Politika

ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Biljana Srbljanović RSS / 24.04.2008. u 09:31

Iz postovanja prema ovom mestu koje smo svi zajedno pravili, ne oglasavam se u predizbornoj kampanji. Necu da zloupotrebljavam blog, na kojem sam uvek javno i glasno govorila svoja politicka razmisljanja, time sto bih ga pretvorila u sredstvo izborne borbe. Zato cutim. Ipak, o jednom ne mogu da cutim: izbori su dakle i lokalni i parlamentarni i ticu se svih nasih gradjana. Osim onih koji nisu Srbi. 

Jer, Ustavni sud ove zemlje, koji prakticno nije radio gotovo godinu i po dana, iznenada je, a na zahtev radikala i na mesec i po dana od izbora, odlucio da donese skandaloznu odluku, kojom su manjine diskriminisane i prakticno izbacene iz izborne trke. Do sada je prema zakonu i prema odluci RIK-a (od pre samo mesec i nesto dana), za ucesce na parlamentarnim izborima, kandidatima bilo dovoljno da prikupe 3000 potpisa. Radikali su, saglasno svojoj politici i iedologiji, odlucili da zahtevaju diskriminaciju, Ustavni sud ih je odmah poslusao i doneo sramnu odluku da je sada potrebno da deset hiljada ljudi potpise jednu izbornu listu za parlament. Na samo dvadeset dana od isteka roka za prijavljivanje za izbore, manjinine i njihovi predstavnici su potpuno onemoguceni da ucestvuju u izbornoj trci.
Naravno da je to skandal i naravno da se sada svi mrstimo, kritikujemo, upiremo prstom.
Ali sada se mora naci nacin da se tim ljudima, predstavnicima manjina u Srbiji, nasim sugradjanima, komsijama, NASIM LJUDIMA, omoguci da na izborima ucestvuju i da imaju pravo da budu birani.
Pozivam vas, apelujem na sve ljude svesne sta znaci demokratska izbormna borba i odlucne da brane pravo svake manjine u Srbiji, a time i stekne pravo da zahteva da srpske manjine na Kosovu ili bilo gde drugde nikada ne budu diskriminisane, pozivam vas dakle da odvojite pola sata i stavite svoj potpis na listu  koalicija Albanaca Preševske doline i pruzite sansu nasim sugradjanima da  dobijU svog predstavnika u Skupštini Srbije. 
 
Svoj potpis možete dati danas, 24.4.2008. godine, od 12 do 18 časova, u prostorijama Građanskih inicijativa, u Siminoj 9a, u Beogradu,  kao i od 15 do 19 časova, u Birčaninovoj 21, u prostorijama Centra za kulturnu dekontaminaciju, u Beogradu.
 
 
Molim vas da ovaj blog ne koristite za obracune sa mnom, razgovore o mojoj kandidaturi i o politici LDP-a. Budite solidarni i govorite sta mislite o ovome, dajte svoj potpis, pozovite prijatelje i clanove porodice da ucine isto sto i vi. Stepenom prava manjina, meri se stepen demokraticnosti jednog drustva. Odbranite potpisom demokratiju u Srbiji i to danas!
 
Hvala.
Blogerka
BS 

 

 


Komentari (156)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

noob noob 09:52 24.04.2008

Za koga glasati

Zbog ovakvih stvari ( ja kao pripadnik Vojvodjanske nacionalne manjine ) nikad vise u zivotu necu glasati za bilo koju stranku iz Beograda.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:56 24.04.2008

Re: Za koga glasati

noob
Zbog ovakvih stvari ( ja kao pripadnik Vojvodjanske nacionalne manjine ) nikad vise u zivotu necu glasati za bilo koju stranku iz Beograda.

Izvini, ali i takva iskljucivost je vrsta diskriminacije. Treba glasati za one, koji mogu da promene sistem i uspasteve zakon koji stiti manjine bahatosti politickih partija. Onda glasas kako ti se glasa, a ne protiv ovih ili onih.
Pozdrav!
noob noob 09:57 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Mala ispravka:
kao pripadnik jedne od nacionalnih manjina u Vojvodini , koja nema dovoljno potpisa za "svoju" listu ( za koju verovatno ne bi glasao, ali mi se sviđa mogućnost izbora ).
noob noob 10:00 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Izvini, ali i takva iskljucivost je vrsta diskriminacije. Treba glasati za one, koji mogu da promene sistem i uspasteve zakon koji stiti manjine bahatosti politickih partija. Onda glasas kako ti se glasa, a ne protiv ovih ili onih

Može da izgleda kao diskriminacija, ali je to za mene pitanje poverenja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:07 24.04.2008

Re: Za koga glasati

noob
Zbog ovakvih stvari ( ja kao pripadnik Vojvodjanske nacionalne manjine ) nikad vise u zivotu necu glasati za bilo koju stranku iz Beograda.


Pridruzujem se noobovom protestu ... i kao pripadnik Sremske nacionalne manjine nikad vise necu glasati za bilo koju stranku iz Novog Sada - posto su one sve pod kontrolom tamosnje parazitske administracije koja nam poukupi sve nase novce ...
noob noob 10:11 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Pridruzujem se noobovom protestu ... i kao pripadnik Sremske nacionalne manjine nikad vise necu glasati za bilo koju stranku iz Novog Sada - posto su one sve pod kontrolom tamosnje parazitske administracije koja nam poukupi sve nase novce ...

Administraciju u Novom Sadu drže:
Grad Novi Sad - Srpska Radikalna Stranka
Pokrajinska administracija - Demokratska Stranka
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:21 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Administraciju u Novom Sadu drže:
Grad Novi Sad - Srpska Radikalna Stranka
Pokrajinska administracija - Demokratska Stranka


Ma ja sam mislio na pokrajinsku administraciju posto su oni ti koji zive na ledjima svih gradjana Vojvodine (oni lokalni NS su problem njihovih gradjana).

A bas mi je svejedno koja je partija u pitanju: svaka partija koja tezi uvecenju te parazitske administracije je LOSA a svaka koja tezi njenom smanjivanju je DOBRA (ili bar manje LOSA)... Moje pare su moje samo dok su u mom dzepu, a kad vise nisu onda je manje bitno da li su u Cankovom, Mircicevom, Kostresvom, Kostunicinom, Veljinom etc ...
noob noob 10:41 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Ma ja sam mislio na pokrajinsku administraciju posto su oni ti koji zive na ledjima svih gradjana Vojvodine (oni lokalni NS su problem njihovih gradjana)

Dakle šta nije jasno?
Pokrajinsku administraciju drži stranka sa sedištem u Beogradu. Gde završavaju "tvoji" novci ?

btw da li se varam kad mi se nešto "manta" da vi živite u Nemačkoj, te prema tome sigurno Vojvodina nema koristi od vas? I ako živite u Nemačkoj da li možete da nam pojasnite u kojoj Nemačkoj pokrajini? I gde stvarno "vaši" novci završe. Da li bi ste kao stanovnik xxxxx pokrajine stvarno voleli da svi vaši novci završe u Berlinu ili je ipak ovakvo "ustrojstvo" Nemačke države i vama na korist?
vnk vnk 10:44 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Zbog ovakvih stvari ( ja kao pripadnik Vojvodjanske nacionalne manjine ) nikad vise u zivotu necu glasati za bilo koju stranku iz Beograda.

Nekako bas primeran username za tebe, noob.

Pa je l' Beograd trazio ovu promenu? Sve stranke koje deluju na celoj teritoriji Srbije imaju svoje glavne kancelarije u Beogradu kao glavnom gradu. Ne mesaj Beograd sa radikalima - oni u Beogradu nikad nisu i nikad nece imati vecinu.
noob noob 10:58 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Sve stranke koje deluju na celoj teritoriji Srbije imaju svoje glavne kancelarije u Beogradu kao glavnom gradu.

Sediste Nove Srbije
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:01 24.04.2008

to noob

Sediste stranka nema veze sa tim gde zavrsavaju novci gradjana ... oni zavrsavaju(jednim svojim delom) u dzepovima administracije na svim nivoima. Inace kad bi bilo po vasoj besmislenoj logici onda bi se morale osnivati i posebne "strankice" na nivou opstine ili sreza ...

Sasvim je ok i prirodno da postoji decentralizacija u jednoj zemlji i da se svi poslovi obavljaju sto je blize obicnim gradjanima. Sto moze da se uradi na nivou mesne zajednice ne mora da ide na nivo opstine i tako dalje sve do nivoa drzave. Ali sa druge strane neka administracija manje kosta ako se obavlja za sto veci broj ljudi. Niko normalan nece donosti skolski program iz matematike na nivou opstine ili grupe gradova (pa i pokrajine) posto je NEUPOREDIVO jeftinije da to bude na nivou drzave - znaci vise novaca ostaje u mom dzepu ...

Nemacka se ne moze bas jednostavno uporedjivati sa Srbijom posto je (vise nego) deset puta veca. Ali ono po cemu se MOZE (pa i MORA) uporedjivati njena decentralizacija je njena SIMETRICNOST. Nikom normalnom ne bi palo na pamet da recimo Bavarska i njeni gradjani imaju neka posebna prava u pogledu autonomije nego ostali delovi Nemacke ...

Znaci slazem se ja APSOLUTNO sa decentralizacijom Srbije (naravno uz vodjenje racuna o tome koliko sve KOSTA gradjane) - ali AKO I SAMO AKO JE SIMETRICNA... Asimetricna organizacija Srbije je jedan od osnovnih razloga za vecinu zla koja su se desila u zadnjih dve decenije kod nas ... Tako se i doslo do toga da je neko gradjanima u jednom takvom asimetricnom delu republike bio u situaciji da kaze "ne sme niko da vas bije" ... sto mu je i pomoglo da dodje na vlast ... sta je bilo kasnije svi znamo ...

pozz

ps. Glavni deo svog poreza placam u Nemackoj ... ali posto imam imovinu i u Srbiji, placam i u njoj ...
noob noob 11:14 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Niko normalan nece donosti skolski program iz matematike na nivou opstine ili grupe gradova (pa i pokrajine)

Znači da su moje sumnje da su Nemci nenormalni ipak istina, pošto njihove pokrajine se bave školskim sistemom svaka sama za sebe?

Bayerische Staatsministerium für Unterricht und Kultus
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:34 24.04.2008

Re: Za koga glasati

noob
Znači da su moje sumnje da su Nemci nenormalni ipak istina, pošto njihove pokrajine se bave školskim sistemom svaka sama za sebe?

Bayerische Staatsministerium für Unterricht und Kultus


Pa ono moje o "nenormalnosti" se odnosilo na (A)SIMETRICNOST ali vi citate ono sto vam se "snilo" ... a za primer sam namerno uzeo matematiku posto kod nje nema nikakve dileme da je jeftinije da bude isti program za celu drzavu. Kad bi se radilo o programu za jezik bugarske nacionalne manjine to bi mozda bilo najbolje da bude u nadleznosti pokrajine Juzne Srbije

Ono sto se ne desava u Nemackoj je da srednjoskolci iz jednog dela zemlje ne mogu da se bez komplikacija upisu bilo gde u Nemackoj kao sto je u jednom trenutku bio problem da se "usmerenjaci" iz Panceva upistu na faks u BG (to je ono davno vreme za kojim neki tzv. "autonomasi" jos uvek zale ...

Prema tome ne znaci da se pitanja prosvete ne mogu resavati na nizem nivou nego sto je drzava (ako postoje opravdanja/razlozi recimo na nivou sreza za sta vi vidim navijate .. Kao sto rekoh gradjani treba da odluce sta je za njih bolje i efikasnije) .. ali SIMETRIJA je bitna - niko normalan ne moze zahtevati neko gradjansko pravo za gradjanina Somobra a za gradjanina Vranja ne ...

pozz

ps. I Nemacka je daleko od toga da bude idealan primer a pitanja decentralizacije su uvek "vruca" tema ... evo vec se godinama vodi diskusija o pitanjima obrazovanja i njegove vece CENTRALIZACIJE (sto ne bi mi ucili od njih izbegavali njihove greske) ...
noob noob 11:38 24.04.2008

Re: to noob

Nikom normalnom ne bi palo na pamet da recimo Bavarska i njeni gradjani imaju neka posebna prava u pogledu autonomije nego ostali delovi Nemacke


Verujem da ove dezinformacije koje pišete, pišete iz neinformisanosti a ne iz zlonamernosti. Dakle Nemački federativni sistem NIJE simetričan.
To možete videti ovde, gde se vidi koliko koja Nemačka pokrajina ima glasova na saveznom nivou ( Bundesrat ) :

Nemačke pokrajine i ASIMETRIČNA FEDERACIJA

Više o Nemačkoj federacija na Föderalismus in Deutschland
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:02 24.04.2008

Re: to noob

noob
Verujem da ove dezinformacije koje pišete, pišete iz neinformisanosti a ne iz zlonamernosti. Dakle Nemački federativni sistem NIJE simetričan.
To možete videti ovde, gde se vidi koliko koja Nemačka pokrajina ima glasova na saveznom nivou ( Bundesrat ) :

Nemačke pokrajine i ASIMETRIČNA FEDERACIJA

Više o Nemačkoj federacija na Föderalismus in Deutschland


Vi ovde dajete linkove koji ni na koji nacin ne idu vama u prilog, valjda racunate da vecina citalaca ne zna Nemacki? A sami navodite besmislen RAZLOG: pa naravno da ne mogu da imaju sve pokrajine isti broj glasova kad postoje OGROMNE razlike u velicini ne moza valjda jedna Bavarska sa 12 miliona stanovnika da ima isti broj predstavnika kao neka deset puta manja? (to bi onda opet bila neravnopravnost gradjana za koju se se vi ocigledno zalazete ... a protiv koje sa ja borim)

Znam ja (vise nego) dovoljno za ova pitanja o kojima diskutujemo, za razliku od vas - inace ne biste navodili ovako besmislene razloge ... Ja ovde i ne govorim o APSOLUTNOJ simetricnosti pa sam vam zato i naveo kao primer (hipoteticki) nesto sto bi bilo specificno za (hipoteticku) pokrajinu Juznu Srbiju ... A takve pokrajine onda naravno mogu da imaju svoja prava i da recimo imaju i ministarstva na nivou sreza sve dok ono radi u skladu sa onim sto je doneto na nivou drzave ... i dok gradjani te pokrajine hoce da placaju tu parazitsku administraciju ...

I ono protiv cega se ja ovde bunim je APSOLUTNA NESIMETRICNOST ... ako to hocete da poredite sa Nemackom onda bi bilo da postoji samo pokrajina u Bavarskoj i nigde vise u Nemackoj. Naravno moguce je i to i mozda postoji negde u svetu ... ali mi smo bar imali prilike na vlastitoj kozi da osetimo sve negativne posledice toga ...

Ali ako vi to ne razumete, verujem da razume vecina citalaca ovog bloga ...
rade.mil rade.mil 12:11 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Sada si kao neko, kome ako kažeš "bravo" za bilo šta, on umišlja da je Bogom dan, da je naj, naj...Biljana je ovde iznela ozbiljan problem a ti..kao i RIK. Ja ču sada reći: nikad za nekoga iz Vojvodine i...Razmišljaj malo, razmišljaj...
noob noob 12:25 24.04.2008

Re: to noob

Virtuelni Vasilije
noob
Verujem da ove dezinformacije koje pišete, pišete iz neinformisanosti a ne iz zlonamernosti. Dakle Nemački federativni sistem NIJE simetričan.
To možete videti ovde, gde se vidi koliko koja Nemačka pokrajina ima glasova na saveznom nivou ( Bundesrat ) :

Nemačke pokrajine i ASIMETRIČNA FEDERACIJA

Više o Nemačkoj federacija na Föderalismus in Deutschland



Nemacka se ne moze bas jednostavno uporedjivati sa Srbijom posto je (vise nego) deset puta veca. Ali ono po cemu se MOZE (pa i MORA) uporedjivati njena decentralizacija je njena SIMETRICNOST.


Vaso imate odlicnu obuku kako da izbegnete dokaze. Dakle ja vas uputim na izvor gde se pobija sta vi tvrdite. A vi odgovorite sa

Znam ja (vise nego) dovoljno za ova pitanja o kojima diskutujemo, za razliku od vas - inace ne biste navodili ovako besmislene razloge ... Ja ovde i ne govorim o APSOLUTNOJ simetricnosti


I ono protiv cega se ja ovde bunim je APSOLUTNA NESIMETRICNOST ... ako to hocete da poredite sa Nemackom onda bi bilo da postoji samo pokrajina u Bavarskoj i nigde vise u Nemackoj.

Ali ako vi to ne razumete, verujem da razume vecina citalaca ovog bloga ...



Dakle koji je sledeci "stadijum"? Ne govorim ovde o "xxxxxxx" vec o "yyyyyy"

Fakti:
Sve pokrajine u Nemackoj odlucuju o skolstvu, zdravstvu, razvoju....... Svaka za sebe
Sve pokrajine u Nemackoj imaju svoj USTAV, skupstinu i policiju + zastavu i grb ( atributi drzavnosti)
Nikom normalnom ne bi palo na pamet da recimo Bavarska i njeni gradjani imaju neka posebna prava u pogledu autonomije nego ostali delovi Nemacke

Nemaju sve pokrajine ista prava i "tezinu" u okviru Federacije
Bavarska ima 6 glasova dok recimo Berlin ima 4 glasa......


ceda_urosevic ceda_urosevic 12:29 24.04.2008

Re: to noob

Alo, alo!!!
Ajde batalite Nemačku nego javljajte ljudima da potpišu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:38 24.04.2008

Re: to noob

noob

Nemaju sve pokrajine ista prava i "tezinu" u okviru FederacijeBavarska ima 6 glasova dok recimo Berlin ima 4 glasa......


Hehe pa mozda mozemo mi i da se slozimo? Dok je Srbija decentralizovana na vise ravnopravnih celina onda se i ja slazem sa tim (RAVNOPRAVNOST podrazumeva i razlicit broj predstavnika u centralnim vlastima AKO te celine nisu iste velicine) ... A koliko administracije i funkicja treba da se obavlja na nivou tih celina je problem SVIH gradjana Srbije koji ce oni lako resiti ako im se podnese CISTA RACUNICA ... I naravno da se autoritet i funkcionalnost centralnih vlasti ne dovodi u pitanje kao sto je to u pitanju svih normalnih zapadnih zemalja (i posebno kad su u pitanju sve vitalne funkcije) ...

E sad koju od tih zemalja treba uzeti za primer je opet drugo pitanje ... Ja licno mislim da je besmisleno uzeti kao uzor velike zemlje kao sto su Nemacka ili USA ... i da je mnogo prirodnije u tom smislu ugledati se na zemlje slicne velicine kao sto su Austrija, Holandija, Madjarska ...

pozz
noob noob 12:59 24.04.2008

Re: to noob

E sad koju od tih zemalja treba uzeti za primer je opet drugo pitanje ... Ja licno mislim da je besmisleno uzeti kao uzor velike zemlje kao sto su Nemacka ili USA ... i da je mnogo prirodnije u tom smislu ugledati se na zemlje slicne velicine kao sto su Austrija, Holandija, Madjarska ...


Postao Vasa autonomas

Ne treba uzimati za primer federalizma velicinu zemlje, vec njen nacionalni sastav, ne moze Srbija imati Francuski sistem kad Francuska nije vise nacionalna drzava, isto tako ni Madjarsku ni Austriju.
Najbolji primer federacije koji bi bio prikladan za Srbiju je Svajcarska, jer je visenacionalna federalna drzava koja postoji vec ( bar mislim ) 500 godina! A da ni jednom nije imala gradjanski rat izmedju raznih naroda i religioznih zajednica koje cine Svajcarsku federaciju.

To sto Srbija uporno odbija da se "rekonstruise" po ovom modelu je razlog sto je sve manja teritorijalno. Ako ovako tvrdoglavo nastavi sa primenom "Francuskog" modela, bice od Beograda do Nisa, ali zato JEDINSTVENA.
Filip2412 Filip2412 13:14 24.04.2008

Re: to noob

noob kakve veze ima Nemacka sa ovim pitanjem???

Ovde se radi o manjinskim etnickim grupama alo!!!

Decentralizacija da, ali ne PO NACIONALNOJ OSNOVI!

Uzgred, podrzavam Biljanin zahtev, naravno da je samo glupi radikalski mozak mogao da smisli tako nesto pred izbore, bili su majstori sukobljavajna sa citavim svetom a sada posto su im mogucnosti suzene nemaju druge nego da izazivaju unutrasnje sukobe.
noob noob 13:23 24.04.2008

Re: to noob

Ovde se radi o manjinskim etnickim grupama alo!!!

Decentralizacija da, ali ne PO NACIONALNOJ OSNOVI!


A da ti ove dve izjave nisu "malo" kontradiktorne?
Ako ne vidis.... Onda nista.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:40 24.04.2008

Re: to noob

noob
Najbolji primer federacije koji bi bio prikladan za Srbiju je Svajcarska


Hehe ja jesam autonomas, ali i mi valjda mozemo da imamo razlicita misljenja? Ako bi se Srbija organizovala po Svajcarskom modelu onda bismo imali bugarski kanton na jugu Srbije, madjarski u jednom (maleckom) delu Vojvodine, pa bunjevacki kanton na severu Backe ... Srem, Macva, Sumadija etc bi bili deo jednog OGROMNOG srpskog kantona ... i tako jedno 30-50 razno-raznih kantona. Sto se, racunam, i na vojvodjanskom kaze: besmislica Ako niste znali sve zapadne zemlje su mesavine od mnogo raznlicitih etnickih grupa(kao i Srbija) ... ako udjete u metro bilo kod veceg grada videcete vise "obojenih" gradjana(u svim nijansama) nego onih belih pa su etnicke podele nemoguce kao i u Srbiji

Steta je sto se vi niste sa ovim vasim predlogom javili mnogo ranije da podrzite Radovana Karazdica (mada ni sad nije kasno valjda za BiH? ... da je taj njegov predlog prihvacen u Lisabonu ne bi nikad ni bilo rata u Bosni - ali sprecise ga oni bezvezni Amerikanci sa onim njihovim jos bezveznijim "melting pot-om" Ali kad je BiH slazem sa ovim vasim genijalnim predlogom potpuno posto etnicka struktura podseca na Svajcarsku (za razliku od Srbije)...

Ceda

Alo, alo!!!
Ajde batalite Nemačku nego javljajte ljudima da potpišu


Sorry Cedo, ali mi trebalo dugo vremena da se sporazumem sa ovim nasim noobom - valjda sto on govori hoch-vojvodjanski a ja kolokvijalni sremski :))) Ali izgleda da smo na kraju uspeli - ko zna mozda sremska nacionalna manjina nastupi zajedno sa vojvodjanskom u koalicij (ako se sporazumemo u vezi gramatike)

Andersoncic

Pa moram, elektrodistribucija je vazan segment nase drzave


Ok, verujem ti. Kad se vratim u Srbijicu konkurisacu i ja nju pa mozda postanemo kolege ( a navodnice sam stavio zato sto je ono bila greska u kucanju a ne "stamparska greska"

I odoh sad ... prijatno vam popodne (i nemo' da me vucete za prste-tipke :)))

pozz

ps. Napred BG!

igipop igipop 13:49 24.04.2008

Re: Za koga glasati

nemacka federacija je primer za tipicnu simtricnu federaciju. Nejednak broj glasova nije od znacaja jer je u osnovi baziran na broju stanovnika.

Inace Vaso slazem se sa tobom po pitanju simetricnosti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:14 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Inace Vaso slazem se sa tobom po pitanju simetricnosti.
*novo

Ma slažeš se ti, ali se izgleda Vaso sam sa sobom ne slaže...o)) Kaže, da on to nigde izričito nije tvrdio..
Jedino je od svega izvesno da je Vaso nakon što jeTadić primio Čanka u koaliciju, postao "meki" autonomaš..o))

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:29 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Dragec
Jedino je od svega izvesno da je Vaso nakon što jeTadić primio Čanka u koaliciju, postao "meki" autonomaš..o))


Samo ti mene zezaj ... a ja te svuda branim o)))))))))))

ps. Igi je covek vrlo potkovan kad je u pitanju politicka teorija ... ja diskutujem ovde samo na osnovu zdravog razuma. Za razliku od njega ti i ja, moj Dragec, nemamo pojma kad je u pitanju politika:)))))))
Dolybell Dolybell 14:50 24.04.2008

Re: to noob

Alo, alo!!!
Ajde batalite Nemačku nego javljajte ljudima da potpišu
*novo


Možda su svi oni u Nemačkoj ili drugde?
Vidi se da je bolje poznaju nego nas.
dragan7557 dragan7557 14:52 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Ma ja sam mislio na pokrajinsku administraciju posto su oni ti koji zive na ledjima svih gradjana Vojvodine (oni lokalni NS su problem njihovih gradjana).


Nemojte preterivati, jašu oni i nas u Srbiji. Niste vi jedini.
dragan7557 dragan7557 15:05 24.04.2008

Re: Za koga glasati

ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI


A gde ti vidiš demokratiju u Srbiji ??????????
Filip2412 Filip2412 16:30 24.04.2008

noob

Ovde se radi o manjinskim etnickim grupama alo!!!
Decentralizacija da, ali ne PO NACIONALNOJ OSNOVI!
A da ti ove dve izjave nisu "malo" kontradiktorne?
Ako ne vidis.... Onda nista.


Nisu kontradiktorne. Ja pod pravima nacionalih i ostalih manjina nikako ne podrazumevam nekakva TERITORIJALNA prava. U tom smislu prava manjina nemaju bas nikakve veze sa tim gde je sediste neke stranke, da li u Beogradu, Novom Sadu ili Nisu ili u Horgosu.

Dakle, vi ste upetljali problem decentralizacije koji sa ovim zaista nema bas nikakve veze.

Nemacka jeste decentralizovana ali to znaci da lokalne uprave imaju veca ovlascenja BEZ OBZIRA na nacionalni sastav. E sad, ako je vama najbitnije da se izolujete nacionalno i da svoje novce delite iskljucivo sa onima koji se nacionalno deklarisu kao i vi i da jos zaposednete odredjeni deo teritorije, ne znam sta da vam savetujem...
Kako cete spreciti pripadnike neke druge nacije da kupe nekretninu u tom vasem selu, i tako mozda poremeti idilu, kako cete odrzati cistu rasu?
Vračarac Vračarac 16:36 24.04.2008

Re: Za koga glasati

Jedino je od svega izvesno da je Vaso nakon što jeTadić primio Čanka u koaliciju, postao "meki" autonomaš..o))

a zašto Čanak više nije hteo sa LDPom?
Filip2412 Filip2412 16:44 24.04.2008

Re: to noob

... ako udjete u metro bilo kod veceg grada videcete vise "obojenih" gradjana(u svim nijansama) nego onih belih pa su etnicke podele nemoguce kao i u Srbiji


Vasilije kome objasnjavas?
Kako da udju bre u metro, pa vidis li da smo izolovani ko u konc logoru?


Grci me ovde teraju da TRI puta dolazim u konzulat u Torontu za vizu, osecam se ko poslednji debil.
Imam kanadski perm residence, imam 10 godina multy entry vizu za USA, imam kucu u Torontu a oni me gledaju ko lopova i misle da ocu da se ilegalno naselim u neko Grcko selo i tamo mirno zivim okruzen kozama ili sta vec???

Braca Rusi takodje traze vize, ljudi Srbi budite svesni da gde god putujete sa Srpskim pasosem bice komplikovano i na granicnim prelazima cete biti odvajani i proveravani ko zadnji kriminalci. Srbija je u TESKOJ IZOLACIJI.

Postoji samo jedan nacin da izadjemo iz izolacije, a to je prikljucivanje NATO & EU.

Sve ostalo su bajke i lazi.


Zeks Zeks 09:53 24.04.2008

Demokratija

Kao ljudsko dostojanstvo...
piliF piliF 09:59 24.04.2008

konacno

Vec neko vreme se pitam zasto niko nije pokrenuo ovu akciju i za Albance i za Rome za koje sam cuo da imaju problema sa skupljanjem potpisa. Sigurno cu doci i dati im svoju podrsku.
A sada da se malo osvrnem i na prvi deo vaseg teksta. Mislim da je nepravedno krivicu svaliti na Ustavni sud. Mislim da je to odgovornost onih koji su pisali zakon a ne suda koji taj zakon samo tumaci.

Pozdrav buducoj gradonacelnici,
Filip
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:10 24.04.2008

Re: konacno

piliF
Vec neko vreme se pitam zasto niko nije pokrenuo ovu akciju i za Albance i za Rome za koje sam cuo da imaju problema sa skupljanjem potpisa. Sigurno cu doci i dati im svoju podrsku.
A sada da se malo osvrnem i na prvi deo vaseg teksta. Mislim da je nepravedno krivicu svaliti na Ustavni sud. Mislim da je to odgovornost onih koji su pisali zakon a ne suda koji taj zakon samo tumaci.

Pozdrav buducoj gradonacelnici,
Filip

Pokrenula je...Koliko znam, SDU je na Voždovcu kupio potpise za Uniju Roma.
A 10.000 potpisa za manjinsku listu, zaista je diskriminacija.
P.S. Ne razumem zašto DS kao najveća stranka u Beogradu nije pomogla romskim partijama da prikupe potpise. Ako ne iz principijelnih razloga, zašto to nisu učinili iz pragmatičnih razloga. Svaki glas koji uzmu romske liste, uglavnom znače glas manje za radikale.
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:36 24.04.2008

Re: konacno

Lako će partija Roma do potpisa. Oni imaju tehničke i organizacijske uslove, jedanko koliko i Mađari.

Ovde je jasno da se radi o nameri SRS (koju ćutke podržavaju sve stranke i jedina legitimno izabrana institucija u zemlji zvana PREDSEDNIK REPUBLIKE SRBIJE) da onemogući Ligu Albanaca da ima ijednog poslanika u novom sazivu Skupštine.

Manjine su pozitivno diskriminisane kad je reč o cenzusu, ali šta im to u ovom slučaju vredi?

Pozitivno diskriminisani cenzusom, ali ne mogu da predaju poslaničku listu. Smešno i tužno u isto vreme.

I još jedan napad na jedva vidljivu demokratiju i njene tekovine u ovoj zemlji. Odgovornost je na Skupštini, Ustavnom sudu, ali ona može da se proširi i na građansko društvo, koje treba da reaguje.

Vračarac Vračarac 16:42 24.04.2008

Re: konacno

SDU je na Voždovcu kupio potpise za Uniju Roma.

I ja potpisao, ali zbog Džaje. svedok moj drigar iz SDu E... diskercija zagarantovana.
Healer Healer 10:00 24.04.2008

Predizborna kampanja


bez komentara...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:04 24.04.2008

..

Ima li slicnih akcija i u drugim gradovima, ako ima idem da potpisem? Nazalost ne mogu stici da potpisem to u Beogradu...ranije sam podrzavao sve te slicne akcije, jer smatram da su zaista na nekoj margini manjine u nasoj zemlji.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:06 24.04.2008

Re: ..

Stepenom prava manjina, meri se stepen demokraticnosti jednog drustva

Stepenom prava manjina, meri se stepen demokraticnosti jednog drustva
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:10 24.04.2008

ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

BSBG (Biljana Srbljanovic Buduca Gradonaclenica

Iz postovanja prema ovom mestu koje smo svi zajedno pravili, ne oglasavam se u predizbornoj kampanji. Necu da zloupotrebljavam blog, na kojem sam uvek javno i glasno govorila svoja politicka razmisljanja, time sto bih ga pretvorila u sredstvo izborne borbe.


Ma nek sti ti nama samo ziva, zdrava i borbena ... neki od nas su ovde sekirali sto te nema
nebojsam nebojsam 10:32 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Virtuelni Vasilije
BSBG (Biljana Srbljanovic Buduca Gradonaclenica

Iz postovanja prema ovom mestu koje smo svi zajedno pravili, ne oglasavam se u predizbornoj kampanji. Necu da zloupotrebljavam blog, na kojem sam uvek javno i glasno govorila svoja politicka razmisljanja, time sto bih ga pretvorila u sredstvo izborne borbe.


Ma nek sti ti nama samo ziva, zdrava i borbena ... neki od nas su ovde sekirali sto te nema


Potvrdjujem. Vasa je najvise sekirao
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:32 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

pa ja sam zbog vase i dosla
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:35 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Politika je, fizika zamotana hemijom, izračunava se matematikom, a koriste je obučeni prevaranti, jer mi, običan narod, nismo za te predmete.
Valjda će neko jednog dana da nam je objasni, da znamo, zašto u "našoj kući" ima toliko vladara i zašto se mnogi toliko bore za vlast do t emere da drugima "zakrkavaju" noževe u leđa, uz debelu pomoć vlasti...?

Ko meni može pomoći osim ja sam sebi. Može prvi komšija ali, i on jedva čeka da ja posrnem..., tako vreme došlo!

Oni što osuđuju, neka sude ili neka im se sudi? Davanje lažnih izjava je zakonom zabranjeno a kod nas novine nabiše tiraže...., a Tijanić napuni programe "upitnicima", iz kojih svi odlaze bez pravog odgovora!


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:09 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

pa ja sam zbog vase i dosla


eto ti ga sad, pa kako ja sad da ne glasam za nju?:))) Ma rodjena politicarka, vidim ja ... ne znam ni sto li je dosad gubila vreme pisuci drame? :)))
Nenad M. Nenad M. 11:53 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Virtuelni Vasilije
pa ja sam zbog vase i dosla


eto ti ga sad, pa kako ja sad da ne glasam za nju?:))) Ma rodjena politicarka, vidim ja ... ne znam ni sto li je dosad gubila vreme pisuci drame? :)))


e neka si Vaso prelomio, videh odavno da u tebi ima tog ldp-ovskog potencijala E sada verujem da je CESID sa 8% za LDP mozda malo i podcenio rezultat :)
Dolybell Dolybell 15:57 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Oni što osuđuju, neka sude ili neka im se sudi? Davanje lažnih izjava je zakonom zabranjeno a kod nas novine nabiše tiraže...., a Tijanić napuni programe "upitnicima", iz kojih svi odlaze bez pravog odgovora!


Kakva pitanja - takvi i odgovori, od onih koji su pitani.
Kad bi imali odgovore - "Upitnik" kao emisija ne bi ni postojao.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:59 24.04.2008

Re: ODBRANIMO DEMOKRATIJU U SRBIJI

Nenad M.
e neka si Vaso prelomio, videh odavno da u tebi ima tog ldp-ovskog potencijala E sada verujem da je CESID sa 8% za LDP mozda malo i podcenio rezultat :)


Hahaha ma za Biljanu bih ja glasao, ali gde bre da zaokruzim LDP???:))) Za to mi treba da se "lomim" jos nekolio decenija ... Hm, osim ako BG smeni Cedu i izbaci ga iz partije, onda glasam odmah:)))

pozz
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:25 24.04.2008

siguran glas

ja sam dobila objašnjenje da ne mogu dva puta da dam potpis za dve različite liste.
ima li neko objašnjenje?
stručno.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:31 24.04.2008

Re: siguran glas

ne mozes, el, na zalost, ni ja nisam u mogucnosti da potpisem listu.
JJ Beba JJ Beba 10:40 24.04.2008

Re: siguran glas

Exitus Letalis
ja sam dobila objašnjenje da ne mogu dva puta da dam potpis za dve različite liste.ima li neko objašnjenje?stručno.

ko nam brani?
zakon?
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:42 24.04.2008

Re: siguran glas

ko nam brani?
zakon?

da, ako si već podržala neku listu, onda ne možeš opet neku drugu.
JJ Beba JJ Beba 10:48 24.04.2008

Re: siguran glas

ceda_urosevic
ko nam brani?zakon?da, ako si već podržala neku listu, onda ne možeš opet neku drugu.

ebo ih zakon.

Dolybell Dolybell 14:59 24.04.2008

Re: siguran glas

ne mozes, el, na zalost, ni ja nisam u mogucnosti da potpisem listu.


Kad idem u kladionicu na hipodrom, ne kažu da samo jednog konja
mogu da stavim kao favorita.
Uopšte ne vidim zašto ne bi mogli da damo podršku
i potpis i nekoj drugoj stranci? Sve se samo sabira.
Dobro, naravno da jedno lice ne može da, svoj potpis istoj stranci da više puta, ali
još nekoj drugoj - ne razumem.
Da li to znači da će moj potpis, dat određenoj stranci, mene osloboditi glasanja?
Samo u tom slučaju, mogu da razumem jedan glas - jednoj stranci..
corn mouth corn mouth 19:53 24.04.2008

Re: siguran glas

Verovatno je smesno da pitam da li gradjani na privremenom boravku u inostranstvu imaju mogucnost da podrze neku listu potpisom preko ambasada, al ajde.
corn mouth corn mouth 20:09 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

Educaty
Ja razumem vas stav da je ova odluka ustavnog suda ugrozila manjine, ali mislim da na pogresan nacin izrazavate svoj protest

A koji nacin vi vidite kao ispravan?
corn mouth corn mouth 20:10 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

ducaty
Ja razumem vas stav da je ova odluka ustavnog suda ugrozila manjine, ali mislim da na pogresan nacin izrazavate svoj protest

A koji nacin vi vidite kao ispravan?
Gićo Gićo 10:26 24.04.2008

Pihtije

Nemoguće je svim Lepencima , Lepenkovima , koliko ih u predizbornom kampanjaknju ima, pobrati uši za pihtije.
No, probaj.
A ako uspiješ, ima posla i kod nas u CG.

A što se tiče Partije Crnogoraca , nemojte joj pomagati, (no je i ne pominjete) .Pa valjda nas ima 10 000 , samo u Beogradu:))
MarkoNS MarkoNS 10:45 24.04.2008

Potpisivanje u krugu dvojke!!

Svoj potpis možete dati danas, 24.4.2008. godine, od 12 do 18 časova, u prostorijama Građanskih inicijativa, u Siminoj 9a, u Beogradu, kao i od 15 do 19 časova, u Birčaninovoj 21, u prostorijama Centra za kulturnu dekontaminaciju, u Beogradu.


Opet se stvar svodi na krug dvojke. Gde da se ja u Novom Sadu potpisem?

Puno pozdrava

Anonimus Anonimus 13:57 24.04.2008

Re: Potpisivanje u krugu dvojke!!

Opet se stvar svodi na krug dvojke.


E pa Marko, (ovaj put) ne mozes da krivis "krug dvojke"! I umesto sto kritikujes, pozovi Gradjanske ili Centar za..., pa ih pitaj da li mozes da preuzmes deo i organizaujes potpisivanje u NS.
Čerevicki Čerevicki 10:47 24.04.2008

Blokada

Biće da su pod jakom medijskom blokadom kada se ne bune snažnije protiv ovoga. Nigde ne čuh neke ozbiljne proteste!
ogar ogar 11:00 24.04.2008

zluopotreba

Znao sam da neka epohalna glupost o zloupotrebi bloga sprecava Biljanu da sada kad je najlogicnije da ima blog i da ga svakodnevno pise, jer je uostalom po njemu najprisutnija u javnosti, ona nece da ga pise jer je to zloupotreba.

Tako u svim zemljama politicari imaju blogove, cak ih aktiviraju pred izbore, a kod nas se gase pred izbore.

Medjutim, nije zloupotreba imati blog u kampanji na jednom ovakvom mestu, nego je zloupotreba imati mesto na kome svako ne moze imati blog. Da je ovaj blog otvoren, nikakva zloupotreba ne bi bila pisati svoj posecen i citan blog.

Eto, Biljana, mislite o tome.

ps.

Slicno je i sa politikom LDP, ona kao i blog, u sebi krije razlog za svojih neuspeha.
JJ Beba JJ Beba 11:47 24.04.2008

Re: zluopotreba

Slicno je i sa politikom LDP, ona kao i blog, u sebi krije razlog za svojih neuspeha.

za razliku od drugih stvari kada za neuspehe treba da krivimo druge - kada nas mrze, kada nam rade o glavi a mi fenomalni?
uvek je tako, dragi moj čerevički, uvek smo samo krivi za svoje neupehe. sem kad nismo
:)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:30 24.04.2008

Re: zluopotreba

ovo nije moj licni ili ldpov blog, ovo je ipak sajt jedne medijske kuce, koja je nezavisna i nepristrasna i ja nemam nikavo pravo da to zloupotrebljavam. mogla bih mozda negde drugde da otvorim svoj blog, ali za to nemam ni vremena ni volje. ako me smatras neuspesnom, a to razlog mog neuspeha, rekla bih da i nije neka frka.
Dolybell Dolybell 15:04 24.04.2008

Re: zluopotreba

ovo nije moj licni ili ldpov blog, ovo je ipak sajt jedne medijske kuce, koja je nezavisna i nepristrasna i ja nemam nikavo pravo da to zloupotrebljavam. mogla bih mozda negde drugde da otvorim svoj blog, ali za to nemam ni vremena ni volje. ako me smatras neuspesnom, a to razlog mog neuspeha, rekla bih da i nije neka frka.


Sa vremenom, O.K.a li volja ?
Taj blog mi mogao da prati i neko drugi u tvoje ime,
a da se ti javljaš samo kad je frka.
Nešto kao sekretarica ili portparol...?
Znam, neće to niko džabe da radi....
corn mouth corn mouth 20:02 24.04.2008

Re: zluopotreba

U stvari se stidis svog stranackog opredeljenja.

Izvinjavam se sto upadam, al moram da pitam da niste vi, ogar, po zanimanju psihoanaliticar?


JJ Beba JJ Beba 22:08 24.04.2008

Re: zluopotreba

Tako stoje stvari, ali da se to vidi treba malo mucnuti.

jedno jaje muć a mi deca čuč
JJ Beba JJ Beba 00:21 25.04.2008

Re: zluopotreba

ogar
oces reci sve je to tacno, kao sto i jeste

jok, sam rekla čuč!!
corn mouth corn mouth 00:32 25.04.2008

Re: zluopotreba

ogar
oces reci sve je to tacno, kao sto i jeste

kad ti kazes.
irvas irvas 04:42 25.04.2008

Re: zluopotreba

Kada ja kazem da se Biljana stidi svoje stranacke pripadnosti, to nije zato sto imam u vidu u njenu psihu, nego u njen jezik. U tom jeziku koji odrazava njene pojmove ne može se na primer biti i nepristrasan i javno reci da ste za LDP, da cete glasati ya LDP ili da ste clan LDP. Isto kao sto blog B92 ne moze ostati nepristrasan ako na njemu ima udela jedan kandidat na izborima u ime jedne stranke.

ogre, jel to znaci da je i Jugoslovensko Dramsko Pozoriste pristrasno zato sto prikazuje biljanine drame?
Dawngreeter Dawngreeter 11:26 24.04.2008

Sreca u nesreci

Nadam se da cu sa sestrom i par ortaka uspeti da se organizujem da damo potpise danas. Bilo mi bas bedak kada nismo otisli da damo za LDP al' eto, sad ispade i korist od toga.

Hvala buducoj gradonacelnici na obavestenju :)
-petar- -petar- 11:43 24.04.2008

pretpostavljam

da je ta odluka ustavnog suda bazirana na nekom zakonu , pa se dakle postavlja pitanje ko je to omogucio da se takav zakon donese? Oni koji su to omogucili snose podjednaku odgovornost kao i radikali. Bavimo se posledicama, a ne uzrocima. Dakle, za mene je pravo pitanje koje su to stranke u parlamentu cutale onda kada je donet pravni osnov koji je sada omogucio ustavnom sudu da otpise manjine. Isto tako je i DS aminovao 'onaj' ustav i 'onu' rezoluciju, a sada se upravo dss, ns, i radikali pozivaju na te 2 stvari da koce put ka eu. Pa dakle, ono sto ste zasejali u parlamentu, gospodo iz ds-a, to cete sada da zanjete. Inace, svaka cast ldp-u na otporu nebuloznim odlukama koje se redovno donose u skupstini.
Dolybell Dolybell 15:08 24.04.2008

Re: pretpostavljam

Isto tako je i DS aminovao 'onaj' ustav i 'onu' rezoluciju, a sada se upravo dss, ns, i radikali pozivaju na te 2 stvari da koce put ka eu


Svojevremeno je tako Srbija pristala da Autonomije postanu
delovi Savezne države, misleći da će tako imati tri glasa plus CG i eto
nadglasavanja za sve odluke po meri Srbije.
Nisu računali da će svako glasati po svojoj volji, te im je računica
propala, a posle i cela Jugoslavija.
Svaka odluka doneta u svoju korist, dok si na mestu - kad ti ona odgovara,
pretvara se u suprotnost kad odeš sa tog mesta.
duck duck 11:57 24.04.2008

A u novom Sadu?

Nisam stigao da dam potpis za listu LDP-a pa bih sad mogao da ga iskoristim. Ima li nesto po tom pitanju organizovano u NS-u? Verovatno je albanska lista najugrozenija pa bih njoj dao potpis.
ducaty ducaty 13:14 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

duck
Nisam stigao da dam potpis za listu LDP-a pa bih sad mogao da ga iskoristim. Ima li nesto po tom pitanju organizovano u NS-u? Verovatno je albanska lista najugrozenija pa bih njoj dao potpis.


Nemojte slucajno ni da pogledate za sta se zalaze ta lista i koji su njeni politicki programi... Najbitnije je da je ona ugrozena, a kao takva mora da se nadje u skupstini Srbije
JJ Beba JJ Beba 13:35 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

ducaty

duckNisam stigao da dam potpis za listu LDP-a pa bih sad mogao da ga iskoristim. Ima li nesto po tom pitanju organizovano u NS-u? Verovatno je albanska lista najugrozenija pa bih njoj dao potpis.Nemojte slucajno ni da pogledate za sta se zalaze ta lista i koji su njeni politicki programi... Najbitnije je da je ona ugrozena, a kao takva mora da se nadje u skupstini Srbije

mora.
duck duck 13:56 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

ducaty
duck
Nisam stigao da dam potpis za listu LDP-a pa bih sad mogao da ga iskoristim. Ima li nesto po tom pitanju organizovano u NS-u? Verovatno je albanska lista najugrozenija pa bih njoj dao potpis.


Nemojte slucajno ni da pogledate za sta se zalaze ta lista i koji su njeni politicki programi... Najbitnije je da je ona ugrozena, a kao takva mora da se nadje u skupstini Srbije


1. Ovo je cin solidarnosti sa onima koji su u ovom slucaju obespravljeni pa mogu da im pomognem i ako se ne slazem s njihovim programom.

2. Za sta god da se zalaze ta lista ne moze biti gora od DSS, SRS i SPS, zar ne? Pa ako je tako i ako ce to pomoci ne moram ni da gledam za sta se zalaze.

ducaty da li se slazes s ovim?

ducaty ducaty 15:30 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

duck
ducaty
duck
Nisam stigao da dam potpis za listu LDP-a pa bih sad mogao da ga iskoristim. Ima li nesto po tom pitanju organizovano u NS-u? Verovatno je albanska lista najugrozenija pa bih njoj dao potpis.


Nemojte slucajno ni da pogledate za sta se zalaze ta lista i koji su njeni politicki programi... Najbitnije je da je ona ugrozena, a kao takva mora da se nadje u skupstini Srbije


1. Ovo je cin solidarnosti sa onima koji su u ovom slucaju obespravljeni pa mogu da im pomognem i ako se ne slazem s njihovim programom.

2. Za sta god da se zalaze ta lista ne moze biti gora od DSS, SRS i SPS, zar ne? Pa ako je tako i ako ce to pomoci ne moram ni da gledam za sta se zalaze.

ducaty da li se slazes s ovim?



Vi svojim potpisom uopste ne izrazavate protest protiv odluke ustavnog suda, nego dajete podrsku programu te koalicije a da pritom uopste ne znate kakav je. Ja razumem vas stav da je ova odluka ustavnog suda ugrozila manjine, ali mislim da na pogresan nacin izrazavate svoj protest
duck duck 15:45 24.04.2008

Re: A u novom Sadu?

ducaty,
obrati paznju na ovaj deo moje recenice:
Ovo je cin solidarnosti ...


ne moram biti zena da bih da podrsku zenama u crnom, ne moram biti homoseksualac da bih dao podrsku gay paradi, ... i da podvucem jos jednom:

Ne moram se slagati sa necijim stavovima a da pri tom cutim ako je taj neko diskriminisan zbog svojih stavova!

To hocu da ti (nema potrebe da persiramo na blogu) objasnim.

P.S. dao sam i podrsku Tadicu u drugom krugu (Virtuelni Vasa mi je svedok :)) iako se uopste ne slazem sa njegovim programom.
JJ Beba JJ Beba 12:32 24.04.2008

Re: :)

Čerevicki
JJ Bebauvek je tako, dragi moj čerevički, uvek smo samo krivi za svoje neupehe. sem kad nismo:)Nije čerevički i na pogrešnu adresu šalješ...Da li se zna koliko im potpisa nedostaje i koji je rok da se to preda?

da , izviiiiiiiiniiiiiii čerevički, Ogar je bio taj na koga se odnosi komnetar.
dakle ogare
Ogar:
Slicno je i sa politikom LDP, ona kao i blog, u sebi krije razlog za svojih neuspeha.

JJ od malopre:

za razliku od drugih stvari kada za neuspehe treba da krivimo druge - kada nas mrze, kada nam rade o glavi a mi fenomalni?
uvek je tako, dragi moj čerevički, uvek smo samo krivi za svoje neupehe. sem kad nismo
:)

još jednom se izvinjavam čerevičkom
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:17 24.04.2008

preko interneta

Da li postoji mogucnost da dam svoj glas(potpis)elektronski?
Gorio Gorio 13:24 24.04.2008

Re: preko interneta

Da li postoji mogucnost da dam svoj glas(potpis)elektronski?

Kako sam udaljen 200 km od Beograda pridružujem se pitanju.
princess leia princess leia 12:20 24.04.2008

jedno prakticno pitanje

ja bi da ulozim protest oko organizacije ovakvih akcija. uglavnom se odrzavaju u radno vreme.

ja radim od 9 do 6 (ako ne ostajem duze). sanse da stignem do Simine do 6 su nikakve, do 7 u Bircaninovu zavisno od guzve u saobracaju.

postoje li ikakve sanse da se ovakve akcije ubuduce odrzavaju u kasnim popodnevnim ili vecernjim casovima?
napolitanac napolitanac 12:21 24.04.2008

BLOGERKA BS

Da li ce te i Vi biti u nekoj od navedenih institucija u vreme prikupljanja potpisa?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:32 24.04.2008

Re: BLOGERKA BS

vec sam dala svoj potpis za ldp i ne mogu da potpisujem ponovo.
napolitanac napolitanac 13:10 24.04.2008

Re: BLOGERKA BS

To je savrseno jasno.Medjutim,pomislio sam da je deo Vaseg danasnjeg predizbornog marketinga i psisustvo na tim destinacijama (gde ce se prikupljati potpisi),cime bi ste ,svakako, uticali na veci odziv.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:30 24.04.2008

Re: BLOGERKA BS

bilo bi me sramota da ovakvu stvar koristim u marketinske svrhe. ja nemam predizborni marketing, ne zanimaju me ni reklame ni advertajzing obecanja. to ne radim.

cherga cherga 12:29 24.04.2008

novi talas

posto sam van srbije, izgleda da, sve sto je u mojoj moci je da dam preporuku.
okej, onda to, od sveg srca.

p.s. ako postoji mogucnost i za nas koji zivimo van srbije a drzavljani smo iste, da damo svoj glas bilo bi odlicno (peticija putem interneta ili sl.)

poz


p.s…moram:
biljana, zaista svaka cast.
ako “tvoji” dodju na vlast ili vec dodju u poziciju da znatno uticu na vlast: vracam se istog trenutka.. o takvoj nasoj zemlji, kao mnogi od nas koji vec odavno nismo tamo, mastam vec veoma dugo.


Dolybell Dolybell 15:15 24.04.2008

Re: novi talas

ako “tvoji” dodju na vlast ili vec dodju u poziciju da znatno uticu na vlast: vracam se istog trenutka.. o takvoj nasoj zemlji, kao mnogi od nas koji vec odavno nismo tamo, mastam vec veoma dugo.


Znam zašto niste ovde, ali kako mislite da bi ovaj ostatak,
bez vas, koji ste tamo, mogao da ima dovoljno snage da nešto
promeni - pa da se vi onda vratite ?
Zato ćemo čekati duže nego što bi trebalo i bilo normalno.
Ova vlast je srećna što ste otišli, a i ona pre, koja vas je usrećila da ste
morali da odete. Što je više normalnih van ove države,
to je veća šansa da ovde bude sve luđe.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:20 24.04.2008

Re: novi talas

Dolybell
ako “tvoji” dodju na vlast ili vec dodju u poziciju da znatno uticu na vlast: vracam se istog trenutka.. o takvoj nasoj zemlji, kao mnogi od nas koji vec odavno nismo tamo, mastam vec veoma dugo. Znam zašto niste ovde, ali kako mislite da bi ovaj ostatak,bez vas, koji ste tamo, mogao da ima dovoljno snage da nešto promeni - pa da se vi onda vratite ?Zato ćemo čekati duže nego što bi trebalo i bilo normalno.Ova vlast je srećna što ste otišli, a i ona pre, koja vas je usrećila da ste morali da odete. Što je više normalnih van ove države,to je veća šansa da ovde bude sve luđe.


Nisam "tamo", ovde sam gde sam i od mene, kao i mnogih drugih, zavisi kakvo ce misljenje, ovo "ovde" gde sam trenutno, imati o nama. Otisla sam odavno jer su mi vrata bila zatvorena usled razno-raznih nepodobnosti. Vrlo rado bih se vratila u Srbiju ukoliko bih mogla da samoj sebi otvorim mogucnost da od nje zivimo moja porodica i ja jer, tu mi mogucnost niko drugi nece pruziti. Kako mi konacni povratak nije moguc u ovom trenutku, cekam da se promeni "klima" pa da dodjem. Ponavljam, odavde podrzavam svaku opciju, kao dvojni drzavljanin, koja obecava politicku promenu koja bi mi odgovarala.
Dolybell Dolybell 16:51 24.04.2008

Re: novi talas

Ponavljam, odavde podrzavam svaku opciju, kao dvojni drzavljanin, koja obecava politicku promenu koja bi mi odgovarala.


Rekla sam vam da imam potpuno razumevanje za vašu odluku,
ko je meni kriv što nisam to isto uradila, kad sam mogla?
Međutim, nisam bila toliko sebična, porodični razlozi su bili
uzrok da ne donesem takvu odluku.
Samo što bih, onda prestala da mislim o povratku,
a da se vraćam kao gost, to da - ali drugačije ne.
Sebe smatram građaninom sveta a ne glavatom srpkinjom iz Čačka.
Svet se brine o ekologiji i opstanku planete a mi se bavimo
nacijom i Kosovom ( pod vlašću Albanaca muslimana)!
Jednostavno, sa glavom u 18. veku a životom u 21.
ne može se opstati.
Ne patite za Srbijom, ona vas je i oterala, a najmanje što
želi je da se vratite - trust me !
Saša Milošević Saša Milošević 19:04 24.04.2008

Re: novi talas

Ja se vracam samo u Kraljevinu.
Dolybell Dolybell 20:45 24.04.2008

Re: novi talas

Ja se vracam samo u Kraljevinu.


Nisi rekao koju, ima kraljevina više.
Ovde o njoj samo sanjaj, a kad je već izgubila
tradiciju, (?) ne treba se vraćati unazad, da bi se ona stekla.
Ne može nama ni kralj ni car da pomogne...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:29 24.04.2008

Re: novi talas

Mene Srbija vise ni ne interesuje. Interesuje me Beograd. Moj grad koji ce opet neko drugi da kroji i prekraja. MUKA MI JE!
Saša Milošević Saša Milošević 22:26 24.04.2008

Re: novi talas

Kraljevina Srbija zvuci naj-evropskije.
Prvi put smo postali prava republika posle Titove smrti - nesumnjivo najgore vreme u istoriji.

irvas irvas 04:54 25.04.2008

Re: novi talas

Kraljevina Srbija zvuci naj-evropskije.

zvuci fenomenalno :)))

cherga cherga 06:04 25.04.2008

Re: novi talas

Dolybell
ako “tvoji” dodju na vlast ili vec dodju u poziciju da znatno uticu na vlast: vracam se istog trenutka.. o takvoj nasoj zemlji, kao mnogi od nas koji vec odavno nismo tamo, mastam vec veoma dugo.

Znam zašto niste ovde, ali kako mislite da bi ovaj ostatak,
bez vas, koji ste tamo, mogao da ima dovoljno snage da nešto
promeni - pa da se vi onda vratite ?
Zato ćemo čekati duže nego što bi trebalo i bilo normalno.
Ova vlast je srećna što ste otišli, a i ona pre, koja vas je usrećila da ste
morali da odete. Što je više normalnih van ove države,
to je veća šansa da ovde bude sve luđe.



razumem tvoje misljenje dolybell.

i prosto ne znam kako da ti odgovorim a da sebe ne dovedem u poziciju koja zvuci kao pravdanje jer, veruj mi, nemam razloga za to.

ali ne pristajem na to da me se, zbog odluke da odem iz onoga cega se na zalost jos uvek dobro secamo, proziva.

ili da mi se oduzima mogucnost da sa ove udaljenosti podrzavam i pozdravljam ono sto mi deluje kao nesto sto je najzad dobro.

….

kapiram, ono: dvadeset godina pokusavas da sastavis (ne mislim ti, nego govorim generalno) puzzle i pronadjes logiku u situaciji koja ti je u pricipu nametnuta.

da li ja sad govorim o tebi ili sebi?
mozda smo u biti na istom.

kao sto rekoh, kratkog odgovora (i onog bez patetike) nema.

poz

Spadalo Spadalo 06:11 25.04.2008

Re: novi talas

irvas
Kraljevina Srbija zvuci naj-evropskije.

zvuci fenomenalno :)))


Kao Kraljevina Austrija, Kraljevina Svajcarska ili Kraljevina Nemacka, Madjarska, Ceska,... ma jos fenomenalnije!
Vračarac Vračarac 09:04 25.04.2008

Re: novi talas

Kraljevina Srbija zvuci naj-evropskije.

Bravo majstore. Dok ne vratimo monarhiju nećemo postati ozbiljna država.
Dolybell Dolybell 15:19 24.04.2008

Re: Necu da zloupotrebljavam blog hahaha

Hapsenja i oduzimanje nezakonito stecene imovine bi im verovatno bila manje simpaticna.


Ko bre, da ih apsi ?
Ko da im oduzme takvu imovinu i kako?
Znaju da je to nemoguće, i baš ih zabole,
zato se toliko i busaju na tu temu, kad
im se ne može sad ništa.
Ribe iz akvarijuma su skuvane - nema nazad,
taknuto - maknuto , sad je gotovo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana