Nauka| Politika| Reč i slika

Prazna ljustura

Spiridon RSS / 09.04.2019. u 10:18

Uvek sam obozavao emisije o insektima i istovremeno zgrazavao nad jednom od meni najnepravednijih pojava u kome odredjena vrsta ose polaze jaja u telo svoje zrtve. Zrtva nosi u sebi tudji plod koje se polako razvija i pocinje da jede svoju zrtvu iznutra. Na kraju od zrtve ostaje ljustura, a nova osa izlazi napolje i pocinje novi ciklus.

Slobodan Milosevic nije sam otisao. Taj proces je dugo trajao i velika energija je potrosena na urusavanje njegove vlasti. Dobro se secam radikala i cele te ekipe koja je jos od 1991 minirala nasu (u mom slucaju studentsku) borbu i koja nikada nije bila uz nas. I onda uz veliki napor petog oktobra Milosevic je pao, a oni koji su za to bili najzasluzniji su kasnije ubijeni, sklonjeni, raseljeni i td. Sada Srbijom vladaju oni koji su je rusili iznutra, sve te godine. Oni koji je najmanje zasluzuju. Paraziti. Oni uzivaju plodove tudje borbe. Oni su sada izasli iz tela zrtve kao crv koga je osa ubacila podmuklim ubodom, pojeli su je iznutra i ostavili iza sebe praznu ljusturu.

E ta nepravda mene boli. 

 

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 12:02 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Žali se Lala doktoru da ne vidi ko prolazi sa druge strane ulice, sve mu mutno u očima.

Kaže doktor nakon urađenih analiza:
"Lalo, loši su ti nalazi. Holesterol, šećer, krvna slika... ništa ne valja. Moraćeš pripaziti na ishranu. Bez slanog, masnog, kobasica, slanine, slatkog, vina, rakije, piva..."

Razmisli Lala pa kaže:
"Znate šta doktore, kad ja malo bolje razmislim, jebe se meni 'ko prolazi s druge strane ulice."


Došao Mujo kod lekara na pregled. Ovaj gleda nalaze pa kaže Muji da mora da ostavi duvan, alkohol, masno, ljuto, slano, slatko... Mujo na to ustane, pokupi papire sa stola i krenu ka vratima. Lekar ga pita:
- Gde si krenuo?
- Doći ću neki drugi dan, doktore, kad ne budeš tol'ko nadrkan...

I jedna istinita priča, pričao mi pokojni komšija a dešava se na Onkologiji u Sremskoj Kamenici. Lekar saopštava pacijentu da je terapija gotova i da je zdrav ali da mora da povede računa u načinu života a posebno o ishrani... pa je tu krenula lista šta ne sme da jede i naravno na toj listi je bila i stavka "masno"...
- Doktore, pa jel' ne smem ni slaninu da jedem?
- Ne smete.
- Doktore - ja ću radije umreti od slanine nego od želje za njom!
mariopan mariopan 12:12 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

cassiopeia
Atomski mrav
Ja to ne smem ponovo da pravim, malo, malo, pa kašikom u teglu.

Ali smeš da podeliš recept sa nama.


Uvek

400 gr. lešnika ispeći u rerni, na 180C, 10-15tak minuta da zamirišu i krene ljuska da se odvaja (ako kupiš već pečene, malo ih dopeci jer su slabije pečeni, barem ovi kod nas) Očistiš od ljuske, staviš u dobar blender ili secka da se napravi maslac od lešnika. Pusti da se malo prohlade, pre nego ih očistiš od ljuske.

Ako je slabiji blender, možeš prvo da samelješ pa onda štapnim mikserom uz dodatak kašike, dve nekog ulja (ja stavim maslinovo koje nije jako ili kokosovo) da podstakne blendanje.

80 gr. čokolade (sa većim postotkom kakaa,a ako ne paziš na šećer može i mlečna) otopiti na pari.

2 kašike meda ili nekog zaslađivača koji koristiš i sve sjediniš i to je to.

Ja nekad ubacim pola dcl pavlake za šlag (mlečne) da bude mekše. A možeš samo kakao u prahu (po ukusu, počni od jedne kašike pa vidi kako ti je) i med.

Stegne se u frižideru, a pre upotrebe izvadi van da se ugreje na sobnu temp. I probaj da ne pojedeš za tri dana

Ako pitaš koliko može da stoji, ne znam, nikad nije izdržalo duže od tri dana u frižideru.

Mnogo priče, al' je očas posla gotovo.




Moraću da probam, kako čitam ovo ne može da ne valja.

Samo mala pomoć, umesto ulja, ko ne voli, kada se blendira pečen lešnik u blender dodati kašiku dve kristal šećera. To je fazon da se lešnik razbije u prah i da ne bude u sitnim granulama i komadićima.

To sam pokupila sa emisije "24h kuvanje" od ne-znam-kako-se-zove najslavnija majstorica za čokoladne deserte. Ima genijalne recepte ali i male savete kako se nešto radi za ono što ti treba.
mariopan mariopan 12:30 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

deset_slukom
mariopan
deset s lukom

Znači bio si mi komšija


Živeli smo u Štrosmajerovoj (danas, valjda, Patrijarha Pavla?) negde do 1960. pa smo se onda preselili u drugi deo grada. Bio je to kraj takođe okružen vodom, ostacima starih begejskih rukavaca. Duž cele preke strane ulice, kroz bašte se protezao jedan takav kanal, pun vode i pokriven sočivicom. I sam Bagljaš je dobrim delom bio baruština. U međuvremenu, podzemne vode su se spustile i današnja slika je potpuno drugačija. Elem, mi smo bukvalno živeli pored vode idealne za razmnožavanje komaraca, ali njih nije bilo.



Ja sam se udala i došla iz BG u ZR 1973 i ovde do aerodroma koji pominješ a koji je meni iza kuće takoreći, su sve bile njive i vinogradi. Znači ti si bio prekoputa, to jest preko pruge.

Onda smo bar neko vreme bili komšije.

Srećom da se sve to isušilo dok mi nismo tu kupili plac za kuću, bio je njiva u pravom smislu reči.

angie01 angie01 12:35 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Mnogo priče, al' je očas posla gotovo.


Cass- meni ovo zvuci, kao mantra za ritualno sahranjivanje kupaceg kostima iza zgrade.
nikvet pn nikvet pn 12:57 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju


Једна мало јача госпођа добила најновију дијету, прочита је па онако за себе тужно: Само једно ми жао: умрећу гладна а дебела!
floki floki 13:00 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju



ako navikne da bude gladna makar 16 sati dnevno, nece biti debela, a i glad nije frka, navikne se covek...

pricam iz sopstvenog iskustva, a nisam debeo :)
maksa83 maksa83 13:15 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Ona stavlja kečapa toliko da može da se svrsta u kategoriju - poplašeno.

Nenene, ne može kečap, ni poplašeno.

Inače - čudi me da Nobelov odbor, retroaktivno, ne dodeli tri Nobelove nagrade - izumiteljima tuša, kačamaka i pice.

Saglasan, s tim da je pica verovatno patent star koliko i mlevenje žitarica i ovladavanje vatrom. To je 'leba koji nije naras'o i onda je tako pljosnat zgodan da na njega nabacaš stvari.

Nego, kako komentarišeš to što mirotočivi hipik Trunpo rastura NATO tako što u njega poziva i Brazil?
maksa83 maksa83 13:28 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock
Gosti u mojoj basti.

Kad smo kod gostiju u tvojoj bašti, sutra će tu dajbožezdravlja da ti sleti ova muha (ja), al' ne brini neću da se zadržavam idem dalje u Den Bosch, Rotterdam pa kod vaših Hrvata (Antverpen).

Je l' moš da mi kažeš nešto pametno za Den Bosch što ne mogu da pročitam na Internetu?
jadragoljub jadragoljub 16:52 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Pa daj gugutku da vidim,

nisam video odma a gosn čučko-vić već deplasirao u dvorište, al aj da se ne baci.
nepopustljiv nepopustljiv 17:06 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

maksa83
Ona stavlja kečapa toliko da može da se svrsta u kategoriju - poplašeno.

Nenene, ne može kečap, ni poplašeno.

Inače - čudi me da Nobelov odbor, retroaktivno, ne dodeli tri Nobelove nagrade - izumiteljima tuša, kačamaka i pice.

Saglasan, s tim da je pica verovatno patent star koliko i mlevenje žitarica i ovladavanje vatrom. To je 'leba koji nije naras'o i onda je tako pljosnat zgodan da na njega nabacaš stvari.

Nego, kako komentarišeš to što mirotočivi hipik Trunpo rastura NATO tako što u njega poziva i Brazil?

Pa to gledam kao vešt manevar i prelazni proces ka integraciji Amerike i Rusije.
Inače, ja Trumponju, ionako, posmatram indirektno - kao političara koji je skenjao zlu babu.
Ostalo - koliko i šta uradi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:11 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Je l' moš da mi kažeš nešto pametno za Den Bosch što ne mogu da pročitam na Internetu?


Nisam bila tamo dizvinis , sad, znam da sam mozes da nadjes na internetu ali evo ovde lepo slozeno na ovom sajtu raznih znamenitosti pa odmah biras sta te zanima a sta ne ni pod razno. (levo, a desno mapa sve oznaceno)

http://www.google.com/destination/map/topsights?q=den+bosch&site=search&output=search&dest_mid=/m/0d9tj&sa=X&ved=2ahUKEwjWnZzI8sXhAhVDLVAKHTO1DAYQ69EBKAMwAHoECAoQBg#dest_mid=/m/0d9tj&trifp=t%3De]
angie01 angie01 17:13 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

ne može kečap


kecap

najveca prevara evr.
angie01 angie01 17:15 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock


kako ti je lepa basta,...ono, zen bleja.
maksa83 maksa83 17:19 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

kecap

najveca prevara evr.

Nene, kečap sam po sebi je okej i ima svoje mesto i u kuhinji (malo kečapa u nešto kinesko, tipa ojster sos + maaalo kečapa + rendan đumbir + soja sos itd.) ali na picu ... mislim da bi te za tako nešto u Italiji našli sa betonskim tenisicama 300m od obale Napulja i policija se ne bi ni trudila oko istrage, počinilac bi bio automatski oslobođen a možda i odlikovan.
nepopustljiv nepopustljiv 17:22 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

maksa83
kecap

najveca prevara evr.

Nene, kečap sam po sebi je okej i ima svoje mesto i u kuhinji (malo kečapa u nešto kinesko, tipa ojster sos + maaalo kečapa + rendan đumbir + soja sos itd.) ali na picu ... mislim da bi te za tako nešto u Italiji našli sa betonskim tenisicama 300m od obale Napulja i policija se ne bi ni trudila oko istrage, počinilac bi bio automatski oslobođen a možda i odlikovan.

Gluposti!
Inače, kada smo kod kečapa - mi to nikada nismo kupili u prodavnici.
Isključivo neka inačica u domaćoj izradi.

Eee, da - a danas je na programu čorbasti pasulj. Mislim, ako postoji neko jelo, pored kačamaka, koje zaslužuje sva priznanja - to je pasulj - i to čorbasti (mada, volim sve tipove, pa čak i u onoj brazilskoj fežoadi koju moja žena ponekada pravi).
Dobro - i pored pice, takođe.
maksa83 maksa83 17:26 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Isključivo neka inačica u domaćoj izradi.

Pa onda nije kečap, šta dižeš lažnu uzbunu i plašiš nas da jedeš picu sa kečapom...
nepopustljiv nepopustljiv 17:28 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

maksa83
Isključivo neka inačica u domaćoj izradi.

Pa onda nije kečap, šta dižeš lažnu uzbunu i plašiš nas da jedeš picu sa kečapom...

Ne jedemo mi, nego neki jedu.
Ja picu volim previše - da bih je jeo u gradu.
Jer - nije to to.
Osim ako ne znaš neko mesto gde bi to bilo preporučljivo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:28 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

angie01
apacherosepeacock


kako ti je lepa basta,...ono, zen bleja.


Hvala, malo sam se sad nicim izazvana navadila da davim sa fotkama, nadam se da necu biti skalpirana
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:32 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

nisam video odma a gosn čučko-vić već deplasirao u dvorište, al aj da se ne baci.


Hvala vcucko.

Dragoljube, ova tica je manja od one moje bastenske sto se pretnje vrapcima tice..

Edit.

Nedavno je bilo na svim vestima ovde, jedan Holandjanin odgajivac golubova (ko ovi avlijaneri, izgledom) je prodao svog sampiona letaca za pola miliona evra.
maksa83 maksa83 17:33 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Osim ako ne znaš neko mesto gde bi to bilo preporučljivo.

Sad ih bar ima koliko hoćeš, blizu mene npr - Il Cuoco ili Kućica. U prvonavedenoj preporučujem picu sa bresaolom i burata sirom, s tim da tu ponekad svraća i Đuka Bizon i kvari ugođaj, ali nije strašno ako sedneš tako da vetar duva od tebe ka njemu.
nepopustljiv nepopustljiv 17:40 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

maksa83
Osim ako ne znaš neko mesto gde bi to bilo preporučljivo.

Sad ih bar ima koliko hoćeš, blizu mene npr - Il Cuoco ili Kućica. U prvonavedenoj preporučujem picu sa bresaolom i burata sirom, s tim da tu ponekad svrađa i Đuka Bizon i kvari ugođaj, ali nije strašno ako sedneš tako da vetar duva od tebe ka njemu.

Fala, fala.
Pogledao sam jelovnik i pronašao tu picu koju preporučuješ - jedino nisam dobro protumačio značenje onoga broja 910 sa desne strane - šta bi to moglo da znači?
jadragoljub jadragoljub 17:43 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock
nisam video odma a gosn čučko-vić već deplasirao u dvorište, al aj da se ne baci.


Hvala vcucko.

Dragoljube, ova tica je manja od one moje bastenske sto se pretnje vrapcima tice..

manja , ono je golub. bitno da je ipak veća podosta od vrapca i kao takva ga potisuje.
nego kolko čujem kod vas se uvode restrikcije pa tako vše neće biti turističkih šetnji po kanalima( tkzv onim sa crvenim fenjerima). sem ako ne uvedu posebnu dozvolu samo za školske izlete iz srbije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:02 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

kolko čujem kod vas se uvode restrikcije pa tako vše neće biti turističkih šetnji po kanalima( tkzv onim sa crvenim fenjerima). sem ako ne uvedu posebnu dozvolu samo za školske izlete iz srbije.


Nemam pojma gledam vesti na preskok pa ne znam sta se zbiva od tih regulativa. (dodala sam edit na prethodni komentar o golubu milioneru )

U, ima i skuplji, Armando, flamanski golupcic, pobise se oko njega, gle ga kupljen za 1.252.000 evra fijuuu

jadragoljub jadragoljub 18:09 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock
kolko čujem kod vas se uvode restrikcije pa tako vše neće biti turističkih šetnji po kanalima( tkzv onim sa crvenim fenjerima). sem ako ne uvedu posebnu dozvolu samo za školske izlete iz srbije.


Nemam pojma gledam vesti na preskok pa ne znam sta se zbiva od tih regulativa. (dodala sam edit na prethodni komentar o golubu milioneru )

ja naleteo negde na netu a i vaš fantom uspeo da upuca sam sebe, el si čula za to. to mi je zasad najveći hit da samog sebe pogodiš iz aviona, mislim avion ne pilota. najavljena istraga al ne verujem da ču da saznam kako mu je to uspelo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:12 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

ja naleteo negde na netu a i vaš fantom uspeo da upuca sam sebe, el si čula za to


Jok, kakav fantom?
jadragoljub jadragoljub 18:27 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock
kolko čujem kod vas se uvode restrikcije pa tako vše neće biti turističkih šetnji po kanalima( tkzv onim sa crvenim fenjerima). sem ako ne uvedu posebnu dozvolu samo za školske izlete iz srbije.


Nemam pojma gledam vesti na preskok pa ne znam sta se zbiva od tih regulativa. (dodala sam edit na prethodni komentar o golubu milioneru )

U ima i skuplji Armando, Flamanski golupcic, pobise se oko njega, gle ga 1.252.000 evra fijuuu


ma golubari su ludaci.al šta da im radiš, svako je lud na svo j način.
jadragoljub jadragoljub 18:28 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

apacherosepeacock
ja naleteo negde na netu a i vaš fantom uspeo da upuca sam sebe, el si čula za to


Jok, kakav fantom?

avion, imali vežbu i čovek uspeoda pogodi sopstveni avion. tako ide vest sad treba da otkriju kako mu je to uspelo, a ima slike oštećenja. ludilo
angie01 angie01 18:54 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

(malo kečapa u nešto kinesko, tipa ojster sos + maaalo kečapa + rendan đumbir + soja sos itd.)


sine- ovo je cista jeres,...ti bi onu prevarantsku plastificiranu zbrlju, mesao sa blagodetima kulinarskog taca, nenenenene, sto bi rek'o maxa:).

lebati, iscedi malo kecapa na tanjir i ostavi da prenoci- skinuces ga kao gumirano parce crvene mase nepoznatog porekla,...ujedno, procitaj deklaraciju na bilo kom pakovanju.


mislim da bi te za tako nešto u Italiji našli sa betonskim tenisicama 300m od obale Napulja i policija se ne bi ni trudila oko istrage, počinilac bi bio automatski oslobođen a možda i odlikovan.


abrebrate- sta ti se desilo, ja se obicno slazem sa svime sto ovde govoris, ali ovo je bas ono,-ko je hakovao maxin nalog,...U Napulju niko ne koristi kecap, tamo se pravi zasticeni-( svaka pristojna familija ima svoj recopis)-kuvani pelato, koji je tako fenomenalan, da im za pizu ni ne treba nista drugo, sem mozarele i bosiljka....ili samo seku malo blansirani paradajz.

nema kecapa
nask nask 19:24 10.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

ova tica je manja od one moje bastenske


Golub grivnjaš tj. Houtduif (Columba palumbus) ti sleće u baštu. Mislim.
cassiopeia cassiopeia 13:08 11.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Dragoljub
a ima li gugutke u tom delu grada?


Ponekad ih čujem, ali jako retko.

I ptice se sele, kao i ljudi. :)
cassiopeia cassiopeia 13:12 11.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

U, ima i skuplji, Armando, flamanski golupcic, pobise se oko njega, gle ga kupljen za 1.252.000 evra fijuuu




Ja prošlo leto hranila jednog goluba, mlad bio, nešto bolestan i kad sam uspela da mu priđem da očitam podatke sa prstena, zvala vlasnika, on rekao da je taj bolešljiv i da se izgubio i da ga više ne hranim, pa će se vratiti kući.

Ja nisam imala duše, naterala muža da ga uhvati u kutiju za cipele i zvali vlasnika da dođe po njega.

Na nesreću, baš je bio bolestan. Posle par dana se vratio kod nas i umro na terasi. :(
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:23 12.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

nask
Houtduif (Columba palumbus) ti sleće u baštu.


I ovo tvoje omiljeno zivince mi slece.




apacherosepeacock apacherosepeacock 14:37 12.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Ja nisam imala duše, naterala muža da ga uhvati u kutiju z


I meni je jednom jedan letac sa prstenovima pao u bastu i nije mogao opet da uzleti vise od metar od zemlje. Uzmem ga ja, unesem u kucu i stavim u onaj bench za kucice (poveci), stavim mu zrnevlje, vodu.. i pozovem azil za ptice ovde u Amsterdamu da li bi da ga preuzmu i dozovu vlasnika (negde u Velsu, toliko sam pronasla po brojevima), kazu moze donesi ga sutra jer su za taj dan vec zavrsili s poslom i idu kuci.

Probudim se ja sutradan i vidim da je jadnicko te noci umro. Vidim i da je jeo i pio, mislila sam oporavice se za nekoliko dana ako je iscrpljen.

Javim u azil sta je bilo i pitam ih kako jer nije izgledao ni ranjen niti imao ista slomljeno, oni mi rekose, ko zna, ima milion razloga zasto, bio totalno iscrpljen, tresnuo u nesto usput itd.
mirelarado mirelarado 20:58 12.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju

Gledam ove divne fotke golubova, gugutki i drugih tičica, pa da vam se poverim: danas sam imala bliski susret neposredne vrste s parom gugutki koji se bio udobno smestio na vrh table u amfiteatru na poslednjem spratu mog fakulteta, gde sam držala kolokvijum - diktat. Čim sam počela da čitam tekst, par je poleteo u želji da pogodi otvoren prozor, ali mu to nije uspelo iz prve... Bilo je povremenih uzdaha i cike studentkinja dok su im pikirali tik iznad glava, opšte veselje. Najzad su uspeli da pronađu prozor i odlete.

Ne znam da li je zbog gugutki, ali studenti su, s malobrojnim izuzecima, odlično uradili kolokvijum.
ecce-florian ecce-florian 15:03 13.04.2019

Re: Nije na temu, već na analogiju


@maxa
a jebeš život bez slatkog od smokve.

jes vala
“Ko čuva smokvu, ješće roda njezina…” Solomon 27.18
tasadebeli tasadebeli 21:21 09.04.2019

Богомољка

Из тог света инсеката, мени је она прича о богомољки најзанимљивија. Пази, ти је креснеш, а она те после поједе.

Не стигнеш ни да се запиташ да ли је заиста тај секс баш толико вредео.

И та прича је баш некако у теми овде на овом посту. Поучна је.








П.С. - Један од коментара испод тих клипова о богомољки на Јутјубу:


Baby mantis: mommy where's daddy

Mum: I ate him



Јбг...


All the right junk
in all the right places.




nsarski nsarski 21:33 09.04.2019

Re: Богомољка

Из тог света инсеката, мени је она прича о богомољки најзанимљивија.


Witz.

Komarac, u krizi, ne može da nađe partnerku i vidi bogomoljku. Zamoli je: "daj, razumi me, stiska je, ne mogu više da izdržim, moram nešto, pa bih tebe ako daš..."
Bogomoljka: "dobro, jbg, aj da ti učinim, razumem te."
Naskoči komarac, završi posao, i kaže: "Hvala, ali ja znam vas bogomoljke, posle seksa pojedete naskakača. Razumem to, ali morao sam, možeš da me pojedeš."
Bogomoljka: "Pojedem? Ah, to ženke rade, mi ne!"
tasadebeli tasadebeli 21:36 09.04.2019

Re: Богомољка

nsarski
Из тог света инсеката, мени је она прича о богомољки најзанимљивија.


Witz.

Komarac, u krizi, ne može da nađe partnerku i vidi bogomoljku. Zamoli je: "daj, razumi me, stiska je, ne mogu više da izdržim, moram nešto, pa i tebe ako daš..."
Bogomoljka: "dobro, jbg, aj da ti učinim, razumem te."
Naskoči komarac, završi posao, i kaže: "Hvala, ali ja znam vas bogomoljke, posle seksa pojedete naskakača. Razumem to, ali morao sam, možeš da me pojedeš."
Bogomoljka: "Pojedem? Ah, to ženke rade, mi ne!"






Покушај овај виц да испричаш на Стормфронту, што би рекао Макса...
vcucko vcucko 21:54 09.04.2019

Re: Богомољка

tasadebeli

Из тог света инсеката, мени је она прича о богомољки најзанимљивија. Пази, ти је креснеш, а она те после поједе.

Ceniš, da je taj ishod eksluzivno bogomoljački, odn. da se ne odnosi i na nas dvonoge?
Hm
tasadebeli tasadebeli 22:13 09.04.2019

Re: Богомољка

vcucko
tasadebeli

Из тог света инсеката, мени је она прича о богомољки најзанимљивија. Пази, ти је креснеш, а она те после поједе.

Ceniš, da je taj ishod eksluzivno bogomoljački, odn. da se ne odnosi i na nas dvonoge?
Hm




Па ја сам разумео да је Спирин пост о инсектима.



Нешто као једна од епизода Опстанка у Школском програму са темом света инсеката.



Сад... Не знам шта да ти кажем... Можда и грешим... Најбоље да то Спира сам каже да ли сам омануо тему или не...





angie01 angie01 09:32 10.04.2019

ljustura

Черевићан Черевићан 15:35 10.04.2019

in favorеm

ти је креснеш, а она те после поједе

прцах давно неку Нату
(ала волим те присете),
при оргазму ...је умела
да изрекне појешћуте
alselone alselone 15:06 10.04.2019

Radujte se papani, otvara se Starbaks

i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.
nsarski nsarski 15:19 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

Pa, zašto da ne na ćirilici?






Ja, inače, privatno bojkotujem Starbaks i predlažem drugima da to isto čine. Iz humanitarnih razloga.

Za one kojima nije sasvim jasno, evo šta kažu protivnici Starbaksa u Rimu Why we say no to Starbucks in Rome

A o Mr. Hauardu Šulcu što manje rečeno tim bolje. Dole Starbaks!

Atomski mrav Atomski mrav 15:20 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Meanwhile, on a completely unrelated subject - objavljena je prva slika crne rupe, odnosno horizonta događaja koji je okružuje:

https://www.theguardian.com/science/2019/apr/10/black-hole-picture-captured-for-first-time-in-space-breakthrough

https://eventhorizontelescope.org/
maksa83 maksa83 15:24 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...
nsarski nsarski 15:30 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aurus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione trikotaže kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pamkin-sirup-nešto-nešto...


Ja sam ubeđen da, recimo, onaj Ćirjaković zna napamet nekoliko takvih narudžbina od 10 reči. Mislim, ide uz njegov karakter i dragocenu mu ličnost.
maksa83 maksa83 15:36 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ja sam ubeđen da, recimo, onaj Ćirjaković zna napamet nekoliko takvih narudžbina od 10 reči. Mislim, ide uz njegov karakter i dragocenu mu ličnost.

Sto posto, i svaki put promulja onako znalački u ustima, sagleda buke i kaže "Robusta, Istočni Kongo, 147km od Kinšase, berba 2016".
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:54 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago.


Ja mislim da je to malo mit, čak i ovde, u zabiti, imaš gomilu odličnih kafedžinica, evo, ja pored mog posla mogu da navedem bar pet njih, na max 10 minuta hodanja, koje su sasvim solidne.. Dosta njih peče svoju kafu, i prave odličan espreso, plus ima i klopa. Čak i u lokalnoj hali pionir ima kafić, sa dramatičnim pogledom na Stenovite planine, gde sediš kad čekaš dok ti dete završi sa klizanjem, i kafa im je odlična, nimalo ne zaostaje nizačim što možeš da dobiješ u Beogradu, barem, ne znam sad za Italiju...jesi probao nekad kafu u Hali Pionir, u Beogradu? (mislim, fuj!).

To možda ako te poslodavci pošalju u neko levo predgrađe Čikaga, gde stvarno nema ništa, pa ti daju vremena samo toliko da jedeš neke splačine u hotelu u kome spavaš i da se odvezeš ujutro na posao i kasno uveče nazad, eventualno te jedno veče izvedu na neko prežderavanje, kad ti i nije do kafe.

Mislim, kad razmisliš, espresso je - mašina, možeš i budalu da istreniraš da je koristi, a kafa je kafa, ako nabavljaju dobru, a na svakom pristojnijem mestu je to slučaj, nema tu neke velike razlike, da li si u Rimu ili si u Kanzas sitiju.


Inače, Sijetl, odakle je i krenuo Starbaks, je vašar kafedžinica, baš tih malih i nezavisnih, imaš na svakom ćošku one stand-ove, zapravo male kioske, koji obično rade 24/7, da naručiš i poneseš, a i prave kafedžinice, gde uđeš, sedneš, naručiš, pojedeš, popiješ. Sad, ima i izdrkavanja, sa tim raznim kombinacijama, neke su sačuvaj bože, sa čijom i aronijom, bundevama i slaninom, ali to je ok, ima i obična turska kafa, za nas nehipstere.




maksa83 maksa83 16:52 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ja mislim da je to malo mit,

Ja mislim da vi tamo dont nou hau tu kofi, i da je koren toga što je standard na koji su svi navikli onaj free refills sok od radijatora u dajnerima, i onda sve što nije taj drnč zovete "super kafa".
nepopustljiv nepopustljiv 17:03 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...

Da li su to isti oni koji nose sakoiće do iznad pola dupeta - jedva da prekrije kaiš?
Milan Novković Milan Novković 18:19 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...



Posle UK outdoors tipa zabranjene rolšue, bicikli, gaženje po travi, hodanje unazad, pevanje, sladoledi, golubovi, neizvršavanje ženinih naredbi iz prve i ostalog osvanemo mi u LA, prvi korak na 5,000 Km obilaženju nacionalnih parkova.

Prvi nam put u LA, bez priprema, mi ionako idemo u "ekpedicije" bez planiranja i imali samo hotel za tu prvu noć, gladni vidimo visoke zgrade u daljini i kažemo "centar", tamo ima restorana, kad ono samo jedan MecDonalds u kojem niko ne priča engleski.

Pošto nam je sledeća noć ili bukiranje prebivalište tog dana dok vozimo, ili šator, a ja tih godina skupljao šatore pa ne ponesem ni jedan iz Londona nego kupićemo tamo, samo starija ćerka sa nama, tada 5 godina, pa pošto nas ima više kupimo jedan za 17 osoba i tog dana dobacimo do kampa na jezeru Mead (Niccolo bolje poznaje mesto, preplivavao uzduž i popreko (tričavih desetak kilometara po preplivavanju), unazad i zatvorenih očiju. Blizu Las Vegasa i krajnje odrednice, Srkijevog Fiefdoma, Kolorado Kanjona.

Nigde žive duše u kampu, ali, frustriran iz UK ja počnem da se klanjam božanstvu zbog roštilja na svakom kamping mestu, iako nismo poneli ništa za roštiljanje, i tako zapamtim mesto, žena po kojotima, prestravila se od zavijanja preko noći, u blizini, a ja bio nešto umoran pa slatko prespavao (samo ja vozio). Elem, prvi obrok, jelte, negde usput našli mesto, pamtim dve stvari - nice pite od nekih berries, 1750 grama porcija, i kafe u "posudi" visokoj 25cm kojoj se kroz kafu, kad je napunjena, vidi dno. Misim ... što da ideš da dopunjavaš kad mogu odmah da ti uspu 2 litra

Al sećam se nice ljudi, meni Ameri "leže" i lakše se razumemo nego ja sa Britancima, tj prostije pričaju i ne moraš da slušaš i čitaš između redova (bar onomad tako bilo)

Pa u ime lepog sećanja, iako je let iznad kanjona u helikopteru bio bljak, spor i bučan, a i posle smo izrešetali te nacionalne parkove više puta (ne sve):



nepopustljiv nepopustljiv 18:27 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Milan Novković
maksa83
alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...



Posle UK outdoors tipa zabranjene rolšue, bicikli, gaženje po travi, hodanje unazad, pevanje, sladoledi, golubovi, neizvršavanje ženinih naredbi iz prve i ostalog osvanemo mi u LA, prvi korak na 5,000 Km obilaženju nacionalnih parkova.

Prvi nam put u LA, bez priprema, mi ionako idemo u "ekpedicije" bez planiranja i imali samo hotel za tu prvu noć, gladni vidimo visoke zgrade u daljini i kažemo "centar", tamo ima restorana, kad ono samo jedan MecDonalds u kojem niko ne priča engleski.

Pošto nam je sledeća noć ili bukiranje prebivalište tog dana dok vozimo, ili šator, a ja tih godina skupljao šatore pa ne ponesem ni jedan iz Londona nego kupićemo tamo, samo starija ćerka sa nama, tada 5 godina, pa pošto nas ima više kupimo jedan za 17 osoba i tog dana dobacimo do kampa na jezeru Mead (Niccolo bolj epoznaje mesto, preplivavao uzduž i popreko (tričavih desetak kilometara po preplivavanju), unazad i zatvorenih očiju. Blizu Las Vegasa i krajnje odrednice, Srkijevog Fiefdoma, Kolorado Kanjona.

Nigde žive duše u kampu, ali, frustriran iz UK ja počnem da se klanjam božanstvu zbog roštilja na svakom kamping mestu, iako nismo poneli ništa za roštiljanje, i tako zapamtim mesto, žena po kojotiva, prestravila se od zavijanja preko noći, u blizini, a ja bio nešto umoran pa slatko prespavao (samo ja vozio). Elem, prvi obrok, jelte, negde usput našli mesto, pamtim dve stvari - nice pite od nekih berries, 1750 grama porcija, i kafe u "posudi" visokoj 25cm kojoj se kroz kafu, kad je napunjena, vidi dno

Al sećam se nice ljudi, meni Ameri "leže" i lakše se razumemo nego ja sa Britancima, tj prostije pričaju i ne moraš da slušaš i čitaš između redova (bar onomad tako bilo)

Pa u ime lepog sećanja, iako je let iznad kanjona u helikopteru bio bljak, spor i bučan, a i posle smo izrešetali te nacionalne parkove više puta (ne sve):




Za Milana, Maksu i ostalo veselo društvo - jedna stvar sa lepim basistom!



Da, da!


Milan Novković Milan Novković 18:34 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nepopustljiv
Milan Novković
maksa83
alselone
i to na ćirilici.

Nova kafeterija, koja će biti uskoro otvorena, imaće veliki natpis na ćirlici, a to je, prenosi agencija Tanjug, "izdejstvovao" zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...



Posle UK outdoors tipa zabranjene rolšue, bicikli, gaženje po travi, hodanje unazad, pevanje, sladoledi, golubovi, neizvršavanje ženinih naredbi iz prve i ostalog osvanemo mi u LA, prvi korak na 5,000 Km obilaženju nacionalnih parkova.

Prvi nam put u LA, bez priprema, mi ionako idemo u "ekpedicije" bez planiranja i imali samo hotel za tu prvu noć, gladni vidimo visoke zgrade u daljini i kažemo "centar", tamo ima restorana, kad ono samo jedan MecDonalds u kojem niko ne priča engleski.

Pošto nam je sledeća noć ili bukiranje prebivalište tog dana dok vozimo, ili šator, a ja tih godina skupljao šatore pa ne ponesem ni jedan iz Londona nego kupićemo tamo, samo starija ćerka sa nama, tada 5 godina, pa pošto nas ima više kupimo jedan za 17 osoba i tog dana dobacimo do kampa na jezeru Mead (Niccolo bolj epoznaje mesto, preplivavao uzduž i popreko (tričavih desetak kilometara po preplivavanju), unazad i zatvorenih očiju. Blizu Las Vegasa i krajnje odrednice, Srkijevog Fiefdoma, Kolorado Kanjona.

Nigde žive duše u kampu, ali, frustriran iz UK ja počnem da se klanjam božanstvu zbog roštilja na svakom kamping mestu, iako nismo poneli ništa za roštiljanje, i tako zapamtim mesto, žena po kojotiva, prestravila se od zavijanja preko noći, u blizini, a ja bio nešto umoran pa slatko prespavao (samo ja vozio). Elem, prvi obrok, jelte, negde usput našli mesto, pamtim dve stvari - nice pite od nekih berries, 1750 grama porcija, i kafe u "posudi" visokoj 25cm kojoj se kroz kafu, kad je napunjena, vidi dno

Al sećam se nice ljudi, meni Ameri "leže" i lakše se razumemo nego ja sa Britancima, tj prostije pričaju i ne moraš da slušaš i čitaš između redova (bar onomad tako bilo)

Pa u ime lepog sećanja, iako je let iznad kanjona u helikopteru bio bljak, spor i bučan, a i posle smo izrešetali te nacionalne parkove više puta (ne sve):




Za Milana, Maksu i ostalo veselo društvo - jedna stvar sa lepim basistom!



Thanks

Samo, pre nego što niz miles of bayou potražiš southern comfort u klinču lepe basistkinje moraš prvo, jelte, da odgledaš film, svi znamo koji - Southern Comfort

Iako, Luizijana je i meni na bucket listi
alselone alselone 19:05 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Pa, zašto da ne na ćirilici?


Ma ne to, ćirilica je super, pozitivno mi je da su istakli natpis na ćirilici, nego ovaj momenat sa Vesićem koji je izdejstvovao ćirilicu mi je ono
alselone alselone 19:06 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago. Ovde će da ga šije bilo koji kafić koji ne drži najdrnč kafu i održava aparat kako treba. Naravno da će postojati neka količina hipstera u onim čakšire-trenerkama (aureus sigurno zna o čemu pričam, on prati tu modnu industriju opušteno-akcione visoke mode kroz vreme i prostor) koji će naručivati venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...


Meni je Starbaks zapravo sasvim OK. Ja doduše nisam neki kafaroš, popijem možda par kafa mesečno, ali pošto više volim crnu od espresa, meni je Starbaks redovna crna kafa bez ičega dobar izbor.
Takođe, čajevi su im odlični. Ja skoro po pravilu popijem njihov najveći čaj od mente pred let, da smirim stomak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:16 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ja mislim da vi tamo dont nou hau tu kofi, i da je koren toga što je standard na koji su svi navikli onaj free refills sok od radijatora u dajnerima, i onda sve što nije taj drnč zovete "super kafa".


Ah, odličan primer tradiocionalne europske nadmenosti. A posle mi moramo da šaljemo brodove i padobrance da vas oslobađamo od nacista i rusa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nepopustljiv

Za Milana, Maksu i ostalo veselo društvo - jedna stvar sa lepim basistom!



Da, da!




Inače, gde, osim ovde, imaš redovnu živu blue grass svirku vikendom - u kafedžinici? Zli Maksa bi rekao da je to zato što kafa qrcu ne valja, pa doveli muziku da malo zamaskiraju stvari i namaknu koji dolar više, ali, trust me, nije tako.

Svejedno, ako će neko da mi da par referenci gde je kafa STVARNO DOBRA u gradu Beogradu, rado ću da odem da overim i posle da napišem hvalospeve. Samo da odma kažem da to NIJE u Nušićevoj, tamo stvarno nije ništa specijalno, a i one brkate ženske što rukuju espreso mašinama, sem što su jezivo namrštene i nadrkane na svaki oblik života, izgledaju kao da espreso mašinu prvi put koritse, a mrzi ih da vade upuCtvo.



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Meni je Starbaks zapravo sasvim OK. Ja doduše nisam neki kafaroš, popijem možda par kafa mesečno, ali pošto više volim crnu od espresa, meni je Starbaks redovna crna kafa bez ičega dobar izbor.
Takođe, čajevi su im odlični. Ja skoro po pravilu popijem njihov najveći čaj od mente pred let, da smirim stomak.


To se popravilo tek možda 5-10 godina unazad, promenili su nešto, pre toga je stvarno bilo govno od kafe, gore nego na benzinskim pumpama, a tamo je stvarno - dno.
Druga dobra stvar sa starbaksom, bar ovde u mom kraju, je što otvaraju radnju najranije od svih, oko u 5 ili 6am (ako je uopšte i zatvaraju). Što je jako značajno kad ujutro u cik zore kreneš na skijanje, pa ti treba kofeinski grom, da ne bi zaspao negde na strmini ili u kanjonu, dok voziš. I to je jedina prilika kad odem tamo da kupim kaficu.
alselone alselone 19:31 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Inače, to se popravilo tek možda 5-10 godina unazad, promenili su nešto, pre toga je stvarno bilo govno od kafe, gore nego na benzinskim pumpama, a tamo je stvarno - dno.

Nisam to znao, ali se uklapa. Prvi put sam probao pre manje od 10 godina i svidelo mi se. Zapravo sam prvi put probao u Parizu, al to je mozda ona fora kao sa Mekom, dok je u USA najgore smece, u Evropi je eminentni restoran.
floki floki 19:32 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ups, sorry pajići, greškom obavestih moderatora... bem ti prste zidarske...

kad su bre ameri morali nekog od rusa u evropi da spašavaju?

švabe bi rusi stukli i bez vas, nemoj da se sramotiš glupostima ovde (mada ti nije prvi put a ni poslednj)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kad su bre ameri morali nekog od rusa u evropi da spašavaju?


Pa ko ih je zaustavio da ne uzmu celu Evropu, i što jeste i što nije Hitlerovo? A i ko vas čuva sad, da vas ne pregaze ko plitak potok i zavedu mafijaško državno uređenje kao kod kuće?

Zezam se, floki, namerno sam dodao Ruse jer sam video da si onlajn na blogu! :)))
floki floki 19:37 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

alselone
Inače, to se popravilo tek možda 5-10 godina unazad, promenili su nešto, pre toga je stvarno bilo govno od kafe, gore nego na benzinskim pumpama, a tamo je stvarno - dno.

Nisam to znao, ali se uklapa. Prvi put sam probao pre manje od 10 godina i svidelo mi se. Zapravo sam prvi put probao u Parizu, al to je mozda ona fora kao sa Mekom, dok je u USA najgore smece, u Evropi je eminentni restoran.


šta je bre eminentno u evropi, mek? bem li ga, ne znam, nisam baš merodavan... nije smeće, znaš skoro uvek šta ćeš dobiti, higijena uglavnom ok...

a starbucks, možda sam jedared kafu popio tamo, plafon... nemam ništa protiv da popijem ako se zadesim, ali se ne dešava eto nikad...
angie01 angie01 19:38 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

venti-haf-kef-ajs-late-hejzelnat-sinamon-dolće-krim-pampkin-sirup-nešto-nešto...


ovo ko ddt za prvorodjenog, koji tvrdi da ne zna ni sta je kapucino.

U Americi gde se kršten espreso traži svećom Starbaks je blago


isto i u Kenjadi-pojma nemam zasto nigde nema normalan espreso- sve kafe izgledaju kao voda od iskuvanih jako prljavih kuhinjskih krpa,...a i takvog su ukusa- sem Starbaksa, koji u toj ponudi dodje kao melem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kao sa Mekom, dok je u USA najgore smece, u Evropi je eminentni restoran.


Da, Mekovi su ovde - katastrofa, a u EU, ili bar u Beogradu, mesto gde se dovode đačke ekskurzije iz unutrašnjosti u odumiranju, da deca vide malo sveta. Mada, vidim da se i oni tu nešto gicaju, redizjaniraju restorane, menjaju meni, čuo sam da sad služe i vegansku kuhinju, mada ne znam da li je to bilo na Onionu, ili stvarno, jer u Mekove baš ne zalazim (šejkovi su bolji u Burger Kingu).

edit: floki pomenu i higijenu, ovde u mekovima ni sa time ne mogu da se pohvale, moguće da je to i zato što su omiljeno svratište uličara i beskućnika, niko im ne brani, a ne čiste dovoljno često. Meni su jedino u Meku na Terazijama tražili da pokažem račun kad sam išao u klonju dole u podrumu, iako baš ne ličim na klošara.
alselone alselone 19:40 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

švabe bi rusi stukli i bez vas, nemoj da se sramotiš glupostima ovde (mada ti nije prvi put a ni poslednj)

Gledao sam skoro animaciju istočnog i zapadnog fronta gde su sa četiri boje prikazani Rusi, Ameri, Britanci i Kanađani. I ono što se pričalo još davno moglo se videti i ovde a to je činjenica da su Nemci napravili dil sa Amerikancima pred kraj rata i njima su se bukvalno povlačili da uniđu prvenstveno pre Rusa pa onda i pre Britanaca.
alselone alselone 19:41 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

šta je bre eminentno u evropi, mek? bem li ga, ne znam, nisam baš merodavan... nije smeće, znaš skoro uvek šta ćeš dobiti, higijena uglavnom ok...


Dobro, nije bas eminentni, malo sam preuveličao ali je svakako kul porodični restoran za decu i turiste na jako dobrim turističkim lokacijama sa izvrsnom higijenom i odličnom poslugom. Totalno suprotno od onoga u USA.
floki floki 19:43 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

hehe, to su se oni onomad unapred dogovorili, ovo što ti piskaraš je priča za te tvoje tupsone (a i ti se primaš...)

kao što samo dalabu može da veruje da bi rusi da napadaju bilo koga po evropi, to što vi radite je al kaponeovsko reketiranje ovde, ali može vam se kad su ovde beskičmenjaci...

online sam jer me taksi vozika od londona negde na istok pa se klackamo u koloni i blejanje kroz prozor baš i nema nekog smisla na autoputu...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

hehe, to su se oni onomad unapred dogovorili, ovo što ti piskaraš je priča za te tvoje tupsone (a i ti se primaš...)


Dobro, samo nemoj posle meni da se žališ i tražiš da šaljemo desant i expeditionary forces da oteramo te alkose i mafijaše nazad odakle su došli da vam prodaju ciglu.

A ovde kod nas najavili neko nevreme, tradicionalna aprilska mećava, pa sam prinuđen da radim (dobro, da "radim" ) od kuće.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Gledao sam skoro animaciju istočnog i zapadnog fronta gde su sa četiri boje prikazani Rusi, Ameri, Britanci i Kanađani. I ono što se pričalo još davno moglo se videti i ovde a to je činjenica da su Nemci napravili dil sa Amerikancima pred kraj rata i njima su se bukvalno povlačili da uniđu prvenstveno pre Rusa pa onda i pre Britanaca.


Jel to neka novija Sputnik produkcija?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic
Gledao sam skoro animaciju istočnog i zapadnog fronta gde su sa četiri boje prikazani Rusi, Ameri, Britanci i Kanađani. I ono što se pričalo još davno moglo se videti i ovde a to je činjenica da su Nemci napravili dil sa Amerikancima pred kraj rata i njima su se bukvalno povlačili da uniđu prvenstveno pre Rusa pa onda i pre Britanaca.


Jel to neka novija Sputnik produkcija?


Da se samoprijavim, neki dan sam pustio Sputnik na ekranu, zapravo, išla neka lista koju je youtube sačinio za mene, pa zaribao u Sputnik, ali ono što FSB sponzoriše u Srbiji, i bio onaj neki zilikakin profa, ili kolega sa mašinca, raketaš, što balavi dok priča, baš simpa neki lik, onako, neverovatan entuzijazam, a čini se i da zna ponešto, mada nafilovano sa teorijama zavere, ali svejedno, baš zabavno za slušanje. Sad možda probam i ovog Ćirjakovića, vidim da su kolege na blogu odlično ocenile njegov nastup. A kod njega mi je naročito intrigatno to da ga je ovde puštala i veličala kako ona naša Štiklica_etrusca, tako i Lidija fizičarka. Stvarno ne znam šta je tim naoko pametnim ljudima da se prime na Ćirjakovićevu žvaku.
alselone alselone 19:57 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

(da se samoprijavim, neki dan sam pustio Sputnik na ekranu, zapravo, išla neka lista koju je youtube sačinio za mene, pa zaribao u Sputnik, ali ono što FSB sponzoriše u Srbiji, i bio onaj neki zilikakin profa, ili kolega sa mašinca, raketaš, što balavi dok priča, baš simpa neki lik, onako, neverovatan entuzijazam, a čini se i da zna ponešto, mada nafilovano sa teorijama zavere, ali svejedno, baš zabavno za slušanje. Sad možda probam i ovog Ćirjakovića, vidim da su kolege na blogu odlično ocenile njegov nastup. A kod njega mi je naročito intrigatno to da ga je ovde puštala i veličala kako ona naša Štiklica_etrusca, tako i Lidija fizičarka. Stvarno ne znam šta je tim naoko pametnim ljudima da se prime na Ćirjakovićevu žvaku.


Sputnjik je sranje i nije mi jasno zašto ga uporno spominjete. To je kao kada bi neko za Američke vesti proglašavao Aleksa Džonsa a ne CNN, MSNBC...

Ako želiš ozbilje ruske vesti kako bi čuo nešto što nećeš kod sebe čuti, upali RT.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ako želiš ozbilje ruske vesti kako bi čuo nešto što nećeš kod sebe čuti, upali RT.


Pa i to je FSB, zar ne, samo njima daju malo više para. Slušao sam ih par puta, isto teški lažovi i manipulatori, samo perfidnije i kvalitetnije upakovano. To je za vas, intelektualce, a Sputnjik je za mase.

Ne, bez zezanja, ne gledam ja to, stvarno, nego sam obično sam u labu, plus mi se dernjaju ovi pojačavači i ventilatori, pa nekad pustim jutjubu na volju da nadglasa taj šum, i pravi mi društvo.



floki floki 20:05 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

da se zakuva ja bih odmah na rusku stranu prešao, ali nema vajde od mene, ja sam vojsku elegantno eskivirao :)

nadam se da ću doživeti da spakujete svoje skalamerije i oterate se odavde u tri lepe pičke materine... ali da se ugledate na ruse, otišli bez metka opaljenog...

što se meka ovde tiče, u nemačkoj slabo ko tu dolazi porodično (mada ja jednom godišnje ako odem), obično su tinejďžeri...

ja decu ni ne mogu da vodim zbog glutena, odvedemo ih kad smo u španiji ili austriji jer tamo ima bezglutenski meni, a to radimo kad vršljamo okolo i ne nađemo ništa drugo... mada klinci više vole kad im ja spremam...
floki floki 20:10 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ja ne gledam niti čitam ni RT ni Sputnjik praktično nikad...

naleteo sam i ja na tog profu raketaša, zanimljiv i meni bio, čini se i meni da zna ali odluta čas posla kad se naloži da priča o raketama i uglavnom hvali i amere i ruse, inženjere i tehniku, bar koliko sam ja skapirao iz tog jednog ili dva snimka što videh...
jadragoljub jadragoljub 20:13 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nego pajitju ti kao strućnjak zadronovi objasni kako ste uspeli da napravite avijon koji upucava sam sebe
[url=http://www.kurir.rs/planeta/3232898/holandski-borbeni-avion-f-16-pogodio-sam-sebe-tokom-vezbe-upucali-se-projektilom-nisu-imali-pojma-sta-ih-je-snaslo-foto][/url]

floki floki 20:14 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

pazi kad amer za nekog kaže da je lažpv i manipulator :)))) rofl :)

pajiću, kao ona sponzorušica si kad sazna za nekog debelog da ima para pa se taj u njenim očima čas posla transformiše iz zadrigle svinje u slatkog buckastog medu :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:37 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ja decu ni ne mogu da vodim zbog glutena, odvedemo ih kad smo u španiji ili austriji jer tamo ima bezglutenski meni, a to radimo kad vršljamo okolo i ne nađemo ništa drugo... mada klinci više vole kad im ja spremam...


Uf, jebi ga, to je nezgodno. Moguće da će i to da promene u meniju. Ali, jebo Mek, sigurno tu ima milion boljih mesta da se ide na klopu od glupog meka. Moja klinka nije nikad ušla u Mek, ona je problem i kad idemo u kvalitetnu kafanu, probirljiva, oće da jede samo ono što ja kuvam za nju (dobro, i za sebe). I onda samo tako sedi sa nama, bleji, ili joj daju neke bojice da se igra. Jedino kod indijca oće da pojede naan, i to je uglavnom sve. Za razliku od ove druge male, koja je usivač. Neki dan je jela prvo miso supu u japanskoj kafani, na kašićicu, a onda se bacila na sašimi, iako doktori kažu da presna riba nije dobra za malu decu, a posle smo zajedničkim snagama smlatili čiz-kejk tempuru, jebote, ala je to dobar miks, da ne poveruješ.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

pajiću, kao ona sponzorušica si kad sazna za nekog debelog da ima para pa se taj u njenim očima čas posla transformiše iz zadrigle svinje u slatkog buckastog medu :)


Ja, bogami, tako vas vidim, sa sve medom: Putine, razmakni nam butine.
maksa83 maksa83 20:59 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Samo da odma kažem da to NIJE u Nušićevoj

Šta, misliš Grinet? Pa Grinet nije fora već brat bratu 20 godina.

Ja bih recimo preporučio Zrno, ili Java Coffee, ili čak Kozmetičar, ali imaj u vidu da ih ja volim malo citrusnije/kiselkastije koje se obično vode kao Ethiopia (mada ne nužno). Ovi Aviatori što su se pootvarali na svakom ćošku nisu loši mada nisu ništa posebno, ali šiju bućkuriše u Americi za 2 dužine. I Kafeterija je otpr. u tom nivou, dakle ne drnč ali ne ni stelarno.
maksa83 maksa83 21:01 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kao što samo dalabu može da veruje da bi rusi da napadaju bilo koga po evropi, to što vi radite je al kaponeovsko reketiranje ovde, ali može vam se kad su ovde beskičmenjaci...

Ti si možda bio mali pa si propustio veselih 40+ godina kada su Rusi pod okupacijom držali pola Evrope. A izvini to nisu bili Rusi nego Sovjeti...
vcucko vcucko 21:02 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic


Ja mislim da je to malo mit, čak i ovde, u zabiti, imaš gomilu odličnih kafedžinica,

Inače, Sijetl, odakle je i krenuo Starbaks, je vašar kafedžinica, baš tih malih i nezavisnih, imaš na svakom ćošku


Šta to vredi. Kad bi, da uz kafu zapališ cigaretu, kako bog zapoveda, odmah poslali sudiju Dreda i streljački vod

Nego, kad si već tu, kakav to Japanac profesor ordinira tu kod vas u Bolderu, drži nekakvu sektu, navodi djevuške na suicid, o čemu se tu radi? Čit'o nešto pa me zaintrigiralo
vcucko vcucko 21:09 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub

nego pajitju ti kao strućnjak zadronovi objasni kako ste uspeli da napravite avijon koji upucava sam sebe

Ovde mimo očekivanja oću da se založim za pajitja i F-16. Ono, verujem da je Amer to solidno proizveo, od čvrstog materijala i sa mnogo svetlići itd. Samo ne vredi warranty ako je pilot pre leta zaredao po kofi šopovi pa ukrstio oči, onako ko mačak u februarsku zoru.
Nije sve u tehnici, ima nešto i u korisniku. Odn. nije fantom za svakoga
floki floki 21:14 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic
pajiću, kao ona sponzorušica si kad sazna za nekog debelog da ima para pa se taj u njenim očima čas posla transformiše iz zadrigle svinje u slatkog buckastog medu :)


Ja, bogami, tako vas vidim, sa sve medom: Putine, razmakni nam butine.


sad još zvučiš i kao pevaljka ispod šatre... drugosrbijanska seljana, šta da ti kažem, primitivizam
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Nego, kad si već tu, kakav to Japanac profesor ordinira tu kod vas u Bolderu, drži nekakvu sektu, navodi djevuške na suicid, o čemu se tu radi? Čit'o nešto pa me zaintrigiralo


Nemam pojma, prvi put čujem, jel to bilo na RT-u?

Jedino čega se sećam je onaj neki Šambala centar, njih bije glas da se bave maltretiranjem članova i da je glavni baja morao da podnese ostavku na sve funkcije zbog toga. A za njih isto nisam znao dok pre dosta godina nisam tako lomio vrat na mauntin bajku gore u planinčini, i usred netaknute divljine nabasao im na kamp (oni to zovu summer retreat). Pomislio - ovo je garantovano neka sekta, beži, Pajo, najebaćeš, pa se nisam udubljivao, niti upuštao u trespassing. I sad čujem - manijaci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:19 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

floki
srdjan.pajic
pajiću, kao ona sponzorušica si kad sazna za nekog debelog da ima para pa se taj u njenim očima čas posla transformiše iz zadrigle svinje u slatkog buckastog medu :)


Ja, bogami, tako vas vidim, sa sve medom: Putine, razmakni nam butine.


sad još zvučiš i kao pevaljka ispod šatre... drugosrbijanska seljana, šta da ti kažem, primitivizam


Što, bre, jel zbog ovog mede?
floki floki 21:20 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
kao što samo dalabu može da veruje da bi rusi da napadaju bilo koga po evropi, to što vi radite je al kaponeovsko reketiranje ovde, ali može vam se kad su ovde beskičmenjaci...

Ti si možda bio mali pa si propustio veselih 40+ godina kada su Rusi pod okupacijom držali pola Evrope. A izvini to nisu bili Rusi nego Sovjeti...


ako su, osim češke koja je tu neoprostivo najebala, ostala nemačko-mađarsko-poljsko-litvanska bagra je i dobro prošla kako je trebala da prođe

samo sada rusima nije do toga nimalo, a niti imaju snage za tako nešto, ekonomske naravno (vojno bi bandu polupali čas posla), mnogo veća igra je na pomolu sa čajnizima, veća para se tamo vrti...




jadragoljub jadragoljub 21:21 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Nije sve u tehnici, ima nešto i u korisniku. Odn. nije fantom za svakoga

slažem se , ali ipak napraviti leteće prometalo, što bi reko jedan drugbloger, i naoružati ga oružjem i sposobnošću da samog sebe pogodi... pa to je vrhvrhova vrh.
kako sam ja između redova pročitao holanđeros je ispalio projektil , dao gas i nacrtao se ispred dotičnog projektila. to je neka ACME teknolodžika koju još jedino koja genije može da razume.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:26 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

slažem se , ali ipak napraviti leteće prometalo, što bi reko jedan drugbloger, i naoružati ga oružjem i sposobnošću da samog sebe pogodi... pa to je vrhvrhova vrh.


Sorry, drakče, ič se ne razumem u naoružanje i vojne sisteme, mada sam regularno služio vojsku, dakle ko Vulin, samo malo duže.
jadragoljub jadragoljub 21:28 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

(vojno bi bandu polupali čas posla),

osamdesetih je NATOa priznala da bi ruski tenkovi za mesec ipo dana izašli na severno more i da ih oni ne bi mogli sprečiti. u ljudstvu, tenkovima i uopće u konvencionalnom ratu ništa ne bi mogla nata da spase europu.
lično čitao i gledao tijeh dana, 79 ili 80a.
gledao kako neki danski, premijer-gradonačelmik -nekakav političar javno na teveju kaže da danci neće da pružaju otpor rulićima ida se nada da ovi neće biti brutalni prema dankinjama. lično gledao u holandiji na teveju. nači ne u jugoslaviji na dnevniku već u holandiji na hilversumu1 ili 2 teveju.
vcucko vcucko 21:38 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

floki

ako su, osim češke koja je tu neoprostivo najebala, ostala nemačko-mađarsko-poljsko-litvanska bagra je i dobro prošla kako je trebala da prođe

samo sada rusima nije do toga nimalo, a niti imaju snage za tako nešto, ekonomske naravno (vojno bi bandu polupali čas posla), mnogo veća igra je na pomolu sa čajnizima, veća para se tamo vrti...


A znaš li zašto će ovaj put da prođe? Sam si rekao - zato što čajnizi u stvari vode igru. Rusija je muscles, gas station i kulturna nadogradnja. Kitajcev su mozak.
Jbt, oni su još pre pola veka projektovali čoveka od dva metra da vodi stvar, a amerima smo instalirali lika koji farba kosu u nandžarasto

Među Rusima, kao i među Srbima, našli bi prodanih duša da ubacuju klipove, onoliko. Među Kitajcev jok. To je ta razlika...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

vcucko
floki

ako su, osim češke koja je tu neoprostivo najebala, ostala nemačko-mađarsko-poljsko-litvanska bagra je i dobro prošla kako je trebala da prođe

samo sada rusima nije do toga nimalo, a niti imaju snage za tako nešto, ekonomske naravno (vojno bi bandu polupali čas posla), mnogo veća igra je na pomolu sa čajnizima, veća para se tamo vrti...


A znaš li zašto će ovaj put da prođe? Sam si rekao - zato što čajnizi u stvari vode igru. Rusija je muscles, gas station i kulturna nadogradnja. Kitajcev su mozak.
Jbt, oni su još pre pola veka projektovali čoveka od dva metra da vodi stvar, a amerima smo instalirali lika koji farba kosu u nandžarasto

Među Rusima, kao i među Srbima, našli bi prodanih duša da ubacuju klipove, onoliko. Među Kitajcev jok. To je ta razlika...


Kineski se barjak veselo vijori...
maksa83 maksa83 21:45 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Kineski se barjak veselo vijori...

Esivido na šta se ljudi lože u XXI veku...

Mislim, ajde mi libtardi, jebo nas, al' de će im grešna duša ima ovi blogovski hard kor antikomunisti da se isposunavraćaju neće ih 5l vode i 4kg šećerukocke vratiti u vertikalu...
predatortz predatortz 21:54 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Mislim, ajde mi libtardi, jebo nas, al' de će im grešna duša ima ovi blogovski hard kor antikomunisti da se isposunavraćaju neće ih 5l vode i 4kg šećerukocke vratiti u vertikalu...


Sve dok se mi nadjebavamo dal' su jači Kinezi, Rusi ili Ameri, a nemamo ni naznaku onoga što se zove definisan nacionalni interes, svima nama, ma koliko visoko videli sebe, neki kurac fali.
mirelarado mirelarado 21:55 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Kineski se barjak veselo vijori...


Pekinška patka u rerni gori...
floki floki 21:57 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ja sano još jedared da ponovim - jenkiji da (samo vojno) lepo odu kući, firme i sve ostalo, nema problema, ko može da radi uspešno bilo gde i treba da radi... pa ako hoće da prodaju svoj gas evropi, neka investiraju u terminale, doteraju gas i ponude ga 10% jeftinije od rusa i eto mušterija... ali jok, oni bi da reketiraju

edit: meni je super da radim sa amerima, često mi i više leže nego švabe (moje ograničeno iskustvo)
ali u reketašku, parazitsku amerićku ulogu se serem

predo, ja o politici u srbiji ne komentarišem jer sebi ne dajem pravo da to radim, guzica na drugom mestu...
predatortz predatortz 21:59 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

mirelarado
Kineski se barjak veselo vijori...


Pekinška patka u rerni gori...


Ruska salata već je na stolu
Čeka da iznesem kokakolu

Onda čovek može od reda
Turske serije na "Pinku" da gleda


E, to smo mi
maksa83 maksa83 22:01 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Sve dok se mi nadjebavamo dal' su jači Kinezi, Rusi ili Ameri, a nemamo ni naznaku onoga što se zove definisan nacionalni interes, svima nama, ma koliko visoko videli sebe, neki kurac fali.

Koliko se sećam to smo uradili dva puta. Prvi put je Slobodan Milošević instaliranjem marioneta u pokrajinama pokušao da napravi sebi glasačku mašinu u SFRJ, i nije dobro ispalo. Onda smo probali taj nacionalni interes oružljem, i sve što smo postigli je da se krvavo raspadne jedina država ikad u kojoj su živeli svi Srbi, a sopstvenu svedemo na rupu u bulji u kojoj vlada najgori ološ a ljudi se iseljavaju u buljucima.

Ima nekih svežih predloga koji nisu glupi kao prethodna dva pokušaja?

predatortz predatortz 22:04 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Onda smo probali taj nacionalni interes oružljem,


Tu grešiš!
Nismo probali, nego kasno reagovali.
Drugi su to već debelo planirali, pripremili, a nas je zateklo.
mirelarado mirelarado 22:04 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

predatortz
mirelarado
Kineski se barjak veselo vijori...


Pekinška patka u rerni gori...


Ruska salata već je na stolu
Čeka da iznesem kokakolu

Onda čovek može od reda
Turske serije na "Pinku" da gleda


E, to smo mi


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana