Društvo| Mediji| Zabava

Baka Prase. Zmaj?

hamlet_na_stiklama RSS / 28.01.2019. u 22:15

Već dugo želim da napišem ovaj tekst, ali sada se eto ukazao i konkretan povod.

Rado pratim balkansku Jutjub scenu. Doduše, samo nekoliko jutjubera predano i rado. Recimo, Pivokosu i Slatko od Dunje („aaa-kjuut"). Ostale povremeno i bez nekog naročitog entuzijazma. Više palanački radoznalo, u pauzi između dva posla. I Baka Prase spada među onih „nekoliko". Naravno, ne pratim sve i uvek što objavi, ali često i sa pažnjom - da.

 

Ko ne zna, Baka Prase je pseudonim Bogdana Ilića, srpskog jutjubera, po popularnosti, u ovom trenutku - bez premca, koji je široj, ozbiljnijoj, starijoj javnosti (ili kako god hoćete da definišete populaciju koja još uvek misli da YT služi samo za puštanje pesama), postao poznat kada je na Bogojavljenje pokušao da se „javi" svojim Unucima, u Novom Sadu, što se završilo hitnom evakuacijom (Baka Praseta), nakon što su izbile tuče unutar razularene mase, padanje u nesvest i razbijanje (nekih delova) tržnog centra, gde se sve i odigravalo.

2662583175c44b497808af291309090_v4_big.png 

Na njegove klipove sam naletela negde pre pola godine, slučajno, sticajem okolnosti, privučena nadimkom i „dramom", koja se već uveliko odvijala, na već pomenutoj Jutjub sceni... Moj prvi utisak bio je iskrena zapitanost. Ko ovo gleda? Uz dužno poštovanje, činilo mi se da takav sadržaj može da privuče samo decu zanemarenu u razvoju. O-zbiljno vaspitno ispuštene i zapuštene klince. Međutim, broj pratilaca Bakinog kanala me je jednostavno demantovao (valjda). Oko (tadašnjih) 800.000. Osam stotina hiljada ispuštene dece?! Šokirano sam pokušavala da nađem neki smisao. O čemu se ovde radi? Znaju li roditelji uopšte šta im deca gledaju?! Surfujući dalje, skapirala sam da mu je otac, The Otac. Nenad Ilić, svešteno lice. FDU kolega, reditelj, ali i pisac. Autor čiji sam roman „Carigradski drum" sa zanimanjem pročitala, i koga godinama unazad pratim na FB-u, jer objavljuje fantastične tekstove koji mi vraćaju veru u srpsku crkvu. I kako onda sad to?! Kako je moguće da od onakvog oca nastane ovakvo dete? Šta bi sa onim da iver ne pada daleko od klade?! Bila sam u ozbiljnom šoku. Ne zato što je takva stvar nemoguća, već pre vođena sledećom mišlju... Kako neko, ko treba da bude Otac mnogima, može da nosi to ime sa velikim „O", kada ni svoje rođeno dete nije uspeo da usmeri? Da budemo načisto, nisam neka čistunica (kao da bi bilo koji kreativac to ikada i mogao biti). Ipak... Kako je, faking, bilo moguće?! Kako, bre?! Dečko, koji me je upravo gledao sa ekrana, vrištao je i bacakao se kao razmaženo, neurastenično derište, psujući, vređajući i napušavajući, rendom, koga stigne... Ou-kej... Davala sam sve od sebe u pokušaju da shvatim - šta sa ovim dečkom nije u redu? Došlo mi je, čak, u jednom trenutku, da mu napišem pismo podrške - slušaj, sine, ovaj, Bako, i ako imaš „gej išju" sam sa sobom (šale na račun „pederčina" su česte i ničim izazvane), u redu je, smanji doživljaj, nije smak sveta. Ali, nisam, naravno. Umesto toga, nastavila sam da ga „pratim", onako i onoliko koliko su mi stomak i uši dozvoljavali, postavljajući sebi stalno i iznova ista pitanja: odakle to sve dolazi? Samo iz glave? Zakasnelog puberteta? Od kuće? Iz škole? Sa ulice? Jutjuba? Samog društva?

Nije mi bilo druge, do da se naoružam strpljenjem... I verom. Da smisao ipak postoji. Makar kakav.

Vremenom, Bakin „kontent" se menjao. Zajedno sa fokusom. Drama je i dalje trajala, ali je zadobila neki drugi oblik. Pojavio se Bakin distrek „Autotjun". Za mene je to bila svojevrsna prekretnica. Iza besmislene, ružne jutjub prozivke (koja je više priličila svađi pijanih gostiju, u nekoj zadimljenoj, staničnoj kafani), provirio je tračak nečeg kreativnog. Baka je snimio spot, koji je bio dopadljiv, simpatičan, zanimljiv, pažljivo osmišljen i veoma uspešno realizovan, zabavan, sa merom sarkastičan, a Baka u njemu je bio šarmantan, smisleno bezobrazan, maštovit, duhovit, raspevan. O-ho. Evo ga NEŠTO. Evo ga razlog, zašto je Baka Institucija, i zašto njegova armija broji više od milion Unuka. Pa, da vidimo - šta je to?!

Ali, pre toga, da se vratimo na početak priče - neposredan povod za nastanak ovog teksta.

Pre neki dan, Otac Nenad Ilić, objavio je, na svom FB profilu, „odbranu" svog sina, izazvanu prozivkama u medijima, koje su se pojavile kao posledica već pomenutog haosa koji je nastao u BIG-u, gde je Baka Prase imao ugovoreno fotografisanje sa svojim fanovima. Na „mitapu" se pojavilo oko 10.000 (i slovima: deset hiljada) ljudi, tačnije - dece, što je organizatore dočekalo nespremnim (?!), baš kao i sneg naše putare. Kao i kod većine očeva, kroz tekst izbija ponos svojim sinom, i pokušaj nepristrasnosti, koja nije da ne pije vodu, ali ostaju ipak i ta neka važna moralna pitanja, koja su ovom prilikom elegantno (roditeljski) preskočena. Publika je, ispod objave, takođe imala svoju priliku za reč, što je i iskoristila. Više od pet stotina drastično podeljenih komentara, našlo se ispod pomenutog teksta. Od ekstatičnih oda obožavalaca posvećenih Baki, do nemilosrdnog valjanja u blato.

Pa, haj'mo redom... Baka Prase nije budala. Bogdan Ilić je pronicljiv mlad čovek, koji sa dvadeset dve godine ima sopstveni posao, i to ne jedan, već čak tri (javnosti poznata) - Jutjub kanal, onlajn prodavnicu Baka-Prase majci i kompjutersku igraonicu za decu. Drugim mladim ljudima ta slika uspeha imponuje, to je prirodno i za očekivati. Ali, ovo reče jedan roditelj, u komentarima, ispod Očeve FB objave - „igraonica Baka Praseta je najpovoljnija sa cenama u gradu, a Baka je uvek tako divan i strpljiv sa dečicom koja dođu". Jel'? Nekritički da ne može dalje (i Otac ima svoje fanove, rekla bih). Nije li takav svaki promućuran trgovac koji želi da zadrži klijente? Zatim, drugi argument, kojim se brani Bakin loš uticaj na decu - „Baka ima veliko srce (ne sporim), on poklanja! Baka misli na svoje Unuke". O, da, tako je. Ali istina je i da Baka to ne radi izvan očiju javnosti. Sve, ili dobar deo svojih dobrotvornih akcija, Baka fino monetizuje kroz snimanje klipova. Osim toga, realnost je i da, u većini slučajeva, poklone obezbeđuju sponzori (što da ne, veri klever, meni to skroz ok, tako se pravi posao). Recimo, verujem i da je akciju fotografisanja u BIG-u platio sponzor, tj. sam tržni centar, koji je zatim neodgovorno pristupio samoj organizaciji, sa čim Baka, dakako, nema nikakve veze. Dakle, dečko sebi radi zaista sjajan i inteligentan PR (marketing se plaća, a on nema potrebe za tim. NJEMU plaćaju da sam sebe, a usput i njih - reklamira!, a onda sve to još jednom naplati - kroz Jutjub). Uz put, Baka lagano gradi imidž Zlatnog Dečka, što mu dovodi nove sponzore i novu publiku. Sve u svemu, pametan mali, kao što već rekoh. Ili, kako bi on to rekao - IQ 200. Malo bed boj, malo master majnd, malo mala mica.

I na kraju, šta sa rečnikom koji koristi u svojim videima, a koji je užasan, ali UŽASAN! Njegov otac kaže da Baka u kući ne psuje (ako sam dobro razumela). Nikada. I da on samo govori jezikom svoje generacije. Meni je nekako teško da u to poverujem. Ne da ne verujem Prabaki Prasetu, samo mislim da je roditeljski naivan. Osim toga, ima i drugih, i drugačijih primera. Ne moramo da napuštamo Jutjub scenu. Marija Žeželj, na primer. Devojka fantastično vodi svoju karijeru, koja je sada već daleko prevazišla granice - i Jutjuba, i Srbije, i kontinenta... bez i jedne jedine izgovorene ružne reči ili drame. Ili, Muđa. Taj dečko ima više od tih famoznih, Bakinih milion sabskrajbera, i za taj broj mu nije bilo potrebno seksističko komentarisanje žena (da ne kažem dupeta), vređanje i javno izvrgavanje ruglu onih koji su „prvi počeli" (što je, u ovom slučaju diskutabilno, jer ne računa se ko je prvi počeo Jutjub dramu, već ko je više UĆARIO od „drame", što u neku ruku i jeste njena poenta; ne pravda, ili zaštita ličnog integriteta, kako bi se lako mogle zameniti teze, a lakoveran posmatrač dao zavesti). Dakle, može i drugačije.

Ukratko. Lično, navijam za Baku. Meni je on, bez obzira na sve, beskrajno duhovit, inteligentan, harizmatičan, snalažljiv i iz njega zrače mladost, entuzijazam, životna snaga, radost (i, da, slažem se sa njegovim ocem, mislim da tu dobrim delom leži tajna njegovog uspeha). Poštujem novčanu spretnost sa kojom je rođen, i cenim jako uložen napor, trud, sistematičnost, kreativnost i istrajnost u podizanju milionskog auditorijuma. Način na koji je upakovao i koristi svoj brend. Bez ikakve sumnje, dečko je rođen da namiriše i obrne lovu, u najboljem smislu te reči. I ok. Rekla bih, Bog sve to lepo uredi. Kao u onom vicu. „Kako su ti deca?" „Dobro su. Jedan je završio za učitelja, ćerka mi je vaspitačica, a najmlađi sin je lopov." „Toliko divne dece, a lopova držiš u kući?" „Pa, on nas izdržava - ostali su nezaposleni". U porodici gde materijalno nije u fokusu, mora da se rodi i taj jedan, koji povuče na nekog strica zanatliju, ujaka trgovca, pradedu švercera, koji ostatku porodice omogući da izuče škole i u smutnim vremenima - prežive. Volim njegove klipove koje snima sa ćaletom i kevom, jer se tu vidi sva ta bezrezervna podrška i čistota ljubavi iz koje dolazi. Iz kakve bi sva deca trebala da dolaze.

Ali. Sa te druge strane „ekrana" da se naslutiti i još uvek emocionalno nezreo, drag, ali i „nebaždaren", osetljiv, srčan, drčan i pomalo divlji dečak mekog srca (ko ga prati, zna zašto ovo kažem, a ne odnosi se na Bakin dobrotvorni rad), za koga nisam baš sigurna da može sam, na pravi način, da se iznese sa svim posledicama svoje brzonarastajuće slave. Ja mu od srca želim da u tome uspe. Da u skorije vreme upiše faks - muzičku produkciju, filmsku režiju... bilo šta što će da podupre brušenje tog talenta koji u sebi neosporno nosi. U suprotnom, fenomen će ostati samo to - fenomen. Jednokratna fascinacija koja može doneti novce, tačnije - mnogo novaca, ali ne i karijeru. Dugu snažnu liniju, koju vredi pratiti. Jer za karijeru je ipak potrebno mnogo više od obične želje da se uspe, praktične inteligencije i sirove nadarenosti. Makar imala i snagu vulkana, koji u ovom trenutku izgleda nezaustavljivo.



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:25 28.01.2019

boleština

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 28.01.2019

Re: boleština

Srđan Fuchs
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/206353/FOTO-VIDEO-Stampedo-zbog-jutjubera-u-trznom-centru-deca-padala-u-nesvest.html

potpuna uvreda za dečju inteligenciju. infantilna manipulacija. dno.


Dobro, bre, Srki, izgleda da nisi imao strpljenja da pročitaš tekst.

Priznajem da sam i ja pogledao šta je to baka prase, posle rusvaja u Novom Sadu (ipak ste vi uvek bili provincija i mala palanka u odnosu na Beli Grad, tako nešto u Beogradu ne može da se desi, dobro, možda eventualno na Novom Beogradu ), i pomislio koji im je q... i okrenuo se na drugu stranu. Ali je autorka bloga to dosta dobro proanalizirala i izvela zaključke koji mi se sviđaju. To što se ja ne bih nikad zamajavao da pratim nekog na jutjubu ili fejsbučim po ceo dan, to je uglavnom samo moj problem.

E, nego evo ga moj omiljeni jutjuber iz mladosti.






Bili Piton Bili Piton 04:52 29.01.2019

Re: boleština

srdjan.pajic

Dobro, bre, Srki, izgleda da nisi imao strpljenja da pročitaš tekst.



Tekst je odličan, dugo nečeg ovako temeljnog nije bilo na blogu. To što i dalje nemam nikakvog poriva da kliknem i pogledam o čemu se tu tačno radi je moj problem, očito je da želim da i dalje budem blissfully unaware.
antioksidant antioksidant 08:16 29.01.2019

Re: boleština

Dobro, bre, Srki, izgleda da nisi imao strpljenja da pročitaš tekst.

прочитао,
доста похвала за форму, не може се наћи баш много за садржај (бакин, не у овом тексту).
content is king а бака је губљење времена. жао ми деце, али они увек бирају на основу понуђеног, ни тв уредници нису успевали да манипулишу њима, а тјубери се не могу ником наметнути. ово гађа неку потребу, на другом је да промени ту мету, не на баки, он само користи оно што је пред њим.
alselone alselone 08:31 29.01.2019

Re: boleština

o što i dalje nemam nikakvog poriva da kliknem i pogledam o čemu se tu tačno radi je moj problem, očito je da želim da i dalje budem blissfully unaware.


Upravo.

Cela veka sam razmišljao o tome kako ću biti ćale u trendu, pratiću šta gledaju i slušaju klinci, da ne budem matora kornjača koja sluša Juliu Bisak dok deca slušaju pank.

ALI, pre neki dan klinac pustio tog nekog tjubera na engleskom, što vrišti ko sumanut. Posle toga pustio neku pesmu. I ja pomislim "ova mlada generacija...".

Bili Piton Bili Piton 09:15 29.01.2019

Re: boleština

alselone
o što i dalje nemam nikakvog poriva da kliknem i pogledam o čemu se tu tačno radi je moj problem, očito je da želim da i dalje budem blissfully unaware.


Upravo.

Cela veka sam razmišljao o tome kako ću biti ćale u trendu, pratiću šta gledaju i slušaju klinci, da ne budem matora kornjača koja sluša Juliu Bisak dok deca slušaju pank.

ALI, pre neki dan klinac pustio tog nekog tjubera na engleskom, što vrišti ko sumanut. Posle toga pustio neku pesmu. I ja pomislim "ova mlada generacija...".



Imali smo jednu takvu "roditeljku" u razredu, uvek se guzila da objašnjava kako i ona voli Duran Duran. Mislim zabavno je za pet minuta, ali deca te naposletku uvek provale, ne vredi ni pokušavati.

Inače, da me se pogrešno ne shvati, ja obožavam glupiranje, ali ne baš svakakvo.


cassiopeia cassiopeia 10:01 29.01.2019

Re: boleština

ekst je odličan, dugo nečeg ovako temeljnog nije bilo na blogu. To što i dalje nemam nikakvog poriva da kliknem i pogledam o čemu se tu tačno radi je moj problem, očito je da želim da i dalje budem blissfully unaware.


Isto takođe. Prepisah da ne bi kucala isto, samo svojim rečima.

Ni jednom me nije povuklo da kliknem, baška što ne klikćem na portalima kad u samoj vesti stoji ako želite da vidite šta se desilo kliknite ovde

Ja na you tubu pratim jednu ženu što vežba jogu, podseća me svakog jutra da bih i ja morala nešto da preduzmem glede vežbanja.

Onda, jednu Marokanku, ništa je ne razumem, al' bogovski kuva i peče bez glutena. Google translate je moj najbolji drug. Sad sam malo oladila od praćenja, na dijeti sam.

I klipove koji objašnjavaju cake pri krojenju i šivenju. Šta sam sve naučila gledajući klipove i pokupila fora, mnogo sam happy.

antioksidant antioksidant 10:09 29.01.2019

Re: boleština

Marokanku, ništa je ne razumem, al' bogovski kuva i peče bez glutena

pečeno jare bez glutena je divno
cassiopeia cassiopeia 10:12 29.01.2019

Re: boleština

pečeno jare bez glutena je divno





Atomski mrav Atomski mrav 10:22 29.01.2019

Re: boleština

Potraži Sanelu Grabus na YT, ima super recepte za kiflice, pite i ostalo bez glutena. A ne treba ti Google Translate.
cassiopeia cassiopeia 10:39 29.01.2019

Re: boleština

Atomski mrav
Potraži Sanelu Grabus na YT, ima super recepte za kiflice, pite i ostalo bez glutena. A ne treba ti Google Translate.


Hvala, Atomski. Znam Sanelu još dok nije snimala za YT. Imam i svoje (baš svoje) recepte na Coolinarici, nego skidam se sa šećera i skroba pa je to sad u zapećku.
Atomski mrav Atomski mrav 10:54 29.01.2019

Re: boleština

nego skidam se sa šećera i skroba pa je to sad u zapećku.

Jel' to znači da uopšte ne jedeš nikakvo testo? A krompir, pirinač i tako to?
cassiopeia cassiopeia 10:58 29.01.2019

Re: boleština

Atomski mrav
nego skidam se sa šećera i skroba pa je to sad u zapećku.

Jel' to znači da uopšte ne jedeš nikakvo testo? A krompir, pirinač i tako to?


Da. Samo povrće (sve sem krompira i batata), jaja, mlečne proizvode uglavnom fermentisane, meso, riba, bobičasto voće al' jako malo. Limuna baš dosta, avokado i orašaste za masnoću, masl. ulje, sv.mast, puter, mileram. I razno semenje, susam, suncokret, bundeva uglavnom.
Bili Piton Bili Piton 11:02 29.01.2019

Re: boleština

cassiopeia
I razno semenje, susam, suncokret, bundeva uglavnom.


U semenju je sav trik. Ovde u Engleskoj prave hleb za jelo koji mi ni stoci ne bismo dali, apsolutno je revolting. Ali kad u tu splačinu naguraš "sedam vrsta semenja" to i dobije neki ukus. A dobro je i za probavu. Semenje je zakon.
cassiopeia cassiopeia 11:04 29.01.2019

Re: boleština

Semenje je zakon.


Kad muneš u salatu takav neki mix, salata postaje obrok. Zasitno baš.
Atomski mrav Atomski mrav 11:05 29.01.2019

Re: boleština

Hvala na odgovoru. Moja ćerka se baš ugojila dok je bila na bezglutenskoj ishrani, supruga i ja smo bili uvereni da je to zbog šećera i skroba ali nismo imali srca da joj ukinemo testo jer ona obožava i hleb i pitu i kolače... pa bi bila u iskušenju da negde ćapi nešto sa glutenom u sebi. Zato smo mesili sve bez glutena, prolazili kroz nervne slomove dok nismo nabasali na Saneline recepte...
cassiopeia cassiopeia 11:18 29.01.2019

Re: boleština

Atomski mrav
Hvala na odgovoru. Moja ćerka se baš ugojila dok je bila na bezglutenskoj ishrani, supruga i ja smo bili uvereni da je to zbog šećera i skroba ali nismo imali srca da joj ukinemo testo jer ona obožava i hleb i pitu i kolače... pa bi bila u iskušenju da negde ćapi nešto sa glutenom u sebi. Zato smo mesili sve bez glutena, prolazili kroz nervne slomove dok nismo nabasali na Saneline recepte...


Sanela je majstorica.

Ako imaš gde da nabaviš leblebijino brašno, heljdino brašno i brašno od lana (nije mleveni lan, već sitno mleveni odmašćeni lan), brašno od tefa, pravi mix u kombinaciji sa Mix b. Dodaćeš na vlaknima i varenje je sporije, i ta vlakna sprečavaju nagli skok šećera u krvi, pa samim tim i je i apetit za takvim stvarima pod većom kontrolom.

Mix b i Mix c od Schara su čist skrob. Ova nova receptura je nešto bolja, ima dodatih vlakana, al' opet nije to dovoljno. To je moje iskustvo.

Verovatno znaš, al' moram da kažem, bitno je da su sva sigurna i bez kontaminacije glutenom.

I nema na čemu. Tu smo da se pomažemo.

p.s. piši pp šta god ti treba od informacija, rado ću podeliti. Čisto da ne gušimo ljude ovako. Posebno Alselonea (mašem ti Alse :) Potrese se što gluten ne jedem, pa od muke krene da me zeza.
zemljanin zemljanin 14:01 29.01.2019

Re: boleština

cassiopeia
Ako imaš gde da nabaviš leblebijino brašno, heljdino brašno i brašno od lana (nije mleveni lan, već sitno mleveni odmašćeni lan), brašno od tefa, pravi mix u kombinaciji sa Mix b. Dodaćeš na vlaknima i varenje je sporije, i ta vlakna sprečavaju nagli skok šećera u krvi, pa samim tim i je i apetit za takvim stvarima pod većom kontrolom.

Mix b i Mix c od Schara su čist skrob. Ova nova receptura je nešto bolja, ima dodatih vlakana, al' opet nije to dovoljno.

... idi bre cass
cassiopeia cassiopeia 15:21 29.01.2019

Re: boleština

... idi bre cass


Ćut' tamo i uživaj u glutenu.
veselica veselica 17:43 29.01.2019

Re: boleština

https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/206353/FOTO-VIDEO-Stampedo-zbog-jutjubera-u-trznom-centru-deca-padala-u-nesvest.html

potpuna uvreda za dečju inteligenciju. infantilna manipulacija. dno.




po dobrom, starom obicaju - tek sad otvorila link!
samo MU fali ovaj blog.



za one koji još nisu videli/pročitali:


Popularni jutjuber je sačekao da organizatori jave da je bezbedno da nastupi
, a za to vreme su deca počela da objavljuju fotografije sa njim na Instagramu iz toaleta i označila ga na toj društvenoj mreži.

Ostala deca su to videla na svojim telefonima i pojurila ka toaletu, usput vrišteći, lomeći izloge, a nekoliko njih je za trenutak izgubilo i svest.


alselone alselone 18:54 29.01.2019

Re: boleština

p.s. piši pp šta god ti treba od informacija, rado ću podeliti. Čisto da ne gušimo ljude ovako. Posebno Alselonea (mašem ti Alse :) Potrese se što gluten ne jedem, pa od muke krene da me zeza.



Ja imam tu osobinu da volim da zezam one koji su mi dragi (benigno naravno, ne da zajebavam). Kako na blogu, tako još gore u RL.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 29.01.2019

Re: boleština

Juliu Bisak

Јулија је кидање.
Моји wet dreams.
Шта је с њом данас?
alselone alselone 09:07 30.01.2019

Re: boleština

Јулија је кидање.
Моји wet dreams.
Шта је с њом данас?


Ne znam ni da li je živa. Ne prikazuju se takvi umetnici više.

I meni je ona super. Ona jedina može da otpeva nešto romantično na mađarskom, tom ćoškastom jeziku, a da to bude lepo.


Mađarski, kao i Njemački (za smarače - znam da su leksički različiti i potiču od dva odvojena korena, ali su slični po grubosti reči) su stvoreni za metal, za Lajbah, Ramštajn.
Bili Piton Bili Piton 09:37 30.01.2019

Re: boleština

I Kraftwerk, naravno. Uvek sam tvrdio da nemačka verzija Trans Europa Express zvuči malignije nego engleska, iako su na potpuno istu matricu.

I DAF, naravno DAF.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:48 30.01.2019

Re: boleština



Јулија је, изгледа, у Аустралији :(

А ево "тврдог" немачког...

vcucko vcucko 21:19 30.01.2019

Re: boleština

Predrag Brajovic


Јулија је, изгледа, у Аустралији :(

А ево "тврдог" немачког...


Malo mađarskog

Samo oprezno, dalje od prozora ili srče... za svaki slučaj
zilikaka zilikaka 22:21 30.01.2019

Re: boleština

Malo mađarskog

Ma jasno, to je to. Mada, ja ne znam šta Alse priča, madjarski mi uopšte nije loš za pevanje.
Čak mnoge pesme mi mnogo prirodnije zvuče u originalu, kao recimo
alselone alselone 09:14 31.01.2019

Re: boleština

ja ne znam šta Alse prič


Ma ćuti tamo.

softelectronics_e softelectronics_e 09:30 03.02.2019

Re: boleština

srdjan.pajic
Srđan Fuchs
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/206353/FOTO-VIDEO-Stampedo-zbog-jutjubera-u-trznom-centru-deca-padala-u-nesvest.html

potpuna uvreda za dečju inteligenciju. infantilna manipulacija. dno.


Dobro, bre, Srki, izgleda da nisi imao strpljenja da pročitaš tekst.

Priznajem da sam i ja pogledao šta je to baka prase, posle rusvaja u Novom Sadu (ipak ste vi uvek bili provincija i mala palanka u odnosu na Beli Grad, tako nešto u Beogradu ne može da se desi, dobro, možda eventualno na Novom Beogradu ), i pomislio koji im je q... i okrenuo se na drugu stranu. Ali je autorka bloga to dosta dobro proanalizirala i izvela zaključke koji mi se sviđaju. To što se ja ne bih nikad zamajavao da pratim nekog na jutjubu ili fejsbučim po ceo dan, to je uglavnom samo moj problem.

E, nego evo ga moj omiljeni jutjuber iz mladosti.


Sa mukom sam pročitao preglomazni uvodni tekst - ajde, rekoh, da vidim, može li se to, te da vidim da li to može da se postigne, a da se ne bude kontuzovan.
Uglavnom, autorka, k'o bojagi, odaje tom Prasetu priznanje, ali ga potom ubije sa mnogim 'ali' napunjenih zavidljivošću.
Sve u svemu - bez veze.
softelectronics_e softelectronics_e 09:34 03.02.2019

Re: boleština

cassiopeia
ekst je odličan, dugo nečeg ovako temeljnog nije bilo na blogu. To što i dalje nemam nikakvog poriva da kliknem i pogledam o čemu se tu tačno radi je moj problem, očito je da želim da i dalje budem blissfully unaware.


Isto takođe. Prepisah da ne bi kucala isto, samo svojim rečima.

Ni jednom me nije povuklo da kliknem, baška što ne klikćem na portalima kad u samoj vesti stoji ako želite da vidite šta se desilo kliknite ovde

Ja na you tubu pratim jednu ženu što vežba jogu, podseća me svakog jutra da bih i ja morala nešto da preduzmem glede vežbanja.

Onda, jednu Marokanku, ništa je ne razumem, al' bogovski kuva i peče bez glutena. Google translate je moj najbolji drug. Sad sam malo oladila od praćenja, na dijeti sam.

I klipove koji objašnjavaju cake pri krojenju i šivenju. Šta sam sve naučila gledajući klipove i pokupila fora, mnogo sam happy.


Odličan tekst koji te ni jednom nije povukao da klikneš?!
Odličan tekst kojemu veruješ 'na reč'?

Kako 'odličan tekst' i 'ni jednom me nije povuklo...' može da stoje jedno pored drugog?!
softelectronics_e softelectronics_e 09:37 03.02.2019

Re: boleština

cassiopeia
Atomski mrav
nego skidam se sa šećera i skroba pa je to sad u zapećku.

Jel' to znači da uopšte ne jedeš nikakvo testo? A krompir, pirinač i tako to?


Da. Samo povrće (sve sem krompira i batata), jaja, mlečne proizvode uglavnom fermentisane, meso, riba, bobičasto voće al' jako malo. Limuna baš dosta, avokado i orašaste za masnoću, masl. ulje, sv.mast, puter, mileram. I razno semenje, susam, suncokret, bundeva uglavnom.

Sve to je mršavo bez kačamaka.
veselica veselica 11:30 04.02.2019

Re: boleština


Kako 'odličan tekst' i 'ni jednom me nije povuklo...' može da stoje jedno pored drugog?!




e sad i ti tražiš nemoguće.
hamlet_na_stiklama hamlet_na_stiklama 13:13 04.02.2019

Re: boleština

softelectronics_e
srdjan.pajic
Srđan Fuchs
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/206353/FOTO-VIDEO-Stampedo-zbog-jutjubera-u-trznom-centru-deca-padala-u-nesvest.html

potpuna uvreda za dečju inteligenciju. infantilna manipulacija. dno.


Dobro, bre, Srki, izgleda da nisi imao strpljenja da pročitaš tekst.

Priznajem da sam i ja pogledao šta je to baka prase, posle rusvaja u Novom Sadu (ipak ste vi uvek bili provincija i mala palanka u odnosu na Beli Grad, tako nešto u Beogradu ne može da se desi, dobro, možda eventualno na Novom Beogradu ), i pomislio koji im je q... i okrenuo se na drugu stranu. Ali je autorka bloga to dosta dobro proanalizirala i izvela zaključke koji mi se sviđaju. To što se ja ne bih nikad zamajavao da pratim nekog na jutjubu ili fejsbučim po ceo dan, to je uglavnom samo moj problem.

E, nego evo ga moj omiljeni jutjuber iz mladosti.


Sa mukom sam pročitao preglomazni uvodni tekst - ajde, rekoh, da vidim, može li se to, te da vidim da li to može da se postigne, a da se ne bude kontuzovan.
Uglavnom, autorka, k'o bojagi, odaje tom Prasetu priznanje, ali ga potom ubije sa mnogim 'ali' napunjenih zavidljivošću.
Sve u svemu - bez veze.


#onokad IQ ne dobacuje broj cipela...
Черевићан Черевићан 01:20 29.01.2019

Бака Прасе

ili,o čemu se ustvari radi?

за промене стигло време
ако тежиш да'с у тренду,
сам' подесиш живце свое
опуштене ка крешченду,

Проба можда успе проћи
не бригешај даље за се,
јер постајеш руље делић
Бака Прасе - уме, зна се
anonymous anonymous 06:51 29.01.2019

Zlo ...

---se valja sa interneta.


Miloš M. (24), student iz Čačka, ubijen je juče ujutru u beogradskom naselju Zvezdara, kada se vraćao od devojke. Mladić je izboden oko šest časova ujutru, u hodniku zgrade u Ulici Dimitrija Tucovića 20 A, gde je živeo sa cimerom.

Ubica je, naime, rekao da je čitav dan i noć proveo na društvenim mrežama, na Fejsbuku, Tviteru i Instagramu, bio je nevozan ljut i besan jer je shvatio koliko je nesrećan i da je njegov život bezvredan, pa je rešio da izađe na ulicu i nekoga ubije!

Nesrećnog mladića Miloša M. nije poznavao niti su imali bilo kakve veze, čak ni na društvenim mrežama. Jednostavno, on je bio prvi na koga je pomahnitali ubica naleteo kada je izašao u svoj krvavi pohod!

veselica veselica 10:00 29.01.2019

zašto zašto

Ubica je, naime, rekao da je čitav dan i noć proveo na društvenim mrežama, na Fejsbuku, Tviteru i Instagramu, bio je nevozan ljut i besan jer je shvatio koliko je nesrećan i da je njegov život bezvredan, pa je rešio da izađe na ulicu i nekoga ubije!



Od sinoć mislim o ovom. Posebno se u osvrtima/komentarima gadja tviter. Da mi je znati zašto.....



Inače, hamlete moj, lepo si napisala, hoće te, ali kad sve saberem, okačila si jedan pravi publicity.
Nikad čula za lika, pogledala sad video i ne znam šta je tu tebi toliko baš? U redu je, nisam dete ali nisi ni ti.
Fali stručno tumačenje fenomena koji si samo, fenomen, nadahnuto opisala. Mislim, čime tumačiš toliku njegovu gledanost?



edit

Posebno što ga, koliko te razumem, gledaju deca. Ne tinejdžeri.
4krofnica 4krofnica 09:06 29.01.2019

ok

Kako je moguće da od onakvog oca nastane ovakvo dete?


to može i da se pita Vudi Harelson kako je ispao onakav u odnosu na ćaleta.
(nije poređenje po ličnosti nego po selebrtiju)

Meni je njegov ćale uvek bio mnogo simpatična faca, ako gledamo ostatak bradonja u mantijama. Tog Baku sam pogledala u par minuta jer sam pitala klince ko je i oni su se normalno grohotom nasmejali u fazonu: neznalice jedna.. i onda moram da znam :)
napadan je i kreštav ali ništa ni bolji ni gori od ostatka jutjubera, moji ga ne prate ali prate druge koji možda malo manje krešte, ponekad i kažu nešto smisleno i mlate ozbiljnu lovu. srećom stariji je prešao na reddit (makar nešto čita:) ima i jedan dobar kanal za klince koji se zove EXTRA CREDITS moji su sve odgledali tu, nije sve grdno.

to su naše brige kao što su naši matori mislili da ćemo biti ultra tupavi zbog pekmena :)




Atomski mrav Atomski mrav 10:25 29.01.2019

Re: ok

to može i da se pita Vudi Harelson kako je ispao onakav u odnosu na ćaleta.

Sunce ti kalajisano, sad sam izguglao ko mu je bio ćale... Džizs Krajst!
4krofnica 4krofnica 11:00 29.01.2019

Re: ok

Atomski mrav

Sunce ti kalajisano, sad sam izguglao ko mu je bio ćale... Džizs Krajst!


:) bio plaćeni ubica i između ostalog - ubio je federalnog sudiju.
inače Vudi ga je redovno posećivao u zatvoru, iako ih je on davno ostavio, ima verovatno pomešana osećanja, treba živeti sa takvim teretom.

šta li mu se motalo po glavi dok je snimao spot sa svojom ćerkom Zoe gde je on dugo u zatvoru i izlazi konačno da upozna čerku i pokuša da se prilagodi životu




Bili Piton Bili Piton 11:09 29.01.2019

Re: ok

Fridi iz Abbe je otac isto bio neki zločinac, pisalo u Alou. "Evo čije pesme slušamo!"
vcucko vcucko 11:14 29.01.2019

Re: ok

Bili Piton
Fridi iz Abbe je otac isto bio neki zločinac, pisalo u Alou. "Evo čije pesme slušamo!"

Ani Frid iz Abbe je izvorno Norvežanka, kćerka nemačkog okupatorskog vojnika i lokalke. Zato su posle rata i prebegli u Švedsku, u Norveškoj im nije bilo života.
Da li je taj Nemac bio i neki poseban zločinac, ne znam i u krajnjoj liniji nije bitno. Isto bi prošle.
Bili Piton Bili Piton 11:20 29.01.2019

Re: ok

vcucko
Bili Piton
Fridi iz Abbe je otac isto bio neki zločinac, pisalo u Alou. "Evo čije pesme slušamo!"

Ani Frid iz Abbe je izvorno Norvežanka, kćerka nemačkog okupatorskog vojnika i lokalke. Zato su posle rata i prebegli u Švedsku, u Norveškoj im nije bilo života.
Da li je taj Nemac bio i neki poseban zločinac, ne znam i u krajnjoj liniji nije bitno. Isto bi prošle.


Tako nekako, nisam studirao tekst.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 29.01.2019

Re: ok

4krofnica
Atomski mrav

Sunce ti kalajisano, sad sam izguglao ko mu je bio ćale... Džizs Krajst!


:) bio plaćeni ubica i između ostalog - ubio je federalnog sudiju.
inače Vudi ga je redovno posećivao u zatvoru, iako ih je on davno ostavio, ima verovatno pomešana osećanja, treba živeti sa takvim teretom.

šta li mu se motalo po glavi dok je snimao spot sa svojom ćerkom Zoe gde je on dugo u zatvoru i izlazi konačno da upozna čerku i pokuša da se prilagodi životu



Vudi - glumčina!

Ćale mu je, inače, kaznu služio ovde kod nas u kraju, u ADX Florence, poznatijem kao Supermax, dakle, zatvor najveće moguće bezbednosti, u kome trune neverovatna galerija likova, naprimer onaj balija što je organizovao rušenje Svetskog trgovinskog centra (u zatvoru prešao u hrišćanstvo), ili onaj špijun, Robert Hansen. Bio je dobar dokumentarac o zatvoru, ne mogu sad da nađem link.

Pored njega sam često prolazio na putu ka Sangre de Cristo planinčini, dok sam se bavio pećinarenjem. Zatvor uživo i ne deluje toliko sablasno spolja, više kao neki urednii kamp u preriji, ali ima fenomenalan pogled na planine, u kome zatvorenici uglavnom ne mogu da uživaju jer su spakovani u samice 24/7.

looping looping 09:15 29.01.2019

1

Ne treba nam autotune ali sa autotune-om je sve mnogo bolje.

jinks jinks 10:20 29.01.2019

...

Da u skorije vreme upiše faks - muzičku produkciju, filmsku režiju...


Ako spada u grupu IQ200, kako kažete, mogao bi možda da upiše i nešto drugo, ekonomiju, tehničke nauke, matematiku, fiziku, programiranje, ... što da ne.
angie01 angie01 10:25 29.01.2019

Re: ...

Ako spada u grupu IQ200, kako kažete, mogao bi možda da upiše i nešto drugo, ekonomiju, tehničke nauke, matematiku, fiziku, programiranje, ... što da ne.


a sto- on se pronasao.
jinks jinks 10:34 29.01.2019

Re: ...

on se pronasao

Čini mi se da je jedna od poenti ove priče o BP, kao i verovatno i o mnogim od njegovih pratioca, ta što stavlja znak pitanja na ovu konstataciju ... ne znam.
angie01 angie01 10:41 29.01.2019

Re: ...

Čini mi se da je jedna od poenti priče o BP, kao i verovatno i o mnogim od njegovih pratioca, ta što stavlja znak pitanja na ovu konstataciju ... ne znam.


meni upravo deluje da se decko nasao,...nesto sto je pocelo kao pasija, hobi, preraslo je u posao- pa je l moze bolje,...svidjalo se to nama ili ne,...fanovima sigurno, jer su tu, posto im je sve to blisko.

....da je tezio fizici, matematici, cemu god takvom- u drustvu kupljenih diploma i urusenog obrazovnog sistema i sveopste negativne selekcije- verovatno bi to i radio, studirao,...sto prakticno ne iskljucuje jedno drugo, ako se u nekom momentu javi kao opcija, potreba.
jinks jinks 10:45 29.01.2019

Re: ...

sto prakticno ne iskljucuje jedno drugo, ako se u nekom momentu javi kao opcija, potreba

... ili želja ili šta već. O tome i govorim.

softelectronics_e softelectronics_e 09:45 03.02.2019

Re: ...

jinks
Da u skorije vreme upiše faks - muzičku produkciju, filmsku režiju...


Ako spada u grupu IQ200, kako kažete, mogao bi možda da upiše i nešto drugo, ekonomiju, tehničke nauke, matematiku, fiziku, programiranje, ... što da ne.

Ma, za ekonomiju ti je dovoljno i 80.
angie01 angie01 10:23 29.01.2019

ne znam, kao da zivite u drugom

univerzumu...

je l ima neko od vas neki kontakt sa tinejdzerima, je l zna kako zive, provode vreme, sta ih zanima,...i sta se desava po skolama u kakvim uslovima, sa kakvim profesorima ...a sve u devastiranom drustvu, gde su i roditelji izgubljeni u nekim pokusajima opstanka, na ovaj ili onaj nacina,...za sta da se ta deca uhvate, nego za ono sto im je blisko i daje im podrsku,....mozda ne na nacin koji je nama blizak i dopada nam se,...al ceo fazon je skint sa nekih stranih tjub kanala, koji su takodje postali popularni i imaju fanove/pratioce,...ono, klinci su se za nesto uhvatili, jer se vecina onoga sto bi trebalo da postoji kao potporna konstrukcija- urusilo.

znaci, deca, gejmeri, su poceli da prate, kada je kanal bio za igrice- to nije njegova ideja, prosto je sledio svetski trend- kao sto je jovannah npr, prekopirala modni blogig, ali mnooogo gluplje i ispraznije, pa je uspela, sa sve knjigom, ( slusaj, knjigom:)- u svetu u kome se nude zadruge, farme i parovi, kao put uspeha,...ne znam sta ocekujete????

roditelji tinejdzera su se formirali i odrastali devedesetih i sve skupa sto se ovde desavalo i nudilo kao model, je moralo da ima i odredjene rezultate.

ovaj decko-koga ne branim, jer nemam zasto- samo je ponudio ono sto je klincima blisko, sa sve dranjem, recnikom i temama, ( moj tinejdzer nije uopste fasciniran, ali razume zasto toliki jesu)-...ovaj klip iz posta sam odgledala, cak mogu da kazem, da je odlicno izironisao, za razliku od repera, koji podrzavaju isti mediokritetska desavanja.
Atomski mrav Atomski mrav 10:26 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

kao sto je jovannah npr, prekopirala modni blogig


Misliš Zorannah?
angie01 angie01 10:29 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Misliš Zorannah?


da, da,...koliko je pratim, i koliko je kvalitetna, skroz mi je isto, jovannah, zorannah,...neki nnah:).
Bili Piton Bili Piton 10:45 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

angie01

je l ima neko od vas neki kontakt sa tinejdzerima, je l zna kako zive, provode vreme, sta ih zanima,...


Iskreno - ne, sem preko dece svojih prijatelja koji su sad već mahom ozbiljni mladi ljudi za ponos.

A nešto mi taj kontakt općenito i ne nedostaje, baš
angie01 angie01 10:52 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Iskreno - ne,


pa, to sam htela da podvucem, kao kljucni faktor za razumevanje popularnosti ovog decka i njegovog rada.
Bili Piton Bili Piton 10:54 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Pa zato i ne žurim da dam svoju ocenu. A tekst mi je pomogao da utvrdim koordinate o kojem svemiru je reč, samo mi potvrdjujući iznova da tu ne pripadam.
cassiopeia cassiopeia 10:55 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

A nešto mi taj kontakt općenito i ne nedostaje, baš




Padoh sa stolice.

Ima to svojih čari, nije da nema.

Evo kako to izgleda kad se ja družim sa svojom tinejdžerkom. Ona ne ispušta mobilni iz ruku, kao da joj je produžetak ruke. Ja prvih pola sata, sat, svako malo postavljam pitanja, naravno školu i profesore izbegavam u početku, ne bi li dala šansu da taj razgovor krene.

Onda malo ćutimo, ona bi da je češkam dok pikće po mobilnom, pa onda ja krenem da gledam u svoj telefon, pa onda nudim razne aktivnosti.

I tako, nedavno, u sred vejavice predložim da idemo u šetnju, oduševi se, natrontamo se, probijemo smetove, sednemo na neki splav da popijemo nešto toplo, ona izvadi telefon i što smo pričale, pričale smo.
Atomski mrav Atomski mrav 10:56 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Meni je žao kada vidim da klinci bleje u YT i gledaju te gluposti pa posle, kad su zajedno sa svojim vršnjacima, ne pričaju ni o čemu drugom sem o tome, Minecraft-u i Fortnite-u...
angie01 angie01 10:57 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Pa zato i ne žurim da dam svoju ocenu.


bez poznavanja ambijenta- u svim slojevima- i aktera, ne znam kako bilo ko moze da razume, opservira, a da to ima smisla.
zemljanin zemljanin 13:59 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

decko je zabavljac, nekad se to zvalo klovn i desavalo se samo u cirkusima ali tehnologija napreduje ... i meni su klovnovi bili interesantni kad sam bio dete ... a cale mu je fin covek, jeste da je pop ali je OK lik
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:47 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Iskreno - ne, sem preko dece svojih prijatelja koji su sad već mahom ozbiljni mladi ljudi za ponos.

A nešto mi taj kontakt općenito i ne nedostaje, baš


pa normalno kad tinejdzeri ne dolaze na koncerte



angie01 angie01 15:35 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

decko je zabavljac, nekad se to zvalo klovn i desavalo se samo u cirkusima ali tehnologija napreduje ...


sad ste me naterali da pogledam par njegovih klipova- i meni deluje da je decko angazovan, da se ismeva losim stvarima koje vec neko vreme haraju kao mejn strim nasim drustvom,...nacin sam videla u nekim stranim snimcima slicnog profila emisija, tujube komunikacije, ne znam kako da to sve nazovem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:47 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

..nacin sam videla u nekim stranim snimcima slicnog profila emisija, tujube komunikacije, ne znam kako da to sve nazovem.


kesic?

oni njegovi cro pandani u pokusaju na n1?
Bili Piton Bili Piton 20:42 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

dragosevacsutra
Iskreno - ne, sem preko dece svojih prijatelja koji su sad već mahom ozbiljni mladi ljudi za ponos.

A nešto mi taj kontakt općenito i ne nedostaje, baš


pa normalno kad tinejdzeri ne dolaze na koncerte





Ako te baš zanima na kakve se koncerte meni ide (sad kad više nema Prinsa i Kokto Tvins) - pogledaj moj pretposlednji blog. Vidim se u par navrata i u publici (u počasnom redu - što da ne kažem i to) - verujem da će ti biti interesantno, iako se ne radi o tamburanju, čak ni u Balaševićevskom smislu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:07 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Bili Piton
Pa zato i ne žurim da dam svoju ocenu. A tekst mi je pomogao da utvrdim koordinate o kojem svemiru je reč, samo mi potvrdjujući iznova da tu ne pripadam.


Naravno, ti pripadaš disko podijumu

(mojne se ljutiš, bilo je jače od mene)
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:10 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

angie01




Eto, ne dešava se često da se složimo, pa samo da markiram :)
Bili Piton Bili Piton 22:50 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

vrabac_onaj

Naravno, ti pripadaš disko podijumu

(mojne se ljutiš, bilo je jače od mene)


Nipošto, disko je moja prva ljubav, ona kojoj zaborava nema, kojoj si iskreno odan i uvek joj se vraćaš jer je i neki ideal u širem smislu od muzičkog

Biće jednom "zašto volim disko" blog ali to tek u nekom vrlo ispovednom trenutku i tu ću primenjivati prosvećeni apsolutizam pa kud puklo da puklo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:19 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

Ako te baš zanima na kakve se koncerte meni ide (sad kad više nema Prinsa i Kokto Tvins) - pogledaj moj pretposlednji blog. Vidim se u par navrata i u publici (u počasnom redu - što da ne kažem i to) - verujem da će ti biti interesantno, iako se ne radi o tamburanju, čak ni u Balaševićevskom smislu.


ti si moj idol.
angie01 angie01 23:26 29.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

vrabac_onaj
angie01




Eto, ne dešava se često da se složimo, pa samo da markiram :)


znas sta, ja sam na strani dece, mladih, koje je ovo drustvo potpuno izdalo i nista im nije pruzilo, sve kunuci se u njih- svakodnevno se kod nas skupljaju prijatelji moje dece i potpuno sam upoznata sa svim problemima sa kojima se suocvaju, a nisu to zasluzili u 21. veku, naprosto nije normalno, da smo mi nekada mnogo pre, imali bezbriznija odrastanja, vecu brigu drustva i mnogo vise toga, sto je pozitivno okruzivalo nase dane i pomoglo nam da spoznamo, osnazimo, razvijemo se....
angie01 angie01 18:25 30.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

samo da prijavim, da sam danas ponovo odslusala klip ovde postavljen i provalila na koga se odnosi zahebavanje,...
zilikaka zilikaka 18:28 30.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

provalila na koga se odnosi zahebavanje,...

PA na Karleušu, zar ne?
To pod uslovom da je nastao posle te frtutme, nisam proveravala.
docsumann docsumann 19:02 30.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

i meni su klovnovi bili interesantni kad sam bio dete


meni su uvijek bili spooky
angie01 angie01 21:08 30.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

meni su uvijek bili spooky


isto.

meni je ceo dozivlja u cirkusu bio cista drama, neprijatnost,...gledas jadne zivotinje, koje rade nesto neprirodno, jer su ih tako izdresirali nekim mucenjem, posle ti skoci adrenalin, zbog onih mrsavih ljudi na trapezu, zene koje lete s jednog kraja na drugu, a zavise od te uvezbanosti, nekada skoro deca,...nikda nisam kapirala, zasto je to ljudima super, kada je opsano,...pa onda izadje klovn, koji mi vise uliva strah, nego mi je smesan, pa deca u nekim tackama koje pokazuju da ona odrastaju drugacije nego mi u publici,....tuzni vagoni na obodu ulice pored satre i ofucane stare zivotinje u onim sa resetkama,....jedino me radovala secerna vuna,...ono da mi digne moral.
angie01 angie01 21:40 30.01.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

PA na Karleušu, zar ne?


nije,...jao kako razmisljas...

...neke nama dinosaurusima, koji smo slusali ploce, nepoznate tjuberke.
Jukie Jukie 01:28 01.02.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

angie01
meni su uvijek bili spooky

meni je ceo dozivlja u cirkusu bio cista drama, neprijatnost,...gledas jadne zivotinje, koje rade nesto neprirodno, jer su ih tako izdresirali nekim mucenjem, posle ti skoci adrenalin, zbog onih mrsavih ljudi na trapezu, zene koje lete s jednog kraja na drugu, a zavise od te uvezbanosti, nekada skoro deca,...nikda nisam kapirala, zasto je to ljudima super, kada je opsano,...pa onda izadje klovn, koji mi vise uliva strah, nego mi je smesan, pa deca u nekim tackama koje pokazuju da ona odrastaju drugacije nego mi u publici,....tuzni vagoni na obodu ulice pored satre i ofucane stare zivotinje u onim sa resetkama,....jedino me radovala secerna vuna,...ono da mi digne moral.

Ja nisam nikad bio na cirkuskoj predstavi :) Video sam na televiziji kako to izgleda, pojavljivalo se u mnogim filmovima, naročito ruskim, pa i u crtanom kada Dot ide oko sveta sa Deda Mrazom da nađe bebu kengura i vrati ga kengurici, i čitali smo za lektiru onaj roman sa dečakom i majmunom za vreme WWII.
Ali pošto je cirkus uvek dolazio na jednu livadicu kod nas u naselju, onda bismo uvek išli tamo u šetnju, imali su ispred šatre one razne zanimacije tipa semenja za grickanje, balona, kandže (jednom smo i dobili nešto), onda onih jaja u kojima je nagrada (kao kinder jaje samo bez slatkiša). Jednom su organizovali tipa zoo-vrt, daš deset dinara i vidiš njihove cirkuske životinje. Tata je naravno svih 15-20 minuta bez prestanka gunđao kako je sve jadno i prljavo i idemo mi odavde, ali ja sam hteo da vidim nosoroga. I tako me je nekako podigao uvis da vidim preko ograde, pa sam video nosoroga i usput dva neka ponija što me nije interesovalo, konja ima i stric na selu a ja ne volim da idem na selo jer tamo nemaju TV pa ne možeš da gledaš Opstanak. I više puta smo videli patuljka i snagatora kako šetaju "našim" puteljkom pored šumice što je bilo nekako kao "breaking the fourth wall" jer sad tu njih dvojica imaju priliku da vide MENE u mom prirodnom staništu
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 03.02.2019

Re: ne znam, kao da zivite u drugom

angie01

...

znaci, deca, gejmeri, su poceli da prate, kada je kanal bio za igrice- to nije njegova ideja, prosto je sledio svetski trend- kao sto je jovannah npr, prekopirala modni blogig, ali mnooogo gluplje i ispraznije, pa je uspela, sa sve knjigom, ( slusaj, knjigom:)- u svetu u kome se nude zadruge, farme i parovi, kao put uspeha,...ne znam sta ocekujete????
...

Sa dobrim delom rečenoga se slažem, no, kada pročitam reč 'prosto' (u funkciji sličnoj vezniku) proradi mi gorušica, kao kada slučajno, u trenucima rastrešenosti, zadržim 'daljinski' duže od dva sekunda na Pinku ili studiju B - ili sličnome.
highshalfbooze highshalfbooze 11:37 29.01.2019

Baka prase

Taj kanal je dobra škola za buduće gledače rijaliti programa i glasače rijaliti vučića.

Pošto vidim da se ozbiljnije baviš time, interesuje me tvoje mišljenje. Zbog čega ljudi imaju poriv da zaviruju u tuđ život i da ga gledaju kako se bavi najbanalnijim stvarima? Mogu da razumem da nekoga interesuje kako se dubi na nosu, pa otkrije na YT nekoga ko dubi na nosu i da objašnjava kako je to uspeo da izvede, ali ne mogu da razumem kako nekog interesuje da gleda kako neko živi neki uobičajeni dosadni i besmisleni život.
Atomski mrav Atomski mrav 13:04 29.01.2019

Re: Baka prase

ali ne mogu da razumem kako nekog interesuje da gleda kako neko živi neki uobičajeni dosadni i besmisleni život.


To interesuje one koji nemaju sopstveni život, tj. kojim je sopstveni život još dosadniji i besmisleniji od onoga što mogu da vide na TV/YT.
munjara munjara 17:54 30.01.2019

Re: Baka prase

Taj kanal je dobra škola za buduće gledače rijaliti programa i glasače rijaliti vučića.
pa prabaka prase je baš protiv AV (pohvalno) , ali i za zabranu rialitija ( ipak sloboda je vrednost,a fdu odgaja totalitriste)
highshalfbooze highshalfbooze 10:05 01.02.2019

Re: Baka prase

munjara
pa prabaka prase je baš protiv AV (pohvalno) , ali i za zabranu rialitija...

Iskreno, nisam upoznat sa likom i delom ni bake praseta, a još manje prabake praseta. To što je prabaka prase, za koju sam pročitao na ovom blogu da je svešteno lice, protiv nekog ljudskog bića ne služi mu na čast. Čuvar stada voli svoje ovčice, pa i one zabludele.
Ono što sam napisao "rijaliti vučić", nije ime osobe, već sinonim za sumanutu autoritarnu državu potemkinovih sela.
A to što je on za zabranu rijalitija od kojih nema koristi, a za slobodu rijalitija od kojih ima koristi potvrđuje da ne zna šta znači reč sloboda niti reč izbor.

munjara
...( ipak sloboda je vrednost,a fdu odgaja totalitriste)


Ne znam da li "fdu" označava Fakultet dramskih umetnosti i ako označava ne znam na čemu zasnivaš svoju tvrdnju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:06 29.01.2019

Evo, pročitala sam do

pola tvoj tekst, setila se da sam u vestima videla neku hordu ljudi, dece, čula priču o lomljavi izloga, i sad sam otišla da vidim tog Baku Praseta. Nisam odgledala do kraja. Moguće je da grešim, ali ja tu nisam videla ništa što bi me navelo da gledam do kraja. Ali sam tvoj tekst pročitala do kraja. Nije me naveo da se vratim na youtube. Meni je to bezveze.
anonymous anonymous 19:15 29.01.2019

Re: Evo, pročitala sam do

Jelica Greganović
pola tvoj tekst, setila se da sam u vestima videla neku hordu ljudi, dece, čula priču o lomljavi izloga, i sad sam otišla da vidim tog Baku Praseta. Nisam odgledala do kraja. Moguće je da grešim, ali ja tu nisam videla ništa što bi me navelo da gledam do kraja. Ali sam tvoj tekst pročitala do kraja. Nije me naveo da se vratim na youtube. Meni je to bezveze.


I ne samo bezveze.

Na istom nivou kao Farma, Parovi .... i ostalo.

Samo za niže uzraste.

Teletabisanje novih generacija.

Strašno je kad neki u tome vide .....dobar preduzetnički poduhvat.


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:26 29.01.2019

Re: Evo, pročitala sam do

Slažem se, anonymus. Probala sam da budem nežna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 29.01.2019

Супер...

... ти је текст.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:02 29.01.2019

Sine, koja konzerva...

Ne tekst, tekst je odličan i negde odslikava ono što i ja mislim o fenomenu Bake Praseta (da, naravno, moja ćerka ga prati i nemam apsolutno ništa protiv toga).

Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.

Baka Prase je car, možete da mu duvate.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.

Шта ти имаш против Огија?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:14 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Predrag Brajovic
Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.

Шта ти имаш против Огија?


Ko je Ogi?
Zaista iskreno pitam.
hamlet_na_stiklama hamlet_na_stiklama 22:19 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

vrabac_onaj
Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.


Meni samo "brci" igraju, ali složila bih se - do u citirano slovce!
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:46 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

hamlet_na_stiklama
vrabac_onaj
Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.


Meni samo "brci" igraju, ali složila bih se - do u citirano slovce!


Izgleda da im je to porodični usud. I Neša Ilić je od strane iste ekipe, samo u drugom ruhu, umeo da prolazi kroz toplog zeca. Na primer zbog ovoga:

ОЛИМП

angie01 angie01 22:53 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

decko je otvorio youtube kanal za igrice, jer ga to zanimalo, kada je video da ima publiku, krenuo je da snima za njih angazovane klipove u kojima, koliko sam videla ismeva sve sto im se nudi kao da je normalno na zvanicnim medijima i u drustvu, a sada ispade on negativac:),...na net kanalu, koji niko ne mora da posecuje, ako nece.

to kako danasnji tinejdzeri zive i sta ih sve okruzuje i sa cime treba da diluju, izgleda niko ne uzima u obzir,...danas deci uopste nije lako,...u poredjenju recimo, sa onim sto je o svojim slicnim godinama opisao Mikele u svom poslednjem blogu, ovo sada je haos, vise svetlosnih godina daleko, na zalost i u negativnom smislu,...

...a baka prase, reciklira sve to, nacinom njihovog vremena i u fazonu koji oni razumeju,(ostalima se ni ne obraca, da bi se trudio da im se dopadne), koji i sami koriste, jer ovo je neko drugo vreme,....pri tome, za cije negativne karakteristike smo krivi mi odrasli.
angie01 angie01 22:57 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Meni samo "brci" igraju, ali složila bih se - do u citirano slovce



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Zaista iskreno pitam.

Оги је Били.
Мада, и друге си поткачио...
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:05 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Predrag Brajovic
Zaista iskreno pitam.

Оги је Били.
Мада, и друге си поткачио...


protiv bilija nemam ništa, naprotiv, voleo bih da ono peckanje oko disko podijuma shvati kao ortačko peckanje.
hamlet_na_stiklama hamlet_na_stiklama 23:08 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

angie01
decko je otvorio youtube kanal za igrice, jer ga to zanimalo, kada je video da ima publiku, krenuo je da snima za njih angazovane klipove u kojima, koliko sam videla ismeva sve sto im se nudi kao da je normalno na zvanicnim medijima i u drustvu, a sada ispade on negativac:),...na net kanalu, koji niko ne mora da posecuje, ako nece.

to kako danasnji tinejdzeri zive i sta ih sve okruzuje i sa cime treba da diluju, izgleda niko ne uzima u obzir,...danas deci uopste nije lako,...u poredjenju recimo, sa onim sto je o svojim slicnim godinama opisao Mikele u svom poslednjem blogu, ovo sada je haos, vise svetlosnih godina daleko, na zalost i u negativnom smislu,...

...a baka prase, reciklira sve to, nacinom njihovog vremena i u fazonu koji oni razumeju,(ostalima se ni ne obraca, da bi se trudio da im se dopadne), koji i sami koriste, jer ovo je neko drugo vreme,....pri tome, za cije negativne karakteristike smo krivi mi odrasli.


Sjajan osvrt...
hamlet_na_stiklama hamlet_na_stiklama 23:10 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

vrabac_onaj
hamlet_na_stiklama
vrabac_onaj
Međutim, ova malograđanska proseravanja po komentarima od strane tobož liberalnih individua me teraju da bacim peglu.


Meni samo "brci" igraju, ali složila bih se - do u citirano slovce!


Izgleda da im je to porodični usud. I Neša Ilić je od strane iste ekipe, samo u drugom ruhu, umeo da prolazi kroz toplog zeca. Na primer zbog ovoga:

ОЛИМП




Bili Piton Bili Piton 23:13 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

vrabac_onaj
Predrag Brajovic
Zaista iskreno pitam.

Оги је Били.
Мада, и друге си поткачио...


protiv bilija nemam ništa, naprotiv, voleo bih da ono peckanje oko disko podijuma shvati kao ortačko peckanje.


Naravno, a o BP se baš nisam izjašnjavao, niti imam tu potrebu (evo još ni klip nisam pogledao niti ću). Moje načelo je - ako ima ko to voli, slobodno mu bilo i to važi za sve što je po zakonu i nikog ne remeti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:15 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Тја.
Авај, не може човек више поштено ни да тролује.
Нико да се прими.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:37 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Bili Piton




Naravno, a o BP se baš nisam izjašnjavao, niti imam tu potrebu (evo još ni klip nisam pogledao niti ću). Moje načelo je - ako ima ko to voli, slobodno mu bilo i to važi za sve što je po zakonu i nikog ne remeti.


Ma pazi, ni ja to ne gledam, u ovim godinama deluje odveć kao klinačko budalesanje. Ali, kao što rekoh ćerka je pre nešto manje od godinu dana počala da priča o tome pa sam odgledao iz "parental control" razloga i ukapirao da nema razloga za zabrinutost, naprotiv.
Kao što Anđa reče:
koliko sam videla ismeva sve sto im se nudi kao da je normalno na zvanicnim medijima i u drustvu, a sada ispade on negativac:),


Dok su mi oni klipovi sa rodteljima stvarno dobri. Baš opuštena, kreativna atmosfera puna ljubavi.
maksa83 maksa83 23:37 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Bili
Naravno, a o BP se baš nisam izjašnjavao, niti imam tu potrebu (evo još ni klip nisam pogledao niti ću).


Ok, evo ako mogu ja da te zamolim da pogledaš samo ovo, jedna (specijalno za tebe) iznenađujuća dimenzija Baka Praseta, dakle preskoči sve i premotaj na 7m 0s:




Inače mislim da je dečko inteligentan, pogledao je okolo šta se nosi u modi, osmislio strategiju i kreirao lika za jućub.

A oko jućuba generalno - to je tipični produkt računara - omogućava ljudima ono što je ranije bilo komplikovano i skupo - video produkciju i distribuciju bez posrednika. Naravno da će zbig toga da se napravi svakakvog džanka, ali i naravno da će svako da nađe nešto za sebe. Živio jućub još 100 godina!

Inače ovo je baš dobar tekst, privukao me da se ulogujem.
angie01 angie01 23:45 29.01.2019

Re: Sine, koja konzerva...

Inače mislim da je dečko inteligentan, pogledao je okolo šta se nosi u modi, osmislio strategiju i kreirao lika za jućub.


nije on izmislio- svega toga vec ima, samo je skinuo fazon- prosto klinci tako komuniciraju,...

i premotaj na 7m 0s:


decko je inace zavrsio muzicku skolu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana