Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Religija

Pitanje i komentari

tasadebeli RSS / 29.08.2018. u 11:09
19eed8f_25790-ljwcsh.jpg
 
 
 
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?
 
 Ако да, шта онда и како даље?
 
Ако не, шта онда и како даље?
 
 
 
1371741303.jpg 
 


Komentari (498)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 16:42 30.08.2018

Re: Još

alselone
увек има нова кривина.


Jesi uvažio genetske?


I to će ubrzo početi. Za sada cepam čist matiš.
alselone alselone 16:48 30.08.2018

Re: Još

I to će ubrzo početi.


Cool. Na ovaj brute force koji je raspoloživ na samo običnim računarima, genetski ležu savršeno. Već za koju godinu te metode ima da budu ugradjene u same procesore (negde već sada i jesu) i ima da se vrte u near-real-time.
zilikaka zilikaka 17:09 30.08.2018

Re: Još

Milan Novković
nsarski
...Постао сам настран, смејем се сам у себи, бројим бандере.

Ako pričas i sa frižiderom mogu ti reći da je to ok, sasvim normalna pojava

Sad tek shvatam zašto ovde provedoh tolike godine i zašto mi je lepo.
...dobro, ja više razbrajam, grupišem po 5 pa iz početka.
Ako nema bandera može i auta, al nije tako zgodno. Ne znaš šta ćeš kad naidje kamion. Da li da otvaraš novi skup ili da ga guraš u postojeći. Kombi još gore.


mlatisa mlatisa 18:20 30.08.2018

Re: Još

Za TeX koristim Texstudio2 - meni sasvim dobar. Imam jednu boljku, istina, na jednoj slici. Proizvedem je u Maple, eksportujem u eps, TeX je prebaci u pdf, ali kvalitet je loš. Kada je eksportujem iz Maple kao pdf, sve OK. A važna mi je ta slika.


Јеси ли пробао да PDF убациш у TEX (graphicx или pdfpages)? Узгред, мени EPS испада ок. Једино што је углавном реч о црно-белој графици.
nsarski nsarski 21:19 30.08.2018

Re: Još

Јеси ли пробао да PDF убациш у TEX (graphicx или pdfpages)? Узгред, мени EPS испада ок. Једино што је углавном реч о црно-белој графици.

Čist pdf radi sasvim OK. Medjutim, na arXiv moraš da ubaciš source file (znači xxx.tex) i slike u eps formatu, pa oni onda to kompajliraju. E, taj eps file za sliku koju sam pokazao je ogroman (25Mb) i veoma loše izgleda kada se prebaci u pdf.
A grafik je u boji jer kanim da rad pošaljem u veoma fancy časopis koji voli šarene slike. Komercijala će nas ubiti.
maksa83 maksa83 22:02 30.08.2018

Re: Još

iz Maple kao pdf, sve OK. A važna mi je ta slika.

Ovo je verovatno poslednja stvar koja ti treba, al' ja da javim. Poslednji megahit za sajentifik kompjutinng je MIT-ova Julia, programski jezik koji su navodno budžili deset godina i pre neku nedelju je iznišla ofiicijelna v1.0. Ono malo što sam gledao osim što je super moderan (i brz i sve i bogznakako) programski jezik može da plotuje i vizualizuje boga oca.


Edit: ovo je jedan brz overvju.
nsarski nsarski 22:42 30.08.2018

Re: Još

maksa83
iz Maple kao pdf, sve OK. A važna mi je ta slika.

Ovo je verovatno poslednja stvar koja ti treba, al' ja da javim. Poslednji megahit za sajentifik kompjutinng je MIT-ova Julia, programski jezik koji su navodno budžili deset godina i pre neku nedelju je iznišla ofiicijelna v1.0. Ono malo što sam gledao osim što je super moderan (i brz i sve i bogznakako) programski jezik može da plotuje i vizualizuje boga oca.


Edit: ovo je jedan brz overvju.


Hvala, ali meni tu sliku proizvodi ogroman simbolički račun (Jacobi blok-dijagonalizacija velikih matrica, teorija brojeva, modularne forme, i slično). Da bih dobio onu sliku moram da nađem, analitički ne numerički, najveću svojstvenu vrednost simetrične matrice 8x8, uzmem izvod po parametru, reskaliram rezultat, i onda to nacrtam pomoću plot3d komande u Maple. Neke formule zauzimaju 4-5 ekrana.
A i, brattte, navikao sam na Maple i svako malo nabavim nove verzije i upgrades. Meni radi.

Čini mi se da softver koji si preporučio ne može da uradi nešto ovako:

QHypergeometric

a meni je to bread and butter...

Maple
romi.daba romi.daba 22:56 30.08.2018

Re: Još


ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost


Rigidno neopušteni?

Daj neki primer. Svi su opušteni, izuzev Bobića!
maksa83 maksa83 23:15 30.08.2018

Re: Još

Čini mi se da softver koji si preporučio ne može da uradi nešto ovako:

Ma nisam preporučio, samo skrenuo pažnju, ne mislim da će neko da baci alat koji ozbijno koristi godinama (decenijama?) zbog džabware shiny new toy makar to bio i MIT shiny new toy za koji obećavaju da je shiny new toy to end all shiny new toys (što je uvek sumnjniv propozišn). Ja samo obznanim (što kaže onaj narodnjak "reci sinu da i ja postojim" ) pa ako upadne nekom u nišu, upadne...
tasadebeli tasadebeli 06:16 31.08.2018

Re: Još

Milan Novković
maksa83
...
Edit: na ivici sam da prijavim komentar moderaciji zbog onog štrokavog tačpeda ali razumem kreativni nered, a i ljudi smo...

Auuuu, kad me sad šlog nije strefio - pa Šarski je sedamnajs mega-parseka od bronze za nečistoću - čoek će, bre, da umre od čistoće





Хигијену у одељењу проверавамо понедељком на првом часу.

Тако да, Шарски, до недеље опуштено.

А у недељу на купање, штапићи за ушићи итд. Ионако је недеља црвено слово у календару јер је то дан када се и ми наставници купамо.
nsarski nsarski 22:37 31.08.2018

Re: Još

Хигијену у одељењу проверавамо понедељком на првом часу.


Да ли се рачуна наредни понедељак који је празник (Labor Day), па деца не иду у школу? Америма ова школска година почиње у уторак.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 01.09.2018

Re: Još

I SPENS na MoMA-čkoj izložbi. Priča se da ga ruši AV-mafija.
maksa83 maksa83 10:34 31.08.2018

konačno

Nego pošto su se ovi pobornici ljudskih prava (sa Putinovom slikom koja viri 2 prsta iz džepa, što celu stvar čini dodatinm cirkusom) natrolovali tamo ajde malo o Tasinoj temi.

Elem, Crkva i Kosovo, kratka dijagnoza i prognoza.

Crkva će da izdaje saopštenja da će da izdaje saopštenja i izdavaće saopštenja da će da planira da izda saopštenje da će da organizuje izdavanje saopštenja o mogućem organizovanju Sabora na kome će se izjasniti o .. o čemu ono beše, a da - Kosovu, što se frapantno podudara sa Vučićevim meandriranjem za koje niko nije tačno siguran šta znači, pa eto Crkva kao izdržavano lice mora sinhronizovano da šibicari u istom ritmu. To ovi fini visoko duhovni ljudi izloženi svakodnevnim kosovskim patnjama u Audijima u Beogradu. Za to vreme će oportunistička stoka Iguman Sava Janjić, udobno zavaljen u bezbednosti Visokih Dečana da kaže šta stvarno misli, i dobiće zauzvrat svu silu botovske propagande kojom je svojevremeno gađan još jedan sramotni oportunista iz Kosovke Mitrovice pre nego što su ga nepoznati počinioci ustrelili s leđa, na šta je Vučićev kartel proveo užasnut tačno 2 sekunde i onda nastavio da priča o nečem mnoggo važnijem, konkretno stradanju prepodobnog mučenika Marka Đurića kome ROSU nije dalo da sedi za stolom nego ga malo vodali presamićenog pa pustili.

Tj., Crkva (oličena u duhovnim rabovima božjim u Audijima u Beogradu) će da ćuti, ne talasa,i zguta štagod Vučić uradi, i biće nagrađena nekim dilom verovatno oličenom u nekretninama, kao npr. u onom nesretnom naselju Stepa Stepanović gde je planiran bio Dom Zdravlja, a volšebno nikla Crkva (građani su bili ushićeni, jer ako ti se razboli dete naravno da ti je najvažnije da ti je Crkva odmah blizu pošto ćeš radije da ga vodiš u Crkvu nego u neki glupi Dom Zdravlja. Šalim se, nisu bili ushićeni, protestovali su vrlo burno na šta ih je policija legitimisala i pendrečila, a protojerej-stravrofor Stojadin Pavlović rekao da su "gori od Turaka koji nisu tako kao oni davili Srpsku Pravoslavnu Crkvu", citat završen). Biće još tu još zgrada u vlasništvu Crkve i još žmurenja na finansijske marifetluke i jednog lepog suživota i rukoljuba i hvale Godpodina Našeg Vučića i zahvale Bogu što nam ga je Poslao.

Oće neko da se kladi?

martin_krpan martin_krpan 17:02 31.08.2018

Re: konačno

maksa83
Nego pošto su se ovi pobornici ljudskih prava (sa Putinovom slikom koja viri 2 prsta iz džepa, što celu stvar čini dodatinm cirkusom) natrolovali tamo ajde malo o Tasinoj temi.

Elem, Crkva i Kosovo, kratka dijagnoza i prognoza.

Crkva će da izdaje saopštenja da će da izdaje saopštenja i izdavaće saopštenja da će da planira da izda saopštenje da će da organizuje izdavanje saopštenja o mogućem organizovanju Sabora na kome će se izjasniti o .. o čemu ono beše, a da - Kosovu, što se frapantno podudara sa Vučićevim meandriranjem za koje niko nije tačno siguran šta znači, pa eto Crkva kao izdržavano lice mora sinhronizovano da šibicari u istom ritmu. To ovi fini visoko duhovni ljudi izloženi svakodnevnim kosovskim patnjama u Audijima u Beogradu. Za to vreme će oportunistička stoka Iguman Sava Janjić, udobno zavaljen u bezbednosti Visokih Dečana da kaže šta stvarno misli, i dobiće zauzvrat svu silu botovske propagande kojom je svojevremeno gađan još jedan sramotni oportunista iz Kosovke Mitrovice pre nego što su ga nepoznati počinioci ustrelili s leđa, na šta je Vučićev kartel proveo užasnut tačno 2 sekunde i onda nastavio da priča o nečem mnoggo važnijem, konkretno stradanju prepodobnog mučenika Marka Đurića kome ROSU nije dalo da sedi za stolom nego ga malo vodali presamićenog pa pustili.

Tj., Crkva (oličena u duhovnim rabovima božjim u Audijima u Beogradu) će da ćuti, ne talasa,i zguta štagod Vučić uradi, i biće nagrađena nekim dilom verovatno oličenom u nekretninama, kao npr. u onom nesretnom naselju Stepa Stepanović gde je planiran bio Dom Zdravlja, a volšebno nikla Crkva (građani su bili ushićeni, jer ako ti se razboli dete naravno da ti je najvažnije da ti je Crkva odmah blizu pošto ćeš radije da ga vodiš u Crkvu nego u neki glupi Dom Zdravlja. Šalim se, nisu bili ushićeni, protestovali su vrlo burno na šta ih je policija legitimisala i pendrečila, a protojerej-stravrofor Stojadin Pavlović rekao da su "gori od Turaka koji nisu tako kao oni davili Srpsku Pravoslavnu Crkvu", citat završen). Biće još tu još zgrada u vlasništvu Crkve i još žmurenja na finansijske marifetluke i jednog lepog suživota i rukoljuba i hvale Godpodina Našeg Vučića i zahvale Bogu što nam ga je Poslao.

Oće neko da se kladi?



Tačno. Mada uopšte nisi morao ići tako daleko: Biće onako kako UDBA i Vučić kažu. Popovi su od 1945 pa na ovamo većinom bili lojalni udbaši, a kako sada stoje stvari, tj. radi li 50% ili 99% popova za srpsku Udbu, nemrem kazati. Meni je glavno pitanje: Koliko popova i ko radi za KGB? Moguće je da na Kosovu ima popova KGB-ovaca i sigurno postoji opasnost od nekog komešanja a la Njet i 1948.



Na slici: KGB-ovac Putin ljubi sliku Madone kod Franciskusa u Vatikanu 2013. godine. Poruka svojoj službi u mantijama.

05.12.2008. je umro Aleksije II, 15. Patrijarh Moskve i cijele Rusije, KGB kodnog naziva "Drozdov". Odlikovan je visokim ordenom KGB-a.

27.01.2009. su predstavljena tri kandidata za novog patrijarha:
- Kiril od Smolenska, kodnog KGB naziva "Mikhaylov";
- Filaret od Minska, kodnog KGB naziva "Ostrovsky";
- Kliment od Kaluge, kodnog KGB naziva "Topaz".

Jel tako Apostata?
maksa83 maksa83 17:08 31.08.2018

Re: konačno

Na slici: KGB-ovac Putin ljubi sliku Madone kod Franciskusa u Vatikanu 2013. godine. Poruka svojoj službi u mantijama.

Neverovatno.

A ovde leči neplodnost travama upecanim na blinker.



martin_krpan martin_krpan 17:18 31.08.2018

Re: konačno

maksa83
Na slici: KGB-ovac Putin ljubi sliku Madone kod Franciskusa u Vatikanu 2013. godine. Poruka svojoj službi u mantijama.

Neverovatno.

A ovde leči neplodnost travama upecanim na blinker.






Hahahah. Jbg. svačim moraju službe da se služe jer vladaju nad narodom koji stavlja prljave kovanice u pogače, a onda nakon tri kruga zalama.
c_h.arlie c_h.arlie 19:23 31.08.2018

Re: konačno

maksa83
Nego pošto su se ovi pobornici ljudskih prava (sa Putinovom slikom koja viri 2 prsta iz džepa, što celu stvar čini dodatinm cirkusom) natrolovali tamo ajde malo o Tasinoj temi.

Elem, Crkva i Kosovo, kratka dijagnoza i prognoza.

Crkva će da izdaje saopštenja da će da izdaje saopštenja i izdavaće saopštenja da će da planira da izda saopštenje da će da organizuje izdavanje saopštenja o mogućem organizovanju Sabora na kome će se izjasniti o .. o čemu ono beše, a da - Kosovu, što se frapantno podudara sa Vučićevim meandriranjem za koje niko nije tačno siguran šta znači, pa eto Crkva kao izdržavano lice mora sinhronizovano da šibicari u istom ritmu. To ovi fini visoko duhovni ljudi izloženi svakodnevnim kosovskim patnjama u Audijima u Beogradu. Za to vreme će oportunistička stoka Iguman Sava Janjić, udobno zavaljen u bezbednosti Visokih Dečana da kaže šta stvarno misli, i dobiće zauzvrat svu silu botovske propagande kojom je svojevremeno gađan još jedan sramotni oportunista iz Kosovke Mitrovice pre nego što su ga nepoznati počinioci ustrelili s leđa, na šta je Vučićev kartel proveo užasnut tačno 2 sekunde i onda nastavio da priča o nečem mnoggo važnijem, konkretno stradanju prepodobnog mučenika Marka Đurića kome ROSU nije dalo da sedi za stolom nego ga malo vodali presamićenog pa pustili.

Tj., Crkva (oličena u duhovnim rabovima božjim u Audijima u Beogradu) će da ćuti, ne talasa,i zguta štagod Vučić uradi, i biće nagrađena nekim dilom verovatno oličenom u nekretninama, kao npr. u onom nesretnom naselju Stepa Stepanović gde je planiran bio Dom Zdravlja, a volšebno nikla Crkva (građani su bili ushićeni, jer ako ti se razboli dete naravno da ti je najvažnije da ti je Crkva odmah blizu pošto ćeš radije da ga vodiš u Crkvu nego u neki glupi Dom Zdravlja. Šalim se, nisu bili ushićeni, protestovali su vrlo burno na šta ih je policija legitimisala i pendrečila, a protojerej-stravrofor Stojadin Pavlović rekao da su "gori od Turaka koji nisu tako kao oni davili Srpsku Pravoslavnu Crkvu", citat završen). Biće još tu još zgrada u vlasništvu Crkve i još žmurenja na finansijske marifetluke i jednog lepog suživota i rukoljuba i hvale Godpodina Našeg Vučića i zahvale Bogu što nam ga je Poslao.

Oće neko da se kladi?


Solidno si ovo izložio.
Jer - Crkva nije u ništa boljem stanju nego srpski narod. To bi trebalo da je svima jasno.
No - i to će jednom da dođe na svoje mesto.
Proći će i ovi.
Šta je to u životu jednog naroda.
tasadebeli tasadebeli 19:57 31.08.2018

Re: konačno

maksa83

Nego pošto su se ovi pobornici ljudskih prava (sa Putinovom slikom koja viri 2 prsta iz džepa, što celu stvar čini dodatinm cirkusom) natrolovali tamo ajde malo o Tasinoj temi.



Таман хтедох тамо где си писао о Исусовом тати Јосифу да ти се захвалим што се ти једини држиш овде теме из уводног текста, кад налетим на ово.

Хвала ти, Максо.



c_h.arlie

Jer - Crkva nije u ništa boljem stanju nego srpski narod. To bi trebalo da je svima jasno.



Људи моји, стално вам то говорим... У каквом стању народ (читај, друштво), у таквом и црква, школа и све остале установе тог друштва.

Јербо и попови и учитељи и лекари и остали долазе из тог народа (читај, друштва са све авионима, камионима, аудијима,...), а не однекуд не знам ни ја одакле.

Нити попови падају са неба, нити учитељи искачу испод земље и живе испод печурки к'о Гликули нити лекари пролазе кроз фазу ларве пре него постану лекари у овом друштву.

Због Максе... Уз захвалност... Најозбиљније, без зезања...



floki floki 21:35 31.08.2018

Re: konačno

а шта ти максо имаш против аудия?
vcucko vcucko 23:48 31.08.2018

Re: konačno

martin_krpan

27.01.2009. su predstavljena tri kandidata za novog patrijarha:
- Kiril od Smolenska, kodnog KGB naziva "Mikhaylov";
- Filaret od Minska, kodnog KGB naziva "Ostrovsky";
- Kliment od Kaluge, kodnog KGB naziva "Topaz".

Za razliku od Papa Franje. Koji nije FSB-ovac (KGB za tvoju informaciju odavno ne postoji, nego FSB) nego jezuita, isusovac.
Znači pripadnik organizacije organizovanije, ambicioznije, čisto militaristički ustrojene i - da se ne lažemo - moćnije nego su i KGB i FSB i u krajnjoj liniji CIA ikada bili.
Za pet vekova verovatno su više krunjenih glava, predsednika i premijera i postavili i oborili i za glavu skratili nego svi ovi potonji zajedno.
Ali on je, po tvom, verovano čitav život mirisao ljubičice i mazio telad po pampi.
M'da
anonymous anonymous 06:44 01.09.2018

Re: konačno


tasadebeli



Због Максе... Уз захвалност... Најозбиљније, без зезања...




E, jebiga , Taso.

Da i ja opsujem.

Jer bez toga, izgleda, ne može se dokazati rečitost.
-
Čovek ti upropastio blog, a ti mu se zahvaljuješ zbog jedne opaske - u prolazu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:09 01.09.2018

Re: konačno

А, то су му културни људи... Џизусовци, мислим.
anonymous anonymous 07:29 01.09.2018

Re: konačno

maksa83
Na slici: KGB-ovac Putin ljubi sliku Madone kod Franciskusa u Vatikanu 2013. godine. Poruka svojoj službi u mantijama.

Neverovatno.

A ovde leči neplodnost travama upecanim na blinker.



Ja mislim da ga se ni u snu ne možeš osloboditi.

Teško se fobije leče.


tasadebeli tasadebeli 07:42 01.09.2018

Re: konačno

anonymous

tasadebeli



Због Максе... Уз захвалност... Најозбиљније, без зезања...




E, jebiga , Taso.

Da i ja opsujem.

Jer bez toga, izgleda, ne može se dokazati rečitost.
-
Čovek ti upropastio blog, a ti mu se zahvaljuješ zbog jedne opaske - u prolazu.




Па ја сам лепо васпитан, сада већ господин човек у годинама, и ред је стога да се захвалим Макси што се, ето, макар он негде око 250. коментара сетио шта је била тема поста.


А зар си ти очекивао нешто друго?

Ја, богами, нисам. Тачно сам знао да ће то овако и да изгледа.

Зато се и нисам баш нешто претргао са напорима при писању овог блога.

Упропашћивани су овде на Блогу Б92, врло често и сасвим намерно и свесно, што због зезања што због одређених политикантских циљева, и много квалитетнији текстови (не моји, него неких других људи) у које је било уложено баш подоста труда у писање.

Па зар си очекивао да ће ово моје минималистичко г... од поста другачије да прође.

Ја сам ионако већ више пута рекао шта мислим о тој појави на Блогу Б92.

Па да се не понављам по ко зна који пут.

Према томе, дабоме... И само да захвалим свима онима који су ми лепо говорили да превише озбиљно схватам ово место. Нико ми није крив што нисам тако дуго хтео то да прихватим.

Не бих сада све поименце да набрајам ко ми је све то лепо говорио одавно (неки су баш они чувени и извикани ВИПовци још од самих почетака Блога Б92, такорећи његови оснивачи), почевши да мене тако саветује још док сам био коментатор и нисам имао ауторску опцију, али ја никако да послушам. Поновићу због тога нешто са овог мог поста у чему је збирно најконцизније и најпрецизније речено то што сада после толико година мислим о свему томе на Блогу Б92 (нису моје речи, па зато цитат):


Recimo ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost - nije višak reči, radi se o katatoničnoj strasti za dijagnostikovanjem i problema i "problema", pa prepisivanju lekova, održavanju lekcija, brisanju i banovanju svakako.

Umesto da se, kako pravila univerzuma nalažu, stvari "regulišu" kafanjerinzima i sličnim izviđačkim aktivnostima, opušteno i uz zezanje, a oni što se baš gotive mogu i uz kaficu.



И зато, Анонимни, колико год ја убудуће, акобогда, и напишем нешто са жељом да се поведе нека озбиљна и квалитетна расправа у коментарима, уопште ме не може више изнервирати и наједити и ожалостити ова појава коју си ти приметио.

(Неко много паметнији од мене помену једаред, има томе скоро годину дана, твитеризацију и пофејсбучење Блога Б92.)

Па тако, Анонимни... Дајмо се сви мало опустити по том питању и помирити се са чињеницом да је Блог Б92 данас то што јесте.

Што рече Фрихенд Реаниматору тамо на оном следећем посту после овог мог:"Дођеш ми сто евра, тебра!"

За опкладу. Дођеш ми сто евра, Анонимни.


maksa83 maksa83 08:08 01.09.2018

Re: konačno

А зар си ти очекивао нешто друго?

Taso, izvini što ću ja sad 'vako preko tvog komentara da odgovaram nekom drugom, pošto original ne vidim.

Elem, anonimbuse.

Ti si možda zaboravio, ali već smo se dogovorili da si pompezni pretenciozni besadržajni pajac. To nije neki greh sam po sebi, ali si - kako to već biva sa pompeznim pretencioznim pajacima - dodatno dosadan ko proliv, da ne kažem kao čarli (zbog čega ti se on pridružio u korpi, jer postoji konačna količina šuma koja može da se istrpi). Dodatno, ja te reklo bi se opasno žuljam, pa se zbog toga kačiš sa tvojim budalaštinama i smaraš, a ja ne bih da se bavim dosadnim mentolima ne toliko zbog mene koliko zbog gomile šuma koji to bavljenje dosadnim mentolima ovde proizvodi. Ništa gore od 80 ping pong komentara bez ikakvog smisla.

Zbog toga si zahvaljujući maloj magiji tehnologije dospao u pletenu korpu lumena čije komentare ne vidim, dok ih neko ne citira (što se srećom dešava retko, pošto si većma ignorisan, očigledno nije mnogo ljudi spremno da diskutuje sa tvojom bumper sticker fringe filozofijom).

Eto, a sad nazad u korpu.

tasadebeli tasadebeli 08:17 01.09.2018

Re: konačno

maksa83
А зар си ти очекивао нешто друго?

Taso, izvini što ću ja sad 'vako preko tvog komentara da odgovaram nekom drugom, pošto original ne vidim.

Elem, anonimbuse.

Ti si možda zaboravio, ali već smo se dogovorili da si pompezni pretenciozni besadržajni pajac. To nije neki greh sam po sebi, ali si - kako to već biva sa pompeznim pretencioznim pajacima - dodatnno dosadan ko proliv, da ne kažem kao čarli (zbog čega ti se on pridružio u korpi, jer postoji konačna količina šuma koja može da se istrpi). Dodatno, ja te reklo bi se opasno žuljam, pa se zbog toga kačiš sa tvojim budalaštinama i smaraš, a ja ne bih da se bavim dosadnim mentolima ne toliko zbog mene koliko zbog gomile šuma koju to bavljenje dosadnim mentolima ovde proizvodi. Ništa gore od 80 ping pong komentara bez ikakvog smisla.

Zbog toga si zahvaljujući maloj magiji tehnologije dospao u pletenu korpu lumena čije komentare ne vidim, dok ih neko ne citira (što se srećom dešava retko, pošto si većma ignorisan, očigledno nije mnogo ljudi spremno da diskutuje sa tvojom bumper sticker fringe filozofijom).

Eto, a sad nazad u korpu.





Ништа, ништа, само ти опуштено...

Ја се ионако бавим преправком свог коментара у сабрана дела.


Дакле, одговор Анонимном, други део:





Овај исти клип (1591 преглед) је качен још пар пута на Јутјуб под насловима North Korea children playing the guitar Creepy as hell (55941 преглед) или рецимо Creepy North Korean Children Playing Guitar LOL (33696 прегледа) где су се у коментарима испод тих клипова јављале исте онакве дебилчине испраног мозга као и ови кретени који су качили тај клип под та два поменута наслова са много много већим бројем прегледа од оне верзије са насловом "Деца су украс света".

Према томе, дабоме...

Шта ти онда очекујеш од Блога Б92.

Ово на мом посту је још и добро како иначе уме да буде.

Уосталом, Анонимни, зар ниси са својом наставницом српског у школи радио на часовима народну књижевност, умотворине и тако то? Велики је то пропуст ако колегиница није то урадила са вама на време...

Лепо каже Антонић (Драгомир, етнолог, а не Слободан, политиколог) да би требало увести правило да се српске народне умотворине, нарочито пословице и изреке, анализирају и тумаче свакога дана у школи, барем 10 минута на почетку неког часа. По природи ствари, најпре српског језика. Па ево, ја баш сада пишем такве годишње и месечне планове за школу у које сам уградио и тај Антонићев савет.









maksa83 maksa83 08:56 01.09.2018

Re: konačno

Ово на мом посту је још и добро како иначе уме да буде.

Jeste, može mnogo gore, ali imali smo sreće.

Nego zaboravih da ti se zahvalim za Džizs Džast Left Čikago, ta tvoja verzija mi se onomad svidela mnogo više od originala (što je šašavo, pošto je original ZZ Top) ali nisam uspeo da zapamtim ime benda i da je iskopam iz pretrpanih jućub favorita.
tasadebeli tasadebeli 09:03 01.09.2018

Максимир и Минират

Srđan Fuchs
А, то су му културни људи... Џизусовци, мислим.



Овај је носио исто презиме као и моја драга док се није удала за ме. Чак су и неки род по породичном предању. (ЛИНК)


Ми се венчали 30. јуна 1991. Она са таквим педигреом, ја српски циганин звезданочетничког усмерења, али такође са педигреом потврђеним и печатом овереним од многих међународних кинолошких друштава. Покушали смо да спасемо нашим политичким браком шта се спасти може али ето, центри моћи су били јачи од нас...





(Чуј, брате, "југославенска милиција"! А милиција одавно већ била по свим републикама републичка. Овај тв календар на керећој телевизији к'о Филипови постови на Блогу Б92. Е, на свашта човек налети... А само сам укуцао Максимир због чиче Максимилијана... )
tasadebeli tasadebeli 09:19 01.09.2018

Re: konačno

maksa83

Jeste, može mnogo gore, ali imali smo sreće.



То све време причам Анонимном.


Nego zaboravih da ti se zahvalim za Džizs Džast Left Čikago, ta tvoja verzija mi se onomad svidela mnogo više od originala (što je šašavo, pošto je original ZZ Top) ali nisam uspeo da zapamtim ime benda i da je iskopam iz pretrpanih jućub favorita.


Нема на чему!

И мени се та верзија много више допала од ЗЗ. А си вид'о? Ни 12 000 прегледа! Ц, ц, ц,... Куд иде овај свет...

И исто увек имам проблема да је нађем... Изгубим стрпљење ређајући у браузеру: Benny Brown & Crowdy Streets, Benny Brown & Madding Crowd, Benny Brown & Impassable Sidewalks... Окозим се док стигнем до Benny Brown & Driving Sideways.
anonymous anonymous 09:26 01.09.2018

Re: konačno

maksa83
А зар си ти очекивао нешто друго?

Taso, izvini što ću ja sad 'vako preko tvog komentara da odgovaram nekom drugom, pošto original ne vidim.

Elem, anonimbuse.

Ti si možda zaboravio, ali već smo se dogovorili da si pompezni pretenciozni besadržajni pajac. To nije neki greh sam po sebi, ali si - kako to već biva sa pompeznim pretencioznim pajacima - dodatnno dosadan ko proliv, da ne kažem kao čarli (zbog čega ti se on pridružio u korpi, jer postoji konačna količina šuma koja može da se istrpi). Dodatno, ja te reklo bi se opasno žuljam, pa se zbog toga kačiš sa tvojim budalaštinama i smaraš, a ja ne bih da se bavim dosadnim mentolima ne toliko zbog mene koliko zbog gomile šuma koju to bavljenje dosadnim mentolima ovde proizvodi. Ništa gore od 80 ping pong komentara bez ikakvog smisla.

Zbog toga si zahvaljujući maloj magiji tehnologije dospao u pletenu korpu lumena čije komentare ne vidim, dok ih neko ne citira (što se srećom dešava retko, pošto si većma ignorisan, očigledno nije mnogo ljudi spremno da diskutuje sa tvojom bumper sticker fringe filozofijom).

Eto, a sad nazad u korpu.



С обзиром да не читаш моје коментаре бићу слободан да напишем да ме твоја маленкост нимало не интересује, а још мање фасцинира.

Покушавам да разумем и однос других блогера према твом писању који је пун хвале, али не могу да пронађем ниједан ваљан аргумент, осим евентуалне колегијалне солидарности из времена када је Б92 пружао јаку медијску подршку свима онима који су се супротстављали режиму С.Милошевића.

Елем, да пређемо на ствар.

На основу Чарлијевог исказа Догодине у Призрену и мишљењу о увођењу обавезног војног рока - Предатор, Мартин Крпан, Пајић и ти сте исконструисали наратив о агресивности, милитаризму, национализму, фашизму, склоности да се наводно војним/ратним походом решава српско-албанско питање територија и државности, оптужујући и спочитавајући својим неистомишљеницима, а посредно и Србима у целини, крволочност, варварство, изазивање рата и гурање других у рат.

Ништа од наведеног нема утемељење у почетним исказима.

Нико ( осим вас ) није помињао рат, нико није помињао насилна средства као начин решавања конфликата, нико се погрдно није изјашњавао о Албанцима , нити вулгарно о неистомишљеницима.

Све изнето били су легитимна теоријска мишљења и политички ставови.

Присутни и у теоријским и политичким расправама и ван Србије и у другима нацијама/државама.

Агресивност, вулгарност, бахатост сте у расправу унели ви - приписујући је неоправдано другима.

Мартин се повукао, Предатор се самокритички и прилично објективно накнадно обратио блогоаудиторијуму, а само сте Пајић и ти тврдокорно остали на почетним позицијама.

Ни уважавање од стране Предатора, ни добронамерност Хучија нису били довољни да се замислиш.

Тражио си цитате - и ја сам ти цитате пружио.

Све на једном месту.

Ако ни теби , а ни другима, није јасно о чему се ту ради , ситуација је озбиљнија него што сам мислио.


И још једном твоја маленкост ме нимало не занима.

Осим што примећујем манир који се понавља.

И о томе пишем.

Ради спознаје :

- манипулативног тумачења туђих текстова,
- ширења неистина ради доказивања сопствених неутемељених ставова,
- приступа који је пун предрасуда и стереотипа када се пише о Србима и српском националном питању
- агресивности, бахатости,вулгарности и ниподашатавања неистомишљеника

И када све ово наводим истичем да се ради о принципијелном начелу и односу према свима , а не само када си ти у питању.

Што си се ти исказао на начин на који си то учинио, а и Предатор је то приметио, није моја него твоја заслуга.

Ја сам само ту да о свему посведочим.









Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

tasadebeli
Srđan Fuchs
А, то су му културни људи... Џизусовци, мислим.



Овај је носио исто презиме као и моја драга док се није удала за ме. Чак су и неки род по породичном предању. (ЛИНК)


Ми се венчали 30. јуна 1991. Она са таквим педигреом, ја српски циганин звезданочетничког усмерења. Покушали смо да спасемо нашим политичким браком шта се спасти може али ето, центри моћи су били јачи од нас...





(Чуј, брате, "југославенска милиција"! А милиција одавно већ била по свим републикама републичка. Овај тв календар на керећој телевизији к'о Филипови постови на Блогу Б92. Е, на свашта човек налети... А само сам укуцао Максимир због чиче Максимилијана... )


Има свашта код џизусоваца. Од суперјаког геј-лобија до либерала. Ја сам баш радио са једним старим Францијем, из Љубљане. Презимењак твоје госпоје - чекај, јесам добро видео ил' ти Законита више није госпоја?! ?! Био сјајан библиста и литургиста. Преминуо је на миси у Кападокији, тамо код Василија Великог, у литургији, спремао еукаристију, на стени, одакле су Васа, Никола, и други испловљали на бискупску службу, запљуснуо га талас, он се оклизнуо, стар био већ, преко 8 банки и туп - потиљком о другу стену. Остао на месту мртав. Иначе је био сјајан теолог, мене је јако поштивао и инсистирао да причам Словенцима на српском о Израиљу. Повест још једног Врхоуца. One nation, one people, I tell you.
predatortz predatortz 09:50 01.09.2018

Re: konačno

На основу Чарлијевог исказа Догодине у Призрену и мишљењу о увођењу обавезног војног рока - Предатор, Мартин Крпан, Пајић и ти сте исконструисали наратив о агресивности, милитаризму, национализму, фашизму, склоности да се наводно војним/ратним походом решава српско-албанско питање територија и државности, оптужујући и спочитавајући својим неистомишљеницима, а посредно и Србима у целини, крволочност, варварство, изазивање рата и гурање других у рат


Čisto zbog zapisnika, ništa od navedenog nisam rekao. Samo sam konstatovao da je jedini način reintegracije KiM u pravni i teritorijalni okvir Srbije rat. Uz napomenu da za takvu opciju nismo spremni na više nivoa. Nemoj da mi podmećeš stvari koje mi na kraj pameti nisu bile. Hiljadu puta sam istakao da sam za razgraničenje na Balkanu po nacionalnim šavovima, što podrazumeva korekcije granica BiH, ali jbga i Srbije na Kosovu. Gorka pilula, slažem se, ali i jedino dugoročno rešenje.
anonymous anonymous 10:04 01.09.2018

Re: konačno


Čisto zbog zapisnika, ništa od navedenog nisam rekao. Samo sam konstatovao da je jedini način reintegracije KiM u pravni i teritorijalni okvir Srbije rat. Uz napomenu da za takvu opciju nismo spremni na više nivoa. Nemoj da mi podmećeš stvari koje mi na kraj pameti nisu bile. Hiljadu puta sam istakao da sam za razgraničenje na Balkanu po nacionalnim šavovima, što podrazumeva korekcije granica BiH, ali jbga i Srbije na Kosovu. Gorka pilula, slažem se, ali i jedino dugoročno rešenje.




Прочитај поново.

Нисам тврдио нити да си ти, као нити било ко од других поменутих - за рат.

Говорим о наративу, тензији , импутирању другима да су за рат.

Не да сте ви за рат.

А твоја маленкост је нажалост, започела игранку, тумачењем Чарлијевог исказа, на исти начин на који се и у неком од ранијих блогова истумачило његово " ћераћемо се још " и довело до сличних дискусија.

Ни једно, а ни друго не оправдава тумачење чији би као резултат био - позив на рат.

Волео бих да доживим да Срби неиметано провозају бицикл Призреном.

И не само Призреном него и Сплитом , Задром и свим другим за њих још увек небезбедним зонама.

Ито онако како то неометано у Београду могу Црногорци, Бошњаци, Албанци, Хрвати.



tasadebeli tasadebeli 10:21 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

Srđan Fuchs

Презимењак твоје госпоје



Е, ал' пази, мора да буде ВрховАц, не сме да буде ВрховЕц. Мој таст 'оће да убије због те вокалске алтернације. Јербо су ови са Е 1941-1945 поклали читава два села ових са А. Села која су носила исто име као што гласи то презиме са А. Горњи и Доњи. Подно Папука.

И одакле су мање-више сви пореклом. И ови са А и ови са Е.


Има свашта код џизусоваца.



Има, има...

Знаш ли да су у 17. и 18. веку баш џизусовци покушали да оживе глагољицу која је била замрла и вековима се није писало/штампало на њој? Зарад мисионарења у Украјини... Штампали су и књиге на глагољици еда би Украјину одвојили од Москве...



c_h.arlie c_h.arlie 10:47 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

tasadebeli
Srđan Fuchs

Презимењак твоје госпоје



Е, ал' пази, мора да буде ВрховАц, не сме да буде ВрховЕц. Мој таст 'оће да убије због те вокалске алтернације. Јербо су ови са Е 1941-1945 поклали читава два села ових са А. Села која су носила исто име као што гласи то презиме са А. Горњи и Доњи. Подно Папука.

И одакле су мање-више сви пореклом. И ови са А и ови са Е.


Има свашта код џизусоваца.




Има, има...

Знаш ли да су у 17. и 18. веку баш џизусовци покушали да оживе глагољицу која је била замрла и вековима се није писало/штампало на њој? Зарад мисионарења у Украјини... Штампали су и књиге на глагољици еда би Украјину одвојили од Москве...




Ti isusovci su velika bagra.
Đubrad !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

ovaj austro-sloven je i bez a i bez e - оуц ,
neka tuđinska stranka, nit' je od aovaca nit' od eovaca.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:05 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

c_h.arlie

Ti isusovci su velika bagra.
Đubrad!


opet, zavisi kako koji i kako gde.
tasadebeli tasadebeli 11:07 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

Srđan Fuchs
ovaj austro-sloven je i bez a i bez e - оуц ,
neka tuđinska stranka, nit' je od aovaca nit' od eovaca.



Е, да, то са вокалима код Слоувенаца је друга нека прича... Са тим презименом. Шта да се ради када смо once upon a time били једна земља са много врхова (брда и планина) на којима је увек неко живео.

One nation, one people, I tell you.



(Колика ли је улога џизусоваца била у разбијању Југославије током свих њених 70 година постојања...? Видео си и сам, чича Максимилијан је био пре свега масон, па тек онда џизусовац.)


А ти, Чарли, немој да генерализујеш и пуковникујеш!

Има међу џизусовцима (и било је и биће) сјајних људи, мудрих, културних, образованих, начитаних, човекољубивих,... За свако поштовање чак и када су ти непријатељи.



c_h.arlie c_h.arlie 11:23 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

tasadebeli

...


(Колика ли је улога џизусоваца била у разбијању Југославије током свих њених 70 година постојања...? Видео си и сам, чича Максимилијан је био пре свега масон, па тек онда џизусовац.)


А ти, Чарли, немој да генерализујеш и пуковникујеш!

Има међу џизусовцима (и било је и биће) сјајних људи, мудрих, културних, образованих, начитаних, човекољубивих,... За свако поштовање чак и када су ти непријатељи.




Taso, bez veze me opominješ - ko to spori.

Siguran sam da jedan od hiljadu isusovaca nije bio krvoločan u privođenju jednoj sveobuhvatnoj veri.
alselone alselone 11:28 01.09.2018

Re: konačno

Zbog toga si zahvaljujući maloj magiji tehnologije dospao u pletenu korpu lumena čije komentare ne vidim, dok ih neko ne citira (što se srećom dešava retko, pošto si većma ignorisan, očigledno nije mnogo ljudi spremno da diskutuje sa tvojom bumper sticker fringe filozofijom).


Volim onaj momenat kada se stranica otvara, kreće skrolovanje i samo stane. Tap! Cap! Nema ništa. Osetim olakšanje. Neočekivana sila se iznenada pojavila i sačuvala me, zaštitila me od budalaština.

To je kao onaj aparat za insekte. Sediš na terasi, uživaš i samo čuješ CAP! Ne znaš šta se tačno desilo, jal zunzara, jal komarac, jal smrdibuba, ali znaš da je nema više.

tasadebeli tasadebeli 11:41 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

c_h.arlie

Taso, bez veze me opominješ - ko to spori.

Siguran sam da jedan od hiljadu isusovaca nije bio krvoločan u privođenju jednoj sveobuhvatnoj veri.



Ма ја то због дијалектике... Извини, нећу више...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:00 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

ček, odoh knjige detetu da tražim, kao arheologija, pravi gusarski posao - pronaći udžbenike za V razred!
predatortz predatortz 12:07 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

Srđan Fuchs
ček, odoh knjige detetu da tražim, kao arheologija, pravi gusarski posao - pronaću udžbenike za V razred!

Naivčino!
To se kupuje preko škole, inače se kupovina u sam pakao pretvara.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:52 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

predatortz

Naivčino!
To se kupuje preko škole, inače se kupovina u sam pakao pretvara.


ma-a, nisam naivan, nego ljukav ljisic al' bezazlen kao zeka-peka. znam da forsiraju tako da se kupuje, al' ja volim da investiram u lokalne mikro-biznise, pa kupim kod drugara u knjižari - on srećan, ja srećan jer nisam dao državi-korporaciji kintu. samo udruženo-gerilski protiv libkepa šabanskog karaktera.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:55 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

našli sve, samo Tasinog predmeta nema, i švapskog*... a i šta će deci srpski jezik, mo'š misliti, kome još trebaju udžbenici za srpski 1. septembra?

* nemački inače Zavod za izdavanje udžbenika još nije ni odštampao, nema ga u gradu uopšte!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:59 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

tasadebeli
Него, Срки!

Знаш ко је био највећи до сада познати флит за џизусовце у историји?

Овај лик их је читао као отворену књигу. Нашао је себи достојног противника и забављали су се тако годинама. (ЛИНК)


Мораћу једном да седнем и да напишем блог о њему јер се лику дивим до имбецилности...



ajde, baš, jebeš ove šorke, neg' daj da naučimo i mi matori pevci nešto!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:23 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

(Колика ли је улога џизусоваца била у разбијању Југославије током свих њених 70 година постојања...? Видео си и сам, чича Максимилијан је био пре свега масон, па тек онда џизусовац.)


Bilo je i kod naših masona. NS su masoni gradili, Srbi. To je bilo in tada. Danas, banda bez moralnog kompasa. A ovi, masivna uloga - Gjoani Paolo Dvica je bio sušti leftofob.
tasadebeli tasadebeli 20:11 01.09.2018

Re: Максимир и Минират

Srđan Fuchs
našli sve, samo Tasinog predmeta nema, i švapskog*... a i šta će deci srpski jezik, mo'š misliti, kome još trebaju udžbenici za srpski 1. septembra?

* nemački inače Zavod za izdavanje udžbenika još nije ni odštampao, nema ga u gradu uopšte!



Немој да те чуди, мењани су програми за све предмете за пети разред (ЛИНК)


па се зато мењају и уџбеници, а неки уџбеници још нису готови.

Који издавач је за српски код твог детета у школи?


EDIT: Као и увек у српској просвети, у реформе кренемо потпуно неприпремљени.

Да бих писао годишњи план и месечне планове за петаке (а морам да их имам када почне школска година), замишљено је да прво прођемо обуку.

Моја школа обуку још увек није прошла, али зато ми увелико овако необучени пишемо те планове. За понедељак.

Апсурд до апсурда.
neleb neleb 22:02 03.09.2018

Re: konačno

maksa83


zahvaljujući maloj magiji tehnologije


Pozajmi mi to sito da se i ja spasim.
anonymous anonymous 11:57 31.08.2018

На почетку .....


Хмм, да.

На почетку то бејаше сукоб Европске Уније, предвођене и форсиране уједињеном Немачком, и САД - а.

Рачунала је Немачка да је САД заузет, па ће њена иницијатива у југозападној Европи проћи незапажено.

Нажалост , није било тако.

Цену смо платили и још је плаћамо, не знајући до када.

Знаћемо оног тренутка, када се они који су све и започели - све и заврше .

Договором - или ултиматумом од стране моћнијих.

Уз учешће и неких других , ојачалих у међувремену.

Вучић, Тачи и остала братија ту су само да поставе мизансцен.

Што не значи да је сувишно подупирати оне који заступају наше интересе.


УСПУТ

Данашња вест - Вашингтон упозорио Индију да не купује руско оружје и запретио јој санкцијама.

Елем, не постоје русофили , већ само русофоби.

Па и овде на блогу.

Означујући друге " русофилима" они испуњени предрасудама, ригидним и стереотипоним мишљењем и неспремни за прихватање критичког сагледавања реалности, заправо указују на одреднице свог идентитета.

Оног " а приори " у односу на све " русофилство "


tasadebeli tasadebeli 20:13 31.08.2018

Re: На почетку .....

anonymous

Хмм, да.

На почетку то бејаше сукоб Европске Уније, предвођене и форсиране уједињеном Немачком, и САД - а.

Рачунала је Немачка да је САД заузет, па ће њена иницијатива у југозападној Европи проћи незапажено.

Нажалост , није било тако.

Цену смо платили и још је плаћамо, не знајући до када.



Албанија платила (Саљи Бериша - Фатос Нано, магацини са оружјем итд.). Македонија такође.

Грчка, Бугарска, Румунија и Турска такође плаћају, само то се каже сниженим интензитетом, је л' тако?

Босну ја ту не бих помињао... Увек тада помислим на оно како ме је Шарски лепо подсетио на оног Алихоџу Мутевелића који 1878. године на средини Ћуприје, са уветом прикуцаним ексером уз дирек клечи и чека да се с једне стране појави војска К унд К или с друге стране српска војска.


Ови остали северније, источније и западније су ван те приче јер се још један велики играч ту ипак много пита...

А ми?

Знаћемо оног тренутка, када се они који су све и започели - све и заврше .

Договором - или ултиматумом од стране моћнијих.

Уз учешће и неких других , ојачалих у међувремену.

Вучић, Тачи и остала братија ту су само да поставе мизансцен.

Што не значи да је сувишно подупирати оне који заступају наше интересе.






Елем, не постоје русофили , већ само русофоби.

Па и овде на блогу.

Означујући друге " русофилима" они испуњени предрасудама, ригидним и стереотипоним мишљењем и неспремни за прихватање критичког сагледавања реалности, заправо указују на одреднице свог идентитета.

Оног " а приори " у односу на све " русофилство "



Не бих ја то тако ригидно поделио и означио.

Код мене није у питању никаква русофобија.

Ради се о страху од великог. Сваког великог. Пошто сам мали.

А када је већ присутан страх, онда ту увек постоји и доза опрезности. Ко год да је у питању и ма шта год ти као дарове обећавао (и углавном не давао).


Или што каже стара индијанска пословица:"Жене, деца и стари смеју себи да допусте луксуз да буду неопрезни. Мушкарци то никако не би смели да допусте иначе оде племе на рабош."

romi.daba romi.daba 09:44 01.09.2018

Re: На почетку .....

На почетку то бејаше сукоб Европске Уније, предвођене и форсиране уједињеном Немачком, и САД - а.



Ovo je nametnuta priča. False story. Nafilovana sa raznim levičarskim verovanjima, predrasudama i teorijama konspiracije.

Bez obzira na postojanje Velikih Sila i Boga, mi kao mali ljudi i narodi imamo slobodu delovanja.

Na ex-jugoslovenskom prostoru imamo političko teritorijalne konfikte jedne grupe nacije.

Ti narodi su izvor konflikta. Zamena teza je da su izvor konflikta oni koje smo pozvali u našu pomoć.

Rusofilija ili rusofobija je NAMETNUTA i NEBITNA tema.

Priče o odnarođavanju su takođe nonsense. Ko se bavi tim teorijama? Oni kojima je potrebna masovnost.

Sećam se dana kada nisam bio dovoljno crven nekim profesorima u komunističkim gimnazijama. A danas nekima nisam dovoljno Srbin. BULLSHIT ČISTUNCI.


Pitanje Kosova ima više slojeva, i svaki sloj ima svoju budućnost.

Kultura.
Resursi.


Što se tiče kulture, Srbi moraju da neguju vezu sa svim svojim kulturno istorijiskim spomenicima rasutim od Mađarske do Grčke ... od Sv. Andreje do Svete Gore na kojoj su srpski kraljevi i feudalci sagradili stotinjak crkava. Preko Makedonije i Albanije i Kosova i Crne Gore i BIH i Hrvatske.

Dakle nema šanse da se mi jedne godine pozdravljamo sa Dogodine u Prizrenu a sledeće sa dogodine u Kninu!

Mi smo kulturno istorijsko bogat narod kojim vlada kulturni talog - proruski...KAO FOL.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:48 01.09.2018

Re: На почетку .....

Kvalitetno razmišljanje.
romi.daba romi.daba 09:58 01.09.2018

Re: На почетку .....

A ti naši kulturno istorisjki spomenici su svi ckrveni. Dakle crkva mora da ima svoje rešenje i zadatak kao institucija. A država Srbija svoj zadatak.

Država se mora pitati o resursima. Treba li nam Trepča da bi je prodali Kinezima i onda upravljali tim kapitalom?

Kosovarci se pitaju da li će nam dati Trepču koju bi oni prodali takođe.

Mislim da neće, zato kod nas ostaje suverenitet na papiru, a kod njih sve ostalo.


Ne treba zaboraviti da smo ipak dobili Vojvodinu u 20tom veku. Good stuff!
romi.daba romi.daba 12:25 01.09.2018

Re: На почетку .....

Ne treba zaboraviti da SPC kao internacionalna institucija od Južne Amerike pa preko Evrope do Australije, dobija igromne beneficije od svake države u kojoj postoji. Taj kapital je de fakto kapital koji srpska i internacionalna zajednica ulažu u srpski identitet.

Taso, daleko smo od nestanka kao nacija. Jedna od najstarijih etno-religioznih zajednica koja jo postoji su Ðaini iako nemaju svoju državu.

Dogodine u BEOGRADU! REALNO.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:47 01.09.2018

Re: На почетку .....

Ne treba zaboraviti da SPC kao internacionalna institucija od Južne Amerike pa preko Evrope do Australije, dobija igromne beneficije od svake države u kojoj postoji. Taj kapital je de fakto kapital koji srpska i internacionalna zajednica ulažu u srpski identitet.


realno. dogodine u jerusalimu*! (tj. ako uspemo da otvorimo nedržavni kulturni klub - u kojem bih rado služio; ako ne uspemo, nikom ništa )

* jerusalim je globalni melting pot, kako kažu kolege Britanci, u svakom slučaju je dobro imati kulturno predstavništvo tu, na dodiru, fizičkom i duhovnom, Istoka i Zapada.
c_h.arlie c_h.arlie 17:29 01.09.2018

Re: На почетку .....

Srđan Fuchs
Ne treba zaboraviti da SPC kao internacionalna institucija od Južne Amerike pa preko Evrope do Australije, dobija igromne beneficije od svake države u kojoj postoji. Taj kapital je de fakto kapital koji srpska i internacionalna zajednica ulažu u srpski identitet.


realno. dogodine u jerusalimu*! (tj. ako uspemo da otvorimo nedržavni kulturni klub - u kojem bih rado služio; ako ne uspemo, nikom ništa )

* jerusalim je globalni melting pot, kako kažu kolege Britanci, u svakom slučaju je dobro imati kulturno predstavništvo tu, na dodiru, fizičkom i duhovnom, Istoka i Zapada.

Jeruzalem treba ponovno da postane centar sveta.
romi.daba romi.daba 19:24 01.09.2018

Re: На почетку .....

Čarli, da li to znači da si odustao od Prizrena?


da otvorimo nedržavni kulturni klub - u kojem bih rado služio; ako ne uspemo, nikom ništa )


Bilo bi bolje neki sindikat internacionalnih radnika. Ali nisam na tom nivou ne znam ništa o zakonodavstvu. Trebaće nam znači advokati. Mr. Deršovic iz Njujorka je veoma vispren.

Jevreji su bar imali dobre mozgove uprkos genocidu uspeli su da stvore svoju zajednicu.

Naša država je poslala ljude da da osnuju Svetske zajednice Srba koje su se posle rata ugasile, a dijasporu je rat politizovao anti-zapadnjački naravno. Glasački princip srpske emigracije u novim domicilnim državama je odprilike - što gore, to bolje.

Jedini su politički angažovani proruski Srbi hardlajneri. Drugi koji su nekad bili uz DS su otišli u penzije ako su još živi. U Čikagu su 1980tih našli neke naše biznismene (moguće spavače) da osnuju društvo "Sardonija" koje je finansiralo izdavačaku kuću Miroslav, "Srbi narod nastariji" i bogatu produkciju parapsihologa Spasoja Vlajića. Dolazi sajam knjiga na kojem se mogu kupiti večita izdanja "Sardonije" osnivača "Miroslave".

Neuspešan projekat stvaranja nove srpske istorije. Sve je pokvarila levica sa svojim PINKOM. Šta da se radi kad je masa krenula za PINKOM. Muzika i pare, pare, pare.

Jedini izvor finansijske podrške za Srbiju je u stvari Soros i ostale fondacije koje sarađaju u okviru Otvorenog društva. Britanci, koji znaju veoma dobro bilionera Sorosa, nikad nisu imali problem sa Otvorenim društvom kao konceptom, jer u osnovi Britanija jeste primer otvorenog društva - naravno relativno sa ostalim ljudskim dostignućima. A koliko godina sam pristao da mi pomena Open Society bude crvena zastava za borbu. Nije bilo teško zaludeti se, anglosaksonska radikalna levica (pa i Pilger pretpostavljam) je svuda u svetu gledala na njegov novac kao novac Novog svetskog poretka (uz njihov prirodni prezir prema novcu). Činjenica je da su Sorosevi dopunski fondovi Američki Kongres, US AID, i privatne fondacije. Iako smo mi omrzli Ameriku zbog američke intervencije, Amerika nije imala neke 100% zacrtane anti-srpske ciljeve. Američki ambasadori su podržavali Yugo projekat u Americi, itd. Britanci su sa nama radili u Genexu.

Srbija je najviše ispušila od ambicija lokalnih supranika. Ali i danas našoj ruskoj inteligenciji više odgovara borba na svetskom novou protiv Amerike i protiv njenih saradnika naravno. Drugim rečima treba da se obratiš američkim fondacijama za tvoje projekte, ako ne jevrejskim naravno.

---------------

Kako ide projekat na Starom Sajmištu.
Nikad nisam video ovu skulpturu napravljenu od kapije logora odmah po oslobođenju.
c_h.arlie c_h.arlie 19:30 01.09.2018

Re: На почетку .....

romi.daba
Čarli, da li to znači da si odustao od Prizrena?





Zašto to pitaš ?!
Nije valjda da je to u relaciji mutually exclusive ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:31 01.09.2018

Re: На почетку .....

Čaki treba da otputuje u Tiranu i upozna mnoštvo kulturnog i pravoslavnog albanskog sveta i vidi njihov supermoderni saborni gradski hram. Kada bi Srbija obrnula ćurak, i videla sestre i braću u tom narodu, iznad nacionalizma, mnoštvo lepih stvari bi se odigrale između dva napaćena naroda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 01.09.2018

Re: На почетку .....

romi.daba
Čarli, da li to znači da si odustao od Prizrena?


Prizren je kosmopolitski grad, samo sa uzajamnim poštovanjem i prihvatanjem međusobnih osobenosti i novonastalih identiteta, bez indukovane neostaljinističke mržnje, moći ćemo nesmetano da radimo i gradimo tamo. Zato je vrhunski dugoročni interes Srbije mir sa Albanijom. Tu ima čestitog i superkvalitetnog albanskog naroda.
c_h.arlie c_h.arlie 19:58 01.09.2018

Re: На почетку .....

Srđan Fuchs
Čaki treba da otputuje u Tiranu i upozna mnoštvo kulturnog i pravoslavnog albanskog sveta i vidi njihov supermoderni saborni gradski hram. Kada bi Srbija obrnula ćurak, i videla sestre i braću u tom narodu, iznad nacionalizma, mnoštvo lepih stvari bi se odigrale između dva napaćena naroda.

To nije sporno !
Makar ja ne sporim.
Uz dužan respekt ka svima, uključujući i pomenute - meni su, ipak, pored svega, draži moji - pa makar i ne bili toliko kulturni.
Šta ću ?
romi.daba romi.daba 20:25 01.09.2018

Re: На почетку .....

meni su, ipak, pored svega, draži moji


Neke stvari se pretpostavljaju, kulturnije je ne spominjati. Ali ko sam ja da dajem pridike!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:26 01.09.2018

Re: На почетку .....

c_h.arlie

Šta ću?

њуанс христове ширине. свеобухватне, добромислеће. добар Рави бијо.
romi.daba romi.daba 20:49 01.09.2018

Re: На почетку .....

bez indukovane neostaljinističke mržnje, moći ćemo nesmetano da radimo i gradimo tamo. Zato je vrhunski dugoročni interes Srbije mir sa Albanijom. Tu ima čestitog i superkvalitetnog albanskog naroda.


Naravno. Nisam primetio da neko sumnja da je mir jedina opcija. Nisam pratio far-right već mesec dana. YouTuberi, šešeljevci i more poslušnika.


Burmanski generali će verovatno dobiti optužnice za genocid.


Nisam bio u Tirani, ali sam bio na kratkom obilasku Skadra pre desetak godina. Kod njih se uvek znalo, u centru grada su tri hrama - katolički, pravoslani i islamski. To je fer princip. U Beograd bi trebali da podignu đžamiju i katoličku katedralu kod Hrama ili crkve Sv. Marka. Mogu da zamislim kako bi se Srbima podigla kosa na vratu na takav predlog. Mada im se može i dopasti ideja. Meni ne bi smetalo da imamo i đžamije u Beogradu. U Londonu su uglavnom dobro uklopljenje, a sada ih ima bezbroj. Simpatične su mi devojke i žene umotane u crninu i sa tako uokvirenim licima. Demokratija ne poznaje verske razlike. Politički sistemi koji govore o identitetu su fašističke orijentacije i ne bih to nazvao neostaljinizam. Davno su oni evoluirali od tih starih baza. Lenjin je na primer bio veoma fleksibilan političar, često je menjao svoje stavove radi političke ekspeditivnosti. Tako i ovi danas. Seti se samo nekoliko godina unazad i borbi protiv Parade. Danas smo daleko stigli. Sutra će biti i Soroševci u vladi i narod neće ni trepnuti. Tek tada će se nešto značajnije desiti u srpskoj državi na DUGOM putu ka demokratskim principima i vladavini prava.
romi.daba romi.daba 21:09 31.08.2018

Aretha Franklin sahrana

Treba gledati sahranu Arethe Franklin na YouTubu.



Postao sam totalni afrofil.

Najkulturnija sahrana koju sam ikad video u ovom kratkom ali lepom mom životu.
anonymous anonymous 23:53 31.08.2018

All inclusive...


Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.

Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoločnu a usranu i kukavičku.

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.

Nenene. Ne "nosite se u pizdu materinu ako vam se stav razlikuje blablabnla", nego "nosite se u pizdu materinu ako biste tuđu decu da šaljete u rat uz punu svest da će to vašu mimoići". Da budem precizan - nosite se u tri pizde materine, pošto ste se zadavili na vreći punoj qraca.



Gospodo draga.
Zafalio vam Krkar, pa ovo nagradjujete preporukama.

Aferim.



USPUT

Šta si ono pitao Makse ?



Je l' zapisano i:

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,

Ili si masno slagao?

Nego taj citat, hoće li?

Dakle, lažeš kao pas.




Pročitaj svoju prvu rečenicu, možda ti se izbistri.

Ali , evo još jednom :


Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.



anonymous anonymous 06:33 01.09.2018

Re: All inclusive...

...2....


Loš seksualni život?

Mada, šta ih briga, oni ionako nikad neće biti mobilisani, a i deca su im u inostranstvu, šalju doznake. Što reče jednom davno moj saborac sa mitinga Baba u crnom, a za one veličanstvene mitinge podrške Slobi Miloševiću na koje smo sa nemalom zavišću gledali: "Baba Srki, viš ovaj miting, Slobin? E, to ti deset vojnih pozivara rasturi za par minuta, bolje nego bilo kakva milicija."

edit: A primetio sam da su podjednako, ili bar približno, agresivni i napaljeni ovi što su civilno služili vojni rok. E, jedva čekam da predsednik Vučić ukine tu zajebanciju za pičkice i uvede obavezno redovno služenje vojnog roka za sve, godinu do godinu i po dana, minimum, pa da vidimo.

Ma, zezam se, gedžo, ne bih ja stvarno poželo ništa tuđoj deci što ne bih svojoj. Ali ovi što bi da ratuju, stvarno bi im trebalo omogućiti da, u bezbednim uslovima, isprobaju malo uniformu, čizme, strojevi korak i atomski s leva, o puzanju kroz blato i pod vatrom da ne govorimo.

Ovo sad bi bilo - sačuvaj bože, arijevska klasa, kur bi im neki nesrbin išao u vojsku, ma ne bi ni Srbin, da se ne lažemo, sem pod pretnjom hapšenjem. I zamisli samo to ispiranje mozga na POIV-u.


Čarli, znam da si ti samo fejsbuk i blog ratnik, zato, ajde bre ne seri!

Zato kažem, godinu, do godinu i po obavezne službe, minimum. Izađeš kao kompletan čovek iz toga, i još veći Srbin nego što si bio.
Je li, čarli, dogodineuprizrenu, što si toliko militantan pod stare dane (i ne samo ti)


Jesam, proklete krvopije, i oni i ovi simpatizeri koji non stop samo brane pravo slobodnog govora i izražavanja stava i napredne misli, ma koliko glupavi i zli bili.

Ma, kapiram ja da ste vi DSS-ovci samo teoretičari prolivanja tuđe krvi. To prolivanje će posle u praksi da sprovede neko radikaliniji, dok vi sedite u Londonu ili biblioteci, ispijate čajeve i uživate u plodovima svoga rada, a možda padne i neki lep moleban kad se posao završi.

I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika, pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treba sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz minimalne žrtve među tuđom našom decom ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

I možeš ti sada da palamudiš i šminkaš svoj prvobitno izrazito krvoločan stav, ali ne vredi. Čim si ti počela da prebrojavaš Albance na Kosovu za željom da suzbiješ nečiji defitizam, jasno je zašto to radiš.

ok, kapiram i taj fašistički Srbija Srbima odnos, nisi me iznenadio.


predatortz predatortz 20:07 01.09.2018

U mutnu Maricu!

Gledam izbor za miss Hrvatske. Nema plavuša! Nikad sa njima u istu državu!
c_h.arlie c_h.arlie 20:10 01.09.2018

Re: U mutnu Maricu!

predatortz
Gledam izbor za miss Hrvatske. Nema plavuša! Nikad sa njima u istu državu!

Сагласан !
alselone alselone 20:17 01.09.2018

Re: U mutnu Maricu!

Gledam izbor za miss Hrvatske.


tasadebeli tasadebeli 14:15 02.09.2018

Ред је ред...

srdjan.pajic


principessa_etrusca

Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.

Много се оперише неким хипотетичним бројем Албанаца на КиМ, њиховим природним прираштајем и сл, па се говорило и како Србија "не зна шта ће са 2М Албанаца". Као, како Албанци ће Албанци преплавити Србију итд.

Сам Петрит Сељими је твитовао пре око месец, месец и по дана да косовска албанска дијаспора броји 750000. Колико је онда Албанаца на КиМ? А Косово управо сада добија либерализацију визног режима, односно тзв. бели Шенген, па ће исељавање Албанаца бити још лакше.

А са друге стране, енормни албански наталитет је фама.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).



У међувремену, док се ти обрачунаваш са борбеним бабама, посебним тајним каналима на ПП јавио ми се један наш блогодругар (он се овде одавно не јавља, па неће ни сада да прекине апстиненцију од Блога Б92 на коју се одлучио због булшитерске атмосфере) и понукан твојом осетљивом природом и послао ми неке занимљиве линкове:


ZDRAVA LOGIKA RAZOTKRIVENA VELIKA PREVARA o broju Albanaca na Kosovu i Metohiji i to zahvaljujući PODACIMA CIA I MOBILNIM TELEFONIMA! (ЛИНК)


Telephones - mobile cellular compares the total number of mobile cellular telephone subscribers. (ЛИНК)


ЦИА, Пајитју, Циа! Пола света су упропастили, а неће тебе, свог грађанина!


Ал' зато ОЗНА све дозна.


Мислим да би стварно био ред да се извиниш Принћипеси. Ниси ти такав каквим нам се понекад представиш тако заслепљен неким медијским чаробњацима из Оза. Што домаћим, што иностраним...

Озбиљно то мислим. За твоје извињење Принћипеси. Због начина на који јој се обраћаш.

А и због багрења у мом блогодворишту. Јер ред је ред.


mesan mesan 16:08 02.09.2018

Re: Ред је ред...

tasadebeli
Мислим да би стварно био ред да се извиниш Принћипеси.

Pajiću, ne podleži.

Ona se još nije izvinila za širenje činjeničnih laži i šarlatanske propagande vezano za vakcine, a koje su bile eksplicitno osporene, i koje je nastavila da širi.
Jer laganje i ugrožavanje tuđeg zdravlja je beskonačno opasnije od šaljivog pogrdnog nadimka.

Ali psihopate misle da je u redu ždrati ljudski mozak ako se u tom činu prave finim i naivnim domaćinima.
tasadebeli tasadebeli 21:00 02.09.2018

Re: Ред је ред...

mesan
tasadebeli
Мислим да би стварно био ред да се извиниш Принћипеси.

Pajiću, ne podleži.

Ona se još nije izvinila za širenje činjeničnih laži i šarlatanske propagande vezano za vakcine, a koje su bile eksplicitno osporene, i koje je nastavila da širi.
Jer laganje i ugrožavanje tuđeg zdravlja je beskonačno opasnije od šaljivog pogrdnog nadimka.

Ali psihopate misle da je u redu ždrati ljudski mozak ako se u tom činu prave finim i naivnim domaćinima.



Немојте бит' невОспитани вас двојица у последњој клупи!

Ред је ред.

И за све са чим се не слажеш, постоји начин да се то каже, а да не испаднеш последња џукела, џибер, шабан, драганкојићкеба... Шта год већ.







П.С. -
mesan



Ала ти, брате, умеш понеки пут да будеш задрт к'о да си изашао испод неког кожног шињела из '48!
gedza.73 gedza.73 18:23 02.09.2018

Do novog

bloga ima da zaboravim

Kako se zove instrument na 0:37?

romi.daba romi.daba 18:31 02.09.2018

Re: Do novog

Balalajka?
gedza.73 gedza.73 18:34 02.09.2018

Re: Do novog

Balalajka?

Balalajka je kao mandolina (ako ne grešim) a ovo je više kao bas.
ubiva kakav zvuk ima... pretpostavljam da ima neki poseban naziv
apostata apostata 19:50 02.09.2018

Re: Do novog

gedza.73
bloga ima da zaboravim

Kako se zove instrument na 0:37?


Ako je ono veliko onda je to kontrabas balalajka, a to malo (što ti porediš sa mandolinom) to je pramajka balalajke - domra.
gedza.73 gedza.73 20:31 02.09.2018

Re: Do novog

Ako je ono veliko onda je to kontrabas balalajka

to veliko. kad zvekne u orkestru... popuni sve... 'fala


tasadebeli tasadebeli 21:11 02.09.2018

Re: Do novog

gedza.73
bloga ima da zaboravim

Kako se zove instrument na 0:37?




Чијег новог блога?

Тасиног?

Тј. мог? (Одувек ми било блесаво да говорим о себи у трећем лицу.)






blogovatelj blogovatelj 03:19 03.09.2018

Re: Do novog

Ako je ono veliko onda je to kontrabas balalajka, a to malo (što ti porediš sa mandolinom) to je pramajka balalajke - domra.


Da se pohvalim, kao pravi rusoljub.
Imah balalajku godinama kada bejah mlad.
Imao bih je i kasnije, da nisam greškom seo na nju i slomio joj vrat.
A značaka ruskih i prospekata Lenjingrada i knjiga klasika i knjiga za mašinsko inženjerstvo, mehanike, mehanike fluida i sl, toga imam da ne znam šta ću s tim.
Ponekad mi prođe misao može li se to utopiti za neku pristojnu paru srpskim putinovcima.
gedza.73 gedza.73 07:01 03.09.2018

Re: Do novog

Tasa
Чијег новог блога?

Тасиног?

ma ne. saglasan sa Predatorom i njegovim komentarima... dok sam slušao YT bilo mi zgodno kod tebe da pitam

blogovatelj
Imah balalajku godinama kada bejah mlad.
Imao bih je i kasnije, da nisam greškom seo na nju i slomio joj vrat.


a zamisli ovaj trouglasti kontrabas u kafanskoj tuči.

Lenjingrada





tasadebeli tasadebeli 07:09 03.09.2018

Re: Do novog

gedza.73

ma ne. saglasan sa Predatorom i njegovim komentarima... dok sam slušao YT bilo mi zgodno kod tebe da pitam



Ма зезам се, бре...


a zamisli ovaj trouglasti kontrabas u kafanskoj tuči.



Па... Мртва трка би у тој тучи била када би налетео на овога што је дувао у све могуће дудулајке.

(Они за удараљкама да стоје са стране и само да гледају ферку.)


gedza.73 gedza.73 07:20 03.09.2018

Re: Do novog

Они за удараљкама да стоје са стране и само да гледају ферку

A Maslenica iz 'Sibirskog berberina'? kad sa strane uleti onaj mršavi armunikaš i izleti posle samo par sekundi
'harašo, harašo'

tasadebeli tasadebeli 07:28 03.09.2018

Re: Do novog

blogovatelj

Da se pohvalim, kao pravi rusoljub.



Док мјаучеш руски језик?





Давно, почетком осамдесетих прошлога века, у нека времена за која из ове перспективе више и не знамо да ли су се догодила или се нису догодила, послала на неко време фамилија моју драгу, по завршетку гимназије и на почетку студија енглеског језика, код неких рођака у Кењаду (Риџајна, Сескечуан) да мало усавршава језик пре него заседне у скамије на нашем Филолошком у Бгд.

И каже данас моја драга: "Џабе су ме слали! Дружила сам се тамо само са теткиним и течиним пријатељима, све неки Руси, Пољаци, Срби, Чеси,... Добро је да сам на универзитету налетела на моју Дарлин (скоро па имењакињу - моја примедба) па да с њом проговорим нормалан енглески. Она ме и питала одакле мени из Југославије (тада Југославије - опет моја примедба) тај савршени њу џерзи акценат, а ја јој кажем - Сестро слатка, тако ти говоримо енглески сви ми што смо расли на улицама у Југи и учили га на филмовима и плочама. А ови школовани код нас што су ишли са мном у Осму београдску и седели у "Цветићу" парлају искључиво само квинс инглиш."

Шта да ти кажем, мој Блоги... Beware, the Russians are coming!





tasadebeli tasadebeli 07:28 03.09.2018

Re: Do novog

gedza.73
Они за удараљкама да стоје са стране и само да гледају ферку

A Maslenica iz 'Sibirskog berberina'? kad sa strane uleti onaj mršavi armunikaš i izleti posle samo par sekundi
'harašo, harašo'







Ух! Харашо!!!

anonymous anonymous 10:04 03.09.2018

Re: Do novog

tasadebeli


Шта да ти кажем, мој Блоги... Beware, the Russians are coming!



Оно што русофоби не примећују је то да Путин и Руси, само омогућавају политички амбијент чије су нове одлике избалансиранији однос моћи и мултиполарност, истовременим инсистирањем на поштовању суверенитета и интегритета међународних субјеката и међународног права, уз директно указивање на то ко их бахато крши и не уважава.

Овакав политички амбијент, уз либерално начело слободне трговине, најоптималније искоришћава Кина, која између осталог и преко Србије улази директно у трбух ЕУ.

Стога , ако до нових сукоба на овим просторима дође, то неће бити због још увек нерегулсианих односа Срба и Албанаца, нити због уплива руске меке моћи, већ пре свега због све већег страха ЕУ да ће бити економски угрожена од стране Кине.

Европа ће покушати да нађе решење, а у том трагању , плашим се да ћемо нека врста актера опет бити ми.







c_h.arlie c_h.arlie 17:53 03.09.2018

Re: Do novog

gedza.73
Ako je ono veliko onda je to kontrabas balalajka

to veliko. kad zvekne u orkestru... popuni sve... 'fala



Lajk !

Rokajte braćo !


mariopan mariopan 17:59 03.09.2018

Re: Do novog

Nemojte da se brinete oko Kosova eno Krle rešava problem.

Mene banovao posle prve rečenice.

Znam znam, ima i vas koji ste banovani bez ijedne rečenice, takoreći preventivno, ali ipak osvajam prvo mesto za danas?
blogovatelj blogovatelj 22:08 03.09.2018

Re: Do novog

Mene banovao posle prve rečenice.


gedza.73 gedza.73 12:12 04.09.2018

Re: Do novog

c_h.arlie
Lajk !

Rokajte braćo !


Timur. opasno dobar epizodni lik (bez nasnimanih smejanja). slušaju turbo folk rusku pesmu


inače Rusi i Indijci lepše pričaju engleski od Britanaca



a pazi braću Francuze kako piče kolce. sa sve basadžijom. 13:20 i 17:40





c_h.arlie c_h.arlie 14:59 04.09.2018

Re: Do novog

gedza.73

...



a pazi braću Francuze kako piče kolce. sa sve basadžijom. 13:20 i 17:40


Bez basa nema svirke.
c_h.arlie c_h.arlie 18:16 03.09.2018

M'da !

Braćo Rusi - jebo vas patak !

Svaka čast !

anonymous anonymous 18:47 03.09.2018

Krlov copy paste.....

....svi mi banovani moramo komentarisati ovde....

Dakle, da počnemo .......


principessa_etrusca principessa_etrusca 20:57 03.09.2018

Re: Krlov copy paste.....

Крлов блог и није објављен за коментарисање јер Крло не дискутује на нивоу идеја и аргумената.
blogovatelj blogovatelj 22:08 03.09.2018

Re: Krlov copy paste.....

Krlov copy paste.....
....svi mi banovani moramo komentarisati ovde....


Ljudi, a kakva vas muka tera da odete na njegov blog?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:29 04.09.2018

Re: Krlov copy paste.....

Крстић некад и сад:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana