Budućnost| Kultura| Moj grad| Muzika| Porodica

Da li je Žandarmerija srpska?

Srđan Fuchs RSS / 17.03.2019. u 10:52

29543030_1665345530223967_616300278667503298_n.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=0d3106d5a2c3d90db76247dd78f05bf1&oe=5D177DD9Juče smo izašli na stopetogodišnjicu FK Vojvodine, malo pankerica zvuka, zvuk koji definiše urbani NS. Fino se proveli, svirali gradski ska pank bendovi, pivo bilo po simboličnim cenama, a sav prihod od pića uplaćen je u humanitarne svrhe. Navijači FK Vojvodine su jedini u zemlji koji su uspeli da očiste tribinu od neonacizma, i jedini su čiju idejnu platformu ne čine neonacizam, neofašizam, neočetništvo; već više neka slobodna interpretacija anarhosocijalističkih ideja. Identifikuju se sa idealima globalne Antife. FK Vojvodina, kao i mnoge druge institucije u zemlji  (da počnem od Jevrejske opštine Beograd a završim u foajeima Vlade - nedavna nasilna preprodaja hotela "Šumadija", momci u fantomkama koji uteruju prodaju, a glavni kupac, prema BIRN-u ni manje ni više nego penzionisani kadar SDB-a i otac ministra Stefanovića), pati od institucionalnog vučićitisa, iako većinu članstva kluba čine korektni ljudi. 


 532077_d18uiakwsaam8uk.png-large_ls.jpg

Павле Цвејић, најмлађи политички затвореник у Србији 


Kada smo izašli sa koncerta i zaustavili se na zidiću ispred zgrade na Лиману Републици, na vops i vujspru pred spavanjac, slučajno smo otvorili neku poruku, samo da bismo saznali da Žandarmerija mlati naše sunarodnike u Beogradu.

 Sada, neću ulaziti u razjašnjavanja sa botovima institucionalnog vučićitisa i dokazivanja sa nedokaznim tipovima s leve i desne strane društvene lepeze -  nebitno da li su Tonci od Pančeva ili Zilotisi od Tasosa - δημοκρατία treba i Σπάρτα-u i Αθήνα-u; ono što mene interesuje kao građanina Republike Srbije je da pitam svoje prijatelje u oficirskom kadru Žandarmerije:

"Господо, за кога ви радите? Кога ви штитите? За 37 хиљада динара и бенефицирани радни стаж? Штитите  фантомке и поткрадање рођене земље?! Уништавање некретнина за које су вам дедови и очеви крваво и знојно ратовали и радили да би створили! Продају државне/народне земље прве класе обрадивости и плодности некаквим крезубим опскурним фигурама са Блиског Истока по бедним ценама? Урбицид - уништавање градова и природе? Затрпавање Србије смећем, претварање меморијала Холокауста у шопинг-центре? Тукли сте пендрецима и развлачили јуче жене и децу по ходницима ТВ Београд. Срамота, господо, ви нисте достојни да носите официрске еполете и грб државе Србијe на својим грудима."

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 14:41 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

predatortz


U principu, neka se skupe ljudi od strane vlasti i opozicije na jedan fajt ispred televizije, pa ko pobedi - njegova televizija.
Vlast je ovaj put pobedila jer je imala policiju na svojoj strani. Sledeći put policija da se skloni da to bude ferka.


Po tebi, ovo je rešenje?
Nije rešenje da se nepristasno izveštava o aktivnostima svih političkih činilaca, nego je rešenje da se narod zakrvi među sobom?
Srbe na Srbe?

Ante (Starčeviću, Paveliću) ti li si?



Samo se nadovezujem.
Vidim razne komentare ali nisam video ni jedno rešenje ovde na blogu pa reko' da predložim.
Kažu ljudi televizija je naša pa da uđemo u nju.
A policija ako hapsi da krivimo AV što maltretira žene i decu.

Evo šta kažu:
Oni nisu ušli u privatan prostor Aleksandra Vučića već u svoju imovinu. To je i njihova imovina, njihova televizija, i oni plaćaju da im ta televizija prenese istinu a ne ono što im Vučić odobri filovano lažima, uvredama, pljuvačinom.
mariopan mariopan 14:47 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

predatortz


U principu, neka se skupe ljudi od strane vlasti i opozicije na jedan fajt ispred televizije, pa ko pobedi - njegova televizija.
Vlast je ovaj put pobedila jer je imala policiju na svojoj strani. Sledeći put policija da se skloni da to bude ferka.


Po tebi, ovo je rešenje?
Nije rešenje da se nepristasno izveštava o aktivnostima svih političkih činilaca, nego je rešenje da se narod zakrvi među sobom?
Srbe na Srbe?

Ante (Starčeviću, Paveliću) ti li si?





Već nas je podelio sam Vučić.

Ko je za njega taj je patriota jer on smatra da je on Srbija, a ko nije taj je ološ, bitanga, vucibatina, neradnik, kriminalac, izdajnik....sve to on svaki dan u velikim količinama sruči na naše glave preko te televizije.
predatortz predatortz 14:52 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Već nas je podelio sam Vučić


On drugo i ne ume. Čudim se onim koji još uvek nalaze bilo kakav smisao u njegovim istupima.
looping looping 14:57 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Već nas je podelio sam Vučić.

Ko je za njega taj je patriota jer on smatra da je on Srbija, a ko nije taj je ološ, bitanga, vucibatina, neradnik, kriminalac, izdajnik....sve to on svaki dan u velikim količinama sruči na naše glave preko te televizije.

Ili, ko je za njega taj je krezubi bot a ko nije taj ima malo mozga u glavi.

U svakom slučaju, ne toleriše se različito mišljenje. Samo padaju uvrede. Ne vidim neke posebne kvalitete u onima koji su protiv a ni u onima koji su za.

Teško podeliti ljude koji jedva čekaju da budu podeljeni kao što je teško naterati žabu da skoči u vodu.
mariopan mariopan 15:19 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Vidim razne komentare ali nisam video ni jedno rešenje ovde na blogu pa reko' da predložim

Pa vidi se da si nebavešten, kao da samo RTS gledaš?

Svi drugi znaju i šta traže demonstranti, i kako je rešenje jednostavno ali ga Vučić ne dozvoljava, i ko je hapsio (nije policija, policija je bila uz demonstrante)....batali RTS.
mariopan mariopan 15:24 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

looping
Već nas je podelio sam Vučić.

Ko je za njega taj je patriota jer on smatra da je on Srbija, a ko nije taj je ološ, bitanga, vucibatina, neradnik, kriminalac, izdajnik....sve to on svaki dan u velikim količinama sruči na naše glave preko te televizije.

Ili, ko je za njega taj je krezubi bot a ko nije taj ima malo mozga u glavi.

U svakom slučaju, ne toleriše se različito mišljenje. Samo padaju uvrede. Ne vidim neke posebne kvalitete u onima koji su protiv a ni u onima koji su za.

Teško podeliti ljude koji jedva čekaju da budu podeljeni kao što je teško naterati žabu da skoči u vodu.


Lupinže druže stari, mi smo ovde kod kuće pa možemo jedni drugima svašta da kažemo ali to nije znak da se ne volimo? Pre bi se reklo da iznosimo mišljenje.

Nije isto kada to kažeš ti meni i ja tebi ovde gde nas niko sa strane ne čuje, i kada to isto kaže predsednik države, koji samo svoje članove smatra građanima, a svi drugi smo ološ.
Nije isto, ne izmotavaj se.
bloger201 bloger201 19:36 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Ajme, druže moj, NARAVNO da POSLODAVAC ima pravo da "izrazi nezadovoljstvo radom onoga koga plaća"! Pa to je osnovno PRAVO poslodavca! ALI... postavlja se pitanje, KAKO da izrazi to "nezadovoljstvo" i DA LI JE MOTORNA TESTERA (e, sad i ja kenjam, jer je prikazana testeara stvarno na električni pogon i nije mogla biti pokrenuta bez odgovrajučeg kabla) stvarno PRAVI NAČIN IZRAŽAVANJA "nezadovoljstva" aktivnostima dotične institucije?! Ako ništa drugo, predstavljala je SIMBOL - šta bi mi sa vama, samo da nismo toliko kulturni!? Ono što priča Đilas u svom tzv "intervjuu" je "šajze": ono "performans" u stilu Abramovićke itd itd, to ne može ni pas s maslom! To je stvarno smislio bolesni mozak! ALI... po mom skromnom mišljenju, UPAD (naivni = mi ćemo da upadnemo u Dnevnik i da pričamo, bla, bla...) je ne samo NAIVAN, već i smešan - naravno, ako pozadina nije bila "obojeno proleće" u stilu Ukrajine! Ajeli bilo? Recite Vi!
predatortz predatortz 19:49 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

UPAD (naivni = mi ćemo da upadnemo u Dnevnik i da pričamo, bla, bla...) je ne samo NAIVAN, već i smešan - naravno, ako pozadina nije bila "obojeno proleće" u stilu Ukrajine! Ajeli bilo? Recite Vi!


Upad i blokada zagrade predsedništva je odlično odrađen posao. Slika je obišla svet, a to niko ko je na vlasti ne voli. Naročito ne sujetni likovi poput Vučića. Potom, pokazao je dozu kukavičluka. Ljudi su tražili da im se obrati. Nije smeo. Ne funkcioniše van krugova onih koji mu podilaze. Nema onog gradskog mangupluka u njemu da stane i sasluša neistomišljenika i proba da ga porazi u dijalogu umesto u monologu.
Poraz je to, a rat čine mnoge bitke. Prvu je izgubio, plus ispao smešan i ne baš tako strašan kakvim bi želeo da ga vide. Dežurne narikače će ga učiniti još antipatičnijim.
bloger201 bloger201 19:59 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

A naravno, uz svo uvažavanje, TI znaš koja je strana naroda a koja ne?! Ne gotivim Vučića zbog mnogo stvari, koje vređaju moju (ne zanosim se) inteligenciju, ALI, čovek je dobio IZBORE! Hoćemo li demokratiju, ili NE? Znam da je to vrlo nestabilan teren (naročito na Balkanu, dakle kod nas), ali u tome je Vučić u pravu: OSVOJITE vlast na izborima, pa da demonstriramo protiv vas! On, čovek radi svoj posao! Obilazi, deli jariće - ili ovce (ne sećam se više konkretno), "rešava" vrlo konkretne probleme konkretnih ljudi! Zapošljava (doduše za sitne pare, ali...) ljude u "stranim investicijama" (što SVI koji imaju imalo mozga znaju, da se ekonomija jedne države NE MOŽE bazirati na stranim investicijama!!!) već na autohtonoj PROIZVODNJI(!!!) - ali, prolazi! Zašto? Pa zato, što kasirka u maxetu doduše dobija 25000 za 12 sati rada, ALI pre toga nije dobijala NIŠTA! I, naravno, ona NE MOŽE da ode u Izrael ili bilo gde drugde (kao medicinske sestre i slično), ... da ne objašnjavam dalje! I, o kom ti, moj uvaženi kolega, pričaš o NARODU?! "NAROD" je virtuelna kategorija, koja je izrazito sklona Domanoviću! Nije?!
predatortz predatortz 20:10 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Hoćemo li demokratiju, ili NE?


Hoćemo, u tome je suština.
Ja u Srbiji, i preko kod mojih u RS, vidim samo njenu najprostačkiju zloupotrebu.

Šta znaš/znamo o dogovorima u vezi sa Kosovom?
Kad je Skupštini podnet neki izveštaj, strategija, kad se o nekim modusima raspravljalo?
Potom, spoljnu politiku, privredu, vojsku, obrazovanje, kulturu..., koliko ja znam vodi vlada. Ne predsednik, vlada.
Predsednik, po ustavu, deli kolajne, šalje telegrame drugim predsednicima, potpisuje u Skupštini usvojene zakone, unapređuje i penzioniše oficire...
Naš predsednik direktnoni kontinuirano izlazi iz svojih ustavnih nadležnosti. Danas reče i osta živ da će sutra ujutru ostvariti uvid u krivične prijave, pa se onda o njima odrediti.
Dobio izbore, pa deluje antiustavno, to ne može biti opravdanje.
bloger201 bloger201 21:08 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Druže, ja u potpunosti shvatam (ili bar mislim da shvatam) tvoje stavove! Iskreno, vrlo sam blizak njima. Šta je demokratija - e, to bi zahtevalo JAKO puno priče i pisanja! Danas u savremenom svetu, mislim da demokrastija ne postoji! Toliko o tome. Ono što se događa kod nas nema ni "D" od demokratije u njenom nekom izvornom smislu - naravno, moje mišljenje. Ovo što se događa kod nas je čista realizacija kulta ličnosti! ALI, Vučić je jednostavno shvatio, da ova "nacija" drugo i ne želi! Narod ove zemlje čak šta više ZAHTEVA jake ličnosti (koje će u kriznim situacijama igrati šah i time nas hebati u mozak!). Sećam se TV priloga, kada "seljak" u kadru kaže: "Pobedite na izbroima, pa da konačno glasamo za vas"! I ti pričaš o demokratiji!? Kojoj? (staro)Grčkoj, Švajcarskoj, Američkoj, Ruskoj, Kineskoj, ... Kojoj? NEMA demokratije, nema slobode, nema opredeljenja, nama... NIČEGA! Postoje samo interesi svetskih elita, banaka, ... i izvršioci, koji to što treba da izvrše - IZVRŠAVAJU! Tačka! I ti pitaš za Kosovo (& Metohiju), etc, etc.! Pa to je već daaavno rešeno. Još se samo sa nama malkice "igraju", eto, da bude zanimlivije, da se "budale" zamajavaju
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Hoćemo li demokratiju, ili NE?

Ono što se događa kod nas nema ni "D" od demokratije


Malo (malo?) kontradiktorno, zar ne?

Ake ne možemo definisati demokratiju, možemo izbore.
Kažeš, dobio je izbore pa postao vođa, ali onda je ukinuo izbore.
Jer izbori su ili slobodni ili nisu izbori.
Pa neka su to izbori i za vođu.
Izori pored ovakvih medija ne mogu biti slobodni.
To je, verujem, van spora.

Pa kad imamo ovo što imamo, vođu koji ne dozvoljava izbore, šta ostaje?
Ovo što je uradio Obradović ili nešto slično tome, dakle pobuna.

Da se razumemo, upad u RTS smatram pogrešnim potezom, ne zato što je to protivzakonito, nedozvoljeno trtemtre, nego zato što je trebalo da se zna da to ne može da ima efeket.
Nema kritičnu masu iza sebe za jedan tako jak potez kakav je upad u nacionalnu televiziju.
Sa kritičnom masom, sa izgledima na uspeh, da, i to je u redu protiv ovakve vlasti.
shone shone 21:41 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

zar nije razumno da je na vreme zaustave dok nije otišla u tri lepe?


E da je sreće i pameti.
looping looping 06:05 20.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Lupinže druže stari, mi smo ovde kod kuće pa možemo jedni drugima svašta da kažemo ali to nije znak da se ne volimo? Pre bi se reklo da iznosimo mišljenje.

jadragoljub jadragoljub 19:44 22.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

U principu, neka se skupe ljudi od strane vlasti i opozicije na jedan fajt ispred televizije, pa ko pobedi - njegova televizija.

da, to se zove građanski rat, ako nisi znao a izgleda da nisi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:00 22.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Ко нас ложи на тај фајт, Драгољубптчо? Мени делује, овако са стране, мало као ситуација 1941.? С једне стране Вучић који те дрнда, а с друге Обрадовић црнокошуљаш. Несам с памет.
looping looping 06:35 23.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Srđan Fuchs
Ко нас ложи на тај фајт, Драгољубптчо? Мени делује, овако са стране, мало као ситуација 1941.? С једне стране Вучић који те дрнда, а с друге Обрадовић црнокошуљаш. Несам с памет.

Onome ko je na vlasti nikad ne treba taj fajt.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:32 23.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Razbiram, ali unutrašnji je ili spoljašnji uzrok? Treba da se čuvate od toga, Srbite, svaki put kada vas neko naloži na fajt izginete najviše od sve dece. A opet, ni da oćutiš pred kabadahijama. Nisam pametan.
shone shone 14:50 19.03.2019

Moša jbg.




Moša

...je vrsta nagrade za ispalu. U prevodu, kada nekogda nekako zezneš imaš svo zakonsko pravo ovog sveta da mu kažeš "Moša!" i zvekneš ga pesnajom u rame. Najčešće se ovo koristi kada cimneš ruku a neko pomisli da si hteo da ga udariš pa se i on izbezumljeno cimne. Onda ti lepo i kulturno uperiš prst u njega, napraviš lep i kulturan, podrugljiv osmeh i kažeš: "MOŠA!!!" Zatim ga pesnajom zabodeš u rame. Možeš i nekoliko puta da ga cimneš pa vežeš nekoliko moša. Mislim da tačno ovaj zakon nije propisan u Ustavu Evropske Unije, ali u svakom slučaju, ukoliko ti neko ne da da mu lupiš "mošu", imaš pravo da ga tužiš sudu u Strazburu.

U vezi s ovim postoji i triša, to je kad neko krene da radi mošu pa omaši i stvarno udari.
po pravilniku onda ti njemu imaš pravo da mu sprovedeš trišu, tj. triple mošu.




bloger201 bloger201 21:24 19.03.2019

Poslednji...

Postoji jedan text, u kojem penzionisani lekar porodice Rokfeler piše, da je "glavu" porodice pitao, zašto u njihovoj rezidenciji ne postoji niti jedan televizijski ekran (možde i nije imao pristup svugde, ali ih nije video). Pitao je, kako je moguće, da on, faktički jedan od najuticajnijih ljudi na svetu, ne prati vesti koje se plasiraju u javnost!? Odgovor je bio: "Pa ja vesti kreiram, zašto bi trebalo da ih onda i gledam?" Eto! To je SUŠTINA moći, politike, ... svega!
alselone alselone 21:42 19.03.2019

Re: Poslednji...

bloger201
Postoji jedan text, u kojem penzionisani lekar porodice Rokfeler piše, da je "glavu" porodice pitao, zašto u njihovoj rezidenciji ne postoji niti jedan televizijski ekran (možde i nije imao pristup svugde, ali ih nije video). Pitao je, kako je moguće, da on, faktički jedan od najuticajnijih ljudi na svetu, ne prati vesti koje se plasiraju u javnost!? Odgovor je bio: "Pa ja vesti kreiram, zašto bi trebalo da ih onda i gledam?" Eto! To je SUŠTINA moći, politike, ... svega!


Ko smišlja ove priče?
bloger201 bloger201 22:04 19.03.2019

Re: Poslednji...

Ne znam - ja samo čitam, verovatno svašta :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:24 19.03.2019

Re: Poslednji...

alselone


Ko smišlja ove priče?

variety of causes
neverovatan neverovatan 06:06 20.03.2019

Re: Poslednji...

bloger201
Postoji jedan text, u kojem penzionisani lekar porodice Rokfeler piše, da je "glavu" porodice pitao, zašto u njihovoj rezidenciji ne postoji niti jedan televizijski ekran (možde i nije imao pristup svugde, ali ih nije video). Pitao je, kako je moguće, da on, faktički jedan od najuticajnijih ljudi na svetu, ne prati vesti koje se plasiraju u javnost!? Odgovor je bio: "Pa ja vesti kreiram, zašto bi trebalo da ih onda i gledam?" Eto! To je SUŠTINA moći, politike, ... svega!

Bogami, ni našem predsedniku nije potreban televizor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana