Ljudska prava

ISKRA RAZUMA?

Freedom of Information RSS / 09.02.2019. u 10:13

Dobra vest je sinoć stigla.

Momak, maloletnik koji je priveden zbog toga što je na građanskom protestu prošle subote nosio od plastičnih cevi napravljenu maketu vešala posle pet dana pušten je iz pritvora..

Makar i sa zakašnjenjem, makar uz ubeđenje da je sam pritvor bio lišen svakog smisla, taj potez vlasti delovalo je kao iskra razuma. Makar i uz dileme ko je i u kojoj proceduri ukinuo pritvor, da li je do toga došlo tek nakon što je majka pritvorenog mladića pisala predsedniku Vučiću odnosno da je podledica toga, mada, bar po ustavom utvrđenom toku stvari predsednik republike ne sme da ima uticaj na rad pravosuđa.

Inače mediji koji su ispratili izlazak iz zatvora javili su da je momak bio uplašen, da nekoliko dana nije jeo i da ne razume, da mu je bilo potpuno nejasno zašto se nalazio u pritvoru.

Ni malo čudno. Naravno, jer kao što pomenuh mnogo šta u vezi s tim bilo je nejasno  ne samo njemu već mnogima. Apsolutno nejasno, neshvatljivo..

Nije reč samo o tome što u večini zemalja sveta, bar onim demokratskim, njegov postupak teško da bi uopšte privukao pažnju nadležnih. Znamo,više puta smo čuli ,"žuti prsluci" su tokom svojih demonstracija u Parizu demonstrirali i sa maketom giljotine, vešala su nošena u Londonu na demonstracijama protiv premijerke Tereze Mej, u Berlinu čak i sa napisanim imenom kancelarke Merkel, ali niko nije stavljan u pritvor.

Ali, uz dužan respekt prema primerima iz sveta, ne sme se zaboraviti da za nerazumevanje postupka vlasti postoje "domaći", samim tim ozbiljniji razlozi. Svo vreme je bilo "otvoreno" tačnije sasvim nejasno  - koje se delo momčiću uopšte stavlja na teret?  Pa tako i da li bi mu, kao maloletniku uopšte mogla biti izrečena kazna zatvora. Jer, da bi uopšte mogla biti izrečena, mora se raditi o krivičnom delu za koje je zaprećenA kazna od pet godina zatvora. A ako nije tako, onda  je  blago rečeno vrlo nelogično držati u zatvoru, kao pritvorenika i osumnjičenog,  nekog ko u zatvor ne bi išao ni kao osuđenik.

Ne bi se smelo zanemariti ni to da naš Zakon o maloletnim učiniocima krivičnih dela pritvor, i inače, "izuzetnu" meru, tretira tako da je čini još "izuzetnijom". Najkraće sud ga ne bi smeo odrediti ako prethodno nije pokušao s primenom neke od mera tzv. "privremenog smeštaja maloletnika" (vaspitna ili slična ustanova, prihvatilište, nadzor centra za socijalni rad)

Ali eto zanemarilo i se šta je praksa u demokratskom svetu i šta piše u našim zakonima. I još nešto ne manje važno. To nešto je, pre dan ili dva, žovijalni Voja Žnetić lepo izrazio tvitom : "Bunt je prirodno stanje maloletnika.Držanje buntovnih maloletnika u zatvoru nije prirodno stanje države."

 

 



Komentari (280)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 00:21 10.02.2019

Re: ...

Večeras sam hodao pored nekoliko desetina ljudi (koje sam mogao da čujem šta govore). Niko nije pominjao nikoga od političara na način na koji vi sugerišete. Ni prošlog, ni pretprošlog puta.


:))), pa niko tamo ni ne govori na tu temu,...ljudi setaju jer hoce promene, ne setaju zbog lidera opozicije,...niko se do sada od opozicionih lidera nije ni obracao sa kamiona okupljenim ljudima.


Ja građane/glasače nisam pominjao. Samo potpuno neutemeljene ni u zbilji ni u logici besmislice koje se ovde ponavljaju kao na beskrajnoj kružnoj traci.


vazi, sve je bio san.


Državu predvode ovi tvoji.


nece biti, pre su od ovih, sto su im to omogucili....i zbog cinjenja i necinjenja,...
freehand freehand 00:26 10.02.2019

Re: ...

:))), pa niko tamo ni ne govori na tu temu,...ljudi setaju jer hoce promene, ne setaju zbog lidera opozicije,...niko se do sada od opozicionih lidera nije ni obracao sa kamiona okupljenim ljudima.

Bože, nekad bih baš voleo da i ja mogu tako lako i uz bol u preponama za činjenice da kažem to "niko tamo ovo-ili-ono".
Ali evo ja ti kažem da tamo ima mnogo ljudi koji dolaze upravo i zbog lidera opozicije. Ali bi ih, po tebi i St.jepanu bilo bar dva miliona da nema Đilasa i Jeremića.
Inače - ne dozvoli da te to sputava u maštovitim izletima - protesti su počeli pod nazivom "Stop krvavim košuljama". Zbog prebijanja jednog od lidera opozicije. Jednog od tih bivših, iz karusela.
Spiridon Spiridon 00:30 10.02.2019

Re: ...

Ali evo ja ti kažem da tamo ima mnogo ljudi koji dolaze upravo i zbog lidera opozicije. Ali bih, po tebi i St.jepanu bilo bar dva miliona da nema Đilasa i Jeremića.
Inače - ne dozvoli da te to sputava u maštovitim izletima - protesti su počeli pod nazivom "Stop krvavim košuljama". Zbog prebijanja jednog od lidera opozicije. Jednog od tih bivših, iz karusela.


potpisujem
st.jepan st.jepan 00:42 10.02.2019

Re: ...

Večeras sam hodao pored nekoliko desetina ljudi (koje sam mogao da čujem šta govore). Niko nije pominjao nikoga od političara na način na koji vi sugerišete.

Naravno da nije, upravo to kažem i ja.
Ljudi u ogromnoj većini nisu na proteste došli da bi podržali, ni Đilasa, ni ma kojeg od poznatih lidera, već da bi Vučiću i njegovom gangu poslali poruku da im poso ne valja. Zato sam im se većeras priključio i ja.
Mislim, međutim, da prisustvo Đilasa i ostalih, mnoge odvraća od učešća - nepoverljivi su, eto, imaju i rašta, a k tomu ih Vučićeva propaganda od samog početka istrajno i agresivo uverava da iza protesta stoje baš ti razni bivši. Koje, što reče niccolo
vlast gura kao glavnu temu. Jer je bolje da se priča o ovom ili onom (manje ili više spornom) političaru, nego da se govori o nedostatku sloboda, ozbiljnim zloupotrebama i svemu ostalom zbog čega ljudi zaista dolaze na proteste...
freehand freehand 00:45 10.02.2019

Re: ...

Mislim, međutim, da prisustvo Đilasa i ostalih mnoge odvraća od učešća - nepoverljivi su, eto, imaju i rašta, a k tomu ih Vučićeva propaganda od samog početka istrajno i agresivo uverava da iza protesta stoje baš ti razni bivši. Koje, što reće niccolo

A ti ne osećaš kao problem to što i ti pričaš isto što i vlast, niti osećaš da si i ti u nekom delu i nekoj meri zaražen tim virusom?
tasadebeli tasadebeli 00:47 10.02.2019

Re: ...

st.jepan

bremzeri poput Tebe, Angie, Tase.


Najzad, i ja negde pripadam. How refreshing!



Па сад... Са Анђом у екипи би ти то имало смисла и циља.

Али ди са мном у екипи!

Ја сам, бре, самом себи вишак у мојој екипи... Шта мислиш, како бих се тек према теби онда понашао?
st.jepan st.jepan 00:57 10.02.2019

Re: ...

A ti ne osećaš kao problem to što i ti pričaš isto što i vlast, niti osećaš da si i ti u nekom delu i nekoj meri zaražen tim virusom?

Ne.
Ne pričam što i vlast.
Vlast insistira na tezi da su to Đilasovi protesti i da bi ih diskvalifikovao, obrušava se na Đilasa i ostale, mada u stvarnosti oni s tim okupljanjem nemaju mnogo veze, a ja kažem da su to spontani građanski protesti koji bi, po mom mišljenju, bili masovniji kada u njima ne bi učestvovali opozicioni lideri.
Ujedno, njihovo odsustvo bi Vučiću vrlo otežalo rečeno šibicarenje.
angie01 angie01 01:03 10.02.2019

Re: ...

Ali evo ja ti kažem da tamo ima mnogo ljudi koji dolaze upravo i zbog lidera opozicije.


pa normalno da ima i njihovih- clanovi, ljudi oko njih,...ko je rako da ih nema,...mi govorimo o glasacima koji nisu u strankama, niti oko njih- sto je vecina gradjana,...

Inače - ne dozvoli da te to sputava u maštovitim izletima - protesti su počeli pod nazivom "Stop krvavim košuljama". Zbog prebijanja jednog od lidera opozicije.


da, samo sto je razlog bio taj gnusni cin....sto i protestni slogan govori.




freehand freehand 01:09 10.02.2019

Re: ...

a ja kažem da su to spontani građanski protesti koji bi, po mom mišljenju, bili masovniji kada u njima ne bi učestvovali opozicioni lideri.

A to svoje uverenje temeljiš - na čemu? Pitao sam već ali ne dobih odgovor. I šta znači masovniji?
Uzgred, naravno da bi ti lideri opozicije sem što bi pristali da se na taj način slože sa Vučićevom propagandom o sopstvenoj ništavnosti, lopovlucima i nemoralu, i dobrovoljno postanu građani drugog reda kojima nije mesto među svetom - trebalo da, podrazumeva se, ostave resurse poštenom građanstvu koje ih se gadi. I tehniku, i ljude i sve što već daju.
Tebi to ne deluje, onako en ženeral, prilično stupidno?
Ujedno, njihovo odsustvo bi Vučiću vrlo otežalo rečeno šibicarenje.

Vučiću ne treba ništa za njegovo šibicarenje, niti išta može da mu oteža.
st.jepan st.jepan 01:26 10.02.2019

Re: ...

Vučiću ne treba ništa za njegovo šibicarenje, niti išta može da mu oteža.

O, može.
On, s ogromnom istrajnošću, ignorišući činjenicu da se niko od lidera nije obratio s kamiona, nameće tezu da su protesti borba za povrat na vlast onih koji su na vlasti već bili, i koji su vaki-naki, a ne demonstriranje nezadovoljstva njegovom vlašću. Proteste zbog "nedostatka slobode, ozbiljnih zloupotreba i svega onoga zbog čega ljudi zaista na njih dolaze", šibicarski skenjava skenjavajući Đilasa i ostale. Mnogo bi mu teže bilo ako bi mu se taj "adut" izbio.

Edit:
Mislim da se podrazumeva, nipošto nisam za izbacivanje iz kolone, ni lidera, ni bilo koga, samo sam pomislio da bi možda i oni sami mogli to gore da shvate i da se sami, bar privremeno, taktički povuku. I da se to razglasi.
freehand freehand 01:33 10.02.2019

Re: ...

st.jepan
Vučiću ne treba ništa za njegovo šibicarenje, niti išta može da mu oteža.

O, može.
On, s ogromnom istrajnošću, ignorišući činjenicu da se niko od lidera nije obratio s kamiona, nameće tezu da su protesti borba za povrat na vlast onih koji su na vlasti već bili, a koji su vaki-naki, a ne demonstriranje nezadovoljstva njegovom vlašću. Proteste zbog "nedostatka slobode, ozbiljnih zloupotreba i svega onoga zbog čega ljudi zaista na njih dolaze", šibicarski skenjava skenjavajući Đilasa (i ostale). Mnogo bi mu teže bilo ako bi mu se taj "adut" izbio.

Nemoj da mi kažeš da Vučić i Angie prepisuju jedno od drugog?
A inače - ne treba njemu ništa, kao što rekoh. Nije mu teško da izmisli, nije mu teško da slaže. Nije mu teško da kaže da je to novi oblik Đilasovog i Jeremićevog podlaštva u kome podmeću druge. Ništa njemu nije teško dok mu Angie pomaže.
I u Srbiji XXI veka naročito se na umu mora imati da je smisao bavljenja politikom, osnivanja i vođenja stranka u tome da se političar što više i što češće drži onoga što mu kažu tviteraši i blogeri, i što su zahtevi besmisleniji i kontradiktorniji to treba čvršće da ih se prihvati i ne ispušta.
angie01 angie01 01:43 10.02.2019

Re: ...

Ništa njemu nije teško dok mu Angie pomaže.


daj bre free, oladi....to sto branis stranku i lidera, je ok, al nemoj mene da ubacujes u spinovani kontekst.
freehand freehand 01:47 10.02.2019

Re: ...

angie01
Ništa njemu nije teško dok mu Angie pomaže.


daj bre free, oladi....to sto branis stranku i lidera, je ok, al nemoj mene da ubacujes u spinovani kontekst.

Šta je spinovano, eto i ti braniš stranku i lidera. Dobvro, i državu kod vas je to sve jedno isto.
st.jepan st.jepan 01:47 10.02.2019

Re: ...

I u Srbiji XXI veka naročito se na umu mora imati da je smisao bavljenja politikom, osnivanja i vođenja stranka u tome da se političar što više i što češće drži onoga što mu kažu tviteraši i blogeri,



Realno, u pravu si, ali nažalost, vole da prečuju.
Evo, da su mene onomad (baš na jedom tvom blogu) poslušali glede Saše Jankovića, ne bi onoliki entuzijazam i energiju uništa spizdili.
freehand freehand 01:50 10.02.2019

Re: ...

st.jepan
I u Srbiji XXI veka naročito se na umu mora imati da je smisao bavljenja politikom, osnivanja i vođenja stranka u tome da se političar što više i što češće drži onoga što mu kažu tviteraši i blogeri,



Realno, u pravu si, ali nažalost, vole da prečuju.
Evo, da su mene onomad (baš na jedom tvom blogu) poslušali glede Saše Jankovića, ne bi onoliki entuzijazam i energiju uništa spizdili.

Pa kako sad - Apel sto prepoštenih, najnezavisnijih, neuprljanih, on Nov da noviji ne može biti, skočili blogeri, tviteraši i fejsbučari... I - trt?!

Ali ima tu još jedna stvar: da opet ti izbori dođu ja bih opet za njega glasao. To je suština ovdašnjeg problema. Sve je bolje od ovoga što imamo. Sve.
st.jepan st.jepan 01:53 10.02.2019

Re: ...

Pa kako sad - Apel sto prepoštenih, najnezavisnijih, neuprljanih, on Nov da noviji ne može biti, skočili blogeri, tviteraši i fejsbučari... I - trt?!

Zaboravio si moje komentare? I naše pičenje povodom istih?
Evo sa'ću da poptražim.
st.jepan st.jepan 01:55 10.02.2019

Re: ...

Evo sa'ću



13:25 30.12.2016

kandidovanje Jankovića - elitistički samoblud kojim se isključuje mogućnost eliminisanja Tome i tevabije.

I da to nije (a belodano jeste) luzeraj, ne vidim zašto bih Jankoviću davao podršku. Samo zato što je neki Linđo viknuo Janković!?

Izrazito nesimpatičan, ne-drag, nepoznatih stavova o bitnim pitanjima, dosadan, prilično kompromitovan (u najmanju ruku, šta će studentu pištolj), najverovatnije višestruko ucenjen, bez minimuma šanse za iole značajniji rezultat... Kritički govori o Vučiću, ok, ali tako govore mnogi.

Jedini benefit Jankovićeve kandidature vidim u tome što će srpska "elita" opet samoj sebi dokazati svoju otmenu posebnost - oštru odijeljenost od beslovesne mase, koja ne provaljuje ono što je njoj ("eliti" ) očigledno.
st.jepan st.jepan 02:04 10.02.2019

Re: ...

Ili, povodom pičenja u PSG:


17:33 28.11.2017

OK, jasno mi je ovo razočaranje, al još uvek ne kapiram otkud ono prethodno, prilično masovno i masivno očaranje. Ne verujem u njegovu autentičnost, niko nije toliko vizuelno nepismen da već po Jankovićevom pogledu nije mogao naslutiti... Pre će biti da su Jankovićevi anonimni sledbenici zanemarili sopstvenu pamet i mentalni refleks zarad poverenja u onu stotinu etabliranih i brendiranih, koji su Jankovića iznedrili i za njega garantovali.
Cela ta priča od početka mi je ličila na "credo quia absurdum", ili na neki bezdušni socio-psihološki eksperiment.
softelectronics_e softelectronics_e 07:53 10.02.2019

Re: ...

angie01
Ma jok, ISKRA PANIKE.


iskra nezakonitog hapsenja, koje su preneli i strani mediji...a tamo napolju se tvrdi kako je ovde sve ok.




Jer po meni, već je već i prisustvo Đilasa sasvim dovoljan garant relativne non-masovnosti protesta.


sto tako stidljivo i ogranicavajuce,...pa ni jeremic, obradovic, nisu bas cvecke za obozavanje,...bolje da se svi oni sklone- sto ce se tesko desiti, jer su oni vrlo zainteresovani za zamenu na tronu, umesto za promenu sistema.

Što kažu vickasti - pa da onda ostane ovaj.

Jer - što bi se menjalo, ako se neće desiti 'promena sistema'.
Uostalom - šta znači to 'promena sistema'?
Ne znači ništa --- frazetine, frazetine, frazetine, ...
Kada se, zaista, žele promene - onda se koristi svima jasan vokabular - koji ne ostavlja nejasnoće ni (kako je to govorio Sloba) zemljoradniku, a ni akademiku.
Dakle, primereni rečnik je --- lopurde i lažovčine.
Sintaktički odmereno - semantički, apsolutno jasno.
I sa takvim rečima istupati ka svakoj vlasti.
A ne otužne i izanđale frazetine koje zahtevaju obrazaganje kao Tasin, Novkovićev i Areusov komentar zajedno.
veselica veselica 08:27 10.02.2019

Re: ...

..
softelectronics_e softelectronics_e 08:32 10.02.2019

Re: ...

freehand
st.jepan
I u Srbiji XXI veka naročito se na umu mora imati da je smisao bavljenja politikom, osnivanja i vođenja stranka u tome da se političar što više i što češće drži onoga što mu kažu tviteraši i blogeri,



Realno, u pravu si, ali nažalost, vole da prečuju.
Evo, da su mene onomad (baš na jedom tvom blogu) poslušali glede Saše Jankovića, ne bi onoliki entuzijazam i energiju uništa spizdili.

Pa kako sad - Apel sto prepoštenih, najnezavisnijih, neuprljanih, on Nov da noviji ne može biti, skočili blogeri, tviteraši i fejsbučari... I - trt?!

Ali ima tu još jedna stvar: da opet ti izbori dođu ja bih opet za njega glasao. To je suština ovdašnjeg problema. Sve je bolje od ovoga što imamo. Sve.

Normalno.
Sve ostalo razglabanje je 'sviranje kurcu'.

O svemu ostalom možemo - tek potom.
veselica veselica 08:40 10.02.2019

Re: ...

Vučiću ne treba ništa za njegovo šibicarenje


baš kao ni tebi ovde; blog ti kiosk a komentari pivo.
gedza.73 gedza.73 12:14 10.02.2019

Re: ...

st.jepan
Ljudi u ogromnoj većini nisu na proteste došli da bi podržali, ni Đilasa, ni ma kojeg od poznatih lidera, već da bi Vučiću i njegovom gangu poslali poruku da im poso ne valja


možda je neko napisao a ja preskočio pa ponavljam. ovi gaze po jajima i svaku grešku im uveličavaju teleskopom

opozicija treba da pokaže doslednost i poštovanje zakona.
Izađe neko od vođa protesta na binu i kaže
-Braćo, sestre, drugovi, drugarice mi se ne zalažemo za društvo u kome ne postoje institucije, u kome se promoviše netolerancija, nevaspitanje i haos.
Mi trebamo i moramo biti drugačiji.
Vešala nisu naša strategija. Mi nismo oni.

bolje da otpadnu svi oni koji misle da će klinačkim forama dobiti izbore (ako se dobro sećam pred one izbore SNS je bio opasno dobro snabdeven informacijama o svim 'nepodobštinama' vladajućih DS funkcionera... a čisto sumnjam da su tek tako prekinuli sve kontakte sa službama koje su im doturale tračeve)

nek' opozicija ima pet posto ali neka bude jakih, stabilnih pet procenata. Kad prođe više ovo Kosovo (ako, što je nemoguće, padnu mogli bi svojim protestima da izazovu opštu blokadu... od Skupštine do ulice) taj postotak će početi da raste.

bukvalno da okrenu ponašanje kojim su sa trideset i koliko procenata izgubili većinu u Skupštini. a ne sa istom retorikom i petooktobarskom ikonografijom da skinu čoveka koji ima dobar marketinški tim (pokrio sve od protivnika EU do evroatlanskih fanatika, od nacionalnih interesa do otvaranja novih fabrika).
opozicija treba da nađe čvrsto sidrište i tzumbira glasačko telo.


problem je što su zadribande u glavi i svakog ko iznese neku suvislu kritiku na račun 'mangupa iz naših redova' poput Endži ili tebe oni, poput Frija, proglašavaju za saradnike okupatora. 'mi nećemo ništa da menjamo, mi smo najbolji, najlepši, najpametniji jel'je moguće da to ne vidite? Mi nismo isti kao oni, vi ste budale, kurve, politički idioti...'

nema 'zajebali smo, radili smo to i to' nego 'mi smo nepogrešivi i radićemo opet isto'

kako sad čovek da poveruje u Sporazum i u to da će se nešto promeniti personalnom smenom vlasti a ne suštinskom promenom?
softelectronics_e softelectronics_e 12:21 10.02.2019

Re: ...

gedza.73

...

Gedžo,
da apstrahijemo sve ovo što si napisao - jer to nije ništa novo.
Što bi Alaln Fordovci rekli - 'sada je vrijeme velikih odluka'.

Prema tome - da li sam ja tebe dobro shvatio da se ti zalažeš da ovi odu?
freehand freehand 12:27 10.02.2019

Re: ...

problem je što su zadribande u glavi i svakog ko iznese neku suvislu kritiku na račun 'mangupa iz naših redova' poput Endži ili tebe oni, poput Frija, proglašavaju za saradnike okupatora. 'mi nećemo ništa da menjamo, mi smo najbolji, najlepši, najpametniji jel'je moguće da to ne vidite? Mi nismo isti kao oni, vi ste budale, kurve, politički idioti...'

To je tako samo za glupake, nemoj da se sekiraš zbog toga. Pismeni i inteligentni umeju da pročitaju i shvate da kad mu tako neka budala kaže "VI iz DS", "Vi Đilasovci" i neku sličnu kvalifikaciju - Fri odgovori sa "VI Vučićevci i "VI iz SNS".
Sa pristojnima pristojno, bez obzira na neslaganja.
U stvari nije komplikovano. Uz pomenute preduslove, naravno: da si pismen i da nisi budala.
gedza.73 gedza.73 12:27 10.02.2019

Re: ...

da li sam ja tebe dobro shvatio da se ti zalažeš da ovi odu?

gledam film bez ulaznice i pljuckam semenke.
freehand freehand 12:32 10.02.2019

Re: ...

gedza.73
da li sam ja tebe dobro shvatio da se ti zalažeš da ovi odu?

gledam film bez ulaznice i pljuckam semenke.

E kad naučiš da se ispod nejestivee ljuske nalazi ukusno jezgro koje se pojede a samo ljuska pljucne . i neke će ti druge stvari u životu možda biti jasnije.
softelectronics_e softelectronics_e 12:34 10.02.2019

Re: ...

gedza.73
da li sam ja tebe dobro shvatio da se ti zalažeš da ovi odu?

gledam film bez ulaznice i pljuckam semenke.

Eeeee, tako brate rođeni.

Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju, tako da ju ovaj tvoj iskaz, zapravo, smanjuje.
Neodređenost se, dakle, jasnim iskazom smanjuje.
No, zato kada ovi odu, a drugi koji dođu budu delili apanaže, na apanaže ne računaj.

Uglavnom, neka ovi odu - a posle šta bude.
Makar bilo kao i u onoj Krležinoj Baladi o Petrici Kerempuhu ... da nigdar ni bilo da ni nekak bilo ... ili tako nekako (sigurno Tasa i ostali jezičari znaju bolje).
gedza.73 gedza.73 12:36 10.02.2019

Re: ...

freehand
E kad naučiš da se ispod nejestivee ljuske nalazi ukusno jezgro koje se pojede a samo ljuska pljucne. i neke će ti druge stvari u životu možda biti jasnije.

bioskop mi blizu, zatvoreni bazeni na korak, putujemo, imamo struju, dva puta dnevno nam čistili puteve od snega... ko vas šiša... meni dobro... što se niste bunili i menjali sistem kad vam je bilo odlično?

(ovo po logici kojom smo nadugačko i naširoko raspravljali)

softelectronics_e
Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju

znam. to rade ovi danas, to su radili i oni pre (samo se preračunali pa zajebali).

No, zato kada ovi odu, a drugi koji dođu budu delili apanaže, na apanaže ne računaj.

zbog takvih prvoboraca koji računaju na apanaže mi nikada nećemo izađi iz blata.
softelectronics_e softelectronics_e 12:47 10.02.2019

Re: ...

gedza.73

...
zbog takvih prvoboraca koji računaju na apanaže mi nikada nećemo izađi iz blata.

Saglasan!
No, da zaključim - samo neka ovi odu, pa ćemo da vidimo kako ćemo.
veselica veselica 12:55 10.02.2019

Re: ...

freehand
gedza.73
E kad naučiš da se ispod nejestivee ljuske nalazi ukusno jezgro koje se pojede a samo ljuska pljucne. i neke će ti druge stvari u životu možda biti jasnije.

bioskop mi blizu, zatvoreni bazeni na korak, putujemo, imamo struju, dva puta dnevno nam čistili puteve od snega... ko vas šiša... meni dobro... što se niste bunili i menjali sistem kad vam je bilo odlično?

(ovo po logici kojom smo nadugačko i naširoko raspravljali)


Rekoh da je za razgovor i inteligencija neophodna, a u ovom poređenju je nema ni u tragovima. Pa da se ne smaramo dalje.
Pljuckaj semenke i prijatno ti bilo. bar se kokoške raduju.


žuto pseto laje i laje, na kraj sela svog.
veselica veselica 12:57 10.02.2019

Re: ...

Madad


kupi bre naočare, skroz si ćorav a buvljak ti pored kuće.
veselica veselica 13:03 10.02.2019

Re: ...

freehand
žuto pseto laje i laje, na kraj sela svog.






Čarli te razume i podržava, pa ti si konačno uspeo.
Živeli!

softelectronics_e softelectronics_e 13:11 10.02.2019

Re: ...

veselica
freehand
žuto pseto laje i laje, na kraj sela svog.






Čarli te razume i podržava, pa ti si konačno uspeo.
Živeli!


Podržavam ja i tebe.
Samo ne volim psovke - jer to nije dostojanstveno, unižavajući onoga ko ih koristi.
freehand freehand 13:12 10.02.2019

Re: ...

veselica
freehand
žuto pseto laje i laje, na kraj sela svog.






Čarli te razume i podržava, pa ti si konačno uspeo.
Živeli!


veselica veselica 13:18 10.02.2019

Re: ...




jesi video koliko ti se tadić izblamirao na tviteru, morao onako pametan sebe da objašnjava,
da mu nisi pripomagao?



gedza.73 gedza.73 13:28 10.02.2019

Re: ...

veselica
retko konstruktivan komenetar na koji je odgovorio dežurni žuti vredjanjem, jer on ne zna i ne može drugačije.
to utucano, zlobno, neostvareno.

iskreno da ti kažem meni ovo 'žuti' malo smeta. možda sam ga i ja ponekad upotrebljavao ali mi u ovoj političkoj podeli bode oči.

Fri jeste džangrizalo, jeste gnjavež, pogrešno gleda na događaje ali poenta je da se u nekim granicama normalnosti razgovara sa ljudima sa kojim se ne slažeš.


koja je poenta pobune protiv rijalitija, nekulture ako se mi isto ponašamo?
ne kažem da sam ja 'operisan' i da sam čistunac samo da nije loše poraditi na komunikaciji.
tasadebeli tasadebeli 13:32 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e

Što bi Alaln Fordovci rekli - 'sada je vrijeme velikih odluka'.



Да апстрахујемо још више, ја бих само да питам:

А шта то конкретно треба да одлучимо?

Кад већ причаш о ентропији...


Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju,

Neodređenost se, dakle, jasnim iskazom smanjuje.


Има та реч још неких значења ван термодинамике...


Termin entropije se često pominje i u teoriji organizacije, gde se opisuje kao prirodna sila koja svaki organizovani sistem dovodi u stanje potpune neorganizovanosti, tj. “haosa”. Matematičar Šenon je zaslužan za razvijanje teorije tzv. haosa, a neki psiholozi (Karl Jang i Ilya Prigogine) su isto tako razvili teoriju po kojoj ljudski organi (npr. mozak), ali i psiha mogu da se gledaju kao veliki sistemi, čije promene mogu biti opisane pomoću entropije u termodinamici. Takođe, i u svakodnevnom životu se susrećemo sa entropijom, kao na primer – knjiga koja je pala sa stola na pod, prilikom pada se njena kinetička energija pretvorila u toplotu, i samim tim malo zagrejala podlogu na koju je pala, odnosno pod.




Veoma je moguće da je ljudska svest u tesnoj vezi sa haotičnom prirodom univerzuma. Merenja pokazuju da se u budnom stanju entropija mozga povećava. Naučnici sada pokušavaju da otkriju na koji način je entropija univerzuma povezana sa svešću. Da li smo svesni samo zato što se mozak, kao i sve u kosmosu, kreće ka stanju sve većeg haosa? Kakvu ulogu u svemu tome igraju psihodelične droge? Kako beživotna materija može roditi svest i samosvest?






st.jepan st.jepan 13:33 10.02.2019

Re: ...

nsarski
Kad budeš imao želju i vreme, javi. Imaš pivo od mene.

Sad video, hvala.
Ne pamtim da sam ikada odbio džabak pivu.
veselica veselica 13:40 10.02.2019

Re: ...

iskreno da ti kažem meni ovo 'žuti' malo smeta.


iskreno da ti odgovorim, i meni - sa i bez navoda.
kad ih se samo setim, hvala ne.


veselica veselica 13:42 10.02.2019

Re: ...



edit

jesi video koliko ti se tadić izblamirao na tviteru, morao onako pametan sebe da objašnjava,
da mu nisi pripomagao?


vrabac_onaj vrabac_onaj 14:51 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e

No, da zaključim - samo neka ovi odu, pa ćemo da vidimo kako ćemo.


Nesaglasan.
softelectronics_e softelectronics_e 15:02 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e

No, da zaključim - samo neka ovi odu, pa ćemo da vidimo kako ćemo.


Nesaglasan.

Saglasan!
softelectronics_e softelectronics_e 15:05 10.02.2019

Re: ...

tasadebeli

...

А шта то конкретно треба да одлучимо?


Кад већ причаш о ентропији...


Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju,

Neodređenost se, dakle, jasnim iskazom smanjuje.


Има та реч још неких значења ван термодинамике...
...


Da.
Na tu entopiju, uglavnom, i mislim --- kada ta entropija dostigne maksimum, sistem dostiže stanje potpunog haosa.

A što se boldovanoga tiče - samo da ovi odu.
A posle ćemo da delimo kolač nadajući se da ovako šta nikada više neće doći.

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:19 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e

A posle ćemo da delimo kolač nadajući se da ovako šta nikada više neće doći.



taj kolač može i da presedne.
softelectronics_e softelectronics_e 15:41 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e

A posle ćemo da delimo kolač nadajući se da ovako šta nikada više neće doći.



taj kolač može i da presedne.

Ma normalno - to nije sporno.
Da mi za početak rešimo ovo.

To što će biti ćemo rešavati kada bude - mi ili neki drugi.
Sada mora da se rešava ono što jeste.
Živi se sada, a ne nekada - u prošlosti ili budućnosti.
Odgovarati se može za sada i za nekada ranije - a činiti samo sada.
Itd...
Jebote - raspisao se kao Milan.


vrabac_onaj vrabac_onaj 16:03 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.
alselone alselone 16:08 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.


Ko je po tebi provalija ovde? Ja mislim da trenutno nema gore opcije od Vucica (ok Seselj ali to nije realno) u celoj opoziciji i poziciji?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:23 10.02.2019

Re: ...

alselone

Ko je po tebi provalija ovde? Ja mislim da trenutno nema gore opcije od Vucica (ok Seselj ali to nije realno) u celoj opoziciji i poziciji?


Na primer isti oni koje bi ti da "škartiraš" u nekom od komentara ispod.

Zato mi je i smešno kada se kukumavči ili upire prstom zbog "pogrešnog izbora 2012".

Posmatraj to kao igricu. Bili smo na jednom nivou, mlatili se sa jednim čudovištem i na kraju uspeli da pređemo na sledeči. Na ovom nivou nas je dočekalo još strašnije čudovište a i mi smo se pokazali kao pomalo nedorasli za taj nivo, ali nema nazad. Vraćanje na prethodni nivo ne dolazi u obzir, bar što se mene tiče. Treba naći snage i pameti da se savlada ovo čudovište a ne da se vraća u čeljust prethodnom.

Ili da se vratimo na vuka, ako nisam u stanju trenutno da se sukobim sa njim popeću se na drvo bar da prenoćim. Ujutru mi možda nešto i padne na pamet.
Skakati u ambis definitivno neću.
alselone alselone 16:41 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
alselone

Ko je po tebi provalija ovde? Ja mislim da trenutno nema gore opcije od Vucica (ok Seselj ali to nije realno) u celoj opoziciji i poziciji?


Na primer isti oni koje bi ti da "škartiraš" u nekom od komentara ispod.

Zato mi je i smešno kada se kukumavči ili upire prstom zbog "pogrešnog izbora 2012".

Posmatraj to kao igricu. Bili smo na jednom nivou, mlatili se sa jednim čudovištem i na kraju uspeli da pređemo na sledeči. Na ovom nivou nas je dočekalo još strašnije čudovište a i mi smo se pokazali kao pomalo nedorasli za taj nivo, ali nema nazad. Vraćanje na prethodni nivo ne dolazi u obzir, bar što se mene tiče. Treba naći snage i pameti da se savlada ovo čudovište a ne da se vraća u čeljust prethodnom.

Ili da se vratimo na vuka, ako nisam u stanju trenutno da se sukobim sa njim popeću se na drvo bar da prenoćim. Ujutru mi možda nešto i padne na pamet.
Skakati u ambis definitivno neću.


Razumem sta kazes i nacelno bih mogao da se saglasim. Ali ja mislim da je DS neman mrtva i da cela ta zlocinacka klika ne moze vise nikad da se vrati. DS moze biti neki partner u vlasti, ali nikad vise onako.

Sa druge strane mi je vaznije da se vlast menja, da se salje poruka da su promenjivi. Da se vezba demokratija.
st.jepan st.jepan 16:41 10.02.2019

Re: ...

u celoj opoziciji i poziciji?

Ne bih da zakeram i trolujem, ali reč pozicija kao suprotnost opopoziciji, dakle kao eufemizam za vlast, produkt je neukog dovijanja i inovativnosti slabo obrazovanih novinara iz devedesetih.
Imao sam ovim povodom maratonsko pičenje na (inače odličnoj) FB grupi "Naš jezik".
Priznali su da sam u pravu tek pošto je neko okačio mišljenje Klajna.
Ovde bez autoriteta niš'!
alselone alselone 16:46 10.02.2019

Re: ...

Nisam znao.
Fala.
Milan Novković Milan Novković 18:11 10.02.2019

Re: ...

gedza.73
...
softelectronics_e
Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju

znam...

Vidim sve pršti od "znanja"

Nači ima sistema i sistema, zatvorenih, otvorenin, onih u kojima imaš šta da ložiš, onih u kojima nemaš ...

Pa onda imamo i, jelte, peti zakon termodinamike (tamo gde imaš šta da ložiš) - žena ti se probudi u pola pet, naloži šporet, skuva kačamak, poplašen, nepoplašen, nije bitno, pospremi po kući - nači entropija opada, evolucija pomaže usput, i odjednom imaš "kristalno" uređen sistem ....

... moraš malo da izađeš na ulicu pre toga, ipak, pomogneš drugarima da se stane na noge, ako ne kapiraš šta se dešava radiš šta ti drugarice kažu i ništa ne diraš

Kakve vas, bre, entropije spopale, ste postali ko oni inactive-virus sekta -entropija, pa entropija (ostao sam im dužan druženje, došli su mi gosti, i unuk, na veću žurku, rođendan, jbg, pa sam ljuto blogo-druženje žrtvovao za hranu, piće i, ok, priznajem, solidnu entropiju u kući, ali nisam ih zaboravio).

Nači raspališ po virusima iz svih praćaka što imaš, pobiješ ih ko zečeve, sve do jednog (dobro, bili su mrtvi i pre toga), ali oni uzmu neoštećenu glavu od jednog, nogu od drugog, i procesom koji na književnom Prigrevačkom zovemo "multiplicity reactivation" sastave celu jedinku ....

... a vi navalili na "neka bude entropija"

Šala drugovi, šala-mala, još preživim Utorak i Sredu (tovare mi deadlines dušmani) i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima
softelectronics_e softelectronics_e 19:12 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.

Dakle,
da onda sačekamo da nas vuk pojede!?
softelectronics_e softelectronics_e 19:15 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
alselone

Ko je po tebi provalija ovde? Ja mislim da trenutno nema gore opcije od Vucica (ok Seselj ali to nije realno) u celoj opoziciji i poziciji?


Na primer isti oni koje bi ti da "škartiraš" u nekom od komentara ispod.

Zato mi je i smešno kada se kukumavči ili upire prstom zbog "pogrešnog izbora 2012".

Posmatraj to kao igricu. Bili smo na jednom nivou, mlatili se sa jednim čudovištem i na kraju uspeli da pređemo na sledeči. Na ovom nivou nas je dočekalo još strašnije čudovište a i mi smo se pokazali kao pomalo nedorasli za taj nivo, ali nema nazad. Vraćanje na prethodni nivo ne dolazi u obzir, bar što se mene tiče. Treba naći snage i pameti da se savlada ovo čudovište a ne da se vraća u čeljust prethodnom.

Ili da se vratimo na vuka, ako nisam u stanju trenutno da se sukobim sa njim popeću se na drvo bar da prenoćim. Ujutru mi možda nešto i padne na pamet.
Skakati u ambis definitivno neću.

Saglasan!
No, baš zato je važno da ovaj ode.
Jer - će nas vratiti (ako već i nije), ne na prethodni, nego ko zna koliko prethodnih nivoa.
Dakle, nema nam druge - ovo mora da ode.
softelectronics_e softelectronics_e 19:16 10.02.2019

Re: ...

Milan Novković
gedza.73
...
softelectronics_e
Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju

znam...

Vidim sve pršti od "znanja"

Nači ima sistema i sistema, zatvorenih, otvorenin, onih u kojima imaš šta da ložiš, onih u kojima nemaš ...
...

Dakle, počelo je i otovreno ruganje - ma, odoh da nešto lagacko večeram - nema druge.
Milan Novković Milan Novković 19:20 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e
Milan Novković
gedza.73
...
softelectronics_e
Tendencija svakog sistema je da maksimizira entropiju

znam...

Vidim sve pršti od "znanja"

Nači ima sistema i sistema, zatvorenih, otvorenin, onih u kojima imaš šta da ložiš, onih u kojima nemaš ...
...

Dakle, počelo je i otovreno ruganje - ma, odoh da nešto lagacko večeram - nema druge.

Ih, ruganje, nije ruganje, zezanje - pa da vidiš šta meni pajtosi rade rekao bi "auuuu, kako da pomognemo Milanu"
tasadebeli tasadebeli 19:41 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e

Da.
Na tu entopiju, uglavnom, i mislim --- kada ta entropija dostigne maksimum, sistem dostiže stanje potpunog haosa.



Али видиш и сам да постоје различите ентропије.

Ова из термодинамике коју ти предлажеш не би никако била добра и за људско друштво. Много кошта. А код нас Срба је сад оскудација, с'г су људи, поготово они ваљани и квалитетни, баш скупи јер их нема много.

Нисам сигуран да бисмо смели себи тек тако олако то себи да приуштимо све мислећи да ћемо се опет извући као и толико пута пре тога у историји.
softelectronics_e softelectronics_e 19:48 10.02.2019

Re: ...

tasadebeli
softelectronics_e

Da.
Na tu entopiju, uglavnom, i mislim --- kada ta entropija dostigne maksimum, sistem dostiže stanje potpunog haosa.



Али видиш и сам да постоје различите ентропије.

Ова из термодинамике коју ти предлажеш не би никако била добра и за људско друштво. Много кошта. А код нас Срба је сад оскудација, с'г су људи, поготово они ваљани и квалитетни, баш скупи јер их нема много.

Нисам сигуран да бисмо смели себи тек тако олако то себи да приуштимо све мислећи да ћемо се опет извући као и толико пута пре тога у историји.

Nisam mislio na tu 'iz termodinamike'.
No, što kaže Milan, da ne palamudimo previše.
nsarski nsarski 20:17 10.02.2019

Re: ...

Ова из термодинамике коју ти предлажеш не би никако била добра и за људско друштво.


Naravno. Drugi zakon kaže da u zatvorenom (izolovanom) sistemu entropija ne može da se smanji, već samo da ostane ista (tokom reverzibilnih procesa) ili da se poveća (tokom ireverzibilnih procesa). Ljudska društva nisu izolovani sistemi.

Konkretan i očevidan primer: Ako u društvu imaš neku ukupnu količinu novca, onda bi, po primitivnoj analogiji sa termodinamičkim sistemima, taj novac trebao vremenom da se ravnomerno rasporedi na sve članove društva (tako se entropija raspodele novca maksimizira).
Naravno, mi znamo da uopšte nije tako jer se velika količina energije upravo troši da ne bude tako. I na taj način se društvo raslojava na bogate i one koji nisu bogati.

Milanče, spasavam tvoje teze večeras!
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:23 10.02.2019

Re: ...

softelectronics_e
vrabac_onaj
softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.

Dakle,
da onda sačekamo da nas vuk pojede!?


Ja ne bih da me pojede i radim na tome da me ne pojede.
A tebi ako se skaće u ambis, slobodno skači.
Šta ja tu mogu.
softelectronics_e softelectronics_e 20:40 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e
vrabac_onaj
softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.

Dakle,
da onda sačekamo da nas vuk pojede!?


Ja ne bih da me pojede i radim na tome da me ne pojede.
A tebi ako se skaće u ambis, slobodno skači.
Šta ja tu mogu.

Korektno.
freehand freehand 21:01 10.02.2019

Re: ...

vrabac_onaj
softelectronics_e
vrabac_onaj
softelectronics_e

Sada mora da se rešava ono što jeste.



Ti misliš da pobegneš od vuka koji bi da te pojede tako što ćeš da skočiš u provaliju?
Izvini ali meni to ne izgleda kao dobro rešenje.

Dakle,
da onda sačekamo da nas vuk pojede!?


Ja ne bih da me pojede i radim na tome da me ne pojede.
A tebi ako se skaće u ambis, slobodno skači.
Šta ja tu mogu.

simpatična metafora, mada netačna. Jer mi nemamo izbor "ambis ili vuk". Vuk nas gricka dok se nalazimo u slobodnom padu, naime.
veselica veselica 21:07 10.02.2019

Re: ...

i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima


vau, promenio si avatar.
beba porasla, sve lepša!

Jukie Jukie 21:28 10.02.2019

Re: ...

freehand
misliš lida bi najdemokratskiji način bio da na primer ti (ovde si konkretno to pokrenuo, a može i neko drugi) podeliš svim potencijalnim demonstrantima anketni listić na kome bi oni upisivali ko NE SME da se popjavi (ne da govori, da se pjavi) na protestu, pa da se onda sve to analizira i dođe do rezultata koji će biti obavezujući. Na stranu taj pik demokratije sa zabranom prilaska, ali - šta misliš, koliko bi prisutnih bilo na tim demonstracijama?

"Not Allowed" signs are the latest trend! …
The other day, I was in a shop with my Chinese friend and his pet kangaroo, but their sign said, "No Chinese or Kangaroos Allowed," and I said to my friend, "Well, what can I do? They don't allow kangaroos."
Joshua: We let everyone in our shop, don’t we?
Guido: Well, tomorrow, we'll put one up. We won't let in anything we don't like. What don't you like?
Joshua: Spiders.
Guido: Good. I don't like Visigoths.
Tomorrow, we'll get sign: "No Spiders or Visigoths Allowed."

Milan Novković Milan Novković 21:31 10.02.2019

Re: ...

nsarski
...Milanče, spasavam tvoje teze večeras!

Thanks
...velika količina energije...

Moram da se pohvalim da sve bolje kontrolišem entropiju na domaćem terenu - preko hrane i pića unosim bar istu količinu energije kao pre, a sa sve manje energije izvršavam naređenja - nači imam nagli skok u višku vrednosti na raspolaganju, ovom prilikom energije.

Pa nešto od toga onda uštedim, kao svaki dobar srpki domaćin, a nešto uložim u nove ili stare projekte - recimo vigoroznije blogujem
Milan Novković Milan Novković 21:34 10.02.2019

Re: ...

veselica
i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima


vau, promenio si avatar.
beba porasla, sve lepša!


Thanks

Sad nam se sve više smeje i pomno nas sve posmatra (još 5 dana pa dva meseca).

Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično
veselica veselica 09:45 11.02.2019

Re: ...

Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično




s naglaskom na tetke i slicno...........
uverena sam da beba uziva s tobom.



softelectronics_e softelectronics_e 18:38 11.02.2019

Re: ...

Milan Novković
veselica
i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima


vau, promenio si avatar.
beba porasla, sve lepša!


Thanks

Sad nam se sve više smeje i pomno nas sve posmatra (još 5 dana pa dva meseca).

Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično

Sa dva i po meseca kreni da obučavaš bebca u konciznom iskazu - jer bi mogao da krene tvojim stopama.
Daš mu da pročita neki od tvojih komentara - i onda mu kažeš ... e, vidiš - sve suprotno - i to će biti to.
Milan Novković Milan Novković 18:54 11.02.2019

Re: ...

softelectronics_e
Milan Novković
veselica
i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima


vau, promenio si avatar.
beba porasla, sve lepša!


Thanks

Sad nam se sve više smeje i pomno nas sve posmatra (još 5 dana pa dva meseca).

Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično

Sa dva i po meseca kreni da obučavaš bebca u konciznom iskazu - jer bi mogao da krene tvojim stopama.
Daš mu da pročita neki od tvojih komentara - i onda mu kažeš ... e, vidiš - sve suprotno - i to će biti to.

Taman posla, pa ja sa svim ovim svojim "sposobnostima" u ovoj ovde surovoj sredini ne mogu do reči da dođem, pa zamisli, onda, njega jadnička ako dedu posluša
softelectronics_e softelectronics_e 18:57 11.02.2019

Re: ...

Milan Novković
softelectronics_e
Milan Novković
veselica
i blogujem 24x7 - specijalizaciju loš-humor radim u Februarima


vau, promenio si avatar.
beba porasla, sve lepša!


Thanks

Sad nam se sve više smeje i pomno nas sve posmatra (još 5 dana pa dva meseca).

Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično

Sa dva i po meseca kreni da obučavaš bebca u konciznom iskazu - jer bi mogao da krene tvojim stopama.
Daš mu da pročita neki od tvojih komentara - i onda mu kažeš ... e, vidiš - sve suprotno - i to će biti to.

Taman posla, pa ja sa svim ovim svojim "sposobnostima" u ovoj ovde surovoj sredini ne mogu do reči da dođem, pa zamisli, onda, njega jadnička ako dedu posluša

Eeeee, nekada ćutanje jače odjekuje od vike!

Oooo, jebote --- moram ovu mudrost da uramim.
Milan Novković Milan Novković 19:02 11.02.2019

Re: ...

veselica
Ja ga za sada samo učim kako da kontroliše roditelje, tetke i slično


s naglaskom na tetke i slicno...........
uverena sam da beba uziva s tobom.


So far so good

Iznenadio sam mu roditelje i odneo zlato tako što sam provalio prvi na koja češkanja se redovno nasmeši i opusti - desno koleno i delovi rebara sa leve strane.

Onda mi je ugledao facu pa samo što se nije zaplakao, pošto su mu u vidnom polju uglavnom roditelji, al to je jako kratko trajalo i sad najmirnije spava kad ga ja nosam naokolo i pričam.

Evo još 4 dana i dva meseca. Od prvih reči ume dugo O da izgovori, što malo vuče na prve reči bebe iz Meet the fockers (Ashoooole - pardon my French), al šta god bude prva reč sa 2 meseca krećemo u napad na drugu reč - nije "frižider" pošto je jako teška za izgovoriti, pa još listam kandidate
Milan Novković Milan Novković 19:04 11.02.2019

Re: ...

softelectronics_e
...
Eeeee, nekada ćutanje jače odjekuje od vike!
...

Možda u tvojoj kući - ja bih umro od gladi da se ne borim i ne ričem ko lav u kući
freehand freehand 19:04 11.02.2019

Re: ...

Eeeee, nekada ćutanje jače odjekuje od vike!

Oooo, jebote --- moram ovu mudrost da uramim.

Čarli, izvini ako sam te uhvatio u zanosu kad si krenuo da uramljuješ i spremio čekić i ekser, ali... Mudrost nikad ne odjekuje. Druge stvari odjekuju.
freehand freehand 19:07 11.02.2019

Re: ...

Od prvih reči ume dugo O da izgovori, što malo vuče na prve reči bebe iz Meet the fockers (Ashoooole - pardon my French),

Tako mali a već budista
veselica veselica 19:23 11.02.2019

Re: ...

So far so good

Iznenadio sam mu roditelje i odneo zlato tako što sam provalio prvi na koja češkanja se redovno nasmeši i opusti - desno koleno i delovi rebara sa leve strane.

Onda mi je ugledao facu pa samo što se nije zaplakao, pošto su mu u vidnom polju uglavnom roditelji, al to je jako kratko trajalo i sad najmirnije spava kad ga ja nosam naokolo i pričam.




Milanče, oću i ja :)))
softelectronics_e softelectronics_e 19:50 11.02.2019

Re: ...

freehand
Eeeee, nekada ćutanje jače odjekuje od vike!

Oooo, jebote --- moram ovu mudrost da uramim.

Čarli, izvini ako sam te uhvatio u zanosu kad si krenuo da uramljuješ i spremio čekić i ekser, ali... Mudrost nikad ne odjekuje. Druge stvari odjekuju.

Eeee, da - kada smo kod uramljivanja, ovu sam baš prekjuče uramio, a juče okačio.





Na ovoj drugoj se vidi i refleksija sa susednog zida ... samo da dobiješ osećaj kakav sam majstor za kačenje.
Mislim, nema eksera, nego lepo bušenje, odgovarajući tipl, šraf - dakle, kako i dolikuje.

Usput - dosta je bilo umetnosti, sada moram da pravim spisak, u subotu se mora do Kačareva, na Slaninijadu.
tasadebeli tasadebeli 19:51 11.02.2019

Re: ...

Milan Novković

i sad najmirnije spava kad ga ja nosam naokolo



Само да ти пренесем сопствено искуство...

Када је теткино и течино у том узрасту код тече у наручју тако било најмирније и слатко и мирно спавало, осим непрестаног уваљивања тог пакетића течи "јер дете воли", почело је и зезање да је то зато што је теча од свих најтоплији и најмекши.

И ето, већ шест година сам најтоплији и најмекши у фамилији... Не могу се одбранити од зезања јербо је то истина... А ја не лажем...

Зато буди опрезан са тим држањем у наручју! Само онда када вас двојицу нико не види!



softelectronics_e softelectronics_e 16:19 09.02.2019

M'da.

Ne mogu da se pridružom u komentarisanju, pošto upravo počinje Real - Atletiko.
G.Cross G.Cross 18:45 09.02.2019

Nerazumevanje razuma

Postovani Freedome

Makar i sa zakašnjenjem, makar uz ubeđenje da je sam pritvor bio lišen svakog smisla, taj potez vlasti delovalo je kao iskra razuma.

U ovoj recenici je sve sto objanjava sta u Srbiji nije u redu.

Ni u jednoj normalnoj zemlji niko ne bi napisao da je vlast pustila nekoga iz pritvora.

Sud nekog moze da pritvori i pusti iz pritvora. Ne vlast.

ALi kod nas moze. I onda l kad vlast nekog pritvori pa ga pusti mi verujemo da je to iskra razuma.
Na zalost nije niti moze da bude.

Nezavisno sudstvo je kamen temeljac demokratije, a to sudstvo na zalost u Srbiji nije.

Zato majka i pise Vucicu.
Vucic moze da pomiluje po zakonu nekoga ali ne moze da ga pusti iz pritvora.

Odnosno moze, ali dok moze rano je , suvise rano govoriti o iskri razuma.

EDIT ;
I dok protesti u Srbiji ne pocnu da obracaju paznju na te osnove koje cine slobodno drustvo, protesti nemaju sansu. Ljudi nisu glupi.


Koliko se secam ni u doba "prethodne vlasti" sudstvo nije postalo nezavisno.
G.Cross G.Cross 19:11 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma


Ako ovi ljudi na ulicama hoce da ista zaista promene i da njihov pokret zaista pokrene Srbiju treba da najure Dilasa i slicne iz njihove kolone.

Moja dva amandmana na ugovor sa narodom:

1) Da se "Nova Vlast" (bez DJilasa i slicnih) obaveze da nikada ali zaista nikada ne bi pravila koaliciju sa SPS a kamoli da im da MUP.
2) Nikada ali nikada ne prihvatiti u Vlast nikoga ko je bio makar jedan dan u SNS.

Da potpisu u svojom krvlju.

To bi izvelo na ulice jos najmanje 5 miliona.
Bili Piton Bili Piton 19:33 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Ljudi moji ja ne znam šta je vama. Kad vam se pripiški u gradu gledate gde je javni toalet i tu ćete ući bez obzira što je Djilas u jednoj od kabina, nećete valjda dozvoliti da se upiškite. Za to što se i on tu zatekao niste odgovorni niti iko od vas traži da budete.
G.Cross G.Cross 19:46 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Bili Piton
Kad vam se pripiški u gradu gledate gde je javni toalet i tu ćete ući bez obzira što je Djilas u jednoj od kabina, nećete valjda dozvoliti da se upiškite.



Upravo suprotno. Pitaj Georga Michaela. If you know what I mean.

Na ozbiljnu stranu pitanje je koliko ljudi ne dolazi na ulicu zato sto je on tamo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:48 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

zaista pokrene Srbiju treba da najure Dilasa i slicne iz njihove kolone.

Не иде.
Ђилас и Јеремић доносе део опозиционих гласача јаке националне линије. Ту је подоста оних ДСС-Коштуница гласова, којих је у једиом трену били 700.000.

Опозициони капацитет (мислим на грађанско-демократски настројене грађане) је око 1,5М. Власт (народњачко-конзервативни део корпуса) има 1,8М. То су почетне позиције. У игри побеђује они који свичују гласаче из једног корпуса у други. Тако је Тадић цепао на избориам са 2,3М све милујући оне краве, а потом и Николић добивши, умеренијом реториком, вероватно око 200К "опозиционих" гласова.

Ми смо заглављено друштво, без разрешења валстите историјске путање.

Bili Piton Bili Piton 19:54 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

G.Cross


Na ozbiljnu stranu pitanje je koliko ljudi ne dolazi na ulicu zato sto je on tamo.


Pa to i kažem, jedan tako čekao da se Djilas skloni pa se upišo.
freehand freehand 21:19 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Na ozbiljnu stranu pitanje je koliko ljudi ne dolazi na ulicu zato sto je on tamo.

Ja se upravo vratih sa protesta pa bih da te pitam samo - na čemu temeljiš te svoje procene? Vidim da si oztbiljno u temi i da naširoko barataš nekakvim utiscima koji veze nemaju sa realnošću a prilično su česti u određenom delu javnosti, pa rekoh da proverim ima li nešto činjenično sa čime nisam upoznat?
niccolo niccolo 21:26 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

a prilično su česti u određenom delu javnosti

Naravno da su česti kada ih vlast gura kao glavnu temu. Jer je bolje da se priča o ovom ili onom (manje ili više spornom) političaru, nego da se govori o nedostatku sloboda, ozbiljnim zloupotrebama i svemu ostalom zbog čega ljudi zaista dolaze na proteste...
freehand freehand 21:32 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

niccolo
a prilično su česti u određenom delu javnosti

Naravno da su česti kada ih vlast gura kao glavnu temu. Jer je bolje da se priča o ovom ili onom (manje ili više spornom) političaru, nego da se govori o nedostatku sloboda, ozbiljnim zloupotrebama i svemu ostalom zbog čega ljudi zaista dolaze na proteste...

Takoe. Ali to postaje iritantno do mere nepodnošljivosti da inače inteligentni ljudi ponavljaju te budalaštine kao papagaji.
freehand freehand 21:33 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Ђилас и Јеремић доносе део опозиционих гласача јаке националне линије

Kakve veze Đilas ima sa "jakom nacionalnom linijom"?
G.Cross G.Cross 22:09 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Predrag Brajovic
zaista pokrene Srbiju treba da najure Dilasa i slicne iz njihove kolone.

Не иде.
Ђилас и Јеремић доносе део опозиционих гласача јаке националне линије. Ту је подоста оних ДСС-Коштуница гласова, којих је у једиом трену били 700.000.

Опозициони капацитет (мислим на грађанско-демократски настројене грађане) је око 1,5М. Власт (народњачко-конзервативни део корпуса) има 1,8М. То су почетне позиције. У игри побеђује они који свичују гласаче из једног корпуса у други. Тако је Тадић цепао на избориам са 2,3М све милујући оне краве, а потом и Николић добивши, умеренијом реториком, вероватно око 200К "опозиционих" гласова.

Ми смо заглављено друштво, без разрешења валстите историјске путање.




Dobar to citat. Ciji je ?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:41 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Dobar to citat. Ciji je ?

:)))))))))
Мој.
(Ја увек наводим изворе, осим ако сам ја извор.)

Него, бивајући фасциниран једном фотографијом са Вучићеве турнеје по југу Србије, пожелео сам да погледам изблиза где је то место и та кућа чија ми се фотографија са натписом у славу председника допала. Посегнуо сам за Гугл мапама, и кренуо да се "возим" кроз место Радовницу (предмет Вучићеве посете). Открио сам: натпис је претходно славио другог јунака.

На Твитеру сам то објавио.



https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1094346676259704832
angie01 angie01 22:54 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Brajovicu, odlican ti je taj karikaturalni avatar portret.
niccolo niccolo 23:02 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1094346676259704832

Koliko te političara blokiralo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:37 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Brajovicu, odlican ti je taj karikaturalni avatar portret.

Радио га је Стефан Гашић, банкар из Финске, нашег порекла, и то на његову иницијативу. (Тип, иначе, има четири сина, и ја се зезам с њим да нема породицу, него -- вод.)

Koliko te političara blokiralo

Много.

Идемо нередом: Лутовац, Пајтић, Бошко Обрадовић, Мариника Тепић, СНС Ђукановић, Небојша Крстић, Зоран Чичак, Срђан Драгојевић, Светлана Мати Ражнатовић, те и неке ведете опозиције попут Балашевићеве ћерке, црногорске главне Јеврејке, пар новинара Времена, неколико ископлексираних писаца и песникиња...

Углавном, ја те своје блокове носим као одликовања!
aureus aureus 23:46 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Predrag Brajovic

Идемо нередом: Лутовац, Пајтић, Бошко Обрадовић, Мариника Тепић, СНС Ђукановић, Небојша Крстић, Зоран Чичак, Срђан Драгојевић, Светлана Мати Ражнатовић, те и неке ведете опозиције попут Балашевићеве ћерке, црногорске главне Јеврејке, пар новинара Времена, неколико ископлексираних писаца и песникиња...

Nije te blokirala Jadranka Kosor.
angie01 angie01 23:50 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Радио га је Стефан Гашић, банкар из Финске,


stvarno ga je majstorski skockao.....bankar koji ima dobro oko i slusa ga ruka a ima smekerski osecaj za filing.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Светлана Мати Ражнатовић


Šta si njoj objašnjavao, 'leba ti? :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:55 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Nije te blokirala Jadranka Kosor.

Није.
Помало јој се удварам, али, авај, касно је...
Мислим, касно је стога што је, судећи по фотографијама, у младости била страшна цица. Сада је набацила које кило и подоста година.
Како год, обећала је да идемо на вечеру када дође у Београд.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:59 09.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Šta si njoj objašnjavao, 'leba ti? :)

Што рече Макса -- свака ми част.
Мислим да сам је питао нешто вези са оним несуђеним алибијем за Кума и Легију.

Ја (признајем) гајим одвратност према њој, и она спада у оне ретке које сам спреман и да вербално увредим. (Таквих је баш, баш мало.) Мислим и да сам овде писао о томе, да је она "стеона крава" итд. итсл.

Она је септичка јама Србије, силикони и шминка испод којих је гној.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 10.02.2019

Re: Nerazumevanje razuma

Ја (признајем) гајим одвратност према њој


Pretpostavio sam (nije teško) zato me i začudi otkud ti ideja da joj bilo šta govoriš.
Al dobro, ljudski je želeti nekoga da zajebavaš:)

nego ovo
удећи по фотографијама, у младости била страшна цица.


pa i nije nešto


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana