Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

U čemu Ugljanin ima pravo?

Filip Mladenović RSS / 07.11.2018. u 22:50

Rafalni fašizam
Rafalni fašizam
Topčiderski fašizam
Topčiderski fašizam
Možemo da kritikujemo, osporavamo, pljujemo, vredjamo ili da poput premijerke Ane Brnabić na nedostojan način reagujemo ("Što se tiče gospodina Ugljanina, mislim da su za njega nadležne institucije, kako pravne tako i zdravstvene."), ali Sulejman Ugljanin ima pravo kada govori o tzv. deep state Republike Srbije.

Izjavom da je Srbija fašistička tvorevina Sulejman Ugljanin je mislio na "paralelne strukture sudstva, tužilaštva, policije, vojske i službi bezbednosti koje su od 1990. do danas odgovorne za zločin genocida i sve druge zločine tokom teritorijalnih osvajanja na prostoru bivše SFRJ".

On je naveo da su te strukture prisutne i danas u sistemu Republike Srbije i predstavljaju realnu opasnost i prete bošnjačkom narodu.

"Naš je cilj da ta neman, ta fašistička tvorevina nestane, putem lustracije, iz ove naše, da kažem demokratske Republike Srbije, i da nakon toga svi zajedno gradimo jednu evropsku, normalnu, pravnu državu Srbiju, državu svih njenih gradjana, koja će biti zasnovana na vladavini prava, pravnoj sigurnosti, jednakosti pred zakonom, a u kojoj će Bošnjaci biti konsultovani, a Sandžak jedna od autonomnih regija" - pojasnio je Sulejman Ugljanin.
Na kraju je ponovio da je govorio o "patološkim zločinačkim strukturama, koje škode svim normalnim gradjanima u Srbiji".

Ko god je pratio sudjenje osumnjičenima za ubistvo Slavka Ćuruvije 11. aprila 1999. ili istragu o ubistvu gardista Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića u Topčideru 5. oktobra 2004, ne može da protivreči citiranom pojašnjenju Sulejmana Ugljanina.

A ova nerešena ubistva su samo vrh ledenog brega paralelne, tamne i tajne, kriminalizovane strukture vlasti, kojoj nijedan režim posle 5. oktobra 2000. nije mogao NIŠTA. Čak ni posle brutalne likvidacije Zorana Djindjića 12. marta 2003. godine!

Ovom patološkom parazitu na političkom i društvenom biću Srbije snagu i podršku daju odsustvo lustracije, strah od odmazdi, slabost civilnog društva, nefunkcionisanje institucija, autokratski modeli vladanja i neiscrpni, nekontrolisani izvori novca od svakojakih kriminalnih radnji, medju kojima prednjače šverc narkotika i pranje novca.

Srbija je "zarobljena država", a gradjanke i gradjani taoci tih nelustriranih i nesputanih krtica, koje decenijama podrivaju ustavni poredak i elementarne gradjanske slobode.

 

Atačmenti



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 22:27 08.11.2018

Re: Au, jbte...

hoochie coochie man
Sad ispade da ja opravdavam ubistvo, a samo sam se nadovezao na Predin komentar o kontaktima...


Sad ispade da sam te ja optužio.
Ne bre, mali nesporazum.


Ne opravdavam ubistvo, ali mi je budalasta tvrdnja da je Ćuruvija ubijen jer je bio novinar.


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:31 09.11.2018

Re: Au, jbte...

predatortz
hoochie coochie man
Sad ispade da ja opravdavam ubistvo, a samo sam se nadovezao na Predin komentar o kontaktima...


Sad ispade da sam te ja optužio.
Ne bre, mali nesporazum.


Ne opravdavam ubistvo, ali mi je budalasta tvrdnja da je Ćuruvija ubijen jer je bio novinar.



Rafal od 17 metaka u ledja jednog ljudskog bića, bio on novinar, doušnik, debeovac, saradnik, otac tabloidnog novinarstva... je notorni i opaki fašizam!
blogovatelj blogovatelj 06:14 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Mene tu druga stvar zbunjuje, što se čoveku koji je prvi ovde krenuo sa tim jakim rečima, senzacionalno, šokantno... i to, preko cele strane, dakle tabloid,


Njegove novine su bile sve, samo ne tabloid. Smeo je javno da kaže neke stvari kad niko nije smeo.
U njegovim novinama kolumne su imali Tijanić i Žanetić. I takođe pisali ono što su mnogi mislili, a niko drugi u drugim medijima nije imao muda da javno izgovori, jer se diktator u to vreme baš gadno razgoropadio.
blogovatelj blogovatelj 06:15 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ne opravdavam ubistvo, ali mi je budalasta tvrdnja da je Ćuruvija ubijen jer je bio novinar.


OK, a zašto je onda ubijen?
docsumann docsumann 10:09 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ne opravdavam ubistvo, ali mi je budalasta tvrdnja da je Ćuruvija ubijen jer je bio novinar.


a Duško Jovanović, ubijeni glavni urednik crnogorskog dnevnog lista DAN?

je l' i za njega važi da nije ubijen zbog svojih kritičkih tekstova o Milu, "državnom" švercu duvana i koječega još?
predatortz predatortz 10:18 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
Ne opravdavam ubistvo, ali mi je budalasta tvrdnja da je Ćuruvija ubijen jer je bio novinar.


a Duško Jovanović, ubijeni glavni urednik crnogorskog dnevnog lista DAN?

je l' i za njega važi da nije ubijen zbog svojih kritičkih tekstova o Milu, "državnom" švercu duvana i koječega još?


Za njega nisam čuo da je imao potvrđene sastanke sa pripadnicima stranih obaveštajnih službi, neposredno pred agresiju na zemlju. Inače, kada je neko dugo pod 24-časovnom opservacijom službe, a to iziskuje mnogo truda, novca i resursa, to sigurno nije zbog pisanja po novinama. Ako im je to pisanje baš toliko smetalo, a o Slobi se pisalo svašta - mnogo više i mnogo slobodnije nego danas o Vučiću, mogli su to bez cimanja toliko operativaca reštit kao sa onim nesrećnikom u Jagodini.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:33 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!
predatortz predatortz 10:35 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!


Čoveče, prestani da relativizuješ pojam fašizma.
Po toj skučenoj logici, sve zemlje sveta su fašističke.
Ove tvoje floskule su sramna relativizacija jedne od najmonstruoznijih ideja koje je čovečanstvo iznedrilo.
maksa83 maksa83 10:47 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Čoveče, prestani da relativizuješ pojam fašizma.

Samo budi istrajan, ja se sećam da je Filip u nekoliko navrata prihvatio sugestije oko debilne retorike.

Šalim se, ne sećam se.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:52 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Napisao sam da je ubistvo novinara u Srbiji i u Crnoj gori fašistički zločin, ili ako vam je lakše za razumevanje - fašistički čin.

Likvidacija ljudi zbog nacionalnog, verskog, ideološkog, stručnog... opredeljenja je - šta!?
nsarski nsarski 11:00 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!


E, kad se sada nisam šlogirao!
Hoćeš reći da je bombardovanje studija u Aberdarevoj od strane NATO aviona bio fašistički zločin? NATO je fašistička organizacija!?

Pa onoliki novinari izginuli na Bliskom Istoku, ubijeni od strane Oslobodilačkih/Odbrambenih snaga, te snage su fašističke?
Ko je pomenuo Avganistan i bombardovanje redakcije Al Džazire u Kabulu, to fašistički zločin? Pa onaj masakr novinara i medicinskog osoblja na trgu u Kabulu (onaj snimak koji je u etar prvi pustila organizacija Wikileaks, a njen osnivač Asanž zatvoren), i to je fašistički zločin? A izvođači tih napada su fašisti?
Ako je tako, onda se protiv tih i takvih zločinaca treba anti-fašistički boriti, zar ne?

Evo, koliko jutros čitam u novinama da je Predsednik izjavio Hitlerovci su moju familiju ubili i uvek sam se borio protiv fašista, i protiv jednoumlja i nastaviću da se borim protiv svih onih koji misle to, a opet i ti kažeš da se boriš protiv fašizma i fašista.
I to me sasvim zbunjuje: ti i Predsednik imate iste ciljeve? Ideološki, vas dvojica ste isti? Udario anti-fašista na anti-fašistu! E, to me je umalo do šloga dovelo. Pomagaj!

Ne zaboravi: "U većem delu Srbije sutra će tokom dana biti pretežno sunčano vreme, s temeraturom do 20 stepeni, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod."
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:33 09.11.2018

Re: Au, jbte...

A likvidacija ljudi zbog nacionalnog, verskog, ideološkog, stručnog... opredeljenja je - šta!?
adviser adviser 12:38 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.
docsumann docsumann 12:55 09.11.2018

Re: Au, jbte...

adviser
Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.


čak i ako atentat izvrše ekstremni ljevičari?

nsarski nsarski 12:57 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
A likvidacija ljudi zbog nacionalnog, verskog, ideološkog, stručnog... opredeljenja je - šta!?

Eno, po Americi se dešava da neki vernik/zaluđenik ubije lekara (stručno opredeljenje!) koji vrši abortuse. Ubica se brani da mu to vera nalaže, i uopšte ne pominje Musolinija ili Hitlera. Kome sada verovati?

Džek Trbosek je ubijao prostitutke (stručno opredeljenje) jer su kvarile moral društva. Šta s njim raditi? U njegovo vreme fašizam nije ni postojao.
docsumann docsumann 13:00 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Čoveče, prestani da relativizuješ pojam fašizma.


mala djeca često ponavljaju neku riječ sve dok im ne zazvuči potpuno besmisleno...


ponavljanje je majka ... ritma

docsumann docsumann 13:03 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ne zaboravi: "U većem delu Srbije sutra će tokom dana biti pretežno sunčano vreme, s temeraturom do 20 stepeni, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod."


Da li biste pisali ovakav komentar da je vaš neko blizak stradao u cunamiju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:21 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
Ne zaboravi: "U većem delu Srbije sutra će tokom dana biti pretežno sunčano vreme, s temeraturom do 20 stepeni, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod."


Da li biste pisali ovakav komentar da je vaš neko blizak stradao u cunamiju?

Odsustvo saosećanja je samo još jedan otužan dokaz postojanja malog čoveka, o kome je Vilhelm Rajh pisao kao o pogonskoj snazi fašizma.
vcucko vcucko 14:45 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
adviser
Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.


čak i ako atentat izvrše ekstremni ljevičari?


Nemoj tako. Živ je Aldo, umro nije. Evo piše u novine:
docsumann docsumann 14:59 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Odsustvo saosećanja


otkud ti sebi daješ za pravo da tumačiš osjećanja i namjere porodica koje su ni krive ni dužne doživjele gubitak svojih najmilijih?

nit svi ti ljudi isto misle, nit se isto nose sa svojom boli.

uspinjati se na njihovu muku da bi s "visine" moralis'o po blogu odsustvo je i mjere i obzira.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:23 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
Odsustvo saosećanja


otkud ti sebi daješ za pravo da tumačiš osjećanja i namjere porodica koje su ni krive ni dužne doživjele gubitak svojih najmilijih?

nit svi ti ljudi isto misle, nit se isto nose sa svojom boli.

uspinjati se na njihovu muku da bi s "visine" moralis'o po blogu odsustvo je i mjere i obzira.


Onda pročitajte navedeni esej Vilhelma Rajha...
docsumann docsumann 15:33 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Onda pročitajte navedeni esej Vilhelma Rajha...


da bih dobio odgovor na pitanje upućeno tebi?
adviser adviser 16:42 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
docsumann
Ne zaboravi: "U većem delu Srbije sutra će tokom dana biti pretežno sunčano vreme, s temeraturom do 20 stepeni, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod."


Da li biste pisali ovakav komentar da je vaš neko blizak stradao u cunamiju?

Odsustvo saosećanja je samo još jedan otužan dokaz postojanja malog čoveka, o kome je Vilhelm Rajh pisao kao o pogonskoj snazi fašizma.

Doksuman uopšte nije mali.
gedza.73 gedza.73 17:07 09.11.2018

Re: Au, jbte...


Da li biste pisali ovakav komentar da je vaš neko blizak stradao u cunamiju?


Odsustvo saosećanja je samo još jedan otužan dokaz postojanja malog čoveka, o kome je Vilhelm Rajh pisao kao o pogonskoj snazi fašizma.

Nestadoše knjige, pesme, filmovi, stripovi koji imaju u sebi delić crnog humora...
meni je Docsova fora dobra. a po tebi Docs 'pogonska snaga fašizma'. aj da je neko drugi ali on

maksa83 maksa83 17:12 09.11.2018

Re: Au, jbte...

meni je Docsova fora dobra. a po tebi Docs 'pogonska snaga fašizma'. aj da je neko drugi ali on

Koliko sam ja do sad shvatio uz minimalnu ekstrapolaciju na svetu postoje tri vrste ljudi - fašisti, nacoši i Filip. Prema svemu što znamo Docs nije Filip, tako da može samo da bira nešto od ona dva.
nsarski nsarski 17:21 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Prema svemu što znamo Docs nije Filip, tako da može samo da bira nešto od ona dva.


Jebote, a on izabrao da bude vegetarijanac! Kao H...mislim, ne smem ni da izgovorim to ime...Hii....ne vredi...
gedza.73 gedza.73 17:27 09.11.2018

Re: Au, jbte...

na svetu postoje tri vrste ljudi - fašisti, nacoši i Filip.


maksa83 maksa83 17:38 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Jebote, a on izabrao da bude vegetarijanac! Kao H...mislim, ne smem ni da izgovorim to ime...Hii....ne vredi...

Eto, stvar se sama od sebe rešila.
docsumann docsumann 17:58 09.11.2018

Re: Au, jbte...

objectiram, H. je jeo kavijar... a čini mi se i kobaje
docsumann docsumann 18:06 09.11.2018

Re: Au, jbte...

maksa83
Jebote, a on izabrao da bude vegetarijanac! Kao H...mislim, ne smem ni da izgovorim to ime...Hii....ne vredi...

Eto, stvar se sama od sebe rešila.


neuspjeli slikar (u pokušaju), neostvareni arhitekta, pivopija...
gedza.73 gedza.73 18:23 09.11.2018

Re: Au, jbte...

neuspjeli slikar (u pokušaju), neostvareni arhitekta, pivopija...


Ja bio ubeđen da pričaju o H.. Hii... Hilari Klinton pa još razmišljam koji će đavo ona u ovoj priči
freehand freehand 18:49 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
adviser
Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.


čak i ako atentat izvrše ekstremni ljevičari?


Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?
docsumann docsumann 18:55 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?


imaš nešto konkretno na umu?
freehand freehand 19:14 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?


imaš nešto konkretno na umu?

Brigate i Alda Mora, i Bolonju, i Bader-Majnhof, i da ne idemo dalje. Gladio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Njegove novine su bile sve, samo ne tabloid


Pa dobro, teško sad da analiziramo tekst po tekst, ostaje da sudimo po svom sećanju.
Te novine teško da bi se mogle zvati analitičkim, nepristarsnim, objektivnim, jer one su imale koncept da, ne informišu, nego presuđuju.
Taj rezolutan stav, unapred poznat, ostrašćen, je manir tabloida.
Ako se tome doda i to što su rado i često koristili te tipično tabloidne izraze kao što je skandalozno, brutalno,... na naslovnim stranama, to što je često bila jača želja za senzacijom nego za informacijom, što se mog kriterijuma tiče, prilično je to bilo obojeno žutim.










docsumann docsumann 20:26 09.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand
docsumann
Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?


imaš nešto konkretno na umu?

Brigate i Alda Mora, i Bolonju, i Bader-Majnhof, i da ne idemo dalje. Gladio.


u svom komentaru nigdje nisam referirao na te slučajeve.

radi se o principijelnoj terminologiji. ako ljevičari ubiju novinara ( nije valjda da nikad nije bilo ) da li je i to fašističko ubistvo?

freehand freehand 20:37 09.11.2018

Re: Au, jbte...

docsumann
freehand
docsumann
Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?


imaš nešto konkretno na umu?

Brigate i Alda Mora, i Bolonju, i Bader-Majnhof, i da ne idemo dalje. Gladio.


u svom komentaru nigdje nisam referirao na te slučajeve.

radi se o principijelnoj terminologiji. ako ljevičari ubiju novinara ( nije valjda da nikad nije bilo ) da li je i to fašističko ubistvo?


Docs, pobogu... To je nedostojno rasprave. Ja sam tebe pitao nšeto drugo, što mi je mnogo izazovnije: da li su ultralevičari koji svesno, u skadu sa svojomideologijom i u svrhu ostvarenja viših ciljeva, obavljaju prljav posao za desničare - i dalje levičari?
vcucko vcucko 20:39 09.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand
docsumann
adviser
Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.


čak i ako atentat izvrše ekstremni ljevičari?


Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?

Mislim da se tu negde najočiglednije zatvara krug. Ono Waffen-SS - CIA - Rote Armee Fraktion/Brigate Rosse. Tu je negde sve to.
Hoću reć, na tom nivou se gubi ideologija i ostaju samo ubice, ništa više.
tasadebeli tasadebeli 20:42 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
docsumann
Ne zaboravi: "U većem delu Srbije sutra će tokom dana biti pretežno sunčano vreme, s temeraturom do 20 stepeni, saopštio je Republički hidrometeorološki zavod."


Da li biste pisali ovakav komentar da je vaš neko blizak stradao u cunamiju?

Odsustvo saosećanja je samo još jedan otužan dokaz postojanja malog čoveka, o kome je Vilhelm Rajh pisao kao o pogonskoj snazi fašizma.






Шарски, ја му ово не бих опростио! Не, не, никако му не бих опростио!



freehand freehand 20:46 09.11.2018

Re: Au, jbte...

vcucko
freehand
docsumann
adviser
Filip Mladenović
Ubistvo svakog novinara u svetu, pa i u Crnoj Gori i Srbiji je fačistički zločin!

Slažem se.


čak i ako atentat izvrše ekstremni ljevičari?


Da li su ekstremni levičari koje je regrutovala, organizovala, obučila, naoružala i na zadatak poslala CIA - ekstremni levičari?

Mislim da se tu negde najočiglednije zatvara krug. Ono Waffen-SS - CIA - Rote Armee Fraktion/Brigate Rosse. Tu je negde sve to.
Hoću reć, na tom nivou se gubi ideologija i ostaju samo ubice, ništa više.

Ne bih se složio. Pobrojao si redom elitne partijske oružane formacije, obaveštajnu službu i terorističke organizacije, koje ništa ne pvezuje i ne jednači sem nekih od metoda poput ubistva koji su isti za sve naoružane grupe od kad je sveta i veka.
Sve ostalo je razlčito.
vcucko vcucko 20:57 09.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand

Ne bih se složio. Pobrojao si redom elitne partijske oružane formacije, obaveštajnu službu i terorističke organizacije, koje ništa ne pvezuje i ne jednači

Sa ovim se ja ne bih složio. Pusti školske definicije i a)b)c)...
U čemu je suštinska razlika između partijske oružane formacije i terorističke organizacije? Samo u učinku (jedne je istorija dovela u poziciju da ostvare brojke koji ovi drugi mogu samo da sanjaju). Ali ishodišno, organizaciono i pojavno su vrlo slični.
A obaveštajna služba je po definiciji i po potrebi ponekad i oružana formacija (često i partijska) i teroristička organizacija.
Sve je to isprepleteno i umuljano.
freehand freehand 21:09 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ali ishodišno, organizaciono i pojavno su vrlo slični.

Ni po jednom od nabrjeng nisu ni blizu. Čak uopšte nisu za poređenje, kao što ne mogubiti uniformisana oružana formacija do nivoa divizije, formirana od strane partije-države sa ciljem uništavanja neprijatelja Rajha (da ne nabrajam sad, ali rasizam kao osnova) i podrumska tajna organizacija formirana od ideoloških istomišljenika ekstremista u sistemu trojki. Tek da ne pričamo o ishodištu...
A obaveštajna služba je po definiciji i po potrebi ponekad i oružana formacija (često i partijska) i teroristička organizacija.

Ma jok. Obaveštajna služba može (mada retko) da u svom sastavu ima oružane formacije, i da (proksi) osniva, usmerava i kontroliše terorističke organizacije. Ona - obaveštajna služba - to nikad nije po sebi.
Partijska je onoliko i u vremenima kad se ljuljaju temelji sistema i dok se taj sistem ne stabilizuje.
gedza.73 gedza.73 21:10 09.11.2018

Re: Au, jbte...

da li su ultralevičari koji svesno, u skadu sa svojomideologijom i u svrhu ostvarenja viših ciljeva, obavljaju prljav posao za desničare - i dalje levičari?

jel' mogu ja jedan primer?

Oktobarska revolucija je specifična po još jednom važnom segmentu. Verovatno je to prva revolucija koja je finansirana i inicirana iz inostranstva u skladu sa interesima drugih država.


Parvus je nemačke pare dao Lenjinu kako bi Lenjin podigao revoluciju u Rusiji. Ujedno je (Parvus) finansirao nemačkim parama demonstracije i štrajkove, špekulisao novcem kako bi povećao krizu.

Lenjin je iz Švajcarske prošao do Rusije kroz Nemačku sa odobrenjem nemačkog vrha (trenutno u ratu sa Lenjinovom domovinom).

Ujedno je podsticao dezertestvo sa fronta (svaka sličnost je slučajna). Sve to nije bilo dovoljno pa Nemci šalju boljševicima još jednu finansijsku inekciju u vidu ogromne sume
Lenjin je ceo dug ispaltio predajom teritorija svoje zemlje Nemcima i kršenjem sporazuma sa silama Antante kao i plaćanjem Nemcima što su napali Rusiju (uz posledice po našu vojsku u Velikom ratu). Ujedno su pobili milione svojih sugrađana koji nisu bili po volji nove vlasti koja je zauzela rukovodeća mesta (opet je svaka sličnost slučajna).

jel' su boljševici-komunisti desničari, fašisti, kolaboracionisti ili izdajnici?
freehand freehand 21:19 09.11.2018

Re: Au, jbte...

jel' su boljševici-komunisti desničari, fašisti, kolaboracionisti ili izdajnici?

To je svakako jedan od primera koji sam imao na umu.
Nego, kad si ti u pitanju i tvoji istomišljenici interesantno je i nešto drugo: više vam smetaju Lenjin i boljševici poslati da sjebu Rusiju, nego Parvus i Nemačka koji su ih poslalai da sjebu rusiju, i koji bi - da Lenjin to nije uspeo - našli nve lenjine.
Ima tu neki sindrom, nešto što kaže da su gori oni među nama koji su se Nemcima suprotstavili pucajući na njih nego Nemci koji su spalili zemlju i streljali naše sugrađane uključujući decu. Jebem li ga, mora da ima nešto jako pametno što ne domašujem.
gedza.73 gedza.73 21:34 09.11.2018

Re: Au, jbte...

nešto što kaže da su gori oni među nama koji su se Nemcima suprotstavili pucajući na njih nego Nemci koji su spalili zemlju i streljali naše sugrađane uključujući decu. Jebem li ga, mora da ima nešto jako pametno što ne domašujem.

nije problem, tu sam da pojasnim.

Možda nisi shvatio redosled.
Nemci u ratu sa Rusijom.
Nemci finansiraju ruskog državljanina Lenjina kako bi diverzijom izbacio Rusiju iz rata.
Lenjin predaje teritorije svoje (pratiš ovo 'svoje') domovine Nemcima. Ujedno plaća odštetu Nemcima za gubitke koje su imali na ruskom tlu.
Lenjin masovnim ubistvima desetkuje svoje sugrađane.

Dosad bi trebalo da je lako.

Onda drugi uče školu od Lenjina. jel kopiket odgovarajuća formulacija kod serijskih ubica?

više vam smetaju Lenjin i boljševici poslati da sjebu Rusiju, nego Parvus i Nemačka koji su ih poslalai da sjebu rusiju

Normalno. Parvus, Nemci, Amerikanci, Hrvati, Albanci gledaju interese svojih država. Ja pričam o 'našim' budalama koje im idu na ruku svojim postupcima i rade protiv svoje države u ukupnom zbiru.

edit
i da, moje skromno mišljenje da je lenjin sa ekpiom (radeći kao nemački bauštelci) zajedno sa Staljinom upropastio rusku naciju na duge staze.
po mom opet skromnom mišljenju svet bi danas drugačije izgledao da je Rusija bila normalna zemlja a ne strašilo plašilo za zapadni svet i male narode.

na kraju krajeva Srbija danas ne bi trpela posledice neodgovrne prosovjetske politike, totalitarizma, nedemokratije i raskola u koji je uvučena nakon krvavog građanskog rata.
freehand freehand 21:43 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Dosad bi trebalo da je lako.

Onda drugi uče školu od Lenjina. jel kopiket odgovarajuća formulacija kod serijskih ubica?

Umesto da se lepo dogovore sa Nemcima pa im pomognu da ostvare svoje interese na tlu svoje države? Sad sam skapirao.
Znači, moram opet o komunističkoj bandi koja je navalila na oslobodicoe, i to ni manje ni više nego na firerov rođendan...


Normalno. Parvus, Nemci Amerikanci, hrvati, Albanci gledaju interese svojih država. Ja pričam o 'našim' budalama koje im idu na ruku svojim postupcima i rade protiv svoje države u ukupnom zbiru.


To ti kažem, vidi klip pa dodaj one što su se kurčili '99
gedza.73 gedza.73 21:55 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Umesto da se lepo dogovore sa Nemcima pa im pomognu da ostvare svoje interese na tlu svoje države? Sad sam skapirao.

opet nisi.
Oni se i jesu dogovorili sa Nemcima. Opet. po starom, dobrom običaju.

tek kad su Švabe sa Sovjetima prekršile sporazum onda su se setili da su antifašisti. da je sporazum potrajao malo duže, i da ludi austrijski moler nije bio nestrpljiv, jugoslovenski komunisti bi čekali mig sovjetske centrale otprilike kao Italijani maramicu Laki Lučana. Ne bi igrali fudbal sa nemačkim okupatorskim vojnicima niti branili od linča nemačkog veleposlanika u Beogradu na samom početku rata.

To ti kažem, vidi klip pa dodaj one što su se kurčili '99

tebi bre to nesagledavanje prešlo u naviku? opasna je to boljka.
nije počelo '99.
Počelo je mnogo pre. Možda sa hapšenjem profesora Đurića (kome su, slično onoj tvojoj objavi, mnogi strani intelektualci dali podršku). Možda latentnom gej zaljubljenošću u Moskvu. Veljko Kadijević nije išao po saveznike u Ameriku nego u SSSR. Ili onda kad je Tito izdao Mađare sovjetskim okupatorima?

Šta očekuješ kad si na suprtonoj strani? Da budeš pobednik kao srpska kraljeva vojska? ne ide to tako. ti si samo još jedan moskovski vazal koji smeta na mapi.
freehand freehand 22:04 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Veljko Kadijević nije išao po saveznike u Ameriku nego u SSSR. Ili onda kad je Tito izdao Mađare sovjetskim okupatorima?

To je prosto neverovatno. I ja sam se uvek čudio zašto, kad te Amerikanci napadaju, po pomoć ne ideš u Vašington.

Al pošto mi ne pada na pamet da sa tobom ulazim u standardni bulšit, u kome kao kod Filipa Mladenovića nisu krivi Amerikanci koji su pucali na televiziju i civlie u njoj nego su glavni i jedini krivci oni koji ih nisu sklonili pogledaj klip, ipak.
A ako ne znaš šta je "srpski paprikaš" gledaj ovde. od sedmog minuta:

gedza.73 gedza.73 22:15 09.11.2018

Re: Au, jbte...

I ja sam se uvek čudio zašto, kad te Amerikanci napadaju, po pomoć ne ideš u Vašington.

prestaćeš da se čudiš kad shvatiš da je Srbija zemlja koja sa kreće između dva i osam miliona stanovnika. I da treba da radi sve što može kako bi opstala kao država koja treba da obezbedi, koliko toliko realno, dobar standard svim svojim državljanima. Da nekad bude 'Karađorđe' a nekad 'Miloš Obrenović'.
i otkud to da je neka konstanta tih seljačkih vladara da Srbiju teritorijalno proširuju (u pojedinim periodima demokratizuju ispred vremena) a da kad dođu njihovu neprijatelji po oružju Srbija bude rasturena na tri dela i praktično okupirana?

u kome kao kod Filipa Mladenovića nisu krivi Amerikanci koji su pucali na televiziju i civlie u njoj nego su glavni i jedini krivci oni koji ih nisu sklonili pogledaj

Mnogo puta sam hteo da te pitam, al si bio ljut na mene, pa sam namerno pecao (bezuspešno) na NATO udicu...

Kako je moglo da se tako olako pređe preko ustaških zločina koji su daleko monstruozniji, daleko masovniji i daleko zlikovačkiji pa da se uđe u jednu državu a ne može u NATO (o kome imam mišljenje da je vojno siledžijsko mafijaški savez?
freehand freehand 22:26 09.11.2018

Re: Au, jbte...

prestaćeš da se čudiš kad shvatiš da je Srbija zemlja koja sa kreće između dva i osam miliona stanovnika. I da treba da radi sve što može kako bi opstala kao država koja treba da obezbedi, koliko toliko realno, dobar standard svim svojim državljanima. Da nekad bude 'Karađorđe' a nekad 'Miloš Obrenović'.
i otkud to da je neka konstanta tih seljačkih vladara da Srbiju teritorijalno proširuju (u pojedinim periodima demokratizuju ispred vremena) a da kad dođu njihovu neprijatelji po oružju Srbija bude rasturena na tri dela i praktično okupirana?


Nisi odgledao srpski paprikaš. :(
Kako je moglo da se tako olako pređe preko ustaških zločina koji su daleko monstruozniji, daleko masovniji i daleko zlikovačkiji pa da se uđe u jednu državu a ne može u NATO (o kome imam mišljenje da je vojno siledžijsko mafijaški savez?

Pa eto, kad (ako) skapiraš kakva je razlika između tvoje države (koju ti je napravio kralj ujedinitelj) i koja već postoji i vojno siledžijsko mafijaškog saveza koji te je razorio - javi se da probam. Dotle ema smisla.
gedza.73 gedza.73 22:45 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Nisi odgledao srpski paprikaš. :(

nisam
skapiraš kakva je razlika između tvoje države (koju ti je napravio kralj ujedinitelj) i koja već postoji

što je, opet moje mišljenje, greška ali država je bila podeljen na banovine (pogodi što) i jedno vreme je bilo proglašeno integralno jugoslovenstvo.
Tog mog kralja su ubili Hrvati.
Onda su oni koji su ga ubili su tu državu podelili na nacionalne republike. Što je, pre NATO-a, razorilo u krvi državu (na štetu srpskog naroda).

Samo što ovog puta sve što su srpski vojnici na čelu sa kraljem oslobodili - osvojili je bačeno u vetar.

Zahvaljujući našim podrepašima školovanim po doktrini Lenjina Nemačkog Bankomata.

U mom selu i danas stoji spomenik mojim zemljacima koji su poginuli u I svetskom ratu.
Za malo selo ogroman broj ljudi. Njihova imena stoje ispod grba sa četiri ocila, polumeseca i šahovnice.





vcucko vcucko 22:48 09.11.2018

Re: Au, jbte...

gedza.73

Lenjin predaje teritorije svoje (pratiš ovo 'svoje') domovine Nemcima. Ujedno plaća odštetu Nemcima za gubitke koje su imali na ruskom tlu.
Lenjin masovnim ubistvima desetkuje svoje sugrađane.

i da, moje skromno mišljenje da je lenjin sa ekpiom (radeći kao nemački bauštelci) zajedno sa Staljinom upropastio rusku naciju na duge staze.

Da ne razdvajam.

Ako ćemo pravo, nisu predali svoju domovinu. Predali su Galiciju i slične mitske destinacije. Kamo lepe sreće da ih nikad nisu ni vraćali, bio bi Sojuz (i sledstveno tome Rusija) manje ranjiv i sklon padu.
Iz ovoga izuzimam Kalinjingradsku enklavu, kao ključnu stratešku tačku i zasluženu kaznu za nemačku naciju (nezasluženo je što se tu stalo sa kažnjavanjem).
Lenjin je bio manijakalni masovni ubica (obaška za čiji račun). Staljin je uradio šta je mogao kako je mogao, u situaciji posle strašnog masovnog ubijanja. Između ostalog, potukao je Trockog i njegove satrape Zinovljeva i Kamenjeva, direktne nastavljače Lenjinovog lika i nedela. Od mužika i beskrajne nekultivisane stepe je napravio stručnjake i industriju svetskog značaja. Konačno, ali ne najmanje važno, vodio je odbranu zemlje i naroda od najstrašnijeg i najsmrtonosnijeg napada ikad igde. I u toj odbrani stigao do Berlina.
Samo te tri stvari (prave sitnice, je li) su dovoljne da potru negativnosti, koje niko normalan ne spori. I da se ta dva imena (V.I.L. i J.V.S.) ne navode zajedno i u istom kontekstu, greh je.
Iskreno i ne-zlonamerno, čudi me od tebe da padaš u tu zamku. Da onako po inerciji zapljuneš po Staljinu, čiji je najveći greh na ovim prostorima što je provalio najvećeg sina (video s kim ima posla), ali nije imao sreće (OK, možda ni umešnosti, one dijabolične) da mu stane u kraj. Nego je ovaj bio brži i potkazao Mustafu Nemcima.

I sve zajedno prodao Englezima, znači crnom đavolu.
freehand freehand 22:55 09.11.2018

Re: Au, jbte...

nisam

Pa što? Da vidiš šta rade oslobodioci, i pored male domaće. Pre pojave komunista i partizana koji su namerno žrtvovali srpski narod i to ne samo po Lici i Kordunu.
što je, opet moje mišljenje, greška ali država je bila podeljen na banovine (pogodi što) i jedno vreme je bilo proglašeno integralno jugoslovenstvo.
Tog mog kralja su ubili Hrvati.

Gdežo, nekad mi je baš teško da ti to kažem ali ti toliko lupetaš da je prosto neprijatno za čitanje. Ne znam da li si obavešten da su i SAD "podeljene"? I Nemačka, i Austrija, i Švajcarska, i španija, i Italija... u stvari, sve su države podeljene, majku mu?!
Zahvaljujući našim podrepašima školovanim po doktrini Lenjina Nemačkog Bankomata.

A ne Hrvatima, ne daj Bože Nemcima?
Tog mog kralja su ubili Hrvati.

Ko je bio tvoj kralj?
Onaj koga ja znam ubijen je od nekog Bugarina, Karina, a taj nikako nije bio Hrvat.
gedza.73 gedza.73 22:57 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Predali su Galiciju i slične mitske destinacije.

A Letoniju i neke druge strateške tačke? Koje se i danas pokazuju kao važne.

Lenjin je bio manijakalni masovni ubica (obaška za čiji račun).

Zahvaljujući njemu jedna baba Ukrajinka je izbegla pa se nekako dokopala Srbije i sad je njen unuk moj brat.

Konačno, ali ne najmanje važno, vodio je odbranu zemlje i naroda od najstrašnijeg i najsmrtonosnijeg napada ikad igde. I u toj odbrani stigao do Berlina.

ne demantujem
da se ta dva imena (V.I.L. i J.V.S.) ne navode zajedno i u istom kontekstu, greh je

meni su dovoljni gulazi, tajne policije pa da ih strpam u isti koš.

sve zajedno prodao Englezima, znači crnom đavolu.

za Engleze saglasan. Nezasluženo zapostavljeni iako su tu negde na korak do nacista.
gedza.73 gedza.73 23:04 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Onaj koga ja znam ubijen je od nekog Bugarina, Karina, a taj nikako nije bio Hrvat.

Ćano (ljuti zbog srpskog insistiranja da Dalmacija i Istra pripadnu 'našoj braći Hrvatima'), ustaše (pogledaj kako im komunistički časopis 'Proleter' beše mu ime daje podršku u borbi protiv velikosrskog imperijalizma) i tek na kraju VMRO.
Gdežo, nekad mi je baš teško da ti to kažem ali ti toliko lupetaš da je prosto neprijatno za čitanje.

ne sekiraj se. mene nervira samo kad napišem nešto što nije po tvojoj volji ti odmah me teraš u Blajburg. eto malo ta isključivost 'ko nije sa nama je protiv nas' a ostalo nemoj da te sprečava.

Ne znam da li si obavešten da su i SAD "podeljene"? I Nemačka, i Austrija, i Švajcarska, i španija, i Italija.

Ne znam da li si obavešten da su to top ten države a da je Srbija samo Srbija.

u stvari, sve su države podeljene, majku mu?!

ako ti tako kažeš.
freehand freehand 23:16 09.11.2018

Re: Au, jbte...

Ćano (ljuti zbog srpskog insistiranja da Dalmacija i Istra pripadnu 'našoj braći Hrvatima'), ustaše (pogledaj kako im časopis 'Proleter' beše mu ime daje podršku u borbi protiv velikosrskog imperijalizma) i tek na kraju VMRO.

Šta god da ovde piše - kralja Aleksandra nisu ubili Hrvati nego Bugarin. Al ok, jebeš fakta, to je trebalo da naučim u prvom vagonu.
Ne znam da li si obavešten da su to top ten države a da je Srbija samo Srbija.


Izvini, mislio sam da ti je jasno da sam se (citirajući te) osvrnuo na tvoju opasku o teritorijalnom ustrojstvu kraljevine Jugoslavije.
A ako će pomoći - i Bugarska, i Rumunija, i Mađarska, i Rusija, i Tunguzija su teritorijalno podeljene. E sad, ne znam za Andoru, Lihtenštajn i Monako, možda je na njih trebalo da se ugledamo, al se zajebasmo ugledajući se na top ten države.

ako ti tako kažeš.

Probaj sa Guglom ako meni ne veruješ.
vcucko vcucko 23:41 09.11.2018

Re: Au, jbte...

gedza.73
Predali su Galiciju i slične mitske destinacije.

A Letoniju i neke druge strateške tačke? Koje se i danas pokazuju kao važne.

Na Baltik sam i mislio, pod ruku sa Lvovom. Letoniju posebno.
Krkani koji su skoro sto odsto obukli SS uniforme. I dan danji paradiraju u njima, jedini u Evropi (uz poneke iz Galicije). Koji će ti to qrac, čemu, da od takvih praviš drugare?! A i strategija im je precenjena, dok je Kalinjingrada sve iznad je džabe, žrtvovana vojska.

Ne znam da li smo se razumeli. Ne kažem, nisam lud, da je Koba bio najbolje rešenje u svakom slučaju. On je bio najmanje zlo od realno mogućih zala u tom istorijskom trenutku (posle manijakovih pogroma). I zaustavio je, prelomio taj pogrom.
Po mnogima, Trocki bi - da je dočekao na vlasti 22. jun '41. - zajedno sa Nemcima krenuo na Ural i dalje, ognjem i mačem na svakog ruski govorećeg i svako pravoslavno zvono. O tome se radi.

Naravno, kamo lepe sreće da nije bilo oktobra 1917. i da je umesto Kobe vladao bilo ko po božjoj volji, makar i hemofilični Aleksej.
anonymous anonymous 00:29 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Filip Mladenović
docsumann
Odsustvo saosećanja


otkud ti sebi daješ za pravo da tumačiš osjećanja i namjere porodica koje su ni krive ni dužne doživjele gubitak svojih najmilijih?

nit svi ti ljudi isto misle, nit se isto nose sa svojom boli.

uspinjati se na njihovu muku da bi s "visine" moralis'o po blogu odsustvo je i mjere i obzira.


Onda pročitajte navedeni esej Vilhelma Rajha...


Ја бих теби препоручио Сексуалну револуцију или Функције оргазма .


gedza.73 gedza.73 07:44 10.11.2018

Re: Au, jbte...


freehand
Šta god da ovde piše

pišu istorijski fakti. ISIS je organizator, oni opasani dinamitom samo fizikalci.

vcucko
Naravno, kamo lepe sreće da nije bilo oktobra 1917. i da je umesto Kobe vladao bilo ko po božjoj volji, makar i hemofilični Aleksej.

saglasan.
Nego mi 'lepo' lego kao primer za koji se interesovao Free. Koji je uredno, po običaju, izbeg'o da kaže kakvi su 'levičari' oni koji rade za strane službe, ruše svoju državu zbog tuđih interesa. I da li njihovi 'mali od palube' prepisivači mogu da budu levičari. ili su manijakalne, opsesivne ubice poput svojih uzora (lenjin i politički komesari).



milisav68 milisav68 07:57 10.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand
Onaj koga ja znam ubijen je od nekog Bugarina, Karina, a taj nikako nije bio Hrvat.

Duhovitost u pokušaju.

Kod atentatora je pronađen čehoslavački pasoš izdat u konzulatu u Zagrebu na ime Petrus Keleman.

Kompletan plan atentata i logistiku su dali Hrvati na inicijativu Pavelića.

Musolini je tercirao da se vlasi ne dosete.

I svima lepo i smešno, pa i tebi.

freehand freehand 08:35 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Duhovitost u pokušaju.

Kod atentatora je pronađen čehoslavački pasoš izdat u konzulatu u Zagrebu na ime Petrus Keleman. Jer je normalno da se to utvrđuje po lažnim dokumentima koje atentator sa sobom nosi.
Tako da je kralja Aleksandra u stvari ubio Petrus Keleman. Bravo maestro. Ti i taraba živite u srećnoj vanbračnoj zajednici sa brojnim potomstvom.

Musolini je tercirao da se vlasi ne dosete.

Pa što ne kažete onda da su aleksandra ubili Keleman, Hrvati i Talijani? Da bi istorijska istina bila potpuna?

I svima lepo i smešno, pa i tebi.

Jak zaključak, ozbiljan a u isto vreme nekako poetski i stendap.
milisav68 milisav68 09:54 10.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand
Pa što ne kažete onda da su aleksandra ubili Keleman, Hrvati i Talijani? Da bi istorijska istina bila potpuna?

Apsolutne i potpune istine znaš samo ti.
Jak zaključak, ozbiljan a u isto vreme nekako poetski i stendap.

Učim od najboljih.
freehand freehand 09:56 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Apsolutne i potpune istine znaš samo ti.

Nemoj tako, uvek sam spreman da naučim nešto novo. Da se identiteet i nacionalnost atentatora utvrđuje jedino po dokumentima koje nosi u vreme izvršenja atentata, na primer, to sam upravo naučio i evo sad utvrđujem. Hvala Milisave..
milisav68 milisav68 14:28 10.11.2018

Re: Au, jbte...

freehand
Nemoj tako, uvek sam spreman da naučim nešto novo. Da se identiteet i nacionalnost atentatora utvrđuje jedino po dokumentima koje nosi u vreme izvršenja atentata, na primer, to sam upravo naučio i evo sad utvrđujem. Hvala Milisave..

To što je sticajem okolnosti oroz povukao neko ko je bugarske nacionalnosti, ne menja činjenicu da su sve ostalo organizovali Hrvati.

Čak je i on bio u Hrvatskoj na obuci, pored nekoliko Hrvata koji su bili u ekipi za odstrel.

Tako da rečenica - nisu Hrvati nego Bugarin - je klinačko nadmudrivanje, a nije ni smešno.
freehand freehand 15:12 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Tako da rečenica - nisu Hrvati nego Bugarin - je klinačko nadmudrivanje, a nije ni smešno.

Takoe, i slučajno je povukao oroz.
A i imao je hrvatske papire.
Sve sam razumeo.
Mada Gedža kaže da nije kriva Nemačka nego Lenjin, al bitno je da se vi slažete, a i ja uvek naučim nešpto novo.
gedza.73 gedza.73 19:24 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Sve sam razumeo.

nisi sve. pola jesi a to je da se Milisav i ja

bitno je da se vi slažete

a ovo nisi
Mada Gedža kaže da nije kriva Nemačka nego Lenjin

Nemačka je država koja tamani druge zbog nacionalne arijevske koristi. Jedni od najvećih zločinaca u istoriji ljudskog roda. Narod koji je dva puta u istom veku gurnuo planetu u opšti rat.

Lenjin je drugi tip barabe. Ološ što bi neki rekli. Izdajnik svoje zemlje. Marisav Petrović po meni. A posle imaš one male Lenjinčiće kao malo manji ološ.

eto ja se izjasni' po pitanju Nemaca sad bi bio red da ti kažeš koju o Lenjinu.
freehand freehand 19:54 10.11.2018

Re: Au, jbte...

eto ja se izjasni' po pitanju Nemaca sad bi bio red da ti kažeš koju o Lenjinu.

Da li je Lenjin levičar? Ja mislim da jeste.
gedza.73 gedza.73 22:28 10.11.2018

Re: Au, jbte...

Da li je Lenjin levičar? Ja mislim da jeste.

jel' ga to čini manjom barabom?
anonymous anonymous 05:27 08.11.2018

О њему или њој ...


.... еклектички дизајнираном, виртуелном лику сазданом од особина и карактера Калимера, Петра Пана и Алисе у земљи чуда.

Исфрустриран због губитка вољене, замишљене играчке , коју жели одмах и овде, осећајући се одбаченим и неприхваћеним, пун унутрашњег беса и ресантимана, изражава се најчешће пачворком од мисли и цитата, које понекад и имају смислено значење , али су најчешће на границама бесмисла.

Без осећаја је за могуће и немогуће, добро и зло, истину и лаж, постојеће и непостојеће, стварно и фиктивно, садашњост и прошлост, простор и време, политички моментум ...

Уместо суочавања са реалном животном ситуацијом и угрожавајућим окружењем, он донкихотовски насрће копљем на своје најмилије и најближе, прижељкујући љубав и пажњу, а садомазохистички призивајући казну у било ком облику.

Попут интравенозне дозе наркотика казна треба да га/је растерети, да му олакша тренутно стање, да докаже да је у праву, да је несхваћен, различит , али и супериоран, моралнији и хуманији од других, па чак и по цену најозбиљнијег угрожавања сопственог здравља.

Он има мисију. Виши циљ. И посвећеност.

Блог , твитер, фејсбук, инстаграм и све оно остало што чини виртуелни простор су му/јој последње уточиште, супститут трга, храма, цркве. Место за проповеди које му никако не би требало ускратити, јер другог нема.

Било би то превише сурово и нељудски.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:21 08.11.2018

Re: О њему или њој ...

Da ste u komentar ubacili "i skoro svi domaći mediji" verno biste opisali nekadašnjeg Šešeljevog dostavljača gajbi sa pivom.
docsumann docsumann 08:02 08.11.2018

Milo, Tito, Sulejman...


ti baš tražiš čudno društvo (da ne kažem Freak Show Assemble) za svoju borbu za slobodu i demokratiju.



a o tvojim logičkim metodama zaključivanja, mislim da je sarski već dovoljno objasnio.
ja bih to sažeo u par redova

ako
A nije jednako B

i ako
C nije jednako B

onda je
A jednako C
adviser adviser 08:08 08.11.2018

Re: Milo, Tito, Sulejman...

docsumann

ti baš tražiš čudno društvo (da ne kažem Freak Show Assemble) za svoju borbu za slobodu i demokratiju.



a o tvojim logičkim metodama zaključivanja, mislim da je sarski već dovoljno objasnio.
ja bih to sažeo u par redova

ako
A nije jednako B

i ako
C nije jednako B

onda je
A jednako C

Nisi u pravu ... iz ovih imlikacija proizilazi da A nije jednako C ... bez obzira šta FIlip kaže.
docsumann docsumann 08:19 08.11.2018

Re: Milo, Tito, Sulejman...

Nisi u pravu ... iz ovih imlikacija proizilazi da A nije jednako C ... bez obzira šta FIlip kaže


dalo bi se o tom raspravljati, al bi nam za to bila potrabna serija blogova, a i sve se bojim da bi na kraju stigli do - B nije jednako A


adviser adviser 08:23 08.11.2018

Re: Milo, Tito, Sulejman...

docsumann
Nisi u pravu ... iz ovih imlikacija proizilazi da A nije jednako C ... bez obzira šta FIlip kaže


dalo bi se o tom raspravljati, al bi nam za to bila potrabna serija blogova, a i sve se bojim da bi na kraju stigli do - B nije jednako A



Da.
anonymous anonymous 08:43 08.11.2018

Re: Milo, Tito, Sulejman...

adviser
docsumann
Nisi u pravu ... iz ovih imlikacija proizilazi da A nije jednako C ... bez obzira šta FIlip kaže


dalo bi se o tom raspravljati, al bi nam za to bila potrabna serija blogova, a i sve se bojim da bi na kraju stigli do - B nije jednako A



Da.


Прави одговор је - можда бидне, ал не мора да значи.




adviser adviser 08:06 08.11.2018

M'da !

Srbija je "zarobljena država", a gradjanke i gradjani taoci tih nelustriranih i nesputanih krtica, koje decenijama podrivaju ustavni poredak i elementarne gradjanske slobode.

Kada neće Maksa, moram ja - no nije mi teško.
Dakle, u latinici postoji slovo Đ (kao i malo slovo đ), te molim da se građanke i građani dostojno označavaju - a ne da im se ruga korišćenjem nekorektnih dvoslovnih oznaka, umesto standardizovanog slova.

Usput - Sulejman je rekao ono što mu leži na duši. Sa njim će teško biti građenje demokratske Srbije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:29 08.11.2018

Re: M'da !

Nije glavni problem u ovom Sulejmanu, nego u onom Sulejmanu sa Andrićevog venca, nekadašnjem Šešeljevom malom od palube. Krvave palube!

Dakle, A + V = Š
maksa83 maksa83 10:33 08.11.2018

Re: M'da !

Nije glavni problem u ovom Sulejmanu, nego u onom Sulejmanu sa Andrićevog venca, nekadašnjem Šešeljevom malom od palube. Krvave palube!

Uopšte nije problem u Aleksadru Vučiću, on je potpuno efemeran - manifestacija, ne uzrok, slučajni katalizator.

Problem je u količini ljudi spremnih da aktivno učestvuju u celoj pizdariji ne bi li manje ili više ućarili.
freehand freehand 10:42 08.11.2018

Re: M'da !

Problem je u količini ljudi spremnih da aktivno učestvuju u celoj pizdariji ne bi li manje ili više ućarili.

Pa čak ni to. Zaista je stravično nešto drugo: kad pogledaš koliko ljudi ima naokolo koji su spremni da zatvore oči na potpuno očigledne laži i ludila i predaju svoju i sudbinu drugih oko sebe u ruke iberlažovske budaletine a bez ikakvog ćara i vajde.
I još da ga gorljivo brane, spremni i na nasilje u potpuno verskom zanosu
E to ludilo kome ne trebaju ni argumenti ni dokazi - od toga može da se rikne.
alselone alselone 11:23 08.11.2018

Re: M'da !

Dakle, A + V = Š



LINK
adviser adviser 12:09 08.11.2018

Re: M'da !

freehand
Problem je u količini ljudi spremnih da aktivno učestvuju u celoj pizdariji ne bi li manje ili više ućarili.

Pa čak ni to. Zaista je stravično nešto drugo: kad pogledaš koliko ljudi ima naokolo koji su spremni da zatvore oči na potpuno očigledne laži i ludila i predaju svoju i sudbinu drugih oko sebe u ruke iberlažovske budaletine a bez ikakvog ćara i vajde.
I još da ga gorljivo brane, spremni i na nasilje u potpuno verskom zanosu
E to ludilo kome ne trebaju ni argumenti ni dokazi - od toga može da se rikne.

Da.
Slažem se !
No, ne može se reći da nisu učili od najboljih.

Uvek se 'rado' setim onih koji su prokurvali demokratiju svojim eklatantnim lažima - jer mahanje doktora Pajtića avionskim kartama Nede Arnerić i objašnjenjem kako je prepičila celu Tursku (istina, po užoj osi) taksijem da bi glasala u vrhovnom zakonodavnom telu države i bla, bla, bla ...
Jebote - kada tada nije bilo jasno šta nas očekuje - onda, što bi Maksa rekao, 'do jaja'.
Jer - onoga trenutka kada najviši predstavnici naroda, izabrani od strane toga naroda, siluju taj narod u zdrav razum - onda je samo nebo granica.
A što nam se i događa.
I čemu se onda danas čudimo !?
maksa83 maksa83 12:25 08.11.2018

Re: M'da !

onda, što bi Maksa rekao, 'do jaja'.

Čarlivoje, moram da primetim da u poslednje vreme ne vadiš maksu iz usta.

Ne znam da se odredim prema tome, to je otpr. kao kad obučeš crocks - nije loš osećaj u početku, ali onda pogledaš bolje i shvatiš da u celoj stvari ima nečeg gej.
adviser adviser 13:16 08.11.2018

Re: M'da !

maksa83
onda, što bi Maksa rekao, 'do jaja'.

Čarlivoje, moram da primetim da u poslednje vreme ne vadiš maksu iz usta.

Ne znam da se odredim prema tome, to je otpr. kao kad obučeš crocks - nije loš osećaj u početku, ali onda pogledaš bolje i shvatiš da u celoj stvari ima nečeg gej.

To što si napisao, pre svega, nije tačno.
Ja ne pamtim kada sam stavio maksu u usta.
Da si rekao da u poslednje vreme citiram maksu, bio bi u pravu.
Tu postoji dvostruko obrazloženje, od kojih je prvo
- u najvećem broju slučajeva odgovaram na to kada maksa citira, ili referencira, mene.
- u mnogo manjem broju slučajeva zbog toga što je maksa veoma aktivan bloger, sa ponekada zanimljivim opaskama.
- što se tiče gejastog u svemu ovome ... pa, kako kaže ona narodna, svi smo mi pomalo pederi.
docsumann docsumann 13:27 08.11.2018

Re: M'da !

Dakle, A + V = Š


konsekventno:

Š - (A+V) = 0

što će kasti: odvajanjem AV od Š nastaje nula.
nema nam pomoći...
freehand freehand 16:12 08.11.2018

Re: M'da !

Uvek se 'rado' setim onih koji su prokurvali demokratiju svojim eklatantnim lažima - jer mahanje doktora Pajtića avionskim kartama Nede Arnerić i objašnjenjem kako je prepičila celu Tursku (istina, po užoj osi) taksijem da bi glasala u vrhovnom zakonodavnom telu države i bla, bla, bla ...

Ma znam. to je onaj što je u (svom) kabinetu predsednika vlade otimao C market i samo malo posle toga preko trbuhozboraca pričao kako zna ko je ubio Đinđića, pa ako se sam ne jave da kažu on će. Znaš onog zlojeba i namćora folirantskog što sa sednice izađe i i kaže da na njj nije bio? E taj.
adviser adviser 16:26 08.11.2018

Re: M'da !

freehand
Uvek se 'rado' setim onih koji su prokurvali demokratiju svojim eklatantnim lažima - jer mahanje doktora Pajtića avionskim kartama Nede Arnerić i objašnjenjem kako je prepičila celu Tursku (istina, po užoj osi) taksijem da bi glasala u vrhovnom zakonodavnom telu države i bla, bla, bla ...

Ma znam. to je onaj što je u (svom) kabinetu predsednika vlade otimao C market i samo malo posle toga preko trbuhozboraca pričao kako zna ko je ubio Đinđića, pa ako se sam ne jave da kažu on će. Znaš onog zlojeba i namćora folirantskog što sa sednice izađe i i kaže da na njj nije bio? E taj.

Ne znam to, nisam nikada imao pristup kabinetima.
Meni je jedino televizor bio na raspolaganju - kao i milionima običnih ljudi.
docsumann docsumann 16:28 08.11.2018

Re: M'da !

Meni je jedino televizor bio na raspolaganju - kao i milionima običnih ljudi.


freehand freehand 16:30 08.11.2018

Re: M'da !

Meni je jedino televizor bio na raspolaganju - kao i milionima običnih ljudi.

Vidi se, skoro iz svakog tvog komentara, da su ti i znanje i stavovi građeni na tom medijskom temelju.
adviser adviser 19:56 08.11.2018

Re: M'da !

freehand
Meni je jedino televizor bio na raspolaganju - kao i milionima običnih ljudi.

Vidi se, skoro iz svakog tvog komentara, da su ti i znanje i stavovi građeni na tom medijskom temelju.

Da.
Pa nisam stigao drugo od onih glupih matematika, fizika, elektrotehnika - i koječega drugoga.
Zato vidim da si se ti napajao sa raznih vrela.
Na žalost - ja ipak više verujem svojim očima nego tuđim interpretacijama.
Jebote - došlo vreme da me ubeđuju da to što sam gledao na televiziji Pajtićeve lagarije, u stvari i nisu tolike lagarije zato što sam to gledao na televizoru.
blogovatelj blogovatelj 06:18 09.11.2018

Re: M'da !

Problem je u količini ljudi spremnih da aktivno učestvuju u celoj pizdariji ne bi li manje ili više ućarili.


Sapienti sat!

Ovo pročitah juče.

Opštinski odbor Demokratske stranke Srbije u Gadžinom Hanu pristupio je opštinskom odboru Srpske napredne stranke. DSS ima četiri od 33 odbornika u Skupštini opštine Gadžin Han, učestvuje u vlasti sa Socijalističkom partijom Srbije i SNS-om.

Demokratska stranka Srbije ima oko 340 članova u Gadžinom Hanu, jednoglasno su pristupili odboru Srpske napredne stranke.

Zajedno će se, kažu, zalagati da mladi ostanu, i više ulagača dođe u Zaplanje.


WTF is Zaplanje?!
highshalfbooze highshalfbooze 09:44 08.11.2018

U čemu bilo ko ima pravo

Ako pitaš bilo kog osuđenog kriminalca određena pitanja, siguran sam da ćeš dobiti tačan odgovor.
I sad, zamisli da smo preplavljeni raznoraznim činjenicama koje su doduše tačne, ali isprazne i besmislene. Ups, pa mi to i jesmo i sve filovano sa lažima. Ono red besmislene istine, pa red laži i tako dalje. A ti zdušno učestvuješ u stvaranju takve slike.

Da predupredim to da mi pripišeš tvrdju da su slučajevi nerešenih ubistava besmisleni. Ne, ja tvrdim da se ti baviš tim ozbiljnim pitanjima na besmislen način. I tako zdušno učestvuješ u obesmišljavanju, što je i cilj. A sve više mislim da je to i tebi cilj.
predatortz predatortz 09:52 08.11.2018

Re: U čemu bilo ko ima pravo

Da predupredim to da mi pripišeš tvrdju da su slučajevi nerešenih ubistava besmisleni. Ne, ja tvrdim da se ti baviš tim ozbiljnim pitanjima na besmislen način. I tako zdušno učestvuješ u obesmišljavanju, što je i cilj. A sve više mislim da je to i tebi cilj.





Kud ćeš šta bolje po one koji hoće nešto da zametu pod tepih od toga da se tih tema dohvati neko neozbiljan, koji lupeta k'o maksim po diviziji?
Onda, vremenom, ljudi počnu da odmahuju rukama na samo pominjanje tih tema.

E, to je uloga našeg domaćina. Obesmisliti te teme, dovesti ih do apsurda.

To naš domaćin izuzetno kvalitetno radi. Nadam se da je za to i adekvatno nagrađen. Jer, ovoliki trud...
maksa83 maksa83 10:24 08.11.2018

Re: U čemu bilo ko ima pravo

A sve više mislim da je to i tebi cilj.

Osnovni problem identifikovanja zlobe vs gluposti je što imaju isti rezultat.
adviser adviser 10:36 08.11.2018

Re: U čemu bilo ko ima pravo

maksa83
A sve više mislim da je to i tebi cilj.

Osnovni problem identifikovanja zlobe vs gluposti je što imaju isti rezultat.

Meni to nije problem --- ja zlobu odlično prepoznajem, bez obzira na rezultat.
maksa83 maksa83 10:45 08.11.2018

Re: U čemu bilo ko ima pravo

Meni to nije problem --- ja zlobu odlično prepoznajem, bez obzira na rezultat.

Nije tačno.
floki floki 10:00 08.11.2018

stvarno bre

ovaj nsarski i ekipa se ne drze teme uopste i samo lupetaju tu nesto zdravorazumski...

drzite se teme bloga, ovako kao ja:

maksa83 maksa83 10:26 08.11.2018

Re: stvarno bre

ovaj nsarski i ekipa se ne drze teme uopste i samo lupetaju tu nesto zdravorazumski...

docsumann docsumann 13:48 08.11.2018

Re: stvarno bre

jebo kvantnu mehaniku, ovo su ti, brale, loiĆke zavrzlame.

biti, a ne biti
piti, a kriti
nask nask 11:31 08.11.2018

message vs messenger

docsumann docsumann 20:57 08.11.2018

padaj siloinepravdo, nebilo vam zapovjeđno


The choice between good and evil — is made by all who live — with every single heartbeat!

Silver Surfer



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana