Budućnost| Društvo| Ekonomija| Filozofija| Kultura

Srbski neprijatelj, Rara (pogled u YU alt right)

Srđan Fuchs RSS / 12.05.2019. u 05:27

59996929_10218346520364864_2557432585571532800_n.jpg?_nc_cat=109&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent.fsdv1-2.fna&oh=8684245fd406f2b5bb2cfadf50636bcf&oe=5D72F57B 

Papa ne može Stepinca proglasiti svetim. Za to su krivi biskupi koji godinama pokušavaju rehabilitirati NDH

 

Papine riječi o Stepincu i Irineju izazvale su skoro jednaku tjeskobu, zbunjenost i osjećaj nemoći i nepravde, kao svojedobna osuđujuća presuda generalu Gotovini

Papine riječi o Stepincu i Irineju izazvale su skoro jednaku tjeskobu, zbunjenost i osjećaj nemoći i nepravde, kao svojedobna osuđujuća presuda generalu Gotovini (i obrazloženje te presude, koje je de facto kriminaliziralo Oluju). No, čini se da hrvatska javnost, u svom suzdržanom zgražanju nad Papinom izjavom, ne želi razumjeti dvije ključne činjenice.

 

KLJUČNE ČINJENICE

Prvo, pomirenje s pravoslavcima strateški je cilj Pape Franje. Veličajući srpskog patrijarha, Papa Franjo šalje poruku uvažavanja i poštovanja ruskoj i drugim pravoslavnim crkvama. Papa rečenicom o Irineju i stavom da pravoslavna crkva može utjecati na kanonizaciju katoličkog blaženika, ustvari kaže da su svi kršćani isti i jednako vrijedni. Riječ je o poanti najšireg globalnog značenja, koja je, eto, stigla iz našeg kaotičnog mikrokozmosa.

Drugo, ali neusporedivo gore: posve je nesporno da dio hrvatskih svećenika, javno angažiranih laika, a nažalost i biskupa, već godinama sudjeluje u žestokoj kampanji relativizacije Jasenovca, koja je, prirodno, tek sredstvo za rehabilitaciju Nezavisne Države Hrvatske. Svi znamo sadržaje javnih istupa sisačkog biskupa, svi poznajemo retoriku bivšeg gospićkog biskupa, svi znamo da je šibenski biskup nastupao na pozornici s jednim Thompsonom, najjačim simbolom neoustaštva u Hrvatskoj (isti je biskup za Thompsona napisao jednu pjesmu).

 

JAVNO GLORIFICIRANJE NDH

Dio hrvatske Crkve najaktivnije se, dakle, uključio u prevrednovanje povijesne uloge NDH i ustaškog pokreta. I kako sada, pobogu, da Papa Franjo kanonizira hrvatskog kardinala iz vremena NDH, dok dio visoko rangiranih hrvatskih svećenika javno glorificira NDH? Vatikan vrlo dobro zna kako bi proustaški elementi u sadašnjoj Crkvi u Hrvata, kao i u hrvatskoj javnosti, zloupotrijebili Stepinčevu kanonizaciju kao argument za veličanje NDH, što bi bila najgora moguća manipulacija i Vatikanom, i Crkvom i samim Stepincem.

Oni hrvatski biskupi i drugi svećenici, koji unatrag više godina sudjeluju u pokušaju rehabilitacije NDH, izravno su suodgovorni za odgodu Stepinčeve kanonizacije. Svi hrvatski građani, koji se osjećaju povrijeđenim Papinom odlukom o Stepincu, morali bi to imati u vidu.

 



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nepopustljiv nepopustljiv 14:52 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Srđan Fuchs
Izvesno, to Čivuti rade a pošto sam izučio zanat kod nji' poslednjih 25 godina onda i ja tako...

Inače, slažem se sa Dragoljuptčom 100 odsto. Tasića i Čarlivojevića ne mogu ni da čitam - kod jednoga prosto mehanička mržnja, kod drugo razrađeni sistem samoobmane. No, da stignem do sobe, otvorim pendžer, otvorim galilejski kaberne, pustim cvrkut nazaretskih ptičica i - nastaviću.
...

Eeee!
Ja tebe čitam - iz samo jednog razloga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:54 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Од никова је само Таске сигуран - но је отпутова у Киншасу , пошто се остали никови рециклирају свако мало као шатро нове личности.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:56 12.05.2019

Re: Rorschachov test

nepopustljiv
Srđan Fuchs
Izvesno, to Čivuti rade a pošto sam izučio zanat kod nji' poslednjih 25 godina onda i ja tako...

Inače, slažem se sa Dragoljuptčom 100 odsto. Tasića i Čarlivojevića ne mogu ni da čitam - kod jednoga prosto mehanička mržnja, kod drugo razrađeni sistem samoobmane. No, da stignem do sobe, otvorim pendžer, otvorim galilejski kaberne, pustim cvrkut nazaretskih ptičica i - nastaviću.
...

Eeee!
Ja tebe čitam - iz samo jednog razloga.


Супер, мило ми је због нас двоје. Ако можеш сада мало да се самоискључиш?
nepopustljiv nepopustljiv 15:00 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Srđan Fuchs
nepopustljiv
Srđan Fuchs
Izvesno, to Čivuti rade a pošto sam izučio zanat kod nji' poslednjih 25 godina onda i ja tako...

Inače, slažem se sa Dragoljuptčom 100 odsto. Tasića i Čarlivojevića ne mogu ni da čitam - kod jednoga prosto mehanička mržnja, kod drugo razrađeni sistem samoobmane. No, da stignem do sobe, otvorim pendžer, otvorim galilejski kaberne, pustim cvrkut nazaretskih ptičica i - nastaviću.
...

Eeee!
Ja tebe čitam - iz samo jednog razloga.


Супер, мило ми је због нас двоје. Ако можеш сада мало да се самоискључиш?

Ne mogu!
Možeš li ti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:35 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Dapače, kažeš sebi: "Nemoj se više javljati"; i ne javljaš se.
shone shone 16:52 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Dapače, kažeš sebi: "Nemoj se više javljati"; i ne javljaš se.



Srdžo sad si i madžioničar.
Kako beše onaj vic kad tip predloži ribi da se igraju magije.
Pita ga ona kako magije?
Pa,veli tip odemo kod mene,ja te kresnem a ti nestaneš.

Čarli lepo pita, Srdža se naljuti (bez kresanja vaistinu) i Čarli nestane (banovan)

E lako je tebi Srdžo kad imaš čarobni štapič. Tvrdo Č.

shone shone 16:58 12.05.2019

Re: Rorschachov test

(čast Dragoljuptču koji čuva ime slobodarskog srpstva)


Dragče je krtica samo nisi ukapirao. Južno krilo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:09 12.05.2019

Re: ?

Бтв, ја сам у ХУК-у, хуманитарно удружење конопља, практично Легализација Воша, тако да имамо робе испод перископа увјек.

nepopustljiv nepopustljiv 17:14 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Srđan Fuchs
shone
Dapače, kažeš sebi: "Nemoj se više javljati"; i ne javljaš se.



Srdžo sad si i madžioničar.
Kako beše onaj vic kad tip predloži ribi da se igraju magije.
Pita ga ona kako magije?
Pa,veli tip odemo kod mene,ja te kresnem a ti nestaneš.

Čarli lepo pita, Srdža se naljuti (bez kresanja vaistinu) i Čarli nestane (banovan)

E lako je tebi Srdžo kad imaš čarobni štapič. Tvrdo Č.



Nisam Čakija maka', Čaki nije zločudan. Jeste njegova netrpelj prilično iracionalna, sektolika - što kaže Dragoljuptčo, samim tim mislim da mu je nametnuta spolja, kao indoktrina ali kada bi to iskontrolisao u svojoj naravi, bio bi sasvim tolerable tip. Šta ćeš, nismo svi rođeni tako blago naravi.

Pre svega - analiza mog lika ti je dvostruko manjkava.
Jer - ja ne mrzim.
Jer - sam ja poprilično racionalan. (Zato Rarama ne verujem ni da kažu da je danas 12. maj).
Moja narav nije neblaga. Zato i razgovaram sa tobom.
Što se tiče (moje) indoktriniranosti - tu je (i) Tito bio nemoćan - a kamoli ti, Rara - ili bilo ko drugi.
Dragoljuba mi je žao - ne zato što mu smeta pominjanje moje žene - i kačamaka.
shone shone 17:18 12.05.2019

Re: tasadebeli

Nije se Krkan ljutio tol'ko zbog radže, već zato što je Jеврејска Завера pomogla našima a ne njinima.


Сержан brate i prijatelju, nije lepo da banuješ i brišeš Tasu. Vido sam njegov odgovor ali nestade. Opet se zajebavaš čarobnim štapiČem.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:26 12.05.2019

Re: tasadebeli

Nije banovan, no je u Kinšasu. Na 24h, da se smiri malo, da prestane da vređa moju inteligenciju, moju lojalnost Srbiji i ljubav prema mom narodu, i, poslednje iako ne i najmanje - mene lično kao čovjeka i komunistu. Daćemo mu sutra u ovo doba novu šansu, ako je proćerda opet u Kinšasu, šta ćeš.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:31 12.05.2019

Re: Rorschachov test

nepopustljiv
(Zato Rarama ne verujem ni da kažu da je danas 12. maj).
Moja narav nije neblaga. Zato i razgovaram sa tobom.
Što se tiče (moje) indoktriniranosti - tu je (i) Tito bio nemoćan - a kamoli ti, Rara - ili bilo ko drugi.



Pa, očito da ti nije imunitet delovao od 1990-ih naovamo na nacional-filetizam. Da te pitam nešto - šta je bio Српски Интерес u ovoj konkretnoj egzistencijalnoj situaciji?
shone shone 17:45 12.05.2019

Re: tasadebeli

Nije banovan, no je u Kinšasu. Na 24h,


Aboliraj ako boga znaš !

Gubi diskusija na tempu ka katarzi.

A i neuslovno brate.



moju lojalnost Srbiji i ljubav prema mom narodu, i, poslednje iako ne i najmanje - mene lično kao čovjeka i komunistu.


Aj ne preteruj, svi znamo da si najveći Srbin među nama kad si ovde ( mislim kad nisi odsutan). I gde si ti video neinteligentnog komunistu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:50 12.05.2019

Re: tasadebeli

shone
Nije banovan, no je u Kinšasu. Na 24h,


Aboliraj ako boga znaš !

Gubi diskusija na tempu ka katarzi.

A i neuslovno brate.



moju lojalnost Srbiji i ljubav prema mom narodu, i, poslednje iako ne i najmanje - mene lično kao čovjeka i komunistu.


Aj ne preteruj, svi znamo da si najveći Srbin među nama kad si ovde ( mislim kad nisi odsutan). I gde si ti video neinteligentnog komunistu?


Razumem tvoj argument za oslobađanje svih žrtava blogerskog aparthejda, no mislim da nije pravi trenutak.
shone shone 18:04 12.05.2019

Re: tasadebeli

no mislim da nije pravi trenutak.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:24 12.05.2019

Re: tasadebeli

Imaš ti Ljepotu u sebi, buraz, kada želiš, kada si prisutan. Verujem da ćeš se vratiti običnoj Srbiji, nadam se samo da nećemo morati, komunisti, da te ubijemo kao Luke Skywalker ćaleta, ili KPH Stepketa, u pojam kada apimo vlas'.

maksa83 maksa83 19:56 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Jer - sam ja poprilično racionalan. (Zato Rarama ne verujem ni da kažu da je danas 12. maj).

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:13 12.05.2019

Re: Rorschachov test

Иди бре у п.м., друже, испљувах нес по себи од смеха.
Черевићан Черевићан 15:10 12.05.2019

ab aeterno

а ја otvorim pendžer i pustim cvrkut nazaretskih ptičica

религија ...тема деликатна
алал му га ко је осмислио,
потоње је ..начисто слудио
постиго је што ние ни снио

п.с.
ил јој схема осмишљена тако
да дорека и …….нема никако
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:43 12.05.2019

Re: ab aeterno

Nije ovde religija sama po sebi interesantna - i to je gos'n Dragoljuptčo primetio (da li zato što je ateista, Germanin ili komunista, ili prosto mudar čovek koji svojoj zemlji želi dobro) - zanimljiv stav gospodina Franjoslava, vladike Rimskog, prema našoj crkvi, i čak izvestan stav pijete prema vladici Beogradskom, i generalno mudar i smirujući stav prema agresivnom profašizmu naše susedne braće.
gedza.73 gedza.73 15:54 12.05.2019

Re: ab aeterno

generalno mudar i smirujući stav prema agresivnom profašizmu naše susedne braće.

Imao je papa još nekoliko iznenađujuće dobronamernih izjava (da kažeš kako smo u ovu lično umešani pa da preskočimo) i netipičnih za dosadašnje pape.

lepo izgleda kad neko ko vrlo lako može da potpali vatru svojim stavovima smiri strasti i natera na razmišljanje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:11 12.05.2019

Re: ab aeterno

gedza.73

Imao je papa još nekoliko iznenađujuće dobronamernih izjava (da kažeš kako smo u ovu lično umešani pa da preskočimo) i netipičnih za dosadašnje pape.

lepo izgleda kad neko ko vrlo lako može da potpali vatru svojim stavovima smiri strasti i natera na razmišljanje


Potpuno zanimljiv i krajnje neortodoksan tip. Kada je bio kod nas u Jerusalimu, potpuno je zbunio sopstveni bezbednosni protokol kada je zaustavio autokolonu i sišao iz svog papomobila da položi ruku na separacioni zid i pomoli se za mir između Palestine i Izraela. Na stejdžu, uz prelepu kombinaciju latinskog i vizantijskog pojanja domaćih arapa, imao je predstavnike svih gradskih konfesionalnih zajednica: jevreja, pravoslavnih, protestanata, muslimana, jermena, kopta, sirijaca (da pomenem samo važnije)... Vrlo zanimljiva i mirna ličnost. Da je bilo ko drugi (Gjoani Paolo ili Ratzinger), siguran sam da bi Stepke uveliko već bio kanonizovan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 12.05.2019

Re: ab aeterno

Черевићан

ил јој схема осмишљена тако
да дорека и …….нема никако


Ne znam zašto vas to tormentira toliko, Mr. Cher? Jednostavno, u sistemu mladoga rabina iz Nazareta nema ničega pogrešnog ili protivljudskog. Sada da li je zaista ustao, ili odleteo, po meni i nije tema - tema je da njegov sistem ima univerzalnu ljudsku vrednost, kao i gos'n Mojsijev, ili gos'n Budimirov.
nepopustljiv nepopustljiv 16:33 12.05.2019

Re: ab aeterno

gedza.73
generalno mudar i smirujući stav prema agresivnom profašizmu naše susedne braće.

Imao je papa još nekoliko iznenađujuće dobronamernih izjava (da kažeš kako smo u ovu lično umešani pa da preskočimo) i netipičnih za dosadašnje pape.

lepo izgleda kad neko ko vrlo lako može da potpali vatru svojim stavovima smiri strasti i natera na razmišljanje

Od toga Gedžo nema ništa.
Gde 'Papa' prođe, tu trava ne raste.
Ja mu ne verujem - da je sto puta Argentinac i da kleči jedanput mesečno u Jasenovcu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:44 12.05.2019

Re: ab aeterno

Dobro, a sada nagovaraj i Gedžu da ne veruje i on, da ga slučajno ne zajebemo mi mondijalisti. I, ne znam šta sada ima da se 5o komentara širi netrpeljivost, kao da ti je to partijska dužnost, Boga mu poljubim ! To nije sloboda mišljenja, što se povajkao brat trenutno otputovavši u Kinšasu, nego obično ispiranje mozga. Stvarno mi je nejasna ta stupidna osobina kod većine Srba (ne i ovih hrišćanskih, srećom, koji su nas predstavljali u Vatikanu; srećom pa je Deda Nišlija odabrao kvalitetne ljude).
nepopustljiv nepopustljiv 16:53 12.05.2019

Re: ab aeterno

Srđan Fuchs
Dobro, a sada nagovaraj i Gedžu da ne veruje i on, da ga slučajno na zajebemo mi mondijalisti. I, ne znam šta sada ima da se 5o komentara širi netrpeljivost, kao da ti je to partijska dužnost, Boga mu poljubim ! To nije sloboda mišljenja, što se povajkao brat trenutno otputovavši u Kinšasu, nego obično ispiranje mozga.Stvarno mi je nejasna ta stupidna osobina kod većina Srba (ne i ovih hrišćanskih, srećom, koji su nas predstavljali u Vatikanu; srećom pa je Deda Nišlija odabrao kvalitetne ljude).

Mondijalizam smatram pozom - gotovo licemernom.
Preduslov ljubavi prema drugima je ljubav prema svojima.
Dok god je papa Papa - mrka kapa.
jadragoljub jadragoljub 17:07 12.05.2019

Re: ab aeterno

nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.
pa i maate parlov je rekao nešto slično kad su došle ustaše da ga vrbuju.
ne sećam se tačno pa da parafraziram ' ja sam svetski šampion mene nacije ne interesuju' ili tako nešto. i nisu mu mogli ništa kao svetskom šampionu sem da ga ignorišu.
kratak si ti u pamet da razumeš takuvu ideju, odnosno njeno značenje za čovečanstvo.
vcucko vcucko 17:28 12.05.2019

Re: ab aeterno

jadragoljub
nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.

Nešto mislim da je to baš lako, tako nešto reći u takvom trenutku.
Mora da je Adolf svaki dan tako govorio, dok se baškario od Lisabona do pod Moskvu.

Meni je smehotres kad se na tome insistira iz pozicije najcrnje evropske sirotinje, sa imidžom najgoreg deteta, ružnog, prljavog i zlog. Naravno da će takav da viče "svi isti, braća, kese sestre ", ali sve što će da postigne je kontraefekat. Ono kad ga vide, da se okrenu na drugu stranu i da za svaki slučaj opipaju novčarku, ako me razumeš šta hoću da kažem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:37 12.05.2019

Re: ab aeterno

vcucko

Nešto mislim da je to baš lako, tako nešto reći u takvom trenutku.
Mora da je Adolf svaki dan tako govorio, dok se baškario od Lisabona do pod Moskvu.

Meni je smehotres kad se na tome insistira iz pozicije najcrnje evropske sirotinje, sa imidžom najgoreg deteta, ružnog, prljavog i zlog. Naravno da će takav da viče "svi isti, braća, kese sestre ", ali sve što će da postigne je kontraefekat. Ono kad ga vide, da se okrenu na drugu stranu i da za svaki slučaj opipaju novčarku, ako me razumeš šta hoću da kažem.


Ko u ovoj situaciji ima takav odnos prema nama?
apostata apostata 17:54 12.05.2019

Re: ab aeterno

jadragoljub
nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.
pa i maate parlov je rekao nešto slično kad su došle ustaše da ga vrbuju.
ne sećam se tačno pa da parafraziram ' ja sam svetski šampion mene nacije ne interesuju' ili tako nešto. i nisu mu mogli ništa kao svetskom šampionu sem da ga ignorišu.
kratak si ti u pamet da razumeš takuvu ideju, odnosno njeno značenje za čovečanstvo.

Vjerovarno si zaboravio, pa mi nećeš zamjeriti što ću te podsjetiti.
Monteskje je rekao to ovako:
"Čovjek sam nužno, a Francuz sam slučajno."
gedza.73 gedza.73 18:11 12.05.2019

Re: ab aeterno

nepopustljiv
Od toga Gedžo nema ništa.
Gde 'Papa' prođe, tu trava ne raste. Ja mu ne verujem

pa nemam baš neke posebne razloge da mu ne verujem. kažem ima nekoliko pristojnih stavova javno izrečenih.

jadragoljub
nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.

baš nekako u to vreme kad je Francuska bila centar sveta neki francuski ekonomista je tvrdio da se širenje nacionalne ekonomije može izvesti samo na uštrb drugih nacionalnih ekonomija pa izazove trgovački rat sa Holandijom i Engleskom... što lančano dovede do kolonijalizma...

pa je taj francuski plemić čiju je porodičnu ekonomiju finansirala francuska država (dobro utovljena zbog novog ekonomskog pristupa) preko leđa bukvalno roboske snage mogao da mudroseri o sebi kao o građaninu sveta.
vcucko vcucko 18:21 12.05.2019

Re: ab aeterno

Srđan Fuchs
vcucko

Nešto mislim da je to baš lako, tako nešto reći u takvom trenutku.
Mora da je Adolf svaki dan tako govorio, dok se baškario od Lisabona do pod Moskvu.

Meni je smehotres kad se na tome insistira iz pozicije najcrnje evropske sirotinje, sa imidžom najgoreg deteta, ružnog, prljavog i zlog. Naravno da će takav da viče "svi isti, braća, kese sestre ", ali sve što će da postigne je kontraefekat. Ono kad ga vide, da se okrenu na drugu stranu i da za svaki slučaj opipaju novčarku, ako me razumeš šta hoću da kažem.


Ko u ovoj situaciji ima takav odnos prema nama?

Pa oni koji najviše imaju, samim tim i najviše mogu da izgube. Neki to zovu i E-U.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:28 12.05.2019

Re: ab aeterno

Ja mislim da nema bojazni da će Srbija ući u EU još 30 godina (njihovom pritupastošću). Tako da ne vidim čemu anti-EU frka?
jadragoljub jadragoljub 20:46 12.05.2019

Re: ab aeterno

apostata
jadragoljub
nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.
pa i maate parlov je rekao nešto slično kad su došle ustaše da ga vrbuju.
ne sećam se tačno pa da parafraziram ' ja sam svetski šampion mene nacije ne interesuju' ili tako nešto. i nisu mu mogli ništa kao svetskom šampionu sem da ga ignorišu.
kratak si ti u pamet da razumeš takuvu ideju, odnosno njeno značenje za čovečanstvo.

Vjerovarno si zaboravio, pa mi nećeš zamjeriti što ću te podsjetiti.
Monteskje je rekao to ovako:
"Čovjek sam nužno, a Francuz sam slučajno."

pa ogradio sam se u staartu, bilo kako bilo ovde polovina ne razume, druga polovina neće da razume a treća neće da se baće so ve dve predhodne.
ne bini ja, nego volim da nerviram čarlija.
viš da sam ga naterao da se razotkrije tjo je i šta i iza kog nika se krije.
on je glavni lik iz one priče o tipu koji isponova i isponova izvodi isti eksperiment nadajući se da će da dobije drugi rezultat.
tu mislim na humor koji pokušava da ubaci na blog, evo kroz desetak novih nikova uopšte ne dolazeći svesti da se nikom , ama baš nikom na blogu taj humor ne sviđa. on ne shvata da upornost nije odlika genija, genije zna kad upornost postaje glupost i zna da odustane.
hvala na ispravci
maksa83 maksa83 21:10 12.05.2019

Re: ab aeterno

Mora da je Adolf svaki dan tako govorio, dok se baškario od Lisabona do pod Moskvu.

Portugal je u WW2 nekom magijom uspeo da ostane neutralan, tako da nije bilo Adolfa u Lisabonu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:16 12.05.2019

Re: ab aeterno

Апостата је генијалац. Мислим да је част за све нас да жели да се јави уопште овде. Хвала ти, друже, опет и хвала твојој ерудицији и рационализму, част је учити од таквих људи. Ја, иначе, употребљавам и са Вашингтоном и са Москвом ствари које чујем од тебе - тако да ова платформа ипак има за мене универзални значај. Peace.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:25 12.05.2019

Re: ab aeterno

maksa83
Mora da je Adolf svaki dan tako govorio, dok se baškario od Lisabona do pod Moskvu.

Portugal je u WW2 nekom magijom uspeo da ostane neutralan, tako da nije bilo Adolfa u Lisabonu.

Siroti Valter (onaj pravi, Benjamin) je poginuo na toj granici. Oduzeo je sebi život, jer je verovao da ne može da prođe. Cela pička je ispao Theo Adorno, kao Freehand ili Krstić, koji nije hteo da ga pusti jer nije bio partijski podoban. Veliki, i težak gubitak za antifašističku filosofiju.

freehand freehand 21:26 12.05.2019

Re: ab aeterno

Ја, иначе, употребљавам и са Вашингтоном и са Москвом ствари које чујем од тебе

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 12.05.2019

Re: ab aeterno

Smej se, smej, uvijek se smej...

Черевићан Черевићан 23:36 12.05.2019

е ТО

da li je zaista ustao ..... ili

да дорека смрти има ......(кошто нема)
веровање људи... дошло би на пробу,
јер мањка сазнање стварно за живота
управо је шта'ј здесило Rabina у Гробу

п.с.
знатижеља људска често не да мира
из разлога тога ............оће tormentira
angie01 angie01 10:52 13.05.2019

Re: ab aeterno

"Čovjek sam nužno, a Francuz sam slučajno."


izvini apostata, sto zloupotrebljavam-no u ovom citatu je sutina cele problematike manipulacije zla, tj. gubljenja kompasa udaljavanjem od najbitnijeg, sto je ovde tako majstorski sroceno.

ujedno da pozdravim Bilija, Dragoljuba i Srksa,...i slazem se da su bolji cevapi u Nisu ili gandza u Vosi od uzaludnog objasnjavanja onima koji su otrovani.
freehand freehand 16:28 13.05.2019

Re: ab aeterno

Cela pička je ispao Theo Adorno, kao Freehand ili Krstić, koji nije hteo da ga pusti jer nije bio partijski podoban. Veliki, i težak gubitak za antifašističku filosofiju.

Iš bre.
nepopustljiv nepopustljiv 07:12 14.05.2019

Re: ab aeterno

apostata
jadragoljub
nisam siguran koj francuz, ali neko u rangu monteskjea, je jednom za sebe rekao'
ja sam prvo stanvik sveta pa evrope pa tek onda francuz' i to u doba kad je francuska bila centar kulture i dominirala svetom.
pa i maate parlov je rekao nešto slično kad su došle ustaše da ga vrbuju.
ne sećam se tačno pa da parafraziram ' ja sam svetski šampion mene nacije ne interesuju' ili tako nešto. i nisu mu mogli ništa kao svetskom šampionu sem da ga ignorišu.
kratak si ti u pamet da razumeš takuvu ideju, odnosno njeno značenje za čovečanstvo.

Vjerovarno si zaboravio, pa mi nećeš zamjeriti što ću te podsjetiti.
Monteskje je rekao to ovako:
"Čovjek sam nužno, a Francuz sam slučajno."

To dvoje se ne isključuje međusobno!
Komunjare su pokušale da isključe, otrgnu, to Francuz - rezultate smo videli.
shone shone 17:27 12.05.2019

Papa je samo čovjek u bjelom

Zabole čoveka glava od ove diskusije.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:34 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Pazi - čak ne nosi ni tozla-dragulj kombinaciju nego samo srebrnjaka običnog, da pečatira.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:47 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Nego, Nebojšo brale, let us think some serious business now! Sada je pravi trenutak, MOMENTUM, da pozovemo Argentinca u Zemlju Srbiju. Da ga odvedemo u Jasenovac, Judenlager ili Alterlager Semlin, Novi Sad, na Tekije da drži ekumensku misu, u Sremske Karlovce na cugu i has, u Bege i na KiM. To bi ozbiljna diplomatija uradila, i u tome je velika razlika između nas i Jevreja. Zato su oni globalno uspešni, a mi nismo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:32 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Šutiš? Iz perspektive mog posla, sve moje kolege bi bile upošljene tih par dana: Španjolci, Talijanezi, Portugezi, Germani, Angličani... Našlo bi se i za nas Hebrajiste, posla. Pošto je Srbija talentovana za pravljenje sendviča, razbili bismo sa sendvičima za sto soma ljudi, koliko bi došlo. Ne budite glupe ćuskije! Diplomacy, Now!
jadragoljub jadragoljub 21:27 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Da ga odvedemo u Jasenovac, Judenlager ili Alterlager Semlin, Novi Sad, na Tekije da drži ekumensku misu,

aj ne traži leba preko kifle.
dovoljno je da dođe i održe zajedničku misu, ako ludaci ne bi utepali irineja pre toga.
a za sve to on zna, zna bolje i od nas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

dovoljno je da dođe i održe zajedničku misu,


Ma ima odmah da nam svane.

A što se ložite na nevažne stvari?
Mislim, šta bi se konkretno promenilo ako bi došao, ili što je bolje ako ne dođe.
Ustvari, došao ne došao svejedno je.
Čuj, samo dođe papa i sve bude bolje.
Kako? Blagosilja, urgira kod boga?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Mi postavljamo uvjet, ovdje u tur. zajednici IL - moraš viđet sve! Oni ne znaju koliko si ti slab, gradiš se jačim, monstrum, tako sam ja odrastao. Mogu ja to da odradim, a mogu i vidjeti sa non-fa HKC.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:39 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
dovoljno je da dođe i održe zajedničku misu,


Ma ima odmah da nam svane.

A što se ložite na nevažne stvari?
Mislim, šta bi se konkretno promenilo ako bi došao, ili što je bolje ako ne dođe.
Ustvari, došao ne došao svejedno je.
Čuj, samo dođe papa i sve bude bolje.
Kako? Blagosilja, urgira kod boga?

Pa, ako ti nije jasno šta je naklonost zvaničnog VA, onda si dapače krele. Mind my language.
jadragoljub jadragoljub 21:46 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Ustvari, došao ne došao svejedno je.

el ti uopšte znaš nešto o raskolu starom hiljadu godina, još malo fali da bude?
znaš li oko čega su se posvađali toliko da se desi šizma?
ako znaš, zar ne misliš da treba da se stavi tačka?
znaš li da bi dolazak pape bio prst u oko hrvatskim fanaticima, a da je jasenovac direktna posledica te šizme? kako bi se osećali fanatici kad bi papa došo u srbiju, ja da ti kažem- posrano.
eto to bi mogo biti razlog da ti bude bolje.
koliko mi se čini samo smo mi i rusi još uvek u svađi sa rimom, svi ostali su se ekumenizovali. ne tvrdim 100% ali mislim da smo samo mi i rusi ostali i možda još neko, možda.
mirelarado mirelarado 21:51 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

koliko mi se čini samo smo mi i rusi još uvek u svađi sa rimom, svi ostali su se ekumenizovali. ne tvrdim 100% ali mislim da smo samo mi i rusi ostali i možda još neko, možda.


Недавно је посетио Бугарску и Македонију (пардон, Северну Македонију).
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:52 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Pa, ako ti nije jasno šta je naklonost zvaničnog VA, onda si dapače krele. Mind my language.


Pa hajd budi drug pa objasni tu presudnu važnost.

Ja nešto mislim, ako je naklonost Vatikana, a pape posebno, toliko važna stvar, onda bi države koje daju pape bile supersrećne.

Ako bi Srbija kao procvetala ako bi u nju papa samo kročio, koja sreća onda treba da čeka Argentinu kad se papa u njoj rodio?

I meni se ovaj papa čini kao kul lik, ali ovo oduševljavanje što nije Stepinca proglasio za sveca mi se čini preteranim.

Pa i neka ga proglasi, šta nas briga, ne proglašava sveca nama nego njemu.

U šta god da ga proglasi on u Srbiji neće biti smatran ničimdrugim nego zločincem, i nikakvo proglašavanje to neće promeniti, a ko hoće da ga slavi neka ga slavi, to o njemu govori.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

znaš li da bi dolazak pape bio prst u oko hrvatskim fanaticima


E ako je tako, ako bi to nerviralo Hrvate, onda na sve pristajem.
Meni su Hrvati jedini kriterijum po kojima merim stvari, ono što njih nervira meni je super, ja drugih kantara osim njih nemam.
ako znaš, zar ne misliš da treba da se stavi tačka?


Baš me briga hoće li stavljati tačku ili neće.
Nevažan stvar, baš kao i dolazak pape.

A ako bih razmišljao iz ugla spc (ako bih, a neću) onda se ne bih radovao dolasku pape.
jadragoljub jadragoljub 22:04 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

U šta god da ga proglasi on u Srbiji neće biti smatran ničimdrugim nego zločincem, i nikakvo proglašavanje to neće promeniti,

a moralna satisfakcija tebi ništa ne znači, a to što neproglašavanjem za sveca bi moglo da ima za posledicu da se neki pamtni ljudi u lijepoj njihovoj probude i vide da i nije toliko lijepa i da ima putera na glavi. a možda to i ojača one koji sad ne mogu da dođu do izražaja i uticaja dok je trenutna banda 'upravu' i da im je svetac a ne zločinac.
zar se ne ostiš moralno bolje kad pročitaš da se u 4 zemlje održavaju protesti koji traže da austrija zabrani proslavu ustaštva na blajburgu.
ništa ti ne znači da su ti demonstranti upravo iz katoličkih zemalja.
jadragoljub jadragoljub 22:08 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

A ako bih razmišljao iz ugla spc (ako bih, a neću) onda se ne bih radovao dolasku pape.

zašto?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

a moralna satisfakcija tebi ništa ne znači,


To nije moralna satisfakcija nego inat, pobedili smo, jači smo, nadigrali smo vas.
Ili, a to je još gore, kalkulacija, mi vama dajemo Stepinca vi nama dolazak pape.
Ne zna se šta je od čega gore.

Moralna statisfakcija bi bila kad bi hrvastko društvo, većina u Hrvatskoj Stepinca odbacila, a kad se oni nerviraju zbog odbacivanja, o kakvoj moralnoj satisfakciji govorimo?
Može da se govori o pobedi, ali takve pobede mene ne zanimaju.

O Blajburgu...
Ni to ne smatram nekom satisfakcijom već kao normalan potez normalnih ljudi koji ne pristaju da se prave ludi i da ne vide da je opravdana, razumljiva, ljudska potreba da se obeleži stradanje ogromnog broja ljudi, pobijenih od strane oholog pobednika, zloupotrebljava za ustaško divljanje.

Znači, obeležavanje mesta i datuma kad su ratni zarobljenici masovno likvidirani, da, ali ustaško orgijanje i slavljenje ustaštva, ne.
A to je otprilike i poruka protesta o kojima pričaš.
To što su katoličke zemlje u pitanju, kakve to ima veze?
I tamo ima normalnih, ili tebe to iznenađuje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

jadragoljub
A ako bih razmišljao iz ugla spc (ako bih, a neću) onda se ne bih radovao dolasku pape.

zašto?


Oni su, kolko vidim, poprilično rascepljeni, dolazak pape bi tu pukotinu proširio i moguće, učinio kobnom.
Ali znaju to i ovi Irinejevi, neka vide šta će s tim.
Bili Piton Bili Piton 22:23 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
Pa, ako ti nije jasno šta je naklonost zvaničnog VA, onda si dapače krele. Mind my language.


Pa hajd budi drug pa objasni tu presudnu važnost.



Nije ni presudno ni važno ali što da ne pokažemo da smo široki i da nam ne rastu rogovi?

Svi znaju da od muškaraca u aljinama dobijam nervni slom za koju god crkvu da lade muda ali ovo je prilika za taktički zgoditak. Ništa loše da naidje, gostoljubivi smo, ugostićemo ga, prošvrćkaće se levo desno, dopašće mu se (ruku u vatru stavljam da hoće), dobar marketing i za njega i za nas. Što da ne?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:26 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man


Ako bi Srbija kao procvetala ako bi u nju papa samo kročio, koja sreća onda treba da čeka Argentinu kad se papa u njoj rodio?



Vi ste fantomi, majke mi Jelice Velimirović iz Pančeva. Ispegali bismo barem 100 miliona dolara za par dana u tur. industriji ( defosi brate, jebala te ideologija). Šta bi nesposobna diplomatija uradila, zaista me ne zanima.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Bili Piton


Svi znaju da od muškaraca u aljinama dobijam nervni slom za koju god crkvu da lade muda ali ovo je prilika za taktički zgoditak. Ništa loše da naidje, gostoljubivi smo, ugostićemo ga, prošvrćkaće se levo desno, dopašće mu se (ruku u vatru stavljam da hoće), dobar marketing i za njega i za nas. Što da ne?


Ja ne mogu da verujem koji su likovi bantusi, stvarno. Ćutim, možda čitaju KURajberi. Strašno, jebote, mentolska Srbija, stvarno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:31 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Srpska industrija zarađuje oko 800 miliona dolara godišnje (IL 8 milijardi, nebitno). Vi ste ludi, fantomi, Alaha mi. Pusti Tasu ujutro, i rest my case.

(Fantomi, znači debili )
jadragoljub jadragoljub 22:32 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
jadragoljub
A ako bih razmišljao iz ugla spc (ako bih, a neću) onda se ne bih radovao dolasku pape.

zašto?


Oni su, kolko vidim, poprilično rascepljeni, dolazak pape bi tu pukotinu proširio i moguće, učinio kobnom.
Ali znaju to i ovi Irinejevi, neka vide šta će s tim.

za rusiju ne znam, ali za srbiju znam da ima dosta popova koji su za ekumenizam, nedovoljno vreovatno inače bi ga sproveli.

drugo pročitaj ovo, pa ćeš videti koliko je odijum kod braće protiv ovog pape, zašto , pa oduzima im povod za mržnju. ali ti se ponašaš baš kao onaj ko je jednak onim mrziteljima preko puta.
pročitaj ovo
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Nije ni presudno ni važno ali što da ne pokažemo da smo široki i da nam ne rastu rogovi?

Svi znaju da od muškaraca u aljinama dobijam nervni slom za koju god crkvu da lade muda ali ovo je prilika za taktički zgoditak. Ništa loše da naidje, gostoljubivi smo, ugostićemo ga, prošvrćkaće se levo desno, dopašće mu se (ruku u vatru stavljam da hoće), dobar marketing i za njega i za nas. Što da ne?


Ovo mi je ok priča, ali i ako je ne bude bože moj.

Meni samo smeta neka magija i sudbinska dimenzija koja se toj poseti pripisuje.
I to ii od strane onih koji su za i onih koji su protiv.
Jedni kažu ako dođe procvetaćemo, drugi, ako dođe propašćemo.
Nećemo ni procvetati ni propasti, došao ne došao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:38 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie co:ph34rchie man
jadragoljub
A ako bih razmišljao iz ugla spc (ako bih, a neću) onda se ne bih radovao dolasku pape.

zašto?


Oni su, kolko vidim, poprilično rascepljeni, dolazak pape bi tu pukotinu proširio i moguće, učinio kobnom.
Ali znaju to i ovi Irinejevi, neka vide šta će s tim.

Ма бре јесмо ми ментоли, стварно? Били, јеси ти ментол када погађаш посао. Не могу, стварно. Која лузерска нација. Идем с браћом доле. Они праве паре од Сунчевих зрака - like Suns skylights just like this.



Izvinjavam se jezuitima iz Begea koji moraju da trpe našu debilanu.
Bili Piton Bili Piton 22:55 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
ali i ako je ne bude bože moj.


Isto to mislim naravno ali, da spinujem još malo - ako se šansa već potencijalno pruža, treba razmisliti kako učiniti da okolnosti najbolje rade u tvoju korist, hladnokrvno i bez emocija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

ako se šansa već potencijalno pruža, treba razmisliti kako učiniti da okolnosti najbolje rade u tvoju korist, hladnokrvno i bez emocija.


Sa stanovišta države sigurno da, sa mog stanovišta opet da, ali pošto papa dolazi ne samo u Srbiju, državu, nego pre svega kod crkve, spc, to stvar malo komplikuje.
Bili Piton Bili Piton 23:10 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
ali pošto papa dolazi ne samo u Srbiju, državu, nego pre svega kod crkve, spc, to stvar malo komplikuje.


Tu se već dosta slabije razumem. Pričam uopšteno, samo bih voleo da jednom razmislimo hladne glave pre nego što išta odlučimo.
vcucko vcucko 23:10 12.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

jadragoljub
Da ga odvedemo u Jasenovac, Judenlager ili Alterlager Semlin, Novi Sad, na Tekije da drži ekumensku misu,

aj ne traži leba preko kifle.
dovoljno je da dođe i održe zajedničku misu, ako ludaci ne bi utepali irineja pre toga.
a za sve to on zna, zna bolje i od nas.

Čuj zna. Naravno da zna. Pa o tome se i radi, da gukne ono što zna. Da čuje i njegova pastva. Ako čuju od njega neće moći da uveravaju sebe i nas da su ustaše bile samo srpski trip na lošoj travi (kao što implicira Srđan Dragojević recimo).

Na stranu kardinal. Ima tri mogućnosti, tri imena. Majstorović-Filipović, Brzica i Gutić. Samo jedno jedino da izabere i da izađe sa istinom i samo sa istinom, onako podrobno, urbi et orbi. Samo dokumentovano, ima on to sve. Glas Koncila i Osservatore Romano da objave od reči do reči.
Ako to uradi ima još jednog u publici, na bilo kom trgu u Srbiji. Najveću sveću, onu slavsku ima da zapalim i držim i da trpim vreo vosak po prstima, i da mu se duboko naklonim.

Da li po tebi/vama mnogo tražim?
nepopustljiv nepopustljiv 07:35 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
ako se šansa već potencijalno pruža, treba razmisliti kako učiniti da okolnosti najbolje rade u tvoju korist, hladnokrvno i bez emocija.


Sa stanovišta države sigurno da, sa mog stanovišta opet da, ali pošto papa dolazi ne samo u Srbiju, državu, nego pre svega kod crkve, spc, to stvar malo komplikuje.

Papa nema šta da traži u Srbiji!
Jasenovac je adresa njegovog odredišta.
Neka se tamo obrati Srbima!

jadragoljub jadragoljub 08:55 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Čuj zna. Naravno da zna. Pa o tome se i radi, da gukne ono što zna. Da čuje i njegova pastva. Ako čuju od njega neće moći da uveravaju sebe i nas da su ustaše bile samo srpski trip na lošoj travi (kao što implicira Srđan Dragojević recimo).

pa ja sam baš o reko na svoj nepismen način.na kraju će me naterate da počnem dakolektorušem svoje udatke , a time i izgubim komičan ton, koji po meni mora postoji.
Da li po tebi/vama mnogo tražim?

ma ne da ne tražiš mnogo nego i ja to mislim, sam sam svesniji da je to mnogo, tedo da rečem premnogo ali to bi bio uticaj tadruge na moju sablasno nevensku dušu.
ja mislim da je i ovo veliki korak kaprznanju onoga što obatroje,ćetvoro-petoro priželjkujemo.
samo on mora da misli i na to da ne odbije onu pastvu koja bi se odbila iako shvata razmere zločina. kao što i irinej, koji bi pristao na ekumenizam ali shvata joliki je odijum čak i među neverućima da to uradi.
danas ne postoji problem koji je doveo do šizme, naime oni su potpuno približili shvatanje o dvojnosti hrista, ali je ostao problem što katolici žele da papa bude glavni i pravoslavnima i katolicima .
sa njihovog stanovništva on je pravinaslednik sv. petra preteču papskog, a sa druge strane carigrađani, čitaj pravoslavni smatraju da oni imaju to pravo jer je je romejsko carstvo prvo priznalo hrišćanstvo kao punopravnu religiju a kasnije i prva zemlja gde je hrišćanstvo postala zemlja sa dominantnom hrišćanska zemlja.
sad ko je tu upavu ja ne mogu da odlučujem. kao ateista stvarno nemam pravo da se i u to umešam, jedini razlog što se mešam je to što hrišćanstvo smatram kao izvor svoje tradicije. nasledstvo kog nebih da se odreknem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:37 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Srđan Fuchs
Pazi - čak ne nosi ni tozla-dragulj kombinaciju nego samo srebrnjaka običnog, da pečatira.




Od samog pocetka ovaj Papa pozitivno deluje.
sweet64 sweet64 14:42 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
Nije ni presudno ni važno ali što da ne pokažemo da smo široki i da nam ne rastu rogovi?

Svi znaju da od muškaraca u aljinama dobijam nervni slom za koju god crkvu da lade muda ali ovo je prilika za taktički zgoditak. Ništa loše da naidje, gostoljubivi smo, ugostićemo ga, prošvrćkaće se levo desno, dopašće mu se (ruku u vatru stavljam da hoće), dobar marketing i za njega i za nas. Što da ne?


Ovo mi je ok priča, ali i ako je ne bude bože moj.

Meni samo smeta neka magija i sudbinska dimenzija koja se toj poseti pripisuje.
I to ii od strane onih koji su za i onih koji su protiv.
Jedni kažu ako dođe procvetaćemo, drugi, ako dođe propašćemo.
Nećemo ni procvetati ni propasti, došao ne došao.


U celoj raspravi, bar ovde niko nije pominjao nekakvo čudo u Šarganu niti bilo kakvo trenutno dejstvo. Razdor je kroz istoriju pokazao stravične posledice i ovo je prvi korak koji može da se shvati i kao preventiva protiv eventualnih problema. Niko takođe nije pominjao ni pomirenje ni zaborav, samo dobra volja. Šta nam teško da ga ugostimo k'o što se falimo da smo neznamkolko gostoljubiv narod iako nam se ne isplati, glupo je reći boli me dupe, sve je isto, jer se tako ipak podgreva netrpeljivost. Treba da se gleda malo dalje i iza brda, a iza brda se obično nešto valja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:11 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Izvinjavam se jezuitima iz Begea koji moraju da trpe našu debilanu.


prihvatam izvinjenje

michiganac michiganac 17:13 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

drugo pročitaj ovo, pa ćeš videti koliko je odijum kod braće protiv ovog pape, zašto , pa oduzima im povod za mržnju. ali ti se ponašaš baš kao onaj ko je jednak onim mrziteljima preko puta.
pročitaj ovo


Jos sinoc sam htio da bacim komentar ovde, ali ostah priljubljen uz mali ekran i Jokic-bball. Jeste, kul je ovaj Papinjo. Ako je, primjera radi, uspio onakvog, mladjahnog 'U'-nazzi zagrizenika Pilsela (Dragu*) u potpunosti da preobrati i otvori mu umne horizonte za drugaciju (samo)spoznaju, znaci da ima neceg doista svijetlog ispod same bijele mantije i epidermisa.


Stavise, u vremenu globalnog, hronicnog odsustva vizionarstva, drzavnistva i sl.., bivstvovanja, dakle, bezlicnih, antiharizm. individua na krucijalnim, premijerskim pozicijama (narocito u ovakvoj polutruloj Evropi, nad kojom se iznova nadvijaju olovni 'kumulonimbusi'), ovaj i ovakav papa je sasvim sigurno jedna od njegovih najsvjetlijih tacaka.


@propos kanonizacije Stepinca - koliko kapiram, na ovo pitanje je sad samo stavljen moratorijum do dolaska nekog drugog pape i drugacijih okolnosti. Vecinski, klerofilni HR-puk po tom pitanju izrazava i dalje nepokolebljivu nadu. Jedino znam - u slucaju da za koju god. ili deceniju dodje do popustanja rimske kurije i realizacije tog njihovog nauma - to bi mi bio odsudan znak da kupim prnje iz Evrope i dam petama vjetra ka drugoj hemisferi.. (recimo, tamo negdje u zemljaninovo okruzenje)


*btw - Srle, jesi imao priliku da se upoznas sa doticnim?
Bili Piton Bili Piton 17:18 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

michiganac
(recimo, tamo negdje u zemljaninovo okruzenje)[/b]




On da je pametan otvorio bi makar pansion, ako ne već azil za napuštene blogere kojima treba mir.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:33 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Šta nam teško da ga ugostimo


Pa nek dođe, ko mu brani?
Nije on persona non grata, kupi kartu, sedne u voz i dođe u Beogard.
Niko nema prava da mu to zabrani.
Obilazi koga hoće, sastaje se sa kim on hoće i sa onim ko hoće sa njim da priča.
Ko bi mogao da mu zabrani da dođe u Beograd i da u katoličkoj crkvi peva?

I to nije nikakav problem, problem je što SPC treba da ga primi i da s njim bogomolja, sve drugo je nevažno, SPC i njen odnos prema poseti je to što je bitno o ovoj situacji.

Ali kako SPC nema prava da zabrani papi da dođe u Beograd, niko nema pravo ni da njoj određuje kako će se postavljati.

Jak je utisak da su za dolazak pape najčešće oni koji i nemaju mnogo veze sa SPC, koji su ili ateisti ili sasvim labavi vernici, a što se crkvenosti tiče, odlazak na bogosluženja, poštovanje crkvenih zapovesti, davanje priloga i slično, to im je baš na kraju svirale, e takvi su uglavnom vatreni zagovornici da papu SPC treba da primi i ugosti.

Vernici, oni posvećeni crkvi, su uglavnom protiv dolaska pape.
A njihova je valjda važnija?
O njihovoj organizaciji se radi, oni su joj posvećeni, pa je valjda normalno da se oni više pitaju od drugih koje ta organizacija ne zanima previše.

Ja, pošto mi ne pada na pamet da slušam crkvu kad šta treba da jedem, kad teba da radim, da im dajem pare, ne uzimam sebi ni pravo da im govorim šta oni teba rade.
Ako misle da treba da ga prime neka ga prime, ako misle da ne treba onda neka ga ne primaju, meni svejedno.

Ono što je bitno je da patrijarh ne bude u situaciji da zabrani npr Vučiću da ugosti papu ako ovaj to poželi, a da li će on da ga ugosti, njegova stvar i njegovo pravo da odlući.
apostata apostata 21:50 13.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

jadragoljub

(...)
danas ne postoji problem koji je doveo do šizme, naime oni su potpuno približili shvatanje o dvojnosti hrista, (...)

Malo si ovde preoptimističan.
Tačno je npr. da u Katehizisu Katoličke crkve (koji 1997 svojim poslanjem Laetamur magnopere potvrdio papa Ivan Pavle II), stoji jedna veoma pomirljiva formulacija proizilaženja Duha svetog (na to si vjerovatno mislio kada si rekao "dvojstvo Hristovo" ).

Kao što je i tačno da je 2000. objavljena deklaracija Kongregacije za doktrinu vjere (što znači da je bila pod nadzorom Jozefa Ratcingera), pod nazivom Dominus Iesus, u kojoj praktički na samom početku stoji:
Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre procedit, qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur, qui locutus est per prophetas.


Konkretno, da ne bi ni kod koga bilo "zbunjoze", ono filoque bi trebalo gore da ide poslije onoga ex Patre.
Evo ga npr. u originalu, proklamovanom III Toledskim koncilom iz 589.
Quicumque Spiritum Sanctum non credet aut non crediderit a Patre et Filio procedere eumque non dixerit coaeternum esse Patri et Filio et coessentialem, eumque non dixerit coaeternum esse Patri et Filio et coessentialem, anathema sit.

a ovde je onako kako je formulisan u tekstu Firentinske unije iz 1439:
Spiritum Sanctum ex Patre Filioque procedere.


Tako da je sve to lijepo, ali Ratcinger (u ulozi Benedikta XVI) više tako nešto nije ponovio, a nije (koliko ja znam) Boga mi ni ovaj današnji papa.

Preveliki je otpor u Katoličkoj crkvi.
Smatra se da je to prejaki ustupak za jedinstvo koje je još uvijek na duuugačkom štapu, kao i da je to presedan, koji će kod onih drugih stvoriti očekivanje da će Katolička crkva poći i na druge ustupke.
zemljanin zemljanin 08:23 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Bili Piton
michiganac
(recimo, tamo negdje u zemljaninovo okruzenje)[/b]




On da je pametan otvorio bi makar pansion, ako ne već azil za napuštene blogere kojima treba mir.

jadragoljub jadragoljub 11:03 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

apostata
jadragoljub

(...)
danas ne postoji problem koji je doveo do šizme, naime oni su potpuno približili shvatanje o dvojnosti hrista, (...)

Malo si ovde preoptimističan.
Tačno je npr. da u Katehizisu Katoličke crkve (koji 1997 svojim poslanjem Laetamur magnopere potvrdio papa Ivan Pavle II), stoji jedna veoma pomirljiva formulacija proizilaženja Duha svetog (na to si vjerovatno mislio kada si rekao "dvojstvo Hristovo" ).

Kao što je i tačno da je 2000. objavljena deklaracija Kongregacije za doktrinu vjere (što znači da je bila pod nadzorom Jozefa Ratcingera), pod nazivom Dominus Iesus, u kojoj praktički na samom početku stoji:
Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre procedit, qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur, qui locutus est per prophetas.


Konkretno, da ne bi ni kod koga bilo "zbunjoze", ono filoque bi trebalo gore da ide poslije onoga ex Patre.
Evo ga npr. u originalu, proklamovanom III Toledskim koncilom iz 589.
Quicumque Spiritum Sanctum non credet aut non crediderit a Patre et Filio procedere eumque non dixerit coaeternum esse Patri et Filio et coessentialem, eumque non dixerit coaeternum esse Patri et Filio et coessentialem, anathema sit.

a ovde je onako kako je formulisan u tekstu Firentinske unije iz 1439:
Spiritum Sanctum ex Patre Filioque procedere.


Tako da je sve to lijepo, ali Ratcinger (u ulozi Benedikta XVI) više tako nešto nije ponovio, a nije (koliko ja znam) Boga mi ni ovaj današnji papa.

Preveliki je otpor u Katoličkoj crkvi.
Smatra se da je to prejaki ustupak za jedinstvo koje je još uvijek na duuugačkom štapu, kao i da je to presedan, koji će kod onih drugih stvoriti očekivanje da će Katolička crkva poći i na druge ustupke.

ja ovo malo što znam znam i 'istorija vizantije' od ostrogorskog,a verujem da je objektivna jer je pisana pred rat i štampana u nemačkoj ('40e) a već 47e je objavljena . što bi trebalo da bude pozitivno al će ovde i to da proglase za negativno, moje izdanje je štanpano 59e.
znam i to da je veliki odijum na obe strane, čak su ovi 'naši' proglasili carigradskog patrijarha, prvi među jednakima, za unijatu zato što je držao misu-službu sa papom, jednim od predhodnih.
ja i ne očekujem neko značajniji boljitak, sem što sam mišljenja da je danas glupo držati se svađe od pre 1000 g. a većina razlike u stavovima je usklađena.
i normalno promenu kalendara. da ne kasnimo 13 dana za ostalim svetom itd.
ali najveći dobitak bi bio lupanje šamara komšijama.
jadragoljub jadragoljub 17:56 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Nije on persona non grata,

jeste, ti bre stvarno nemaš pojma o ovom problemu.
papa ne može dadođe u srbiju ako ga ne pozve-da odobrenje spc i vlada srbije odobri poset. , miže da dođe kao privatno lice, ono bez mantije i papinskih oznaka, ali kao poglavar katoličke crkvr nr može .
usput uspu i spc je katolička crkva, aj zna li netko šta znači katolikon.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Sabornost, univerzalnost -

The word catholic (with lowercase c; derived via Late Latin catholicus, from the Greek adjective καθολικός (katholikos), meaning "universal" ) comes from the Greek phrase καθόλου (katholou), meaning "on the whole", "according to the whole" or "in general", and is a combination of the Greek words κατά meaning "about" and ὅλος meaning "whole".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:59 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Zanimljiva trivijalnost - Izrael je ulici nove američke ambasade dao naziv "Davida Flusera". Strašan antičar deda bio!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

papa ne može dadođe u srbiju ako ga ne pozve-da odobrenje spc i vlada srbije odobri poset.


Pa neće biti baš tako.

Kad se ona šeprtlja Nikolić zeznuo pa pozvao papu u Srbiju, patrijarh je izjavljivao da se nada, dakle da se nada, da papa neće dolaziti bez saglasnosti crkve.
U Bugarskoj su ga pravoslavci iskulirali.
Kod koga je bio u Bosni, kod pravoslavaca, i jesu li mu oni dali dozvolu?
Koja crkva ga je pozvala u Makedoniju?
Znači ne stoji to da ne može.

Naravno, karikiranje je (ako nisi prepoznao, a nisi) ono kupi katru pa sedi u voz, a suština je, ako dolazi kao državnik (Vatikan je država) neka dođe, za to mu ne treba SPC, ali to bi bila poseta bez poente, makar sa stanovišta pape, i zato je pritisak na spc da ga primi, jer je ona o ovoj priči glavna.

A ja čvrsto verujem u ideju i čvrsto se držim principa da svako ima pravo da odlučuje o sebi bez pritisaka sa strane, držim se tog principa i sad, neka o crkvi i njenim stavovima odlučuju venici i popovi.

A to tebe kanda malo boli? :)

nsarski nsarski 20:29 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Kad se ona šeprtlja Nikolić zeznuo...


Хм, ”шепртља”. Није лоше.
Како си ти нежан и пун разумевања према човеку који је неука цепаница и бахата јајара! Ја ипак мислим да треба рећи попу поп, и бобу боб, а Николићу нешто много горе него шепртља који се зезнуо.
mirelarado mirelarado 20:33 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

U Bugarskoj su ga pravoslavci iskulirali.


Jedino ako njihov patrijarh Neofit, koji ga je primio u patijaršijskoj crkvi, nije pravoslavac.



Evo i ovde: papa, bugarski patijarh i bugarski Sveti Sinod:


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Како си ти нежан и пун разумевања


Ubiće me nežnost i razumevanje, jednom će mi to doći glave.

Eto šta se dogodi čoveku kad to zlo ophrva, Nikolića časti šeprtljom, a on, u pravu si, cepanica.
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

mirelarado
U Bugarskoj su ga pravoslavci iskulirali.


Jedino ako njihov patrijarh Neofit, koji ga je primio u patijaršijskoj crkvi, nije pravoslavac.




Ja čitao ovo i takav utisak stekao

[url=http://mondo.rs/a1184506/Info/Svet/Papa-u-Bugarskoj-BPC-ne-prisustvuje-sastancima.html]Bugarska crkva: "Papa u Sofiji napao pravoslavlje"
Autor: Beta
Poglavar Rimokatoličke crkve Franja u državnoj poseti je Bugarskoj, gde je večeras u Sofiji predsedavao sastankom na kojem su bili pripadnici različitih verskih zajednica, ali ne i predstavnici Bugarske pravoslavne crkve.[/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Откад смо ми - Бугари? Драгољуптчо, знаш ли ти ишта о овоме?
mirelarado mirelarado 21:08 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
Sad listam pa vidim i ovo

Bugarska pravoslavna crkva je ranije saopštila da neće učestvovati ni na jednom događaju na kojem će papa biti tokom dvodnevne posete toj zemlji, iako je njen lider, patrijarh Neofit juče pozdravio Franju po njegovom dolasku.

Ipak je bilo kuliranja.


Pa dobro, Huči, fakat je da ga nije BPC zvala u posetu, nego predsednik i premijer Bugarske, ali, jbg, primio ga i patrijarh i sinod... Ne razumem se mnogo ni u crkvene ni u svetovne protokole, verovatno to jeste neki vid kuliranja, u stvari više vrdanja... :)
Bili Piton Bili Piton 21:13 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

mirelarado
hoochie coochie man
Sad listam pa vidim i ovo

Bugarska pravoslavna crkva je ranije saopštila da neće učestvovati ni na jednom događaju na kojem će papa biti tokom dvodnevne posete toj zemlji, iako je njen lider, patrijarh Neofit juče pozdravio Franju po njegovom dolasku.

Ipak je bilo kuliranja.


Pa dobro, Huči, fakat je da ga nije BPC zvala u posetu, nego predsednik i premijer Bugarske, ali, jbg, primio ga i patrijarh i sinod... Ne razumem se mnogo ni u crkvene ni u svetovne protokole, verovatno to jeste neki vid kuliranja, u stvari više vrdanja... :)


Mene zanima šta su time postigli i dokazali. Da "imaju kičmu"? Ne. Da su nefleksibilni i uobraženi? Oh yeah.

Da se pravilno razumemo, reč je o ovom papi i samo o njemu, a svi se slažemo da je - strašno je reći, znam - kul tip, ili bar tako deluje. Onaj prethodni naci papa djavoljeg lica je već sasvim druga pesma, šteta što se to nije okliznulo o sapun pod tušem pa slomilo vrat.

Al sam gadan al sam gadan mmmmmm njam njam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Ne razumem se mnogo ni u crkvene ni u svetovne protokole, verovatno to jeste neki vid kuliranja, u stvari više vrdanja... :)


Ma ni ja se ne razumem (što nije teško zaključiti, jel da :)), nego listam vesti, juče valjda, naletim i na ovu da je u Bugarskoj nešto škripalo, sad pročitam da Dragoljub tvrdi kako crkva mora da pozove papu da bi ovaj uopšte mogao da dođe, i setim se te vesti.
Šta god da se dešavalo, kuliranje ili vrdanje, ne verujem da je poseti prethodio poziv, a i ko bi ga zvao u Makedoniju.
SPC sigurno nije, MPC je još nepriznata, a papa došao.

Samo da ono Dragoljubovo o neophodnosti poziva crkve opovrgnem.
mirelarado mirelarado 21:18 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Mene zanima šta su time postigli i dokazali. Da "imaju kičmu"? Ne. Da su nefleksibilni i kruti? Oh yeah.


A ponajviše da strahuju šta će im reći Veliki Ruski Brat Kiril.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

reč je o ovom papi i samo o njemu, a svi se slažemo da je - strašno je reći, znam - kul tip,


Apostol Pavle kaže: "jer se sam sotona pretvara u anđela svetla"

:)
Bili Piton Bili Piton 21:33 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

hoochie coochie man
reč je o ovom papi i samo o njemu, a svi se slažemo da je - strašno je reći, znam - kul tip,


Apostol Pavle kaže: "jer se sam sotona pretvara u anđela svetla"

:)


Odličan vic (na engleskom je, mrzi me da prevodim, izvini Drakče, prepričaću ti)


Theresa May dies. Her soul arrives in heaven and she is met by St.Peter at the Pearly Gates.

Welcome to Heaven," says St. Peter. "Before you settle in, it seems
there's a problem: We seldom see a Conservative here and
we're not sure what to do with you."

"No problem, just let me in; I'm a believer." says May.

"I'd like to just let you in, but I have orders from the Man Himself: He says you have to spend one day in Hell and one day in Heaven. Then you must choose where you'll live for eternity."

"But, I've already made up my mind; I want to be in Heaven."
"I'm sorry, but we have our rules."

And with that, St. Peter escorts her to an elevator and she goes down, down, down, all the way to Hell. The doors open and she finds herself in the middle of a lush country house garden. Standing in front of it her dad...and thousands of other Conservatives who had helped her out over the
years....... The whole of the "Right" was there...everyone laughing...happy.... casually but expensively dressed.

They run to greet her, hug her, and reminisce about the good times they had getting rich at expense of the "suckers and plebs". They play a friendly game of croquet and then dine on lobster and caviar.

The Devil himself comes up to May with a frosty drink, "Have a
Margarita and relax, Theresa!"

"Uh, I can't drink any more, I’m watching my weight" says May, dejectedly.

"This is Hell, Theresa: you can drink and eat all you want and not worry,
and it just gets better from there!"

May takes the drink and finds herself liking the Devil, who she thinks is a really very friendly guy who tells funny jokes and pulls hilarious nasty pranks. kind of like an Oxford undergrad.

They are having such a great time that, before she realizes it, it's time to go. Everyone gives her a big hug and waves as May steps on the elevator and heads upward.

When the elevator door reopens, she is in Heaven again and St. Peter is waiting for her. "Now it's time to visit Heaven," the old man says, opening the gate.

So for 24 hours May is made to chill with a bunch of honest,
good-natured people who enjoy each other's company, talk about things
other than money, and treat each other decently. Not a nasty prank or mean joke among them; no fancy country seats and, while the food tastes great, it's not caviar or lobster. And these people are all poor, she doesn't see anybody she knows, and she isn't even treated like someone special!

Worst of all, to May, Jesus turns out to be some kind of Jewish hippie with his endless 'peace' and 'do unto others' stuff.

"Whoa," she says uncomfortably to herself, "Margaret never prepared me for this!"

The day done, St. Peter returns and says, "Well, then, you've spent a
day in Hell and a day in Heaven. Now choose where you want to live for eternity."

With the 'Jeopardy' theme playing softly in the background, May
reflects for a minute, then answers: "Well, I would never have thought I'd say this -- I mean, Heaven has been delightful and all --but I really think I belong in Hell with my friends."

So Saint Peter escorts her to the elevator and she goes down, down, down, all the way to Hell.

The doors of the elevator open and she is in the middle of a barren
scorched earth covered with garbage and toxic industrial waste.. kind of like Middlesborough. she is horrified to see all of her friends, dressed in rags and chained together, picking up the trash and putting it in black bags. They are groaning and moaning in pain, faces and hands black with grime.

The Devil comes over to May and puts an arm around her shoulder.

"I don't understand," stammers a shocked May, "Yesterday I was here
and there was a country house and we ate lobster and
caviar...drank cocktails. We lounged around and had a great time. Now there's just a wasteland full of garbage and everybody looks miserable!"

The Devil looks at her, smiles slyly, and purrs, "Yesterday we were
campaigning; today you voted for us."


freehand freehand 21:34 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

mirelarado
hoochie coochie man
Sad listam pa vidim i ovo

Bugarska pravoslavna crkva je ranije saopštila da neće učestvovati ni na jednom događaju na kojem će papa biti tokom dvodnevne posete toj zemlji, iako je njen lider, patrijarh Neofit juče pozdravio Franju po njegovom dolasku.

Ipak je bilo kuliranja.


Pa dobro, Huči, fakat je da ga nije BPC zvala u posetu, nego predsednik i premijer Bugarske, ali, jbg, primio ga i patrijarh i sinod... Ne razumem se mnogo ni u crkvene ni u svetovne protokole, verovatno to jeste neki vid kuliranja, u stvari više vrdanja... :)

U crkvenim pitanjima crkve se pitaju. Ne države. Zato Papa nije bio u postei Jugoslaviji, nikad, pa ni Srbiji do danas. U bugarskom primeru Papa je po svoj prilici u poseti bio istočnom krilu NATO.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:35 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Samo da ono Dragoljubovo o neophodnosti poziva crkve opovrgnem.


Ne sekirajte se. Narod neka miruje i peče rakije. Odradićemo vam mi iz Države to -



vcucko vcucko 21:38 14.05.2019

Re: Papa je samo čovjek u bjelom

Bili Piton

Da se pravilno razumemo, reč je o ovom papi i samo o njemu, a svi se slažemo da je - strašno je reći, znam - kul tip, ili bar tako deluje. Onaj prethodni naci papa djavoljeg lica je već sasvim druga pesma, šteta što se to nije okliznulo o sapun pod tušem pa slomilo vrat.

Al sam gadan al sam gadan mmmmmm njam njam.

Na koga misliš - na prilježnog člana Hitlerjugenda ili na onog prethodnog, revnosnog nameštenika kod IG Farben Krakau?
Pošto se, jelte, obojica uklapaju u opis

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana