Istorija| Politika| Zabava

Američko-ruski izbori

jinks RSS / 31.01.2019. u 11:01

Prošlo je više godina od zadnjih američkih predsedničkih izbora, a afera ruskog mešanja u njihov ishod još uvek je ništa manje aktuelna. Jer, demokratska kongresna većina i dalje uveliko preti Trampu impičmentom, sve zbog navodnog nestašluka nekolicine ruskih hakera, koliko god sve to na prvi pogled uopšte i delovalo neverovatno. Sad tema bloga i nisu toliko ti sami izbori, već pre pitanje da li je moguće da se tako nešto uopšte i dešava :), odnosno, koliko su se možda ranije i neke druge zemlje mešale u tuđe izbore, uključujući u to i same SAD. A opet, zašto stati samo kod izbora - zašto se ne bi otišlo dalje, do nekih dalekosežnijih i dugoročnijih spoljnih uticaja, počev od smena vladara, ukrupnjavanja ili cepkanja država, pa sve do promene čitavih političkih uređenja i sistema (evo i aktuelnog primera Venecuele). Jer, tu, između ostalih, i Rusija konja za trku ima, bar kada su u igri teorije zavere o uticaju SAD na njenu unutrašnju politiku.

Naime, svi se dobro sećamo na koje se sve nesrećne načine raspadala Jugoslavija, ali da li se iko seća ijednog metka ili pokoje teške reči izgovorene prilikom raspada Sovjetskog Saveza. Dobro, bilo je više naknadnih potresa u vidu neuspešnih pokušaja puča stare garde (kojima su se izgleda i mnogi izvan Rusije neosnovano obradovali), kao i nekolicine lokalnih ratova, ali ničega razmere loma koji se desio prilikom raspada SFRJ. A opet, Rusija je u svemu tome izgubila znatan deo teritorije koju je ranije imala, uz desetine miliona sunarodnika koji su ostali u novonastalim državama.

Sad, mnogi će reći da je pad Sovjeta na određeni način u ekonomskom i političkom smislu delom bio i izvestan. To da je pomenuti sistem upao 80-ih u ozbiljnu ekonomsku krizu znaju svi, uz bezbroj različitih tumačenja i objašnjenja. Počev od toga da je za sve kriv niko drugi do drug mikroprocesor sa svojom bratjom integrisanim kolima, preko onoga da su SAD za razliku od SSSR-a, između ostalog, iznašle i različite načine kako da globalno komercijalizuju rezultate biliona vrednih istraživanja u vojnom, obaveštajnom, kao i ko zna kom sve već ne sektoru, pa nadalje.

Ne znam, interesantno bi bilo saznati kako i ruska javnost na sve to gleda. Teorija, kako se da videti, ima bezbroj, gde je u blogu pomenuta i jedna od onih "začinjenijih", koja se graniči sa istorijskom naučnom fantastikom. Naime, radi se o u Rusiji izuzetno rasprostranjenom "Dalesovom planu", za koji, što je posebno interesantno, u SAD teško da je malo ko do sada uopšte i čuo.

ar1.jpg

Naime, radi se o priči koja je postala popularna 90-ih i posebno 2000-ih, o kojoj je do danas objavljeno više knjiga, kao i bezbroj fotokpiranih, geštetniranih i digitalizovanih pamfleta, od kojih mnogi i dan danas kruže Rusijom. Jer, po toj priči, tokom 40-ih godina prošlog veka prvi civilni direktor obaveštajnog sektora u SAD Allen Dulles, da li tokom samog II sv. rata ili neposredno nakon njega, uveliko je razmišljao o tome na koje bi sve načine mogao da doaka tadašnjem savezniku SSSR. Sad, blickrig je očigledno bio nemoguć, posebno uz izglednost nuklearnog oružja, iznurivanje trkom u naoružavanju i bezbrojnim lokalnim ratovima - možda delimično. Ali, za finalni udarac - ipak je izgleda bilo neophodno nešto sasvim drugo. 

Naime, prema pomenutoj, po mnogima prilično rasprostranjenoj teoriji zavere, Rusiju je trebalo poraziti sistematskim unutrašnjim podrivanjem osnovnih društvenih vrednosti, koje bi po potrebi moglo trajati i decenijama. Neke od ključnih crta pomenutog plana bile su sledeće:

• Uz pomoć lokalnih saradnika, saučesnika i pomagača u svest ruskog stanovništva usađivati kult nasilja, nepoverenja i izdaje.

• Korumpirana birokratija bi bila uzdignuta do nivoa najviše vrline, gde bi se na iskrenost, lepo vaspitanje i manire posmatralo kao na beskorisne i anahrone elemente vredne ismevanja i poruge.

• Tiho i vešto bile bi kultivisane i veličane sledeće osobine - grubost i drskost, laž i prevara, pijanstvo i zavisnost od droge, životinjski strah svih od svega, nepristojnost, nacionalizam i sukobljavanje sa drugim etničkim grupama, uz gajenje prezira drugih prema ruskom etnosu.

A, evo i isečka iz "originalnog" dokumenta "Dalesovog plana", za koji mnogi veruju da u stvari predstavlja fikciju ruskog pisca Anatolija Ivanova, objavljenu u nešto izmenjenoj verziji 70-ih godina u njegovom romanu "Večni zov", inače zabranjivanom u više navrata kako od sovjetskih, tako i od mnogih naknadnih cenzora:

ar2.jpg"

Od početka devedesetih, kada je postao prilično popularan, „Dalesov plan" je uspeo da zaokupi pažnju različitih slojeva ruskog društva - počev od mnogih pisaca i filmadžija, preko pripadnike akademske zajednice i državnih struktura, verskih zajednica, pa sve do ekstremne levice i ništa manje ekstremne desnice, garnirane neretko i neizbežnim antisemitskim elementima. Ili, što je neko duhovito primetio: „Dalesov plan, naravno, uopšte i ne postoji, ali uprkos tome prilično efikasno deluje."

ar3.jpg

Sad, zašto bi na kraju sve ovo uopšte ikoga i zanimalo. Pa na primer možda delom i zbog toga što aktuelni progon ruskih izbornih veštica u SAD, jednako verovatno koliko i priče tipa „Dalesovog plana" u priličnoj meri pokazuju koliko su još uvek duboke podele, nepoverenje i niska očekivanja prisutni i projektovani u odnosima između SAD i Rusije.

A, možda, i to koliko teorije zavere u stvari i umeju prilično ozbiljno da zaokupe svakodnevni politički život neke zemlje. Jer, ko zna, možda će se na aktuelna previranja u SAD o uticaju Rusije na izbor Trampa, koja trenutno dopiru do samih vrhova njihovog političkog establišmenta, za 10-20 godina gledati manje više slično kao i na bilo koju drugu teoriju zavere, tipa „Dalesovog plana" ili njemu sličnih.

Što ih sve zajedno nikako ne sprečava da s vremena na vreme savršeno posluže kako bi se za nešto loše u nekoj zemlji, kao i za mnoge od njenih političkih neuspeha optužio neko drugi.

 

Tagovi



Komentari (365)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:45 03.02.2019

Re: Fake news

aureus
Kakva greška?

Greška u analizi.
I kojih 30 godina?

Dobro, još malo pa 28, prvi veliki protest je bio 9. marta 1991.

Mislim neka bude i 20 (protesti 96/97), i to je veliki vremenski period za "zaglavljivanje", naročito zbog vremena interneta i mobilnih telefona.
Znaš i sam da je jako dugo trajala nekakva razočaranost žutima.

Traje i dalje, a šteta je nemrljiva, zato će Vučić na proleće da raspiše izbore, a protesti će da izgube smisao.
Naravno, ovim što su za Vučića je valjda dobro. Njima Vučićevo drmanje pomaže da lakše zaspu.

Eto, džabe ja pričam.

Nego, ne dobih odgovor za Đinđića.
aureus aureus 21:21 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68
aureus
Kakva greška?

Greška u analizi.
I kojih 30 godina?

Dobro, još malo pa 28, prvi veliki protest je bio 9. marta 1991.

Mislim neka bude i 20 (protesti 96/97), i to je veliki vremenski period za "zaglavljivanje", naročito zbog vremena interneta i mobilnih telefona.

Eto vidiš, Milisave. Prvi veliki protest počeo još 1991. a Milošević pao tek devet godina kasnije!
A i kad je pao, na novog čvrstorukaša Srbija je čekala samo 12 godina. Pri čemu je taj čvrstorukaš iz ekipe koja je pala 12 godina ranije.

Inače, griješiš. Prvi veliki protesti za vrijeme ove vlasti su bili 2017. A i tad su oni koji su protestovali bili stava da ne žele da imaju mnogo veze sa opozicionim političarima.
milisav68

Nego, ne dobih odgovor za Đinđića.

Moraš i sam da daješ odgovore, ne mo'š toliko pitati.
tasadebeli tasadebeli 17:42 31.01.2019

Conspiracy?

То што не верујете у теорије завера, не значи да оне не постоје.



Не отварате линкове, јбг, па не знам да ли сте само лењи или је нешто друго у питању... Да припомогнем Фрију.


The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader - ЛИНКЛИНКЛИНК


Before the fateful date of Jan. 22, fewer than 1-in-5 Venezuelans had heard of Juan Guaidó. Only a few months ago, the 35-year-old was an obscure character in a politically marginal far-right group closely associated with gruesome acts of street violence. Even in his own party, Guaidó had been a mid-level figure in the opposition-dominated National Assembly, which is now held under contempt according to Venezuela’s constitution.

But after a single phone call from from U.S. Vice President Mike Pence, Guaidó proclaimed himself as president of Venezuela. Anointed as the leader of his country by Washington, a previously unknown political bottom dweller was vaulted onto the international stage as the U.S.-selected leader of the nation with the world’s largest oil reserves.



И део нама посебно занимљив:

On Oct. 5, 2005, with Chavez’s popularity at its peak and his government planning sweeping socialist programs, five Venezuelan “student leaders” arrived in Belgrade, Serbia to begin training for an insurrection.

The students had arrived from Venezuela courtesy of the Center for Applied Non-Violent Action and Strategies, or CANVAS. This group is funded largely through the National Endowment for Democracy, a CIA cut-out that functions as the U.S. government’s main arm of promoting regime change; and offshoots like the International Republican Institute and the National Democratic Institute for International Affairs. According to leaked internal emails from Stratfor, an intelligence firm known as the “shadow CIA,” “[CANVAS] may have also received CIA funding and training during the 1999/2000 anti-Milosevic struggle.”

CANVAS is a spinoff of Otpor, a Serbian protest group founded by Srdja Popovic in 1998 at the University of Belgrade. Otpor, which means “resistance” in Serbian, was the student group that gained international fame – and Hollywood-level promotion – by mobilizing the protests that eventually toppled Slobodan Milosevic. This small cell of regime change specialists was operating according to the theories of the late Gene Sharp, the “Clausewitz of non-violent struggle.” Sharp had worked with a former Defense Intelligence Agency analyst, Col. Robert Helvey, to conceive a strategic blueprint that weaponized protest as a form of hybrid warfare, aiming it at states that resisted Washington’s unipolar domination.

Otpor was supported by the National Endowment for Democracy, USAID and Sharp’s Albert Einstein Institute. Sinisa Sikman, one of Otpor’s main trainers, once said the group even received direct CIA funding. According to a leaked email from a Stratfor staffer, after running Milosevic out of power, “the kids who ran OTPOR grew up, got suits and designed CANVAS… or in other words an ‘export-a-revolution’ group that sowed the seeds for a NUMBER of color revolutions. They are still hooked into U.S. funding and basically go around the world trying to topple dictators and autocratic governments (ones that U.S. does not like).”

Stratfor revealed that CANVAS “turned its attention to Venezuela” in 2005 after training opposition movements that led pro-NATO regime change operations across Eastern Europe.

While monitoring the CANVAS training program, Stratfor outlined its insurrectionist agenda in strikingly blunt language: “Success is by no means guaranteed, and student movements are only at the beginning of what could be a years-long effort to trigger a revolution in Venezuela, but the trainers themselves are the people who cut their teeth on the ‘Butcher of the Balkans.’ They’ve got mad skills. When you see students at five Venezuelan universities hold simultaneous demonstrations, you will know that the training is over and the real work has begun.”



(Баш смо популарни у свету, је л' да? И после кажу како нас "међународна заједница", која се лажно представља као читав свет, мрзи и никако не воли Србе.)



tasadebeli tasadebeli 17:45 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Prošlo je više godina od zadnjih američkih predsedničkih izbora, a afera ruskog mešanja u njihov ishod još uvek nije ništa manje aktuelna. Jer, demokratska kongresna većina i dalje uveliko preti Trampu impičmentom,



А изгледа да и он није баш толико наиван, па је ту велико питање ко кога заправо држи за јаја и стиска повремено као опомену због понашања.



tasadebeli tasadebeli 17:53 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Хибридно, браћо и сестре, само хибридно!!!



Напред! У светлу будућност!

Док се гледамо како лепо и напредно и демократски изгледамо у излогу јефтиних слаткиша.







nsarski nsarski 18:01 31.01.2019

Re: Conspiracy?

А изгледа да и он није баш толико наиван, па је ту велико питање ко кога заправо држи за јаја и стиска повремено као опомену због понашања.


Pa, baš o tome se radi. Oni njega za mooda, on njih za cojones (mislim da mu je najveći adut 9/11 sranje i informacije koje ima) i tako kohabituju. Uprkos svim povikama, njima je Trumponi dragocen - mogu da ga kaVaju do beskraja i nazad, da ga ucenjuju ruskim kurvama i "zlatnim tuširanjem" i sličnim banalnostima - jer on im čini fundamentalne globalne ustupke jer njega globalno ništa ne zanima i nema pojma o tome. Njegova frizura, na primer, mu je važnija. E, do penisa.

Čuvaće oni njega koliko god im je koristan. Ali će ga napadati da bi delovali "liberalno".
tasadebeli tasadebeli 18:02 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
А изгледа да и он није баш толико наиван, па је ту велико питање ко кога заправо држи за јаја и стиска повремено као опомену због понашања.


Pa, baš o tome se radi. Oni njega za mooda, on njih za cojones (mislim da mu je najveći adut 9/11 sranje i informacije koje ima) i tako kohabituju. Uprkos svim povikama, njima je Trumponi dragocen - mogu da ga kaVaju do beskraja i nazad, da ga ucenjuju ruskim kurvama i "zlatnim tuširanjem" i sličnim banalnostima - jer on im čini fundamentalne globalne ustupke jer njega globalno ništa ne zanima i nema pojma o tome. Njegova frizura, na primer, mu je važnija. E, do penisa.

Čuvaće oni njega koliko god im je koristan.






EDIT: Па пази, знаш то и сам... По дефиницији, чим је ту више од једног човека у игри, то је завера.


Funny game, man, funny game! Everybody's flipping sides all the time.



EDIT EDIT: Још када је Трамп победио, опкладио сам се са женом када ће и колико атентата на њега бити покушано.

Рећи ћу ти ко је побиједио у том нашем породичном грудању.
maksa83 maksa83 18:04 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Njegova frizura, na primer, mu je važnija.

Ne bih ja toliko nipodaštavao tu frizuru, ono je ozbiljan građevinski pothvat.
freehand freehand 18:07 31.01.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
Njegova frizura, na primer, mu je važnija.

Ne bih ja toliko nipodaštavao tu frizuru, ono je ozbiljan građeviski pothvat.

nsarski nsarski 18:09 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Ne bih ja toliko nipodaštavao tu frizuru, ono je ozbiljan građeviski pothvat.


Pa, stručnjaci ne mogu da se slože oko toga koja krznena životinja, zapravo, živi na njegovoj glavi.
tasadebeli tasadebeli 18:18 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
Ne bih ja toliko nipodaštavao tu frizuru, ono je ozbiljan građeviski pothvat.


Pa, stručnjaci ne mogu da se slože oko toga koja krznena životinja, zapravo, živi na njegovoj glavi.




А овима на 1:35 личи на гусеницу.


Мада у истом клипу има и другачијих мипшљења која се сасвим демократско/републикански и никако другачије налазе једна поред других
jinks jinks 18:48 31.01.2019

Re: Conspiracy?

tasadebeli
The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader

Kada sam pročitao linkovani članak setih se jednog g. otporaša koji je na počecima bloga ovde boravio, i njegovog komentara na blogu tada aktivnog g. Gorana S, u kome je otporaš (koji mislim da nije sturidao ETF) izjavio kako se on u stvari sve vreme bavio i još uvek se bavi (možda je to i tada 2006-2007. imalo veze sa pomenutim Canvas-om) - zamisli, u stvari humanitarnim radom.
veselica veselica 18:57 31.01.2019

Re: Conspiracy?

The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader - ЛИНКЛИНКЛИНК


e da si samo to uradio na blogu, pa..



citas ono sto u stvari negde znas ali se uvek iznova zaprepastis.
pisem u svoje ime.
jednostavno i lako, ista mustra, prosto je uredljivo kako se drze formule po sistemu jednom uspela - uvek uspeva.

danas EU, bas kao i USA, pozvala narod Venecuele da prizna mladog huana palog s marsa.
bez navijanja, boli me uvo, ali ovim svetom stvarno vladaju rotsildi.

kakva crna teorija zavere.
nema toga u ponudi.



tasadebeli tasadebeli 20:31 31.01.2019

Re: Conspiracy?

veselica

The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader - ЛИНКЛИНКЛИНК



e da si samo to uradio na blogu, pa..



Да не испаднем баш Дека Свиња, морам да кажем да други имају заслуге за тај чланак. Уосталом, Фри га је овде први окачио пре мене (само људи не отварају линкове), а ја сам га само омастио да га појачам. Али није Фри тај други неко...


kakva crna teorija zavere.
nema toga u ponudi.




Једноставно је то, другарице... Сваку теорију завере ставиш на пробу питајући се ко има највише интереса у томе о чему је реч у тој теорији завере.

Пази, не питаш се ко повлачи обарач, него ко има највише интереса.

И ако то што смо до тада називали теоријом завере издржи ту пробу, онда престаје да буде теорија завере, постаје реални свет у каквом живимо.









П.С. - Да ли је могуће да су Кристофера Марлоуа убили други шпијуни, они противничке стране, само зато што је и он сам био шпијун, па га је то у ствари конкуренција елиминисала из те funny game?







nsarski nsarski 20:48 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Да не испаднем баш Дека Свиња, морам да кажем да други имају заслуге за тај чланак. Уосталом, Фри га је овде први окачио пре мене (само људи не отварају линкове), а ја сам га само омастио да га појачам. Али није Фри тај други неко...


Ma, važno je da se informacija "raširi" što više. Mada sam prilično osupnut da ljudi tako osnovne stvari ne znaju. Ali, nije bitno.

Ili, da dočaram stvar iz vremena Vudstoka, a i sada se pominje. Ovako



So, spread the word.

nsarski nsarski 20:57 31.01.2019

Re: Conspiracy?

jinks
tasadebeli
The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader

Kada sam pročitao linkovani članak setih se jednog g. otporaša koji je na počecima bloga ovde boravio, i njegovog komentara na blogu tada aktivnog g. Gorana S, u kome je otporaš (koji mislim da nije sturidao ETF) izjavio kako se on u stvari sve vreme bavio i još uvek se bavi (možda je to i tada 2006-2007. imalo veze sa pomenutim Canvas-om) - zamisli, u stvari humanitarnim radom.


Znaš, pre više godina sam na jednoj večeri (hvala Milančetu) pričao malo duže sa I. Marovićem, našim blogokolegom. I iz tog razgovora sam mnogo naučio o tome kako se organizuje protest, kako progurati svoju ideju, kako privući masovnu podršku, itd. On je, po nekim mišljenjima, evil genius, ali je, kao Makijaveli, istinski genije za te stvari. U pitanju je tehnika kao i svaka druga. Samo treba biti neosetljiv, i da se ničeg ne stidiš.
tasadebeli tasadebeli 21:00 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
Да не испаднем баш Дека Свиња, морам да кажем да други имају заслуге за тај чланак. Уосталом, Фри га је овде први окачио пре мене (само људи не отварају линкове), а ја сам га само омастио да га појачам. Али није Фри тај други неко...


Ma, važno je da se informacija "raširi" što više. Mada sam prilično osupnut da ljudi tako osnovne stvari ne znaju. Ali, nije bitno.

Ili, da dočaram stvar iz vremena Vudstoka, a i sada se pominje. Ovako



So, spread the word.










tasadebeli tasadebeli 21:04 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski

U pitanju je tehnika kao i svaka druga. Samo treba biti neosetljiv, i da se ničeg ne stidiš.



А ми који знамо технику (можда нисмо генији за вожњу, али знамо технику, па их "читамо" у свему што покушавају), само не умемо да се не стидимо?

Шта ће гос'н Маровић и њему слични и њихови финансијери да раде са нама јербо им ниједна техника не успева у нашем случају?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:18 31.01.2019

Re: Conspiracy?

I. Marovićem

on je na tu temu imao i video-igricu.
nsarski nsarski 21:25 31.01.2019

Re: Conspiracy?

BebaOdLonchara
I. Marovićem

on je na tu temu imao i video-igricu.


Da, hvalio se time i dopisivao se s nama iz Vašingtona. Čak pričao kakav mu je pogled s prozora kancelarije. Ma, čovek koga je poučno poznavati.
nsarski nsarski 21:28 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Шта ће гос'н Маровић и њему слични и њихови финансијери да раде са нама јербо им ниједна техника не успева у нашем случају?


Ma, zgranuo bi se kad bi ukapirao koji smo mi klenovi. Samo se povremeno junačimo i zviždimo u mraku.
maksa83 maksa83 21:32 31.01.2019

Re: Conspiracy?

А ми који знамо технику (можда нисмо генији за вожњу, али знамо технику, па их "читамо" у свему што покушавају), само не умемо да се не стидимо?

Najbolji dokaz da si imun na propagandu je kad kao argument okačiš klip sa Sputnjika, poznatog centra nezavisne kritičke misli.
tasadebeli tasadebeli 21:38 31.01.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
А ми који знамо технику (можда нисмо генији за вожњу, али знамо технику, па их "читамо" у свему што покушавају), само не умемо да се не стидимо?

Najbolji dokaz da si imun na propagandu je kad kao argument okačiš klip sa Sputnjika, poznatog centra nezavisne kritičke misli.



Па кад сам клен.

А ви? Како те?

Не кажеш ништа о манипулацији свешћу? И о чланку о Венецуели?

Нађи ми данас било где неки "центар независне критичке мисли" који има приступ јавној речи доступној широким народним масама, а да мишљење тог центра није уједно и твоје лично мишљење, па ћу се онда на такве и позивати.

А до тада мањанааааа...




maksa83 maksa83 21:46 31.01.2019

Re: Conspiracy?

А до тада мањанааааа...

Ostavićemo ovaj komentar na toplom i sačekaćemo da još malo naraste.
veselica veselica 21:55 31.01.2019

Re: Conspiracy?

А ви? Како те?




jinks jinks 21:56 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
Da, hvalio se time i dopisivao se s nama iz Vašingtona. Čak pričao kakav mu je pogled s prozora kancelarije. Ma, čovek koga je poučno poznavati.


Interesantno, kakvu li vrstu emocija oseća kada gleda snimke sa istoka Ukrajine ili aktuelna dešavanja u Venecueli. Da li trlja ruke, likuje, oseća da je na vrhu sveta ...
tasadebeli tasadebeli 21:56 31.01.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
А до тада мањанааааа...

Ostavićemo ovaj komentar na toplom i sačekaćemo da još malo naraste.



Кажеш, "центар независне критичке мисли"? А да није мрски Спутњик јербо Русе мрзимо више него Немце?

Ево, ево...







Узгред, врло вешто избегаваш да одговориш на суштину коментара скрећући пажњу на небитне пропратне детаље.

Добра ти техника, што каже Шарски.

Да ниси радио за Маровића, па те он томе научио? CANVAS, а?

Ако, ако... Волим кад човек почне ни из чега, па успе у животу. "Само са ових десет прста", што би рекао Богољуб Карић.
veselica veselica 21:56 31.01.2019

Re: Conspiracy?

А до тада мањанааааа...



niccolo niccolo 21:58 31.01.2019

Re: Conspiracy?

јербо Русе мрзимо више него Немце?

Zbog čega mrziš Nemce?
veselica veselica 21:58 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Interesantno, kakvu li vrstu emocija oseća kada gleda snimke sa istoka Ukrajine ili aktuelna dešavanja u Venecueli. Da li trlja ruke, likuje, oseća da je na vrhu sveta ...


Mislim da je to pitanje za Srdju Popovica.
alselone alselone 21:58 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Sputnjika

Sputnjik je govno, InfoWars nivo, ali na primer RT je ozbiljna televizija koju su Britanci zabranjivali, blokirali im reklame itd. Demokratski i u skladu sa tradicijom.

RT i ova avantusa Fejsbukom pokazuju da su Rusi konačno ukapirali kako se vodi politika danas. RT im je nivo značaja ko atomska bojeva glava.
tasadebeli tasadebeli 22:00 31.01.2019

Re: Conspiracy?

jinks
nsarski
Da, hvalio se time i dopisivao se s nama iz Vašingtona. Čak pričao kakav mu je pogled s prozora kancelarije. Ma, čovek koga je poučno poznavati.


Interesantno, kakvu li vrstu emocija oseća kada gleda snimke sa istoka Ukrajine ili aktuelna dešavanja u Venecueli. Da li trlja ruke, likuje, oseća da je na vrhu sveta ...



Па рекао нам је Шарски шта нам је потребно за то:

U pitanju je tehnika kao i svaka druga. Samo treba biti neosetljiv, i da se ničeg ne stidiš.



Али ето, јбг, неки од нас овде не умеју да се ничега не стиде.

А неки овде, богами, и умеју да се ничега не стиде.
tasadebeli tasadebeli 22:02 31.01.2019

Re: Conspiracy?

niccolo
јербо Русе мрзимо више него Немце?

Zbog čega mrziš Nemce?



Ма ја највише, у ствари, мрзим Шиптаре. Они су тумор Балкана.

Види, рецимо, овога... Он мора да је Тачијев старији буразер... Баш личе, к'о да су од истог оца и исте мајке...






EDIT: Е, Николо, јеси читао/гледао/слушао ово?

Препоручам ти!

Добра је за пос'о. Али не да је читаш на послу, него у слободно време. Па примењујеш стечено знање на послу.


veselica veselica 22:02 31.01.2019

Re: Conspiracy?

морам да кажем да други имају заслуге за тај чланак.


pa da, ne otvaram linkove, tvoja je zasluga sto si mi otvorio oci.

vcucko vcucko 22:08 31.01.2019

Re: Conspiracy?

tasadebeli



Karmen, iliti Gorgo, kraljica Sparte, Leonidina zakonita
veselica veselica 22:11 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Сваку теорију завере ставиш на пробу питајући се ко има највише интереса у томе о чему је реч у тој теорији завере.




folow the money?
kao najveci fan trilera, kad sam ja to naucila!

dobro, ne mora bas bukvalno novac, je li.........
gedza.73 gedza.73 22:11 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
U pitanju je tehnika kao i svaka druga. Samo treba biti neosetljiv, i da se ničeg ne stidiš.


film za veče (nešto poput političkolobističke limunade sa 'pravda uvek pobeđuje' hepiendom... verujem da ima takvih milion za svačiji ukus)



po meni oni gledaju na sve to kao na igricu u kojoj je važno pobediti.
od ne ljuti se čoveče preko šaha do Enderove igre.

mislim da to 'neosetljiv' svako od njih proguta sa 'radim nešto važno za svet koji će biti bolji posle ovoga'
veselica veselica 22:13 31.01.2019

Re: Conspiracy?

nsarski
Шта ће гос'н Маровић и њему слични и њихови финансијери да раде са нама јербо им ниједна техника не успева у нашем случају?


Ma, zgranuo bi se kad bi ukapirao koji smo mi klenovi. Samo se povremeno junačimo i zviždimo u mraku.


tasadebeli tasadebeli 22:17 31.01.2019

Re: Conspiracy?

veselica
nsarski
Шта ће гос'н Маровић и њему слични и њихови финансијери да раде са нама јербо им ниједна техника не успева у нашем случају?


Ma, zgranuo bi se kad bi ukapirao koji smo mi klenovi. Samo se povremeno junačimo i zviždimo u mraku.








Нисам хтео Шарском да кажем да ја обично радим још нешто док звиждим у мраку на улици код неке бандере са прегорелом светиљком.




nsarski nsarski 22:24 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Interesantno, kakvu li vrstu emocija oseća kada gleda snimke sa istoka Ukrajine ili aktuelna dešavanja u Venecueli. Da li trlja ruke, likuje, oseća da je na vrhu sveta ...


Ma, ne bre. Meni se činilo da on uopšte nije u toj ravni interpretacije stvarnosti. Potpuno profesionalni odnos.

Konkretno, te večeri smo pričali o protestima protiv Đilasa i "uništenja platana" na Bulevaru. Bio onaj srpski "Jan Palah, jebote!" koji se vezao za drvo da spreči seču. Narod se napalio, donosio klopu, ceo folklor. Ubrzo je to utihnulo i platani su posečeni (nije uopšte bitno da li se neko s tom sečom slaže ili ne).

Elem, Ivan mi reče da takva neka pobuna može da sruši ceo sistem ako joj daš poršku onih koji imaju lovu i hiljadu ljudi koji neće posustati u protestima. Baš mi je direktno rekao: "Daj mi hiljadu ljudi koji neće posustati, daj mi bilo koji issue (platani, na primer), i podršku od jakih, i sistem će da padne". Potpuno realno.
Ubrzo posle toga su napravili "demonstracije" na Taksim skveru u Istanbulu (Gezi park), opet oko nekog drveća. Bila je žešća frka.

Ivan je tada otišao u Nigeriju. Afrika je nova i velika pozornica, nadam se da je poznato.
alselone alselone 22:34 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Afrika je nova i velika pozornica, nadam se da je poznato.


Slabo znam ali se sećam jednog komentara nekog američkog političara koji je rekao - Kina otima Afriku pred našim očima.

Što me malo i plaši, kad već pričamo pa da se i na to osvrnem. Svi ovde pomalo vole da mrze Ameriku, kako i ne kad su pola sveta popalili i opljačkali zarad svojih škrtih interesa. Ali, njihov sistem vrednosti, ustrojstvo, prava tra, la, la VS kineski sistem vrednosti, ustrojstvo, prava, tra, la, la, mislim - ako ikad bude bio izbor, odgovor se sam nameće.
maksa83 maksa83 23:11 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Да ниси радио за Маровића, па те он томе научио? CANVAS, а?

Ако, ако... Волим кад човек почне ни из чега, па успе у животу. "Само са ових десет прста", што би рекао Богољуб Карић.

Od "ja sam nezavisni mislilac" do "ti si strani plaćenik" u dva koraka...

Klasik Tasa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:22 31.01.2019

Re: Conspiracy?

film za veče

ne diraj mi džesiku čestejn, briljira u tom filmu. to gledam svaki put kada padnem duhom (ne zbog radnje filme, već zbog nje i lika koji igra). :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:30 31.01.2019

Re: Conspiracy?

Ivan je tada otišao u Nigeriju. Afrika je nova i velika pozornica, nadam se da je poznato.

pa tamo su US trupe ušle kao u svoju bazu. ni dobar dan, kao u svoju kuću. opet mi neka nova kuga pada na pamet, ne vidim drugo rešenje.


Ali, njihov sistem vrednosti, ustrojstvo, prava

njihov sistem vrednosti je pravo jačeg.
maksa83 maksa83 23:34 31.01.2019

Re: Conspiracy?

njihov sistem vrednosti je pravo jačeg.

Ne postoji Imperija sa hippy sistemom vrednosti.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Ne postoji Imperija sa hippy sistemom vrednosti.

pa što je onda amerika, s tim u vezi različita od kine, da bi se ugledali na ameriku a ne na kinu? to sam želela reći.
maksa83 maksa83 00:40 01.02.2019

Re: Conspiracy?

pa što je onda amerika, s tim u vezi različita od kine, da bi se ugledali na ameriku a ne na kinu? to sam želela reći.

Mislim da alselone hoće reći da bi radije živeo u društvu ustrojenom kao što je američko nego u društvu ustrojenom kao što je kinesko.
freehand freehand 00:52 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
njihov sistem vrednosti je pravo jačeg.

Ne postoji Imperija sa hippy sistemom vrednosti.


A šta je kineski sistem vrednosti?
Ozbiljno pitam, ne zezam se.
maksa83 maksa83 00:57 01.02.2019

Re: Conspiracy?

A šta je kineski sistem vrednosti?

Da odlučimo koliko ćeš dece da imaš, da te streljamo na stadionu ako si se ogrešio o partiju, da kao država nemamo nikakav problem sa tim da te gazda tera da 58 sati dnevo sastavljaš ajfone u fabrici, odspavaš pola sata ispod stola, pa ajmo opet, da...
freehand freehand 01:01 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
A šta je kineski sistem vrednosti?

Da odlučimo koliko ćeš dece da imaš, da te streljamo na stadionu ako si se ogrešio o partiju, da kao država nemamo nikakav problem sa tim da te gazda tera da 58 sati dnevo sastavljaš ajfone u fabrici, odspavaš pola sata ispod stola, pa ajmo opet, da...

Tanko ti je ovo. Ozbiljno sam pitao.
Nisam siguran, naime, ni da Kinezi umeju da odgovore na to pitanje. Amalgam kolektivnog rukovođenja i neoliberalnog kapitalizma daje vrlo čudne i neočekivane rezultate.
Što se, pak, tog odnosa prema radnicima tiče (a da ovde ne uvodim crnce i obojene u priču skoro pa ničim izazvan) prilično je čudno da isti/sličan odnos u Japanu NIKAD nije imao isti tretman i ocene.

P.S. Koliko čitam i razumem - po pravilu streljaju zbog krađe-droge-korupcije. Ne sećam se da su pominjani ideološki razlozi.
maksa83 maksa83 01:12 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Tanko ti je ovo. Ozbiljno sam pitao.

Ja sam ti ozbiljno odgovorio.
Nisam siguran, naime, ni da Kinezi umeju da odgovore na to pitanje. Amalgam kolektivnog rukovođenja i neoliberalnog kapitalizma daje vrlo čudne i neočekivane rezltate.

Pa eto neko ne bi živeo u tim rezultatima, neko bi. Alselone ne bi, ja ne bih. Možda bi mi kao strancu u nekoj korporaciji tamo bilo udobno (mada znam Austrijanca koji je imao dobru poziciju u hedž fondu u Hong Kongu, ugovor na 5 godina, ali izdržao je 6 meseci baš zbog pomenutog vazduha), ali ne, iz ove perspektive mi je drago što se nisam rodio kao kineski Kinez. U krajnjoj liniji, kakvo je to mesto kad odande emigriraš - u Srbiju?!
Što se, pak, tog odnosa prema radnicima tiče (a da ovde ne uvodim crnce i obojene u priču skoro pa ničim izazvan) prilično je čudno da isti/sličan odnos u Japanu NIKAD nije imao isti tretman i ocene.

Ne bih poredio ta dva drušva u toj ravni. Oba su druge planete spram zapadnog, ali svako na svoj način.
freehand freehand 01:22 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Pa eto neko ne bi živeo u tim rezultatima, neko bi. Alselone ne bi, ja ne bih. Možda bi mi kao strancu u nekoj korporaciji tamo bilo udobno (mada znam Austrijanca koji je imao dobru poziciju u hedž fondu u Hong Kongu, i izdržao je 6 meseci baš zbog pomenutog vazduha), ali ne, iz ove perspektive mi je drago što se nisam rodio kao kineski Kinez. U krajnjoj liniji, kakvo je to mesto kad odande emigriraš - u Srbiju?!

Pa eto, i ja znam momka odavde, tvog kolegu i britanskog stipendistu koji je proveo godinu u Londonu ko na iglama čekajući da ode u šangaj. Tri godine je u Šangaju (odande leti povremeno do SAD tako da LA i NY nije video samo u filmu) i ne pada mu na pamet da odande mrda. Kaže da je tamo centar sveta.
Mimo njega znam još nekolicinu momaka i devojaka odavde koji žive u gradovima u Kini za koje nikad nisam čuo a mahom su veličine Beograda i više su nego zadovoljni svime tamo.
Po pravilu sam iznenađen komentarima, zaista sam očekivao sasvim nešto drugo.
Ne bih poredio ta dva drušva u toj ravni. Oba su druge planete spram zapadnog, ali svako na svoj način.

Uporedio sam sasvim određšenu stvar- odnos prema zaposlenima i odnos zaposlenih prema poslodavcu i firmi. ne odnos prema Politbirou i Caru, mada ne vidim razlo ni da se to izbegava.
Alijoš jednom: kinesko društvo i ržava su ozbiljna sociološka zagonetka, bar meni, svakako nije dobro seći sa zaključcima ofrlje i na osnovu stereotipa.
maksa83 maksa83 01:32 01.02.2019

Re: Conspiracy?

P.S. Koliko čitam i razumem - po pravilu streljaju zbog krađe-droge-korupcije. Ne sećam se da su pominjani ideološki razlozi.

A ja se sećam da su gazili neke ljude tenkovima zbog ideoloških razloga.

Inače, ti streljani zbog korupcije su ti mahom odmetnuti koji nisu sarađivali sa onima iznad sebe u lancu ishrane. Korupcija je u Kini bukvalno deo svakodnevnog života, podmićuje se na svim nivoima, i to najčešće državne službenike - od onih najnižih ešelona tipa birokrate da ti nešto sredi, preko građevniskih dozvola, velikih državnih ugovora...

Fora sa Kinom je što jako malo tamošnje štroke dospe napolje. Npr. kad je bio onaj zemljotres u Sečuanu naknadno je utvrđeno da se mnogo zgrada srušilo zato što je bili loše armirano (kraduckalo se, što bi rekao Veljaselja), pa čeoni sudar vozova zato što signalizacija nije nikad proradila (za šta se ispostavilo da je korupcija u nabavci), itd. itd. ovo može da se ređa jako dugo. Za sve to niko nije streljan na stadionu, nego se promptno zataškalo. A u Kini kad se zataška, onda se bato - zataška, nema zezanja, istraživačko novinarstvo, Istinomeri, pičkematerine...

Edit: Food safety incidents in China.
maksa83 maksa83 01:40 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Pa eto, i ja znam momka odavde, tvog kolegu i britanskog stipendistu koji je proveo godinu u Londonu ko na iglama čekajući da ode u šangaj. Tri godine je u Šangaju (odande leti povremeno do SAD tako da LA i NY nije video samo u filmu) i ne pada mu na pamet da odande mrda. Kaže da je tamo centar sveta.

Za svakog tog jednog imaš bukvalno desetine/stotine hiljada Kineza koji su pobegli na drugu stranu da rade koješta - valjaju treš robu, kuvaju po restoranima, programiraju, traže nevidljive čestitce... Ima ih svuda. Računam da je u toj Kini tako dobro valjda bi tražili sreću tamo.

Ali to je moja perspektiva odavde, bilo bi mnogo zanimljivije da o tome piše npr. videz džedaj.
tasadebeli tasadebeli 02:12 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
Да ниси радио за Маровића, па те он томе научио? CANVAS, а?

Ако, ако... Волим кад човек почне ни из чега, па успе у животу. "Само са ових десет прста", што би рекао Богољуб Карић.

Od "ja sam nezavisni mislilac" do "ti si strani plaćenik" u dva koraka...

Klasik Tasa.






И даље избегаваш да конкретно кажеш шта то није у реду у оном мом коментару у којем је манипулација свешћу, Венецуела, хибридни ратови, Кесић, Павић и Врзић о Трампу?

Важно је да си рекао да је тај клип са Спутњика што аутоматски значи да га не треба ни одслушати?

Е, мој Максо... Који си ти булшитерски фолирант.

Те не ваља ти Спутњик, па онда када те питам како коментаришеш то што су причали Кесић и Павић о Трампу, онда ти не ваља Таса...

Стално си нешто незадовољан и извољеваш.

Ти, бре, к'о да си изашао из оне серије "Очајне домаћице"... Кеве ми покојне.

'Ајде, опусти се мало... Биће ти лакше... И лепше... Ионако су Бугари стигли до Софије, што рече онај, па нам је све свеједно јербо ће туда да прође Турски ток.

Знам ја шта ти волЕш.

Ови су дрмали још за време камарада Брежњева...


maksa83 maksa83 02:35 01.02.2019

Re: Conspiracy?

И даље избегаваш да конкретно кажеш шта то није у реду у оном мом коментару у којем је манипулација свешћу, Венецуела, хибридни ратови, Кесић, Павић и Врзић о Трампу?

Важно је да си рекао да је тај клип са Спутњика што аутоматски значи да га не треба ни одслушати?

Izvini, život je stvarno prekratak za Sprdnjik budalaštine. To kao kad bih ja od tebe tražio da gledaš Rachel Maddow i kažeš mi šta misliš o njenim smatranjima. Ali ja sam fini dečko, ne poturam imbecilnu propagandu ništaneslutećim prolaznicimaa.

Е, мој Максо... Који си ти булшитерски фолирант.



Znam, posle ide deo kako tebe strašno vređaju pa si bio primoran da uzvratiš.

'Ајде, опусти се мало... Биће ти лакше... И лепше...

Hvala, nameravam. Poslednja 3-4 meseca sam poprilično izgarao, pogotovo poslednjih nekoliko nedelja, i u foto-finišu stigao da uradim šta treba i sad idem malo da se skijam (doduše sa Mad Max style ortozom za koleno, jer zašto ne raditi glupe stvari) i posle ako me ortoza sačuva malo izbliza gledam EU kako propada.

Ali sve su to gluposti. Svako ima neki svoj identitet, odakle mu - nebitno, i ono što je u skladu sa tim identitetom su "informacije", a ono što se kosi sa tim identiteom je "propaganda".

Ako si sebe isfolirao da si ti na to imun, čisto da znaš da nisi isfolirao i druge.

softelectronics_e softelectronics_e 05:42 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
pa što je onda amerika, s tim u vezi različita od kine, da bi se ugledali na ameriku a ne na kinu? to sam želela reći.

Mislim da alselone hoće reći da bi radije živeo u društvu ustrojenom kao što je američko nego u društvu ustrojenom kao što je kinesko.

Ja bih sigurno odabrao Ameriku, daleko pre Kine.
Pre Amerike, svojima sugerišem Evropu - kopno je kopno.

Američki pionirizam i ruska monumentalna snaga, ujedninjeni, će spasiti svet.
tasadebeli tasadebeli 07:36 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83

Ali sve su to gluposti. Svako ima neki svoj identitet, odakle mu - nebitno, i ono što je u skladu sa tim identitetom su "informacije", a ono što se kosi sa tim identiteom je "propaganda".



Да, то баш и ја теби све време причам. У томе се слажемо.

Испада да тебе и мене онда једино разликује то уверење о сопственој памети и о месту те памети међу другим људима што се често назива и убеђење о величини сопственог ега. Из чега, наравно, онда проистиче и однос према другим људима и, уопште, свету око себе.

А, богами, говори много и о томе шта свако од нас појединачно жели у свом животу.


Ја ниједном једином речју нисам рекао да су Кесић, Павић, Спутњик-Смрдњик у праву. Али нисам рекао ни да нису у праву.

Само сам их окачио да се види и шта каже она друга страна, а не да овде у коментарима читам само интерпретације једне стране у читавој тој причи (Тема су руско-амерички избори, зар не? То сам јасно назначио цитатом из домаћиновог текста.)

Уосталом, текст о глобално медијски промовисаном, али не и вољом становништва Венецуеле потврђеном "новом венецуеланском председнику" (и приљежном ученику Маровића и Отпора, пардон Канваса, у некој од учионица у Београду још 2005. године) ми каже да сам у праву што хоћу да чујем и једне и друге пре него донесем неки свој суд о свему томе.

Извини, немој да се љутиш, али стварно не могу да гледам америчке имбецилне серије које су одлично средство пропаганде оне једне од поменутих страна из претходних реченица. (Колико год тебе остављале у уверењу да су направљене изузетно паметно и да су их стварали људи слободног духа и слободне воље.)

Заправо, не гледам ничије серије. А те америчке су стварно само део пакета направљеног за манипулацију свешћу. Исувише је то имбецилно да бих на томе градио слику о себи и свету око себе. А као што и сам кажеш, живот је исувише кратак за такве будалаштине и узалуд потрошено време.

ОК, укапирао сам да су ти то домети и да и не можеш да кажеш ништа сувисло о теми за коју сам се ја понадао да ћу од тебе чути још понешто осим:

"Спутњик, Спрдњик, Таса, Таса, Спутњик, Спрдњик, Таса, Таса..." и тако у недоглед.

Немој онда да се љутиш што кажем да си баш приљежан Маровићев ученик. Или макар само верни пратилац (на друштвеним мрежама?).




У фундаменталној «Историји идеологије» речено је да је стварање метафора - главни задатак идеологије. Поетски изражена мисао одувек је играла огромну улогу у спајању људи и програмирању њиховог понашања, поставши уистину материјална сила. Метафоре, укључујући асоцијативно мишљење, омогућавају огромну уштеду интелектуалних напора. Управо се ту и крије клопка коју манипулатори свешћу постављају.



Сфера осећања представља подједнако важан објекат манипулације као и мишљење. Чак је могуће да је то главна или у најмању руку прва сфера на коју се дејство усмерава. У сваком случају, осећања су покретљивија и поводљивија, а ако се пође за руком да се она «џарну», онда је и мишљење рањивије према манипулацији. Може се рећи да у великој манипулацији свешћу искоришћавање осећања представља обавезан ступањ. Оснивач доктрине о манипулацији свешћу масе Г. Ле Бон пише: «Масе никад нису пријемчиве за логику говора, али су пријемчиве за чулне представе које рађају одређене речи и асоцијације речи».



П.С. - Ја не бих никако волео да си којим случајем мени био професор на мом факултету док сам студирао. А надам се да нећеш бити ни професор мојој деци.

П.П.С. - Очекујем сада у твом следећем коментару текст о томе како је живот исувише кратак и како немаш ти времена да читаш моје предугачке коментаре. (Мада ће тај твој коментар, у ствари, бити само доказ како си ипак прочитао читав овај мој предугачки коментар. И отворио линкове).

Знаш и сам правила игре. Држи се редоследа: концерт модерне нузике у Коларцу, опера,...

Тек да се наслути колики је Таса клен.
vcucko vcucko 07:56 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
A šta je kineski sistem vrednosti?

Da odlučimo koliko ćeš dece da imaš, da te streljamo na stadionu ako si se ogrešio o partiju, da kao država nemamo nikakav problem sa tim da te gazda tera da 58 sati dnevo sastavljaš ajfone u fabrici, odspavaš pola sata ispod stola, pa ajmo opet, da...

Da odlučimo koliko ćeš dece da imaš - bila iznuđena odluka, bez toga bi ih već bilo preko dve milijarde. I većina drugih bi rekla - uključujući i tebe? ne znam i nebitno - vidi ove zlikovce, hoće brojem da potope svet.

Da te streljamo na stadionu ako se ogršiš o partiju - veoma zakasnela floskula, oko 50 godina. Streljaju, što kaže Free, za neke stvari za koje i treba da se strelja (ma kako ovo zvučalo, iskreno zabole me).

Da kao država nemamo nikakav problem sa tim da te gazda tera da 58 sati dnevo sastavljaš ajfone u fabrici, odspavaš pola sata ispod stola, pa ajmo opet - država u principu nema ništa s tim, dok gazda plaća porez. Tek kad se dovoljno nalapa, država krene da razmišlja o takvim stvarima. I neće niko da se izbori za prava radnika, do radnika samih. Radnici u anglosaksonskim zemljama su bili u još gorem položaju u ranoj fazi kapitalizma, morali su i malu decu da dovode da rade, ali su se svojom akcijom izborili za bolje. Da su sedeli za tastaturom i kuckali "ali tamo je bolje, buhuu", i danas bi dovodili i decu i dedu i kuče da dirinče,
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:17 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Za svakog tog jednog imaš bukvalno desetine/stotine hiljada Kineza koji su pobegli na drugu stranu da rade koješta - valjaju treš robu, kuvaju po restoranima, programiraju, traže nevidljive čestitce...


I nabijaju mi cenu nekretnina u kraju (ko benetu crnci i mekisikanci, samo u obrnutom smeru) . Bez zezanja, dođu, kupe kuću u kešu dan nakon što je izašla na market. I onda ih vidiš tu možda par dana u godini, kako se rvu sa kosačicom za travu, ili nasade džipa na trotoar. I onda nestanu, niti izdaju kuću, niti žive tu. Rezervni položaj. Ili neka direktiva sa vrha, đavo će ih znati. Što bi rekao Rambo Amadeus, kineski se barjak veselo viori...

alselone alselone 08:59 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Pa eto neko ne bi živeo u tim rezultatima, neko bi. Alselone ne bi, ja ne bih. Možda bi mi kao strancu u nekoj korporaciji tamo bilo udobno (mada znam Austrijanca koji je imao dobru poziciju u hedž fondu u Hong Kongu, ugovor na 5 godina, ali izdržao je 6 meseci baš zbog pomenutog vazduha), ali ne, iz ove perspektive mi je drago što se nisam rodio kao kineski Kinez. U krajnjoj liniji, kakvo je to mesto kad odande emigriraš - u Srbiju?!


Ma da. Verovatno bi ti kao belcu danas tamo bilo dobro. Guglati "white monkey". Ali to ne su izolovani primeri.

Što kaže vrabac neki dan - dok sam ovo mesto još smatrao ozbiljnim, možda bih i napisao duži komentar. Ovako pod "tra la la" podrazumevam odnos države prema pojedincu, države prema kompanijama, kompanija prema pojedincima, svih njih prema životnoj sredini, ljudska prava a i na kraju krajeva kulturološke razlike...

Ni jedna imperija nije postala imperija jer je bacala sveće. Neće ni Kina. I njihovo je pravo pravo jačeg, samo što oni to pravo nameću ekonomski. Postavljaš neugodna pitanja - ugasimo ti firmu pa crkni. Za sada. Da li će preći i na fizičke obračune, ne znam, ne bi im bilo prvi put (čudi me samo da do sada nismo imali "Kina nije osvajački ratovala 5000 godina" argument). Možda im neće ni trebati.
veselica veselica 09:02 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Знаш и сам правила игре. Држи се редоследа: концерт модерне нузике у Коларцу, опера,...




maksa83 maksa83 09:15 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Испада да тебе и мене онда једино разликује то уверење о сопственој памети и о месту те памети међу другим људима што се често назива и убеђење о величини сопственог ега. Из чега, наравно, онда проистиче и однос према другим људима и, уопште, свету око себе.

Missslim da shvatam - ti si na strani dobra, ja sam na strani zla, mene ćera ego a tebe urođeni humanizam, renesansa i magična sposobnost za objektivno sagledavanje sveta.

Pot-pu-no neočekivan zaključak sa tvoje strane.

Nego dosta je bilo zezanja, treba da se pakuje...
tasadebeli tasadebeli 09:54 01.02.2019

Re: Conspiracy?

maksa83
Испада да тебе и мене онда једино разликује то уверење о сопственој памети и о месту те памети међу другим људима што се често назива и убеђење о величини сопственог ега. Из чега, наравно, онда проистиче и однос према другим људима и, уопште, свету око себе.

Missslim da shvatam - ti si na strani dobra, ja sam na strani zla, mene ćera ego a tebe urođeni humanizam, renesansa i magična sposobnost za objektivno sagledavanje sveta.

Pot-pu-no neočekivan zaključak sa tvoje strane.

Nego dosta je bilo zezanja, treba da se pakuje...



Боже сачувај!

Ја мислим да смо ми на истој страни.

А шта ће на крају испасти и шта ћемо моћи тек на крају живота да кажемо сваки за себе, на којој страни (добра или зла) смо били, то ћемо тек тада и да утврдимо. (Са последњим трачком свести и последњим склапањем ока, што би рекао Андрић.)

Само мислим да бисмо могли понеки пут овде на Блогу Б92 (ипак се овде не окупљају само читаоци Информера и гледаоци Пинк телевизије) и да саслушамо једни друге (не морамо нужно и да послушамо, али макар да саслушамо) пре него што реагујемо на бази осећања. Мада бих ја волео да то реаговање пре буде на бази логике говора која долази од исте такве логике мисли. Али то сада већ не зависи само од мене...

(Стара је лингвистичка теорија да је језик само материјализована мисао. Додуше, могуће је да је та теорија и погрешна пошто, колико видим, велики број људи данас, у овом нашем модерном добу, размишља у сличицама, а не у целовитим језичким исказима који се не чују него ће се тек чути када их изговоримо.)


Значи, оде ти на скијање?

(Баш се лоше живи у овој Србији, мајку му! Због тога стално и протестујемо против власти. )

(Признајем, знам да скијам, али ми то никада није било блиско. Пливање ми је много драже. Природније се осећам док пливам него док, рецимо, ходам или трчим, а камоли скијам. Вода је мој елемент. Зато ћу ја уместо у палнине, на неки базен. )


Срећан ти пут и уживај!

И чувај се међеда у шуми!



freehand freehand 10:42 01.02.2019

Re: Conspiracy?

A ja se sećam da su gazili neke ljude tenkovima zbog ideoloških razloga.

Po sad već opštevažećim tumačenjima - da nije bilo Tjenanmena ne bi bilo ni moderne Kine. Sam događaj je otprilike ono što je delom uspelo u na Majdanu u Kijevu, na primer, a nije na Taksimu u Istanbulu.
Inače, ti streljani zbog korupcije su ti mahom odmetnuti koji nisu sarađivali sa onima iznad sebe u lancu ishrane. Korupcija je u Kini bukvalno deo svakodnevnog života, podmićuje se na svim nivoima, i to najčešće državne službenike - od onih najnižih ešelona tipa birokrate da ti nešto sredi, preko građevniskih dozvola, velikih državnih ugovora...

Jeste, ali Kina napred ide takvom brzinom da se i paradigme menjaju u letu.
Što se korupcije potpuno je jasno (ne kažem "dobro", naravno) da se takve tektonske promene i tolika količina novca koji se valja ogromnom zemljom apsolutno neminovno reflektuju i na taj način. Traženje prečica jedna je od omiljenih zanmacija kapitala. Tako je i sa štrokom koju pominješ.
Ali kao što rekoh - kineske vlasti se po svim dostupnim informacijama ssa takvim stvarima najednom nivou obračunavaju nemilosrdno i brutalno. Sa druge strane i na drugom nivou imaju programe poput Made in China 2025 što već daje impresivne rezultate. Generalno ne volim mnogo da pričam o Kini, sem o nekim segmentima koje tu i tamo uspem da uhvatim, upravo zbog veličine svega što se pojavi šta god da čačneš u vezi tog giganta.
No pričajući sa nekim od ovdašnjih Kineza (imam druga Mileta ) utisak mi je da se oni u Kini osećaju vrlo udobno, da su ponosni na svoju zemlju i njena dostignuća. Poredeći te razgovore sa razgovorima koje sam nekad davno imao sa Rumunima koji su uspeli da uteknu iz Čaušeskuove Rumunije, stvari su jednostavno neuporedive.

Da ponovim samo - u današnjem svetu paradigme se menjaju ekspresno i Kina je tu šampion, a stereotipi stvari zamagle i otežaju razumevanje onoga što se događa.
Svi su narativi promenjeni, i nijedna nam stara asocijacija na geopolitičke pojmove više ne valja.
freehand freehand 10:44 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Само мислим да бисмо могли понеки пут овде на Блогу Б92 (ипак се овде не окупљају само читаоци Информера и гледаоци Пинк телевизије)

Kako čudno... A zakleo bih se da sam više puta pročitao kako tvrdiš upravo suprotno...
Bili Piton Bili Piton 11:02 01.02.2019

Re: Conspiracy?

freehand
Само мислим да бисмо могли понеки пут овде на Блогу Б92 (ипак се овде не окупљају само читаоци Информера и гледаоци Пинк телевизије)

Kako čudno... A zakleo bih se da sam više puta pročitao kako tvrdiš upravo suprotno...


Po dramaturškim zakonima svake sapunske opere, pa i ove naše blogerske, to je u redu


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 01.02.2019

Re: Conspiracy?

ako ikad bude bio izbor, odgovor se sam nameće.


Egzakli..

Mada, tesko da ce iko da nas pita, tesko i da ce Amerikanci da prepuste dizgine bilo kome (a tako treba i da ostane).
aureus aureus 11:34 01.02.2019

Re: Conspiracy?

vcucko
za neke stvari za koje i treba da se strelja



Pošast je uzela maha.

Mislim da znam ko je prvi s ovim krenuo.
To jest, ne znam, ali imam osumnjičene.
floki floki 11:50 01.02.2019

Re: Conspiracy?

nego bre makso, gde ides na skijanje?
gedza.73 gedza.73 12:08 01.02.2019

Re: Conspiracy?

BebaOdLonchara
film za veče

ne diraj mi džesiku čestejn, briljira u tom filmu. to gledam svaki put kada padnem duhom (ne zbog radnje filme, već zbog nje i lika koji igra). :)

meni zanimljivo što grupa mladih može idejama da uradi šta hoće za koga hoće ako ima podršku.
ovaj film teško može da se završi onako u stvarnom životu.

Čini mi se da je Džon Travolta nagrabusio kad je krenuo u fajt beše sa zagađivačima okoline ili oružanim lobijem. Džin Hekman i Kjuzak imaju dobar film (kad ulazi u porotu kako bi se osvetio zbog masovnog ubistva svojih drugova u srednjoj školi).

ali film (koji mogu da gledam u svim njegovim reankarnacijama nebrojeno puta) je





aureus aureus 12:11 01.02.2019

Re: Conspiracy?

gedza.73

ali film (koji mogu da gledam u svim njegovim reankarnacijama nebrojeno puta) je

Taj je dobar.
Iste godine je Bergman snimio "Sedmi pečat".
Bili Piton Bili Piton 12:31 01.02.2019

Re: Conspiracy?

aureus

Taj je dobar.


Ja Fondu zapravo ne volim ali baš u tome je i vic, kao kod Hičkokovog "The Wrong Man", nije uzalud baš on tu odabran za lead.

Ali ovde je čitav ansambl lom. Sjajan film.
zemljanin zemljanin 14:46 01.02.2019

Re: Conspiracy?

hajde sad polako spremajte se za docek Nove Godine ... kineske, naravno ... evo Maksa vec otisao na docek, kao fora skijanje, satro necemo da provalimo

tasadebeli tasadebeli 16:23 01.02.2019

Re: Conspiracy?

zemljanin
hajde sad polako spremajte se za docek Nove Godine ... kineske, naravno ... evo Maksa vec otisao na docek, kao fora skijanje, satro necemo da provalimo




Змај.1964. Као и камарад Волођа.

Причала ми моја жена (такође змај) још када смо се упознали на факсу (она се својевремено бавила тиме у студентским данима, рачунала и комбиновала разне хороскопе итд, чак и савске таблице Пеђе Ристића и Боде Марковића, па је касније емотивно сазрела и постало јој све то досадно; срећом, нашли смо неког лика који је откупио сву ту њену опскурно-окултну литературу и прорачуне и платио лепе паре за то) да је ствар нас змајева по кинеском хороскопу ово (у разним верзијама, од Свињатре, па надаље...):





milisav68 milisav68 18:56 01.02.2019

Re: Conspiracy?

vcucko
ali su se svojom akcijom izborili za bolje.

Pa i nisu baš, više je "pomogao" bauk komunizma, koji je bio jedan od pobednika u ratu, i koji se primakao uz granicu, pa su se gazde malo uplašile za svoje dupe.
vcucko vcucko 19:31 01.02.2019

Re: Conspiracy?

milisav68
vcucko
ali su se svojom akcijom izborili za bolje.

Pa i nisu baš, više je "pomogao" bauk komunizma, koji je bio jedan od pobednika u ratu, i koji se primakao uz granicu, pa su se gazde malo uplašile za svoje dupe.

I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

A ne misliš li da su upravo gazde instalirale taj bauk, u strogo odrđenom delu sveta, sa jasnim ciljem? Da taj dozlaboga neefikasan privredni sistem, recimo nemoćan da proizvede dovoljno dobara (uprošćeno), utera strah radništvu i odgovori ga od bilo kakve želje za promenom. Bar u delu sveta koji ih realno jedino zanima.
freehand freehand 19:33 01.02.2019

Re: Conspiracy?

I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

Jeste, to je dovelo na nastanka radničkih pokreta, partija i revolucija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 01.02.2019

Re: Conspiracy?

alselone
Afrika je nova i velika pozornica, nadam se da je poznato.


Slabo znam ali se sećam jednog komentara nekog američkog političara koji je rekao - Kina otima Afriku pred našim očima.

Što me malo i plaši, kad već pričamo pa da se i na to osvrnem. Svi ovde pomalo vole da mrze Ameriku, kako i ne kad su pola sveta popalili i opljačkali zarad svojih škrtih interesa. Ali, njihov sistem vrednosti, ustrojstvo, prava tra, la, la VS kineski sistem vrednosti, ustrojstvo, prava, tra, la, la, mislim - ako ikad bude bio izbor, odgovor se sam nameće.


E, samo da ti opišem šta te čeka ako se presilš negde ovde kod mene. Dakle, četvrtak, poraniš malo, oko sedam, do osam si na ski stazi, zagrejan jer si već odradio par plavih staza. Onda skijaš crne staze do podne, pa zatvoriš radnju, strpaš nešto u kljun i na poslu si već u jedan, kao da se ništa nije desilo.

A zašto četvrtak? Ma, može i ponedeljak, ili utorak, sreda, zavisi kad imaš sastanke, ali zato što ovo ovde radi svako ko ima života u sebi a voli da skija, i iz nekog razloga se svi zdudaju u petak, naprave gužvu bez potrebe. Ja mislim da se čak i u kompanijama računa sa ovim, pa ti ne kucaju slobodan dan ako si bio na poslu pola dana a drugu polovinu na snegu.

A ako si baš, ono, bizi, ne moraš da voziš, možeš i gradskim autobusom, imaju pristojan internet, pa možeš i da radiš. Ili da odremaš partiju.


vcucko vcucko 19:43 01.02.2019

Re: Conspiracy?

freehand
I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

Jeste, to je dovelo na nastanka radničkih pokreta, partija i revolucija.

?
alselone alselone 20:15 01.02.2019

Re: Conspiracy?

E, samo da ti opišem šta te čeka ako se presilš negde ovde kod mene. Dakle, četvrtak, poraniš malo, oko sedam, do osam si na ski stazi, zagrejan jer si već odradio par plavih staza. Onda skijaš crne staze do podne, pa zatvoriš radnju, strpaš nešto u kljun i na poslu si već u jedan, kao da se ništa nije desilo.

A zašto četvrtak? Ma, može i ponedeljak, ili utorak, sreda, zavisi kad imaš sastanke, ali zato što ovo ovde radi svako ko ima života u sebi a voli da skija, i iz nekog razloga se svi zdudaju u petak, naprave gužvu bez potrebe. Ja mislim da se čak i u kompanijama računa sa ovim, pa ti ne kucaju slobodan dan ako si bio na poslu pola dana a drugu polovinu na snegu.

A ako si baš, ono, bizi, ne moraš da voziš, možeš i gradskim autobusom, imaju pristojan internet, pa možeš i da radiš. Ili da odremaš partiju.



Pravo ti kažem ne bih se mnogo žalio. Ili tu kod tebe ili kod Benea. Ja bih rekao da su to dva najlepša dela Amerike.

Letos sam bio tamo kod druga koji živi na Long Beach-u, na samoj obali. Prvi red kuća do okeana. Nije on baš milioner da ima tu kuću nego je to zapravo red malih zgrada do okeana, pa on tu iznajmljuje stan.

Pitam ja njega kako provodi vreme, kaže - najviše volim da se nacugam u gradu i posle dođem kući, legnem na plažu, pustim radio AS i zapalim džojus.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 01.02.2019

Re: Conspiracy?

Pravo ti kažem ne bih se mnogo žalio.


Da, čovek se na sve navikne, ma koliko bilo teško.

E, da vidiš kako ova moja starija piči na skijama. Upisao sam je na časove ove zime (rekao sam ti da sam bio samouk, i to je sviranje q..u), do sada je imala 4 komada, kurs traje 6 nedelja, ili 12, koliko već hoćeš da se isprsiš, i eno je, vozi, bre, sama, zelene staze, kosi smuk i plužni zaokret, bez štapova. I hvali je instruktor da joj dobro ide, a kad sam mu pomenuo da ume da kliza, rekao mi je da to jako pomaže. Ako ništa drugo ne zenta se od padanja, to je doktorirala na ledu, što je dosta neugodnije. Jebote, jedva čekam vikend, ostavim je u osam u školi, a ja onda divljam po planini dok ne umrem, povremeno samo prođem pored da je vidim, onda je oko 3 pokupim, pa idemo na ringišpil (ne pitaj ništa) i lutkarsko pozorište, pa u kafanu na krkanluk, usput overimo prodavnicu igračaka koje je baš nekako usput, i dođemo kući uveče, ono, mrtvi smo.






milisav68 milisav68 21:05 01.02.2019

Re: Conspiracy?

vcucko
I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

Da, ali srazmera u pomacima nije bila ista.
A ne misliš li da su upravo gazde instalirale taj bauk, u strogo odrđenom delu sveta, sa jasnim ciljem? Da taj dozlaboga neefikasan privredni sistem, recimo nemoćan da proizvede dovoljno dobara (uprošćeno), utera strah radništvu i odgovori ga od bilo kakve želje za promenom. Bar u delu sveta koji ih realno jedino zanima.

Pre će biti da su hteli da izbace Rusiju iz stroja, izazivajući građanski rat, pa kad su videli da su se zeznuli, onda su podržali Hitlera da ih "brani".

Pa se završilo kako se završilo, i kako je komunizam doživljavao ekspanziju, tako su rasla prava i beneficije radnika.

Slomom komunizma, točak je krenuo unatrag, samo su se promenili načini držanja pod kontrolom, odnosno danas su različiti standardi u odnosu na vreme od pre 50-60 godina, pa moraš recimo da radiš dva posla da bi otplatio kredite...

Paralelno sa slomom komunizma, tehnologija je ekspresno napredovala, pa se sad lakše pljačkaju male zemlje, te se kako tako održava "mir u kući".
Milan Novković Milan Novković 21:14 01.02.2019

Re: Conspiracy?

srdjan.pajic
... a ja onda divljam po planini dok ne umrem, povremeno samo prođem pored da je vidim, ...

Treao si i ti da upišeš kurs spašavanja povređenih onesvešćenika iz dubokog snega, da se malo mučiš

Tako sam ja mlađu ćerku, i još dve ćerke ženinog brata, onomad upisao na Open Water Diver kurs dok sam ja radio poslednji za Master Divera, spašavanja, i daju mi u tim Holanđanina jednog, ko od brega odvaljen, Konan glavom i petom, al triput mane ručicama dok pliva i počne da ostaje bez vazduha, pa kao partner postane beskoristan - pa tako ja završim sam sa spašavanjem onesvešćenog davljenika u dubokoj vodi, plivam i vučem ga, dajem mu veštačko disanje i pazim da mu nos i usta ne odu pod vodu, samo što mi nisu tražili da mu foot masaaaž dajem - morao sam za večeru da unesem 4,000 kilokalorija preko roštilja i hleba, da se smirim

I dok ja svog nesrećnika izvlačim dole negde sa dna devojčice samo promašu nožicama pored mene i kao interesantno im - ideja za biznis (znam da postoji) napraviti ženskima maske da mogu da pričaju i ispod vode
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:36 01.02.2019

Re: Conspiracy?

vcucko
milisav68
vcucko
ali su se svojom akcijom izborili za bolje.

Pa i nisu baš, više je "pomogao" bauk komunizma, koji je bio jedan od pobednika u ratu, i koji se primakao uz granicu, pa su se gazde malo uplašile za svoje dupe.

I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

A ne misliš li da su upravo gazde instalirale taj bauk, u strogo odrđenom delu sveta, sa jasnim ciljem? Da taj dozlaboga neefikasan privredni sistem, recimo nemoćan da proizvede dovoljno dobara (uprošćeno), utera strah radništvu i odgovori ga od bilo kakve želje za promenom. Bar u delu sveta koji ih realno jedino zanima.

Imas li neko objasnjenje sto se po razvijenim zapadnim drzavama smanjuju radnicka prava od kada je nestalo tog bauka komunizma?
Isto tako nevjerovatno je kako svi antikomunisti nikad ne spominju u kakvom su stanju bile neke drzave prije dolaska komunista na vlast i sta su sve uradili komunisti u oblasti obrazovanja, organizovanja zdravstva, industrijalizacije, saobracajne infraksture, stanovanja. Ne sumnjam de ce se naci i losi primjeri da se sa njima zacrni slika i obezvrijede sve vrijedne stvari koje su uradjene.
Jos mi niko od mrzitelja komunizma nije objasnio zasto tolike kapitalisticke zemlje tavore u bijedi i siromastvu i pored blagodeti koje donosi kapitalisticki sistem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 01.02.2019

Re: Conspiracy?

I dok ja svog nesrećnika izvlačim dole negde sa dna devojčice samo promašu nožicama pored mene i kao interesantno im - ideja za biznis (znam da postoji) napraviti ženskima maske da mogu da pričaju i ispod vode


Pričao sam možda kad sam za jednu našu vodeću firmu za ronilačke radove, zna tvoj kum o kome se radi, pravio podvodni komunikator, to mi je bio prvi privatnjak posle faksa, ako ne računam pranje prozora na užetu. I sad, komunikator je proradio bez problema, ali kako su bili tek u povoju sa firmom, nisu imali te full-face maske sa ugrađenim mikrofonom i sluškama marke Dreger. Nego nabavili neke jeftinije, bez toga, polovne, razume se, i onda ih sekli, pa silikonom lepili neke mikforone koji kao da su sa Careve ćuprije bili poreklom. I onda tako postaviše regionalni rekord u dubinskom ronjenju na vazduh, da li beše 84m ili tako nešto, zaboravio sam, jer za trimiks para nisu tad imali (gledao sam filmić koji su snimili tim povodom u nekom vrelu, i bio sam vrlo ponosan kako moj komunikator besprekorno radi. I nisam male pare za to uknjižio, dobro, za ono vreme Slobe, u Godini kulture.


softelectronics_e softelectronics_e 05:47 02.02.2019

Re: Conspiracy?

srdjan.pajic
I dok ja svog nesrećnika izvlačim dole negde sa dna devojčice samo promašu nožicama pored mene i kao interesantno im - ideja za biznis (znam da postoji) napraviti ženskima maske da mogu da pričaju i ispod vode


Pričao sam možda kad sam za jednu našu vodeću firmu za ronilačke radove, zna tvoj kum o kome se radi, pravio podvodni komunikator, to mi je bio prvi privatnjak posle faksa, ako ne računam pranje prozora na užetu. I sad, komunikator je proradio bez problema, ali kako su bili tek u povoju sa firmom, nisu imali te full-face maske sa ugrađenim mikrofonom i sluškama marke Dreger. Nego nabavili neke jeftinije, bez toga, polovne, razume se, i onda ih sekli, pa silikonom lepili neke mikforone koji kao da su sa Careve ćuprije bili poreklom. I onda tako postaviše regionalni rekord u dubinskom ronjenju na vazduh, da li beše 84m ili tako nešto, zaboravio sam, jer za trimiks para nisu tad imali (gledao sam filmić koji su snimili tim povodom u nekom vrelu, i bio sam vrlo ponosan kako moj komunikator besprekorno radi. I nisam male pare za to uknjižio, dobro, za ono vreme Slobe, u Godini kulture.



Da - jebote.
Kada pomenu (otpad?) na Carevoj ćupriji - odem jednom tamo i kupim pun ranac servo motorića.
Naravno, i ranac i motorići u njemu uredno stoje već više od dvadeset godina.
Slično, svratim tražeći neke gluposti i na otpad u Dunavskoj i kupim jednp 20 kila otpornika i druge pasive, pola gepeka maltene ... e to sam nedavno, ipak, uz svu ličnu muku i dileme da li će mi, ipak, nekada zatrebati - uspeo da bacim.
I to je uredno odležalo preko dvadeset godina.
softelectronics_e softelectronics_e 05:49 02.02.2019

Re: Conspiracy?

kamilo_emericki
vcucko
milisav68
vcucko
ali su se svojom akcijom izborili za bolje.

Pa i nisu baš, više je "pomogao" bauk komunizma, koji je bio jedan od pobednika u ratu, i koji se primakao uz granicu, pa su se gazde malo uplašile za svoje dupe.

I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

A ne misliš li da su upravo gazde instalirale taj bauk, u strogo odrđenom delu sveta, sa jasnim ciljem? Da taj dozlaboga neefikasan privredni sistem, recimo nemoćan da proizvede dovoljno dobara (uprošćeno), utera strah radništvu i odgovori ga od bilo kakve želje za promenom. Bar u delu sveta koji ih realno jedino zanima.

Imas li neko objasnjenje sto se po razvijenim zapadnim drzavama smanjuju radnicka prava od kada je nestalo tog bauka komunizma?
Isto tako nevjerovatno je kako svi antikomunisti nikad ne spominju u kakvom su stanju bile neke drzave prije dolaska komunista na vlast i sta su sve uradili komunisti u oblasti obrazovanja, organizovanja zdravstva, industrijalizacije, saobracajne infraksture, stanovanja. Ne sumnjam de ce se naci i losi primjeri da se sa njima zacrni slika i obezvrijede sve vrijedne stvari koje su uradjene.
Jos mi niko od mrzitelja komunizma nije objasnio zasto tolike kapitalisticke zemlje tavore u bijedi i siromastvu i pored blagodeti koje donosi kapitalisticki sistem.

Daleko im lepa, komunistička, kuća!
Bilo, ne ponovilo se!
Pu, pu, pu, ...
milisav68 milisav68 10:01 02.02.2019

Re: Conspiracy?

kamilo_emericki

Isto tako nevjerovatno je kako svi antikomunisti nikad ne spominju u kakvom su stanju bile neke drzave prije dolaska komunista na vlast i sta su sve uradili komunisti u oblasti obrazovanja, organizovanja zdravstva, industrijalizacije, saobracajne infraksture, stanovanja.

I gde su sad te države, a gde one koje nisu imale tu sreću da ih komunisti vode?
Jos mi niko od mrzitelja komunizma nije objasnio zasto tolike kapitalisticke zemlje tavore u bijedi i siromastvu i pored blagodeti koje donosi kapitalisticki sistem.

Ne sumnjam de ce se naci i losi primjeri da se sa njima zacrni slika i obezvrijede sve vrijedne stvari koje su uradjene.



Kapitalizam je ekonomski i politički sistem zasnovan na privatnoj svojini (kapitalu) i slobodi tržišta (profitu), za razliku od komunizma gde sve to određuje država (zato je i komunizam propo) .

Kapitalizam nije jedinstven sistem, već zavisi od društveno/državnog uređenja zemlje, pa tako imaš monarhije i republike, gde monarhije mogu biti apsolutističke i parlamentarne, a republike predsedničke, polupredsedničke i parlamentarne.

Osim toga, postoje države koje su pod vojnom upravom, teokrtske monokratije, protektorate i (bivše) kolonije, koje su pod velikim uticajem bivših vladara.

I sve to opet zavisi od geografskog položaja (najčešće rudnog bogatstva) i istorijskih prilika.

E sad, ti nabroj te kapitalističke zemlje koje tavore u bedi, pa će odgovor sam da ti se pojavi.
veselica veselica 10:18 02.02.2019

Re: Conspiracy?

Стално си нешто незадовољан и извољеваш.

Ти, бре, к'о да си изашао из оне серије "Очајне домаћице"... Кеве ми покојне.




Idi bre Taso, tek sad videla!



vcucko vcucko 12:53 02.02.2019

Re: Conspiracy?

zemljanin
hajde sad polako spremajte se za docek Nove Godine ... kineske, naravno ... evo Maksa vec otisao na docek, kao fora skijanje, satro necemo da provalimo


A kakav ti je ovo kalendar, znači za sve od pre 1981. lapot.

Dobro da znam, da podmažem kalaš
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:14 03.02.2019

Re: Conspiracy?

milisav68
kamilo_emericki

Isto tako nevjerovatno je kako svi antikomunisti nikad ne spominju u kakvom su stanju bile neke drzave prije dolaska komunista na vlast i sta su sve uradili komunisti u oblasti obrazovanja, organizovanja zdravstva, industrijalizacije, saobracajne infraksture, stanovanja.

I gde su sad te države, a gde one koje nisu imale tu sreću da ih komunisti vode?
Jos mi niko od mrzitelja komunizma nije objasnio zasto tolike kapitalisticke zemlje tavore u bijedi i siromastvu i pored blagodeti koje donosi kapitalisticki sistem.

Ne sumnjam de ce se naci i losi primjeri da se sa njima zacrni slika i obezvrijede sve vrijedne stvari koje su uradjene.



Kapitalizam je ekonomski i politički sistem zasnovan na privatnoj svojini (kapitalu) i slobodi tržišta (profitu), za razliku od komunizma gde sve to određuje država (zato je i komunizam propo) .

Kapitalizam nije jedinstven sistem, već zavisi od društveno/državnog uređenja zemlje, pa tako imaš monarhije i republike, gde monarhije mogu biti apsolutističke i parlamentarne, a republike predsedničke, polupredsedničke i parlamentarne.

Osim toga, postoje države koje su pod vojnom upravom, teokrtske monokratije, protektorate i (bivše) kolonije, koje su pod velikim uticajem bivših vladara.

I sve to opet zavisi od geografskog položaja (najčešće rudnog bogatstva) i istorijskih prilika.

E sad, ti nabroj te kapitalističke zemlje koje tavore u bedi, pa će odgovor sam da ti se pojavi.

Hvala na poduci o politickim sistemima.
Ako moze jos koja lekcija o slobodi konkurencije, i standardima koji se moraju zadovoljiti da bi neko na tom slobodnom trzistu mogao ucestvovati, narocito o tome kad neko napravi neku znacajnu i skupu infrastrukturu pa je obavezan da je ustupi na koristenje i drugima.
Moglo bi i neko predavanje i o slobodi malih i sirotinjskih drzava da ulazu u skolstvo i iskoluju odredjene kadrove pa da ovi slobodno i bez nadoknade odu u bogate drzave.
milisav68 milisav68 13:45 03.02.2019

Re: Conspiracy?

kamilo_emericki

Ako moze jos koja lekcija o slobodi konkurencije, i standardima koji se moraju zadovoljiti da bi neko na tom slobodnom trzistu mogao ucestvovati,

Budeš Finac, pa napraviš Nokiu ili Koreanac, pa napraviš Samsung.
narocito o tome kad neko napravi neku znacajnu i skupu infrastrukturu pa je obavezan da je ustupi na koristenje i drugima.

?
Moglo bi i neko predavanje i o slobodi malih i sirotinjskih drzava da ulazu u skolstvo i iskoluju odredjene kadrove pa da ovi slobodno i bez nadoknade odu u bogate drzave.

Da su stvarno ulagale u škostvo, ne bi bile tu gde jesu.

Svet jeste nepravedan, ali ne bacaju nam Nemci i Amerikanci đubre okolo, nego mi sami.
tasadebeli tasadebeli 14:55 03.02.2019

Re: Conspiracy?

veselica

Idi bre Taso, tek sad videla!






А ја тек сада видео да је онај мој први коментар повукао 90 (!) реплика. Скоро, па трећина свих коментара овде.

А вид' му само наслова!

Conspiracy?


Једноставно да једноставније не може бити.

Мислим да је за све крив онај знак питања у том наслову.

Јinks, частиш туру пића?



jinks jinks 15:15 03.02.2019

Re: Conspiracy?

Јinks, частиш туру пића?

Čast i tebi i svima prisutnima, i onima koji nisu tu :)
tasadebeli tasadebeli 15:25 03.02.2019

Re: Conspiracy?

jinks
Јinks, частиш туру пића?

Čast i tebi i svima prisutnima, i onima koji nisu tu :)



Одсутнима најпре!

Добар ти блог.
freehand freehand 21:38 03.02.2019

Re: Conspiracy?

vcucko
freehand
I pre komunističkih revolucija je bilo štrajkova, razbijenih glava, klasne borbe koja je davala određene rezultate i pomake.

Jeste, to je dovelo na nastanka radničkih pokreta, partija i revolucija.

?

Brzo kucanje i difuzna pažnja često daju čudne rezultate. Hteo sam da kažem da je sve to jedan isti proces.Eksploatacija stvara nezadovoljstvo, nezadovoljstvo rađa otpor, otpor traži organizaciju, organizacije su prvo sindikati pa pokreti i partije. Od Lionskih tkača do Internacionale - začas.
veselica veselica 17:11 06.02.2019

Re: Conspiracy?

Одсутнима најпре!


talking about the krkar?

bene_geserit bene_geserit 18:06 31.01.2019

Ej blogo-narode

Mnogo vam je ova diskusija prožeta konceptima koji vise ne postoje ili nisu aktuelni.
U USA ne radi se o sukobu sa drugim državama već o sukobu globalističke elite i sopstvenih građana čiji se interesi više ne poklapaju.

Srednjeklasni i radni narod je za Trampa glasao iz očaja jer su im globalisti jebali kevu.
Zato što ima neku drugačiju priču. Iako mu niko ne veruje da će bilo šta ozbiljno da uradi.
Da nije bilo njega glasali bi za Sandersa, opet iz sličnog razloga. Iako ni njemu ne veruju.
Nema to veze sa preklapanjem glasačkog tela jednog i drugog nego sa očajem u Rast Belt-u, uništavanjem srednje klase poslednjih 40 godina, outsorsingom poslova i zatvaranjem fabrika, i uvozom beskonačnog broja imigranata.
Većina sveta ionako obe partije vidi kao jedan organizam koji ih zamajava dok se neko bogati preko njihove grbače.

Cela priča sa ruskim uticajem na izbore je budalaština u koju ne veruju ni oni koji su priču plasirali.

Globalisti žele svetsku vladu (uz nestanak nacionalnih država) i totalnu kontrolu stanovništva (uz pomoć tehnologije).
Sve što se dešava u svetu treba gledati iz te perspektive.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:01 31.01.2019

Re: Ej blogo-narode

bene_geserit
Mnogo vam je ova diskusija prožeta konceptima koji vise ne postoje ili nisu aktuelni.
U USA ne radi se o sukobu sa drugim državama već o sukobu globalističke elite i sopstvenih građana čiji se interesi više ne poklapaju.

Srednjeklasni i radni narod je za Trampa glasao iz očaja jer su im globalisti jebali kevu.
Zato što ima neku drugačiju priču. Iako mu niko ne veruje da će bilo šta ozbiljno da uradi.
Da nije bilo njega glasali bi za Sandersa, opet iz sličnog razloga. Iako ni njemu ne veruju.
Nema to veze sa preklapanjem glasačkog tela jednog i drugog nego sa očajem u Rast Belt-u, uništavanjem srednje klase poslednjih 40 godina, outsorsingom poslova i zatvaranjem fabrika, i uvozom beskonačnog broja imigranata.
Većina sveta ionako obe partije vidi kao jedan organizam koji ih zamajava dok se neko bogati preko njihove grbače.

Cela priča sa ruskim uticajem na izbore je budalaština u koju ne veruju ni oni koji su priču plasirali.

Globalisti žele svetsku vladu (uz nestanak nacionalnih država) i totalnu kontrolu stanovništva (uz pomoć tehnologije).
Sve što se dešava u svetu treba gledati iz te perspektive.

I zbog toga je Rusija, koja insistira na nacionalnom identitetu i multipolarnosti svijeta, neprijatelj broj 1.
Ostali, ili igraju u globalistickom timu ili se zavlace u coskove, nadajuci se da nece biti prinudjeni da se izjasne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana