Društvo| Eksperimenti u blogovanju

pada sneg na zbor(no mesto)

antioksidant RSS / 15.03.2019. u 19:29

izvor je www.index.hr

Australski senator o pokolju na Novom Zelandu: Za sve su krivi muslimani 

 

 

......

Pravi razlog za krvoproliće na ulicama Novog Zelanda danas je imigracijski program koji je muslimanskim fanaticima dopustio da se dosele na Novi Zeland", rekao je 69-godišnji senator Anning u svom priopćenju.

....."Neka nam bude jasno, dok su muslimani možda bili žrtve danas, obično su oni počinitelji. Širom svijeta muslimani ubijaju ljude u ime svoje vjere u industrijskim razmjerima", dodao je Anning.

Usporedio je islam s fašizmom i smatra da iako "sljedbenici te divljačke religije nisu ubojice u ovom slučaju, to ih ne čini bezgrešnima".

Na kraju svog priopćenja Anning je citirao Bibliju. "Tko se lati mača, od mača će poginuti", zaključio je Anning dodavši kako muslimani ne mogu biti iznenađeni ako im netko odluči vratiti istom mjerom.

 

ima i slika

anning-priopcenje-tw.jpg?v1 

 



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 06:38 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Sad mi ostaje samo da skočim s balkona.
Znam da bi te to obradovalo ali sačekaćeš još malo.

Daleko bilo, zašto bi ja tebi želeo loše?
bene_geserit bene_geserit 06:58 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Možda zato što se to desilo u razvijenoj zemlji, gde se takve stvari obično ne rade, sem ako nisi član kukuljičarskog udruženja, ili mentalno poremećen (jedno ne isključuje drugo).

A u koju od tih kategorija spadaju svi oni islamski teroristički akti prethodnih godina po razvijenim zemljama?
Kukuljičari teško da su, eventualno su im žene su kukuljičarke.
Mentalno poremećeni sasvim sigurno, kao uostalom i svako ko se bavi takvim aktivnostima. I pristigli iz zemalja "gde se takve stvari rade".
E sad, čovek bi se zapitao zbog čega ih dovode iz tih zemalja gde je to narodna zabava. A negde tu i leži odgovor zbog čega ono iz Nigerije nije bila vest.
Nego mene zanima otkud sad ti tvoji kukuljičari i na Novom Zelandu? Jer, koliko sam čuo, tamo je, bre, neka idila, socijalizam, bratstvo i jedinstvo, najveća frka je kad im zakasni onaj brod što donosi banane (a ludi su za tim voćem), pa svi mediji danima bruje o tome. Jedino je dozvoljeno slobodno posedovanje oružja. I izgleda internet, pa su se majmuni navukli na tu hejtersku trulež.

Koliko vidim sranja nije bilo dok globalisti nisu počeli i tamo da uvoze muslimane i da kreću sa socijalnim inženjeringom zamene belog stanovništva ovim pogodnijim za kontrolu. Izgleda da ima onih kojima to ne prija.

A što se tiče novozelandske idile, kvare je malo oni ljudožderi, ili su prestali da jedu one druge u 21. veku? Mislim zvanično jesu poslednji put nekog (holanđanina) pojeli u 20. veku, ali ne znam nezvanično, dal poneko nestane tu i tamo? Moguće da se sad samo plaze da ti zaprete da će da te pojedu, a prešli su na piletinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:22 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit

Pre bi rekao da vama

H - "pre bih".
bene_geserit bene_geserit 07:30 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Zamisli kada bi' ja tebi krenuo da lovim pravopisne greške kada uduvan kreneš da pišeš komentare.
Ja naivan pomislio da je Blog neformalan oblik komunikacije, kad ono na sve strane neostvareni profesori srpskog.
OK, naučiću gde je ' na srpskoj tastaturi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:01 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Hajde, hajde, u neformalnom razgovoru je "bih" "bih" takođe.

Uvuklo se svuda u govor, u polupismene tabloide, i postalo norma. Zato ti, kao čovek intelektualac, ne smeš da dopustiš sebi korumpiranu upotrebu ovog pomoćnog glagola.

"Bi'" je druga stvar.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Nego, ono što me više zanima kako je neko iz Srbije uspeo da završi duhovno na strani Bele Suprematije? To onaj psiho-fenomen identifikacije žrtve sa zločincem, kao, manje će boleti ako radiš isto što i oni, ili kompleks niže vrednosti jer si došao iz male istočnjačke, komunističke zemlje, pa da te prihvate tako lakše novi sunarodnici?
Zaista zanimljiva kompilacija izmenjenih karaktera Profesor, ti, Pajić, Riper, Blogi (blog da mu dušu prosti)...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:15 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Middle East pizdariju je započeo tata Buš, nastavio sin Buš, eksponenti naftne industrije. Trunpo je eksponent iste te industrije - ne'š naći naftaša koji ne voli Trunpoa, ako zanemarimo Rexa Tillersona koji je za njega rekao da je - pazi sad ovo - fuckin' moron. (Možda da pitaš njega šta je to moron?)

Са оца се преноси на сина, к'о кијавица???
Дај, не зезај.
Трампоња је грејт релиф за један део света.
antioksidant antioksidant 10:57 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Ja bih, da mi Obama udje u kuću, znao koju ploču bih mu pustio, onako na slepo. Znao bih verovatno i o čemu da popričam s njim a da ne bude neprijatnih pauza.

Trampu ne znam šta bih pustio, zavijanje vukova možda.

Ma Trampu samo pustiš Abba-u (Money, Money, Money) i okreneš razgovor na metode muvanja dugonogih modelsica.

Nego nešto mi govori da, i pored izražene želje, ni jedan ni drugi neće da ti svrate na gajbu.

grab them by the pussy nije metoda muvanja vec silovanje. a kad plati to se svede na prostituciju sto isro nije muvanje.
psihopata definitivno
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:19 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Bili Piton
bene_geserit


Nego, jel imaš sličnu listu i za Obamu?



Ja bih, da mi Obama udje u kuću, znao koju ploču bih mu pustio, onako na slepo. Znao bih verovatno i o čemu da popričam s njim a da ne bude neprijatnih pauza.

Trampu ne znam šta bih pustio, zavijanje vukova možda.

Obami ne bih dozvolio ni ulazak u dvoriste, kad bih bio (nedaj boze) u takvoj neprilici da mi se pojavi na kapiji. Rijetko sam u zivotu vidio takve pozere i licemjere kao sto je on, naravno po mom shvatanju, koje ne mora biti ispravno. Njegov pateticni govor, poslije neke pucnjave, sa suzama i pauzama, kao da je skinut odavde:
alselone alselone 11:22 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Obama je DS - uz osmeh i šmekersko rukovanje je sjebo državu i svet.
Tramp je SNS - kretenski imidž i kretensko ponašanje za najniže mase uz direktno "šta mi možete" sjebavanje države.

kamilo_emericki kamilo_emericki 12:06 16.03.2019

Ko su muslimani koje treba zalit?

Tuzan sa zbog svakog nasilno prekinutog zivota i nasilja koje nas okruzuje.
Ali jos vise sam tuzan zbog dvostrukih mjerila prema zrtvama jer dok god postoje takva mjerila nasilje i ubijanje nece biti prekinuto.
Ne razumijem kako je svijet uzasnut ubijanjem muslimana u Novom Zelandu a nije ubijanjem u Jemenu, Siriji, Libiji, Avganistanu, Gazi itd. Sto su muslimani u Novom Zelandu vrijedniji nego ovi drugi?
Zastu su hriscani u Francuskoj vrijedniji i vise ih zale nego Hriscani u Siriji koje su ubijali i progonili svi sem legalne vlasti? Cak se progon i ubijanje tih hricana gurao pod tepih i sakrivao.
I da se ne zaboravi. Danas vise muslimana strada od muslimanske ruke nego od hriscanske, budisticke ili ateisticke ali o tome ne pricamo jer ako pricamo proglasavaju nas zluradim rasistima.
I najvaznije pitanje. Zasto nasilje bilo koga i nad bilo kim nema isti tretman?
mentol mentol 12:16 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Srđan Fuchs
Nego, ono što me više zanima kako je neko iz Srbije uspeo da završi duhovno na strani Bele Suprematije?



apacherosepeacock apacherosepeacock 13:05 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jedva da ima nedelju dana otkad su nigerijski muslimani ubili (minimum) 32 hrićanina u crkvi (vrlo slično ovom zločinu).
Ne sećam se da su uopšte pomenuli kod nas u vestima.


Nije se mnogo zatalasalo ni kad u Egiptu pobiju 50 plus Kopta u crkvi, a desava se povremeno..
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:51 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Nego mene zanima otkud sad ti tvoji kukuljičari i na Novom Zelandu? Jer, koliko sam čuo, tamo je, bre, neka idila, socijalizam, bratstvo i jedinstvo, najveća frka je kad im zakasni onaj brod što donosi banane (a ludi su za tim voćem), pa svi mediji danima bruje o tome. Jedino je dozvoljeno slobodno posedovanje oružja. I izgleda internet, pa su se majmuni navukli na tu hejtersku trulež.



Meni je zanimljivo koliko ljudi ne znaju o Novom Zealandu, ali misle da je tamo med i mleko. Mogu samo da preporučim da se ukuca u pretraživaču "new zealand real estate prices" i zanimljivo da već duže vreme neki mediji pišu o mogućoj velikoj inflaciji. Evo naprimer jedan komentar iz januara ove godine:

Kiwis have been screwed over for the last 20 years. Hordes from the third world have arrived and kiwis now have the highest homeless rates in the OECD. These homeless people are exclusively Polynesian and European. In 1992 the population was 3.3M and 25 years later its tipping 5M. In 25 years 1 new university has opened to accommodate the population swell and the skills shortage; not training people has meant that the local heart surgeon is an immigrant now trained in Bangladesh or Calcutta. Reductions in funding for kiwi students means tertiary institutes run at a loss if they train kiwi students but run at a profit if they train international students (who are on a ticket to residency status) and therefore some of the more enterprising institutes have realised that its easier to tell kiwis to P off so they can run a profit on the internationals. If your a kiwi student and your marginal you will fail but if your an international you will pass because the bottom line is profits keep institutes going, and the funding deficit for kiwi students will exist so long as a fee cap exists for domestic students.

+ evo i jedan članak i rasprava iz februara:
The New Zealand real estate problem, with reference to Palmerston North
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:20 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Obama je DS - uz osmeh i šmekersko rukovanje je sjebo državu i svet.
Tramp je SNS - kretenski imidž i kretensko ponašanje za najniže mase uz direktno "šta mi možete" sjebavanje države.

Да.
И разлика је огромна, за ту реч коју си у другој реченици изоставио.
zemljanin zemljanin 15:32 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Koliko vidim sranja nije bilo dok globalisti nisu počeli i tamo da uvoze muslimane i da kreću sa socijalnim inženjeringom zamene belog stanovništva ovim pogodnijim za kontrolu. Izgleda da ima onih kojima to ne prija.

jeste i NZ i Australija i sva ova ostrva su izvorno bila naseljena belim stanovnistvom ... da ne spominjem obe Amerike ... pa ih neki istrebise, proterase i unizise ... pa se sad ti novi starosedeoci pozivaju na pravo ... mislim, koliko mora da se iskrivi logika da bi se postiglo nesto ...

stradali su ljudi jer ih je ubila budala ... mozda su bili Maori, muslimani, hriscani ili spagetari ali su pre sveg bili ljudi ...

pa kad se lepo logicki pokaze da belo stanovnistvo jeste izvorno i prosperativno, samim tim dostojno, onda je logicno pitati
Jel ima nešto da nije istina od onoga što je rekao?

alselone alselone 16:13 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Да.
И разлика је огромна, за ту реч коју си у другој реченици изоставио.


Slažem se.

Evo upravo na TV-u ide Majkl Mur, Where to invade next. Crkavam od smeha ali se i češkam po glavi mnogo.
bene_geserit bene_geserit 17:58 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

jeste i NZ i Australija i sva ova ostrva su izvorno bila naseljena belim stanovnistvom ... da ne spominjem obe Amerike

Šta ti je to izvorno?
Novozelandski Maori su u jednom istorijskom trenutku došli pobili i pojeli dotadašnje stanovništvo Novog Zelanda.
Ni na današnjoj teritoriji Srbije izvorno nisu živeli Srbi, pa šta? Da li to znači da Srbi ne treba da brane zemlju od osvajača?
bene_geserit bene_geserit 18:52 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Nego, ono što me više zanima kako je neko iz Srbije uspeo da završi duhovno na strani Bele Suprematije? To onaj psiho-fenomen identifikacije žrtve sa zločincem, kao, manje će boleti ako radiš isto što i oni, ili kompleks niže vrednosti jer si došao iz male istočnjačke, komunističke zemlje, pa da te prihvate tako lakše novi sunarodnici?

Da bi imao koncept žrtve i zločinca, moraš da imaš i zločin. O kom tačno zločinu pričaš kad su Srbi u pitanju?

Znaš, nisu svi paranoični kao Jevreji (a vidim i kvazi-Jevreji) da vide sebe kao nekakve žrtve.
I nemaju svi potrebu da menjaju demografsku sliku zemalja u kojim žive da bi se osećali sigurnije u "diversity" društvima. Kod nekih paranoja seže kroz vekove i milenijume.

To takođe ne znači da treba da se pravimo da ne vidimo predasude WASP-ovaca prema Slovenima i Istočno-Evropljanima generalno.
Ali ne vidim zbog čega je to posebno relevantno. Svi narodi imaju neke predasude. A ovde konkretno mi dolazimo u njihove zemlje da živimo a ne obrnuto. Da smo sami sposobni da napravimo uređeno društvo ne bi emigrirali kod njih, na žalost nismo.
neverovatan neverovatan 19:32 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

antioksidant
bene_geserit
ali moronluk je u očima posmatrača.

U očima miliona, koji svi, gle čuda, izvlače isti zaključak.

Kako li onda postade predsednik.

medijskim manipulacijama, ocitim slabostima sistema koji ne ume da odgovori na promene i potrebe vecine i na kraju - zbog melanije. ona je bolja opcija za prvu damu nego bil klinton

Ma.
Glavno da Kilari nije izabrana.
neverovatan neverovatan 19:41 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
Pa ako to već tako dobro ume, što je ozbiljan skill za političara, kako si ga proglasio za morona?

On jeste moron po svim važećim merilima. To što je moron koji priča priču koja se tebi sviđa ne menja ništa u tome da je moron.

Čisto da ne bude nesporazuma, ne kažem da si ti moron - znam Amerikance koji se lože na njegovu priču a nisu moroni (bar ne svi), neki su anoniman svet a neki su i prominentne face, npr. Scott Adams koji crta Dilberta mi pada na pamet. Ovo takođe ne znači ni da u tom skupu nema baš teških morona, dapače ima ih na buljuke.

Skot i njegov Dilbert su zakon.
No, to je manje bitno - najbitnije je da je Kilari izgubila.
Koji to tek moron mora da bude da, posle svega (Monika inkludid), glasa za Kilari.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:44 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Ni na današnjoj teritoriji Srbije izvorno nisu živeli Srbi, pa šta?

Нетачно.
Наиме, Срби су овде -- староседеоци.

Нисмо дошли из Индије, као што Омега сматра, али нити са северoистока, као што се веровало. Историју у овом трену преобликују генска истраживања, која, пратећи секвенце људског генома и неке специфичне митохондријалне генске позиције, може да генерацијама уназад уђе у наше порекло и претке.

Утолико, само кратко објашњење да смо сви ми овде махом староседеоци, а да досељавања Словена била су у броју који у том тренутку представља можда до 5% укупног броја становника на овом подручју (тешко је рећи колико, али су то изузетно мањинске герупације). Језик и култура намећу се силом, снагом, истрајношћу -- а не морају бројем, то јест бројчаном надмоћи.

Да је то тако, први пут сам слушао средином деведесетих, када је покојни мој друг доктор историје Тибор Живковић својом несравњеном интелигенцијом схватио да је историја наратизована до те мере да је изобличене и постала лаж. Словени су заиста дошли, мало њих, донели су, агресивно, језик, те је Наис постао Ниш, Свети Прокопије Прокупље, Сирмијум Срем и ко зна шта сам све заборавио. (Студија Тиборова се налази на нету, нађите је, кога занима.)

Потом је све ово потврђено генским истраживањима: ми смо ту "одвајкада" а мало су се, нормално, умешали и неки гени са стране. Мени је најдирљивије то што се Немцима најближи Руси, пак нама наши бившобратски народи.

neverovatan neverovatan 19:47 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
da, kao kvartalni izveštaj neke firme... ono, opala nam preciznost na tom području za 10% i to je uspeh?

Cifre su sledeće - broj trupa na Bliskom Istoku se za Trunpoovog vakta povećao za oko 30%. Broj naleta/udara dronovima se povećao pet puta, i to onako ravnomerno razastrto po planeti - Severna Afrika, Pakistan, Avganistan, Arabija, 'de 'oćeš.

To su brojke mićo, a ti daj još neko zajedljivo pitanje.

Izvor brojki?
neverovatan neverovatan 19:59 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Zamisli kada bi' ja tebi krenuo da lovim pravopisne greške kada uduvan kreneš da pišeš komentare.
Ja naivan pomislio da je Blog neformalan oblik komunikacije, kad ono na sve strane neostvareni profesori srpskog.
OK, naučiću gde je ' na srpskoj tastaturi.

Jebote!
Jednom mi na poslu doneli drugu tastaturu --- kada ima šta da vidim - 'srpska'!
Iznerviran, upitam ko mi je ovo doneo - javi se jedan i ja mu odbrusih - nosi to đubre i donesi mi redovnu tastaturu.
bene_geserit bene_geserit 20:40 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Срби су овде -- староседеоци.
Нисмо дошли из Индије, као што Омега сматра, али нити са севере, као што се веровало.
... досељавања Словена била су у броју који у том тернутку представља можда до 5% укупног броја становника на овом подричју (тешко је речи колико, али су то изузетно мањинске герупације). Језик и култура намешу се силом, снагом, истрајношћу -- а не морају бројем, то јест бројлчаном надмоћи.
... ми смо ту "одвајкада"

Istorija o našim krajevima nam jedva dobacuje par hiljada godina, a idi samo još koju hiljadu godina unazad i ko zna ko je sve živeo na današnjoj teritoriji Srbije.
Čuj "odvajkada".

Da li su Srbi došli odnekle ili su se u našim krajevima formirali kao narod je irelevantno, svakako je ko je tu živeo isterao, pobio, proterao nekog ko je prethodno tu živeo u nekom istorijskom trenutku.

A to da je "do 5%" slovena nametnulo jezik i kulturu ostalim 95% je uvreda za zdrav razum. Poznata istorija nam o Slovenima iz tog perioda ne govori kao o strašnoj ratničkoj snazi, nego više ono kohabitacija sa Avarima, gde su Sloveni bili mlađi brat.
мени еј најдирљивије што се немцима најближи Руси, пак нама наши бившобратски народи.

Pa ako je nešto poznato o tom periodu je da je dobar deo Nemaca nastao germanizacijom slovenskih plemena. Ako se pogleda mapa iz 8-mog veka granica između slovenskih i germanskih naroda ide negde granicom između nekadašnje Istočne i Zapadne Nemačke. Ako se prati istorijski nastanak prvih država (Frankia, Moravia znatno kasnije), vidi se i kada se ta germanizacija desila.

Ako odeš malo dalje u prošlost, recimo pre oko 4500 godina su nomadi sa teritorije današnje Rusije prošli Evropom. Zadržali su se najviše na Iberijskom poluostrvu, gde je u tom periodu potpuno nestao Y hromozom od prethodnog stanovništva sa te teritorije (drugim rečima, došli su, pobili muškarce i uzeli žene za sebe).
maksa83 maksa83 20:58 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jednom mi na poslu doneli drugu tastaturu --- kada ima šta da vidim - 'srpska'!
Iznerviran, upitam ko mi je ovo doneo - javi se jedan i ja mu odbrusih - nosi to đubre i donesi mi redovnu tastaturu.

Ausacimerazočaro.

Ja sam očekivao da ćeš da ga pogledaš blago, nasmešiš se i kažeš "ma daj to 'vamo" pogledaš tastaturu, i kad shvatiš da je sve ispremeštano samo uzdahneš i kažeš "nije lako Srbin biti" i kreneš da kucaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:06 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

A u koju od tih kategorija spadaju svi oni islamski teroristički akti prethodnih godina po razvijenim zemljama?


Pa o tome se pisalo na svim mogućim medijima. Ti si pitao, sluteći opet neku antibelačku i antihrišćansku zaveru, zašto se ne piše o pokolju u Nigeriji - ne piše se ovde na blogu, gde smo svi manjiviše zagledani samo u svoj pupak, ali o tome se i pisalo i diskutovalo u main stream medijima, čudi me da si to propustio. Ustvari me ne čudi, jer ti to đubre deklarativno ne pratiš.

A što se tiče novozelandske idile, kvare je malo oni ljudožderi, ili su prestali da jedu one druge u 21. veku? Mislim zvanično jesu poslednji put nekog (holanđanina) pojeli u 20. veku, ali ne znam nezvanično, dal poneko nestane tu i tamo? Moguće da se sad samo plaze da ti zaprete da će da te pojedu, a prešli su na piletinu.


Ma, dobro, ta idila (to jest slika idile, koja je, po stefu i njegovim izvorima, pogrešna) se ustalila nakon tog ždranja holanđanina i traje evo već pola veka, vek. Ja stvarno nemam pojma o Novom Zelandu, imam samo neke drugare odande (jedan je neki veliki baja u MathWorks-u) i te priče o idili uglavnom dolaze od njih, što ne znači da je to sve tačno, nego i oni sami aktivno šire zablude o stanju u njihovoj zemlji. A i pre dolaska ovde ozbiljno sam razmatrao da iz Srbije pobegnem na najudaljeniju moguću tačku, a to je bio Novi Zeland (imao sam i dovoljno poena za vizu) i tada sam i ja čuo skoro sve najbolje o toj zemlji (sem da je generalno dosadan život u božju mater ali to je za one koji ne umeju da uživaju u dosadi).

maksa83 maksa83 21:08 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

a to je bio Novi Zeland (imao sam i dovoljno poena za vizu) i tada sam i ja čuo skoro sve najbolje o toj zemlji (sem da je generalno dosadan život u božju mater ali to je za one koji ne umeju da uživaju u dosadi).

Navodno najveći procenat domestic violence na svetu. Što bismo rekli - lemaju se žene visoko iznad svetskog proseka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
a to je bio Novi Zeland (imao sam i dovoljno poena za vizu) i tada sam i ja čuo skoro sve najbolje o toj zemlji (sem da je generalno dosadan život u božju mater ali to je za one koji ne umeju da uživaju u dosadi).

Navodno najveći procenat domestic violence na svetu. Što bismo rekli - lemaju se žene visoko iznad svetskog proseka.


E, jebi ga sad, ovo je sve novo za mene, bolje zato da ćutim. (otkud znaš da se lemaju žene, verovatno i muškarci dobiju po neku ćušku? Mada, ovo rokanje muslimana u crkvi mi nekako ide logično uz to da su skloni porodičnom nasilju. Još samo da im je proizvodnja i konzumacija metamfetamina na visokom nivou, pa su skoro ko mi, mislim na ovaj proruski trampovski region USA).

maksa83 maksa83 21:22 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

E, jebi ga sad, ovo je sve novo za mene, bolje zato da ćutim. (otkud znaš da se lemaju žene

Bio neki AskReddit "reditljani, šta je osobeno za vašu zemlju a da na to baš niste ponosni" i javili se Novozelanđani sa domestic violence. Onda sam malo pogledao i izgleda stvarno tako.
muškarci dobiju po neku ćušku?

A to je verovatno u Australiji.
Kažu da je jedina stvar koje se plaši australijski ragbista - australijska ragbistkinja.
neverovatan neverovatan 21:27 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
Jednom mi na poslu doneli drugu tastaturu --- kada ima šta da vidim - 'srpska'!
Iznerviran, upitam ko mi je ovo doneo - javi se jedan i ja mu odbrusih - nosi to đubre i donesi mi redovnu tastaturu.

Ausacimerazočaro.

Ja sam očekivao da ćeš da ga pogledaš blago, nasmešiš se i kažeš "ma daj to 'vamo" pogledaš tastaturu, i kad shvatiš da je sve ispremeštano samo uzdahneš i kažeš "nije lako Srbin biti" i kreneš da kucaš.

Eeee, pa nisam baš toliki Srbin!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:32 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Kažu da je jedina stvar koje se plaši australijski ragbista - australijska ragbistkinja.


Ne znam, meni ove cice ne izgledaju toliko zastrašujuće... (dosta manje od onih ukrajinskih hokejašica u Kanadi o kojima je ovde horor priče pričao naš pali drug princi)



(možda je i ovo samo podla propaganda, da se tamo dovuče što više naivnih imigranata kao što sam ja, da služimo za priplod, a posle i za vežbanje porodičnog nasilja).
maksa83 maksa83 21:33 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

(možda je i ovo samo podla propaganda, da se tamo dovuče što više naivnih imigranata kao što sam ja)

Brate pa ove bi ti otkinule Mišu Vacića onako nehajno ko peteljku od trešnje...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
(možda je i ovo samo podla propaganda, da se tamo dovuče što više naivnih imigranata kao što sam ja)

Brate pa ove bi ti otkinule Mišu Vacića onako nehajno ko peteljku od trešnje...


Moguće, a pre toga bi me bacale okolo jedan drugoj, kao što ragbisti obično i rade. Dakle, dobro je što nisam tamo završio, nisu opasni samo pauci, zmije, puževi, hobotnice, škorpije, i sve ostalo što gamiže, leti, ljigavi po plaži, nego i kući kad dođeš možeš da nejebeš).
G.Cross G.Cross 21:44 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Brajovicu,

Sta je R-Z280 na slici ( na teritoriji Rusije) ?
Zvuci kao virus :)
bene_geserit bene_geserit 21:50 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

I oni su beše dozvolili transdžama da učestvuje na ženskim takmičenjima, kao i Austrijanci. A uz to im ne traže da se kastriraju da ih zvanično priznaju, kao Japanci.
Uskoro će te slike da izgledaju ovako:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

A to da je "do 5%" slovena nametnulo jezik i kulturu ostalim 95% je uvreda za zdrav razum.

:)))))))))
Look, bro, down there...



Зелени су на португалском.
Шта, Шпанци се масовно доселлили у Латинску Америку?
maksa83 maksa83 21:56 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Зелени су на португалском.

Meni je to fascinantno, da je ona zemljica (sa ozbiljnom brodogradjnom doduše) držala onolike kolonije.
bene_geserit bene_geserit 21:57 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Sta je R-Z280 na slici ( na teritoriji Rusije) ?

Ova slika daje više detalja (koliko vidim, najsličniji su nam Rumuni).
Ali nešto slabo vidim tu sličnost Rusa i Nemaca. A i stavili su sve Nemce zajedno, kada bi ih odvojili po liniji istočna-zapadna Nemačka bilo bi verovatno prilično drugačije.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:59 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Sta je R-Z280 na slici ( na teritoriji Rusije) ?
Zvuci kao virus :)

Зајебана ствар.
То су те хаплогрупе на ипсилон хромозому, али ја тај механизам препознавања тек површно знам.
Ево ОВДЕ, а иначе шире ОВДЕ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:02 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Meni je to fascinantno, da je ona zemljica (sa ozbiljnom brodogradjnom doduše) držala onolike kolonije.

Јбг, мора да је имала милионе војника...
Не, није???
Ко би рекао.

Језик, култура, цивилизација су често ствар МАЊИНСКИХ избора.
Иначе би Америка говорили немачки.

Писао сам о томе: Mr. Wegert and Mr. Landmesser: People, Numbers and the Tipping Point
Milan Novković Milan Novković 22:04 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
Зелени су на португалском.

Meni je to fascinantno, da je ona zemljica (sa ozbiljnom brodogradjnom doduše) držala onolike kolonije.

Danas pajtos Portugalac priložio priču kako su im davno hunter-gatherers, autohtonce, isterali zemljoradnici.

A došli odakle?! Sad kad je Brajović prvi počeo - velikim delom iz istih indo-evropskih izvora.

Pošto su dotični na sve strane (ima raznih mišljenja) ja savetujem da se držimo Omege, Vinče i Srba - ne zezam se mnogo, mi smo sasvim cool proxy, samo su nas ubili u pojam kako ne smemo da se hvalimo

A Srpski Sanskrit si i sam prilagao
maksa83 maksa83 22:07 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Иначе би Америка говорили немачки.

Ako misliš na ono "falio je jedan glasa da službeni bude nemački" - to je hoax, nikad se to glasanje nije desilo. Ono što se desilo je da je neka država glasala o tome da se neki predlog neke uredbe odštampa dodatno i na nemačkom, i da to nije prošlo. Onda je informacija iskrivljena, neko je tako iskrivljenu pustio na Internet i sad svi veruju da tamo zamal' da se govori nemački. Didnt hepn, što bi rekle Švabe.
maksa83 maksa83 22:11 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

A Srpski Sanskrit si i sam prilagao

To je istina. Srpski ima fantastično mnogo Sanskrita i pored tog yabhaati, ali zapravo kad pogledaš ne više nego ostali jezici. Jedna od najboljih knjiga na tu temu je Thee Bod... ovaj, ne, nego Carstva Reči.

Što se tiče civilizacije - najstarija bakarna metalugrija je zabeležena ovde.
bene_geserit bene_geserit 22:15 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Look, bro, down there...

Ma nije sporno da ima istorijskih primera koliko hoćeš za to, ali su uvek bazirani na dominantnoj vojnoj sili.
Sad moguće da su postojeći istorijski izvori problematični, ali slabo crtaju Slovene iz 6. ili 7. veka kao razarajuću vojnu silu.
bene_geserit bene_geserit 22:20 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Danas pajtos Portugalac priložio priču kako su im davno hunter-gatherers, autohtonce, isterali zemljoradnici.

Jel prilepio i neku vremensku odrednicu uz to?
Btw., ti "autohtonci" su verovatno koji vek pre toga isterali, pobili nekog druge autohtonce, tako da taj termin i nema baš neko značenje.
Milan Novković Milan Novković 22:28 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
A Srpski Sanskrit si i sam prilagao

To je istina. Srpski ima fantastično mnogo Sanskrita i pored tog yabhaati, ali zapravo kad pogledaš ne više nego ostali jezici. Jedna od najboljih knjiga na tu temu je Thee Bod... ovaj, ne, nego Carstva Reči.

Ti jezici su izgleda stvarno nastali s ove strane "Indije", i to podosta.

Setio se ja baš na blogu pre par nedelja jedne od prve dve knjige što sam kupio u UK, 87. kako sam došao (ili 88. pošto sam 87. bio više švorc nego 88.) - Archaeology and Language: The Puzzle of Indo-European Origins, i sad kad sam je se setio odem da proverim - autor posle postao profa u Kembridžu i priču postavio u Anatoliju i Staru Persiju.

I gledam komentare čitalaca na Amazonu, ide jedan komentator sa Mađarskim prezimenom tipa Aaaalo, a Vinčanska Kultura, Tartaria tablets, Runes, ...

Evo sad prostog saveta iz modalne logike - ako stručnjaci ne mogu da se dogovore, nama amaterima je najbolje da se držimo teorije koja ima i neku podršku kod stručnjaka, a nama najviše odgovara

Inače smo drugosrbijanci, jbg
maksa83 maksa83 22:30 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Inače smo drugosrbijanci, jbg

Iskopaće tebe miki...
Milan Novković Milan Novković 22:35 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Danas pajtos Portugalac priložio priču kako su im davno hunter-gatherers, autohtonce, isterali zemljoradnici.

Jel prilepio i neku vremensku odrednicu uz to?
Btw., ti "autohtonci" su verovatno koji vek pre toga isterali, pobili nekog druge autohtonce, tako da taj termin i nema baš neko značenje.

Men who lived in Spain 4500 years ago left almost no male genetic legacy today - Jbg, misliš faca si ako si hunter, neustrašiv si, žene te vole, loši lovci ostali pokorno da rade zemlju oko kuće dok ti loviš, ...
maksa83 maksa83 22:36 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

I gledam komentare čitalaca na Amazonu, ide jedan komentator sa Mađarskim prezimenom tipa Aaaalo, a Vinčanska Kultura, Tartaria tablets, Runes, ...

To je sve lepo znati ali to loženje postane bespredmetno kad pogledaš oko sebe.

Kako kaže pesma:

Kolo od sreće uokoli
vrteći se ne pristaje:
tko bi gori, eto je doli,
a tko doli gori ustaje.

Tj. možda je ovo u jednom trenutku bio svetionik i vrhunac tadašnje civilizacije, ali sada je ono što je, i sve to zapravo niikakve veze sa nama nema.
Milan Novković Milan Novković 22:52 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
I gledam komentare čitalaca na Amazonu, ide jedan komentator sa Mađarskim prezimenom tipa Aaaalo, a Vinčanska Kultura, Tartaria tablets, Runes, ...

To je sve lepo znati ali to loženje postane bespredmetno kad pogledaš oko sebe.

Kako kaže pesma:

Kolo od sreće uokoli
vrteći se ne pristaje:
tko bi gori, eto je doli,
a tko doli gori ustaje.

Tj. možda je ovo u jednom trenutku bio svetionik i vrhunac tadašjne civilizacije, ali sada je ono što je, i sve to zapravo niikakve veze sa nama nema.

Naravno, ja sam ionako Star Trek Federacija lik ...

... pošto nas prethodno najavim i nahvalim na sva zvona pred strancima (taka, surova sredina, mora se
bene_geserit bene_geserit 22:55 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Milane, nešto si pobrkao.
Iz linka koji si postovao jasno je da su "hunters-gatherers" i "herders" koji su došli sa teritorije današnje Rusije pobili Iberijske muške farmere i oteli im žene.

"central Europeans who were descendants of herders from the grasslands of Eastern Europe and Russia, appeared in Iberia, starting in the early Bronze Age 4500 years ago. They probably introduced an early Indo-European language (the major family of more than 400 languages spoken in European and Asia today), according to Olalde. At first, the European farmers lived alongside the farmers already in Spain, based on ancient DNA from men buried at roughly the same time in the same places. But within a few hundred years, nearly all the Y chromosomes from Iberian farmers were gone—and replaced by the central Europeans farmers’ DNA."

A zabavan je ovaj deo, što su ti predrasude i politička korektnost.
Y hromozom je verovatno nestao na magičan način.

“It would be a mistake to jump to the conclusion that Iberian men were killed or forcibly displaced,” says Olalde, “as the archaeological record gives no clear evidence of a burst of violence in this period.”

Btw, bio je tekst o tome na unz-u.
maksa83 maksa83 23:04 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

došli sa teritorije današnje Rusije pobili Iberijske muške farmere i oteli im žene.

Milan Novković Milan Novković 23:23 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Milane, nešto si pobrkao.
...

Za hrabre lovce se zezam, relativno stari fazon, pošto je priča o eksploziji stanovništva sa zemljoradnjom i pravljenjem naseobina stara.

Ali jesam na trenutak pomislio da su se na Iberijskom poluostrvu ti autohtoni više mrdali tamos-vamos.

Morao bih da se psihoanaliziram da otkrijem zašto mi je to palo na pamet - možda zato što su u Neolitiku naši bili napredniji

Tj to mi je i "logičan" zaključak, ako iskopine pokazuju da nije bilo ubijanje u pitanju.
Milan Novković Milan Novković 23:32 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
došli sa teritorije današnje Rusije pobili Iberijske muške farmere i oteli im žene.


Nači kakve bre Anatolije, Rusije i ostali bakrači - carbon-dating postavlja koga, Srbiju, naravno, Vinču, u srce sveta pre ovih drugorazrednih igrača
maksa83 maksa83 23:35 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

u srce sveta pre ovih drugorazrednih igrača

Skorojevići!
Milan Novković Milan Novković 23:41 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
u srce sveta pre ovih drugorazrednih igrača

Skorojevići!

Oni još uvek nemaju dovoljno DNK skenova, a ta hanki-panki rabota je uvek bila neuredna i teška za ozbiljne naučnike za analizu

Al sad kad spadne skeniranje na hiljadu dolara, pa svi nagrnemo, biće coolios, dok se ne ispostavi da naglašeno znanje o rodbinskim odnosima nije baš uvek neka super cool zabava
bene_geserit bene_geserit 04:07 17.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Језик, култура, цивилизација су често ствар МАЊИНСКИХ избора. Иначе би Америка говорили немачки.
Писао сам о томе: Mr. Wegert and Mr. Landmesser: People, Numbers and the Tipping Point

Pa ako se 90% citiranja Taleba uokvireno besmislenim primerom (to je onih 10%) može nazvati pisanjem o temi (koja jeste fascinantna i o kojoj bi stvarno moglo da se piše).

Evo da te citiram iz tog članka "In the core of Taleb’s explication there is an insight that stubborn minority choices, if acceptable for the majority, are an extremely important mechanism of social change."
Obrati pažnju na podvučeni deo.
E sad kako si napravio kvantni skok do ovih što neće da pozdravljaju nacističkim pozdravom (pa završe u logoru), ili još gore do toga kojim jezikom pričaš, bogu se moliš, plemenu pripadaš.

Većini može da bude prihvatljivo halal meso ili gay brakovi jer ih suštinski zabole za to. Ali nametanje jezika, plemenske pripadnosti i vere se ne događa od strane "maximum 5% stanovništva" bez ozbiljne vojne premoći (tipa dođe Kortez, pobije ih na tone i sruši im hramove).
Jer tih tvrdoglavih 5% može da bude tvrdoglavo koliko hoće, onih 95% će da ih pobije na spavanju.
zemljanin zemljanin 04:23 17.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
jeste i NZ i Australija i sva ova ostrva su izvorno bila naseljena belim stanovnistvom ... da ne spominjem obe Amerike

Šta ti je to izvorno?
Novozelandski Maori su u jednom istorijskom trenutku došli pobili i pojeli dotadašnje stanovništvo Novog Zelanda.
Ni na današnjoj teritoriji Srbije izvorno nisu živeli Srbi, pa šta? Da li to znači da Srbi ne treba da brane zemlju od osvajača?

a to mu dodje mnogo veci zlocin od klasicnog ubijanja, cerecenja, klanja ili skalpiranja populacije koja zivi na teritoriji koju belci zele da nasele i kultivisu

pre ce biti da su evropljani, kako izvorni tako i ovi raseljeni, u velikoj panici od nadiruce Azije tj. Kine ... negde je evidentno da ce tokom ovog milenijuma, i to prvog dela, bela populacija - postati manjina ... verovatno ta slutnja izaziva sve te demokratske izlive nemoci i pokusaje dela te populacije da se zazidaju, ograde i sacuvaju ono sto su pre sto ili dvesta godina preoteli ... onda se izbacuju ti argumenti o pravu na teritoriju i svojinu i prakse otimanja po sistemu snage (imam papir - znaci moje) ...

zao mi je sto ne mogu da pronadjem jedan video klip u kome neiki indijanac proziva slucajne prolaznike ... i nebulozu odgovora koji ti isti daju ... ono kao kad te pravi vlasnik tvog stana pita sta ces ti tu a ti mu povadis papire i dokazujes da je to tvoje (srpski primer nacionalizacije) ...
bene_geserit bene_geserit 05:08 17.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Treba biti potpuni idiot pa navijati za socijalni inženjering koji se upravo dešava (zamena bele populacije populacijom iz trećeg sveta), a pri tome biti belac i živeti tamo gde se to dešava.
zemljanin zemljanin 07:58 17.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Treba biti potpuni idiot pa navijati za socijalni inženjering koji se upravo dešava (zamena bele populacije populacijom iz trećeg sveta), a pri tome biti belac i živeti tamo gde se to dešava.

moze biti ... mene stvarno ne interesuje sta je neciji predak jeo, sta radi u svoje slobodno vreme, kojem ce se (ako ikom) bozanstvu priklanjati, da li je iz prvog, drugog, treceg ili xy sveta, koje boje mu je koza, kojm jezikom prica, da li uma da pliva, da li se ceslja cetkom ili cesljem, kao ni i ostale bitne odrednice ... a posebno me, bas, zanima ekonomski status

taj neki "socijalni inzenjering" je dvosmeran ... i ti i ja smo otisli u neku drugu drzavu, medju druge ljude i druge kulture i tu zivimo ... neko nas je prihvatio ...
bene_geserit bene_geserit 17:19 17.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Ali te zato zanima:
- koliko ima kriminala tamo gde živiš (uporediti stope ubistava između crne i bele populacije)
- da živiš među svetom gde nije normalna stvar ubijanje onih koji su različiti (Nigerija poslednje 3 nedelje, 120 mrtvih hrišćana, Egipat i Kopte da ne pominjemo)
- da živiš među svetom gde nema terorizma zbog političkih razloga sa drugog kraja sveta (da neko povremeno poludi je svuda moguće)
- da tvoja deca imaju equality of opportunity u odnosu na ostale (a ne da postoje affirmative action kvote)
- da dobiješ 1st world quality of service (bilo u pitanju školstvo, zdravstvo, sudski sistem ili šta god)
- da živiš u društvu koje je slobodno

I da prihvatili su nas belci u belačkim društvima. Da li si siguran da bi nas prihvatili Nigerijci, ili bi prošli kao ovi njihovi hrišćani?
zemljanin zemljanin 09:32 18.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit

Ok su tvoji zahtevi/zelje ... i to ima pravo da zeli ili trazi svaka osoba na ovom svetu ... ti si to ostvario i zasto i drugi ne bi imali tu istu mogucnost?

nemam licna iskustva sa Nigerijom pa mogu samo da spekulisem ... ali imam iskustva sa Iranom, Irakom, Pakistanom, Peruom, nekim africkim drzavama i plemenima i sl. "trecim" zemljama i to je daleko od medijske satanizacije zapada ... budala ima svuda a ljudi su ljudi ... to sto vi imate problem to ne znaci da je to zaista problem ...

U USA sam proveo nekih ~3g, bio i u nekim drugim zemljama zapada a ipak izabrao neku xy drzavu ... slobode koje ovde imam su meni bitnije od sistema koje nudi zapad ... sigurno da moze bolje, kriminal je skoro pa 0, opusteno, zabavno i daleko od imperijalizma, populizma i dekadencije zapada ... a postoji i bela populacija koja se dobrovoljno izlovala u svom malom svetu u kojem piju caj ... kao i na svakom ostrvu, ne zakljucavas ni kucu ni kola, niko te ne legitimise, sistem vrednosti zajednice je vrlo humanisticki, ljudi prosto zive i boli ih uvo za svet i vrednosti ... kada dodju turisti oni su srecni da ih ugoste i naplate im ... meni je ovde najbolje od svih svetova ... a lokalci su svi Maori ... poslednjih godina doselili su se i neki beli, ultra bogati ali normalni, i za razliku od spomenute, recimo srednje klase koja se zgusnula u centar, ovi se integrisase u lokalu kao i ja ...

posto sam imao priliku da zivim na razlicitim mestima, ukljucujuci i zapad, mogu da ih poredim i za mene je ova samoregulisuca anarhija, idealno mesto za zivot ... i nemam nikakav problem da se ovde dosele i drugi ljudi ...

PS. do ispunjenja istih ili slicnih zelja, postoje razliciti putevi ... ti si izabrao jedan, ja drugi i taj izbor mora biti dostupan svim ljudima na ovoj planeti!
bocvena bocvena 14:38 18.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

meni dođe da se muž i ja udamo za zemljanina i pripojimo i ovo naše dvoje dece, pa da šaljemo beneu božićne čestitke sa maorima.

a ako nas pojedu, pojedu:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:01 18.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bocvena
meni dođe da se muž i ja udamo za zemljanina i pripojimo i ovo naše dvoje dece, pa da šaljemo beneu božićne čestitke sa maorima.

a ako nas pojedu, pojedu:)


S obzirom koliko nas se nameracilo na to ostrvo (kod zemljanina) mislim da ce maori da zavrse na raznju garnirani slepim misevima i ajkulama..
mirelarado mirelarado 15:23 18.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

apacherosepeacock
bocvena
meni dođe da se muž i ja udamo za zemljanina i pripojimo i ovo naše dvoje dece, pa da šaljemo beneu božićne čestitke sa maorima.

a ako nas pojedu, pojedu:)


S obzirom koliko nas se nameracilo na to ostrvo (kod zemljanina) mislim da ce maori da zavrse na raznju garnirani slepim misevima i ajkulama..


Ako ih ipak ne pojedemo, makar ćemo ih naučiti da psuju.
bocvena bocvena 15:55 18.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

zemljanin zemljanin 02:34 19.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bocvena
meni dođe da se muž i ja udamo za zemljanina i pripojimo i ovo naše dvoje dece, pa da šaljemo beneu božićne čestitke sa maorima.

a ako nas pojedu, pojedu:)

pa jedino ds vas sve usvojimo
vcucko vcucko 07:52 19.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

zemljanin

posto sam imao priliku da zivim na razlicitim mestima, ukljucujuci i zapad, mogu da ih poredim i za mene je ova samoregulisuca anarhija, idealno mesto za zivot ... i nemam nikakav problem da se ovde dosele i drugi ljudi ...

Da. Ali: da se odjednom doseli mnogo drugih i drugačijih ljudi (npr. nekoliko desetina hiljada ekonomskih migranata iz severnog Pakistana i Afganistana) i da se preokrene sve što si naveo, cenim da bi to video kao problem?

Znači, ne kažem da bi uzeo pušku. Ali bi verovatno ubrzano merkao neko drugo mesto za život.
jadragoljub jadragoljub 08:39 19.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Znači, ne kažem da bi uzeo pušku. Ali bi verovatno ubrzano merkao neko drugo mesto za život.

i onda , još na airportu ustanoviš da su ovi već stigli pre tebe.
rim su sjebale horde varvara i pitanje je da li ćemo mi da budemo taj rim.
zemljanin zemljanin 08:57 19.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Da. Ali: da se odjednom doseli mnogo drugih i drugačijih ljudi (npr. nekoliko desetina hiljada ekonomskih migranata iz severnog Pakistana i Afganistana) i da se preokrene sve što si naveo, cenim da bi to video kao problem?

ovo su ostrva, populacija je rastrkana ... ali u pravu si, uz dodatak da to nema veze sa nacionalnoscu ili statusom doseljenih ... znaci 10,000 belih bi imalo istu tezinu kao i bilo koji drugi ...

Ali postoji resenje, kupis ostrvo i eto
vcucko vcucko 09:09 19.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

zemljanin
Da. Ali: da se odjednom doseli mnogo drugih i drugačijih ljudi (npr. nekoliko desetina hiljada ekonomskih migranata iz severnog Pakistana i Afganistana) i da se preokrene sve što si naveo, cenim da bi to video kao problem?

ovo su ostrva, populacija je rastrkana ... ali u pravu si, uz dodatak da to nema veze sa nacionalnoscu ili statusom doseljenih ... znaci 10,000 belih bi imalo istu tezinu kao i bilo koji drugi ...

Ali postoji resenje, kupis ostrvo i eto

Može i ovako

michiganac michiganac 09:03 22.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Btw., ti "autohtonci" su verovatno koji vek pre toga isterali, pobili nekog druge autohtonce, tako da taj termin i nema baš neko značenje.


Zasto se ovde stalno forsira taj narativ da je neki homo sapiens-dosljak pristigao i s namjerom pobio, zatro, eliminisao,.. autohtonce? Mislim da sam i kod Dragoljuba uocio slican komentar kad je, ako se ne varam, jednom prilikom naveo kako su stari Slavjani (Srbalji, Hrvati i koji li vec..) dogegali na Balkan i krenuli da tamane domoroce..?!

A savremena istrazivanja, kako je vec natuknuo Brajovic, upravo dokazuju suprotno da je u nama, ovdasnjim savremenicima dockan ipak izdominirala ta prvobitna (= prije velikih seoba) genetika.


Evo npr. mom zdravorazumskog shvatanju je mnogo bliza ideja/teza/pretpostavka da su prethodne uranizovanije balkanske sredine (gradovi, doline i saobracajnice koje su ih povezivale) najvecma (ako ne odmah u najezdi Ostrogota i slicnih) poharane u onom strasnom naletu tzv. Justinijanove kuge. A onda su organizovano nahrupili Sloveni sa sjevera na te vec pustopoljine i otpoceli da se utvrdjuju u napustenim gradovima iz kojih su potom, kao mnogo kohezivniji i (plemenski) jace organizovani, sirili svoj uticaj na ostale, rastrkane balkanske vrleti, postepeno potcinjavali i asimilovali drustveno slabo organizovane, ali brojne autohtonce (= zabaceno, nomadsko planinsko stanovnistvo) do kojih vec nisu stigli da se "ispinju" 'Yersinia pestis'-bacili..

Cak i onaj navodni poziv Slovenima od strane cara Iraklija, o kom pise Porfirogenit, da nasele te krajeve romejskog carstva, mogli bi da tumacimo iz te perspektive = kako su to vec bili uveliko opustoseni (urbani) krajevi, da bi jel'te opet neko mogao da podize te gradove, obradjuje njive, zupe i dolove = i time kao vazalni narodi iznova da pune konstantinopoljsku kasu, dok se opet vremenom nisu odmetnuli od cara.

Naravno da prica nije toliko simplifikovana i da su pomenuti na romejsko tlo stupali i kao avarski vazali s namjerom da pokore pojedina podrucja, ali bar ih vizantijski izvori ne pamte kao izrazito agresivne kao recimo upravo te Avare, itd..
bene_geserit bene_geserit 21:08 15.03.2019

Senator je sve lepo rekao

Jel ima nešto da nije istina od onoga što je rekao?
antioksidant antioksidant 21:20 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bene_geserit
Jel ima nešto da nije istina od onoga što je rekao?

mozda samo da skrenem paznju na cinjenicu da nema podataka koliko se od pobijenih 49 muslimana ili 32 hriscana uopste latilo maca pa da pravdamo njihov pokolj time.
bene_geserit bene_geserit 21:28 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

Senator ne pravda pokolj.
antioksidant antioksidant 21:29 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bene_geserit
Senator ne pravda pokolj.

Koji? U Nigeriji ili Novom Zelandu?
bene_geserit bene_geserit 21:36 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

Zar se onaj u Nigeriji uopšte desio?
antioksidant antioksidant 21:38 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bene_geserit
Zar se onaj u Nigeriji uopšte desio?

Ljudi kazu da jeste.
Relativizatori nisu jedinstveni, u zavisnosti od pocetne pozicije ili jeste ili nije.
Necu te pitati sta ti kazes
bene_geserit bene_geserit 21:50 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

Ta Nigerija izgleda interesantna zemlja.

Moj brat radio neku emisiju sa nekim Nigerijcem, poreklom iz severne Nigerije gde žive mulsimani. Taj Nigerijac je 32-go dete svoga oca (literaly), tamo je to valjda normalno kad je neko bogatiji da ima 3-4 tuceta dece, što sa ženama, što sa ljubavnicama. I onda objašnjava u emisiji kako sa ocem provede jako kvalitetno vreme, istina retko, i ovaj ne može baš uvek da se seti kako mu se dete zove, ali dobro.
Posle se taj vratio u Nigeriju i slao mu neke materijale odande, pogleda povratnu adresu kad ono ime ulice J.B.Tito (u nekoj nedođiji u severnoj Nigeriji).
angie01 angie01 23:19 15.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bene_geserit


izvinjavam se bene-dok sam otvarala blog i kliknula na preporuku tekstu, strana mi se otvorila na tvoj komentar i moj klik je slucajno zavrsio na- obavesti moderatora.
bocvena bocvena 08:42 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

meni je nekako drago što živim u srbiji, pa nema tih manijaka, talibana, kineza, crnaca i zlih kvota što muče ovu našu prepoštenu dijasporu. kod nas samo cigani, a oni lepo pevaju, diktator čupa, pa sadi kalemegdaqn, žene podržavaju jutku...ali baš retko jedan belac pobije mnogo muslimana. povremeno neki komšija zaređa po selu, ali to je od zozovače.

a sad bez ikakve ironije, pošto mislim da je ironija sranje - gade mi se i taj senator, i manijak i bene dzi. svi ti rimljani pred najezdom varvara.

imama neke poznanike koji se svaki put obraduju kad neki nesrećni hipsteri budu zaklani na bliskom istoku. kao - tako vam i treba kad idete mečki na rupu. ja krivim serije na netfliksu što su sociopate i s & m postali mejnstrim:)

pošto sam zaboravila naočare, mrzi me da linkujem, al' pogledajte objave krokodila o susretu kosovskih i srpskih pisaca ovih dana u beogradu i poneki tekst o proglašavanju religije za oružje masovnog uništenja na islandu.

ovaj trenutak u razvitku civilizacije je više nego uzbudljiv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:13 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

meni je nekako drago što živim u srbiji, pa nema tih manijaka, talibana, kineza, crnaca i zlih kvota što muče ovu našu prepoštenu dijasporu. kod nas samo cigani, a oni lepo pevaju, diktator čupa, pa sadi kalemegdaqn, žene podržavaju jutku...ali baš retko jedan belac pobije mnogo muslimana. povremeno neki komšija zaređa po selu, ali to je od zozovače.


Srbija ima od Izraela (a Izra je sec-freak zemlja) najvišu moguću ocenu za social safety - sada višu i od Aussie/Kiwiland-a.

PS. Kinezi su super-miran narod. Ja se, lično, nigde u Evropi nisam osećao tako bezbedno kao u Kini. Mogao sam u košnicama od Šangaja i Pekinga da pustim decu da trčkaraju i da se ne sekiram da će neko pritrčati i odneti ih - kao što sam imao strašnje po kojekavima Španijama, Francuskama, Italijama, Njemačkama... Čak su me, u nekoj svojoj naiveti, podsetili na (srećne) dane detinjstva u sociš-Jugi 1970-ih.
jadragoljub jadragoljub 09:38 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

grešiš , o kako grešiš. skoro sam gledao otmice deci i to u čajni.
Milan Novković Milan Novković 09:51 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bocvena
... ja krivim serije na netfliksu što su sociopate i s & m postali mejnstrim:) ...

Hm, mislim da bi kolege Floki, Maksa, Alse i moja malenkost morali pomalo da te posavetujemo oko izbora programa na dotičnom mediju

Primer (ima sto primera).

1. Kreneš sa "YOU", čisto da ugodiš sopstvenom egou, tipa "aha, šta sam rekla ..."

2. Pa se onda samokazniš nečim tipa "Galaktika ..."

3. Pa onda neke Vikinge, ove Flokijeve, npr, tipa "ipak sam ja u pravu ..."

4. Al onda se opet izbičuješ sa "Luciferom" i totalno se "ša je ovo" zbuniš ...

... i onda si odjednom "normalna" i mi ti izdamo člansku kartu, lepo batališ muža i decu i uživaš u binge watchingu
floki floki 09:56 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

kod mene je binge stradala berlin station ovih dana... malo ova treća sezona ljigava sa onim crncima što se bore za pravednost na koju samo amerika ima tapiju... ali inače skroz na mestu (a taman sam na par dana išao u berlin, pa sam vreme na aerodromu i avionu ubijao serijom...)
alselone alselone 10:39 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

3. Pa onda neke Vikinge, ove Flokijeve, npr, tipa "ipak sam ja u pravu ..."


Može i Hanibal sa Mads Mikkelsen-om u te svrhe.
bocvena bocvena 11:00 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

"ipak sam ja u pravu ..."


retko biram umetnost po kriterijumu potvrđivanja sopstvenog stava. biram teme, ne način obrade. "preispitivanje" je moje srednje ime:)većina odraslih to vidi kao znak slabosti, meni je elementarna mentalna higijena.

jedino što me promašilo to "sazrevanje" iz levice u desnicu (liberalizam/konzervatizam, u najširem smislu). kako starim, sve više prezirem autoritete i sve više razumem ljude. različitosti su mi razlog za radost i okupljanje oko zajedničkih interesa, ne za iscrtavanje novih "linija razgraničenja".

ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:)

antioksidant antioksidant 11:04 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bocvena


ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:)


sta ti je zena, odmah sut u prepone
alselone alselone 11:06 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:)


kakav toksični feminizam
antioksidant antioksidant 11:14 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

alselone
ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:)


kakav toksični feminizam

S tim dto je potpuno u pravu. Ovoliki umisljeni macizam mora imati izvor u nekoj uskracenosti. Nit lepi nit uporni, samo nasilni.
bocvena bocvena 11:16 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

kad si skoro uvek niža, slabija i ne smeš da koristiš pištolj, šut u jaja je jedina delotvorna samoodbrana od siledžija. a waspovci su siledžije. ono, pokušavaju svoje stavove da uvaljaju u slobodu govora, ali da im daš poluge vlasti i oružje, vrlo brzo bi ukinuli svaku vrstu slobode, osim za ortake iz kraja:)
antioksidant antioksidant 11:18 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bocvena
kad si skoro uvek niža, slabija i ne smeš da koristiš pištolj, šut u jaja je jedina delotvorna samoodbrana od siledžija. a waspovci su siledžije. ono, pokušavaju svoje stavove da uvaljaju u slobodu govora, ali da im daš poluge vlasti i oružje, vrlo brzo bi ukinuli svaku vrstu slobode, osim za ortake iz kraja:)

Ma odmah bi pravili gej orgije, kao SA (koje je Hitler pobio u Noci dugig nozeva jer je bio ljubomoran sto ga nisu zvali na zurke)
alselone alselone 11:18 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

S tim dto je potpuno u pravu. Ovoliki umisljeni macizam mora imati izvor u nekoj uskracenosti. Nit lepi nit uporni, samo nasilni.


Nem pojma. Meni su to analize is Kosmopolitena.
Ekvivalent tome su one "analize" u kojima je koren feminizma u nedojebanosti, frigidnosti.

bocvena bocvena 11:22 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

ne znam, ne čitam kosmopoliten:)

više sam mislila na "mentalnu" impotenciju - konstantan osećaj da si za nešto uskraćen, što ti po rođenju pripada, novac, žene, radna mesta, mesto u raju...
Milan Novković Milan Novković 11:41 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bocvena
"ipak sam ja u pravu ..."


retko biram umetnost po kriterijumu potvrđivanja sopstvenog stava. biram teme, ne način obrade. "preispitivanje" je moje srednje ime:)većina odraslih to vidi kao znak slabosti, meni je elementarna mentalna higijena.

jedino što me promašilo to "sazrevanje" iz levice u desnicu (liberalizam/konzervatizam, u najširem smislu). kako starim, sve više prezirem autoritete i sve više razumem ljude. različitosti su mi razlog za radost i okupljanje oko zajedničkih interesa, ne za iscrtavanje novih "linija razgraničenja".

ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:)


Dve upečatljive stvari koje meni govore da su te odrednice odavno besmislene i izvitoperene:

- Levica otišla udesno od desnice

- Gomila siromašnih desničara u siromašnim zemljama
... kako starim, sve više prezirem autoritete i sve više razumem ljude. ..

Sve ih je više za preziranje, naravno, ali ima ih i dobrih. Evo, meni je kao klincu jedan od prvih autoriteta bio Tarzan

Ne znam, ovako na brzaka meni se često čini da mi više preziremo pomeranja u sitemima vrednosti, pa je prezir prema nekim autoritetima samo "višak vrednosti".

A lažni autoriteti, pa još ako nisu simpa i dobri ljudi ...

A to dobar-loš čovek - naj-kvisko je svesti podelu prvo na tu dihotomiju, ko i kad može, al sve smo ludo zakomplikovali, pa, iz muške perspektive (nešto mi je bliža primetiti da je razmišljanje precenjeno i i pustiti ženi i pajtosima da donose sve odluke (mi možda samo pokažemo prstom na poneku stavku u jelovniku)
... ovo waspovanje...je neka vrsta impotencije:) ...

A šta drugo ako u sebi vidimo vrednost (uglavnom - mrzi me da razmišljam da li je reč "uglavnom" ok ovde) zbog porekla, novca i veza.

To je neka kriza kreativnosti u ova nova vremena, možda više kod nas "tranzicionih" nego kod rođenih u (poodmakloj) tranziciji zato što smo odrasli u jednom, a višak informacija nas zbunio, ne učimo da plivamo u njima "organski" nego na silu
bocvena bocvena 11:59 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

ma da ne komplikujemo mnogo: levo (ateizam, kosmopolitizam, socijal demokratija, moralni liberalizam), desno (religija, nacionalizam, liberalni kapitalizam, moralni konzervativizam). naravno da je sve to pobrkano i izmešano i ima svoje ekstreme, ali da li ovo može da bude neka bazična osa? u srbiji to vidim kao dominantne svetonazore.

svet je mnogo disperzivniji i moje informacije su posredne.

ovo o autoritetima...meni se smučilo da igram kako drugi sviraU, generalno. od kuće do škole, na blogu i šire:)))
niccolo niccolo 12:06 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

Ja se, lično, nigde u Evropi nisam osećao tako bezbedno kao u Kini.

Objection! Kina nije u Evropi (barem za sada)...
antioksidant antioksidant 12:10 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

niccolo
Ja se, lično, nigde u Evropi nisam osećao tako bezbedno kao u Kini.

Objection! Kina nije u Evropi (barem za sada)...

Kina se seli u Evropu, trzni centar po trzni centar
Milan Novković Milan Novković 12:31 16.03.2019

Re: Senator je sve lepo rekao

bocvena
ma da ne komplikujemo mnogo: levo (ateizam, kosmopolitizam, socijal demokratija, moralni liberalizam), desno (religija, nacionalizam, liberalni kapitalizam, moralni konzervativizam). naravno da je sve to pobrkano i izmešano i ima svoje ekstreme, ali da li ovo može da bude neka bazična osa? u srbiji to vidim kao dominantne svetonazore.

svet je mnogo disperzivniji i moje informacije su posredne.

ovo o autoritetima...meni se smučilo da igram kako drugi sviraU, generalno. od kuće do škole, na blogu i šire:)))

Teško

Bodu ti se već igrači istog tima. Samo, lako je meni praviti ovakve primedbe, tj nemoguće je raditi iole solidno grupisanje i povlačiti granice.

Primer - kosmopolitizam i ateizam ti se već dosta bodu. Dobro, znam, ti misliš na rigidne religiozne stavove do religioznih fanatizama.

Pa kosmopolitizam vs socijalna demokratija, osim ako ne misliš na brisanje državnih granica.

Pa ateizam vs moralni leberalizam ...

Ovde, kako odeš od kosmopolitskih gradova, tj Londona, dalje i vidiš bakice koje idu u crkvu nedeljom - brzo bi ti se Dawkins smučio - npr njega bi olako stavila u levu grupu, a on ultra-desničar u duši, fašista, i to jeftin.

Pa o ultra-levim fašistima da i ne pričamo..

Al dobro, u svemu ima i terminološkog pa subjektivnog, pa ja mislim da je lakše naći zajednički jezik kako ljudi krenu od averzije ka monizmu, pa dobre volje i razumevanja ...

... pa ako izgubiš u mačevanju od japanskog samuraja i on poleti da ti odrubi glavu, da ti očuva čast, ti samo kažeš "nemoj bratte, ja sam iz Srbije"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana