Budućnost| Društvo

Do vidjenja, gospodine Sabicu!

angie01 RSS / 21.12.2018. u 22:12

 RS_400x400.jpg

 

 Danas je bio poslednji radni dan gospodina Rodoljuba Sabica, na mestu Poverenika za informacije od javnog znacaja, na kome je radio savesno, predano, strucno i azurno u korist ovog drustva i drzave, a u skladu sa njenim zakonima. Sa njegovim odlaskom nestace i jedna od poslednjih kula odbrane prava, nezeljene i ponizene kategorije u nasem drustvu devastiranih vrednosti i sumnjive uredjenosti.

Gospodin Sabic je dugo bio i deo ovog bloga, dajuci mu ekskluzivnost u mogucnosti saznavanja i razumevanja raznih slucajeva koji su bili deo njegove prakse, ukazujuci javnosti i nama na sta bi trebalo da obratimo paznju, sta je sporno, koje su nepravilnosti i koja su resenja i pravni okviri u susretu sa problematikom vezanom za slobodu pristupa informacijama od javnog znacaja i zastiti podataka o licnosti  u svakodnevnom radu i zivotu.

12170.jpg 

 

Šabić je za Nedeljnik govorio i o budućnosti

"Penziju još nisam stekao, moram da radim. Dakle, nakon prestanka mandata, prva stvar kojom ću morati da se pozabavim biće obezbeđivanje uslova za obavljanje privatnog pravničkog posla. A ako pod "bavljenjem politikom" podrazumevate pravo, mislim i građansku dužnost da rečju, tekstom ili gestom pokažete da vam se ne sviđa to što neko krši Ustav ili zakone, ili što država ne reaguje na korupciju, toga se naravno neću odreći. Ali ne mislim da mi je za to potrebno osnivanje nove političke stranke, pokreta ili, kao što neki dan čuh, preuzimanje liderske uloge u opoziciji, kao što to "kompetentno" kalkulišu "analitičari" i "stručnjaci", konstatovao je Rodoljub Šabić, u svom poslednjem intervjuu kao poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka ličnosti

"Ni sa jednom vladom nije bilo lako. Ali sa aktuelnom saradnja je svakako najlošija. Kad kažem aktuelnom, mislim na nekoliko vlada, na sve koje su se zasnivale na izbornim pobedama SNS-a od 2012. Dobio sam brojne ugledne i prestižne nagrade, ali kao najveću potvrdu nezavisnosti doživljavam činjenicu da ni od jedne vlasti u proteklih 14 godina nisam dobio nikakvo priznanje", navodi Šabić.

Nadam se da to znaci, da ce njegovo  veliko iskustvo, znanje i savestan pristup radu i dalje biti u sluzbi napretka ovog drustva, borbi za pravo i slobode i da ce njegov prilicno usamljeni fenjer i dalje sijati u ovom sveopstem mraku, jer je vec dugo ustanovljen kao pozeljan trend, model u kome tog svetla ne treba biti i da su  potrebni i licni integritet i hrabrost za suprotstavljanje  toj modi.

 

Gospodine Sabicu, Hvala Vam!

 

 

 

 

 



Komentari (502)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 12:12 22.12.2018

Re: .

Mašinovodja usled šoka prebačen na psihijatriju, vozač autobusa zadržan da se utvrdi da li je bio pijan, deca u autobusu koja su preživela tvrde da su mu vikala "ide voz" ali on je u tom trenutku pričao na mobilnom.
angie01 angie01 12:55 22.12.2018

Re: .

deca u autobusu koja su preživela tvrde da su mu vikala "ide voz" ali on je u tom trenutku pričao na mobilnom.


stoka neodgovorna,...a gde su rampe, signalizacija?
Bili Piton Bili Piton 13:08 22.12.2018

Re: .

angie01

stoka neodgovorna,...a gde su rampe, signalizacija?


Ma sve je trulo do srži a nema se baš ni para, evo upravo čujem da su Železnice Srbije potrošile, ili nameravaju da potroše, 30 000 evra na renoviranje klozeta u svojoj upravi u Nemanjinoj. Valjda videli neki kič u Abu Dabiju pa se dosetili da i oni održe nivo.
softelectronics_e softelectronics_e 13:29 22.12.2018

Re: .

gedza.73



Za renoviranje toaleta od 32 kvadratna metra u svojoj poslovnoj zgradi u Nemanjinoj ulici Direkcija za železnice potrošiće neverovatnih 30.000 evra!


Moraju ljudi da seru i dok su na poslu.
gedza.73 gedza.73 13:40 22.12.2018

Re: .

Bili Piton
Mašinovodja usled šoka prebačen na psihijatriju, vozač autobusa zadržan da se utvrdi da li je bio pijan, deca u autobusu koja su preživela tvrde da su mu vikala "ide voz" ali on je u tom trenutku pričao na mobilnom.

vozač autobusa najverovatnije svaki dan prolazi istim putem. zna da je pruga praktično neobeležena i kao profesionali vozač je dužan da vodi računa o svakom detalju na putu.

ako sam dobro razumeo ta deonica je deo važnijeg železničkog puta kojim saobraćaju i brži vozovi od šinobusa.

po rečima predsednika jedne mesne zajednice, opštine ljudi su mnogo puta slali dopise da se prelazi obezbede na sigurniji način rampama ali nisu dobijali nikakve odgovore od nadležnih državnih institucija (čak su nudili da sami finansiraju).

Državno preduzeće čiji direktori kupuju gaće po inostranstvu na račun firme, rekonstrukcijom klozeta arče pare kao da podižu piramide tvrde kako se nema novca za održavanje i unapređenje železničke infrastrukture.

Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović rekla je, povodom pogibije jedne osobe u udesu na neotvorenom delu autoputa Ub – Lajkovac, da policija i tužilaštvo rade svoj posao i da će biti procesuirani odgovorni za tu tragediju.

u Nepričavi, iz pravca Valjeva, odakle je “mercedes” došao, stoji znak koji usmerava putnike za Beograd na neotvoreni autoput.

Na njemu nije bilo traka koje ukazuju da je put zatvoren, a betonska barijera teška dve tone na početku uključenja bila je pomerena u stranu.


nema nama pomoći. niti nam trebaju drugi neprijatelji.

Боже правде, ти што спасе
од пропасти досад нас,
чуј и одсад наше гласе
и од сад нам буди спас.


angie01 angie01 14:03 22.12.2018

Re: .

30 000 evra


za te pare mozes da kupis celu gajbu, sa sve klozetom.
angie01 angie01 14:07 22.12.2018

Re: .

nema nama pomoći. niti nam trebaju drugi neprijatelji.


od kad ja to govorim,...pa onda dobijem, drugosrbijanstina, izdajica, placenik,...mi brate, skoro tri decenije vrtimo istu destruktivnu pricu, dok normalan svet zivi zivot, napreduje,nesto stvara,...skoro da smo se navikli na ovu bolestinu i dovoljno nam je sto je provlavcimo kroz pljuvacku- sto ce izglada uskoro biti nemoguce.

Ceo Svet vidi, samo se mi vajkamo
freehand freehand 15:04 22.12.2018

Re: .

Ceo Svet vidi, samo se mi vajkamo

Pa kaži im da su isto tako i oni pre, nemoj da su u zabludi. To ti je misija.
angie01 angie01 15:55 22.12.2018

Re: .

To ti je misija.


nisam znala da imam misiju,....pre bih rekla da si ti sebi zacrtao onu, gde branis neodbranjivo....gde je meni zao, sto nisi u pravu, jer onda ne bi sada opet setali...jer stojimo u 'ovnima do grla.
zilikaka zilikaka 17:17 22.12.2018

Re: .

po rečima predsednika jedne mesne zajednice, opštine ljudi su mnogo puta slali dopise da se prelazi obezbede na sigurniji način rampama ali nisu dobijali nikakve odgovore od nadležnih državnih institucija (čak su nudili da sami finansiraju).

Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.
angie01 angie01 17:34 22.12.2018

Re: .

Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.


to nek ide licno da kaze porodicama nastradalih...

onaj bilmez od sofera, koji se ocigledno nije profesionalno ponasao, nije jedini krivac, pa nisu prelazi sa ukrstanjima za prugom mesta za kocku za zivotom, zbog eventualne lose procene, nego bi trebalo da su pravilno obezbedjeni rampama i signalizacijom,...kakva bre preglednost...
predatortz predatortz 17:45 22.12.2018

Re: .

Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.


Ljudi, hajde da se ne povodimo emocijama i ne sudimo bez činjenica.
Tragedija je velika i razumem naboj.
No, ne stavlja se rampa na svaki pružni prelaz. Gde ima preglednost na obe strane, gde se voz može videti na vreme, rampa je nepotrebna. Ne postoji zemlja u kojoj je svaki pružni prelaz regulisan rampom i automatikom. To je skupo i za mnogo jače igrače od nas. Vozač je bio dužan da uspori, osmotri. Nije to uradio, to se kaže i u izjavama povređenih.
kleinemutter kleinemutter 19:09 22.12.2018

Re: .

Re: .

Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.



to nek ide licno da kaze porodicama nastradalih...


POTPISUJEM!
kleinemutter kleinemutter 19:12 22.12.2018

Re: .

rampa je nepotrebna.




To je skupo i za mnogo jače igrače od nas.

A novogodišnja rasveta 6 meseci godišnje je potrebna .
Sledeće godine očekujem i Avalu da okite!

predatortz predatortz 19:27 22.12.2018

Re: .

kleinemutter
rampa je nepotrebna.




To je skupo i za mnogo jače igrače od nas.

A novogodišnja rasveta 6 meseci godišnje je potrebna .
Sledeće godine očekujem i Avalu da okite!



Nisi razumela. Rampe se ne meću tamo gde im nije mesto. A gde im je mesto, o tome odlučuje struka na osnovu procene. Rasveta jeste kič, pranje novca, pa i kriminal ako baš hoćeš da se odredim o tome. No, sa označavanjem pružnih prelaza ta priča nema nikakve veze. Ako sledimo tu logiku, ni pozorišta, muzeje, sportske hale, biblioteke... - ništa od toga ne bi imali dok ne turimo rampe na svaki prelaz. Pustite ljudi struku da o tome odlučuje, ovako ispadamo smešni.
I zluradi.
softelectronics_e softelectronics_e 20:00 22.12.2018

Re: .

zilikaka
po rečima predsednika jedne mesne zajednice, opštine ljudi su mnogo puta slali dopise da se prelazi obezbede na sigurniji način rampama ali nisu dobijali nikakve odgovore od nadležnih državnih institucija (čak su nudili da sami finansiraju).

Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.

Uz ovakve ministarke ja nejviše pazim na mestima gde rampa postoji.
Pazim zbog toga što uz ovakve ministarke sumnjam u ispravnost takvih rampi.
Gde rampa ne postoji, tu se uzdam u samoga sebe.
gedza.73 gedza.73 21:30 22.12.2018

Re: .

zilikaka
Jutros Zorana baš izjavila kako na tom prelazu u poslednj8h 5 godina nije bilo ni rizičnog dogadjaja, kako je jedan od najpreglednijih i kako nije bilo potrebe za rampom.

e ako ministarka kaže. ja sam bio ubeđen da ti glavni pravci i ukrštanja treba da budu obeleženi kao novogodišnja beogradska rasveta sa sve zvučnom fontanom uši da probije pa još blipće crveno, udara vibracija od izbočenja na asfaltu sa sve pobočnim uličnim osvetljenjem.

kad ono ministarka kaže da je okolo raskrčeno, ravno i da dugo nije bilo udesa pa su dovoljne dve ukrštene daske okrečene u crveno.
onda da poskidamo semafore, posečemo kestenove a na prilaze umesto Mrkonjićeve ilovače - asfalta postavimo kaldrmu?

predatortz
Pustite ljudi struku da o tome odlučuje, ovako ispadamo smešni.
I zluradi.

'struki' se srušila podzida sama od sebe pre par meseci. neobeležene krivine, crne tačke, rupe, neobeleženi radovi na putu... sve je to struka.
ovde je vozač po svemu sudeći kriv. ali na tom pravcu ima par frekventnih pružnih prelaza a prugom ne ide samo spora drezina.
neracionalno trošenje JP, subvencije, ogromni rashodi i direktor železnice kaže da nema novca da se urede prilazi a ministarka da nema potrebe i da je dobro ovako kako je? nešto u ovoj jednačini čkripi.
angie01
mi brate, skoro tri decenije vrtimo istu destruktivnu pricu, dok normalan svet zivi zivot, napreduje

zato što partijska bagra od dve hiljadite skoro ništa nije uradila na uređenju sistema već je zadržala partokratiju umotanu u šuškavu i sjajnu foliju. oni su na lokalu bili isti kao i ovi danas. bahati, nesposobni, zaštićeni od onih 'gore' kao beli medvedi. zato su Vučiž i SNS jedno od boljih rešenja za budućnost zemlje na duže staze koliko god ludo zvučalo. sve dok ne shvatimo (opozicija, vlast i narod) kakva država treba da bude.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:26 22.12.2018

Re: .

Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović rekla je, povodom pogibije jedne osobe u udesu na neotvorenom delu autoputa Ub – Lajkovac, da policija i tužilaštvo rade svoj posao i da će biti procesuirani odgovorni za tu tragediju.


… mi sada prisustvujemo pravom pozorištu apsurda, gde se pravi i jedini krivci, Ministarstvo građevine na čelu sa ministarkom i direktorat Koridora 10, sele na teren Grdelice da tamo stalno borave nedelju dana.

To se zove povratak na mesto zločina.

Oni koji su u stvari investitor ovog velikog i važnog građevinskog poduhvata su krivi što se ugovor potpisan još 2013 godine nije realizovao i put nije završio još 2015 kako je u ugovoru stajalo, oni koji su krivi što je osnovni projekat menjan 11 puta bez saglasnosti glavnog projektanta Instituta CIP, oni koji su izmene projekta pravili u direktnom dogovoru sa izvođačem radova španskom firmom „Azvi“, oni koji su štedeli i neadekvatno sproveli neophodna detaljna geomehanička ispitivanja – oni su se sada preselili na gradilište da glumataju posvećene „terence“ kako bi pokazali da je sve i do sada bilo normalno, da nije bilo nikakvih grešaka i propusta, da nije načinjena nikakvo šteta. Pojeo vuk magarca. Nikom ništa.

Ovolika količina drskosti, nedostatka mere i nekog elementarnog stida nije do sada viđena.


[url=https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/nepozvani-gosti-grdelice]nepozvani gosti grdelice
[/url]
highshalfbooze highshalfbooze 22:29 22.12.2018

Re: .

angie01 angie01 22:32 22.12.2018

Re: .

No, ne stavlja se rampa na svaki pružni prelaz.

To je skupo i za mnogo jače igrače od nas


jao, ma nemoj, nije nam skupa onolika glupava rasveta po gradu-skoro cele godine, nije nam skupo poplocavanje grada, ali tako, da nove ploce ne izdrze ni mesec dana, nije nam skupa vojska komunalne policije, sa sve platama, uniformama, kolima, a iz budzeta, koja juri babe sto prodaju po ulicama, da bi prezivele, ili iste babe maltretiraju po prevozu, sa jos po tri bus plus ridzovana, kako bi privatna firma imala priliv novca u gradu, u kome ti je prevoz neophodan, nisu nam skupa onolika izmisljena radna mesta za partijske kadrove po drzavnim firmama, koji redjaju pasijans na kompu, ako uposte znaju da ga ukljuce,....ali je zato rampa, koja bi sigurno sprecila ovakve nesrece, skupa....a i nemaju ni u svetu na svim prelazima,...pa u tom svetu imaju uredjeni sistem i profi vozace i velike kazne za krsenje propisa,...
softelectronics_e softelectronics_e 22:33 22.12.2018

Re: .

angie01
No, ne stavlja se rampa na svaki pružni prelaz.

To je skupo i za mnogo jače igrače od nas


jao, ma nemoj, nije nam skupa onolika glupava rasveta po gradu-skoro cele godine, nije nam skupo poplocavanje grada, ali tako, da nove ploce ne izdrze ni mesec dana, nije nam skupa vojska komunalne policije, sa sve platama, uniformama, kolima, a iz budzeta, koja juri babe sto prodaju po ulicama, da bi prezivele, ili iste babe maltretiraju po prevozu, sa jos po tri bus plus ridzovana, kako bi privatna firma imala priliv novca u gradu, u kome ti je prevoz neophodan, nisu nam skupa onolika izmisljena radna mesta za partijske kadrove po drzavnim firmama, koji redjaju pasijans na kompu, ako uposte znaju da ga ukljuce,....ali je zato rampa, koja bi sigurno sprecila ovakve nesrece, skupa....a i nemaju ni u svetu na svim prelazima,...pa u tom svetu imaju uredjeni sistem i profi vozace i velike kazne za krsenje propisa,...

Uglavnom saglasan.
predatortz predatortz 22:38 22.12.2018

Re: .

jao, ma nemoj, nije nam skupa onolika glupava rasveta po gradu-skoro cele godine, nije nam skupo poplocavanje grada,


Gde sam tačno rekao da nije skupa?

Ja samo tvrdim da postoje neki propisi, iza kojih stoji nekakva struka, o tome koji se prelaz obezbeđuje rampom, koji vertikalnom signalizacijom.

Držimo se napisanog, nemoj da učitavaš.
gedza.73 gedza.73 22:42 22.12.2018

Re: .


prosto za rešavanje. podatke predaju saobraćajnoj policiji, saobraćajna policija sudu i maksimalne kazne. posebno za saobraćajni prekršaj posebno za oštećenje državne imovine i ugrožavanje bezbednosti. pa im natovare radne sate postavljanja novih rampi, cenu novih rampi, društveno - koristan rad i edukaciju o nesrećama o njihovom trošku još to sve objave u par dnevnih novina (umesto vesti kojoj starleti se videle gaće).

po istom sistemu procesuirati ove iz linka što je postavio dragoševacsutra. ima valjda neko ime koje vodi drugom imenu koje je bilo zaduženo za nešto.

kad prvi nagrabuse sledeći ima i u jogurt da duvaju.
angie01 angie01 22:45 22.12.2018

Re: .



...kod nas, ne da trebaju rampe, nego da se spusti zid
predatortz predatortz 22:50 22.12.2018

Re: .

kod nas, ne da trebaju rampe, nego da se spusti zid


Ok.
I dalje mi duguješ dva odgovora.
1. Gde sam, na ovom tvom postu, negativno ocenjivao Šabićev rad?
2. Gde sam rekao da rasveta nije skupa, ili opravdavao postavljanje tog kiča?

Ili misliš da je ok lažno optuživati ljude i praviti se blesav?

Dakle?
angie01 angie01 23:21 22.12.2018

Re: .

1. Gde sam, na ovom tvom postu, negativno ocenjivao Šabićev rad?


nisi tacno rad- jer verujem da ni ne znas sta je sve radio, nego si pausalno dao prilicno blesav sud,

Četrnaest godina biti na čelu bilo koje institucije, osim firme koju si sam osnovao i u nju uložio vlastiti kapital, to je nonsens.


2. Gde sam rekao da rasveta nije skupa, ili opravdavao postavljanje tog kiča?


a gde sam ja tacno rekla da si ti to rekao?
predatortz predatortz 23:36 22.12.2018

Re: .


nisi tacno rad- jer verujem da ni ne znas sta je sve radio, nego si pausalno dao prilicno blesav sud,


Dakle, drugim bezobrazlukom nastojiš da pokriješ prethodni?

a gde sam ja tacno rekla da si ti to rekao?


Čemu onda onaj prilično patetičan niz izjava o rasveti, komunalnim policajcima, i čemu sve ne, meni upućen?
angie01 angie01 00:01 23.12.2018

Re: .

Dakle, drugim bezobrazlukom nastojiš da pokriješ prethodni?


koji prethodni, ti pricas o necemu sto ocigledno ne znas kako funkcionise, otuda tvoja kritika vezana za 14 godina rada i toliko o tome.


Čemu onda onaj prilično patetičan niz izjava o rasveti, komunalnim policajcima, i čemu sve ne, meni upućen?


pa procitaj s razumevanjem, pa ces videti.
predatortz predatortz 00:12 23.12.2018

Re: .


pa procitaj s razumevanjem, pa ces videti.


Mislim da je takvo čitanje većine onog što pišeš - nemoguća misija.
Prilično zbrkane i nabacane misli verovatno imaju neki smisao u tvojoj gkavi, ali mi, obični smrtnici, do tih visina ne dobacujemo.

koji prethodni, ti pricas o necemu sto ocigledno ne znas kako funkcionise,


Kako funkcioniše? Piše negde da mora biti ista osoba?
Ne, ti ne možeš da razumeš da u sređenim društvima, o kojim toliko voliš da pričaš, nije poželjno personalizovati javnu funkciju.
angie01 angie01 01:05 23.12.2018

Re: .

Mislim da je takvo čitanje većine onog što pišeš - nemoguća misija.


pa ti citaj ono sto odgovara tvojim kognitivnim spoosbnostima.

Kako funkcioniše? Piše negde da mora biti ista osoba?


pise.

Poverenika bira Narodna skupstina sa mandatom od 7 godina, koji se moze ponoviti jos jednom- sto je i dobro, narocito ako je bio tako dobar na svom poslu,jer novom Povereniku ce opet biti potrebno neko vreme da se upozna sa svim predmetima, prosecom rada i kako sve to funkcionise...mora biti lice sa priznatim ugledom i strucnoscu, sto je kod nas postala retkos- o moralu i licnom integritetu da ne govorimo.


predatortz predatortz 01:16 23.12.2018

Re: .

Poverenika bira Narodna skupstina sa mandatom od 7 godina, koji se moze ponoviti jos jednom


Dakle, za one koju umeju da shvate pročitano, ne piše da 14 godina taj posao mora da obavlja ista osoba.
Piše da može.
Naš blogokolega je iskoristio tu mogućnost.
Niko ga, ničim, oštetio nije.
Čemu naricanje?
Srećno mu na novom poslu. Stručan je i dokazan advokat. Verujem da će se čovek dobro kotirati.
angie01 angie01 01:31 23.12.2018

Re: .

Dakle, za one koju umeju da shvate pročitano, ne piše da 14 godina taj posao mora da obavlja ista osoba.




e, hebigasad,...zar nisi rekao, da je to ok, samo ako je u pitanju neko ko je vlasnik kapitala, znaci vlasnik firme koju je sam osnovao, a nonsens je ako to neko ko obavlja javni, komplikovan i prilicno zaheban posao u ovakvim uslovima, koji trazi izuzetnu licnost i po obrazovanju, sposobnostima, znanju, iskustvu, rezultatima i po licnim osobinama:)



Niko ga, ničim, oštetio nije.


ko je to rekao?


Čemu naricanje?


ko narice?


Stručan je i dokazan advokat. Verujem da će se čovek dobro kotirati.


to niko ne spori, problem je okrenut ka nama, a ne ka njemu, jer je sva prilika, da ce novi Poverenik, biti slican izboru novog Zastitnika.



( ps- a evo kazu, kako zorana mihajlovic laze da je prelaz pruge, na kome se desila nesreca najpregledniji-ajde pregledan, nego je istina da su se tamo cesto desavale nezgode i da su mestani u vise navrata trazili da se prelaz obezbedi,...ako ovo nije za ostavku,...bez obzira sto ti tvrdis da je skupo da se rampa stavi:)
softelectronics_e softelectronics_e 08:31 23.12.2018

Re: .

angie01
strasno- nase pare trose na preskupa jeftina kic osvetljenja, renoviranja suvim zlatom placena, koja se urusavaju posle dve nedelje,...a vazne, po zivot opasne stvari, samo zaobilaze,...nista lekari, lecenje dece i slicno.

Сагласан !
softelectronics_e softelectronics_e 08:34 23.12.2018

Re: .

angie01
Mislim da je takvo čitanje većine onog što pišeš - nemoguća misija.


pa ti citaj ono sto odgovara tvojim kognitivnim spoosbnostima.

...

Mislim da nije lepo ovako perfidno ruganje drugom blogeru.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 23.12.2018

Re: .

...kod nas, ne da trebaju rampe, nego da se spusti zid


Kad gledas sliku, koliko li je jebenih para (kojih kao nema dovoljno) potrebno za duzu rampu ili sa obe strane dve krace, dovoljno da ne moze da prodje neka budala autom?
predatortz predatortz 10:51 23.12.2018

Re: .


e, hebigasad,...zar nisi rekao, da je to ok, samo ako je u pitanju neko ko je vlasnik kapitala, znaci vlasnik firme koju je sam osnovao, a nonsens je ako to neko ko obavlja javni, komplikovan i prilicno zaheban posao u ovakvim uslovima, koji trazi izuzetnu licnost i po obrazovanju, sposobnostima, znanju, iskustvu, rezultatima i po licnim osobinama:)


Nisam! Rekao sam samo do "vlasnik kapitala". Ostalo si ti, u maniru lažnih svedoka, dodala. Dakle, nigde nisam vrednovao ni složenost posla, ni Šabićevu stručnost.
Znači, rekao sam, za one koji znaju da razumeju pročitano, da nisam za personalizacije institucija. Ni jedne, ne samo Poverenika.

Ostalo, što si ti dodala, govori o tebi i čista je laž da su to moje reči i stavovi.
Zbog takvih osoba, kao što si ti, znale su ljudima glave leteti.
angie01 angie01 14:40 23.12.2018

Re: .

Kad gledas sliku, koliko li je jebenih para (kojih kao nema dovoljno) potrebno za duzu rampu ili sa obe strane dve krace, dovoljno da ne moze da prodje neka budala autom?


pametnom, dosta!
angie01 angie01 14:53 23.12.2018

Re: .

Nisam! Rekao sam samo do "vlasnik kapitala".


rekao si tacno,

Četrnaest godina biti na čelu bilo koje institucije, osim firme koju si sam osnovao i u nju uložio vlastiti kapital, to je nonsens.


znaci da je nonsens da neko, ko nije vlasnik firme, bude cetrnaest godina na nekoj poziciji, rajt?

ono sto sam ja objasnila- a tebi je u maniru laznih svedoka- je zasto takva pozicija ima predvidjen duzi rok trajanja, sa mogucnoscu da se ponovi jos jednom- sto ti ocigledno ne razumes.

da nisam za personalizacije institucija. Ni jedne, ne samo Poverenika.

a ovo sve vreme masis- gospodin Sabic je Poverenik, koji je na celu te institucije, on njome rukovodi, njemu se obracas, on je odgovoran,...on nije direktor, predsednik kancelarije/drzavnog organa Poverenik, nego je on Poverenik, ( kao sto je imenom i prezimenom izabran Zastitnik gradjana),...to sto tebi to deluje da je sama institucija personalizovana + opservacija hucija, u kojoj objasnjava, kako bi se sama institucija ojacala je nerazumevanje- jer samog poverenika izglasava Narodna skupstina- sto ce se desiti i sada i sta god da je g Sabic za sobom ostavio, novi Poverenik ce odraditi kako on bude hteo, sa sve ostalim zaposlenima u njegovom kabinetu/kancelariji.

Ostalo, što si ti dodala, govori o tebi i čista je laž da su to moje reči i stavovi.
Zbog takvih osoba, kao što si ti, znale su ljudima glave leteti.


sta lupetas, zivotati- koju sam tacno laz izgovorila i koja je pri tome toliko opasna da bi letele necije glave?...da ne dodajem, koje su kvalifikacje ljudi kao sto si ti,...(jer me uvek zasmeje ta carlijeva konstrukcija,...ljudi kao ti oni slicni tebi)....
vcucko vcucko 15:12 23.12.2018

Re: .

gedza.73

prosto za rešavanje. podatke predaju saobraćajnoj policiji, saobraćajna policija sudu i maksimalne kazne. posebno za saobraćajni prekršaj posebno za oštećenje državne imovine i ugrožavanje bezbednosti. pa im natovare radne sate postavljanja novih rampi, cenu novih rampi, društveno - koristan rad i edukaciju o nesrećama o njihovom trošku još to sve objave u par dnevnih novina (umesto vesti kojoj starleti se videle gaće).

po istom sistemu procesuirati ove iz linka što je postavio dragoševacsutra. ima valjda neko ime koje vodi drugom imenu koje je bilo zaduženo za nešto.

kad prvi nagrabuse sledeći ima i u jogurt da duvaju.

Ova rampa sa slike samo pogoršava situaciju.
Majmuni koji je obilaze lakše bi i brže prošli da je nema (pre bi izbegli voz). Normalni koji stoje i čekaju verovatno bi i bez rampe zastali, pogledali levo-desno, bezbedno prošli. Pri čemu bi majmuni trubili, psovali, šta ima da usporavaš ovo-ono.
Ako već ideš na tehničko obezbeđenje nečega ili nekoga, onda idi do krajnjih raspoloživih mogućnosti (u datom slučaju rampa s kraja na kraj, sa mrežom ispod i maksimalnom svetlosnom signalizacijom).
A količina bahatih majmuna koje srećeš svaki put kad izađeš na ulicu (i peške i pogotovo kolima) samo dokazuje da je demokratija relativna stvar. Fercera tamo gde je i nastala (u bogatom svetu sa razvijenom sociologijom i pravnim sistemom). Negde drugde (kod nas) neizbežno znači populizam, a u populizmu su bahati majmuni kao bubrezi u loju.
gedza.73 gedza.73 18:04 23.12.2018

Re: .

vcucko
Majmuni koji je obilaze lakše bi i brže prošli da je nema (pre bi izbegli voz). Normalni koji stoje i čekaju verovatno bi i bez rampe zastali, pogledali levo-desno, bezbedno prošli. Pri čemu bi majmuni trubili, psovali, šta ima da usporavaš ovo-ono.

ja nemam poverenja ni u sebe da li ću i u kom trenutku da se pretvorim u majmuna. zato je tu zakon.
na majmunsko ponašanje jedan od odgovora je batina. kao što reko' drakonske kazne.
majmuna tako opleviš novčanim kaznama (uz kilometarsko čišćenje pruge) da se čuje u okolnih deset sela.

nekako sam ubeđen da bi se broj majmuna vrlo brzo drastično smanjio.

potpuni trol... snimak koji sam pregledao desetine puta. tako tragično upropašten život jednog deteta.

Bili Piton Bili Piton 18:07 23.12.2018

Re: .

gedza.73

ja nemam poverenja ni u sebe da li ću i u kom trenutku da se pretvorim u majmuna. zato je tu zakon.


Dobro rečeno.
vcucko vcucko 20:39 23.12.2018

Re: .

gedza.73

ja nemam poverenja ni u sebe da li ću i u kom trenutku da se pretvorim u majmuna. zato je tu zakon.
na majmunsko ponašanje jedan od odgovora je batina. kao što reko' drakonske kazne.
majmuna tako opleviš novčanim kaznama (uz kilometarsko čišćenje pruge) da se čuje u okolnih deset sela.

nekako sam ubeđen da bi se broj majmuna vrlo brzo drastično smanjio.

Ama slažem se, ali zakon (verovatno uz neke modifikacije, uostalom prepiši) nije sporan. Zakon je danas retko gde sporan (možda u ISIS).
Nego bi ta batina, ovde i sada, sebi dala oduška po nekome ko je ničiji. A onaj nečiji bi se i dalje majmunisao bez problema. O tome se radi. Čak ne samo nečiji, nego i onaj dovoljno bezobrazan i bahat da uzvrati - jbg realno ne gine se nikom za 500 evra(?) plate i u bušnim službenim cipelama pa da tura glavu u torbu kupeći bahatu i dobro naoružanu bagru. Ne samo u saobraćaju.
gedza.73 gedza.73 22:00 23.12.2018

Re: .

Bili Piton
Dobro rečeno.



Stalone Roki glasom 'EDRIJEN!!! EDRIJEN!!!

vcucko
Nego bi ta batina, ovde i sada, sebi dala oduška po nekome ko je ničiji. A onaj nečiji bi se i dalje majmunisao bez problema. O tome se radi. Čak ne samo nečiji, nego i onaj dovoljno bezobrazan i bahat da uzvrati - jbg realno ne gine se nikom za 500 evra

to u stvari kreće od one glave ribe što smrdi.
zilikaka zilikaka 23:17 22.12.2018

Meni i lično

Žao što Šabić neće biti Poverenik jer mi ostao onaj posao sa Šekspirovom.
Čekamo već celu nedelju da MTS sredi kvar i proradi internet.
Opuštencija s njihove strane.
Inače bih već ponovo napisala post.
Ostaje da se nadamo da će sledeći bar biti dovoljno neupućen da se odradi do kraja ono što je započeto.
angie01 angie01 23:22 22.12.2018

Re: Meni i lično

Ostaje da se nadamo da će sledeći bar biti dovoljno neupućen da se odradi do kraja ono što je započeto.


kraj vica.
zilikaka zilikaka 23:28 22.12.2018

Re: Meni i lično

Ma mislila samo na otvorene predmete, ništa drugo.
Računam, možda nastave da rade dok se novi ne upozna sa predmetima pa još nešto stignu da urade.
Ako je to uopšte pravno moguće.
angie01 angie01 00:02 23.12.2018

Re: Meni i lično

zili, ti si veceras obaska duhovita.

vidi pod zastitnik gradjana.
angie01 angie01 01:42 23.12.2018

Beograd vecers,

angie01 angie01 01:43 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

aureus aureus 01:49 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Da vidimo šta se u međuvremenu dešavalo kod ideološkog protivnika i glavnog nasilnika u zemlji.

ШАХОВСКИ ТУРНИР У БЛОКУ 45

Данас 22.децембра, у организацији ОО СНС Нови Београд - МО Сава, одржан је још један шаховски турнир. Увек добро посећен, турнир је и овог пута окупио комшије на дружење и спортски изазов.

Најбољи међу такмичарима добили су пехаре и дипломе.


Акција чишћења снега на Бежанијској коси

Активисти Српске напредне странке на Бежанијској коси јуче су организовали акцију чишћења снега испред школа, обданишта, пошта и осталих установа које су од значаја.



Vidi ti lukavaca esenesovskih!
Šta sve neće raditi samo da ne bi protestovali protiv vlasti.
zemljanin zemljanin 02:13 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

aureus
Акција чишћења снега на Бежанијској коси

Активисти Српске напредне странке на Бежанијској коси јуче су организовали акцију чишћења снега испред школа, обданишта, пошта и осталих установа које су од значаја.


Vidi ti lukavaca esenesovskih!
Šta sve neće raditi samo da ne bi protestovali protiv vlasti.

koje lujke
aureus aureus 02:45 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

zemljanin

koje lujke

Neprestano čiste snijeg i druže se sa građanima koji su za vlast.

Evo i foto-dokumentacije.





I dok neki građani protestuju, neki, bogami, ne protestuju. Evo:

highshalfbooze highshalfbooze 08:19 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

koje lujke


Zato što čiste sneg? Nisam baš siguran da se ta aktivnost može nazvati ludilom, mada se hvatanje lopate u Srbiji smatra bolešću.
softelectronics_e softelectronics_e 08:26 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
koje lujke


Zato što čiste sneg? Nisam baš siguran da se ta aktivnost može nazvati ludilom, mada se hvatanje lopate u Srbiji smatra bolešću.

Slažem se.
Najkorisnija, ako ne i jedina, korektna aktivnost pomenutih aktivista.
Kada bi cele godine mogao da pada sneg, pa da rade nešto korisno.
Bolje da za ovo dobijaju sendviče, nego za vožanje autobusom radi arlaukanja na otvaranjima nekih autoputeva.
aureus aureus 09:04 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
koje lujke


Zato što čiste sneg? Nisam baš siguran da se ta aktivnost može nazvati ludilom, mada se hvatanje lopate u Srbiji smatra bolešću.

Чишћење снијега није нека лудост. Нешто је мање нормално сједење и обитавање у просторима гдје доминирају слике А. Вучића у разним позама.

Но и то смо имали за вријеме друга Тита.

Зато, имајући у виду ове радне акције комбиноване са дивљењем предсједнику, мислим да није искључено да ће ускоро маса и да запјева:

"Године су прошле пуне муууука, чистило се пред зградама вредно,
Или с песмом уместо сендвича,
Друже Вучко, ми ти се кунемо..."

Пролазећи туда, остарјели противници ће добацити:
"Враћај пензије!"

Међутим, они којима пензије нису умањене наставиће енергично:
"Весеље се шири на све страааане, сад без снега по земљи идемо,
ал' зезнуте памтићемо данееее..."

- Море, биће вама зезнуто!
highshalfbooze highshalfbooze 09:17 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Но и то смо имали за вријеме друга Тита.

Зато, имајући у виду ове радне акције комбиноване са дивљењем предсједнику, мислим да није искључено да ће ускоро маса и да запјева:

"Године су прошле пуне муууука, чистило се пред зградама вредно,
Или с песмом уместо сендвича,
Друже Вучко, ми ти се кунемо..."


Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.
aureus aureus 09:42 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
Но и то смо имали за вријеме друга Тита.

Зато, имајући у виду ове радне акције комбиноване са дивљењем предсједнику, мислим да није искључено да ће ускоро маса и да запјева:

"Године су прошле пуне муууука, чистило се пред зградама вредно,
Или с песмом уместо сендвича,
Друже Вучко, ми ти се кунемо..."


Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.

Па, ако имаш један ауторитаран режим који деценијама опстаје, практично без отпора, и уз идолопоклонство - мислим на Титов режим; ако после имаш Милошевића и плебисцитарну подршку (у почетку) њему, човјеку који је газио пред собом и у црно завио и своје и туђе; ако након врло мало временске паузе имаш још једног чврсторукаша, са системом личне власти - онда је стварно вријеме да друштво стави прст на чело и запита се зашто је то тако и мора ли тако.

Иначе, мука с овим режимом, кад се упореди са Титовим, није само у разлици око међународног значаја земље и брзине економског развоја (и једно и друго је у корист комунистичког) већ и у одсуству утопије и идеала. Ово сад је голо лопињање и иживљавање људи који не вјерују ни у какве идеале над људима који имају нешто мало идеала, још мање енергије али зато доста цинизма. И доста су дезорјентисани.
gedza.73 gedza.73 10:09 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.

ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života u malo drugačije uređenim društvima sa daleko manje idolopoklonstva i diktata partije.

U dizajniranju, razvoju, konstruisanju i lansiranju mnogih “Apolo” svemirskih kapsula učestovovala su sedmorica naučnika srpskog porekla, pa i broda kojim je NASA 1969. godine prve ljude poslala na Mesec.


a nas već decenijama uređuju vazduplohovi sa partijskom knjižicom.
freehand freehand 10:12 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života u malo drugačije uređenim društvima sa daleko manje idolopoklonstva i diktata partije.

Ljudi neskloni idolopoklonstvu nisu idolopoklonici ni tamo ni ovde.
Oni što jesu lako sebi nađu idola gde god da su, ili sebi načine jednog.
ŠTa znaš o ljudima čiju si fotografiju ovde okačio, sem da su se uklopili u mizanscen koji si ti postavio tzme što su Srbi i naučnici a u SAD?
Mislim, otkud znaš njihova ideološka i politička, religijska i druga opredeljenja?
aureus aureus 10:25 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

gedza.73
Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.

ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života u malo drugačije uređenim društvima sa daleko manje idolopoklonstva i diktata partije.

Они који иду вани махом су састављени од двије групе:
1) они којима је пукао филм, који не могу да поднесу будалаштине, који знају шта је исправно а шта не, и који желе живот достојан човјека, уз нормалан ред и поредак, али који се за то у својој средини не могу изборити јер су мањина,
2) они који воле паре и којима је до добре зараде - они нису нужно сјајни типови ни код куће ни у иностранству, флексибилни су и не маре за идеале - међутим, кад су паре у питању, понашаће се увијек како прописи налажу.

То би мање-више било објашњење зашто се наши људи "снађу" и "прилагоде" кад оду вани. Просто, није ријеч о било каквом узорку већ управо о оном који се може "уклопити".
gedza.73 gedza.73 10:25 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Ljudi neskloni idolopoklonstvu nisu idolopoklonici ni tamo ni ovde.

ljudi su prilagodljiva kategorija.
Čak uspevaju u sebi da pomire dve krajnosti.
Pojedinac, hvaleći idolopoklonstvo, tvrdi kako je bilo odlično dok mu je Vođa davao hranu, posao, dom i istovremeno priča kako živi u uređenom društvu gde se zna red, gde se vrednuje zalaganje, znanje i rad usput opredeljujući se za različite političke opcije u skladu sa svojim položajem ili interesima.

bukvalno ga opna državne granice deli na dve suprotstavljene ličnosti.
freehand freehand 10:28 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

bukvalno ga opna državne granice deli na dve suprotstavljene ličnosti.

Jel ovo izvod iz neke studije ili je ad hoc originalna mudrost?
gedza.73 gedza.73 10:31 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

aureus
Они који иду вани махом су састављени од двије групе:
1) који желе живот достојан човјека, уз нормалан ред и поредак, али који се за то у својој средини не могу изборити јер су мањина
2) они нису нужно сјајни типови ни код куће ни у иностранству, флексибилни су и не маре за идеале

što će reći da je sistem protežirao ljude iz II grupe pa smo dobili šta smo gajili.

kako kaže Ivica Dačić
'mi baštinimo sedam decenija dugu tradiciju'?

od

do

kratak je put.

tasadebeli tasadebeli 10:42 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
koje lujke


Zato što čiste sneg? Nisam baš siguran da se ta aktivnost može nazvati ludilom, mada se hvatanje lopate u Srbiji smatra bolešću.



Раде они то већ годинама... Чисте снег. Није то нека новост.

Што је, по мени, сасвим у реду. Мислим, ако већ на дан избора ангажују омладину да иде од врата до врата и да превози старије бираче на гласачка места и да их враћа кућама, што не би онда и снег чистили?

Из студентског угла, то је чак и много добро јер ето прилике да се дође до некаквог, каквог-таквог, џепарца.

Слично је и са анкетама за изборе... Увек ангажују неке младе људе, а мени буде жао да их одбијем јер знам да им за сваки попуњени упитник капне нешто у џеп.

Сад, шта ја ту кажем као одговоре на питања и колико то има везе са мозгом, није ни важно... Важно је да је упитник попуњен.

Ономад моја жена у једној таквој анкети свим српским политичарима дала кеца (оцене као у школи, петица је највиша), једино Расиму Љајићу дала оцену довољан 2.

"Што њему, побогу," питао је ја.

"Зато што је национална мањина, па да се не помисли да сам неки српски фашиста, нациста, љотићевац,..."

А што се тиче омладине разних странака...

A kad vise nisu znali sta ce
uleteo plan B
uclanili se u omladinu
te i te stranke

Sad lepe plakate
da narod primi na znanje
da bice nam bolje
ako damo im zvanje

Od naseg poreza prave banket
dobijes flajer
gde pamet dele ti mazge
sto nikad nista ne rade

Jer to su naucili od svoje tetke
bivseg hipika
da bune se, a da ne zuljaju
svoje dupe nikada

Nista bolji od pink likova
samo drukciji stajling
drukcijeg muzickog ukusa
uz malo izmisljenog prkosa

Nista iza sebe
sem dara da se kureta
vise mi je simpa dizel
barem je iskren retard









Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.






И у много пропуштених возова да се нешто промени и у главама а не само на улици, да се мало изађе из тог удобног у прошлости замрзнутог филмског кадра некаквих личних Филских новости које су се пуштале у биоскопима пре филмова, па да се поглед окрене мало и унапред.
softelectronics_e softelectronics_e 10:53 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života u malo drugačije uređenim društvima sa daleko manje idolopoklonstva i diktata partije.

Ljudi neskloni idolopoklonstvu nisu idolopoklonici ni tamo ni ovde.
Oni što jesu lako sebi nađu idola gde god da su, ili sebi načine jednog.
ŠTa znaš o ljudima čiju si fotografiju ovde okačio, sem da su se uklopili u mizanscen koji si ti postavio tzme što su Srbi i naučnici a u SAD?
Mislim, otkud znaš njihova ideološka i politička, religijska i druga opredeljenja
?

O njima je nepotrebno išta znati - osim da su otišli u sistem u kojem su radili na poslu slanja ljudi na mesec.
Umesto da su ostali u zemlji u kojioj je vrhunac bio šivenje na kilometre šava u raznim Bekoima i Kluzovima, te raznorazno licencno šarafanje.

Na primer - u jednoj firmi, čisto elektronskoj, za vreme dragog (im) druga Tite bila tri OUR-a.
Direktor jednoga bio obućar, direktor mikroelektronike, analognih i digitalnih kola, bio užar, a direktor trećeg, mislim audio i video tehnike - časovničar.
Pravo čudo je bilo da ovoga trećega nisu diskvalifikovali kao 'ouvkuolifajd'.
No, svi su bili vrlo dobri, čak, odlični Drugovi.
Jebote!
gedza.73 gedza.73 10:55 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
ŠTa znaš o ljudima čiju si fotografiju ovde okačio, sem da su se uklopili u mizanscen koji si ti postavio tzme što su Srbi i naučnici a u SAD?

jedan si od retkih doslednih koji proziva druge blogere kad dopišu i izmene već postavljen komentar.
mog'o si da dodaš bar 'edit' kad si naknadno dopisao svoj komentar ako ništa drugo.
jes da nisam naveo odakle je citat (Blic) al' da ne misliš kako bi bilo glupo da promenim deo citata kako bi se tebi svideo? provejava iz tebe taj Ministarstvo Isine stil ali meni nije baš blizak cenzorski mentalitet.

evo ti nastavak citata
Tu smo bili ja i Slavoljub Vujić, Milojko Vučelić, Danilo Bojić, koji je bio inženjer elektronike, Pol Dujić, takođe inženjer elektronike. Piter Gajić je bio iz Vajominga. S nama je bio i inženjer mašinstva Miloš Šurbatović. Tu našu grupu smo zvali “srpski Apolo 7” - ispričao je Dejvid Vujić.

S ponosom pokazuje pismo zahvalnosti za učešće u “Apolo” programu iz 1965. godine sa potpisima astronauta.

Imamo šeset petu godinu, Sjedinjene Američke Države i 'srpski Apolo'.
ja bih iz ovoga zaključio, iako se nisam time bavio, ideološka opredeljenja.
kad izguglaš ime jednog od učesnika javiće ti se i politička (neće ti se dopasti, odma' da ti kažem). jedno od političkih, da budem precizniji, ne i jedino nametnuto.

cmokić
angie01 angie01 10:56 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Oduvek sam i mislio a nije problemu komunizmu, već u ljudima.


ako cemo pravo, komunizam je humana ideologija- ljudi su je zloupotrebili i izvrnuli.


Иначе, мука с овим режимом, кад се упореди са Титовим,


nije uporediv ni pod jednom jedinom tackom.


Они који иду вани махом су састављени од двије групе:


ne znam da l si bas dobro sabrao,...ljudi mahom odlaze zbog egzistencije, boljeg zivota, odlaze i ljudi zbog odlicne poslovne prilike/mogucnosti, iako nisu ugrozeni u tom smislu kod kuce, odlaze ljudi kojima je dosta ovog sranja, bez obzira da l su ekonomski sredjeni, ranije je bilo i dosta politickih imigranata, ili krimosa,....imas i onih koji bi zeleli da zive negde drugde, ili vole promene i da istrazuju.


ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života


sa ovim bih mogla da se slozim- videla sam ih onoliko i tamo negde i ovde, skoro da ne mogu da se setim nikog ko je isti na obe lokacije- manje vise odgovaraju na uslovljenost sredine....onaj deo koji podrazumeva sistem funkcionisanja zakona i pravila.
aureus aureus 11:03 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

gedza.73
aureus
Они који иду вани махом су састављени од двије групе:
1) који желе живот достојан човјека, уз нормалан ред и поредак, али који се за то у својој средини не могу изборити јер су мањина
2) они нису нужно сјајни типови ни код куће ни у иностранству, флексибилни су и не маре за идеале

što će reći da je sistem protežirao ljude iz II grupe pa smo dobili šta smo gajili.


Геџо, па ти си искасапио моју...

Уз очигледан ризик да погријешим, рекао бих то овако:

Трећини људи овдје је заиста стало до нормалног реда и поретка и они су у својим главама и по својим ставовима истовјетни онима какви су претежно у друштвима која су изградила то "нормално" што овдје упорно недостаје.
Али трећина је - трећина; овдје су мањина.

Међутим, у структури дијаспоре, ствари су обрнуте: такви чине двије трећине дијаспоре, јер их је управо жеља за нормалним системом мотивисала да предузму емиграциони корак и отисну се преко гране.
Један мањи дио дијаспоре има новац као ПРИМАРНИ мотив а једном дијелу тог дијела су добре и земље са најгором влашћу ако се у њима може добро зарадити. Наравно, боље је ако су у питању земље које обично сматрамо нормалнима, али овај дио дијаспоре је углавном такав да не зановијета много, а као људи и грађани они нису нужно такви да би сами било гдје градили друштво са нормалним редом и поретком, међутим, ако се нађу у њему - лако ће се прилагодити јер желе да зараде, а не...да их врате кући.

Е сад, ово су два типа емигранта.
Конкретан човјек обично има у себи одређен проценат једног и другог.

Дакле, они који иду вани већ су у приличној мјери предодређени да се уклопе јер иду - сами од себе. Иду јер желе да иду. Ту не постоји нека рука која се спушта са небеса и која огромном кашиком заграби хиљаду било којих грађана Лучана и проспе их по Штутгарту - и онда се они снађу и уклопе. Не, они који иду сами од себе желе да се уклопе још прије него што су спаковали кофере. А онда кад оду - они којима је до реда и поретка уклопе се јер углавном добију то што су тражили, а они којима можда и није толико до реда и поретка, али јесте до добре зараде, њих уклопе закони.
freehand freehand 11:04 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

O njima je nepotrebno išta znati - osim da su otišli u sistem u kojem su radili na poslu slanja ljudi na mesec.
Umesto da su ostali u zemlji u kojioj je vrhunac bio šivenje na kilometre šava u raznim Bekoima i Kluzovima, te raznorazno licencno šarafanje.

I u SSSR su ljudi radili na slanju ljudi u kosmos. Pa?
Na primer - u jednoj firmi, čisto elektronskoj, za vreme dragog (im) druga Tite bila tri OUR-a.
Direktor jednoga bio obućar, direktor mikroelektronike, analognih i digitalnih kola, bio užar, a direktor trećeg, mislim audio i video tehnike - časovničar.
Pravo čudo je bilo da ovoga trećega nisu diskvalifikovali kao 'ouvkuolifajd'.
No, svi su bili vrlo dobri, čak, odlični Drugovi.
Jebote!

A ti si obrazovan i kvalifikacije stekao - gde, i za šta?
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.
softelectronics_e softelectronics_e 11:07 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

A, joj, majko mila!
Koliko neko mora da bude limitiran i da pronalazi išta aifirmativno u komunjarluku - odvajajući ideju od prakse.
A, usput, ideja nije bila niti nova, niti univerzalna - nego napabirčena iz raznoraznih prethodnih epoha.
Komunjare izigravali bogove umesto Boga.
S-tr-a-šno!
tasadebeli tasadebeli 11:09 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

angie01

ako cemo pravo, komunizam je humana ideologija- ljudi su je zloupotrebili i izvrnuli.



Па да. То исто каже и highshalfbooze. А и ја.

А пај' сад!

А колико је сама идеја комунизма само копија идеје првобитних хришћанских заједница?

gedza.73 gedza.73 11:12 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.

e ovo je ultimativni 'zlatna viljuška' argument
freehand freehand 11:16 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

jedan si od retkih doslednih koji proziva druge blogere kad dopišu i izmene već postavljen komentar.
mog'o si da dodaš bar 'edit' kad si naknadno dopisao svoj komentar ako ništa drugo.
jes da nisam naveo odakle je citat (Blic) al' da ne misliš kako bi bilo glupo da promenim deo citata kako bi se tebi svideo? provejava iz tebe taj Ministarstvo Isine stil ali meni nije baš blizak cenzorski mentalitet.

Gedžo, dodatak koji ovde koristiš nije ni na koji način promenio ni slovo onoga što je napisano pre toga, a nastao je jer sam radeći nešto drugo zaboravio da postavim pitanje. U međuvremenu nje bilo nikakve reakcije i odgovora, te time ni na koji način nije izmenjeno ništa u potencijalnoj konverzaciji. No generalno imaš pravo, trebalo je da stoji "edit".
Izvinjavam se ako sam te ovime na blo koji način doveo u nedoumicu ili ti poremetio tok misli.
Da dodam da je prilično tužno kad neko ne zna šta je metaforički Ministarstvo istine
i cenozorski mentalitet, mada je i to bolje nego nnjhova namerna pogrešna upotreba ne bi li se sagovornik uvredio i unizio i tako diskvalifikovao.

Imamo šeset petu godinu, Sjedinjene Američke Države i 'srpski Apolo'.
ja bih iz ovoga zaključio, iako se nisam time bavio, ideološka opredeljenja.
kad izguglaš ime jednog od učesnika javiće ti se i politička (neće ti se dopasti, odma' da ti kažem).

Zaključujem da i dalje ništa ne znaš o tim ljudima, što ne znači da neki od njh ili svi nemaju ideološka opredeljenja o kojima govoriš već da ti o tome nemaš pojma ali se baviš pretpostavkama kao da su činjenice.
U međuvremenu - ovo je mali primer na kome se nešto može naučiti:
Cambridge Five
softelectronics_e softelectronics_e 11:17 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
O njima je nepotrebno išta znati - osim da su otišli u sistem u kojem su radili na poslu slanja ljudi na mesec.
Umesto da su ostali u zemlji u kojioj je vrhunac bio šivenje na kilometre šava u raznim Bekoima i Kluzovima, te raznorazno licencno šarafanje.

I u SSSR su ljudi radili na slanju ljudi u kosmos. Pa?
Na primer - u jednoj firmi, čisto elektronskoj, za vreme dragog (im) druga Tite bila tri OUR-a.
Direktor jednoga bio obućar, direktor mikroelektronike, analognih i digitalnih kola, bio užar, a direktor trećeg, mislim audio i video tehnike - časovničar.
Pravo čudo je bilo da ovoga trećega nisu diskvalifikovali kao 'ouvkuolifajd'.
No, svi su bili vrlo dobri, čak, odlični Drugovi.
Jebote!

A ti si obrazovan i kvalifikacije stekao - gde, i za šta?
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.

Nešto u toj zemlji, a nešto u inostranstvu.
Da, omiljeni odgovor Totioista se upravo svodi na to pitanje - jer, zaboga, da sam rođen u Nemačkoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Danskoj, Engleskoj - ne bi ništa naučio iz elektrotehnike, elektronike, optoelektronike, lasera, sistema, ASIC, sketerovanja, programiranja, softvera, mirkoprofesora i kontrolera, itd..., frikvenski houpinga, SSB i raznih delta modulacija itd...
U jednom delu školovanja, za neke sadržaje, sam bio apsolutno osuđen na knjige i dokumentaciju iz mrskih US i Kanade (dobro, Kanada nikada nije bila mrska).
I da ti ne pričam dalje.
Dakle, dragi druže Tito, hvala ti što si napravio takav sistem da nam namerno nisi omogućio sve sadržaje (kao ostale hendikep države tipa Amerike i Engleske, te ostalih Nemački), pa smo morali da idemo po svetu radi istih.
Pa kako bih ja, kao mladi inženjer stigao do Pariza, sa posebnim akcentom na Pigal i Rue Sen Deniz itd...
Jebote!
freehand freehand 11:18 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

gedza.73
[b][/b]freehand
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.

e ovo je ultimativni 'zlatna viljuška' argument

Šta je to "zlatna viljuška" argument?
softelectronics_e softelectronics_e 11:22 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand

...
Izvinjavam se ako sam te ovime na blo koji način doveo u nedoumicu ili ti poremetio tok misli.
...

Samo da se osvrnem, afirmativno, na upućeno izvinjenje.
Radujem se što moj rad (na blogu) iskazuje određene rezultate.
Nije teško biti fin - kako je znala da kaže jedna 'gorostasna' žena.
freehand freehand 11:22 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Da, omiljeni odgovor Totioista se upravo svodi na to pitanje - jer, zaboga, da sam rođen u Nemačkoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Danskoj, Engleskoj - ne bi ništa naučio iz elektrotehnike, elektronike, optoelektronike, lasera, sistema, ASIC, sketerovanja, programiranja, softvera, mirkoprofesora i kontrolera, itd..., frikvenski houpinga, SSB i raznih delta modulacija itd...
U jednom delu školovanja, za neke sadržaje, sam bio apsolutno osuđen na knjige i dokumentaciju iz mrskih US i Kanade (dobro, Kanada nikada nije bila mrska).

Ne, upravo obratno. Iz tvojih veleumnh nagvaždanja shvatio sam da je trebalo da te bojadžije i kožari proizvedu u bojadžiju i kožara, obzirom da je sva pamet i znanje postreljana i pobegla.
Dakle, dragi druže Tito, hvala ti što si napravio takav sistem da nam namerno nisi omogućio sve sadržaje (kao ostale hendikep države tipa Amerike i Engleske, te ostalih Nemački), pa smo morali da idemo po svetu radi istih.
Pa kako bih ja, kao mladi inženjer stigao do Pariza, sa posebnim akcentom na Pigal i Rue Sen Deniz itd...
Jebote!

Ma jok, napravio ti je sistem u kome si mogao da naučiš sve što stalno ponavljaš da znaš, ali ne samo to - nego da to ogromno znanje još i nadograđuješ odlaskom i učenjem u zemljama u kojima je tog znanja bilo još.
Bez obzira što su te strekljali i na izlasku i na ulasku u komunjarsku tamnicu zvanu Jugoslavija.
softelectronics_e softelectronics_e 11:22 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
gedza.73
[b][/b]freehand
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.

e ovo je ultimativni 'zlatna viljuška' argument

Šta je to "zlatna viljuška" argument?

Isto što i 'zlatna kašika' argument.
freehand freehand 11:25 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

softelectronics_e
freehand
gedza.73
[b][/b]freehand
Inače, u zemlji i sistemu o kojima govoriš pravljene su izvanredne stvari. Naučn i tehnološki, i to u svim oblastima tehnologije, uključujući i vazduhoplovstvo.

e ovo je ultimativni 'zlatna viljuška' argument

Šta je to "zlatna viljuška" argument?

Isto što i 'zlatna kašika' argument.

Great minds think alike.
softelectronics_e softelectronics_e 11:28 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

freehand
Da, omiljeni odgovor Totioista se upravo svodi na to pitanje - jer, zaboga, da sam rođen u Nemačkoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Danskoj, Engleskoj - ne bi ništa naučio iz elektrotehnike, elektronike, optoelektronike, lasera, sistema, ASIC, sketerovanja, programiranja, softvera, mirkoprofesora i kontrolera, itd..., frikvenski houpinga, SSB i raznih delta modulacija itd...
U jednom delu školovanja, za neke sadržaje, sam bio apsolutno osuđen na knjige i dokumentaciju iz mrskih US i Kanade (dobro, Kanada nikada nije bila mrska).

Ne, upravo obratno. Iz tvojih veleumnh nagvaždanja shvatio sam da je trebalo da te bojadžije i kožari proizvedu u bojadžiju i kožara, obzirom da je sva pamet i znanje postreljana i pobegla.
Dakle, dragi druže Tito, hvala ti što si napravio takav sistem da nam namerno nisi omogućio sve sadržaje (kao ostale hendikep države tipa Amerike i Engleske, te ostalih Nemački), pa smo morali da idemo po svetu radi istih.
Pa kako bih ja, kao mladi inženjer stigao do Pariza, sa posebnim akcentom na Pigal i Rue Sen Deniz itd...
Jebote!

Ma jok, napravio ti je sistem u kome si mogao da naučiš sve što stalno ponavljaš da znaš, ali ne samo to - nego da to ogromno znanje još i nadograđuješ odlaskom i učenjem u zemljama u kojima je tog znanja bilo još.
Bez obzira što su te strekljali i na izlasku i na ulasku u komunjarsku tamnicu zvanu Jugoslavija.

Ne, nego upravo obratno na tvoje obratno.
Samo zato što nisu uspeli da svu pamet i znanje postreljaju - nije da nisu bili rad.
No, i kod njih je prevladao hedonizam, kada su polapali sve što je bilo opipljivo (vile, stanove, kuće, lepe žene i slično), za pamet i znanje im je postalo manje više svejedno.
Pamet i znanje su imali samo dva pravca - otići iz fenomenalnog, nikada boljega društva - ili se ketmanisati i od užara, obućara i časovničara musti crkavicu.
Što se tiče moga 'streljanja, bilo je i toga, bez obzira što je ćopavi krepao - jer, posle Tite Tito.
gedza.73 gedza.73 11:43 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

Izvinjavam se ako sam te ovime na blo koji način doveo u nedoumicu ili ti poremetio tok misli.

izvinjenje prihvaćeno dragi kolega.
Zaključujem da i dalje ništa ne znaš o tim ljudima, što ne znači da neki od njh ili svi nemaju ideološka opredeljenja o kojima govoriš već da ti o tome nemaš pojma ali se baviš pretpostavkama kao da su činjenice.

stvarno ne znam. osim nacionalne odrednice 'srpski Apolo 7' i da je jedan od učesnika bio visoko pozicioniran pripadnik JVuO. pretpostavljam da je među njima možda bilo demokrata, liberala, patriota, nacionalista, kosmopolita, komunista... ali ne samo i jedino komunista.


U međuvremenu - ovo je mali primer na kome se nešto može naučiti:
Cambridge Five

ima film, ruski li je (sećam se slike gde glavni lik pliva i zgrade u kojoj žive), o dolasku komunista sa Zapada u SSSR, centar radničkog pokreta, ljudskih prava i proleterijata. O njihovom položaju, stalnim sumnjama da su špijuni, praćenjima... o upropaštenim životima. kad se ideali pretvore u stvarnost.
The eagerness of the people planning to cross the frontier illegally was also dampened by reports that many of those who had gone over had spent periods even of several months as prisoners under interrogation. Further, word had been received of illegal migrants' being banished to far-away Siberia. Many had attempted to escape back to Finland, as repatriation through legal channels appeared scarcely possible.



Vladimir Kosma Zvorikin američki inženjer i fizičar je poreklom Rus. Posle Prvog svetskog rata je emigrirao u SAD, gde je kasnije dobio i državljanstvo... Zworikin je 29. decembra 1923. godine u SAD prijavio patent za čisto elektronski „televizijski sistem“. Patent je dobio broj 683 337. Aparat je nazvan „Ikonoskop“, cev za posmatranje slika. Televizija je bila rodjena.

Bio je učenik i saradnik Borisa Rozinga

Boris Ljvovič Rozing bio je ruski fizičar i prosvjetni radnik, poznat po pionirskom radu na televiziji... Rozing je rad nastavio u Rusiji i nakon Revolucije. On je prekinut kada je godine 1931. uhapšen pod optužbom da je pružao "financijsku pomoć kontrervolucionarima". Nakon što se su ze njega kod vodećih sovjetskih funkcionara založili istaknuti članovi naučne zajednice, pušten je na slobodu, ali mu je zabranjeno raditi u Moskvi.

zemljanin zemljanin 12:16 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
koje lujke


Zato što čiste sneg? Nisam baš siguran da se ta aktivnost može nazvati ludilom, mada se hvatanje lopate u Srbiji smatra bolešću.

skinu prsluke i reci cu - bravo ljudi ... ovako su lujke bez obzira sta pise na prslucima
freehand freehand 12:56 23.12.2018

Re: Beograd vecers,

stvarno ne znam. osim nacionalne odrednice 'srpski Apolo 7' i da je jedan od učesnika bio visoko pozicioniran pripadnik JVuO. pretpostavljam da je među njima možda bilo demokrata, liberala, patriota, nacionalista, kosmopolita, komunista... ali ne samo i jedino komunista.

Ih koliko je visokopozicioniranih pripdnika JVuO u FNRJ pa u SFRJ bilo kao dekana, profesora, generala, načelnika rodova i vidova, naučnka... Sem onih što su se zvali četnicima i klali po kućama. To nije moglo.
A inače - ne razumem na šta se odnosi opaska? Ja sam upravo pokušao da ti kažem da ti ne znaš da li su i čega bili idolopoklonici, bez obzira što su Srbi, što su naučnici, što su u SAD.
ima film, ruski li je (sećam se slike gde glavni lik pliva i zgrade u kojoj žive), o dolasku komunista sa Zapada u SSSR, centar radničkog pokreta, ljudskih prava i proleterijata. O njihovom položaju, stalnim sumnjama da su špijuni, praćenjima... o upropaštenim životima. kad se ideali pretvore u stvarnost.

Jel ima neki o Rozenborgovima?

Edit: ili o američkim državljanima japanskog porekla i njhovim iskustvima iz '41 i '42?
highshalfbooze highshalfbooze 08:30 24.12.2018

Re: Beograd vecers,

gedza.73

ti isti ljudi čim pređu državnu granicu se promene i vrlo brzo prilagode sistemu i načinu života u malo drugačije uređenim društvima sa daleko manje idolopoklonstva i diktata partije.


To je dobar primer kako smo sposobni da budemo šrafovi u mehanizmu koji funkcioniše, ali nemamo elitu sposobnu da formira državu i da izađemo iz pretpolitičkog društva.
Nama su radne akcije i o'ruk sistem i početak i kraj.
Zato oni i čiste sneg, doduše ne nose više one panele na leđima, malo su se kultivirali. Ali dobro znaju šta pali kod glasača. Može li prosečan glasač da razume da on plaća da mu komunalne službe čiste sneg i da trebaju da angažuju sezonske radnike koje će da plate, pa će ti radnici taj novac da vrate nazad u potrošnju, neće da idu na Bahame, nego će da troše u krugu dvojke. A oni koji pokradu pare za čišćenje snega, taj novac troše na Bahamima, ovde kradu - u inostranstvu troše.
Jel možeš to glasaču u Srbiji da objasniš - ne možeš.
Oni gledaju ko čisti sneg.
gedza.73 gedza.73 20:36 24.12.2018

Re: Beograd vecers,

highshalfbooze
smo sposobni da budemo šrafovi u mehanizmu koji funkcioniše

saglasan. saglasan sa celim komentarom.

nemamo elitu sposobnu da formira državu i da izađemo iz pretpolitičkog društva

e tu ja ponekad upadam u blogovske Danteove krugove sa sporenjem oko prednosti i lošosti sistema. kako smo došli tu gde smo se našli.

freehand freehand 22:53 24.12.2018

Re: Beograd vecers,

sa sporenjem oko prednosti i lošosti

Valjda dobrost i lošost
gedza.73 gedza.73 08:48 25.12.2018

Re: Beograd vecers,

Valjda dobrost i lošost

može. bolje zvuči.
veselica veselica 12:42 23.12.2018

šta bi dao

šabić da je imao ovoliko komentara!
oko 20 bio maksimum.
bio i nepismen ali ne i nedokazan: ispravio uputstva :))
ali, ali, blokirao bi odmah onog ko pomene njegovu ili platu saše jankovića, duboko uveren da su zaslužili svaku paru, pri čemu je sam šabić bio skromniji by all means.

dobro, obaj blog je t o l i k i jer je, out of blue, prošaran objavom rodjendana i uvodjenjem rampe u priču.
najviše volim zoranino izvinjenje ili kako bi se to već zvalo.
zvalo bi se užas.

stvarno, koliko ih je zaista sinoć bilo na protestu?
N1 javio oko 10 000, oni 35 000 do 40 000.

sve sve ali mladji trifunović da (mi) uvek viče juriš
bez mene.



angie01 angie01 13:26 23.12.2018

Re: šta bi dao

šabić da je imao ovoliko komentara!
oko 20 bio maksimum.


to je samo dokaz, koliko nismo kapirali ekskluzivu koju smo imali u kuci.

ali, ali, blokirao bi odmah onog ko pomene njegovu ili platu saše jankovića, duboko uveren da su zaslužili svaku paru, pri čemu je sam šabić bio skromniji by all means.


za posao tog tipa i odgovornost i savesnost- da preskocim sve ono, znanje, umesnost, predanost,...-zasluzio je svaku paru,...ne znam da l da dodam neverovatno lose okolnosti u kojima je istrajao da posao uradi kako treba.

...da li da spomenem, koliko je nekorektno, nepristojno, prozivati ga na blogu za platu, dok se dobrovoljno trudi u svom slobodnom vremenu da nam razjasni neke stvari i informise nas o onome sto je vazno iz njegove prakse, a tice se svih nas.



obaj blog je t o l i k i jer


eto, i dalje se svaki put zacudim ovakvim zapazanjima,...kao da je bitno koliki je...blog:)....neki bas kvalitetni i nemaju puno posetilaca., neki odigraju na neku foru, a nekada se poklopi dobar tekst, atmosfera, i gosti- dal u zahebanciji, ili krljanju, zavisi od raspolozenja, najmanje od teksta.



sve sve ali mladji trifunović da (mi) uvek viče juriš


esad, hebiga,nekom ne odgovara Karanovicka, nekom Trifunovic, nekom ( meni recimo, smetaju lideri opozicije- jer je ovo gradjanski protest i njihovo prisustvo bi trebalo da nije bitno),...dok se svi usaglase, prodje voz,...onaj ko ne izlazi zbog sebe, ni ne mora.
freehand freehand 13:29 23.12.2018

Re: šta bi dao

za posao tog tipa i odgovornost i savesnost- da preskocim sve ono, znanje, umesnost, predanost,...-zasluzio je svaku paru,...

Tačno onoliko koliko je zakon zglasan u skupštini predvideo.
veselica veselica 15:40 23.12.2018

Re: šta bi dao

to je samo dokaz, koliko nismo kapirali ekskluzivu koju smo imali u kuci.


Da, mada se nije ni trudio ( a morao je! ) da privuče "publiku" pojednostavljenim jezikom primerenim većini, u stvari je bio ubistveno dosadan, a jeste odgovarao na (pojedine) komentare, uglavnom ljubazno ili, da kažem, pristojno.
Šabić je čovek bez harizme pa i Bloger bez harizme.
Po meni.
Ovo je oproštajni blog od njega kao Poverenika. Sam je, ima tome, napustio ovo mesto. Mislim upravo zato što je uglavnom imao izmedju 3 i 10 komentara.

...da li da spomenem, koliko je nekorektno, nepristojno, prozivati ga na blogu za platu, dok se dobrovoljno trudi u svom slobodnom vremenu da nam razjasni neke stvari i informise nas o onome sto je vazno iz njegove prakse, a tice se svih nas.


Okontrer. Vidimo na primeru saše jankovića (350 000 rsd mesečno pa tako 14 godina ) koliko je to imalo smisla a Šabić ga je branio samo tako. Jer, braneći njega, branio je i svojih 270 000 rsd mesečno pa tako 14 godina.
Dok ovo pišem, suza suzu stiže.
Verujem da toliko ima i ovaj novi produhovljene face, tek tad ne mogu da stanem.


obaj blog je t o l i k i jer
eto, i dalje se svaki put zacudim ovakvim zapazanjima


Kako sad? Gore ti nije smetalo kad si govorila o ekskluzivi, a sad se čudiš? Trolčine su majka.
To sam napisala - a upravo otišla na Šabićeve postove - jer je bio zaista i malo čitan i malo komentarisan. Može on i sad da piše; kud razni, lako bi kao RŠ dobio vip status.


esad, hebiga,nekom ne odgovara Karanovicka, nekom Trifunovic, nekom ( meni recimo, smetaju lideri opozicije-


Stalno je na bini a nije autoritet.
Kad bolje razmislim, meni tamo svi lideri opozicije ne odgovaraju, o bošku da i ne govorim, tako da..

..dok se svi usaglase, prodje voz,...onaj ko ne izlazi zbog sebe, ni ne mora.


To ti kažem, ne moram, biram društvo i čekam da se vi išetate pa onaj raspiše izbore pa da ošacujem ponudu.



Nego nisi rekla koliko vas je bilo sinoć, ili si samo fotku okačila a nemaš podatak?
I reci (mi) šta je sa unfom, ako hoćeš.
Meni fali.



angie01 angie01 15:57 23.12.2018

Re: šta bi dao

Da, mada se nije ni trudio ( a morao je! ) da privuče "publiku" pojednostavljenim jezikom


nije morao nista- ovo je slobodno vreme, dobra volja,...govorio je jezikom kojim se sluzi inace, meni nije bilo nerazumljivo- ne znam, nema razloga da u odnosu na materiju kojom se bavio, bude i sarmantan,...ko je bio zainteresovan, citao je....iskoristio je priliku da sazna nesto vazno za njega iz prve ruke.


Vidimo na primeru saše jankovića


patotikaze, kakve veze ima prozivanje na platu- koju nije sam izmislio, a koja je u odnosu na posao i odgovornost, krajnje ok-sta znaci to gledanje u tudji tanjir?....ja nisam imala prilike/potrebe, da koristim njegove usluge, ali ljudi kazu, kako je jankovic dobro radio,...iz prve ruke znam za slucaj Filipa Vukse, koji je dobio presudu za neku prilicnu lovu, koju je trebalo da plati, jer je o svom trosku popravljao stajalista za autobuse i koju mu je na kraju platio Jankovic.


Gore ti nije smetalo kad si govorila o ekskluzivi, a sad se čudiš?

nisam te bas razumela, kave to sve veze ima,..al dobro,...

Stalno je na bini a nije autoritet.


bas zato, jer ni jedan autoritet nevalja svima:),...kazu da je bilo oko 30/40 000- ne znam kako se to broji...

ne znam sta je s unfom.
veselica veselica 17:00 23.12.2018

Re: šta bi dao

nije morao nista


Nisam mislila bukvalno.

kakve veze ima prozivanje na platu- koju nije sam izmislio, a koja je u odnosu na posao i odgovornost, krajnje ok-sta znaci to gledanje u tudji tanjir?


To onda važi i za ovog Pašalića?

bas zato, jer ni jedan autoritet nevalja svima:),..


Ne govorim o svima, čak ni o većini.


ne znam sta je s unfom.



angie01 angie01 17:17 23.12.2018

Re: šta bi dao

To onda važi i za ovog Pašalića?


pa, kako radi, nisam nikada za njega cula- znaci, platu nisu odredjivali oni koji su na toj funkciji, ona jeste odgovarajuca za posao i odgovornost koje te pozicije podrazumevaju ( Zastitnik i Poverenik)- ali je besmislena, kada se posao ne obavlja kako treba.




Nisam mislila bukvalno.


kada kazes- morao je- ne znam kako drugacije da citam, nego bukvalno.
softelectronics_e softelectronics_e 17:38 23.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
To onda važi i za ovog Pašalića?


pa, kako radi, nisam nikada za njega cula- znaci, platu nisu odredjivali oni koji su na toj funkciji, ona jeste odgovarajuca za posao i odgovornost koje te pozicije podrazumevaju ( Zastitnik i Poverenik)- ali je besmislena, kada se posao ne obavlja kako treba.

...

Mislim da tu nikakve odgovornosti nema.
To su para-zanimanja, potpuno nepotrebna.
Odgovornost ima vozač autobusa, lekar, električar itd ...
Ta zanimanja fingiraju nekakve zamenitelje redovnih sudova i redovnih državnih organa.
Sve u svemu, ukoliko se ukinu takve para-službe, ni za jotu se neće osetiti da ih nema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 23.12.2018

Re: šta bi dao

ekskluzivu koju smo imali u kuc


I ekskluziva, na sve ostalo :)
Dozovi se pameti i samopoštovanju jebote.
Hvala do neba, doviđenja gospodine, slika sa "mudrim" pogledom uprtim u nebo i budućnost, još i ekslkuziva!

Zamišljam sprdačinu koja bi ovde usledila ako bi se neko tako odnosio prema Vučiću, Gašiću ili tako nekom, zamišljam kako bi se gadili tog idolopokloničkog odnosa, kako bi prezirali te koji bitako pisali, a ovde, e ovde može.
Jer je naš, jer ga mi podržavamo.
Bem ti principe ili ljude bez principa.

Nije nikakvo gledanje u tuđi tanjir ako se priča o platama državnih službenika, jer to su pare građana Srbije.
To je javni podatak, obaveza je da se objavljuje i samim tim razgovor o tome je sasvim sasvim legitiman. I poželjan.

U redu je reći i da je mala i da je velika i da je taman, ali onaj ko to zove gledanjem u tuđi tanjir pokazuje da nema pojma.
Posebno što, siguran sam, ne bi razgovor o Gašićevoj plati zvao tako.
Zato što nije Gašić, nego je Šabić, idol.
angie01 angie01 18:30 23.12.2018

Re: šta bi dao

Zato što nije Gašić, nego je Šabić, idol.


toliko lupets, da moram da ti odgovorim- prvo, ja nemam idole.

znaci, ne mogu ni biti idolopoklonik.

drugo, ako nekome izskazes postovanje, jer je u ovoj hebenoj zemlji, gde se apsolutno niko o gradjanima ne brine, radio svoj posao predano i casno za dobrobit gradjana, to ne zanic nista drugo- sem izrazenog postovanja.

trece, uporediti gasica i Sabica u bilo kom kontekstu je tragikomicno.

cetvrto, propitivati ga za platu- koja je namenjena toj poziciji- ovde na blogu, dok on u svom privatnom statusu deli svoja iskustva sa posla- je nepristojno...narocito sto je svoj posao radio kvalitetno, pa je valjda i opravdao svoja primanja.


peto- naravno da je ekskluziva, da na ovom portalu dobijes sazvakanu problematiku i jos mogucnost da pitas sta ti nije jasno i dobijes odgovor- umesto da se sa Poverenikom dopisujes i cekas svoj red, ili moras da odes do kancelarije,...sto sve on nije morao da radi, nego je bila stvar njegove dobre volje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 23.12.2018

Re: šta bi dao

ja nemam idole.


Vidim
sem izrazenog postovanja.


Mera, način.
To ne igra nikavu ulogu?
trece, uporediti gasica i Sabica u bilo kom kontekstu je tragikomicno.


Ne poredim njih nego pričam oodnosu prema državnim službenicima.
Onako kako je tebi Šabić ok nekome je Gašić ok.
Pa, da li bi razumela, odobrila, ako bi neko kačio Gašićeve setne slike, zahvaljivao mu se za dobro urađen posao.
A bio bi red da i njemu to odobriš, jer sebi to pravo uzimaš.

cetvrto, propitivati ga za platu- koja je namenjena toj poziciji- ovde na blogu, dok on u svom privatnom statusu deli svoja iskustva sa posla- je nepristojno


A gde i kad je pristojno, ako nije ovde na blogu, pričati o plati državnih činovnika?

pa je valjda i opravdao svoja primanja.

Ti misliš da jeste, ali ima li pravo neko da misli da nije, ili je nepristojno misliti drugačije?
peto- naravno da je ekskluziva, da na ovom portalu dobijes sazvakanu problematiku i jos mogucnost da pitas sta ti nije jasno i dobijes odgovor- umesto da se sa Poverenikom dopisujes i cekas svoj red, ili moras da odes do kancelarije,...sto sve on nije morao da radi, nego je bila stvar njegove dobre volje.

I koliko je tako, ovde na blogu, slučajeva rešeno?
Ja se ne sećam da jeste.
Ekslkuziva je, dakle, sama prilika da nam se obraća veličina.
Nešto poput, Pinki je video Tita.
angie01 angie01 18:46 23.12.2018

Re: šta bi dao

Ta zanimanja fingiraju nekakve zamenitelje redovnih sudova i redovnih državnih organa.
Sve u svemu, ukoliko se ukinu takve para-službe, ni za jotu se neće osetiti da ih nema.


eh, kad bi bile neke kapi za oci, da ne vidim budalastine.

carli, zaobidji me.


Надлежност Повереника

Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности надлежан је и овлашћен за :

1. По Закону о слободном приступу информацијама од јавног значаја ("Сл. гласник РС" бр.120/04, 54/07, 104/2009 и 36/2010) да:

прати поштовање обавеза органа власти утврђених овим законом и извештава јавност и Народну скупштину о томе;
даје иницијативу за доношење или измене прописа ради спровођења и унапређења права на приступ информацијама од јавног значаја;
предлаже органима власти предузимање мера у циљу унапређивања њиховог рада уређеног овим законом;
предузима мере потребне за обуку запослених у државним органима и упознавање запослених са њиховим обавезама у вези са правима на приступ информацијама од јавног значаја, ради делотворне примене овог закона;
решава по жалби против решења органа власти којима су повређена права уређена овим законом;
обавештава јавност о садржини овог закона, као и о правима уређеним овим законом;
да покрене поступак за оцену уставности и законитости закона и других општих аката;
издаје и ажурира приручник са практичним упутствима за делотворно остваривање права уређених овим законом, на српском језику и на језицима који су, у складу са законом, одређени као језици у службеној употреби
путем штампе, електронских медија, интернета, јавних трибина и на друге начине, упознаје јавност са садржином приручника за примену закона;
издаје упутство по којем се објављује информатор о раду државног органа и
обавља и друге послове одређене овим законом

2. По Закону о заштити података о личности ("Сл. гласник РС" бр.97/08, 104/2009 - др.закон, 68/2012 одлука УС и 107/2012) да:

врши надзор над спровођењем и извршавањем овог закона, односно да надзире спровођење заштите података;
одлучује по жалби у случају прописаним овим законом;
води Централни регистар;
надзире и дозвољава изношење података из Републике Србије;
указује на уочене злоупотребе приликом прикупљања података;
саставља листу држава и међународних организација које имају одговарајуће уређену заштиту података;
даје мишљење у вези са успостављањем нових збирки података, односно у случају увођења нове информационе технологије у обради података;
даје мишљење, у случају када постоји сумња да ли се неки скуп података сматра збирком података у смислу овог закона;
даје мишљење Влади у поступку доношења акта о начину архивирања и о мерама заштите нарочито осетљивих података;
прати примену мера за заштиту података и предлаже побољшање тих мера;
даје предлоге и препоруке за унапређење заштите података;
даје претходно мишљење да ли одређени начин обраде представља специфичан ризик за права и слободе грађанина;
прати уређење заштите података у другим земљама;
сарађује са органима надлежним за надзор над заштитом података у другим земљама;
одређује начин даљег поступања са подацима када је руковалац престао да постоји, осим ако је прописано друкчије;
да у вези са вођењем Централног регистра, једном годишње објави попис збирки података у „Службеном гласнику Републике Србије", а да Централни регистар, који је јаван, обавезно објави путем интернета;
да у року од три месеца од окончања фискалне године, поднесе Народној скупштини годишњи извештај о радњама предузетим од стране органа власти у примени овог закона, као и о својим радњама и издацима. Повереник подноси Народној скупштини и друге извештаје, када оцени да је то потребно.Извештај који подноси Народној скупштини, Повереник доставља председнику Републике, Влади и Заштитнику грађана и на одговарајући начин ставља на увид јавности и обавља и друге послове из своје надлежности.

veselica veselica 18:48 23.12.2018

Re: šta bi dao

dok on u svom privatnom statusu deli svoja iskustva sa posla- je nepristojno...


to nije bio privatni status i to se zove selfpromotion.

narocito sto je svoj posao radio kvalitetno, pa je valjda i opravdao svoja primanja.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana