Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

U čemu Ugljanin ima pravo?

Filip Mladenović RSS / 07.11.2018. u 22:50

Rafalni fašizam
Rafalni fašizam
Topčiderski fašizam
Topčiderski fašizam
Možemo da kritikujemo, osporavamo, pljujemo, vredjamo ili da poput premijerke Ane Brnabić na nedostojan način reagujemo ("Što se tiče gospodina Ugljanina, mislim da su za njega nadležne institucije, kako pravne tako i zdravstvene."), ali Sulejman Ugljanin ima pravo kada govori o tzv. deep state Republike Srbije.

Izjavom da je Srbija fašistička tvorevina Sulejman Ugljanin je mislio na "paralelne strukture sudstva, tužilaštva, policije, vojske i službi bezbednosti koje su od 1990. do danas odgovorne za zločin genocida i sve druge zločine tokom teritorijalnih osvajanja na prostoru bivše SFRJ".

On je naveo da su te strukture prisutne i danas u sistemu Republike Srbije i predstavljaju realnu opasnost i prete bošnjačkom narodu.

"Naš je cilj da ta neman, ta fašistička tvorevina nestane, putem lustracije, iz ove naše, da kažem demokratske Republike Srbije, i da nakon toga svi zajedno gradimo jednu evropsku, normalnu, pravnu državu Srbiju, državu svih njenih gradjana, koja će biti zasnovana na vladavini prava, pravnoj sigurnosti, jednakosti pred zakonom, a u kojoj će Bošnjaci biti konsultovani, a Sandžak jedna od autonomnih regija" - pojasnio je Sulejman Ugljanin.
Na kraju je ponovio da je govorio o "patološkim zločinačkim strukturama, koje škode svim normalnim gradjanima u Srbiji".

Ko god je pratio sudjenje osumnjičenima za ubistvo Slavka Ćuruvije 11. aprila 1999. ili istragu o ubistvu gardista Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića u Topčideru 5. oktobra 2004, ne može da protivreči citiranom pojašnjenju Sulejmana Ugljanina.

A ova nerešena ubistva su samo vrh ledenog brega paralelne, tamne i tajne, kriminalizovane strukture vlasti, kojoj nijedan režim posle 5. oktobra 2000. nije mogao NIŠTA. Čak ni posle brutalne likvidacije Zorana Djindjića 12. marta 2003. godine!

Ovom patološkom parazitu na političkom i društvenom biću Srbije snagu i podršku daju odsustvo lustracije, strah od odmazdi, slabost civilnog društva, nefunkcionisanje institucija, autokratski modeli vladanja i neiscrpni, nekontrolisani izvori novca od svakojakih kriminalnih radnji, medju kojima prednjače šverc narkotika i pranje novca.

Srbija je "zarobljena država", a gradjanke i gradjani taoci tih nelustriranih i nesputanih krtica, koje decenijama podrivaju ustavni poredak i elementarne gradjanske slobode.

 

Atačmenti



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:23 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Pojavljivanje osuđenih za ratne zločine u javnosti i promocija njihovih knjiga iza kojih stoji država je prema ocenama bivšeg tužioca za ratne zločine Vladimira Vukčevića falsifikovanje činjenica. Vukčević je u "Insajder" debati, u kojoj je tema bila odnos društva prema ratnim zločinima, naveo da su činjenice utvrđene pred Haškim tribunalom i da je sve što se danas događa korak unazad.

- Nisu to ekscesi, to je produkt duboko bolesnog društva, ogrezlog u sopstvenu neobrazovanost i neukost. Društvo antivaksera, ravnozemljaša i religijskih dogmi, društvo koje je popovima i hodžama napunilo dečje učionice, isteralo Darvina i priučenu snalažljivost diglo na nivo vrline, dok je u isto vreme ubilo nauku. Društvo sa stavovima i rečnikom silovatelja, sa ratnim zločincima kao moralnim vertikalama, sa nasiljem kao jedino poželjnom opcijom

E, to društvo je mašina za proizvodnju nasilnika, zlostavljača i sociopata, koji su kao gljive posle kiše nikli u ovim našim Čečenijama.
alselone alselone 07:08 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

nasilnika, zlostavljača i sociopata


zaboravio si tomsonovce i njihove medijske kolgerle


ali bitno je da si ti dobar covek, je l' tako
predatortz predatortz 08:54 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

bivšeg tužioca za ratne zločine Vladimira Vukčevića


Jel' to onaj koji ni jednu optužnicu za ratne zločine nad Srbima nije uspeo da dovede do osuđujuće presude?

Ja bih ozbiljno ispitao njegov rad.

Ili je u pitanju uticaj neke strane službe, ili primanje novca, ili pak totalna pravnička nesposobnost, uglavnom njegov rad na kažnjavanju ratnih zločina nad Srbima, odnosno rezultat tog rada, je jadan i bedan.
maksa83 maksa83 09:07 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Ja bih ozbiljno ispitao njegov rad.

Prema svemu što znam, on je vrlo pošten tip koji je ovde bio izložen enormnim pritscima, zapravo je čudo što je živ.

Kako misliš da on podiže optužnice u drugim državama i dosegne tamošnje optužene?

predatortz predatortz 09:12 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno


Kako misliš da on podiže optužnice u drugim državama i dosegne tamošnje optužene?


Prosto. Srbija može podizati optužnice za ratne zločine načinjene u drugim republikama, takav je sporazum potpisan. Onda imaš varijantu da sudstvo države, ako država ne isporučuje svoje građane, mora da postupi po toj optužnici a ti im dostaviš dokaze koje si prikupio. Ili da sudiš u odsustvu, kao što su to činili Hrvati, pa lepo ćeralicu Interpolu za osuđeno lice. Onda država koja takvo lice ne hapsi ima mali problem sa tim. Itd, itd...

Edit:

Zbog toga Hrvati dižu onoliku dreku i vrše pritisak da Srbiji uskrate pravo procesuiranja ratnih zločina na teritoriji ex Yu. Time čak ucenjuju i naš pristup EU.
Plaše se ljudi da će, kad tad, na čelo srpskog tužilaštva doći častan, stručan i nekorumpiran profesionalac, osoba izvan uticaja politike. A ratni zločini nemaju zastaru.
freehand freehand 09:28 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

predatortz

Kako misliš da on podiže optužnice u drugim državama i dosegne tamošnje optužene?


Prosto. Srbija može podizati optužnice za ratne zločine načinjene u drugim republikama, takav je sporazum potpisan. Onda imaš varijantu da sudstvo države, ako država ne isporučuje svoje građane, mora da postupi po toj optužnici a ti im dostaviš dokaze koje si prikupio. Ili da sudiš u odsustvu, kao što su to činili Hrvati, pa lepo ćeralicu Interpolu za osuđeno lice. Onda država koja takvo lice ne hapsi ima mali problem sa tim. Itd, itd...

Takvih je postupaka bilo na desetine. Uključujući Interpol, hapšenja i puštanja, i nestajanja svedoka i dokaza.
Pogledaj samo Žutu kuću, ne treba ti više, pa kaži šta zameraš Vukčeviću i našem tužilaštvu.
Zbog toga Hrvati dižu onoliku dreku i vrše pritisak da Srbiji uskrate pravo procesuiranja ratnih zločina na teritoriji ex Yu. Time čak ucenjuju i naš pristup EU.
Plaše se ljudi da će, kad tad, na čelo srpskog tužilaštva doći častan, stručan i nekorumpiran profesionalac, osoba izvan uticaja politike. A ratni zločini nemaju zastaru.

Jok, nego zbog toga što su upravo po takvim predmetima i podignutim optužnicama njihovi državljani hapšeni i zadržavani a neki i isporučivani ali posle toga političkim dogovorom ipak puštani.
predatortz predatortz 09:34 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Pogledaj samo Žutu kuću, ne treba ti više, pa kaži šta zameraš Vukčeviću i našem tužilaštvu.


To što ni jedan proces nije doveden do osude. Mislim na bitne igrače. Mogao je on za razne Haradinaje, koji su u momentu izvršenja zločina bili državljani Srbije, organizovati suđenje u odsustvu. Pa, nek' stoji presuda. Ne, potpisano je da to čini EULEX, iako se znalo da od toga nema ništa. EULEX je trebalo dočekati sa prvostepenim presudama, donetim u srpskim sudovima, pa neka ih ukidaju i objašnjavaju zašto su ukinuli presudu za silovane i ubijene žene, zaklane civile, vojnike i policajce.
freehand freehand 09:42 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

predatortz
Pogledaj samo Žutu kuću, ne treba ti više, pa kaži šta zameraš Vukčeviću i našem tužilaštvu.


To što ni jedan proces nije doveden do osude. Mislim na bitne igrače. Mogao je on za razne Haradinaje, koji su u momentu izvršenja zločina bili državljani Srbije, organizovati suđenje u odsustvu. Pa, nek' stoji presuda. Ne, potpisano je da to čini EULEX, iako se znalo da od toga nema ništa. EULEX je trebalo dočekati sa prvostepenim presudama, donetim u srpskim sudovima, pa neka ih ukidaju i objašnjavaju zašto su ukinuli presudu za silovane i ubijene žene, zaklane civile, vojnike i policajce.

Ček sad, jel nije rado, nije dizao optužnice, nije gonio zločince ili nije donosio presude? Daj odluči se pošto si sve to uspeo da napišeš u tri komentara u nizu.
Bez obzira što tužilaštvo ne donosi presude, šta ima veze.
Inače su metododom koji si predložio ovde osuđeni Klinton, Bler i Šreder, da te podsetim samo.Čudi me da država sad kad je opet patriotska i napredna to ne sprovodi.
predatortz predatortz 09:46 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno


Ček sad, jel nije rado, nije dizao optužnice, nije gonio zločince ili nije donosio presude?


Tužilaštvo ne donosi presude, ali čini sve iz njihovog delokruga da do njih dođe.
Ako je tužba podignuta, ali puna proceduralnih grešaka, kao što je bio slučaj sa nekim bosanskim zvaničnicima, pa se lice pusti zbog tih grešaka, onda to može biti:

a) nestručnost
b) namera, odnosno nesavestan rad u službi
predatortz predatortz 10:26 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Inače su metododom koji si predložio ovde osuđeni Klinton, Bler i Šreder, da te podsetim samo.Čudi me da država sad kad je opet patriotska i napredna to ne sprovodi.


Šta da sprovodi, kad je Vrhovni sud Srbije 12.09.2001. ukinuo presude Okružnog suda?
freehand freehand 10:41 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

predatortz
Inače su metododom koji si predložio ovde osuđeni Klinton, Bler i Šreder, da te podsetim samo.Čudi me da država sad kad je opet patriotska i napredna to ne sprovodi.


Šta da sprovodi, kad je Vrhovni sud Srbije 12.09.2001. ukinuo presude Okružnog suda?

A zato ti osuđeni deluju tako opušteno i bez senke treme i straha...
Jel i sa Taćijem isto?
predatortz predatortz 10:46 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

freehand
predatortz
Inače su metododom koji si predložio ovde osuđeni Klinton, Bler i Šreder, da te podsetim samo.Čudi me da država sad kad je opet patriotska i napredna to ne sprovodi.


Šta da sprovodi, kad je Vrhovni sud Srbije 12.09.2001. ukinuo presude Okružnog suda?

A zato ti osuđeni deluju tako opušteno i bez senke treme i straha...
Jel i sa Taćijem isto?


Otkud ja znam. Ti si novinar, istražuj.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:48 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Ovo je neverovatno: uvek isti način spinovanja i zamena teza!

Ako se nešto napiše u blogu, onda umesto komentarisanja NAPISANOG, kreće komentarisanje autora bloga.

Ako se nešto citira, ona umesto komentarisanja CITIRANOG, kreće komentarisanje autora toga što je citirano!

Zbog toga, opet citat:

Pojavljivanje osuđenih za ratne zločine u javnosti i promocija njihovih knjiga iza kojih stoji država je prema ocenama bivšeg tužioca za ratne zločine Vladimira Vukčevića falsifikovanje činjenica. Vukčević je u "Insajder" debati, u kojoj je tema bila odnos društva prema ratnim zločinima, naveo da su činjenice utvrđene pred Haškim tribunalom i da je sve što se danas događa korak unazad.

- Nisu to ekscesi, to je produkt duboko bolesnog društva, ogrezlog u sopstvenu neobrazovanost i neukost. Društvo antivaksera, ravnozemljaša i religijskih dogmi, društvo koje je popovima i hodžama napunilo dečje učionice, isteralo Darvina i priučenu snalažljivost diglo na nivo vrline, dok je u isto vreme ubilo nauku. Društvo sa stavovima i rečnikom silovatelja, sa ratnim zločincima kao moralnim vertikalama, sa nasiljem kao jedino poželjnom opcijom.

E, to društvo je mašina za proizvodnju nasilnika, zlostavljača i sociopata, koji su kao gljive posle kiše nikli u ovim našim Čečenijama.
freehand freehand 10:49 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

predatortz
freehand
predatortz
Inače su metododom koji si predložio ovde osuđeni Klinton, Bler i Šreder, da te podsetim samo.Čudi me da država sad kad je opet patriotska i napredna to ne sprovodi.


Šta da sprovodi, kad je Vrhovni sud Srbije 12.09.2001. ukinuo presude Okružnog suda?

A zato ti osuđeni deluju tako opušteno i bez senke treme i straha...
Jel i sa Taćijem isto?


Otkud ja znam. Ti si novinar, istražuj.

Eto sad, sve znaš samo to ne znaš. A i nisam ja novinar, to je pluskvamperfekt.
Nego nema šta da se istražuje, to već dolazi u domen visoke politike i odnosa snaga.

A Vukčević je bio odličan toužilac, to je suština.
predatortz predatortz 10:57 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

isteralo Darvina


Ovo je čista laž. Moja deca uče o Darvinovoj teoriji o poreklu vrsta.

Potom,

naveo da su činjenice utvrđene pred Haškim tribunalom


Pred tim istim tribunalom je utvrđeno da su se u Hrvatskoj desili evidentni ratni zločini nad srpskim stanovništvom, ali se, eto, ne može sa pouzdanošću utvrditi ko je za njih odgovoran.

Svako pozivanje na "utvrđene činjenice" tog smeća od suda, navodi me na pomisao da onaj ko ih izgovara nije baš časna i principijelna osoba.

Ako bih se koristio tvojom terminologijom, onda bi se Tribunal u Hagu mogao nazvati oličenjem fašističkog delovanja, jer je žrtve podelio na one koje zaslužuju pravdu i one o kojima se kriju dokazi,nestaju iz pisarnica, kao što su nestali pa sad isplivali dokumenti CIA o zločinima nad Srbima u Podrinju.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:38 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

Ratni zločinac Slobodan Praljak je najbolji primer za ovo što pišete.

Pa da nije bilo tog suda u Hagu, Milošević bi bio ponovo predsednik Srbije, a Tudjmana bi katolička crkva proglasila za sveca ili za blaženog.

A što Srbija i Hrvatska nisu pohapsile sve svoje osumnjičene za ratne zločine i sudile im pred domaćim sudovima?

Doduše, one to i rade, ali nepotpuno i uglavnom sa blagim kaznama za monstrume koji su ubijali bebe, decu, trudnice..., a o drugim grozotama da ne pišem ovde. Slično je i u Bosni i Hercegovini, sa tamošnjim sudom za ratne zločine!
tasadebeli tasadebeli 20:37 09.11.2018

Re: padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno

alselone
nasilnika, zlostavljača i sociopata


zaboravio si tomsonovce i njihove medijske kolgerle



Није, брате, него знаш већ... Мантра...

BRAVO, HRVATSKA!

(читај као: SRBIJO, SMRADU!)

П.С. -






У ово време неочекиваних слобода и распуштености ума и релативизације свега и свачега и промовисања двоструких стандарда за све и свашта у циљу што ефикаснијег просеравања (булшита) које треба да прода робу муштеријама, Филип је решио да оно Вуково/Аделунгово Пиши као што говориш, читај како је написано више не треба да важи за српски језик.

Ко зна, можда је Филип у међувремену постао и члан оног удружења Ћирилица. Мислим... Блиски су му, идеолошки гледано, што се тиче става према Вуку Караџићу и његовом раду на упропашћивању српског језика...


Ноубади факс вид Хесус, ман!



predatortz predatortz 13:38 09.11.2018

Nego...

...sve zaboravim da te pitam:

Da li ti misliš da je ok ovo tvoje postavljanje fotografija ubijenih, da bi njima podupro svoje klimave teorije?

Ja mislim da je to degutantno, senzacionalistički i nedostojno ovog mesta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:45 09.11.2018

Re: Nego...

predatortz
...sve zaboravim da te pitam:

Da li ti misliš da je ok ovo tvoje postavljanje fotografija ubijenih, da bi njima podupro svoje klimave teorije?

Ja mislim da je to degutantno, senzacionalistički i nedostojno ovog mesta.



To je isto kao kada se publikuju slike iz konc-logora.
predatortz predatortz 13:48 09.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
predatortz
...sve zaboravim da te pitam:

Da li ti misliš da je ok ovo tvoje postavljanje fotografija ubijenih, da bi njima podupro svoje klimave teorije?

Ja mislim da je to degutantno, senzacionalistički i nedostojno ovog mesta.



To je isto kao kada se publikuju slike iz konc-logora.


Da, ali je glupavo publikovati slike iz konc logora, a u tekstu ispod pisati o "demokratskim potencijalima" nekog bilmeza poput Sulje Ugljanina.

To je uvreda za žrtve, uvreda za zdrav razum, a i uvreda za portal koji te je ugostio.

Skini one slike, ne glupiraj se.
maksa83 maksa83 14:01 09.11.2018

Re: Nego...

To je uvreda za žrtve, uvreda za zdrav razum, a i uvreda za portal koji te je ugostio.

Pogotovo ono "topčiderski fašizam" a verovatno je u pitanju klasičan kriminal. To ulogu države u zaštiti kriminalaca ne čini manjom, ali ima odande puno da se hoda do fašizma.

Ko Volter Sobček u Big Lebovskom koji u svakoj situaciji završi u rantu o Vijetnamu i his buddies who died face down in the mud...
predatortz predatortz 14:06 09.11.2018

Re: Nego...

Ko Volter Sobček u Big Lebovskom koji u svakoj situaciji završi u rantu o Vijetnamu i his buddies who died face down in the mud...


ja sam na blogu primetio jednu zanimljivu pojavu. mnogo je ljudi koji rat omirisali nisu, a ponašaju se kao da ih trese žestok vijetnamski sindrom.
ko o čemu - oni o ratu. uz kačenje fotki i linkovanja na članke sa opisima najmonstruoznijih zločina.
neki strah, jebem li ga šta je u pitanju?
milanb milanb 14:36 09.11.2018

Re: Nego...

predatortz
Ko Volter Sobček u Big Lebovskom koji u svakoj situaciji završi u rantu o Vijetnamu i his buddies who died face down in the mud...


ja sam na blogu primetio jednu zanimljivu pojavu. mnogo je ljudi koji rat omirisali nisu, a ponašaju se kao da ih trese žestok vijetnamski sindrom.
ko o čemu - oni o ratu. uz kačenje fotki i linkovanja na članke sa opisima najmonstruoznijih zločina.
neki strah, jebem li ga šta je u pitanju?

То је синдром антиратних профитера-увелог другосрбијанског цвећа.Они морају да имају неку причу, а протеклих 15-20 година нису ништа ново смислили.

Ћурувија, злочини из 90-тих, убиство др Ђинђића, Хртковци-све исте приче већ 15-20 година.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:45 09.11.2018

Re: Nego...

Da, iste priče, brutalne i bolne, iza kojih se krije patnja ćerke i sina Slavka Ćuruvije, dece Zorana Djindjića...
predatortz predatortz 14:54 09.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
Da, iste priče, brutalne i bolne, iza kojih se krije patnja ćerke i sina Slavka Ćuruvije, dece Zorana Djindjića...


A da li si se nekad zapitao da li bi te porodice bile rade tome da svaki skriboman kači fotografije njihovih ubijenih srodnika?
A ispod tih fotografija da piše šta mu na um padne?

Ja mislim da to nije ljudski, ti kako hoćeš.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:17 09.11.2018

Re: Nego...

Pošto sam kao novinar i ljudsko biće i javno i privatno pružao podršku porodicama čiji su očevi i sinovi pobijeni državnim terorizmom, a i saosećao sa njima da se naručioci i ubice izvedu pred sud, mislim da je ovo što činim sasvim u redu.
predatortz predatortz 15:53 09.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
Pošto sam kao novinar i ljudsko biće i javno i privatno pružao podršku porodicama čiji su očevi i sinovi pobijeni državnim terorizmom, a i saosećao sa njima da se naručioci i ubice izvedu pred sud, mislim da je ovo što činim sasvim u redu.


Misliš, postaviš slike njihovih najmilijih, a ispod njih pišeš budalaštine?

To je po tebi ok?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:38 09.11.2018

Re: Nego...

To je Vaše mišljenje. Ali, drugi misle drugačije.

I to je ok.

A neki me pitaju: kako dopuštaš da te pojedini bloogeri vredjaju, etiketiraju, ponižavaju...?

I to je ok.
adviser adviser 16:46 09.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
To je Vaše mišljenje. Ali, drugi misle drugačije.

I to je ok.

A neki me pitaju: kako dopuštaš da te pojedini bloogeri vredjaju, etiketiraju, ponižavaju...?

I to je ok.

Evo i ja kao drugi mislim slično, ali nikako (baš) drugačije.
Jer - smatram da su anti-ratni profiteri prilično delikatni tipovi ljudi - a ko tako mogu da se nazovu.
Ovime ništa ne umanjujem gadost prema ratnim profiterima.
Čak toliko da kada sam te pre cirka dva meseca video u Sremskoj ulici, nisam hteo niti da te zaustavim i tražim autogram.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:50 09.11.2018

Re: Nego...

Hvala na komplimentu.
nsarski nsarski 17:58 09.11.2018

Re: Nego...

Nego...
...sve zaboravim da te pitam:

I ja, ali nešto drugo.

Kako to da si ti, Filipe, kao svršeni student Ekonomskog fakulteta (odlikaš, praktično), postao novinar i medijska ličnost? Razumem da si postao magacioner, na primer, ili neki direktor, ali novinar i urednik i voditelj?!
Objasni to, svojim rečima ako možeš...
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:07 09.11.2018

Re: Nego...

Tokom studija publikovao sam tekstove u fakultetskom listu "Glas ekonomista", a potom u "Studentu", listu beogradskih studenata. Naravno, najviše o ekonomskim i studentskim temama, a zatim aforizme i satirične pesme i priče.
nsarski nsarski 20:48 09.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
Tokom studija publikovao sam tekstove u fakultetskom listu "Glas ekonomista", a potom u "Studentu", listu beogradskih studenata. Naravno, najviše o ekonomskim i studentskim temama, a zatim aforizme i satirične pesme i priče.


Hvala na konkretnom odgovoru. Medjutim, ja znam ljude koji su studirali arhitekturu i istovremeno pisali pesme, ali nisu po završenim studijama postali pesnici. Slično za studente medicine koji su bili glumci-amateri. Ja sam za vreme studija sezonski radio kao građevinski radnik, ali nisam se posle za to opredelio.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:43 09.11.2018

Re: Nego...

Jedan od mojih omiljenih glumaca, Harison Ford, bio je stolar pre uspešne glumačke karijere.

Ili zvezda upravo okončanih izbora u SAD: Aleksandrija Okasio Kortez (29) ušla je u istoriju kao najmlađa žena koja je dobila mesto u američkom Kongresu, nakon što je pobedila na izborima za Predstavnički dom SAD. Pre toga je radila kao konobarica i šankerka.
anonymous anonymous 00:39 10.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
Pošto sam kao novinar i ljudsko biće i javno i privatno pružao podršku porodicama čiji su očevi i sinovi pobijeni državnim terorizmom, a i saosećao sa njima da se naručioci i ubice izvedu pred sud, mislim da je ovo što činim sasvim u redu.


Мислити и с...., да извиниш није исто.


anonymous anonymous 00:40 10.11.2018

Re: Nego...

nsarski
Nego...
...sve zaboravim da te pitam:

I ja, ali nešto drugo.

Kako to da si ti, Filipe, kao svršeni student Ekonomskog fakulteta (odlikaš, praktično), postao novinar i medijska ličnost? Razumem da si postao magacioner, na primer, ili neki direktor, ali novinar i urednik i voditelj?!
Objasni to, svojim rečima ako možeš...


Зар таленат није очигледан ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:19 10.11.2018

Re: Nego...

"Mnogo je bitnije da se prema drugom čoveku ponašaš dobro, od toga da se stalno moliš, postiš i dotičeš čelom molitveni tepih."
Nagib Mahfuz
bene_geserit bene_geserit 06:20 10.11.2018

Re: Nego...

Filip Mladenović
Ili zvezda upravo okončanih izbora u SAD: Aleksandrija Okasio Kortez (29) ušla je u istoriju kao najmlađa žena koja je dobila mesto u američkom Kongresu, nakon što je pobedila na izborima za Predstavnički dom SAD. Pre toga je radila kao konobarica i šankerka.

Što ti je amerika i američki san.
Mož da budeš konobarica i očas posla postaneš "zvezda". I onda novine pišu kako ne možeš da platiš gajbu u Vašingtonu jer imaš studentske kredite koje nisi otplatio.
Mada ti bravari i konobari uglavnom postaju zvezde kod komunista, ne kod normalnog naroda.
blogovatelj blogovatelj 06:35 10.11.2018

Re: Nego...

Slično za studente medicine koji su bili glumci-amateri


Ja znam lekare savetnike.

milanb milanb 08:47 10.11.2018

Re: Nego...

Изгледа да је фашизам за господина Младеновића свака негативна(по оцени г-дина Младеновића) појава у друштву и политици.


nsarski nsarski 09:04 10.11.2018

Jevanđelje po Filipu

milanb
Изгледа да је фашизам за господина Младеновића свака негативна(по оцени г-дина Младеновића) појава у друштву и политици.



Antifašista je svako ko kritikuje ovu vlast: Šešelj, Ugljanin, Mira Marković, Hašim Tači, Izetbegović, Filip Mladenović, a bogme, što ne reći, i Toma (da ne bude zabune - Toma je vlasnik pečenjare "Kod Čiče" na Kalenićevoj pijaci, koji je nekad kovao u zvezde Aleksandra Megalosa jer je javno na TV-u rekao da mu pečenjaru neće srušiti, ali je posle srušio pa je Toma jako ljut).
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:22 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

Svaki zločin počinjen zbog verske, nacionalne, ideološke, profesionalne... netrpeljivosti je fašistički.

Da citiram francuskog predsednika: Emanuel Makron je poručio da želi da okupi proevropske pokrete na izborima za Evropski parlament sledeće godine, upozorivši na porast nacionalizma u Evropi.

- Svuda u Evropi nacionalizam je u porastu. Oni igraju na kartu straha drugih, žele da zatvore granice. Samo zato što su izabrani, ne znači da ne mogu da se borim protiv njihovih ideja!
docsumann docsumann 10:41 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

Svaki zločin počinjen zbog verske, nacionalne, ideološke, profesionalne... netrpeljivosti je fašistički.


da li ova definicija važi retroaktivno, pošto su sukobi zasnovani na vjerskoj i nacionalnoj netrpeljivosti već nekoliko milenijuma prisutni na istorijskoj sceni, a fašizam će tek za koju godinu da proslavi prvu stoljetnicu?

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:19 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

Zločin je zločin i počinilac ili počinioci moraju izaći pred lice pravde.

A polemiku o Vašoj dilemi predlažem da prepustimo najkompetentnijima - istoričarima.
docsumann docsumann 11:43 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

Zločin je zločin i počinilac ili počinioci moraju izaći pred lice pravde.


to je nesporno.

sporan je "fašizam" kojeg ti trpaš uz manje-više svaku društvenu devijaciju, s posebnim akcentom na zločin.

ljudi čine zvjerstva i gadosti i bez fašizma, i black metala...

nsarski nsarski 12:08 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

Da citiram francuskog predsednika: Emanuel Makron je poručio da želi da okupi proevropske pokrete na izborima za Evropski parlament sledeće godine, upozorivši na porast nacionalizma u Evropi.

- Svuda u Evropi nacionalizam je u porastu. Oni igraju na kartu straha drugih, žele da zatvore granice. Samo zato što su izabrani, ne znači da ne mogu da se borim protiv njihovih ideja!


Nezavisni mislilac Makron.


docsumann docsumann 13:23 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

A polemiku o Vašoj dilemi predlažem da prepustimo najkompetentnijima - istoričarima.


mislim da dileme nema.
u suprotnom su i Aristotel i Arhimed fašisti.

ustvari, tom logikom je cijela istorija čovječanstva - 99 nijansi fašizma.


SS


maksa83 maksa83 14:24 10.11.2018

Re: Jevanđelje po Filipu

ustvari, tom logikom je cijela istorija čovječanstva - 99 nijansi fašizma.

A šta sam ja rekao na prethodnoj strani...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana