Sport

18-e, 18-e...

NNN RSS / 12.11.2018. u 22:24

Počeo je Završni turnir (nisam stigao ranije, ali ovako će blog da traje do kraja turnira).

atp_finale_04-545x390.jpg 

Đoković je (odustajanjem Nadala) već obezbedio 1. mesto na kraju godine, a Izner je (takođe odustajanjem Nadala) ušao u glavni žreb Završnog turnira iako je 10. ove godine. Takođe i Nišikori je kao 9. tu umesto Delpa koji je zbog nove povrede ranije završio sezonu. Kao zamene, k'o zapete puške čekaju Hačanov i Ćorić.


Juče je u okviru grupe B (Lejton Hjuit) Anderson (očekivano) pobedio Tima, a Federer je (neočekivano) izgubio od Nišikorija, iako je bio nešto bolji u 1. setu, nije uspeo to da materijalizuje, a pred kraj seta ga netipično pojela nervoza, što se nastavilo do kraja meča iako je 2. set počeo brejkom.
Danas je u okviru grupe A (Guga Kuerten) Čilić ispustio 1. set protiv Zvereva koji kasnije je i 2. set dobio u TB.
Prvo kolo zatvara meč Đoković - Izner.

Djok92_3507218b.jpg
Novak juri svoju 6. titulu, čime bi se izjednačio sa rekorderom Federerom, ostali učesnici nisu imali zapaženije rezultate na ovom turniru (NIšikori 2 polufinala i to bi otprilike bilo sve).

Ovo je 10. put zaredom da se Završni turnir igra u Londonu. Nama je verovatno u najlepšem sećanju ostalo ono spektakularno finale 2012. kada je Novak uspeo da pobedi Federera. Od ostalih trijumfa ona dva iz 2013. i 2015. nisu bila čak nešto ni uzbudljiva finala (što takođe ima svojih prednosti :)), a 2014. se čak nije ni igralo (Federer se povukao posle onog čuvenog maratona protiv Vavrinke)!
Nisam se nešto preterano bavio efemernim detaljima, ali pretpostavljam da se sama završnica te 2014. nije preterano svidela organizatorima, pa možda i to ima veze što je promenjen glavni sponzor (Barclays je ranije bio potpisao saradnju za 2015. i 2016.), a od prošle godine je Nitto.
Prošle godine u finalu je Dimitrov pobedio Gofana, a pošto sada nisu obezbedili učešće gube puno poena.
Ove godine je realno Novak prvi favorit, došao je kao broj 1 i u najboljoj je formi, ali sve to "sa papira" mora da pokaže i na terenu.

Od ostalih sportskih zbivanja, dozvoljeno je i poželjno trolovanje o fudbalu (LŠ i reprezentacija), košarka (NBA i evropska), NFL, automoto i štagod

(opširnije u komentarima...)



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 17:18 16.11.2018

Grupa A

1. Đoković
2. Zverev

3. Čilić
4. Izner
NNN NNN 17:20 16.11.2018

Re: Grupa A

Već imamo polufinalne parove:

Đoković - Anderson
Federer - Zverev

Plasman po grupama se poklopio sa ATP rangiranjem, bilo bi lepo da se i ostatak turnira nastavi u tom trendu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:07 16.11.2018

Re: Grupa A

Ја сам прижељкивао да се ствари поклопе тако да се Ђоковић изједначи с Федерером по броју титула на завршном турниру управо у директном дуелу с њим у финалу. Засад је све по плану.
NNN NNN 00:20 17.11.2018

Đoković - Čilić

Meč nije imao nikakav takmičarski karakter (osim 200 ATP bodova),
i pre se znalo da Novak završava 1. a Čilić 3. u grupi,
tako da je mogao da bude potpuno revijalan, ali...
obojica su igrala maksimalno!
Novak je na svoj servis uzeo 48/53
na kraju ga je voditeljka pitala da li svestan koliko je poena uzeo za redom na svoj servis i odgovorila 31
- uzeo je nezamisliv 31 poen za redom na svoj servis (od 2. servis gema u 1. setu, preko maratonskog TB, pa sve do 2. servis gema u 2. setu)!!!

Edit: sada sam proverio i stvarno je ovako, dok sam gledao meč, u glavi mi bilo nešto 26, ladno sam bio ispustio jedan gem)
NNN NNN 00:31 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Novak je igrao na visokom nivou, jer želi da zadrži takav nivo do kraja turnira + što mu je ovo bio odličan trening meč za Andersona (mada Južnoafrikanac servira još jače i više ravno, dok je Čilić odlično kombinovao servise, naročito u 1. setu i puno poena je osvojio preciznim slajsom).
Prijatno iznenađenje je bilo i to koliko je Marin ušao ozbiljno u meč, evo jednog slikovitog primera, odservirao je odličan slajs servis koji Novak nije mogao da vrati, mada se maksimalno istegao i pokušao i loptica je otišla visoko, ali vidi se (bar mi zbog ugla kamere) da ide u aut, a Čilić je skroz "ispoštovao" loptu, pa je otrčao napred i ušao levo u "dubl polje" i čak se i izvukao na forhend, ako slučajno padne u teren (a pala je 15-20 cm u aut)!
Da je imao ovu koncentraciju protiv Zvereva ne bi ispustio 1. set.
A Novak je bio još fokusiraniji i bolji, nije odigrao "tanko" bukvalno ni jednu loptu!
Nadam se da će Novak da zadrži ovaj nivo i protiv (možda još nezgodnijeg) Andersona.
afraid afraid 06:51 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

NNN
Meč nije imao nikakav takmičarski karakter (osim 200 ATP bodova),
i pre se znalo da Novak završava 1. a Čilić 3. u grupi,
tako da je mogao da bude potpuno revijalan, ali...
obojica su igrala maksimalno!
Novak je na svoj servis uzeo 48/53
na kraju ga je voditeljka pitala da li svestan koliko je poena uzeo za redom na svoj servis i odgovorila 31
- uzeo je nezamisliv 31 poen za redom na svoj servis (od 2. servis gema u 1. setu, preko maratonskog TB, pa sve do 2. servis gema u 2. setu)!!!

Edit: sada sam proverio i stvarno je ovako, dok sam gledao meč, u glavi mi bilo nešto 26, ladno sam bio ispustio jedan gem)

Molim da se koncentrišeš.
Takvi propusti u praćenju meča su nedopustivi.
NNN NNN 11:32 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

U pravu si!
Ja sam inače bio ubeđen da sam ja u pravu, pa sam morao da proverim,
jedino opravdanje mi je što sam se uključio u prenos tek na 40:15 (baš u tom prvo gemu kada je krenula serija), pa nisam ni bio počeo da brojim na vreme
(ali me to nije spračilo da ne mislim da sam u pravu, dok nisam proverio, moraću malo da se spustim )
afraid afraid 13:24 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

NNN
U pravu si!
Ja sam inače bio ubeđen da sam ja u pravu, pa sam morao da proverim,
jedino opravdanje mi je što sam se uključio u prenos tek na 40:15 (baš u tom prvo gemu kada je krenula serija), pa nisam ni bio počeo da brojim na vreme
(ali me to nije spračilo da ne mislim da sam u pravu, dok nisam proverio, moraću malo da se spustim )

To ti kažem.
A ja sam, kao i dolikuje pravom Srbinu i Nolovom navijaču, uredno zaspao nakon samo dva gema prvog seta - pa sam lepo, jutros u pola 6 krenuo da gledam reprizu.
aureus aureus 13:40 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

afraid

To ti kažem.
A ja sam, kao i dolikuje pravom Srbinu i Nolovom navijaču, uredno zaspao nakon samo dva gema prvog seta - pa sam lepo, jutros u pola 6 krenuo da gledam reprizu.

Излажеш себе зрачењу, спаваш пред телевизором.
Мораш мало повести рачуна о себи.
afraid afraid 14:01 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

aureus
afraid

To ti kažem.
A ja sam, kao i dolikuje pravom Srbinu i Nolovom navijaču, uredno zaspao nakon samo dva gema prvog seta - pa sam lepo, jutros u pola 6 krenuo da gledam reprizu.

Излажеш себе зрачењу, спаваш пред телевизором.
Мораш мало повести рачуна о себи.

Nisam isguran da znaš da sam ja Srbin koji ponešto zna o zračenju.
aureus aureus 14:26 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

afraid

Nisam isguran da znaš da sam ja Srbin koji ponešto zna o zračenju.

A како бих то могао знати?! Овдје је био један блогер који се у то разумио, али је нестао.

Но, ако се и ти разумијеш у зрачење, а одговараш како си одговорио, онда сам миран.
Твој одговор би онда значио да ту или нема зрачења или га има мало или је безопасно.
Другим ријечим, могу и ја да спавам пред телевизором.
Овај, могу али не волим.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:44 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Марин је изгубио 5 сетова на овом турниру, четири од њих у тај брејку.

*

Има четири двометраша на турниру (za potrebe ovog komentara tu su uključeni i Zverev i Čilić sa svojih 198cm) и у своја прва четири меча Новак игра против сваког од њих.

*

Само један од 12 мечева по групама није завршио 2:0.

*

Федерер је одиграо највише гемова у својој групи, 58, само један гем више од Ђоковића, који је одиграо далеко најмање гемова у својој групи.
nikvet pn nikvet pn 14:54 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

(Батали Чарлија, не пржи се, прескочиш и мирна ти глава)

Нолетови мечеви су одавно попримили сасвим уредан и предвидив ток. Прво иде припрема, па драмски заплет, затим врхунац и најзад расплет. Неизвесност постоји све док не преломи противника ментално, преостатак меча је трпање.

Ноле светлом стазом гази на две ноге - једна је физичка друга је ментална. Подједнако добро их негује и држи баланс.

Он почиње да притиска противника још у тунелу. Његов говор тела јасно каже: ја сам бољи-већи-јачи-лепши-бржи од тебе; најебо си. То је архетипска сцена из природе где се два мужјака одмеравају и шепуре. У природи то врло ретко оде у сукоб, много чешће противници већ курчењем разреше ко је бољи-већи-јачи. И овде то важи, још није ни почело а Ноле је појединце пре меча већ победио. На терену после тек одради лакши тренинг са испробавањима.

Ментално чвршће противнике на терену Ноле говором тела наставља константно да притиска ја сам бољи-већи-јачи-лепши-бржи од тебе. Добром одбраном почиње да нервира и гура у грешку. Тачка преокрета не мора да буде баш брејк. То може бити сваки добар мастан зајеб кад се противник испува а Ноле то осети, једва дочекао. Онда се усправи, дигне нос, ушмркне, презриво га погледа и помисли: Мој си, ммтјбм!

Најчешће тако и бива. Противнику унесе колебање и врло се потруди да му баш сваку па и најмању грешку неизоставно казни. То је јако важан моменат за успостављање мајоритета. Надаље иде брисање патоса. Противник у природи би ухватио тутањ али овде не може него мора да издржи понижење до краја. Такво педантно рендисање (ајкула осетила крв) изазива страхопоштовање противника али и мржњу надменог дела публике која увиђа како Ноле баш њиховом медецином упорно побеђава.



NNN NNN 16:03 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Марин је изгубио 5 сетова на овом турниру, четири од њих у тај брејку.
Jeste, ovo "bode oči", osim poslednjeg seta gde mu servis nije bio dovoljno dobar, pa ga je Novak "oprao", Čilić je u ostalim setovima bio na ivici da osvoji, negde je imao set-loptu ili servirao za set, tako da je mogao da ostvari bolji rezultat.
NNN NNN 16:08 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

nikvet pn



Osim mentalne pobede, Novak je, slobodno može da se kaže i najkompletniji teniser i kako meč odmiče može da se prilagođava i bolje čita igru protivnika i da ga polako buši gde je najtanji, zbog toga ima posebno impresivan skor kada povede (kada je slomio i / ili pročitao protivnika već na početku).
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:26 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Jeste, ovo "bode oči", osim poslednjeg seta

Ту се већ предао, улази у меч с једном победом и једним поразом, али без шансе за пролазак, сва три сета које је дотад изгубио изгубио је у брејку и онда губи и први сет против Новака у брејку. Мислим да се ту искључио ментално и почео да размишља о свом учешћу у предстојећем финалу Девис купа ...
NNN NNN 16:34 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

impresivan skor kada povede
95,9% pobeđuje pošto dobije 1. set.
afraid afraid 17:39 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

nikvet pn
(Батали Чарлија, не пржи се, прескочиш и мирна ти глава)

Нолетови мечеви су одавно попримили сасвим уредан и предвидив ток. Прво иде припрема, па драмски заплет, затим врхунац и најзад расплет. Неизвесност постоји све док не преломи противника ментално, преостатак меча је трпање.

Ноле светлом стазом гази на две ноге - једна је физичка друга је ментална. Подједнако добро их негује и држи баланс.

Он почиње да притиска противника још у тунелу. Његов говор тела јасно каже: ја сам бољи-већи-јачи-лепши-бржи од тебе; најебо си. То је архетипска сцена из природе где се два мужјака одмеравају и шепуре. У природи то врло ретко оде у сукоб, много чешће противници већ курчењем разреше ко је бољи-већи-јачи. И овде то важи, још није ни почело а Ноле је појединце пре меча већ победио. На терену после тек одради лакши тренинг са испробавањима.

Ментално чвршће противнике на терену Ноле говором тела наставља константно да притиска ја сам бољи-већи-јачи-лепши-бржи од тебе. Добром одбраном почиње да нервира и гура у грешку. Тачка преокрета не мора да буде баш брејк. То може бити сваки добар мастан зајеб кад се противник испува а Ноле то осети, једва дочекао. Онда се усправи, дигне нос, ушмркне, презриво га погледа и помисли: Мој си, ммтјбм!

Најчешће тако и бива. Противнику унесе колебање и врло се потруди да му баш сваку па и најмању грешку неизоставно казни. То је јако важан моменат за успостављање мајоритета. Надаље иде брисање патоса. Противник у природи би ухватио тутањ али овде не може него мора да издржи понижење до краја. Такво педантно рендисање (ајкула осетила крв) изазива страхопоштовање противника али и мржњу надменог дела публике која увиђа како Ноле баш њиховом медецином упорно побеђава.




Zašto ti ne podnosiš Noleta ?
Jer - u tvojoj analizi nedostaje osnovni faktor ... a to je - Nole je pre svega fenomenalan čovek koji se ne služi niti jednim od tih (para)psiholoških trikova koje ti pominješ.
Nole igra tenis - i igra ga bolje od drugih.
To je jedina 'tajna' u Noletovoj igri.
bene_geserit bene_geserit 23:47 17.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Čarli, ti baš ne razumeš sport.

Usput, čovek može da te nepogrešivo prepozna po komentarima, bez obzira na promenu naloga, i bez da pominješ kačamak poplašen slaninicom i zornjak sa ženom, bez ikakvih problema.
afraid afraid 08:15 18.11.2018

Re: Đoković - Čilić

bene_geserit
Čarli, ti baš ne razumeš sport.

Usput, čovek može da te nepogrešivo prepozna po komentarima, bez obzira na promenu naloga, i bez da pominješ kačamak poplašen slaninicom i zornjak sa ženom, bez ikakvih problema.

Ne slažem se sa tvojom ocenom.
NNN NNN 16:57 17.11.2018

Posle 1. polufinala

Zverev se plasirao u finale.
Pobeda posle prlično izjednačenog i nervoznog meča protiv Federera,
a poseban višnjica na šlagu je bila kada je u finišu TB prekinut i ponovljen poen kada je sakupljač loptica ispustio lopticu (u toku poena u kojem je Federer imao inicijativu na servis Zvereva).
Na kraju publika (bar deo njih) nije bila korektna, pa se Zverev bukvalno izvnjavao (a nije morao).
bene_geserit bene_geserit 19:13 17.11.2018

Re: Posle 1. polufinala

NNN
višnjica na šlagu

Nešto mi sumnjivo da je višnjica, pre bih rekao trešnjica.
A publika ko publika, zviždi kad Federer gubi.
Nego smesno mi kad kažu nemac a ja reko misle na Federera, kad ono na Zvereva.
NNN NNN 22:46 17.11.2018

Sjajna pobeda Đokovića

6:2 6:2
Pre svega raduje nivo igre i pristup Đokovića.
Rezultatski je kao u prva dva seta u Vimbldonu, čak je i razvoj situacije podsećao.
U 1. setu na samom početku u 1. gemu Anderson je bio toliko stegnut da nije mogao da ubaci 1. servis (od 10 poena sećam se da je ubacio u 2. poenu), bukvalno se čekalo da ga Novak odmah brejkne. A Novak je dobro reternirao i bukvalno uzimao sve duže razmene, uzeo je ubedljivo set uz samo 4 vinera (čini mi se da je u Vimbldonu imao samo 2!) uglavno je Anderson grešio.
U 2. setu Novak je još podigao nivo igre, Anderson je podigao procenat prvog servisa (tj. manje je rizikovao, ali čini se da je Novak to još lakše vraćao), Novaku je samopouzdanje bilo na maksimimu i pogađao je savršeno, bilo je pravo uživanje gledati. U drugom setu je napravio ukupno 14 vinera!
Nadam se da će i u finalu imati ovakav nivo igre.
bene_geserit bene_geserit 22:49 17.11.2018

Re: Sjajna pobeda Đokovića

Kad će više Nadal da se vrati, ovo postaje dosadno za gledati.
NNN NNN 23:40 17.11.2018

Re: Sjajna pobeda Đokovića

Izgleda da će deo sezone na šljaci da bude zanimljiv
NNN NNN 00:11 18.11.2018

E da

bilo bi lepo i da pomenemo da je Srbija pobedila Crnu Goru 2:1 u fudbalu u Ligi nacija.
Uhvatio sam samo kraj 1. poluvremena kada smo propustili nekoliko odličnih prilika da ih dokrajčimo (pre svih Mitrović),
a posle vidim da smo u drugom poluvremenu zamalo prdnuli u čabar i nekako jedva iščupali pobedu (uz naklonosti sudija).
Formalna overa 1. mesta u grupi bi trebalo da bude 20. protiv Litvanije koja je realno zalutala u ovu C ligu.
U isto vreme Crna Gora igra odlučujući meč protiv Rumunije za 2. mesto.

Od potencijalno zanimljivih mečeva sutra se izdvaja "repriza polufinala" na Vembliju, i posle iznenađujućih poraza Španije, situacija je sledeća:
pobeda za obe ekipe znači 1. mesto, dok u slučaju nerešenog ishoda Španija ostaje prva.
NNN NNN 12:04 18.11.2018

Danas

završava se Moto GP, Markez je 3 trke pred kraj obezbedio titulu, a Dani Pedrosa (možda najbolji od onih koji nikada nisu bili šampioni u najjačoj kategoriji) se oprašta u svojoj Valensiji.

Takođe se završava Nascar, o tutuli odlučuju Logano, Trueks, Kajl Buš i Harvik.
Pošto je prvi put prenošeno kod nas od prošle sezone, a ja to naravno nikad nisam pratio, a mali klinac obožava trke, počeli smo da pratimo i od početka prošle sezone smo nasumično odabrali za koga da navijamo - ja sam ubo Trueksa* (koji je osvojio titulu , a klinac Logana, tako da smo uneli dodatnu zanimljivost u praćenje ovih trka.

*prva trka koji sam gledao i nekako me podsetio na Senu (kad sam prvi put gledao F1),
vozio crni bolid, ono "jr" u imenu me asociralo da je mlad (mada su tamo vozači generalno stariji) i tu trku se sa npr. 15. mesta probio u prvih 5.
Ne znam na osnovu kog kriterijum je klinac odabrao Logana, možda zato što vozi žut bolid, pa se lako razlikuje u masi :)

... a kada se završavaju ti trkački letnji sportovi - počinju zimski!
Večeras u Poljskoj kreće sezona u ski-skokovima.
i to redovno pratimo (mada ja mnogo više volim letove, pa ću da se načekam), a mali klinac iz nekog razloga obožava Kamila Stoha (još od pre dve sezone kada je bio vice-šampion), a prošle je baš razbio... Zbog Stoha voli i Poljake, a preferiram letače, pa su mi trenutno Norvežani u fokusu...
afraid afraid 12:34 18.11.2018

Re: Danas

NNN

...

... a kada se završavaju ti trkački letnji sportovi - počinju zimski!
Večeras u Poljskoj kreće sezona u ski-skokovima.
i to redovno pratimo (mada ja mnogo više volim letove, pa ću da se načekam), a mali klinac iz nekog razloga obožava Kamila Stoha (još od pre dve sezone kada je bio vice-šampion), a prošle je baš razbio... Zbog Stoha voli i Poljake, a preferiram letače, pa su mi trenutno Norvežani u fokusu...

S obzirom na boldovano, i sve ostalo, ti mora da si sportski novinar - nema druge.
niccolo niccolo 12:45 18.11.2018

Re: Danas

završava se Moto GP

U najnižoj kategoriji na trci pobedio neki Turčin, klinac od 15. godina, to mu je prva trka u toj konkurenciji...
NNN NNN 16:06 18.11.2018

Re: Danas

Ma jok, ski skokovi su jedini zimski sport koji pratim.
NNN NNN 16:11 18.11.2018

Re: Danas

Moto3 uopšte ne pratim (to klinac gleda, čak ima i neke favorite),
čak mi Moto2 nikada ranije nisam pratio, ali pošto opet klinac insistira, to sam malko isptario - i navijao za Banjaju (mislim kako da ne navijam za lika s takvim prezimenom) koji je postao šampion
a klinac je navijao za Baldasarija (koji se nažalost povredio pre nekoliko trka).
Te niže kategorije posmatram na neki način kao kvalifikacije za najjaču kategoriju i generalno jeste tako, naješće mladi takmičari koji postižu zapažene rezultate u njima napreduju i bivaju angažovani u (naj)jaču kategoriju.
aureus aureus 16:20 18.11.2018

Re: Danas

NNN
Ma jok, ski skokovi su jedini zimski sport koji pratim.

Није лоше. Кратко трају а занимљиви су, нарочито кад се заредају скакачи који једни другима надмашују скокове.

А не к'о тенис.
Пола дана пребацују лоптицу тамо-'вамо.
И онда опет сутра.
niccolo niccolo 17:47 18.11.2018

Re: Danas

Moto3 uopšte ne pratim

Ma ne pratim ni ja, nego slučajno naleteo u momentu kada je do tada prvi pao i 7-8 krugova pred kraj ovaj klinac došao na prvo mesto.

ski skokovi su jedini zimski sport koji pratim.

Ionako je ove nedelje bio slalom na programu, a to već po navici dobijaju Širfin i Hiršer...

p.s. Odlično finale Severnoirskog opena u snukeru, Roni-Tramp 4:4 posle prve sesije, nastavljaju oko 15 do 8.
afraid afraid 21:19 18.11.2018

Re: Danas

niccolo
Moto3 uopšte ne pratim

Ma ne pratim ni ja, nego slučajno naleteo u momentu kada je do tada prvi pao i 7-8 krugova pred kraj ovaj klinac došao na prvo mesto.

ski skokovi su jedini zimski sport koji pratim.

Ionako je ove nedelje bio slalom na programu, a to već po navici dobijaju Širfin i Hiršer...

p.s. Odlično finale Severnoirskog opena u snukeru, Roni-Tramp 4:4 posle prve sesije, nastavljaju oko 15 do 8.

Jedan je Salivan - Oooo.
Gledao sam ga dana nekoliko puta.

A Nolo nam pukao k'o ona stvar.
Bolje da je u finalu bio Pederer - jer mi se čini da Nole protiv boranije u finalu ne može dovoljno da se motiviše ... tako bilo i protiv Kačanova.
afraid afraid 14:58 18.11.2018

Da.

Sada sam otvorio dragi BBC - i video da na home page nema ni slova o Novakovom superiornom meču, nego o tome kako je Zverev pobedio Pederera.
Ljudi moji, što bi rekao Kalimero - nepravda, pa to ti je.
No, kada malo porazmislim - boli me patka za njih, pa nisam ništa drugo ni očekivao.
NNN NNN 16:41 18.11.2018

M' da!

Ma nema potrebe da se dramatizuje,
po definiciji vrednost informacije je obrnuto proporcionalna njenoj verovatnoći
i onda imamo u jednom slučaju "vest" da je najbolji teniser sveta (po 8. put zaredom) pobedio trenutno 6. tenisera Andersona
i u drugom slučaju imamo da je slabije rangirani Zverev uz kontradiktoran TB i uz zvužduke pobedio trenutnog rekordera i najvećeg svih vremena Federera...
i šta je od ove dve stvari više vest?
afraid afraid 21:24 18.11.2018

Re: M' da!

NNN
Ma nema potrebe da se dramatizuje,
po definiciji vrednost informacije je obrnuto proporcionalna njenoj verovatnoći
i onda imamo u jednom slučaju "vest" da je najbolji teniser sveta (po 8. put zaredom) pobedio trenutno 6. tenisera Andersona
i u drugom slučaju imamo da je slabije rangirani Zverev uz kontradiktoran TB i uz zvužduke pobedio trenutnog rekordera i najvećeg svih vremena Federera...
i šta je od ove dve stvari više vest?

Da je svetski broj jedan pobedio broja 6.
Normalno.
docsumann docsumann 10:26 19.11.2018

sveci razbijaju


kakva demontaža, Nju Orleans razbio aktuelnog šampiona sa 48:7



da li je ovo najbolji napad u povijesti NFL-a? na trenutke djeluje kao video igrica. nadrealno brzo i precizno. pa onda opet

a seknderi je popuno neutalizovo duboku pas igru Iglsa
docsumann docsumann 10:53 19.11.2018

pravi ligaški meč

izjednačeno i neizvjesno do zadnje sekudne.
Piterson istrčao dva lagana TD-a.



nažalost naš Aleks Smit doživio izuzetno tešku povrijedu noge nakon jednog sekovanja.
definitivno završio sezonu. nadajmo se ne i karijeru.
na ovom gore skraćenom snimku taj trenurak je izistavljen.

ako koga interesuje...baš je ružno:

NNN NNN 13:33 19.11.2018

jbg

Mislio sam da će biti baš težak meč u finalu, ali nisam hteo da mračim, jer sam optimista i mislio sam da će Novak ipak da dobije...

Sećate se 1. meča kada je kod 4:4 Zverev došao do brejk lopte?
Iako su domaći mediji pisali da je Novak rasturio Zvereva, sam Novak je rekao da nisu igrali bogznašta i da je nekoliko lopti odlučilo.

Sada je sve bilo preslikao do 4:4 i brejk lopte, ali je prelomilo na drugu stranu :(

Novak nije izgubio 1. set nego ga je Zverev dobio!

Zverev je u 1. setu servirao NESTVARNO 21/24 prva servisa sa prosečnom brzinom od 218 km/h - tako nešto nikada nisam video!
Šta je mogao Novak?
Pa ništa posebno, osim da eventualno gleda da nekako po svaku cenu sačuva svoj servis, možda da dogura do TB i da čeka da statistika počne da radi u njegovu korist, jer niko nikada nije mogao ceo meč ovako da servira.

Ako ništa nije mogao u 1. onda je bilo tužno videti ga u 2. kako očajno igra.
Zverev je konačno počeo da greši, ali ono nije bio Novak na terenu :(
Napravio je više od 15 neiznuđenih grešaka (uz samo par vinera), na 2. servis osvojio je mizernih 2/15 poena, bilo je tužno gledati ga, bez volje, emocije, snage, ideje... :(

Kao što rekoh, za prvi set stvarno nemam zamerki (protiv onakvog servisa je nemoguće igrati), ali crveni alarm se upalio na početku 2. kada je u nekoj dugoj razmeni (28 udaraca) Novak crk'o i onda u sledeća dva poena pokušao da maksimalno skrati poene nerezonskim napadima (obično tako deluju njegovi protivnici)!
NNN NNN 13:47 19.11.2018

Re: jbg

Sve ono što mu je išlo na ruku u prethodna 4 meča, sve one nestvarne staistike, koje su bile čak i iznad Novakovih standarda, sada se sve okrenulo za 180 stepeni.
Sve!
Servis, ritern, udarci sa osnovne linije...

Za Zvereva se zna da ima vrhunski servis,
ali da će onako da ga posluži u prvom setu, to čak ni on nije mogao da sanja*.

*Zvezev zna psihički da se pogubi, tu ima još prostora za napredak, posebno posle onih onih zvižduka u polufinalu nisam očekivao da će da bude na svom apsolutnom maksimum (pa i iznad toga), moguće da ga je to dodatno motivisalo.

Zverev sjajno igra sa osnovne linije, odlično se kreće i brani i to se zna,
ali da će da bude "kao zid", a da će Novak prvi da se slomi to baš i nije bilo očekivano.
Posebno nije bilo prijatno gledati Novaka onako ravnog,
kada mu ne ide on bar viče, lomi reket... ništa!
NNN NNN 14:00 19.11.2018

Re: jbg

Ono što odlikuje teniske legende kao što je Novak je što uvek imaju "plan B", nikada se ne predaju...
Sinoć je to izostalo,
plan B nije da se nerezonski napadne ni iz čega (takve stvari se rade samo kada se igrač praktično preda, kada nema snage, pa se nada nekom čudu, ali toga na ovom nivou i posle sat vremena igre - jednostavno nema).

Očekivao sam da kada nije mogao da se izbori sa servisom bar nakako da još više "zategne", više se unese, potrudi, uspe da natera Zvereva da počne da greši...
Ne znam kako to da nazovem, ali Novak je jedan od najžilavijih tenisera i sportista uopšte i jednostavno nije mi nekako primereno njemu da ga vidim da igra kao da se predao (imam nekih mali milion indikacija stvari koje (ne) radi).
Jeste da je ovo bio jedan od onih mečeva, kada mu ništa ne ide, a protivnik blista,
ali on nije delovao svoj.
(Novak bi sa igrom iz 1. seta, pobedio Zvereva iz 2. seta)
nikvet pn nikvet pn 14:03 19.11.2018

Re: jbg

a da će Novak prvi da se slomi to baš i nije bilo očekivano.
Posebno nije bilo prijatno gledati Novaka onako ravnog,
kada mu ne ide on bar viče, lomi reket... ništa!




Без енергије.

Нема везе, биће боље.
NNN NNN 14:12 19.11.2018

Re: jbg

Što se Zvereva tiče - njemu svaka čast!

Servis iz 1. seta je apsolutni vrhunac tenisa, protiv toga se ne može (ali ni to ne može da traje toliko dugo, čak je i to što je trajalo ceo 1. set bio priličan statistički paradoks).

Zverev je pokazao na ovom turniru da mentalna gromada, ovo bi moglo mnogo da mu koristi u karijeri.

Za njega je realno najvažnij meč bio 1. protiv Čilića (jer se znalo da je nerealno da se računa na pobedu protiv Đokovića, kao i da se očekuje pobeda protiv Iznera) i on je uspeo nekim čudom da "ukrade" 1. set i na talasu toga izbori pobedu koja je bila krucijalna za prolazak dalje.

Protiv Đokovića se slomio u grupi, ali je to apsolutno bio trenutak kada je tako nešto bilo dozvoljeno (ne mogu da kažem i poželjno, ali gledajući Novaka koji je prva 4 meča odigrao sa apsolutnom koncentracijom na 100% sve vreme, pomislim da je možda ipak bilo da se malko opustio protiv Čilića)

Zverev je i protiv Iznera 1. set dobio u TB

Pa je protiv Federera dobio 1. set u samoj završnici (što je odlika koja generalno krasi Federera) i 2. u uzbudljivom TB - posle "dobijenog" i ponovljenog poena koje je izgubio, Federer je promašio čist zicer (vrlo moguće kao posledicu prethodnog poena).

Pominjali smo Čilića da je 4 seta izgubio u TB - e pa Zverev je odigrao 4 seta u TB (svi izuzetno bitni) i SVE IH JE DOBIO!

Dečko ima mladost (vreme da još uči i napreduje), servis je odavno tu, odlično se kreće (za svoju visinu gotovo nestvarno) i brani (meni još od prošle godine "bode oči" nijegova odlična kratka bekhend dijagonala), ali ono što mu je možda nedostajalo je ta neka mentalna snaga, a sada je i tu pokazao ogroman potencijal!
NNN NNN 14:32 19.11.2018

Re: jbg

Ono što sam primetio kod Đokovića (bilo mi malo glupo da potenciram, pošto je subjektivno), je da me je na ovom turniru često podsećao na Federera!
U nekim situacijama, posebno u meču sa Andersonom je često povlačio "federerovske poteze"
npr. ona brejk-lopta na 2. Andersonovom servis gemu (kada Novak već ima brejk prednosti) kada je pomalo nerezonski raspizdeo lopticu u mali aut.
Bio je u lagodnoj siuaciji, već ima brejk, super ga služe servis i bekhend, i onda nije đokovićevski napao nebranjen Andersonov bekhend, pa ako ovaj nekako uspe da vrati... nego po kratkom postupku.
Bilo je više takvih situacija, nekada je netipično skraćivo poene... znam da je pominjao prehladu na početku turnira, ali se to ovde nije videlo (kao u Parizu kada je stlano u pauzama brisao nos).
Uglavnom do finala mu je servis bio savršen i prvi udarac posle (po pravilu forhend), često mu je proalzila "1-2" kombinacija koju je Federer doveo do savršenstva.
I to je sve super krasno bajno dok prolazi, prava poezija i neopisiva lakoća pobeđivanja u tenisu,
ali mi je malo nedostajao onaj Novak koji ostaje na nogama i kada ga protivnik baci u konopce, a onda iz nekih neobjašnjivih izvora unutrašnje energije sevne neka kontra, pasing šot, čudo...
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:36 19.11.2018

Re: jbg

Ђоковићеви противници у првих четири мечева имали су укупно две брејк лопте, а ниједну нису искористили. Те две лопте је имао Зверев. Мали игра. Још кад боље зашрафи главу ...
NNN NNN 14:50 19.11.2018

Re: jbg

Без енергије.

Нема везе, биће боље.


Novak je PRELAKO dobio prva 4 meča (bilo je malo muke protiv Zvereva u grupi, ali kada je spasio one brejk lopte na kraju 1. seta, Zvezev se skroz slomio) i Čilić je bio sjajan u 1. setu meča koji je praktično bio revijalni, ali je Novak uspeo da bude još bolji.
...i onda prva stvarno ozbiljna prepreka i prva situacija kada reket i noge ne slušaju i odmah krah (jbg. jak protivnik, a on daleko od vrha trenutnih mogućnosti).

A npr. u Sinsinatiju je sve mečeve (osim finala) prolazio i pobeđivao pre svega kroz veliku unutrašnju borbu!
Gubio je od Manarina, imao neke mučnine, pa uspeo da se pojavi u 2. setu i preokrene,
pa je gubio od odličnog Grigorova 2:6 1:3 ali je podizao nivo igre, griz'o i dočekao da Bugarin počne da greši,
pa je protiv Raonića (koji je uglavnom servirao kao posednut) uspevao da u 1. i 3. setu preokrene brejk zaostatka (poslednji brejk u meču je napravio tako što je vratio 1. servis od 235 km/h)!
pa je protiv Čilića nekako sačuvao brejk u 1. setu, pa nestao u 2. pa se vratio i držao u 3. i uspeo da slomi protivnika na kraju 3.

Bukvalno je bio pokazao da je tačno ono da nije bitno koliko puta padneš već koliko puta uspeš da se podigneš.

E taj Novak nam je nedostajao u finalu, da se bori (i zbori) do kraja.

Ali opet da se ne lažemo, previše je teško iscrpljivati se toliko i fizički i psihički iz dana u dan, iz nedelje u nedelju i tako mesecima (godinama)...

Ono što raduje je da je Novak opet tu - u vrhu,
da je stalno u završnicama, da je, bez obzira na okolnosti, uvek u igri, da je opet postao onaj prema kome se mere, onaj koga jure...
Ako ovako nastavi i u buduće, ostaće i dalje u samom vrhu, a dokle god bude uspevao i da pobeđuje samog sebe (tj. da se izbori sa sobom) biće najbolji.

Ovo zvuči kao odjava za tenisku 2018.


NNN NNN 15:00 19.11.2018

Re: jbg

Ђоковићеви противници у првих четири мечева имали су укупно две брејк лопте, а ниједну нису искористили. Те две лопте је имао Зверев. Мали игра. Још кад боље зашрафи главу ...
Maštao sam da uzme Završni turnir bez izgubljenog servisa

Izner mu stvarno nije mogao ništa, Novak je bio stvarno odličan i moglo je da bude i ubedljivije.
Protiv Zvereva u grupi je razvoj situacije išao Novaku na ruku.
Protiv Čilića je bio neočekivao dobar meč.
Anderson u polufinalu je bio dosta ispod svog nivoa, a Novak je bio konstantno vrlo vrlo dobar (ceo turnir) i ja sam očekivao da Novak zadrži takav nivo igre i u finalu, a očekivao sam da Zverev da takođe odigra dobro, pa da imamo dobro finale (i da Novak pobedi, to bi bilo prelep kraj sezone).

Da sam se kladio na nešto u finalu igrao bih npr. gemovi u plusu (i pao bih).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana