Lingvistika| Ljubav| Život

PODEGAJ OVO

razmisljam RSS / 30.03.2019. u 18:43

                                      (Rečnik reči i izraza ili umete li da prevodite sa bebećeg)

 

 ( Rečnik će biti apdejtovan kako budu pristizali novi prilozi. ) 

 

Abuka - jabuka

 

Agodo - jagoda


Ajdomon - aerodrom

 Alergija - energija ( mirelarado )

 

Aka kaka - najslabija karika  ( Zilikaka )

 

Babani - tabani ( rinocerosa )

 

Bagida - bager


Bama - balon

 

Baksuz - Bactisubtil - lek ( mirelarado )


Biki, cikl, puckulj, cikua - bicikl


Bipez - BIP-ovo pivo Vitez


Bitaja - gitara

 

Brisica - maramica ( Endži )

 

Bonbaja - Boban ( rinocerosa )

 

Bopkca - Boksa ( nadimak )

 

Buba boc - pčela, osa

 

Budojež - buldožer

 

Bubala mala - buba mara


Vabonja - vrabonja ( vrabac )


Vau - lav


Vitoka - Viktor


Gasaka - grašak


Gbitaja - gitara ( Kaži, Bojane, g.
- G.
- Kaži, Bojane, gitara.
- Gbitaja. )

 

Gonzanze - govance

 

Gorgls - goggles = naočare za plivanje ( srdjan.pajic )

 

Greblja - ogrebotina

 

Gumge, gumde ( tigrette ) - dugme

 

Gronica - igraonica ( A tomski mrav )


Guska, guska! - labud

 

Dajmaut, maut - tajm-aut

 

Da te bog skačuva! - Da te bog sačuva! ( sesili )

 

Dekač - dečak ( sesili )

 

Dićeić, Divojćić - Radičević

 

Dkda, dkda - kokoda, kokoda

 

Dojčica - devojčica ( tigrette )

 

Dotkor - doktor ( cassiopeia )

 

Emfojaj - semafor ( myredneckself )


Zrnice - bobice

 

Idemo u Nadu. - Idemo na Adu ( Ciganliju )


Jaba - žaba


Jageta - Vegeta


Jakula - ajkula

 

Jeinbou - rainbow ( myredneckself )


Juja - uja(k)

 

Kaći - kolači ( Atomski mrav )

 

Kvatavac - krastavac

 

Kepač - kečap ( Atomski mrav )

 

Kešpir - peškir ( sesili )


Kinga, kinjga - knjiga


Kipilili - krompiri

 

Klopopac ( Atomski mrav ), popokac ( mariopan ), kopotac ( sesili ), klopokac - poklopac

 

Kljomputer( freehand ), kompljukter   - kompjuter

 

Kompilići - krompirići

 

Konzvela - konzerva ( sesili )


Kopet - helikopter

 

Kupofana - kafana ( cassiopeia )

 

Kurav/kuravica - rukav, rukavica ( Atomski mrav )

 

Lekcina - vakcina


Lepit - leptir


Lokomokotiva - lokomotiva

 

Lomokotiva - lokomotiva ( Atomski mrav )


Lokomotezija - ( Kaži, Boro, lokomotiva. Kaži, Boro, hortenzija. )


Ljoljuma - formula

 

Ljojlučak -viljuškar

 

Mali slon - ogromni Mita iz Beo zoo vrta


Mestoran - restoran


Mešaja - mešalica

 

Migudac - žmigavac

 

Midim - smrdim ( ephemeris )

 

Mišiš - šišmiš ( tigrette )


Naopačket - naopačke

 

Natu noć - laku noć

 

Nije mama otkopod. - Nije mama oktopod. 

 

Obegaja - ogrebala ( kick68 )

 

Ogad - Beograd ( myredneckself )

 

Oglično - odlično


Ode aj - Vode daj


Oz - voz

 

Okljivi - krompiri ( cassiopeia )


Okolo - naočare

 

Opanačke - naopačke


Otaki - dohvati


Padavina - padina

 

Pakabaj - papagaj

 

Pampuz, bubuz - tantuz

 

Patikuje ( myredneckself ), paklike - patike

 

Pašgeti - špageti

 

Peklam Đuru - opekla sam kažiprst ( mirelarado )

 

Pepop - telefon ( neverovatan )

 

Pidonjica-midonjca  - prdonjica-smrdonjica ( Atomski mrav )


Piduc, piduc - prduc, prduc

 

Pikcama -  kišobran ( neverovatan )

 

Pikn - pink ( kick68 )


Pingvini - crno-bele krave gledane poizdalje

 

Pisoj - televizor ( neverovatan )


Podegaj - pogledaj

 

Pušica - cigareta ( Endži )

 

 Rori rara - otvori-zatvori vrata (nikvet pn )

 

Rori roro - otvori-zatvori prozor ( nikvet pn )

 

Salodeda - sladoled


Sapetin - Spajdermen


Semalol - semafor


Seklo ( rinocerosa ), sveklo - svetlo

 

Sepa - šargarepa


Seta - teča

 

Tampalone ( rinocerosa ), pantole - pantalone

 

Tevelizor -  televizor ( Atomski mrav )


Tetaka - tetka


Tipčica - ptičica


Tobusa - autobus

 

Togovo - gotovo ( sesili )

 

Tojbaj ( myredneskself ), trajvan - tramvaj


Tope - pantofne


Ćelapčići - ćevapčići

 

Uanice - rukavice ( rinocerosa )

 

Famila - vanila ( sladoled ) ( srdjan.pajic )


Capaja - čarapa


Ceka - seka


Cevtić - cvetić


Cizama - čizma


Cit - cvet

 

Čapare - čarape ( cassiopeia )


Čačaka - čačkalica

 

Čokovada ( Atomski mrav ), čokodava - čokolada


Čučičuljak, čikičuljak - čovečuljak

 

Šetka - četka


Šerpica ( Ja živim u Šerpici. ) - Sremčica

 

Šlicna - šnicla ( tigrette )

 

Šešalj - češalj

 

 

                                                              *** *** *** *** ***

                  E, a sad nešto sasvim drugo. Jedna vežba iz solidarnosti za blogodrugarе.*

                 Moje Malo Dete učestvuje na međunarodnom onlajn konkursu za rad na temu solidarnosti. Pobeđuje onaj ko ima najveći broj glasova, a uz prvo mesto ide i nezanemarljiva novčana nagrada. Trenutno je na drugom mestu, a ja bih jako želela da se domogne prvog ako je ikako moguće.
                  Da bi se to postiglo, treba glasati za njega. A da bi se glasalo, potrebno je registrovati se na sajt ( kvrcnuti na reč einloggen na dnu teksta ), sačekati šifru, a zatim ,,ozvezdati'' rad, t.j. oceniti ga zvezdicama. Nije zgoreg ostaviti i komentar.
                Glasanje traje do kraja marta, t.j. još danas I sutra.
                Molila bih vas da to učinite. Pre glasanja pročitajte itekst. Mislim da zaslužuje vašu pažnju.
                Evo linka:

https://www.youthreporter.eu/en/beitrag/solidarity-searching-for-a-definition.15066/?fbclid=IwAR04afZFFKaiyhgE_LokNgGVQ2G4bJ8YqPh0J7QmdlG5ZH3mUJ6xMZ-PnHI#.XJ-iwGhCeUn

 

               Nažalost, karikica za linkove mi je mrtva, tako da ćete adresu morati da kopipejstujete.

 

                A umesto hvala koje se podrazumeva ali ga nije zgoreg i izreći, jedna alfabetska, kako reče moja draga Tigret, pesma Malog Deteta:

 

                                Apsolutno apstraktnom
                                Blistavom burgijom
                                Cedila si crnilo
                                Došli su dani
                                Egzaktni, enormni
                                Figurativno govoreći fascinantni
                                Gajio sam galaksije
                                Hoćeš li hteti?
                                Ipak, iracionalno
                               Jeste, ja jako to želim
                                Kuda klisnuti kada si klinac?
                               Lepo bi bilo leteti, ludo je to
                               Mnogo mašte, malo magije
                               Ništa nezgodno ne može naići, naizgled
                               Opet ostaješ osamljen
                               Pažnja pliva u potoku
                               Reci riba ribi grize rep
                               Smejmo se sigurno, ali skromno
                               Tapkaj tu, tronuto i tromo
                               Uživaj u užasu, uprkos usudu
                               Verujmo u velelepno
                               Zalepimo zamisli na zimzelene zidove

 

*Glasanje je završeno, tako da slobodno možete zanemariti moju molbu.  

 



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 17:05 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone


Ključne reči

vežba iz solidarnosti za blogodrugare.
Moje Malo Dete učestvuje
uz prvo mesto ide i nezanemarljiva novčana nagrada
Trenutno je na drugom mestu,
ja bih jako želela da se domogne prvog.
Da bi se to postiglo, treba glasati za njega.

Pošteno!

PS koliko plaćate po glasu?

Wiki:
Солидарност је појам који се најчешће односи на повезаност и узајамну сарадњу или помоћ између појединаца, група као и већих скупина, посебно у условима појаве тешких животних ситуација или природних катастрофа. Према Диркему, друштвена солидарност је изразито морална појава којом се изражава општи став хуманости, међусобне помоћи, разумевања и узајамности. Као усмерење, солидарност је карактеристична за верске, хуманистичке, невладине и друге социохуманитарне организације. Практикује се на нивоу односа појединаца, група, региона, држава, а у посебним случајевима и на интернационалном плану.





Zašto ovaj čovek još uvek nema autorsku?
i službenu legitimaciju?
razmisljam razmisljam 17:16 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone


Ključne reči

vežba iz solidarnosti za blogodrugare.
Moje Malo Dete učestvuje
uz prvo mesto ide i nezanemarljiva novčana nagrada
Trenutno je na drugom mestu,
ja bih jako želela da se domogne prvog.
Da bi se to postiglo, treba glasati za njega.

Pošteno!


Зар није? Све сам рекла онако како јесте, а ти интерпретирај како год ти воља, не марим.
Знам шта сам хтела да постигнем, рачунала сам на људе које годинама виртуелно познајем и на квалитет рада свога детета и све сам то лепо и јасно предочила.
Збиља не видим у чему је проблем.

PS koliko plaćate po glasu?


Једно хвала, искрено.

Wiki:
Солидарност је појам који се најчешће односи на повезаност и узајамну сарадњу или помоћ између појединаца, група као и већих скупина, посебно у условима појаве тешких животних ситуација или природних катастрофа. Према Диркему, друштвена солидарност је изразито морална појава којом се изражава општи став хуманости, међусобне помоћи, разумевања и узајамности. Као усмерење, солидарност је карактеристична за верске, хуманистичке, невладине и друге социохуманитарне организације. Практикује се на нивоу односа појединаца, група, региона, држава, а у посебним случајевима и на интернационалном плану.


А може и овако:

( исто Wiki ) Solidarnost je dobrovoljna socijalna kohezija, spremnost da se pomogne i dodijeli međusobna podrška unutar grupe. Ljudi su solidarni s nekime, ako ga podržavaju u njegovim uspjesima i neuspjesima te ih osjećaju kao svoje vlastite.

Какогод, добродошао у моје блогодвориште.
razmisljam razmisljam 17:17 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

jadragoljub

neverovatno transparentno.Svaka čast.

čemu ovaj sarkazam


Све ок, Драгољубе.
razmisljam razmisljam 17:19 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

freehand

Zašto ovaj čovek još uvek nema autorsku?
i službenu legitimaciju?


За све је крива Мирела. Њено аванзовање у ВИП статус је закочило сва остала унапређења и промакнућа.
freehand freehand 17:22 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

razmisljam
freehand

Zašto ovaj čovek još uvek nema autorsku?
i službenu legitimaciju?


За се је крива Мирела. Њено аванзовање у ВИП статус је закочило сва остала унапређења и промакнућа.

Čoveče, jel to istina? Čuo sam neka govorkanja ali ako je to sad zvanično - Mirela - čestitam od sveg srca! Red je bio, zaista.
shone shone 17:31 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Zašto ovaj čovek još uvek nema autorsku?
i službenu legitimaciju?


Budi bar originalan.
shone shone 17:35 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Збиља не видим у чему је проблем.


Nema problema.Samo zapažanje koliko se sve promenilo.

,,Razmišljam,, - ako nije problem.
shone shone 17:38 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

čemu ovaj sarkazam


Da bi ti imao šta da pitaš. Aj skakač na e 6

freehand freehand 17:38 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone
Zašto ovaj čovek još uvek nema autorsku?
i službenu legitimaciju?


Budi bar originalan.

Dobro, šalio sam se za legitimaciju. To na blogu ne postoji a ona iz RL se slabo kotira.
shone shone 17:45 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Ljudi su solidarni s nekime, ako ga podržavaju u njegovim uspjesima i neuspjesima te ih osjećaju kao svoje vlastite


Da, uspeh treba postići pošteno i kvalitetom ne nameštanjem pošto poto - gubi se smisao a detetu se čini magareća usluga i podstiče se na negativnu selekciju.
Posebno me je štrecnula motivacija nezanemarljivosti novčane naknade, a vrh je solidarnost na temu solidarnosti.

Vidi, možda si ti u pravu - možda tako treba.
Tko bi ga znao.
Za ideale ginu budale.
razmisljam razmisljam 17:46 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone

Nema problema.Samo zapažanje koliko se sve promenilo.


Молила бих те да ми то своје запажање о променама елаборираш. Нисам у стању да те пратим, а не бих да останем у незнању.


,,Razmišljam,, - ako nije problem.


Не, никад није био проблем да се размишља. Само напред. Једино је тужно што размишљање стављаш под наводнике, па га тиме багателишеш.


razmisljam razmisljam 17:53 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone

Da, uspeh treba postići pošteno i kvalitetom ne nameštanjem pošto poto - gubi se smisao a detetu se čini magareća usluga i podstiče se na negativnu selekciju.
Posebno me je štrecnula motivacija nezanemarljivosti novčane naknade, a vrh je solidarnost na temu solidarnosti.

Vidi, možda si ti u pravu - možda tako treba.
Tko bi ga znao.
Za ideale ginu budale.


Ок. Хвала ти што си ми објаснио свој став. Стога занемари моју молбу да елаборираш своја запажања о томе како се све променило. Ово ми потпуно разјашњава твоје гледиште.


shone shone 18:04 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..


Молила бих те да ми то своје запажање о променама елаборираш


U moje vreme smo znali za ovakve stvari reći: ,,Usta moja il, će te me falit il, ću va razvalit,,. Napisati ovako nešto na ovakav način bio bi težak blam.Tebi nije. Eto to se promenilo. Na bolje ili gore subjektvna je procena očigledno.
Fer i pošteni izbori, fer i pošteni konkursi,fer i pošteno zapošljavanje - za to se borimo zar ne?

I'm just trying to look at things from a different perspective. :)
milisav68 milisav68 19:11 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

shone
U moje vreme

U tvoje vreme nije bilo interneta.

A ni u moje.

To, fer i pošteni konkursi i izbori ne postoji nigde, i nije postojalo nikad, samo je uvijano u razne forme.

Seti se samo recimo izbora za pesmu evrovizije u bivšoj SFRJ.

I nemoj decu da potcenjuješ.

Uostalom, bilo je (barem ovde na blogu) i gorih manipulacija, od ovde iznetog predloga za glasanje.
shone shone 19:58 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

U tvoje vreme nije bilo interneta


Pa? Menja li to 10 božijih i ostalih zapovesti?


To, fer i pošteni konkursi i izbori ne postoji nigde, i nije postojalo nikad, samo je uvijano u razne forme.


Zašto su onda ljuti na predsednika? Zašto šetaju? Čiji su oni botovi sendvičari?

I nemoj decu da potcenjuješ.


Ovo je niska podmetačina, deca nisu ključna reč već apel mame koja hoće da ,,pomogne,, - a ako baš insistiraš na konkursu su i neka druga deca.Ako sve mame urade isto gubi se smisao nadmetanja i duh olimpizma.

Uostalom, bilo je (barem ovde na blogu) i gorih manipulacija, od ovde iznetog predloga za glasanje


Verovatno - i to onako ekipno.

milisav68 milisav68 20:33 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

shone
Pa? Menja li to 10 božijih i ostalih zapovesti?

U moje vreme bog je poginuo u ratu.
Zašto su onda ljuti na predsednika? Zašto šetaju? Čiji su oni botovi sendvičari?

Zato što loše vodi državu, a ne zato što je muvao na izborima.
.Ako sve mame urade isto gubi se smisao nadmetanja i duh olimpizma.
Da, druge mame to ne rade.
deca nisu ključna reč

detetu se čini magareća usluga

Dece nemaju pojma, pa pristaju na "prljavu igru".
Verovatno - i to onako ekipno.

A ti nisi u ekipi, pa si došao na blog da sa visine deliš moralne savete.

Mi tebe ne zaslužujemo.
shone shone 20:45 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

Mi tebe ne zaslužujemo.


Vikend prošo, Milisav reko, štrajk u pošti završen aj, sad svi na svoje redne zadatke. Sutra je novi dan.


U moje vreme bog je poginuo u ratu.


Bogohuljenje, sa rezignacijom odbijam sve insinuacuje tovariš Milisav.
milisav68 milisav68 20:52 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

shone
Vikend prošo, Milisav reko, štrajk u pošti završen aj, sad svi na svoje redne zadatke. Sutra je novi dan.

A osetio si čvrsto, a?
Bogohuljenje,

Ma jok, Dušan Kovačević.
shone shone 20:58 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

A osetio si čvrsto, a?


Ponavljaš se - presahlo Milisave? Navodnjavaj.

freehand freehand 21:10 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Da, uspeh treba postići pošteno i kvalitetom ne nameštanjem pošto poto - gubi se smisao a detetu se čini magareća usluga i podstiče se na negativnu selekciju.
Posebno me je štrecnula motivacija nezanemarljivosti novčane naknade, a vrh je solidarnost na temu solidarnosti.

Vidi, možda si ti u pravu - možda tako treba.
Tko bi ga znao.
Za ideale ginu budale.

Ovo bih da kažem: danas sam i ovlaš čitajući u brzini razumeo da si dobrim delom u pravu, ali je bar pola toga istrulilo odmah zbog malicioznosti kojom si filovao ono što si o ovom govorio.
Ono što je olakšavajuća okolnost za Razmišljam, njeno dete i mene koji sam ne časeći dao glas jeste činjenica da nije u pitanju nikakva prevara kao prvo, i da je po sredi meni dosta čudan ali potpuno uobičajen i dozvoljen način protežiranja i guranja sopstvenog kandidata na modernim takmičenjima.
Evrovizija, rieliti programi - sve se bazira na klikovima i porukama, izgleda. Ne kapiram baš sve do kraja vidim da je princip jedinstven. Elem, potpuno je legitiman - iako sa stanovišta pitanja koja si opravdano postavio moralno upitan - način prikupljanja te podrške.
I svakako bi ovo bila odlična tema za žešću i dublju raspravu, ali joj pretenciozna nadmenst u tome ne bi pomogla.
zemljanin zemljanin 21:11 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone
Pošteno!

PS koliko plaćate po glasu?

ako si video tu stranicu mogao si da vidis mnoge stvari i da se opredelis po svom izboru ... ... da nije postavljen taj link i prateci tekst/sadrzaj, vrlo verovatno, niko od nas ne bi nikada ni cuo za to ... ovako je svako imao priliku
shone shone 21:31 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

bar pola toga istrulilo odmah zbog malicioznosti kojom si filovao ono što si o ovom govorio.


Malicioznost nije bila namera ako je ostavilo takav utisak žao mi je.Kad se puno nakupi špricne negde i sa strane mimo volje i namere. Tema bloga je odavno van moga interesovanja ( jbg velika deca) mada sam ga pročitao a onda me ovaj drugi deo žvajzno u neizdrž. Ne poznajem blogerku tako da što se nje tiče ništa lično. A kao utusak - utisak nedelje meni, što svakako nikoga ne obavezuje i može ovde i da se završi da ne bi definitivno ispalo maliciozno.
milisav68 milisav68 21:34 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

shone
Ponavljaš se - presahlo Milisave? Navodnjavaj.

I eto nama moralne gromade...

Ajde sad lepo priznaj pod kojim si sve nikovima bio ovde.
freehand freehand 21:38 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

shone
bar pola toga istrulilo odmah zbog malicioznosti kojom si filovao ono što si o ovom govorio.


Malicioznost nije bila namera ako je ostavilo takav utisak žao mi je.Kad se puno nakupi špricne negde i sa strane mimo volje i namere. Tema bloga je odavno van moga interesovanja ( jbg velika deca) mada sam ga pročitao a onda me ovaj drugi deo žvajzno u neizdrž. Ne poznajem blogerku tako da što se nje tiče ništa lično. A kao utusak - utisak nedelje meni. što svakako nikoga ne obavezuje i može ovde i da se završi da ne bi definitivno ispalo maliciozno.

Mislim da je i tebi na prvu jasno bilo da je naivna stvar u pitanju, oko koje se čovek ne lomi baš puno. I tu je negde i granica gde se ocenjujući one koji su postupili "neispravno" sa stanovišta tvrdog poštovanja morala klizne u zilotizam.
dakle, jesi u pravu al nekako i nisi baš. :)

Odlična priča za neku priliku da se lome koplja i krljaju kičme na truloj kobili zajebe li se neko i krene sa tezom kontra većine. dakle - i de al no.
shone shone 21:48 31.03.2019

Re: I'm just trying to look at things..

Ajde sad lepo priznaj pod kojim si sve nikovima bio ovde


Priznajem.
zilikaka zilikaka 22:16 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Kad se puno nakupi špricne negde i sa strane mimo volje i namere.

Tabi se nekako baš brzo nakuplja, a ovde ti izleda zgodno da šprickaš, mimo volje i namere.

shone shone 22:49 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Tabi se nekako baš brzo nakuplja, a ovde ti izleda zgodno da šprickaš, mimo volje i namere.


Laku noć.lepi snovi i ja tebi želim.
mirelarado mirelarado 22:59 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

За све је крива Мирела. Њено аванзовање у ВИП статус је закочило сва остала унапређења и промакнућа.



angie01 angie01 23:32 31.03.2019

Re: neverovatno transparentno.Svaka čast.

Da, uspeh treba postići pošteno i kvalitetom ne nameštanjem pošto poto - gubi se smisao a detetu se čini magareća usluga i podstiče se na negativnu selekciju.
Posebno me je štrecnula motivacija nezanemarljivosti novčane naknade, a vrh je solidarnost na temu solidarnosti.

Vidi, možda si ti u pravu - možda tako treba.
Tko bi ga znao.
Za ideale ginu budale.


ja ne verujem sta si napisao,...dete je postiglo uspeh, samim tim sto je usla u prvih dvoje, na medjunarodnom konkursu na kome je sigurno bilo mnogo ucesnika- znaci, svaka cast nasoj devojcici,...pod dva, razmisljam nije potegle ovu temu pre tog uspeha, a verovatno su mnogi koristili sve mogucnosti koje se obicno koriste u ovakvim takmicenjima- znaci, jos jednom- svaka cast nasoj devojcici,...i sada, kada je vec taj uspeh postigla, zar nije normalno da se postavi molba da joj se pomogne da pobedi,...pa sva moguca takmicenja se zavrsavaju tako sto se javno trazi da se glasa.
Atomski mrav Atomski mrav 21:19 31.03.2019

Glasao i ja

A evo i nekih primera "bebizama":

Tevelizor - televizor
Lomokotiva - lokomotiva
Pakabaj - papagaj
Kurav/kuravica - rukav/rukavica
Klopopac - poklopac
Kepač - kečap
Čokovada - čokolada
Kaći - kolači
Natu noć - laku noć
Gronica - Igraonica
razmisljam razmisljam 23:26 31.03.2019

Re: Glasao i ja

Atomski mrav
A evo i nekih primera "bebizama":

Tevelizor - televizor
Lomokotiva - lokomotiva
Pakabaj - papagaj
Kurav/kuravica - rukav/rukavica
Klopopac - poklopac
Kepač - kečap
Čokovada - čokolada
Kaći - kolači
Natu noć - laku noć
Gronica - Igraonica


Хвала што си гласао.

А прилози су промптно придодати речнику.

Занимљиво да сам Kurav/kuravica превела сва битна што сам сконтала у кувар/куварица, кад оно...
mariopan mariopan 14:25 01.04.2019

Re: Glasao i ja

Klopopac - poklopac



Popokac
razmisljam razmisljam 18:15 01.04.2019

Re: Glasao i ja

mariopan

Popokac


Одох да утефтерим.
Фала.
razmisljam razmisljam 23:31 31.03.2019

Сажетак

Март је прошао, гласање је завршено, па да резимирам:

- Хвала свима који су гласали

- Хвала и Шонету што је сагледао ствари са друге стране. Не могу рећи да није у праву, али...
Ок. Без али.

- Милисаве, твоји коментари су примећени, но нисам сигурна да треба да се уплићем у размену мишљења између Шонета и тебе

-Фри, сагласана сам са свиме што си рекао у овом разговору на тему гласања

- Освојили смо респектабилно пето место са осамдесет једним гласом и остали без награде. Се ла ви...

- Дакле, сад можемо мирно да се вратимо основној теми или троловању, одвоље вам, а можемо да наставимо и о овој, не марим.

( Коментар је едитован )

freehand freehand 23:34 31.03.2019

Re: Сажетак

- Освојили смо респектабилно пето место са осамдесет једним гласом и остали без награде. Се ла ви..

Kako kad je bilo dvoje... Ok, bez kako.
razmisljam razmisljam 23:39 31.03.2019

Re: Сажетак

freehand
- Освојили смо респектабилно пето место са осамдесет једним гласом и остали без награде. Се ла ви..

Kako kad je bilo dvoje... Ok, bez kako.


Тако што је било амбициознијих мама, па су неки такмичари данас напрасно добили десетине гласова.
angie01 angie01 23:47 31.03.2019

Re: Сажетак

Март је прошао, гласање је завршено


ovo je sada uzaludno drobljenje i izvini odmah- ali je trebalo ranije da postavis post za glasanje, a ne u poslednjem trenutku,( i to sa naznakom u naslovu i vidljivim sadrzajem bloga pre otvaranja, a ne na dnu neke sasvim druge price, jer mozada neko nije ni video, jer ga nije zanimala osnovna tema bloga),...jos imas razumevanje za besmislene kenjaze oko toga,...normalno je da se objavi gde moze i zatrazi podrska za ovakva takmicenja- al mogu da te razumem i meni je lakse za drugog, a snebivam se za sebe.




Освојили смо респектабилно пето место


devojci svaka cast!...bice drugi put pobeda, ovo je dobro iskustvo.
razmisljam razmisljam 00:01 01.04.2019

Re: Сажетак

angie01

ovo je sada uzaludno drobljenje i izvini odmah- ali je trebalo ranije da postavis post za glasanje, a ne u poslednjem trenutku,( i to sa naznakom u naslovu i vidljivim sadrzajem bloga pre otvaranja, a ne na dnu neke sasvim druge price, jer mozada neko nije ni video, jer ga nije zanimala osnovna tema bloga),...jos imas razumevanje za besmislene kenjaze oko toga,...normalno je da se objavi gde moze i zatrazi podrska za ovakva takmicenja- al mogu da te razumem i meni je lakse za drugog, a snebivam se za sebe.


Ма, Енџи, веруј ми да сам се тешка срца одлучила да се обратим блогопучанству за помоћ и подршку знајући у старту да ће бити различитих и опречних мишљења о тој мојој акцији. Отуд и последњи тренутак, и скрајнутост молбе. Некако ми је било сасвим неприлично да блог посветим искључиво томе. Знаш да нисам од оних што се лактају и гурају и газе преко лешева да би дошли до циља.

А разумевања имам, јер је Шоне у неку руку у праву. Једино што је изабрао мало прек начин да то каже, али, такав му стил. Није да ми сличне мисли нису пале на памет, али је у питању било моје дете и некако је превагнула идеја да треба да му помогнем.

Иначе, такмичење још није готово. Ово гласање је било само гласање публике, дакле, увертира у оно што следи.
Наиме, стручни жири ће оценити радове у току априла и објавити коначне резултате у Недељи младих која пада крајем априла и почетком маја. Можда и ту моје Мало Дете има неке шансе.


devojci svaka cast!...bice drugi put pobeda, ovo je dobro iskustvo.


Да, воли да пише и сигурно ће учествовати и у другим конкурсима.
Хвала ти на подршци.
angie01 angie01 00:04 01.04.2019

Re: Сажетак

Тако што је било амбициознијих мама,


:))

trebalo je da se zamoli da se glasanje zakaci na tviter, fejs- ko ima naloge,-opet, da ponovim, da te razumem i ja bih bila stidljiva za sebe i lako je biti pametan posle bitke, al sam mislila da ste sigurno jos negde kacili-...ne znam da l si primetila, da neki od ucesnika ovde, imaju za kratko vreme neverovatan broj citanja, iako toliko ljudi vise ne zalazi na blog, sto znaci da kace linkove svojih tekstova na druge mreze i nude ih za citanje.

...izvini, samo sam se iznervirala, prvo sonetovim ispadom, a posle tvojom objavom da je stvar gotova...sto nisam odmah shvatila, da je rok vec na kraju.
angie01 angie01 00:09 01.04.2019

Re: Сажетак

Некако ми је било сасвим неприлично да блог посветим искључиво томе. Знаш да нисам од оних што се лактају и гурају и газе преко лешева да би дошли до циља.


ma, provalila sam te, cim sam videla da si glavnu stvar stavila na kraj bloga- a normalno je da se glasa i nudi za glasanje,...pa niko od nas ne bi ni znao, da nisi postavila stvar na blog,...a tako svi i to mnogo konkretnije i na sva moguca mesta.


Наиме, стручни жири ће оценити радове у току априла и објавити коначне резултате у Недељи младих која пада крајем априла и почетком маја. Можда и ту моје Мало Дете има неке шансе.


eee, super- drzimo fige.


Једино што је изабрао мало прек начин да то каже,


...nacin je pokazao sve,...a uredno nije u pravu.
razmisljam razmisljam 00:11 01.04.2019

Re: Сажетак


angie01

:))

trebalo je da se zamoli da se glasanje zakaci na tviter, fejs- ko ima naloge,-opet, da ponovim, da te razumem i ja bih bila stidljiva za sebe i lako je biti pametan posle bitke, al sam mislila da ste sigurno jos negde kacili-...ne znam da l si primetila, da neki od ucesnika ovde, imaju za kratko vreme neverovatan broj citanja, iako toliko ljudi vise ne zalazi na blog, sto znaci da kace linkove svojih tekstova na druge mreze i nude ih za citanje.


На Фејс смо качили и деца и ја,али нисмо нешто претерано инсистирали. Некако нам то није у природи.
А Твитера се нисам ни сетила, јер немам налог. Оно, познајем многе твитераше, али ми није пало ни на крај памети да им се обратим.

...izvini, samo sam se iznervirala, prvo sonetovim ispadom, a posle tvojom objavom da je stvar gotova...sto nisam odmah shvatila, da je rok vec na kraju.


Немој се нервирати, молим те. Немаш рашта. Све је то, на крају крајева, била само још једна животна школа и за Дете и за мене.
jadragoljub jadragoljub 00:39 01.04.2019

Re: Сажетак

angie01


čemu ovo sad, stvarno čemu?
razmisljam razmisljam 00:49 01.04.2019

Re: Сажетак

jadragoljub
angie01


čemu ovo sad, stvarno čemu?


Добро, де. Тема је начета и сасвим је ок да свако каже о њој оно што има. Што би Енџи била изузетак?
Староседелац си овде - знаш да то тако ферцера.
Све док се размена мишљења не отргне контроли све је како треба.
Дакле, екскулирај, што би се рекло по нашки.

( А ова твоја запитаност скроз у Пижоновом стилу. )

jadragoljub jadragoljub 01:41 01.04.2019

Re: Сажетак

Дакле, екскулирај, што би се рекло по нашки.

reagovao sam samo zato što nisam od nje očekivao ovakav napad na tebe.
neću da idem dalje sa tim.
razmisljam razmisljam 01:52 01.04.2019

Re: Сажетак

jadragoljub

reagovao sam samo zato što nisam od nje očekivao ovakav napad na tebe.
neću da idem dalje sa tim.


Ја у њеним коментарима нигде не видим напад на себе. Напротив, оно што је рекла сам перцепирала као благонаклоност. Енџи, колико капирам, само покушава да анализира читаву ситуацију и да укаже да су неке ствари могле да се учине другачије - у шта би било да је било фазону... И сама је рекла да је лако бити паметан после битке и у том контексту је и коментарисала. Значи, ништа у смислу напада. Тако мени изгледа.


Дакле, по свему судећи, нас двоје је читамо на сасвим опречан начин с тим што ми се чини да сам ја далеко ближе правом стању ствари него ти.

Но, какогод, не би ваљало да се сад запетљамо у међусобна правдања. То никада не изађе на добро.
jadragoljub jadragoljub 02:17 01.04.2019

Re: Сажетак

mesan mesan 06:14 01.04.2019

Re: Сажетак

Prvo, lep blog, hvala ti, i većini učesnika!
Jednog dana uskoro ću se dopisati :)

Drugo, pominjala se višejezičnost, meni je zanimljiv moderni istraživački rad ove grupe (vidi se da žena ima tremu tokom predavanja, ali sadržaj je privlačan za opštu publiku):
VIDEO TEDx na youtube

Treće, ne bih da podstrekujem tupavo trolovanje*, ali tebi želim da kažem da je ovo:
razmisljam
А разумевања имам, јер је Шоне у неку руку у праву.

skoro potpuno netačno :)

Jer, glasanje je javna stvar, koja može da ispuni svoju svrhu jedino ako je javnost informisana --- što si ti pokušala, stidljivo, malo, na ovom blogu, i trebala si i to je donekle tvoja odgovornost --- dok je odgovornost i na savest svakog pojedinca da li će glasati pravedno ili će automatski dati glas po prijateljskom/plemenskom osnovu. To nije tvoja odgovornost.

Čestitke i veliki pozdrav!


* kažem "tupavo", jer podseća na anonimbusove performanse po blogu, kreće sa pozicije "deca u Africi nemaju da jedu i beže od lavova, morate danas svoje dete izgladneti i baciti ga u kavez u zoo-vrtu".
angie01 angie01 09:22 01.04.2019

Re: Сажетак

reagovao sam samo zato što nisam od nje očekivao ovakav napad na tebe.


ne znam gde si prepoznao napad, jer ga nije bilo, naprotiv.
angie01 angie01 09:23 01.04.2019

Re: Сажетак

Jednog dana uskoro ću se dopisati :)


ako dobro citam, ovo su lepe vesti:)
mariopan mariopan 14:28 01.04.2019

Re: Сажетак

Jednog dana uskoro ću se dopisati :)


Sa srećom da dopišeš. ,
razmisljam razmisljam 18:07 01.04.2019

Re: Сажетак

mesan
Prvo, lep blog, hvala ti, i većini učesnika!


Хвала и теби на похвали.

Jednog dana uskoro ću se dopisati :)


Једва чекам. И нека је са срећом.


Drugo, pominjala se višejezičnost, meni je zanimljiv moderni istraživački rad ove grupe (vidi se da žena ima tremu tokom predavanja, ali sadržaj je privlačan za opštu publiku):
VIDEO TEDx na youtube


Погледала сам прилог и делује ми да оно што жена прича пије воду. А успут сам се сетила и оне неке министарке образовања која је била филолог, а тврдила да не треба почети са учењем језика рано и хтела да помери то учење у школама на каснији узраст. Знам да сам тада била запенила од беса.
Срећом, није потрајала, па тако није успела да нанесе неку штету децама.

Моја деца нису билингвална, али су енглески веома добро савладала гледајући и слушајући цртаће на Картун нетворку. Зато сам увек за титлове, а против надсинхронизације.

Treće, ne bih da podstrekujem tupavo trolovanje*, ali tebi želim da kažem da je ovo:
razmisljam
А разумевања имам, јер је Шоне у неку руку у праву.

skoro potpuno netačno :)

Jer, glasanje je javna stvar, koja može da ispuni svoju svrhu jedino ako je javnost informisana --- što si ti pokušala, stidljivo, malo, na ovom blogu, i trebala si i to je donekle tvoja odgovornost --- dok je odgovornost i na savest svakog pojedinca da li će glasati pravedno ili će automatski dati glas po prijateljskom/plemenskom osnovu. To nije tvoja odgovornost.


Нека си ми рек'о.

А твоје сагледавање ствари је сасвим ок.

Čestitke i veliki pozdrav!


Хвала.
Узвраћам поздрав.

* kažem "tupavo", jer podseća na anonimbusove performanse po blogu, kreće sa pozicije "deca u Africi nemaju da jedu i beže od lavova, morate danas svoje dete izgladneti i baciti ga u kavez u zoo-vrtu".


Добро, де...
Свако има право да креће са позиције коју изабере, а наше је да изаберемо да ли ћемо се са тим сложити или не.
razmisljam razmisljam 18:09 01.04.2019

Re: Сажетак

angie01

ne znam gde si prepoznao napad, jer ga nije bilo, naprotiv.


Наравно да га није било.
mesan mesan 09:41 03.04.2019

Re: Сажетак

razmisljam
Погледала сам прилог и делује ми да оно што жена прича пије воду.

А успут сам се сетила и оне неке министарке образовања која је била филолог, а тврдила да не треба почети са учењем језика рано и хтела да помери то учење у школама на каснији узраст.

Bože kakva neuviđavnost, čuj pogledala je video(!) i ponukala me da i ubuduće biram i kačim priloge, a taman sam prihvatio da je to uzaludno i da treba prestati.


Drago mi je što nikad nisam čuo za tu ministarku
Logika joj je ona čuvena "ma šta da pričam detetu kad ionako ne razume"...

Моја деца нису билингвална, али су енглески веома добро савладала гледајући и слушајући цртаће на Картун нетворку. Зато сам увек за титлове, а против надсинхронизације.

Takođe mislim da mi je gledanje engleskih crtaća bilo ključno za učenje tog jezika! Nikad nisam imao problema s njim, iako iz perspektive govornika srpskog to jeste papazjanija od jezika.
Interesantno, posle sam čitao engleski besomučno po Internetu i imao posebnu grupicu reči koje sam razumeo, znao da napišem, ali nisam imao pojma kako se izgovaraju, tj. bilo je da sam ih "znao" pogrešno. Kao mnogi Kinezi studenti koje viđam, pišu čitave članke solidno a ne umeju da beknu ni "I love apples"...


Jer, glasanje je javna stvar, koja može da ispuni svoju svrhu jedino ako je javnost informisana --- što si ti pokušala, stidljivo, malo, na ovom blogu, i trebala si i to je donekle tvoja odgovornost --- dok je odgovornost i na savest svakog pojedinca da li će glasati pravedno ili će automatski dati glas po prijateljskom/plemenskom osnovu. To nije tvoja odgovornost.


Нека си ми рек'о.
.
.
.
Добро, де...

Valjda je jasno da sam te u potpunosti podržao! Moj "kritički ton" je bio samo odraz frustriranosti time što si trpela neosnovan napad...
razmisljam razmisljam 15:13 03.04.2019

Re: Сажетак

mesan
Bože kakva neuviđavnost, čuj pogledala je video(!) i ponukala me da i ubuduće biram i kačim priloge, a taman sam prihvatio da je to uzaludno i da treba prestati.


Ау, која несмотреност са моје стране!

Но, да те утешим - у принципу у последње време нешто и нисам најревноснија у отварању линкова и клипова на туђим постовима. Али, у свом блогодворишту их редовно отварам. Некако мислим да је основни ред да испоштујем ( Не волим ову реч, но тренутно ми не пада на памет ни један одговарајући синоним. ) труд који су посетиоци уложили да би учествовали у разговору.

Ето, отуд та моја неувиђавност.

Drago mi je što nikad nisam čuo za tu ministarku
Logika joj je ona čuvena "ma šta da pričam detetu kad ionako ne razume"...


Како ниси чуо? То је она иста која је хтела да шутне Дарвина из наставног програма. ДСС кадар, била шеф катедре на Оријенталистици Филолошког факултета, а моја комшиница, колико сам чула, одмах ту, иза ћошка, мада нисам имала ту (не)срећу да је сретнем.

Valjda je jasno da sam te u potpunosti podržao! Moj "kritički ton" je bio samo odraz frustriranosti time što si trpela neosnovan napad...


Наравно да је јасно, и у целости и у појединостима.
Мој одговор је управо стога имао смајлија на крају, а односио се управо на тај ,,критички тон'' у коме си написао коментар.
А да потврдим јасност - хвала за подршку.

И невезано:

1. Пишеш ли ти онај ономад обећани лингвистички блог на тему мађарског језика? Моје блогодвориште ти је широм отворено по питању објављивања истог.

2. Да ниси ти однекуд са севера Бачке? Причао си на једном комшијском блогу како су ти деду однели у логор. Сви би рекли одвели или одвезли, али моја севернобачка својта би употребила управо израз који си и ти одабрао.
zilikaka zilikaka 16:40 03.04.2019

Re: Сажетак


2. Да ниси ти однекуд са севера Бачке?

Jeste, na žalost.
Al dobro, tu je sa granice, pa skoro ko i da nije.
I tako će to uskoro biti Banat, samo još malo da Tisa odradi poso.

razmisljam razmisljam 16:51 03.04.2019

Re: Сажетак

zilikaka

Jeste, na žalost.
Al dobro, tu je sa granice, pa skoro ko i da nije.
I tako će to uskoro biti Banat, samo još malo da Tisa odradi poso.


А је л' тебе неко штогод пит'о?
Није.
И што се ондаК јављаш?
zilikaka zilikaka 17:04 03.04.2019

Re: Сажетак

А је л' тебе неко штогод пит'о?
Није.
И што се ондаК јављаш?


Ma ništa, onako, samo da vam malo teram kiselo...
mesan mesan 22:48 03.04.2019

Re: Сажетак

razmisljam
То је она иста која је хтела да шутне Дарвина из наставног програма.

Zar ta gospoja nije bila samo san... No, bolji smo od onih zabiti po Amerikama gde su takve pojave standard. Nikako da nauče onu staru, open your mind, but not so much that your brain falls out.


1. Пишеш ли ти онај ономад обећани лингвистички блог на тему мађарског језика? Моје блогодвориште ти је широм отворено по питању објављивања истог.

Veliko hvala, ali pre toga --- šta ti sve pamtiš!
Započeo, nisam odustao, čini mi se biće dosta posla za mali efekat, ali iz ljubavi uradiću kad tad.

2. Да ниси ти однекуд са севера Бачке? Причао си на једном комшијском блогу како су ти деду однели у логор. Сви би рекли одвели или одвезли, али моја севернобачка својта би употребила управо израз који си и ти одабрао.

Au, laserski precizno, Herkul Poaro je za tebe inspektor Kluzo
Mnogo mi se sviđa to zapažanje, testiraću ga, doduše već sam se najedio zbog provučenog "svi bi rekli" --- pa ko su ti "svi" ako nismo mi iz srca Bačke!

Pozdrav!
mesan mesan 23:00 03.04.2019

Re: Сажетак

zilikaka

2. Да ниси ти однекуд са севера Бачке?

Jeste, na žalost.

E sad si pipla što ne sme!
Znaš li ti --- đavo nas tamo pokriva magluštinom svake zime da nas Bog ne bi video i odneo pravo u raj, tako smo dobri!
Najbolja crnica u Evropi, a na njoj niče samo vrhunsko!

Al dobro, tu je sa granice, pa skoro ko i da nije.

Pozicija idealna, kroz prozor spazim banatske haharoše kad preplivavaju.

I tako će to uskoro biti Banat, samo još malo da Tisa odradi poso.

A šta fali da vas Tisa pogura do Rumunije, zar nije tamo pravi Banat?

alselone alselone 23:41 03.04.2019

Re: Сажетак

I tako će to uskoro biti Banat, samo još malo da Tisa odradi poso.

Tisa se valja na istok, čisto da budemo precizni.
angie01 angie01 10:47 04.04.2019

Re: Сажетак

kroz prozor spazim banatske haharoše kad preplivavaju.

A šta fali da vas Tisa pogura do Rumunije, zar nije tamo pravi Banat?


Banat mi ne diraj!
zilikaka zilikaka 11:09 04.04.2019

Re: Сажетак

Tisa se valja na istok, čisto da budemo precizni.

A šta fali da vas Tisa pogura do Rumunije, zar nije tamo pravi Banat?

Sad za kaznu obojica u ćošak!
I podsećanje koje obale odranjaju reke na pravcu sever-jug, zašto.
Dakle, ja sa osobitim zadovoljstvom moram da ponovim kako će sve to biti Banat.
alselone alselone 11:17 04.04.2019

Re: Сажетак

I podsećanje koje obale odranjaju reke na pravcu sever-jug, zašto.


Koje podsećanje?
zilikaka zilikaka 11:26 04.04.2019

Re: Сажетак

Koje podsećanje?

Pitaj Mesana, on garant zna o čemu pričam.
I ti si učio al se zaboravilo, pa sad oćeš da nam protivprirodno oduzimaš naš Banat.
mesan mesan 13:11 04.04.2019

Re: Сажетак

angie01
kroz prozor spazim banatske haharoše kad preplivavaju.

A šta fali da vas Tisa pogura do Rumunije, zar nije tamo pravi Banat?


Banat mi ne diraj!

Ma samo peckam zilikaku kad me već munula u glavu! 'Mesto da me udavi u žutoj supi i pokopa tortama ona tako...

Obe strane Tise volem, kako sam i odrastao, e ali one Sremce sa njihovim planinama i novopazarskim vozačima, njih vala ne razumem i ne prihvatam kao svoje!

razmisljam razmisljam 14:59 04.04.2019

Re: Сажетак

mesan

Zar ta gospoja nije bila samo san...


Сан, кажеш? Ја бих је пре сврстала у ноћне море.
Нажалост, годинама већ живимо у кошмарним сновима и никако да се пробудимо.

No, bolji smo od onih zabiti po Amerikama gde su takve pojave standard. Nikako da nauče onu staru, open your mind, but not so much that your brain falls out.


Јесмо ли? Нисам сасвим убеђена. Зар ти, када се осврнеш око себе, не делује да је многима од силног отварања ума мозак сасвим и неопозиво испао и негде се затурио?
Наравно, ту не мислим на Дарвина, већ на свашта нешто што нам се догађа.

Veliko hvala, ali pre toga --- šta ti sve pamtiš!
Započeo, nisam odustao, čini mi se biće dosta posla za mali efekat, ali iz ljubavi uradiću kad tad.


Нема на чему.
Али после тога - немаш ти појма какве сам све бесмислице у стању да закуцам у сопствено памћење, дочим ми битне ствари све чешће измичу и хлапе из истог.
Чудни су путеви меморисања.

Но, шалу на страну, памтим неке ствари које ми делују занимљиво, а твој пост у најави је управо такав, тим пре што ми Мало Дете учи мађарски језик на факсу.

Да, доста посла за мали ефекат, али, тако то иде на Блогу. Међутим, зато је ту љубав.

Au, laserski precizno, Herkul Poaro je za tebe inspektor Kluzo
Mnogo mi se sviđa to zapažanje, testiraću ga, doduše već sam se najedio zbog provučenog "svi bi rekli" --- pa ko su ti "svi" ako nismo mi iz srca Bačke!


Само сам сензибилисана на кључне речи из познатог ми окружења. Ништа више од тога. Тако да је помињање Поароа и Клузоа некако..., па, превише.

И немој се једити, није добро за тен.
А ако се већ наједиш, онда се оправи па крени у шетњу по ленијама. То гарант опушта.

Pozdrav!


И ја теби исто.
razmisljam razmisljam 15:07 04.04.2019

Re: Сажетак

mesan

Znaš li ti --- đavo nas tamo pokriva magluštinom svake zime da nas Bog ne bi video i odneo pravo u raj, tako smo dobri!


Е, ово ми се баш допада.

haharoš


Шта је то? Признајем - никад чула.
razmisljam razmisljam 15:12 04.04.2019

Re: Сажетак

mesan

Obe strane Tise volem, kako sam i odrastao, e ali one Sremce sa njihovim planinama i novopazarskim vozačima, njih vala ne razumem i ne prihvatam kao svoje!


Е, ово ти баш и није требало. ( Замисли како стојим подбочена рукама у облику ћириличног ф и к томе сам врло намрштена. )
То што сам Бачкуља с једне стране, не значи да нисам Сремица са друге, тако да...
Не дирај ми Срема!
mesan mesan 16:06 04.04.2019

Re: Сажетак

razmisljam
mesan

Obe strane Tise volem, kako sam i odrastao, e ali one Sremce sa njihovim planinama i novopazarskim vozačima, njih vala ne razumem i ne prihvatam kao svoje!


Е, ово ти баш и није требало. ( Замисли како стојим подбочена рукама у облику ћириличног ф и к томе сам врло намрштена. )
То што сам Бачкуља с једне стране, не значи да нисам Сремица са друге, тако да...
Не дирај ми Срема!

Stavio sam smajlija, stavio sam!
Džabe, nisu mu nacrtali dovoljno dugačku jezičinu
Sve najbolje za obe tvoje strane, živeli!

haharoš

Шта је то? Признајем - никад чула.

Pravo da ti kažem - ne znam odakle je - moji to prirodno koriste za nekog ko pravi haos, kao divljak. Može i s ljubavlju, prema deci recimo...
razmisljam razmisljam 18:20 01.04.2019

Него

што ми нико не рече да сам у речнику пермутовала редослед почетних слова па ми л био испред к?
Тек сам данас видела и поправила.
sesili sesili 09:50 02.04.2019

Žao mi je

što malom detetu nisam dala podstrek za dalji rad. Ne mislim da bi bio presudan, ali meni je ćao što se u tome ne snalazim. Ali, kako čitam, vrednica je ona i to neće da je omete za dalji rad.
Bacio me je u mladost blog, setila se odrastanja moje dece, a sada prisustvujem "uživo" i stvaranju pojmova kod mojih unučića. Do skora mi je jedan od unuka bio dekač - dečak. Nije bilo moguće to ispraviti, kao što sada NIKAKO neće da kaže dekač! Mladji sin je govorio kešpir za peškir. U pesmici o kuci i buvama, ono "uh toliko buva, da te bog sačuva" bilo je - da te bog skačuva! Starijem je poklopac bio kopotac, konzerva - konzvela, togovo - gotovo... Bilo je toga, već malo i zaboravljam, a ne zapisujem, nažalost. Najmladja Isidora (dve godine), te probleme nema. Devojka priča kao matora, malo mazno doduše, slatko. Jedinu skraćenicu upotrebljava za svoje ime - Dora, Isidora.
Hvala ti na sjajnoj ideji, da se malo podmladimo.
razmisljam razmisljam 15:16 02.04.2019

Re: Žao mi je

sesili
što malom detetu nisam dala podstrek za dalji rad. Ne mislim da bi bio presudan, ali meni je ćao što se u tome ne snalazim. Ali, kako čitam, vrednica je ona i to neće da je omete za dalji rad.


Нема због чега да ти буде жао, Сесили. Дала си Малом Детету подстрек тиме што си поделила моју молбу на свом профилу. Сасвим довољно.

А што се несналажења тиче, боље да ти не причам - за мене је ово сокоћало и даље чудо над чудима, веће и од оних старих и од ових нових седам светских чуда и увек ме по мало стра' кад треба на њему да одрадим нешто што до сада нисам, тако да те потпуно разумем.

Вредница, него шта. И заљубљеник у писану реч. Један вееелики књишки мољац и језичар.

Bacio me je u mladost blog, setila se odrastanja moje dece, a sada prisustvujem "uživo" i stvaranju pojmova kod mojih unučića. Do skora mi je jedan od unuka bio dekač - dečak. Nije bilo moguće to ispraviti, kao što sada NIKAKO neće da kaže dekač! Mladji sin je govorio kešpir za peškir. U pesmici o kuci i buvama, ono "uh toliko buva, da te bog sačuva" bilo je - da te bog skačuva! Starijem je poklopac bio kopotac, konzerva - konzvela, togovo - gotovo... Bilo je toga, već malo i zaboravljam, a ne zapisujem, nažalost.


Хвала ти на доприносу речнику. Све појмове сам поубацивала у исти.

Ни ја никада нисам записивала и сада ми је жао због тога, мада је, срећом, доста тога остало у колективном породичном памћењу током година препричавања, тако да се свако сећа по нечега, па се ипак склопи некакав мозаик.
Мада уме да буде забавно када се различити људи различито сећају истих ствари.

Najmladja Isidora (dve godine), te probleme nema. Devojka priča kao matora, malo mazno doduše, slatko. Jedinu skraćenicu upotrebljava za svoje ime - Dora, Isidora.


Да, има такве деце која су разговетна од почетка.
Љуби све своје унучиће.

Hvala ti na sjajnoj ideji, da se malo podmladimo.


Нема на чему.
Драго ми је да ти се допало.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana