IT

E, sad može i okolokućna zanimacija

zilikaka RSS / 20.05.2019. u 16:33

303552_314481745306834_752295750_n.jpg

Danas mi javljeno da je Predah proradio. Nadam se da će i našoj Kleinemutter uskoro pozitivno rešiti zahtev, (ako ne reše, eto nas da pišemo žalbe), pa se valja malo opustiti.

Što se mene tiče, sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad. Kajsije su pretekle, a travi i tako ne može niko ništa.
Jedino što zahvaljujući dugogodišnjem nemaru i bahatosti, zbog kojeg je dozvoljeno da se nekadašnje korito reke skroz zapusti, sada imamo vodu u dnu bašte.
Postojao je tu i neki sistem kanala i kolektor koji vodi u kišnu kanalizaciju, al džaba.
Ne znam kako će proći one donje voćke, al ako se nešto ne uradi, možda zapatimo patke, pa da bar neko uživa.

Dakle, otvaram prostor za baštenske i ostale dikusije:)) 

 

 

 



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:00 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Hoće li to da utiče na moj huavei?


Neće na postojeće ali hoće na nove tj. novih neće biti.
nask nask 19:06 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

tj. novih neće biti.


???
alselone alselone 19:08 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

???


Huavei ne može više da koristi Android OS, tako da mogu slobodno da ugase firmu.
cassiopeia cassiopeia 19:09 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

alselone
Hoće li to da utiče na moj huavei?


Neće na postojeće ali hoće na nove tj. novih neće biti.



Uuu, ugasili su.

Laknulo mi, mrzim da menjam telefon.
cassiopeia cassiopeia 19:16 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

nask
Ajd uzdržaću se ... od Evrovizije, ... overrated anyway.

Da, sad kad smo pobedili niko neće na temu. Gde se dede blogokolegijalnost.


Nisam normalna, obavestila sam moderatora a htela da ti učinim i pitam jeste li slavili, šta piše štampa.
nask nask 19:41 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Huavei ne može više da koristi Android OS,


Verovatno misliš na Google Apps, Android može da koristi ko hoće, zar ne. A mislim da Kinezi neće baš tako preći preko ove zajebancije, tako da bi Trumpojica i njegovo ludilo (tj. ludilo onih kojima ovakve genijalne ideje padnu na glavu) moglo ozbiljno da košta poneke amerčke firme.
nask nask 19:42 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

brlja
nask nask 19:42 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

brlja II
alselone alselone 19:49 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Verovatno misliš na Google Apps, Android može da koristi ko hoće, zar ne.


U pravu si, samo sam hteo da uprostim pricu. Ali prakticno, Android bez App Store-a i bez pristupa Google servisima je prazna ljuštura.
shone shone 19:51 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Nedavno sam čitao da žene rađaju zdraviju decu ako samo puše đoku tokom trudnoće. Veoma logično. Nije čudo što smo uglavnom oštećeni.


Sudeći po komentarima ti deluješ vrlo zdravo.
nask nask 19:57 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

prazna ljuštura.


Napraviće Kinezi sami novi sadržaj ljušture, ne bi im bilo prvi put.
alselone alselone 19:58 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Napraviće Kinezi sami novi sadržaj ljušture, ne bi im bilo prvi put.


Sumnjam. OS za mobilni ne vredi ništa bez store-a a za to treba mnogo mnogo više...
mirelarado mirelarado 20:05 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Mirela, ŠTA BI s Italijanima?! Kokoda kokoda? Nije da si lično odgovorna ali hoću da znam. Taj Salvetini, i ekser bi pokvario.


Bruka u šta se pretvoriše za tili čas! Salvini je sad dodatno u spidu, zbog EU izbora. U "divnom" je društvu, s Orbanom i Le Penovom... Nadam se da će pući...
Milan Novković Milan Novković 20:50 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

alselone
Napraviće Kinezi sami novi sadržaj ljušture, ne bi im bilo prvi put.


Sumnjam. OS za mobilni ne vredi ništa bez store-a a za to treba mnogo mnogo više...

Ma glitch najobičniji, odoše Kinezi sa Made in China 2025 - jedini imaju full 5G stack, nisu na Google Play samo Google apps, nego apps armije firmica po svetu - oni će ih sutra staviti na bilo koji store vezan za veliki broj telefona, a Huawei je sada u svetu drugi posle Smasunga, ali prestiće i njih - ovaj sad novi tel ja hteo da kupim pogledaj mu spec, u Londonu će biti promocija.

US igre su besmislica, i samo kratkoročna, inače samo ubrzavaju svoje urušavanje.

A pošto se i Evropa urušava, sad već neko vreme, pa "krenulo" i Nemačkoj otpur US gangserskom ponašanju će rasti, kolko ove godine sve sa gas tokovima, sankcijama Rusima, Ukrajinom itd.

Ubrzavaju polako i sa space tech Kinezi, energijom, ...

E sad, Google jeste siva eminencija u AI, speech recognition, zato što imaju najviše pa najbolje "indeksiranog" sadržaja (to odavno nije puko indeksiranje, naravno), i samo im treba ovo US podrivanje uspeha - tj Google su na Huawei strani, naravno.

US su već izgubili hegemonski rat, toga svesni, i hegemoniju su otpisali, ovo sada je deo nekog smišljenog delenja sveta na dve velike interesne zone, "zapadnu" i onu drugu - fora je što oni na zapadu nemaju prijatelje nego vazale, koji jedva čekaju bilo kakvu priliku da im okrenu leđa.

A i bez prilike u trenutcima nemaju izbora, kao sa severnim tokom, veliki primer, ... ali ima gomila manjih primera.
alselone alselone 21:00 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Ma glitch najobičniji, odoše Kinezi sa Made in China 2025 - jedini imaju full 5G stack, nisu na Google Play samo Google apps, nego apps armije firmica po svetu - oni će ih sutra staviti na bilo koji store vezan za veliki broj telefona, a Huawei je sada u svetu drugi posle Smasunga, ali prestiće i njih - ovaj sad novi tel ja hteo da kupim pogledaj mu spec, u Londonu će biti promocija.


Poštivam ja kineske telefone, odlični su, žena je skoro kupila novi Ksijaomi, ili kako se već čita, odličan telefon za korektne novce, ali mislim da će svaki uređaj bez Apple ili G store-a proći kao Nokia.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Bili Piton
Dajte seksa, jebo vas Tramp.

Izvini Marice sestrice

To i ja kažem, jebo nas Tramp!
Nego, za ove rakijaše:



Nači - Crnac, nači - Uhuru, nači - flajka Sirće, u flajki ćaletova domaća Raja od Kajsije. Jedva živi siđosmo sa planine.

Moj matori pravi odličnu kajsijevaču i jabukovaču, od njegovog voća. Hobi. Ima svoju destileriju, iz valjevskog kraja, dvaput mu iz dvorišta ukrali onu veliku kazančinu na dnu, zaboravi sam kako se to stručno zove, od čistog bakra (a znamo mi ko ovde voli da krade bakar ). Onda tu rakiju uglavnom poklanja, ili se džora za neke druge usluge, ili je zapečati u one neke bidone, da, kao, stari, pa da se otvori nekom već značajnom prilikom. Nisam uspeo da ga ubedim da starenje ima smisla u burićima, a ne u bidonima, ali nema veze.

nask nask 21:06 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

a htela da ti učinim i pitam jeste li slavili, šta piše štampa.


Slavili baš nismo, mislim nismo slavili ko Ajaksovu titulu, ali je svima drago i milo. Meni je lično drago da je pobedio neko zbog same pesme, a ne zbog "perja".

A novine se posle pet minuta raspisale ko će da plati sledeću feštu, 20-60m €.
nask nask 21:12 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

ovaj sad novi tel ja hteo da kupim


I mene muči ona horny kamera na P30 sa najnovijim sonijevim čipom.
Milan Novković Milan Novković 21:14 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

alselone
Ma glitch najobičniji, odoše Kinezi sa Made in China 2025 - jedini imaju full 5G stack, nisu na Google Play samo Google apps, nego apps armije firmica po svetu - oni će ih sutra staviti na bilo koji store vezan za veliki broj telefona, a Huawei je sada u svetu drugi posle Smasunga, ali prestiće i njih - ovaj sad novi tel ja hteo da kupim pogledaj mu spec, u Londonu će biti promocija.


Poštivam ja kineske telefone, odlični su, žena je skoro kupila novi Ksijaomi, ili kako se već čita, odličan telefon za korektne novce, ali mislim da će svaki uređaj bez Apple ili G store-a proći kao Nokia.

Store kao takav je prost exchange, mnoge apps postoje i na Apple Store i Google Play, vlasnici će prosto da ih prebace i na Huavei store sutra zato što Huavei ima mnogo prodatih telefona.

A sam operativni je open source (Unix, svi su oni Unixi, u stvari)

Zabrana se tiče nekig Google apps - zbog tog Google core biznisa u pretraživanju pa tako konsolidaciji sadržaja, i pametnog speech interfacea, koji, btw, otkida koliko je dobar i ja zbog njega, iako sad više nije potrebno, kupujem odavno mobilne sa superiornim CPUs (potreban za brz speech recognition) ... recimo to će zabraniti Googletu da daje Kinezima, na Google štetu.

Ali, recimo, taj speech malo ljudi koristi, a i vidi kako Apple ima igračku od softvera na tu temu pa ipak ima neverovatan uspeh iza sebe (imao je, ne znam situaciju sada, meni su ti Apple fans pomalo tehnološki zombifikovani, al ajde, naj speech, pretraživanje, mape kod Googleta očigledno nisu obavezne za tel.

Iskreno, mislim da je Google polu-očajan zbog ovih suludih strategija, pa one mogu da budu samio privremene - kad imaš prednost održavaš je tako što u nju ulažeš, US je trebala da podržava techie firme, a ne da ih podriva (ok, ima problema i sređuješ ih usput).

Ovo je sve predizborno bulažnjenje preko kobajagi pametno vođenog rata u pregovorima sa Kinom i ne može da traje predugo pošto je kontra-produktivno.

Evropski "prijatelji" ih gledaju kao golog cara, evo i britanci uzimaju delove Huaveia za 5G, al tajno, jedan ministar se izlajao pred novinarima i dobio otkaz.

O Nemcima u evroazijskoj integraciji da i ne pričamo.

Rade prostu stvar svi, čekaju, zamisli, US se ponaša ko imbecilni bik, i na kraju izmori, upuca u par nogu i ide dalje, kao što im je Putin pre rekao o igranju šaha - ko golub što je sleteo na tablu, krilima srušio nekoliko figura, posrao se, proglasio pobedu i odleteo.
alselone alselone 21:17 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

ko golub što je sleteo na tablu, krilima srušio nekoliko figura, posrao se, proglasio pobedu i odleteo.

Milan Novković Milan Novković 21:19 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

nask
ovaj sad novi tel ja hteo da kupim


I mene muči ona horny kamera na P30 sa najnovijim sonijevim čipom.

5G, P30, Made in China 2025 su u mobilnoj telefoniji već postigli.

U space tehnologiji će ih u druženju sa Rusima, što sami, uskoro prestići, tj 2025 je po planu, AI, robotika, materijali - ne znam, al ako budu ovako pazili na Google ode Amerima i AI i robotika.

Rusi uzeše materijale (ovo je nadrealna igra po strategijskoj važnosti, iako je se ljudi retko dotiču)
alselone alselone 21:30 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

5G, P30, Made in China 2025 su u mobilnoj telefoniji već postigli.


Znaš šta je sledeće - automobili!.

Nemci su izgubili kao pomenuta Nokia, nerazumevajući da je vreme motora sa unutrašnjim sagorevanjem i komplikovanog menjača prošlo, da je auto budućnosti pola hardver ali pola i softver. Ameri to razumeju, i država je razumela i pomaže Teslu, ali se oni bore da naprave održivu proizvodnju.

Čitao sam skoro dobar članak koji kaže da sledeća automobilska revolucija, tj. praktično prva automobilska revolucija jer će se u narednih 10 godina automobili promeniti više nego za ceo period od nastanka, dolazi iz Kine a ne iz Amerike ili Nemačke.
nsarski nsarski 21:34 20.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

kao što im je Putin pre rekao o igranju šaha - ko golub što je sleteo na tablu, krilima srušio nekoliko figura, posrao se, proglasio pobedu i odleteo.


For the record:

nepopustljiv nepopustljiv 07:46 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Milan Novković

...

US su već izgubili hegemonski rat, toga svesni, i hegemoniju su otpisali, ovo sada je deo nekog smišljenog delenja sveta na dve velike interesne zone, "zapadnu" i onu drugu - fora je što oni na zapadu nemaju prijatelje nego vazale, koji jedva čekaju bilo kakvu priliku da im okrenu leđa.

A i bez prilike u trenutcima nemaju izbora, kao sa severnim tokom, veliki primer, ... ali ima gomila manjih primera.

Uz dužan respekt ka tvojim zapažanjima, ja braću Amere ne bih otpisivao.
Što se tiče Evrope (čak i Kine) - svetksi rebalans je nemoguć bez atoma - tj. sile.
Stoga pomenuti moraju da stanu pod nečiji drugi kišobran - tj. ruski.
Jer - je sila jedini princip koji nepogrešivo funkcioniše.
A sila bez vojne sile - nije sila.
Ja, naprotiv, zamišljam svet koji bi nastao kao posledica udruživanja braće Amera i Rusa.
To bi bilo štogod.
Milan Novković Milan Novković 09:02 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

alselone
5G, P30, Made in China 2025 su u mobilnoj telefoniji već postigli.


Znaš šta je sledeće - automobili!.

Nemci su izgubili kao pomenuta Nokia, nerazumevajući da je vreme motora sa unutrašnjim sagorevanjem i komplikovanog menjača prošlo, da je auto budućnosti pola hardver ali pola i softver. Ameri to razumeju, i država je razumela i pomaže Teslu, ali se oni bore da naprave održivu proizvodnju.

Čitao sam skoro dobar članak koji kaže da sledeća automobilska revolucija, tj. praktično prva automobilska revolucija jer će se u narednih 10 godina automobili promeniti više nego za ceo period od nastanka, dolazi iz Kine a ne iz Amerike ili Nemačke.

Kinezima je, npr, Nemačka model. U pravu si, iako se prestrojava polako i Nemačka na tu temu.

A čitam evo o P30 - nisam se nikad udubljivao iako je bilo glasina da preti da postane market leader, najbolji na tržištu.

I izgleda da je njima čip-deo priče mnogo bitniji, i tu Ameri stvarno suludo uvrću ruku, u ime ovih sad pregovora.

Ali, amerima je electronika strategijski creme de la creme, npr, više nego software i services, i imaš jako pametnih firmi kojima je Huavei 40% proizvodnje - sad se bukvalno zabadaju noževi i takvim US firmama u leđa, a Kinezi dovode do pucanja gde moraju da ubrzaju proizvodnju čipova.

2025 horizont - ma koliko Kinezima štete naneli sebi će naneti još više, i ubrzano.
floki floki 10:39 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

ali mislim da će svaki uređaj bez Apple ili G store-a proći kao Nokia.


mislim da su šanse ovaj put premale da se tako nešto desi kinezima... preveliko tržište je iza njih...
čini mi se da su kinezi već rekli da su oni spremili nešto svoje za "plan b", ali još ne žure...
huawei može relativno brzo da napravi svoj store (klon g store-a), sve android apps će praktično moći bez mnogo ili bez ikakvih modifikacija da se skinu sa njihovog store-a, tako da bi taj prelaz mogao uz podnošljivu količinu muke da se prebrodi...
a ostali kineski proizvođači mogu lako iz straha (ili pod pritiskom vlasti) da prestanu da kupuju čipove od qualcomm-a, na primer, nego da kupuju domaće, kineske (ili još od samsunga, mediateka, zavisi kome ameri ne uvrnu ruke...)
e onda, kad si jednom izgubio tržište (pogotovo te veličine), ima mečku da rodiš ako ti padne na um da se vraćaš tamo...
floki floki 10:49 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

alselone
5G, P30, Made in China 2025 su u mobilnoj telefoniji već postigli.


Znaš šta je sledeće - automobili!.

Nemci su izgubili kao pomenuta Nokia, nerazumevajući da je vreme motora sa unutrašnjim sagorevanjem i komplikovanog menjača prošlo, da je auto budućnosti pola hardver ali pola i softver. Ameri to razumeju, i država je razumela i pomaže Teslu, ali se oni bore da naprave održivu proizvodnju.

Čitao sam skoro dobar članak koji kaže da sledeća automobilska revolucija, tj. praktično prva automobilska revolucija jer će se u narednih 10 godina automobili promeniti više nego za ceo period od nastanka, dolazi iz Kine a ne iz Amerike ili Nemačke.


malo ti je ovde nategnuta priča, odnosno, jednačina je mnogo kompleksna...

nisam 100% siguran, ali mi se čini da godišnje najviše automotive patenata bude prijavljeno od bosch-a i continental-a... jedan deo priče...

ja idem po tim automotive konferencijama (šalju me ponekad i na neke malo probrane, najbolje je bilo prošle godine, key note speaker bio ceo intel-a, pametovao, bila sreda, i onda sutradan samo vest da je podneo ostavku, hehe...) pa tamo čujem šta švabe (između ostalih) pričaju... provejava da se oni pripremaju za mnogo krupniju priču od same promene motora u kolima (a ni to neće tako brzo baš da ide, po svoj prilici...)
čitav koncept "mobilnosti" bi mogao da se pretumba... pa se čini da oni pikiraju da budu "mobility service provider" umesto samo proizvođač auta...
mada, tu čovek nikad ne zna zbog čega se takve priče plasiraju, često je samo hype da se digne cena akcija u tom kvartalu... ranije su svi žvalavili da će da naprave poptuno autonomna vozila za par godina (uglavnom zbog akcija samih firmi), sad se mnogo manje o tome priča, pa se "level 5" pominje tek za ono, oko 10 godina...

edit: a kinesko tržište automobila je potpuno ludilo, tu ti se pojavi neki proizvođač za koga nisi čuo uopšte, a kad vidiš koliko auta prave godišnje, smrzneš se... najturbulentije tržište, ali se o standardima (asil level, na primer) mnogo manje vodi(lo) računa nego u evropi...
kako kreneš više da vodiš računa o svakojakim standardima (to se posle sve na ulici odražava, da ti se ne kvari 30% prozvedenih kola non stop), onda razvoj sve više liči na evropski...
maksa83 maksa83 11:02 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

key note speaker bio ceo intel-a

Hehe, taj tip je zaslužio Bernar Anri Levi tretman - tortu u lice. Ovo što im se dešava sa procesorima koji su bušni ko sito je neopevana ko-smi-čka bruka, ne pamtim ovakav clusterfuck a pamtim i Pentium FDIV bag.
Milan Novković Milan Novković 11:05 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

floki
ali mislim da će svaki uređaj bez Apple ili G store-a proći kao Nokia.


mislim da su šanse ovaj put premale da se tako nešto desi kinezima... preveliko tržište je iza njih...
čini mi se da su kinezi već rekli da su oni spremili nešto svoje za "plan b", ali još ne žure...
huawei može relativno brzo da napravi svoj store (klon g store-a), sve android apps će praktično moći bez mnogo ili bez ikakvih modifikacija da se skinu sa njihovog store-a, tako da bi taj prelaz mogao uz podnošljivu količinu muke da se prebrodi...
a ostali kineski proizvođači mogu lako iz straha (ili pod pritiskom vlasti) da prestanu da kupuju čipove od qualcomm-a, na primer, nego da kupuju domaće, kineske (ili još od samsunga, mediateka, zavisi kome ameri ne uvrnu ruke...)
e onda, kad si jednom izgubio tržište (pogotovo te veličine), ima mečku da rodiš ako ti padne na um da se vraćaš tamo...

Bitno je i koliko delova imaju na skladištu za buduću proizvodnju - 3 meseca, ili 12 meseci - 3 meseca, pa još Ameri i imaju kartu u rukavu, al zakrpu, ...

... a 12 meseci - ne znoje se samo Google i Qualcomm od ove pomisli, nego i Microsoft, Intel, Apple i gomila manjih igrača, nekima je Kina do 50% proizvodnje.

Potpuno bizaran move osima ako nisi:

- Krenuo u rat, baš, a i on je jedina od nešto dužih od baš kratkoročnih solucija.

- Ili misliš da baš možeš da otcepiš svoj deo hemisfere, samo kako i to, Nemci imaju ogromne planove sa Evroazijom, Britanci sa Kinom.

Interesantno je u svakom slučaju, ja se i dalje nadam, slamka, da se samo radi o velikom glumatanju pošto je gubljenje hegemonije već odavno prihvaćeno.

Da nije tako ne bi radili veponizaciju dolara, i pravili te prognozirane, iako su oni sitni, korake ka svetskoj valuti, koja će biti elektronska.

Pisaću ja blogove još, iako o vakcinama prvo, pošto je ova HPV dramatično opasna, pa ući i u Informed Consent bizmis, o kom ljudi ne razmišljanju, ...

... i ne kapiraju horor svetske, samo elektronske valute (pa bio to i samo zapadni svet), kad će te oni "ljubazno" pitati el oćeš ID chip pod kožom, samo ako nećeš nećeš moći ni da barataš sa lovom u životu, nego će ti samo samotnjački život u planini ostati.

Informed Consent će ostati u filozofskim i medicinskim udžbenicima, a, što da ne pustim prestrašenoj mašti na volju, već zamišljam i Japance, prve, kako pozivaju žene u najboljim godinama na veštačku oplodnju kako "igra sa muškarčinama" zataji, a kako "nacija" pređe neki starosni prag.

Ima sve više glasina kako neo-liberalna bratija, u stvari, planski uništava US i dolar, svestka geo-politika i svetski razvoj došli u fazu gde im US, kao-takva, naravno, samo smeta.

"Progressiva", u značenju koje nam je više skriveno, gde su Killary Inc desnije od Dika d Čejnija.

Pa je, ima sitne nade, slamke, ovo zvanično US baljezganje samo skrivena igra protiv neprijateljske deep-gov frakcije, iako sve manje kvalitetnih autora sve ređe spominje to kao mogućnost.
Milan Novković Milan Novković 11:08 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

maksa83
key note speaker bio ceo intel-a

Hehe, taj tip je zaslužio Bernar Anri Levi tretman - tortu u lice. Ovo što im se dešava sa procesorima koji su bušni ko sito je neopevana ko-smi-čka bruka, ne pamtim ovakav clusterfuck a pamtim i Pentium FDIV bag.

Ja se plašim da gomila tih clusterfucks uopšte nisu organic, nego iznuđeni, ta jagma za NSA kooperacijom je klasična fora destruktivne niti prezrelih imperija.
maksa83 maksa83 11:15 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Ja se plašim da gomila tih clusterfucks uopšte nisu organic, nego iznuđeni, ta jagma za NSA kooperacijom je klasična fora destruktivne niti prezrelih imperija.

I meni je palo na pamet da se te rupe nisu "desile" nego da su namerno montirane, lepim tome neku recimo 0.65 verovatnoću.

maksa83 maksa83 11:20 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

i ne kapiraju horor svetske, samo elektronske valute (pa bio to i samo zapadni svet), kad će te oni "ljubazno" pitati el oćeš ID chip pod kožom, samo ako nećeš nećeš moći ni da barataš sa lovom u životu, nego će ti samo samotnjački život u planini ostati.

Pa, ovo ti je trenutna kineska realnost. Tamo je keš manje više iskorenjen, sve se plaća mobilnim telefonom, država tačno zna na šta i kako trošiš pare pa ti u skladu sa tim dodeljuje "građanski skor" (npr. građanski skor ti pada ako kupuješ alkohol, a raste ako kupuješ nešto što država smatra za trenutno korisno, pa ako imaš nizak građanski skor ne možeš da kupiš kartu za brz voz, nego samo za sporiji, a to je još i benigno). Face recognition su izbrusili do daske, u urbanim sredinama se tačno zna gde je ko, a na bilbordima ide propaganda zašto je to dobro. Ovo nije informacija iz nekih libtard medija, nego od jednog našeg dećka koji živi tamo (kaže da je zapravo tvrđe nego što zapadni članci to opisuju). Panopticon izgrađen.

Milan Novković Milan Novković 11:20 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

maksa83
Ja se plašim da gomila tih clusterfucks uopšte nisu organic, nego iznuđeni, ta jagma za NSA kooperacijom je klasična fora destruktivne niti prezrelih imperija.

I meni je palo na pamet da se te rupe nisu "desile" nego da su namerno montirane, lepim tome neku recimo 0.65 verovatnoću.


Pa da, nekoliko autora se javilo sa ubeđenjem, neki provereno, sa pričom da Huavei issues uopšte nisu vezani za geo-ekonomski deo politike, nego NSA back-door "pregovore"
floki floki 11:24 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Milan Novković
maksa83
key note speaker bio ceo intel-a

Hehe, taj tip je zaslužio Bernar Anri Levi tretman - tortu u lice. Ovo što im se dešava sa procesorima koji su bušni ko sito je neopevana ko-smi-čka bruka, ne pamtim ovakav clusterfuck a pamtim i Pentium FDIV bag.

Ja se plašim da gomila tih clusterfucks uopšte nisu organic, nego iznuđeni, ta jagma za NSA kooperacijom je klasična fora destruktivne niti prezrelih imperija.


тај бивши шеф интела долази из њихове производње, ако се добро сећам и наравно да није разлог то што је шврљао са колегиницом, него што се интелу баш не да успоставити 10 нанометара технологију... самсунг и тајванци ту боље стоје
то кашњење је у аутомотив индустрији много жучи пролило, па су бесни на интел (коме није ни први ни последњи пут да улеће у аутомотив индустрију па направи срање па нестане, па се врати...)

а за бушност чипова, не знам, јбм ли га, ништа ме не би изненадило, ни да имају пар дунстера у дизајн циклусу ни да неко намерно не оставља рупе...
Milan Novković Milan Novković 11:24 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

maksa83
i ne kapiraju horor svetske, samo elektronske valute (pa bio to i samo zapadni svet), kad će te oni "ljubazno" pitati el oćeš ID chip pod kožom, samo ako nećeš nećeš moći ni da barataš sa lovom u životu, nego će ti samo samotnjački život u planini ostati.

Pa, ovo ti je trenutna kineska realnost. Tamo je keš manje više iskorenjen, sve se plaća mobilnim telefonom, država tačno zna na šta i kako trošiš pare pa ti u skladu sa ti dodeljuje "građanski skor" (npr. građanski skor ti pada ako kupuješ alkohol, a raste ako kupuješ nešto što država smatra za trenutno korisno, pa ako imaš nizak građanski skor ne možeš da kupiš kartu za brz voz, nego samo za sporiji). Face recognition su izbrusili do daske, u urbanim sredinama se tačno zna gde je ko, a na bilbordima ide propaganda zašto je to dobro. Ovo nije informacija iz nekih libtard medija, nego od jednog našeg dećka koji živi tamo (kaže da je zapravo tvrđe nego što zapadni članci to opisuju). Panopticon izgrađen.

Da, ali ogromna je razlika između "manje-više iskorenjen" i iskorenjen.

Dok imaš manje-više za pojasom čip ispod kože ne moraš da "primiš" (pardon my French, ovo zvuči ko primanje nerasta - znam da znaš Lički, ako je ovo uopšte Lički

Oću reći i ja uglavnom koristim kartice, ali ne moram da primim čip, da me ubeđuju ja bih prešao na keš.
maksa83 maksa83 11:51 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Da, ali ogromna je razlika između "manje-više iskorenjen" i iskorenjen.

Ne znam šta mi bi da napišem manje-više, ovaj dečko kaže da se keš praktično više ne koristi, a i pre sam čuo za gradove u kojima si kao stranac potpuno nasukan pošto ne možeš ništa da platiš. Inače, taj surveilance state koji su oni izveli onako kineski temeljito i sveobuhvatno se naravno širi i po zapadnom svetu - pre neku nedelju čitam da su u Londonu napisali tipu kaznu zato što je sakrio lice od survelilance kamere (a ništa drugo nije skrivio) pa ovaj najnovija fora u Americi na BlueJet letovima gde više nemaš boarding pass nego samo staneš pred kameru i ona kaže "klik, izvolte dalje", pa kad ih pitaš a odakle vam moja biometrija, kažu "dala nam NSA". Scott Hanselman pre neki dan piše kako je bukvalno fizički gurnut pred kameru od strane obezbedženja kad se ukrcavao na međunarodni let.

Atomski mrav Atomski mrav 12:05 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

pa kad ih pitaš a odakle vam moja biometrija, kažu "dala nam NSA"


Zapravo, NSA daje uslugu Face Recognition-a, odnosno tvrde iz Blue Jet-a da oni sami ne skladište biometrijske podatke putnika niti imaju pristup toj bazi podataka kod NSA.
Milan Novković Milan Novković 12:08 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

maksa83
Da, ali ogromna je razlika između "manje-više iskorenjen" i iskorenjen.

Ne znam šta mi bi da napišem manje-više, ovaj dečko kaže da se keš praktično više ne koristi, a i pre sam čuo za gradove u kojima si kao stranac potpuno nasukan pošto ne možeš ništa da platiš. Inače, taj surveilance state koji su oni izveli onako kineski temeljito i sveobuhvatno se naravno širi i po zapadnom svetu - pre neku nedelju čitam da su u Londonu napisali tipu kaznu zato što je sakrio lice od survelilance kamere (a ništa drugo nije skrivio) pa ovaj najnovija fora u Americi na BlueJet letovima gde više nemaš boarding pass nego samo staneš pred kameru i ona kaže "klik, izvolte dalje", pa kad ih pitaš a odakle vam moja biometrija, kažu "dala nam NSA". Scott Hanselman pre neki dan piše kako je bukvalno fizički gurnut pred kameru od strane obezbedženja kad se ukrcavao na međunarodni let.

UK rulz, nama je pre nekoliko godina prognozirano 20 miliona kamera, za nekoliko godina, i jes sve convinient.

Ali, you don't catch my drift, apropos čipovanja i IoT-ja, npr, koji će, biti neminovni ako ne budeš imao nikakvu keš opciju, tj moraćeš da se čipuješ ...

... nagađaš, matrix će u svakom trenutku znati koja ti je osoba baš u blizini, kog pola, i dal neko nešto višba tipa gore-dole pokretima

Čip ispod kože je, nači, baš no-no - i kartica može da posluži, naravno, to sve pametno sada u IoTju, ali nju bar možeš da ostaviš kod kuće, ili žena ti, kad idete kod komšije da pozajmite nešto šećera

Mi imamo u kući Amazon Echo i smart TVs sada - jednom prilikom žena i kuma nam na srpskom pričale o hrani za mačke, i za nekoliko dana kreću oglasi za krane za mačke na Fejsu

Ne marim toliko, ove pričice mi juče pomogle čak, pošto sam od 7 sati ISO27001 sertifikacije 3 sata pričao ove pričice i skratio vreme auditorima u kom mogu da nam nađu mane

Pa ih nisu ni našli, kažu par minor non-conformities - ispalo ko da Prigrevica ubeđuje Rols Rojs zašto baš u njoj treba da prave motore
maksa83 maksa83 12:14 21.05.2019

Re: Tramponja ubijo Huavei

Zapravo, NSA daje uslugu Face Recognition-a, odnosno tvrde iz Blue Jet-a da oni sami ne skladište biometrijske podatke putnika niti imaju pristup toj bazi podataka kod NSA.

Još grđe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:59 20.05.2019

komšija, kako ti krava

sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad

Uuu, dobro je.
Čujem i Smederevo šibao, Topolu, Čačak...Još da zvekne dole Prokuplje, Blace, ioni imaju dosta šljiva i višanja
Pa da to još jednom potrvdi, i milina, ide cena u nebesa.

Mene da ne dira, ali samo mene.
maksa83 maksa83 18:07 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Pa da to još jednom potrvdi, i milina, ide cena u nebesa.

Ovo me podseti na onaj vic sa Lalom koji je ulovio zlatnu ribicu, i ova mu dala dve (jbg, oskudacija) želje:

- Prva je da Crnu Goru strefi jedan oooozbiljan cunami.
- Ok. Druga želja?
- Da je posle 2 nedelje strefi još jedan ooozbiljan cunami.
- ?!!?
- Pa da odnese i ove naše kad odu dole svojima na sa'ranu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:09 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava


Pošteno :)
nask nask 18:28 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

posle 2 nedelje


Moralo bi posle dva dana, jerbo se tamo sahranjuje sutradan.
zilikaka zilikaka 18:29 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Uuu, dobro je.

To iz opusa da komšiji krava bude ko čivava?
maksa83 maksa83 18:30 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Moralo bi posle dva dana, jerbo se tamo sahranjuje sutradan.

Posle cunamija, teško.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

To iz opusa da komšiji krava bude ko čivava?


Ma bolje original, ipak:)
nask nask 18:41 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Posle cunamija, teško.


Eh, nemoj da ih podcenjuješ.
cassiopeia cassiopeia 18:47 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man
sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad

Uuu, dobro je.
Čujem i Smederevo šibao, Topolu, Čačak...Još da zvekne dole Prokuplje, Blace, ioni imaju dosta šljiva i višanja
Pa da to još jednom potrvdi, i milina, ide cena u nebesa.

Mene da ne dira, ali samo mene.


Šta je tu dobro!?!

Mene, majke mi, duša zaboli na svaku sliku uništenog voćnjaka ili bašte.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:04 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Šta je tu dobro!?!


Kako šta je dobro kad komšiji crkne krava?
Šta od toga može da bude bolje?

ma zezam se bre
zamisli kako je meni kad vidim smlaćenu nečiju muku.
cassiopeia cassiopeia 19:10 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man


ma zezam se bre
zamisli kako je meni kad vidim smlaćenu nečiju muku.


Ma, bre, ja još gledam šta te spopalo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Nisam još baš skroz odlepio :)
milisav68 milisav68 19:14 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man
sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad

Uuu, dobro je.
Čujem i Smederevo šibao, Topolu, Čačak..

Mašili: Rakete padale na krovove u Čačku
cassiopeia cassiopeia 19:17 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man
Nisam još baš skroz odlepio :)


Sreća
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

milisav68
hoochie coochie man
sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad

Uuu, dobro je.
Čujem i Smederevo šibao, Topolu, Čačak..

Mašili: Rakete padale na krovove u Čačku


Video sam to.
Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.

Svavakve situacije sam preživeo, i da pucaju a padne, pucaju pa ne padne, ne pucaju a i jedno i drugo se dešavalo.
I nisam uspeo da uhvatim pravilo.

Što se moje stare majke tiče ona kuka i kad pucaju i kad ne pucaju :)
Kad pucaju, joj, znači opsano je, oni vide da će biti grada.
Kad ne pucaju, a ona misli da je prilika za grad, joj pa da li su oni ludi, vide da će grad što ne pucaju :)
nepopustljiv nepopustljiv 19:29 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

cassiopeia
hoochie coochie man
sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad

Uuu, dobro je.
Čujem i Smederevo šibao, Topolu, Čačak...Još da zvekne dole Prokuplje, Blace, ioni imaju dosta šljiva i višanja
Pa da to još jednom potrvdi, i milina, ide cena u nebesa.

Mene da ne dira, ali samo mene.


Šta je tu dobro!?!

Mene, majke mi, duša zaboli na svaku sliku uništenog voćnjaka ili bašte.

Najbitnije je da grad ne pogodi kvantašku pijacu.
predatortz predatortz 19:30 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.


Zapravo, nema nekog jakog dokaza da to prangijanje rasteruje oblake.
zilikaka zilikaka 19:36 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

predatortz
Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.


Zapravo, nema nekog jakog dokaza da to prangijanje rasteruje oblake.

Da, kažu da je to ruski sistem. Valhda srebro jodid, al da se u mnogim zemljama ne priznaje.
Mada, kumulonimbusi idu jako visoko i nekad im ne možeš ništa
Objavili da su ovi išli na 12km. I onda po visini imaš različite strukture po slojevima, i još jaka vertikalna strujanja, a treba trefiti pravo mesto
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

predatortz
Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.


Zapravo, nema nekog jakog dokaza da to prangijanje rasteruje oblake.


Ma nema.
Niko to ne može da potvrdi.

Princip je kao raketa nosi prah srebrojodida, kad eksplodira u oblaku taj prah se zelepi oko svake čestice već formiranih ledenica, ili oko čestica prašine koja je medijum za formiranje ledenica, a on sprečava kao spajanje više ti čestica, pa ili se led neće ni formirati, ili ako se već formirao ostaće sitan i prilikom prolaska kroz topljije slojeve do zemlje će se istopiti i pašće u obliku kiše.

E da li to stvarno radi, bem li ga?
cassiopeia cassiopeia 19:53 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

nepopustljiv

Najbitnije je da grad ne pogodi kvantašku pijacu.



G l u p o s t i!!!
nsarski nsarski 19:56 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

E da li to stvarno radi, bem li ga?


Ako ovako pucaju, verovatno ne radi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Ako ovako pucaju, verovatno ne radi.


:)
Na rampi za ispaljivanje koja je najbiža meni, (to smatramo našim spasiteljem:)) stvarno puca žena.
Ne znam da li je baš ovako vična oružju kao ova curica, al makar nije ovako mršava.
Preko sto kila ima dama :)
milisav68 milisav68 20:05 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man
Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.

Ma rade posao, barem su radile `99.

Sad ozbiljno, rade posao ali treba da se slože kockice.Prvo se traži dozvola iz radarskog centra da nema neki civilni avion, pa onda pravac i brzina kretanja oblaka, i na kraju "oko sokolovo" (iskustvo majstora), jer se obično brani susedno selo (oblast), a i motivisanost (pošto se slabo plaća).

Naravno, zavisi i od kvaliteta samih raketa, pošto ih jelte nabavlja država.
Što se moje stare majke tiče ona kuka i kad pucaju i kad ne pucaju :)

I moja žena, još ona imala metereologiju kod Bidže u Svilajncu.
nepopustljiv nepopustljiv 20:30 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

cassiopeia
nepopustljiv

Najbitnije je da grad ne pogodi kvantašku pijacu.



G l u p o s t i!!!

Izvini se!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:11 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Ma i te rakete, sve je to diskutabilno, da li to uopšte radi posao ili samo umiruje savest.


Ma, ne radi. To je bilo zasnovano na nekoj kvazinauci (iz Sovjetskog saveza, da ne kažem Rusije, a odakle bi inače i bilo), a kako je došlo do toga da i mi, to jest vi rokate tim raketama, i to već 50 godina, nisam siguran. To je samo malo bolje od onog "lečenja" plućnih bolesti - radonom.

Ja pitao ovde neke seljake šta oni rade kad zapreti grad, jel raketiraju, oni me gledali belo, nikad čuli, mislili da ih zajebavam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Ja pitao ovde neke seljake šta oni rade kad zapreti grad, jel raketiraju, oni me gledali belo, nikad čuli, mislili da ih zajebavam.


Pa kad su glupi jbg :)

Ima, kažu, toga i po zapadu, al neka druga varijanta, ne ovo državno.
Valjda neko sam sebi nešto instalira, neke dozvole nabavlja, kako li.
Pošto čuo po to prodao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:39 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

hoochie coochie man
Ja pitao ovde neke seljake šta oni rade kad zapreti grad, jel raketiraju, oni me gledali belo, nikad čuli, mislili da ih zajebavam.


Pa kad su glupi jbg :)

Ima, kažu, toga i po zapadu, al neka druga varijanta, ne ovo državno.
Valjda neko sam sebi nešto instalira, neke dozvole nabavlja, kako li.
Pošto čuo po to prodao.

Ma, de, bre, ja kupio detetu onu raketu, sa padobranom, da se malo igramo, morao sam čak u drugi srez da vozim, gde nije striktno zabranjeno lansiranje bilo kakvih objekata u nebo. Kažem ti, kvazinauka, uzeo da pročitam nešto o tome jer mi je bilo neverovatno da ovde nisu čuli, a ljudi se bave ozbiljno poljoprivredom, a ne ko vi tu, jadnici: neka baba zaboravi da lansira raketu, i propadne vam kompletna berba malina i kajsija i svega, mora država da spašava seljaka, i tako svake godine otkad znam za sebe.
gedza.73 gedza.73 22:28 20.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

maksa83
Ovo me podseti na onaj vic sa Lalom koji je ulovio zlatnu ribicu, i ova mu dala dve (jbg, oskudacija) želje:

Lala i Crnogorac, zlatna ribica sa tri želje.
Prvi bira Crnogorac.
- Da Crna Gora bude nezavisna država.
- Druga da se svi Crnogorci iz cijelog sveta, da se svi vrate u nezavisnu Crnu Goru.
- ajde lalo sad ti.
- jel' ispuni ti ove dve želje Crnogorcu?
- naravno
- e ja bi onda samo jedno 'ladno pivo.
Bili Piton Bili Piton 02:24 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

gedza.73

- e ja bi onda samo jedno 'ladno pivo.


"Gajbu mlaka piva", tvrdi Balašević u "Snaši na salašu". Taman posla ladno, pa još ako si preznojan, ju naopako.
nepopustljiv nepopustljiv 07:39 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Ja pitao ovde neke seljake šta oni rade kad zapreti grad, jel raketiraju, oni me gledali belo, nikad čuli, mislili da ih zajebavam.


Pa kad su glupi jbg :)

Ima, kažu, toga i po zapadu, al neka druga varijanta, ne ovo državno.
Valjda neko sam sebi nešto instalira, neke dozvole nabavlja, kako li.
Pošto čuo po to prodao.

Ma, de, bre, ja kupio detetu onu raketu, sa padobranom, da se malo igramo, morao sam čak u drugi srez da vozim, gde nije striktno zabranjeno lansiranje bilo kakvih objekata u nebo. Kažem ti, kvazinauka, uzeo da pročitam nešto o tome jer mi je bilo neverovatno da ovde nisu čuli, a ljudi se bave ozbiljno poljoprivredom, a ne ko vi tu, jadnici: neka baba zaboravi da lansira raketu, i propadne vam kompletna berba malina i kajsija i svega, mora država da spašava seljaka, i tako svake godine otkad znam za sebe.

Kako oni rešavaju taj problem - padanje ogromnih količina grada?
alselone alselone 08:03 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Gajbu mlaka piva


Bolje jedno vruće pivo nego četri ladna...

Atomski mrav Atomski mrav 08:17 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

"Gajbu mlaka piva", tvrdi Balašević u "Snaši na salašu".


"Gajbu piva mlakog... crnog". I to nije iz "Snaše na salašu", nego iz "Al' se nekad dobro jelo baš".
cassiopeia cassiopeia 09:30 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Na rampi za ispaljivanje koja je najbiža meni, (to smatramo našim spasiteljem:)) stvarno puca žena.


Ne znam ko ovde puca, al' oblak je baš strašan.

Bili Piton Bili Piton 10:54 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Atomski mrav
"Gajbu mlaka piva", tvrdi Balašević u "Snaši na salašu".


"Gajbu piva mlakog... crnog". I to nije iz "Snaše na salašu", nego iz "Al' se nekad dobro jelo baš".



Ma ima to i kod snaše, ziher. Ceo tekst sam znao napamet
Atomski mrav Atomski mrav 10:56 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Ma ima to i kod snaše, ziher. Ceo tekst sam znao napamet


Meni se kod "Snaše" u glavu urezala vangla droždine... evo opet mi ide voda na usta.
Bili Piton Bili Piton 11:05 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Pa, da čujemo...stvarno baš dugo nismo :) Ikebana, prava ikebana.

Atomski mrav Atomski mrav 12:23 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Red slanine, red šunke... pa tako jedno pet - šest tak'ih redi.
Bili Piton Bili Piton 14:33 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Atomski mrav
Red slanine, red šunke... pa tako jedno pet - šest tak'ih redi.


Dok odslušaš ogladniš jbt. I još jebivetar udatu žunu muva
Atomski mrav Atomski mrav 15:32 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

I još jebivetar udatu žunu muva

Iroš

Al' dobro, nije znao da je udata, zaboravila je da mu kaže da ima brkatog muža.
gedza.73 gedza.73 16:50 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Bili Piton
"Gajbu mlaka piva", tvrdi Balašević u "Snaši na salašu". Taman posla ladno, pa još ako si preznojan, ju naopako.


najbliže što sam prišao pivu je tutgut (ruski kvas). što kažu okolokućni alkosi 'ladan ki zmiče. 'tanak' sam i sa rakijama.
šonja što bi se reklo.
floki floki 18:11 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

e tut-gut ("чини добро" u prevodu) je super, to se kod švaba zove "malz" ili "karamalz" i hladno je super piće skroz
alselone alselone 18:13 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Je l' to isto što i kvas?
gedza.73 gedza.73 19:09 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

e tut-gut ("чини добро" u prevodu) je super, to se kod švaba zove "malz" ili "karamalz" i hladno je super piće skroz

ima puno ljudi koji se mršte kad piju. meni je milion puta bolje od koka kole (koju ne pijem već... i ne pamtim više)
floki floki 19:57 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

nisam siguran koliko je isto kao i kvas, mislim da je malo drugačiji ukus, ovaj nemački malz više na crno pivo podseća, vuče malo i na preprženi šećer...

neka se mršti ko hoće, ja radije to pijem nego koka kolu... mada uglavnom pijem česmovaču...

e jedared dok sam bio student još, napravio ja bio svoj softver za kasu, pa sam to prodao u par kafana i 2-3 apoteke...

i nameštam ja tako jednom ujutru u kafani a gazda sedi pored i piči hladnu lozu uz kafu (skroz dobar lik inače bio, sretao ga ja u foxtrotu u ns ponekad)
i ide ono "majstore šta ćeš popiti" i ja izmem prvi put neku kafu i vodu, jutro...
kad sam na drugi poziv rekao da hoću samo vodu, gazda skoro pa ljut: "ej, da je ova moja konobarica htela da poji volove, radila bi na zadruzi, daj popij nešto brate!" :)
nepopustljiv nepopustljiv 19:58 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

gedza.73
e tut-gut ("чини добро" u prevodu) je super, to se kod švaba zove "malz" ili "karamalz" i hladno je super piće skroz

ima puno ljudi koji se mršte kad piju. meni je milion puta bolje od koka kole (koju ne pijem već... i ne pamtim više)

Ja pijem kvas počesto - a vole ga i moja deca.
Nisu mi jasni ljudi koji piju alkohol.
nepopustljiv nepopustljiv 20:00 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

floki
nisam siguran koliko je isto kao i kvas, mislim da je malo drugačiji ukus, ovaj nemački malz više na crno pivo podseća, vuče malo i na preprženi šećer...

neka se mršti ko hoće, ja radije to pijem nego koka kolu... mada uglavnom pijem česmovaču...

e jedared dok sam bio student još, napravio ja bio svoj softver za kasu, pa sam to prodao u par kafana i 2-3 apoteke...

i nameštam ja tako jednom ujutru u kafani a gazda sedi pored i piči hladnu lozu uz kafu (skroz dobar lik inače bio, sretao ga ja u foxtrotu u ns ponekad)
i ide ono "majstore šta ćeš popiti" i ja izmem prvi put neku kafu i vodu, jutro...
kad sam na drugi poziv rekao da hoću samo vodu, gazda skoro pa ljut: "ej, da je ova moja konobarica htela da poji volove, radila bi na zadruzi, daj popij nešto brate!" :)

Sećam se kao da je juče bilo - kada sam odbio posao da 'prepakujem' kasu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 21.05.2019

Re: komšija, kako ti krava

Kako oni rešavaju taj problem - padanje ogromnih količina grada?


ovako

alselone alselone 18:45 20.05.2019

Gotova i serija

Floki, možeš da uzmeš ostav za blog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:14 21.05.2019

Re: Gotova i serija

alselone
Floki, možeš da uzmeš ostav za blog.


Floki je verovatno već dva dana vezan negde za drvo, kao Tamburiks, dok se ne srede ustisci posle finalne epizode.



Odbindžovao sam celu sezonu u poslednjih nekoliko dana, a finale ostavio za dan posle, ono, u fazonu odloženog zadovoljstva. Spakovao bepče u postelju, žena odrađuje ovu stariju, vatrica upaljena, čaj od jabuke i cimeta se puši iz šolje dok ovde veje sneg, kažu 2 inča do ujutro, sreća da nisam razmontirao pećku i skinuo zimske točkove. Pa se bacamo na gledanje. Jebote, ne mogu da verujem da je prohujalo osam godina života uz sve te likove i karaktere i događaje.
nepopustljiv nepopustljiv 07:37 21.05.2019

Re: Gotova i serija

srdjan.pajic
alselone
Floki, možeš da uzmeš ostav za blog.


Floki je verovatno već dva dana vezan negde za drvo, kao Tamburiks, dok se ne srede ustisci posle finalne epizode.



Odbindžovao sam celu sezonu u poslednjih nekoliko dana, a finale ostavio za dan posle, ono, u fazonu odloženog zadovoljstva. Spakovao bepče u postelju, žena odrađuje ovu stariju, vatrica upaljena, čaj od jabuke i cimeta se puši iz šolje dok ovde veje sneg, kažu 2 inča do ujutro, sreća da nisam razmontirao pećku i skinuo zimske točkove. Pa se bacamo na gledanje. Jebote, ne mogu da verujem da je prohujalo osam godina života uz sve te likove i karaktere i događaje.

O kojoj seriji je reč?
alselone alselone 08:02 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Pa se bacamo na gledanje. Jebote, ne mogu da verujem da je prohujalo osam godina života uz sve te likove i karaktere i događaje.


I, šta kažeš? Iako mi se ne sviđa scenario poslednje dve sezone, kraj mi se svidja jer mi je u martinovskom stilu prave drame a ne holivudske bajke.
maksa83 maksa83 08:22 21.05.2019

Re: Gotova i serija

I, šta kažeš? Iako mi se ne sviđa scenario poslednje dve sezone, kraj mi se svidja jer mi je u martinovskom stilu prave drame a ne holivudske bajke.

Nisi mene pitao ali - za razliku od rekao bih većine (ili bar bučnijeg dela) Interneta - nemam primedbi na kraj.
Milan Novković Milan Novković 08:28 21.05.2019

Re: Gotova i serija

alselone
Pa se bacamo na gledanje. Jebote, ne mogu da verujem da je prohujalo osam godina života uz sve te likove i karaktere i događaje.


I, šta kažeš? Iako mi se ne sviđa scenario poslednje dve sezone, kraj mi se svidja jer mi je u martinovskom stilu prave drame a ne holivudske bajke.

Uh, sezona 8 je ko da su je klinci radili za malu maturu - the priča.

Pokrenuta je peticija da se ponovo uradi sezona 8, ima preko milion potpisnika već.

Tj autori su, ide optužba i sasvim je ok, bili ok dok su imali knjigu kao podlogu, al kad su ušli da dopričaju priču zaglavili su se u svojoj psisi, tj delu gde im talenat nije nikad kročio nogom.

Meni juče bio poslednji od višemesečnih taf dedlines, ISO27001:2013 i ubrzano odgledam poslednju epizodu ujutro, snjimljenu po naših 2AM, tj tamo nekom prihvatljivom US vremenu - i to je bio način, ubrzano gledanje.

Što kaže jedan peticionar - u dve sezone Arya uči svašta, i onda "puf", više-manje zaboraviš na nju - što bi bilo i razumljivo da se više ne pojavljuje u seriji uopšte, tipa otišla na serijska porodiljska, učlanila se u Jehovine Svedoke i slično.

Suludoo loš value-for-money, po mom mišljenju, nadrealan novac ode na spektakl, a priča - ko da su žurili na žurku pa morali da je zbrzaju.
Milan Novković Milan Novković 08:28 21.05.2019

Re: Gotova i serija

maksa83
I, šta kažeš? Iako mi se ne sviđa scenario poslednje dve sezone, kraj mi se svidja jer mi je u martinovskom stilu prave drame a ne holivudske bajke.

Nisi mene pitao ali - za razliku od rekao bih većine (ili bar bučnijeg dela) Interneta - nemam primedbi na kraj.

Definiši "kraj"
Milan Novković Milan Novković 08:32 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Milan Novković
maksa83
I, šta kažeš? Iako mi se ne sviđa scenario poslednje dve sezone, kraj mi se svidja jer mi je u martinovskom stilu prave drame a ne holivudske bajke.

Nisi mene pitao ali - za razliku od rekao bih većine (ili bar bučnijeg dela) Interneta - nemam primedbi na kraj.

Definiši "kraj"

Podpitanje - misliš na to gde je ko otišao (ajd, ok i meni), ili na stvari tipa uložiš 20es miliona u okruženje kojim onda kupiš 20 minuta epizode gde glumci zamišljeno i ćutke šetaju

Pa onda isto tako kupiš još 20 minuta, povrh dodatnih 30es miliona
alselone alselone 08:32 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Što kaže jedan peticionar - u dve sezone Arya uči svašta, i onda "puf", više-manje zaboraviš na nju - što bi bilo i razumljivo da se više ne pojavljuje u seriji uopšte, tipa otišla na serijska porodiljska, učlanila se u Jehovine Svedoke i slično.


[SPOILER]

A što su hajpovali ledenog čiku 8 godina i onda ga roknuli na prvom ček pointu? To me je tek smorilo, očekivao sam grandiozniji rat koji traje sa njim. Ali im valjda bilo skupo, štali.
alselone alselone 08:34 21.05.2019

Re: Gotova i serija

nemam primedbi na kraj.


Da, ni ja. Baš kažem kolegi. Svidja mi se serija do 6. serijala, svidja mi se kraj, al eto taj deo izmedju kako su stigli do tog kraja mi nije baš najlepše uvezan. Ali štaš, u miru sam sad, što bi se reklo.

Čekam knjgu da ispravi.
alselone alselone 08:35 21.05.2019

Re: Gotova i serija

misliš na to gde je ko otišao


Ja na to mislim. Mislim na finalne sudbine protagonista.
Milan Novković Milan Novković 08:41 21.05.2019

Re: Gotova i serija

alselone
Što kaže jedan peticionar - u dve sezone Arya uči svašta, i onda "puf", više-manje zaboraviš na nju - što bi bilo i razumljivo da se više ne pojavljuje u seriji uopšte, tipa otišla na serijska porodiljska, učlanila se u Jehovine Svedoke i slično.


[SPOILER]

A što su hajpovali ledenog čiku 8 godina i onda ga roknuli na prvom ček pointu? To me je tek smorilo, očekivao sam grandiozniji rat koji traje sa njim. Ali im valjda bilo skupo, štali.

Na primer, da.

Iliti - uzimimo primer, a ako niste gledali meni je binge-watchin materijala, White Collar (tj meni je fenomenalnih 6es sezona, poneka epizoda viška, ok, tipa Breaking Bad viška, ali taj rang uopšte) - odličan scenario, cool priče, vanredno dobro odabrani glumci, tj hemija između njih nadrealno dobra, i uživanje za gledanje (con-man se udružio sa FBI agentom, pa je tu i njegova žena, pa je tu i nadrealni awkward uber-geek, .... svi su neverovatno dobro izabrani)

Nazad na tvoj primer - pogledaj junctions u poslednjoj epizodi, npr, a i celoj sezoni - i gde imaš neki chemistry ovi su ga pričom i scenariom toliko slupali da glumci nemaju šanse, svaki taj junction je sjeb... pardon, slupan "žurenjem", ... negde ...

Ništa, nekako, nije povezano, a toliko sezona iza.
alselone alselone 08:43 21.05.2019

Re: Gotova i serija

i gde imaš neki chemistry ovi su ga pričom i scenariom toliko slupali da glumci nemaju šanse, svaki taj junction je sjeb... pardon, slupan "žurenjem",


Da, da, to mi je baš žena rekla juče. (one bolje on nas primećuju te "hemije" )
maksa83 maksa83 09:05 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Definiši "kraj"

Mislim na to kako je priča završena. Svestan sam da deluje "smandrljano", ali (jedan tip je to lepo objasnio, ja ću da probam da prepričam) - Martin je "zajebao stvar" utoliko što on nije on napisao "kraj", a pitanje je da li i kako bi ga on izveo. Stil njegovih knjiga je drugačiji - on uzme likove, gradi ih i voda okolo, stavlja u situacije, priče su relativno divergentne, svako ima neku svoju misiju i agendu, objektivne okolnosti i subjektivne slabosti i stvari nekako teku. Martin po sopstvenom priznanju kada piše nema jasnu sliku šta će da se desi, gde sve to vodi, nego prosto "poseje" likove i onda ih "đubri i zaliva" najbolje što može, i tako ide njegova priča. On nikad nije zamislio da se epopeja nekako završi, ne zato što ona kao ne može da ima kraj, nego to prosto nije način na koji on radi. Ukratko - "pišem pa šta ispadne".

A onda su knjige presahle pa su ljudi koji prave seriju morali da "dopišu kraj", rečeno im je "zamotajte to u 2 sezone", i pošto to nisu Simpsonovi ni South Park gde treba samo da smisliš zabavnu sledeću epizodu a šta će biti posle boli te uvo, dođe do situacije da to postane priča koja, je l' te, treba da se završi (alternativa je da se pretvori u neko potpuno neprepoznatljivo sranje od 16 sezona). I sad treba nekako na silu zgurati sve te likove na isto mesto, cela priča i svi oni tako kako ih je Martin napravio i razasuo okolo treba da iskonvergiraju ka Nečemu. To nije lako (a ni moguće) izvesti tako da bude konzistentno sa Martinovim stilom, otud svo to "razočarenje" Interneta krajem. Ponašanje likova će zarad te konvergencije odjednom postati nama besmisleno (ili "glupo" ), pošto odjednom nisu oni (likovi) i njihove priče sami sebi svrha, nego postaju samo "instrument" Veće Priče koja mora da ih ukalupi u svoj okvir zarad neminovnog kraja.

Otpr. kao da si nasledio nečiji desetogodišnji research projekat koji za 3 meseca treba da zapakuješ u izvolte-s-mašnicom proizvod.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana