Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti

Queeria RSS / 24.04.2008. u 18:21

Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti

Beograd - Mladić Z.Đ. brutalno je pretučen i zatim poliven benzinom i zapaljen juče oko 19. časova u ulici Mali Leskovac u Ćalijama. Grupa huligana je zaustavila mladića na ulici i upitala ga da li posti. Na njegov odričan odgovor huligani su ga brutalno pretukli polomivši mu rebra. Nakon toga su ga polili benzinom i zapalili. Kolima Hitne pomoći mladić je prevežen u Urgentni centar na odeljenje za reanimaciju a zatim u bolnicu za opekotine u Zvečanskoj ulici, gde su mu konstatovali teške telesne povrede. Doktori su konstatovali da mu je spaljeno 10 posto kože i da su mu polomljena dva rebra sa leve strane. M.N.

Izvor: Blic

 

Saopštenje Koalicije za sekularnu državu

Podovom informacije objavljene u dnevnom listu Blic od 24.aprila 2008. godine pod nazivom „Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti“, Koalicija za sekularnu državu izdaje saopštenje ja javnost:

KLEROFAŠISTIČKA POLITIKA UZELA DANAK

Koalicija za sekularnu državu najoštrije osuđuje jučerašnji napad huligana na mladića Z.Đ na Ćalijama, koji je pretučen i zapaljen nakon što je dao negativan odgovor na pitanje “da li posti?”.
Ovaj napad rezultat je neodgovorne politike nacionalističkih elita u Srbiji, premijera Vojislava Koštunice kao i dela vlasti koji ga podržava.

Nekritički odnos gore pomenutih prema Srpskoj pravoslavnoj crkvi kreirao je atmosferu linča prema svima koji ne pripadaju dominantnoj konfesiji. Dugogodišnji jezik linča koji je dolazio od strane crkvenih poglavara a koji je podržan od njihovih ideoloških podanika i radnika na terenu – rezultirao je fizičkom eliminacijom svih nepodobnih.

Navedeni postupak u suprotnosti je sa Ustavom Republike Srbije, prema čijem je članu 49.: Zabranjeno i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske ili druge neravnopravnosti, mržnje i netrpeljivosti.

Zahtevamo od predstavnika državnih institucija, posebno onih koji se javno deklarišu kao vernici, kao i od Srpske pravoslavne crkve da osude nasilje koje se sprovodi u ime vere, kako ga svojim ćutanjem ne bi legitimisale.

Od nadležnih organa tražimo da se utvrde tačne okolnosti i otkriju počinioci ovog nemilog događaja.

„Kolicija za sekularnu državu“:

Centar za mir i demokratiju

Centar za unapređenje pravnih studija

Helsinški odbor za ljudska prava

Inicijativa mladih za ljudska prava

Beogradski centar za ljudska prava

Komitet pravnika za ljudska prava

Queeria centar

List Republika

Socijaldemokratska unija

Urban In

Škart

Žene u crnom

blic.2656.jpg

Atačmenti



Komentari (305)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 18:37 24.04.2008

necemo

nazad
a ni da postimo vala
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:42 24.04.2008

Bolesno!

Podrška sekularnoj državi.
Pogledati i blog ispod...
mariopan mariopan 20:36 24.04.2008

Re: Bolesno!

Jelica Greganović
Podrška sekularnoj državi.
Pogledati i blog ispod...

Naravno da podrzavam sekularnu drzavu . Svako ima pravo da veruje ili ne veruje ali nema pravo da drugima odredi da to moraju...a to se moze postici samo u sekularnoj drzavi. Ko zeli neka veruje a ko ne zeli neka ima sva prava da ne zeli.
corn mouth corn mouth 21:15 24.04.2008

Re: Bolesno!

Mariopan
Naravno da podrzavam sekularnu drzavu . Svako ima pravo da veruje ili ne veruje ali nema pravo da drugima odredi da to moraju...a to se moze postici samo u sekularnoj drzavi. Ko zeli neka veruje a ko ne zeli neka ima sva prava da ne zeli.

To je neophodno ali nije dovoljno da bi se neka drzava nazivala sekularnom, ako me razumete sta hocu da kazem...
mariopan mariopan 22:17 24.04.2008

Re: Bolesno!

corn mouth
Mariopan
Naravno da podrzavam sekularnu drzavu . Svako ima pravo da veruje ili ne veruje ali nema pravo da drugima odredi da to moraju...a to se moze postici samo u sekularnoj drzavi. Ko zeli neka veruje a ko ne zeli neka ima sva prava da ne zeli.

To je neophodno ali nije dovoljno da bi se neka drzava nazivala sekularnom, ako me razumete sta hocu da kazem...

Razumem ali za to se moramo izboriti nece nam samo pasti u krilo. `Nemam nista protiv bas naprotiv :) Bila bi to samo0 korist za gradjane ove zemlje. Crkva neka se bavi svojim vernicima ( svaka ) a drzava neka se brine o gradjanima i njihovim potrebama.
Racoyes Racoyes 22:28 24.04.2008

re:bolesno

Procitao sam clanak pazljivo i iznenadjen sam,ne brojem komentara, vec zvanicnoscu protesta protiv dogadjaja. Koliko ste sigurni da mu to isto ne bi uradili i da je nesrecni Z. Dj. odgovorio potvrdno. Da su mu isto uradili na foru "Da li ti se svidja moja riba?" da li bi se oglasila neka organizacija za borbu protiv prostitucije, a za foru sa kupovinom cigle nekakvo udruzenje za zastitu legalne trgovine. Ko je ikad bio u Calijama (a i da nije) zna da je ovaj dogadjaj najpre balkanska verzija "Paklene pomorandze". Tek kada to stavimo na prvo mesto mozemo da krenemo u istrazivanje o kvazi-verskoj ostrascenosti tih ljudi. Kada je vest da je u tuci navijaca u Futogu poginuo mladic, navesti u naslovu te vesti da se radi o tuci navijaca dva odredjena kluba je visestruko pogresno. Time se oni institucionalizuju, osecaju se drustveno prepoznatim, oni su onda kobajagi nesto drugo od huligana i nasilnika koji "navijaju" za neki drugi klub a ne odvajaju se od onih koji navijaju za taj klub a nisu nasilni.
Queeria Queeria 22:45 24.04.2008

Re: Bolesno!

Apsolutno je nebitno. U javnost je izašla informacija da je neko pretučen i zapaljen jer nije postio, a pravoslavni je post. Ako SPC ne osudi događaj šalje se poruka da je OK pretući i zapaliti nekog jer ne posti.
Racoyes Racoyes 23:07 24.04.2008

Re: Bolesno!

U nedostatku boljeg primera setio sam se onog iz "Lajanje na Zvezde" kada nastavnik na ekskurziji po inerciji kaze da se zbog poslednjeg incidenta svi jave direktoru. Sledeca scena je spalir ispred hotelskog telefona u 3 ujutro i svi se javljaju direktoru i nedaju mu da spava. Zamisli podrivacki srpski mentalitet kako bi se rascvetao kada bi svaka institucija izdavala saopstenja kojima se ogradjuje od ovoga ili onoga. Mozda mislis da crkva takvo nesto zasluzuje alito nije relevantno. Ta pojava bi paralisala sve sto postoji. Zamisli da se Narodna biblioteka ogradi od nekoga ko je izvrsio zlodelo inspirisan knjigom koju je tamo podigao?
corn mouth corn mouth 23:15 24.04.2008

Re: Bolesno!

Q,
prave se nevesti, fuck'em.
Pricaju kao da je BG Pride '01 (kojom prilikom je spc maltene podrzala nasilje) bio pre 200 godina. To je nesto daleko i nebitno..."kakve to veze ima sa ovom vescu?"

A taj isti sto relativizuje dogadjaj, je svemu tome bio prisutan, neposredno ili posredno. Licemer.

Zanima me sta SPC ima da izjavi po pitanju toga da ljude spaljuju nakon pitanja o tome da li poste?
Uopste se ne upustam u to da li je pitanje "da li postis" pomodna verzija fore sa ciglom ili nesto vise. Dovoljno je uzasno i da je tako. I zahteva ogradu spc.

Q, podrska i preporuka.
Racoyes Racoyes 00:04 25.04.2008

Re: Bolesno!

Uverio sam se u razne ogavnosti od strane Crkve (pogotovo one uvijene), nisam cuo da je Crkva podrzala nasilje iz 2001. a tumacenje reci "maltene" oduvek je prepoznato kao subjektivno. Podrzavam svaku borbu za konstruktivno i verujem da se svaka od njih aktivnije ili pasivnije bori za iskorenjivanje pojave o kojoj smo poceli diskusiju. Napadanjem forme nista se ne uspeva, nudjenjem boljeg itekako. Znam ne ide se cvecem na metke ali se ne ide ni ovako. Napadanjem forme samo nikne novo zlo. Nastavite da sirite dobru poruku i prosirujete kolektivno shvatanje o ljubavi. Ne mislim pri tom samo na borbu za ravnopravnost u seksualnoj orjentaciji. Sustina moje zamerke je da tim pristupom rasipate energiju i da otezavate svoju borbu. Borbom nazivam svako dizanje glasa.Gubite koncentraciju i kompas u njoj. Sve ce teze biti razmrsiti zablude o Vasoj borbi zbog ovakvog pristupa a to znaci i vise protivnika. To nikome ko se bori nije cilj a vi se, siguran sam borite. Pokusavam da budem jezgrovit, izvinite. Ne relativizujem nego usmeravam. Traziti od Crkve da Ti objasni je kao da si im se obratio na svahiliju ili ces se upetljati u nesto u sta ne zelis. Institucija uvek ima opciju da Te zavlaci, zamenjuje teze i sl. Nadam se da nisam bio suvise rasplinut ida smo se bar u dobronamernosti razumeli.
Jedno privatizovanje diskusije. Dobio sam batine '91 jer sam Srbin (kako rekose), a '99 za vreme bobmbardovanja u istom gradu batine jer sam svoju drugaricu, muslimanku, vozio kuci.
Dawngreeter Dawngreeter 00:29 25.04.2008

Re: Bolesno!

Racoyes
nisam cuo da je Crkva podrzala nasilje iz 2001.


Pop je predvodio bizgove i pricao o nakaznosti polnog opstenja sa osobama istog pola starijim od 12 godina, izvan crkve.
niki m niki m 06:59 25.04.2008

Re: Bolesno!

Pop je predvodio bizgove i pricao o nakaznosti polnog opstenja sa osobama istog pola



Koiko se secam taj je bio u penziji i dosao je na svoju ruku, a nije ga crkva poslala. Sve ovo sto radite na ovom blogu je klasicno sirenje mrznje.
Srki Srki 08:04 25.04.2008

Re: Bolesno!

niki m
Pop je predvodio bizgove i pricao o nakaznosti polnog opstenja sa osobama istog pola



Koiko se secam taj je bio u penziji i dosao je na svoju ruku, a nije ga crkva poslala. Sve ovo sto radite na ovom blogu je klasicno sirenje mrznje.


Ne bih rekao, pre ce biti da ljudi iznose konkretne primere koji opravdavaju bedan ugled koji crkva i njeni cinovnici s pravim imaju u ovim krajevima.
niki m niki m 09:21 25.04.2008

Re: Bolesno!


Ne bih rekao, pre ce biti da ljudi iznose konkretne primere koji opravdavaju bedan ugled koji crkva i njeni cinovnici s pravim imaju u ovim krajevima.


Jedino sto je ovde konkretno jeste da vi govorite neistinu. Jedini pop koji se pominje u vezi gej parade jeste zarko Gavrilovic koji je bio u penziji bio jos kraja 80-ih. trebalo bi da se stidite jer svesno ucestvujete u sirenju mrznje medju nasim gradjanima.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?dd=30&mm=6&yyyy=2001
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 11:10 25.04.2008

Wittgeinstein

KVIRIJA:
1. Apsolutno je nebitno.

2. U javnost je izašla informacija da je neko pretučen i zapaljen jer nije postio,
+
3. a pravoslavni je post.

= Ako SPC ne osudi događaj =>šalje se poruka da je OK pretući i zapaliti nekog jer ne posti.


Nije potrebno biti Wittgenstein
da bi se shvatilo da BLIC vodi bolesnu kampanju koju koriste drugi, kao na primer Exitus Letalis (vidi ispod)."ja sam tu vest postavila već na dva bloga."

Morbidus
vucko vucko 11:24 25.04.2008

Re: Wittgeinstein

Nije potrebno biti Wittgenstein da bi se shvatilo da BLIC vodi bolesnu kampanju

Nije potrebno biti Wittgenstein da bi se imalo mišljenje o nekome ko smatra bolesnom kampanjom objavljivanje ovakve vesti u Blic-u
Queeria Queeria 12:09 25.04.2008

Re: Bolesno!

niki m

Jedino sto je ovde konkretno jeste da vi govorite neistinu. Jedini pop koji se pominje u vezi gej parade jeste zarko Gavrilovic koji je bio u penziji bio jos kraja 80-ih. trebalo bi da se stidite jer svesno ucestvujete u sirenju mrznje medju nasim gradjanima.


Došao je u mantiji. Mislim da je to dovoljna simbolička poruka većini građana da je na gej paradi bio POP koji je predvodio batinaše. SPC se povodom toga nije oglasila, niti ogradila.


niki m niki m 13:51 25.04.2008

Re: Bolesno!

Došao je u mantiji.


Pa, sta ako je bio u mantiji?! Da je kojim slucajem dosao u kupacim gacama jel bi mozda trazili od plivackog saveza da se ogradi.
Ovo sto radite je toliko primitivno, neinteligentno i nisko da izaziva gadjenje.
Queeria Queeria 15:15 25.04.2008

Re: Bolesno!

Hajde da ti ponovim ono što ti ne želiš da vidiš.



Mislim da je to dovoljna simbolička poruka većini građana da je na gej paradi bio POP koji je predvodio batinaše. SPC se povodom toga nije oglasila, niti ogradila.



I zbog tog simboličkog čina VEĆINA gradjana smatra da je SPC podržala prebijanje ljudi na gej paradi. Misliš da većina zna da taj POP koji se obukao kao POP i govorio kao PiOP u stvari nije POP?!

Isto bi bilo da se na toj paradi pojavio u uniformi penzionisani general. Mantija je uniforma SPC i neko je iskoristio njihovu uniformu i NISU HTELI da se od njega ograde.

Isto tako neko je iskoristio pravoslavni post da širi mržnju i nasilje. Izađite i ogradite se, širite hrišćansku ljubav. To nije teško...
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 15:16 25.04.2008

WOW!

"Naše" društveno odgovorno civilno društvo se može spustiti do samog dna! Jedinstveno! Bravo! Bravo!
corn mouth corn mouth 17:14 25.04.2008

Re: Bolesno!

Isto bi bilo da se na toj paradi pojavio u uniformi penzionisani general. Mantija je uniforma SPC i neko je iskoristio njihovu uniformu i NISU HTELI da se od njega ograde.

naravno da nisu hteli, jer se slazu, jer su bili vecinom srecni zbog onemogucavanja parade.
5 para ne daje spc za savremeno shvatanje ljudskih prava.
Popovi su samo preko ekrana videli urlikanje razularenog copora majmuna sa drvenim krstacama na vratu, koji kidisu na "djavolju rabotu" i bili su zadovoljni. To sto se zvanicno nisu ogradili je samo rezultat zadovoljstva vecine svestenika: ocigledno, to je bila srbija kakvu takvi svestenici spc zele - copor krvozednih majmuna kome ce tepati stado.

Btw, kad se SPC ogradila od genocida u Srebrenici? Mladic i karadzic su za vecinu u spc heroji!
Ej pa u kuci drzim mesecnik jedne eparhije SPC u kome su kletve na racun Djindjica, u kome se on naziva najvecim zlotvorom i izdajnikom srpskog naroda, broj izasao za njegovog zivota.

DOSTA je bilo sirenja mrznje iz tog fasistickog legla zvanog spc. Neka spc smogne snage da se lustrira ako misle da zasluze postovanje nepristrasnih gradjana to jest onih koji nisu njeni vernici.

I ti Niki M, i Vldimire, to sto vi pricate je smesno. Spc cas proglasava sve srbe njenim vernicima ili pripadnicima, brine o celom narodu kao (istovremeno sireci nacionalziam i stvarajuci plodno tle za prolivanje krvi), a cas kad se ukaze potreba, onda su to huligani, onda su to priuceni vernici, kao fol nisu pravi, nema ona sa tim nikakve veze - pa kao fol ne treba i nece da se ogradjuje. STOP licemerju spc.

Mora da se dodje do stupnja na kome ce spc i npr crkva jehovinih svedoka imati isti status, tretman, prava, zajedno sa sopstvenim vernicima. I gde ce svaka crkva pa i spc morati da se jasno izjasnjava kad god je voljno il nevoljno upletena u sirenje i praktikovanje nacionalne, verske, polne, rasne mrznje ili kaznjiva dela kao sto je sexualno napastvovanje maloletnika.
Dawngreeter Dawngreeter 17:56 25.04.2008

Re: Bolesno!

Srki Srki 21:09 25.04.2008

Re: Bolesno!

Dawngreeter

Dawngreeter

Hehehe, citas Onion? Potpuno genijalne novine! Ali nisam znao da imaju TV stanicu! Pakao. Bolji su i of Feral Tribune-a! Ajde ziv bio, bas me obradova!

Srki Srki 21:21 25.04.2008

Re: Bolesno!

niki m

Ne bih rekao, pre ce biti da ljudi iznose konkretne primere koji opravdavaju bedan ugled koji crkva i njeni cinovnici s pravim imaju u ovim krajevima.


Jedino sto je ovde konkretno jeste da vi govorite neistinu. Jedini pop koji se pominje u vezi gej parade jeste zarko Gavrilovic koji je bio u penziji bio jos kraja 80-ih. trebalo bi da se stidite jer svesno ucestvujete u sirenju mrznje medju nasim gradjanima.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?dd=30&mm=6&yyyy=2001


Cekaj, a oni kreteni iz Obraza ili Miletica sto su tukli ljude na paradi pa jos u kamere govorili "mi ne mrzimo vas, mi mrzimo vas greh" - jel' ni ti nemaju nikakve veze za crkvom?

Jebote koliko se upinjete ovde da dokazete kako su svi ti incidenti posledica suncanih pega, radijacije, delo nekih poremecenih manijaka a ne side-effect delanja crkve ovakve kakva trenutno jeste i njenog pokusaja da svakom utera pravoslavlje gde god se moze (zavisno od uzrasta) ispasce da je ta crkva neka potpuno nebitna organizacija koja se bavi nekim apstraktnim temama i eto samo se slucajno za njom povode kojekakvi sumnjiv likovi. Mislim, ako to privlaci takve ljude, onda ne moze da se ocekuje od nas ateista neko postovanje...








Dawngreeter Dawngreeter 21:38 25.04.2008

Re: Bolesno!

Srki
Hehehe, citas Onion? Potpuno genijalne novine! Ali nisam znao da imaju TV stanicu! Pakao. Bolji su i of Feral Tribune-a! Ajde ziv bio, bas me obradova!


Ne stizem da citam tolko cesto koliko bih voleo ali, da, citam. Za "TV" (mislim da su samo YouTube varjanta?) sam saznao tek pre oko dve nedelje, prosto mi je neverovatno da su cel ustvar toliko do jaja odradili.
FridaysChild FridaysChild 13:32 26.04.2008

Re: re:bolesno

Procitao sam clanak pazljivo i iznenadjen sam,ne brojem komentara, vec zvanicnoscu protesta protiv dogadjaja. Koliko ste sigurni da mu to isto ne bi uradili i da je nesrecni Z. Dj. odgovorio potvrdno. Da su mu isto uradili na foru "Da li ti se svidja moja riba?"

Da ali nisu mu 'uradili foru' da li ti se svidja moja riba, i nije bitan njegov odgovor, pitanje:
"da li postis? (sa' cemo da te bijemo)"

jeste sustina.
Ili mislis da je tebe neko startovao kao, hipoteticki muslimana, pitanjem "jesi li musliman?" (paf, tras, zapale te benzinom), da bi to bila nevezana 'fora' sa tvojom nacionalnom ili verskom pripadnoscu. Mis'im...
Daj razmisli pre nego sto odvalis odgovor.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:44 24.04.2008

ja sam tu vest

ja sam tu vest postavila već na dva bloga.
prekucala iz blica.

Iz dnašnjeg Blica
Pretukli i zapalili mladića što ne posti

Beograd - Mladić Z.Đ. brutalno je pretučen i zatim poliven benzinom i zapaljen juče oko 19. časova u ulici Mali Leskovac u Ćalijama. Grupa huligana je zaustavila mladića na ulici i upitala ga da li posti. Na njegov odričan odgovor huligani su ga brutalno pretukli polomivši mu rebra. Nakon toga su ga polili benzinom i zapalili. Kolima Hitne pomoći mladić je prevežen u Urgentni centar na odeljenje za reanimaciju a zatim u bolnicu za opekotine u Zvečanskoj ulici, gde su mu konstatovali teške telesne povrede. Doktori su konstatovali da mu je spaljeno 10 posto kože i da su mu polomljena dva rebra sa leve strane. M.N.

veliki uspeh veronauke.
šta drugo reći.
Queeria Queeria 18:56 24.04.2008

Re: ja sam tu vest

Interesantno je da je tu vest objavio samo Blic i to u samo štampanom izdanju. Ova vest ne može nigde druge da se nađe. Zar to nije interesantno???
Demetra Demetra 20:00 24.04.2008

Re: ja sam tu vest

objavio samo

Interesantno je da je tu vest objavio samo Blic i to u samo štampanom izdanju. Ova vest ne može nigde druge da se nađe. Zar to nije interesantno???




evo, te vesti nije bilo niti na jednom od udarnih vesti, dnevnika, nigde...

ako je tacna, TA VEST je apsolutno jeziva...

ali sta ako BLIC, kojeg se ja licno gadim, ozbiljni ali i tabloidni Blic,
mislim fuj sareni bljak Blic,

sta ako je objavio nesto sto se ipak nije dogodilo?!

jer, sta mi, recimo, sta mi ovde na ovom blogu,
zaista znamo o tom GROZNOM DOGADJAJU osim te JEDNE informacije ???!!!
G r o f G r o f 20:08 24.04.2008

Re: ja sam tu vest

veliki uspeh veronauke


22. marta. 2008 godine, Jehovini svedoci su prijavili skup u MUPu Bajina Bašta, povodom obilježavanja dane Isusove smti. Skup se održavao u kući jedne svedokinje.
Na časovima veronauke popovi su organizovali "spontani" protest na kojem je omladina demolirala pomenutu kuću i kamenovala prisutne.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:36 24.04.2008

Re: ja sam tu vest

22. marta. 2008 godine, Jehovini svedoci su prijavili skup u MUPu Bajina Bašta, povodom obilježavanja dane Isusove smti. Skup se održavao u kući jedne svedokinje.
Na časovima veronauke popovi su organizovali "spontani" protest na kojem je omladina demolirala pomenutu kuću i kamenovala prisutne.

pa lepo kažem - veliki uspeh!
zeljudina1 zeljudina1 18:46 24.04.2008

?????????????

Kako to mislite 'pretukli i zapalili'?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:50 24.04.2008

Re: ?????????????

zeljudina1
Kako to mislite 'pretukli i zapalili'?

eto tako kako piše. pretukli, polomili mu dva rebra, polili benzinom i zapalili.
piše u vesti koju je objavio današnji blic.
ja prekucala jer nema u elektronskoj verziji.
zeljudina1 zeljudina1 18:55 24.04.2008

Re: ?????????????

Sta je sledece?

Ili je to kraj?

Nema dalje.

Lepo da se vratimo u kameno doba, posadimo cvece i ponovimo evoluciju.

Mozda bude bolje...
Coco Rosie Coco Rosie 19:32 24.04.2008

Re: ?????????????

strasno, nastavak molebana or what?
adam weisphaut adam weisphaut 19:36 24.04.2008

Re: ?????????????

Coco Rosie
strasno, nastavak molebana or what?

Ko kaže da je moleban ikada i prestao ?
Coco Rosie Coco Rosie 19:40 24.04.2008

Re: ?????????????

ocigledno i na zalost - nije.
izgleda da je samo usao u svoju sledecu fazu.
mariopan mariopan 20:41 24.04.2008

Re: ?????????????

Coco Rosie
strasno, nastavak molebana or what?

Ajde bezi bre sve ti je moleban, imas li ti nesto drugo danas da mrzis ili nemas pa zato ovo?
Brooklyn Brooklyn 21:04 24.04.2008

Re: ?????????????

ja prekucala jer nema u elektronskoj verziji.

bilo je danas ranije, ja sam procitala jutros.
Coco Rosie Coco Rosie 21:26 24.04.2008

Re: ?????????????

a ko kaze da ja bilo sta mrzim?! ja osudjujem ovaj skandal, mrznju nisam pomenula nigde. i sta to znaci : sve ti je moleban?
jananderson jananderson 21:45 24.04.2008

Re: ?????????????

Coco Rosie
a ko kaze da ja bilo sta mrzim?! ja osudjujem ovaj skandal, mrznju nisam pomenula nigde. i sta to znaci : sve ti je moleban?


Ovaj skadalozni dogadjaj jeste posledica duha koji se siri iz boce Kostunicine pravoslavne crkve i tesko ga je posmatrati drugacije.
Moleban se prosirio zemljom Srbijom i posle patika i kompjutera polako pocinju da stradaju i ljudi(koji ne poste).
jananderson jananderson 21:48 24.04.2008

Re: ?????????????

Brooklyn
ja prekucala jer nema u elektronskoj verziji.

bilo je danas ranije, ja sam procitala jutros.


Pa gde se dede? :)
Coco Rosie Coco Rosie 21:54 24.04.2008

.

mene ovo neodoljivo podseca na ono pretece: ko ne dos´o na boj na kosovo, od ruke mu nista ne rodilo.....pa u modernoj verziji: ko ne dos´o na moleban, srbin nije....pa sada ko ne posti....pravoslavac nije, srbin nije, covek nije...
mariopan mariopan 22:21 24.04.2008

Re: ?????????????

Coco Rosie
a ko kaze da ja bilo sta mrzim?! ja osudjujem ovaj skandal, mrznju nisam pomenula nigde. i sta to znaci : sve ti je moleban?

Pa i ja osudjujem skandal ali ga ne zovem Moleban. Imas li ti predstavu da si uvredio nekoga? Dok ne dobijem nepobitan dokaz da je ovo zaista istina i tacna vest ne osudjujem nikoga.....cekam.. Previse su me lagali dea bih bez provere bilo kome verovala.
irvas irvas 05:27 25.04.2008

Re: ?????????????

Pa i ja osudjujem skandal ali ga ne zovem Moleban. Imas li ti predstavu da si uvredio nekoga? Dok ne dobijem nepobitan dokaz da je ovo zaista istina i tacna vest ne osudjujem nikoga.....cekam.. Previse su me lagali dea bih bez provere bilo kome verovala.

cekaj malo mariopan, kako bre nema veze moleban sa ovom pricom? zar ta nasilnicka bagra nije bila deo molebana? zar nije onaj jadnik izgoreo u americkoj ambasadi pre (ili posle) molebana? zar se neko iz crkve oglasio da kritikuje nasilje na ulicama koje je bilo deo molebana?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:15 25.04.2008

Re: ?????????????

irvas
cekaj malo mariopan, kako bre nema veze moleban sa ovom pricom? zar ta nasilnicka bagra nije bila deo molebana? zar nije onaj jadnik izgoreo u americkoj ambasadi pre (ili posle) molebana? zar se neko iz crkve oglasio da kritikuje nasilje na ulicama koje je bilo deo molebana?


Ne pricaj besmislice irvas, da su ti bili deo molebana, bili bi na njemu a ne bi palili americku ambasadu dok je on trajao. Moleban je bio samo deo protesta i nista vise. A vi onda uvek sa istom "semom" niko nije iz crkve kritikovao pa je onda automatski kriv/odgovran ... svasta ...
mariopan mariopan 11:59 25.04.2008

Re: ?????????????

irvas
Pa i ja osudjujem skandal ali ga ne zovem Moleban. Imas li ti predstavu da si uvredio nekoga? Dok ne dobijem nepobitan dokaz da je ovo zaista istina i tacna vest ne osudjujem nikoga.....cekam.. Previse su me lagali dea bih bez provere bilo kome verovala.

cekaj malo mariopan, kako bre nema veze moleban sa ovom pricom? zar ta nasilnicka bagra nije bila deo molebana? zar nije onaj jadnik izgoreo u americkoj ambasadi pre (ili posle) molebana? zar se neko iz crkve oglasio da kritikuje nasilje na ulicama koje je bilo deo molebana?


Pa taj moleban je bio ispred hrama Svetog Save...ko je tamo palio i pljackao Tamo su se ljudi molili a paljnenj je bilo na drugim lokacijama gde vernika nije ni bilo vec lopova i palikuca. Tamo gde su palili VERNIKA NIJE BILO. Zato kazem da je moleban moleban a pljacka je pljacka. Lopovi ce svaku zgodu da iskoriste, video si....i ti verujes tim lopovima da su oni pravoslavci i vernici ili ti je samo zgodno doslo da nas sve strpas medju lopove?
irvas irvas 17:05 25.04.2008

Re: ?????????????

i ti verujes tim lopovima da su oni pravoslavci i vernici ili ti je samo zgodno doslo da nas sve strpas medju lopove?

nije meni nista "zgodno" mariopan. ja samo navodim da je taj moleban odrzan kao deo protesta koji je eskalirao nasiljem.
irvas irvas 17:15 25.04.2008

Re: ?????????????

A vi onda uvek sa istom "semom" niko nije iz crkve kritikovao pa je onda automatski kriv/odgovran ... svasta ...

izvini, ne zivim u srbiji tako da ne znam tacno u minut u koje vreme se palilo a u koje vreme je odrzan moleban. iz ove perspektive, meni to izgleda kao jedinstven dogadjaj. posto su zvanicnici iz crkve, na svoj nacin, ucestvovali u tom dogadjaju, od njih je moglo da se ocekuje da reaguju. i to vrlo ostro. niko ovde ne poziva crkvu na odgovornost zbog nasilja koje se desilo vasilije. zna se koja je odgovornost crkve.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:33 25.04.2008

Re: ?????????????

izvini, ne zivim u srbiji tako da ne znam tacno u minut u koje vreme se palilo a u koje vreme je odrzan moleban. iz ove perspektive, meni to izgleda kao jedinstven dogadjaj.

evo irvase ja ću tačno da ti kažem kad je bilo. zabeleženo na kameri vreme.
u 17.30 počela je da se demolira ambasada turske. i to je trajalo do 18.30. znači i pre nego što je počeo veličanstveni miting. ja gledala s prozora.
zvala policiju tri puta, koja razume se, nije došla.

uz ovacije rulje od oko stotinak njih i povike "ubij, zakolji da turčin ne postoji" i nacistički pozdrav, skidana je zastava, čupan grb i tabla ambasade, razbijena kućica.
a sa mitinga su grmeli koštunca, pa kusturica, pa toma...

vrlo blizu stanujem i sve se čuje ko da sam tamo. a ovi huligani (nemoj da je neko reko srbi ili vernici ili šta slično) nisu se naročito osvrtali na veličanstvene govore još veličanstvenijeg mitinga.

kad se krenulo na moleban, jedna grupa je ostala i popljačkala prodavnice preko puta ambasade. razbili izloge, izneli piće, čokolade, bombonjere a što im nije trebalo, pobacali su po prodavnici.
drugu prodavnicu, pc centar, na kojoj je ček pisalo "kosovo je srbije" ili nešto slično, totalno su ojadili. iznosili su kompjutere, laptopove, monitore, zvučnike... al sve... i što im treba i što ne treba.
policija je došla u 22.00 sata iliti 10 uveče, sve u opremi za razbijanje demonstracija.
ali tada više nikog nije bilo.

ista stvar i u isto vreme je bilo sa američkom ambasadom. tamo mi stanuje prijateljica. čak su se penjali i na njene prozore. bili su totalno euforični, u delirijumu...
tako je bilo irvase na ove dve lokacije.
maharaja maharaja 18:52 24.04.2008

Politika SPC i drugih fasistickih sila...

Danas jedan mladic, sutra vise njih... a prekosutra? Mozda svi mi koji mislimo drugacije!

Cestitke pravoslavnim snagama, uciteljima veronauke i ostalim pedofilima, manijacima, koljacima i kriminalcima iz koalicije SPC, DSS, SRS...

Koliko ce "ostro" reagovati nadlezni?
Soylent Green Soylent Green 19:02 24.04.2008

pravofasisti i cenzura

Ove vesti nema nigde na 'net-u.

Ili se radi o izmilsljotini ili o vrlo efikasnoj cenzuri.

U drugom slucaju treba sto pre pronaci imena ljudi u tom lancu cenzure - ko je urednik internet izdanja Blica, na primer?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:49 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

Soylent Green
Ove vesti nema nigde na 'net-u.

Ili se radi o izmilsljotini ili o vrlo efikasnoj cenzuri.

U drugom slucaju treba sto pre pronaci imena ljudi u tom lancu cenzure - ko je urednik internet izdanja Blica, na primer?


sada, u 22.48 sam zvala redakciju blica i dežurni novinar mi je potvrdio da je vest tačna.
telefon je 333 4 555.
zašto niko drugi nije objavio, to ćemo tek da vidimo.
Jaril Jaril 22:15 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

sada, u 22.48 sam zvala redakciju blica i dežurni novinar mi je potvrdio da je vest tačna.
telefon je 333 4 555.
Не кажем да није тачна... али ово звучи много наивно, као да ће да ти каже "Јесте, да, објавили смо лажну вест!"
mariopan mariopan 22:52 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

Soylent Green
Ove vesti nema nigde na 'net-u.

Ili se radi o izmilsljotini ili o vrlo efikasnoj cenzuri.

U drugom slucaju treba sto pre pronaci imena ljudi u tom lancu cenzure - ko je urednik internet izdanja Blica, na primer?

To jeste izmisljotina ali nikome ne pada na pamet da odgovori vsim zahtevima....ma ko smo to mi? Pravoslavci..,.......procitajte gore sta kaze...pedofili Manijaci i koljaci.....sta jos da kazem?
Queeria Queeria 23:07 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

pedofili Manijaci i koljaci...


Interesantno da se ni od pedofila, manijaka niti koljača niko od vas nije ogradio...
mariopan mariopan 23:23 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

Queeria
pedofili Manijaci i koljaci...


Interesantno da se ni od pedofila, manijaka niti koljača niko od vas nije ogradio...

Ево ја се оградјујем.....ми православци нисмо то макар да вам је драго да то мислите.
Jaril Jaril 23:30 24.04.2008

Re: pravofasisti i cenzura

Ево ја се оградјујем.....ми православци нисмо то макар да вам је драго да то мислите.
Мариопан, мислиш да је ограђивање сврсисходно? Ево и ја се ограђујем од сваког чина насиља био он у облику спаљивања, педофилије, манијачења, клања или ратног злочина или било ког другог облика људима знаног и незнаног!!! Било да се ишта десило или није десило, ограђујем се од саме помисли на насиље.

И сад ће да крену питања: а што их трпите у својим редовима... и "шоу гоуз он"...

Видиш, Мариопан да су хтели да разумеју, схватили би да је раздвајање насилника од СПЦ вид одрицања од насиља и ограђивања. Али нису хтели да разумеју.
niki m niki m 19:10 24.04.2008

FASISTI

Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom jeste upravo ovo saopstenje tkz .„Kolicija za sekularnu državu“. Kao sto su komunisti proganjali crkvu, isto je radio i Hitler, a clanovi ove koalicije su definitivno na tragu jednog od ova dva totalitarizma. Izdati ovakvo saopstenje puno mrznje, a da nema ni jednog jedinog dokaza da ovaj tragican dogadjaj ima bilo kakve veze sa SPC ili sa religijom uopste.
goran_rs goran_rs 19:16 24.04.2008

Re: FASISTI

Dobro je,jos te nisu ovi moderatori obrisali,nisi na liniji.
Srki Srki 19:21 24.04.2008

Re: FASISTI

niki m
Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom jeste upravo ovo saopstenje tkz .„Kolicija za sekularnu državu“. Kao sto su komunisti proganjali crkvu, isto je radio i Hitler, a clanovi ove koalicije su definitivno na tragu jednog od ova dva totalitarizma. Izdati ovakvo saopstenje puno mrznje, a da nema ni jednog jedinog dokaza da ovaj tragican dogadjaj ima bilo kakve veze sa SPC ili sa religijom uopste.


Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom je sto je neko prebio i zapalio coveka u sred Beograda, koji ne posti (pod uslovom da je ova informacija tacna). I to sto ti iskrivljujes cinjenice vadeci se na toboznji toalitarizam onih koji to javno osudjuju. Mozda SPC nije direktno naredila svojim vernicima da pale ljude okolo, ali sve u ovoj vesti ima veze sa tom crkvom i sa religijom.







Queeria Queeria 19:24 24.04.2008

Re: FASISTI

Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom jeste upravo ovo saopstenje

A spaljivanje mladića Z.Đ. jer ne posti je šta? Odbrana vere?
Mnogo volim vernike koji brane zločine i zločince. Samo napred.


Ako član neke organizacije u ime te organizacije počini zločin, a ta se organizacija ne oglasi... onda ta organizacija podržava taj zločin - jednostavno.
niki m niki m 19:35 24.04.2008

Re: FASISTI

Ako član neke organizacije u ime te organizacije počini zločin, a ta se organizacija ne oglasi... onda ta organizacija podržava taj zločin - jednostavno.


Navedite dokaz da su ovi sadisti pripadnici crkve. Navedite dokaz da ih je neko iz crkve poyvao da cine zlo ljudima koji ne poste. Navedite dokaz da ove siledzije poste. Navedite mi jedan jedini dokaz da je post uopste razlog ovakvog divlajckog postupka. Nekada davno, na ulicama Beograda ste mogli da dobijete ozbiljne batine ukolko odbijete da kupite ciglu. Da li zaista mislite da je neuspela trgovina bila razlog tim batinama?
mariopan mariopan 19:39 24.04.2008

Re: FASISTI

niki m
Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom jeste upravo ovo saopstenje tkz .„Kolicija za sekularnu državu“. Kao sto su komunisti proganjali crkvu, isto je radio i Hitler, a clanovi ove koalicije su definitivno na tragu jednog od ova dva totalitarizma. Izdati ovakvo saopstenje puno mrznje, a da nema ni jednog jedinog dokaza da ovaj tragican dogadjaj ima bilo kakve veze sa SPC ili sa religijom uopste.

Naravno da nema ali posao se radi, ima kome je ovo bas zadatak, SPC glavni krivac za sve, ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?
Queeria Queeria 19:42 24.04.2008

Re: FASISTI

ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?


Evo samo razmišljam o tom zlatu po ceo dan i noć dok pravoslavci spaljuju nevernike po Srbiji.
niki m niki m 19:44 24.04.2008

Re: FASISTI

Naravno da nema ali posao se radi, ima kome je ovo bas zadatak,



Svestan sam da je ovo odradjivanje posla. Mora da se plati struja, a i hrana je nesto poskupela u poslednje vreme. Mojom intervencijom jedino pokusavam da ih nateram da se bar malo potrude, da ni ovaj prljavi posao ne rade osljarski. Ubedjen sam da i ovi komercijalni pripadnici civilnog drustva moraju da postuju standarde EU. Bar da pokusaju.
Yngwie Yngwie 19:46 24.04.2008

Re: FASISTI

"ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?"

kad neki komentatori pocnu ovako ...uuuhhhhhhh
adam weisphaut adam weisphaut 19:48 24.04.2008

Re: FASISTI

Yngwie
"ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?"

kad neki komentatori pocnu ovako ...uuuhhhhhhh

Ako misliš na nikija m, on ne može tako da počne, on samo tako piše.
Valjda mu je to zaduženje ?
Srki Srki 19:52 24.04.2008

Re: FASISTI

adam weisphaut
Yngwie
"ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?"

kad neki komentatori pocnu ovako ...uuuhhhhhhh

Ako misliš na nikija m, on ne može tako da počne, on samo tako piše.
Valjda mu je to zaduženje ?


Ne verujem, ja mislim da on pise iz ciste podlosti i/ili gluposti.
wk wk 20:08 24.04.2008

Re: FASISTI

ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?

Hoce Rus da pokaze Ameru moskovski metro. Objasnjava mu da voz ide na svaka 3 minuta. Sidju oni na stanicu, cekaju voz, prodje tri minuta, ali voza nema. Amer pita gde je voz - sada ce da stigne, objasnjava Rus. Cekaju oni dalje, prolazi vec deset minuta, Amer ponovo pita gde je voz, Rus mu ponavljda da voz tek sto nije stigao. Cekaju oni tako vec pola sata, pita Amer vec nestrpljiv pita gde je vise taj voz, na sta mu Rus odgovara - "cuti, zar te nije sramota sta vi radite crncima!".
mariopan mariopan 20:50 24.04.2008

Re: FASISTI

Srki
niki m
Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom jeste upravo ovo saopstenje tkz .„Kolicija za sekularnu državu“. Kao sto su komunisti proganjali crkvu, isto je radio i Hitler, a clanovi ove koalicije su definitivno na tragu jednog od ova dva totalitarizma. Izdati ovakvo saopstenje puno mrznje, a da nema ni jednog jedinog dokaza da ovaj tragican dogadjaj ima bilo kakve veze sa SPC ili sa religijom uopste.


Jedino sto ovde ima veze sa fasizmom je sto je neko prebio i zapalio coveka u sred Beograda, koji ne posti (pod uslovom da je ova informacija tacna). I to sto ti iskrivljujes cinjenice vadeci se na toboznji toalitarizam onih koji to javno osudjuju. Mozda SPC nije direktno naredila svojim vernicima da pale ljude okolo, ali sve u ovoj vesti ima veze sa tom crkvom i sa religijom.
Verujem da ta "informacija" nije tacna jer to je vec manir kada je u pitanju SPC. Verovala bih da su recimo i kardinalima oblacili "cipkane gace" ....ali nisu.....nisu smeli....pa tako i dalje verujem da je ovo jos jedna vest koja treba da oblati SPC







Jaril Jaril 21:00 24.04.2008

Re: FASISTI

A spaljivanje mladića Z.Đ. jer ne posti je šta?
Фарисејски фашизам.

Нема никакве везе са Православљем.
Jaril Jaril 21:04 24.04.2008

Re: FASISTI

Ako član neke organizacije u ime te organizacije počini zločin
Овде нико није починио злочин у име СПЦ.

Него, ја се нешто питам... јесу ли православци једини на свету који посте у одређене дане?
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:20 24.04.2008

Re: FASISTI

Slazem se sa stavom Nikija m. da je saopstenje samozvane Koalicije za sekularnu drzavu za svaku osudu zbog koriscenja jezika mrznje. Nazalost, vecina komentara ovog Kvirijinog bloga spada bas u taj domen - mrznja prema Crkvi. Ko gaji mrznju u svojim grudima ne moze biti normalan covek. Jezivo, prosto se covek zapita otkuda tolike mrznje? Koji je to normalan covek koji moze da pomisli da (ukoliko se stvarno dogodio taj incident u Calijama) SPC stoji iza toga? Pa ni nacisti nisu isli toliko daleko u pretpostavkama?
Samo trazite mogucnost da napadate Crkvu, sve kobojagi zbog zahteva da Srbija bude sekularna drzava, a velika vecina od vas naprosto ne zna sta to stvarno znaci.
Srbiji treba vladavina prava, red i mir, a to obezbedjuje policija i pravosudje.
Sociolozi bi morali da se bave proucavanjem otkuda toliko nebuloznih napada na Crkvu kod iole pismenih ljudi.
I jos sve ovo na sajtu drustvenih marginalaca! Marginalaca kojima je potrebna zastita. A oni bi hteli druge da lincuju i biju, pa i ubijaju. Neverovatno!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:41 24.04.2008

Re: FASISTI

Jaril
Нема никакве везе са Православљем.
...
Него, ја се нешто питам... јесу ли православци једини на свету који посте у одређене дане?


Ma ni sa pravoslavljem, ni sa katolickom a ni sa bilo kojom iole normalnom religijom ... to su u pitanju neki ludaci ili pijani i/ili drogirani do besvesti ... ili sve troje zajedno ... koji bi to isto uradili i iz svakog razloga. ili i bez njega ...

Takvih ludaka/manijaka nazalost ima u svuda usvetu :(

Ali ovih sto takve tragicne i stravicne slucajeve zloupotrebaljavaju za svoje politicke ciljeve nema nigde ni priblizno toliko kao u Srbiji. Ili ja bar nisam imao prilike da cujem za to ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:50 24.04.2008

Re: FASISTI

Queeria
Mnogo volim vernike koji brane zločine i zločince. Samo napred.


Ja ne procitah nigde da neko ovde brani zlocine i zlocince ... samo neke koji se bune protiv prljave zloupotrebe ovog uzasnog zlocina u politicke svrhe i optuzivanje SPC, Kostunice itd ... sto je stvarno besramno ...

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:09 24.04.2008

Re: FASISTI

Naravno da nema ali posao se radi, ima kome je ovo bas zadatak, SPC glavni krivac za sve, ne daj Boze da neko zapita a kamo ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?

halo ženo!
zapalili čoveka!
polomili mu dva rebra!
razumeš li to?!?!
kakvo zlato sada.
ovo podseća na onaj vic - a vi što mučite crnce...
mariopan mariopan 22:30 24.04.2008

Re: FASISTI

Queeria
ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?


Evo samo razmišljam o tom zlatu po ceo dan i noć dok pravoslavci spaljuju nevernike po Srbiji.

Nemoj da razmisljas o tom zlatu zabolece te glava nije to posao za tebe. Ti imas zadatak i gledaj kako ces da ga obavis. Tamo gde su spaljivali Pravolavce nece trava da raste bar desetak vekova sto bi se ti brinuo zbog toga? Ne vidim da si spomenuo JASENOVAC? Tamo je gorelo mnogo vise nego 10 %? Nije te nista zabolelo zbog toga?
Sepulturero Sepulturero 22:40 24.04.2008

Re: FASISTI

А ни тајминг им није баш некакав. Јуче се у Њујорк Тајмсу појавио чланак против православља (у Русији) и ево данас већ три блогера са сличном темом. Да су бар који дан сачекали...
mariopan mariopan 22:57 24.04.2008

Re: FASISTI

Jaril
A spaljivanje mladića Z.Đ. jer ne posti je šta?
Фарисејски фашизам.

Нема никакве везе са Православљем.

Не верујем да еј то ради православлја Јариле . верујем да је ради Криминала.
G r o f G r o f 23:04 24.04.2008

Re: FASISTI

Ma ni sa pravoslavljem, ni sa katolickom a ni sa bilo kojom iole normalnom religijom ... to su u pitanju neki ludaci ili pijani i/ili drogirani do besvesti ... ili sve troje zajedno ... koji bi to isto uradili i iz svakog razloga. ili i bez njega ...


Kakav je to čudan poriv da se najveće gadosti relativizuju i opravdaju. Očigledno je da broj takvih incidenata prelazi granicu sporadičnosti i postaje način obračuna sa drugačijim.
Toliko opravdavanje čini čoveka saučesnikom.
Jaril Jaril 23:12 24.04.2008

Re: FASISTI

Kakav je to čudan poriv da se najveće gadosti relativizuju i opravdaju. Očigledno je da broj takvih incidenata prelazi granicu sporadičnosti i postaje način obračuna sa drugačijim.
Toliko opravdavanje čini čoveka saučesnikom.
Нема ту ни релативизације ни оправдавања. Религије су давно освојиле позитиван однос према другоме (можда не све). И то је "мејнстрим". Овакви злочини против човека (и човечности) су инциденти и изузеци и представљају злоупотребу.

Проблем је што су многи сасвим неоправдано окренули причу ка СПЦ, па сад испада да они који хоће да причу врате на прави колосек нешто релативизују.

Ја бих рекао да су они који прозивају СПЦ за овако нешто, први који релативизују ЗЛОЧИН уводећи га у домен религије.

Ал' кад неко не види штету коју чини, он једноставно не види. Шта да се ради.
mariopan mariopan 23:31 24.04.2008

Re: FASISTI

Sepulturero
А ни тајминг им није баш некакав. Јуче се у Њујорк Тајмсу појавио чланак против православља (у Русији) и ево данас већ три блогера са сличном темом. Да су бар који дан сачекали...

Тајминг као сат...потефили. УСАГЛАСИЛИ.
Srki Srki 05:52 25.04.2008

Re: FASISTI

Virtuelni Vasilije
Jaril
Нема никакве везе са Православљем.
...
Него, ја се нешто питам... јесу ли православци једини на свету који посте у одређене дане?


Ma ni sa pravoslavljem, ni sa katolickom a ni sa bilo kojom iole normalnom religijom ... to su u pitanju neki ludaci ili pijani i/ili drogirani do besvesti ... ili sve troje zajedno ... koji bi to isto uradili i iz svakog razloga. ili i bez njega ...

Takvih ludaka/manijaka nazalost ima u svuda usvetu :(

Ali ovih sto takve tragicne i stravicne slucajeve zloupotrebaljavaju za svoje politicke ciljeve nema nigde ni priblizno toliko kao u Srbiji. Ili ja bar nisam imao prilike da cujem za to ...


Nisi u pravu Vaso. Ako ovo nema veze sa nasom kvazidrzavom, besramnom i pohleponom crkvom, krivoslavljem koje upraznjava jedno 90% vernika koji ukljucuju i veliki broj neopevanih budala, prokletom veronaukom u skolama, molebanima, Kostunicom i Tadicem, kako to da tog coveka nisu pitali da li je za Obamu ili Hilari, da li podrzava Kurde, ili misli da je Pluton planeta? Ili ga pitali da li je Zvezdas ili Partizanovac, ili mu trazili pare ili patike, ili ga prosto prebili bez ikakvog razloga, kao svaki normalan huligan? Nego ga pitali da li posti ili ne... Pa ga zapalili - "beeeeep! wrong answer!!!!!".

Dakle pricaj ti te tvoje bajke nekom drugom...Zemlja nam je nacisto trula i ma kako ti voleo - za to nije kriv LDP, Zene u crnom, Haski sud, Blic, ponajmanje Pedjica sto je gej, nego sve ovo gore pobrojano.

Ovde sad samo fali Maljkovic da se baci u kvaziintelektualnu onaniju na Zizeka i one druge, kako se zvase, Vedrane Rudan, braneci huligane koji pale ljude po ulicama, nakon sto su zavrsili sa ambasadama...U redu, Gospodu Huligane, da ne prizivam Vraga Maljkovica, podavice nas ovde...




Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:38 25.04.2008

Re: FASISTI

G r o f
Kakav je to čudan poriv da se najveće gadosti relativizuju i opravdaju. Očigledno je da broj takvih incidenata prelazi granicu sporadičnosti i postaje način obračuna sa drugačijim.
Toliko opravdavanje čini čoveka saučesnikom.


A kakav je to poriv da covek prica izmisljotine i neistine kao ti? Ko ovde opravdava ovaj uzasan zlocin? Jesi li ti normalan bre? Ja kritikujem vas koji ZLOPOTREBLJAVATE taj uzasan zlocin da bi ispoljavali vasu mrznju i netrpeljivost prema crkvi. Sama cinjenica da je neko uradio to je DOKAZ da nije vernik i da ne postuje religiju ... ili eventualno da je lud. Svako iole razuman ne moze tvrditi da su vernici cesci izvrsioci zlocina od ateista, NAPROTIV, iako sam nisam religiozan, siguran sam da je OBRNUTO.

Znaci da je neki ateista ludak ubio nekog vernika (sto se naravno isto tako desava) zato sto je vernik, onda treba se borimo za ukidanje sekularnog karaktera drzave ili da kazemo da je kriv ateizam???

Ma da, Kostunica je podstrekavao ove ludake da ubiju coveka ... ili crkva. Kako nekog nije sramota da kaze tako nesto? I koliko treba da neko bude zaludjeni Titov (Cedin) pionir ... ili koliku platu treba da ima u nekoj NVO da bi to tvrdio?

Sigurno da ima stvari koje se mogu korigovati/poboljsati kad je u pitanju normativa po pitanju sekulatnosti, ali svako ko ima malo pojma zna da u najvecem delu zemalja EU ima jos vise takvih stvari (naprimer da se crkva izdrzava od poreza) ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:01 25.04.2008

Re: FASISTI

Srki
Nisi u pravu Vaso. Ako ovo nema veze sa nasom kvazidrzavom, besramnom i pohleponom crkvom, krivoslavljem koje upraznjava jedno 90% vernika koji ukljucuju i veliki broj neopevanih budala, prokletom veronaukom u skolama, molebanima, Kostunicom i Tadicem, kako to da tog coveka nisu pitali da li je za Obamu ili Hilari, da li podrzava Kurde, ili misli da je Pluton planeta? Ili ga pitali da li je Zvezdas ili Partizanovac, ili mu trazili pare ili patike, ili ga prosto prebili bez ikakvog razloga, kao svaki normalan huligan? Nego ga pitali da li posti ili ne... Pa ga zapalili - "beeeeep! wrong answer!!!!!".


A ti si Srki tek nisi u pravu. Ubijaju "normalni" huligani i zbog toga za koga neko navija mnogo cesce ... pa nikom normalnom ne pada da optuzi fudbal ili fubalske organizacije za to (niti se prave NVO za borbu protiv fudbala). Ne tvrdim ja da nema tog "krivoslavlja" ali onda znaci treba neko da se bori za sto vece sirenje onog pravog pravoslavlja?

Veronauka u skolama kao izborni predmet je prekopirana iz Nemacke (hocemo li u EU ili ne? ... i to je jos uradio najpametniji od svih politicara zadnjih decenija kod nas... Sta bi bilo da se i na casovima biologije RAVNOPRAVNO smatra Darvinova teorija i stvaranje coveka od strane boga? Pohlepnih popova ima svakako, ali ste bi se rekalo da je situacija kao u Nemackolj da je najbolje placeno samostalno zanimanje ono svestenicko (bolje zaradjuje nego lekar koji ima svoju ordinaciju)??? Sta bi bilo da se crkva izdrzava od poreza kao u vise zapadnoevropskih zemalja?

To sto nam je zemlja ovakva i sto ne izgleda kao neka EU zemlja je najmanje kriva klerikalizacija drustva, koja je uostalom manja nego ona u tim EU zemljama (ali mnogo veca nego sto je to u komunizmu ... Ali sve vise verujemd da tu ISTO doprinose ekstremisti sa obe strane politickog spektra, LDP, ZUC i ostale NVO slicno kao i radikali ... A takva radiklaizacija naravno pogoduje ovakvim huliganima ...

Evo nisam ni ja religiozan (dete komunizma kao i vecina nas ovde) ali ako smo iole realni i objektivni moramo priznati da je broj zlocinaca i kriminalaca sigurno veci medju ateistima nego vernicima ...

pozz

Srki Srki 08:52 25.04.2008

Re: FASISTI

Virtuelni Vasilije
G r o f
Kakav je to čudan poriv da se najveće gadosti relativizuju i opravdaju. Očigledno je da broj takvih incidenata prelazi granicu sporadičnosti i postaje način obračuna sa drugačijim.
Toliko opravdavanje čini čoveka saučesnikom.


A kakav je to poriv da covek prica izmisljotine i neistine kao ti? Ko ovde opravdava ovaj uzasan zlocin? Jesi li ti normalan bre? Ja kritikujem vas koji ZLOPOTREBLJAVATE taj uzasan zlocin da bi ispoljavali vasu mrznju i netrpeljivost prema crkvi.


Ne znam za mrznju i netrpeljivost, ali zaista mnogo ljudi s pravom ne voli tu nasu crkvenu organizaciju. Licno mislim da je puna prevaranata i pokvarenjaka i da potrebu coveka da veruje zloupotrebljava za sticanje materijalnih dobara i sirenje uticaja, opet sa istom svrhom... Zovi to kako god volis, ali mislim da nije nezasluzeno stekla tu reputaciju.

Virtuelni Vasilije

Sama cinjenica da je neko uradio to je DOKAZ da nije vernik i da ne postuje religiju ... ili eventualno da je lud. Svako iole razuman ne moze tvrditi da su vernici cesci izvrsioci zlocina, NAPROTIV, iako sam nisam religiozan, siguran sam da je OBRNUTO.

Znaci da je neki ateista ludak ubio nekog vernika (sto se naravno isto tako desava) zato sto je vernik, onda treba se borimo za ukidanje sekularnog karaktera drzave ili da kazemo da je kriv ateizam???


Slabo ti je ovo Vaso. Ja evo nikad nisam cuo da se pomenuto dogodilo cak ni u ovoj nasoj nenormalnoj drzavi - da je neki pripadnik crkve napadnut na ulici od strane ateiste zato sto je odgovorio da veruje u boga. Cak nisam cuo ni da je pripadnik neke druge verske grupe napao nekog pravoslavca, dok se obrnuto desava veoma cesto. Ako ja nisam neinformisan, reci ti meni - govori li ti to nesto o takvoj crkvi? Sigurno ne da je utemeljena na nekakvoj ljubavi i toleranciji, vec na principima paramilitarnih formacija...


Virtuelni Vasilije

Ma da, Kostunica je podstrekavao ove ludake da ubiju coveka ... ili crkva. Kako nekog nije sramota da kaze tako nesto? I koliko treba da neko bude zaludjeni Titov (Cedin) pionir ... ili koliku platu treba da ima u nekoj NVO da bi to tvrdio?


Ti bas nemas vise nikakvih argumenata pa potezes one koje vise ne koriste ni penzosi na Kalisu...

Virtuelni Vasilije

Sigurno da ima stvari koje se mogu korigovati/poboljsati kad je u pitanju normativa po pitanju sekulatnosti, ali svako ko ima malo pojma zna da u najvecem delu zemalja EU ima jos vise takvih stvari (naprimer da se crkva izdrzava od poreza) ...


A ko kaze da su druge zemlje EU po tom pitanju u redu? Slazem se sa tobom, ima stvari koje se mogu korigovati: lustracija u crkvi, zatim potpuno razdvajanje od drzave, pocevsi sa izbacivanjem veronauke iz skola, preko ukidanja poreza koji se uzima i od ateista i bilo kakavih poreskih olaksica pa na kraju do pune krivicne odgovornosti za svaki kriminalni akt koji pocini svesteno lice. Dokle god se ja osecam kao gradjanin drugog reda u odnosu ne nekakavog najobicnijeg popa koji ide okolo i prodaje maglu, moj odnos prema toj organizaciji se nece promeniti.

I kojih to "jos vise takvih stvari", osim poreza? Da crkve organizuju tabanje homoseksualaca? Vrdaju kaznjavanje pedofila? Da prekidaju pozorisne predstave? Da im cinovnici blagosiljaju ratne zlocince, slikaju se sa lobanjama i kurce sa smajserima na bornim kolima? Vrdaju kaznjavanje pedofila, jesam li ovo rekao? Mrste se na pripadnike drugih verskih zajednica? Bacaju anateme na kobasicijade? Ja stvarno mislim da je nasa crkva bez premca...Ali to je valjda ok, crkva radi ono sto joj se dozvoli, a nasa drzava joj je dozvolila odavno previse, jer ni sama nista ne valja.




Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:14 25.04.2008

Re: FASISTI

Srki
ali zaista mnogo ljudi s pravom ne voli tu nasu crkvenu organizaciju ... Zovi to kako god volis, ali mislim da nije nezasluzeno stekla tu reputaciju.


U svakoj organizaciji postoje ljudi koji joj ruse reputaciju ... kao i stvari koje se kod nje mogu kritkovati. I to vazi podjedanako za neku crkvenu organizaciju, partiju, neprofitnu organizaciju... Ali ovako pausalno negativno misljenje koje ti iznosis je tipicno za jednu nasu politicku opciju koja predstavlja tek 20-ti deo drustva (znaci prilicno zanemarljiv) ... Ja licno mislim da je taj animozitet prema crkvi pre svega posledica komunistickog vaspitanja koje je vecina ljudi dobila u detinjstvu, skoli, drustvu, porodici etc ... po kojoj je crkva "opijum za narod", "klasni neprijatelj" i po kome je avangardi tog nekadasnjeg drustva bilo zbranjeno da budu religiozni...

A religija je NEIZOSTAVNI i vazan deo svih dosadasnjih civilizacija osim onih komunistickih koje su crkvu zamenile partijom/ideologijom i veru u boga, verom u vodju i ideju ...


Slabo ti je ovo Vaso. Ja evo nikad nisam cuo da se pomenuto dogodilo cak ni u ovoj nasoj nenormalnoj drzavi - da je neki pripadnik crkve napadnut na ulici od strane ateiste zato sto je odgovorio da veruje u boga.


Slabo je i tebi ovo ... ovi huligani NIKAKO ne mogu biti vernici niti pravoslavci. po definiciji. prema tome ne moze se optuzivati crkva za nedela onih koji krse njena pravila ... A zlocina i ludaka koji ih cine u ime svega i svacega (i nicega) ima uvek ... neki samo jedva cekaju one koji im se uklapaju u njihove politicke stavove i koriste kao priliku da napadnu svoje politicke protivnike. Ono sto radi Kostunica i DSS u tom pogledu je tipicno za svaku demohricansku partiju na zapadu i nijedna od njih se ne zalaze za BILO kakvo maltretiranje ljudi koji nisu vernici a pogotovu ne njihovo ubijanje. Po toj analogiji jos vise imaju pravo milioni vernika da se zale na diskriminaciju i uskracivanje svojih ljudskih prava koju vrse neki ovde agitujuci protiv crkve ...


Da crkve organizuju tabanje homoseksualaca? Vrdaju kaznjavanje pedofila? Da prekidaju pozorisne predstave? Da im cinovnici blagosiljaju ratne zlocince, slikaju se sa lobanjama i kurce sa smajserima na bornim kolima?


Opet tipicna generalizacija - ne moze se akcija nekog bivseg popa pripisivati crkvi. Niti one imaju sta da "vrdaju" kaznjavanje pedofila - to je posao suda (ukljucujuci i dokazivanje nedela). Ako je u tom smislu crkva kriva za nesto, onda je to sto skriva i precutkuje sramotu koju joj nanose neki "mangupi u njenim redovima" ... ali to nije nista tipicno za SPC. Pa imao si prilike da cujes da je Papa sad PRVI put javno reagovo na slicne slucajve u USA ... posle decenija takvih desavanja i oko (po procenama) 100.000 takvih slucajeva!!! Preracunato na velicinu Srbije to bi bilo par hiljada slucajeva ... a ovi koji primaju platu za pljuvanje po SPC napravise veci skandal od samo nekoliko takvih slucajeva ...

Uostalom ne vidim zasto bi ateisti smatrali da oni treba da odredjuju crkvi sta ce da radi? Sa kakvim pravom? Ukoliko se naravno ona drzi zakona - u suprotnom su tu organi vlasti i njih treba napadati. Sta tebi smeta ako baca anateme na kobasicijade i njeni popovi se ne drze onoga sto propovedaju? Ako je to sve bas tako (u u toliko velikom obimu) onda ce sve manje gradjana ici u crkvu, manje ce joj verovati ... sto je sve u prilog onih koji se zalazu za ateizam ...

pozz
Ribozom Ribozom 11:48 25.04.2008

Re: FASISTI

Eh, Srki ... nisi citao novine u periodu kada su klani popovi na Kosovu. Bese '99.
Ribozom Ribozom 11:48 25.04.2008

Re: FASISTI

Eh, Srki ... nisi citao novine u periodu kada su klani popovi na Kosovu. Bese '99.
Ribozom Ribozom 11:48 25.04.2008

Re: FASISTI

Eh, Srki ... nisi citao novine u periodu kada su klani popovi na Kosovu. Bese '99.
mariopan mariopan 12:11 25.04.2008

Re: FASISTI

Queeria
ono zlato sto je u Vatikanu iz Jasenovca?


Evo samo razmišljam o tom zlatu po ceo dan i noć dok pravoslavci spaljuju nevernike po Srbiji.

Pa nisi se ni oglasio zbog Jasenovca? Sta bi ? Zakazalo ti covekoljublje i osecaj za pravdu? Gde si bio da kazes da su tamo ljude ubijali takodje zbog vere? A sad si se oglasio prvi i JAKO si se nasekirao?

Cela ova prica mi lici na jednu drugu pricu:
Idu neke bitange ulicom p0a vide mladica, bas im dobrodosao da neko0ga pretuku ali moraju da "nadju" razlog. Onda ga jedan pita: "A sto imas plave oci?"
Mladic kaze :" Ja nemam plave oci."
TRAS
"Sad imas"

Kada neko hoce da bude bitanga on ce da nadje razlog a to nije razlog da se razapne cela Pravoslavna Crkva i vernici. I zato se slazem da je ovaj blog vise sirenje mrznje prema nama nego sto je zgrazavanje nad divljastvom.
Zato spomenuh Jasenovac i Vatikan. I to je Crkva i ne videh da ti je bilo tako zao da se oglasis? Zato ti ne veurujem i sada da ti je zao, samo si dobio slagvort da udaris tamo gde redovno udaras.
G r o f G r o f 13:42 25.04.2008

Re: FASISTI

Cela ova prica mi lici na jednu drugu pricu:
Idu neke bitange ulicom p0a vide mladica, bas im dobrodosao da neko0ga pretuku ali moraju da "nadju" razlog. Onda ga jedan pita: "A sto imas plave oci?"
Mladic kaze :" Ja nemam plave oci."
TRAS
"Sad imas"


Ovakve stvari se dogadjaju, u ovolikoj meri, jer mnogima liče na drugu priču. Huligani i narkomani su kao elementarna nepogoda, niko nije kriv - to hoćete da postignete.
Ja, ipak, mislim da je neko kriv.

U primjeru koji sam naveo, nije odgovarao niko. Zar to nije zeleno svetlo za ovakve akcije. Možda je batinašima bilo nebitno da li mladić posti ali su mislili da taj razlog opravdava batinjanje.
To je poenta.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:05 25.04.2008

Re: FASISTI

G r o f
Ovakve stvari se dogadjaju, u ovolikoj meri, jer mnogima liče na drugu priču. Huligani i narkomani su kao elementarna nepogoda, niko nije kriv - to hoćete da postignete.
Ja, ipak, mislim da je neko kriv.


Ovo bih i ja mogao da potpisem ... jedino sto se ne slazemo u tome ko je kriv Smesno je i zalosno za to okrivljavati crkvu ... ako i ima njene odgovornosti onda je to u rangu i nekih drugih drustvenih institucija/organizacija (eg. skole i slicnih) ...

I tu nema bitne razlike izmedju Srbije i drugih razvijenijih i onih manje razvijenih drustava, krivi su: siromsatvo, beda i besperspektivnosti velikih drustvenih grupa ... Ne vidim samo sto bi to sto ovako nesto nije "specijalitet" Srbije bilo opravdavanje i/ili relativizacija? Zar nije upirati u prstom u "pogresne" krivce ustvari zastita onih pravih i izbegavanje nalazenja resenja?

A to sto ovi delikvetni navode neke "aktuelne" razloge za svoja nedela je samo rezultat onoga sto je tema diskusija u drustvu. A za podizanje pitanja sekularnosti drzave na nivo jednog od najvecih problema u zemlji su podjednako zasluzne i ove razne zdruzene NVO kao i sama crkva .. a to je po meni, jedan od najmanjih problema u Srbiji (niti se tu ona razlikuje od drugih zemlja u regionu) ... Mozemo mi i ukinuti crkvu, ako se nista ne promeni u onim delovima drustva iz kojih se (najcesce) regrutuju narkomani i huligani - nece se nista bitno promeniti ...
niki m niki m 14:12 25.04.2008

Re: FASISTI

G r o f
Ovakve stvari se dogadjaju, u ovolikoj meri, jer mnogima liče na drugu priču. Huligani i narkomani su kao elementarna nepogoda, niko nije kriv - to hoćete da postignete.
Ja, ipak, mislim da je neko kriv.


Virtuelni Vasilije
Ovo bih i ja mogao da potpisem ... jedino sto se ne slazemo u tome ko je kriv


A, zasto neko mora da bude kriv? Gde to pise? Mozda u totalitarnom sistemu bi mogao da se trazi neki konkretan krivac jer je propustio nesto u kontroli. U drustvima koja nisu potpuno kontrolisana pretpostavljam da nije uvek moguce utvrditi odrediti konkretnu odgovornost nekog pojedinca za desavanja u drustvu.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:38 25.04.2008

Re: FASISTI

niki m
A, zasto neko mora da bude kriv?


Hm, pa ok nisam se bas dobro izrazio, iako je iz mog daljeg teksta vrlo jasno da ja nisam ni mislio na konkretnu odgovornost nekog pojedinca nego sta je uzrok (jedan od glavnih) za postojanje/porast broja narkomana i huligana (mada je valjda cesta jezicka konstrukcija da se umesto "siromastvo je uzrok necega" kaze i "siromastvo je krivo za nesto"? ...
Srki Srki 15:59 25.04.2008

Re: FASISTI

Ribozom
Eh, Srki ... nisi citao novine u periodu kada su klani popovi na Kosovu. Bese '99.

Izvini, citao sam svasta tada, ali ne secam se ovog. Sad kad mi tri puta ponovi, mora da je bilo tako ;-).

Pitam se samo je li ono bese Arkana balgosiljala ta ista vajna crkva (ili opet neki penzionisani samozvani svestenik) ciji su se posteni doborovoljci digli u odbranu svete srpske zemlje? Pa se malo vratilo i njenim popovima kasnije...





Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:11 24.04.2008

PRIDRUŽUJEM SE OSUDI

Kao i svaki normalan čovek pridružujem se osudi prebijanja i paljenja mladića samo zato što je radio po svojoj savesti i svojim potrebama. Svačije je pravo da odluči da li će da posti ili ne. Lično smatram da niko od nas neće niti je veći vernik ako posti. Gomila ljudi, kao dotični inkvizitori ne shvataju suštinu posta: postiti i činiti zlo drugom, mrzeti drugoga je nespojivo.
Sada ću Vam ispričati slučaj jednog mog pokojnog rođaka koji je sa razlogom organski mrzeo popove iako je bio vernik. Kad je bio mali poslali su ga(ne znam tačno za šta) u crkvu, a bio je jedan od velikih postova. On je igrom slučaja svojim rođenim očima video popa kako za vreme posta seče šnitu šunke stavlja na hleb i jede je. Kad se vrario kući i to ispričao, na pravdi boga je dobio batine i bio optužen kako lažno optužuje "svešteno lice", a on je to rođenim očima video. I od tada on nije mogao popove da smisli, niti da ih pusti u kuću. Ovu priču mi je on lično ispričao pre jedno deset godina. A da stvar bude tužnija i ja sam imao priliku da sa jednom mojoj prijateljicom naletim na popa koji je za vreme božićnog posta jeo hleb sa kajmakom. Iz istog ovog razloga bi trebalo pitati te huligane-inkvizitore da li i oni poste? Ako je odgovor potvrdan, znajte da lažu.
A ako nekog zanima da li ja postim: dva dana u godini: Badnje veče i Veliki petak, a ostalo: POST MALO MORGEN!
JJ Beba JJ Beba 19:16 24.04.2008

Re: PRIDRUŽUJEM SE OSUDI

Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti

ko gladuje ne mora da posti.

mariopan mariopan 19:32 24.04.2008

Re: PRIDRUŽUJEM SE OSUDI

Ja sumnjam da je ova vest tacna.
Ne verujem da je iko normalan nekoga pretukao zato sto ne posti.
Kako neko zna da ja sada ne postim?
Vec je tako mnogo napada na Pravoslavnu Crkvu uopste da bi vam iko vise verovao , pa aman ljudi, morate malo i verodostojnosti da pruzite osim vase lepe zelje da uvek bude kriva SPC, znam da je mrzite ali bar malo morate dati neke pouzdane informacije.....ili ne morate? Mislite da je vama dovoljno da napisete ovakav clanak pa da vam se veruje bezuslovno?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana