Ljudska prava

MONUMENTALNO, MONUMENTALNIJE,..

Freedom of Information RSS / 02.02.2019. u 14:51

"U parku " Manjež" biće velelepan spomenik Stefanu Nemanji! Monumentalan, 10 metara visok!"

"Na Savskom trgu biće spomenik Stefanu Nemanji,veličanstven, vidljiv i sa Slavije! Monumentalan, 15 metara visok!" 

"Pred ulazom u nekadašnju Glavnu železničku stanicu biće spomenik Stefanu Nemanji! Monumentalan, 28 metara visok!"

Sve citirano su vesti koje su preneli mnogi naši mediji. Prvu u 2015., drugu početkom 2018., treću upravo, u 2019. Izvor je svaki put bio isti čovek, samo u različitim statusima, nekad kao gradski menadžer, nekad kao zamenik gradonačelnika. I u svakoj od pomenutih prilika se zahvalio.Takođe istom čoveku, takođe u različitim statusima, prvo premijera, potom predsednika republike.

Ne znam kako Vi ali ja sam impresioniran i brzinom kojom "Nemanja" menja mesta i "stopom rasta" njegovih dimenzija.

Istina, Nemanje još, ni posle nekoliko godina"priče" nema, i za sad se novac troši samo na nagradne konkurse. Ipak poslednja navedena visina, tih 28 metara me podsetila da je džinovski Aleksandar Makedonski u Skopju, istina bez postamenta visokog 10 metara,isto toliko visok. A neće, verujem, ni Nemanju ostaviti bez postamenta, a kako god bilo, biće svakako veći od osmospratnice.A podsetila me i na razgovor sa makedonskim prijateljima prilikom moje poslednje posete Skoplju  i na njihov žal zbog silnih miliona evra koje je doskorašnji "poglavica", sad begunac pod poternicom, Gruevski, potrošio na "monumente" umesto na, za život građana Makedonije, daleko važnije stvari.

Ima stvari u kojima bi valjalo da kopiramo Makedonce. Ali priča sa "monumentima" sigurno nije jedna od tih.

 

 



Komentari (185)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:07 04.02.2019

Re: Исправка

Muke naroda i država bez identiteta, s megalomanskim i egomanijačnim liderima, koji često lože marvu raznim glupostima samo da bi ostali na unosnom mestu šefa države... Kada će se pojaviti neki ne-egomanijak na mestu šefa srpske države - neko da dođe, odradi jedan, dva mandata, sredi medije, sredi privredu, nasilje, razbije mafiju; i povuče se posle dva, tri mandata... Srbin, po mogućstvu, da nema veze prethodnih 800 godina sa Crnom Gorom?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:25 04.02.2019

Re: Исправка

A i nazire se metod - što više dekraš to narodu dižeš veći falus, kao znak svoje nadmoći, i koliko si ga poh/karao, ponizio, ojadio to mu digni veći penis prema besmislu sa nekim istorijskim ornamentom namesto glavića... Strašno, siroti Jugosloveni, nema ko ih nije namagarčio prethodnih par decenija.
romi.daba romi.daba 10:44 04.02.2019

Re: Исправка

hoochie coochie man
cамо тамо не споемник Стефану, него Александру.


A trebalo bi Dušanu :)


Цар Душанов споменик је 300 метара даље, пред судом Палата правде.
Мислим да ће бити тачно насупрот парка који се тренутно обликује у арапском кварту.

линк
romi.daba romi.daba 12:20 04.02.2019

Kontraverzni spomenik Caru Dušanu

VREME | BR 595 | 30. MAJ 2002.

SPOMENIK MINISTARSTVA PRAVDE
Care, care, koliko je sati

slobodan kostić

MOŽDA DOZVOLA ZA POSTAVLJANJE SPOMENIKA NIJE BILA POTREBNA, ALI JE ONDA NIJE TREBALO NI TRAŽITI. AKO JE MINISTARSTVO PRAVDE VEĆ HTELO DA ISPOŠTUJE ZAKONSKU PROCEDURU, ZAŠTO JE SPOMENIK POSTAVLJEN PRE NEGO ŠTO JE NADLEŽNA KOMISIJA DALA SVOJU SAGLASNOST

NAKNADNA LEGALIZACIJA: Vladan Batić otkriva spomenik caru Dušanu

"Možda u zemlji Srbiji ima važnijih stvari od podizanja spomenika kojih već ima znatan broj, ali nije loše dodati još koje novo obeležje pogotovo ako se radi o velikom caru Stefanu Dušanu. Ima u tome neke simbolike. Dušanova carevina bila je jaka i moćna a plebs je prvi put upoznao suptilnije načine za rešavanje međusobnih sporova od onih koje je poznavalo običajno pravo. Brutalnost krvne osvete ili posezanje za kocem iz najbliže ograde u sporovima zamenjeno je Dušanovim Zakonikom koji je prvi put, u jednoj zaostaloj sredini kakva je bila srednjovekovna Srbija, kodifikovao oblast prava.

Kombinujući politički pragmatizam s jakim simboličkim značenjima tradicije, republički čelnici su na Dan pravosuđa otkrili spomenik slavnom caru. Njegova figura okrenuta je prema Palati pravde kako bi, valjda u nekoj figurativnoj ravni, pazio šta se radi pod krovom ove kuće.

No, namrgođeni car već se na svom prvom koraku u novoj Srbiji spotakao, uprkos masivnom postamentu na koji je pričvršćena bronzana figura. Istog dana kada je republički ministar pravde Vladan Batić svečano otkrio spomenik, zahtev za njegovo postavljanje stigao je u gradsku komisiju za spomenike i nazive trgova i ulica. Možda su oni koji su osmislili čitavu stvar intuitivno naslutili da će se Komisija složiti s njihovom vizijom betonsko-staklenog zdanja ukrašenog monumentalističkim radom Dragutina Filipovića iz jedne druge epohe, ali je spomenik de facto osvanuo bez potrebne dozvole. Nije stvar samo u saglasnosti Komisije već je o tome trebalo da se izjasni Izvršni odbor, a potom i Skupština grada Beograda. Time bi čitava stvar dobila ex jure okrilje o čemu je nekih davnih godina sanjao i otac srpskog prava.

Ukoliko nekim slučajem pokušate da razgovarate o tome s republičkim ministrom pravde Vladanom Batićem, on će se strašno iznervirati. Ili je to bavljenje bespotrebnim stvarima, ili insistiranje na nebitnom, ili i jedno i drugo ili nešto sasvim treće, ali jako slično prethodnom. Pri tom će vas g. Batić ljutitim glasom stalno oslovljavati s "čoveče", ma šta to značilo. Teško je na osnovu ovog slučajnog verbalnog iskušenja reći kako inače izgleda komunikacija s g. Batićem, ali "čoveku" koji se zatekao u jednoj takvoj situaciji nije baš sasvim prijatno, ukoliko bar deo života nije proveo na džambaskim poslovima, obilazeći stočne pijace diljem zemlje Srbije.

Možda je gospodin ministar tog dana bio loše volje zbog drugih stvari, ali su se tokom tog ne baš prijatnog disputa ponavljale dve tvrdnje: "da je postojala privremena dozvola", a nije, i "da Komisija za spomenike i nazive trgova i ulica nije zasedala istog dana kada je spomenik otkriven", a jeste.

Tako barem kažu članovi Komisije: da nikakva dozvola za postavljanje spomenika nije postojala i da se o zahtevu za njegovo postavljanje razgovaralo istog dana kada je otkrivena figura cara Dušana. Budući da za članove Komisije kad je reč o samom spomeniku nije ništa bilo sporno, preostalo im je da podrže ono što je već bilo urađeno čime je objekat dobio retroaktivnu legalizaciju. To baš i nije besprekorno legalno pogotovo kada je otkrivanje spomenika trebalo pretvoriti u metaforu reda i zakona koji je zavladao u postmiloševićevskoj Srbiji, ali možda i ne treba, kako reče Vladan Batić, insistirati na beznačajnim stvarima.

Uostalom, možda saglasnost Komisije nije ni bila potrebna jer postoji neka vrsta dvojnog tumačenja oko prostora na kome je podignut spomenik. Ukoliko se on ne nalazi na javnoj površini već u sklopu arhitekture Palate pravde, a bilo je i takvih tumačenja, nikakva dozvola nije bila potrebna. Ministarstvo pravde može u tom slučaju da podiže spomenike kome god želi – od velikih kraljeva i čuvenih careva do malo manje slavnih "boraca protiv fašizma" naoružanih šubarama, bradama i dobrim apetitom, a čija se rehabilitacija ubrzano priprema. Da ne čuje zlo, kako bi promrsile babe bez obzira na njihovo "levo" ili "desno" ideološko opredeljenje, možda će u nekom kutku platoa uskoro osvanuti i spomenik vođi ravnogorskog pokreta. I taj je sa svojom bratijom povremeno delio nekakvu "pravdu" otkrivajući u tome neku morbidnu strast koju nije moglo da zadovolji samo vatreno oružje.

Dakle, moglo je Ministarstvo da podigne spomenik smatrajući da taj prostor pripada arhitekturi Palati pravde, ali nije. Postojala je sumnja da je to ipak javna površina. Zbog toga je i zatražena dozvola, ali je osvanuo Dan pravde. I ko još u tom svečanom trenutku treba da se bavi birokratskim stvarima ili nekim bednim propisima koji proizilaze iz gradske Odluke o podizanju i održavanju spomenika i spomen-obeležja?

Jedino što u tom slučaju proviruje jedan mali problem, sićušan do nevidljivosti, ali ipak nekako značajan.

Nekima i inače pravne regule samo otežavaju život. Zašto, na primer, kupovati u prodavnici kada se ta stvar može ćušnuti u džep uz malu nepažnju prodavca, ako se nalazi već tu, na dohvat ruke. Sama procedura traženja posla, zapošljavanja, mukotrpnog rada, sticanja novca, nošenja novca, biranja robe, stajanja u redu, razgovora s izblajhanom kasirkom i čekanja kusura za neki bedni proizvod čisto je gubljenje vremena u jednoj krajnje trivijalnoj proceduri koja otima trenutke ionako trošnog života. Doduše, pokušavalo se u civilizacijskom hodu i bez tih trivijalnosti, ali nekako nije išlo. Na kraju su ljudi pomalo nevoljno shvatili da su zakoni ostvarenje njihove vlastite slobode, što se dopalo i drevnom vladaru Stefanu Dušanu.

Zbog toga je valjda i dobio spomenik i to ne bilo kakav, već da gleda, kako reče Vladan Batić tokom otvaranja, šta se u Palati pravde dešava. Možda ovog puta malo namrgođenije nego obično jer se njegova Srbija i vekovima nakon onoga što je pisao još muči s pravom i zakonima."
tasadebeli tasadebeli 01:17 05.02.2019

Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Ма није проблем уопште у споменику Немањи колики год да буде и где год да буде.

Проблем је у овоме што каже гос'н Шабић:


"U parku " Manjež" biće velelepan spomenik Stefanu Nemanji! Monumentalan, 10 metara visok!"

"Na Savskom trgu biće spomenik Stefanu Nemanji,veličanstven, vidljiv i sa Slavije! Monumentalan, 15 metara visok!"

"Pred ulazom u nekadašnju Glavnu železničku stanicu biće spomenik Stefanu Nemanji! Monumentalan, 28 metara visok!"

Sve citirano su vesti koje su preneli mnogi naši mediji. Izvor je svaki put bio isti čovek, samo u različitim statusima, nekad kao gradski menadžer, nekad kao zamenik gradonačelnika. I u svakoj od pomenutih prilika se zahvalio.Takođe istom čoveku, takođe u različitim statusima, prvo premijera, potom predsednika republike.

Istina, Nemanje još, ni posle nekoliko godina"priče" nema, i za sad se novac troši samo na nagradne konkurse.



Тај Весић, он је беше кадар Демократске странке? До 2012? Па после наставио као Напредњак до данас? Сутра ће већ бити нешто треће?

А почео је беше као члан Демократске странке? Био прво новинар Демократије и уредник Студента, па шеф Ђинђићевог кабинета, па...?

Фрихенде?

Твој коментар?

Или да ја поновим оно моје о противприродном политичком блуду гуштера и његовог одсеченог репа, а гледе те Демократске странке?



softelectronics_e softelectronics_e 06:13 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

tasadebeli

...


Тај Весић, он је беше кадар Демократске странке? До 2012? Па после наставио као Напредњак до данас? Сутра ће већ бити нешто треће?
...


Čovek kontinuiteta.
tasadebeli tasadebeli 09:52 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

softelectronics_e
tasadebeli

...


Тај Весић, он је беше кадар Демократске странке? До 2012? Па после наставио као Напредњак до данас? Сутра ће већ бити нешто треће?
...


Čovek kontinuiteta.



Што јес јес!

Ништа нас од њега више не може изненадити!

Није да не сме, него не може.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:06 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Nije mi jasno zasto spomenik treba da se vidi iz svakog dela grada??

Za kupole (i) crkve ajde nekako i razumem.. ali spomenik.

Postavlja se po trgovima, parkovima, cvece, zelenilo okolo pa lepo izgleda kada se gleda na licu mesta.

PS. Sto se tice onih koji nam daju pare za sredjivanje parkova, lepa ploca zahvalnica tome koji je pomogao ali biste politicara, gluposti!?
tasadebeli tasadebeli 10:24 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

apacherosepeacock

Nije mi jasno zasto spomenik treba da se vidi iz svakog dela grada??



Рекох већ, споменик је небитан. Ако га уопште и буде, а то је велико питање. Можда, једног дана у далекој будућности... Али сада, у овом тренутку... Ма нема шансе.

Друго нешто је овде у питању...



nsarski nsarski 10:53 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...



apacherosepeacock

Nije mi jasno zasto spomenik treba da se vidi iz svakog dela grada??




Рекох већ, споменик је небитан. Ако га уопште и буде, а то је велико питање.


Pa, onaj u Rio de Žaneiru se nalazi na brdu, visok je 38m (uključujući postament) i vidi se iz praktičko svakog dela grada. Istina, ne verujem da će podići nešto slične veličine kod nas. A možda i hoće, i da Nemanja još drži barjak visine 200m, to bi bilo nešto. Aj živeli!

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:54 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Taske, ovo je najbolji klip koji si ikad postovao, a onaj smeh na kraju je zacementirao moje mišljenje o tome. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:59 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Pa, onaj u Rio de Žaneiru se nalazi na brdu


Pa na brdu izvan grada moze, u gradu je besmisleno i ruzno..

Ali ok pogledacu ovaj Tasin klip, bice da nisam razumela u cemu je cela poenta.
nsarski nsarski 11:10 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Pa na brdu izvan grada moze, u gradu je besmisleno i ruzno..


Mislim da sam bio nedovoljno jasan, izvini.
Ne zalažem se ja za takve monumente - naprotiv. Samo sam ukazao da tako monumentalni spomenici postoje po svetu, od Ria do Dakote.

.

Najveća slična konstrukcija kod nas je, verujem, toranj na Avali, ah, da i ima onaj krst na ulasku u Kragujevac. Praviti takve stvari po gradovima je besmisleno, kao što kažeš.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Ma slazem se Sarski, nego ako vec moraju (neizdrz) takve megalomanske konstrukcije ajd bolje izvan grada kao pomenuti...
freehand freehand 11:19 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

nsarski
Pa na brdu izvan grada moze, u gradu je besmisleno i ruzno..


Mislim da sam bio nedovoljno jasan, izvini.
Ne zalažem se ja za takve monumente - naprotiv. Samo sam ukazao da tako monumentalni spomenici postoje po svetu, od Ria do Dakote.

.

Najveća slična konstrukcija kod nas je, verujem, toranj na Avali, da i ima onaj krst na ulasku u Kragujevac. Praviti takve stvari po gradovima je besmisleno, kao što kažeš.

Pre spomenik neznanom junaku na Avali. A vidi ovo, meni jedan od najlepših naših spomenika: Srpski vojnik, dolina Ibra podno Magliča. Nije monumentalan veličinom ali je sve ostalo fascnatno, od umetničkog izraza do pozicije i ambijenta.



P.S.
Ovde se pozicija bolje vidi:

tasadebeli tasadebeli 11:25 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

stefan.hauzer
Taske, ovo je najbolji klip koji si ikad postovao, a onaj smeh na kraju je zacementirao moje mišljenje o tome. :)



Ниси га видео до сада?

Јој, ово је барем пети пут да га качим од избора 2014. (Тада сам највише кукумавчио што је башибозуку препуштена власт на локалу.) Па сам иислио да тај клип већ сви знамо напамет и да ће ме неко грдити што се понављам толико.

Видиш да од сваке репризе ипак има нека вајдица... Увек се нађе и неко ко то до сада није видео. То исто важи и за ону серију "Бољи живот" коју гледамо од избора до избора, свако мало... (Следећи термин за ту серију је четвртак, опет од прве епизоде.)
freehand freehand 11:29 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

tasadebeli
stefan.hauzer
Taske, ovo je najbolji klip koji si ikad postovao, a onaj smeh na kraju je zacementirao moje mišljenje o tome. :)



Ниси га видео до сада?

Јој, ово је барем пети пут да га качим од избора 2014. (Тада сам сам највише кукумавчио што је башибозуку препуштен власт на локалу.) Па сам иислио да га већ сви знамо напамет.

Видиш да од сваке репризе ипак има нека вајдица... Увек се нађе и неко ко то до сада није видео.

Ali bi zgodno bilo da ne zaboraviš da uvek staviš disklejmer kako ni oni drugi i treći nisu bolji, čisto da se ljudi ne zaleću sa nadom i idejom da bi nešto valjalo menjati.
Da te ne shvate pogrešno, kad ovako u žurbi i na blic komentarišeš dok se baviš ozbiljnim stvarima u realnom životu.
nsarski nsarski 11:39 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Pre spomenik neznanom junaku na Avali.


Da, moguće. Nego, ja sam mislio na strukturu koja se vidi iz daljine, i svake pozicije sa koje se vidi Avala.

Anegdota iz CG.
Otišao sam jednom u Kotor da vidim mogu li da se pretplatim na TV kanale u mom stanu za par nedelja, a ne godišnje. Mislim, zašto bih plačao godišnju uslugu koju koristim veoma kratko.
Objasni mi žena da postoji takav paket, bežični, itd. I onda me upita: "Da li se iz vaše kuće vidi Lovćen?" Ja joj, malo u šali, kažem da se, valjda, Lovćen vidi u celoj CG, pa i iz moje kuće. Malčice se namrštila, ali sam završio posao.
tasadebeli tasadebeli 11:49 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand
tasadebeli
stefan.hauzer
Taske, ovo je najbolji klip koji si ikad postovao, a onaj smeh na kraju je zacementirao moje mišljenje o tome. :)



Ниси га видео до сада?

Јој, ово је барем пети пут да га качим од избора 2014. (Тада сам сам највише кукумавчио што је башибозуку препуштен власт на локалу.) Па сам иислио да га већ сви знамо напамет.

Видиш да од сваке репризе ипак има нека вајдица... Увек се нађе и неко ко то до сада није видео.

Ali bi zgodno bilo da ne zaboraviš da uvek staviš disklejmer kako ni oni drugi i treći nisu bolji, čisto da se ljudi ne zaleću sa nadom i idejom da bi nešto valjalo menjati.
Da te ne shvate pogrešno, kad ovako u žurbi i na blic komentarišeš dok se baviš ozbiljnim stvarima u realnom životu.




Па пази овако, ратни (и поратни) друже са све нашим подразумевајућим cohort effect-ом,, није ли онај мој коментар са Весићем најбољи дисклејмер за ово што кажеш?

Ти си га вероватно бранио док је био у Демократској странци и исто се овако понашао.

Али пошто сад више није Ваш него је Њихов, само да ти јавим да можеш слободно сада да пљујеш по њему, а да при томе не штетиш угледу те Демократске странке.

Колико си имао таквих и колико их још увек имаш у редовима те ваше странке зване Демократска странка, обновљене на искуствима и учењима Грола и Давидовића (сиц!)?

Само, води рачуна шта ћеш да ми одговориш јер нам још једна политички подстакнута шизофренија заиста овде није потребна.

(Ако не будеш опрезан у одговарању на моје питање, та политичка шизофренија ће свакако породити само још једну политичку параноју. О пратећим кошмарима и несаници и да не причам...)

И то што те питам нема везе са демократијом, слободом мишљења и говора и политичког опредељивања...

Знаш ти и сам одлично са чиме то има везе и шта те ја питам.

(Пилићарима ипак не би требало да буде дозвољена употреба те цивилизацијске тековине као што је слобода мишљења, говора и политичког опредељивања.)

А иначе, можемо ми овде до сутра да сеиримо о демократији, слободи мишљења и говора и политичког опредељивања, о принципима на којима би друштво требало да се заснива, о савршеним системима и несавршеним људима, али то свеједно не мења суштину свега овога што гледаммо уназад већ 2-3 деценије.


Мешавина бечке бирократије и турске самовоље = перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневно искуство да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе.
freehand freehand 11:59 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

али то свеједно не мења суштину свега овога што гледаммо уназад већ 2-3 деценије.

Svaku prilku iskoristiš da kažeš kako je Tito bio bolji...
Ти си га вероватно бранио док је био у Демократској странци и исто се овако понашао.

I ti si verovatno branio Marisava U Zboru, kad smo kod "verovatno".
Само, води рачуна шта ћеш да ми одговориш јер нам још једна политички подстакнута шизофренија заиста овде није потребна.

Takoe, tvoja je dovoljna, a i zvaćeš moderaciju, pa da ne dižemo tenziju bez potrebe.
Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.
tasadebeli tasadebeli 12:09 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand
али то свеједно не мења суштину свега овога што гледаммо уназад већ 2-3 деценије.

Svaku prilku iskoristiš da kažeš kako je Tito bio bolji...
Ти си га вероватно бранио док је био у Демократској странци и исто се овако понашао.

I ti si verovatno branio Marisava U Zboru, kad smo kod "verovatno".
Само, води рачуна шта ћеш да ми одговориш јер нам још једна политички подстакнута шизофренија заиста овде није потребна.

Takoe, tvoja je dovoljna, a i zvaćeš moderaciju, pa da ne dižemo tenziju bez potrebe.
Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.




Чему сада ово твоје просеравање са све Титом, Марисавом Петровићем и модерацијом?

Немаш никакве контрааргументе за оно што сам написао, па сад не знаш шта би ми одговорио?

ОК. Барем да знам на чему смо, па да не настављам даље бесмислицу која прети да прерасте у ту политичку шизофренију коју поменух.


П.С. - Превише страсти улажеш у то, Фри... Превише...

Да би могао, незамагљеног погледа од повишеног притиска и дамара који при томе туку као звона са Саборне цркве и плех музика на војним парадама заједно, да сагледаш ствари рационално.

Бесмислено је онда даље да настављамо и да то још називамо "расправом са сврхом и смислом".
nsarski nsarski 13:25 05.02.2019

Znači, ovako se to zamišlja...

Hm, ima stručnijih koji treba da iskažu mišljenje. Meni lično...malo liči na S. Koreju...





Na primer...

softelectronics_e softelectronics_e 14:55 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand

...
Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.

Čekaj, pa da li to može?!
freehand freehand 15:55 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

softelectronics_e
freehand

...
Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.

Čekaj, pa da li to može?!

Pitaš za oporavak ili za naloge?
Za ovo drugo ti je Tasa sigurno bolja adresa.
mariopan mariopan 16:23 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
Hm, ima stručnijih koji treba da iskažu mišljenje. Meni lično...malo liči na S. Koreju...





Na primer...


To je danas objavio Kurir, zvanično glasilo SNS?

Ali ta slika ne pokazuje realnu srazmeru spomenika naspram okoline.

Pre svega vidi kolika je zgrada železničke stanice naspram spomenika koji bi trebalo da bude visok 28 metara?
Koliko je to spratova a koliko ih ima ž. stanica?
I kuda će ljudi ulaziti u tu zgradu muzeja ako podignu trotoar za metar visine, to je onih pet stepenika koji uzdižu plato?

Taj tekst sa slikama samo dokazuje da se vlast itekako bavi blogom B92 ili bar tekstovima g. Šabića i već su osetili potrebu da reaguju.
tasadebeli tasadebeli 16:57 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand
softelectronics_e
freehand

...
Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.

Čekaj, pa da li to može?!

Pitaš za oporavak ili za naloge?
Za ovo drugo ti je Tasa sigurno bolja adresa.



Мани то, Ма(х)нити Велики Маниту демократских процеса у нашем племену, него реци ми...

Овај "ђики" што вам сада покушава да стави своју контролу на протесте грађана суботом...

Он је беше водио студентске протесте још 1991?

А после успешне политичке каријере затим био увозник Великог брата? И то онај са монополом...

Па за Великим братом стигли потом и Фарма оног љубитеља опере прављене у Октобру 1864, па онда Парови оног још од рођења службеника Службе што у својој емисији са подјебавачким насловом "Ћирилица" држи испред себе зејтин и брашно јербо рекламира спонзоре итд.

И све то у Србији, јбт!

Али важно је да се увозник Великог брата у емисији код Видојка и Старојка згражава када у јутарњем програму телевизије чији је власник онај љубитељ опере једна средовечна старлетуша и вонаби феминисткиња, објашњава употребу и одржавање вибратора, те како је редовно подмазивање зупчаника ту јако важно...

Тим својим згражавањем над јутарњим програмом чији је власник његов другар, вера па невера, "ђики" се ипак ставио на страну правоверних, а?

Јбт, примећујем већ деценијама, још од оснивачке скупштине, да код вас у тој Демоктратској странци у руководству све расту неки педигрирани и пРедигрирани, са све огрлицом и маркицом коју носе још од колевке...

Оно, брате, племенито подријетло, родослов, CACIB из онијех дана, дрнде-мрнде...




nsarski nsarski 17:33 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

To je danas objavio Kurir, zvanično glasilo SNS?

Ne, ja Kurir ni ne pregledam. Ovo gore sam našao na B92.net, naša matična kuća.
mariopan mariopan 18:59 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
To je danas objavio Kurir, zvanično glasilo SNS?

Ne, ja Kurir ni ne pregledam. Ovo gore sam našao na B92.net, naša matična kuća.

Sve novine suobjavile te slike i baš danas?

Blic, Novosti, Kurir.....

Ja malo pretraživala da se informišem i najlepši su mi komentari čitalaca.

Sad ne znam gde sam koji pročitala ali izdvajam jednog koji je pitao da li će spomenik da svetli a drugi je pitao da li će i da peva (predlagao je narodnjake)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Kornajča, prva asocijacija.
niccolo niccolo 21:36 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

hoochie coochie man
Kornajča, prva asocijacija.

Isto sam pomislio
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

niccolo
hoochie coochie man
Kornajča, prva asocijacija.

Isto sam pomislio


Pa nameće se jbg :)

Sad će pored kod konja postojati i kod kornajče.
st.jepan st.jepan 22:01 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...


Ma ne da se zamišlja, nego je već skoro gotov!




Završni radovi u jednom moskovskom ateljeu.

Ugrubo, procenjujem ga na jedno 10-11 metara.
Sa postoljem dakle, 21-23.
tasadebeli tasadebeli 22:17 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand


Još ako sam sebi lupim jedno 15 preporuka kao Korisničko ime 3, 4, 5 - nosio bh na savesti tvoj oporavak u Lazi.


Sve bi to jedan drevni i odlični član Zbora morao da ispoštuje kao ljubav prema tradiciji. Valjda narod zna najbolje?


Da, i ja mislim da se vrlo često na prvi pogled uočava razlika u odnosu na ove tvoje slinave Zborovce sa zakrvavljenim očima.



Модерацијоооо!

Ја бих вас сада стварно најозбиљније замолио да реагујете на овакве увреде какве ми упућује годинама блогер Фрихенд.

Заиста не заслужујем да ме овде на вашем Блогу Б92 и он и такви као он непрестано вређају називајући ме именима која су остала записана најсрамотнијим словима у српској историји лепећи ми непрестано етикете да сам фашиста, нациста, члан разних српских наци панк покрета са шајкачама, мизогини кретен, расиста, психијатријски болесник и слично.

Мислим да стварно није у реду са ваше стране да блогера Фрихенда ниједан једини пут не опоменете због тога. Не морате да га банујете, али макар га опомените. И њега и све остале који користе такво етикетирање називајући то политичким дијалогом и културном комуникацијом

Исто тако молим и домаћина овог блога на којем се налазе ови коментари да реагује некако на овакве увреде које ми упућује блогер Фрихенд.

У супротном ћу морати стварно да урадим оно што сам наумио да урадим по том питању јер не видим како да се другачије заштитим од овог сајбер булинга које блогер Фрихенд непрестано спроводи на Блогу Б92 према мени, али колико сам приметио, и према још неким блогерима.

Да вас подсетим, сајбер булинг је такође вид насиља који се законски регулише и кажњава.

И уз то је забрањен дисклејмером овог вашег Блога Б92, па бих вас заиста сада најозбиљније замолио да се придржавате макар тог дисклејмера који сте сами и прописали свим блогерима, па и блогеру фрихенду и њему сличнима на овом вашем Блогу Б92.

Само да вас подсетим на тај први члан Правила коришћења вашег Блога Б92:

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.
freehand freehand 22:27 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

tasadebeli
freehand

Sve bi to jedan drevni i odlični član Zbora morao da ispoštuje kao ljubav prema tradiciji. Valjda narod zna najbolje?


Da, i ja mislim da se vrlo često na prvi pogled uočava razlika u odnosu na ove tvoje slinave Zborovce sa zakrvavljenim očima.



Модерацијоооо!

Ја бих вас сада стварно најозбиљније замолио да реагујете на овакве увреде какве ми упућује годинама блогер Фрихенд.

Заиста не заслужујем да ме овде на вашем Блогу Б92 и он и такви као он непрестано вређају називајући ме именима која су остала записана најсрамотнијим словима у српској историји лепећи ми непрестано етикете да сам фашиста, нациста, члан разних српских наци панк покрета са шајкачама, мизогини кретен, расиста и слично.

Мислим да стварно није у реду са ваше стране да блогера Фрихенда ниједан једини пут не опоменете због тога. Не морате да га банујете, али макар га опомените. И њега и све остале који користе такво етикетирање називајући то политичким дијалогом и културном комуникацијом

Исто тако молим и домаћина овог блога на којем се налазе ови коментари да реагује некако на овакве увреде које ми упућује блогер Фрихенд.

У супротном ћу морати стварно да урадим оно што сам наумио да урадим по том питању јер не видим како да се другачије заштитим од овог сајбер булинга које блогер Фрихенд непрестано спроводи на Блогу Б92 према мени, али колико сам приметио, и према још неким блогерима.

Да вас подсетим, сајбер булинг је такође вид насиља који се законски регулише и кажњава.

И уз то је забрањен дисклејмером овог вашег Блога Б92, па бих вас заиста сада најозбиљније замолио да се придржавате макар тог дисклејмера који сте сами и прописали свим блогерима, па и блогеру фрихенду и њему сличнима на овом вашем Блогу Б92.

Moderacijo, ne uzbuđuj se i ne pccaj se. Ovo je Tasina ironja.
mariopan mariopan 22:28 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

hoochie coochie man
Kornajča, prva asocijacija.



Nindža kornjača?
freehand freehand 22:29 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Predrag Brajovic

Vuruna
tasadebeli tasadebeli 22:35 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand

Moderacijo, ne uzbuđuj se i ne pccaj se. Ovo je Tasina ironja.



И Фрихендова политичка шизофренија, такође, за коју сам лепо на време упозорио да ће до ње свакако доћи због Фрихендове претеране политичке (политикантске је бољи израз) острашћености која је одавно прешла у кафанско политикантско надгорњавање с ким год се дохвати на Блогу Б92.

Фри, само нека си ти (и теби слични) мени жив и здрав (не нужно и у глави као што то лепо каже и наслов свих ових коментара) у овој Србији, никада вас није недостајало у ових 200 година постојања модерне државе Србије.

Лепо смо се овде забављали и убијали време све ове године. (Можда смо могли за то време да урадимо и нешто корисно и за себе и за ову Србију, али боже мој... Не може се све одједном. Ви из Демократске странке то најбоље знате из сопственог искуства.)

Буди ми поздрављен, Фри, и све најбоље!
freehand freehand 22:45 05.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Не може се све одједном. Ви из Демократске странке то најбоље знате из сопственог искуства.)

Ni vama u Zboru nije bilo lako, razumem to, mada ne mogu reći da mi je zbog toga žao.

Буди ми поздрављен, Фри, и све најбоље!

Važi Belopoljanski, i pazi da se ne prehladiš prilikom samoubijanja.
tasadebeli tasadebeli 23:01 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
mariopan
To je danas objavio Kurir, zvanično glasilo SNS?

Ne, ja Kurir ni ne pregledam. Ovo gore sam našao na B92.net, naša matična kuća.



Извињавам се унапред ако упадам без везе у причу, признајем да одавно нисам пратио фабулу радње по том питању...


Зар тај Родић (Курир) није био пре извесног времена у сукобу са Вучићем?

Ево како је о томе писало најпродаваније партијско гласило СНС, Информер, пре годину и по дана:

25. 06. 2017.

FRA ALEKSANDAR RODIĆ! Medijski mafijaš, vlasnik reketaškog Kurira, u panici raskrinkao sam sebe! - ЛИНК


Па онда на Курировој телевизији (назовимо то тако) ономад када је Партизан последњи пут био првак државе, такође пре неких годину и по дана:







Изгледа да сам стварно постао деда Станислав, па сада у тим "новинама" за мене све брзо пише, па и не стигнем да прочитам.

Зато и не купујем ништа на киоску сем цигара, Политике петком и недељом и Политикиног забавника.

После лепо имам недељу дана да све одатле на миру прочитам... И нисам улудо бацио паре...
mariopan mariopan 23:36 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

tasadebeli
nsarski
mariopan
To je danas objavio Kurir, zvanično glasilo SNS?

Ne, ja Kurir ni ne pregledam. Ovo gore sam našao na B92.net, naša matična kuća.



Извињавам се унапред ако упадам без везе у причу, признајем да одавно нисам пратио фабулу радње по том питању...


Зар тај Родић (Курир) није био пре извесног времена у сукобу са Вучићем?

Ево како је о томе писало најпродаваније партијско гласило СНС, Информер, пре годину и по дана:

25. 06. 2017.

FRA ALEKSANDAR RODIĆ! Medijski mafijaš, vlasnik reketaškog Kurira, u panici raskrinkao sam sebe! - ЛИНК


Па онда на Курировој телевизији (назовимо то тако) ономад када је Партизан последњи пут био првак државе, такође пре неких годину и по дана:







Изгледа да сам стварно постао деда Станислав, па сада у тим "новинама" за мене све брзо пише, па и не стигнем да прочитам.

Зато и не купујем ништа на киоску сем цигара, Политике петком и недељом и Политикиног забавника.

После лепо имам недељу дана да све одатле на миру прочитам... И нисам улудо бацио паре...


I Politika je pisala o tom spomeniku, samo da znaš, da ne budeš neobavešten.
I svi su napisali isti tekst i objavili iste slike makete, znači ništa nisi propustio.
Ako pročitaš bilo koje novine sve to isto i istim rečima piše i u svim drugim, kao da ih je jedna glava smislila i ista kuća objavila.
I svi pišu hvalospeve sjajnoj ideji o tom spomeniku i još lepšem Beogradu.


Kakve pare daješ na novine?
Jesi lud?
Nađeš na netu šta te interesuje pa pročitaš džabe. Ne dam ja njima moje pare.

A što se gazda Kurira kaobajagi pokačio sa Vučićem nisi valjda poverovao da se oni nešto ne vole?
Niko ne pravi takvu uslugu režimu kao Kurir, Informer, blic i ostale takozvane novine.
Samo im vidi naslove.
Zato i kažem da su oni glasnogovornici sns. Botovi tamo caruju normalnih komentara skoro da nema.
nsarski nsarski 23:53 05.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Predrag Brajovic



Znate šta, ljudi, ovo je samo moje mišljenje, i to postolje je nekako nesrazmerno i ne predstavlja baš kosmos iz koga su Srbi nastali, ali all in all, I kinda like it. Ili, nije baš tako strašno kako sam se plašio da će biti. Pristajem da budem razuveren.
tasadebeli tasadebeli 00:07 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

mariopan

I Politika je pisala o tom spomeniku, samo da znaš, da ne budeš neobavešten.



А па добро... Мислим... Знамо ко је власник Политике...

I svi su napisali isti tekst i objavili iste slike makete, znači ništa nisi propustio.



А па добро... Такође исто тако знамо и ко је власник скоро (скоро!) свих медија по Србији...


A što se gazda Kurira kaobajagi pokačio sa Vučićem nisi valjda poverovao da se oni nešto ne vole?



Тако ми изгледало оно пре годину и по дана... Поготово што ја фудбал доживљавам као врло озбиљну ствар... Исто као и живот...

Не, без зезања, знамо које се паре у том фудбалу врте, па сам зато поверовао да је сукоб сасвим озбиљне природе.

Хвала ти... Кажем ти, не пратим баш, па сам зато и питао...


Kakve pare daješ na novine?
Jesi lud?
Nađeš na netu šta te interesuje pa pročitaš džabe. Ne dam ja njima moje pare.



Ма ја то волим да осетим под рукама, па макар и било ређе, пар пута недељно, а а не сваки дан.... Волим када је на папиру, да има шта човек да опипа... Исто као и за жене.

Не волЕм виртуелни секс.
tasadebeli tasadebeli 00:10 06.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

freehand

Važi Belopoljanski, i pazi da se ne prehladiš prilikom samoubijanja.



Стара фора.

Понављаш је по ко зна који пут. Већ је толико избледела од употребе к'о да је била у варикини.

(Исто важи и за онај Збор.)

Постаје досадно, јбг...
mariopan mariopan 00:20 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
Predrag Brajovic



Znate šta, ljudi, ovo je samo moje mišljenje, i to postolje je nekako nesrazmerno i ne predstavlja baš kosmos iz koga su Srbi nastali, ali all in all, I kinda like it. Ili, nije baš tako strašno kako sam se plašio da će biti. Pristajem da budem razuveren.



Čekaj da ga vidiš u prirodnoj veličini.

Slažem se sa Brajovićem i za onaj most, izgleda kao da ga je neko na silu ugurao u prostor u koji fizički ne može da stane. Zgurano, zdudano, a bio bi možda i lep da je na nekom drugom mestu gde bi imao prostora "da diše".

Tako i taj spomenik, svojom veličinom i težinom ne odgovara mestu gde hoće da ga stave. Onaj spomenik Pobedniku na Kalemegdanu ima da dobije komplekse, siroma'.
nsarski nsarski 00:39 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Čekaj da ga vidiš u prirodnoj veličini.

Misliš u nameravanoj veličini?

Ne, cela ona konstrukcija kao što je na maketi ne može da bude dobra, barem po mom shvatanju. I to preuveličano postolje je nekako amorfno - mislim možda ono sadrži neko značenje koje prevazilazi moja znanja. Ipak, ako ga uporedim sa spomenikom Patrijarha, na primer, ovo je pomak na bolje.
Sve je to, najzad, samo moje laičko mišljenje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 02:37 06.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

Овај "ђики" што вам сада покушава да стави своју контролу на протесте грађана суботом...


jeste, sa onim drugim 'djikijem' dok se nisu sa slobom malo dogovorili da rasture te iste proteste.

the rest is... svi znamo...

vesic tada bese pandur pozornik? bez pravnog?

tasadebeli tasadebeli 09:28 06.02.2019

Re: Abby Someone... Abby Who? Abby Normal...

dragosevacsutra
Овај "ђики" што вам сада покушава да стави своју контролу на протесте грађана суботом...


jeste, sa onim drugim 'djikijem' dok se nisu sa slobom malo dogovorili da rasture te iste proteste.

the rest is... svi znamo...

vesic tada bese pandur pozornik? bez pravnog?




Био слободни и независни новинар слободне и независне Демократије.

Па је затим постао заменик главног и одговорног уредника листа Студент. Такође слободног и независног.

Морам једаред, када се будемо видели (мрзи ме да куцкам), да ти испричам причу из прве руке како су Синиша Вучинић и "наш чувени каратиста" Илија Јорга (јбт, ти из борилачких спортова су сви радили за Службу; такав нам био тај стари једнопартијски систем, такве је гајио и неговао) преотели Ројалистички покрет од његових оснивача. На силу. Ту причу знам из прве руке.

Оно што пише на Википедији да је Вучинић основао Ројалистички покрет је лаж. Странка је била основана пре њега и без њега. А овај ју је преотео, понављам уз силу, од оснивача.

Завршни део часа:

И тако се, децо моја, на тај начин рађало вишестраначје и демократија у Србији, после скоро полувековног једнопартијског једноумног система, са све Демократском странком и СПО као главним опозиционим странкама у Србији у време Милошевића у та времена демократије у повоју, да не кажем демократије у пеленама.

Пеленама које се нису никако мењале када их опогане, него су нагомилавали говно на говно у тим пеленама које демократија у Србији никако да пресвуче већ једном свих ових 30 година уназад.
Bili Piton Bili Piton 10:23 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
Predrag Brajovic



Znate šta, ljudi, ovo je samo moje mišljenje, i to postolje je nekako nesrazmerno i ne predstavlja baš kosmos iz koga su Srbi nastali, ali all in all, I kinda like it. Ili, nije baš tako strašno kako sam se plašio da će biti. Pristajem da budem razuveren.


Ja sve pokušavam da pronadjem da se uhvatim za nešto. Pokušavam da mi se dopadne, gledam "sa svih strana" ali teško. A da je od Pavlovog spomenika pomak to svakako jeste ali to baš stvarno nije nikakav plus jer ono je smehotresno.

Ti reče Severna Koreja za budući lendskejp ispred štajge, meni je to prosto novokomponovano i kao takvo odvratno. Ne rekonstruišu se gradovi na taj način.
mariopan mariopan 13:01 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nsarski
Čekaj da ga vidiš u prirodnoj veličini.

Misliš u nameravanoj veličini?

Ne, cela ona konstrukcija kao što je na maketi ne može da bude dobra, barem po mom shvatanju. I to preuveličano postolje je nekako amorfno - mislim možda ono sadrži neko značenje koje prevazilazi moja znanja. Ipak, ako ga uporedim sa spomenikom Patrijarha, na primer, ovo je pomak na bolje.
Sve je to, najzad, samo moje laičko mišljenje.

Za tu maketu i kažem, ne prikazuje realnu sliku.

Ne ocenjujem izgled spomenika nego njegovu veličinu u odnosu na okolne zgrade i sam trg. Prevelik je.

Mislim na ceo spomenik, ukupnu visinu sa postamentom i zgrade koje već postoje. Nisu realno prikazali na maketi.

Svako ima neki svoj ukus i osećaj za lepo samo je moj malo iščašen.
Volim da stvari imaju svoj prostor da "dišu". Ne volim nagurano, natrpano, preveliko, u prostoru koji to ne može da primi.

Ajd' videćemo kako će biti u prirodi?
softelectronics_e softelectronics_e 13:53 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

mariopan
nsarski
Čekaj da ga vidiš u prirodnoj veličini.

Misliš u nameravanoj veličini?

Ne, cela ona konstrukcija kao što je na maketi ne može da bude dobra, barem po mom shvatanju. I to preuveličano postolje je nekako amorfno - mislim možda ono sadrži neko značenje koje prevazilazi moja znanja. Ipak, ako ga uporedim sa spomenikom Patrijarha, na primer, ovo je pomak na bolje.
Sve je to, najzad, samo moje laičko mišljenje.

Za tu maketu i kažem, ne prikazuje realnu sliku.

Ne ocenjujem izgled spomenika nego njegovu veličinu u odnosu na okolne zgrade i sam trg. Prevelik je.

Mislim na ceo spomenik, ukupnu visinu sa postamentom i zgrade koje već postoje. Nisu realno prikazali na maketi.

Svako ima neki svoj ukus i osećaj za lepo samo je moj malo iščašen.
Volim da stvari imaju svoj prostor da "dišu". Ne volim nagurano, natrpano, preveliko, u prostoru koji to ne može da primi.

Ajd' videćemo kako će biti u prirodi?

Ma, ja bih to napravio kopi-pejst kao što je u Parizu.
Na dnu Jelisejskih polja, tj. naše Nemanjine, bih postavio Napoleonov obelisk, a na vrhu, umesto one fontane na Slaviji, stavio bih Trijumfalnu kapiju.
Pa ko će da zna, ako ne znaju Francuzi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:27 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Znate šta, ljudi, ovo je samo moje mišljenje, i to postolje je nekako nesrazmerno i ne predstavlja baš kosmos iz koga su Srbi nastali, ali all in all, I kinda like it. Ili, nije baš tako strašno kako sam se plašio da će biti. Pristajem da budem razuveren

Ма, класицистички израз, узвишеност, смиреност, ово-оно... cool је. Само, димензија му може бити проблем.

Тврдим да 28 метара јесте предимензионирана висина.
А њу људско око најпре ухвати.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:16 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Predrag Brajovic
Znate šta, ljudi, ovo je samo moje mišljenje, i to postolje je nekako nesrazmerno i ne predstavlja baš kosmos iz koga su Srbi nastali, ali all in all, I kinda like it. Ili, nije baš tako strašno kako sam se plašio da će biti. Pristajem da budem razuveren

Ма, класицистички израз, узвишеност, смиреност, ово-оно... cool је. Само, димензија му може бити проблем.

Тврдим да 28 метара јесте предимензионирана висина.
А њу људско око најпре ухвати.

Мислим да је овде добра пропорција.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:57 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

gedza.73 gedza.73 19:01 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

jeste preveliko ako ostane ovako.

sama zgrada železnice je, po meni, vrlo lepa. sa uređenom pešačkom zonom i pretvaranjem u muzej bi se taj potez, inače odvratno ružan kako sada izgleda



pretvorio u lepši deo grada.

možda spomeniku nije tu mesto. kad su mogli da šetaju Pobednika po Beogradu što ne bi i Stefanu Nemanji našli adekvatniju lokaciju.
niccolo niccolo 19:11 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Мислим да је овде добра пропорција.

Brate, Star Wars...Revenge of the Sith
gedza.73 gedza.73 19:14 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Brate, Star Wars...Revenge of the Sith

na Brajovićevim fotkama postament liči na sovu. Sovu sa nekim kožnim šlemom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:20 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

jeste preveliko ako ostane ovako.

Nesaglediv je :)

Gledam odnos čoveka i spomenika...pa nema šanse da se ceo spomenik obuhvati pogledom osim sa neke poprilične udaljenosti.
niccolo niccolo 20:02 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

gedza.73
Brate, Star Wars...Revenge of the Sith

na Brajovićevim fotkama postament liči na sovu. Sovu sa nekim kožnim šlemom.

Ali pogledaj ovu Nemanjinu kapuljaču, originalni Lord of the Sith.
mariopan mariopan 20:11 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

hoochie coochie man
jeste preveliko ako ostane ovako.

Nesaglediv je :)

Gledam odnos čoveka i spomenika...pa nema šanse da se ceo spomenik obuhvati pogledom osim sa neke poprilične udaljenosti.


Tačno.

To je moja najveća zamerka + što su ga u onoj maketi lažno predstavili mnogo manjeg da se sakrije prava slika kad bude završen i postavljen.

Svakako treba urediti taj prostor ali ne ovako nakaradno kako su smislili.
Bili Piton Bili Piton 20:31 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Ovako na "fotkama" i u ovoj proporciji izgleda potpuno sablasno. Kao...čudo.
vcucko vcucko 21:37 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

gedza.73
jeste preveliko ako ostane ovako.

sama zgrada železnice je, po meni, vrlo lepa. sa uređenom pešačkom zonom i pretvaranjem u muzej bi se taj potez, inače odvratno ružan kako sada izgleda



pretvorio u lepši deo grada.

možda spomeniku nije tu mesto. kad su mogli da šetaju Pobednika po Beogradu što ne bi i Stefanu Nemanji našli adekvatniju lokaciju.

Zar niko ne vidi očigledno?

Kopiraju Zagreb. Tamo kad izađeš sa glavnog kolodvora (železničke stanice) gledaš pravo na Tomislava. Po legendi isnivača hrvatske države, prvog kralja.
I ovde planiraju isto sa Nemanjom. Jedina razlika (ako su ove slike stvarni plan) - Tomislav licem (pravcem) gleda na kolodvor, Nemanja će da mu okrene leđa. Plus, naravno, što ovo naše više nije kolodvor

Veličina mi nije jasna, ovolika statua nije za trg, nije za grad uopšte. Nego za neko brdo, ili Ratno ostrvo (?) da dominira iz daljine. Uopšte ne ulazim u lik i delo imenovanog, ovde ga neki optužuju za bogumile, ja za sitnošićardžijski doprinos rušenju Vizantije, nebitno.

Spomenik Petru Velikom u Moskvi je mnogo veći, blizu stotke, ali Moskva je sama po sebi zbirka monumentalnosti. Sem toga nije na trgu nego na adici na reci Moskvi, ne odudara mnogo od obala, malo niže je park Gorkog, ima smisla. Naravno i tamo je bilo mnogo polemike i kritike
Bili Piton Bili Piton 22:15 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

vcucko


Kopiraju Zagreb.


Ovo je moje iskustvo na širem planu od arhitektonsko-prostornog. Pričajući s drugarima odande svakodnevno dolazimo do istog zaključka, a to je da smo patentirali kopiranje jedni od drugih, što suptilno što manje suptilno, uvek i bez razlike kad je loš primer u pitanju i to se proteže kroz razne planove i razne aspekte života.
nikvet pn nikvet pn 23:18 06.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...


Па да. Кримоси, наркоси и будале најбрже се сложе
gedza.73 gedza.73 11:04 07.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

niccolo
Ali pogledaj ovu Nemanjinu kapuljaču, originalni Lord of the Sith.

mogli su u drugu ruku da mu dodaju Teslinu kuglu. da bude 'u tonu' sa fontanom na Slaviji



rešili Srbi da dokusure Stefana Nemanju. Od serije do spomenika.

vcucko
Zar niko ne vidi očigledno?

Kopiraju Zagreb


izgleda da su narodi Balkana teške fatalističke budale.
nikvet pn nikvet pn 12:54 07.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...


Свака селендра по УСА вукојебинама има скроман споменик неком никад-чуо чичишту у бронзи са штапом, томпусом, полуцилиндром... То је оснивач тога места, пре век или два отворио пилану, рудник или погон нечега, покренуо бизнис па се населило народа и ето насеља. Ето и споменика, примереног. Наоколо њега ред, мир, сито и богато.

А у нас све обрнуто.

Нисам паметан ко је ту у праву.
nsarski nsarski 13:11 07.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

Наоколо њега ред, мир, сито и богато.

А у нас све обрнуто.

Нисам паметан ко је ту у праву.


Ih, po tim vukojebinama zvanim small town America svega ima, pa i to što kažeš.
Ali, evo, mesto koje znam: Hanibal, Mizuri, mesto gde je odrastao Mark Tven.

Ima njegov spomenik


ali, teško da se za mesto može reći "sito i bogato".


Hanibal je desolate place od iz koga svi beže. Pogledaj, npr., ovu panoramu tog bogatstva.

Hanibal.

Link ima 360 degrees view.

Da li bi živeo na takvom mestu?


P.S. Evo ga jedan lep spomenik za tebe (iz Tokija).

alselone alselone 13:22 07.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

P.S. Evo ga jedan lep spomenik za tebe (iz Tokija).


Pas Leo.
Mali hrabri pas koji je poginuo branecu devojcicu od mnogo vece pomahnitale dzukele.
Spomenik je u parku i gleda na decije igraliste.


vcucko vcucko 13:32 07.02.2019

Re: Znači, ovako se to zamišlja...

nikvet pn

Свака селендра по УСА вукојебинама има скроман споменик неком никад-чуо чичишту у бронзи са штапом, томпусом, полуцилиндром... То је оснивач тога места, пре век или два отворио пилану, рудник или погон нечега, покренуо бизнис па се населило народа и ето насеља. Ето и споменика, примереног.

Zauvek opevan kao Džebedaja Simpson
cassiopeia cassiopeia 09:24 06.02.2019

Monumentalno ćemo svi u vazduh

Pošto niko linkove ne otvara, kopiram ceo tekst ovde.

Davno sam rekla da ćemo sami sebi doći glave, ko izborom, ko bojkotom.

Opasnost ispod centra Beograda


Evropska žila-kucavica Srbije doživela je težak infarkt. Železnički Koridor 10 prekinut je na delu od Beograda do Novog Sada u petak uveče 1. februara.

Piše: Miša Brkić 05. februara 2019.

Pruga neće biti u funkciji naredne četiri godine. Toliko vremena biće potrebno da ruska firma RŽD sagradi dvokolosečnu brzu prugu Beograd-Novi Sad čiji se izgradnju finansira iz kineskog državnog kredita.

Kako je iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“ objavljena vest o zatvaranju pruge i obustavljanju putničkog saobraćaja tako se sva pažnja usmerila na pitanje kako će narod sada da putuje između dva grada.

Potpuno nezasluženo u drugi plan gurnut je teretni saobraćaj na železničkom Koridoru 10 kojim su robe s jugoistoka i juga Evrope i s Bliskog istoka transportovane prema centralnoj i severnoj Evropi. Mediji su se zadovoljili šturim objašnjenjem da su za teretni saobraćaj Železnice Srbije zajedno sa preduzećem „Infrastruktura železnice Srbije“ i resornim Ministarstvom napravili „bajpas“ preko – Pančeva. I time je priča završena.

Time, međutim, počinje – drama. Glavni „junak“ te drame je tunel „Vračar“ u centru Beograda, a scenario drame mogao bi da ima elemente filmskog horora sa scenama masovnog trovanja ili nekontrolisanog požara. Kakva to drama preti Beogradu?

Doskoro se teretni železnički saobraćaj u pravcu Pančeva račvao u Beogradu na dve trase. Jedna je išla od Ranžirne stanice u Makišu pored Save i Dunava oko Kalemegdana na Pančevački most i njom su transportovane sve opasne (zapaljive i otrovne) materije vezane za Rafineriju, Azotaru i Petrohemiju u Srbiji i slične robe za Rumuniju i obrnuto. Pasionirani šetači pored Save imali su priliku do skoro da posmatraju kompozicije s 30 vagona-cisterni koje voze benzin iz Rafinerije ili amonijak za Azotaru (u međuvremenu oterana u stečaj). Druga trasa ide iz Makiša za Pančevo kroz 3,2 kilometra dugačak tunel „Vračar“ koji se proteže ispod užeg centra glavnog grada od Veterinarskog fakulteta, preko Vukovog spomenika do Bogoslovije i dalje preko Pančevačkog mosta. Ta trasa koristi se za prevoz putnika, ali i za prevoz robe (od ponoći do pet sati ujutro) koja nije opasna po život. „Kroz taj tunel prosečno dnevno prođe između šest i deset teretnih vozova, od kojih manji broj prevozi opasne materije“, saopštili su (23. 7. 2018) iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“ i objasnili da se roba vozi noću „isključivo iz psiholoških razloga“ da teretni vagoni ne bi iritirali putnike.

Situacija se, međutim, drastično menja izgradnjom stambeno-poslovnog kompleksa „Beograd na vodi“ kroz koji je prolazila železnička trasa za prevoz opasnog tereta iz Pančeva i za Pančevo. Gradski arhitekta Milutin Folić izjavio je (22. 2. 2017) da „najopasniji tereti i otrovne materije iz Azotare, NIS-a i sličnih fabrika jedino idu oko Kalemegdana jer ne smeju da uđu u tunel“. Prošle jeseni šine su ipak uklonjene i taj transportni pravac potpuno je zatvoren.

Zbog toga je od 1. 2. 2019. tunel „Vračar“ potpuno otvoren za prevoz zapaljivih tereta i otrovnih materija.

Problem je što ti tereti sada nisu samo (za i) iz pančevačkih fabrika. Nego i iz ogromnog intermodalnog terminala „Halkali“ u Istanbulu gde se sabira roba iz Turske, Irana, Azerbejdžana i drugih država Bliskog istoka… zatim iz luka Solun i Pirej u koje stižu robe iz Kine, Japana, Malezije, Singapura, Indonezije, Filipina i iz Luke Bar. Reklo bi se, roba iz pola sveta. To nije samo hrana, televizori, igračke, automobili… nego i sirovine za hemijsku i farmaceutsku industriju izuzetno opasne po zdravlje i bezbednost ljudi. Najveći deo tih proizvoda i sirovina namenjen je tržištu i proizvođačima u centralnoj, severnoj pa i zapadnoj Evropi.

Sve se to sliva na tri železnička pravca u Srbiji – od Dimitrovgrada, od Preševa (ta dva pravca spajaju se u Nišu) i od Prijepolja. Srpsko fokus čvorište je u Makišu, odakle se najveći deo robe transportovao za Evropu prugom Beograd – Novi Sad – Budimpešta. Od petka, 1. februara, sva ta silesija gotovih proizvoda i sirovina s Bliskog i Dalekog istoka, među kojom ima i materija opasnih po bezbednost i život građana, da bi stigla u Evropu, mora da prođe kroz tunel „Vračar“ ispod centra Beograda. I da nastavi alternativnim putnim pravcem Pančevo-Orlovat-Rimski Šančevi-Novi Sad i dalje za Budimpeštu. Pruga na tom alternativnom pravcu je, po rečima ministarke Zorane Mihajlović, rekonstruisana. Preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“ saopštila je da to omogućava povećanje brzine sa 30 na 60 km/h i povećano opterećenje sa 18 na 22,5 tona po osovini, što bi trebalo da obezbedi „nešto veći“ protok saobraćaja. Ta pruga, međutim, nije elektrificirana pa će na njoj (uključujući i tunel „Vračar“) morati da saobraćaju dizel lokomotive. Prema jednom železničkom Pravilniku od prošlog leta dizel lokomotive mogu da saobraćaju kroz tunel, ali samo „u hladnom režimu“, odnosno sa ugašenim motorom. Zašto?

Da li će tunel „Vračar“ biti sposoban da prihvati toliki teretni saobraćaj u tako kratkom vremenu (od ponoći do pet sati ujutru) ili će taj period morati da se produži? I kako će se to „psihološki“ odraziti na putnike?

To se za sada ne zna. A trebalo bi da se sazna.

Bio bi red da državna firma „Infrastruktura železnice Srbije“ objavi rezultate studije „Definisanje uslova za saobraćaj vozova sa dizel vučom i saobraćaj vozova za prevoz opasnih materija kroz tunel Vračar i ostale objekte na području Beogradskog železničkog čvora“. Pre svih, pored tunela „Vračar“, važno je definisati sposobnost Pančevačkog mosta (za koji stručnjaci tvrde da nije u najboljem staju) da prihvati sav taj saobraćaj.

Studija je naručena kao Javna nabavka 23/2018 na tenderu 31. 7 2018. godine. Naručivanje Studije pokazuje da postoji svest o opasnostima koje se kriju u tunelu „Vračar“ posle zatvaranje Koridora 10 na delu od Beograda do Novog Sada. Bilo bi dobro da Beograđani čuju jesu li i koliko bezbedni u slučaju da se (daleko bilo) dogodi incident s prosipanjem amonijaka kakav se nedavno dogodio u selu Jasenovik kod Niša zbog koga su evakuisani meštani.

Zatvaranje dela Koridora 10 otvorilo je još jedno intrigantno pitanje koje dovodi u sumnju odluku o prekidu saobraćaja na pruzi BGD-Novi Sad.

Naime, Saobraćajni institut CIP imao je, prema verodostojnim izvorima, projekat po kome nije bio predviđen prekid saobraćaja na pruzi Beograd-Budimpešta. Taj projekat podrazumevao je da se novi kolosek za brzu prugu gradi a da postojeći kolosek i dalje funkcioniše. Zatim, kad novi bude pušten u saobraćaj, onda bi počela modernizacija starog koloseka i takav model omogućio bi nesmetano odvijanje saobraćaja.

Međutim, CIP-ov projekat nije prihvaćen u Vladi Srbije, koja se odlučila za projekat kineskih partnera, a oni su i finansijeri projekta.

Jedan od stručnjaka, nespornih autoriteta u ovoj oblasti, tvrdi da je skandal da država-investitor popusti pred ucenom kreditora i dozvoli da kreditor bira projektanta za ovako veliki infrastrukturni objekat.

Autor je ekonomski analitičar
freehand freehand 09:34 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

Pasionirani šetači pored Save imali su priliku do skoro da posmatraju kompozicije s 30 vagona-cisterni koje voze benzin iz Rafinerije ili amonijak za Azotaru (u međuvremenu oterana u stečaj).

Azotara više ne postoji, a amonijak nikad nije vožen u nju, već iz nje.
Za ovu vrstu teksta nije suštinski preterano bitno ali u pitanju su greške koje autor Brkićevog renomea ne sme sebi da dopusti.
cassiopeia cassiopeia 10:29 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh




Azotara više ne postoji, a amonijak nikad nije vožen u nju, već iz nje.


Napisao je da je u međuvremenu oterana u stečaj.

E, sad, da li ide u Azotaru ili iz Azotare, malo bitno u odnosu na to da je potencijalna opasnost.
Bili Piton Bili Piton 10:40 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

cassiopeia



Azotara više ne postoji, a amonijak nikad nije vožen u nju, već iz nje.


Napisao je da je u međuvremenu oterana u stečaj.

E, sad, da li ide u Azotaru ili iz Azotare, malo bitno u odnosu na to da je potencijalna opasnost.


Fri je načelno u pravu, neko zlonameran će jedva dočekati trivijalne greščice da bi diskvalifikovao ceo tekst.
freehand freehand 10:46 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

Bili Piton
cassiopeia



Azotara više ne postoji, a amonijak nikad nije vožen u nju, već iz nje.


Napisao je da je u međuvremenu oterana u stečaj.

E, sad, da li ide u Azotaru ili iz Azotare, malo bitno u odnosu na to da je potencijalna opasnost.


Fri je načelno u pravu, neko zlonameran će jedva dočekati trivijalne greščice da bi diskvalifikovao ceo tekst.

Pa nisu baš trivijalne greščice u pitanju, Azotara je bila najveći proizvođač amonijaka. Trivijalna je prosečnom čitaocu, ali Brkić pretenduje da se bavi ozbiljnom ekonomskom i privrednom analitikom.
Bili Piton Bili Piton 10:51 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

freehand
ali Brkić pretenduje da se bavi ozbiljnom ekonomskom i privrednom analitikom.


Tu se dakle slažemo, i ja mislim da treba pet puta proveriti sve o čemu se piše.
cassiopeia cassiopeia 10:56 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

Fri je načelno u pravu, neko zlonameran će jedva dočekati trivijalne greščice da bi diskvalifikovao ceo tekst.


U pravu je, nije sporno. Brkić je tu priču izneo u javnost, meni dovoljno za početak.
Bili Piton Bili Piton 11:00 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

Znaš li koliko je ljudi koji prvi put čuju da tu ima ikakav tunel? Naravno da je dobro da je izneo u javnost. Takodje je dobro otvoriti širu sliku sa sve Solunom, Pirejem i Budimpeštom u njoj.
cassiopeia cassiopeia 11:11 06.02.2019

Re: Monumentalno ćemo svi u vazduh

Znaš li koliko je ljudi koji prvi put čuju da tu ima ikakav tunel?


Bila je priča oko transporta opasnih materija još onomad kad je zbog Beograda na vodi zatvoren pravac ispod Kalemegdana. I sve je preusmereno kroz stanicu Vukov spomenik.
softelectronics_e softelectronics_e 13:56 06.02.2019

M'da.

Da li iko ima ikakvih informacija o tome kako napreduju radovi na kanalu Dunav - Vardar - Egejsko more?
Mislim, što se tiče monumentalnosti, sve ostalo je sića.
freehand freehand 15:10 06.02.2019

Metla

... čemu?

Edit: moja greška i previd. Nije bilo nikakovg brisanja, izvinjavam se.
tasadebeli tasadebeli 20:22 06.02.2019

Re: Metla

freehand
... čemu?

Edit: moja greška i previd. Nije bilo nikakovg brisanja, izvinjavam se.


Ако ти нико други овде не верује, ја ти верујем кад то кажеш.

Заиста ти верујем. Без зезања.

Имаш ти документацију. У оним твојим скриншотовима многих коментара многих блогера са разних блогова.

Доказ, црно на бело.

Још само да ти то овере печатом и миран си... На коњу си... Хм, да, на коњу... Или макар у седлу...



freehand freehand 20:32 06.02.2019

Re: Metla

tasadebeli
freehand
... čemu?

Edit: moja greška i previd. Nije bilo nikakovg brisanja, izvinjavam se.


Ако ти нико други овде не верује, ја ти верујем кад то кажеш.

Заиста ти верујем. Без зезања.

Имаш ти документацију. У оним твојим скриншотовима многих коментара многих блогера са разних блогова.

Доказ, црно на бело.

Још само да ти то овере печатом и миран си...




Taso, odupri se. Ova spirala jadnosti je zajebana stvar.
tasadebeli tasadebeli 20:39 06.02.2019

Re: Metla

freehand
tasadebeli
freehand
... čemu?

Edit: moja greška i previd. Nije bilo nikakovg brisanja, izvinjavam se.


Ако ти нико други овде не верује, ја ти верујем кад то кажеш.

Заиста ти верујем. Без зезања.

Имаш ти документацију. У оним твојим скриншотовима многих коментара многих блогера са разних блогова.

Доказ, црно на бело.

Још само да ти то овере печатом и миран си...




Taso, odupri se. Ova spirala jadnosti je zajebana stvar.



Да, види се то по теби одлично.

И лепо ти стоји. Баш онако... К'о и сваком панонском морнару.


Па добро бре, мајка му стара (божја комунистичка и титопионирска)!

Зар опет?

Опет просипаш старе форе?

Стално исти коментари.

Ау, јбт, овде је стварно постало до бола досадно...

П.С. - А када скриншотујеш своје коментаре, је л' неће машина да ти забагује зато што се толико пута појављују све једно те исти коментари?

Или то избегаваш тако што своје коментаре чуваш као ворд документа са називима Ја, опет Ја, случајно Ја, Види опет Ја, Ко би рек'о, опет Ја, Па јопет Ја, Сада само Ја,...?
freehand freehand 20:42 06.02.2019

Re: Metla

П.С. - А када скриншотујеш своје коментаре, је л' неће машина да ти забагује зато што се толико пута појављују све једно те исти коментари?

Или то избегаваш тако што своје коментаре чуваш као ворд документа

Da, ne pojavljuje mi se reč "komentari" tri puta u dve rečenice.
Što se ostalih tvojih brontosaurusšitova tiče jednostavno ne zavređuju odgovor.
tasadebeli tasadebeli 20:47 06.02.2019

Re: Metla

freehand
П.С. - А када скриншотујеш своје коментаре, је л' неће машина да ти забагује зато што се толико пута појављују све једно те исти коментари?

Или то избегаваш тако што своје коментаре чуваш као ворд документа

Da, ne pojavljuje mi se reč "komentari" tri puta u dve rečenice.
Što se ostalih tvojih brontosaurusšitova tiče jednostavno ne zavređuju odgovor.


Е, сад си га стварно заср'о... До балчака.

Да не кажем, до јаја.

Све ти седло умазано, јбт!

Јој, тугеееее...


EDIT: Е, а сећам се једног блога, мислим да је био Крстићев, од пре неколико година на којем си нас све овде на Блогу Б92 убеђивао како ти то не радиш и не скриншотујеш коментаре као документацију коју касније користиш у "расправама" на Блогу Б92.

На жалост, ја не скриншотујем коментаре као ти (мене старе куке Блога Б92 то нису научиле за разлику од тебе), па сада не могу да ти приложим доказ у том твом маниру када си нас уверавао да ти то не радиш.

Јбг, видиш како ја грешим... Уместо да радим тако као ти, па да после могу то да користим... Ја се зајебавам овде, неозбиљан сам, не схватам значај своје свете блогерске мисије на Блогу Б92.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana