Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Religija

Pitanje i komentari

tasadebeli RSS / 29.08.2018. u 11:09
19eed8f_25790-ljwcsh.jpg
 
 
 
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?
 
 Ако да, шта онда и како даље?
 
Ако не, шта онда и како даље?
 
 
 
1371741303.jpg 
 


Komentari (498)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 11:33 29.08.2018

odgovori


pod a) samo naprijed, hrabro


pod b) samo naprijed, hrabro

niccolo niccolo 12:09 29.08.2018

Re: odgovori

Kaže se samo čvrsto i na prvu loptu...
maksa83 maksa83 12:12 29.08.2018

Re: odgovori

Kaže se samo čvrsto i na prvu loptu...

Samo čvrsto i u mutnu Maricu...
nsarski nsarski 12:30 29.08.2018

Re: odgovori


Ники немо' да се зајебава, и сви да дате све од себе!
predatortz predatortz 12:44 29.08.2018

Re: odgovori

pod a) samo naprijed, hrabro


Poslati Đuru da blokira aerodrom i spreči batice da uteknu u Argentinu.

pod b) samo naprijed, hrabro


Poslati Đuru da bije Irineja zbog izdaje.
niccolo niccolo 13:19 29.08.2018

Re: odgovori

и сви да дате све од себе!

Nema izvlačenja!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:27 29.08.2018

Re: odgovori

Kaže se...


...ma ko šiša i jebe i Kosovo i Crkvu, a pogotovo i VlasT i Crkve (ovo uvek i u svakom pogledu, i bez Kosova ☻↕►)

Pravo pitanje je - da li je konačno došao Početak Kraja (ili makar mala pauzica ) pravljenja filmova koji moraju da imaju sve i svja, a pogotovo debele, tužne, ružne i nosate, pa onda od svih postojećih rasa i pasmina, a sve e da se ne bi našle Tri Budale (uvek su to samo te TRi Budale, koje onda dobiju publicitet jer ih citiraju svi mediji) koje će preko Tvitera (a da nego preko čega, di Krele tu i sve Budale) da nadignu dreku i kuknjavu.

Po ovome - Met Smit...u novom nastavku serijala "Ratovi zvezda"

možda bidne, ali mož i da ne bidne, te da na uštrb njega, drugi tas prepune gore pomenutim All Inclusivima a da njega stave u neki debeli kostim - k'o što su mu i Gilijanicu u Čuvarima ;>

NB - ma nemam ja ništa protiv takvog kastinga, ali ne mora baš u svaki i svakojaki film i seriju. nek makar povremeno poštede onih (jošte) preostalih nekolicinu koje još i imam živaca da odgledam ;>



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:36 29.08.2018

Re: odgovori

Ova je još i super - nema Nosonje



NM - Ma dobra je Nosonja, nego sam tek pre neki dan konačno i odgledao film (kad se onomad pojavio na disku, prekinuo sam na početku - iživcirao sam se gore od Leje na onu budaletinu ;>>>> ) pa me stalno podsećala na Jar Jara ☻
loader loader 20:32 30.08.2018

Re: odgovori

Poslati Đuru da bije Irineja zbog izdaje.

Otac Sava je sve to zamutio. Govorio je da predsednik možda nije u pravu ..! Da se otac Sava stoga javi na raport Vulinu, Vesiću i Rističeviću, radi resetovanja i učvršćivanja vere, o čemu će ova trojica kasnije pisanim putem obavestiti predsednika, čim bude našao makar sekund vremena ... u sred ove njegove natčovečanske odbrane linije zagraničenja i ograničenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:03 01.09.2018

Re: odgovori

loader

Otac Sava je sve to zamutio. Govorio je da predsednik možda nije u pravu ..! Da se otac Sava stoga javi na raport Vulinu, Vesiću i Rističeviću,


Boleće ga uvo. Odličan Savvas u poslednjem broju Vremena.
c_h.arlie c_h.arlie 13:53 29.08.2018

M'da !

Situacija je kompleksna - ili se, pak, kaže, složena.

Dogodine u Prizrenu !
predatortz predatortz 15:46 29.08.2018

Re: M'da !

Dogodine u Prizrenu !


Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?
maksa83 maksa83 17:01 29.08.2018

Re: M'da !

Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?

docsumann docsumann 17:08 29.08.2018

Re: M'da !

čovjek je čovjeku Pavlovljev pas
docsumann docsumann 17:12 29.08.2018

Re: odgovori

..ma ko šiša i jebe i Kosovo i Crkvu




sad za Kosovo nisam siguran, al da je jebo crkvu, jebo je...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 29.08.2018

Re: M'da !

predatortz
Dogodine u Prizrenu !


Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Loš seksualni život?

Mada, šta ih briga, oni ionako nikad neće biti mobilisani, a i deca su im u inostranstvu, šalju doznake. Što reče jednom davno moj saborac sa mitinga Baba u crnom, a za one veličanstvene mitinge podrške Slobi Miloševiću na koje smo sa nemalom zavišću gledali: "Baba Srki, viš ovaj miting, Slobin? E, to ti deset vojnih pozivara rasturi za par minuta, bolje nego bilo kakva milicija."

edit: A primetio sam da su podjednako, ili bar približno, agresivni i napaljeni ovi što su civilno služili vojni rok. E, jedva čekam da predsednik Vučić ukine tu zajebanciju za pičkice i uvede obavezno redovno služenje vojnog roka za sve, godinu do godinu i po dana, minimum, pa da vidimo.
gedza.73 gedza.73 19:14 29.08.2018

Re: M'da !

uvede obavezno redovno služenje vojnog roka za sve, godinu do godinu i po dana, minimum, pa da vidimo.

jezik pregrizo dabogda.

ovi gastarbajteri će nam glave doći.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 29.08.2018

Re: M'da !

gedza.73
uvede obavezno redovno služenje vojnog roka za sve, godinu do godinu i po dana, minimum, pa da vidimo.

jezik pregrizo dabogda.

ovi gastarbajteri će nam glave doći.




To da vam vratim što ste mi sjebal Zlobabu na izborima.

Ma, zezam se, gedžo, ne bih ja stvarno poželo ništa tuđoj deci što ne bih svojoj. Ali ovi što bi da ratuju, stvarno bi im trebalo omogućiti da, u bezbednim uslovima, isprobaju malo uniformu, čizme, strojevi korak i atomski s leva, o puzanju kroz blato i pod vatrom da ne govorimo. A to mogu da urade i na Adi, na paintball-u, ako to još tamo postoji. Dakle, dogodine - na Adi.

Bili Piton Bili Piton 19:47 29.08.2018

Re: M'da !

gedza.73
uvede obavezno redovno služenje vojnog roka za sve, godinu do godinu i po dana, minimum, pa da vidimo.

jezik pregrizo dabogda.

ovi gastarbajteri će nam glave doći.


Čitam šta se o tome lupeta po fejsu, kako je obavezni vojni rok jedan od načina da muško postane muško, da nam "momci ne nose midjuše i ne oblače se u roze"...jbt, jedino što sam u vojsci naučio, i tu sam se s tom filozofijom prvi put susreo - je da Gledam Samo Svoje Dupe U Svakom Trenutku i Bezobzirno Hvatam Krivine Gde God Je To Moguće. Bez IKAKVOG obzira prema ikome osim onog koji u tom trenutku drži batinu.

To u prevodu znači obavezno služenje vojnog roka. Bilo i biće. A ko bi da služi vojsku profesionalno, široko mu polje, može sjajna karijera da se napravi ako neko ima taj drajv. A nema ga svako, niti je prirodno da ga ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 29.08.2018

Re: M'da !

Čitam šta se o tome lupeta po fejsu, kako je obavezni vojni rok jedan od načina da muško postane muško, da nam "momci ne nose midjuše i ne oblače se u roze"...jbt, jedino što sam u vojsci naučio, i tu sam se s tom filozofijom prvi put susreo - je da Gledam Samo Svoje Dupe U Svakom Trenutku i Bezobzirno Hvatam Krivine Gde God Je To Moguće. Bez IKAKVOG obzira prema ikome osim onog koji u tom trenutku drži batinu.



Ajde-de, Pitone, nije bilo baš toliko gadno, koliko ja mogu da se setim. Mi smo čak imali i kompletan diversity program, pa si tako mogao u JNA da upoznaš uživo i pravog Hrvata, ili Slovenca, izvornog Bosanca, čak i Albanca, jebote, i da se uveriš da su i oni (bar donekle) ljudi. Ovo sad bi bilo - sačuvaj bože, arijevska klasa, kur bi im neki nesrbin išao u vojsku, ma ne bi ni Srbin, da se ne lažemo, sem pod pretnjom hapšenjem. I zamisli samo to ispiranje mozga na POIV-u.

Bili Piton Bili Piton 20:14 29.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
pa si tako mogao u JNA da upoznaš uživo i pravog Hrvata, ili Slovenca, izvornog Bosanca, čak i Albanca, jebote, i da se uveriš da su i oni (bar donekle) ljudi..



Mislio sam na vojničke veštine (pola nas nije do kraja naučilo kako da rasklopi i sklopi pušku, uz onolika glancanja) i "čeličenje karaktera". Jeste da.

Dobro, naučio sam da šaljem i primam Morzeovim kodom ali sam to promptno zaboravio odmah potom.

Ovo sve drugo naravno stoji.
c_h.arlie c_h.arlie 20:15 29.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Čitam šta se o tome lupeta po fejsu, kako je obavezni vojni rok jedan od načina da muško postane muško, da nam "momci ne nose midjuše i ne oblače se u roze"...jbt, jedino što sam u vojsci naučio, i tu sam se s tom filozofijom prvi put susreo - je da Gledam Samo Svoje Dupe U Svakom Trenutku i Bezobzirno Hvatam Krivine Gde God Je To Moguće. Bez IKAKVOG obzira prema ikome osim onog koji u tom trenutku drži batinu.



Ajde-de, Pitone, nije bilo baš toliko gadno, koliko ja mogu da se setim. Mi smo čak imali i kompletan diversity program, pa si tako mogao u JNA da upoznaš uživo i pravog Hrvata, ili Slovenca, izvornog Bosanca, čak i Albanca, jebote, i da se uveriš da su i oni (bar donekle) ljudi. Ovo sad bi bilo - sačuvaj bože, arijevska klasa, kur bi im neki nesrbin išao u vojsku, ma ne bi ni Srbin, da se ne lažemo, sem pod pretnjom hapšenjem. I zamisli samo to ispiranje mozga na POIV-u.


Gluposti !
Nisu u vojsci Srbije samo Srbi.
Srbija je jedina multietnička država nastala od rahmetli Jugoslavije - Bosnu ne računam, jer to (i) nije država.
c_h.arlie c_h.arlie 20:16 29.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
srdjan.pajic
pa si tako mogao u JNA da upoznaš uživo i pravog Hrvata, ili Slovenca, izvornog Bosanca, čak i Albanca, jebote, i da se uveriš da su i oni (bar donekle) ljudi..



Mislio sam na vojničke veštine (pola nas nije do kraja naučilo kako da rasklopi i sklopi pušku, uz onolika glancanja) i "čeličenje karaktera". Jeste da.

Dobro, naučio sam da šaljem i primam Morzeovim kodom ali sam to promptno zaboravio odmah potom.

Ovo sve drugo naravno stoji.

Kako ide ona izreka sa stidom i ponosom ?
Bili Piton Bili Piton 20:23 29.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie

Kako ide ona izreka sa stidom i ponosom ?


"Ponosim se što sam od života hteo više od sklapanja puške a stid me je što na tome nisam do kraja istrajao".
c_h.arlie c_h.arlie 20:29 29.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
c_h.arlie

Kako ide ona izreka sa stidom i ponosom ?


"Ponosim se što sam od života hteo više od sklapanja puške a stid me je što na tome nisam do kraja istrajao".

Hteo si (i) da pucaš ?
Bili Piton Bili Piton 20:33 29.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie

Hteo si (i) da pucaš ?


Razgaćio si se i larmaš, trebalo je da na vreme primetim da je ovo Tasin blog.
Nije u redu da ti smetam, bar ne ovde.

gedza.73 gedza.73 20:36 29.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
To da vam vratim što ste mi sjebal Zlobabu na izborima.

al brate udario si nam, kako se ono zove, prekomerna sila, overriakting.
Šokantno!!!
Pajić i VUlin se zalažu za uvođenje obaveznog vojnog roka



mesec dana terena. dok ne istrebimo sve rakune i pume.

Bili Piton
jedino što sam u vojsci naučio, i tu sam se s tom filozofijom prvi put susreo - je da Gledam Samo Svoje Dupe U Svakom Trenutku i Bezobzirno Hvatam Krivine Gde God Je To Moguće. Bez IKAKVOG obzira prema ikome osim onog koji u tom trenutku drži batinu.

to. i nikad više 'trave' u životu nisam video.
U stvari oni te lome dok ne sagneš glavu i shvatiš da ne smeš da protivrečiš.

A ko bi da služi vojsku profesionalno, široko mu polje, može sjajna karijera da se napravi ako neko ima taj drajv. A nema ga svako, niti je prirodno da ga ima.


(pola nas nije do kraja naučilo kako da rasklopi i sklopi pušku, uz onolika glancanja)

taj sam. Znam milion drugih stvari da rasklopim i sklopim do zadnjeg šrafčeta ali pušku...

s tim što se nikad više nisam naspavao nego u vojsci. a i kakvih sve 'profila' ima čovek prilike da vidi. od sadista preko paljevina do blago usporenih.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 29.08.2018

Re: M'da !

Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.
predatortz predatortz 20:44 29.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.


Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata, kojeg ne možeš da dobiješ, treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 29.08.2018

Re: M'da !

Mislio sam na vojničke veštine (pola nas nije do kraja naučilo kako da rasklopi i sklopi pušku, uz onolika glancanja) i "čeličenje karaktera". Jeste da.

Dobro, naučio sam da šaljem i primam Morzeovim kodom ali sam to promptno zaboravio odmah potom.

Ovo sve drugo naravno stoji.


A, to, ma te tehnikalije bi mogle da se slupaju sve u par nedelja obuke. Ali vojska nije samo rasklapanje automata, ili gađanje pod gas-maskom, dobro, i trčanje u cik zore oko kasarne ko kreten. Ima i taj socijalno-psihološki elemenat, za koji je ipak potrebno dosta više vremena da se savlada i usvoji. Zato kažem, godinu, do godinu i po obavezne službe, minimum. Izađeš kao kompletan čovek iz toga, i još veći Srbin nego što si bio.
c_h.arlie c_h.arlie 20:58 29.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
c_h.arlie

Hteo si (i) da pucaš ?


Razgaćio si se i larmaš, trebalo je da na vreme primetim da je ovo Tasin blog.
Nije u redu da ti smetam, bar ne ovde.


Ne smetaš !
Što ?!
Lupaj slobodno !
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:09 29.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie



Gluposti !
Nisu u vojsci Srbije samo Srbi.
Srbija je jedina multietnička država nastala od rahmetli Jugoslavije - Bosnu ne računam, jer to (i) nije država.

Je li, čarli, dogodineuprizrenu, što si toliko militantan pod stare dane (i ne samo ti)? Znam da ti je žena otišla na more, a mačor crk'o, jel to razlog? Pitam, samo da proverim teoriju. Jel to ima neke veze sa seksanjem, to jest sa odsustvom istog?

Bili Piton Bili Piton 21:09 29.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie

Ne smetaš !
Što ?!
Lupaj slobodno !


Bonton (slobodno izguglaj šta je to, neće te ujesti) mi nalaže suprotno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 29.08.2018

Re: M'da !

Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata koji ne možeš da dobiješ treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.


Možda, ali to nema veze sa trećim pozivom ili adolescentima.
To mi je zaparalo, a i nije to prvi put da se tako začepljavaju uista, ona priča, poslao si decu negde lako ti je, nemaš decu lako ti je, imaš ćerke lako ti je....to nije dobar način da se o politici razgovara, o diskriminaciji da i ne pričamo.

A što se Prizrena tiče, nema od toga ništa, etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.
predatortz predatortz 21:16 29.08.2018

Re: M'da !

To mi je zaparalo, a i nije to prvi put da se tako začepljavaju uista, ona priča, poslao si decu negde lako ti je, nemaš decu lako ti je, imaš ćerke lako ti je....to nije dobar način da se o politici razgovara, o diskriminaciji da i ne pričamo.


Znaš da nisam iz tog filma, i da decu uvek ostavljam po strani.
Reagovao sam na prazno kurčenje.

maksa83 maksa83 21:17 29.08.2018

Re: M'da !

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.

Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoločnu a usranu i kukavičku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 29.08.2018

Re: M'da !

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


Dobro.
Glup stav po mom sudu, ali, eto, stav je.

Nego, treba li da se nosi u pizdu materinu onaj ko se usudi da ima stav o abortusu a nema ćerke, i, treba li svi koji nemaju decu da se nose u pizdu materinu ako išta prozbore?

maksa83 maksa83 21:27 29.08.2018

Re: M'da !

Nego, treba li da se nosi u pizdu materinu onaj ko se usudi da ima stav o abortusu a nema ćerke, i, treba li svi koji nemaju decu da se nose u pizdu materinu ako išta prozbore?

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 29.08.2018

Re: M'da !

a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka,


Pa daj da napravimo neke spsikove, neki sistem da uvedemo, da znamo ko sme o čemu da razmišlja, ili makar javno da govori, ili bar šta sme u toj stvari da zastupa.
Da uvedemo neki red, da ljudi znaju šta im je dopušteno, a za šta im sleduje pizda materina.
Možda nekim trakicama da to obeležimo, a?

Makso, ovo ti je totalno debilno.

Ja mogu da razumem argument da neko nešto možda može bolje da sagleda imajući i lični momenat, ali da neko treba da se nosi u pizdu materinu ako zastupa neki stav, a roditeljski status mu to ne dopušta, je krajnji kretenizam.
Bili Piton Bili Piton 21:38 29.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.


Izgleda da si u pravu a mislim da će naposletku tako i biti (makar na Balkanu). Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma, koji će i drugde ozbiljno biti doveden u pitanje. Sve je očiglednije da za to još nismo dovoljno zreli.

Spremam se da za blog prevedem vrlo obimmu, polemičnu i zanimljivo argumentovanu analizu nekog Britanca think-tankera koji se zalaže za prekrajanje granica po etničkim linijama na Balkanu (tekst koji je inače ponukan nedavnim vrlo upadljivim odbijanjem američkog ambasadora na Kosovu da isključi mogućnost njegove podele, što se nikad do sad još nije desilo).
maksa83 maksa83 21:42 29.08.2018

Re: M'da !

Makso, ovo ti je totalno debilno.

Meni je recimo debilno da odrastao čovek ne razumeti vrlo, vrlo, vrlo prost moralni kod - koliko si sebe i tebi fundamentalno bitnih stvari spreman da žrtvuješ za nešto toliko vredi tvoj sud o tome.

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 29.08.2018

Re: M'da !

Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma,


Ma...
Teško je dobaciti do praktičnih, konkretnih benefita od te "vrednosti", više je to na nivou, verujte mi da je to super, i odna ljudi sebe ubede da je to super, kako ne bi ispali glupi u društvu.

Nije to prevelika žrtva.
Bili Piton Bili Piton 21:51 29.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Teško je dobaciti do praktičnih, konkretnih benefita od te "vrednosti"


Moje iskustvo je potpuno drugačije, o tome možemo kad ono prevedem.

Nije to prevelika žrtva.


Ja mislim da je grdna šteta na duži rok - polako se u osnovi vraćamo na plemenske zajednice (i još gore, na njihove vrednosti). Da, grdna šteta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:52 29.08.2018

Re: M'da !

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.


A ko kaže da u ratu roditelji ženske dece, ili ljudi bez dece, ništa ne gube, i da im nije problem što neko gubi?
Miliš li da je njima svejedno da li je rat ili nije rat, ne gube ništa, baš ih briga.

To na tom najličnijem nivou, a država, vojska, rat, sve su to je malo širi pojmovi od ličnog nivoa, pa samim tim se tiču svih.

Rekoh i gore, taj najličniji ugao, koji neko ima a neko nema, može da da na snazi argumentima onih koji zastupaju neki stav, ali ovakva tvoja isključivost, nosite se svi koji nemate sinove u pizdu materinu ako vam se stav ne složi sa mojim, jer ja sam otac dva sina, je...jebiga, da ne koristim više one grube reči.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 29.08.2018

Re: M'da !

Moje iskustvo je potpuno drugačije, o tome možemo kad ono prevedem.


Ne tvrdim da sam apsolutno upravu, ali..ajd prevedi.
polako se u osnovi vraćamo na plemenske zajednice


Ma jok, previše se lako komunicira danas da bi državne granice bile prepreka tome, i da bi od ljudi u njima pravili izolovano pleme.
A na drugoj strani državne granice, one koje ljudi prihvataju bez sile, ljudima zadovoljavaju potrebu za svojom državom koju, očigledno je, imaju.
maksa83 maksa83 22:02 29.08.2018

Re: M'da !

Rekoh i gore, taj najličniji ugao, koji neko ima a neko nema, može da da na snazi argumentima onih koji zastupaju neki stav, ali ovakva tvoja isključivost, nosite se svi koji nemate sinove u pizdu materinu ako vam se stav ne složi sa mojim, jer ja sam otac dva sina, je...jebiga, da ne koristim više one grube reči.

Nenene. Ne "nosite se u pizdu materinu ako vam se stav razlikuje blablabnla", nego "nosite se u pizdu materinu ako biste tuđu decu da šaljete u rat uz punu svest da će to vašu mimoići". Da budem precizan - nosite se u tri pizde materine, pošto ste se zadavili na vreći punoj qraca.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 29.08.2018

Re: M'da !

Nenene. Ne "nosite se u pizdu materinu ako vam se stav razlikuje blablabnla", nego "nosite se u pizdu materinu ako biste tuđu decu da šaljete u rat uz punu svest da će to vašu mimoići".


A ti kao vidiš razliku:)

Ti kažeš, ne rat jer ja imam sinove, šta je onda ostalo onom drugom, a da ne završi u njih dve, tri ili nekoliko?
Može li nekako da ima stav koji se razlikuuje od tvoga, a da izbegne materinu?

Al, završavao bih ja ovo, već smo počeli da vrtimo krugove, i da istu stvar pokušavamo da kažmo drugim rečima.

Ps
samo ovo, u rat niko ne šalje decu nego vojnike (dobro, nije baš da ih niko ne angažuje, talibani i partizani su se ponosili što su deca za njih ginula, al pričamo normalnim, civilizovanim vojskama)
tasadebeli tasadebeli 22:39 29.08.2018

Re: M'da !

Bili Piton
c_h.arlie

Hteo si (i) da pucaš ?


Razgaćio si se i larmaš, trebalo je da na vreme primetim da je ovo Tasin blog.
Nije u redu da ti smetam, bar ne ovde.




Ја сам у ЈНА 1983/84. имао десетара Реџепа Кељмендија.

Шиптар, тада АП Косово и Метохија, тада СР Србија и тада СФРЈ.

Сјајан човек. Не много старији од мене, 2-3 године, а већ увелико члан Савеза комуниста Југославије и истински комуниста.

И храбар бесконачно. Једино он није побегао од мене када ме је видео како са цигаром у устима носим 5 кг камниктита у наручју по кругу касарне док ми ови наши официри сакривени иза углова зграда вичу:"Шта радиш то, мајмуне један!!! Јеси нормалан!!!"

(Стално смо увежбавали, десетине и стотине пута, неку јебену узбуну, акцију рушења моста код Козине, тада СР Словенија, тада СФРЈ, у случају непријатељског напада из Италије; и то обавезно у три ноћу; плаво светло у спаваоници, скачи из кревета, да си спреман доле код камиона за минут, па вози се до моста, постављај експлозив итд.)

Елем, рекох, мој десетар Реџеп ти је био искрени комуниста у срцу и души. И човекољубац пун разумевања за свакога.

Када год бисмо се ми, његови војници, увече пред спавање посвађали око папуча (јер је увек фалило тих пластичних синдикалних папуча каква је тада била мода у ЈНА, па би они најмање спретни и брзи при скидању чизама морали пред спавање да иду по хладном бетону у тоалет на пишање итд.), Реџеп би сваку такву нашу војничку свађу прекинуо својим благим очинским гласом:

- Нема ту моје папуће, твоје папуће. Све су то наше папуће.

Поучен светлим примером мог десетара из ЈНА Реџепа Кељмендија хоћу да ти кажем, Били, да је мој став поводом овога што си написао да нема овде код мене то мој блог-твој блог-његов блог. Све су то наши блогови.

А ако си баш интересантан знати, ја симпатије за своје госте на мојим постовима делим отприлике онако како је Брега бирао пјеваче за своје Бијело дугме (мала би се закопчала у ме)...







maksa83 maksa83 22:42 29.08.2018

Re: M'da !

Može li nekako da ima stav koji se razlikuuje od tvoga, a da izbegne materinu?

Nikakav problem - samo ne treba da bude licemerni seronja, odn. treba da poturi sopstveno dupe i dupe najmilijih za te svoje budalaštine.

Zato opet da kažem da beskrajno cenim brata omegu sa kojim se ne slažem po otpr. 110% stavki, međutim on iskreno živi taj život i spreman je da snosi posledice i svu težinnu tih svojih tripova. Ne znam gde je i šta radi ali ako ovo čita - omega brate, mislim da si lud ko struja i da su te tvoje ideje pogubne za Srbiju,, ali nisi sisa koja tuđim qrcem gloginje mlati i zato nemoj da ideš u pizdu materinu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 29.08.2018

Re: M'da !


samo ne treba da bude licemerni seronja, odn. treba da poturi sopstveno dupe i dupe najmilijih za te svoje budalaštine.



Pa to nekad nije moguće,(nema decu, a ima sedamdeset godina) a da li su budalaštine ili nebudalaštine, nema definicije, sve je stvar procene.


eđutim on iskreno živi taj život i spreman je da snosi posledice i svu težinnu tih svojih tripova.

I ja to poštujem, iako je skroz pogrešan rezon.
Sećam se kada je rekao da deci koja odu iz Srbije (a nije ih neka velika muka naterala) treba uskratiti pravo na nasledstvo.

E što se toga tiče, mislim da on to ipak ne bi uradio kada bi se našao u konkretnoj situaciji.
Previše je radikalno, i za njega.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:11 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Nego, treba li da se nosi u pizdu materinu onaj ko se usudi da ima stav o abortusu a nema ćerke, i, treba li svi koji nemaju decu da se nose u pizdu materinu ako išta prozbore?

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.



Cenim da je to što kažeš da ima "sudove" o the pitanje, to u prevodu kažeš - da niko (osim očeva muške dece u ovom konkretnom slučaju) ne sme da ima STAV po pitanju?

Ko ima STAV, ne znači da time odmah i "oldučuje" (ne samo što nije "vlastan" ;> ), obaška to da ne sme niko ni da pisne o svom SUDU osim..., tjah, to je ono isto - Samo Članovi partije smeju da sude o tome kaok Partija radi (C by SPO pijandura, kasnije avanzovao u SNS pijanduru).

No, ajde de, ali ni to ti neće pomoći Ovi što tuđim po gloginjama (eh, da su barem gloginje, nego mnogo gore - po ljudima) ti će to već da pronađu kako i bez popunjavanja redovnog i rezervnog sastava.

A redovan vojni rok - nikada nije smeo da se ukida!!! ☻

Morala se promeniti Glava (ona koja bi da se svađa i ratuje sa svim NeSrbskim i NePravoslavnim) a iz Vojske (pa onda i iz Škole) izbaciti Crkva i ispirnaje mozga.

Namesto toga se uvela Vojna Parada u Centru, za pedesetak i kusur "diplomaca", popova u vojsci više nego lekara, a šta ih tamo "Uče" i turaju u glave, to niko ne sme ni da pita. Kao ni za krađe i Uberkrađe i zloupotrebe (skrivanje ratnih "heroja" od sudova, to da trenutno zanemarimo).

E kako niko nije imao muda ono gore da uradi, onda nije trebalo ukdiati obavezni vojni rok - nego celu vojsku.

Što reče pokojni Baja ženi kada ga je pitala da li da za njega i društvo koje je doveo kasno noćom skuva kafu - "E sada je Već Kasno" za bilo kakve "popravke" vojske i vojne obaveze.

NM - Obaška, nema se za tu "ideju" ni cvonjka (*) ali mora da je neki Rođa spremio Ugovor za Liferovanje neog već bofla vojsci, pa mu malo ovo sadašnje brojno stanje. Ili Beogradu na Vodi treba besplatna Radna Snaga. Šta god da je iza Ideje, ako nije samo prazna priča za neki već performans "art" Vrhovnog Ludjaka i Paćenika, onda je u tom gore pomenutom rasponu.

(*) Sve su pare spiskali čak i u SDPRu koji su nasledili krcat parama i poslovima. Sada uzimaju kredite za svaku platu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:19 30.08.2018

Re: M'da !

Zato opet da kažem da beskrajno cenim brata omegu sa kojim se ne slažem po otpr. 110% stavki, međutim on iskreno živi taj život i spreman je da snosi posledice i svu težinnu tih svojih tripova. Ne znam gde je i šta radi ali ako ovo čita - omega brate, mislim da si lud ko struja i da su te tvoje ideje pogubne za Srbiju,, ali nisi sisa koja tuđim qrcem gloginje mlati


Ah, pa netje to baš tako biti. Možda takvi ne mlate tudjim po gloginjama (to u suštini ne znaš doklen god ne krenu gloginje ;> do tada je samo prazna priča) ali je samo druga varijanta takve stvari - na nivoJu onih što malu decu u uniforme oblači, pa im i puške u ruke turaju, pa ih onda vodaju pokazno po ulciama (a tek kampovima, ihaj! ).

To što je "dosledan" i kao "eto žrtvuje svoje", pa nisu deca vlasništvo, pa da se ceni to što neko, eto jeste za totalno suludu stvar, ali pošto će u ambis da gurne sopstvenu decu, et o ondak ima čovek Olakotnu Okolnsot u doslednosti ;>
maksa83 maksa83 00:29 30.08.2018

Re: M'da !

Ko ima STAV, ne znači da je vlastan i da "oldučuje", ali to tvoje da ne sme niko ni da pisne o svom SUDU

Aj ne budalesaj, gde piše išta slično tome?

Nek' ima stav kakav ko hoće (kao da je iko ikad ikog sprečio u tome), i nek pišti koliko hoće, ali sledstveno treba da očekuje da neko pokaže prstom na taj stav i kaže mu da nije lepo biti dobrovoljni davalac tuđe krvi, tj. da se njegov stav u tom slučaju ponderiše koeficijentom koji je jedan vrlo mali i vrlo (na svaki način) okrugao broj.

Obaška, nema se za tu "ideju" ni cvonjka (*)

Ma naravno da je to deo Vučić/Vulin performansa koji treba da izazove subliminalni stra' od novog rata, da bi se lakše zgutalo šta god se on spremio da potpiše. Ko hoće da ide u vojsku ide u vojsku (još uvek je na snazi dobrovoljno služennje), a kome se baš žuri može da pošalje dete u onaj rusko-srpski patriotski kamp koji su zatvorili (ne tada kada se pojavio, nego pretposlednjeg dana, reda radi, pošto FSB-u ne možeš tek tako da kažeš "ne možete ovde da se igrate", nego dođeš zadnjeg dana i pomogneš im da spakuju opremu).

maksa83 maksa83 00:31 30.08.2018

Re: M'da !

To što je "dosledan" i kao "eto žrtvuje svoje", pa nisu deca vlasništvo, pa da se ceni to što neko, eto jeste za totalno suludu stvar, ali pošto će u ambis da gurne sopstvenu decu, et o ondak ima čovek Olakotnu Okolnsot u doslednosti ;>

Apsolutno ima olakotnu okolnost naspram onoga ko u ambis gura tuđu decu, pa ti pukni.

docsumann docsumann 06:05 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
etničke granice su najstabilnije granice i tome treba težiti.


i najsigurnije nam je bilo u majčinoj utrobi.

granice su pukotine na tkivu čovječanstva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:18 30.08.2018

Re: M'da !

granice su pukotine na tkivu čovječanstva.


A sumrak je pukotina između svetova.
anonymous anonymous 06:39 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.


A ko kaže da u ratu roditelji ženske dece, ili ljudi bez dece, ništa ne gube, i da im nije problem što neko gubi?
Miliš li da je njima svejedno da li je rat ili nije rat, ne gube ništa, baš ih briga.

To na tom najličnijem nivou, a država, vojska, rat, sve su to je malo širi pojmovi od ličnog nivoa, pa samim tim se tiču svih.

Rekoh i gore, taj najličniji ugao, koji neko ima a neko nema, može da da na snazi argumentima onih koji zastupaju neki stav, ali ovakva tvoja isključivost, nosite se svi koji nemate sinove u pizdu materinu ako vam se stav ne složi sa mojim, jer ja sam otac dva sina, je...jebiga, da ne koristim više one grube reči.


I ovog puta , kao i vrlo često ranije, u potpunosti na tvojoj strani terena.

Svojevremeno sam vodio kampanju za civilno služenje vojnog roka , danas podržavam uvođenje vojnog roka, što je u kolokvijalnom razgovoru, potreba koju mnogi izražavaju.

Ne znam kakve to veze ima sa ratom i ne znam gde je odsustvo obuke - rat sprečilo.
docsumann docsumann 07:16 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
granice su pukotine na tkivu čovječanstva.


A sumrak je pukotina između svetova.


ništavilo
alselone alselone 07:47 30.08.2018

Re: M'da !

ovi što su civilno služili vojni rok


Kakve su ovo insinuRacije?!
anonymous anonymous 07:55 30.08.2018

Re: M'da !

predatortz
hoochie coochie man
Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.


Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata koji ne možeš da dobiješ treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.


Objasni poslednju rečenicu.

Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?
anonymous anonymous 08:09 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Nego, treba li da se nosi u pizdu materinu onaj ko se usudi da ima stav o abortusu a nema ćerke, i, treba li svi koji nemaju decu da se nose u pizdu materinu ako išta prozbore?

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.



Meni je recimo debilno da odrastao čovek ne razumeti vrlo, vrlo, vrlo prost moralni kod - koliko si sebe i tebi fundamentalno bitnih stvari spreman da žrtvuješ za nešto toliko vredi tvoj sud o tome.

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.



Potpuno saglasan.

Ali da još više kontekstualizujemo stav.

Svi oni koji govore o nacionalizmu i militarizmu, a pre svega - drugih, zaklinju se u moral, pravdu i intelektualno poštenje , mirno i neometano šišajući travu u svom malom privatnom posedu, u senci lansera atomskih raketa i vojne moči koja (re) produkuje humanitarne katastrofe širom planete ( Venecuela) trebalo bi da se zapitaju o svom mestu u koordinatnom sistemu Svetskog društva.

U protivnom džaba se vataju miša i udaraju po tipkama.



predatortz predatortz 08:46 30.08.2018

Re: M'da !

Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?


Boje od mene je to objasnio jedan nemački general. On je rekao da na pitanju Kosova i Srbi i Albanci pokazuju koliko su glupi. Srbi, zbog upornog insistiranja na tome da zadrže nešto što ne mogu da kontrolišu. Albanci, zbog toga što su nestrpljivi i što ne mogu da čekaju pedeset godina, pa da dobiju Srbiju.
anonymous anonymous 08:58 30.08.2018

Re: M'da !

predatortz
Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?


Boje od mene je to objasnio jedan nemački general. On je rekao da na pitanju Kosova i Srbi i Albanci pokazuju koliko su glupi. Srbi, zbog upornog insistiranja na tome da zadrže nešto što ne mogu da kontrolišu. Albanci, zbog toga što su nestrpljivi i što ne mogu da čekaju pedeset godina, pa da dobiju Srbiju.



Neshvatljivo je da često oni koji su protiv razgraničenja država po nacionalnim razdelnicama , istovremeno kao problem ističu upravo činjenicu da će neke nacionalnosti zajedno sa većinskom živeti na određenoj državnoj teritoriji.

Kako to da je za pro EU i pro NATO zastupnike neshvatljivo da Albanci žive u Srbiji, kad istovremeno Turci žive u Nemačkoj , Pakistanci i Indijci u GB, Marokanci u Francuskoj ....

Kako funkcioniše mehanizam straha ?

Zašto je nešto opasno za nas a slično nije - za njih?


USPUT


Argumenti generala ne piju vodu , jer nisu - dijalektički.

Već jednostrani i pozitivistički.

Istorija u svakom trenutki može krenuti nepredviđenim tokom.

predatortz predatortz 09:04 30.08.2018

Re: M'da !



Neshvatljivo je da često oni koji su protiv razgraničenja država po nacionalnim razdelnicama , istovremeno kao problem ističu upravo činjenicu da će neke nacionalnosti zajedno sa većinskom živeti na određenoj državnoj teritoriji.

Kako to da je za pro EU i pro NATO zastupnike neshvatljivo da Albanci žive u Srbiji, kad istovremeno Turci žive u Nemačkoj , Pakistanci i Indijci u GB, Marokanci u Francuskoj ....


Da ti pravo kažem, boli me uvo kakve će sve probleme u perspektivi Nemci imati sa Turcima u Nemačkoj.
No, itekako sam zainteresovan za što razumnije etničko razgraničenje na Balkanu, ili ti ex-YU prostoru. Zbog nas, ne zbog Nemaca, NATO ili EU.
anonymous anonymous 09:11 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
To što je "dosledan" i kao "eto žrtvuje svoje", pa nisu deca vlasništvo, pa da se ceni to što neko, eto jeste za totalno suludu stvar, ali pošto će u ambis da gurne sopstvenu decu, et o ondak ima čovek Olakotnu Okolnsot u doslednosti ;>

Apsolutno ima olakotnu okolnost naspram onoga ko u ambis gura tuđu decu, pa ti pukni.



Na primer, NATO, pa EU, pa Amerikanci, pa Englezi, pa Francuzi , pa Holanđani, pa Izrael ...
anonymous anonymous 09:19 30.08.2018

Re: M'da !

predatortz


Neshvatljivo je da često oni koji su protiv razgraničenja država po nacionalnim razdelnicama , istovremeno kao problem ističu upravo činjenicu da će neke nacionalnosti zajedno sa većinskom živeti na određenoj državnoj teritoriji.

Kako to da je za pro EU i pro NATO zastupnike neshvatljivo da Albanci žive u Srbiji, kad istovremeno Turci žive u Nemačkoj , Pakistanci i Indijci u GB, Marokanci u Francuskoj ....


Da ti pravo kažem, boli me uvo kakve će sve probleme u perspektivi Nemci imati sa Turcima u Nemačkoj.
No, itekako sam zainteresovan za što razumnije etničko razgraničenje na Balkanu, ili ti ex-YU prostoru. Zbog nas, ne zbog Nemaca, NATO ili EU.



Aj da idemo još dalje....

Boli me uvo i za razgraničenje Srba i Albanaca, samo da ja i članovi moje porodice sa svim tim nemamo nikakve veze.


Ali - nažalost - imamo.

I ponovo pitanje : Kako to da ponekad jasno vidimo da prelamanja i dogadjanja na svetskoj sceni direktno utiču na sudbinu malih naroda, a nekad to potpuno zanemarujući kažemo - ma boli me uvo šta to tamo rade oni .....


I da podvučem ono što od pojave na blogu stalno podvlačim .

ŽIVIMO U JEDNOM SVETU I IMAMO JEDNU ISTORIJU.

Ma koliko se to nekima činilo da je drugačije.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:22 30.08.2018

Re: M'da !

@maksa83

Samo da ne bude ovako:

UPOROZERNJE: Sekvenca sadrzi scene nasilja!


predatortz predatortz 09:40 30.08.2018

Re: M'da !

Aj da idemo još dalje....


Ajmo onda ovako:
Nađemo se ti i ja danas ispred generalštaba i tražimo od njih da nas obuku, naoružaju i pošalju na Kosovo. Pa k'o Tankosić, od nule...
Realno?
Mislim da nije.
anonymous anonymous 10:56 30.08.2018

Re: M'da !

predatortz
Aj da idemo još dalje....


Ajmo onda ovako:
Nađemo se ti i ja danas ispred generalštaba i tražimo od njih da nas obuku, naoružaju i pošalju na Kosovo. Pa k'o Tankosić, od nule...
Realno?
Mislim da nije.


Ajde...

Samo ne znam ko ti je to predložio.
Nisam ja, a nije ni Čarli, ako sam ja sve napisano pročitao.

Javlja vam se - svima.

Neshvatljivo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:41 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
Ko ima STAV, ne znači da je vlastan i da "oldučuje", ali to tvoje da ne sme niko ni da pisne o svom SUDU

Aj ne budalesaj, gde piše išta slično tome?



Pa lepo sam te citirao:

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka,....treba da se nosi u pizdu materinu.


I još priupitao (donekle retorički, doduše ☻) da li to što si napisao znači to što si napisao.
tasadebeli tasadebeli 11:43 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
granice su pukotine na tkivu čovječanstva.


A sumrak je pukotina između svetova.



А Свет је пукотина у Човеку?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:49 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
To što je "dosledan" i kao "eto žrtvuje svoje", pa nisu deca vlasništvo, pa da se ceni to što neko, eto jeste za totalno suludu stvar, ali pošto će u ambis da gurne sopstvenu decu, et o ondak ima čovek Olakotnu Okolnsot u doslednosti ;>

Apsolutno ima olakotnu okolnost naspram onoga ko u ambis gura tuđu decu, pa ti pukni.



Ako do guranja dođe, naprosto je milenijumski ;> genetski kod da se tuđa deca guraju u ambis ☻

Uzmimo stvar globalno, eto ti na primer - dok nisi imao decu, drugojačije si razmišljao, ili barem reagovao na stvari koje pogađaju baš decu. A sada, ne časiš časa, odmah proradi genetski kod - Ne Dam Decu!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:56 30.08.2018

Re: M'da !

anonymous anonymous 13:53 30.08.2018

Re: M'da !


docsumann
07:05 30.08.2018


granice su pukotine na tkivu čovječanstva.


Lepo rečeno.

Kao i ono " patriotizam je seme svih ratova "

Nažalost, dugo ćemo još živeti u svetu podeljenom granicama i ratnom stanju.

Večni svetski mir - je idealno tipska kategorija, kojoj možemo težiti, ali samo duboko svesni realnosti koja je takva kakva je.

Apstraktni humanizam i moralizam možda izgledaju prihvatljivo, ali zatvaranje očiju ili zabijanje glave u pesak pred realnošću - ne vodi željenoj promeni.


docsumann docsumann 14:55 30.08.2018

Re: M'da !

Apstraktni humanizam i moralizam možda izgledaju prihvatljivo, ali zatvaranje očiju ili zabijanje glave u pesak pred realnošću - ne vodi željenoj promeni.


nema potrebe za samoospljepljivanjem.
ne treba brkati kategorije različitih redova veličina i smisla.

niko, danas, ne poriče postojanje međudržavnih granica, nit njihov uticaj na naše svakodnevne živote.
ali ih ne treba ni doživljavati kao ultimativnu datost, maltene od boga dar, koji kao kakav ideal treba braniti po svaku cijenu.

a to daleko svjetlo što žmirka sa kraja tunela, utopijski svijet bez granica, ujedinjeno čovječanstvo (spremno da se otisne ka drugim planetarnim svjetovima), trebalo bi da nam bude svetionik po kojem ćemo navigavati našu današnju plovidbu.

ako nam je ideal ovo što imamo danas, onda nigdje i nećemo stići.
ako pak ciljamo nedostižno, možemo dospjeti prilično daleko.


jeste daleko putovanje, al' držati pravilan kurs, toliko bar možemo učiniti danas...
anonymous anonymous 15:01 30.08.2018

Re: M'da !

docsumann


ako nam je ideal ovo što imamo danas, onda nigdje i nećemo stići.
ako pak ciljamo nedostižno, možemo dospjeti prilično daleko.


jeste daleko putovanje, al' držati pravilan kurs, toliko bar možemo učiniti danas...


Slažem se .
Punim jedrima - napred.
docsumann docsumann 15:22 30.08.2018

Re: M'da !

Punim jedrima - napred.


hrabro
c_h.arlie c_h.arlie 17:05 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
c_h.arlie



Gluposti !
Nisu u vojsci Srbije samo Srbi.
Srbija je jedina multietnička država nastala od rahmetli Jugoslavije - Bosnu ne računam, jer to (i) nije država.

Je li, čarli, dogodineuprizrenu, što si toliko militantan pod stare dane (i ne samo ti)? Znam da ti je žena otišla na more, a mačor crk'o, jel to razlog? Pitam, samo da proverim teoriju. Jel to ima neke veze sa seksanjem, to jest sa odsustvom istog?


Ako do sada nisi zaključio (a mogao si više puta), meni su, na neki način, Jevreji uzor.
Što se tiče odustva žene, priznajem da njeno odsustvo ektremno teško podnosim, toliko da mislim da ne bih živeo više ni sekunda da nje nema.
Što se tiče seksa - pa valjda znaš da se je čovek (i žena, normalno) živ dok god upražnjava seks - pa makar i virtuelno.
Usput - evo, baš pre nekoliko minuta, žena mi poslala fotografiju gde se slikala sa onim čičom što čuva srpsko groblje u Solunu.
c_h.arlie c_h.arlie 17:17 30.08.2018

Re: M'da !

maksa83
I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.

Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoločnu a usranu i kukavičku.

Vidim da si ovo jebanje matere krvoločne referisao na post koji je referisan na moj post, pa da pojasnimo --- da li si to ti jebao meni mater ili ne ?
Što se tiče slanja tuđe dece u rat - apsolutno sam protiv.
Ja sam (i) protiv rata.
Ali ...
Rat ja ne biram. Rat je jedan od stausa na koji čovek niti najmanje ne može da utiče.
No.
U rat treba da idu samo roditelji, nikako deca.
Da pojasnom - ako imaš još jednog roditelja živoga ne moraš ni ti. Ja nemam niti jednog roditelja živoga, stoga ja mogu - i ovakvi kao ja. Što se mene tiče, neće mi biti prvi puta.
A bio sam sin - i imao sam oba roditalja živa.
Za tebe ne znam. Da li si kukavica ili ne, to ti znaš sam - ne bih da cenim.
Na kraju - da budem potpuno jasan, pošto vidim da si nekoliko puta pojašnjavao (u krkarovskom maniru) ... ako si meni jebao mater, dozvoliću ti da se izviniš.
Jer - nisi loš čovek.

Nija lako biti Srbin !
Dogodine u Prizrenu !
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 30.08.2018

Re: M'da !

čarli ratnik
a sam (i) protiv rata.
Ali ...
Rat ja ne biram. Rat je jedan od stausa na koji čovek niti najmanje ne može da utiče.
No.
...
Dogodine u Prizrenu !




Čarli, znam da si ti samo fejsbuk i blog ratnik, zato, ajde bre ne seri!
angie01 angie01 18:07 30.08.2018

Re: M'da !

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.


potpisujem sve sto si o temi rekao, da ne kopiram sada,( sa sve delom za omegu),...majka dva muska deteta.....a i da imam zenska, ne bih se tudjom decom igrala ovako besmisleno.
anonymous anonymous 18:16 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
čarli ratnik
a sam (i) protiv rata.
Ali ...
Rat ja ne biram. Rat je jedan od stausa na koji čovek niti najmanje ne može da utiče.
No.
...
Dogodine u Prizrenu !




Čarli, znam da si ti samo fejsbuk i blog ratnik, zato, ajde bre ne seri!



Очекивало би се од тебе да си





c_h.arlie c_h.arlie 18:47 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
čarli ratnik
a sam (i) protiv rata.
Ali ...
Rat ja ne biram. Rat je jedan od stausa na koji čovek niti najmanje ne može da utiče.
No.
...
Dogodine u Prizrenu !




Čarli, znam da si ti samo fejsbuk i blog ratnik, zato, ajde bre ne seri!

Znaš ti moj ... da ne kažem šta.
Ali, dobro, naš si - pa ti može biti i oprošteno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:54 30.08.2018

Re: M'da !

predatortz
Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?


Boje od mene je to objasnio jedan nemački general. On je rekao da na pitanju Kosova i Srbi i Albanci pokazuju koliko su glupi. Srbi, zbog upornog insistiranja na tome da zadrže nešto što ne mogu da kontrolišu. Albanci, zbog toga što su nestrpljivi i što ne mogu da čekaju pedeset godina, pa da dobiju Srbiju.


Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.

Много се оперише неким хипотетичним бројем Албанаца на КиМ, њиховим природним прираштајем и сл, па се говорило и како Србија "не зна шта ће са 2М Албанаца". Као, како Албанци ће Албанци преплавити Србију итд.

Сам Петрит Сељими је твитовао пре око месец, месец и по дана да косовска албанска дијаспора броји 750000. Колико је онда Албанаца на КиМ? А Косово управо сада добија либерализацију визног режима, односно тзв. бели Шенген, па ће исељавање Албанаца бити још лакше.

А са друге стране, енормни албански наталитет је фама.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 30.08.2018

Re: M'da !

I ovog puta , kao i vrlo često ranije, u potpunosti na tvojoj strani terena.


Drago mi je, i nisam se iznenadio.

Ustvari iznenadilo me ova devetnaestovekovna logika kod, ispostavilo se, kvaziurbanih nikova.
Iznenadila me logika, imaš sina. makar komada dva - nemaš, onda marš u pičkumaterinu, šta ti imaš da pričaš o granicama, državi, politici, ratu....to je za nas odabrane sa sinčinama.

Evo i ponosne majke sinčina se javljaju, ćerke nisu dovoljno vredne da njihovi roditelji imaju pravo da pričaju o državnim strvarima.

Dakle, terajte se u tri pizde materine svi vi sa sinovima koji na osnovu toga sebi prisvajate neka prava.

Dakle Anđo, Makso i svi koji ste im kucali preporuke, terajte su u tri pizde materine!!!

Neo pitao bih Maksu, ponosnog oca sinčina, šta je sa sinovcima, sinovima od sestre, sinovima kumova, komšija, prijatelja...daju li ono makar malo prava onima koji ih imaju da imaju stavove, i da ih em iznoise em brane?
Ima ljudi koji ne bi baš svoje sinovce slali u rat, daj im malo prava, smiluj se.

Napravi neke koeficijente jebiga, ide to tebi od ruke (anđa nume, nemoj njoj to ostavljati) pa recimo sinovac se množi sa 0,5, sestrić naravno manje (rod preko ženskog je manje vredan, logično) koeficijent za muško kumče nrp 0,2..ili tako nešto.

Ili nema ništa od toga, ili si napravio muško ili se nosi u pizdu materinu?


Da, stvarno se terajte.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 30.08.2018

Re: M'da !

ako nam je ideal ovo što imamo danas, onda nigdje i nećemo stići.


Lepi ideali kao lepe parole, strašno zvuče i to je to.
Ali, ok, slažem se, treba tome težiti, ali šta raditi sutra?
Da li ako Tači traži granicu kod Vranja treba, u duhu težnje, reći, ma ok, nije to važno, evo ti je?

Granice su tu i još dugo če biti tu (bez obzira na zvučne parole) i kad su već tu mudro je razmišljati gde im je najbolje mesto.
Ja verujem da im je mesto onde gde se razdvajaju nacije.
alles_atze alles_atze 19:29 30.08.2018

Re: M'da !

Usput - evo, baš pre nekoliko minuta, žena mi poslala fotografiju gde se slikala sa onim čičom što čuva srpsko groblje u Solunu.

Zena... slikala... sa onim čičom...?
Srbija do Tokija!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 30.08.2018

Re: M'da !

12 puta!
maksa83 maksa83 19:32 30.08.2018

Re: M'da !

Ili nema ništa od toga, ili si napravio muško ili se nosi u pizdu materinu?

Tri. Tri pizde materine.

Ja sam čovek širokogud.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 30.08.2018

Re: M'da !

Ja sam čovek širokogud.


Vidim.
Mada je boj tri zauzet, tu ste ti i Anđa, pročitaj bolje.

Nemaš muda da priznaš da si lupio pa se vadiš ovako?

Dobro, neki su bez njih iako su muškarčići (a i sinove su popravili)
maksa83 maksa83 19:38 30.08.2018

Re: M'da !

Nemaš muda da priznaš da si lupio pa se vadiš ovako?

Ok, četri za tebe.

Ja apsolutno nisam lupio i stojim iza svega što sam napisao.

Hučikuči ratniče, Mišo Vaciće, tuđe dece pozivaru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 30.08.2018

Re: M'da !

Ok, četri za tebe.


Eto, što se trpaš tamo gde je zauzeto.
Ja apsolutno nisam lupio i stojim iza svega što sam napisao.


Iskreno, ne verujem.
Ne verujem jer je u pitanju tolika budalaština, koja se ne da ni preformulisati (džaba vam veštine moji sinovci, nešto se prepraviti ne da) a koja je tipična za, pa evo recimo, Mišu Vacić, kad ga pomenu.

To je taj narativ Srbi - ja, srednji vek, sinovi su deca, ćerke..pa dobro nek su žive i zdrave, a ko nema decu....nešto je zgrešio pa ka bog obeležio.
Prava im sigurno ne sleduju.


Eto Makso, tu si, ili si slučajno tu zabasao, a da priznaš ili nemaš...ono, ili se plašiš pašće ti blogvska popularnost :)


maksa83 maksa83 19:50 30.08.2018

Re: M'da !

Iskreno, ne verujem.

Iskreno, menne jako zabole u šta ti veruješ ili ne veruješ.

Nije da si zaslužio, ali otvoriću ti srce - malo se stidim. Naime stidim se zbog toga koliko me ushićuje što si ovako popizdeo.

Prava im sigurno ne sleduju.

O sunce malo ugroženo...
Ne daju mu da šalje tuđu decu u rat.

Pa kakvi smo to ljudi!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:57 30.08.2018

Re: M'da !

Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 30.08.2018

Re: M'da !

Naime stidim se zbog toga koliko me ushićuje što si ovako popizdeo.


A to je bio cilj? :)
(ovo se čita kao sramežljiv pokušaj priznanja, znaš ono, ne mislim ja tako, nego hoču tebe da nerviram.)
Mora to malo jasnije, ali na dobrom si putu.

A nisam popizdeo, svarno nisam, samo sam hteo da vam kažem ono što ste zaslužili.



O sunce malo ugroženo...
Ne daju mu da šalje tuđu decu u rat.


Pa ne možeš da ne daš, možeš da kukaš kolko hoćeš, ako mi se šalju ja ću da ih šaljem, imam pravo na to, pa pukni.
maksa83 maksa83 20:07 30.08.2018

Re: M'da !

(ovo se čita kao sramežljiv pokušaj priznanja, znaš ono, ne mislim ja tako, nego hoču tebe da nerviram.)

Stani, strategija ponavljanja te budalaštine da sam ja shvatio da sam se zajebao i da odbijam da priznam je ... šta tačno? Mislim, imaš li predstavu kolko je to glupo? (Znam da nemaš, pitam onako).

Pa ne možeš da ne daš, možeš da kukaš kolko hoćeš, ako mi se šalju ja ću da ih šaljem, imam pravo na to, pa pukni.

Ti ćeš da šalješ ko što će Čarlivoje dogodine da maršira na Prizren, znači kad na qrcu izraste nokat. Kenjaćeš po Internetima i sanjarićeš o slanju tuđe dece u rat. U međuvremenu ćeš da pizdiš kad tvoja ideja ne naiđe na masovni aplauz.
anonymous anonymous 20:10 30.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man


A nisam popizdeo, svarno nisam, samo sam hteo da vam kažem ono što ste zaslužili.

Pa ne možeš da ne daš, možeš da kukaš kolko hoćeš, ako mi se šalju ja ću da ih šaljem, imam pravo na to, pa pukni.


Hući, pa nije valjda da su te doveli u situaciju da se pravdaš ?

Zato što si im osporio iznete nebuloze, patetični moralizam i zabrinutost " za tudju decu " ?




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 30.08.2018

Re: M'da !

Stani, strategija ponavljanja te budalaštine da sam ja shvatio da sam se zajebao i da odbijam da priznam je ... šta tačno?


Nada.
Nemoj mi i nju ubijati.
Nadao sam se da si shvatio koliko si sličan onom što ga pomenu, Vacić bi?
Ti ćeš da šalješ ko što će Čarlivoje dogodine da maršira na Prizren, znači kad na qrcu izraste nokat.


A što se ti onda brecaš?
Što ti prvi puče, popizde, pa krenu sa teranjem u materinu?
Mogu ili ne mogu, odluči se.

I ne reče mi ništa za sinovce?
(Pitam za druga, ja ih nemam, ne boj se)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 30.08.2018

Re: M'da !

Hući, pa nije valjda da su te doveli u situaciju da se pravdaš ?


Ma ne, samo stvar banalizujem do kraja.
c_h.arlie c_h.arlie 20:23 30.08.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Ако овај твој цитат није ширење најгорег дефетистичког духа, не знам шта јесте.


Evo je i Borbena Baba iz Londona se javila da iskritikuje defetiste u Srbiji i iznese strategiju Kako do Prizrena.

Samo da te podsetim, prinčipesa, da je Srbija zemlja u kojoj su na straži ubijena dva vojnika pre skoro 14 godina, na redovnom odsluženju vojnog roka, po svoj prilici od strane državnih službenika, i da od tada ta ista država skriva počinioce, ili se bar ne trudi da ih pronađe. I sad bi trebalo svi da krenu da šalju svoju decu (da, da, i decu od stričeva) u tu nazovi armiju, a posle i na Prizren? Aha, kako da ne. Ajde, da ne psujem i ja kao maksa (pošto imam žensku decu, van Srbije, ali i gomilu sestrića u njoj).

Izvini se prinčipesi - za obo borbena baba !
Jebote - koji primitivac.

E, da - u 'zlatno doba' bloga, nemisleći kao vi su za ovako nešto, čak mnogo banalnije, dobijalli doživotni ban.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana