Ljudska prava

Novi Zakon o izvršenju - Javna rasprava!

Filip Mladenović RSS / 16.05.2019. u 13:02

Predlagač zakona
Predlagač zakona
Predlagač promena
Predlagač promena
Ministarstvo pravde Republike Srbije objavilo je na svom sajtu Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o izvršenju i obezbedjenju (ZIO) i pozvalo sve zainteresovane da kroz Javnu raspravu u periodu od 9. do 28. maja 2019. godine dostave primedbe, predloge, sugestije i komentare na sledeću E-mail adresu: branislav.stojanovic@mpravde.gov.rs

Pažljivo sam pročitao radnu verziju ovog propisa i na navedenu E-mail adresu sam poslao sledeće predloge i sugestije:

Poštovani,

u skladu sa pozivom Ministarstva pravde Republike Srbije da se tokom Javne rasprave o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama ZIO dostave predlozi i sugestije, evo šta bi trebalo popraviti i poboljšati u pomenutom Nacrtu zakona (boldirano):

Član 26.

U članu 56. dodaju se st. 2. i 3. koji glase:

„Prilikom izbora između više sredstava i predmeta izvršenja, javni izvršitelj po službenoj dužnosti vodi računa o tome da se izvršenje sprovodi onim sredstvom i na onom predmetu koji su za izvršnog dužnika najmanje nepovoljni.

Ne primenjuje se načelo srazmere ako se izvršni dužnik u formi javne ili po zakonu overene isprave saglasio da se izvršenje sprovede određenim sredstvom i na određenom predmetu izvršenja, ili ako je nesumnjivo utvrđeno da postoji samo jedno sredstvo i jedan predmet izvršenja iz kojeg se može namiriti potraživanje izvršnog poverioca, osim u slučaju ako taj jedan predmet ima funkciju doma."

Član 105.

U članu 218. stav 1. tačka 6) tačka se zamenjuje tačkom i zapetom.

Dodaju se tač. 7) -10) koje glase:

„7) radna i rasplodna stoka, poljoprivredne mašine i druga oruđa za rad, koja su izvršnom dužniku poljoprivredniku neophodni za održavanje poljoprivrednog gazdinstva, u meri kojoj je to potrebno za njegovo izdržavanje i izdržavanje članova njegovog domaćinstva, kao i seme za upotrebu na tom gazdinstvu i hrana za stoku za četiri meseca;

8) alat, mašine i drugi predmeti koji su izvršnom dužniku koji samostalno obavlja zanatsku delatnost neophodni za obavljanje te delatnosti za tri meseca rada;

9) predmeti koji su neophodni izvršnom dužniku koji obavlja registrovanu delatnost advokata, lekara, apotekara ili se bavi naučnom ili umetničkom delatnošću;

10) jedina nekretnina koja ima funkciju doma."


Svi gore navedeni predlozi i sugestije zasnovani su na pravosudnoj praksi EU i na sledećim odredbama Ustava Republike Srbije:

Član 3.

Vladavina prava je osnovna pretpostavka Ustava i počiva na neotuđivim ljudskim pravima.

Član 18.

Ljudska i manjinska prava zajemčena Ustavom neposredno se primenjuju.

Član 19.

Jemstva neotuđivih ljudskih i manjinskih prava u Ustavu služe očuvanju ljudskog dostojanstva i ostvarenju pune slobode i jednakosti svakog pojedinca u pravednom, otvorenom i demokratskom društvu, zasnovanom na načelu vladavine prava.

Član 20.

Ljudska i manjinska prava zajemčena Ustavom mogu zakonom biti ograničena ako ograničenje dopušta Ustav, u svrhe radi kojih ga Ustav dopušta, u obimu neophodnom da se ustavna svrha ograničenja zadovolji u demokratskom društvu i bez zadiranja u suštinu zajemčenog prava.
Dostignuti nivo ljudskih i manjinskih prava ne može se smanjivati.
Pri ograničavanju ljudskih i manjinskih prava, svi državni organi, a naročito sudovi, dužni su da vode računa o suštini prava koje se ograničava, važnosti svrhe ograničenja, prirodi i obimu ograničenja, odnosu ograničenja sa svrhom ograničenja i o tome da li postoji način da se svrha ograničenja postigne manjim ograničenjem prava.

Član 25.

Fizički i psihički integritet je nepovrediv.

Član 40.

Stan je nepovrediv.

Član 69.

Građani i porodice kojima je neophodna društvena pomoć radi savladavanja socijalnih i životnih teškoća i stvaranja uslova za zadovoljavanje osnovnih životnih potreba, imaju pravo na socijalnu zaštitu, čije se pružanje zasniva na načelima socijalne pravde, humanizma i poštovanja ljudskog dostojanstva.


U nadi da ćete uvažiti ova 2 predloga izmena članova 26 i 105 Nacrta zakona o izmenama i dopunama ZIO, srdačno Vas pozdravljam.

Filip Mladenović

Atačmenti



Komentari (420)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 11:27 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

je l ti uopste kapiras da su firme ozbiljno radile, imale ozbiljne poslove vezane i za inostranstvo i slicno

što smo onda bili jeftin šnajderaj za Zapad? Što smo prodavali stoku ispod realnih cena? što smo izvozili slavnoski hrast po ceni ogrevnog drveta? Što su direktori radili za provizije (pogledaj dijalog Nikole Koje i pokojnog Jenketića u seriji).

Zašto su profitabilna preduzeća finansirali gubitaše? Što smo kupovali skoro svaku licencu od Stajera preko krema, plazme do albuma sa sličicama? i to ostajalo u nepromenjemo obliku pored silnih razvojnih centara.

ma razumela sam ja da si ti deo ovog sada sistema, samo sto se nesto tvoja prica ne uklapa u utiske nekih drugih iz istih takvih krajeva

meni je svaki sistem isti. on je protiv mene. Naravno da se ne uklapa jer nije istinita niti realna. Baš poput tvoje o nekadašnjem uređenom društvu.

.i da ponovim, ja govorim generalno, samo par vas ima specijalna osecanja i prema Beogradu

ma to je više zajebavancija poput svađa zaseoka.

prema nekim fiktovno povascenim nekada

ovo već jeste. milion sam puta pokušavao da ubedim ljude kako to što su neki imali ne znači da su svi imali. nama je tek nešto počelo da se dešava krajem devedesetih.

isto tako, ekipa koja je bila povlascena i mahala crvenim knjizicama je ista ta koja je naprasno pocela da posti, da se krsti i slavi slavu...

pa ko je ustrojio taj sistem sa političkom podobnošću? da nisam možda ja? kad sam ja i u kom trenutku na blogu opravdavao takav sistem?
zaboravila si šumare po hladnjacima automobila i krstače na retrovizorima umesto slika jedinog Velikog Sina.
angie01 angie01 12:57 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

pa ko je ustrojio taj sistem sa političkom podobnošću?


nisam ni ja- ali zato ti sada tvrdis kako je bas super:))


Baš poput tvoje o nekadašnjem uređenom društvu.


u odnosu na sve posle, jeste bio,...ne rece mi ni ti, ni niko drugi- u kakvo smo mi sada trenutno uredjenju, kako se ono tacno zove i koji sistem je ustanovljen?
vcucko vcucko 14:56 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

gedza.73

Naravno da nismo u tih dvadesetak. Nemamo švajcarsku poziciju niti smo mogli da tokom rata skladištimo nacističko zlato, nismo nuklerna sila, nismo ni neko čudo geostrateški pozicionirani, nismo ekonomski tigrovi... onako prosečno prosečni.

koji đavo se onda guramo u višu ligu i rešavamo svetske nepravde a zemlja razbijena u svakom pogledu?

Da. Ali to je jedna pola od jabuke. A ima i ona druga, a o njoj je trenutno reč (bar u mom postu).
Ovde dobar deo naroda sedi (u kafiću, zadružnom domu, kladionici, svejedno) i kuka na sav glas. Ajaoj kako to, zašto to, kako je u Švici (Nemačkoj, Ameriki, opet svejedno, u nekoj od tih 20) onako, a ovde kod nas ovako nikako. Ajaoj kako ajaoj zašto. I u tom kukanju prođe život.
Ako razumeš, šta hoću da kažem.
maksa83 maksa83 16:40 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Rasprava iz 1859.

milisav68 milisav68 17:21 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

vcucko
Ako razumeš, šta hoću da kažem.

Zato što je u Srbiji rat peto godišnje doba.

bene_geserit bene_geserit 17:58 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

gedza.73
Čarli da budete ponosni na vašu decu.

Daj, ne loži ga. Već ko zna koji put piše o uspesima svoje dece. Nastaviće da smara osim ako ga svi ne izignorišu.
bene_geserit bene_geserit 18:04 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

jadragoljub
... ČETNIK I KOMUNISTA bla bla bla bla bla

Crni Dragoljube pa ti ne radiš. Znači imaš vremena koliko hoćeš da smaraš ovde po Blogu. Bilo bi pametnije da nađeš nešto da radiš umesto da objašnjavaš svima ovde kako je ćopavi Zagorac bio genije, em bi imao para da platiš dugove, em ne bi ovde smarao.
nepopustljiv nepopustljiv 18:04 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

bene_geserit
gedza.73
Čarli da budete ponosni na vašu decu.

Daj, ne loži ga. Već ko zna koji put piše o uspesima svoje dece. Nastaviće da smara osim ako ga svi ne izignorišu.

Fala i tebi na podršci.
Obavestio sam sve ljude koji su mi značajni - i za koji znam da dele moju radost.
Na blogu sam okačio kako bi se defetistički nastrojenim ljudima pokazalo da se može.
Od mene toliko.
maksa83 maksa83 18:09 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Na blogu sam okačio kako bi se defetistički nastrojenim ljudima pokazalo da se može.

Pokazao si da se može otić' odavlen i da ti negde drugde bude dobro, što nikad nije bilo upitno.

Upitno je može li se ovde ostati.
cassiopeia cassiopeia 18:20 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Bilo bi pametnije da nađeš nešto da radiš umesto da objašnjavaš svima ovde kako je ćopavi Zagorac bio genije, em bi imao para da platiš dugove, em ne bi ovde smarao.


I tebi bi bilo pametnije da ne daješ savete koje ti ljudi ne traže. Ne poznaješ Dragoljuba i ne znaš zašto on ne radi, tako da ćuti i gledaj svoja posla.
nepopustljiv nepopustljiv 18:20 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

maksa83
Na blogu sam okačio kako bi se defetistički nastrojenim ljudima pokazalo da se može.

Pokazao si da se može otić' odavlen i da ti negde drugde bude dobro, što nikad nije bilo upitno.

Upitno je može li se ovde ostati.

Da.
To je delikatno pitanje za koje ne postoji jednostavan, generički, odgovor.
Ako bih baš morao da odgovorim - onda bih to rekao ovako ... svako ponaosob mora da, u vezi toga, zauzme stav.
Jer - za svakoga od nas, odovoran je samo jedan - i to on sam.
Suština življenja svakoga čoveka, odnosno - zadatak koji je pred svakim, je ekstremno jednostavan - potrebno je samo biti dobar čovek.
Ja sam se ovde vratio - i ostajem ovde.
maksa83 maksa83 18:28 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Suština življenja svakoga čoveka, odnosno - zadatak koji je pred svakim, je ekstremno jednostavan - potrebno je samo biti dobar čovek.

Dobro to je Kantov Kategorischer Imperativ, fora stara dvestapedes' godina, ali nije odgovor na ovozemaljsko pitanje - ima li i hoće li biti života u Srbiji?

Ja bih rekao - ne baš.

Ako bih da širim pitanje širio bih ga na drugu stranu - šta će drugovi biti sa srednjom klasom u sledećih 100 godina na ovoj planeti?
alselone alselone 18:39 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ako bih da širim pitanje širio bih ga na drugu stranu - šta će drugovi biti sa srednjom klasom u sledećih 100 godina na ovoj planeti?


Mislim da je gotova.

Momenat koji će to zapečatiti je momenat kada se bude samostalno uzgajanje hrane, biljaka i životinja, stavilo ad akta. A to nije daleko, rekao bi 20ak godina. Desiće se neka epidemija, ptičiji grip, nešto što ubija bilje, i od tog momenta će se hrana praviti samo u kontrolisanim uslovima.
nepopustljiv nepopustljiv 18:42 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

maksa83
Suština življenja svakoga čoveka, odnosno - zadatak koji je pred svakim, je ekstremno jednostavan - potrebno je samo biti dobar čovek.

Dobro to je Kantov Kategorischer Imperativ, fora stara dvestapedes' godina, ali nije odgovor na ovozemaljsko pitanje - ima li i hoće li biti života u Srbiji?

Ja bih rekao - ne baš.

Ako bih da širim pitanje širio bih ga na drugu stranu - šta će drugovi biti sa srednjom klasom u sledećih 100 godina na ovoj planeti?

Što se mene tiče - to nije nikakva 'Kantova fora'.
Što se tiče tvoga proširenog pitanja - tu je odgovor (elementarno) jednostavan.
Srednja klasa će nestati.
To je nužna posledica konteksta koji se zasniva na japajaizmu.
Oni koji imaju najviše, smatraju da im je malo - koncentracija kapitala, vrednosti i moći nije završena ... zašto bi Bezos, Gejts itd. imali samo po 100 milijardi - zašto ne hiljadu?
Kada, dakle, doguramo cara do duvara - pronaći će se rešenje.
Doduše, nakon svega što je 'čovek' do sada uradio - postavlja se opravdano pitanje ... čemu, uopšte, služi takva životinjska vrsta (tj. ljudi)? Zašto, uopšte, takve štetočine zaslužuju da se njihova vrsta produži?
maksa83 maksa83 18:45 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Kada, dakle, doguramo cara do duvara - pronaći će se rešenje.

Hah... pre neki dan sam naučio zanimljiv kliše:

Rat je kad ti država kaže ko ti je neprijatelj.
Revolucija je kad to sam ukapiraš.

Doduše, nakon svega što je 'čovek' do sada uradio - postavlja se opravdano pitanje ... čemu, uopšte, služi takva životinjska vrsta (tj. ljudi)? Zašto, uopšte, takve štetočine zaslužuju da se njihova vrsta produži?

Zapravo i ne zaslužuju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:54 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

A TI SI BIVŠI POLITIČAR TREBA LI DA SPOMINJEM OVDE TVOJU POLITIČKU ULOGU, DO SAD NISAM A I NE ŽELIM DA TE ZAJEBAVAM I DENUNCIRAM OVDE KAKAV JE TVOJ POLITIČKI MORAL BIO ONOMAD U SKUPŠTINI BEOGRADA , SEĆAŠ SE.
SET SE SRAMOTE KOJU SI URADIO PODIŽUĆI RUKU DA SE NEKO SMENI SAMO UBOG 'PARTISKE DUŽNOSTI' I DOPRINEO UNIŠTAVANJU DEMOKRATIJE U OVOJ ZEMLJI U SAMOM NJENOM ZAČETKU.
NISAM DO SAD KORISTIO OVAJ PODATAK O TEBI, KOJI JE BIKI ONOMAD IZNELA O TEBI I TVOJOJ SRAMNOJ ULOZI U TOM KOMADU,


Sećam se.
A sećam se i da smo se dogovorili da o tome ne pričaš, i za ćutanje si uzeo 500 evra.
Šta ćemo sad sa tim?


a dalje

TI HUČI UOPŠTE NEMŠ POJMA O SISTEMU KOJI OVDE BRANIŠ,

Šta zoveš sistemom?
Ako sistemom zoveš vlast, ne branim je, a ako sistemom zoveš uređenje koje nije komunističko, i koje podrazumeva da postoji mehanizam da se sudske presude izvrše, onda da, podržavam ga.
AKO UOPŠTE MISLIŠ DA TE NEKO OZBILJO SHVATI KAO SAGOVORNIKA


A kako bi trebalo da se ponašam da bi me se ozbiljno uzimalo?
Da na komentar, našem Dragoljubu pretili oduzimanjem stana, krenem sa, sram ih bilo, ko sme našeg Dragoluba da dira, on je dobar ćovek i mi ga volimo, i zato za njega zakoni ne treba da važe?

PRV O SE OBAVESTI ŠTA JE PROBLEM U TEMI

Ajd pročitaj ti šta je tema
Evo da ti je izvučem.
Filip kaže da se dom ne dira, ja kažem ne, treba da se dira.
Ne kaže Filip da se ne dira zbog komunalija, ovog ili onoga, kaže, dom uopšte ne sme da se prodaje.
Ja kažem e pa treba da se propda ako se duguju pare.

Nešto mislim, meni neko uzme šljive, ne plati ih, dobijem ga na sudu, a onda mi država kaže, ali on ima samo kuću. Žena, deca, sve bi to moralo na ulicu ako mu prodamo kuću.
I kako bih ja treba da postupim?
Da kažem, e ako je tako onda nemojte, ne mora da mi plaća?
Ne Dragoljube, rekao bih, zaboli me i za njegovu ženu i za decu, nisam im ja kriv što ostaju bez kuće, prodajte vi to, dajte meni moje, a njemu koliko ostane, neka gleda šta će s tim.
Ti bi, verujem, poklonio svoje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

a bre huci, a meni si se na pocetku bloga predstavljao kao doca:)))



Evo i ove?
Ljudi. šta je s vama, koja vas to muka tera da najdirektnije lažete?
Ovaj Dragoljub nešto lupeta o skupštini grada, o nekom glasanju, o nekoj Biki, a ja u životu u skupštinu Beograda ušao nisam.

Sad Endži o nekom lažnom pretstavljanju, a meni u profilu od prvog dana stoji šta radim i šta sam završio.

Pa zar je moguće da bas toliko nervira što pljujem Titu, petokraku i Jugoslaviju da ste spali na to da tako očigledno lažete?

Ajd Endži, lepotice, kad i gde sam ti to rekao?
gedza.73 gedza.73 19:02 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
nisam ni ja- ali zato ti sada tvrdis kako je bas super:))

meni bilo super za vreme Tita, Miloševića, DOS-a a i danas. verujem da će mi biti mnogo loše za jedno sedamdesetak godina. sve ima da propadne.


u odnosu na sve posle, jeste bio,...ne rece mi ni ti, ni niko drugi- u kakvo smo mi sada trenutno uredjenju, kako se ono tacno zove i koji sistem je ustanovljen?

sad se lomi. il' će izginimo il' će preteknemo. dobro možda i nećemo da izginemo ali ćemo da sprcamo još jednu deceniju za džabe dok nam ne dođe iz dupeta u glavu.

posmatraj to sa vedrije strane života. nekada davno, davno u jednom kraljevstvu gde su živeli srećni ljudi... dobro nisu svi bili srećni... situirani... dobro ni to svi al' su živeli igrajući i pevajući i mašući svaki dan ( i oni neveseli al' se mora... kralj je kralj).
tada u to doba nisi smeo da kažeš, u stvari smeo si al' bi ga gadno nagraisao, da je celo kraljevsto u stvari kraljevsto gologuzana. jednog dana su se gologuzani pijani pobili, popalili ono što su imali, otišli u riznicu kad tamo prazno. bilo nešto kradenog nakita od prethodnog kralja samo to razgrabili oni prvi koji su upali u podrum.


Danas smeš svašta da kažeš samo te niko ne zarezuje za suvu šljivu. a ako mnogo kevćeš neće da te bace na Goli otok, neće ni da te apse samo mogu da ti zapale kuću.
doduše i tada su Jutke mogle zbog žena da nabijaju njihove muževe u logore ali to je druga priča.

da li će plebs uspeti da upameti političku elitu da elita kad se dokopa vlasti počne da radi malo u opšte narodnom interesu. koliko javnost može da utiče na političke odluke mimo izbora? koliko građani mogu da utiču na neke odluke a da ne bude 'vi ste nas birali sad tamo kuš do sledećih izbora'

vcucko
Ovde dobar deo naroda sedi (u kafiću, zadružnom domu, kladionici, svejedno) i kuka na sav glas. Ajaoj kako to, zašto to, kako je u Švici (Nemačkoj, Ameriki, opet svejedno, u nekoj od tih 20) onako, a ovde kod nas ovako nikako. Ajaoj kako ajaoj zašto. I u tom kukanju prođe život.
Ako razumeš, šta hoću da kažem.

razumem i potpuno saglasan. priča mi drugariz Banata kako ima problem sa radnicima. Svi bi sve al' ništa ne znaju da rade. a znam ga od samog započinjanja posla. Drugi je iz pazove. Ista priča. Vranje... isto.

i to nisu kapitalisti iz viktorijanske ere već krvava radnička klasa koja bi još uz to htela da bude sama sebi poslodavac.


bene_geserit
Daj, ne loži ga. Već ko zna koji put piše o uspesima svoje dece

pa lepo jeste. neko skoro reče da od političara i starleta ne možemo da živimo. čarlijeva deca su bar postigla neki uspeh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:04 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Huči je čovek koji mora da zna, da ih dobro radi pošto ga svaka greška košta, mnogo različitih poslova. on je hemijski i prehrambeni tehnolog, zaštitar, kalemar, rezač, mehaničar, konstruktor, preduzimač, marketing stručnjak...


I doca, i doca :)
gedza.73 gedza.73 19:07 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

I doca, i doca :)

na daljinu.

Milan Novković Milan Novković 19:08 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

maksa83
...otić' odavlen ...

...ovde ostati.

... ostat' ....eeeerrrrm, srpski?! nisamm siguran šta da radim sa "ovde"

Da se ne kuneš u Hendriksa i New Orleans ne bih sa ovako "naprezao" da cedim fazone iz suve drenovine


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

na daljinu.

Pa mislim jebote....
Nisam mogao da verujem šta čitam!
Ono Dragoljubovo sam čitao sto puta, sve u uverenju da sam nešto preskočio, da o nekom drugom priča.
Ja glasao u skupštini Beogarda!?

A onda Endžika sa docom.
Ne znam da li smo ikad i pričali išta na pp, a i ako jesmo to sa lažnim predstavljanjem je apsolutna budalaština.

Što govorio moj teča, ima bog pun obor ludaka.
maksa83 maksa83 19:38 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

... ostat' ....eeeerrrrm, srpski?! nisamm siguran šta da radim sa "ovde"

Povremeno mi izleti to baba Sokino ličko odavlen otalen mik'ca pust' to kvragu (babina sestra koja je živela ceo život sama u sobici 4x5, nikad se udavala, bila tetkica u školi, vrlo pobožna žena, njoj se lički govor nikad nije iskvario Beogradom, dok je babin lički poprilično nestao, valjda zato što je došla mlađa i između dva rata). Moja američka rodbina govori srpski koji je lički s kraja XIX veka.

Inače, što ti je život, pre neki dan sam gledao šta je sa potomcima treće babine sestre koju su početkom prošlog veka zapakovali u Kosinju i poslali u Ameriku kad je Džordž (Đura) tražio da mu pošalju "dobru devojku iz kraja" kad mu je došlo za ženidbu. Imali šestoro dece (neke od njih sam upoznao), a jedan od njih Saul (Savo) je kao dvadesetogodišnjak pešadinac 395th Infantry Regiment 1944. ostavio kosti na brdu broj 627 kod belgijsko - nemačke granice, identifikovali ga tek 2001. Nemereš pobjeć od Nijemca vragaodnijo...
anonymous anonymous 19:53 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

...
angie01 angie01 21:15 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Evo i ove?


ja nisam ova,...a rekao si mi jednom na pocetku- meni si se predstavio kao lekar, da l na pp ili u nekim komentarima, nemam pojma,...ja sam tek posle nekog duzeg vremena, kada si poceo da pricas o svom poslu ukapirala da si nesto drugo,..nemam bas obicaj da trazim i citam profile,...sve vreme se secam toga skeca sa prvim predstavljanjem, ali nisma imala zelju da to nesto koristim, cak ni kada smo se fajtali...niti mi je bitno,...i sada sam samo iz zahebancije.

ti sad mozes da negiras, da kazes da lazem, ili sta god- ja ne znam ni gde to da trazim,...ono 12 godina je proslo, mozda si i zaboravio,...no tako je bilo, a tebi na volju.


Pa zar je moguće da bas toliko nervira što pljujem Titu, petokraku i Jugoslaviju da ste spali na to da tako očigledno lažete?



:)))
angie01 angie01 21:29 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

meni bilo super za vreme Tita, Miloševića, DOS-a a i danas.


kako sad, zar se nisi zalio,kako ti onda nije bilo dobro, ali sada jeste,...pa kako ti je bio zapusten kraja, a sada asfaltirali, statejaznam:))

ako ne shvatas da nije bitno da l je tebi dobro, a sve okolo proada- onda nema razliku za pricu,...jer ja ni govorim zi pozzicije kako je meni, nego kakvo je stanje u zemlji,...tebi to ne smeta, nalazis da je ok, ja vidim ozbiljan problem, nikada veci,...i mislim, da nasoj deci nece biti dobro, ako se stvari generalno ne poprave, postavi sistem, uredi zemlja,...


nekada davno, davno u jednom kraljevstvu


kako ti vise ne dosadi to glupo proseravanje- ono bas kao tasa- izvini taso- stalno ponavljas jedno te isto, iako su argumenti sasvim drugaciji,...a za svoj licni slucaj sam tebi vise puta ponovila kako stoje stvari,...pa je ujedno i nepristojno da se pravis da ne znas.
shone shone 21:39 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ovaj Dragoljub nešto lupeta o skupštini grada, o nekom glasanju, o nekoj Biki, a ja u životu u skupštinu Beograda ušao nisam.

Sad Endži o nekom lažnom pretstavljanju, a meni u profilu od prvog dana stoji šta radim i šta sam završio.


Jel moguće da se ljudi služe ovakvim stvarima? Pa ovaj blog je onda dno - dna.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

meni si se predstavio kao lekar, da l na pp ili u nekim komentarima, nemam pojma


Da te nisam i muvao usput? :)
A pazi sad ovo

ja sam tek posle nekog duzeg vremena, kada si poceo da pricas o svom poslu ukapirala da si nesto drugo,


Prvo kažem da sam lekar, možda čak i u komentarima, a onda pričam osvom seljačkom poslu.
Jesi li ti normalna?
ili
.nemam bas obicaj da trazim i citam profile


U profilu, znači na mestu gde svi vide, napišem jedno, a onoga ko to uvek može da pročita lažem da sam drugo.
Nadajući se ta nema običaj da čita profile.

Vidi Endži, ili si nešto pobrkala, ili si, sestro slatka, skroz pukla.

Ajd da se nadam da je ovo prvo u pitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Jel moguće da se ljudi služe ovakvim stvarima? Pa ovaj blog je onda dno - dna.


Pazi, da se ne radi o meni ni ja ne bih mogao da poverujem.

Valjda su nešto pomešali, nadam se.

Mada....
Ima zlih ljudi koji su u stanju da izmisle svašta.
Takvi glave skidaju bez razmišljanja kad su u mogućnosti.
angie01 angie01 22:06 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Prvo kažem da sam lekar, možda čak i u komentarima, a onda pričam osvom seljačkom poslu.
Jesi li ti normalna?


pa nisi se odmah otvorio, je l te,...a kada si napisao profil, isto ne znam, ( ja sam svoj napisala par godina kasnije, kada mi je trazeno)- nisam nikada otvorila, pa ne znam da l je bio od pocetka ili nije- znaci, ti sada mozes da pricas kako ja nesto izmiljam, al rekao si mi da si doca....doktore huci:).


Da te nisam i muvao usput? :)


evo, pouzdano tvrdim da nisi:).
nepopustljiv nepopustljiv 22:07 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

shone
Ovaj Dragoljub nešto lupeta o skupštini grada, o nekom glasanju, o nekoj Biki, a ja u životu u skupštinu Beograda ušao nisam.

Sad Endži o nekom lažnom pretstavljanju, a meni u profilu od prvog dana stoji šta radim i šta sam završio.


Jel moguće da se ljudi služe ovakvim stvarima? Pa ovaj blog je onda dno - dna.


Nije blog, nego neki blogeri.
st.jepan st.jepan 22:09 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

shone
Ovaj Dragoljub nešto lupeta o skupštini grada, o nekom glasanju, o nekoj Biki, a ja u životu u skupštinu Beograda ušao nisam.

Sad Endži o nekom lažnom pretstavljanju, a meni u profilu od prvog dana stoji šta radim i šta sam završio.


Jel moguće da se ljudi služe ovakvim stvarima? Pa ovaj blog je onda dno - dna.


Ma jok, Dragoljub je častan čovek.
Kao i Huči.
Kao i Anđa.
Nego verovatno je u pitanju neki nesporazum, zbrlj, pogrešno prespojenje... Ili se (biva) neko negde izlupetao, Hučija možda s nekim pobrkao i nehotice oklevetao, pa se to pri skrolovanju fasovalo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

a kada si napisao profil, isto ne znam,


E pa zaboli me što ti ne znaš.
Sad ja treba da se pravdam, tebi, da dokazujem kad sam ga pisao?

Izmsilila ona nešto, i to ne malu beznačajnu stvar, nego lažno predstavljanje, što se u mom svetu, Endži, ne radi ni po koju cenu, sad, umesto da kaže ne znam, možda nije tako, šta god, ona insistira.

Ma more, teraj se.
nepopustljiv nepopustljiv 22:14 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

st.jepan
shone
Ovaj Dragoljub nešto lupeta o skupštini grada, o nekom glasanju, o nekoj Biki, a ja u životu u skupštinu Beograda ušao nisam.

Sad Endži o nekom lažnom pretstavljanju, a meni u profilu od prvog dana stoji šta radim i šta sam završio.


Jel moguće da se ljudi služe ovakvim stvarima? Pa ovaj blog je onda dno - dna.


Ma jok, Dragoljub je častan čovek.
Kao i Huči.
Kao i Anđa.
Nego verovatno je u pitanju neki nesporazum, zbrlj, pogrešno prespojenje... Ili se (biva) neko negde izlupetao, Hučija možda s nekim pobrkao i nehotice oklevetao, pa se to pri skrolovanju fasovalo.


Oće to, oće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nego verovatno je u pitanju neki nesporazum, zbrlj, pogrešno prespojenje.


Verovatno.
Posebno ono sa Dragiljubom, jer biti odbornik u skupštini Beogarada, i još glasati po nekom diktatu, u nekoj važnoj situaciji, to ne može bez tragova.
Zato pre verujem da je Dragoljub nešto krivo spojio, a sad ga ja iznervirao što ga ne sažaljevam, pa kao da mi se osveti.

Endži možda i izmišlja.
Moguće je da je i ona nešto pobrkala, ali sad nisam siguran i da ne izmišlja.
angie01 angie01 22:20 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Sad ja treba da se pravdam, tebi, da dokazujem kad sam ga pisao?


uopste ne treba- nije bitno,...eto sve vreme nikada nisam rekla-cak i kada si se bas ruzno kacio za mene, jer nism u tom fazonu, mozda je bila i zahebancija,ili sta god nisam nesto dramaticno shvatila,...a sada me dragoljubov komentar povukao,...al evo, zbog ovoga sam otisla na neke stare blogove, one s pocetka- pa ne mogu da verujem, prvo videla legendu milutina mladjenovica, a dr Wu i huci komentarisu sve na ptrepavicama, sve fino kulturno, izvinite, izvolite, hvala, molim lepo...

za razliku od,


Ma more, teraj se.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

...al evo, zbog ovoga sam otisla na neke stare blogove,

I nađe li šta?
Nema, a?

prvo videla legendu milutina mladjenovica, a dr Wu i huci komentarisu sve na ptrepavicama, sve fino kulturno, izvinite, izvolite, hvala, molim lepo...


Sveci i tropari.
S tobom ću na izvinite izvolite.

shone shone 22:27 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nije blog, nego neki blogeri.


Izvini Čaki, u pravu si pogrešno sam se izrazio M'da mislio sam na ono ,,blogovsko jezgro,, o kome sam komentarisao i koje se privatno izgleda jako ,,dobro poznaje,,i koristi ovaj teren za lične obračune dugogodišnje.
Mi koji smo ovde očigledno zalutali smo samo kolateralna šteta.
Par puta su me neki od tih blogera pitali zašto sam ja ovde kad toliko kritikujem neke stvari i pojave ovde na blogu.
Poznajem privatno (razumećeš konspiraciju) nekoliko blogera i blogerki odavde ali oni ne znaju da sam ja ovde. Zbog njih sam počeo da pratim blog oduševljen njihovom dvoličnošču i transformacijama u odnosu na njihove privatne živote. Moje bitisanje ovde može se baš podvesti pod ,eksperimentisanje u blogovanju,,

Tako da ovo sa Dragoljubom i nije neka novost ali su izjave o Hučiju ako su laži baš dotakle ono ljudsko dno. Ovi moji koje pratim i nisu toliko maligni - samo su se veselo transformisali iz njima poznatog razloga a ja pratim kuda to vodi - onako bez zle namere samo iz radoznalosti.
Naravno u međuvremenu sam upoznao neke nove likove poput Tase i tebe i još nekoliko ( ne privatno naravno ) sa kojima mogu da se našalim i provedem neko prijatno vreme.

Sad ti je jasno što sam u par navrata dao predlog da se ukinu nikovi i lažni profili i da se svi predstave punim imenom da do ovakvih stvari ne bi dolazilo.
I svaka čast blogerima koji su ovde pod punim identitetom - mada mislim da ih to u mnogim stvarima ograničava i autocenzuriše.
Ali svaka čast.
st.jepan st.jepan 22:27 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Endži možda i izmišlja.

Ma jok, znam je, ne izmišlja - bilo bi odveč blesaovo tako što izmisliti, osobito klevetanja radi, nego biće da je i ona nešto krivo spojila.
Jer to da si se ti nekad predstavljao kao doktor, uopšte mi ne liči na tvoj gard, naprotiv - ponosito se predstavljaš kao seljak, a znamo da si fakultetski obrazovan.
angie01 angie01 22:37 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

I nađe li šta?


rekoh, nemam pojma gde se odigrao taj skec- na pp su mi obrisane poruke iz 2006....tako da nemam cime da potkrepim to sto sam rekla- a jeste istina,..s tim sto ti sada malo dramaticno reagujes na nesto sto nema nikakvog znacaja....rekoh ti, sada me dragoljub povukao, a ja izlanula iz ciste zahebancije.


Sveci i tropari.


s to se ovoga tice- nevezano za bilo sta,...ja nekako verujem da je covek pristojan, ili nije i da je sve to zbog sebe,...ili jeste ili nije.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ma jok, znam je, ne izmišlja - bilo bi odveč blesaovo tako što izmisliti, osobito klevećenja radi, nego biće da je i ona nešto krivo prespojila.


Ma moguće, naravno.
Čak sam u početku mislio da se zezam sa njom kao i sa Dragoljubom za onih 500 evra, kao hteo da te muvam pa zato se tako predstavljao.
Nije mi bila neka frka, osim ogromnog iznenađenja i neverice, kad sam čitao, verovao sam da će brzo da se razreši.
Ali kad sad vidim da Endži insistira, pa jbt!

Sad i ja vrtim prošla vremena u glavi i sećam se da sam JJBebi, na samom početku nudio da joj prodajem svoje višnje?

Koji debil treba da se bude da se sve to iskombinuje, u profilu jedno, nudiš svoj seljakči proizvod, a na istom mestu pričaš da si doktor!


ponosito se predstavljaš kao seljak, a znamo da si fakultetski obrazovan.


E to mi je uvek dilema, šta je ispravan odgovr na pitanje, šta si po profesiji?
Da li se podrazumeva posao koji radiš ili završena škola?

Meni je logičnije ovo prvo, a škola ide kao odgovor na pitanje o obrazovanju.
cassiopeia cassiopeia 22:40 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Poznajem privatno (razumećeš konspiraciju) nekoliko blogera i blogerki odavde ali oni ne znaju da sam ja ovde. Zbog njih sam počeo da pratim blog oduševljen njihovom dvoličnošču i transformacijama u odnosu na njihove privatne živote. Moje bitisanje ovde može se baš podvesti pod ,eksperimentisanje u blogovanju,


Jao, mica mala, šta kažeš, pratiš ih iz radoznalosti i eksperimenta. Ma, stvarno!

Kako lepo tebe, nikakve zle namere, samo radoznalost.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

na nesto sto nema nikakvog znacaja.


Eto,to je razlika između tebe i mene.
Tebi laganje o svom statusu, poslu, nema nikavog značaja.
Kažu, različti sistemi vrednosti, ali ipak je u pitanju vaspitanje i nevaspitanje.
Vaspitanje i laganje ne idu skupa.

Ali zato je u tvom svetu obavezno ovo
a jeste istina

Ne ide uz tebe, pogrešila sam, izvini.


shone shone 22:46 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Jao, mica mala, šta kažeš, pratiš ih iz radoznalosti i eksperimenta. Ma, stvarno!

Kako lepo tebe, nikakve zle namere, samo radoznalost.


Ne uzbuđavaj se ,,mico velika,, nisi u toj grupi.
Odlepršaj!
angie01 angie01 22:52 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Tebi laganje o svom statusu, poslu, nema nikavog značaja.


rekoh shvatila sam kao zahebanciju, a u istom maniru sam i ovde iznela.

nisam sklona laganju, niti imam zelju da nekog diskvalifikujem,...

ovo moze u beskrajon...



...sa visnjama i sljivama nisam upoznata, rekoh ti, tek sam kasnije ukapirala cime se bavis,...ne citam bas sve pasionirano, tako da sam verovatno propustila.
evo, sada sam ti procitala profil.

stjepane- hvala ti na dobroj nameri.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 18.05.2019

Re: Boli ih Ego


U redu je Endži.
Razjasnili smo.

cassiopeia cassiopeia 22:56 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

shone


Ne uzbuđavaj se ,,mico velika,, nisi u toj grupi.
Odlepršaj!


Zabole me, baš!

Laku noć i tebi!

zilikaka zilikaka 23:01 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Sad ti je jasno što sam u par navrata dao predlog da se ukinu nikovi i lažni profili i da se svi predstave punim imenom da do ovakvih stvari ne bi dolazilo.

Pa jes, lakše bi bilo za poso, ne kažem, al sigurno ima nešto i u radosti otkrovenja.
angie01 angie01 23:02 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

upravo gledam smorenu Madonu kako sramotno falsira na nastupu u revijalnom delu Evrovizije.
shone shone 23:06 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Zabole me, baš!

Laku noć i tebi!

naravno !
Sve najbolje i tebi.

I razmisli - Andromeda bolje zvuči.

Bili Piton Bili Piton 23:12 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
milutina mladjenovica


Taj je bio lud ko struja, i ne na dobar način.
shone shone 23:19 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Pa jes, lakše bi bilo za poso, ne kažem, al sigurno ima nešto i u radosti otkrovenja.


naravski, onda prepušteno uživanje u baljezgarijama.
angie01 angie01 23:24 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Taj je bio lud ko struja, i ne na dobar način.


e, Bili, upoznala sam ga- mnogo gotivan & cool lik.
angie01 angie01 23:29 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

onda prepušteno uživanje u baljezgarijama.


kao ove tvoje u raznim inkarnacijama u 50 komentara po blogu.

zamisli da treba da se predstavis imenom i prezimenom:)



pri tome- vecina blogera se upoznala, znaju ko su, sta su i kako izgledaju, pa tvoja zlurada, besmislena teorija pada u vodu.
Bili Piton Bili Piton 23:29 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
Taj je bio lud ko struja, i ne na dobar način.


e, Bili, upoznala sam ga- mnogo gotivan & cool lik.


Fair enough. Nego, Island. Cyber fucking whatever posoljeno Lajbahom, baš mi se dopalo, prži. A biće izmedju Australije i Makedonije...Madona blam, a tek Gotje....senilnost.
angie01 angie01 23:36 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nego, Island.


bili su simpa,...Tamara Todevska mi bila najbolja za takvo takmicenje,...Madona se izblamirala smorenoscu i falsiranjem,,,ono bas silovan nastup,...Gotje,...sta reci....
Bili Piton Bili Piton 23:43 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Biće mi drago ako ode Makedoniji, sasvim zasluženo.
angie01 angie01 23:49 18.05.2019

Re: Boli ih Ego

Biće mi drago ako ode Makedoniji, sasvim zaslužen


evo, bas smo zili i ja, tamo kod nje isto rekle.
angie01 angie01 00:02 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

cvrc- Holandija,...uopste ih se ne secam.
shone shone 00:09 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

kao ove tvoje u raznim inkarnacijama u 50 komentara po blogu.

zamisli da treba da se predstavis imenom i prezimenom:)

pri tome- vecina blogera se upoznala, znaju ko su, sta su i kako izgledaju, pa tvoja zlurada, besmislena teorija pada u vodu.


Bili Piton Bili Piton 00:14 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
cvrc- Holandija,...uopste ih se ne secam.


Ispala. Holandija grozna.
st.jepan st.jepan 00:24 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

ponosito se predstavljaš kao seljak, a znamo da si fakultetski obrazovan.

E to mi je uvek dilema, šta je ispravan odgovr na pitanje, šta si po profesiji?
Da li se podrazumeva posao koji radiš ili završena škola?

Ja nemam tu dilemu, uvek se predstavljam shodno poslu kojim se trenutno bavim.
Na primer, dok sam, pokušavajući da preživim u Pragu, radio kao moler, predstavljao sam se kao "Stjepan, malirž z Bjelehradu".
angie01 angie01 00:49 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

radio kao moler,


mozes ti da radis kao moler, al si ti covjek umjetnik.
tasadebeli tasadebeli 01:14 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

shone
Nije blog, nego neki blogeri.


Izvini Čaki, u pravu si pogrešno sam se izrazio M'da mislio sam na ono ,,blogovsko jezgro,, o kome sam komentarisao i koje se privatno izgleda jako ,,dobro poznaje,,i koristi ovaj teren za lične obračune dugogodišnje.
Mi koji smo ovde očigledno zalutali smo samo kolateralna šteta.
Par puta su me neki od tih blogera pitali zašto sam ja ovde kad toliko kritikujem neke stvari i pojave ovde na blogu.
Poznajem privatno (razumećeš konspiraciju) nekoliko blogera i blogerki odavde ali oni ne znaju da sam ja ovde. Zbog njih sam počeo da pratim blog oduševljen njihovom dvoličnošču i transformacijama u odnosu na njihove privatne živote. Moje bitisanje ovde može se baš podvesti pod ,eksperimentisanje u blogovanju,,

Tako da ovo sa Dragoljubom i nije neka novost ali su izjave o Hučiju ako su laži baš dotakle ono ljudsko dno. Ovi moji koje pratim i nisu toliko maligni - samo su se veselo transformisali iz njima poznatog razloga a ja pratim kuda to vodi - onako bez zle namere samo iz radoznalosti.
Naravno u međuvremenu sam upoznao neke nove likove poput Tase i tebe i još nekoliko ( ne privatno naravno ) sa kojima mogu da se našalim i provedem neko prijatno vreme.

Sad ti je jasno što sam u par navrata dao predlog da se ukinu nikovi i lažni profili i da se svi predstave punim imenom da do ovakvih stvari ne bi dolazilo.
I svaka čast blogerima koji su ovde pod punim identitetom - mada mislim da ih to u mnogim stvarima ograničava i autocenzuriše.
Ali svaka čast.



П.С. (годину и по дана касније) - Када сам се регистровао на блог, схватио сам као препоруку да се не оставља пуно име и презиме на профилу. И све време се осећам непријатно као да сам ван закона. А онда сам од неких много паметнијих људи од мене на блогу видео да то није ништа неуобичајно и страшно, па реших да укинем тај осећај кривице...



И не мислим да сам нешто погрешио.

Напротив.

Савест ми је од тада мирна.
st.jepan st.jepan 01:39 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
radio kao moler,

mozes ti da radis kao moler, al si ti covjek umjetnik.

Ma...
Što reko St iz Goribora, "ko sam, šta sam, eto to sam!"
(klikni, sjajno je).

nepopustljiv nepopustljiv 05:56 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

shone

...

Sad ti je jasno što sam u par navrata dao predlog da se ukinu nikovi i lažni profili i da se svi predstave punim imenom da do ovakvih stvari ne bi dolazilo.
I svaka čast blogerima koji su ovde pod punim identitetom - mada mislim da ih to u mnogim stvarima ograničava i autocenzuriše.
Ali svaka čast.

M'da!
Svaka čast, u stvari, blogerima koji pišu pod nikovima - i koji, tako pišući, ne zloupotrebljavaju poziciju da budu govna.
zilikaka zilikaka 07:55 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Madona se izblamirala smorenoscu i falsiranjem,,,ono bas silovan nastup

Evo, sad smo sin i ja morali da pogledamo. Stvarno, ne znam zašto je sebi to dozvolila. Što se nije spremila. Ipak je ona profi.
Na drugoj pesmi morali da joj ukljuce autotjun. Bruka
gedza.73 gedza.73 09:00 19.05.2019

Re: Boli ih Ego


angie01
meni bilo super za vreme Tita, Miloševića, DOS-a a i danas.

kako sad, zar se nisi zalio,kako ti onda nije bilo dobro, ali sada jeste

super je što sam tu, zato i reko' da će jednog lepog dana da bude totalni raspad
a bio bih zadovoljan da smo živeli u nekom uređenijem društvu. Tebi su reperi za upoređivanje Rumunija čaušeskog, staljinističke zemlje istočmog bloka, kraljevina SHS meni neka druga uređenja.

tako negde slično kažeš i ti samo za drugi sistem gde su partija i Vođa neprikosnoveni autoriteti. meni je to osnov problema a današnje društvo ishodište ili posledica prethodnog sistema koji je bio na vlasti nekoliko formativnih decenija zaključno sa dvehiljaditom. i suludo je nadati se da postanemo uređena država koja shvata prava i obaveze za dva izborna ciklusa (sebe ne izdvajam ni po kom osnovu od većine sugrađana).

pogrešno misliš da ja tvrdim kako je danas odlično samo pokušavam da ti kažem koliko su uvrnuta poređenja. Nama je danas bolje nego devedesetih, imaš baš puno pismenih ljudi, daleko bolje stojimo nego Severna Koreja, nismo u ratu ergo predsednik je Najveći Čovek na Svetu a SNS nas sa svojim kadrovima vodi u bolju budućnost.
pogledaj nekad izjave ljudi koji kažu kako je VUčić dobar ali ljudi oko njega su loši. To su pričali za miloševića, Tita... meni je jednom jedan doktor odgovorio na pitanje, posle obimnog izlaganja, da li su svi u bolnici tako ljubazni sa
- Gospodine, to je politika bolnice.

ja moram po ko zna koji put da kažem da se ježim ljudi koji kažu bilo je dobro za vreme Tita (pazi doživotni predsednik na vlasti tri i po decenije... odlično za pluralizam i političku polemiku), Miloševića, Vučića ili na bilo koji način glorifikuju državne službenike (za mačku imaš izreku da nije važno kako se zove dok love miševe a mi tvrdimo da je baš bitno kako se zove)...

po meni su to politički potpuno nepismeni ljudi koji drže društvo čvrsto zakovano u konzervativnoj zaostalosti, totalitarizmu i sistemskom jednoumlju. veličati društvo u kome je komšija komšiju prijavljivao zbog vica na račun Vođe

Najveći propust je bilo neotvaranje dosijea. ubeđen sam da bi diskusije na blogu danas daleko drugačije izgledale u vezi ove teme i da bi jedan broj blogera bila sramota da piše komentare koje piše danas.



mi smo neravnomerno infastrukturno izgrađeni, ideološki i isključivo vapsitani (mada volimo da mislimo kako smo otvoreni, kosmopolite i socijalno odgovorni)... najbanalniji primer je neshvatanje i prava pobuna protiv nadzornika stambenih zgrada (u ogledalu crno belog je da su zakonska rešenje ili ovlašćena malo navrat nanaos doneta). ne da ljudi shvate kako je zgrada njihova i da mamatata država nije dužna da se brine o privatn oj svojini građana niti da im menja krovove, popravlja televizore ili kupuje nameštaj nego baš 'oće tutora.

Sistem koji zaposli radnika doživotno, još ako je Član partije, skoro eliminiše većini želju za bilo kakvim usavršavanjem (činjeničnim ne Mali diplomom... kojih je bilo u onom vremenu daleko više i nije postojala teorisjka mogućost da javnost dovede u pitanje bilo čiju tako dobijenu diplomu Druga Direkotra) je upropastilo ne samo nas, nego i decu naše dece.

Zato za ratove devedesetih, krizu ondašnju, današnju i sutrašnju ja imam samo krivce u partiji koja je bila Alfa i Omega dugi niz godina i koja je izrodila većinu rukovodećeg kadra danas.

Zamajac se teško pokreće ali kad se pokrene vrlo teško se zaustavlja. a još teže pokeće u suprotnom pravcu.

nego kakvo je stanje u zemlji,...tebi to ne smeta, nalazis da je ok, ja vidim ozbiljan problem, nikada veci,...i mislim, da nasoj deci nece biti dobro, ako se stvari generalno ne poprave, postavi sistem, uredi zemlja,...

osim ispravke da meni ne smeta (smeta mi) i da problem nije nikad veći samo 'tada ti igumane nisi bio glava manastira' i da ne treba Neko da popravi, postavi, uredi nego da popraviMO, ispravMO, urediMO, počneMO da radiMO nemam primedbi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:32 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Bili Piton
angie01
cvrc- Holandija,...uopste ih se ne secam.


Ispala. Holandija grozna.


E, ne dam na zemljaka.. (mobilni su rekli svoje - najvise glasova, kao i za onog Bilijevog debelog Engleza - zero)

Holandjani u transu, 44 godine im trebalo da ponesu medalju, sta ti je takmicarski duh u svemu, ne vole da budu u zacelju ni u bilo kojoj kategoriji pa to ti je.

PS. Island - dripci.
angie01 angie01 11:21 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

E, ne dam na zemljaka.


decko je sladak, al mu pesma, kao i stotine drugih istih takvih sto se prave,nista specijalno, izdvojivo,...nisam ga ni zapamtila- al ok, evo zbog tebe, neka mu je:).
angie01 angie01 11:26 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

gedzo, stigla sam do pola ovog tvog uobicajenog ucitavanja, izvrtanja, dokazivanja,...ne mogu dalje da se smaram s tobom,...ako ti je ovo polazna tacka, koja ni ne lici na ono sto sam ikada ovde izgovorila- cao, baj.

Tebi su reperi za upoređivanje Rumunija čaušeskog, staljinističke zemlje istočmog bloka, kraljevina SHS meni neka druga uređenja.


ili da nisi rako da je danas dobro- tebi:)

pogrešno misliš da ja tvrdim kako je danas odlično



angie01 angie01 11:27 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Na drugoj pesmi morali da joj ukljuce autotjun. Bruka


ea, sve to za nekih milion ipo necega, evra, dolara,...
angie01 angie01 11:36 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

(klikni, sjajno je).



Bili Piton Bili Piton 12:23 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

apacherosepeacock
Bili Piton
angie01
cvrc- Holandija,...uopste ih se ne secam.


Ispala. Holandija grozna.


E, ne dam na zemljaka.. (mobilni su rekli svoje - najvise glasova, kao i za onog Bilijevog debelog Engleza - zero)

Holandjani u transu, 44 godine im trebalo da ponesu medalju, sta ti je takmicarski duh u svemu, ne vole da budu u zacelju ni u bilo kojoj kategoriji pa to ti je.

PS. Island - dripci.


Holandija je trebalo da pobedi one godine kad je pobedila Končita - bili su perfektni ali tek drugi. Ovo dvoje:




Nije mi suviše krivo što ste sad pobedili ali, brrrate, pesma je baš proliv. Makedonka je mnogo više zaslužila da dobije, iako ni to nije moj fazon ni izdaleka.




angie01 angie01 12:43 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Makedonka je mnogo više zaslužila da dobije, iako ni to nije moj fazon ni izdaleka.


za tu vrstu festivala, bila je ocigledno najbolja...znaci veze nema sa nekim licnim afinitetima,...isto mi nije jasan sistem glasanja publike, jer je odnos tih glasnova bas neobicno razlicit od zirija,...koji opet u nekim grupacijama zemalja, tradicionalno i sigurno daju glasove jedni drugima- tako da je ovosinoc bio smor.

da li ste primetili, kako je Tamara, od momenta kada je izasla na scenu u finalu, pa tokom celog nastupa, imala veliku podrsku u sali, ono bas vidljivu, da bi se posle u glasovima ispostavilo kako je u odnosu na neke mlako docekane, dobila skoro trostruko manje.
Ribozom Ribozom 13:29 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nazalost, kasno sam se ukljucio u raspravu oko babe u krunskoj...
Gedza i Huci nemaju pojma. To im je nekako usadjeno u glavu, da oni 'rane nekog.
Ne 'rane oni babe po Beogradu, nego bas one bogate.

Ako vam je problem baba u stanu od 200 'iljada, onda jednom moze doci i red na vas. Pa vam kaze drzava porez na hektar u okolini Valjeva soma evra, pa onda vi se pozovete na dedovinu, a oni vam kaze da je porez u okolini Vlasotinca samo sto evra, pa se preselite tamo. Drzava moze uvek da nemesti da neko ima ili nema da plati dazbine ako ima interesa, logika uvek moze da se nadje.

Dakle Endzi je u pravu, ali ne moze da vam nacrta jer je to mnogo kompleksinje, nego sto vama izgleda. Jos kad bi videli kako izgledaju subvencije baba po skandinaviji, nista vam ne bi bilo jasno.
zilikaka zilikaka 13:47 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ako vam je problem baba u stanu od 200 'iljada, onda jednom moze doci i red na vas. Pa vam kaze drzava porez na hektar u okolini Valjeva soma evra,

Porez se razrezuje prema vrednosti imovine. Ako je taj ektar na atraktivnoj građevinskoj lokaciji- treba da bude iljadu evra.
Jos kad bi videli kako izgledaju subvencije baba po skandinaviji, nista vam ne bi bilo jasno.

To beše ona zemlja u kojoj stičeš penziju kad napuniš 60, bez obzira da li si ikad išta radio?
Onda oni nemaju ni baba koje skupljaju granje, ako mogu, da bi nekad imale šta da nalože, jer para za ogrev nemaju
Nego, koliko u toj lepoj zemlji ima dece koja ne idu u školu jer se nema para za kartu do grada?

...ne zameri na tonu. Nije upućeno tebi nego komentaru
angie01 angie01 14:18 19.05.2019

ali ne moze da vam nacrta

angie01 angie01 14:20 19.05.2019

Re: ali ne moze da vam nacrta

angie01 angie01 14:24 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nego, koliko u toj lepoj zemlji ima dece koja ne idu u školu jer se nema para za kartu do grada?


rekoh ti vec, to sto neka deca nemaju para i sto se ona bolesna lece smsom nije kriva ponizena i siromasna baba, (pa joj sada treba oteti i stan)-koja je to postala jer je pokradena- nego je to sve isti paket i ima istu adresu nastanka problema.

ovde gradjani sluze da pune budzet nenormalnim nametma u odnosu na sva skresana primanja i mogucnosti, koje su obezbedzene samo za izabrane-jer nema nikakve prvrede- i posle vlast te pare koristi kao dzeparac, ulaze u projekte koji mogu da ih operu, a ne u ono sto je potrebno-skole, bolnice,...sistem u kome u ovom trenutku mogu svi da prezive, jer se radi o bazicnim stvarima,...ona pe
Petriciceva karikatura sa novogodisnjom rasvetom govori sve,....znaci, gradjani finansiraju svoju propast, a tudje bogacenje,...ovi stariji ce pomreti, mladi pobeci, a ovi u sredini ce vuci taj jaram, koliko ko moze da izdrzi,...ljudi se bre, ubijaju zbog dugova, jer ne mogu da u ovim uslovima, koji su samo za njih, postignu da ispostuju nemoguce zahteve,...pa sad, ako svi treba da se isele, kako bi partijci uzivali, ok.

meni je i dalje nenormalno, da su fiksni bazicni troskovi, veci od prosecnih zarada- jer to prakticno znaci, nemogucnost opstanka, a o nekom, pa i najnizem standardu, da i ne govorimo.

a vidim, patriJotske snage, se raduju i bas im je super- ono vole svoju zemlju i gradjane u njoj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:03 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Nije mi suviše krivo što ste sad pobedili ali, brrrate, pesma je baš proliv. Makedonka je mnogo više zaslužila da dobije, iako ni to nije moj fazon ni izdaleka



Tu su pesmu pustali na radiju jedno mesec dana 20x dnevno uopste nisam ukapirala ni da je holandska ni da je za evroviziju ni da je evrovizija u maju, ne pratim te dogadjaje pa eto saznam slucajno sve po redu pre neki dan. Inace dok sam je tako slusala nije mi ostavila neki utisak, ono neki pop americki hitic mislila sam.

Znaci jedva bih je primetila. Nego drago mi jer su se bas nalozili ovde, pa ajde da navijam za njih da pobede vise kad im je toliko stalo. (vrte se ovde inace 100x bolje holandske nove pesme i na holandskom jeziku.)

....

Nego jebo pesmu evrovizije boli me q. za sve to zajedno, zamalo malopre da zaplivam u kanalu (valjda bi me neko vadio iz vode, lepo vreme pa camci samo zuje okolo po kanalima), vidim odozgo sa mosta da je mala ptica (vodena, i pliva) ispala iz gnezda na napustenom camcu i obrnula se poledjuske i davi se u kanalu pored gnezda punog mladunaca i keve i caleta ptice u gnezdu.

I sidjem, tj. skliznem, niz strmu obalu ka vodi bez plana, dasta, kako cu da se uzverem nazad. Imala sam cirka 99,99 posto sanse da pljusnem u kanal ko balvan.

I dohvatim ga nekako ali kasno. Udavilo se desetak sekundi pre nego sto sam uspela da ga izvucem iz vode, nije vise mrdalo uopste.

Nazad sam se uspinjala do trotoara drzeci se za sveznjeve kopriva (evo mi ruka crvena i u plikovima) a poslednje parce uspona je sroz vertikalno, srecom ima neki stupcic na tritoaru pa sam uspela da se uzverem nazad gore.

Pa posto sam ja u bedaku uvek kad ne uspem da pomognem ili spasim zivog stvora u nevolji, odoh da radim nesto da smirim zivce.





Ribozom Ribozom 15:22 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Porez se razrezuje prema vrednosti imovine. Ako je taj ektar na atraktivnoj građevinskoj lokaciji- treba da bude iljadu evra.


Vidis, taj 'ektar u Valjevu bi mogao da bude 'atraktivna lokacija', kada bi drzava recimo subvencionisala polj.proizvodnju sa 10 soma evra po hektaru.
Poenta price koju Endzi hoce da objasni, ti skupi stanovi su samo skupi jer biznismeni veruju da je to dobra investicija. Da veruju da je dobra investicija motika i zemlja pokusali bi da uzmu i to na mufte uz pomoc vlasti i zakona i dazbina.

Sto se tice akumulacije i raspolaganja kapitala, ta baba koju bi da isele, je glupa ideja, jer bi te pare na kraju otisle na potrosnju, ne na neku smislenu investiciju, a i novi vlasnici/biznismeni ce jednog dana isto postati babe.

To beše ona zemlja u kojoj stičeš penziju kad napuniš 60, bez obzira da li si ikad išta radio?

Svako ima pravo na socijalnu penziju, bas zato da babe ne bi skupljale granje. Zaradjena ti je dodatak na nju. Pa ja ovde i kazem da se stari subvecionisu i da tako treba i u Srbiji. Nema dece koja nemaju za kartu, ali ima dece koje nemaju za pice u kaficu.
gedza.73 gedza.73 15:23 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ribozom
Gedza i Huci nemaju pojma. To im je nekako usadjeno u glavu, da oni 'rane nekog

uopšte ne mislim da ja 'ranim nekoga. ja prodajem proizvod, neko kupuje.

Ne 'rane oni babe po Beogradu, nego bas one bogate.

drugi par opanaka da državni vrh donosi zakone štiteći neke svoje intersne grupe.

Drzava moze uvek da nemesti da neko ima ili nema da plati dazbine ako ima interesa, logika uvek moze da se nadje.

država je donela zakon da bez obzira što neko ima B kategoriju ne znači automatski kako može da upravlja radnim mašinama (traktorima, kombinirkama...) već mora posebno da polaže. bilo bi lepo kad bi država platila ljudima to polaganje. nisu baš svi u situaciji da izdvoje novac za tako nešto.

Država je donela zakon da ne priznaje fabričke nadogradnje an poljoprivrednim građevisnkim mašinama pa se vi seljaci snalazite.

Država je donela zakone da odnošenje đubreta košta. Meni je skupo u odnosu na moje prihode e baš ću uzinat da bacam u kanal.

Jos kad bi videli kako izgledaju subvencije baba po skandinaviji, nista vam ne bi bilo jasno.

U Kanadi ljudi (pojedini, neki, manjina...) kupe tokom radnog veka kuću i u penziji je prodaju pa se presele na Azurnu obalu al' jedna baba baš 'oće Malibu.

Endži je u turizmu. Napravi turističku agenciju, ja dođem i u skladu sa svojim mogućnostima dam sto jaja, 5 litara rakije a ona meni All inclusive smeštaj za porodicu u udarnom letnjem terminu.
Ili što samo da skandinavske subvencije budu babama sa petogeneracijskim bg pedigreom zašto ne i seljacima, babama iz Vlasotinaca, deci sa Peštera...

samo ima jedan malecni problem. gde da nađemo naftu?

Ako Hučiju bude u Valjevu 1000 eura porez, u Bg baki ima da izađe na deset 'iljada.

ja stvarno ne znam zašto postoje neki centralizovani sistemi u kojima su umreženi katastar, poresko imovinsko (šta god) i socijalno.

što kaže Zili ne zameri na tonu.





eto imam predlog baš da vidim koliko su ljudi dosledni i solidarni. da sve stavimo u zajedničku komunu. Hučijevu njivu, babin stan na Vračaru, dedinjske vile pa da ravnomerno podelimo po glavi stanovnika.

nego svako svoje dupe bi maslom da maže.

NG
jer nema nikakve prvrede


ajde? a što? jel' neko branio radnicima koji su uzimali otpremnine da naprave svoju privredu i da ne zavise od subvencija u starosti?

meni je i dalje nenormalno, da su fiksni bazicni troskovi, veci od prosecnih zarada- jer to prakticno znaci, nemogucnost opstanka, a o nekom, pa i najnizem standardu, da i ne govorimo


Endži kaži mi molim te ko ti brani da ti nešto uradiš kako bi tvoja prosečna zarada bila veća idem sa tobom i FIlipom da vam branim uskraćeno pravo na rad.

Malopre pričam sa momkom, SSS, 60 000 dinara plata. Uz učenje i napredak neki su stigli i na stotku. Troje iz kuće imaju 240 000.
Radnici u istom preduzeću. Neki ostanu posle probnog rada, neki dobiju otkaz.

EDIT
rekoh ti vec, to sto neka deca nemaju para i sto se ona bolesna lece smsom nije kriva ponizena i siromasna baba, (pa joj sada treba oteti i stan)

niiiijeee. i jeeesteee.

Imaš državne kriminalce koji drpaju na svakom ćošku. od budućih penzionera koji su zapošljeni po partijskoj pripadnosti do privatnih firmi koji su utaljeni na svakom tenderu sa nekim državnim funkcionerom, budućim penzionerom.

I imaš masu ljudi koji plaćaju socijalnu cenu grejanja (zimi otvaraju prozore), koji decu vode u vrtiće po socijalnim cenama iako imaju džipove i skupe nekretnine. e zbog svih njih lečiš decu SMS-om
gedza.73 gedza.73 15:26 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Da veruju da je dobra investicija motika i zemlja pokusali bi da uzmu i to na mufte uz pomoc vlasti i zakona i dazbina.

- Došao sam na ideju da gajimo eterične biljke i cedimo ulje.
- Jel' se za to ide u zatvor?
- Ne.
- Batali. ne isplati se.

EDIT
i nije da nisu. u skoro svakom kraju imaš poteze od nekoliko desetina hektara koje je kupio neko iza koga je stajao neko ko je doneo zakon da na dva kupljena hektara država subvecioniše treći. Uz napumpane cene, kratke rokove i potrebnu dokumentaciju poznatu malobrojnima ljudi su kupovali sa državnim parama zemlju za džabe.

Svako ima pravo na socijalnu penziju, bas zato da babe ne bi skupljale granje. Zaradjena ti je dodatak na nju

Bio je predlog da svi građani kad napune godine starosti imaju pravo na socijalnu penziju. Tokom rada uplaćuješ privatno po mogućnostima.

Znaš li od koliko sam državnih penzionera čuo kako to nije u redu pošto su 'oni ceo život radili' da neko ima ista prava kao i oni, da s enjima odbija od penzije zbog tamo nekih domaćica (ovo je doduše bio jedan)?

Ribozom Ribozom 15:40 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

angie01
Nego, koliko u toj lepoj zemlji ima dece koja ne idu u školu jer se nema para za kartu do grada?


rekoh ti vec, to sto neka deca nemaju para i sto se ona bolesna lece smsom nije kriva ponizena i siromasna baba, (pa joj sada treba oteti i stan)-koja je to postala jer je pokradena- nego je to sve isti paket i ima istu adresu nastanka problema.

ovde gradjani sluze da pune budzet nenormalnim nametma u odnosu na sva skresana primanja i mogucnosti, koje su obezbedzene samo za izabrane-jer nema nikakve prvrede- i posle vlast te pare koristi kao dzeparac, ulaze u projekte koji mogu da ih operu, a ne u ono sto je potrebno-skole, bolnice,...sistem u kome u ovom trenutku mogu svi da prezive, jer se radi o bazicnim stvarima,...ona pe
Petriciceva karikatura sa novogodisnjom rasvetom govori sve,....znaci, gradjani finansiraju svoju propast, a tudje bogacenje,...ovi stariji ce pomreti, mladi pobeci, a ovi u sredini ce vuci taj jaram, koliko ko moze da izdrzi,...ljudi se bre, ubijaju zbog dugova, jer ne mogu da u ovim uslovima, koji su samo za njih, postignu da ispostuju nemoguce zahteve,...pa sad, ako svi treba da se isele, kako bi partijci uzivali, ok.

meni je i dalje nenormalno, da su fiksni bazicni troskovi, veci od prosecnih zarada- jer to prakticno znaci, nemogucnost opstanka, a o nekom, pa i najnizem standardu, da i ne govorimo.

a vidim, patriJotske snage, se raduju i bas im je super- ono vole svoju zemlju i gradjane u njoj.


Da to je to. Gledao sam jedan americki film koji moze da docara situaciju. U Teksasu porodica ima imanje na kome ima nafte, oni duzni i banka hoce da im uzme posed, a nece da im da novi kredit kako bi investirali u pumpe za crpenje nafte. Onda otac i brat pocnu da pljackaju banke kako bi dosli do investicionog kapitala...

Boldovano je deo problema i nikad nece da se resi bez progresivnog poreza. A kada imas sistem, tj ekonomsku slicnost (da me ne razumeju pogresno ne jednakost), nema prostora za rast standarda, a sve ostalo je simulacija drzave.
cassiopeia cassiopeia 15:57 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Pa posto sam ja u bedaku uvek kad ne uspem da pomognem ili spasim zivog stvora u nevolji, odoh da radim nesto da smirim zivce.


Bili Piton Bili Piton 15:58 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

apacherosepeacock


Pa posto sam ja u bedaku uvek kad ne uspem da pomognem ili spasim zivog stvora u nevolji, odoh da radim nesto da smirim zivce.


Bar znaš da si pokušala šta si mogla. Jbg, i ja se lako potresem zbog takvih stvari.
Ribozom Ribozom 16:18 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

@gedza
Poenta price je da umesto baba u krunskoj ti bi subvencionisao biznismene u krunskoj koji bi kupili taj stan na aukciji. S tim sto bi babu subvencionisao da plati struju, infostan i hranu; dok bi biznismenima subvencionisao i dzipa i jahtu i svalerku.

Problem je sto drzava nema pojma sta radi (u vreme zutih je postojao privid da znaju sta rade). Sve je marketing.
Troje iz kuće imaju 240 000.

Rekoh gore, samo progresivni porez. Da ti ponovim jednu pricu, posetio prijatelje u bgd-u, on programer, zena u stranoj firmi menazder, radni, vredni, primaju verovatno vise od navedene sume, sasvim zasluzno. I sad puno rade pa hoce da im kazem 'u svedske biste bili milioneri'. I naravno je im kazem 'da bi ih u svedske odrali od poreza tako da bi im se primanja prepolovila'. Pomislili da im zavidim, da ih mrzim...sta god. Mnogo je jaka ta potreba u Srbiji da se ima mnogo.
U tzv. socijalizmu smo imali uzasnu nejednakost i fotke su pokazatelj rezultata.

Lako je da kazemo, to nije u redu i promenicemo to, mora se gledati i na implikacije. Ako babu oteras iz krunske u neko selo, nece ti ona zasaditi luk i prodavati na pijaci, to moras mlade. A oni koji idu da cuvaju nekakve svedske babe zadrzati, davajuci im plate da cuvaju babe u krunskoj a i one po selima.
angie01 angie01 16:34 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Endži kaži mi molim te ko ti brani da ti nešto uradiš kako bi tvoja prosečna zarada bila veća idem sa tobom i FIlipom da vam branim uskraćeno pravo na rad.


uopste se ne radi o meni- samo ti i huci pricate iz svoje licne situacije,...niti sam o necemu pre pricala o sebi- ja ti samo kazem kako su sada postavljene stvari, kao da drzava pripada onima koji su na vlasti....a svi drugi su tu da njih finansiraju.

mogu da ti odgovorim za neke primere koje znam- gde neku u sns-u imaju prolaz da organizuje svoj biz, a neko ko nije- nema sanse,...pri tome, izvini, sto bi svako bio sposoban za tako nesto- to prosto i nije nigde tako, pa opet ljudi zive, rade,...da li baba koja je zaradila svoju penziju i koju su joj oteli, sada u 80-toj treba da se iseli iz stana, ako nema svoj biz, koji joj niko nije branio da pokrene, nego lenja.

pri tome, za ovih 30 godina pornuca, propadanja i otimanja, ljudi su potrosili sve svoje resurse da nesto zapocnu- je l znas koliko se samo malih firmi, koje su radile, zatvorilo, jer ne mogu da postignu da plate namete od zarade,...koja im opet zavisi od platezne moci gradjana, gde vecina jedva pokriva osnovno.



onaj tvoj primer od 240 000- znam i ja razne,...ali se standard kreira od najnizih,- u nasem slucaju najmnogobrojnijih, jer ti sa velikim platama i daju sliku da je prosecna plata 400 evra, a nije.

isto me zanima- sta tacno svaki grdjanin dobija od onog sto drzavi placa,...koja prava, koju zastitu, koji tacno sistem finansiraju, a da to ima smisla- jer porez sluzi tome, da drzava moze da funkcionise za sve njene gradjane.

je l znas da postoje penzije od 14 000 i 25 000,...pa sa tim parama ne moze ta baba da zivi ni u Borci,...ne znam , kako su potrebni radnici u Beogradu, gde je za ozbiljan rad, data plata od 250, 350 evra, za sta ta jedna osoba ne moze da plati racune, hranu, prevoz, odeca, obuca ispadaju liksuz,...gde i kako oni treba da zive,...a i oni placaju porez, kako bi neko sve to za njih smislio:),...a za sebe isto tako, samo potpuno drugacije.
angie01 angie01 16:45 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Pa posto sam ja u bedaku uvek kad ne uspem da pomognem ili spasim zivog stvora u nevolji, odoh da radim nesto da smirim zivce.


tuzno,...dobro da si se izvukla,...ako imas neki kantarion, ili vazelin za te opekotine,...ne znam je l tamo ima jekoderm.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:51 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

eto imam predlog baš da vidim koliko su ljudi dosledni i solidarni. da sve stavimo u zajedničku komunu. Hučijevu njivu, babin stan na Vračaru, dedinjske vile pa da ravnomerno podelimo po glavi stanovnika.


Odmah pristajem.

E moj ribozome, al ti mašiš

Ja nikoga ne subevnionišem, plaćam račune vraćam dugove i to je to. Očekujem da kada ja to moram da radim da moraju i ostali.
Jel to mnogo?

Sldeće pitanje je kako država raspolaže tim parama koje joj dajemo, ali to nema nikave veze sa onim prethodnim.

A ovo
ti skupi stanovi su samo skupi jer biznismeni veruju da je to dobra investicija.


Je žestoka, čak i logička greška.
Nisi stanovi skupi jer biznismeni veruju ovo ili ono, skupi su jer biznismeni vade pare i plaćaju te stanove, pa je babi lako da dođe do keša.

Dva slučaja znam u kojima su moje komšije pukle sa nekim kreditima i otišla imovina na doboš.
Ali ne cela, otišli traktori, mašine, stoka, ali zemlja nije, a na prodaju je.
Prodaje je banka.
Nije otišla jer neće niko da je kupi ni za kakve pare.
Zaebala se banka, računala na tu zemlju, al niko ne vadi pare.

Komšije neće da kupe jer neće se bogate na tuđoj nestreći, na nesreći svoga komšije (zamisli, toga ima još) a biznismenima ne odgovara jer je u pitanju mnogo malih raštrkanih parcela.

Žao mi je tih komšija, ali samo žao, žao ali ne smatram da banka to nije trebala da radi.
Ne krivim je, imala je pravo i trebala je.

Tako da baba, ako nema para da živi u Krunskoj, neka se presabere, neka vidi za šta ima pa neka joj je sa srećom.
Niko ne može preko gubera, pa ni baba iz Krunske.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:53 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

a ti samo kazem kako su sada postavljene stvari, kao da drzava pripada onima koji su na vlasti....a svi drugi su tu da njih finansiraju.


A to se menja tako što simpatičnim babama opraštamo učinjene dugove?
gedza.73 gedza.73 16:59 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ribozom
Poenta price je da umesto baba u krunskoj ti bi subvencionisao biznismene u krunskoj koji bi kupili taj stan na aukciji.

a nennenene. ne.
endži je potegla 'baba' fenomen pa sam se ja, i nekoliko blogera, okačio na njega. To je bilo više da neki državni entitet treba da se brine o ljudima koji nisu socijalni slučajevi ili da država usklađuje troškove sa proizvoljnom vizijom 'normalnog' života (nekome silikoni, nekome putovanja ili umetničke slike)

Meni je u glavi bilo da ljudi koji razmišljaju kao NG dođu u penzionerske dane, pred izbore im neko ponudi smanjenje troškova i oni kao ovce ubace u kutiju (šibica, šibica, gde je kuglica) hleb za tri dinara ovde. i ujeb do guše.



Mi smo uvek imali (Endži bi danas pala na glavu kad bi čula od policajca kako kaže devojci studentu 'kurve ako rađate takve kao što ste vi onda nam ne trebate' pa pendrekom po glavi) neke tamne zakonske vilajete gde se sve moglo i ništa nije moglo u zavisnoti 'čiji si' i koliko plaćaš.

Pink su subvecionisali pod 'izvoz'. Ljudi su dobijali iz fondova za razvoj kredite koje nisu vraćali zato što potplate lokalnog nekog zaduženog i povezano sa centralom a pored njih su prolazili veliki sa desetostruko većim kreditima (isto nenamenski potrošenim).
Mnoga 'uspešna' preduzeća su u stvari prala novac (državni) koji su dobijali zbog povezanosti sa državnim funkcionerima.

Slažem se sa progresivnim porezom. ali pod jasnim zakonskim pravilima za sve i gde se znaju svačija primanja i vlasništvo nad nekretninama.

dok bi biznismenima subvencionisao i dzipa i jahtu i svalerku.

koliki je moje deo od švalerke?
NG
kao da drzava pripada onima koji su na vlasti....a svi drugi su tu da njih finansiraju.


saglasan. ja sam protiv svakog takvog uređenja.

je l znas koliko se samo malih firmi, koje su radile, zatvorilo, jer ne mogu da postignu da plate namete od zarade,...koja im opet zavisi od platezne moci gradjana, gde vecina jedva pokriva osnovno.

znam. sve je to uvezano. komplikovane državne procedure, enormno uvećana birokratija, partijska privatna preduzeća... Onaj kineski Alibaba umrežio Kineze sa celim svetom a mi na puškomet svilenog puta od Evrope ne možemo zbog zaostalosti naše kafkijanske državne administracije.

isto me zanima- sta tacno svaki grdjanin dobija od onog sto drzavi placa,...koja prava, koju zastitu, koji tacno sistem finansiraju, a da to ima smisla- jer porez sluzi tome, da drzava moze da funkcionise za sve njene gradjane.

pa i to učimo. nikad nismo imali sistem u kome udruženje građana može da pita zašto se nešto ne radi ili gde su pare.
i zašto su neki krajevi bili devastirani a u neke upumpavani novci.
milisav68 milisav68 17:10 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

pri tome, za ovih 30 godina pornuca, propadanja i otimanja,

1981.

Bili Piton Bili Piton 17:40 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Ribozome, imaš ćepi kod mene.
zilikaka zilikaka 17:42 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

rekoh ti vec, to sto neka deca nemaju para i sto se ona bolesna lece smsom nije kriva ponizena i siromasna baba...

Razumem ja odlično šta ti hoćeš da kažeš, nego mi se čini da ti mene ne razumeš.
Dakle, slažemo se da su nam političari lopovi, i a su ovi verovatno prevazišli sve do sada. To cenim po rastućim cenama nekretnina, naročito malih stanova u recimo N. Sadu.Priča agent da plane sve što valja, čim se pojavi, i to odmah, za keš.
Jedno od objašnjenja bi bio rastući IT sektor, gde su dobre plate, al ti mladi ljudi nemaju keš. Znači - peru se pare.
Naravno da ne mislim da je to ok i da treba pustiti, nego trenutno na vidim odakle ih se može načeti.
ALI
Ovde se priča jednog momenta okrenula na potrebu subvencionisanja komunalnih iusluga onima koji ne mogu da ih plate, odnosno naplatu duga prodajom nekretnina.
Mislim da smo negde Bili i ja razumeli jedno drugo. Život u velikom stanu, na bilo kojoj lokaciji košta, jer je utrošak za grejanje (između ostalog) po kubnom metru. Prosto i jasno.
Ako si u kući, imaš mogućnost da umanjiš sebi komfor i greješ jednu prostoriju. Možeš doduše to delimično i u stanu, isključivanjem nekih radijatora, odvajanjem sa instalacije, ali ti svakako naplaćuju za prolaz, za neke čudne troškove, pa ispada da ti je račun svakako vrlo ozbiljan. Proverila sam,u BG je cena koju plaća potrošač 131 din/m2. Za 150 kv. to je skoro 20 hiljada. NA to idu smeće, voda, kanalizacija...pa sigurno izađe na 200 evra, ko što si rekla.
ZA jednu osobu sa jednom penzijom su to veliki troškovi. Računaj da je recimo neka srednja penzija za osrednju platu oko 35 hiljada. Hajde, nek ima i 400 evra, opet je pola mnogo za komunalije.
Kažeš, u normalnoj zemlji to ne bi smelo. Ja nemam vremena, al eto ako hoćeš, proveri nam cene grejanja po prestonicama Evrope, i iznose penzija, pa da vidimo da li tamo od jedne prosečne penzije sam ladno možeš da snosišt troškove za komunalije, sa grejanjem, u 150 kvadrata.

Dalje, naravno da nisam da se za male dugove ljudi iseljavaju iz svojih stanova ali ono što sam nekoliko puta rekla, i što je suština mog stava je da ne može bilo ko, ko ima imovinu u vrednosti od preko 500 prosečnih plata, biti korisnik bilo kakvih subvencija i socijalnih pomoći.
Moj primer sa babom iz salonca u Krunskoj je bila samo ilustracija kako to ume da izgleda.

Ne znam situaciju u Norveškoj, ali iskreno sumnjam da i tamo takva kategorija ima dodatna primanja od države, kako bi održala standard na koji je navikla.
A progresivan porez - naravno, to jeste pravedno, i treba tako, nego nime postižeš da podigneš standard onima sa najnižim primanjima, a ne da dotiraš nečije hirove.
E, sad, što ja smatram hirom da jedna osoba koristi 150 kvadrata, to je moj lični stav. Često kažem da pošto fizički ne možeš da budeš na više mesta istovremeno, broj soba treba prilagoditi potrebama i mogućnostima, a ne navikama.

...a rekoh da planiram da tako i uradim, kad dođe vreme.


angie01 angie01 17:47 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

saglasan. ja sam protiv svakog takvog uređenja.


ja samo o tome pricam- nista drugo,...pri cemu ste ti i huci u veeelikoj prednosti- svi u manjim sredinama koji se bave poljoprivredom, jer ces uvek imati sta da jedes,...jos ako imas svoj bunar:)),...dok ovi u gradu bez zavicaja, od lista persuna pa nadalje moraju da plate, nema druge.

a u medjuvremenu, jedni ce da pobegnu, drugi ce kod Pere,...evo, odose soferi gsba, nema ih dovoljno, firma u minusu, autobusi u raspadau i guzve su velike, jer se smanjio broj vozila na linijama, pa ne idu redovno,...a rece av, da ce ukinuti bus plus u predizbornoj,( al ga nije ukinuo, nego poskupeo prevoz:), u gradu gde drugacije ne mozes da funkcionises)- privatnu firmu preko koje se naplacuje prevoz, pa je zato karta duplo skuplja,...i iz budzeta placeni komunalci i policajci, zajedno sa ridzvejima, svakodnevno maltretiraju iste te bakice, ako slucajno nemaju kartu,...zasto se ne vrate kondukteri gsba, pa da sav prihod ide njima,...moras da prodjes pored konduktera prilikom ulaza, znaci nema svere,...a nema ni komunalaca bezvrednih za bilo sta pametno.

...koji su pak miliji vlasti od lekara npr- koji isto tako beze glavom bez obzira- sada u domu zdravlja ima toliko pacijenata po jednom lekaru, da ako ti je nedajboze nesto, tesko ces docekati svoj red u razumnom roku- moja draga prijateljica je tako umrla pre par godina.




angie01 angie01 17:59 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Mislim da smo negde Bili i ja razumeli jedno drugo


Zili, Bili ti daje primer kako je to u zemlji koja nije u stanju kao sto je Srbija i to sa duuugom tradicijom uredjenosti, gde su sve te stvari organizovane po nekoj realnoj osnovi, koja ovde ne postoji.

ne moze se ni porediti, a kamoli uzimati kao primer.

ZA jednu osobu sa jednom penzijom su to veliki troškovi.


za svakog- vecinu, sa prosecnim platama, su veliki troskovi- ja ti o tome pricam,...pri tome, da vrate bakici zaradjeno, imala bi da plati...

ovde se tako puni budzet- sto je destruktivno,...moraju se stvoriti uslovi da potrazivanja budu veca,...uvek moraju da odgovaraju stanju na terenu.


ne moram da gledam te troskove i plate sto si rekla- imam dosta primera,...evo moj prijatelj u Svici, koji ima neku invalidsku, bogami, ovde bi sa njom harao, tamo ima placen stan od drzave, jer je ona manja u odnosu na standard koji su postavili da je normalan.

dovoljno je da se pogleda na kom smo mi mestu na tabeli siromastva- to je ono sto je merodavno i kljucno.

Bili Piton Bili Piton 18:08 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

Bili i Zili...ko Ivica i Marica
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:08 19.05.2019

Re: Boli ih Ego

evo moj prijatelj u Svici, koji ima neku invalidsku, bogami, ovde bi sa njom harao, tamo ima placen stan od drzave, jer je ona manja u odnosu na standard koji su postavili da je normalan.


Pa ništa onda, ako je u Švici bolje ajd da i kod nas bude tako.
Šta nas košta, glasamo da bude tako i rešen problem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana