Život

POZNAJETE LI MOMKA PO IMENU NOVEMBAR?

razmisljam RSS / 10.11.2018. u 20:50

                Srećnicima se prilepi neka melodija proganjalica, pa, ako ništa drugo, mogu da je pevuše, zvižduću, mrmljaju sebi u bradu ili prosto lupaju levom nogom u njenom taktu dok pokušavaju da nađu najjednostavniji način da je se reše, budući da je ista po definiciji jedna od onih koje nisu radi da slušaju, a kamo li da se petljaju sa njom po vasceli dan. Baksuzima poput mene prišljamči se ni manje ni više nego jedan Jemeljan Piljaj. Mislim, stvaaarno! 'Ajde ga, majčin sine, odzviždući, otpevaj, odrecituj, a da ti svako malo ono lepljivo lj ne zašljapka u ustima kao patka po bari.
                Osim toga, ko je uopšte taj lik? Kroz maglu mi se javi Maksim Gorki, mada vrlo neubedljivo. Svemogući Gugl mi da za pravo, ali ostane surovo škrt što se detalja tiče. Ne budem lenja, uzmem iz biblioteke knjigu pripovedaka i krenem da listam. Tu su i starica Izergil i Makar Čudra i Danko i Rada, ali njega ni od korova. Pa se nešto mislim, što mi ne zapade Mikluho Maklaj. On je barem bio zanimljiv lik i stvaran i ima ga kojekuda po netu sa sve zanimljivim detaljima iz njegovog života.
               No, šta je tu je. Iz ove se kože ne može, pa kad je već tako, rešim da malo presložim po glavi prisećanja na razna imena koja sam sretala u različitim situacijama i u najneobičnijim kontekstima.
               Jedno vreme mi se redovno dešavalo da uz nova poznanstva imena počnu da se pojavljuju u duplikatima. Upoznam jednu Gordanu, kad, eto ti uskoro još jedne. Isto se ponovilo i sa Slavicama i sa Dragicama, a vrhunac je bio kada sam za jedno veče u razmaku od par minuta upoznala dve Duške. Bolje ni da ne govorim koju je to zbrku u početku stvaralo u mojoj glavi. Jedva sam ih raščivijala i uspela da povežem likove sa delima.
               U komšiluku, prva kuća do naše, imala sam komšiju koji je, sudeći po imenu i prezimenu, bio predodređen da postane vegetarijanac. No, pošto tako nešto u to vreme nije bilo ni in ni kul, mirno je nosio ime Limun Koprivica i redovno tovio svinje za novembarske svinjokolje.
               Poznavala sam i devojku koja se zvala Željka Kornjača, što je čist pleonazam, budući da se na jugu Srbije i u Makedoniji željkama vabe kornjače.
               Bio mi je znan i jedan malac Uglješa toliko riđ da bi mu na vatrenoj boji kose i bezbrojnim pegicama pozavideo svaki do sebe držeći leprikon.
               Moja školska drugarica imala je mamu koja se zvala Velika. Ime joj je savršeno odgovaralo, jer je bila visoka, krupna, stamena žena. Uvek sam se pitala kako su pogodili da će da bude takva kada su joj nadevali ime, jer sumnjam da je bila ne znam koliko nestandardna beba.

               Moja generacija obilovala je Vesnama. U svakom odeljenju svake škole ih je bilo. U mom čak dve. A onda sam saznala da se i mama moje drugarice Nataše zove Vesna. Tada klinka od sedam godina, nikako nisam uspevala da pojmim da neko odrastao nosi ime za devojčice.

               U mojoj familiji sa tatine strane nije manjkalo neobičnih imena. Tako mi se deda zvao Samko, stric Kamenko, strina Jugovica, sestra od strica Ognjenka, a brat od strica mi se zove Ognjen.
               A u jednoj bolničkoj sobi zajedno su se oporavljale jedna Dobrila i jedna Anđelina. Ispisnice, obe dobro zagazile u osmu deceniju, vedre i pričljive, volele su da svratim do njih na čašicu razgovora. U stvari, ako ćemo pravo, one su pričale, a ja slušala, što je, pošteno govoreći, svima savršeno odgovaralo. Obe bi se prvo uzvrtele kad se pojavim, nudile me mineralnom vodom i svežim smokvama, tako dobro i anđeoski posvećene tome da mi udovolje.
               Da Anđelka i Dušica nisu to što jesu, možda ,,Halo beba'' ne bi izgledala tako kako izgleda. Jer, one su otelovljenje svojih imena, predane svom poslu i zaljubljene u njega. ( Može biti da ima istine u sentenci Nomen est omen. )
               Zanimljiva su i imena kojima su kumovali meseci u godini. Tako sam znala dve Marte. Jedna je bila mama moje kume novosacke i umrla je kada smo imale po osamnaest godina. Tada sam konačno shvatila da su naši roditelji smrtni ljudi. Druga je bila nešto mlađa od mene, vesela i odrešita. Neko vreme smo se lepo družile, a onda pogubile tek tako. Jednostavno smo prestale da se viđamo bez ikakvog posebnog razloga.
               U srednjoj školi, u ruskom odeljenju prirodno-matematičkog smera bio je jedan Julijan. Mi devojčurci iz engleskog odeljenja istog smera smo ga zvali Juliška. Nije se ljutio. Baš smo se lepo družili.
               O Majama je izlišno i govoriti. Bilo ih je i ima ih na svakom koraku. Neke su baš baš Maje, a neke su tek skraćene od milošte Marije.
               A onda sam upoznala momka po imenu Novembar...

Tagovi



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jooscout jooscout 09:00 11.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam



И ја знам пар жена које носе име Доста.

(Молим, имати у виду да су им то име дали њихове тате, а не њихови мужеви.)

Него!




Zbog ovoga je moja crnogorska baba nazvana Stanija. Nije pomoglo, rodilo se još dvoje posle nje. :)
tasadebeli tasadebeli 09:26 11.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam

А мог'о би да будеш и Пепељугин другар Гас. Краће је за довабљивање.



Онај што се једва претури преко прага када беже испред мачке? Али га сере, па се увек извуче из невоље?

Па да, личимо...

Можда нисмо паметни и лепи, али смо зато дебели и имамо среће у животу (како год ко то "среће" тумачио и називао).

Само један пример...

Децембра 2000. идем Косовском улицом у Београду сав нешто погубљен (ћале ми се пре тога упокојио у новембру те године, па сам тада био некако као да нисам ту, присутан у свом животу).

На углу Косовске и Кондине била нека радња са белом техником. И пази сад, ја којег никада у животу није интересовало да гледам излоге и цене у излозима, поготово не за веш машине, ниоткуда помислим:"Боже, колико ли кошта веш машина..." И приђем излогу да видим цену ушавши испод надстрешнице. У том моменту нешто јако, баш много јако пукне одмах на метар, метар и по од мене, ја стигнем само да подигнем леву руку окренем главу на супротну, десну, страну. Нешто ме попрска по тој левој руци и левом образу.

Шта је то било? Некоме је са ко зна ког спрата те зграде пала флаша кока коле од литар и по, два, колике су онда биле, коју је тај оставио на симсу свог прозора да се 'лади и звекнула на тротоар баш тамо где је требало да прођем да нисам одједанпут постао радознао по питању цена за веш машина које, кажем, ни пре, а никада ни после тога ме нису занимале.

У Косовској све стало тада... И саобраћај и они колпортери Борбе и они што товаре новине на задњем улазу у камионе... Толико је то пукло да су сви стали...

Да нисам застао поред излога са веш машинама, тачно би ме кока кола оверила у главу и бонвоајаж, Тасо. Ај мин перманентли. Ју диг?

Е, сад реци ти мени зашто сам ја баш у том моменту постао тако нагло заинтересован за цене веш машина које ме иначе ич у животу не интересују?

(И да је била једна таква ситуација у мом животу, него ихаааај... Једино нису увек биле цене веш машина у питању...)

Тако да си са тим Гасом сасма погодила. Може.


nsprof nsprof 10:02 11.11.2018

Re: Спејс каубој

nsarski
Ја бих волео да се зовем Морис...

Ha, ha, ha , ha!

(Moram da prepričam pošto ne mogu da nađam sliku). Razgovaraju Čarli Braun i Lusi (ona alapača), pa Čarli kaže da mu se ne sviđa njegovo ime. I Lusi ga pita kako bi voleo da se zove.

Čarli: Ne smem da ti kažem, razglasićeš.
Lusi: Ma, kaži, kaži, nikom neću reći!
Čarli: Ne znam, to je veoma lično, ali, u redu, nemoj niko da govoriš.
Lusi: Slobodno mi kaži, ja čuvam tajne. Nikom ni reč, kaži!
Čarli: Pa, ja bih voleo...hm...voleo bih da se zovem...da se zovem Fleš! Kao Fleš Gordon.
Lusi: Ha, ha, ha, ha! Fleš! Ti Fleš! Hej, Linus, znaš kako bi Čarli Braun voleo da se zove!!!??? Fleš! Ha, ha, ha, ha! Fleš!


Naleteo sam na ime Svemir.

Interesantno muško crnogorsko ime je Mina.

Ipak, najzabavnije su mi kombinacije imena i prezimena. Recimo, Eva Adam. Ili, Srboljub Crnogorac. Dunja Rančić i Stojko Kitić su mi najomiljeniji
vcucko vcucko 13:00 11.11.2018

Re: Спејс каубој

nsprof


Naleteo sam na ime Svemir.


Igrao za Partizan svojevremeno Svemir Đorđić.

Pa je kružila priča-vic-šta li: zove on devojku kući, javi se njena majka.
Dobar dan, ovde Svemir, da li je ta i ta kući?
Ovde vasiona, p. ti m., idi zaebavaj nekog drugog
angie01 angie01 14:29 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Mina.


kao zensko ime, je Iransko-Persijsko.
razmisljam razmisljam 15:33 11.11.2018

Re: Спејс каубој

jooscout
razmisljam


И ја знам пар жена које носе име Доста.

(Молим, имати у виду да су им то име дали њихове тате, а не њихови мужеви.)

Него!


Zbog ovoga je moja crnogorska baba nazvana Stanija. Nije pomoglo, rodilo se još dvoje posle nje. :)


Да. Баш тужно када негде увидиш да си од почетка, именом потврђено, нежељен и вишак.
Отуд и Станка и Стана.
Причао ми мој Р. да је упознао једну Станку која је баш тако добила име и то родитељи нису ни крили од ње. Не знам које по реду женско дете, а мушкога ни од корова.

Узгред, ово што си цитирала су Тасине, а не моје речи. Тек да се зна да не желим да присвајам туђу интелектуалну својину.
tasadebeli tasadebeli 15:49 11.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam
jooscout
razmisljam


И ја знам пар жена које носе име Доста.

(Молим, имати у виду да су им то име дали њихове тате, а не њихови мужеви.)

Него!


Zbog ovoga je moja crnogorska baba nazvana Stanija. Nije pomoglo, rodilo se još dvoje posle nje. :)


Да. Баш тужно када негде увидиш да си од почетка, именом потврђено, нежељен и вишак.
Отуд и Станка и Стана.
Причао ми мој Р. да је упознао једну Станку која је баш тако добила име и то родитељи нису ни крили од ње. Не знам које по реду женско дете, а мушкога ни од корова.

Узгред, ово што си цитирала су Тасине, а не моје речи. Тек да се зна да не желим да присвајам туђу интелектуалну својину.



Можда и јес својина, можда је чак и интелектуална мада не изгледа ни најмање тако, али из главе ми сигурно није.

Јербо, као што то увек и бива у животу, звала се сасвим обично...






Но, разумем твоју реакцију... И у паклу мора да влада ред... Јер у систем смо ти тато, ти бато и ја... А не тамо неки студенти...
razmisljam razmisljam 17:48 11.11.2018

Re: Спејс каубој

tasadebeli


Онај што се једва претури преко прага када беже испред мачке? Али га сере, па се увек извуче из невоље?


Тај.

Па да, личимо...

Можда нисмо паметни и лепи, али смо зато дебели и имамо среће у животу (како год ко то "среће" тумачио и називао).

Само један пример...
...
...
...
Да нисам застао поред излога са веш машинама, тачно би ме кока кола оверила у главу и бонвоајаж, Тасо. Ај мин перманентли. Ју диг?

Е, сад реци ти мени зашто сам ја баш у том моменту постао тако нагло заинтересован за цене веш машина које ме иначе ич у животу не интересују?

(И да је била једна таква ситуација у мом животу, него ихаааај... Једино нису увек биле цене веш машина у питању...)

Тако да си са тим Гасом сасма погодила. Може.


,,Да л' је то судбина, ил' ко зна шта ли је...''

Е, мој Тасо, моја бака Вука је говорила:,,Кад бих знала где ћу пасти, ја бих села.'' А ти си канда шестим чулом ( седмо не постоји? ) осетио да треба да седнеш. Или, што би се рекло, неко те одозго погледао таман на време.

А да видиш, били ми до малочас кумови - свратили на кафу и кум, онако, сасвим невезано, помену Гуса. Случајности нису ни мало случајне, по свему судећи.






razmisljam razmisljam 17:52 11.11.2018

Re: Спејс каубој

nsprof

Naleteo sam na ime Svemir.

Interesantno muško crnogorsko ime je Mina.

Ipak, najzabavnije su mi kombinacije imena i prezimena. Recimo, Eva Adam. Ili, Srboljub Crnogorac. Dunja Rančić i Stojko Kitić su mi najomiljeniji


Занимљиво је да Црногорци имају име Сава и у мушком и у женском издању. Мојој школској другарици се тако звала мама.

Добродошао у моје блогодвориште.
zilikaka zilikaka 19:18 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Е, сад реци ти мени зашто сам ја баш у том моменту постао тако нагло заинтересован за цене веш машина које ме иначе ич у животу не интересују?

Ima takvih situacija.
Ja sam jednom bezveze ušla u radnju gde inače nikad ne pohodim. Mesto inače skrajnuto, a još bilo zimsko popodne. Nema besne kere na ulici.
Čak sam nešto i pazarila, platila, i onda se s izlaza ponovo vratila da kao
opet pogledam, sama ne znam šta, jer je radnjica bila dovoljno mala da si jednim pogledom odmah sve video, a ne još ako si pazario. Tačno mi nekako taj momenat bio čudan.

Onda sam shvatila da ne znam što sam se vratila, izašla na vrata, kad preko stoji čovek a ja vidim kako sa krova kreće gomila ledenica. Samo sam dreknula kolko da shati da treba da se skloni.
Kad je tresnulo, čovek se sledio, pa onda počeo da bog zna kako zahvaljuje, kao spasla sam mu život.

...ono kad provrtim, tačno ga je spaslo ono isto što je mene vratilo nazad, da izađem onda kad je počelo da se obrušava.
alselone alselone 19:23 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Interesantno muško crnogorsko ime je Mina.


Zanimljivo je da Ukrajinci tepaju Aleksandru Sanja. Saša je kao i kod nas nadimak a Sanja je baš intimno tepanje, kao majka što tepa recimo.
tasadebeli tasadebeli 19:24 11.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam

А да видиш, били ми до малочас кумови - свратили на кафу и кум, онако, сасвим невезано, помену Гуса. Случајности нису ни мало случајне, по свему судећи.



Ето видиш! Кажем ти ја!


Бака Вука ти је била мудра жена. Постоје извесне назнаке да идеш њеним стопама.

(Еј, Размишљам! Ал' машине за веш, бре!

Барем да су шрафови или шрафцигери, него машине за веш. Добро је да није усисивач или завесе... Додуше, боље и то него пегле или мултипрактици...

Дубоко сам се тада замислио ко сам то у ствари ја... )
tasadebeli tasadebeli 19:49 11.11.2018

Re: Спејс каубој

zilikaka

Ima takvih situacija.



Има, итекако. И некада сам се и питао како, зашто, откуд баш у том моменту...

Сада се само захваљујем, не питам се ништа.


alselone

Zanimljivo je da Ukrajinci tepaju Aleksandru Sanja. Saša je kao i kod nas nadimak a Sanja je baš intimno tepanje, kao majka što tepa recimo.



Има и код нас Сања за Александар (Сања Илић), али ретко. Чешће је Саша.

У једној школи још док сам био почетник, сви ме звали Саша, а неки старији колега, желећи да се нашали, а мислећи да ми је то право име, рече:"Па да, колега... Кад сте се ви родили филм Саша је био у моди. Зато су вам и дали такво име..."


Онда га ја разочарао:"Ма не, колега, добио сам име Александар по деди. Само не знам, пошто се деда родио 1904, да ли је он добио име по свеже убијеном још неохлађеном Александру Обреновићу или по новопромовисаном принцу Александру Карађорђевићу."

Колега се баш разочарао... Био је члан СКЈ читавог живота, један од оних који је тих година одбио да пређе у Слобин СПС, па је зато зглајзнуо са места директора школе и вратили га у наставу у тој школи, те смо тако нас двојица ћакулали уз кафу у зборници у паузама.

( "Саша" - Вимео, ЛИНК)


(Ја највише волим из тог филма ону сцену када се њих тројица питају ко ће следећи да држи говор оном љотићевцу/недићевцу који тог момента држи говор на сахрани љотићевцу/недићевцу којег су пре тога они послали у вечна ловишта.

На 34:00 - ЛИНК )
mirelarado mirelarado 20:17 11.11.2018

Re: Спејс каубој

alselone
Interesantno muško crnogorsko ime je Mina.


Zanimljivo je da Ukrajinci tepaju Aleksandru Sanja. Saša je kao i kod nas nadimak a Sanja je baš intimno tepanje, kao majka što tepa recimo.


Kod Italijana Andrea je pretežno muško ime, žensko postoji, ali veoma retko.

Opet, mi imamo Minju Subotu. :)
blogovatelj blogovatelj 20:25 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Zanimljivo je da Ukrajinci tepaju Aleksandru Sanja. Saša je kao i kod nas nadimak a Sanja je baš intimno tepanje, kao majka što tepa recimo.


U ruskom su imena koja završavaju na ša tepanje. Kao Nataša i Maša. Njihove prave verzije su Natalija i Marija.
Ultra tepanje im je Mašenjka. Tako sam bar ja ukapirao, a možda nisam dobro ukapirao.
alselone alselone 20:32 11.11.2018

Re: Спејс каубој

U ruskom su imena koja završavaju na ša tepanje. Kao Nataša i Maša. Njihove prave verzije su Natalija i Marija.
Ultra tepanje im je Mašenjka. Tako sam bar ja ukapirao, a možda nisam dobro ukapirao.


Davno mi je pod ruke došla neka verzija Rata i mira u kojoj, bar po mom sećanju, su Andreju tepali sa Anjuška. Kasnije nikad nisam naišao na istu verziju, a i sa Brajom sam jednom pričao i on je reče kako verovatno grešim i valjda je rekao da će proveriti sa nekim za koga je siguran da je čitao originalnu verziju na ruskom. Šta je posle bilo ne sećam se, valjda mi nije javio (jesi ovde Brajo?). Ako je neko čitao na ruskom, baš me zanima da li me sećanje vara.

Meni se uglavnom to jako svidelo i čak smo ime Andrej ozbiljno razmatrali kada nam se rodio sin. Recimo da je došlo do polufinala, finala.

Mislim da si u pravu. Kad već pomenu Rat i mir, Nataša je zapravo Natalija.
bene_geserit bene_geserit 21:13 11.11.2018

Re: Спејс каубој

mirelarado
Kod Italijana Andrea je pretežno muško ime, žensko postoji, ali veoma retko.

Naravno, imam drugara italijana koji se tako zove.
Nego zbog čega samo muško, žensko, gde su tu svi ostali mnogobrojni polovi (koje moja deca uče u školi, dakle garant postoje)?
nask nask 21:28 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Moj deda se zvao Đorđija. Crna Gora.
aureus aureus 21:31 11.11.2018

Re: Спејс каубој

mirelarado

Kod Italijana Andrea je pretežno muško ime, žensko postoji, ali veoma retko.

Рецимо Андреа Тринкијери, нови тренер КК Партизан, који помало ликом подсјећа на Антонија Пушића.
nsarski nsarski 21:42 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Рецимо Андреа Тринкијери, нови тренер КК Партизан, који помало ликом подсјећа на Антонија Пушића.

nask nask 22:05 11.11.2018

Re: Спејс каубој

Dostana


Prijatna, Hindi.

Imam učenike Mila, Mina, Dina, Prija, Prijanka, Sorab ... svi poreklom sa podkontinenta.
razmisljam razmisljam 22:38 11.11.2018

Re: Спејс каубој

bene_geserit

Naravno, imam drugara italijana koji se tako zove.
Nego zbog čega samo muško, žensko, gde su tu svi ostali mnogobrojni polovi (koje moja deca uče u školi, dakle garant postoje)?


Ту су и они, не брини, сакривени иза мушких, женских или унисекс имена.

Добродошао у моје блогодвориште.
aureus aureus 22:51 11.11.2018

Re: Спејс каубој

nsarski
Рецимо Андреа Тринкијери, нови тренер КК Партизан, који помало ликом подсјећа на Антонија Пушића.


Ovo je Antonije Pušić, iliti Rambo Amadeus, svjetski mega-giga car.



A ovo je njegov italijanski sličnik, košarkaški trener Andrea Trinkijeri, Beograđanin od prije desetak dana.



Kad smo kod Andrea(a), evo još jednog Italijana: košarkaš Andrea Barnjani.



Da, da, naravno, tu je i Andrea Bočeli.




Primjećujemo zanimljivu stvar. Svi nose bradu. Da ih ne bi miješali sa ženama koje se zovu Andrea.
Nema u Italiji mnogo žena koje se zovu Andrea, ali radi predostrožnosti...
E, ako i žena nosi bradu a zove se Andrea onda tu pomoći nema.
mirelarado mirelarado 00:25 12.11.2018

Re: Спејс каубој

bene_geserit
mirelarado
Kod Italijana Andrea je pretežno muško ime, žensko postoji, ali veoma retko.

Naravno, imam drugara italijana koji se tako zove.
Nego zbog čega samo muško, žensko, gde su tu svi ostali mnogobrojni polovi (koje moja deca uče u školi, dakle garant postoje)?


Ima jedan italijanski trandža, imenom (tj. pseudonimom) Vladimir Luksurija, malo se bavio/la politikom, sad na estradi nešto pevuši i vodi valjda neke programe. Pitao je neko u koji WC odlazi kad je u restoranu, a on/a će na to: "Meni je važno da je klonja čista, za ostalo ne pravim pitanje." Vladimir o sebi govori u ženskom rodu, cenim da će ti mnogobrojni međupolovi tek u budućnosti da se ispolje.
nsprof nsprof 11:41 12.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam
nsprof

Naleteo sam na ime Svemir.

Interesantno muško crnogorsko ime je Mina.

Ipak, najzabavnije su mi kombinacije imena i prezimena. Recimo, Eva Adam. Ili, Srboljub Crnogorac. Dunja Rančić i Stojko Kitić su mi najomiljeniji


Занимљиво је да Црногорци имају име Сава и у мушком и у женском издању. Мојој школској другарици се тако звала мама.

Добродошао у моје блогодвориште.


Hvala i bolje te našao . U to ime evo još zanimljivih prezimena (potrošio sam sva zanimljiva imena):
Malivuk, Prcać, Vađina, Pušonja, Karać, Kenjić, Guzina.
aureus aureus 22:37 12.11.2018

Re: Спејс каубој

U KK Zadar igra američki košarkaš Mario Little.
Mario Deantwan Little.

Little, Mario



Ču'š Little! Ima ga 198 centimetara.

I u Srbiji ima jedan Little. Trenutno je ministar finansija.
razmisljam razmisljam 13:21 13.11.2018

Re: Спејс каубој

nsprof

Hvala i bolje te našao . U to ime evo još zanimljivih prezimena (potrošio sam sva zanimljiva imena):
Malivuk, Prcać, Vađina, Pušonja, Karać, Kenjić, Guzina.


У основној школи сам имала другарицу која се презивала Мастикоса. Имала је дивну, дебелу, уредну и чисту плетеницу до пола леђа. Ни налик презимену.
А моја дивна професорица српског у гимназији презивала се Бећар.
Познајем и једног Травицу и једну Мунижабу и једног Бубоњу који је у једној поруци исписаној на зиду локалног Дома културе случајно, по свему судећи због недовољне писмености писца исте преименован у БуВоњу.
nsprof nsprof 22:02 13.11.2018

Re: Спејс каубој

razmisljam
nsprof

Hvala i bolje te našao . U to ime evo još zanimljivih prezimena (potrošio sam sva zanimljiva imena):
Malivuk, Prcać, Vađina, Pušonja, Karać, Kenjić, Guzina.


У основној школи сам имала другарицу која се презивала Мастикоса. Имала је дивну, дебелу, уредну и чисту плетеницу до пола леђа. Ни налик презимену.
А моја дивна професорица српског у гимназији презивала се Бећар.
Познајем и једног Травицу и једну Мунижабу и једног Бубоњу који је у једној поруци исписаној на зиду локалног Дома културе случајно, по свему судећи због недовољне писмености писца исте преименован у БуВоњу.


Da, ima zanimljivih sudbina povezanih sa prezimenom. Na primer, zubar Drakulić, radnik u gradskoj kanalizaciji Kenjalo.
razmisljam razmisljam 22:08 13.11.2018

Re: Спејс каубој

nsprof

Da, ima zanimljivih sudbina povezanih sa prezimenom. Na primer, zubar Drakulić, radnik u gradskoj kanalizaciji Kenjalo.


Ћера ми послала један занимљив чланак на ту тему. Немој да те мрзи да завириш.
milisav68 milisav68 07:21 11.11.2018

Eleonora, Ema, Ela...

myredneckself myredneckself 10:40 11.11.2018

Čestitke

Srećan VIP, razmisljam!
aureus aureus 10:54 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?

tasadebeli tasadebeli 12:07 11.11.2018

Re: Čestitke

aureus
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?




Ц, ц, ц, куд то иде овај свет...


myredneckself myredneckself 14:15 11.11.2018

Re: Čestitke

tasadebeli
aureus
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?




Ц, ц, ц, куд то иде овај свет...




aureus
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?


Šta je bilo Taso i aureuse?


Čekajte, da nije ranije postala VIP? Primetila sam tek danas.

aureus aureus 14:18 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself

Čekajte, da nije ranije postala VIP? Primetila sam tek danas.

Ja nisam ništa primjetio.
Samo se nadam da se neće ponašati kao vrlo važna zato što je VIP.
tasadebeli tasadebeli 15:41 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself
tasadebeli
aureus
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?




Ц, ц, ц, куд то иде овај свет...




aureus
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Sad je postala VIP?


Šta je bilo Taso i aureuse?


Čekajte, da nije ranije postala VIP? Primetila sam tek danas.




Ни ја немам појма... Само се зезам(о?)...
razmisljam razmisljam 17:55 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!


Хвала пуно, МРНС.
razmisljam razmisljam 17:58 11.11.2018

Re: Čestitke

aureus

Sad je postala VIP?


Јок, још јуче.
Узгред, баш леп пејзаж.
razmisljam razmisljam 17:59 11.11.2018

Re: Čestitke

tasadebeli


Ц, ц, ц, куд то иде овај свет...


У тандарију, мој Тасо, по свему судећи. Што би рекла једна моја другарица - задње време дошло.
razmisljam razmisljam 18:06 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself


Šta je bilo Taso i aureuse?


Čekajte, da nije ranije postala VIP? Primetila sam tek danas.


Ма, мани 'унцутарију, МРНС.
razmisljam razmisljam 18:07 11.11.2018

Re: Čestitke

aureus

Ja nisam ništa primjetio.
Samo se nadam da se neće ponašati kao vrlo važna zato što je VIP.


Него шта него 'оћу. Само кад навежбам.
zilikaka zilikaka 19:27 11.11.2018

Re: Čestitke

razmisljam
aureus

Sad je postala VIP?


Јок, још јуче.





Sad još samo da častiš, ko što spada red.
aureus aureus 19:37 11.11.2018

Re: Čestitke

zilikaka
razmisljam
aureus

Sad je postala VIP?

Јок, још јуче.

Sad još samo da častiš, ko što spada red.

Evo je, stalno bi jela kolače!
razmisljam razmisljam 19:45 11.11.2018

Re: Čestitke

zilikaka


Sad još samo da častiš, ko što spada red.


Слушај, да знаш да сад и могу, али не због аванзовања, већ што се у мом блогодворишту чашћавање ( читај: храна у било ком облику ) појављује тек у стодвадеседеветом коментару. Мислим да је то апсолутни рекорд у заобилажењу те незаобилазне теме који вреди забележити, али ми се не жури превише.
Дакле, ће попричекнеш.
zilikaka zilikaka 19:46 11.11.2018

Re: Čestitke

Evo je, stalno bi jela kolače!

A, ne, ne, kolači su samo poželjni, al na kraju.
Prvo da nam umesi štrudlu sa sirom, za pre supe. Uslano.
Onda može supa i sveštospadared (zna ona šta treba, ne sekiraj se)
..na kraju može i kolače.
Kolko da je ne olajavamo.
aureus aureus 19:49 11.11.2018

Re: Čestitke

razmisljam
zilikaka


Sad još samo da častiš, ko što spada red.


Слушај, да знаш да сад и могу, али не због аванзовања, већ што се у мом блогодворишту чашћавање ( читај: храна у било ком облику ) појављује тек у стодвадеседеветом коментару. Мислим да је то апсолутни рекорд у заобилажењу те незаобилазне теме који вреди забележити, али ми се не жури превише.

Da dobijem pohvalu za ovoliko suzdržavanje.

razmisljam razmisljam 19:58 11.11.2018

Re: Čestitke

aureus

Da dobijem pohvalu za ovoliko suzdržavanje.




РачуЊај да си је управо добио.
adviser adviser 20:00 11.11.2018

Re: Čestitke

myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Strašno !
razmisljam razmisljam 20:12 11.11.2018

Re: Čestitke

adviser

Strašno !


Чак шта и више него језиво!
myredneckself myredneckself 01:07 12.11.2018

Re: Čestitke

adviser
myredneckself
Srećan VIP, razmisljam!

Strašno !

Šta te plaši, advajzeru? Evo, momentalno ću pokušati da otklonim sve tvoje strahove, za novaca, ali moraš mi prvo otvoriti dušu.
Usput 1: paralelno ćemo učiti kako se znaci interpunkcije najbezbolnije primiču rečima iza njih, cena isto dž, ne paniči!
myredneckself myredneckself 01:37 12.11.2018

Re: Čestitke

razmisljam
myredneckself


Šta je bilo Taso i aureuse?


Čekajte, da nije ranije postala VIP? Primetila sam tek danas.


Ма, мани 'унцутарију, МРНС.


Ma, vidiš li ti njih, a najmanje sam se od njih tome nadala da ti pravo kažem. Istina, malo sam se u momentu pokolebala oko tvog VIPA, pa ajd da se ogradim, mislim, možda nisam videla na vreme, ne zavirujem ja baš u svaki blogov ćošak kao oni, može biti da si VIP od ranije, a da ja to ni ne znam, i sl. Ja znam da si ti kod mene VIP, kad ono ispalo da sam ja u pravu, i da imam još uvek dobro oko.
Mislim da ih je sada dotuklo to što oni nisu pre mene videli tvoje preseljenje u gornju tabelu, a ja jesam, iako čekam nove naočari, ahahaha...
docsumann docsumann 12:51 11.11.2018

studeni


alselone alselone 15:47 11.11.2018

Pitanje za domaćicu i MRNS

kada smo već kod imena i termina.

- Da li se kaže pečurka ili pećurka?
razmisljam razmisljam 18:10 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
kada smo već kod imena i termina.

- Da li se kaže pečurka ili pećurka?


Каже се пићурка. Тако су то бар изговарали моји клинци кад су били клинци.
Шалу на страну, каже се гљива.
А иначе пеЧурка.

( Ти то озбиљно питаш? )
alselone alselone 18:14 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

( Ти то озбиљно питаш? )


Znam kako se ispravno kaže, naravno, nego me je zanimalo da li će vas trigerovati "pećurka", pošto je to bila česta greška nekad. Stari svet, bar u mom šoru, je često tako govorio.
razmisljam razmisljam 18:32 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone

Znam kako se ispravno kaže, naravno, nego me je zanimalo da li će vas trigerovati "pećurka", pošto je to bila česta greška nekad. Stari svet, bar u mom šoru, je često tako govorio.


Пази кад си ме навукао да ти објашњавам к'о права.

Ја се не сећам да је неко у мом шору умекшавао ч и користио ћ у тој речи. Зато сам и реаговала сасвим неадекватно.
Но, било му...
alselone alselone 19:17 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Ја се не сећам да је неко у мом шору умекшавао ч и користио ћ у тој речи.


Ovaj Steva, potpisani na ovoj Bibliji je tako pričao. A Biblija sirotica, prebacila 100 godina.




Je l' to ruski jezik, zna li neko?
zilikaka zilikaka 19:24 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Je l' to ruski jezik, zna li neko?

Ruski nije. Bar ne ovaj sadašnji.
Pre će biti da je crkvenoslovenski, jer je to do skoro bio jedini zvanični jezik u SPC. Tek je za vakta prethodnog patrijarha uvedeno da se služi na srpskom.

Zato recimo ni muž i ja nikad nismo naučili Očenaš na srpskom, nego nam je još aktuelno iže jesi.
alselone alselone 19:27 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Tek je za vakta prethodnog patrijarha uvedeno da se služi na srpskom.


Čudi me, jer imam i neke druge biblije od pre 70, 80 godina, koje su na srpskom. Mada, ne kažem, zapravo nemam pojma.
razmisljam razmisljam 19:40 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

zilikaka

Ruski nije. Bar ne ovaj sadašnji.
Pre će biti da je crkvenoslovenski, jer je to do skoro bio jedini zvanični jezik u SPC. Tek je za vakta prethodnog patrijarha uvedeno da se služi na srpskom.

Zato recimo ni muž i ja nikad nismo naučili Očenaš na srpskom, nego nam je još aktuelno iže jesi.


Није руски, а није ни црквенословенски. У левом горњем углу пише Љвов ( Лавов )1910. Претпостављам да је Библија тамо и тада штампана.
Кад потражиш тај град на Гуглу, искочи ти Википедија, а на њој како му се име пише на украјинском и на руском. По свему судећи, ово је украјински.
Дакле, ниђе везе са СПЦ.
alselone alselone 19:59 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Није руски, а није ни црквенословенски. У левом горњем углу пише Љвов ( Лавов )1910. Претпостављам да је Библија тамо и тада штампана.
Кад потражиш тај град на Гуглу, искочи ти Википедија, а на њој како му се име пише на украјинском и на руском. По свему судећи, ово је украјински.
Дакле, ниђе везе са СПЦ.


Ovo je sa prve strane. Pretpostavio bih da piše Moskva.
Mada se i Ukrajina uklapa u priču.

razmisljam razmisljam 20:18 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone

Ovo je sa prve strane. Pretpostavio bih da piše Moskva.
Mada se i Ukrajina uklapa u priču.


Руси немају оно и са туфницама озгоре.
Колико се ја разабирам, ту пише:

За децу
шесто издање
( Жовка не знам шта је, али Москва није )
Штампарија Силјан ( нађох да је то презиме ) - 1911.

Дакле, остајем при тврдњи да није руски, а некако бих се кладила да јесте украјински, па ти сад види.


alselone alselone 20:22 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

blogovatelj blogovatelj 20:30 11.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Руси немају оно и са туфницама озгоре.
Колико се ја разабирам, ту пише:


Ukrajinci imaju. Jezik im zvuči kao hrvatski ikavski.
Deda kažu dida. Svetlana je Svitlana.
I imaju četiri slova i u svojoj azbuci. Dva latinična i dva ćirilična.

И и
І і
Ї ї
Й й
myredneckself myredneckself 00:43 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
kada smo već kod imena i termina.

- Da li se kaže pečurka ili pećurka?

Pečurka.
Znam kako se ispravno kaže, naravno, nego me je zanimalo da li će vas trigerovati "pećurka", pošto je to bila česta greška nekad. Stari svet, bar u mom šoru, je često tako govorio.

Da, ponegde stari svet kaže pećurka, ali stvarno sam retko na to nailazila.
Kad čujem pećurka, a bogami ima puno i drugih nedoumica koje maltretiraju sluh, momentalno se naježim, isto kao kad neko noktima zagrebe po tabli.
alselone alselone 01:09 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Kad čujem pećurka, a bogami ima puno i drugih nedoumica koje maltretiraju sluh, momentalno se naježim, isto kao kad neko noktima zagrebe po tabli.


Sendvić.
vcucko vcucko 01:38 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

zilikaka


Zato recimo ni muž i ja nikad nismo naučili Očenaš na srpskom, nego nam je još aktuelno iže jesi.

...nanebesjahdasvjatiseimjatvojedapriidetcarstvijetvojedabudetvoljatvojajakonanebesiinazemljihljebnašnasušnijdaždnamdnesiostavinamdolginašjajakožeimiostavljajemdolžnikomnašijeminevovedinasvoiskušenijanoizbavinasodlukavagovoimjaotcaisinaisvjatagoduhoamin!

Ja drugačije i ne znam, zbunim se već u prvoj rečenici.
Samo ovako, u cugu ili nikako
myredneckself myredneckself 01:45 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
Kad čujem pećurka, a bogami ima puno i drugih nedoumica koje maltretiraju sluh, momentalno se naježim, isto kao kad neko noktima zagrebe po tabli.


Sendvić.


Ijuu...prestani momentalno.


razmisljam razmisljam 16:48 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone

Sendvić.


Једна од мојих многобројних побочних заова, од оца Србина и мајке Српкиње, стицајем околности рођена и одрасла у Белишћу, 'ладно је говорила:,,Донт сраћ ту маћ.''
А да не причам да јој је свака кисела вода била Раденска, а сваке фармерке Рифле.
alselone alselone 16:50 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Sve patike su pume.
razmisljam razmisljam 16:59 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
Sve patike su pume.


Е, то.
vcucko vcucko 17:53 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

razmisljam
alselone

Ovo je sa prve strane. Pretpostavio bih da piše Moskva.
Mada se i Ukrajina uklapa u priču.


Руси немају оно и са туфницама озгоре.
Колико се ја разабирам, ту пише:

За децу
шесто издање
( Жовка не знам шта је, али Москва није )
Штампарија Силјан ( нађох да је то презиме ) - 1911.

Дакле, остајем при тврдњи да није руски, а некако бих се кладила да јесте украјински, па ти сад види.



Ukrajinski. "Dja molodciv" - "i" sa dve tačke. Čisto ukrajinska stvar.
Ukrajinski inače dođe kao ikavska varijanta ruskog (nategnuto, ali radi lakše orijentacije).
P.S. izvinjavam se blogovatelju, sad tek vidim da je već napisao manje-više isto.
nsarski nsarski 18:08 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
Sve patike su pume.

Da, ali sve pume nisu patike.
(Nema te na skajpetu).
razmisljam razmisljam 18:20 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

vcucko

Ukrajinski. "Dja molodciv" - "i" sa dve tačke. Čisto ukrajinska stvar.
Ukrajinski inače dođe kao ikavska varijanta ruskog (nategnuto, ali radi lakše orijentacije).




Хвала ти што си овим подржао моју тврдњу.

Иначе, не знам да пишем украјински, али га имам у уху, јер сам живела у средини где је било доста Украјинаца.

alselone alselone 21:10 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

myredneckself

Ijuu...prestani momentalno.


MajonezA.
alselone alselone 21:11 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

јер сам живела у средини где је било доста Украјинаца

U Ukrajini?
alselone alselone 21:12 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Nema te na skajpetu

To sokocalo palim samo na poslu. Mail je najbolja opcija jer ga pratim u realnom vremenu.

Javih se tamo.
razmisljam razmisljam 21:18 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Не. У Врбасу. То је иначе општина у Војводини са вероватно највише различитих народа, народности и националних мањина на једном месту, тако да сам била под најразличитијим културним упливима и имала веома шаролико друштво што се националности тиче.
razmisljam razmisljam 21:30 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone

MajonezA.


Добро, де, то је хрваЦка варијанта, па се и не може рећи да је баш скроз погрешно.

А како ти решаваш трилему
бицикл
бициклА
бициклО?

Да не кажем да се око Сомбора за исту справу каже точак.
vcucko vcucko 22:18 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

razmisljam
Не. У Врбасу. То је иначе општина у Војводини са вероватно највише различитих народа, народности и националних мањина на једном месту, тако да сам била под најразличитијим културним упливима и имала веома шаролико друштво што се националности тиче.

Nešto sam se motao po Vrbasu (kraj devedesetih oprilike) i nijesam stek'o taki utisak
Tamo su se po kafanama delili na Milove i Momove, ne na Slobine i ove druge. Čuš, lokalna kafa se zovE Karadag (inače to se izvorno čitA Karadadž, čisto da se zna).
razmisljam razmisljam 22:32 12.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

vcucko

Nešto sam se motao po Vrbasu (kraj devedesetih oprilike) i nijesam stek'o taki utisak
Tamo su se po kafanama delili na Milove i Momove, ne na Slobine i ove druge. Čuš, lokalna kafa se zovE Karadag (inače to se izvorno čitA Karadadž, čisto da se zna).


Ти не гледаш тенис?
Ц,ц,ц...

Не знам за крај деведесетих, јер сам ја одатле отишла још крајем седамдесетих. За претпоставити је да се у тих двадесетак година много тога могло променити.

( Један је Мажић. )
myredneckself myredneckself 00:07 13.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone
myredneckself

Ijuu...prestani momentalno.


MajonezA.

Orginal.
alselone alselone 08:24 13.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

А како ти решаваш трилему
бицикл
бициклА
бициклО?


Sada je "bicikl" ali se ne sećam kako je bilo nekad. Možda je čak bio i "bicikli". Moj deda-stric je imao motorić, nešto kao Automatik samo druge marke, i zvao ga je "motor bicikli".

Да не кажем да се око Сомбора за исту справу каже точак.

To nisam čuo ranije.
razmisljam razmisljam 12:58 13.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

alselone


Sada je "bicikl" ali se ne sećam kako je bilo nekad. Možda je čak bio i "bicikli". Moj deda-stric je imao motorić, nešto kao Automatik samo druge marke, i zvao ga je "motor bicikli".


Да! У ствари је квадрилема.
Ту варијанту сам потпуно сметнула с ума а и она је у оптицају.

Да не кажем да се око Сомбора за исту справу каже точак.

To nisam čuo ranije.


Ето онда теби још мало непотребног знања.
blogovatelj blogovatelj 04:59 17.11.2018

Re: Pitanje za domaćicu i MRNS

Sve patike su pume.


Rumuni sve patike zovu adidas.
mirelarado mirelarado 16:11 11.11.2018

VIP VIP URAAA

Najzad da mogu i ja da čestitam VIP!

Razmišljalice, baš se radujem!
razmisljam razmisljam 18:11 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

mirelarado
Najzad da mogu i ja da čestitam VIP!

Razmišljalice, baš se radujem!


Благодарим, Мирела.
Још и ти да се коначно домогнеш ВИП статуса, па Бог да нас види.
razmisljam razmisljam 18:17 11.11.2018

Re:Захваљујем

Доксу, Вчучку и Милисаву на доприносу дискусији.
Тек да знате да сте примећени.
adviser adviser 20:03 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

mirelarado
Najzad da mogu i ja da čestitam VIP!

Razmišljalice, baš se radujem!

Njaooooooooo !
aureus aureus 20:26 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

adviser
mirelarado
Najzad da mogu i ja da čestitam VIP!

Razmišljalice, baš se radujem!

Njaooooooooo !

Није "њао" него "мјаууууу".

Буди мало у складу са својим аватаром.
razmisljam razmisljam 20:28 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

adviser


Njaooooooooo !


Кад си већ ту да те питам да ли можда познајеш блогера који се својевремено представљао као milivoje_bg? Много личите.
blogovatelj blogovatelj 20:32 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Кад си већ ту да те питам да ли можда познајеш блогера који се својевремено представљао као milivoje_bg? Много личите.


Bravo. To je ta ista vrsta magarca.
Rekorder je po promeni nikova na blogu. zamisli koliko je sam nezadovoljan sobom kad svako malo sebi menja ime?!
alselone alselone 20:37 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Кад си већ ту да те питам да ли можда познајеш блогера који се својевремено представљао као milivoje_bg? Много личите.


Ladno si ga ukebala. Sad malo proguglah taj nick, pa to je isti nivo retardacije. Potpuno isti.
Izguglao:

01.12.2012
Па објасни ти --- да је Слоба крив за све, и онда и данас. А да драги друг Тита није низашта крив ! Просто.

mirelarado mirelarado 20:44 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Pustite Čarlija, vidite da se raznežio. Tanana je to dušica. :)

Nego, maestro Enio Morikone napunio danas 90 godina.

Umesto čestitke:

alselone alselone 20:48 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Nego, maestro Enio Morikone napunio danas 90 godina.

A ja gledao po prvi put juče i danas Once upon a time in America, do kraja.

razmisljam razmisljam 20:51 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

mirelarado
Pustite Čarlija, vidite da se raznežio. Tanana je to dušica. :)


Браво, Мирела!
Шта ту некаква врста магарца, исти ниво ретардације...
Није лепо тако говорити о неком ко стреми нирвани непрестано ходећи из инкарнације у инкарнацију, све душевнији и разнеженији.

Хвала за уместо честитке. Баш прија.
mirelarado mirelarado 20:52 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

alselone
Nego, maestro Enio Morikone napunio danas 90 godina.

A ja gledao po prvi put juče i danas Once upon a time in America, do kraja.



Eto, kao da si znao.
alselone alselone 20:52 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Није лепо тако говорити о неком ко стреми нирвани непрестано ходећи из инкарнације у инкарнацију, све душевнији и разнеженији.


Ali zapravo po verovanju u inkarnacije ideš ako ne završiš posao ovde, ako ne naučiš, ne shvatiš suštinu. Cilj je zapravo ne reinkarnirati se.
alselone alselone 20:54 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

Eto, kao da si znao.


Da. :)

Možda sam i znao. Ponukao me je neki FB pisac. Iskočio mi je pre par dana post o njemu, Leoneu i tom filmu i onda sam se setio da ga nikad nisam pogledao do kraja. Verovatno je taj bloger pisao ciljano povodom rodjendana.

A muzika u filmu je fantastična.
razmisljam razmisljam 21:01 11.11.2018

Re: VIP VIP URAAA

alselone

Ali zapravo po verovanju u inkarnacije ideš ako ne završiš posao ovde, ako ne naučiš, ne shvatiš suštinu. Cilj je zapravo ne reinkarnirati se.


Наравно. Само је јако мали проценат оних који тај циљ постижу из прве. Већина нас је осуђена на реинкарнације, а Чарлију допало баш пуно посла око тога. Не била му ја у кожи по том питању. Видиш да се труди, али му слабо полази за руком да досегне циљ.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana