Ekonomija| Ljudska prava| Porodica| Zdravlje| Život

PUT in - PUT out!

Filip Mladenović RSS / 19.01.2019. u 01:05

Ispred Palate Srbija
Ispred Palate Srbija
PUT in, PUT out
PUT in, PUT out
U senci Putina, Jelene Karleuše i glupirity šou programa odvija se svakodnevni rat za odbranu kućnog budžeta. Prokletstvo, uprkos svim mitinzima i kontramitinzima, ostaje: ogromna većina gradjanstva Srbije radi samo za WC šolju: za kupovinu prehrambenih namirnica i za toalet papir.

U prilog tome rečito govore podaci Eurostata:

Stvarna individualna potrošnja u Srbiji je 2017. godine bila na 45 odsto proseka EU, dok je bruto domaći proizvod po stanovniku bio na 36 odsto proseka svih članica Unije, saopštio je Eurostat.

Prema izveštaju evropske statističke službe o potrošnji u Evropskoj uniji, zemljama u okruženju i zemljama kandidatima, stvarna individualna potrošnja i BDP po glavi stanovnika u Srbiji nisu se bitno menjali od 2015. godine.

U Srbiji je 2017. godine stvarna individualna potrošnja smanjena sa 46 odsto proseka EU kolika je bila 2016. i 2015. godine. Istovremeno, BDP po stanovniku u Srbiji je 2015. bio na 36 odsto proseka EU, 2016. godine 37 odsto, a 2017. opet na 36 odsto.

Među zemljama kandidatima, najveću stvarnu individualnu potrošnju ima Turska sa 68 odsto proseka EU. U Crnoj Gori je ona 56 odsto, Makedoniji 41 odsto, Albaniji 39 odsto i u BiH, koja još nema status kandidata, 41 odsto proseka EU.
U Crnoj Gori je i 2016. stvarna individualna potrošnja bila na 56 odsto, dok je 2015. bila 54 odsto. BDP po glavi stanovnika u Crnoj Gori je porastao sa 42 odsto 2015. na 44 odsto 2016. i na 46 odsto 2017. godine.
Makedonija je 2017. godine imala BDP po glavi stanovnika 36 odsto, a Albanija 30 odsto, dok je u BiH bio 32 odsto proseka EU.

U Srbiji 20 odsto najbogatijih ima na raspolaganju devet puta više novca od 20 odsto najsiromašnijih, i po tom pokazatelju nejednakost u Srbiji izraženija je nego u bilo kojoj članici EU, gde je taj odnos 5,2 puta.

Od zemalja obuhvaćenih izveštajem, Srbija ima najveću nejednakost po raspoloživom prihodu, odnosno prihodu umanjenom za poreze i slična davanja, koji se može trošiti ili štedeti, a sledi Turska sa razlikom od 8,7 puta, dok je u EU situacija najnepovoljnija u Rumuniji, gde je ovaj odnos 8,3 puta.

Srbija je takođe među zemljama u kojima je najviši rizik od siromaštva, meren udelom ljudi koji imaju primanja ispod 60 odsto srednjih primanja u zemlji (medijane).

Po ovom pokazatelju, najnepovoljnija situacija je u Rumuniji - 38,2 odsto i Španiji, dok su iznad evropskog proseka od 25 odsto još i Grčka, Bugarska, Italija, Portugalija, a najmanji rizik od siromaštva je u Finskoj (13,2 odsto), Francuskoj (15,7 odsto), dok je u Nemačkoj oko 22 odsto.

Prema jednom drugom izveštaju Eurostata, Srbija je pri samom dnu u Evropi i po neto srednjem prihodu punoletnog stanovništva, sa godišnjim prihodom od 2.591 evra, od čega niži prihod ima samo Rumunija - 2.410, dok je evropski prosek 16.580 evra.

U pravu je Gandi: "Siromaštvo je najveće nasilje na svetu!"

 

 

Atačmenti



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 01:30 19.01.2019

Депресија ол овер Башчаршија

Ниси уопште рекао у каквој вези су појам Владимир Путин и ови подаци које си навео у тексту.

А ја појмове не повезујем. Зато су ме стално и слали код психолога док сам био ђак у школи.

(Данас са таквом децом по школама психолози и педагози ништа не раде, немају времена од држања семинара наставницима за шта су прилично добро плаћени за разлику од наставника, него су свој посао претоварили на леђа наставницима који за такву децу морају да осмишљавају тзв. индивидуачне образовне програме.)

Елем, Филипе, ово је по мом рачуну (лупам рецке к'о у таблићима) седми блог у последња два дана који је о Путину или је Путин некако, па макар и на силу, повезан са темом блога.

Мене је тај појам Путин почео помало да подсећа на појам лингвистика који може да се повеже са чиме год хоћеш о чему најбоље сведоче и називи појединих области у лингвистици: психолингвистика, социолингвистика, неуролингвистика, антрополингвистика,...

Што би рекао мој добри колега и добар човек још док смо студирали ту лингвистику:"Ма да, човече! Лингвистику ти данас повезују са чиме год им падне на памет. Очекујем да се ускоро појави неки лингвиста и да промовише област лингвистика и кувана кафа!"

Па тако ускоро очекујем на Блогу Б92 и у Србији да се појаве текстови са насловом Путин и кувани посни пасуљ. Или Путин и кувани купус, клот без меса.

Био је у праву Ганди:

U pravu je Gandi: "Siromaštvo je najveće nasilje na svetu!"



Што би рекли ови наши домаћи гандијевци, депресија од граха и купуса са тим Путином.


Filip Mladenović Filip Mladenović 01:36 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

Prve 2 rečenice bloga glase:

U senci Putina, Jelene Karleuše i glupirity šou programa odvija se svakodnevni rat za odbranu kućnog budžeta. Prokletstvo, uprkos svim mitinzima i kontramitinzima, ostaje: ogromna većina gradjanstva Srbije radi samo za WC šolju: za kupovinu prehrambenih namirnica i za toalet papir.

A naslov bloga je PUT in - PUT out, što nema nikakve veze sa Putinom, već sa onim što nam rade 30 proteklih godina!
tasadebeli tasadebeli 01:43 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

Filip Mladenović
Prve 2 rečenice bloga glase:

U senci Putina, Jelene Karleuše i glupirity šou programa odvija se svakodnevni rat za odbranu kućnog budžeta. Prokletstvo, uprkos svim mitinzima i kontramitinzima, ostaje: ogromna većina gradjanstva Srbije radi samo za WC šolju: za kupovinu prehrambenih namirnica i za toalet papir.


Па где ти је онда Јелена Карлеуша поред Путина?

Слушај, ово твоје можемо и овако да кажемо.

Рецимо:

U senci protestnih šetnji subotom u okviru 1 od 5 miliona navodne opozicije vlastima u Srbiji koja se samo lažno predstavlja (i opozicija i vlast), u senci zamlaćivanja oko Kosova koje su srpski političari i na vlasti i u opoziciji ionako odavno rešili da priznaju zarad dozvole iz inostranstva da mogu da opstanu na vlasti ali još uvek ne smeju da ga priznaju jer situacija nije "sazrela" i u senci pregovora oko ulaska Srbije u EU i ostalih glupirity šou programa odvija se svakodnevni rat za odbranu kućnog budžeta. Prokletstvo, uprkos svim mitinzima i kontramitinzima, ostaje: ogromna većina gradjanstva Srbije radi samo za WC šolju: za kupovinu prehrambenih namirnica i za toalet papir.

Али нисам сигуран колико би се тако нешто допало твојим читаоцима.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:25 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

Može i tako, samo uz ogradu da većina onih koji šetaju subotom misle isto i o Vučiću i o tzv. opoziciji: sve lopina do lopine!
tasadebeli tasadebeli 02:32 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

Filip Mladenović
Može i tako, samo uz ogradu da većina onih koji šetaju subotom misle isto i o Vučiću i o tzv. opoziciji: sve lopina do lopine!


Верујем ти на реч јер ја то не знам.
softelectronics_e softelectronics_e 05:59 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

Filip Mladenović
Može i tako, samo uz ogradu da većina onih koji šetaju subotom misle isto i o Vučiću i o tzv. opoziciji: sve lopina do lopine!

Filipe - povedi!
munjara munjara 13:43 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

A naslov bloga je PUT in - PUT out, što nema nikakve veze sa Putinom, već sa onim što nam rade 30 proteklih godina!

ili možda ima veze sa onim Do pre 30 godina .
No dobro filipe šta ti preporučaš umjesto putina, karleuše i gluperitija
tvornice jadnicima, zemlja urbanim osveštrnim likovima ,a oratorije u zabavni program ... i seksualno oslaobađanje Mirjane Karanović i moralno sputavanje Karleuše
i pobit popove , oni su za sve krivi

tasadebeli tasadebeli 22:35 19.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

munjara

i pobit popove , oni su za sve krivi




Ко је јах'о попа?



Filip Mladenović Filip Mladenović 01:08 21.01.2019

Re: Депресија ол овер Башчаршија

munjara
A naslov bloga je PUT in - PUT out, što nema nikakve veze sa Putinom, već sa onim što nam rade 30 proteklih godina!

ili možda ima veze sa onim Do pre 30 godina .
No dobro filipe šta ti preporučaš umjesto putina, karleuše i gluperitija
tvornice jadnicima, zemlja urbanim osveštrnim likovima ,a oratorije u zabavni program ... i seksualno oslaobađanje Mirjane Karanović i moralno sputavanje Karleuše
i pobit popove , oni su za sve krivi


Preporučujem toplu vodu, tj. rupu na saksiji: da već jednom imamo pravnu, uredjenu državu i aparat kao servis gradjanstva. Kao u Danskoj, Nemačkoj, Kanadi...
softelectronics_e softelectronics_e 05:56 19.01.2019

Da.

Zašto ti ne koristiš slovo đ?
highshalfbooze highshalfbooze 11:28 19.01.2019

Re: Da.

Srbija je takođe među zemljama u kojima je najviši rizik od siromaštva, meren udelom ljudi koji imaju primanja ispod 60 odsto srednjih primanja u zemlji


Koristi, doduše, ne kuca on lično ali ipak koristi.

Uzmeš lepo deo teksta gde nađeš slovo "đ" i proguglaš. I onda nađeš članak Bete odakle je kopirao delove teksta, a nije naveo referencu.
Pa dođeš do zaključka da je njegova samo Karleuša i Putin.

Novinari su danas masovni kopipejsteri. Ili, kako bi to Filip lepo rekao, kopipejstglupiriti šou.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 19.01.2019

Re: Da.

U tekstu je naveden izvor: Eurostat.

I umesto da se bavite poraznom, otrežnjujućom temom bloga, ponovo verbalno i pisano onanisanje.
Dokle? I zašto?
softelectronics_e softelectronics_e 14:33 19.01.2019

Re: Da.

Filip Mladenović
U tekstu je naveden izvor: Eurostat.

I umesto da se bavite poraznom, otrežnjujućom temom bloga, ponovo verbalno i pisano onanisanje.
Dokle? I zašto?

Dok ne počneš da koristiš slovo đ.
highshalfbooze highshalfbooze 16:16 19.01.2019

Re: Da.


U tekstu je naveden izvor: Eurostat.

Znači da i Eurostat zna gde je slovo "đ" na tastaturi

ponovo verbalno i pisano onanisanje.


Pomisliće ljudi da sam te zvao telefonom.

Dokle? I zašto?


Kopirao si delove tuđeg teksta od pre 10 meseci i očekuješ da te predložim za Pulicerovu nagradu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:25 19.01.2019

Re: Da.

Očekujem da komentarišete citirane statističke podatke Eurostata, a ne da nas zamajavate periferijama i marginalijama...
Bili Piton Bili Piton 21:12 19.01.2019

Re: Da.

Filip Mladenović
U tekstu je naveden izvor: Eurostat.

I umesto da se bavite poraznom, otrežnjujućom temom bloga, ponovo verbalno i pisano onanisanje.
Dokle? I zašto?


Pa kao da si Lambrosu uzeo da gadiš Madonu (to je taj nivo zatelebesanosti, samo sad u Prcka), ne znam šta očekuješ.
anonymous anonymous 07:29 19.01.2019

Amerikkkan Way of Life










Polazna tačka za analizu siromaštva i statistike u bilo kojoj od nesuverenih, kolonijalnih ili polukolonijalnih, a u svakom slučaju neslobodnih zemalja, kojima se ne dozvoljava vođenje suverene politike u skladu sa sopstvenim interesom.


Iz tri perspektive.

Razumeti šta znači i šta stoji iza sintagme " američki stil / način života "


docsumann docsumann 10:57 19.01.2019

put inna


Milan Novković Milan Novković 00:17 20.01.2019

GINI index ...

... U Srbiji 20 odsto najbogatijih ima na raspolaganju devet puta više novca od 20 odsto najsiromašnijih, i po tom pokazatelju nejednakost u Srbiji izraženija je nego u bilo kojoj članici EU, gde je taj odnos 5,2 puta...

... u Srbiji je manji nego u većini zemalja Evrope, Albanija je skoro ista, pa Holandija, Danska, Belgija, Rumunija, Švedska, Finska, Slovačka, Češka, Slovenija, Island i Malta su bolje - većinom relativno male zemlje.

Šta je konkretno cilj ovog statističkog frljanja gde ne računaš 60% stanovništva u sredini ako u "po tom pokazatelju" ne objasniš značenje pokazatelja, a sa "...nejednakost u Srbiji..." sugerišeš da se radi o mnogo široj meri?!

Listu Svetske Banke imaš ovde - List of countries by income equality (tu je i UN i CIA sa listama, a tebi sam samo preleteo preko boldovanih rečenica i pregledao da li navodiš i GINI index, pošto ne znam šta ti je bio cilj koji si želeo da postigneš pisanjem.

Pretpostavljam da si od Eurostata probrao što ti odgovara, nisi stavio link da bi većina čitalaca videla samo tvoje probrano, a da ne moraš da ukapiraš šta radiš.

Ne znam kakve veze ima Putin, oni će ove godine, najverovatnije prestići Nemačku sa PPP GDP-jem, trendovi su im ohrabrujući, manje su agresivni od Zapada u ovom trenutku, imaju odličnu spoljnu politiku i guraju win-win pa multi-polarne obrasce druženja....

... al pustimo njega ovima što znaju još manje od tebe - Gandi - ok, nego ne vidim neku iskru kreacije u tvom pisanju, al kad smo tu uži segment siromaštva, glad, je još veće nasilje i baš sramota.

Ja savetujem da počneš da radiš na lancu narodnih kuhinja, ja ću ti pomoći oko skupljanja novca ovde bez obzira šta drugo radio na bilo koje teme.

Al predlažem da "muški" to radiš, ne ovako kenjkavo tipa muški-cvetić-što-isprazno-kukumavči (kažem "muški" pošto sam ja dal poslednji dal pretposlednji put učestvovao kad su to blogerke organizovale - a ovako s kuka mi padaju na pamet 4 blogerke koje su to organizovale u poslednjih 12 godina i 1 muškarac (padaju mi na pamet još dve blogerke al sam malo zakrečio pa nisam 100% siguran))
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:33 20.01.2019

Re: GINI index ...

Cilj je objašnjen u uvodu bloga: dok nas korumpirani mediji mentalno siluju i diluju periferijske teme i marginalne pojave, pravi, istinski život u Srbiji je svakodnevna i svakonoćna borba za preživljavanje.

Predlažem da pogledate bilo koju emisiju koleginice Tamare Grujić na RTS. Ova plemenita, hrabra i uporna novinarka već godinama obnavlja kuće i stanove sirotinje širom Srbije.

Svaka njena emisija je srž i puna istina navedenih statističkih podataka.
Milan Novković Milan Novković 10:59 20.01.2019

Re: GINI index ...

Filip Mladenović
Cilj je objašnjen u uvodu bloga: dok nas korumpirani mediji mentalno siluju i diluju periferijske teme i marginalne pojave, pravi, istinski život u Srbiji je svakodnevna i svakonoćna borba za preživljavanje.

Predlažem da pogledate bilo koju emisiju koleginice Tamare Grujić na RTS. Ova plemenita, hrabra i uporna novinarka već godinama obnavlja kuće i stanove sirotinje širom Srbije.

Svaka njena emisija je srž i puna istina navedenih statističkih podataka.

Verujem, ali zar to ne veruju svi, bar ovih 12 godina na blogu. O tome pričam.

Pa, iako je 20:20 ok mera, ona je za jednu kategoriju krivih (unutar nekih "grafičkih" okvira) i ako je koristiš onda je fragment "... nego u bilo kojoj članici EU, gde je taj odnos 5,2 puta ..." besmislen, relativno, tj senzacionalistično-manipulativan pošto je GINI bolja mera za većinu država u Evropi.

Tih mera ima dosta, svaki bolji matematičar ti može izmisliti meru koja je bolja od GINIja za neku kategoriju krivih koja je idiosinkratična.

O tome pričam, čemu to bombasto pričanje, znamo da su mediji pod palcem političke vrhuške.

Čemu Putin, možda samo ide rat oko obnovljenog ili novog Južnog Toka, koji su onomad Ameri sprečili uvrtanjem ruke Nemačkoj, a taj tok su tranzit fees za Srbiju, nešto novih poslova, eno sada i Nemačka vodi rat sa US pokušavajući da završi Severni Tok 2, pošto je Ukrajina pod palcem US, Bugarska, Makedonija sad ... i sve u borbi da Ameri u Eeropi prodaju Evropi mnogo skuplji LNG koji dolazi tankerima iz US (do sad su ga prodali u nekim ne baš kratkoročnim dilovima Hrvatskoj, Poljskoj i nekoj od Baltičkih zemalja.

Tj čemo to idiološki-senzacionalističko pisanje, i uporno ponavljanje nečega što svi znaju kad većina zamljalja ionako prvensveno juri ekonomske uspehe, ogromna većina.

Zašto vi, koji ste u ovom domenu češće i ozbiljnije prisutni, ne pišete o šansama, inspirativnim primerima, ohrabirvanju bar mlađih, ...

... što, npr, ne zagrebete po istoriji nekog ko je uspeo, recimo na matematičkom takmičenju, imao malo love i umesto patika trošio novac na pretplatu na Matematički List (ako još uvek postoji) i slično. Ja mogu da budem polu-pismen ali ne-glup i razmišljam da iznajmim neku zapuštenu njivu i nešto uradim i da me u neodlučnosti pogura napred ovako neki inspirativni primer, iako nemam nikakve veze sa matematikom ...

... o tome pričam kad kažen "kukumavčenje", nekreativno.

Svet se uvezuje, informativno prvenstveno, ubrzano kreira novu vrednost i pliva u novcu koji ne zna gde da "parkira".

Zašto vi koji više radite u domenu informacija ne pomažete, bar mlađima ako su stariji uglavnom digli ruke, noge, ili samo kleknuli ...

Nama sada kad dobar drug ode u večna lovišta tugu sve više zamenjuje kolektivni odlazak na mesta, kafane, gde smo sa njim odlazili i sećanja na lepo druženje i vesele trenutke.

Šta bi bio "point" nekih teških crnina i narikanja?!

Zašto, aman više, non-stop naričeš na blogu, a imaš energije i dobro misliš i želiš društvu oko sebe?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:05 20.01.2019

Re: GINI index ...

Ako je ukazivanje na skrajnute teme i tabu probleme u Srbiji narikanje, onda ništa.

A što se vlastitog aktivizma tiče, od zgrade u kojoj živim, ulice mog detinjstva, rodnog grada... svuda se mogu uočiti konkretni primeri preduzimljivosti i društvene odgovornosti.

Isto važi i za biznis kojim se uspešno bavim evo već duže od jedne decenije: konstantni rast profita od 8 do 10 odsto godišnje.

Ali to što je meni dobro ne znači da treba da zatvaram oči i okrećem glavu.
Kada budete u Bg pozivam Vas da se zajedno pridružimo aktivistima koji već godinama pokušavaju da spreče sve učestalije izbacivanje ljudi iz vlastitih stanova i kuća u režiji izvršiteljske mafije.
zemljanin zemljanin 14:11 20.01.2019

Re: GINI index ...

ocekivao bih od tebe, kao novinara, da pokrenes temu vezanu za Jelenu i da dignes glas protiv ovog skandalizma i unizavanja pri tome nebitno da li je JK radila ili uradila bilo sta od objavljenog ... i nebitno da li je u pitanju JK ili neka NN ... meni je to dno dna za profesiju ali i drustvo ...
Milan Novković Milan Novković 16:27 20.01.2019

Re: GINI index ...

Filip Mladenović
Ako je ukazivanje na skrajnute teme i tabu probleme u Srbiji narikanje, onda ništa.

Meni jeste, zato što je to sve poznato i ne znam šta je cilj. Da si jedan koji se javi jednom mesečno, pa hajde, nema veze što znamo, ali toga ima svakodnevno koliko hoćeš.

To je jedan interesantan fenomen koji sam ja prvi put čitao u biografiji jednog bivšeg političara ovde (George Walden) koji se zatekao u Kini mad je mao umro, i priča o fenomenu ljudi koji danima bulje u ekran kao hiponitisani na kom se sa nekom periodom vrte jedne te iste vesti.

Taj narikački šmek se dobija na snazi korišćenjem 20:20 indeksa redistribucije za celu evropu, a on je za siromašnije zemlje. Celu Evropu je bolje porediti po GINI-ju. Nebitna sitnica, stvarno, ali je meni jedna od mnogih koja me uverava da se ionako deprimrano društvo samo dalje, prečesto, nepotrebno deprimira.
A što se vlastitog aktivizma tiče, od zgrade u kojoj živim, ulice mog detinjstva, rodnog grada... svuda se mogu uočiti konkretni primeri preduzimljivosti i društvene odgovornosti.

Isto važi i za biznis kojim se uspešno bavim evo već duže od jedne decenije: konstantni rast profita od 8 do 10 odsto godišnje.

Ali to što je meni dobro ne znači da treba da zatvaram oči i okrećem glavu.
Kada budete u Bg pozivam Vas da se zajedno pridružimo aktivistima koji već godinama pokušavaju da spreče sve učestalije izbacivanje ljudi iz vlastitih stanova i kuća u režiji izvršiteljske mafije.

Ja ti sve verujem, ja ponekad i imam instinkt da dođem samo da bih vam se pridružio. Jednom zamalo da kupim kartu samo zbog toga - bila priča, iako su mi posle objašnjavali da nije potpuno tačna, ali nema veze, jedno vreme sam mislio da jeste, kako su, dal u Zrenjaninu, odbili da uzmu krv koja je bila potrebna nekoj devojci samo zato što davaoci nisu bili iz "poželjne" partije - ja sam smeo da se kladim da će ljudi sa motikama izaći da nekome razbiju glavu - ništa.

To je meni, npr, ko bi ga znao da li ima imalo istine, jedna od posledica konstantnog i sistematskog buljenja u info "ekran" koji uvek priča jednu te istu priču, zombifikacija.

Sa druge strane, pričaj o svojim uspesima, tuđim, i neko se možćda trgne malo i uradi nešto, čak i zaposli nekog ko je ili kome je familija bila gladna.

Ponekad, naravno, pričam o meri kad je u pitanju osvrt na društvenu dinamiku.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:24 20.01.2019

Re: GINI index ...

Ne beže iz Srbije samo siromašni.
Beže i oni situiraniji, jer više ne mogu da podnesu odsustvo poretka.
Improvizaciju. Korupciju. Stranačko zapošljavanje. Agresivnu kretenizaciju.
Laž kao kugu.

Zamislite kako sam se osećao pre neki dan kada su u Beograd navalili silni autobusi.
Gledao sam ih pre 31 godinu sa Slobinim slikama.
Sada su slike drugačije, ali...

"OVDE SE NIŠTA NE MENJA, SAMO JE ŽIVOT PROŠAO." Ivan Bunjin
tasadebeli tasadebeli 21:47 20.01.2019

Re: GINI index ...

zemljanin
ocekivao bih od tebe, kao novinara, da pokrenes temu vezanu za Jelenu i da dignes glas protiv ovog skandalizma i unizavanja pri tome nebitno da li je JK radila ili uradila bilo sta od objavljenog ... i nebitno da li je u pitanju JK ili neka NN ... meni je to dno dna za profesiju ali i drustvo ...



О коме (и о чему причаш), брате Земљанине?

(Озбиљно питам.)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:37 20.01.2019

A gde je glad i poniženost

Tu je i nacizam.
Danas
Osude pisanja Politikinog zabavnika o Ljotiću: Manipulacija najmlađima
Novinska udruženja, Udruženje antifašista Zrenjanina kao i Liga socijaldemokrata Vojvodine najoštrije su danas osudili afirmativno pisanje lista „Politikin zabavnik“ o nacisti Dimitriju Ljotiću.
Zver
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:02 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

Tabloidi nisu novine već debeovsko-tajkunske TVORevine.

Oni koji objavljuju nešto u tim TVORevinama nisu novinari već prostituti.

I tim TVORevinama treba i mora da se bave policija i pravosudje.
docsumann docsumann 16:36 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

evo integralnog tekst u PZ-u, da ne bude zagububljeno u prenosima...

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:48 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

docsumann
evo integralnog tekst u PZ-u, da ne bude zagububljeno u prenosima...



Pa ovo je uglavnom tačan članak.
Moglo bi malo jasnije o ulozi tokom okupacije - ipak su bili otvorene i krvave sluge okupatora ali i pored toga nema ovde nikakvog "afirmativnog" pisanja.
tasadebeli tasadebeli 22:05 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

Srđan Fuchs
Tu je i nacizam.
Danas
Osude pisanja Politikinog zabavnika o Ljotiću: Manipulacija najmlađima
Novinska udruženja, Udruženje antifašista Zrenjanina kao i Liga socijaldemokrata Vojvodine najoštrije su danas osudili afirmativno pisanje lista „Politikin zabavnik“ o nacisti Dimitriju Ljotiću.
Zver



То мора да се неки Таса преко својих наци-антисемитских канала, црни појас седми дан ништа нисам јео, дочепао места главног уредника Политикиног забавника чим објављују такве текстове?



Sirija odbila napad izraelskih aviona F-16

Sirijska protivvazdušna odbrana (PVO) odbila je napad izraelskih borbenih aviona F-16 na međunarodni aerodrom Duvali u jugoistočnom delu prestonice Damaska.

Oboreno je sedam raketa, saopštio je portparol ruskog Nacionalnog centra za upravljanje odbranom, prenosi TAS S.

"Snage vazdušne odbrane sirijske vojske odbile su vazdušni napad izraelskih vazdušnih snaga na međunarodni aerodrom Duvali na jugoistoku Damaska", rekao je portparol komandnog i kontrolnog centra Ministarstva odbrane Rusije.

On je naveo da su izraelske rakete pogođene sistemima vazdušne odbrane "Pancir" i "Buk".

"Nikakva šteta nije naneta aerodromskoj infrastrukturi. Nikakve žrtve niti šteta nisu zabeležene", kazao je portparol.

Navodi se da su četiri izraelska borbena aviona F-16 doletela sa Sredozemnog mora i da su koristili naviđene rakete.

TAS S navodi da je prethodno sirijska agencija SANA objavila da je na jugu Sirije odbijen izraelski vadušni napad.

tasadebeli tasadebeli 22:07 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

Filip Mladenović
Tabloidi nisu novine već debeovsko-tajkunske TVORevine.

Oni koji objavljuju nešto u tim TVORevinama nisu novinari već prostituti.

I tim TVORevinama treba i mora da se bave policija i pravosudje.



Мислиш на Данас или на Забавник?

Ако мислиш на Забавник, то да више никада нисам чуо од тебе, јасно?

А ако мислиш на Данас, слажем се, немам ништа против.
tasadebeli tasadebeli 22:08 20.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

vrabac_onaj
docsumann
evo integralnog tekst u PZ-u, da ne bude zagububljeno u prenosima...



Pa ovo je uglavnom tačan članak.
Moglo bi malo jasnije o ulozi tokom okupacije - ipak su bili otvorene i krvave sluge okupatora ali i pored toga nema ovde nikakvog "afirmativnog" pisanja.



Ма наравно.

У времену спектакала у недостатку истих морамо их измислити да би се новине продавале уз замућивање ионако већ довољно мутне ситуације у Србији са све оштријим и дубљим поделама на Ми и Они.

Следећи корак је да траже отцепљење Војводине јербо не могу они да буду у истој држави са тим љотићевским наци остатком Србије.

Па са таквима би Вучић могао у Србији са све Војводином да добија изборе још следећих 100 година само када би толико поживео.


Што би рекли неки Новосађани:"А штоћ', болан, Војвод'ни аутономија?"
mesan mesan 00:31 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

vrabac_onaj
docsumann
evo integralnog tekst u PZ-u, da ne bude zagububljeno u prenosima...



Pa ovo je uglavnom tačan članak.
Moglo bi malo jasnije o ulozi tokom okupacije - ipak su bili otvorene i krvave sluge okupatora ali i pored toga nema ovde nikakvog "afirmativnog" pisanja.

Taman i jedan tekstić da izbace o Adolfu vegetarijancu, nek se preskoči sitna uloga tokom rata.
Ne bi ni to bilo afirmativno, vegetarijanci su dosadni i nadmeni!


Inače je odvratna svinjarija što su napisali za zverske drugare Koste Pećanca da su imali "visok moral" jer su bili "edukovani".
A inače to što se flertovalo sa velikom srbijom koja je podrazumevala čišćenje nepoželjnih, to je sitnica, ipak je ljotić bio samo obični nacionalista, a?

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:55 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

Taman i jedan tekstić da izbace o Adolfu vegetarijancu,


Mnogo je takvih, mnooogo.
Evo baš večeras gledam (a često se to ponavvlja, verovatno su svi gledali) ide o nejmu na tv baš takva stvar.

On izlazi sa robije, odlazi u neku kolibu negde u planini, tamo završava knjigu..

I traže to mesto u planini, nalaze ostatke temelja, nalaze kuću koju je kasnije kupio, navode cenu koju je platio, etape dograđivanja, veoma detaljno, kad je sagrađena garaža, kad levo kad desno krilo, kako je koga dočekivao, koga na dnu koga na vrhu stepenica, šta je to značilo...i mnogo takvih detalja, kao da se radi o nekome ko je nečim mnogo zadužio čovečansvo, a bez i jednog jedinog osvrta na to šta je taj čovek kasnije uradio.
Afirmativno o Hitleru?
Ne bih rekao da je to iko tako doživeo.
tasadebeli tasadebeli 01:04 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

hoochie coochie man

Evo baš večeras gledam



Је л' на Хисторију?

Жали ми се мој Кум, његова жена воли тај канал да гледа, па ми каже Кум:

"Јеботе, Куме, свако вече ми кроз дневну собу марширају Хитлерови Немци! Не могу више!"


hoochie coochie man hoochie coochie man 01:07 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

Је л' на Хисторију?

Жали ми се мој Кум, његова жена воли тај канал да гледа, па ми каже Кум:

"Јеботе, Куме, свако вече ми кроз дневну собу марширају Хитлерови Немци! Не могу више!"


Aha :)
A stvano preteraše sa reprizama.
tasadebeli tasadebeli 01:16 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

hoochie coochie man
Је л' на Хисторију?

Жали ми се мој Кум, његова жена воли тај канал да гледа, па ми каже Кум:

"Јеботе, Куме, свако вече ми кроз дневну собу марширају Хитлерови Немци! Не могу више!"


Aha :)
A stvano preteraše sa reprizama.



Брате рођени, научисмо о Гитлеру све до наситнијих детаља!

Тај Хистори канал ме подсећа помало на ону Мајкрософтову енциклопедију Енкарта из деведесетих у којој када погледаш одредницу Србија, видиш да ми постојимо само од Слобе Милошевића, а да нас пре њега није нигде било ни као народа ни као државе.

Нajгоре што Адолфа пуштају у вечерњим терминима, а оно што бих заиста гледао (стара Грчка, Рим, средњи век итд.) пуштају преко дана када не могу да гледам.

И онда уморан седнем увече да се мало разонодим уз серије које најбоље волим, а на Хисторију или Гитлер или Тјудорови.

Рекао би човек да осим тих англо-германа нико други у Европи и не живи нити је икада живео.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:25 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

или Тјудорови.


E njih više ne gledam, kad to vidim odmah listam dalje.
Ma ni Hitlera više baš ne gledam, (sad sve o njemu znam:)) nego pročitam ovo o Ljotiću ovde, pogledam šta ide tamo, i eto paralele.

Kad se i mesan baš po tome javi :)
highshalfbooze highshalfbooze 10:19 21.01.2019

Re: A gde je glad i poniženost

vrabac_onaj
Pa ovo je uglavnom tačan članak.


Članak je uglavnom imbecilni uradak nekog kopipejst novinara koji je prošao kod nekog SNS urednika.

U tekstu je potpuno izmešana uloga lidera jedne (prilično bezuspešne) političke opcije pre rata i saradnika okupatora za vreme rata kada je dobio priliku da sprovede svoje fašističke ideje.
Kada neko kaže da je u Srpskom dobrovoljačkom korpusu moral bio visok, taj mamlaz onda mora da smatra visokomoralnim aktivnosti tih jedinica kao što su pogromi civilnog stanovništva, Jevreja i Cigana, deportacije, slanje u logore, na streljanje i slične zanimljive aktivnosti. Možda je "novinar" mislio da je vojska bila indoktrinirana fašističkim idejama i da su im bili slepo odani, ali nikada nije čuo za reč "indoktrinacija".
Članak vrvi od poluistina i neistina, kao na primer da je u toku rata osuđivao pogrome Jevreja što je bezočna laž jer ne postoje dokumenta koja svedoče tome. A teško je i verovati da je sedeo sa Himlerom i držao mu pridike o pogromu Jevreja.
Članak je jedan bedni i traljavi pokušaj manipulacije, bar da je kopipejst novinar znao da kaže da je bio izvanredni komesar za obnovu Smedereva i da je imao evidentnog uspeha u tome, a i da je imao veliku ulogu u osnivanju Zavoda za prinudno vaspitanje omladine. Međutim umesto da se bavi istorijskim činjenicama, on ga je opravdavao u stilu Himlera koji je uporno tvrdio da je njegov posao bio da vozovi stignu na vreme.
gedza.73 gedza.73 00:56 21.01.2019

.

Filip Mladenović
U Srbiji 20 odsto najbogatijih ima na raspolaganju devet puta više novca od 20 odsto najsiromašnijih, i po tom pokazatelju nejednakost u Srbiji izraženija je nego u bilo kojoj članici EU


naišao sam na sličan citat pa me interesuje tvoje mišljenje.

Sada je tek izašla na videlo i oštra razlika između siromašnih i bogatih. Izobilje i beda živele su tako blisko jedna pored druge da su posledica toga mogle i morale biti samo vrlo žalosne.
Rad je postao objekt špekulacije nesavesnih zelenaša. Otuđivanje poseda zaposlenih raslo je do u beskraj.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:17 21.01.2019

Re: .

Moje mišljenje: pogledajte proteste u Madjarskoj (petak, 18. januar 2019.) i u Francuskoj (subota, 19. januar 2019.)!!!



tasadebeli tasadebeli 13:02 23.01.2019

Re: .

Filip Mladenović
Moje mišljenje: pogledajte proteste u Francuskoj (subota, 19. januar 2019.)!!!



А вала и крајње је време да Француска изађе из ове тријаде у којој је држи Ротшилдов Квазимодо, како га лепо и културно зову Французи по свом омиљеном књижевном јунаку, то јест Макрон, настављајући једну вишедеценијску спољну политику Француске, још од доба тачер-реганизма у којој Француска само глумата велику силу радећи прљав посао за туђе интересе.

Не треба то ни Француској ни Французима да се тако уплаткавају. Историја све памти.


Uz zahtev SB UN da se hitno usvoje mere koje će zaustaviti izraelske upade u vazdušni prostor Sirije, sirijski predstavnik u UN je ujedno optužio Francusku, Veliku Britaniju i SAD, koje su stalne članice SB, da podržavaju i ohrabruju izraelsku agresiju.
gedza.73 gedza.73 13:38 23.01.2019

Re: .

Историја све памти

pitao sam ga za onaj gore citat. naleteo s druge diskusije šta je Hitler (ko da čitaš neke današnje proglase o ugroženosti) napisao. pa kreću protesti, spale već šta ko ima da pali, 'zumbiraju' nekoga ko je kriv, čim je kriv viđen je za giljotinu (gasnu komoru, gulag...) i jovo nanovo u novi krug.
tasadebeli tasadebeli 11:38 23.01.2019

П.С. за Хучија (30 година касније)

hoochie coochie man

Ma ni Hitlera više baš ne gledam, (sad sve o njemu znam:)) nego pročitam ovo o Ljotiću ovde, pogledam šta ide tamo, i eto paralele.


A sad ti opet paket o nacizmu, jevrejima....
Sme li se i o čemu drugom osim o Jevrejima i nacizmu?
E vidiš, ja smem i hoću, zato što me ti vaši šabloni ne zanimaju.



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:37 23.01.2019

Re: П.С. за Хучија (30 година касније)

Lepo se potsetiti ovoga.
Da, nikad, izgleda, ta vremena, da se za slobodu mora boriti, ne prestaju.
not2old2rock not2old2rock 20:09 23.01.2019

Re: П.С. за Хучија (30 година касније)

tasadebeli
hoochie coochie man

Ma ni Hitlera više baš ne gledam, (sad sve o njemu znam:)) nego pročitam ovo o Ljotiću ovde, pogledam šta ide tamo, i eto paralele.


A sad ti opet paket o nacizmu, jevrejima....
Sme li se i o čemu drugom osim o Jevrejima i nacizmu?
E vidiš, ja smem i hoću, zato što me ti vaši šabloni ne zanimaju.






Ma da, ko ti dao pravo da misliš i još da dirneš (u zenicu)
tasadebeli tasadebeli 21:26 23.01.2019

Re: П.С. за Хучија (30 година касније)

not2old2rock
tasadebeli
hoochie coochie man

Ma ni Hitlera više baš ne gledam, (sad sve o njemu znam:)) nego pročitam ovo o Ljotiću ovde, pogledam šta ide tamo, i eto paralele.


A sad ti opet paket o nacizmu, jevrejima....
Sme li se i o čemu drugom osim o Jevrejima i nacizmu?
E vidiš, ja smem i hoću, zato što me ti vaši šabloni ne zanimaju.






Ma da, ko ti dao pravo da misliš i još da dirneš (u zenicu)



И Шамац - Сарајево?

Зезам се, зезам се... Знам да је "ока свога".






П.С. - А зипа Јавни сервис Србије пре само 6 месеци!





Брате рођени, брејнвош им ради све програме, стигли су и до центрифуге.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana