Gost autor| In memoriam

DAN KADA JE SRBIJA STALA

angie01 RSS / 12.03.2019. u 15:20

 

 

Danas se navršava tačno 16 godina od ubistva Zorana Ðinđića, a samo je jedna osoba bila toliko bliska da ga je viđala gotovo svaki dan, a nije bila član porodice. Znala je svaki njegov pokret, svaku nameru, ugovarala i pratila svaki sastanak i pravila organizacionu strategiju za svaki dan. Bila je to njegova lična sekretarica Biljana Stankov, koja je Zorana Ðinđića pratila od njegovih prvih poslaničkih dana 1991, pa sve do dana kada je ubijen 2003. Ovo je njen prvi intervju, koji je dala za Njuzvik 2017. godine.

Posle ubistva, kada je za skoro sve, i one koji su ga sreli u prolazu i one koji su mu postavljali klipove u točkove, Ðinđić postao „Zoran“, njegova bliska saradnica insistirala je na tome da je on gospodin Ðinđić.

 

lg.php?bannerid=0&campaignid=0&zoneid=234&source=politika&loc=https%3A%2F%2Fwww.kurir.rs%2Fvesti%2Fpolitika%2F3219209%2Fdjindjiceva-sekretarica-u-jedinom-intervjuu-otkrila-detalje-koje-mnogi-nisu-znali-u-12-40-sam-cula-da-je-nesto-lupilo-a-onda-je-momak-utrcao-i-rekao-ubili-su-sefa-nekoliko-meseci-pre-atentata-vidjao-se-sa-ovim-covekom&referer=https%3A%2F%2Fwww.kurir.rs%2F&cb=24efb1190d

Sećate li se kako je izgledao vaš prvi susret sa Zoranom Ðinđićem?

Toga se veoma dobro sećam. Imali smo zakazan sastanak u Opštini Vračar i ja sam sa Ðorđem Zečevićem, poslanikom DS, krenula kolima iz centra grada, a sa gospodinom Ðinđićem trebalo je da se nađemo na Slaviji. Nas dvoje smo sedeli na zadnjem sedištu „micubiši pajera“, pošto je Zečević tada bio predstavnik te japanske kompanije za Jugoslaviju. Dobro pamtim taj trenutak kada smo se zaustavili i kada je on ušao u kola. Osetila sam kako je prostrujala neka potpuno nova energija. Bilo je zaista čudno. Tu me je gospodin Zečević predstavio gospodinu Ðinđiću kao člana njegovog tima i rekao mu kako ću ubuduće voditi njihovu zajedničku poslaničku kancelariju. On me je samo pogledao i upitao: „Biljo, jesmo li na ti ili na vi?“. Nasmešio se. Bila sam pomalo zbunjena i rekla sam mu: „Možemo i na ti“.

1170173_biljana-stankov-autor-marina-lopicic_ff.jpg?ver=1552374781 foto: Marina Lopičić

 

Kako ste komunicirali?

Čitav naš odnos razvijao se logično i lako. Sa njim je svaki dan bio drugačiji. On je verovao u svoja ubeđenja i želju da promeni Srbiju. Vodila sam sve njegove poslove, beležila obaveze i ugovarala sastanke. Jednostavno, znala sam da ću ga na tom političkom putu sve vreme pratiti. Ne kažem da je on od početka uvek bio zadovoljan načinom na koji radim, ali je sve funkcionisalo i vremenom postajalo sve bolje.

 

Da li ste bili na ti ili na vi?

U javnosti uvek na vi, ali privatno smo bili na ti.

1575507_profimedia0064398032_sq-s.jpg


Šta je mrzeo kod drugih, da li su mu neki ljudi bili odbojni?

Nije voleo lenjost, inertnost, kilavost, ljude bez energije ili ljude koji su obećavali, ali to obećeno nisu mogli da ispune. Posebno je prezirao površnost. Voleo je da govori: „Ako kažeš da nešto što nisi želeo da uradiš danas, možeš da ostaviš i uradiš sutra, onda to nešto ne moraš nikada ni da uradiš“. Istina, on je imao jednu čudnu osobinu, na primer, bilo je tu u njegovom okruženju i ljudi za koje sam smatrala da to ne zaslužuju i uvek sam se pitala šta će oni tu. Znam da su ga mnogi osuđivali zbog saradnika koje je imao u svom okruženju, ali on je iz njih uspevao da izvuče tačno ono što je trebalo. Zbog toga se činilo da su neki ljudi malo jače „zasijali“, nego što je uopšte trebalo da zasijaju.

 

Kakav je bio prema osoblju u stranci, a i kasnije na mestima gradonačelnika i premijera? 

Bio je strog. Ponekad se činilo da možda i preteruje. Od svih je tražio organizovanost i disciplinu.

1575507_profimedia0064398032_ff.jpg?ver=1552374825 foto: Profimedia

 

Šta je zahtevao od saradnika?

Da sve bude tačno i na vreme i baš tada kada treba. Tražio je da sve bude brzo. Svaki sastanak je morao da bude pripremljen, ako nije, onda sam takve sastanke morala da otkažem. Podrazumevalo se da ste u radu sa njim morali biti potpuno koncentrisani i sto posto prisutni. Danas kada pogledam kako ljudi rade, takvog profesionalizma, kao što je bio kod nas, zaista više nigde nema. Bilo je, recimo, privrednika koji su mogli možda jednom da dođu kod njega i nešto predlože, ali ako posle nekog vremena ništa nisu preduzeli, novog viđanja nije bilo. Nije bilo moguće da mu neko beskonačno dosađuje nekim pričama, a da pritom ništa ne uradi.

 

Da li je bilo ljudi koji nisu mogli da izdrže taj tempo?

Naravno, bilo je tu i suza i svega, ali nikada nije bilo nikakvih uvreda.

 

Da li je umeo da povisi glas?

O, da, znao je. Sećam se kako je jedna saradnica imala problem i kada me je nakon nekoliko pomeranja termina za završetak tog projekta nazvao, rekla sam mu da joj je potrebno još nekoliko dana, a on je tada dreknuo: „Kakav problem? Problemi se rešavaju noću, a danju se radi!“.


Kakav je bio u kritikovanju ljudi?

To je uvek saopštavao u lice. Nikada nije išao okolo i pričao o nekome, ali kada je saopštavao to što je imao, bio je vrlo oštar.

 

Ipak, od Zorana Ðinđića niko nije uspeo da izvuče direktnu pohvalu. Zašto?

To što je o nekome mislio, videlo se iz njegovog stava prema njemu. Njegova reakcija je uvek mogla da se pročita. Nikada nije govorio „ti si super“ ili „ovo si super uradio“ ili „nisam zadovoljan kako to radiš“. Postupci su bili ti iz kojih se čitalo šta o nekome misli.

 

Kako je izgledao jedan tipičan dan? 

Ujutru ga je uvek čekala kafa, ali i da ga nije čekala, to ne bi bilo ništa dramatično. Nije pridavao važnost ni hrani ni piću. Istina, voleo je da pije filter kafu s mlekom. Kada je bio gladan, obično je jeo tople sendviče ili „big mek“ iz „Mekdonalsa“. To je bilo sve. Onda bi u svojoj kancelariji jeo vrlo brzo, svega nekoliko minuta, i kada bi se zatim pojavio na vratima, izgledao je kao da je uzeo neku energetsku bombu. Veoma retko je išao na ručkove, osim ako nisu bili deo nekog protokola. Sedeo je u svojoj kancelariji i tu je i ručao.


Ima li nekih stvari u kojima je baš uživao? 

Voleo je da zapali tompus i to samo kada je nešto dobro uradio ili kada su rezultati onoga što je radio bili pozitivni. U tim trenucima imao je taj neki osmeh po kojem ga još uvek pamtim. S druge strane, postoje tri stvari kojima je pridavao veliku važnost: antikviteti; uvek je imao najmoderniji mobilni telefon i veoma je voleo penkala. Te tri stvari su ga potpuno oduševljavale.

 

Kakvi su to bili antikviteti? 

Neka činija, piksla, stoni sat ili slika. O tome je mnogo znao i voleo da čita, čak i u vreme gustih rasporeda znao je da odvoji vreme za čitanje o antikvitetima.

 

Uvek je pisao penkalom?

Da, vrlo retko je pisao hemijskom olovkom. Mnogo njegovih beležaka, koje se danas nalaze u Arhivu Srbije, pisao je baš penkalom, a imao je i prilično veliku kolekciju.

1431115_bilana-stanvkov-foto-marina-lopicic02_ff.jpg?ver=1552375423 foto: Marina Lopičić

 

A od gedžeta, pretpostavljam da bi danas koristio ajfon 7?

Mislim i ajfon 8, iako nije još izašao, ali to bi voleo da ima. Nešto najmodernije i najnovije. Zaista je bilo divno videti tu radost na njegovom licu kada bi dobio najmoderniji telefon.

 

Šta je od telefona imao kod sebe na dan atentata?

Mislim, „soni erikson“ i „nokiju“, ali modele koji su u tom trenutku bili najnoviji.

 

Na osnovu deset godina rada s njim, možete li reći da ste ga upoznali i kao osobu, ne samo kao političara? 

Mislim da sam ga pre upoznala kao osobu nego kao političara. U poslu kojim sam se bavila, morate tog nekog znati i kao osobu. Sećam se kada smo radili u Vladi Srbije, u jednom danu imate zahtev da ga vide potpredsednici, pa ministri kojima je hitno potreban, pa privrednici koji čekaju, razni državnici u redovnoj poseti, ambasadori… Bilo je tu najrazličitijih zahteva i nekako je bilo važno u svemu tome naći meru. Bilo je važno i da, kada se završi taj dan, on zna da je uradio tačno ono što je trebalo, a to je bilo izvodljivo samo ako ga neko tako dobro poznaje da zna šta su za njega bili prioriteti.

 

Bio je jedan od vrhunskih političara, koji je savršeno znao nemački, ali u početku nije govorio engleski. Kako je izgledao taj period učenja jezika? 

On je progovorio engleski kada je postao gradonačelnik. Do tada ga je samo razumeo, ali nije govorio i onda je odlučio da ga progovori. Svako jutro je ustajao u sedam i jedan sat učio. To je za njega bilo vrlo naporno pošto nije voleo da ustaje rano. I sve je savladao za tri meseca.

 

Da li ste imali utisak da je, kako se pomerao na skali političke moći, imao sve više „prijatelja“? 

Da, naravno. Postao je omiljen i svi su se hvalili da im je prijatelj. To sam prvi put osetila kada je postao gradonačelnik. Telefoni su se usijali. Ali je bio vrlo oprezan. Sećam se šta mi je rekao kada smo se selili iz stranke u Skupštinu grada: „Sada nemoj slučajno da pređeš na crveno za pešake“. Svaki posao je izuzetno ozbiljno shvatao.

 

Kako se Zoran Ðinđić nosio s tako velikom i iznenadnom popularnošću? 

Odlično. Kod njega je sve bilo jasno, transparentno i bez mnogo komplikovanja.

1430967_0652-epa_ff.jpg?ver=1552375497 foto: EPA

 

Nikada niste prešli tu granicu i postali prijatelji koji se i privatno druže?

Ne, nikada. Baš nikada. Uprkos svemu, on je meni bio šef i među nama je postojao zdrav, profesionalan i precizno definisan odnos.

 

Danas se mnogi hvale kako su dobro poznavali Zorana Ðinđića. Da li znate koga je on voleo i poštovao, s kim je rado provodio vreme ili se konsultovao?

Tokom čitave njegove političke karijere nije bilo nikoga tako posebnog, ali nekoliko meseci pre ubistva pojavila se jedna osoba s kojom se susreo nekoliko puta. Bio je to vladika Atanasije Rakita. S njim je razgovarao neobično dugo i sama sam se čudila što je u razgovoru s njim ostajao mnogo duže nego što je bilo planirano. Ispočetka sam te njihove razgovore morala da prekidam jer nije bilo vremena, ali mi je on jednom prilikom, kada ga je ispratio, rekao: „Mnogo je interesantan“. Kasnije, kada sam se nakon ubistva u dva navrata sastala s vladikom Rakitom, shvatila sam da su za njega ti razgovori bili kao neki novi uvid i neka duhovna strana, koja mu je očito bila bliska i koja mu je prijala.

 

Bilo je i ljudi koji su ga otvoreno mrzeli i činili sve da osujete njegove političke planove… 

Zanimljivo je da gospodin Ðinđić nije imao neke javne i tajne utiske o nekome. Sve ono što je, recimo, mislio o Vojislavu Koštunici, on je to i rekao. Nikada mi nije govorio nešto što drugima već nije, posebno ako se radilo o nekom javnom istupu. Neke druge stvari saopštavao je ljudima u lice, ali nije bilo razlike u odnosu na ono što je mislio privatno i što je govorio javno. Možda se nekima tada činilo da preteruje kada o nekima govori oštro i kritički, ali vreme je pokazalo da je za svakoga bio u pravu. Ako danas neko kaže kako ne zna šta je o njemu mislio Zoran Ðinđić, onda ili laže ili je nešto prespavao.

1431113_bilana-stanvkov-foto-marina-lopicic_ff.jpg?ver=1552375529 foto: Marina Lopičić

 

Da ne bude problem samo Koštunica, bilo je tu i ljudi koje je sam birao, na primer, Čedomir Jovanović i Vladimir Beba Popović. Oni su mu takođe bili neka vrsta tega oko vrata?

Bavio se on i njima i pokušavao da nekako smiri tenzije između medija, s jedne strane, i nekolicine njih, s druge strane. Oni su mislili da treba raditi na njihov način, a gospodin Ðinđić je mislio da treba raditi drugačije.

 

Može li se reći da su mu oni bili baš bliski?

Da, mislim da se može tako reći.

 

Da je ostao živ, da li bi i njih dvojica bili na svojim funkcijama? 

Ako bi želeli da ostanu, morali bi da se promene. Mada, mislim da bi ih odbacio tako što bi oni sami otišli.

Malo njih zna da je Ðinđić tih dana trebalo da se preseli u novi kabinet jer je taj gde je radio bio mnogo lošiji nego što bi građani Srbije mogli i da pretpostave?

Ta zgrada u Nemanjinoj 11 je divna, ali kada smo mi ušli, sve se raspadalo. Drvenarija je bila stara i propala i kroz celu zgradu je duvao vetar. Trebalo je da se 15. i 16. marta preselimo u novi kabinet na spratu iznad. Čak je i taj potez nailazio na osudu, neki ljudi su smatrali da je to njegov hir i nepotrebno trošenje para. I on sam je pokušavao da izbegne preseljenje, ali u starom kabinetu više nije bilo moguće raditi, a još teže održavati važne sastanke sa visokim zvanicama.


1543515_profimedia_sq-s.jpg

 

Koliko su uslovi bili loši?

Evo, ispričaću vam jednu anegdotu. U toku nekog sastanka samo me je pozvao da uđem. Držao je telefon u ruci i razgovarao, a meni je tiho dobacio: „Biljana, ovde ima nekoga“ i nastavio razgovor. Ja sve vreme očekujem da se neko pojavi i tek onda spazim ptičji izmet i ptice kako lepršaju na kancelarijskim ormanima. Eto, tako je to izgledalo, prosto, ptice su mogle da uđu i lete po kabinetu. Istina, kada smo ih izbacivali, rekao mi je da ptice ne smemo da povredimo i, pošto je bio decembar, da ih smestimo negde na sigurno. Predali smo ih Zoološkom vrtu.

 

Kako je Zoran Ðinđić doživljavao mesto premijera?

On je to želeo i za to se borio. Znao je tačno šta sa tog mesta može da uradi i nikada tu poziciju nije zloupotrebio. Na tom mestu je zamišljao kako da stvori modernu Srbiju u kojoj će ljudi biti zadovoljni, obrazovani, zemlju u kojoj će ljudi želeti da žive.

 

Teško da mogu preskočiti pitanje o Miloradu Ulemeku Legiji. S njim ste se i sami sreli u sudnici. Kakav je zaista bio njihov odnos? 

Premijer je znao ko je on i ko su ljudi kojima je okružen. Bio je potpuno svestan svega. Kada se desila pobuna, niko nije želeo da razgovara s njima i mislim da je tada gospodin Ðinđić pokazao da je izuzetno hrabar. Kada pogledate danas, ali i tada, ko je mogao da reši taj problem sa Crvenim beretkama? Ko? Vidimo i danas da niko nije bio sposoban da to reši. Uostalom, danas svi znamo da se spremalo njihovo hapšenje, ali su oni bili brži.

1308545_zoran-djindjic-foto-youtube-printscreen_ff.jpg?ver=1552375690 foto: Youtube Printscreen

 

Kako pamtite poslednji susret s njim? 

I dan-danas sam sigurna da do tog 12. marta nije moralo da dođe. Imao je povređenu nogu i mnogo ga je nerviralo što ne može brzo da hoda i preskače po dva stepenika. Stalno je proveravao taj fiksirani deo da li može da se skine i bio vrlo nestrpljiv da mu se udlaga što pre ukloni. U kabinetu smo organizovali posao tako da on dolazi svaki drugi dan i da vikendom ostaje kod kuće. Tog 12. marta nije morao da dođe. Međutim, tada je imao zakazan sastanak sa Savetom za borbu protiv korupcije i pošto smo ga već jednom otkazali, on je insistirao na tome da se sastanak ovoga puta održi. Uz to, imao je zakazan sastanak i sa Anom Lind, švedskom ministarkom inostranih poslova. Prvi sastanak trebalo je da počne u 13 sati. Protokol je bio takav da sam uvek znala kada dolazi. Ispred vrata je bio jedan mladić iz obezbeđenja, koji je pratio njegov dolazak i bio tu u slučaju da mu je potrebna pomoć. U 12.40 čula sam kao da je nešto lupilo. Pomislila sam da je neka cigla pala u kabinetu koji se renovira na spratu iznad. Onda je taj momak ispred vrata rekao: „Ubili su šefa“. Jedna moja koleginica je otrčala da vidi šta se dešava i samo mi je rekla:

„Ne izgleda dobro“. Ja sam tada bila u nekom stanju šoka, ali sam rekla zaposlenima da se niko ne javlja na telefon i da ne dajemo nikakve informacije. Otišla sam do kraja hodnika u smeru iz kog je on uvek dolazio. Za to vreme obezbeđenje je uspelo da ga unese u zgradu. Ukočila sam se potpuno zatečena tim nadrealnim prizorom. Izgledao je živ, a ta rana se nije ni videla. Naravno da sam znala da je situacija teška, ali to vam je tako, oči gledaju, a razum i mozak to ne mogu da prihvate. Sve vreme sam razmišljala šta mogu da uradim i kako da mu pomognem, jer u to vreme nije bilo osobe na svetu do koje nismo mogli da dođemo. On je bio neverovatno cenjen i poštovan svuda. Onda su ga ipak odvezli službenim kolima, a ja sam stalno bila na vezi s njegovim vozačem Aleksandrom Bjelićem jer smo svi želeli da čujemo ono što nismo čuli. U 13.30 neko je došao u kabinet i rekao kako je preminuo i da smo ostali bez njega. Te slike u hodniku dok leži jesu poslednje kada sam ga videla.

 

Kako biste komentarisali tvrdnju da je sa Ðinđićevim odlaskom nepovratno otišla i nada da će u Srbiji biti bolje?

Znate, ovde su danas prisutne i Evropa i svet, ali pod njihovim uslovima i na način koji njima odgovara. Da je Zoran Ðinđić živ, to ne bi bilo tako. U vreme kada je on vodio vladu, svi su dolazili s namerom da pomognu na način koji je nama potreban, a ne na način koji prvenstveno njima odgovara.

 

(/Newsweek/Želimir Bojović)



Komentari (511)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jadragoljub jadragoljub 11:31 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

bene_geserit
za mene je važno da je on hteo da uvede pravu demokratiju, smenjivost vlasti i te munje ... kad je koštunjavi došo na vlast, e onda je sve otišlo u pičku materinu.

Đinđić, koji je "hteo da uvede smenjivost vlasti" je prigrabio za sebe svu vlast sa podrškom od 20%, dok je Koštunica s kojim je "sve otišlo u pičku materinu" lepo raspisao privremene izbore i otišao sa vlasti bez makijavelističkih poteza.
onda je počelo ne može divac da kupi knjaz miloš i ostale privatizacije zbog kojih nas sad SNS jebe

SNS vas jebe zbog privatizacija za vreme Koštuničine vlade? Sine, koja mentalna gimnastika.

a što da je ne uzme? kolku je podršku imao koštunjavi u trenutku glasanja protiv miloševića, ljudi su glasali, većina zbog reklame koju mu je đinđić napravio, koštunjavi u to doba je bio na ivici statističke greške.
na tom glasanju su ljudi glasali za dos a ne za koštunjavog, on je bio prihvatljiv većini jer je bio nepoznat većini i nije bio upljuvan od strane miloševićevih pljuvača kao đinđić koji zbog te pljuvačine, a bogme i zbog svojih građanskih manira je bio neomiljen kod malograđanštine koja čini bar 80% ovog naroda(seljoberi nikludet)
pa i čerčil je bio pragmatični političar i šta je tu loše. uostalom za politiku se i kaže da je 'umetnost mogućeg'
i da jebu 'nas' zbog koštunicine privatizacije, ali ti jenostavno nisi bio tu da vidiš koja je to bila bruka i mućka.
kažeš šećerane prodate za dinar, al zato je duvanska uniš prodata tako da su radnici od tih para bukvalno poludeli od para oje su dobili, sad što je većina to potrošila za 2 godine to je njihova glupost, ali oni su dobili toliko da više nisu morali nigde da rade, znam nekoliko njih koji tako i rade.
ti ceniš koštunicu zato što misliš da je bio libertarijanac, kao ti, ne on je bio samo blaži nacionalista a njegova politika je bila toliko mutna da niko ustvari nije znao kom političko-ekonomskom delu pripada.
zadnje niko ovd, koji kritikuje njegovu vladu ne uzima u obzir da je to vlada koja je nasledila miloševićevu birokratiju, ili jednostavno nemate pojma kakvi su problemi kad naslediš protivnikovu birokratiju. ili vas za tu činjenicu boli kurac. evo i primera, niko nije reko da predsednik može da uđe u zgradu vlade kroz ulaz u garažu kolima, ima ta vrsta ulaza. aj da pričamo kome je bilo u intersesu da obezbeđenje to ne zna. možda je to bilo samo pakost birokratije- ko ga jebe, neću mu kažem, ili...?
gedza.73 gedza.73 11:39 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

angie01
cekaj, sad hoces da mi kazes, da si ti ustvari Djindjicev sledbenik, da se slazes sa njegovim stavovima

ne. samo 'oću da kažem da oni koji štite lik i delo ZĐ imaju potpuno drugačije stavove od njega.

nije mi palo na pamet da podmećem njegove citate u komentarima siguran sam da bi polemisali sa njima i zauzimali suprotnu stranu. Verujem da bi mu neko zalepio i etiketu 'ljotićevca'.

ilil samo selektivno, delovi analize jednog poretka, koji se uklapaju u tvoju vizuru

pa ti nemoj selektivno evo pronađi njegove citate koji podupiru tvoju stranu.
Ovako ostaje samo napamet 'kako bi' ja volela da Đinđić priča' (tebe mrzelo i da pročitaš deo njegovih citata koje sam ti skratio). pročitaj analizu celu, prihvati je i vrati se sa Tamne strane.

za koju jos uvek nikako da kazes,koja je tacno.

liberalna demokratija uz odsustvo kulta ličnosti. sloboda izbora. jasno definisane zakone za sve (bez izuzetosti za partijske pripadnike). transparentnost. odgovornost, prava i obaveze.


sad i ti poput Dragoljuba pronađi iz prošlosti 'koja je bila mnogooo booolja' šta se uklapa od SFRJ ideologije u taj sistem a šta je bilo zabranjeno.
Kažem ja i tebe bih pre svrstao u JUL nego u DS.
jadragoljub jadragoljub 12:24 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

poput Dragoljuba

stvarno postaje žalosno što ti nikako da ukapiraš ' u kom delu je prošlost bila bolja ' od sadašnjosti.
viš, da te prrosvetlim, onih tri godine su bile bolje od jugoslavije, ne zato što se bolje žiivelo već što je bilo nade i poleta da se zemlja uljudi. al džabe je ovbjašnjavati.
angie01 angie01 14:08 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

prihvati je i vrati se sa Tamne strane.

Kažem ja i tebe bih pre svrstao u JUL nego u DS.




znaci haos- ja ti i sada i svaki put pre , samo objasnjavam sta se, zasto i kako dogodilo, a ne da sam pristalica ili zagovarac necega, jer nisam, to sto ti i ekipa pisete stvari koje ne stoje, ne menja nista, samo se dodaje jos jedna plocia u pantlicaru koja je narasla tokom ovih godina.

ovo sto si kacio selektivno i izvadjeno iz nekog konteksta- je necija/Djindjiceva, ili cija god (filozofska) analiza jednog sistema, sto ne negira nista od onoga sto sam ja ikada rekla, ali je tebi tesko da to organizujes u svojoj glavi, ili neces.

ja niti sam ikada pripadala kultu bilo cije licnosti, niti sam bila komunista, niti su to bili moji- moja porodica je od onih kojima su uzeli,...znaci pricas nesto napamet, ili namerno, jer smo ovo ti i ja vise puta prosli.

ne. samo 'oću da kažem da oni koji štite lik i delo ZĐ imaju potpuno drugačije stavove od njega.




al zato ti koji ga ne podrzavas, koristis njegove stavove za odbranu svojih konstrukcija- zanimljivo.

nikako da kazes- koji su ti koje podrzavas i kako bi ti bilo drago da je tekla istorija posle drugog rata.
gedza.73 gedza.73 18:09 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

jadragoljub
viš, da te prrosvetlim, onih tri godine su bile bolje od jugoslavije, ne zato što se bolje žiivelo već što je bilo nade i poleta da se zemlja uljudi. al džabe je ovbjašnjavati.


Đinđić
Nekadašnjim komunističkim društvima potreban je izvesni period učenja da bi društvene grupe (nacije, vere, političke stranke) pronašle svoje jezike, na kojima mogu da izraze svoje interese, da ih saopšte drugima, i da sa drugima komuniciraju o tim interesima. Za to je neophodno vreme i vlastiti napor.


dakle meni je džabe objašnjavati da društvo koje je 55 godina živelo, raslo, stasavalo, vaspitavalo u jednom sistemu očekuje da im se život potpuno promeni za tri godine?
tek tako, preko noći, društvo postane zrelo, razume demokratske procese, industrija se vrati na svetsko tržište, putevi zablistaju a mi svi u novim automobilima.

pazi ovo su isti ljudi o kojima si pre neki sat napisao

Dragoljub
al zato je duvanska uniš prodata tako da su radnici od tih para bukvalno poludeli od para oje su dobili, sad što je većina to potrošila za 2 godine to je njihova glupost

ljudi koji su glasali za Miloševićev švedski standard.

angie01
ovo sto si kacio selektivno i izvadjeno iz nekog konteksta- je necija/Djindjiceva, ili cija god (filozofska) analiza jednog sistema



al zato ti koji ga ne podrzavas

ja sam bio DS dok nisu pobedili.

koji su ti koje podrzavas i kako bi ti bilo drago da je tekla istorija posle drugog rata.

gore sam ti napisao moju političku opciju. Istorija posle drugog svetskog rata? Kao po evropskim zemljama. Konsezus političkih partija, demokratski izbori, građanske slobode, privreda...

Lažne optužbe, podmetanja, hapšenja ljudi koji ni na koji način nisu sarađivali sa okupatorom a jedina im je greška bila što su kritikovali jednoumlje i ograničavanje sloboda.

Na jednoj strani jedno, na drugoj drugo.
neka svako bira po savesti i sklonostima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

nije mi palo na pamet da podmećem njegove citate u komentarima siguran sam da bi polemisali sa njima i zauzimali suprotnu stranu. Verujem da bi mu neko zalepio i etiketu 'ljotićevca'.


Probaj, videćeš da radi :)

Ja sam se, tu skoro, zezao sa tim, prenesem Đinđićev citat, kopi pejst, ništa tumačenja, ali ne stavim navodnike.
I naravno, radi.
Posle mi rekli, nisam siguran ko, ali mislim baš Endži, da to nije lepo s moje strane:)
gedza.73 gedza.73 19:10 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

Probaj, videćeš da radi :)

Ja sam se, tu skoro, zezao sa tim, prenesem Đinđićev citat, kopi pejst, ništa tumačenja, ali ne stavim navodnike.
I naravno, radi.
Posle mi rekli, nisam siguran ko, ali mislim baš Endži, da to nije lepo s moje strane:)

odlično si se setio.
meni palo na pamet dok sam postavljao citate.

što nije lepo? vidiš zaistinski kojoj strani pripadaš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

što nije lepo? vidiš zaistinski kojoj strani pripadaš.


Pa kao nije lepo jer treba naznačiti da je citat u pitanju:)
A ustvari da bi se znalo kako da se postavi.

Bilo je posle tu svega pa i tvrdnji da on to nikad nije rekao, ne znam tačno šta, ali mislim da je u pitanju bilo ono o Srbima i muslimanskoj državi.

Mislim da je to, konstruisanje nekog imaginarnog Đinđića, otišlo predaleko, pa se sad oni koji se zaista slažu sa njegovom pravom politikom, i koji podržavaju taj način razmišljanja, tretiraju kao njegovi protivnici, a uveren sam da bi on bio protivnik ovima koji sad slave tog imaginarnog Đinđića.
angie01 angie01 19:38 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

gore sam ti napisao moju političku opciju.


izgleda da nisam videla...niti umem da nadjem.




Istorija posle drugog svetskog rata? Kao po evropskim zemljama. Konsezus političkih partija, demokratski izbori, građanske slobode, privreda...


ja ne znam vise kako da ti objasnim, da su kod nas vlast preuzeli pobednici- ko je gde pobedio, tamo je bio vlast,...ja ne znam kako se ti uporedjujes sa zemljama koje su iz drugacije pozicije i usli u rat, od ove nase, imali drugaciju organizovanost i tradiciju i sve ostalo sto se broji kada se neka zemlja pozicionira,...

ovo sto si kacio selektivno i izvadjeno iz nekog konteksta- je necija/Djindjiceva, ili cija god (filozofska) analiza jednog sistema


ovo ti rekoh u kontekstu- ko god da je napisao,...



Probaj, videćeš da radi :)


jujuju,...ne znam da l ti ocekujes od bilo koga da naizust zna sve sto je neko koga postuje napisao ili izgovorio,...i da li je obavezno da se u svemu sa tim nekim slaze, da bi ta podrska vazila, bila overena i autenticna.


ali mislim baš Endži,


eal stvarno ne verujem, al najozbiljnije- ono, ako se ne pozoves na mene za nesto sto mislis da nije ok ili diskvalifikujuce, ko da nisi nista ni rekao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

eal stvarno ne verujem, al najozbiljnije- ono, ako se ne pozoves na mene za nesto sto mislis da nije ok ili diskvalifikujuce, ko da nisi nista ni rekao.


Izvini ako nisi bila ti u pitanju, al hajde, zaista te molim, reci iskreno sećaš li se toga?
Nemam načina da to pronađem, možeš da kažeš šta hoćeš, ali sam prilično uveren da si bila ti, a bilo je relativno skoro.

Sećaš li se?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

jadragoljub
Ne, ne znam o čemu se radi.

znam da ne znaš, kako, pa nisi na fejzbuku. kao i dobar broj ljudi i ti imaš polovično mišljenje o njemu. nije tamo samo kačenje kučića i mačića, ja kačim konjove. ima tu i ozbiljnih političkih tekstova i izveštaja o događajima koji nikad ne stignu do šire javnosti.
do ovdašnjih medija nikad nije stigo rat koji se vodi u hrvatskoj između hrvata i ustaša, kažem hrvata jer tu ima i hrvata komunista i hrvata antifašista i hrvata koji nisu ni pro jugoslovenski ali su protiv ustaša i mržnje prema srbima. ceo spektar normalnih ljudi.
to ne može da dođe do tebe, ne znam kako koristiš internet ali vidim da sve ovo ne dolazi do tebe, ili to prećutkuješ.
meni fejzbuk služi da dođem do ozbiljnih novinskih tekstova o dešavanjima u srbiji. a
a što se tiče represije vidi de i po tome kako nestaju članci stranice koje vlasti ne odgovaraju.
tvoja je stvar dal hoćeš ili nećeš da budeš obavešten, jer danas bez interneta ne možeš da budeš obavešten.


Ni uz baš mnogo dobre volje, nekoliko puta sam pročitao, ja ipak nemam pojma šta si ti meni hteo da kažeš.
Da mnogo prpuštam što ne koristim fejsbuk, to mi se čini kao tvoja najverovatnija ideja.
Pa ne koristim ga, nešto mi ne leži taj vid komunikacije, imam neke naloge, više njih, ali pojma nemam kad sam bio tamo.
Nekad me neki link tamo odvede i to je to.

A da Hrvata ima i ovakvih i onakvih, em piše na mnogo mesta, em i da ne piše nigde to se zna.
Što bi mi fejsbuk otovrio oči oko toga?

A i ne znam što je presudno važna vest ko je koga oterao u ludnicu.
angie01 angie01 20:29 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

Izvini ako nisi bila ti u pitanju, al hajde, zaista te molim, reci iskreno sećaš li se toga?


nemam pojma o cemu pricas,...moja reakcija je da ti nije prvi put da kada nesto ucitavas, kazes, mislim da je to bila endzi,...znaci stvarno...

ja ne kapiram ni ovo sto vas dvojica ovde dokazujete- pa ja recimo nisam idolopoklonik, nisam sledbenik u sekti, pa da mi se sve sto kaze vrhovni guru bezrezrvno dopada, da se slazem sa svime sto je ikada izrekao vezano za bilo sta, niti sam bilo gde tvrdila da sve njegove reci znam naizust, pa ono ladno prepoznam svaku recenicu, kao da treba da dobijem ocenu iz lektire- pri tome, u ovom ( gedzinom) slucaju je postavljena analiza jednog sistema, a to ni na koji nacin nije u koliziji sa onim sto sam ja o YU izrekla, uporedjujuci je sa svime sto je bilo posle.

ono sto pak o Djindjicu mislim, i po cemu ga izdvajam, je da on jeste bio jedini koji je imao ideju, viziju, volju, znanje, energiju i bio spreman da se oko uredjenja drzave, sredjivanja raspada i postavljanja stvari na svoje mesto angazuje, potrudi, sprovede- za sta gajim duboko postovanje, respekt i veliku zalost sto je tako mucki stradao- a sve to ne znaci nista od ovoga sto uporno ucitavate i prevodite.



Sećaš li se?


ne znam zasto mi ovo lici na smisalicu.
gedza.73 gedza.73 20:30 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

Endži
izgleda da nisam videla...niti umem da nadjem.


'liberalna demokratija uz odsustvo kulta ličnosti. sloboda izbora. jasno definisane zakone za sve (bez izuzetosti za partijske pripadnike). transparentnost. odgovornost, prava i obaveze.'

ja ne znam vise kako da ti objasnim, da su kod nas vlast preuzeli pobednici- ko je gde pobedio, tamo je bio vlast

e pa u redu onda.
pobednici pobedili, preuzeli vlast...

Milošević pobedio, preuzeo vlast (samo nije streljao dezertere nakon NATO bombardovanja). SNS pobedio preuzeo vlast, otvara fabrike, posećuju političari iz sveta, podobni novinari, lažne vesti, partijski botovi.

mislio sam da si protiv toga ali ok

.ja ne znam kako se ti uporedjujes sa zemljama koje su iz drugacije pozicije i usli u rat, od ove nase, imali drugaciju organizovanost i tradiciju i sve ostalo sto se broji kada se neka zemlja pozicionira,...

kakve veze je imala Srbija sa SSSR-om, leba ti?
u kakvoj je korelaciji srpska tradicija sa staljinizmom?

al' k'o što rekoh ok je da tako misliš. nadam se da bi tako pravdala tradicijom, organizovanošću, 'specijalnim okolnostima' kad bi te danas uhapsili zbog mišljenja?
nešto ne verujem al ajde

angie01 angie01 20:56 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

Milošević pobedio, preuzeo vlast (samo nije streljao dezertere nakon NATO bombardovanja).


zloba je deo raspada, nije bio pobednik u ratu,...8.sednica, njegovo slucajno pojavljivanje na Kosovu, na kome mu je izletela spontana recenica dok mu je uplasenom drhtala brada, od cega se posle napravljet mit, pa on zajahao...ovi koje najvise krivis, su pobedili u ratu protiv jezivog fasistickog neprijatelja i njegovi saradnika na domacem terenu.


SNS pobedio preuzeo vlast,


a ovo je tek bulsit-...pa to ti sve vreme pricam, uklonili su smetnju i evo, vrti se ringespil cerupanja.

kakve veze je imala Srbija sa SSSR-om, leba ti?
u kakvoj je korelaciji srpska tradicija sa staljinizmom?


kakve veze ima ono sto sam ti odgovorila, na-kao sto su druge zemlje u Evropi, sa cinjenicom da je Rusija bila saveznik Srbiji u ratu protiv fasita, kao i u prvom sv. ratu, kao uostalom u oslobadjanju od Turaka...


sada ona tvoja glupava usporedba sa ostalim zamljama Evrope, ima nastavak u ucitavanju da sam ja jos Rusofil, sta li:))),...

dobro gedzo...smorio si me jos na pocetku.
angie01 angie01 21:02 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

'liberalna demokratija uz odsustvo kulta ličnosti. sloboda izbora. jasno definisane zakone za sve (bez izuzetosti za partijske pripadnike). transparentnost. odgovornost, prava i obaveze.'


eda- pa do ovoga se mora stici, rekoh ti, pocetni status je bio daleko od ovoga sto pricas i pobednici su kreirali opstu razorenost i bedu posle rata po svom, al se moglo u jednom trenutku- pre ovog celog sranja- da se stvari presloze, organizuju drugacije-tranzicija iz mnogo boljih uslova, nego posle ratova devedesetih, kada je posle 5. oktobra propustenja poslednja sansa za kultivisanje, uljudjivanje ove zemlje
gedza.73 gedza.73 21:02 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

dobro gedzo...smorio si me jos na pocetku.


to ja zbog mog posla tako. picajzla a grickam sa svih strana.

.ovi koje najvise krivis, su pobedili u ratu protiv jezivog fasistickog neprijatelja i njegovi saradnika na domacem terenu.

neću više samo da ti kažem kako je Milošević njihova škola. Od glave do pete.

i da su to oni u praksi samo sa promenjenim svetskim okolnostima. Slobodan Milošević je uradio sve što je radio Tito. Od likvidacije političkih saboraca preko gušenja opozicionog delovanja do čuvanja Jugoslavije po cenu krvi.

Samo svetu više Jugolsavija nije bila potrebna. Da je obrnuta situacija ja garantujem kako bi isto blogeri branili Miloševića a osuđivali Tita.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

ne znam zasto mi ovo lici na smisalicu.


Smicalicu?

Ono, foliram se da ne mogu da nađem, a ustvari imam skrinšot?

Pa....razmisli :)
angie01 angie01 23:02 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

i da su to oni u praksi samo sa promenjenim svetskim okolnostima. Slobodan Milošević je uradio sve što je radio Tito. Od likvidacije političkih saboraca preko gušenja opozicionog delovanja do čuvanja Jugoslavije po cenu krvi.


ma hajde- zloba je skenjao Yu- svaki njegov potez je bio porazan za zemlju, gradjane,...a i izneo je onolike pare....


Da je obrnuta situacija ja garantujem kako bi isto blogeri branili Miloševića a osuđivali Tita.


ne znam koje su ti toparalele, al je Tito bio branitelji i graditelj- i pobednik, a milosevic agresor i rusitelj- i gubitnik.
angie01 angie01 23:05 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

Smicalicu?


da.


Ono, foliram se da ne mogu da nađem, a ustvari imam skrinšot?


:)))...ma ne, ne mislim ni na sta odredjeno, nego tako deluje,...nema sta da razmislim.
gedza.73 gedza.73 23:13 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

al je Tito bio branitelji i graditelj- i pobednik

Zanimljivo.
da znaš da si me slatko nasmejala. da mu napravimo još neki slet? 'O kako veliki Ti si bio druže Tito'.
izvini Endži još ne mogu da prestanem da se smejem.

Đinđić za tu 'građevinu' kaže kako ne valja od temelja pa do krova.

a paralela je da malo procunjaš po njihovim stavovima, političkom ponašanju pa ćeš da vidiš more sličnosti.
jadragoljub jadragoljub 23:45 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

dakle meni je džabe objašnjavati da društvo koje je 55 godina živelo, raslo, stasavalo, vaspitavalo u jednom sistemu očekuje da im se život potpuno promeni za tri godine?
tek tako, preko noći, društvo postane zrelo, razume demokratske procese, industrija se vrati na svetsko tržište, putevi zablistaju a mi svi u novim automobilima.

pazi ovo su isti ljudi o kojima si pre neki sat napisao

pa ti stvarno imaš problem sa razumevanjem napisanog
ljudi koji su glasali za Miloševićev švedski standard.

duvanska je prodata u đinđićevo vreme i , mislim, da je najbolje prodata od svih ostalih.
angie01 angie01 23:59 15.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

da znaš da si me slatko nasmejala.


pa vidi- to sto si ti bukvalista i kroz ovaj, a i sve ostale svoje rasprave, stalno vrtis isti lose sastavljen, prilicno nekozinstentan pacvorak, jer je neutameljen na cinjenicama,- pa ti prvo kazes, kako to Srbija/yu nije posle drugog sv rata, kao sve druge Evropske drzave, pa ti onda moj odgovor prevedes na Rusiju i jos pitas, kakve veze Srbija sa Rusijom ima, pa onda neku filozofsku analizu sistema poturas kao dokaz za netacnost nekih iskaza, koji sa istom sustinski nisu u koliziji i slicno,

tako i sad ovo,...naravno da ovde fale recenice, koje bi dale objasnjenja raznih parametara, da ih tako nazovem i detalja- al sam ja skratila na sutinske razlike, jer si ti rekao da je to isto i da bi ne znam blogeri isto zlobu kao tita, samo da je obrnuto, ( ne znam tacno sta da je obrnuto),...a ti sada zloupotrebljavas- i to kao i obicno- kao da sam ja rekla nesto drugo.

generalno nemam nikakvo postovanje prema razgovoru ovakve vrste, gde onaj sa druge strane stalno nesto podmece, izvrce, dodaje, oduzima, vozi slalom, vreba da saceka na krivini, pokusava da silom nesto dokazuje, a da sutinski ne vodi dijalog.


a paralela je da malo procunjaš po njihovim stavovima, političkom ponašanju pa ćeš da vidiš more sličnosti.


pazi, oni pripadaju istoj opciji, barem formalno, koja ima svoje zakonitosti, pa normalno da postoje slicnosti- ali su razlike mnogo vece,

...do one, gde se Jovanka Broz-koja je odlikovana ordenjem za hrabrost, bila prvoborac, bila potpukovnik po cinu- smeskala pored Tileta u kostimima Mirjane Maric, za razliku od majkamire, koja je znacajno uticala i ucestvovala u svim strasnim stvarima koje su nas zadesile.
gedza.73 gedza.73 08:40 16.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

stalno vrtis isti lose sastavljen, prilicno nekozinstentan pacvorak, jer je neutameljen na cinjenicama

do one, gde se Jovanka Broz-koja je odlikovana ordenjem za hrabrost, bila prvoborac, bila potpukovnik po cinu- smeskala pored Tileta u kostimima Mirjane Maric, za razliku od majkamire, koja je znacajno uticala i ucestvovala u svim strasnim stvarima koje su nas zadesile.


pokušavam sa različitih strana da ti dam više činjenica.

ti na primer tvrdiš ono što misliš da se desilo a ne ono što se desilo (pa se tako samo deklarativno zalažeš za Đinđića a pričaš potpuno suprotno od onoga što je on pričao).

Kao da si čitala o Jovanki Broz u BLic žena.

jedina razlika između ta dva para što, na stranu politika, Mira marković i Slobodan Milošević su se iskreno voleli dok je Tito naskakako na svaku suknju koja prođe pored njega.

(zamišljam šta bi bilo da je neko izgovorio ovu rečenicu o naskakanju sedamdeset prve... otprilike je red veličina Trampo ima ružnu frizuru)

Mešanje Jovanke Broz u kadrovska pitanja i njen odnos prema osoblju koje je radilo u rezidencijama najneposrednije je uticalo da pojedina radna mesta (lični sekretari, kuvari, kelneri, sobari i sl.) ili pojedine službe (služba zdravstvene zaštite) nisu u dužem vremenskom periodu popunjavane radnicima potrebnih profila stručnosti. To je uticalo da Predsedniku Republike u to vreme nisu bili obezbeđeni osnovni uslovi za obavljanje složenih i brojnih obaveza, niti mu je bila obezbeđena odgovarajuća zdravstvena zaštita.



Posebno je izražavala nezadovoljstvo prema radu tadašnjeg generalnog sekretara Lea Matesa i šefa Protokola Zdenka Štambuka, tvrdeći, javno, da je drug Tito nezadovoljan njihovim radom. Ona je tokom tog puta, u dva-tri maha, oštro kritikovala odnos generala Milana Žeželja prema njoj. S tim u vezi, Milutinović ukazuje da je neposredno po povratku sa tog putovanja došlo do smenjivanja Matesa i Štambuka sa dužnosti koje su obavljali.


U istom periodu Jovanka Broz sve više uzima učešća u razgovorima koje Predsednik Republike vodi sa svojim glavnim političkim saradnicima, a u razgovorima sa nekim licima na radu u Rezidenciji ona iznosi svoja mišljenja o pojedinim Titovim saradnicima i njihovim suprugama, najčešće o Slavki Ranković i Lepi Perović-Popović.

posebno bilo vidljivo u vezi sa studentskim događajima 1968. godine. Nastojala je da utiče na odluke Predsednika Republike za putovanja i posete po pozivima u zemlji, a ne retko je i odlučivala o tome

U svojoj pisanoj izjavi, Alkesandar Šokorac, šef Kabineta Predsednika Republike od marta 1973. do septembra 1975. godine, takođe, iznosi da je Jovanka Broz nastojala da se meša u gotovo sve poslove Kabineta.


duvanska je prodata u đinđićevo vreme i , mislim, da je najbolje prodata od svih ostalih

Dragoljube, shvatanje, mentalitet, stav pojedinca se ne menja preko noći.
isti radnik je glasao za Miloševića zbog švedskog standarda i samoupravljačkog mentaliteta i za promene dvehiljadite projektujući potpuno isti san samo se nadajući kako će EU to da mu pokloni na tacni.

pa kad je video kako to malo teže ide on je počeo da luta. mi idemo napred, nazad, teturamo se dok ne shvatimo da kako 'žabu moramo da progutamo iako je presna i neukusna'.
angie01 angie01 15:58 16.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

pokušavam sa različitih strana da ti dam više činjenica.


:))),...u nekozistentom nizu i prilicno netacne.


ti na primer tvrdiš ono što misliš da se desilo a ne ono što se desilo (pa se tako samo deklarativno zalažeš za Đinđića a pričaš potpuno suprotno od onoga što je on pričao).


ja ti kazem ono sto sam iskusila,...a, ne znam zasto ponovo poturas to o Djindjicu, kada sam ti vec 3 puta odgovorila- je l ti ne citas, ili ne mozes da razumes, ili....


Kao da si čitala o Jovanki Broz u BLic žena.


ma ne, tako ih se secam,..i Joke i mire,....to sto si kopirao, ne znam odakle je- ona je vise puta negirala mnoge stvari koje su joj pripisivane, jer je ekipa oko Broza, htela da je skloni, da bi oni vrsljali po svom.


sad, onaj intimni deo, me ne interesuje bas mnogo- ja govorim o stvarima koje su imale posledice po nas, a ne ko je bio veran ili sta god u tom licnom smislu.
gedza.73 gedza.73 18:20 16.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

ja govorim o stvarima koje su imale posledice po nas

i ja. mada tebi deluje da su prilično netačne i nekozistente.
linija ti ide da dok je Srbija bila samostalna imala je put po trnju ali neki pravac sa sukobima, polemikama kao i druge zemlja. Onda imaš zabranu svake političke organizovanosti, svake slobodne privrede i to mrtvo more gde se zavislio od volje VOđe se raspalo u krvi (jednostavno na Balkanu drugačije nije moglo) a narod, sa tri decenije dresiranim Pavlovljevim refleksom na Vođu nastavlja još deceniju na njegovog zamenika Miloševića)



meni je na primer potpuno neverovatno da jedna osoba tvrdi da je demokrat i da kaže kako je komunističko društvo organizovano, dobro uređeno. jedno isključuje drugo.

Đinđić kaže da nije valjalo, Endži kaže nije istina, grešiš al' Srbija treba da krene.

ma ne, tako ih se secam




.to sto si kopirao, ne znam odakle je- ona je vise puta negirala mnoge stvari koje su joj pripisivane

pun svet ljudi koji javno priznaju svoje greške. A postoji puno svedočenja o njenom uplitanju u politiku. privatan život koji sam pomenuo je tu samo da pokaže kakoje Mira M. zbog ljubavi imala više uticaja a kod Tta manje zbog njegovog hedonizma.
angie01 angie01 23:11 16.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

linija ti ide da dok je Srbija bila samostalna imala je put po trnju ali neki pravac sa sukobima,


o kom periodu tacno pricas?- kada tako romantizovano pausalno kazes ovo, zvuci isto, kao kada brnabicka daje izjave o napretku danas.


meni je na primer potpuno neverovatno da jedna osoba tvrdi da je demokrat i da kaže kako je komunističko društvo organizovano, dobro uređeno. jedno isključuje drugo.

Đinđić kaže da nije valjalo, Endži kaže nije istina, grešiš al' Srbija treba da krene.


rekoh ti vise puta- ali ti izgleda imas problem da razumes izreceno,...jer istorijski konteksti, okolnosti, uzroci i posledice uticu na odvijanje stvari,....a drugo, apsolutno nista od ovoga sto si napisao nije tacno, a mrzi me da ti ponavljam,...to da ja kao demokrata???, ne smem da kazem da je nesto bilo bolje organizovano i da je bolje funkcionisalo od neceg drugo, samo zato sto je uredjenje socijalisticko.

..kao sto sam vec rekla, da rasprava na ovaj nacin, gde onaj sa druge strane ne razgovara, nego pusta svoje trake, bez obzira sta mu je receno- je besmislena,...i nije za postovanje.
gedza.73 gedza.73 07:58 17.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

o kom periodu tacno pricas?- kada tako romantizovano pausalno kazes ovo

Znaš ko je Ksneija Atanacković?
Prva žena docent na Bg univerzitetu.
Filozof, feministkinja, ateista, antifašista, odbila da poptiše Apel, Getapo je hapsio...

Pre rata optuživana od kolega zbog svojih stavova, šikanirana.
posle rata uhapšena, bila u zatvoru, lišena građanskih prava, zabranjene joj knjige (desetak godina kasnije skinuta zabrana).

Razlika između ova dva sistema što su mnogi intelektualci (slobodan Jovanović i mnogi drugi) stali u njenu zaštitu pre rata.
Ko je posle rata stao u njenu zaštitu?

Često kažeš da su ljudi bili nepismeni. otkud onda tako kvalitetna predratna književnost, nauka, umetnost, otkud fabrike koje je pokrao tvoj Velki Graditelj?
Otkud stipendisti po svetu?
Kako to da pismeni 'intelektualci' posle rata pišu hvalospeve Kim TITU DŽongu a pre rata mogli 'nepismeni' da kritikuje svakog vladara, vođu poslaničke grupe?
koje su stranke postojale pre rata a koje stranke su učestvovale u političkom životu nakon rata?

ne smem da kazem da je nesto bilo bolje organizovano i da je bolje funkcionisalo od neceg drugo, samo zato sto je uredjenje socijalisticko.

kako da ne smeš. osim par grešaka. društvo je bilo komunističko socijalističko.
ne demokratsko socijalističko. komunističko isključuje demokratsko. evropsko socijalističko isključuje komunističko socijalističko.
sad ti unakrsnom eliminacijom vidi gde si.

ogromne razlike u sistemima, ogromne.

a ako to 'bolje organizovano društvo' postaviš naspram nekih drugih ono ne da nije organizovano već je običan jednopartisjki botovski krš.

Evo i ja ti kažem meni je danas mnoooogo bolje nego pre. Mnoge stvari daleko bolje funkcionišu nego u komunizmu. i to ne malo. od običnih životnih do sistemskih.
svaki korak, napred, nazad, u mestu, pogrešan, ispravan je bolji od društva 'ekonomski nepunolentnih ljudi'

pa opet ne mogu kao ti da tvrdim kako je odlično samo zato što je meni dobro.

komunistički socijalizam je živeo na kreditima, gastarbajterskim doznakama a onda kad je došao red da sam funkcioniše on bankrotirao i raspao se.

imala si 50 godina mrtvog mora koji u osnovi nije imao dodirnih tačaka sa evropskim ili svetskim socijalizmom.
a taj 'naš' socijalizma je kukavičije sovjetsko jaje. eno čovek koga ti deklarativno podržavaš kaže kako su se svi pametni narodi odrekli komunizma samo smo mi ostali da ga podržavamo.
A ti si samo jedna od 'mi'.

Skoro sam pročitao na blogu da je neko, uslovno iz naše generacije, rek'o
-Niste hteli Tita? eto vam ga sad.

pa ne da Srbija stoji već nikad neće ni da krene napred sa takvim zilotsko konzervativnim vođamijetata jugoslovenstvom
potpuno isti mentalni sklop 'mi narod najstariji'

angie01 angie01 15:49 17.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

gedzo, ti pricas u nekom svom paralelnom toku, koji veze nema sa onim sto sam ja izrekla , ne samo sada,...uopste ne pratis sta to kazem, niti sta to znaci, nego furas hekleraj okolonaokolo,...ja sa tim ne znam kako da se ponasam,...samo da otparam mi treba tri dana,...tako, nek ti ostane- da procitas istoriju malo, ne bi bilo na odmet, al ne sa preskakanjem, nego u kontinuitetu- od osmanlija, pa naovamo.


samo detalj- to sto je vecinsko stanovnistvo bilo nepismeno- pogledaj podatke, jer to nije moje misljenje, pa da ti osporavas na pogresan nacin- ne znaci da nema izuzetnih pojedinaca/ki, koji su mnogo toga kvaitetnog stvorili, znali, umeli...
gedza.73 gedza.73 16:23 17.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala


o sto je vecinsko stanovnistvo bilo nepismeno




gedzo, ti pricas u nekom svom paralelnom toku, koji veze nema sa onim sto sam ja izrekla , ne samo sada


nisam samo ja. često te ne razumeju na blogu.

nego u kontinuitetu- od osmanlija, pa naovamo.

sve do četres pete. od te godine skrećemo mimo sveta po svim bitnim parametrima sloboda, društva, uređenja...

i nazad u krug. ti kažeš da su pobedili, ja ti kažem eto SNS je pobedio pa aminuj i njima...

i tako. samo ti kažem da si na poptuno suprotnoj strani od Đinđića.

direktno oponiraš neke njegove stavove i potvrđuješ njegove izjave zašto stojimo.

a ti pročitaj njega, nemoj da te mrzi, pusti mene.

pročitaj malkice i ti od istorije.

za kragujevac se kaže kako je puno napredovao, da hotel Takovo izgleda svetski sa balskom dvoranom, staklenim plafonom, da su tu neki strancis, da je grad osvetljen i puno lepši i uređeniji nego pri prvoj poseti.

i da su se 'Šumadinci već pokazali kao veliki ratnici ali sad vidi da su i veliki privrednici'

angie01 angie01 18:17 17.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

nisam samo ja. često te ne razumeju na blogu.


znas kako, ja maksimalno ispostovala tvoje ocigledno smaranje, bez reda, logike i zelje za razgovorom u komunikaciji baziranoj barem na nekom elementarnom postovanju i postenju,( sto su tebi ovde vec mnogi zamerili ), a ti mi jos poturas bezobrazluk koji se ovde koristi u pokusajima da se diskvalifikuje protivnik,...pa hebiga gedzo, bas jadno.
gedza.73 gedza.73 19:17 17.03.2019

Re: Dan kad je Srbija stala

znas kako, ja maksimalno ispostovala tvoje ocigledno smaranje

jesi
ja sam mislio da ćeš da odustaneš još na prvoj strani.

aj bre ne ljuti se nisam ništa loše mislio
jadragoljub jadragoljub 21:45 12.03.2019

e

ja ne želim da komentarišem
samo bih ovde zapalio virtuelnu sveću i naklonio se.

meni su svaki razgovori suvišni.

shone shone 21:54 12.03.2019

Re: e

samo bih ovde zapalio virtuelnu sveću i naklonio se.


Što virtualnu? Pali kako se pali.
jadragoljub jadragoljub 22:05 12.03.2019

Re: e

shone
samo bih ovde zapalio virtuelnu sveću i naklonio se.


Što virtualnu? Pali kako se pali.

na blog u komentaru?
shone shone 22:13 12.03.2019

Re: e

na blog u komentaru?


Ma pali šta te briga.
Spiridon Spiridon 10:18 13.03.2019

Re: e

meni su svaki razgovori suvišni.


ja te potpuno razumem

meni je to vec (na zalost) preraslo u kurobolju
docsumann docsumann 20:54 13.03.2019

Re: e

shone
na blog u komentaru?


Ma pali šta te briga.


pali, povuci, dodaj...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:03 14.03.2019

Re: e

dolazel dolazel 06:07 13.03.2019

Razmisljanja jedne sekretarice

U vreme kada je on vodio vladu, svi su dolazili s namerom da pomognu na način koji je nama potreban, a ne na način koji prvenstveno njima odgovara.


U to vreme kisa je padala na gore a sunce je izlazilo na zapadu a zalazilo na istoku. Metal se pretvarao u zlato na sam dodir dok su cokolade rasle na drvecu...

Na stranu sala, ali ovakav i slicni tekstovi govore dovoljno o tome koliko je kriticko misljenje i cinjenicno sagledavanje istorije razvijeno na Balkanu. Pokojni Zoran je imao puno dobrih osobina, ali kao ucesnik demonstracija 1997/8 kada je Milosevic zamalo svrgnut sa vlasti (sve dok se vodje demonstranata nisu osvestile da to zapravo i nije bio cilj vec besomucna kradja i grabez za sredstvima/pozicijama/karijerama) imam malo kritickiji pristup njegovom delu. I dalje se secam soka pri saznanju da su usred najzescih demonstracija pokojni Zoran i jos uvek ziv Vuk isli kod Slobe na "pregovore" (iako je bilo odavno ocigledno da sa sotonom poput Milosevica pregovora ne sme biti) - maltene neposredno nakon svojih govora u kojim su se predstavljali kao ljuti protivnici Miloseviceve politike, dok su demonstranti (uglavnom studenti) ostavljeni da demonstriraju po snegu i hladnoci i igraju se sa snagama policije.
Upravo sam tada shvatio punu ironiju Radovana III koji na kraju izdaje samog sebe i prelazi na stranu Vilotica...I onda, protesti su zavrseni, Djindjic je postao gradonacelnik Beograda, Vuk nekako veciti opozicionar koji je povremeno u vlasti kad treba, Vesna je cekala nekoliko godina da postane ambasador u Meksiku, dok za Cedu i onog drugog lopova iz Subotice valjda znate. Gomila ljudi koji se se naslu u vrhu organizacije protesta je uspela da se materijalno okoristi, naravno bilo je i onih koji su iskreno verovali i borili se protiv Milosevica ali u zestokoj manjini. Ljudi koji su protestovali protiv pre svega zlocinacke, samoubilacke i izdajnicke politike Milosevica su kao i obicno, samo iskorisceni za "vise" (materijalne?) ciljeve.
Kada je posle Milosevic srusen ne zbog nezadovoljstva naroda nego jer su tajkuni izracunali da im je tako bolje bilo je sasvim ocigledno da se nista nece promeniti. Deoba kapitala je skoro bila zavrsena, ostala je borba za mrvice i upravo u toj borbi je Djindjic ubijen. Mozda ne toliko jer je predstavljao umereni put ka Evropi (jer kao sto vidimo preuzece ga cak i onaj koji ga je najvise i pljuvao, Vucic), vec vise zato jer je smetao nekom lokalnom za ostvarivanje svojih interesa (politickih i posredno materijalnih).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:46 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Pokojni Zoran je imao puno dobrih osobina, ali kao ucesnik demonstracija 1997/8 kada je Milosevic zamalo svrgnut sa vlasti (sve dok se vodje demonstranata nisu osvestile da to zapravo i nije bio cilj vec besomucna kradja i grabez za sredstvima/pozicijama/karijerama) imam malo kritickiji pristup njegovom delu.



Đinđić i Vučić

Piše: Jasmina Lukač, Danas, 4. septembra 2018.

Tačno je da Aleksandar Vučić i Zoran Đinđić imaju nešto zajedničko, ali to nije pisanje Danasa, Blica, Vremena i NIN-a.

To je Vladimir Beba Popović, s tim što postoji značajna razlika u moći koju je on imao u Đinđićevo, i koju ima sada u Vučićevo vreme. Đinđić nije pokušavao da ukine drugačije mišljenje i kada je smatrao da je potpuno pogrešno i zlonamerno. Toliko puta je recimo, na stranicama pomenutih listova i pre i posle Petog oktobra, građanska Srbija zamerila Đinđiću zato što je „pekao vola na Palama“. I više puta je u toj istoj štampi, Cvijetin Milivojević objasnio da je izveštavao sa Pala te 1994. godine i da Đinđić jeste bio na događaju upriličenom kada su odobreni vazdušni napadi NATO protiv Srba, ali ni blizu ražnja. Niti je to bio smisao njegovog boravka tamo.

U Đinđićevo vreme takođe znala se Popovićeva funkcija i to je bila javna informacija. U Vučićevo vreme javnih podataka o Popoviću nema, sem onih koje on sam želi da objavi. I to bilo da je direktor Instituta za javnu politiku koji neformalno savetuje Vučića o ekologiji u evrointegracijama, bilo da se pojavi na skupu u Beogradu posvećenom istoriji zajedno sa Goranom Vesićem, da čuje predavanje Nikole Samardžića. Popovićev medijski uticaj takođe se poriče, čak i od onih od kojih to možda ne biste očekivali. Recimo, Olja Bećković nije htela da potvrdi navode da je „Utisak nedelje“ ukinut zbog (poslednje) emisije u kojoj je gostovao Popović. Te spekulacije prizivale su kontekst u kome je Popović neformalni savetnik Mila Đukanovića, na nezvaničnom zadatku da zastupa Đukanovićeve interese u Srbiji, a Bećković je iz poznate antiđukanovićevske porodice.

Suštinski, iako mu se to ne može dokazati, Popović je sa Vučićem uspeo sve ono što nije sa Đinđićem, ovde za nekog „vola na Palama“ više neće nikad biti mesta. To što ste imali od građanske javnosti imali ste, sada imate Popovićevu medijsku mrežu Antidot, imate postistinu kojom ćete biti poklopljeni, i botove koji će vas trolovati po Fejsbuku i Tviteru. I sve što napišete može jednog dana biti upotrebljeno protiv vas, izvučeno iz konteksta i potpuno izvrnuto. To što građanska javnost dobrovoljno pristaje na taj duhovni genocid i lagano odumire, kao što ponekad ljudi potpuno mirno stavljaju glavu na panj pred dželatom, nije do njenog konformizma. To je pre globalni posthladnoratovski proces po kome se ili nećete zaista suprotstavljati životnom interesu vladajućeg establišmenta, ili vas svakako u javnom životu neće biti. Jer, taj establišment brani mnogo više od pozicije vlasti i novca, brani sve što je učinjeno da bi se do toga došlo i da bi tako i ostalo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:57 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Upravo sam tada shvatio punu ironiju Radovana III koji na kraju izdaje samog sebe i prelazi na stranu Vilotica...I onda, protesti su zavrseni, Djindjic je postao gradonacelnik Beograda, Vuk nekako veciti opozicionar koji je povremeno u vlasti kad treba, Vesna je cekala nekoliko godina da postane ambasador u Meksiku, dok za Cedu i onog drugog lopova iz Subotice valjda znate. Gomila ljudi koji se se naslu u vrhu organizacije protesta je uspela da se materijalno okoristi, naravno bilo je i onih koji su iskreno verovali i borili se protiv Milosevica ali u zestokoj manjini.


Čudno je da su ga ubili ako je odgovarao ovom profilu srpskog mufljuza političkog.
dolazel dolazel 07:11 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Čudno je da su ga ubili ako je odgovarao ovom profilu srpskog mufljuza političkog.


:)))Nisam cuo rec mufljuz vec godinama...nije mi izgledao takav, mada je uz njega bilo dosta njih (zivkovic, popovic i drugi). A ubijen je jer je smetao. Mozda se neko nije nakrao dovoljno a on vec hoce u Evropu i da zastiti javnu imovinu? U svakom slucaju cim je Tadic dosao na vlast osnovna ideja je bila nema lustracije i mi necemo da sudimo nikome iz proslog rezima.
docsumann docsumann 09:12 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Te spekulacije prizivale su kontekst u kome je Popović neformalni savetnik Mila Đukanovića, na nezvaničnom zadatku da zastupa Đukanovićeve interese u Srbiji, a Bećković je iz poznate antiđukanovićevske porodice.


brale, kako je taj zamutio i zagadio, ionako već ranjiv i bolešljiv, medijski prostor CG.
đavolov sufler...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:24 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

docsumann


brale, kako je taj zamutio i zagadio, ionako već ranjiv i bolešljiv, medijski prostor CG.
đavolov sufler...


Ко мути и гади као агенција, овако, понајвећма?
maksa83 maksa83 09:38 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

docsumann
Te spekulacije prizivale su kontekst u kome je Popović neformalni savetnik Mila Đukanovića, na nezvaničnom zadatku da zastupa Đukanovićeve interese u Srbiji, a Bećković je iz poznate antiđukanovićevske porodice.


brale, kako je taj zamutio i zagadio, ionako već ranjiv i bolešljiv, medijski prostor CG.
đavolov sufler...

Ova ovde i sad "medijska scena" u Srbiji je produkt Bebe Popovića.

Pod Đinđićem nije uspeo da napravi baš ovako nešto, a nije da nije pokušavao. Pominjao sam već da imam drugara koji je radio na BK TV (onaj što poslovično i tradicionalno pored njega proleti torta kad gađaju Bernar Anri Levija) i kaže da je i tada za Bebinog vakta to bila non stop presija i drkanje, sme ovo, ne sme ono, telefoni, dernjava. Sad, da li je milje bio drugačiji i zašto su Radikali (da se ne lažemo, SNS su Radikali sa novim imenom) bolji "medijum" za sprovođenje toga ne umem tačno da odredim, ali fakat je Beba Popović jedno ogromno trulo gnjilo smrdljivo Zlo u Senci.

freehand freehand 10:04 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Ova ovde i sad "medijska scena" u Srbiji je produkt Bebe Popovića.

Pod Đinđićem nije uspeo da napravi baš ovako nešto, a nije da nije pokušavao. Pominjao sam već da imam drugara koji je radio na BK TV (onaj što poslovično i tradicionalno pored njega proleti torta kad gađaju Bernar Anri Levija) i kaže da je za Bebinog vakta to bila non stop presija i drkanje, sme ovo, ne sme ono, telefoni, dernjava. Sad, da li je milje bio drugačiji i zašto su Radikali (da se ne lažemo, SNS su Radikali sa novim imenom) bolji "medijum" za sprovođenje toga ne umem tačno da odredim, ali fakat je Beba Popović jedno ogromno trulo gnjilo smrdljivo Zlo u Senci.

Ova ovde i sada medijska scena je produkt Aleksandra Vučića, Beba je tu zadužen za fajn tjuning.
Đinđić nikad niti je zvao niti tražio bilo kakav uticaj na medije, ni kao opozicija ni kao vlast. Ako je negde bilo pritisaka - a bilo je bez daljnjeg - to je bio produkt samoinicijative i agilnosti prepametnih saradnika i lokalnih genijalaca. Ista je stvar i sa Tadićem bila.
Kod Vučića je to pravilo i on se time bavi odavno i vrlo prilježno. kao opozicija je uvek nalazio način da iskombinuje dva pristupa - onaj da je, eto, uvek na raspolaganju i drugi sa vrištanjem o tome kako njega i stranke nigde nema i kako su medijski izopšteni (što, jelda, NIKAD nije bilo istina).
Danas je upregnutost medija apsolutna, i to na više načina i nivoa: finansijski kroz davanja sa jedne strane poslušnima i zabrane reklamiranja kod neposlušnih, preko službi pa sve do golog i neskrivenog verbalnog i fizičkog nasilja.
Beba je tu sad kao zli genije za fina smeštanja i spinovanja, ne mora mnogo da se pretrže dok se orci bave fizkalijom.
loader loader 10:11 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

maksa83

... za Bebinog vakta ...


Setih se onog Tijanićevog omiljenog i sto puta ponovljenog - "nauljeni Beba"


angie01 angie01 10:26 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

Setih se onog Tijanićevog


jao, tijanic,...koji je bio deo tog marifetluka- po potrebi.
loader loader 12:00 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

angie01
Setih se onog Tijanićevog


jao, tijanic,...koji je bio deo tog marifetluka- po potrebi.

Nesporno.
Ali je ovo "nauljeni Beba" zaista žestoko.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:07 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

i kaže da je i tada za Bebinog vakta to bila non stop presija i drkanje, sme ovo, ne sme ono, telefoni, dernjava.


činjenica da je žuto preduzeće bilo manje agresivno, ali je takođe bilo agresivno... likovi ovde koji su bili u preduzeću su bili (pojedinci i ostali) žešće verbalno agresivni protiv nezavisnih reči i stavova. jednostavno, nema drugog objašnjenja do da se i u postkomunističkoj (?) srbiji zadržao mentalitet nedodirljivosti političara i vlade. sada, kao, popović nije bio pod kontrolom đinđićevom od 2002.? pod čijom je kontrolom onda bio? je l' moguće da po srbiji tako vršljaju likovi po vladi, na najvišem nivou, rade za nepoznate, ne- ili izvansrpske faktore, a mi ništa ne znamo? ozbiljan security flop u đinđićevom okruženju, nije ni čudo da nije bio svestan da mu pripremaju likvidaciju.
Bili Piton Bili Piton 15:30 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

loader
angie01
Setih se onog Tijanićevog


jao, tijanic,...koji je bio deo tog marifetluka- po potrebi.

Nesporno.
Ali je ovo "nauljeni Beba" zaista žestoko.



Beba je van kategorije, ali što vreme više odmiče ukazuje mi se koliki je dripac zapravo Tijanić bio. Da, svojevremeno jedan od najboljih novinara na Balkanu, ali - i teško djubre istovremeno.
Bili Piton Bili Piton 15:34 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

maksa83
ali fakat je Beba Popović jedno ogromno trulo gnjilo smrdljivo Zlo u Senci.



Dovoljno da ga slušaš i gledaš par minuta pa da zaključiš da je iskompleksirani jadnik. Preduzetan, ali jadnik.
veselica veselica 19:49 13.03.2019

Re: Razmisljanja jedne sekretarice

"nauljeni Beba"


lakirana bubašvaba mu bilo omiljeno.

edit


Tijanic je granitna stena mojih ideala za Bujketa.
alselone alselone 08:03 13.03.2019

Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

sto je sredjivala onima sa lovom da upisu na mufte decu na prestizne fakultete, predstavljajuci ih kao sportske talente.

Svaka cast, trebalo im je 50 godina koliko je opste poznato da se to desava.
nsarski nsarski 10:25 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

alselone
sto je sredjivala onima sa lovom da upisu na mufte decu na prestizne fakultete, predstavljajuci ih kao sportske talente.

Svaka cast, trebalo im je 50 godina koliko je opste poznato da se to desava.


Ovo je samo vrh ledenog brega, Alse, i ne odnosi se samo na sportske sipendije, već i štošta drugo. Ali, to se nikada neće razotkriti, naravno.
alselone alselone 13:29 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

nsarski

Ovo je samo vrh ledenog brega, Alse, i ne odnosi se samo na sportske sipendije, već i štošta drugo. Ali, to se nikada neće razotkriti, naravno.


Da, da, verujem. Ovo je samo najgluplja fora, laziranje sportskih dostignuca. Ovo drugo se verovatno svodi na diskreciono pravo fakulteta da odredjeni broj studenata upise bez konkursa, pa do direktnog laziranja rezultata konkursa.
nsarski nsarski 16:10 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Ovo je samo najgluplja fora, laziranje sportskih dostignuca.

Nađi na internetu protest Azijata, koji su ubedljivo najbolji studenti-kandidati na vodećim univerzitetima (Indijci, Kinezi...), ali prećutne kvote ih sprečavaju da se upišu.

Harvard

Odgovor Dekana

Ima toga koliko hoćeš.
bene_geserit bene_geserit 17:16 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Ovo je samo najgluplja fora, laziranje sportskih dostignuca. Ovo drugo se verovatno svodi na diskreciono pravo fakulteta da odredjeni broj studenata upise bez konkursa, pa do direktnog laziranja rezultata konkursa.

Ma ne postoji egzaktan kriterijum po kome upisuju decu.
Tako da nema nikakvog "lažiranja rezultata konkursa" niti "upisivanja bez konkursa" jer ne postoje nikakvi smisleni rezultati konkursa.
Tj. upisuju decu kako god žele, nezavisno od SAT skora, proseka u školi, rezultata sa raznoraznih takmičenja i drugih aktivnosti.
A kad ih tuže samo kažu da su privatna institucija i da nisu jedini kritrerijumi za upis SAT skor i prosek u školi, ili bilo šta što može da se izmeri i rangira i ćao doviđenja.

Lista problema sa celim sistemom bi bila:
1. Upisivanje glupave dece bogataša koji daju donacije fakultetu i upisivanje dece onih kojima su prethodne generacije završile isti univerzitet po povlasćenim kriterijuma (što se opet svede na donacije i veze)
2. Ograničavanje kineza, azijata niskim kvotama 20% i manje (u čemu prednjače Ivy League univerziteti)
3. Affirmative Action kvote
4. Ogroman procenat sportskih stipendija (oko 30%). Ovde treba razumeti koliki je biznis univerzitetski sport, mada samo za univerzitete sa dobrim (amer.) fudbalskim timovima. U mnogim USA državama najveća primanja imaju treneri školskih timova.
2,3,4. Forsiranje diversity okruženja jer je to "dobro" za našu decu
5. Pojedinačni primeri varanja kao ovaj koji je trenutno aktuelan

Tako da je ovaj primer varanja čisto zezanje u duboko nepravednom sistemu koji niko ne želi da menja.
maksa83 maksa83 17:38 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Nađi na internetu protest Azijata, koji su ubedljivo najbolji studenti-kandidati na vodećim univerzitetima (Indijci, Kinezi...), ali prećutne kvote ih sprečavaju da se upišu.

Da budemo fer, nisu ni ti Indijci i Kinezi mnogo bolji kad se domognu pozicije u nekoj firmi, posle nekog vremena se firma samo napuni Kinezima/Indijcima. Ja iz prve i po (zamalo da radim za njih, sreća preskočio sam taj opportunity pre 10-12 godina) ruke znam za firmu koja ubrzo akvizicjom od strane druge veće američke firme potpala pod Kineza (amerikanizovanog), i onda je rapidno krenula zamena belaca (u Americi) Kinezima, pa se pojavili i Kinezi (sveže amerikanizovani) koji apsolutno bla-ge ve-ze nemaju sa poslom a nešto komanduju, a engleski na nivou obedske bare, niko nema pojma šta pričaju. To je došlo dotle da je čak i HR mama-firme uočio šta se dešava i rekao Kinezu da Smanji Malo Doživljaj. A da ne pominjemo Azijsko-Indijska muljanja sa H1B vizama i benchingom, to je tek gaming the system višeg reda...
alselone alselone 17:52 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Da budemo fer, nisu ni ti Indijci i Kinezi mnogo bolji kad se domognu pozicije u nekoj firmi, posle nekog vremena se firma samo napuni Kinezima/Indijcima. Ja iz prve i po (zamalo da radim za njih, sreća preskočio sam taj opportunity pre 10-12 godina) ruke znam za firmu koja ubrzo akvizicjom od strane druge veće američke firme potpala pod Kineza (amerikanizovanog), i onda je rapidno krenula zamena belaca (u Americi) Kinezima, pa se pojavili i Kinezi (sveže amerikanizovani) koji apsolutno bla-ge ve-ze nemaju sa poslom a nešto komanduju, a engleski na nivou obedske bare, niko nema pojma šta pričaju. To je došlo dotle da je čak i HR mama-firme uočio šta se dešava i rekao Kinezu da Smanji Malo Doživljaj. A da ne pominjemo Azijsko-Indijska muljanja sa H1B vizama i benchingom, to je tek gaming the system višeg reda...


Ja najvolijem Beneove priče na ovu temu, jer se vidi da se čovek iskreno iznervira.

Kao što imam drugara koji je jako fin, higijeničar, pa posledično mrzi Indiju, a posao ga naneo da redovno putuje tamo. I onda kada ga sretnem za doručkom, sednem kod njega, potaknem ga, i uživam 20 minuta u drami dok jedem sendvič.
alselone alselone 17:54 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Nađi na internetu protest Azijata, koji su ubedljivo najbolji studenti-kandidati na vodećim univerzitetima (Indijci, Kinezi...), ali prećutne kvote ih sprečavaju da se upišu.


Bila mi tri burazera za vikend, završavaju faksove, jedan u stvari već završio i potpisao ugovor sa nemačkom firmom i treba da ode za par meseci, dok prođe obuku ovde, a neće verovatno ni druga dvojica još dugo u Srbiji.

Uglavnom, baš su me to pitali - u čemu je tajna azijskih studenata matematike i tehnike. Pokušao sam da im objasnim da je do porodice i vaspitanja i do stroge komunističke škole. Pri tome nisam mislio na Indiju nego Kinu, Vijetnam i slično.

Ne znam da li sam bio u pravu.
maksa83 maksa83 17:58 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Kao što imam drugara koji je jako fin, higijeničar, pa posledično mrzi Indiju, a posao ga naneo da redovno putuje tamo. I onda kada ga sretnem za doručkom, sednem kod njega, potaknem ga, i uživam 20 minuta u drami dok jedem sendvič

Mi smo tamo sticajem okolnosti poslali mladog kolegu (onog iz Doboja, što hoće da pravimo black metal bend) i ja sam 3 dana bio pod utiskom njegovih priča. Počevši od krava ispod prozora koje leže svuda, pa do toga da kad krava legne na sred ulice i zaustavi saobraćaj ne smeš da je oteraš nekom grubom metodom, nego postoji Pauk-Služba za krave koja dođe, digne je i prenese na neko drugo mesto (neki kao parking-stovarište za nepropisno parkirane krave), i onda ako ti nema krave odeš tamo po nju...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

maksa83
Kao što imam drugara koji je jako fin, higijeničar, pa posledično mrzi Indiju, a posao ga naneo da redovno putuje tamo. I onda kada ga sretnem za doručkom, sednem kod njega, potaknem ga, i uživam 20 minuta u drami dok jedem sendvič

Mi smo tamo sticajem okolnosti poslali mladog kolegu (onog iz Doboja, što hoće da pravimo black metal bend) i ja sam 3 dana bio pod utiskom njegovih priča. Počevši od krava ispod prozora koje leže svuda, pa do toga da kad krava legne na sred ulice i zaustavi saobraćaj ne smeš da je oteraš nekom grubom metodom, nego postoji Pauk-Služba za krave koja dođe, digne je i prenese na neko drugo mesto (neki kao parking-stovarište za nepropisno parkirane krave), i onda ako ti nema krave odeš tamo po nju...


Ja sam na faksu ovde imao i dobro i loše iskustvo sa Kinezima. Jedan je bio ono, neverovatno đubre, laktaroš i pokvarenjak, ljigav do zla boga, i maksimalno isforsiran, mada se vadio i na to kako mu je familija izbegla iz Kine gde su logorovali (bili u logoru za prevaspitavanje u Inner Mongoliji, on sam kaže da se tamo rodio i odrastao, mada mislim da laže). I drugi, koji je bio, ono, duša od čoveka, sa njim se i danas družim. Ali je on, recimo, oba deteta koja su se ovde rodila, slao na po godinu ili dve dana u Kinu, tako kao bebe, iako ovde ima sve uslove da ih odgaja. Nisam se nikad usudio da ga pitam zašto.

Inače, u moje vreme se desio onaj slučaj masovnog varanja na GRE-ju, u šta je ozbiljno bila umešana kineska vlast, kad su to provalili ukinuli su centre za testiranje tamo, privremeno, što je izazvalo veliki ripl u celom sistemu, pa sam, recimo, čekao skoro pola godine svoje rezultate iz GRE-ja.


Sad jedini kontakt koji imam sa Kinezima je na klizanju, kad vodim dete, gde mogu da vidim autentične kineske tiger-moms, koje dovode decu, i drže ih jako strogo. Tamo ne možeš da vidiš dva srećna deteta da dolaze na klizu sporta i zajebancije radi, nego, miki, ima da se bude najbolji u klizanju, ili ima da se nema. Srećom sam se spajtao tamo sa nekim Rujama, oni su isto opuštencija, pa dete ima sa kim da mi se jarca po ledu.




alselone alselone 18:34 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Srećom sam se spajtao tamo sa nekim Rujama, oni su isto opuštencija, pa dete ima sa kim da mi se jarca po ledu.

maksa83 maksa83 18:42 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Srećom sam se spajtao tamo sa nekim Rujama, oni su isto opuštencija, pa dete ima sa kim da mi se jarca po ledu.

Bili Piton Bili Piton 18:48 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Nego, gledam komentare u vezi sa Bregzitom. To se može opisati samo kao kolektivni nervni slom retardiranih tinejdžera.

Šta sam bogu zgrešio ne smem ni da pomislim.
nikvet pn nikvet pn 19:17 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Pauk-Služba za krave


То њихово краварење никако али баш никако ми не иде у главу. Ај замисли неку тешку сушу и глад, и народ по селу скапава један по један, ломача пичи не гаси се а краве унаоколо са будистичким миром прате ситуацију. Мршаве су и оне, омакне понека али сеоски старешина, поп, шта год да је са'рањује фамилију редом али каже но-но, то се не једе.
maksa83 maksa83 19:30 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

То њихово краварење никако али баш никако ми не иде у главу.

Pored kravarenja ima i zmijarenje. Znam za tipa (Indijca) koji je kupio neko imanje sa idejom da tamo kad se penzioniše pre vremena gaji masline, ali se vajka da je puno kobri. Pa što ih ne potamaniš? Aaa ne, to ne sme, kobra je isto neko božanstvo, pa kad zatekneš kobru u dvorištu ne smeš da je rokneš nego isto zoveš neku Službu za Odlaganje Kobri koja se kobri izvini i premesti je negde.

Ja razumem tu kao povezanost sa prirodom, to mi je nekako okej, ali sa druge strane imaš sistem kasti gde su dva čoveka vrlo nejednaka zato što je jednom neki askurđel bio, šta znam, šljaker, a drugom dvorjanin.
freehand freehand 19:37 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

maksa83
То њихово краварење никако али баш никако ми не иде у главу.

Pored kravarenja ima i zmijarenje. Znam za tipa (Indijca) koji je kupio neko imanje sa idejom da tamo kad se penzioniše pre vremena gaji masline, ali se vajka da je puno kobri. Pa što ih ne potamaniš? Aaa ne, to ne sme, kobra je isto neko božanstvo, pa kad zatekneš kobru u dvorištu ne smeš da je rokneš nego isto zoveš neku Službu za Odlaganje Kobri koja se kobri izvini i premesti je negde.

Ja razumem tu kao povezanost sa prirodom, to mi je nekako okej, ali sa druge strane imaš sistem kasti gde su dva čoveka vrlo nejednaka zato što je jednom neki askurđel bio, šta znam, šljaker, a drugom dvorjanin.

Sa takvim se stvarima ne treba zajebavati, posledice mogu biti strašne.

alselone alselone 20:07 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Pored kravarenja ima i zmijarenje. Znam za tipa (Indijca) koji je kupio neko imanje sa idejom da tamo kad se penzioniše pre vremena gaji masline, ali se vajka da je puno kobri. Pa što ih ne potamaniš? Aaa ne, to ne sme, kobra je isto neko božanstvo, pa kad zatekneš kobru u dvorištu ne smeš da je rokneš nego isto zoveš neku Službu za Odlaganje Kobri koja se kobri izvini i premesti je negde.

Ja razumem tu kao povezanost sa prirodom, to mi je nekako okej, ali sa druge strane imaš sistem kasti gde su dva čoveka vrlo nejednaka zato što je jednom neki askurđel bio, šta znam, šljaker, a drugom dvorjanin.


Meni je apsolutno najbolja priča o razlikama izmedju civilizacija kada su intervjuisali nekog crnca iz zabacenog plemena Afrike, pa kaže - ja ne razumem ove belce što dođu ovde pa slikaju lavove. Što ne slikaju ove naše lepe krave.

Mislim da je to neko na blogu pričao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:17 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Bili Piton
Nego, gledam komentare u vezi sa Bregzitom. To se može opisati samo kao kolektivni nervni slom retardiranih tinejdžera.

Šta sam bogu zgrešio ne smem ni da pomislim.


Pre neki dan probao da ostavim relativno pristojan do umereno lajav komentar na vest na b92, onako pravo među usplahirene botove koji su radili u tri smene kad je Vučić u stilu najgore radikalske džukele na poziciji predsednika nazovi države sikterovao podli plan koji su skovali Tači i Haradinaj. Mislim, zezanja radi, zapravo sam bio iznenađen brojem botova koji ordiniraju ovde i zapitan zašto ih nema više i na ovom našem blogu. I naravno da mi komentar nije bio odobren, te nije ugledao svetlo dana, a baš sam nešto bio spreman da se svađam sa kretenimau časovima dokolice.
Bili Piton Bili Piton 20:20 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

srdjan.pajic
sikterovao



alselone alselone 20:25 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

maksa83 maksa83 20:36 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

i zapitan zašto ih nema više i na ovom našem blogu.

Prvo - ovo mesto je nebitno.
Drugo - automatsko logovanje iz softvera je vrlo otežano session serverom nastalim u vreme fm92 b92 fuzije + bi morali ovde da naotvaraju silne naloge za tako nešto, dok je komentarisanje i glasanje na komentarima na vesti praktično anonimno + trivijalno za manipulisati ne mnogo složenim softverom. Bilo kakvo botovanje ovde na iole većoj skali zahteva ili da se naporno angažuje veći broj botova, ili da se neko pametno naprogramira pa onda to mogu da rade lako, što sve nema smisla zbog onog pod 1).
alselone alselone 20:41 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Bilo kakvo botovanje ovde na iole većoj skali zahteva ili da se naporno angažuje veći broj botova, ili da se neko pametno naprogramira pa onda to mogu da rade lako, što sve nema smisla zbog onog pod 1).


A i trebo bi im Cray da procesiraju Tasine komentare i smisle automatski odgovor.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

A i trebo bi im Cray da procesiraju Tasine komentare i smisle automatski odgovor.


Ja mislim da je ovo presudno. Tasi bi trebalo zabraniti da odlazi sa bloga, makar i kad ne misli to ozbiljno!
neverovatan neverovatan 21:19 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

srdjan.pajic
A i trebo bi im Cray da procesiraju Tasine komentare i smisle automatski odgovor.


Ja mislim da je ovo presudno. Tasi bi trebalo zabraniti da odlazi sa bloga, makar i kad ne misli to ozbiljno!

Meni deluje da je Tasa jako dobar čovek?
Bili Piton Bili Piton 21:22 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Pajke btw mislio sam na komentare po britanskim sajtovima. Oće da se spale, prete nemirima ako se ne posluša glas naroda. A ja se mislim kako bi ti nemiri izgledali negde u nekom selu gore u provinciji, tako što bi od besa prosuli sebi čaj u krilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

neverovatan
srdjan.pajic
A i trebo bi im Cray da procesiraju Tasine komentare i smisle automatski odgovor.


Ja mislim da je ovo presudno. Tasi bi trebalo zabraniti da odlazi sa bloga, makar i kad ne misli to ozbiljno!

Meni deluje da je Tasa jako dobar čovek?


Jel ovo pitanje ili konstatacija?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:27 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Bili Piton
Pajke btw mislio sam na komentare po britanskim sajtovima.


Znam (ovi naši su se istrošili na Trampa, i još uvek su na oporavku), samo sam se nadovezao jer sam i ja, eto, nešto prokomentarisao a da nije na blogu, i to je bilo bez vidljivog rezultata.
shone shone 21:59 13.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Meni deluje da je Tasa jako dobar čovek?


Dobro ti deluje.

Ovde su na blogu sve dobri ljudi i žene.
Sve je to rođeno,odraslo,vakcinisano,školovano,negovano,maženopaženo pod budnim okom dragog nam i nikad prežaljenog maršala Josipa Broza Tita.

Nemoj da sumnjaš. Sve dobri i dragi ljudi.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

maksa83
Srećom sam se spajtao tamo sa nekim Rujama, oni su isto opuštencija, pa dete ima sa kim da mi se jarca po ledu.



E, ticu, ja vecito serem po Putinu i tim gangsterma tamo, al da cujes ove baje...sve go drugorus do drugorusa, nije ni cudo da smo se zblizili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:49 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

maksa83

Prvo - ovo mesto je nebitno.



"Bitni i nebitni", što je Bikica Srbljica govorila u svom kulturfašizmu. Meni je baš više okej tako - deluješ nebitno a radiš krupne stvari, nego da si do jaja bitan (sebi) a umišljen i bez nekog opipljivog rezultata. Nešto kao Muhamed Salahova igra za Liverpul FK.
nsarski nsarski 09:29 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Uglavnom, baš su me to pitali - u čemu je tajna azijskih studenata matematike i tehnike.


Pa, imaju mnogo pametnih studenata* (vidi dole), i rade kao sumanuti. Moja starija ćerka je na postdiplomskim studijama građevine (structural engineering na veoma prestižnoj školi) imala još oko 15 studenata u generaciji, i svi su bili Kinezi. I svi su po završenim studijama otišli nazad da grade Kinu.

*pametni studenti: ako si ti pametan kao 1 u milion, na primer, najpametniji u Srbiji - ljudi sa takvim sposobnostima u Kini ih ima 1000, kao pandan tebi.
Naravno, i među njihovim studentima ima raznih bolida i foliranata, 1000 puta više nego kod nas, ali to se u dobrom sistemu brzo profiltrira.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Meni je apsolutno najbolja priča o razlikama izmedju civilizacija kada su intervjuisali nekog crnca iz zabacenog plemena Afrike, pa kaže - ja ne razumem ove belce što dođu ovde pa slikaju lavove. Što ne slikaju ove naše lepe krave.

Mislim da je to neko na blogu pričao.


Ja sam pricala..
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:54 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

То њихово краварење никако али баш никако ми не иде у главу.


Pa kad nisi spiritualan covek.
Kad se krava pokenja u dvoristu novopecenog bracnog para to znaci da ce brak da bude uspesan..

Btw. Niko ne moze da ih nagovori ni na to da imaju 5 dece umesto 12 od kojih mnoga zavrse na ulici - pa nikom nista.

Kastinski sistem im je super odvratan, koriscenje reke ubitacan po zdravlje - tako da krave, kobre itd su tu najbezazleniji (i najbolji) deo te price.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:31 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Bili Piton
Pajke btw mislio sam na komentare po britanskim sajtovima. Oće da se spale, prete nemirima ako se ne posluša glas naroda. A ja se mislim kako bi ti nemiri izgledali negde u nekom selu gore u provinciji, tako što bi od besa prosuli sebi čaj u krilo.


meni je još jače šibanje kod laburista, jer ipak je Korbin čovek "euroskeptik", i to oduvek. Sad ide onaj najbolji deo, on bi i da podrži Brexit, ali svestan je da od toga, ako želi da bude na čelu laburista, nema ništa. Pogotovo što su se neki izložili na one Indie otpadnike, koji su najgori, ali najgori, centristički šljam. Sad mora da ide na opciju novog referenduma u koji apsolutno ne veruje. Rekao bih da je to i kraj "korbinizma" (odmah i da se ogradim kao očajan prognozer). Što se tiče Tereze Mej, ona je toliki kreten (biram adekvatan izraz koji ne mogu da ga pronađem), da apsolutno zaslužuje sve što ju je snašlo.

+ ustvari rekao bih i da Britanci apsolutno zaslužuju političare koji su im se zapatili.
niccolo niccolo 14:44 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

+ ustvari rekao bih i da Britanci apsolutno zaslužuju političare koji su im se zapatili.

I ne samo oni
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:58 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

niccolo
+ ustvari rekao bih i da Britanci apsolutno zaslužuju političare koji su im se zapatili.

I ne samo oni


I mi. Hteo sam to i da dopišem, ali hajde da ne provociram.
bene_geserit bene_geserit 16:35 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

*pametni studenti: ako si ti pametan kao 1 u milion, na primer, najpametniji u Srbiji - ljudi sa takvim sposobnostima u Kini ih ima 1000, kao pandan tebi.
Naravno, i među njihovim studentima ima raznih bolida i foliranata, 1000 puta više nego kod nas, ali to se u dobrom sistemu brzo profiltrira.

U dobrom merit-based sistemu u kome nema affirmative action kvota, equality of outcome između različitih grupa i sličnih sranja.
Eh, kad se setim lepih vremena u kome si prijemni na ETFu polagao anonimno (pod šifrom), pri tome je bio ozbiljan (ne pitalice i zaokruži odgovor) a niko se nije bunio što 75% upisanih budu muškarci.
alselone alselone 16:49 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

a niko se nije bunio što 75% upisanih budu muškarci.


gej
niccolo niccolo 17:20 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

gej



ali hajde da ne provociram

dužnost je nas umetnika da provociramo
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:14 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

nedostaje mi Krlo
neverovatan neverovatan 18:30 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

srdjan.pajic
maksa83
Srećom sam se spajtao tamo sa nekim Rujama, oni su isto opuštencija, pa dete ima sa kim da mi se jarca po ledu.



E, ticu, ja vecito serem po Putinu i tim gangsterma tamo, al da cujes ove baje...sve go drugorus do drugorusa, nije ni cudo da smo se zblizili.

Pa dobro.
Razumemo mi da ti kao novoAmerikanac moraš da budeš radikalniji po tom pitanju od staroAmerikanaca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Eh, kad se setim lepih vremena u kome si prijemni na ETFu polagao anonimno (pod šifrom), pri tome je bio ozbiljan (ne pitalice i zaokruži odgovor) a niko se nije bunio što 75% upisanih budu muškarci.


Ja sam se uvek bunio! Jer sam morao ONOLIKO da jurcam za onim uobraženim arhitektonkama, u nedostatku pristojno izgledajućeg ženskog sveta na našem faksu (izgleda da je matematička tu oskudevala, ko i Tesla, ali nas ionako nije bilo puno). Da nisam, imao bih prosek preko 9.5. Jedino su oni građevinci bili jadniji od nas po tom pitanju, tako da sam u tome uvek nalazio neku malu utehu.
angie01 angie01 21:10 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

niccolo
+ ustvari rekao bih i da Britanci apsolutno zaslužuju političare koji su im se zapatili.

I ne samo oni




nedostaje mi Krlo


:))),...sad ne bi smeo da rizikuje.
jadragoljub jadragoljub 22:04 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

srdjan.pajic


ma pusti to, tasu i ...
nego onoj glavnoj glumici iz očajnih domaćica zbog toga preti 20 i slovima dvjest godina zatvora zbog toga, valjda sinče upisala tako. mislim brate nevera i ludilo, mlogo bre kume 20 g. za to.
viga američani ponekad baš preterate sa visinom kazne.
nsarski nsarski 23:43 14.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

U dobrom merit-based sistemu u kome nema affirmative action kvota, equality of outcome između različitih grupa i sličnih sranja.


Naravno, to se podrazumeva.
bene_geserit bene_geserit 04:04 15.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

U dobrom merit-based sistemu u kome nema affirmative action kvota, equality of outcome između različitih grupa i sličnih sranja.

Naravno, to se podrazumeva.

Pitaj Pajića, da li se njemu podrazumeva.
bene_geserit bene_geserit 04:31 15.03.2019

Re: Ameri pohapsili fakultetsku mafiju

Ja sam se uvek bunio! Jer sam morao ONOLIKO da jurcam za onim uobraženim arhitektonkama, u nedostatku pristojno izgledajućeg ženskog sveta na našem faksu

Pa ono jes, vi iz Tesle ste žensko viđali samo na slici.
Ali lečiti to jurcanjem za arhitetkama, he-he.

Ja sam sa sadašnjom ženom (sa našeg faksa) već bio tu pri početku studija, ali moj brat je te tri godine dok je "studirao" ETF prošao kroz jedno 7-8 arhitetki, majko mila na šta je to ličilo (a nije čak ni mali sample size). Zabavno da gledaš sa strane. Ono jes, forma jeste bila pristojna, a i nije da je oženio neku od njih, mada nisam siguran kakve posledice to izaziva, nešto kao konzumiranje fentanyl-a.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana