Budućnost

Nemoć ili...

zilikaka RSS / 08.09.2018. u 00:29

Prošle nedelje osvanula je vest da je na Zvezdari ubijen Zoran T. (58) poznati građevinski investitor. Ubistvo je počinila Stojanka S. (69) , penzionerka. To se dogodilo na ulici, gde ga je ona sačekala kad je dolazio na obližnje gradilište i usmrtila iz nekoliko hitaca pištoljem.
Uz uobičajene slike, kako uviđaja tako i hapšenja osumnjičene, objavljeno je nekoliko navodnih razgovora sa bližnjima iz kojih se moglo saznati da je ubijeni tog jutra, kao i inače, raspoložen napustio kuću ne sluteći ništa, a da osumnjičenu komšije opisuju kao smirenu i prijatnu ženu koja ni mrava pre toga nije zgazila 

Nekoliko dana kasnije pojavljuju se vesti da je ubijeni investitor devet puta osuđivan u Jagodini, gde je ranije živeo, za razna krivična dela, ali da su kazne bile ili uslovne ili novčane. Među delima za koja je osuđivan su: falsifikovanje isprava, nanošenje lakih telesnih povreda, kršenje zakona o izgradnji, teško delo protiv sigurnosti zbog neobezbeđivanja gradilišta i slično

Takođe se objavljuje da su u Beogradu podnete brojne prijave protiv njega, neke od policije a većina od privatnih lica
Pominju se i Prvo i Drugo osnovno tužilaštvo i da su prijave podnošene za dela prinude, nedozvoljene gradnje, ugrožavanje bezbednosti, privatne prevare...
Neke od prijava su bile odbačene, od nekih je tužilaštvo odustalo, neke se nalaze u fazi predistrage ali ni jedan postupak po bilo kojoj od prijava nije okončan. I tako godinama.
Navodi se da je i Stojanka S. sa ubijenim imala višegodišnji spor oko svoje porodične kuće u kojoj je živela, a na čijem placu je ubijeni imao nameru da zida zgradu. Kako ona nije žele da mu je ustupi, navodno je zbog toga od njega trpela stalna maltretiranja i pretnje i da je o tome podnosila prijave nadležnim organima.

Mediji su se takođe potrudili da pronađu snimke stare devet godina, gde su akteri napadnuti bračni par sa Zvezdare. Ljudi su pretrpeli batine i stan im je potpuno demoliran posle upada nepoznatih napadača. Odmah zatim se saznaje da je druga strana ubijeni investitor koji izjavljuje da jeste angažovao ljude da ih isele ali da nije istina da su bili pretučeni, a razlog je bio početak gradnje na mestu njihove kuće.
Posle svih ovih objavljenih vesti reakcije javnosti su gotovo u potpunosti na strani Stojanke S.
Ljudi je vide kao ženu koja je dugogodišnja žrtva nasilnika i kao paradigmu malo mirnog čoveka koji je primoran da se poslednjim sredstvima bori za svoj opstanak jer sistem ne želi da ga zaštiti.

 

Mene lično je cela ova priča potresla jer sam i sama u jednom periodu života bila izložena maltretiranju slične vrste zbog sličnog razloga, te mi je dobro poznat osećaj nemoći u toj situaciji.

Srećna okolnost u mojoj priči je bila što se dotični bio zamerio i sebi sličnima, te su oni rešavajući svoj problem, kako se to inače u tim krugovima radi, i mene rešili bede. Upravo zbog ličnog iskustva racionalni deo mene zna da za ubistvo sledi kazna ali emotivni ne može da osudi Stojankin postupak.


...a da je tužilaštvo bar po nekoj od prijava sprovelo postupak kako dolikuje...



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 21:14 08.09.2018

Re: Nujork 1984

Ја сам рекао како јесте, у некој идеалној, бестрасној етичној стварности.

U toj bestrasnoj etičnoj stvarnosti ni Zoran Trifunović ne može da postoji. Ali gle, u ovoj postoji. Tj. postojao je.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:16 08.09.2018

Re: Nujork 1984

U toj bestrasnoj etičnoj stvarnosti ni Zoran Trifunović ne može da postoji. Ali gle, u ovoj postoji. Tj. postojao je.

А то како јесте није, често, онако како буде.

freehand freehand 21:17 08.09.2018

Re: Nujork 1984

Ја сам рекао како јесте, у некој идеалној, бестрасној етичној стварности.

"idealna stvarnost" i "jeste" nemaju mesta u istoj rečenici dobri moj Brajoviću.
aureus aureus 21:24 08.09.2018

Re: Nujork 1984

zilikaka

Kod mene su još suviše jaki instinkti za samoodržanjem.

Bravo!

Nagon za samoodržanjem. I onda ne čudi ovo:

zilikaka
Ja rekoh da sam nesrećnim sticajem okolnosti imala priliku na delimično okusim tako nešto i u dva navrata sam se nakon svega zaprepastila svoje reakcije.
I fizičke snage koja se u tim kratkim momentima pojavila.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:39 08.09.2018

Re: Nujork 1984

"idealna stvarnost" i "jeste" nemaju mesta u istoj rečenici dobri moj Brajoviću.

Види, добри мој Фрихенде: када је умирао мој отац, он и ја смо дуго причали, знали смо да умире, био је преживео два инфаркта, и чекали смо трећи, и сваки дан је био лутрија, не мање од 20 пута возио сам га на ВМА под нитроглицеринима, говорећи му да кад смо већ тамо стигли ништа му није нити ће му бити, јер то није ОНАЈ напад, дакле дуго смо причали, ја сам га терао да прича, видим умреће, а није све испричао, део његове приче објавио сам ОВДЕ, сваки детаљ је аутентичан и његов, и тако, дуго смо причали, ја сам га терао да ми прича и то колико је људи убио, терао сам га да заједно бројимо -- овде у бици видео је да је пало њих три, овде два, тамо одједном 27 усташа, други пут три нека четника, и, углавном, преко педесет људи је знао да је убио (у бункеру код Чачка није знао тачно колико је Немаца изгорело), био је јунак, а тако се јунаци у рату броје, ко је више убио, а убио их је још више од тог броја, јер је био касније и артиљерац, па није знао на кога су његове гранате падале, ово су само они којима је видео беоњаче, углавном, много смо причали, и ја га питам, шта данас мисли о томе, био је стар, 75 година, а он каже да му је жао тих људи, и да му је жао што су мртви, па ја га питам, зар му је жао баш свих које је побио, јер он је и побио прегршт усташа, тешких злочинаца, кољача, у једном сукобу, а он ми каже да му је жао свих њих, и каже -- "Ја бих данас волио да су сви, они, живи. -- И усташе?! -- И усташе."

Ето, добри мој Фрихенде, тај се крви и смрти нагледао колико ти и ја нећемо за десет наших живота, и гледао је пуне кофе српских очију, и католичку децу коју су на одмазду побили локални партизани, они којима су очи рођака биле по тим кофама, и био је спореман да им свима опрости, нешто је знао што ти ја не знамо, биће.

И теби људи понешто опраштају, добри мој Фрихенде, па би требало ово и да разумеш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 08.09.2018

Re: Nujork 1984

(у бункеру код Чачка није знао тачно колико је Немаца изгорело)


Да може жив изаћи из рата, Видак Морача први пут схвата пред сам његов крај, на обронцима града који управо напушта. Као непристрасан и поуздан сведок, то што није мртав исправно приписује случајности, лошим нишанџијама и тврдој лобањи, уобичајеним реквизитима сваког сукоба. Последње искушење одиграва се у четврто лето великих борби. Видак Морача долази надомак вароши из које се повлаче Немци, где стоји бункер споља озидан циглом, с изгледом средњовековне куле. Његова непотребна естетика узмиче пред сврхом за коју је направљен, и он у њему види једино мучну препреку. Жељан да боље осмотри супарничке положаје, одлучује да се попне на оближњи орах, дрво несклоно и највештијим младићима а камоли тешком и крупном телу какво је његово. Модерном добу далек је разлог многих тадашњих поступака, па тако и оног што чини Савић Јелушић: тај кракати борац епског имена, необично привржен командиру Видаку, вешто граби уз дебело стабло и сам се пење у његов врх. Из бункера одјекује један једини пуцањ, и Савић Јелушић с висине пада с рупом посред срца.

Касније поступци Видака Мораче посве наликују на подвиг: он без речи крај мртвог друга са себе скида сву непотребну опрему и задржавши само трофејни револвер Gasser и грозд бомби креће да пузи преко ливада гурајући навиљак сена испред себе. Прилази бункеру непримећен и успева да убаци две бомбе кроз високи отвор. Из циглом озидане грађевине убрзо куља дим, јер гори маргарин који је ту ускладиштен, и цвиле неки затворени пси. Убрзо цела чета може да чује како се један по један убијају војници у бункеру. Пламен траје неких пола сата, после чега се све утишава. У међувремену Видаков заменик пристиже с групом бораца, и пита да остали не чују: „Шта ти би да ти идеш? Могао си сад да настрадаш.“ Видак Морача у том трену нема одговор али увиђа да ће можда остати жив док то "сад" заиста не дође. Непуних девет месеци касније, у завршној ратној паљби којом се слави ослобођење, заувек се опрашта с мишљу да је свеједно кад ће погинути.


Gasser
zilikaka zilikaka 22:27 08.09.2018

Re: Nujork 1984

Brajoviću, hvala za ovo al u svo dužno poštovanje, taj luksuz kajanja zbog oduzetih života čovek može sebi da dozvoli kad nije neposredno ugrožen.
U vreme borbe za opstanak važe neka druga pravila.
Posle možeš da pominješ sudbu kletu što te je dovela u situaciju da ubiješ. Al to posle.
Mislim da ćemo se u tome složiti.
sweet64 sweet64 00:31 09.09.2018

Re: Nujork 1984

maksa83
Ја сам рекао како јесте, у некој идеалној, бестрасној етичној стварности.

U toj bestrasnoj etičnoj stvarnosti ni Zoran Trifunović ne može da postoji. Ali gle, u ovoj postoji. Tj. postojao je.


Zorana "Šumadiju" sam izgubio iz vida pre više od deset godina. Varao je nemilice i neselektivno iz sve snage, koga je znao i koga nije. Uvaljivao je duple stanove, nezavršene stanove, nekad bez uvedene struje, ili bez vode. Izvlačio se i provlačio neprekidno obećavajaući realno, a svaki put je nešto krupno falilo. Neki stanovi do dan danas nisu uknjiženi. Nekoliko puta se među normalnim svetom prevarenih našao i poneki drugačijeg kova, ali Šumadija to nije znao. Pričalo se svašta, da je bio neko vreme u ličnom, privatnom zatvoru nekog baje, da je bio pretučen mnogo puta, da su mu sekli uši, da je dobijao pretnje smrću i tako dalje.
Onda je nestao.
Očekivao sam da se smirio, povukao i da je pokušao da pokupi rasute kockice svoga života, odselio se negde gde je mirnija klima, ali to izgleda ne ide tako u životu. Jednostavno je nastavio svoju šemu, samo u Begišu gde je svoju ideologiju nadgradio, u stvari mu bilo još lakše. Ne bih u snu pomislio da će mu neka baka doći glave. Čudan li je život!
st.jepan st.jepan 01:15 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Ne bih u snu pomislio da će mu neka baka doći glave.


Ni Li Marvin ni u snu nije pomišljao da će mu glave doći smotani Đejms Stjuart.
Nebitno je što ga zapravo nije smakao on već Džon Vejn - on je pobrao lovorike, postao zbog tog ubistva senator, oženio lokalnu lepojku i u legendu ušao kao "Čovek koji je ubio Liberti Valansa".

Nesrećna gospođa Stojanka međutim, neće uči ni u kakvu legendu, neće postati poslanica, već robijašica. Moraće da je osude skroz regularno, dakle za ubistvo s predumišljajem, inače pukotina u sistemu i mogući haos.

Edit:
Ne bih se mnogo iznenadio kad bi istraga utvrdila da je i tu pripomogao neki Džon Vejn.
Msm, tri hica - tri pogotka! Zar za jednu gospođu u godinama, koja nikad ranije nije pucala, to nije odveć profi?
romi.daba romi.daba 08:05 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Рекла бих да сама чињеница да је имала пиштољ са собом не мора обавезно да да значи да је пошла да га убије, већ рецимо да му припрети, a вишегодишње злостављање је свакако олакшавајућа околност. Можда је могуће доказати да ју је вишегодишње злостављање довело у стање неурачунљивости.


Prinčipeso, dobila si posao. Sada samo da izaberem koga da ubijem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:13 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Nesrećna gospođa Stojanka međutim, neće uči ni u kakvu legendu, neće postati poslanica, već robijašica. Moraće da je osude skroz regularno, dakle za ubistvo s predumišljajem, inače pukotina u sistemu, mogući haos.

Потпуно си у праву.
Биће заборављена као ручак понедељком.
Нико јој неће нити може помоћи.

Уздизати њен чин и бранити га јесте разумљиво, али не и разумно.
alselone alselone 08:32 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Уздизати њен чин и бранити га јесте разумљиво, али не и разумно.


Sve je pitanje konteksta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:59 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Predrag Brajovic

На жалост, убиство злотвора, а то значи узимање закона у своје руке, није решење

Није системско решење, али не знам шта друго може да изврши притисак на индолентне државне органе који су игнорисали прогон грађанке Стојанке.

За обичног, пристојног човека који није криминалац или психопата, односно за онога ко поштује људски живот као вредност, није лако латити се оружја и убити (од практичног, па до метафизичког нивоа).

Стојанка је то урадила управо јер није било другог решења на видику.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:05 09.09.2018

Re: Nujork 1984

romi.daba
Рекла бих да сама чињеница да је имала пиштољ са собом не мора обавезно да значи да је пошла да га убије, већ рецимо да му припрети, a вишегодишње злостављање је свакако олакшавајућа околност. Можда је могуће доказати да ју је вишегодишње злостављање довело у стање неурачунљивости.


Prinčipeso, dobila si posao. Sada samo da izaberem koga da ubijem.


Боље ипак нађи адвоката уместо моје DIY одбране.
freehand freehand 10:11 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Уздизати њен чин и бранити га јесте разумљиво, али не и разумно.

"Uzdizati" i "braniti" dve su potpuno različite stvari.
Princip nepovredivosti imovine i apsolutno pravo na samoodbranu delovi su zakonodavstava nekih država, po kjima te ugroženi može ubiti ko zeca u slučaju takvog ugrožavanja.
Što znači da u pitanju nije i ne mora biti samo žalostivo razumevanje žene u životnoj mišolovci.
Te uopšte ne razumem šta nije razumno u razumevanju i podršci ove konkretne žene u konkretnoj situaciji (pod uslovom da su tačne sve predočene okolnosti što će svakako biti utvrđivano i u sudskom postupku).
I bajdvej - za nju je, po mom razumevanju, verovatno važnije kakvog će imati sudiju no advokata.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:21 09.09.2018

Re: Nujork 1984

alselone
Уздизати њен чин и бранити га јесте разумљиво, али не и разумно.


Sve je pitanje konteksta.


Није ни неразумно бранити га јер тај чин, колико год тежак, можда може да доведе до неког помака у систему.

(Мало сам прогуглала и нашла неколико чланака у таблоидима о овом случају. Упала ми је у очи реченица удовице убијеног да је он тог јутра "отишао весео на посао". Лепо је волети свој посао, али значајан део његовог је било, из свега што знамо, застрашивање, малтретирање, претње, притисци и (наручена) пребијања.)
docsumann docsumann 10:35 09.09.2018

Re: Nujork 1984

"Ја бих данас волио, да су сви, они, живи. -- И усташе?! -- И усташе."


dok god je moj etos ispred mog patosa znači da sam živ čovjek koji gura (nosi) svoj kamen (krst) uzbrdo
docsumann docsumann 11:28 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Уздизати њен чин и бранити га јесте разумљиво, али не и разумно.


razum je promjenljiva kategorija koja se konstantno redefiniše u svjetlu naknadne pameti
nikvet pn nikvet pn 13:23 09.09.2018

Re: Nujork 1984

sweet64
Pričalo se svašta, da je bio neko vreme u ličnom, privatnom zatvoru nekog baje,


Изгледа да је то тачно.

(Ево моје коцкице мозаику)

Баја је вишеструки убица, одлежао своје. А приватни затвор је једна обична сеоска пушница за месо. Празна, чађава и масна. У њу се угура дужник и затворе врата. Кључа нема. И не треба, испред су два напаљена питбула. И један стафорд. Кад дође полиција (а долазила је) неее, он не држи никога против воље; шта? гле овога овде, дошо си да крадеш па побего од паса мамутијебем водите лопова да му ја не судим!

Дужник једном дневно од газде добије векну хлеба, пластичну дволитарку воде и свој мобилни на пет минута. Сутра исто, и тако све док не дођу паре на капију. Седам дана је било максимално. Газда узме своју провизију, повеже псе и позове повериоца-наручиоца. Све профи, процедура рутинирана и ефикасна.
angie01 angie01 13:42 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Није системско решење, али не знам шта друго може да изврши притисак на индолентне државне органе који су игнорисали прогон грађанке Стојанке.

За обичног, пристојног човека који није криминалац или психопата, односно за онога ко поштује људски живот као вредност, није лако латити се оружја и убити (од практичног, па до метафизичког нивоа).

Стојанка је то урадила управо јер није било другог решења на видику.


sve se slazem!

sta je zakon, ako se on ne primenjuje?...sta su drzava i njene institucije, ako ne funkcionisu?

sta je trebalo da radi ova jadna zena, u okolnostima koje su prikazane- gde njene prijave bivaju ignorisane od sluzbi kojima je duznost i obaveza da reaguju?

da je racimo ubijena majka ispred socijalne sluzbe, posle silnih uzaludnih vapaja i alarmiranja odgovornih sluzbi u drzavi, da preti smrtna opasnost njoj i njenom detetu od monstruma, koji je nazalost otac njenom sinu, posegla za samoodbranom, verovatno bi bili zivi i ona i njeno dete,...njeno uvazavanje zakona ju je nevinu kostalo glave, i nju i decaka,...i nikom nista.
zilikaka zilikaka 13:46 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Ma nikakav problem kad se međusobno tamane. Problem je kad zađu u normalan svet.
Mom bivšem komšiji su pa takvi neki smestili bombu jedne noći.
Znali su da nikog neće biti unutra, ali je kuća, inače vrlo solidne gradnje, pisle toga bila za rušenje.
Kako došlo tako otišlo.
Za nas bio problem da opravdamo pandurima zašto nismo izašli da vidimo šta se desilo.
Odgovor "bolela nas briga" ih jako žuljao.
Al stvarno nas je opasno bolela.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:09 09.09.2018

Re: Nujork 1984

dok god je moj etos ispred mog patosa znači da sam živ čovjek koji gura (nosi) svoj kamen (krst) uzbrdo

Појасни.
docsumann docsumann 18:55 09.09.2018

Re: Nujork 1984

Predrag Brajovic
dok god je moj etos ispred mog patosa znači da sam živ čovjek koji gura (nosi) svoj kamen (krst) uzbrdo

Појасни.


tvoj otac je to najasnije rekao.

a ja onda tu nešto izfilozofir'o preko...



EDIT:
a da ne bi ostalo nepojašnjeno, pod etos se, naravno, podrazumjeva naš lični moral, etički principi, pa i ideali, a pod patos - naša svakidašnja osjećanja, trenutačne misli, impulsi.
ako prvo držimo za starije, tj ptetpostavimo ga ovom drugom, onda je naša etička dinamika u pozitivnom modu (mada je ovo kao i svaka +/- orjentacija slovna i relativna).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:42 10.09.2018

Re: Nujork 1984

Misliš da je uporedivo i da će ovde biti olakšavajućih okolnosti?

ne, neće. žena će dobiti najveću kaznu. tako to kod nas ide. žene inače dobijaju najveće kazne čak i za ubistvo bračnog partnera iz samoodbrane (koja je teško dokaziva u nas) čak i ako je tip više od 20 godina fizički i na sve ostale načine zlostavljao, nikada se nije desilo da je to bila olakšavajuća okolnost, čak ni kad su žene sudije.

želim grupu od 10tak do zuba naoružanih pravednika koji rokaju stoku u ime naroda, kao Leon ili Dexter Morgan sasvim mi je sve jedno, pa lepo jedan po jedan...

ps. brši ako smatraš da je neprikladno.
Bili Piton Bili Piton 23:03 10.09.2018

Re: Nujork 1984

BebaOdLonchara
nikada se nije desilo da je to bila olakšavajuća okolnost


Ne samo to nego bi umela biti i otežavajuća, pošto se prethodno nasilje moglo dovesti u vezu s "predumišljajem".

Potpuno nakazna logika, po meni.
zilikaka zilikaka 23:14 10.09.2018

Re: Nujork 1984

Ne samo to nego bi umela biti i otežavajuća, pošto se prethodno nasilje moglo dovesti u vezu s "predumišljajem".

I dovodila se u onim slučajevima robijašica što sam pominjala. Plus uzimanje pravde u svoje ruke. To posebno.
Nema veze što je evidentno da su tražile pomoć i da niko ušima nije mrdao.
Isto tako ne znam da je igde pokrenut postupak protiv onih što nisu reagovali. To nema veze.
Ko što i ovde posle ove serije nasliva u tabloidima niko neće bar pokrenuti istragu zašto su tužilaštva propuštala da urade svoj poso.
Stvar će se zaboraviti a nju čeka teška robija.
Najverovatnije.

angie01 angie01 23:22 10.09.2018

Re: Nujork 1984

Ne samo to nego bi umela biti i otežavajuća, pošto se prethodno nasilje moglo dovesti u vezu s "predumišljajem".

Potpuno nakazna logika, po meni.


juce sam slucajno gledala neku emisiju o nasilju nad zenama, gde je glavna prica isla oko zene, koju je muz tukao toliko, da joj je povredio kicmu i ona je invalid prve kategorije,...tukao je i decu,..na sva prijavljiavanja- nista,...svi se u mestu plase nasilnika, pa niko ni da pomogne ni da svedoci- a telesne povrede evidentne svaki put,...socijalna sluzba- najgore djubre u drzavi, od onolike konkurencije,- oduzeli zeni jedno dete, sa nekim cudnim obrazlozenjem, komisija joj neda invalidsku, iako hoda tesko a telo joj je zbog povrede pod uglom od 90 stepeni,...u glavnom, sve sluzbe su zatajile i ona je potpuno sama u problemu-

-jos jedna zena, koja je bila sa njom, je prosla kroz isti dril i spasla se nekako i sada ima neku organizaciju pa pomaze drugim zenama,...sve koje su se u program javile, na sve prijave za slicne situacije, nisu dobile adekvatnu pomoc,...toliko o nasilju i njegovom sprecavanju kod nas,...

na Divljem zapadu si barem imao serifa, lovce na glave krimosa i sl,...ovde placas da sistem funkcionise, a on nema zelju da to i cini.....znaci da je Stojanka pribegla jedinom mogucem resenju, s obzirom na okolnosti...ovo sve ko da je Gotam siti,...jedino sto nemamo Betmena.
angie01 angie01 23:40 10.09.2018

Re: Nujork 1984

Isto tako ne znam da je igde pokrenut postupak protiv onih što nisu reagovali.


odgovorne sluzbe koje nisu reagovale, su glavni krivci- oni bi trebalo da odgovaraju,...i za muku koju je zrtva trpela i za stres koji je morala da prodje cineci u ocajanju nesto sto joj nije svojstveno, a nije imala kud.
zilikaka zilikaka 23:47 10.09.2018

Re: Nujork 1984

odgovorne sluzbe koje nisu reagovale, su glavni krivci-

To smo se složili. Kao i da tokom sudskog postupka sigurno neče b>ti pokrenuta njihova odgovornost. Niti pre i posle. Jednostavno,to seneće divoditi u vezu.
angie01 angie01 08:53 11.09.2018

Re: Nujork 1984

Kao i da tokom sudskog postupka sigurno neče b>ti pokrenuta njihova odgovornost. Niti pre i posle. Jednostavno,to seneće divoditi u vezu.


svi ti likovi samo bivaju nekim cudom, zanemareni, svi,...ono, objavljeno sve u medijima o slucajevima koji se tragicno zavrsavaju, zbog ingorisanja odgovornih- i nista, NISTA.
predatortz predatortz 07:52 08.09.2018

Mislim

Mislim da će nam svima Stojankin put biti najizglednija opcija u odbrani života, dece, imovine i ovo malo ljudskog dostojanstva koje nam je ostalo.

Ovakva država to neće činiti za nas. A kerinje koje se nakotilo, koje ima zaštitu ološa koji kontroliše institucije i vuče sve poluge, bez metka u vugla neće stati.

Poštujem Stojankin čin. Sve naše epske pesme govore upravo o takvim kao ona - osobama koje neće da gmižu poput crva.
zilikaka zilikaka 08:24 08.09.2018

Re: Mislim

Poštujem Stojankin čin

I ja, nego nisam iz prve smela tako da nastupim. Tema me svrbi već nekoliko dana al nisam htela da se pretvori ni u tabloid ni u svadju "zbog propagiranje linča". Zato sam ovako oprezno "izvirila"
Uzgred, upravo sam od kolege čula za problem žitelja jednog obližnjeg sela. Opet otimačina u najavi.
Ispričaću detalje nakon "redovnih subotnjih obaveza"
predatortz predatortz 08:33 08.09.2018

Re: Mislim


I ja, nego nisam iz prve smela tako da nastupim.


Ako se nastavi ovaj trend koji imamo u državi, svaki svoga ubijte subašu je opcija koju ne treba isključivati.

Šta raditi kad ti Mitrovići pokose dete na pešačkom? Čekati na državu i diviti se novom Željkovom grandioznom projektu koji će da vaskrsne naciju, ili razmisliti o tradicionalnom pravu kao poslednjoj opciji?

Naravno, ne želim da ovo bude shvaćeno kao poziv na bezakonje i haos. Želim da oni koji kreiraju i pokrivaju ovakvo stanje u društvu dobro razmisle o svojim postupcima jer su ljude sterali uz zid. Mnogima će ova krilatica biti jedini izlaz i ja ih razumem.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:18 08.09.2018

Re: Mislim

I ja, nego nisam iz prve smela tako da nastupim.

Зашто? Стојанка се жалила на понашање тог силеџије, пробала је да тражи заштиту закона, али је била игнорисана.
Sve naše epske pesme govore upravo o takvim kao ona - osobama koje neće da gmižu poput crva.

Или што Његош каже:

Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека;
ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!
predatortz predatortz 09:20 08.09.2018

Re: Mislim

ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!


Više sam imao u vidu:

zlo činiti, od zla se braneći
tu zločinstva nema nikakvoga
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:23 08.09.2018

Re: Mislim

Nema nemoći dok je Bog s nama.

zilikaka zilikaka 09:27 08.09.2018

Re: Mislim

zlo činiti, od zla se braneći
tu zločinstva nema nikakvoga

To upesmi al zakon kaže drugačoje. Ako se zalažemo zauredjeno društvo, zalažemo se za zakon a ne za epske pesme i emocije.

Složili smo se oko stava u vezi tog čina al ubistvo u ozbiljnoj državi mora biti kažnjeno.
Ono što bi isto tako moralo je da se ovimpovodom prečešljaju sve prijave koje su bile zakočene u tužilaštvima.
I da taj ko ih je stopirao budekažnjen, alimislim da smo saglasni da za to nema šansi.

E, onda ispada da stvarno moramo svako za sebe da se borimo za elementarno pravo.
predatortz predatortz 09:30 08.09.2018

Re: Mislim

Složili smo se oko stava u vezi tog čina al ubistvo u ozbiljnoj državi mora biti kažnjeno.


Naravno! Tu nema dileme. U ozbiljnoj državi je bespredmetno uzimati pravdu u svoje ruke. Tamo država štiti tvoj život, imovinu i dostojanstvo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 08.09.2018

Re: Mislim

Jebeš zakon kada se zveri okome na tebe.



Btw, sadašnji režim je klasični primer za tiraniju zakona... A ja se pitao zašto su radikali 1990-ih pikirali na prava.
veselica veselica 09:51 08.09.2018

Re: Mislim

U ozbiljnoj državi je bespredmetno uzimati pravdu u svoje ruke. Tamo država štiti tvoj život, imovinu i dostojanstvo


prohujalo s vihorom.
niti ima više tako ozbiljnih država, niti ima više elementarne sigurnosti bilo gde, pravne takodje.
kinta rulz.

ono što ima u ozbiljnim državama je više (ili mnogo više) slobode mišljenja, pre svega u medijima.





angie01 angie01 10:22 08.09.2018

Re: Mislim

I ja, nego nisam iz prve smela tako da nastupim.


Sto?...Ona je potrosila sve regularne nacine da se odbrani, drzavni aparat koji placa je zatajio, oglusio se, kao u Sava mali, kao u slucajevima zlostavljanja zena, kao u socijalnim sluzbama, koje ne znam ni zasto postoje...drzava uzima harac, ali ne uspostavlja sistem koji funkcionise za gradjane koji taj harac upravo zbog toga placaju,...rogobatni zakoni se rogobatno koriste samo da sankcionisu te iste gradjane, dok povlascena kasta ne odgovara ni za sta,...ubistvo devojke na prelazu, npr,...slucaj helikopter, jadni cuvar u Sava mali,...pa se onda svi podsmevate blogovima Mladenovica, koji o takvim slucajevima pise, ok, mozda nespretno, ali to su te neokolnosti na koje svi cute.

Stojanka je pribegla krajnjoj nuzdi- samoodbrani, koja je i za nju bila poraz i sigurnao nevidjeni stres- mirna zena u nekim godinama, nemocna u haouso od drzave, odlucuje se za ubistvo, kome nije sklona i koje ce i nju unistiti- nevezano za sudsku odluku.

Njoj bi drzava trebalo da isplati odstetu, za pretrpljeno dugogodisnje maltretiranje, na koje , iako je bila upozorena, nije reagovala, kao i za sve posledice koje ce pretrpeti do kraja zivota, zbog ocajnickog poteza, na koji je bila primorana da se odluci...drzava je prakticno saucesnik, svojim necinjenjem, neispunjevanjem svojih osnovnih funkcija....jos kad bi se opserviralo, zasto....



Slobodan Milošević
‏ @sloba_milosevic
Aug 10

Sva će ova govna jednog dana biti jedva pola strane nekog udžbenika istorije ižvrljanih korica a naši će životi proći...

freehand freehand 11:06 08.09.2018

Re: Mislim

To upesmi al zakon kaže drugačoje. Ako se zalažemo zauredjeno društvo, zalažemo se za zakon a ne za epske pesme i emocije.

Zakon poznaje i neke druge elemente, poznaje samoodbranu, okolnosti, situacije i sudija sve to uzima u obzir pri izricanju presude.
I zato presude mogu biti i oslobađajuće a kazne i uslovne, i blage, i drakonske.
Nije to baš tako jednostavno niti je pravo ostalo na "oko za oko" za ovih nekoliko hiljada godina od kad postoje pisani zakonici.
gedza.73 gedza.73 11:30 08.09.2018

Re: Mislim

predatortz
Ako se nastavi ovaj trend koji imamo u državi, svaki svoga ubijte subašu je opcija koju ne treba isključivati.

to je zajebana mogućnost koja može da odvede na ko zna koju stranu. svako ima motiv, a onda i opravdanje, da nekog ubije, opljačka...
dobio otkaz, nema novca za ratu, kriv direktor, ubiti direkotra

kad si već spomenuo Mitrovića. Prepričava mi sin komentare i kaže kako ljudi osuđuju Mitrovića što je tolike novce dao za nov rijaliti, kako su nam bolnice ruinirane, neuslovne... treba mu sve to oduzeti i srediti ambulante...

kao kad bi neko rekao hirurzi voze dobre automobile pa im treba oduzeti i prodati na javnoj licitaciji a onda kupiti opremu za bolnice.

Mitrović je slobodan da radi (ulaže) sa svojim novcima šta želi.
Država treba da ga adekvatno oporezuje i novac od poreza uloži u infrastrukturu (bilo koju).
Kod nas ga država redovno nagrađuje novcem. Koju on odrađuje agitacijom za partije na vlasti. to je pravi problem. u dilu si sa državom? moš da radiš šta 'oćeš.
a onda se provlače pored tih velikih i sitne barabe. koji posle kreiraju zakone i društvo onako kako njima odgovara.

Ovde je žena ubila čoveka. Da li je on imao nož u ruci, pištolj? da li je on nju udario na ulici pa se ona uplašila za svoj život?

problem, mnogo veći od kratke ili duge zatvorske kazne za ubicu, je tolerisanje bandi i kriminalaca po celoj Srbiji. Svaki grad ima dobro poznatu grupu (ili više njih) lokalnih siledžija od kojih se običan narod sklanja.
Oni voze dobre automobile, sa policijom i sudstvom su na 'ti', noćni život, mnogo novca, kriminal, droga, nasilje...

ako država toleriše i podstiče takvo ponašanje (šverc droge sa Kosova službenim državnima automobilom) kao što deluje blagim kaznama (od uslovnih do 'mali jel nećeš više... aj budi dobar sledeći put') biće vrlo zajebano živeto u Srbiji.



predatortz predatortz 12:10 08.09.2018

Re: Mislim

Mitrović je slobodan da radi (ulaže) sa svojim novcima šta želi.


Naravno! Kad isplati poreze, zarade, takse i sve one tričarije koje mi, sitni privrednici za koje važe zakoni, redovno plaćamo.

Onda i predsednik, čista obraza, može da nam sa njegove tv klozetske šolje priča o nužnosti poštovanja zakona i finansijskoj disciplini.

Do tad, ostaje mi pravo i sloboda da ih obojicu smatram za teške bitange, a one koji se takvom stanju odupru, kao ova nesrećna žena, za žrtve koje su se samo branile.
gedza.73 gedza.73 12:13 08.09.2018

Re: Mislim

Kad isplati poreze, zarade, takse i sve one tričarije koje mi, sitni privrednici za koje važe zakoni, redovno plaćamo.

Onda i predsednik, čista obraza, može da nam sa njegove tv klozetske šolje priča o nužnosti poštovanja zakona i finansijskoj disciplini.

Što kaže Čarli 'saglasan'

Do tad, ostaje mi pravo i sloboda da ih obojicu smatram za teške bitange

i opet 'saglasan'
maksa83 maksa83 12:37 08.09.2018

Re: Mislim

Naravno! Kad isplati poreze, zarade, takse i sve one tričarije koje mi, sitni privrednici za koje važe zakoni, redovno plaćamo.

Da ne zaboravimo ni pare koje dobija od države zato što je, pazi sad, Veliki Izvoznik. (Da, istina je).
aureus aureus 12:47 08.09.2018

Re: Mislim

maksa83
Naravno! Kad isplati poreze, zarade, takse i sve one tričarije koje mi, sitni privrednici za koje važe zakoni, redovno plaćamo.

Da ne zaboravimo ni pare koje dobija od države zato što je, pazi sad, Veliki Izvoznik. (Da, istina je).

Па јесте извозник. И то баш велики.
То смеће које прави, а прави га у великим количинама, извози у БиХ, Црну Гору и свуда гдје има заинтересованих.

Нисам баш сигуран да ли би требало да добија паре, али да нешто извози - извози.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:53 08.09.2018

Re: Mislim

predatortz
Mislim da će nam svima Stojankin put biti najizglednija opcija u odbrani života, dece, imovine i ovo malo ljudskog dostojanstva koje nam je ostalo.

Ovakva država to neće činiti za nas. A kerinje koje se nakotilo, koje ima zaštitu ološa koji kontroliše institucije i vuče sve poluge, bez metka u vugla neće stati.

Poštujem Stojankin čin. Sve naše epske pesme govore upravo o takvim kao ona - osobama koje neće da gmižu poput crva.

Мени је само невероватна ова српска успаваност, и када је у питању Косово, и пензије, и плагијати, и прање новца, па и овај случај.

Где су људи на улицама у мајицама "Слобода за Стојанку"?
Bili Piton Bili Piton 12:57 08.09.2018

Re: Mislim

principessa_etrusca

Мени је само невероватна ова српска успаваност, и када је у питању Косово, и пензије, и плагијати, и прање новца, па и овај случај.

Где су људи на улицама у мајицама "Слобода за Стојанку"?


Jedni gledaju da prežive, druge ne zanima, a trećima je baš ovako kako je - baš mnogo dobro.

Nikad više skupih kola i brojnijih paket aranžmana nego danas.
maksa83 maksa83 13:04 08.09.2018

Re: Mislim

Мени је само невероватна ова српска успаваност, и када је у питању Косово, и пензије, и плагијати, и прање новца, па и овај случај.
Где су људи на улицама у мајицама "Слобода за Стојанку"?

Stojanka je lokalna pojava koja će biti zaboravljena za 3 dana, srećni su valjda što dobijaju i ovolike penzije ("dao im Vučić" ), o pranju novca nemaju pojma, a - here comes a shocker - možda im je i malo pun k. Kosova.

Sa druge strane imaš ljude koji se skupe, kao oni na Savskom Nasipu, ili one u naselju Stepa Stepanović (što su im umesto Doma Zdravlja digli Crkvu), pa one ljude u Nišu kojima su oteli aerodrom, a sada imaš ljude dole koji sabotiraju bagere Vučićevog kuma koji je dobio dozvolu da sjebe Staru Planinu.

zilikaka zilikaka 14:04 08.09.2018

Re: Mislim

Где су људи на улицама у мајицама "Слобода за Стојанку"?

Odavno je poznato da samo mali procenat onih sa društvanih mreža ima nameru da prstom mrdne i izadje na ulicu za isto to.
Ovde je slučaj još dodatno komplikovan jer ne postoji ni jedna NVO koja bi imala intetesa da se oko ovog angažuje a angažovanje ljudi bliskih Stojanki bi moglo da bude protumačeno kao pristrasnost i pritisak na pravosudje.
Uzgred, setila sam se da je u obrahloženju za 30 dana pritvora izmedju ostalog naveden razlog "da ne bi ponovila delo"

Ovi iz tužilaštva su pored dokazane nesposobnosti ili korumpiranosti, i specijalne budale.
zilikaka zilikaka 14:20 08.09.2018

Re: Mislim

Ako se nastavi ovaj trend koji imamo u državi, svaki svoga ubijte subašu je opcija koju ne treba isključivati.


Treba. Za takav čin ne može svako da se odluči.
Ja pričam iz životnog iskustva ali bi svakako stručnjaci to umeli da potvrde.

Kad izuzmemo grupu koja sebi daje za pravo da maltretira, pljačka ili ubija bez potrebe unutrašnjeg preispitivanja ili čak kao zanat, medju običnim svetom ćeš naći malo pojedinaca koji su uopšte sposobni da samostalno istupe.

Naime, malo je spremnih za bilo kakvo a najmanje ovakvo suprostavljanje nasilju.
Ljudi su mnogo više kukavice nego heroji.
Na tu kartu igraju i nasilnici.
aureus aureus 14:25 08.09.2018

Re: Mislim

maksa83

Sa druge strane imaš ljude koji se skupe, kao oni na Savskom Nasipu, ili one u naselju Stepa Stepanović (što su im umesto Doma Zdravlja digli Crkvu), pa one ljude u Nišu kojima su oteli aerodrom, a sada imaš ljude dole koji sabotiraju bagere Vučićevog kuma koji je dobio dozvolu da sjebe Staru Planinu.

Evo, medij moćnog naziva "Srbija danas" (je li to medij?) javlja da je Saša Janković, lider PSG-a, "nasrnuo na mirne građane" i prilaže prigodan video na YouTube-u:



Postoje i fotografije gdje se sve to vidi.

Saša Janković nasrće (izvor: "Srbija danas" )
aureus aureus 14:27 08.09.2018

Re: Mislim

zilikaka

Ljudi su mnogo više kukavice nego heroji.

S tim što se taj kukavičluk i uzgaja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:35 08.09.2018

Re: Mislim

Uzgred, setila sam se da je u obrahloženju za 30 dana pritvora izmedju ostalog naveden razlog "da ne bi ponovila delo"


Da, optuznica joj se izgleda sprema kao da je najopasniji kriminalac u Srbiji..
To sam i mislila. Iako nije nikad pre toga ni osudjivana.

A videli smo u bezbroj slucajeva kako se auto-ubice i razni dugogodisnji kriminalci
i siledzije izvlace, mnogi ne stignu do suda, te nema dovoljno dokaza te spustanje kazni po zalbi itd.
(daj boze da gresim kada je ova zena u pitanju)

Njena nesreca kad se vec odlucila (uslovno receno) na taj potez sto ga nije nocu sacekala negde maskirana. Pa neka policija istrazuje ko je izvrsio od mnogobrojnih kome jesiledzija upropastio zivot.


gedza.73 gedza.73 14:49 08.09.2018

Re: Mislim

A videli smo u bezbroj slucajeva kako se auto-ubice i razni dugogodisnji kriminalci
i siledzije izvlace, mnogi ne stignu do suda, te nema dovoljno dokaza te spustanje kazni po zalbi itd.

tu je srž naše današnje nesreće. ako si siledžija, ubica, 'snalažljiv', narko diler, lopov, huligan navijač, lažnjak diploma prolaziš bez problema.

jer te država štiti.

ostale ko šiša.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:50 08.09.2018

Re: Mislim

Bili Piton
i brojnijih paket aranžmana nego danas.


Само дери, шишај.

martin_krpan martin_krpan 16:47 08.09.2018

Re: Mislim

maksa83
Мени је само невероватна ова српска успаваност, и када је у питању Косово, и пензије, и плагијати, и прање новца, па и овај случај.
Где су људи на улицама у мајицама "Слобода за Стојанку"?

Stojanka je lokalna pojava koja će biti zaboravljena za 3 dana, srećni su valjda što dobijaju i ovolike penzije ("dao im Vučić" ), o pranju novca nemaju pojma, a - here comes a shocker - možda im je i malo pun k. Kosova.

Sa druge strane imaš ljude koji se skupe, kao oni na Savskom Nasipu, ili one u naselju Stepa Stepanović (što su im umesto Doma Zdravlja digli Crkvu), pa one ljude u Nišu kojima su oteli aerodrom, a sada imaš ljude dole koji sabotiraju bagere Vučićevog kuma koji je dobio dozvolu da sjebe Staru Planinu.



Srbima treba vladavina terora i 1789, treba im Aufklärung. Bez toga, Srbi ostaju u feudalnom sistemu, baš ovakvom kakav je sada. U stvari, ovo kako se sad u Srbiji živi je isti sistem ko prije 700-800 godina. Tada nije bilo laptopa, tvitera i fejsbuka, ali komunikacija i veze u društvu su iste.

Zbog čega se to dešava? Pa zato što Srbi nikada nisu porodili 3. ili 4. generaciju nekog polu-građanstva. Ili su se međusobno ubijali radi vlasti i lične koristi ili je građanstvo migriralo na zapad. Ovdje se stalno iznova rađa nulta generacija seljaka a seljak je neobrazovan i mitoman, polu slobodan, trpi i ćuti. Jer ko je u svjetskoj istoriji vodio revolucije i prevrate? Srednja-visoka klasa.

Robespjer: Sin advokata!
Če Gevara: Građanstvo i Doktor!
Fidel Kastro: Sin velikog industrijalca!
Koča Popović: Sorbona i folozofija!
Itd...

Pa jebo te bog da te jebo, pa jel ovo moguće! Heeej, ljudi stoje u redu da im se da 2000-3000 dinara ispred kancelarije debelog, ružnog, nepismenog, notornog kriminalca, arkanovca i držača seoskih ringišpila - Palme.



Sve je baš onako kako biti treba.
angie01 angie01 17:05 08.09.2018

Re: Mislim

Pa jebo te bog da te jebo, pa jel ovo moguće! Heeej,



aureus aureus 17:07 08.09.2018

Re: Mislim

martin_krpan
ljudi stoje u redu da im se da 2000-3000 dinara ispred kancelarije debelog, ružnog, nepismenog, notornog kriminalca, arkanovca i držača seoskih ringišpila - Palme.

I Arapi su par puta dolazili u Srbiju da vide kakve to palme rastu u toj zemlji.


Mapa: prirodni habitat za palme
freehand freehand 17:14 08.09.2018

Re: Mislim

Itd...

Pod tim itd verovatno misliš na Tita. Ho Ši MIna i Maoa.

P.S. Inače, tvoj šovinizam postaje upravo nepodnošljiv, do mere da bi te valjalo terorom aufklarovati.
zilikaka zilikaka 17:18 08.09.2018

Re: Mislim

Pod tim itd verovatno misliš na Tita. Ho Ši MIna i Maoa.

To jedno, što je baš napravio probir u revolucionarima nego ovde baš ima opasne kontradikcije

Pa zato što Srbi nikada nisu porodili 3. ili 4. generaciju nekog polu-građanstva. Ili su se međusobno ubijali radi vlasti i lične koristi ili je građanstvo migriralo na zapad. Ovdje se stalno iznova rađa nulta generacija seljaka a seljak je neobrazovan i mitoman, polu slobodan, trpi i ćuti. Jer ko je u svjetskoj istoriji vodio revolucije i prevrate? Srednja-visoka klasa.

S jedne strane kontinuitet građanskog društva a ovamo revolucije i prevrati.
Mani me se prevrata, hajmo malo reda i zakona.
O tome je priča, zar ne?
predatortz predatortz 17:20 08.09.2018

Re: Mislim

. Inače, tvoj šovinizam postaje upravo nepodnošljiv, do mere da bi te valjalo terorom aufklarovati.


Svako ima pravo na vlažne snove, pa i naš Martin može da onaniše snevajući teror nad Srbadijom.

Ako nekad, u šta sumnjam, sa reči pređe na dela - tu smo da mu otežamo posao.
martin_krpan martin_krpan 17:21 08.09.2018

Re: Mislim

freehand
Itd...

Pod tim itd verovatno misliš na Tita. Ho Ši MIna i Maoa.

P.S. Inače, tvoj šovinizam postaje upravo nepodnošljiv, do mere da bi te valjalo terorom aufklarovati.


freehand freehand 17:22 08.09.2018

Re: Mislim

S jedne strane kontinuitet građanskog društva a ovamo revolucije i prevrati.
Mani me se prevrata, hajmo malo reda i zakona.
O tome je priča, zar ne?

Da ne preterujemo sa očekivanjima od jednog pokondirenog jeftinog šovena i šupkozborca što je naučio po nekoliko nemačkih i engleskih reči pa bi citirajući nasumice izguglane reči pisaca i filozofa da zaseni prostotu i od njih načini smokvin list svomlohavom spolovilu.
martin_krpan martin_krpan 17:26 08.09.2018

Re: Mislim

predatortz
. Inače, tvoj šovinizam postaje upravo nepodnošljiv, do mere da bi te valjalo terorom aufklarovati.


Svako ima pravo na vlažne snove, pa i naš Martin može da onaniše snevajući teror nad Srbadijom.

Ako nekad, u šta sumnjam, sa reči pređe na dela - tu smo da mu otežamo posao.


Ne predator. Zakon i red, zakon i red. Mene ali 100% boli kurac, kako se država zove i ko tom administracijom vlada. Nek bude i Velika Srbija, zašto da ne, ali nek bude zakon i red. Nigdje većih patriota i kuraca palaca nisam vidio, a nigdje veće korupcije.
freehand freehand 17:28 08.09.2018

Re: Mislim

martin_krpan
freehand
Itd...

Pod tim itd verovatno misliš na Tita. Ho Ši MIna i Maoa.

P.S. Inače, tvoj šovinizam postaje upravo nepodnošljiv, do mere da bi te valjalo terorom aufklarovati.



Mda. Od tebe očekivati originalnost zaista bi jalova fantazija.
zilikaka zilikaka 17:35 08.09.2018

Re: Mislim

Nigdje većih patriota i kuraca palaca nisam vidio, a nigdje veće korupcije.

Dobro, bre, ne preteruj, al ozbiljno.
Ne treba biti mnogo pametan ni informisan da znaš da je korupcija vrlo česta boljka nedorađenih društava.
A "patriotizma" TEK ima kolko hoćeš. Ne mora daleko da ideš, samo baciš pogled preko granice.
Nemoj da se lažemo, skoro svuda u komšiluku na talasu patriotizma jašu slični kao ovde.
aureus aureus 17:35 08.09.2018

Re: Mislim

martin_krpan
Zakon i red, zakon i red.

Ne pretjeruj s tim zakonom i redom, Martine Krpane.

Bila jednom opcija koja je dosta pričala o tome, a javila se baš u zemlji u kojoj je Aufklärung domaća riječ.
Doduše, oni su bili za malo više reda, njihovog reda.



Dobro ajde...normalni zakoni i normalan red. To može.
Bili Piton Bili Piton 17:36 08.09.2018

Re: Mislim

martin_krpan


Srbima treba vladavina terora i 1789, treba im Aufklärung. Bez toga, Srbi ostaju u feudalnom sistemu, baš ovakvom kakav je sada.


Ja se mnogo više slažem sa Dabom (?) - mislim da je on to rekao pre neki dan negde - Srbima kad bi dali demokratiju, ali pravu, s jasnim pravilima ponašanja i delovanja a ne fejkovanu ili polovičnu - sasvim bi se dobro s njom nosili.

S tim što im je niko neće dati na tanjiru, za nju sami moramo da se izlaktamo.


martin_krpan martin_krpan 17:41 08.09.2018

Re: Mislim

Bili Piton
martin_krpan


Srbima treba vladavina terora i 1789, treba im Aufklärung. Bez toga, Srbi ostaju u feudalnom sistemu, baš ovakvom kakav je sada.


Ja se mnogo više slažem sa Dabom (?) - mislim da je on to rekao pre neki dan negde - Srbima kad bi dali demokratiju, ali pravu, s jasnim pravilima ponašanja i delovanja a ne fejkovanu ili polovičnu - sasvim bi se dobro s njom nosili.

S tim što im je niko neće dati na tanjiru, za nju sami moramo da se izlaktamo.




Tako je Bili


aureus aureus 17:44 08.09.2018

Re: Mislim

zilikaka

Nemoj da se lažemo, skoro svuda u komšiluku na talasu patriotizma jašu slični kao ovde.

To situaciju dodatno usložnjava.

Bliže se izbori u Švedskoj. Izgleda da će desničari da nadmaše Socijal-demokratsku partiju (oko 25%) i njenu potencijalnu koaliciju (40%) - SDP, Lijeva stranka i Zelena stranka; posebno gadno je što su Švedske demokrate (radikalna desnica) došle do skoro 20% po istraživanju javnog mnijenja.

Mislim, uvijek će u Švedskoj biti hladno. Nadam se da će joj bar ostati standard.
veselica veselica 07:50 09.09.2018

Re: Mislim

Pa jebo te bog da te jebo, pa jel ovo moguće! Heeej, ljudi stoje u redu da im se da 2000-3000 dinara ispred kancelarije debelog, ružnog, nepismenog, notornog kriminalca, arkanovca i držača seoskih ringišpila - Palme.


Ta fotka odnosno ta stvarnost i ono kolo u grckom moru, i od Betovena previse. Bio i ostao dobar svakoj vlasti. To nam kaze - sta?



veselica veselica 07:55 09.09.2018

Re: Mislim

uvijek će u Švedskoj biti hladno.


kako da ne, letos padali - nenaviknuti - ko svece jer bilo oko 35 stepeni duze vreme.
docsumann docsumann 11:32 09.09.2018

Re: Mislim

predatortz
ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!


Više sam imao u vidu:

zlo činiti, od zla se braneći
tu zločinstva nema nikakvoga


stari zavjet nam je nekako bliži srcu
a i konkretni je za praktičnu uporabu

hrišćanstvo je too apstarktno u svojim idealizoavnim i maksimizovanim vrijednostima


nek baci kamen prvi ko okreće obraz drugi
zilikaka zilikaka 11:39 09.09.2018

Re: Mislim

nek baci kamen prvi ko okreće obraz drugi


Ma jeste, priroda samoodržanja ne uklapa se u drugi obraz, a kad dodje stani-pani još kako se probude ti atavizmi što nam ih je Stvoritelj dao dok smo još "imali repove".
Ovo malo civilizacije je trunčica u razvoju čoveka kao vrste. Životinjske.
freehand freehand 11:40 09.09.2018

Re: Mislim

nek baci kamen prvi ko okreće obraz drugi

Ko tebe kamenom ti njega plamenom
maksa83 maksa83 11:53 09.09.2018

Re: Mislim

freehand
nek baci kamen prvi ko okreće obraz drugi

Ko tebe kamenom ti njega plamenom

Ko tebe kamenom ti njega hlebom iz boravka.
freehand freehand 11:59 09.09.2018

Re: Mislim

maksa83
freehand
nek baci kamen prvi ko okreće obraz drugi

Ko tebe kamenom ti njega plamenom

Ko tebe kamenom ti njega hlebom iz boravka.

Ko tebe raketom ti njega parketom

(smajli bY Dragan7557)
zilikaka zilikaka 12:03 09.09.2018

Re: Mislim

Da li je to na redu opus Ko prije djevojci sam u nju upada?
predatortz predatortz 12:11 09.09.2018

Re: Mislim

zilikaka
Da li je to na redu opus Ko prije djevojci sam u nju upada?


Ko zadnji đevojci, njegova žena!
sweet64 sweet64 15:13 09.09.2018

Re: Mislim

zilikaka
Da li je to na redu opus Ko prije djevojci sam u nju upada?


Da se ne baci ostatak:
Ko drugome jamu kopa njemu djevojka.
docsumann docsumann 07:16 11.09.2018

Re: Mislim

(smajli bY Dragan7557)


što ceri se k'o cerski
Черевићан Черевићан 13:01 08.09.2018

осећаји немоћи

da je tužilaštvo sprovelo postupak kako dolikuje

Правде систем кљокнуо
(ваљда сви видимо),
а од муука других
............. ...мало научимо
veselica veselica 14:24 08.09.2018

znači,

pravo je mnogo ali mnogo zajebana stvar, mož se vrti i izvrće onoliko. medjutim, postoje i neke sasvim jasne "stvari" : ovde se radi o klasičnom ubistvu s predumišljajem.

i meni i većini ovde mnogo je žao Stojanke, s hiljadu dobrih razloga. evo i kojih, da samo izdvojim dva/tri: Srbija je zemlja neopevane korupcije ( neko je na tviteru duhovito napisao da će Vučić da sruši i brdo ali onu kafanu na Kopaoniku nikad ); pravosudje je dno dna, pa EU će možda i razmisliti o Srbiji posle zvaničnog priznanja Kosova, ali nas nikada neće prihvatiti s toliko proizvoljnim i podmićenim prvostepenim sudstvom, apelacijom, tek tužilaštvom..

dakle, Stojankina šansa nije da izadjemo na ulicu i protestujemo a možemo i trebalo bi - (sama sam mnogo puta rekla a u vezi mita i korupcije koji haraju gde god se okreneš ) da potpuno razumem ljude koji dodju i roknu, jer ne mogu više, ne mogu, baš kao i sirota ALI HRABRA Stojanka kojoj bih dala nagradu Verica Barać a ne zatvorsku kaznu koja joj neminovno sledi, pitanje je samo na koliko godina - njena šansa je odličan advokat.




apacherosepeacock apacherosepeacock 14:44 08.09.2018

Re: znači,

pitanje je samo na koliko godina - njena šansa je odličan advokat.


Da, ukoliko je ostalo dobrih advokata pored onih koji najvise vole da brane kriminalce za cifru pravu sitnicu..

(o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?)
zilikaka zilikaka 14:47 08.09.2018

Re: znači,

njena šansa je odličan advokat.

Slažem se.
S tim što se nikako ne može zanemariti pritisak javnosti, politički poeni gde god se može...
Ostaje samo pitanje ko je sve i sa kojim interesima ovde umešan.
Da li je jeftinije pustiti neke niz vodu ili moraju da se sačuvaju pa svaku cenu pa nije pametno čeprkati po uzrocima.

...a kao ideja za eventualni pritisak javnosti mi se javlja reč "nanogica".
Već su formirali stav da je ona namenjena posebnim heroinama.
zilikaka zilikaka 14:50 08.09.2018

Re: znači,

(o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?)

Mislim da ta opcija ovde ne postoji. Da je čak Komora zabranjuje.

...lebac mu mekani, ovi naši advokati nikad nisu tu kad trebaju. Taka sorta.
aureus aureus 14:55 08.09.2018

Re: znači,

zilikaka
ovi naši advokati nikad nisu tu kad trebaju. Taka sorta.

Ima advokata koji su kul.
veselica veselica 14:55 08.09.2018

Re: znači,

Zdenko Tomanović, lični prijatelj Ljilje Smajlović, dobio je (njegova kancelarija) jako težak spor u prvom stepenu protiv zloglasne direktorke "Politike" Mire Glišić koja joj je šibnula otkaz baziran na pismu/ostavci glavne i odgovorne urednice na funkciju glavne i odgovorne urednice pa se smajli našla over night na ulici.
Da ne ulazimo sad u lik i delo Smajlović, radi se o bahatosti direktorke koja je dokazana.
Tomanović je, naravno, veoma skup.
aureus aureus 15:05 08.09.2018

Re: znači,

apacherosepeacock

(o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?)

U Banjaluci traje mjesecima gužvanjac nakon čudne smrti jednog mladića. Održavaju se protesti mjesecima, slučaj je dobio medijsku pažnju, i evo, sad su ocu preminulog mladića, Davoru Dragičeviću, konobaru, u pomoć pritekli advokati koji svoj rad neće naplatiti.

A advokati su:
Anto Nobilo (ni manje ni više), Hrvatska,
Zora Dobričanin, Srbija,
Duško Tomić, BiH,
Ifet Feragić, BiH.

zilikaka zilikaka 15:08 08.09.2018

Re: znači,

Ima advokata koji su kul.

Pa nek odgovore na ono pitanje. Pro bono.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:22 08.09.2018

Re: znači,

E eto, bravo.
martin_krpan martin_krpan 17:39 08.09.2018

Re: znači,

aureus
apacherosepeacock

(o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?)

U Banjaluci traje mjesecima gužvanjac nakon čudne smrti jednog mladića. Održavaju se protesti mjesecima, slučaj je dobio medijsku pažnju, i evo, sad su ocu preminulog mladića, Davoru Dragičeviću, konobaru, u pomoć pritekli advokati koji svoj rad neće naplatiti.

A advokati su:
Anto Nobilo (ni manje ni više), Hrvatska,
Zora Dobričanin, Srbija,
Duško Tomić, BiH,
Ifet Feragić, BiH.



Ma Banjaluka je divljina čista. Doslovno: Mala bara, prepuna krokodila. A tek građevinska mafija koliko je agresivna? Ubistva, gepekovanja, otimanje zemlje, prebijanja,... i to sve radi mafija u talu sa "državom".
freehand freehand 17:48 08.09.2018

Re: znači,

martin_krpan
aureus
apacherosepeacock

(o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?)

U Banjaluci traje mjesecima gužvanjac nakon čudne smrti jednog mladića. Održavaju se protesti mjesecima, slučaj je dobio medijsku pažnju, i evo, sad su ocu preminulog mladića, Davoru Dragičeviću, konobaru, u pomoć pritekli advokati koji svoj rad neće naplatiti.

A advokati su:
Anto Nobilo (ni manje ni više), Hrvatska,
Zora Dobričanin, Srbija,
Duško Tomić, BiH,
Ifet Feragić, BiH.



Ma Banjaluka je divljina čista. Doslovno: Mala bara, prepuna krokodila. A tek građevinska mafija koliko je agresivna? Ubistva, gepekovanja, otimanje zemlje, prebijanja,... i to sve radi mafija u talu sa "državom".

Pa šta predlažeš? Jebem mu miša, nema ničeg što jedno deset godina terora ne bi moglo da reši, u smislu demokratije i vladavine prava, ne?

Nego, zmnaš li ovu pesmu Martine?
Pazi - nisu Srbi, nije iz Srbije, nije iz Srpske.
pa ne bih da insistiram, al vidi malo oko tog terora...


Inače, pesma mi je favorit, ima nekoliko stihova za lektiru...
Onaj "Na dnu potoka u kutiji od žigica
stisla se cila porodica
nas trideset i najviše san volija
kad bi nas grija neko ko se razbolija"
Ko nije slušao - o ba ve zno!
niccolo niccolo 19:14 08.09.2018

Re: znači,

o pro bono onih najboljih advokatskih kancelarija kojima je stalo do presedan slucajeva, ima li toga u Srbiji ili ima samo na filmu?

Samo na filmu. Zato što u Srbiji nemaš velike kancelarije koje se bave krivičnim pravom, uglavnom su ti to pojedinci ili manje kancelarije, često debeovci...
predatortz predatortz 19:20 08.09.2018

Re: znači,

često debeovci...


Gotovo svi sa fejk diplomama pravnog, bar oni matoriji.
veselica veselica 08:02 09.09.2018

Re: znači,


...a kao ideja za eventualni pritisak javnosti mi se javlja reč "nanogica".
Već su formirali stav da je ona namenjena posebnim heroinama.


tu bi se uklopilo Svi Smo Mi Stojanka, da se ova olos malo trgne od samovolje, bahatosti, svenamsemoze........
veselica veselica 08:08 09.09.2018

Re: znači,

Zato što u Srbiji nemaš velike kancelarije koje se bave krivičnim pravom


Batić?
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:09 11.09.2018

Re: znači,

dakle, Stojankina šansa nije da izadjemo na ulicu i protestujemo a možemo i trebalo bi -

Можда није шанса за њу, али то је наша шанса да се пробудимо, да покажемо да препознајемо шта је тлачење и да кажемо да не пристајемо на такве моделе понашања и односа у друштву. Важно је показати да ти је стало.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana