Reč i slika

Tamo gde prestaje logika...

Filip Mladenović RSS / 17.06.2019. u 01:38

...počinje Srbija!

 

Ana i Era
Ana i Era

U prevodu: memorandumske metastaze...


 
 
 
 
 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 17:25 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Ne znam zbog čega.
Što je muljanje otkriveno?

Što je muljano a postoje roditelji nekih njihovih drugova koji bi po vučićevom principu to relativizovali i istakli da je to, u stvari, dobro za njih i za Srbiju, jer je muljanje otkriveno.
I ko god kaže nešto protiv taj je autošovinista.
predatortz predatortz 17:35 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

freehand
Ne znam zbog čega.
Što je muljanje otkriveno?

Što je muljano a postoje roditelji nekih njihovih drugova koji bi po vučićevom principu to relativizovali i istakli da je to, u stvari, dobro za njih i za Srbiju, jer je muljanje otkriveno.
I ko god kaže nešto protiv taj je autošovinista.


Vi ni sami ne znate šta hoćete.
Šta je loše u tome ako se muljaža otkrije i ako se na vreme reaguje?
Te fore "svi koji nisi za nas su za njih" su infantilne i na njih neću ni da odgovaram.
Držimo se činjenica. Neko ko je imao pristup testovima je to zloupotrebio. Provaljeno je i preduzete su mere da se ne ugrozi regularnost testiranja znanja osnovaca. Policija, BIA i tužilaštvo već rade svoj deo posla.
Ako kažem da je to ok onda sam Vučućev bot?
Glupo!

freehand freehand 17:41 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Glupo!

Još gore no glupo. 2019 biti Vučićev bot je idiotski, u najmanju ruku.
A ubeđivati sagovornike da nije bitno to što je muljano nego to što je muljanje otkriveno i da ne treba biti bean zbog prvog već zadovoljan zbog drugog... U Srbiji
u kojoj su na Filipovoj slici prikazane glavne medijske vedete i personifikacije kulturnih i informativnih obrazaca a ko god to vidi i kaže bude proglašen autošovinistom... Ne znam šta bih rekao.
aureus aureus 17:43 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz
freehand
Ne znam zbog čega.
Što je muljanje otkriveno?

Što je muljano a postoje roditelji nekih njihovih drugova koji bi po vučićevom principu to relativizovali i istakli da je to, u stvari, dobro za njih i za Srbiju, jer je muljanje otkriveno.
I ko god kaže nešto protiv taj je autošovinista.


Vi ni sami ne znate šta hoćete.
Šta je loše u tome ako se muljaža otkrije i ako se na vreme reaguje?

Ako sam dobro razumio Freehanda, naravno da nije loše ako se muljaža otkrije nego je loše što se ona uopšte dešava.
Plus, izgleda da je i djeci jasno gdje žive. Nekoj djeci, da ne pretjerujemo.
predatortz predatortz 17:46 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Još gore no glupo. 2019 biti Vučićev bot je idiotski, u najmanju ruku.


Moraćeš da nađeš drugu budalu koja će odgovarati na ova tvoja onanisanja.

U lancu od par hiljada ljudi koji su imali pristup testovima, neko je to zloupotrebio. Otkriveno je i stopirano.
Voleo bih da to stavim Vučiću na dušu, ali bi to bilo bedno jer argumenti za to ne postoje.
Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje.
freehand freehand 17:49 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Voleo bih da to stavim Vučiću na dušu, ali bi to bilo bedno jer argumenti za to ne postoje.

Ne stavljam ja ovde Vučiću na dušu čin, nego metod.
Al dobro, to traži i malo logike sem osnovne inteligencije neophodne za razumevanje pročitanog ili rečenog.
Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje.

U mom krugu bednike ne primamo, tako da ti je u rezultatu sve isto.
Manje nervoze i teatralnosti u razgovoru omogućilo bi bar osnovno razumevanje sagovornika, ali i to se uči u ranim formativnim godinama, pa onda ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:51 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje




Predo's punkie side of personality!
freehand freehand 17:53 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Srđan Fuchs
Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje




Predo's punkie side of personality!

Ma dobro, nije baš spao da mu fuksare advokatišu.
predatortz predatortz 18:04 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

Ne stavljam ja ovde Vučiću na dušu čin, nego metod.


Kakav metod?
Da neko u lancu od par hiljada ljudi u Srbiji koji su imali pristup testovima fotografiše test?

Elementarna logika, na koju se pozivaš, kaže da razloga za tako nešto može biti sijaset. Od toga da se test da svom detetu, do toga da se stekne materijalna korist.
Pošto smo, nadam se, ozbiljni ljudi jasno nam je da se zloupotreba ne može sprečiti, ali je mnogo bitno kako se reaguje kad se zloupotreba otkrije.
Po meni, reakcija je ok.
jadragoljub jadragoljub 18:15 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz


da kopiram jednog od nepomena sa bloga- u pravu si ovde. to sa krađom testova je počelo još od kad su uvedeni, mnogo pre avaava
anonymous anonymous 18:21 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz
Još gore no glupo. 2019 biti Vučićev bot je idiotski, u najmanju ruku.


Moraćeš da nađeš drugu budalu koja će odgovarati na ova tvoja onanisanja.

U lancu od par hiljada ljudi koji su imali pristup testovima, neko je to zloupotrebio. Otkriveno je i stopirano.
Voleo bih da to stavim Vučiću na dušu, ali bi to bilo bedno jer argumenti za to ne postoje.
Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje.


Predo, mi smo spremni da te prihvatimo kao druga i člana naše anonimne ćelije.

Ali mislimo da bi ti to položaj još više otežalo.
Zato nastavi kao i do sada ...i budi uporan.

To što se ne slažemo oko NATO-a, nama nije prepreka da te cenimo kao saborca na drugim frontovima.


predatortz predatortz 18:22 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

jadragoljub
predatortz


da kopiram jednog od nepomena sa bloga- u pravu si ovde. to sa krađom testova je počelo još od kad su uvedeni, mnogo pre avaava


Ma, bre...
Ko je ikad išta studirao zna da je uvek bilo onih koji tačno znaju koja će tri pitanja izvući, i nas običnih smrtnika koji smo pre uspita morali i nešto malo čitati.
aureus aureus 18:26 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

anonymous
Predo, mi smo spremni da te prihvatimo kao druga i člana naše anonimne ćelije.

Izgleda da su organizovani po sistemu trojke.

Malo po malo, sve postaje jasnije.
anonymous anonymous 18:30 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

aureus
anonymous
Predo, mi smo spremni da te prihvatimo kao druga i člana naše anonimne ćelije.

Izgleda da su organizovani po sistemu trojke.

Malo po malo, sve postaje jasnije.


Alo, drugovi, ovom Aureusu neko među nama odaje informacije.


Moraćemo da pronađemo ...


predatortz predatortz 18:32 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran


To što se ne slažemo oko NATO-a, nama nije prepreka da te cenimo kao saborca na drugim frontovima.


Slagaćemo se kad nas NATO, ponovo, složi po pičci!
A događa se upravo ono na šta sam ukazivao.
Čak i don Milo, sa svih svojih hiljadu oružnika, oštri kurac o nas jer je deo ekipice.
Mi često mešamo pojmove hrabrost i glupost, ali jbga...
aureus aureus 18:36 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

anonymous

Alo, drugovi, ovom Aureusu neko među nama odaje informacije.
Moraćemo da pronađemo ...



Škrticu?

Ja sumnjam na Panjkovića.
anonymous anonymous 18:40 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz

To što se ne slažemo oko NATO-a, nama nije prepreka da te cenimo kao saborca na drugim frontovima.


Slagaćemo se kad nas NATO, ponovo, složi po pičci!
A događa se upravo ono na šta sam ukazivao.
Čak i don Milo, sa svih svojih hiljadu oružnika, oštri kurac o nas jer je deo ekipice.
Mi često mešamo pojmove hrabrost i glupost, ali jbga...

Ko će sledeči put dobiti po p....to ćemo tek videti.
I to nema veze sa članstvom , već sa činjenicom da smo mala država i mnogima trn u oku.
A da mešamo često pojmove hrabrosti i ludosti mešamo.

Kao i što ne pravimo razliku između principijelne i argumentovane analitičke debate i strateških političkih praksi i rešenja.
aureus aureus 18:42 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz

To što se ne slažemo oko NATO-a, nama nije prepreka da te cenimo kao saborca na drugim frontovima.


Slagaćemo se kad nas NATO, ponovo, složi po pičci!
A događa se upravo ono na šta sam ukazivao.
Čak i don Milo, sa svih svojih hiljadu oružnika, oštri kurac o nas jer je deo ekipice.

Skoro dvije hiljade! Ne umanjujmo. Ionako je to mala efikasna vojska, spremna da svakoga razlupa u paramparčad. Ono...možda ne baš svakoga.
anonymous anonymous 18:44 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

aureus
anonymous

Alo, drugovi, ovom Aureusu neko među nama odaje informacije.
Moraćemo da pronađemo ...



Škrticu?

Ja sumnjam na Panjkovića.


Izgleda da je stvarno Panjković.
Jedino on je mogao da ga ubedi da sam sve navedene naslove knjiga - i pročitao.



Ko je još toliko lud.
aureus aureus 18:46 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

anonymous

Izgleda da je stvarno Panjković.
Jedino on je mogao da ga ubedi da sam sve navedene naslove knjiga - i pročitao.

Niko ne sumnja da si pročitao naslove.
anonymous anonymous 18:52 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

aureus
anonymous

Izgleda da je stvarno Panjković.
Jedino on je mogao da ga ubedi da sam sve navedene naslove knjiga - i pročitao.

Niko ne sumnja da si pročitao naslove.

E,sad sam ubeđen da nas neko špijunira.
Dešifrovao je poruku od reči do reči.

aureus aureus 19:09 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

anonymous

E,sad sam ubeđen da nas neko špijunira.

MOSAD?
Čuo sam da si se kačio s nekim Izraelcima?
nepopustljiv nepopustljiv 19:47 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

romi.daba

...

A što se tiče crkvenih relikvija za njih znamo da u krajnoj instanci pripadaju državi u kojoj se nalazi dok ih neko ne otme. Verovatno i urednik Politike to zna, ali mora i on da laje malo da palanka čuje. Zar to nismo naučili pošto su Naši pokrali pravoslavno crkveno nasleđe po Hrvatskoj i doneli ga u Beograd (kao kad malo gluplji lovački psi donose gazdama plen koji ovi nisu ni hteli), ali ni pri vraćanju istih niko nije crveneo od stida.
...

Gluposti!
nepopustljiv nepopustljiv 19:54 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

freehand
Voleo bih da to stavim Vučiću na dušu, ali bi to bilo bedno jer argumenti za to ne postoje.

Ne stavljam ja ovde Vučiću na dušu čin, nego metod.
Al dobro, to traži i malo logike sem osnovne inteligencije neophodne za razumevanje pročitanog ili rečenog.
Ako je biti bednik uslov da budem prihvaćen u vašim krugovima, soliraću i dalje.

U mom krugu bednike ne primamo, tako da ti je u rezultatu sve isto.
Manje nervoze i teatralnosti u razgovoru omogućilo bi bar osnovno razumevanje sagovornika, ali i to se uči u ranim formativnim godinama, pa onda ništa.

Izvini se!
anonymous anonymous 21:11 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

freehand
Glupo!

Još gore no glupo. 2019 biti Vučićev bot je idiotski, u najmanju ruku.
A ubeđivati sagovornike da nije bitno to što je muljano nego to što je muljanje otkriveno i da ne treba biti bean zbog prvog već zadovoljan zbog drugog... U Srbiji
u kojoj su na Filipovoj slici prikazane glavne medijske vedete i personifikacije kulturnih i informativnih obrazaca a ko god to vidi i kaže bude proglašen autošovinistom... Ne znam šta bih rekao.


Kako ne znaš ?

Pa da zatražimo ostavku Predsednika ?
Ako ne pristane sutra svi na ulice.
freehand freehand 21:35 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

anonymous
freehand
Glupo!

Još gore no glupo. 2019 biti Vučićev bot je idiotski, u najmanju ruku.
A ubeđivati sagovornike da nije bitno to što je muljano nego to što je muljanje otkriveno i da ne treba biti bean zbog prvog već zadovoljan zbog drugog... U Srbiji
u kojoj su na Filipovoj slici prikazane glavne medijske vedete i personifikacije kulturnih i informativnih obrazaca a ko god to vidi i kaže bude proglašen autošovinistom... Ne znam šta bih rekao.


Kako ne znaš ?

Pa da zatražimo ostavku Predsednika ?
Ako ne pristane sutra svi na ulice.

Tebra, tužna je činjenica da bi neki od blogera i za testove inteligencije plaćali za hintove
G.Cross G.Cross 22:25 18.06.2019

Re: Nisam baš siguran

predatortz
jadragoljub
predatortz


da kopiram jednog od nepomena sa bloga- u pravu si ovde. to sa krađom testova je počelo još od kad su uvedeni, mnogo pre avaava


Ma, bre...
Ko je ikad išta studirao zna da je uvek bilo onih koji tačno znaju koja će tri pitanja izvući, i nas običnih smrtnika koji smo pre uspita morali i nešto malo čitati.



Mislis ko je ikad studirao u jadnoj Srbiji.


Gde su kradja i podvala kao dobar dan a ko se tome ne prilagodi jebi ga.



bene_geserit bene_geserit 03:09 19.06.2019

Re: Nisam baš siguran

G.Cross
Mislis ko je ikad studirao u jadnoj Srbiji.
Gde su kradja i podvala kao dobar dan a ko se tome ne prilagodi jebi ga.

Samo da napomenem da toga na ETFu nije bilo, možda na nivou statističke greške.
A pretpostavljam ni na drugim tehničkim fakultetima, PMFu, ... Makar na BG univerzitetu.

A evo kako su smislili da celu stvar reše ovde ovi Pajićevi: Why Can’t Everyone Get A’s?
Prosto genijalno.

A ovde u "zemlji slobode" varanja na prijemnima koliko hoćeš:

- najrasprostranjenije je dobiješ od čika doce da imaš ADHD ili tako neku dijagnozu pa onda tražiš da polažeš SAT neograničenu količinu vremena (a kod SATa je jedini problem količina vremena koju imaš, a problemi su dumb down odavno), na kraju nigde ne piše kako si polagao

- onda imaš varijantu za bogate, kao što je bila ona skorašnja afera, ali 99% se smatra legalnim, donacije i ostalo

- onda naravno imaš diversity kvote što se ne smatra varanjem osim kad onakvi kao Pokahontas proglase sebe za indijance iako su belji od kraljice Elizabete

i tako redom
anonymous anonymous 13:23 18.06.2019

Ritual samokažnjavanja ...

...star je koliko i hrišćanstvo.
A postojao je i kod pagana.



Flagelacija (lat. flagellatio), u Srednjem veku, mazohističko samo-bičevanje pripadnika nekih religijskih redova i kultova.

Učesnici u kolektivnom ritualu su se takmičili u količini bola koju su sami sebi nanosili, uzimajući je za dokaz svoje ljubavi prema kultu.

Ozbiljno je o ovome / stvaranju osećanja krivice na Zapadu pisao



aureus aureus 14:08 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

Treba iskritikovati i nedostatak stida, zatim čvrstih mjerila i nedostatak griže savjesti tamo gdje bi trebalo da postoji, kao i štetne relativizacije.
anonymous anonymous 14:09 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus
Treba iskritikovati i nedostatak stida, zatim čvrstih mjerila i nedostatak griže savjesti tamo gdje bi trebalo da postoji, kao i štetne relativizacije.



Kako si razumeo post...?
aureus aureus 14:18 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

anonymous

Kako si razumeo post...?

Kao poziv da ne bičujemo Anu Brnabić jer je, zajedno sa grupom državnih funkcionera, otišla na rođendan "Informera", čime je pokazala kakve medije vlast želi da ima. Baš ovakve.
A ne treba ni da bičujemo ostale funkcionere.

Umjesto toga, predložio si da narod pristupi činu samobičevanja (lat. flagellatio) jer je sve to on dozvolio.
anonymous anonymous 14:35 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus
anonymous

Kako si razumeo post...?

Kao poziv da ne bičujemo Anu Brnabić jer je, zajedno sa grupom državnih funkcionera, otišla na rođendan "Informera", čime je pokazala kakve medije vlast želi da ima. Baš ovakve.
A ne treba ni da bičujemo ostale funkcionere.

Umjesto toga, predložio si da narod pristupi činu samobičevanja (lat. flagellatio) jer je sve to on dozvolio.


Ispravno.
Vidiš, da kada redovno pratiš nastavu - to daje rezultate.
Samo nastavi tako.

A što se tiče " čvrstih merila " ja na tome insistiram od prvih komentara.
Na primer : šta se sve može smatrati zločinom i ko sve čini zločine.

Da pobrojimo...

aureus aureus 14:39 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

anonymous
aureus
anonymous

Kako si razumeo post...?

Kao poziv da ne bičujemo Anu Brnabić jer je, zajedno sa grupom državnih funkcionera, otišla na rođendan "Informera", čime je pokazala kakve medije vlast želi da ima. Baš ovakve.
A ne treba ni da bičujemo ostale funkcionere.

Umjesto toga, predložio si da narod pristupi činu samobičevanja (lat. flagellatio) jer je sve to on dozvolio.


Ispravno.
Vidiš, da kada redovno pratiš nastavu - to daje rezultate.
Samo nastavi tako.

A što se tiče " čvrstih merila " ja na tome insistiram od prvih komentara.
Na primer : šta se sve može smatrati zločinom i ko sve čini zločine.

Da pobrojimo...


Polako.
Prvo da vidim to (samo)bičevanje. Ne bih to propustio, nema šanse.
Ajde, narode...
anonymous anonymous 14:51 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus


Polako.
Prvo da vidim to (samo)bičevanje. Ne bih to propustio, nema šanse.
Ajde, narode...


Ne žuri.
Prvo treba da odslušaš teoretski deo, praktične vežbe su u sledećem semestru.

U međuvremenu, pažljivo prati Filipove nastupe, biće korisni za razumevanje i nastavak studija samokažnjavanja / autošovinizma.
freehand freehand 15:53 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

A što se tiče " čvrstih merila " ja na tome insistiram od prvih komentara.
Na primer : šta se sve može smatrati zločinom i ko sve čini zločine.

Da pobrojimo...

Odakle da krenemo?
Kain i Avelj zadovoljavaju ili ona afrička majmunica od prenekoliko stotina hiljada godina može da bude međaš?
Znaš, Anonimuse, kad bi ta tvoja folirancija vučićevska (on je, doduše, stavio te međaše vrlo maštovito) bila prihvaćena, kako misliš da bi iko ikakvu istoriju pisao i ko bii kako dao sud ikad o bilo čemu?
aureus aureus 15:57 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

A u njegovom slučaju?

Bičevanje ili samobičevanje?

anonymous anonymous 16:15 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus
A u njegovom slučaju?

Bičevanje ili samobičevanje?





Aj se s njim zajebavaj.
Vidi kako se uozbiljio.

Ponovi mu pitanje.
shone shone 16:41 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

Umjesto toga, predložio si da narod pristupi činu samobičevanja


Bičujem po kućama za male pare,sve koji nisu u mogućnosti da se bičuju sami.
Muzika po izboru.
aureus aureus 16:54 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

shone
Umjesto toga, predložio si da narod pristupi činu samobičevanja


Bičujem po kućama za male pare,sve koji nisu u mogućnosti da se bičuju sami.
Muzika po izboru.

Ako. I treba pružiti bič bližnjem svom.
Ionako ne radiš ništa drugima što ne bi volio da urade tebi.
jadragoljub jadragoljub 18:02 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

Ozbiljno je o ovome / stvaranju osećanja krivice na Zapadu pisao

studija je prvenstveno opisalla strah na zapadu a ne o stvaranju krivice, no ti si ovo istrgo iz konteksta sama zamisli pisca. da si jednostavno naveo izvor i reko da između ostalog u tom i tom poglavlju se govori i o tome kako se stvarao osećaj krivice bilo bi okej, ovako samo navodiš one koji nisu čitali tu studiju ma potpuno pogrešan put u sadržaj same studije.

podsećaš na ovo
' ja sam pročitao rat i mir'
' šta je svet time dobio?' ništa.
aureus aureus 18:13 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

jadragoljub
Ozbiljno je o ovome / stvaranju osećanja krivice na Zapadu pisao

studija je prvenstveno opisalla strah na zapadu a ne o stvaranju krivice, no ti si ovo istrgo iz konteksta sama zamisli pisca. da si jednostavno naveo izvor i reko da između ostalog u tom i tom poglavlju se govori i o tome kako se stvarao osećaj krivice bilo bi okej, ovako samo navodiš one koji nisu čitali tu studiju ma potpuno pogrešan put u sadržaj same studije.

Eh, koliko puta sam od Anonimusa tražio da prepriča knjige koje tvrdi da čita.
I ništa.

I danas sam imao namjeru, ali sam odustao.
anonymous anonymous 18:25 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus
jadragoljub
Ozbiljno je o ovome / stvaranju osećanja krivice na Zapadu pisao

studija je prvenstveno opisalla strah na zapadu a ne o stvaranju krivice, no ti si ovo istrgo iz konteksta sama zamisli pisca. da si jednostavno naveo izvor i reko da između ostalog u tom i tom poglavlju se govori i o tome kako se stvarao osećaj krivice bilo bi okej, ovako samo navodiš one koji nisu čitali tu studiju ma potpuno pogrešan put u sadržaj same studije.

Eh, koliko puta sam od Anonimusa tražio da prepriča knjige koje tvrdi da čita.
I ništa.

I danas sam imao namjeru, ali sam odustao.


Uh,a već sam se spremao da tražim izgovor.
Da se ne obrukam.


jadragoljub jadragoljub 18:50 18.06.2019

Re: Ritual samokažnjavanja ...

aureus
jadragoljub
Ozbiljno je o ovome / stvaranju osećanja krivice na Zapadu pisao

studija je prvenstveno opisalla strah na zapadu a ne o stvaranju krivice, no ti si ovo istrgo iz konteksta sama zamisli pisca. da si jednostavno naveo izvor i reko da između ostalog u tom i tom poglavlju se govori i o tome kako se stvarao osećaj krivice bilo bi okej, ovako samo navodiš one koji nisu čitali tu studiju ma potpuno pogrešan put u sadržaj same studije.

Eh, koliko puta sam od Anonimusa tražio da prepriča knjige koje tvrdi da čita.
I ništa.

I danas sam imao namjeru, ali sam odustao.

samo mi je krivo što mi je knjiga (da znam da je iz dva toma, al se ipak kaže knjig a tomovi su tehnička podela zbog štamparije ili zbog edicije koja ima pravilo o debljini izdanja)ostala u olandiji a ovi nikako da mi je pošalju , moraću da organizujem desant na olandiju da bih povratio , nepravedno mi oduzeto, parče sopstvene biblioteke.
pa da nađem u kom se poglavlju, što j najznačajnije za razumevanje izrečenog, o čemu je tema poglavlja. pošto je sama studija podeljena na više zasebnih pojava straha na zapadu, od turaka, žena, gladi i svašta nešto još. ja mislim da se ovo nalazi ili u poglavlju o strahu od đavola ili o strahu odnovog milenijuma. mnogo sam je davnpo čitao kao celinu, a kasnije samo po delovima na koje me je terao neki razgovor.
sećam s da sm ovde citirao neke delove sa detaljnim naznakama u kom delu se nalazi citirano i nazivu poglavlja , nazivu dela imena pisca.
anonymous anonymous 13:47 18.06.2019

Čuj...


" Mali Arijevče i Mali Jevreju.

Jedini sam na ovom svetu koji je pozvan da odredi ko sam,i niko drugi.

Ja sam biološki i kulturni melez, i ponosan sam što sam duhovni i telesni rezultat svih klasa i rasa i nacija i što nisam čiste rase kao ti, niti sam čiste klase, niti šovinista kao ti, mali fašisto svih nacija, rasa i klasa."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:08 18.06.2019

Re: Čuj...

to je vilhelm rajh.

Ja sam biološki i kulturni melez


a ti kao ti si jedno bezlično ništa, patetična ulizica, čovek bez lica, upravo i čovek bez poznanja sebe, masa nabubanih teorija za koje ne zna niti svrhu niti namenu - ništica.

edit: ruku na srce, čovek u lutanju i odiseji; možda nešto i bude od tebe još, no sumnjam, nema ličnosti od ulizice.
freehand freehand 15:50 18.06.2019

Re: Čuj...

Srđan Fuchs
to je vilhelm rajh.

Ja sam biološki i kulturni melez


a ti kao ti si jedno bezlično ništa, patetična ulizica, čovek bez lica, upravo i čovek bez poznanja sebe, masa nabubanih teorija za koje ne zna niti svrhu niti namenu - ništica.

edit: ruku na srce, čovek u lutanju i odiseji; možda nešto i bude od tebe još, no sumnjam, nema ličnosti od ulizice.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:58 18.06.2019

Re: Čuj...





ps. Noske, mogao bi bar originalan da budeš i da ne skidaš stupidarije od glavnog Baboona
freehand freehand 15:58 18.06.2019

Re: Čuj...

ps. Noske, mogao bi bar originalan da budeš i da ne skidaš stupidarije od glavnnog Baboona

O karakteru je reč, ne o izgledu. Opisao si se u jednom komentaru daleko bolje nego što bi te drugi opsiali u stotinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:10 18.06.2019

Re: Čuj...

anonymous

" Mali Arijevče i Mali Jevreju.

Jedini sam na ovom svetu koji je pozvan da odredi ko sam,i niko drugi.

Ja sam biološki i kulturni melez, i ponosan sam što sam duhovni i telesni rezultat svih klasa i rasa i nacija i što nisam čiste rase kao ti, niti sam čiste klase, niti šovinista kao ti, mali fašisto svih nacija, rasa i klasa."


lažno si preveo ovo, ti lažljiva šarena lažo, uopšte ne ide ovako kako si ti napisao....

When you contemptuously call someone a "Jew," your sense of your own littleness is relieved. I discovered that only recently. You call anyone who arouses too much or too little respect in you a Jew. And as if you'd been sent down to earth by some higher power, you take it on yourself to decide who is a Jew. I contest that right, regardless of whether you're a little Aryan or a little Jew. No one but myself is entitled to say what I am. I am a biological and cultural mongrel and proud of it; in mind and body, I am a product of all classes and races and nations. I don't pretend to be racially or socially pure like you, or a chauvinist like you, petty fascist of all nations, races, and classes. I'm told that you didn't want a Jewish engineer in Palestine because he was uncircumcised. I have nothing more in common with Jewish fascists than with any other fascists. I am moved by no feelings for the Jewish language, Jewish religion, or Jewish culture. I believe in the Jewish God no more than in the Christian or Indian God, but I know where you get your God. I don't believe that the Jews are God's "chosen people." I believe that someday the Jewish people will lose themselves among the masses of human animals on this planet and that this will be a good thing for them and their descendants. You don't like to hear that, little Jewish man. You harp on your Jewishness because you despise yourself and those close to you as Jews. The Jew himself is the worst Jew hater of all. That's an old truth. But I don't despise you and I don't hate you. I simply have nothing in common with you, at any rate no more than with a Chinese or a raccoon, namely, our common origin in cosmic matter. Why do you stop at Shem, little Jew, why not go back to protoplasm? To my mind, life begins with plasmatic contraction, not with rabbinic theology.


anonymous anonymous 21:03 18.06.2019

Re: Čuj...

Srđan Fuchs


When you contemptuously call someone a "Jew," your sense of your own littleness is relieved. I discovered that only recently. You call anyone who arouses too much or too little respect in you a Jew. And as if you'd been sent down to earth by some higher power, you take it on yourself to decide who is a Jew. I contest that right, regardless of whether you're a little Aryan or a little Jew. No one but myself is entitled to say what I am. I am a biological and cultural mongrel and proud of it; in mind and body, I am a product of all classes and races and nations. I don't pretend to be racially or socially pure like you, or a chauvinist like you, petty fascist of all nations, races, and classes. I'm told that you didn't want a Jewish engineer in Palestine because he was uncircumcised. I have nothing more in common with Jewish fascists than with any other fascists. I am moved by no feelings for the Jewish language, Jewish religion, or Jewish culture. I believe in the Jewish God no more than in the Christian or Indian God, but I know where you get your God. I don't believe that the Jews are God's "chosen people." I believe that someday the Jewish people will lose themselves among the masses of human animals on this planet and that this will be a good thing for them and their descendants. You don't like to hear that, little Jewish man. You harp on your Jewishness because you despise yourself and those close to you as Jews. The Jew himself is the worst Jew hater of all. That's an old truth. But I don't despise you and I don't hate you. I simply have nothing in common with you, at any rate no more than with a Chinese or a raccoon, namely, our common origin in cosmic matter. Why do you stop at Shem, little Jew, why not go back to protoplasm? To my mind, life begins with plasmatic contraction, not with rabbinic theology.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana