Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Religija

Pitanje i komentari

tasadebeli RSS / 29.08.2018. u 11:09
19eed8f_25790-ljwcsh.jpg
 
 
 
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?
 
 Ако да, шта онда и како даље?
 
Ако не, шта онда и како даље?
 
 
 
1371741303.jpg 
 


Komentari (498)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 20:25 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Hući, pa nije valjda da su te doveli u situaciju da se pravdaš ?


Ma ne, samo stvar banalizujem do kraja.


Ako već hoćeš da stvar dovedeš do kraja onda ovaj Maksov citat

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.



....izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.

Zapravo mu Maks - svojim argumentom oduzima subjektivitet i dehumanizuje ga.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 30.08.2018

Re: M'da !

Izvini se prinčipesi - za obo borbena baba !
Jebote - koji primitivac.


Mislio sam ono, kao, borbeno sredstvo BB-2, za uništavanje neprijateljske žive sile na velikim odstojanjima (čak iz Londona, to ni Putin nema).

c_h.arlie c_h.arlie 20:27 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
(ovo se čita kao sramežljiv pokušaj priznanja, znaš ono, ne mislim ja tako, nego hoču tebe da nerviram.)

Stani, strategija ponavljanja te budalaštine da sam ja shvatio da sam se zajebao i da odbijam da priznam je ... šta tačno? Mislim, imaš li predstavu kolko je to glupo? (Znam da nemaš, pitam onako).

Pa ne možeš da ne daš, možeš da kukaš kolko hoćeš, ako mi se šalju ja ću da ih šaljem, imam pravo na to, pa pukni.

Ti ćeš da šalješ ko što će Čarlivoje dogodine da maršira na Prizren, znači kad na qrcu izraste nokat. Kenjaćeš po Internetima i sanjarićeš o slanju tuđe dece u rat. U međuvremenu ćeš da pizdiš kad tvoja ideja ne naiđe na masovni aplauz.

Pominješ me ponovno, a nisam ispratio da li si mi se izvinio.
No, svejedno - dajem ti drugu priliku.
A mogao bi i hučiju da se izviniš - koliko puta si ga poslao u pičku materinu, toliko puta i izvinjenje ... ne moraš više.
Jer - to nije lepo !

No, šta je tu je - do tebe je. Baš me zanima da li si sposoban za izvinjenje.

Dogodine u Prizrenu !
maksa83 maksa83 20:27 30.08.2018

Re: M'da !

Ajde, da ne psujem i ja kao maksa

Nemoj, ostani čedan, pusti mene stoku neizbaždarenu.

Nego jesi i ti primetio tu DSS foru, to je nekako njihova differentia specifica što bi rekao moj prof. marksizma iz srednje - ta neumiruća volja da se ratuje, al' bez da se njih konkretno oko toga ženira. Onaj Šešelj jeste psihopata i kreten, ali oni njegovi išli tamo gde zuje meci i može da se najebe, a ovaj Koštunicin fandom uvek jedno isto - "ajmo braćo u ljuti boj! ali ne ja, pošto mi ne da mama/žena a i urastao mi je nokat na malom prstu". Smehotres.
c_h.arlie c_h.arlie 20:29 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Izvini se prinčipesi - za obo borbena baba !
Jebote - koji primitivac.


Mislio sam ono, kao, borbeno sredstvo BB-2, za uništavanje neprijateljske žive sile na velikim odstojanjima (čak iz Londona, to ni Putin nema).


Šta god (da) si mislio - to što si rekao nije lepo !

Ajde, ajde, nemoj da okolišaš --- izvini se ženi i sve u redu.
Probaj, pa ako uspeš, videćeš da nije toliko teško.
Mora da se zna red !
maksa83 maksa83 20:31 30.08.2018

Re: M'da !

No, šta je tu je - do tebe je. Baš me zanima da li si sposoban za izvinjenje.

Pošto ovako lepo pitaš, saćutiobjasnim, pazi 'vamo. Tajna paste je u poslednjem minutu. Naime, ako se pasta kuva N minuta, treba da je kuvaš N-1 (ili N-2, zavisi od sosa i tipa paste) minuta i taj poslednji minut ili dva se prebaci u sos i dokuva tamo. To je NEBO razlike. Ne-bo.

Dogodine u Prizrenu !

Da, ako Prizren zovemo tvoje dvorište u kome ti žena prinosi kačamak.

c_h.arlie c_h.arlie 20:32 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Ajde, da ne psujem i ja kao maksa

Nemoj, ostain čedan, pusti mene stoku neizbaždarenu.

Nego jesi i ti primetio tu DSS foru, to je nekako njihova differentia specifica što bi rekao moj prof. marksizma iz srednje - ta neumiruća volja da se ratuje, al' bez da se njih konkretno oko toga ženira. Onaj Šešelj jeste psihopata i kreten, ali oni njegovi išli tamo gde zuje meci i može da se najebe, a ovaj Koštunicin fandom uvek jedno isto - "ajmo braćo u ljuti boj! ali ne ja, pošto mi ne da mama/žena a i urastao mi je nokat na malom prstu". Smehotres.

Ko propagira tu DSS foru - nikove na sunce.
I ko, uopšte, priziva na rat - i te nikove na sunce.

Dosta je anonimnosti !
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 30.08.2018

Re: M'da !

....izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.


Jes, a šta misliš ko će da vam šalje doznake kad vas opet slupaju NATO (koji isto tako plaćam zbog vas) i Albanci, da se nekako sastavite? Btw, moje dve ćerke imaju tačno 8 sestrića i bratanaca u Srbiji, onih najrođenijih, da ne pominjem širu familiju, svi za koju godinu jako dobar materijal za vojsku i za otimanje Prizrena.
docsumann docsumann 20:33 30.08.2018

Re: M'da !

Granice su tu i još dugo če biti tu (bez obzira na zvučne parole) i kad su već tu mudro je razmišljati gde im je najbolje mesto.


najbolje mjesto im je na smetlištu istorije.

a to što kao treba da povlačimo državnu granicu preko linije etničkog razdajanja samo govori koliko duboko smo zaglibili.
ovo blato kao da nema dno.
alselone alselone 20:34 30.08.2018

Re: M'da !

Tajna paste je u poslednjem minutu.


Moj deda je govorio kada se supa stavi na astal - pusti je dva minuta da dane dušom.

Čini mi se da je to empirijski pristup istom problemu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 30.08.2018

Re: M'da !

Da, ako Prizren zovemo tvoje dvorište u kome ti žena prinosi kačamak.


A kačamak je, zna se, tradicionalno jelo svakog srpskog ratnika, uključujuć i odrede na fejsbuku i instragramu.
maksa83 maksa83 20:37 30.08.2018

Re: M'da !

Moj deda je govorio kada se supa stavi na astal - pusti je dva minuta da dane dušom.

Moj prečanski deda je za supu govorio da rezanci moraju da budu takvi da kad ga srkneš mora da te zvekne u potiljak onako kao bič. Nikad ga nisam video da to izvede, ali su stvarno bile dobre te prečanske supe.
alselone alselone 20:39 30.08.2018

Re: M'da !

Moj prečanski deda je za supu govorio da rezanci moraju da budu takvi da kad ga srkneš mora da te zvekne u potiljak onako kao bič. Nikad ga nisam video da to izvede, ali su stvarno bile dobre te prečanske supe.


DA, tako se zapravo prave, samo sto nije bas lagano za jelo. Rezanci se grupišu i onda imaš ili praznu kašiku ili grudvicu. Onda ih onako vijam po tanjiru, dodjem mi da ih za svaki zalogaj ubacujem viljuškom u kašiku.

Ali zato su griz knedle moja prava ljubav. :) Još ako kuvar zna da ih napravi sa džigericom, ijao!

Dobre su i flekice.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 30.08.2018

Re: M'da !

najbolje mjesto im je na smetlištu istorije.


Ajd malo konkretnije.
Situacija je ovo: Tači u Briselu kaže, granica Kosova obuhvata Raška, Bujanovac, Preševo i Vranje.
Šta sa druge strane treba da usledi da bi se granica smestila na to đubrište?
c_h.arlie c_h.arlie 20:40 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
No, šta je tu je - do tebe je. Baš me zanima da li si sposoban za izvinjenje.

Pošto ovako lepo pitaš, saćutiobjasnim, pazi 'vamo. Tajna paste je u poslednjem minutu. Naime, ako se pasta kuva N minuta, treba da je kuvaš N-1 (ili N-2, zavisi od sosa i tipa paste) minuta i taj poslednji minut ili dva se prebaci u sos i dokuva tamo. To je NEBO razlike. Ne-bo.

Dogodine u Prizrenu !

Da, ako Prizren zovemo tvoje dvorište u kome ti žena prinosi kačamak.


Što se ovoga prvoga tiče - Сагласан !
Jer - osnovni savet koji joj ja stalno dajem (ženi) kod pripreme hrane je - kada misliš da je skuvano, pusti da kuva još nekoliko minuta.
Što se tiče pečenja, tu nemam primedbi.
Nekada dok sam pio običnu kafu (nekada se zvala turska, a sada je često zovu srpska - a ja ih redovno ispravljam govoreći da je, ipak, najbolja brazilska) sam imao sledeći recept - kada misliš da je dovoljno kafe, dodaj još za četvrtinu više kafe u odnosu na ono što si već stavio u džezvu - a kada stavljaš šećer, stavi duplo manje od onoga što si nameravao.

Što se tiče kačamaka, jedva čekam da se žena vrati - i da mi u nedelju smontira jedan dijetalni kačamak --- poplašem sa parčićima pržene slanine, kajmaka, sira, sitno naseckanog beloga luka - i glavicu crnoga luka.

Usput - ne pratim dobro, jer gledam ovu bedu od Partizana, da li si se izvinio Hučiju ?
anonymous anonymous 20:40 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
....izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.


Jes, a šta misliš ko će da vam šalje doznake kad vas opet slupaju NATO (koji isto tako plaćam zbog vas) i Albanci, da se nekako sastavite? Btw, moje dve ćerke imaju tačno 8 sestrića i bratanaca u Srbiji, onih najrođenijih, da ne pominjem širu familiju, svi za koju godinu jako dobar materijal za vojsku i za otimanje Prizrena.


Logika nije jača strana ni tebi , a ni Maksu.

Za vas nije potrebna artiljerija, ubijate se sopstvenim iskazima - međusobno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 30.08.2018

Re: M'da !

.izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.


Primetio, a evo ga pristaje, vadi se na sinovce :)
Mada Maksa nikako da se izjasni da pomaže li mu išta što
dve ćerke imaju tačno 8 sestrića i bratanaca u Srbiji


Mogu da zamislim Srkija i Endži kako bi digli dreku da je neko drugi, a ne Maksa, odvalio ovu budalaštinu o ukidanju prava roditeljima ženske dece.

Zanimniv fenomen stvarno, ne udara im se na Maksu, a vide da je glupost, pa ne smeju javno da podrže.


Zanimnjivo je da je Maksa jedini koji takvu budalaštinu sme javno da izgovori, i, koliko sam video, niko drugi se nije usudio.
(Dobro Endži, ali ona se ne računa)
c_h.arlie c_h.arlie 20:49 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Moj deda je govorio kada se supa stavi na astal - pusti je dva minuta da dane dušom.

Moj prečanski deda je za supu govorio da rezanci moraju da budu takvi da kad ga srkneš mora da te zvekne u potiljak onako kao bič. Nikad ga nisam video da to izvede, ali su stvarno bile dobre te prečanske supe.

Nedavno sam bio u Subotici - i nakon landranja (i po Paliću), odvedem ženu na Horgoški put kod 'Abrahama' na juneći perkelt.
Rekoh konobaru da želimo da se najedemo - i da želimo malo više testa (rezanci sa sirom i parčićima pržene slanine - da nije bilo žene, ja bih uzeo samo to, bez gulaša) nego inače.
Dakle, jedna porcija gulaša i jedna i po testenine, reče konobar.
Žena kaže - izvinite, mislim da vidite da nas je dvoje.
Ne brinite gospođo - reče konobar.
Ostalo je istorija - jeli smo, i jeli, i jeli - ali nismo mogli sve da pojedemo.
Posle smo se još muvali po nekim mestima u našoj severnoj srpskoj pokrajini - i došli kući oko 11 naveče.
Naravno, da nismo jeli posle ništa više, do sutradan - a ručali smo oko 3 popodne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:50 30.08.2018

Re: M'da !

Nego jesi i ti primetio tu DSS foru, to je nekako njihova differentia specifica što bi rekao moj prof. marksizma iz srednje - ta neumiruća volja da se ratuje, al' bez da se njih konkretno oko toga ženira. Onaj Šešelj jeste psihopata i kreten, ali oni njegovi išli tamo gde zuje meci i može da se najebe, a ovaj Koštunicin fandom uvek jedno isto - "ajmo braćo u ljuti boj! ali ne ja, pošto mi ne da mama/žena a i urastao mi je nokat na malom prstu". Smehotres.


Jesam, proklete krvopije, i oni i ovi simpatizeri koji non stop samo brane pravo slobodnog govora i izražavanja stava i napredne misli, ma koliko glupavi i zli bili.
c_h.arlie c_h.arlie 20:51 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
.izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.


Primetio, a evo ga pristaje, vadi se na sinovce :)
Mada Maksa nikako da se izjasni da pomaže li mu išta što
dve ćerke imaju tačno 8 sestrića i bratanaca u Srbiji


Mogu da zamislim Srkija i Endži kako bi digli dreku da je neko drugi, a ne Maksa, odvalio ovu budalaštinu o ukidanju prava roditeljima ženske dece.

Zanimniv fenomen stvarno, ne udara im se na Maksu, a vide da je glupost, pa ne smeju javno da podrže.


Zanimnjivo je da je Maksa jedini koji takvu budalaštinu sme javno da izgovori, i, koliko sam video, niko drugi se nije usudio.
(Dobro Endži, ali ona se ne računa)

Ja verujem da Maksa nije pička - i da će da ti se izvini.
c_h.arlie c_h.arlie 20:53 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Nego jesi i ti primetio tu DSS foru, to je nekako njihova differentia specifica što bi rekao moj prof. marksizma iz srednje - ta neumiruća volja da se ratuje, al' bez da se njih konkretno oko toga ženira. Onaj Šešelj jeste psihopata i kreten, ali oni njegovi išli tamo gde zuje meci i može da se najebe, a ovaj Koštunicin fandom uvek jedno isto - "ajmo braćo u ljuti boj! ali ne ja, pošto mi ne da mama/žena a i urastao mi je nokat na malom prstu". Smehotres.


Jesam, proklete krvopije, i oni i ovi simpatizeri koji non stop samo brane pravo slobodnog govora i izražavanja stava i napredne misli, ma koliko glupavi i zli bili.

Jebote !
Pa tebi je potreban samo kožni šinjel !
Strašno !

Da nam večno živi Prvi amandman.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:53 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).

Чудо једно како је танка глазура твоје (другосрбијанске) политичке коректности да пукне док кажеш кекс. Случајно сам далеко ја од бабе, а и да сам евентуално нечија баба, за тебе свакако то нисам у комуникацији на овом месту.

А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.
docsumann docsumann 20:55 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
najbolje mjesto im je na smetlištu istorije.


Ajd malo konkretnije.
Situacija je ovo: Tači u Briselu kaže, granica Kosova obuhvata Raška, Bujanovac, Preševo i Vranje.


je l' treba nešto da potpišem pa da do toga ne dođe?
il se možda od mene traži neki jači čin? da se zapalim pred zgradom vlade Kosova? Srbije? EU?

odavno se ne zamaram pitanjima te v rste.

jer već godinama živim u državnim konstrukcijama protiv kojih sam glasao, decenijska vlast DPS-a, razdvajanje srbije i cg, priznavanje Kosova od strane vlade CG, ulazak cg u NATO (protiv ovoga nisam glasao, jer nas nisu ni pitali)

jbg, kusaš kako ga drugi zakuvaju, šta ćeš, navikne čeljade. to je valjda druga strana (kvazi)demokratije.
onda posmislim da li bi moj mali lični život bio išta drugačiji da smo na svim ovim raskrsnicama skrenuli kontra...ako bi, koliko bi?

niccolo niccolo 20:59 30.08.2018

Re: M'da !

da se zapalim pred zgradom vlade Kosova? Srbije? EU?

Predlažem da učiniš isto što je onomad učinio jedan budistički monah kada se zapalio u znak protesta protiv nečega - da zapališ budističkog monaha pred zgradom vlade Kosova, Srbije, EU...
c_h.arlie c_h.arlie 21:04 30.08.2018

Re: M'da !

docsumann
hoochie coochie man
najbolje mjesto im je na smetlištu istorije.


Ajd malo konkretnije.
Situacija je ovo: Tači u Briselu kaže, granica Kosova obuhvata Raška, Bujanovac, Preševo i Vranje.


je l' treba nešto da potpišem pa da do toga ne dođe?
il se možda od mene ztraži neki jači čin? da se zapalim pred zgradom vlade Kosova? Srbije? EU?

odavno se ne zamaram pitanjima te v rste.

jer već godinama živim u državnim konstrukcijama protiv kojih sam glasao, decenijska vlast DPS-a, razdvajanje srbije i cg, priznavanje Kosova od strane vlade CG, ulazak cg u NATO (protiv ovoga nisam glasao, jer nas nisu ni pitali)

jbg, kusaš kako ga drugi zakuvaju, šta ćeš, navikne čeljade. to je valjda druga strana (kvazi)demokratije.
onda posmislim da li bi moj mali lični život bio išta drugačiji da smo na svim ovim raskrsnicama skrenuli kontra...ako bi, koliko bi?


M'da !
Nemam nikoga u Crnoj Gori.
Samo jedanput sam bio na moru tamo - i bez obzira što sam imao plaćeno 10 dana, nabacio sam ranac na leđa - i otišao već četvrti dan.
Još jednom ću otići na splavarenje Tarom.

I nikada neću da prihvatim da je Crna Gora inostranstvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 30.08.2018

Re: M'da !

je l' treba nešto da potpišem pa da do toga ne dođe?
il se možda od mene ztraži neki jači čin? da se zapalim pred zgradom vlade Kosova? Srbije? EU?


Ajda malo manje opasan scenario, recimo, potrudiš se i zamisliš da je nekim nesrećnim slučajem tebi dopalo da odgovoriš na onaj Tačijev zahtev.

Pazi, ti zastupaš Srbiju i njene interese i neko ti zvakne takav zahtev.
Šta ti radiš?
Nema spaljivanja, nema bežanja, moraš da odgovoriš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 30.08.2018

Re: M'da !

Ja verujem da Maksa nije pička - i da će da ti se izvini.


Ja u prvo verujem, u drugo ne.
To bi mu srozalo ugled ovde, a to se ne žrtvuje tako lako :)
anonymous anonymous 21:10 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
je l' treba nešto da potpišem pa da do toga ne dođe?
il se možda od mene ztraži neki jači čin? da se zapalim pred zgradom vlade Kosova? Srbije? EU?


Ajda malo manje opasan scenario, recimo, potrudiš se i zamisliš da je nekim nesrećnim slučajem tebi dopalo da odgovoriš na onaj Tačijev zahtev.

Pazi, ti zastupaš Srbiju i njene interese i neko ti zvakne takav zahtev.
Šta ti radiš?
Nema spaljivanja, nema bežanja, moraš da odgovoriš.


Najpre osmotriš kako su mu naklonjeni šaptači sa strane.

A onda s obzirom da se klatno zanjihalo,razmišljaš o predlogu - razgraničenje srpskog i albanskog entiteta, uz maksimalnu autonomiju, ali bez atributa državnosti.


Iza narativa o razgraničenju - krije se pitanje o državnosti.

Treba biti obazriv.







docsumann docsumann 21:20 30.08.2018

Re: M'da !

Pazi, ti zastupaš Srbiju i njene interese i neko ti zvakne takav zahtev.
Šta ti radiš?
Nema spaljivanja, nema bežanja, moraš da odgovoriš.


a el mogu da se povučem na konsultacije sa mojim savjetničkim timom (kojeg ću što prije početi da okupljam, evo obećavam), na par mjeseci.
da se upoznam sa slučajem, sagledam problematiku...stvarno ne znam o čemu se radi.
trgujemo teritorijama, preseljavamo stanovništvo?

jest da volim da rješavam logičke glavolomke, ali ovo je neka druga igra.
još će neko i da strada...

docsumann docsumann 21:22 30.08.2018

Re: M'da !

Nemam nikoga u Crnoj Gori.


što reče jedan moj drug na pitanje što činiš.
ma bezveze, mlatim po internetu...nema ništa
anonymous anonymous 21:23 30.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
hoochie coochie man
etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.


Izgleda da si u pravu a mislim da će naposletku tako i biti (makar na Balkanu). Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma, koji će i drugde ozbiljno biti doveden u pitanje. Sve je očiglednije da za to još nismo dovoljno zreli.

Spremam se da za blog prevedem vrlo obimmu, polemičnu i zanimljivo argumentovanu analizu nekog Britanca think-tankera koji se zalaže za prekrajanje granica po etničkim linijama na Balkanu (tekst koji je inače ponukan nedavnim vrlo upadljivim odbijanjem američkog ambasadora na Kosovu da isključi mogućnost njegove podele, što se nikad do sad još nije desilo).

Daj, bre, taj tekst.
docsumann docsumann 21:24 30.08.2018

Re: M'da !

Jebote !
Pa tebi je potreban samo kožni šinjel !


a ispod ništa
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 30.08.2018

Re: M'da !

А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.


I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika, pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treba sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz minimalne žrtve među tuđom našom decom ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

A primeti i da sam te nazvao Borbenom Babom, sa velikim "B", u nadi da ćeš to da shvatiš malo šire od toga da li si fiziološka baba, ili nisi, što me zaista ne zanima ni najmanje. Mislim, ako si u stanju.
c_h.arlie c_h.arlie 21:25 30.08.2018

Re: M'da !

docsumann
Nemam nikoga u Crnoj Gori.


što reče jedan moj drug na pitanje što činiš.
ma bezveze, mlatim po internetu...nema ništa

Kakve ovo veze ima sa onim što sam ja napisao ?
c_h.arlie c_h.arlie 21:37 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.


I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treva sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz miniumalne žrtve među tuđom našom decomm ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

A primeti i da sam te nazvao Borbenom Babom, sa velikim "B", u nadi da ćeš to da shvatiš malo šire od toga da li si fiziološka baba, ili nisi, što me zaista ne zanima ni najmanje. Mislim, ako si u stanju.

Čarli nema instagram - a i tviter veoma malo - tek se učim.

No, mislim da bi ti trebalo da se izviniš prinčipesi - jer nije lepo da ju vređaš.
Probaj, nije baš toliko teško.
romi.daba romi.daba 21:37 30.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
hoochie coochie man
etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.


Izgleda da si u pravu a mislim da će naposletku tako i biti (makar na Balkanu). Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma, koji će i drugde ozbiljno biti doveden u pitanje. Sve je očiglednije da za to još nismo dovoljno zreli.

Spremam se da za blog prevedem vrlo obimmu, polemičnu i zanimljivo argumentovanu analizu nekog Britanca think-tankera koji se zalaže za prekrajanje granica po etničkim linijama na Balkanu (tekst koji je inače ponukan nedavnim vrlo upadljivim odbijanjem američkog ambasadora na Kosovu da isključi mogućnost njegove podele, što se nikad do sad još nije desilo).


Mislim da smo mi zreli čak i za demokratiju kad bi nam je dozvolili, na multikulturalnost se čovek brzo navikava kad je doživljava. Ne treba zaboraviti da polovina naših ionako uspešno živi rasuta po svetu. Gledam kako se većina ljudi seamlessly prilagođavaju.

Bilo bi dobro čitati neki prevod samo prvo molim te proveri da li na guglu images njegova slika NE silazi sa RT. To je dobar pokazatelj za koga radi, ako je lobista, i šta propoveda.
c_h.arlie c_h.arlie 21:40 30.08.2018

Re: M'da !

romi.daba
Bili Piton
hoochie coochie man
etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.


Izgleda da si u pravu a mislim da će naposletku tako i biti (makar na Balkanu). Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma, koji će i drugde ozbiljno biti doveden u pitanje. Sve je očiglednije da za to još nismo dovoljno zreli.

Spremam se da za blog prevedem vrlo obimmu, polemičnu i zanimljivo argumentovanu analizu nekog Britanca think-tankera koji se zalaže za prekrajanje granica po etničkim linijama na Balkanu (tekst koji je inače ponukan nedavnim vrlo upadljivim odbijanjem američkog ambasadora na Kosovu da isključi mogućnost njegove podele, što se nikad do sad još nije desilo).


Mislim da smo mi zreli čak i za demokratiju kad bi nam je dozvolili, na multikulturalnost se čovek brzo navikava kad je doživljava. Ne treba zaboraviti da polovina naših ionako uspešno živi rasuta po svetu. Gledam kako se većina ljudi seamlessly prilagođavaju.

Bilo bi dobro čitati neki prevod samo prvo molim te proveri da li na guglu images njegova slika NE silazi sa RT. To je dobar pokazatelj za koga radi, ako je lobista, i šta propoveda.

Da.
Dobar primer uspešne integracije u novu sredinu je ovaj naš Pajić - Amerikanci su mala maca u odnosu na to kakav je on Amerikanac.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:42 30.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
srdjan.pajic
А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.


I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treva sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz miniumalne žrtve među tuđom našom decomm ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

A primeti i da sam te nazvao Borbenom Babom, sa velikim "B", u nadi da ćeš to da shvatiš malo šire od toga da li si fiziološka baba, ili nisi, što me zaista ne zanima ni najmanje. Mislim, ako si u stanju.

Čarli nema instagram - a i tviter veoma malo - tek se učim.

No, mislim da bi ti trebalo da se izviniš prinčipesi - jer nije lepo da ju vređaš.
Probaj, nije baš toliko teško.


A ti da se izvineš alseu što su te odbanovali.
alselone alselone 21:44 30.08.2018

Re: M'da !

A ti da se izvineš alseu što su te odbanovali

Ne mora zato sto als zahvaljuje maksi.

Nego covece mani ovo, kacim ti dole slike maceta a ti ne gledas nego soma zamaras na udici.
c_h.arlie c_h.arlie 21:47 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
c_h.arlie
srdjan.pajic
А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.


I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treva sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz miniumalne žrtve među tuđom našom decomm ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

A primeti i da sam te nazvao Borbenom Babom, sa velikim "B", u nadi da ćeš to da shvatiš malo šire od toga da li si fiziološka baba, ili nisi, što me zaista ne zanima ni najmanje. Mislim, ako si u stanju.

Čarli nema instagram - a i tviter veoma malo - tek se učim.

No, mislim da bi ti trebalo da se izviniš prinčipesi - jer nije lepo da ju vređaš.
Probaj, nije baš toliko teško.


A ti da se izvineš alseu što su te odbanovali.

Ne razumem - ali ako ti misliš da je to potreno - izvinjavam se !
Siguran sam da ti znaš o čemu se radi - ti i tebi slični ste dobro umreženi.
Alal vera.

Moram sada na spavanje, sutra treba da idem u nabavku - ne mogu da dozvolim da žena dođe kući i da je ne dočeka pun frižider.
Danas sam samo nabavio povrće - luk, šiljata paprika, paradajz, krastavci, brokoli, celer, ...
anonymous anonymous 21:47 30.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie


Da.
Dobar primer uspešne integracije u novu sredinu je ovaj naš Pajić - Amerikanci su mala maca u odnosu na to kakav je on Amerikanac.








Ah,taj Raković.
O konvertitstvu i rasrbljivanju.
docsumann docsumann 21:51 30.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
docsumann
Nemam nikoga u Crnoj Gori.


što reče jedan moj drug na pitanje što činiš.
ma bezveze, mlatim po internetu...nema ništa

Kakve ovo veze ima sa onim što sam ja napisao ?


pa kako nema!? vidiš da sam te citirao
romi.daba romi.daba 21:56 30.08.2018

Re: M'da !

anonymous
maksa83
Nego, treba li da se nosi u pizdu materinu onaj ko se usudi da ima stav o abortusu a nema ćerke, i, treba li svi koji nemaju decu da se nose u pizdu materinu ako išta prozbore?

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.



Meni je recimo debilno da odrastao čovek ne razumeti vrlo, vrlo, vrlo prost moralni kod - koliko si sebe i tebi fundamentalno bitnih stvari spreman da žrtvuješ za nešto toliko vredi tvoj sud o tome.

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.



Potpuno saglasan.

Ali da još više kontekstualizujemo stav.

Svi oni koji govore o nacionalizmu i militarizmu, a pre svega - drugih, zaklinju se u moral, pravdu i intelektualno poštenje , mirno i neometano šišajući travu u svom malom privatnom posedu, u senci lansera atomskih raketa i vojne moči koja (re) produkuje humanitarne katastrofe širom planete ( Venecuela) trebalo bi da se zapitaju o svom mestu u koordinatnom sistemu Svetskog društva.

U protivnom džaba se vataju miša i udaraju po tipkama.




Od anarho-liberala do demagoga, srećom nisam izabrao taj put. Pitam se ko lansira Venezuelu u false news kad ono Anonymous. Težnja da se produži krivica "neocona" ili koga već, na sledeći period. Ćeranje sa Istokom će trajati doveka. Vi sa Istoka da prestanate sa laganjem! Zbunjujete dobronamerne i naivne ljude.

Ali laganje je cheap commodity! To svako može. Ne kažemo mi odavno u laži kratke noge.

Venezuela je basket-case socijalistička diktatura. Niko nema nešto pozitivno da kaže o ovom slučaju. Ako mi mislimo da su naše vlasti nestručne onda u slučaju Vencuele to izgleda treba podići na kvadrat i kub. Nacionalizuju import firme sa jednim radnikom. Nemaju pojma šta rade, ali izgleda da nema ko da im kaže šta da rade.

Dan pre nego što je počeo ovaj poslednji egzodus isplatili su CONOCU 2 milijarde dolara, što im je verovatno ispraznilo rezerve. Dve decenije nisu ulagali u obnovu naftne infrastrukture. (Slučajno sam pratio vesti ovih dana o njima.)


Jedino ako mi sad neko ne gurne Pilgera ili Assanga pod nos!

PS

Ko mlati gloginje tuđim kurcem, njega će moj grob da proganja! Što bi reko možda Šešelj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:23 30.08.2018

Re: M'da !



anonymous anonymous 00:30 31.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).


U tvojoj vukojebini od USA , svakodnevno ubiju ne dvoje nego desetine, što krimosi, što policija.

A van USA na milione.

I ti si pravi patriota, dika i ponos USA nacije.

Slobodne trgovine i demokratije.

Kad bi se zajebavali.


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:07 31.08.2018

Re: M'da !

anonymous
srdjan.pajic
Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).


U tvojoj vukojebini od USA , svakodnevno ubiju ne dvoje nego desetine, što krimosi, što policija.

A van USA na milione.

I ti si pravi patriota, dika i ponos USA nacije.

Slobodne trgovine i demokratije.

Kad bi se zajebavali.




Neko ubija desetine redovnih vojnika na straži, u kasarni, i to dnevno? I onda to država skriva 140 godina? Pa još preti ponovnim uvođenjem obaveznog vojnog roka, u nameri da širimo amerikanstvo i oslobodimo...samo kad ovi malo emigriraju, ili pocrkaju, da ih bude manje pa da se manje mučimo? Daj link!

Znam, znam, nimbuse, a šta smo tek Indijancima uradili! O Rajneeshpuram-u da ne govorimo.

Pazi, kapiram da je to možda iznad tvojih intelektualnih kapaciteta, ali, evo, probaj da, kad god hoćeš nešto da mi napišeš, zamisliš da ja ne živim u USA, nego i dalje u Srbiji. Znači, kad god vidiš neki moj komentar ovde pretvaraj se da je to tako. Biće ti malo lakše. Jel misliš da možeš to da postigneš? Bolje tako, nego da posežeš sa lekovima.



tasadebeli tasadebeli 06:19 31.08.2018

Re: M'da !

docsumann
Punim jedrima - napred.


hrabro



Рекох већ, али ћу да поновим јер вреди...




martin_krpan martin_krpan 06:29 31.08.2018

Re: M'da !

Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Que?


tasadebeli tasadebeli 06:32 31.08.2018

Re: M'da !

alles_atze


hoochie coochie man

12 puta!



Једна цура, два пандура?

Ође мора доћ' цензура!

Србија до Токија, па до Милвокија!





tasadebeli tasadebeli 06:43 31.08.2018

Re: M'da !

alselone

Dobre su i flekice.



Јбт, сто година нисам јео флекице са купусом! Ни ташке!

Ова моја жена... Џабе јој прабаба била стара Ротманка... Тј. аустроугарска баба. Прабаба.

А да, већ сам вам се недавно жалио на то... Шта ћу, расејање свуда, па и код мене... Од пусте жеље за флекицама и ташкама...


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:05 31.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
А ни разумевање прочитаног ти не иде од руке јер се мој коментар уопште не односни ни на какве војне операције и походе на Призрен, већ искључиво на нетачне демографске податке којима се оперише и којима се застрашује српско јавно мњење.


I to sve u tredu u kojem je čarli, u stilu internet srbina i tviter ratnika pozvao na osvajanje Prizrena (za godinu, do eventualno dve), predator reagovao, a ti ga spopala za neopravdani defetizam, uz strategiju koja kaže da samo treba sačekati malo, kad bude Albanaca manje zahvaljujući emigraciji, onda im uz minimalne žrtve među tuđom našom decom ćapiti Prizren, ili šta je već na redu. Ajde, prinčipesa, laži nekog drugog, curi ti krv iz tog vampirskog zuba.

A primeti i da sam te nazvao Borbenom Babom, sa velikim "B", u nadi da ćeš to da shvatiš malo šire od toga da li si fiziološka baba, ili nisi, što me zaista ne zanima ni najmanje. Mislim, ako si u stanju.

Да си пажљивије читао, приметио би да уопште нисам улазила у то јадно препуцавање о правима на одлучивање родитеља мушке и женске деце.

А Чарлијево “догодине у Призрену” се није појавило само на овом треду, нити је то ратни поклич, већ га Чарли користи веома често као парафразу јеврејског поздрава “догодине у Јерусалиму” који је био израз двомиленијумске чежње за повратком. (И Јевреји су дочекали да се у Јерусалим врате.)

У мој коментар који се односи на косовско-метохијску демографију, учитао си нешто чега у њему нема, пошто је твоје разумевање демографских података ограничено на контекст средњевековне битке један-на-један.

Ништа слично! Само ми је већ досадно застрашивање и самозастрашивање Срба (што ради и српски Председник), и то сасвим произвољном цифром од два милиона косовских Албанаца . Та цифра је, сасвим извесно, жестоко надувана. И још, када Вучић (скоро реторички) пита СНС-овце да ли хоће да живе у Ђаковици, а они сви одрекну, испада као да Срби не воле Косово, није им стало до њега и неће тамо да живе, а Албанци хоће. Истина је, међутим, да Албанци са КиМ ипак више воле да живе у Женеви или него у Приштини, у својој дисфункционалној “држави”.

У то застрашивање Срба демографски виталним Албанцима спада и Предово цитирање “немачког генерала” о Албанцима који би, ако се стрпе педесет година, узели и Србију.
anonymous anonymous 07:12 31.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic


Pazi, kapiram da je to možda iznad tvojih intelektualnih kapaciteta, ali, evo, probaj da, kad god hoćeš nešto da mi napišeš, zamisliš da ja ne živim u USA, nego i dalje u Srbiji. Znači, kad god vidiš neki moj komentar ovde pretvaraj se da je to tako. Biće ti malo lakše. Jel misliš da možeš to da postigneš? Bolje tako, nego da posežeš sa lekovima.



Imaginacija mi nije jača strana.

Zato u tebi uvek vidim pre Amerikanca nego Srbina.

Možda zbog stila pisanja ili sadržine ?

Ne znam.


Ali pitanje identiteta jeste danas važno u teorijskim raspravaama.

I ne samo teorijskim.


Usput

Na genocidu nad Apačima i Komančima nekada i nad stanovništvom Venecuele danas, zasniva se standard koji danas uživaš u svojoj novoj domovini .

Razmisli malo i o tome.

Ima i tu dovoljno štofa, za rad.
Crnilo ispod noktiju ćemo mi sami bez pomoći sa strane očistiti.

Doznake možeš slobodno da usmeriš i na neku drugu stranu.
alselone alselone 07:16 31.08.2018

Re: M'da !

Ни ташке!

Ovo nisam video do sada, ali izgleda odlicno!
predatortz predatortz 08:53 31.08.2018

Re: M'da !

Сам Петрит Сељими је твитовао пре око месец, месец и по дана да косовска албанска дијаспора броји 750000. Колико је онда Албанаца на КиМ? А Косово управо сада добија либерализацију визног режима, односно тзв. бели Шенген, па ће исељавање Албанаца бити још лакше.


Isto pitanje ti mogu postaviti za nas u Srbiji i RS. Koliko nas je? Kolika nam je prosečna starost? Gde su nam mladi, i gde su im težnje da budu.

No, imam drugo pitanje za sve koji su za zamrznuti konflikt.
Albanci na Kosovu, od oslobođenja od Turaka pa do danas, ne žele da žive u srpskoj državi. Koji god da je sistem bio, a menjali su se, tamo su tinjale pobuna, opstrukcije, neposlušnost. Svako žešće geopolitičko previranje Albanci su koristili da zabiju nož u leđa Srbima i srpskoj državi. Otvoreno su kolaborirali sa svim okupatorima.

Sad imamo situaciju po kojoj su Albanici, skoro dve decenije, faktički van jurisdikcije srpske države. Možemo stvari zamotavati u pravne oblande i formulacije, a znamo da međunarodno pravo niko ne jebe, a naročito ga ne jebe ni dva promila kada je inters naše strane u pitanju, ali ostaje činjenica da su Albanci na Kosovu van domašaja srpske države. Faktički nezavisni, bar u onoj meri u kojoj su danas nezavisne male, i ostale, banana države.

Moje pitanje je:

Kako, osim ratom, vratiti Albance sa Kosova u pravni poredak Republike Srbije?

Ako se odlučimo za rat, moramo imati u vidu sledeće činjenice:
Naša vojska se diže iz pepela, tek počinje da dobija konture vojske. Borbeni moral nacije je na jako niskom nivou. Nekoliko generacija nije primilo nikakvu, a one pre njih nisu dobile pristojnu vojnu obuku.
Potom, mi ne možemo voditi rat jedan na jedan sa Albancima sa Kosova. Takav rat bi, kakva god da su nam vojska i borbeni moral, mi dobili. No, takav rat je nemoguć. Ulaskom jedne naše pešadijske desetine na Kosovo, mi bi stupili u rat protiv NATO.
Ko bi od vas, internet teoretičara, imao herca da naciju povede u takvu pogibelj?
Ko veruje da bi divizije Rusa pale sa neba i razduvale NATO?
Ko veruje u to ba bi susedne države ostale neutralne u tom sukobu? Hrvatska i Crna Gora bi imale obavezu da slede NATO kurs. Isto važi za Bugarsku, Rumuniju, Tursku, Albaniju. U Bosni bi planuo rat u sekundi, a tamo bi naša pozicija bila inferiorna.
Nastao bi takav haos posle kog se, duboko sam u to ubeđen, srpski narod nikad ne bi čestito oporavio. Mislim, ono što bi od njega ostalo.
Ako vi mislite da je deset migova, isto toliko helikoptera, vojska bez čestite obuke, piloti bez naleta, omladina bez patriotizma, dovoljno da se sve to završi pozitivno po nas - onda se ja vama divim do beskraja!

Varijanta 2 je zamrznuti konflikt i čekanje negog žešćeg čuda. Pa, ako i kad se to čudo desi, ponovo rat. Pa, ako pobedimo, opet nam ostaju Albanci koji neće mirovati, jer nikad nisu.
c_h.arlie c_h.arlie 09:04 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz

...

Moje pitanje je:

Kako, osim ratom, vratiti Albance sa Kosova u pravni poredak Republike Srbije?
...

Mudrošću.
predatortz predatortz 09:12 31.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
predatortz

...

Moje pitanje je:

Kako, osim ratom, vratiti Albance sa Kosova u pravni poredak Republike Srbije?
...

Mudrošću.


Ok, slažem se da je to jedna od opcija.
Ali, onda se ne dernjaj kao pijani navijač sa "dogodine u Prizrenu!".
Em ne priliči tvojim godinama, em nije mudro, em je (trenutno) neizvodivo.
c_h.arlie c_h.arlie 10:30 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz
c_h.arlie
predatortz

...

Moje pitanje je:

Kako, osim ratom, vratiti Albance sa Kosova u pravni poredak Republike Srbije?
...

Mudrošću.


Ok, slažem se da je to jedna od opcija.
Ali, onda se ne dernjaj kao pijani navijač sa "dogodine u Prizrenu!".
Em ne priliči tvojim godinama, em nije mudro, em je (trenutno) neizvodivo.

Nisam rekao trenutno, nego dogodine.
predatortz predatortz 10:39 31.08.2018

Re: M'da !


Nisam rekao trenutno, nego dogodine.


Ok! Šta ako do 31.12.2019. ne uđeš pobednički u Prizren?
Nastavićeš sa istom besmislenom forom?

Žao mi je što sam uopšte reagovao na prvi tvoj komentar tog tipa. Vidim da je to izazvalo svađu između dva čoveka koja itekako cenim.
Svi na ovoj temi pišemo pod jakim emotivnim nabojem, a ti se zajebavaš i lupaš gluposti kao da ti je 7 godina. Moj sin, kojem je dvanaest, je na ovakve teme daleko zreliji od tebe.

Makso i Huči, urazumite se.
Makso, razumem emociju, ali si teške reči upotrebio.
Huči, to što ja imam sinove, a ti kćerke, za mene ne predstavlja ama baš nikakav razlog da smatram da sam pozvaniji da, o bilo čemu, donosim sudove u odnosu na tebe.
Ne znam odakle si izvukao zaključak da bih ja to ikad potegao kao argument u raspravi, ali me ta tvoja opaska mnogo pogodila. Onoliko koliko može da te pogodi kad te ne razume čovek kojeg ceniš i koji ti je na neki način, makar i na ovaj virtuelni, drag.

Čarli, uozbilji se za Boga miloga!
Nisu sve teme za podjebavanje i budalaštine.
Ova nam je bolna, svima.
anonymous anonymous 12:13 31.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
hoochie coochie man
.izbacuje Pajića u potpunosti iz diskusije po ovom pitanju.


Primetio, a evo ga pristaje, vadi se na sinovce :)
Mada Maksa nikako da se izjasni da pomaže li mu išta što
dve ćerke imaju tačno 8 sestrića i bratanaca u Srbiji


Mogu da zamislim Srkija i Endži kako bi digli dreku da je neko drugi, a ne Maksa, odvalio ovu budalaštinu o ukidanju prava roditeljima ženske dece.

Zanimniv fenomen stvarno, ne udara im se na Maksu, a vide da je glupost, pa ne smeju javno da podrže.


Zanimnjivo je da je Maksa jedini koji takvu budalaštinu sme javno da izgovori, i, koliko sam video, niko drugi se nije usudio.
(Dobro Endži, ali ona se ne računa)

Ja verujem da Maksa nije pička - i da će da ti se izvini.


Ја не верујем.
anonymous anonymous 12:27 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz


Žao mi je što sam uopšte reagovao na prvi tvoj komentar tog tipa. Vidim da je to izazvalo svađu ....




Лепо са твоје стране.
Риспект.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:57 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz
Сам Петрит Сељими је твитовао пре око месец, месец и по дана да косовска албанска дијаспора броји 750000. Колико је онда Албанаца на КиМ? А Косово управо сада добија либерализацију визног режима, односно тзв. бели Шенген, па ће исељавање Албанаца бити још лакше.


Isto pitanje ti mogu postaviti za nas u Srbiji i RS. Koliko nas je? Kolika nam je prosečna starost? Gde su nam mladi, i gde su im težnje da budu.

No, imam drugo pitanje za sve koji su za zamrznuti konflikt.
Albanci na Kosovu, od oslobođenja od Turaka pa do danas, ne žele da žive u srpskoj državi. Koji god da je sistem bio, a menjali su se, tamo su tinjale pobuna, opstrukcije, neposlušnost. Svako žešće geopolitičko previranje Albanci su koristili da zabiju nož u leđa Srbima i srpskoj državi. Otvoreno su kolaborirali sa svim okupatorima.

Sad imamo situaciju po kojoj su Albanici, skoro dve decenije, faktički van jurisdikcije srpske države. Možemo stvari zamotavati u pravne oblande i formulacije, a znamo da međunarodno pravo niko ne jebe, a naročito ga ne jebe ni dva promila kada je inters naše strane u pitanju, ali ostaje činjenica da su Albanci na Kosovu van domašaja srpske države. Faktički nezavisni, bar u onoj meri u kojoj su danas nezavisne male, i ostale, banana države.

Moje pitanje je:

Kako, osim ratom, vratiti Albance sa Kosova u pravni poredak Republike Srbije?

Ako se odlučimo za rat, moramo imati u vidu sledeće činjenice:
Naša vojska se diže iz pepela, tek počinje da dobija konture vojske. Borbeni moral nacije je na jako niskom nivou. Nekoliko generacija nije primilo nikakvu, a one pre njih nisu dobile pristojnu vojnu obuku.
Potom, mi ne možemo voditi rat jedan na jedan sa Albancima sa Kosova. Takav rat bi, kakva god da su nam vojska i borbeni moral, mi dobili. No, takav rat je nemoguć. Ulaskom jedne naše pešadijske desetine na Kosovo, mi bi stupili u rat protiv NATO.
Ko bi od vas, internet teoretičara, imao herca da naciju povede u takvu pogibelj?
Ko veruje da bi divizije Rusa pale sa neba i razduvale NATO?
Ko veruje u to ba bi susedne države ostale neutralne u tom sukobu? Hrvatska i Crna Gora bi imale obavezu da slede NATO kurs. Isto važi za Bugarsku, Rumuniju, Tursku, Albaniju. U Bosni bi planuo rat u sekundi, a tamo bi naša pozicija bila inferiorna.
Nastao bi takav haos posle kog se, duboko sam u to ubeđen, srpski narod nikad ne bi čestito oporavio. Mislim, ono što bi od njega ostalo.
Ako vi mislite da je deset migova, isto toliko helikoptera, vojska bez čestite obuke, piloti bez naleta, omladina bez patriotizma, dovoljno da se sve to završi pozitivno po nas - onda se ja vama divim do beskraja!

Varijanta 2 je zamrznuti konflikt i čekanje negog žešćeg čuda. Pa, ako i kad se to čudo desi, ponovo rat. Pa, ako pobedimo, opet nam ostaju Albanci koji neće mirovati, jer nikad nisu.


Хтела сам да напишем нешто као "зашто мушки мозак види рат као прво или једино решење конфликта?", а онда сам видела Чарлијев лаконски пост
Mudrošću.


У овом тренутку не треба много проницљивости да се види да је свет сада битно друкчији него што је био пре двадесет година, да промене, упркос нашој неспособности, иду нама на руку и да не само да сада не постоје услови да се понови не '99, него ни неупоредиво блаже варијанте.

Финансијска криза 2008. и мигрантска криза 2015 (које су више уздрмале нама непријатељски настројене, него оне који су нам пријатељски настројени), успон Русије и Кине, па и Брексит, јасно су показали да није "све готово". Наравно, увек постоји инерција и разна завртања руку су се наставила, али тај стисак је увелико ослабио.

Албанско самопроглашено Косово, са друге стране, губи подршку. Не само да они који су га здушно подржавали сада имају многа преча посла, већ није извесно ни да је Косово онакав миљеник какав је било пре двадесет година. И код оних који су га стварали, почиње да се испољава резерва према подржавању државе криминалаца.

Русија, Индија и Кина на страну, имаш цео континент где скоро ниједна држава није признала независно Косово, а упркoс свим притисцима из Брисела, ни ЕУ нема јединствен став (а управо излази држава која не само да је признала Косово, већ је њен тадашњи председник владе био инструменталан у агресији на Србију и ЦГ '99).

Значи сада када се Србија (упркос свему) ипак уздиже и када подршка њој јача, као што јачају они који је подржавају, ми журимо да се "разграничимо са Албанцима".

Види нпр. демографске податке за Албанију (извор ЦИА): Albanian 82.6%, Greek 0.9%, other 1% (including Vlach, Romani, Macedonian, Montenegrin, and Egyptian), unspecified 15.5% (2011 est.) Ко су ти албански грађани који неће да кажу шта су, а има их преко 450000? Ко би уопште могли бити?

Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.

angie01 angie01 14:03 31.08.2018

Re: M'da !




Dakle, terajte se u tri pizde materine svi vi sa sinovima koji na osnovu toga sebi prisvajate neka prava.

Dakle Anđo, Makso i svi koji ste im kucali preporuke, terajte su u tri pizde materine!!!


ti imas problem sa citanjem, ili razumevanjem, ili nesto trece...sta god,...ja sam lepo napisala da

a i da imam zenska, ne bih se tudjom decom igrala ovako besmisleno.


znaci, samo bezobrazno teras svoje, bez obzira sta je ko i kako rekao!

pri tome, ja sam se obratila maxi, a na tvoje komentare nisam reagovala, tako da, ako izbrojim koliko puta si me samo ovde naveo+ svi prethodni slucajvei slicnog tipa, gde nicim izazvan, cak i kada nisam prisutna imas potrebu da me pomenes, ispada da ne da se ne racunam, kako zajedljivo podvlacis moj primer, nego te zulja opsesivno u svakoj prilici, cak i kada je nema,...za razliku od cinjenice, da ja tebe obicno preskacem.
c_h.arlie c_h.arlie 14:23 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz

Nisam rekao trenutno, nego dogodine.


Ok! Šta ako do 31.12.2019. ne uđeš pobednički u Prizren?
Nastavićeš sa istom besmislenom forom?

Žao mi je što sam uopšte reagovao na prvi tvoj komentar tog tipa. Vidim da je to izazvalo svađu između dva čoveka koja itekako cenim.
Svi na ovoj temi pišemo pod jakim emotivnim nabojem, a ti se zajebavaš i lupaš gluposti kao da ti je 7 godina. Moj sin, kojem je dvanaest, je na ovakve teme daleko zreliji od tebe.

Makso i Huči, urazumite se.
Makso, razumem emociju, ali si teške reči upotrebio.
Huči, to što ja imam sinove, a ti kćerke, za mene ne predstavlja ama baš nikakav razlog da smatram da sam pozvaniji da, o bilo čemu, donosim sudove u odnosu na tebe.
Ne znam odakle si izvukao zaključak da bih ja to ikad potegao kao argument u raspravi, ali me ta tvoja opaska mnogo pogodila. Onoliko koliko može da te pogodi kad te ne razume čovek kojeg ceniš i koji ti je na neki način, makar i na ovaj virtuelni, drag.

Čarli, uozbilji se za Boga miloga!
Nisu sve teme za podjebavanje i budalaštine.
Ova nam je bolna, svima.

Ja ne podjebavam !
Mora da se zna red.

Za slanje nekoga u tri pičke materine se mora dobrano uraniti.
To nije lepo.

Usput - ne znam da li sam tebi (do sada) rekao, no, rekao sam mnogima ovde ... da ja nisam navikao da me iko ućutkuje. Takođe, nisam navikao niti da mi neko određuje šta ću da kažem - i na koji način.
Pored toga - nikada nikome, kao i u, što kaže Milan Novković, real life-u, nisam prvi uputio ružnu reč. Onome ko me uvredi uvek pružim šansu da se izvini - jer, nisu svi ljudi jednaki, neki su i poprilični slabići. No, ukoliko uspeju da upute izvinjenje, na dobrom su putu.
Do njih je !
Nije lako biti Srbin !
Dogodine u Prizrenu !
Bili Piton Bili Piton 14:38 31.08.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.
anonymous anonymous 14:44 31.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.


Bili, baš si - piton.

Bili Piton Bili Piton 14:47 31.08.2018

Re: M'da !

anonymous
Bili Piton
principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.


Bili, baš si - piton.



Odmah da si se izvinio !!!

Užas !!!

Mora da se zna red !!!

Nije lako biti Srbin !!!

Ćiribu ćiriba !!!
Milan Novković Milan Novković 15:05 31.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Da, stvarno se terajte

Nije bitno koga sam citirao, ne pratim vam prepisku, bar ne u dubini, nego me ova vesela razmena podseća na prve, vesele, dečačke discipline iz, pogađate, osnovne škole Mladost iz Prigrevice:

- Pišanje u dalj

- Igru "Trule Kobile"

Samo 53 godine ste me vratili u prošlost, i simpa vreme bilo
tasadebeli tasadebeli 15:06 31.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
anonymous
Bili Piton
principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.


Bili, baš si - piton.



Odmah da si se izvinio !!!

Užas !!!

Mora da se zna red !!!

Nije lako biti Srbin !!!

Ćiribu ćiriba !!!



Ево, ја ћу да вам свима објасним шта је значило Чарлијево Догодине у Призрену!



c_h.arlie c_h.arlie 15:53 31.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
anonymous
Bili Piton
principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.


Bili, baš si - piton.



Odmah da si se izvinio !!!

Užas !!!

Mora da se zna red !!!

Nije lako biti Srbin !!!

Ćiribu ćiriba !!!

Ovo poslednje ja nisam rekao.

No, i pored toga, moram da ti ukažem na nepravilnost - jer ja ne koristim trostruki znak uzvika.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:54 31.08.2018

Re: M'da !

У мој коментар који се односи на косовско-метохијску демографију, учитао си нешто чега у њему нема, пошто је твоје разумевање демографских података ограничено на контекст средњевековне битке један-на-један.


Ma, kapiram ja da ste vi DSS-ovci samo teoretičari prolivanja tuđe krvi. To prolivanje će posle u praksi da sprovede neko radikaliniji, dok vi sedite u Londonu ili biblioteci, ispijate čajeve i uživate u plodovima svoga rada, a možda padne i neki lep moleban kad se posao završi. Mislim, da se ne lažemo ovde, to je tako.

I možeš ti sada da palamudiš i šminkaš svoj prvobitno izrazito krvoločan stav, ali ne vredi. Čim si ti počela da prebrojavaš Albance na Kosovu za željom da suzbiješ nečiji defitizam, jasno je zašto to radiš.

U svakom slučaju, probaj da utuviš sebi u glavu, ako si u stanju: nema načina da dva miliona ljudi, ili milion, ili koliko god odgovara rezultatima tvojih najnovijih istraživanja, nikakvim sredstvima nateraš da žive u zemlji u kojoj neće. Nikad nisu ni hteli. Možeš ti da probaš da ih vojno pregaziš, i šta onda? Eventualno da ih sve oteraš preko Prokletija? I što bi stala u Prizrenu. Eno ti onoliko Dušanovo carstvo, što da ne uzmemo (iduće godine) pola Bugarske, ili Grčke? Možda zato što Maksa i slični nemaju toliko dece da izginu za taj divan projekat.

Да си пажљивије читао, приметио би да уопште нисам улазила у то јадно препуцавање о правима на одлучивање родитеља мушке и женске деце.


Da si ti pažljivije čitala, primetila bi da te za to nisam ni optužio. Ustolom, na tom prepucavanju je insistirao samo huči, jer je to jedini jadan argument koji je u očaju mogao da smisli. Prosto, to nije vredno diskutovanja, pa se ni ja nisam bavio time.
c_h.arlie c_h.arlie 15:54 31.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
principessa_etrusca


Не знам како да ти додатно цртам шта значи Чарлијево "догодине у Призрену". Ти га схваташ дословно, а оно је израз да Чарли Призрен није заборавио и да га неће заборавити.



Vradžbina je jača ako se pridružimo, stoga ajmo svi u glas.

Jevreji jesu !
No - ima vremena !
I Srbi će da nadođu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:00 31.08.2018

Re: M'da !

Imaginacija mi nije jača strana.


A ni logika. A bogami ni funkcionalna pismenost:

Zato u tebi uvek vidim pre Amerikanca nego Srbina.


Rekao sam da zamiliš da ja živim u Srbiji, a ne da li sam više Amerikanac ili manje Srbin. Mada, ok, kapiram i taj fašistički Srbija Srbima odnos, nisi me iznenadio.

Ostatak neartikulisanog lupetanja koje si proizveo ne bih komentarisao, ako mi ne zameraš.

c_h.arlie c_h.arlie 16:02 31.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic

...

U svakom slučaju, probaj da utuviš sebi u glavu, ako si u stanju: nema načina da dva miliona ljudi, ili milion, ili koliko god odgovara rezultatima tvojih najnovijih istraživanja, nikakvim sredstvima nateraš da žive u zemlji u kojoj neće. Nikad nisu ni hteli. Možeš ti da probaš da ih vojno pregaziš, i šta onda? Eventualno da ih sve oteraš preko Prokletija? I što bi stala u Prizrenu.
...

Ajde da makar ovu glupost (ostale su tolike da ih nema smisla niti komentarisati) --- postoje na milione ljudi koji žive u drugim državama protiv svoje volje. Kosovski Šiftari tu ne bi bili nikakav izuzetak.
Ono što ograničeni (ne mislim nužno na tebe, svrstaj se sam ako hoćeš) ne znaju je - da ništa što je zasnovano na dubokoj nepravdi ne traje večno.
O ratu, koji uglavnom ti pominješ, i miru ... trudim se da za oboje biram onome kome verujem. Ti nisi na tom spisku.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:35 31.08.2018

Re: M'da !

I možeš ti sada da palamudiš i šminkaš svoj prvobitno izrazito krvoločan stav, ali ne vredi. Čim si ti počela da prebrojavaš Albance na Kosovu za željom da suzbiješ nečiji defitizam, jasno je zašto to radiš.


Не пребројавам ја Албанце, већ их је пребројао приштински завод за статистику на попису 2011. (Е сада, ако мислиш да има нешто крволочно у статистици, то је друга ствар.)
maksa83 maksa83 16:37 31.08.2018

Re: M'da !

postoje na milione ljudi koji žive u drugim državama protiv svoje volje. Kosovski Šiftari tu ne bi bili nikakav izuzetak.

... kvintesencija celog vašeg redovna-vojska-dogodine-ovo-ono-mudrost plesa.

Zato si se ti Čarlivoje spremio da šalješ svoju decu u vojsku da (tog slavnog dana, kad se opet tamo vratimo) drže stražu po kasarnama i (uspostavljenim srpskim) državnim ustanovama da ih na straži kolju nezadovoljni zatečeni sugrađani.

Ups, čekaj, pa nisi spreman... A nije ni hučikučivacić! Gle, nije ni prinčipezza turska!

Mislim da sam sagledao neki pattern ovde...

nikvet pn nikvet pn 19:06 31.08.2018

Re: M'da !


Dogodine u Prizrenu !


Био сам у Призрену.

'осамдесет девете.

Уредно преко позивара позван, јавио се где треба обучен у СМБ све по Пе-еС-у. И ја сам Србин и нечији син и отац и муж, одазвао се позиву за одбрану отаџбине, све људски и етички и законски.

Причао сам већ овде како смо пошли у бој на Косово свето уз звона Лазарице у Крушевцу па да не понављам.

Улазак на Косово ме је поразио: шта је бре ово!? Ово више није Југославија, није ни Србија, није ни Европа; јеботе ово је Блиски Исток. Света српска земља... аух.

Нећу детаље. Тако великом и тако бесмисленом послу не може се дати баш никакав смисао колико год се трудили ратнохушкачи-пуштачи туђе крви.

Наредни позив '91 избегао сам операцијом менискуса. После операције у шетњи са штаком виде ме на улици пун астал пијаних официра, управо се вратили са Косова. Позову ме, седнем, наручим и одмах платим туру пива.

- А тебе нема, ми без тебе да ратујемо!?
- Без мене. Ја тамо с вама више не идем.
- Овај пут си избего, а идући пут?
- Оперишем менискус друге ноге.
- Па добро, а после? Нећеш моћи вечито да се извлачиш кад ти дође позив.
- После оперишем слепо црево.
- Па ти си луд!
- Тако је. И извадим уверење да сам луд. Онда пиштољ у џеп па кад те сретнем Милинко мој драги ја ти саспем шаржер у чело (покажем прстом) пам-пам-пам, ладно. Ово што сам ти сада пред свима рекао упамти добро кад се идући пут машиш за мој картон; пизда ли вам материна алкохоличарска свима!

После десет дана дође ми војни позив да донесем опрему на раздужење. Нити сам отишао, нити је шта даље било.



predatortz

Ko bi od vas, internet teoretičara, imao herca da naciju povede u takvu pogibelj?
Ko veruje da bi divizije Rusa pale sa neba i razduvale NATO?
Ko veruje u to ba bi susedne države ostale neutralne u tom sukobu? Hrvatska i Crna Gora bi imale obavezu da slede NATO kurs. Isto važi za Bugarsku, Rumuniju, Tursku, Albaniju. U Bosni bi planuo rat u sekundi, a tamo bi naša pozicija bila inferiorna.
Nastao bi takav haos posle kog se, duboko sam u to ubeđen, srpski narod nikad ne bi čestito oporavio. Mislim, ono što bi od njega ostalo.
Ako vi mislite da je deset migova, isto toliko helikoptera, vojska bez čestite obuke, piloti bez naleta, omladina bez patriotizma, dovoljno da se sve to završi pozitivno po nas - onda se ja vama divim do beskraja!

Varijanta 2 je zamrznuti konflikt i čekanje negog žešćeg čuda. Pa, ako i kad se to čudo desi, ponovo rat. Pa, ako pobedimo, opet nam ostaju Albanci koji neće mirovati, jer nikad nisu.


Хвала Предаторе.

И што рече наш овдашњи пок. dr M:

Косово de facto признати, de iure - никад.




c_h.arlie c_h.arlie 19:11 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
postoje na milione ljudi koji žive u drugim državama protiv svoje volje. Kosovski Šiftari tu ne bi bili nikakav izuzetak.

... kvintesencija celog vašeg redovna-vojska-dogodine-ovo-ono-mudrost plesa.

Zato si se ti Čarlivoje spremio da šalješ svoju decu u vojsku da (tog slavnog dana, kad se opet tamo vratimo) drže stražu po kasarnama i (uspostavljenim srpskim) državnim ustanovama da ih na straži kolju nezadovoljni zatečeni sugrađani.

Ups, čekaj, pa nisi spreman... A nije ni hučikučivacić! Gle, nije ni prinčipezza turska!

Mislim da sam sagledao neki pattern ovde...


Mislim da ti lupaš gluposti - red je da ti ovo kažem kako bi prikočio ... bez obzira što smatram da si prilično inteligentna osoba.
Nemoj da se ljutiš !
No - ako i hoćeš.
Mora da se zna red !
Šta sam ja bio spreman - pokazao sam kada je bilo potrebno.
Istina, ne bih voleo da to opet moram da pokazujem - kao što ne bih voleo da to pokazuješ ni ti, ni Pajić, ni niko drugi.

Dogodine u Prizrenu !

E, da - nisam video da si mi se izvinio. Huči ako je zaboravio, ja nisam.
Jer, kao što rekoh - mora da se zna red !
c_h.arlie c_h.arlie 19:14 31.08.2018

Re: M'da !

nikvet pn

Dogodine u Prizrenu !


Био сам у Призрену.

'осамдесет девете.

Уредно преко позивара позван, јавио се где треба обучен у СМБ све по Пе-еС-у. И ја сам Србин и нечији син и отац и муж, одазвао се позиву за одбрану отаџбине, све људски и етички и законски.

Причао сам већ овде како смо пошли у бој на Косово свето уз звона Лазарице у Крушевцу па да не понављам.

Улазак на Косово ме је поразио: шта је бре ово!? Ово више није Југославија, није ни Србија, није ни Европа; јеботе ово је Блиски Исток. Света српска земља... аух.

Нећу детаље. Тако великом и тако бесмисленом послу не може се дати баш никакав смисао колико год се трудили ратнохушкачи-пуштачи туђе крви.

Наредни позив '91 избегао сам операцијом менискуса. После операције у шетњи са штаком виде ме на улици пун астал пијаних официра, управо се вратили са Косова. Позову ме, седнем, наручим и одмах платим туру пива.

- А тебе нема, ми без тебе да ратујемо!?
- Без мене. Ја тамо с вама више не идем.
- Овај пут си избего, а идући пут?
- Оперишем менискус друге ноге.
- Па добро, а после? Нећеш моћи вечито да се извлачиш кад ти дође позив.
- После оперишем слепо црево.
- Па ти си луд!
- Тако је. И извадим уверење да сам луд. Онда пиштољ у џеп па кад те сретнем Милинко мој драги ја ти саспем шаржер у чело (покажем прстом) пам-пам-пам, ладно. Ово што сам ти сада пред свима рекао упамти добро кад се идући пут машиш за мој картон; пизда ли вам материна алкохоличарска свима!

После десет дана дође ми војни позив да донесем опрему на раздужење. Нити сам отишао, нити је шта даље било.



predatortz

Ko bi od vas, internet teoretičara, imao herca da naciju povede u takvu pogibelj?
Ko veruje da bi divizije Rusa pale sa neba i razduvale NATO?
Ko veruje u to ba bi susedne države ostale neutralne u tom sukobu? Hrvatska i Crna Gora bi imale obavezu da slede NATO kurs. Isto važi za Bugarsku, Rumuniju, Tursku, Albaniju. U Bosni bi planuo rat u sekundi, a tamo bi naša pozicija bila inferiorna.
Nastao bi takav haos posle kog se, duboko sam u to ubeđen, srpski narod nikad ne bi čestito oporavio. Mislim, ono što bi od njega ostalo.
Ako vi mislite da je deset migova, isto toliko helikoptera, vojska bez čestite obuke, piloti bez naleta, omladina bez patriotizma, dovoljno da se sve to završi pozitivno po nas - onda se ja vama divim do beskraja!

Varijanta 2 je zamrznuti konflikt i čekanje negog žešćeg čuda. Pa, ako i kad se to čudo desi, ponovo rat. Pa, ako pobedimo, opet nam ostaju Albanci koji neće mirovati, jer nikad nisu.


Хвала Предаторе.

И што рече наш овдашњи пок. dr M:

Косово de facto признати, de iure - никад.





Bravo !

Osim što nije lepo što pretiš nekome pištoljem.

Tako jedan pretio meni jednom - i nikada više.
maksa83 maksa83 19:25 31.08.2018

Re: M'da !

E, da - nisam video da si mi se izvinio.

Tačno.

Nisi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 31.08.2018

Re: M'da !

Ups, čekaj, pa nisi spreman... A nije ni hučikučivacić!


Moram prvo ovo..
Makso, ovo što ti zastupaš nije samo, ili nije uopšte konzervativnost, ovo je čista, tipična zatucanost.

Evo objasniću ti potanko.
Na osnovu čega si zaključio da nisam spreman?
Na osnovu čega god da jesi, pogrešno si zaključio, itekako sam spreman, tj bio bih spreman da je prilika takva.

Pretpostavljam da an umu imaš ono što sam pisao da mi je jedna ćera u SF, a ti si to nazvao, poslao si je tamo, ili što je ne vratiš i tako nešto.
E to je zatucanost.

Nisam je slao i nisam ja taj koji će da je vraća ili ostavlja, to je njena volja, ja je samo podržavam, jer verujem u nju i njene odluke.
Isto bih je podržavao i da je odlučila da ide na Kosovo, vrlo spremno bih je podržavao.
Isto kao što podržavam drugu koja je odlučila da nađe posao u Srbiji.
Ni nju nisam ostavljao ni terao.

Ali ne može to zatucani um koji oduzima prava roditeljima ženske dece da ukapira, ne može da shvati da neko svoju decu ne smatra ličnom svojinom kojom on upravlja kako mu se prohte.

Taj um razmišlja na način, ja sam te napravio ja ću da ti presudim ako ne radiš onako kako ja kažem, jer ja sve nabolje znam.
Ja ću da te šaljem, ja ću da te vraćam, ja sam te parvio i ja sam za tebe gospod bog.
Sasvim kompatibilno sa onim nemaš sina, mršupičkumaterinu.
Čista, klasična zatucanost.

A zanimnjivo je što ste vi jugonostalgičari, propartizani, prokomunisti, levičari, kurcipalci, šta li ste, uglavnom takvi.

Desničari, (ili oni koje vi smatrate takvima, nacionalisti uglavnom) su mnogo liberalniji i mnogo više slobode svojoj deci ostavljaju.
Primera je dosta, uzmimo najpoznatije..
Kosta Čavoški, na pitanje što mu je ćerka na suprtonoj strani političkog spektra kaže, to je njena odluka..

Ljubomir Tadić, koji se zdušno zalagao za ostanak Srbije i CG u zajednici, na pitanje kako gleda na to što mu je sin prisustvovao činu osamostaljenja, kaže, žao mi je što je moj sin tome doprineo, ali on ima pravo na svoje stavove.

I....
Draža Mihailović nikakve problemme nije pravio svojoj deci što su se opredelila za komuniste, vrlo spremno je to prihvatio.

Imaš li primer tako nećega kod vas kuracapalaca komunista.
Da li bi Tita tako nešto učinio?
Pa ne bi, on je kao i ti, ja šaljem, ja vraćam, ja oderđujem, jer, ja te 'ranim i može samo ono na šta sam ja spreman...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 31.08.2018

Re: M'da !

Huči, to što ja imam sinove, a ti kćerke, za mene ne predstavlja ama baš nikakav razlog da smatram da sam pozvaniji da, o bilo čemu, donosim sudove u odnosu na tebe.


Nisam ja od tih koji generalizuju, ne sekiraj se :)

Nisam ja shvatio da je od tebe počelo, i ni jednog trena nisam na tebe mislio.
Previše dobro te poznajem, dovoljno.
maksa83 maksa83 19:34 31.08.2018

Re: M'da !

Ali ne može to zatucani um koji oduzima prava roditeljima ženske dece da ukapira, ne može da shvati da neko svoju decu ne smatra ličnom svojinom kojom on upravlja kako mu se prohte.

Vidi, to da su ti "oduzeta prava" je stvarno više deplasirano, nije te strpalo u kazamat i oduzelo građanska prava i pokretnu i nepokretnu imovinu nego te je neznanac sa Interneta malo preskakao na nekom zabačenom zaboravljenom blogu. To pod 1.

Pod 2.
Imaš li primer tako nećega kod vas kuracapalaca komunista.

Evo Isusov tata Josif je bio tesar, znači čovek zanatlija, preduzetnik, skoro pa kapitalista, a njegov sin postao radikalni levičar i ovaj je sa tim bio skroz okej. Da ti pomognem tezi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 31.08.2018

Re: M'da !

.ja sam lepo napisala da

a i da imam zenska,


E ako je tako :)


Anđo, sejo, evo i tebi ću da nacrtam.
Nikakve veze nema to što biti isto mislila i da imaš ćerke, ali baš nikakve.

Na stranu to što ti ne verujem, to je manje važno.

Dakle sejo, Maksa je nalupeto gomilu gluposti kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju, a ti si rekla super, i ja tako mislim.
Znači sejo, ti podržavaš budalaštine pa koga god da su ti pola deca.

To što bi isto mislila i da imaš ćerke od te budalaštine ne može napraviti mudrost, to ostaje budalaština.

A i nije malo onih koji imaju ćerke ali ih ,poput tebe, smatraju manje vrednim pa guraju do pet, šest, sedam komada, dok ne utrefe sinčinu.
Nekima se ne posreći pa ostanu žalni celog života.
Ti si imala sreće.

I posle ćeš naravno da telališ kako si mnogo žustra kad se opravima žena radi, o njihovoj emancipaciji :)
Samo piči.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 31.08.2018

Re: M'da !

nego te je neznanac sa Interneta malo preskakao na nekom zabačenom zaboravljenom blogu. To pod 1.


Aha, znači ipak ono, ma ne mislim ja tako nego tebe preskačem.
Dobro je ako je tako, nego sinoć te to pitah ti reče da stojiš iza svake svoje reči.
Razmislio se malo?
Ima nade, ima.
Evo Isusov tata Josif je bio tesar, znači čovek zanatlija, preduzetnik, skoro pa kapitalista, a njegov sin postao radikalni levičar i ovaj je sa tim bio skroz okej.


Gde piše da je bio ok s tim?

Ovaj je roditelje prilično otkačio, ako se dobro sećam, nije ih nešto fermao.
maksa83 maksa83 19:45 31.08.2018

Re: M'da !

Dakle sejo, Maksa je nalupeto gomilu gluposti kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,

Sram te bilo. Kakva si kosmička lažovčina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 31.08.2018

Re: M'da !

Sram te bilo. Kakva si kosmička lažovčina.


Puklo se, a?
(ne mogu reći da nema ushićenja, makar malog)
Da ti citiram gluposti koje si kačio ili ćeš sam da se setiš?
predatortz predatortz 19:50 31.08.2018

Re: M'da !

Sram te bilo.


Preterao si, Makso. Izvređao si čoveka nizašta. Na stav o Kosovu, kao i o bilo čemu drugom, svi imamo jednako pravo.
Mada, liči mi da nas neće puno ni pitati.
maksa83 maksa83 19:54 31.08.2018

Re: M'da !

Puklo se, a?
(ne mogu reći da nema ushićenja, makar malog)
Da ti citiram gluposti koje si kačio ili ćeš sam da se setiš?

Da, molim te, citiraj ovo što si napisao:

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,


Dakle, lažeš kao pas.
c_h.arlie c_h.arlie 19:59 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
E, da - nisam video da si mi se izvinio.

Tačno.

Nisi.

Samo sam proveravao da mi nije promaklo.

Ne moraš da žuriš ako nisi spreman.
Ima vremena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 31.08.2018

Re: M'da !

Aha, sad ćemo da žongliramo rečima, pa kao ispadne da ti nisi rekao ono što jesi rekao.
Mani me toga Makso, previše mi je godina da bih se tim igrarijama bavio.

Ako nekoga zbog stava teraš u pizdu materinu ako nema sina, onda to nije oduzimanje prava i svrstavanje u drugu kategoriju.
Dobro, nije.
maksa83 maksa83 20:00 31.08.2018

Re: M'da !

Na stav o Kosovu, kao i o bilo čemu drugom, svi imamo jednako pravo.

Ne padaj na budalaštinu o ugroženom pravu. Naravno da svi imamo pravo na stav o bilo čemu (kao što već rekoh gore dontfirdriperu), ali naravno da sledstveno svi imamo jednako pravo da drugim nosiocima tog prava vratimo taj stav u lice ogoljen. To je manje više početak i kraj, a sad što dobrovoljni davaoci tuđe krvi cvile kad im pokažeš šta su je apsolutno njihov problem i ... nije moj.

maksa83 maksa83 20:01 31.08.2018

Re: M'da !

Aha, sad ćemo da žongliramo rečima, pa kao ispadne da ti nisi rekao ono što jesi rekao.
Mani me toga Makso, previše mi je godina da bih se tim igrarijama bavio.

Znači da ne možeš da citiraš da sam napisao:

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,


Tj., slagao si kao pas.


zilikaka zilikaka 20:03 31.08.2018

Re: M'da !

Mada, liči mi da nas neće puno ni pitati.

Mene ako pitaju, znam da može da hoće i glasa ko šta vole, i muško i žensko, al da ću ja upotrebiti apsolutno sve resurse, u slučaju da nekom padne na pamet da mi šalje pozivara na vrata, tamo ne pronadje nikog.

I to je jedino što me po tom pitanju ne daj bože može angažovati.
alselone alselone 20:05 31.08.2018

Re: M'da !

predatortz


Cisto da kazem da se sa onim tvojim velikim postom slazem u potpunosti. Ti voles Azru, je l' tako bese?
E, ja se cesto vodim tom "dokle znades kuda putujem" logikom. Postujem i volim da se druzim sa ljudima za koje vidim da putuju u pravom pravcu i smeru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 31.08.2018

Re: M'da !

Znači da ne možeš da citiraš da sam napisao:


Jao, ne mogu :)
Tražio al nema :)
Smešan si Makso.
predatortz predatortz 20:08 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Na stav o Kosovu, kao i o bilo čemu drugom, svi imamo jednako pravo.

Ne padaj na budalaštinu o ugroženom pravu. Naravno da svi imamo pravo na stav o bilo čemu (kao što već rekoh gore dontfirdriperu), ali naravno da sledstveno svi imamo jednako pravo da drugim nosiocima tog prava vratimo taj stav u lice ogoljen. To je manje više početak i kraj, a sad što dobrovoljni davaoci tuđe krvi cvile kad im pokažeš šta su je apsolutno njihov problem i ... nije moj.



Mislim da Huči nije među tim tvojim dobrovoljnim davaocima. Niti mislim da je takav čovek koji bi moje i tvoje sinove gurnuo u rat, a to gledao iz zapećka. A kad deca poodrastu, i moja i tvoja, možemo samo Boga da molimo da rata ne bude. Oni će uraditi ono što oni budu hteli. Misliš da su mene otac i majka bodrili da ostanem u ratu? Kumili su me Bogom da se pozovem na indeks! Znaš koliko sam ih zarezivao? Ja sam ti kao oni studenti koji su klisnuli u partizaniju. Zato i znam da me sinovi neće puno zarezivati oko takvih stvari.

maksa83 maksa83 20:08 31.08.2018

Re: M'da !

Samo sam proveravao da mi nije promaklo.

Ne moraš da žuriš ako nisi spreman.
Ima vremena.

Naoružaj se beskrajnim stpljenjem. Naglasak na "beskrajnim".
maksa83 maksa83 20:14 31.08.2018

Re: M'da !

. Oni će uraditi ono što oni budu hteli. Misliš da su mene otac i majka bodrili da ostanem u ratu? Kumili su me Bogom da se pozovem na indeks! Znaš koliko sam ih zarezivao? Ja sam ti kao oni studenti koji su klisnuli u partizaniju. Zato i znam da me sinovi neće puno zarezivati oko takvih stvari.

Ne bih ja baš upoređivao tvoju situaciju, ti si ratovao zato što si morao - jedno jutro si se probudio i od tog dana se nišanio sa komšijama. , Ovde se radi o jednoj vrlo planiranoj militarizaciji društva zarad - na površini - tripa o Svetoj Zemlji a ispod površine imaš jednu mnogo veću eksplicitnu nameru da se od ovoga opet pravi trusno područje i da se opet sjebe još 30 godina zarad kremljanskih igara. Pa ja ne bih da to bude 30 godina moje dece, ne bih da to bude ni sekund moje dece, jer je tih govana bilo dovoljno, tj. dosta je što je moja generacija razjebana orgijanjem udruženih balkanskih debila. Ali vidiš, imaš ljude čiju to decu ne može da pipne, i njima je sve to skroz okej.
c_h.arlie c_h.arlie 20:16 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Samo sam proveravao da mi nije promaklo.

Ne moraš da žuriš ako nisi spreman.
Ima vremena.

Naoružaj se beskrajnim stpljenjem. Naglasak na "beskrajnim".

Toga imam i više od beskrajno.
Do tebe je !
maksa83 maksa83 20:17 31.08.2018

Re: M'da !

Jao, ne mogu :)
Tražio al nema :)

Naravno da nema.

Mislim, ne bih insistirao da nisi ponudio da citiraš. Ali evo odustao si. Pa što, majstore?

Da te podsetim:

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana