nego više idu uskurac drugima nego da pričaju ono što misle


Malo to a malo i stavljanje ogledala.
I radi.
Doduše, mora ogledalo malo da uveliča, al radi.

Vid kako se bune za muslimane, boli ih duša pravednička, antinacistička, duša beskompromisnih boraca i borkinja protiv govora mržnje, ptrotiv kolektivne krivice i sto klinaca još.
Kad se muslimani pomenu sve odjednom proradi, kad se Srbi pljuju nešto im zakazuju borački refleksi i veoma lako potonu u nacizam.



Ako mogu da primetim da su muslimani u velikoj većini potomci Srpkinja i Srba, koji su svojeremeno prihvatili islam...
predatortz predatortz 20:31 24.06.2019

Re: .-.......

Ako mogu da primetim da su muslimani u velikoj većini potomci Srpkinja i Srba, koji su svojeremeno prihvatili islam..


Molim te da odeš do Sarajeva i da im to tako pristojno predočiš, isto ovako kao što si nama sad.

I, da... Kaži gde želiš da te sahranimo nakon toga, želiš li klasičnu sahranu ili kremaciju, sa ili bez sveštenika?
maksa83 maksa83 20:34 24.06.2019

Re: .-.......

milisav68
Ne, novac je nusefekat uređenog društva.

Ume i pljačka okolo malo da pomogne.

Sirijsli, koga su pljačkali Švedžani, Finci, Norvežani? Nemci jesu kao pljačkali, ali ih je oba puta odralo do kože i resetovalo na nulu. Portugal je pljačkao kao blesav (njihove kolonije su se prostirale od Južne Amerike preko Afrike pa do Kine), pa je na kraju ipak siroti. Koga su opljačkali Singaputrjani? Japan je pljačkao nešto malo Koreju pa ge sravnilo do ispod zemlje.


G.Cross G.Cross 20:38 24.06.2019

Re: .-.......

gedza.73
alselone
A ljudi koji su odrasli pod kraljevinom izabrali su komunizam.

jesu. i zabranili bilo kakav vid demokratskog uređenja.

a danas, juče njihovi unuci pljuju na njih i na kolenima pokušavaju da se dokopaju bilo kakvog posla na trulom Zapadu.
potpuno obrnuto od svega onoga što su zagovarali njihovi dedovi i očevi.

Zamišljam koje bi razočarenje doživeli oni koji su se borili protiv dekadentnog, buržoaskog, nedemokratskog kapitalističkog Zapada kad bi videli količine CV-a koje njihovi potomci šalju kapitalistima i koliko njih živi upravo zahvaljujući poslovima koje im daju krvožedni izrabljivači radničke klase.

i da skoro dve decenije nije bilo nikakvog rata između samostalnih nacionalnih država na Balkanu.

I šta smo zaključili iz toga osim da to nema apsolutno nikakve veze?

naravno da si u pravu. sve je to konstrukt međunarodne zavere uperene protiv nas tako da mi ne snosimo nikakvu krivicu, niti je bilo ko od nas učestvovao u krvavom građanskom ratu devedesetih. a i ti koji su učestvovali u ratu ono nisu mi već su dovedeni sa strane i zamenili su miroljubive i širokogrude balkanske narode.



Pridružujem se čestitkama. Srećan Dan državnosti Slovencima.




Videh ovo juce vozeci kroz Sloveniju.
Meni izgledalo ko da su uzeli na snizenju Anonimusa za ministra komuniciranja i propagande.

I bi mi ih malo zao.

Za te pare mogli su da dobiju i .... ah nema veze recimo ...ah nema veze.


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:44 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
milisav68
Ne, novac je nusefekat uređenog društva.

Ume i pljačka okolo malo da pomogne.

Sirijsli, koga su pljačkali Švedžani, Finci, Norvežani? Nemci jesu kao pljačkali, ali ih je oba puta odralo do kože i resetovalo na nulu. Portugal je pljačkao kao blesav (njihove kolonije su se prostirale od Južne Amerike preko Afrike pa do Kine), pa je na kraju ipak siroti. Koga su opljačkali Singaputrjani? Japan je pljačkao nešto malo Koreju pa ge sravnilo do ispod zemlje.


Švedžani su pljačkali Norveržane i Fince (+Dance) a i pola Evrope u tridesetogodišnjem ratu. Norvežani su pljačkali nekada davno a sada imaju naftu, a i lepo su geografski smešteni pa nikome sem Šveda koje su im komšije, dobro i ludog Adolfa, nije padalo na pamet da ide gore kod njih da ih nešto drka.

Finci? Ma pusti, lud narod. Plus su u ključnom periodu imali tu sreću da im gospodari budu Rusi a ne Švede, Švede im taj stepen slobode i autonomije nikada ne bi dozvolile.
Jebiga, ovo poslednje sam morao
aureus aureus 20:47 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man

Milsim nisam bio sve do sad, sad kad vidim da postoje bolesne, nekako mi se čini logičnim da se bolesnik leči, a ako je bolest naizlečiva i zarazna, pa što da ne i uklanjanje?

Polako s tim uklanjanjem.
Što se liječenja tiče, ono zavisi od mnogih stvari: prvo od toga da li oboljeli želi da se liječi. Ako ne želi, tu pomoći nema.
Drugo, to zavisi i od toga od čega tačno boluje i da li je neki lijek uopšte raspoloživ. Ako lijeka nema, sve džaba. Treće, nemojmo smetnuti s uma da još nismo odgovorili na pitanje ko će da ga liječi, on sam ili neko sa strane? Možda niko sa strane nije ni zainteresovan da oboljelom pomogne. Možda oni sa strane samo konstatuju oboljenje, ali niti planiraju da pomažu u liječenju niti im na pamet pada uklanjanje. U tom slučaju - sve je na bolesniku.
Dodajmo i to da se od nekih stvari ne možeš izliječiti do kraja, ali možeš donekle.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:57 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Ako mogu da primetim da su muslimani u velikoj većini potomci Srpkinja i Srba, koji su svojeremeno prihvatili islam..


Molim te da odeš do Sarajeva i da im to tako pristojno predočiš, isto ovako kao što si nama sad.

I, da... Kaži gde želiš da te sahranimo nakon toga, želiš li klasičnu sahranu ili kremaciju, sa ili bez sveštenika?


Kao Jugosloven srpskog porekla i gradjanin Evrope moram da primetim da balkanske narode zapravo teroriše i ubija narcizam malih razlika.

Inače, kao novinar često putujem i u Sarajevo, i u Zagreb, i u Podgoricu... i uvek mi je super. Da možda nisam bolestan!?
aureus aureus 20:57 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
milisav68
Ne, novac je nusefekat uređenog društva.

Ume i pljačka okolo malo da pomogne.

Sirijsli, koga su pljačkali Švedžani, Finci, Norvežani? Nemci jesu kao pljačkali, ali ih je oba puta odralo do kože i resetovalo na nulu. Portugal je pljačkao kao blesav (njihove kolonije su se prostirale od Južne Amerike preko Afrike pa do Kine), pa je na kraju ipak siroti. Koga su opljačkali Singaputrjani? Japan je pljačkao nešto malo Koreju pa ge sravnilo do ispod zemlje.

Veoma dobro, Makso.

Dodajmo i to da postoje lopovi i lopovi.
Ne, to sam već rekao.

Ovo je bitno: da li to što je neko nekad negdje pljačkao i na koji način utiče na stepen njegovog današnjeg bogatstva i na njegovo današnje društveno uređenje?
Mislim, Vikinzi su pljačkali u srednjem vijeku, to što su tada opljačkali ne objašnjava njihovu situaciju danas: to što su u X vijeku opljačkali Pariz i uzeli mu koju vreću srebrenjaka.
A i među onima koje su pljačkali - danas ima prosperitetnih nacija.

Ima razlike da li si pljačkao juče ili prije tri vijeka, da ne kažem deset...
predatortz predatortz 20:58 24.06.2019

Re: .-.......

Kao Jugosloven srpskog porekla i gradjanin Evrope

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:04 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Kao Jugosloven srpskog porekla i gradjanin Evrope



A da sam napisao Britanac srpskog porekla i gradjanin EU?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 24.06.2019

Re: .-.......

znas- jer je morbidno...ne moze da bude ni fazon ni zahebancija.


Nije bio ni fazon ni zajebancija, samo, rekoh ogledalo.
nase drustvo jeste bolesno-


Nacija, o naciji pričamo.
Nacija i društvo nisu iste stvari.
Odavde je krenulo
Odlučujuće za bolesnu naciju

Ali razumem tvopju muku, niti smeš da kažeš da su Srbi bolesna nacija, jer to jeste nacizam, klasičan (a ti borkinja protiv istog, jelte) a nikako ne smeš da izustiš da nisu, i da su oni koji to tvrde nacisti, pa vrdaš oko društva.

Endži, jednostavno je pitanje, jesu li Srbi bolesna nacija?
Čik da odgovoriš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 24.06.2019

Re: .-.......

Što se liječenja tiče, ono zavisi od mnogih stvari: prvo od toga da li oboljeli želi da se liječi. Ako ne želi, tu pomoći nema.


Aha, tu je spor, a da su Srbi bolesnici, to nije sporno?
maksa83 maksa83 21:06 24.06.2019

Re: .-.......

Švedžani su pljačkali Norveržane i Fince (+Dance) a i pola Evrope u tridesetogodišnjem ratu.

Po tom kriterijumu su svi pljačkali sve non stop, evo i mi smo tako opljačkali Grke kad je Dušan stigao do Volosa.

Finci? Ma pusti, lud narod. Plus su u ključnom periodu imali tu sreću da im gospodari budu Rusi a ne Švede, Švede im taj stepen slobode i autonomije nikada ne bi dozvolile.

Bez toga ne bi bilo ni epa o heroju Simi koji je izrokao 500 Rusa pošto ih je Staljin slao na njega k'o da je džabe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 24.06.2019

Re: .-.......

Ne, novac je nusefekat uređenog društva.


Ili je smer suprotan, ko ima novca lakše postaje pristojan.
Mada, ispričaše ovde već o tome (a ja nekako prevideo tvoj komentar, što uglavnom ne radim)
predatortz predatortz 21:10 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Što se liječenja tiče, ono zavisi od mnogih stvari: prvo od toga da li oboljeli želi da se liječi. Ako ne želi, tu pomoći nema.


Aha, tu je spor, a da su Srbi bolesnici, to nije sporno?



Mislim da bi sve ove doktore, što bi da leče nacije, trebalo sabrati u "Lazu" i pružiti im adekvatno lečenje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:10 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83

Bez toga ne bi bilo ni epa o heroju Simi koji je izrokao 500 Rusa pošto ih je Staljin slao na njega k'o da je džabe.


Pa da kad su se Ruje prodale komunjarama, tu pametni Finci rekli "e kume ne mož' to tako".

aureus aureus 21:12 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83

Bez toga ne bi bilo ni epa o heroju Simi koji je izrokao 500 Rusa pošto ih je Staljin slao na njega k'o da je džabe.

Simo je "samo radio svoj posao", bar je tako govorio.
Nije šala za stotinak dana ubiti snajperom 500 ljutih neprijatelja.
U sred zime, na debelom minusu.
predatortz predatortz 21:14 24.06.2019

Re: .-.......

Pa da kad su se Ruje prodale komunjarama, tu pametni Finci rekli "e kume ne mož' to tako".


Ruski narod se nije prodao, bio je potlačen, ugnjetavan i žrtva je komunizma.
Kao i srpski, uostalom.
aureus aureus 21:14 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Što se liječenja tiče, ono zavisi od mnogih stvari: prvo od toga da li oboljeli želi da se liječi. Ako ne želi, tu pomoći nema.


Aha, tu je spor, a da su Srbi bolesnici, to nije sporno?

Ne znam ništa, samo te opominjem da to što neko konstatuje da je neko bolestan ne znači da ga planira liječiti ili uklanjati.
milisav68 milisav68 21:17 24.06.2019

Re: .-.......

Sirijsli, koga su pljačkali Švedžani,

Nisu nikog, ali nisu učestvovali ni u prvom ni u drugom svetskom ratu...

Zato sam i rekao da ume i pljačka malo da pomogne.

Ima tu i geografije, rudnog bogatstva, politike (splet okolnosti, koja je i nama u nekim momentima išla na ruku).

Nemce jeste odralo do kože, ali im se i pomoglo da se vrate u život (ipak su veliki narod koji ne sme/može da se ignoriše).

Singapur, pre svega luka, pa tek onda sve ostalo.

Uglavnom, svi oni su tu i oko glavnih pljačkaša.

A za svo to vreme (20. vek), mi smo čišćeni ko metlom, i svi očekuju čuveni Miloševićev švedski (ladno al) standard ili bar da se vrati Titino vreme.

I svi u zbunjeni zašto ga nema, a objašnjenja idu u razne ekstreme, od teoretičara zavere protiv Srba do autošovinista, gde dobijaš naučenu pesmicu.



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 24.06.2019

Re: .-.......

Mislim da bi sve ove doktore, što bi da leče nacije, trebalo sabrati u "Lazu" i pružiti im adekvatno lečenje.


Neizlečivo je to Pred.
Ostaje da gledaš kako je sve otišlo u materinu, kako najgrlatiji zagovrnici antinacizma zagaze u njega do guše.

Ostaje da ih, kad te ne mrzi, provociraš bez ikakve nade da ćeš uspeti da im šta objasniš.
Ostaje da se opasno čuvaš da sam u ta *ovna ne ugaziš.
Njima nema spasa.
Milsiš da Endži to nekad može da skapira, Filip, ovaj Daba, Aureus?
Nema šanse.
Neko od tih je samo glup, neko iskreno mrzi Srbe, ali to je njihova muka.

Zamisli kako je kad nekoga mrziš a ne možeš mu ništa.
I znaš da mu nikad ništa nećeš moći.

Nije nima lako, al nije mi ih žao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 24.06.2019

Re: .-.......

samo te opominjem da to što neko konstatuje da je neko bolestan ne znači da ga planira liječiti ili uklanjati.


Nego ćeš samo gledati bolesnika kako boluje?
Pa gde će ti duša jbt?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:22 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Pa da kad su se Ruje prodale komunjarama, tu pametni Finci rekli "e kume ne mož' to tako".


Ruski narod se nije prodao, bio je potlačen, ugnjetavan i žrtva je komunizma.
Kao i srpski, uostalom.


ama vi'š da se zajebavam. ne shvataj me preozbiljno.
aureus aureus 21:23 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man

Milsiš da Endži to nekad može da skapira, Filip, ovaj Daba, Aureus?
Nema šanse.
Neko od tih je samo glup, neko iskreno mrzi Srbe, ali to je njihova muka.

Ko je tu glup a ko mrzi Srbe?
Moraš li svaki čas da lupetaš?

Nije moja krivica što si brzoplet i sklon nelogičnom zaključivanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 24.06.2019

Re: .-.......

Ko je tu glup a ko mrzi Srbe?


Biraj.
G.Cross G.Cross 21:26 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Pa da kad su se Ruje prodale komunjarama, tu pametni Finci rekli "e kume ne mož' to tako".


Ruski narod se nije prodao, bio je potlačen, ugnjetavan i žrtva je komunizma.
Kao i srpski, uostalom.


Nije bio kriv Tito nego Jovanka.
Nije bio kriv Milosevic nego Mira.


Nije bio kriv narod koji ga je birao nego Tadic.
Nije kriv narod koji ga je birao i opet ce ako
bude srece nego Vucic.

Predo znas da postujem tvoje iskustvo i umerenost u vecini postova.

Ali meni nekako cudno da drustvo stalno gresi dok je narod koji cini to drustvo stalno u pravu. Nekako mi se ne slaze.

Inace slazem se da ni u govoru o drustvu kao i naciji nema mesta govorenju o bolesti.

I kao pravoslavac koji redovno ide u crkvu smatram da je popa iz klipa konjina kojem nema mesta u crkvi.
aureus aureus 21:27 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
samo te opominjem da to što neko konstatuje da je neko bolestan ne znači da ga planira liječiti ili uklanjati.


Nego ćeš samo gledati bolesnika kako boluje?
Pa gde će ti duša jbt?

A možda ću samo gledati da ga izbjegavam.
K'o jednog pijanca iz komšiluka.
Prosto, njegovo je pravo da pije i bude zavisnik od alkohola, da troši finansijske resurse i sopstvenu jetru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 24.06.2019

Re: .-.......

A možda ću samo gledati da ga izbjegavam.
K'o jednog pijanca iz komšiluka.


Znači izabrao si.
aureus aureus 21:29 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
A možda ću samo gledati da ga izbjegavam.
K'o jednog pijanca iz komšiluka.


Znači izabrao si.

Koncentriši se, malo.
Večeras djeluješ k'o da si pijan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 24.06.2019

Re: .-.......

Koncentriši se, malo.
Večeras djeluješ k'o da si pijan


Ma jok, samo sam bolestan.
Srbin, šta ćeš.
gedza.73 gedza.73 21:31 24.06.2019

Re: .-.......

angie01
gedzo sunce,



Ma Endži ide na nerve busanje u grudi evropske a niko da kaže 'aj gegulo ne lupaj moj otac, baba su pedesetih, šezdesetih, sedamdesetih pa i početkom osamdesetih jasno i glasno na partijskom sastanku, u novinama, na radiju rekli kako je naša neminovnost evropski put, demokratija, pluralizam, smenjiva vlast'

i ja onda pojedem sve što sam ikada na blogu izgovorio o licemerju, dvoličnosti i ličnoj koristi.

nekako mi deluje da sve nije bilo bitno dok su nam davali, sad kad je krug korisnika malo sužen a u tom krugu miljenika vlasti nismo mi onda ništa ne valja, setili smo se slobodnih izbora, medijskih cenzura i osuđujemo kult vođe.
Kao kad bi Jutkini čuvari branili prava žena.

ukratko sam u onom čaršafu pitao ko je sprovodio mobilizaciju u Srbiji tokom ratova.

G.Cross
Videh ovo juce vozeci kroz Sloveniju.

i ja prođo' kroz Sloveniju pre neki dan ali nisam video. Mada je malo nedostajalo da skrenem lokalnim putevima da se podsetim kako je bilo bez spojenog autoputa tamo devedesetih.

Meni izgledalo ko da su uzeli na snizenju Anonimusa za ministra komuniciranja i propagande.

I bi mi ih malo zao.

baš. A da su ovi sa šlemovima i crvenim marama oko nadlaktica pobedili sigurno bi bilo drugačije. neki moderniji dizajn. sigurno bi Slovencima bilo danas puno bolje.
Samo što na bilbordu ipak stoje dve nepobitne istorijske činjenice.

Slovenački Dan državnosti i JNA sa visoko podignutim rukama u znak predaje.

Za te pare mogli su da dobiju i .... ah nema veze recimo ...ah nema veze.

misliš mogli su da kupe Srbe koji su do juče tvrdili kako će fantja da ostanu gladna bez pasulja i našeg voća? Pa dobili su oni dosta Srba na privremenom radu. Recimo baš dosta Srba.




vrabac_onaj vrabac_onaj 21:34 24.06.2019

Re: .-.......

G.Cross

I kao pravoslavac koji redovno ide u crkvu smatram da je popa iz klipa konjina kojem nema mesta u crkvi.


Eh sad, iz ugla pravoslavca, hrišćanina, svakome je mesto u crkvi. Pa majku mu, grešni smo ljudi - a hrišćanstvo je pre svega vera grešnika.
Tako da bih ja pre izrazio sumnju u to da li je dotični dostojan da bude baš sveštenik a neka ga u crkvi.
predatortz predatortz 21:35 24.06.2019

Re: .-.......


I kao pravoslavac koji redovno ide u crkvu smatram da je popa iz klipa konjina kojem nema mesta u crkvi.


Ne sporim ni da je Mitrović džukeletina, ni da je pop kulovčina.
Ne sporim ni to da je srpsko društvo disfunkcionalno i zrelo za reformu.
Reagovao sam na tezu o bolesnoj naciji.
Svi se mi, ponekad, zaigramo teškim kvalifikacijama.
Srđan nas je podsetio na moje teške reči upućene Britancima i Rusima. Jesam to rekao, ne pogovaram. Misleći na establišment, opletoh ih sve do jednog.
Ali, razlika je u tome što treba znati kad povući ručnu, kad reći "zasrao sam, izletelo mi".
Ovde to nije slučaj, ovde se ta teza o "bolesnoj naciji" razrađuje i produbljuje.
To već nije lupetanje poput mog, to je stav. Opasan stav!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 24.06.2019

Re: .-.......


Inače, kao što su sve radili na prevaru, tako su i te izbore dobili po starom statutu Socijalističke Radničke Partije Jugoslavije,


E stvarnosu veseljaci ovi koji pominjute izbore od pre sto godina kojima opravdavajutiraniju nastalu 25 godina psole njih.

Neki lokalni izbori negde, koji su protekli kako su protekli, na kojima je dobila lista koja je odmah pokazala šta i kako misli, i zato i prošla kako je prošla, i ovi kažu dobila je vlast na izborima.

Alo majstori, koliko im je trajao madnat?

Jbt, zar je toliko teško shvatiti de je nemoguće istovremeno braniti i komuniste i demokraiju?
G.Cross G.Cross 21:39 24.06.2019

Re: .-.......

gedza.73
angie01
gedzo sunce,



Ma Endži ide na nerve busanje u grudi evropske a niko da kaže 'aj gegulo ne lupaj moj otac, baba su pedesetih, šezdesetih, sedamdesetih pa i početkom osamdesetih jasno i glasno na partijskom sastanku, u novinama, na radiju rekli kako je naša neminovnost evropski put, demokratija, pluralizam, smenjiva vlast'

i ja onda pojedem sve što sam ikada na blogu izgovorio o licemerju, dvoličnosti i ličnoj koristi.

nekako mi deluje da sve nije bilo bitno dok su nam davali, sad kad je krug korisnika malo sužen a u tom krugu miljenika vlasti nismo mi onda ništa ne valja, setili smo se slobodnih izbora, medijskih cenzura i osuđujemo kult vođe.
Kao kad bi Jutkini čuvari branili prava žena.

G.Cross
Videh ovo juce vozeci kroz Sloveniju.

i ja prođo' kroz Sloveniju pre neki dan ali nisam video. Mada je malo nedostajalo da skrenem lokalnim putevima da se podsetim kako je bilo bez spojenog autoputa tamo devedesetih.

Meni izgledalo ko da su uzeli na snizenju Anonimusa za ministra komuniciranja i propagande.

I bi mi ih malo zao.

baš. A da su ovi sa šlemovima i crvenim marama oko nadlaktica pobedili sigurno bi bilo drugačije. neki moderniji dizajn.
Samo što na bilbordu ipak stoje dve nepobitne istorijske činjenice.

Slovenački Dan državnosti i JNA sa visoko podignutim rukama u znak predaje.

Za te pare mogli su da dobiju i .... ah nema veze recimo ...ah nema veze.

misliš mogli su da kupe Srbe koji su do juče tvrdili kako će fantja da ostanu gladna bez pasulja i našeg voća? Pa dobili su oni dosta Srba na privremenom radu. Recimo baš dosta Srba.






Ma ja samo vozio uz Rumunije u Francusku ( ukljucujuci nekoliko dana odmora u Italiji) pa izbegavao granice u Srbiji i Hrvatskoj ali mi je taj bilboard na autoputu u Sloveniji zaparao roznjace.

Ljudi koji su rascistili sa prosloscu i samim sobom ne trebaju takve bilborde posle toliko godina.

Ili , kao sto rekoh , imaju glupe ministre propagande.
G.Cross G.Cross 21:41 24.06.2019

Re: .-.......

vrabac_onaj
G.Cross

I kao pravoslavac koji redovno ide u crkvu smatram da je popa iz klipa konjina kojem nema mesta u crkvi.


Eh sad, iz ugla pravoslavca, hrišćanina, svakome je mesto u crkvi. Pa majku mu, grešni smo ljudi - a hrišćanstvo je pre svega vera grešnika.
Tako da bih ja pre izrazio sumnju u to da li je dotični dostojan da bude baš sveštenik a neka ga u crkvi.


Saglasan. Moze da bude ovca ali ne i pastir :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana