In memoriam

Budi dobar, lepo sanjaj

angie01 RSS / 29.07.2018. u 09:09

 

 379543524.jpg

 

 

 S ponistre se vidi Šolta, piva klapa ispo' volta
U daljini svitle koće piva klapa šoto voće
Ti se ozireš po sobi slika je na kantunalu
Oneg ča ga more odni u daleken fortunalu



Komentari (554)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:22 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

angie01
Sto se krstis?


ja ti lepo kazem o cemu je i kome je pesma namenjena, a ti nastavljas po lozenju, sta je sporno u ovoj pesmi,...Hourina majka se zvala Ruza,

U njenu sobu udjem tiho...
Tiho bas, na prstima...
Bojim se, da ne zalupnim glasno vratima
Zaspala je zadnja ruza hrvatska

I tek sad, kad te nema...
Tko ce jutrom da me budi?
I tek sad, kad te nema, dobro znam:
Ti si bila zadnja ruza hrvatska

Ruzo, moja ruzice...
Sve sam suze isplako
Nocu zbog tebe
Ruzo, moja ruzice...
Sve sam suze isplako...

I kako sad... polako sam
Protiv tuge i oluje...?
Kad smo bili... kao prsta dva
Prsta dva jedne ruke

Ruzo, moja ruzice...
Sve sam suze isplako
Nocu zbog tebe
Ruzo, moja ruzice...
Sve sam suze isplako


Pesma je koliko se sećam dovođena u vezu sa Savkom Dabčević-Kučar
angie01 angie01 22:28 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

šta Houra zna.


Prljavo kazalište: Ruža Hrvatska Nisu samo djevojke i žene bile inspiracija tužnim pjesmama. Jasenko Houra je pjesmu "Mojoj majci" ("Ruža hrvatska“), koju pjeva Prljavo kazalište, posvetio svojoj mami Ruži nakon smrti. Iako su postojale spekulacije da je pjesmu čiji stihovi glase "zadnja ruža hrvatska" posvetio političarki Savki Dapčević-Kučar, Houra je izjavio: "Ja sam puno pričao o Ruži, i o tome kako je nastala pjesma, i o tome svemu zajedno i to je pjesma za moju mater pokojnu. Za mene je ona nešto više u životu i naprosto neka tako i ostane".


express
alselone alselone 22:30 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

i to je pjesma za moju mater pokojnu. Za mene je ona nešto više u životu i naprosto neka tako i ostane".


Sta on zna covece osim toga sto je napisao pesmu. Zna se valjda u kakvu je vezu dovodjena pesma.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

angie01
šta Houra zna.


Prljavo kazalište: Ruža Hrvatska Nisu samo djevojke i žene bile inspiracija tužnim pjesmama. Jasenko Houra je pjesmu "Mojoj majci" ("Ruža hrvatska“), koju pjeva Prljavo kazalište, posvetio svojoj mami Ruži nakon smrti. Iako su postojale spekulacije da je pjesmu čiji stihovi glase "zadnja ruža hrvatska" posvetio političarki Savki Dapčević-Kučar, Houra je izjavio: "Ja sam puno pričao o Ruži, i o tome kako je nastala pjesma, i o tome svemu zajedno i to je pjesma za moju mater pokojnu. Za mene je ona nešto više u životu i naprosto neka tako i ostane".


express



Mojoj majci (Ruža hrvatska)’ doista je, kako sam u niz navrata isticao, napisana kao posveta, odnosno u spomen mojoj majci, što sugerira i sam naslov pjesme. Naravno, vrlo brzo sam postao svjestan kako je ta pjesma zadobila neke druge konotacije, neovisno od izvorne posvete, no to me nikada nije smetalo.

Pjesma ima svoj život

Tako, naravno, nisam imao ni ništa protiv toga što su mnogi tumačili kako se ta pjesma, između ostalog, odnosila i na Savku Dabčević-Kučar, a nije me smetalo ni to što je pjesma bila i korištena u j njezinoj predizbornoj kampanji u ranim 90-ima - rekao je Houra.


E sad, dve stvari, prva je, nešto posvetiš svojoj majci, drugi krenu to krivo da tumače, ti imaš mogućnost da to sprečiš, a tebe baš briga.

Drugo, o majci, bolesnoj, govoriš, njoj se obraćaš, a prvo što ti pada na pamet, i o čemu pevaš, je njena nacionalnost.

Zanimnjivo.
predatortz predatortz 22:43 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Drugo, o majci, bolesnoj, govoriš, njoj se obraćaš, a prvo što ti pada na pamet, i o čemu pevaš, je njena nacionalnost.


Hajde, to čovek još i da proguta. Ali, kad je u pitanju pesma "Devedeseta" tu je već teško osporiti da se radi o muzičkoj podlozi za ono što će uslediti.
veselica veselica 22:43 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

freehand
veselica
angie01
Sad sam je izguglao i shvatio sam da je prvi put cujem.


majka (Ruza) mu je bila tesko bolesna i tom pesmom se od nje oprastao.


Fenomenalan pevac, ima desetak pesama koje bas volim, mada nisam fan.
Covek je legenda.
Meni licno je imponovao i zato sto je odrzao rec. NE folersko pomirenje, NE puko tezgarenje.
A mogao je da trazi i dobije sve pare.



O kome ti pričaš, majke ti? Ako znaš?


sta sam ti ja rekla prisipetljo, da trcis ko forest gamp tri godine i ne stajes jer proganjas blogere ko carli boze mi oprosti.
jednako si jadan i bedan i nedotupavan, nema tebi spasa. osecas se pozvanim da bas ti odredjujes ljudima kako da tuguju, sta pri tom da pisu, kako da pisu, pa ti jesi cist moron. FUJ!
UPROPASTIO SI NA POCETKU OVAj POST, posle je lako skliznuo.


freehand freehand 22:48 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

UPROPASTIO SI NA POCETKU OVAj POST, posle je lako skliznuo.

angie01 angie01 22:53 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ma kakvi, razgovaramo.


ne nego ste bez bilo kakvog obzira, namerno istrolovali post.
Bili Piton Bili Piton 23:00 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

angie01
Ma kakvi, razgovaramo.


ne nego ste bez bilo kakvog obzira, namerno istrolovali post.


Ja mislim da to oni tebe namerno malo sekiraju (kako je već običaj), samo, granted, ne baš u najboljem trenutku.

Ali nebireko da je ovo trolovanje. Trolovi kako izgledaju imali smo....prilike da vidimo.
veselica veselica 23:11 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

a za ti jesi čist moron?


freehand freehand 23:13 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

veselica
a za ti jesi čist moron?



Dobrov kukuriku, nemoj samo da se ljutiš i živciraš.
djuro.vilovic djuro.vilovic 23:17 29.07.2018

jelačić plac 89,

trg republike 89, bio prisutan, dečki z Dubrave vade pištolje, pokazujuju se noževi, poslje toga nikad nisam išo ni na jedan masovnjak.. ono nije baš ličilo na 40 dana materi.pazi ovo je 89. ne 91. A opet na Oliverovu Magdalenu uvjek se sjetim jedne Ane M. iz Niša ,,, il jedne Danke iz Kg sa jajinim "Na božićno jutro"

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TRRW_rT1v3I[/youtube]
veselica veselica 23:18 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke


..








veselica veselica 23:21 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Dobrov kukuriku


Ne napušta te. Ludilo mozga.
Odoh da spavam a ti do laze da trčiš, blizu je Pančeva.
veselica veselica 23:21 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

--
angie01 angie01 23:22 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ja mislim da to oni tebe namerno malo sekiraju


nemaju oni mene sta da sekiraju, nek misli svako sta hoce i to nek pakuje kako misli da bi trebalo, sve skupa govori samo o tom nekom....nego nije prilika, samo se o tome radi, pa ispada mnogo ruzno, a na vise nacina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 29.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

.nego nije prilika,


Ma što nije prilika, da ne preterujemo malo?
Niko ga ovde ne vređa, razgovara se o njemu, a on je i to o čemu evo ja npr pričam.
sweet64 sweet64 00:07 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

angie01
Ja mislim da to oni tebe namerno malo sekiraju


nemaju oni mene sta da sekiraju, nek misli svako sta hoce i to nek pakuje kako misli da bi trebalo, sve skupa govori samo o tom nekom....nego nije prilika, samo se o tome radi, pa ispada mnogo ruzno, a na vise nacina.


Ne znam da li npr to nešto govori o meni, ali evo kunem ti se da kada sam jutros saznao za ovu vest, prvo sam pomislio da ćeš baš ti napisati blog na tu temu, ne čak ni Filip već baš ti. A mogla si da znaš/pretpostaviš iz najbolje namere ti ovo kažem, da je stvar škakljiva, moraš mnogo da se praviš nevešti mondijalista, čovekoljubac da veruješ da priča neće da ode na ovu stranu. Braniš nešto što je odbranjivo ali što se ne isplati braniti. Čovek, je Bog da mu dušu prosti, bio dovoljno i deklarativno političan.
angie01 angie01 00:34 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

moraš mnogo da se praviš nevešti mondijalista,


meni to etiketiranje stavrno ide na zivce,...covek vise ne moze da bude normalan, mora u neku fioku da se spakuje, koja obavezno ima nalepnicu,...

...sta ima da bude skakljiva tema o smrti coveka koji je svojim pesmama obelezio jednu epohu- svi svetski mediji koji nesto znace su objavili vest, a sada ispada, da mi koji smo sa ovih prostora i koji smo slusali njegovu muziku, treba da pazimo, da li da reagujemo ljudski, ili da ipak budemo oprezni zbog mogucih lozackih reakcija.

jasno mi je da je generalno postalo pametnije, da covek procenjuje takve situacije- zato su mnogi odlucili da odu, kako se ne bi upustali u besmisleno gurkanje.

...meni je pak bilo normalno, da se coveku uputi poslednji pozdrav- nikome nije nista nazao ucinio, oplemenio je ove prostore svojom muzikom,...

uostalom, svako po svojoj savesti, nemam potrebu da se pravdam za ovaj blog,... stvar je bazicne pristojnosti, da se ovakve stvari ispostuju, makar i uzdrzavanjem od negativne reakcije....sve price mogu da sacekaju neku drugu priliku, to bar nije sporno.
dolazel dolazel 01:12 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Treba slaviti ljude po slobodnom izboru.


Ne, ne treba. U stvari, mislim da slobodan izbor treba ograniciti, pogotovo kod nazadnih i primitivnih naroda na Balkanu.
Da li Evropa gresi sa ogranicenjem sloboda ljudima koji se izjasnjavaju kao neonacisti i slave Adolfa Hitlera? Ili ISIS fanove koje slave ljude koji se detoniraju ili odsecaju glave civilima pa cak i deci? Da li USA gresi sto zabranjuje Ku Klux Klan (koji ima zanimljive saveznike, recimo Aryan Brotherhood koji je osnovan u Sen Kventin zatvoru u USA)

Sada je potpuno sve jedno kakvi su mu bili stavovi. Nije ubijao, nije klao, pevao je.


Uopste nije svejedno (jedna rec!). Nije svejedno bilo za zivota a pogotovo ne sad, jer sad je vreme da se detaljno i bez emocija analiziraju svi stavovi koje je on imao. I da generacije koje ce odrastati posle na njegovoj muzici budu potpuno svesni ko i sta stoji iza te muzike i sta je ta osoba izgovorila i koga podrzala, pogotovo iz ugla srpskog populusa. Jer ako to ne uradimo, onda po istoj logici mozemo slaviti naucne uspehe Jozefa Mengelea, jer jbga kakve veze ima sto je ubijao, mucio i sadisticki se izivljavao nad jevrejskom decom, kad su mu strucni radovi fantasticni i treba da udju u obavezno skolsko gradivo.

Momo Kapor

Zasto je tabu tema rasprava o licnosti samo zato sto vise nije medju zivima? Jer ideja da ne treba nista da naucimo iz svega sto se izdesavalo? Sto onda ucimo istoriju? Cemu teznja sveta da se ne ponove greske i zlocini iz istorije?

Ili je mozda problem to sto je pod komunistickom vlascu toliko insistirano da srpske zrtve generalno nisu bitne (nema veze, bitno je bratstvo i jedinstvo) da kod pojedinaca decenijama posle smrti komunistickog rezima i dalje uspeva da prezivi ta sumanuta ideja?

Mislim da je pokojni OD odlican primer buducim narastajima da covek koji se istakao na neki nacin u muzickom stvaralstvu, moze itekako da skrene moralnom stranputicom i da postane najgori sovinista (nacionalista makar postuje druge nacije) i da podrzava najgore nazadne drustvene trendove hrvatskoga puka (kojih opet nije malo, pogotovo u skorije vreme) i da pred sam kraj zivota tako otvoreno koketira sa ustastvom.

Da na Balkanu a posebno u Hrvatskoh se smatra normalnim pa cak i pozeljnim da osoba na sam korak od groba i dalje otvoreno siri mrznju prema nekome a posebno prema susednom narodu sa kojim deli dobar deo istorije, obicaja, jezika... - to dovoljno govori u kom stanju pomracene drustvene svesti i sveopsteg nazadnjastva se nalaze svi narodi na Balkanu a posebno Hrvatska (a nisu daleko iza Albanija i Bosna)
sweet64 sweet64 01:39 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

uostalom, svako po svojoj savesti, nemam potrebu da se pravdam za ovaj blog,... stvar je bazicne pristojnosti, da se ovakve stvari ispostuju, makar i uzdrzavanjem od negativne reakcije....sve price mogu da sacekaju neku drugu priliku, to bar nije sporno.


Ja tebe razumem ali ti ne želiš da razumeš njih. Umro je prekasno (posle SP u fudbalu, pevanja u svlačionicama, izjava sportskih radnika i političara, Tompsona, Kolindice, vaterpola, odijuma na HR portalima, kraće rečeno nacionalšovinističke euforije) da se reakcije ne bi pojavile. Čini mi se da i meni ponestaje snage i kontraargumenata da sa sobom neke stvari raščistim. Jer više nisam siguran da su među nama samo kozmetičke razlike ko što Bili gore reče. A ako bar malo pogledamo u to tuđe dvorište, zaključujemo šta?
Nemamo mi toliko hlebova koliko oni imaju kamenja.
blogovatelj blogovatelj 07:11 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

bila sam opet, pre dve godine na Tasu- dupke puno bilo- nevidjeni koncert, ni kisa nije mogla da umanji fenomenalni utisak i atmosferu za pamcenje....od pocetka do kraja, ceo stadion igra i peva- i toliko o tome.


Drago mi je da je tako. Dokaz više da je Srbija slobodna zemlja.
Da u Zagrebu drži koncert grupa koja ima stihove - lupi petama, reci "evo sve za Srbiju" verujem da bi bilo mrtvih.
blogovatelj blogovatelj 07:12 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Поздравља те “ова”.


Nisi mi odgovorila na pitanje. Na hipotetičkom oproštaju od Bora Čorba, bil pominjala rakijarenje, ili je to rezervisano samo za Hrvate?
blogovatelj blogovatelj 07:16 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ali, po meni, kad ti to neko otvoreno kaže, a ti ga vučeš za rukav - to je patologija.


Zato su meni jugonostalgičari čudna sorta. To je kao kada te žena ostavi i pobegne za bogatog Europljanina koji nosi bele sokne na sandale, a ti posle trideset godina plačeš, cviliš i kao grom pijan pričaš svima kako vam je bilo divno.
blogovatelj blogovatelj 07:20 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Fenomenalan pevac, ima desetak pesama koje bas volim, mada nisam fan.
Covek je legenda.
Meni licno je imponovao i zato sto je odrzao rec. NE folersko pomirenje, NE puko tezgarenje.
A mogao je da trazi i dobije sve pare.


Stigla nam je u posjet i osoba koja ima nema predstavu šta priča. O kome ti, ćero, govoriš? O Houri, ili o Oliveru?

PS.
Vidim potrudila si se da odgovoriš na pitanje, na podjednako sumanut način kako si napisala i citirani komentar.
veselica veselica 07:45 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

predatortz
alselone
Ružu hrvatsku

A sta je kvaka sa tom pesmom?


Navodno je pisana majci, moguće i da jeste. Ali je postala himna nečemu što nema tu emociju.


Novi dan, progledala i tek sad videla da sam svoj komentar o Oliveru vezala za pesmu koja nije bila njegova, a ni pokojna mu mama isto takodje.

Jer, preletela komentare, ono najbrže, a u domaću ( čitaj: jugoslovensku i srpsku ) muziku se uopšte ne razumem. Niti je volim. Nikad nisam pratila.
Oliver je bio izuzetak; godinama posle rata u maltene svim beogradskim kafićima mogla je da se čuje neka njegova pesma a bilo je lipih.
I to jeste moj razlog da sam se uključila ovde: baš smo ga ožalili.



edit:

stalno mi je smetao naslov, trebalo je valjda: Budi dobar, lijepo sanjaj...
ovako, u srpskoj verziji, kao da mu se poručuje da prestane s lošim navikama i ostalo, rečju da pazi šta radi tamo gde je otišao.
znam, dešava se u brzini ali i želji da se bude prvi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:57 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

(skoro) Svi pevaci su alkosi, to valjda ide tako. Valjda im tolika emocija trazi cugu.


Pa, malo emocija malo i trema..
Onda malo nategnu sto na usta sto na nos (ili oba:)


Na temu, nisam mnogo slusala slagere ali po definiciji volim da cujem kiceni dalmatinski izgovor u prici a kamo li u pesmi.
blogovatelj blogovatelj 08:01 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

ali po definiciji volim da cujem kiceni dalmatinski izgovor u prici a kamo li u pesmi.


Interesantna je stvar da ja priču i pesmu volim, ali zato kada moram da pročitam nekakav nepoetičan tekst, ja ga samo ostavim nepročitanog. Jednostavno, dalmatinski koji nije u stihu, a koji je na papiru mi je potpuno nečitljiv.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:06 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Meni njihov izgovor deluje uvek kao zajebancija..

Otprilike kao i italijanski i kad se svadjaju da se pobiju deluje kao da ce se izgrle i izljube u svakom momentu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:06 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

duplo.
angie01 angie01 08:13 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

ali ti ne želiš da razumeš njih.


razumem,....

Nemamo mi toliko hlebova koliko oni imaju kamenja.


ovo je najblaza verzija,

a ja uopste ne govorim o tome i u tom okviru, nego upravo i kazem, da je opterecenje i lozenje u aposolutno svakoj prilici, pa i ovakvoj- destruktivno,

...cak se ponavalju ocigledno glupavo sroceni, jeftini traceraji, koje obicno lokalne torokuse sa zadovoljstvom upraznjavaju na sahranama,...


freehand freehand 08:22 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ne, ne treba. U stvari, mislim da slobodan izbor treba ograniciti, pogotovo kod nazadnih i primitivnih naroda na Balkanu.

Ovo je sad već postalo ko Monca.
blogovatelj blogovatelj 09:04 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

e bio si i ostao najgluplji bloger svih vremena.

blogovatelj blogovatelj 09:06 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

šta, bio i ti ćorav do malopre pa kasno video sa sve p.s?


Ponovo sumanuta priča. Taube, jesilitoti? Ili qqriku?
michiganac michiganac 12:03 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

...sta ima da bude skakljiva tema o smrti coveka


Koliko sam ja razumio, mnogima je (s pravom) ovde najskakljivija upotreba ovakvog njezno-suptilnog blogonaslova-poruke, za covjeka kome je 'Oluja' (citajuci izmedju redova) jedna od velicanstvenih epizoda HR-povijesti, jerbo eto i ameri (pardon! - CNN) to isto kazu. Pitali su te, opet s pravom, da li bi sl. blog svojevremeno npr. naslovila i na jednog Momu Kapora(?) A da je ovaj blog bio epitaf, ne znam, recimo jednom Darku Rundeku (jezik pregrizao!), cvrsto vjerujem da ga bas niko ne bi uzeo na zub. Ovako je otisao covjek velik kao muz. interpretator, ali ipak malen pod zvijezdama.

I sto bi vec rekao Zeljko Malnar - ovaj svijet XXI vijeka/stoljeca je "otisao u ....." sa svojim upitnim moralnim kriterijumima/interpretacijama i svjetonazorima. (mozda bolje reci - sa svojim autizmom)


Srbima, eto, nije mogao da oprosti, bez obzira koliko mu pjesme same govorile o istom (oprostaju), kako veli dole jedan Ante Tomic u onom mayovom citatu. Nisu ga bili vrijedni i bez obzira koliko bi mu postovalaca njegove muzike (a to zacijelo nisu nacionalisti) doslo na koncert.

Hbg, bio je shoven, srbofob (ali ipak ne bih da prejudiciram odmah i dodam - hard nacosh) i ne znam zasto bi trebalo to da se precuti?
njonjo njonjo 14:36 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

alselone
20:10 29.07.2018
Re: Oliver je deo stare nacionalisticke
gde si to procitao, sazano?


Iz izričite želje da ne dodje nikad ovde, i iz aboliranja ratnih zločinaca. Ovo drugo je važnije, naravno. Jebeš ovo prvo.


Ne dolaženje je poštena principijelnost. Kojeg ratnog zločinca je on abolirao???
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:07 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ne dolaženje je poštena principijelnost.


Ili antisrpstvo.

Što bre branite čoveka od njega samog, lepo čovek rekao šta misli o čemu, poštujte to, nemojte od njega praviti ono što nije bio.
njonjo njonjo 21:19 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

hoochie coochie man
20:07 30.07.2018 / *novo
Re: Oliver je deo stare nacionalisticke
Ne dolaženje je poštena principijelnost.



Ili antisrpstvo.

Što bre branite čoveka od njega samog, lepo čovek rekao šta misli o čemu, poštujte to, nemojte od njega praviti ono što nije bio.


Na takav način to može protumačiti samo nacionalista. Zamisli Branim Olivera od nacionalista. Tko sam ja da te branim (Olivera)??
njonjo njonjo 23:52 30.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

sweet64
01:39 30.07.2018
Re: Oliver je deo stare nacionalisticke
uostalom, svako po svojoj savesti, nemam potrebu da se pravdam za ovaj blog,... stvar je bazicne pristojnosti, da se ovakve stvari ispostuju, makar i uzdrzavanjem od negativne reakcije....sve price mogu da sacekaju neku drugu priliku, to bar nije sporno.



Ja tebe razumem ali ti ne želiš da razumeš njih. Umro je prekasno (posle SP u fudbalu, pevanja u svlačionicama, izjava sportskih radnika i političara, Tompsona, Kolindice, vaterpola, odijuma na HR portalima, kraće rečeno nacionalšovinističke euforije) da se reakcije ne bi pojavile. Čini mi se da i meni ponestaje snage i kontraargumenata da sa sobom neke stvari raščistim. Jer više nisam siguran da su među nama samo kozmetičke razlike ko što Bili gore reče. A ako bar malo pogledamo u to tuđe dvorište, zaključujemo šta?
Nemamo mi toliko hlebova koliko oni imaju kamenja.


Mi smo dobri, bolji. Oni iz drugog dvorišta su loši, gori. Tko tako razmišlja? Nacionalista? Šovinista? Četnik?

veselica veselica 09:17 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

blogovatelj
e bio si i ostao najgluplji bloger svih vremena.



Moderacija, valjda moderacija, obriše ovaj moj komentar ( inače, tradicionalno uobičajen na blogu i gotovo benigni kad se samo setim šta sam sve čitala ), a ostavi - tamo kod vjerice radete - komentar alselonea Hercegovci su najgori, i to najgori u formi replike na (po sećanju citiram): "Gori su ti nacisti od fašista?"

Interesting.

Inače, ja sam lepo i iskreno, toplo ljudski i iskreno ljudski - da podvučem, objasnila kako je došlo do moje greške: stvarno nisam znala da se razvila priča o pesmi Ruža ( nikad pre za nju nisam čula), s Kazalištem ne stojim nikako, ne znam niti jednu njihovu pesmu, dakle napisala sam komentar posvećen pokojnom Oliveru ali ga nehotično vezala za uveliko razvijen sukob medju blogerima o nacionalnom/nacističkom - what else is new? što mi je bilo i sada je beskrajno dosadno: odmah mi se prikačila veza s nikovima, ukratko lupetanje po običaju.
I dalje imam za njih dvojicu samo par reči: TERAJTE SE, ne diram vas - ne dirajte me. Uvek ćete čuti odgovor. UVEK. Osim ako sad ili uskoro ne usledi ban posle svih vaših intervencija.
Ne izazivam ali ne ostajem dužna. Not me.
Otuda bih zamolila moderaciju da vidi/pogleda ko je i kako počeo. Ja nikad prva. Mene tema interesuje, a na lično odgovaram ličnim tek kad sam izazvana.
gedza.73 gedza.73 11:42 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

komentar alselonea Hercegovci su najgori, i to najgori u formi replike na (po sećanju citiram): "Gori su ti nacisti od fašista?"

To je ironičan odgovor koji je Alselone napisao na jedan komentar.
I znači baš suprtono od onoga kako si ti shvatila.

Pronađi diskusiju i pročitaj nekoliko prethodnih komentara.
veselica veselica 15:45 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

gedza.73
komentar alselonea Hercegovci su najgori, i to najgori u formi replike na (po sećanju citiram): "Gori su ti nacisti od fašista?"

To je ironičan odgovor koji je Alselone napisao na jedan komentar.
I znači baš suprtono od onoga kako si ti shvatila.

Pronađi diskusiju i pročitaj nekoliko prethodnih komentara.


Ma kako da ne! Procitala ja, a ti se javljas kao?
gedza.73 gedza.73 16:11 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Ma kako da ne! Procitala ja, a ti se javljas kao?

samo udri.
predatortz predatortz 16:15 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

gedza.73
Ma kako da ne! Procitala ja, a ti se javljas kao?

samo udri.


Potvrđujem da se Als zajebavao.

veselica veselica 16:27 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

predatortz
gedza.73
Ma kako da ne! Procitala ja, a ti se javljas kao?

samo udri.


Potvrđujem da se Als zajebavao.




Čudan neki smisao za humor. Mora da oskudevam u istom dočim ste vi puni duha. Sva trojica.
Bili Piton Bili Piton 16:38 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

veselica



stalno mi je smetao naslov, trebalo je valjda: Budi dobar, lijepo sanjaj...



Ne nego lipo, kad već trebimo dlake.
veselica veselica 17:05 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Bili Piton
veselica



stalno mi je smetao naslov, trebalo je valjda: Budi dobar, lijepo sanjaj...



Ne nego lipo, kad već trebimo dlake.


wrong and wrong.
silni citati, iz Oliverove pesme, etc

dlake trebi sam.




Bili Piton Bili Piton 17:07 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Glupo i glupo.

Još gluplje sledi, ne sumnjam.
freehand freehand 17:44 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Novi dan, progledala i tek sad videla da sam svoj komentar o Oliveru vezala za pesmu koja nije bila njegova, a ni pokojna mu mama isto takodje.

Pa nema veze, pobogu! Bitno je da si meni napisala da sam šta već. I nešto o nekom Lazi... Ko ti je taj Laza? Mora da ste bliski.
veselica veselica 20:14 31.07.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

freehand
Novi dan, progledala i tek sad videla da sam svoj komentar o Oliveru vezala za pesmu koja nije bila njegova, a ni pokojna mu mama isto takodje.

Pa nema veze, pobogu! Bitno je da si meni napisala da sam šta već. I nešto o nekom Lazi... Ko ti je taj Laza? Mora da ste bliski.


Da, izvinjavam se, lepo si me opomenuo. S druge strane, ne mogu ocima da te gledam pa sam refleksno reagovala jer iz tebe uvek izbija zloba.
Tog puta nije. Dakle, izvini.

Laza mi decko, pobogu! A ti, kako si? Jel trcis? Pazi kad moras.

over and out

sweet64 sweet64 11:39 01.08.2018

Re: Oliver je deo stare nacionalisticke

Mi smo dobri, bolji. Oni iz drugog dvorišta su loši, gori. Tko tako razmišlja? Nacionalista? Šovinista? Četnik?



O dobri moj njonjo, izvini tek sada videh da sam prozvan.
Krivo, krivo, niš od toga. Razmišljam ja, jedan običan ali jako razočarani Srbin. A u tuđe dvorište retko gledam, u ovom slučaju vatromet i buka su prosto sami skretali pažnju. Nema veze, samo pazite na kućni red od 2 do 5.
djuro.vilovic djuro.vilovic 20:43 29.07.2018

jugoslavemština

jugoslavemština je teška boles u srbalja i rvata.
iako foliraju pomirenja ,kao vlas su izvor svih zala.
jes ceci ne brojite privatni život .. jedno su sise .a drugo politički stavovi.
čak je i njegov stav da ne ide srbljima,jebali ga oni, još bi srao soto voće od ricinusa talijancina da ih nije bilo..ja sam ga spomenuo kao ljigavca i alkosa prema sardnicima i okruženju problematičnog lika koji je natego jadnu grupi djevojčicu (ili klapi možda u dalmaciji) pa ju onda po medijima nazivao štraca ( srpski kurva raspala) .. al kako će se jugoslavenština outovat ,, nema veze to je umjetnost , romantika, identifikacija sa čačom (inače njihovim sterotipom za zlog patrijarhalnog oca) i divljenje letećem štakoru kao romantičnoj ptici,, mislim to svojatanje nekkoga ko ne želi biti tvoj,,,jebote to su ko one stalkerice koje se fiksraju na razne sociopatske keseđije ,al one eto znaju da je on dobar i da ih voli,, samo eto okolnosti
Bili Piton Bili Piton 20:47 29.07.2018

Re: jugoslavemština

djuro.vilovic
jugoslavemština je teška boles u srbalja i rvata.


Bogami, iz tvog primera se vidi da nije i najteža.
freehand freehand 21:53 29.07.2018

Re: jugoslavemština

jes ceci ne brojite privatni život

Misliš na višemilionske utaje poreza, učešće u pranju para angro, druženje, kooperaciju idavanje alibija ubicama i narko-dilerima? To se ne zove "privatni život". I kakve "političke stavove" ona ima, ako ti nije teško da me prosvetliš?
Mislim, vidim da vladaš i sisama i političkim stavovima pa da naučimo nešto dok ovde dangubimo.
al kako će se jugoslavenština outovat

jugoslavemština je teška boles

Ko je pomenuo jugosloveščinu sem tebe?
mislim to svojatanje nekkoga ko ne želi biti tvo

I ko je koga ovde svojatao? Nije, doduše, retka situacija ovde na blogu - a ni na internetu uopšte, to je idealan poligon za takve stvari - da neko pukne projekciju svojih tabua ili fiksacija, umetne je nekom drugom a onda ospe paljbu po njemu. Al među intelitentnim ljudima to je bez veze.
djuro.vilovic djuro.vilovic 23:00 29.07.2018

Re: jugoslavemština

Ko je pomenuo jugosloveščinu sem tebe?

mislim to svojatanje nekkoga ko ne želi biti tvo

pa eto anđa i filip su ti primjer jugoslavenštine, oni jednostavno olija , dalmaciju , hourinu mamu na jaelačić placu smatraju svojim iako se ovima od toga diže kosa na glavi. jebote ljudi ratovali da ne budu anđini i filipovi, al džabe

freehand freehand 23:07 29.07.2018

Re: jugoslavemština

pa eto anđa i filip su ti primjer jugoslavenštine, oni jednostavno olija , dalmaciju , hourinu mamu na jaelačić placu smatraju svojim iako se ovima od toga diže kosa na glavi. jebote ljudi ratovali da ne budu anđini i filipovi, al džabe

Možda jesu, možda nisu, ali jugoslovenščinu samo ti pominješ, ja bih se zapitao oko toga. Oće Roršah jednom da pogreši...
Ali je interesantno još netšo: ne smeta braći po kami hrvatstvo i sprstvo, zajedno su i ratovali i povlačili se, uz puno uvažavanje i razumevanje, nego jugoslovenstvo.
Mislim, dosta je to simptomatično, a opet razumljivo, ne?
Bili Piton Bili Piton 23:13 29.07.2018

Re: jugoslavemština



djuro.vilovic
ratovali da ne budu anđini i filipovi, al džabe


Sine, ako su vam andja i filip kao takvi bili problem, sjebaniji ste nego što sam mislio.
djuro.vilovic djuro.vilovic 23:19 29.07.2018

Re: jugoslavemština

Mislim, vidim da vladaš i sisama i političkim stavovima pa da naučimo nešto dok ovde dangubimo.

Pa ceci je sisa umjetnički izričaj, a ti bi da joj sudiš sisi kroz plaćanje poreza

freehand freehand 23:24 29.07.2018

Re: jugoslavemština

djuro.vilovic
Mislim, vidim da vladaš i sisama i političkim stavovima pa da naučimo nešto dok ovde dangubimo.

Pa ceci je sisa umjetnički izričaj, a ti bi da joj sudiš sisi kroz plaćanje poreza


Kad si i gde video, čuo ili pročitao da ja pominjem Cecin umjetnički izričaj?
Ali možeš sad da pročitaš da mislim da je prostituisana kravetina (uz izvinjenje kravama) i mafijaška fukara. Koja bi u normalnoj državi ležala robiju za dokazana krivična dela, da ne govorimo o ona za koja se osnovano sumnja da ih je počinila.
Sad mi objasni kakve ona -sem u govnarskom skrivanju iza kvazinacionalnog kao i pokojni muž joj a ubica i arhikriminalac - ima veze sa Oliverom Dragojevićem?
vcucko vcucko 09:52 30.07.2018

Re: jugoslavemština

djuro.vilovic
jebote ljudi ratovali da ne budu anđini i filipovi, al džabe


Srž svega, dovoljno, sve rečeno, nemoj dalje u raspravu. Možeš samo da pokvariš.

Nevezano za tu priču.

Veliko ime hrvatske i SFRJ tzv. zabavne muzike, specifičan interpretator, lokalno usmeren ali dovoljno razumljiv i drugima.
Došla mu ura kao i svima što će, i naravno da treba obeležiti, setiti se. Svakako i raspraviti neke stvari, ali kulturno i bez verbalnih ispada, pogotovo dok još nije ni pokopan.

Par pesama koje je otpevao (naslovna bloga pre svih - Fiamengovi stihovi behu?) su od onih što na momenat stvore iluziju, da ih nije živ čovek napisao. Koje nisu konfekcija, narudžbina, roba. Naravno otpevao je i mnogo te iste konfekcije, poskočica, tipično dalmatinskog japajapanja, ali ko nije. (Karan nije? Ali to je druga tema).

Toliko, hvala.
freehand freehand 09:56 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Srž svega, dovoljno, sve rečeno, nemoj dalje u raspravu. Možeš samo da pokvariš.

i naravno da treba obeležiti, setiti se. Svakako i raspraviti neke stvari, ali kulturno i bez verbalnih ispada, pogotovo dok još nije ni pokopan.

I šta si ti sad rekao?
angie01 angie01 10:13 30.07.2018

Re: jugoslavemština

jebote ljudi ratovali da ne budu anđini i filipovi, al džabe



kakvo bljutavo i bezobrazno ucitavanje i postavka, koji veze sa zivotom nemaju, narocito tako spareni, a ni odvojeno,...

na sta ti zadovoljno komentarises,


Srž svega, dovoljno, sve rečeno, nemoj dalje u raspravu. Možeš samo da pokvariš.


kakva to psiholoska martica moze da osmisli i jos ne bude blama da se se javno prostre.
vcucko vcucko 10:18 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand
Srž svega, dovoljno, sve rečeno, nemoj dalje u raspravu. Možeš samo da pokvariš.

i naravno da treba obeležiti, setiti se. Svakako i raspraviti neke stvari, ali kulturno i bez verbalnih ispada, pogotovo dok još nije ni pokopan.

I šta si ti sad rekao?

Mislim da sam bio jasan.

Ratovali su da ne bi bili naši. Srž. Poštujem. Svaka dalja rasprava u tom pravcu, da li je on mislio ovo, Houra ono po meni je suvišna i pogotovo neumesna u jutro u kom je umro. Svejedno, bili su naši 70 godina, prosečan ljudski vek. Pa je sasvim normalno da se odlazak velikih imena obeleži, da ih se setimo. I da se neke stvari rasprave, ali kulturno i bez frktanja, čupanja za kosu. Još nije ni pokopan, pobogu.

Dalje je moje (laičko i čisto srcem) viđenje muzičke zaostavštine blago u Gospodinu preminulog.

Šta je tu nejasno?
freehand freehand 10:22 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Šta je tu nejasno?

Sve. Jer prvo što si potpisao veze sa mozgom na ovom blogu nema, što tebe opet ne obavezuje da se ne složiš.
Ali kako onda možeš da napišeš ono drugo?
Meni bi se glava raspala da moram to da složim u jedan komentar.
angie01 angie01 10:27 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Svaka dalja rasprava u tom pravcu, da li je on mislio ovo, Houra ono po meni je suvišna i pogotovo neumesna u jutro u kom je umro. Svejedno, bili su naši 70 godina, prosečan ljudski vek. Pa je sasvim normalno da se odlazak velikih imena obeleži, da ih se setimo. I da se neke stvari rasprave, ali kulturno i bez frktanja, čupanja za kosu. Još nije ni pokopan, pobogu.


a sta sam ja drugo uradila,...u cemu je ispao onda problem, da se ovde vitla, kao sto su to cinile bestije u istoimenom filmu Zivka Nikolica?


Ratovali su da ne bi bili naši.


kakve ovo veze ima sa mnom, pa da mi se lepi etiketa i to ocigledno zlurado sklopljena,....

...ovde brate fali Krkar samo tako, jer ja nisam sklona njegovom nacinu izrazavanja i metodologiji rasprave u ovako bolesnim situacijama, a koji su se pokazali jedino efikasnim sa nerazumnim i nalozenim likovima.
angie01 angie01 10:41 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Šta je tu nejasno?


potreba za bedastocom jajarenja.
maliperica maliperica 10:42 30.07.2018

Re: jugoslavemština

djuro.vilovic
jugoslavemština je teška boles u srbalja i rvata....

... mislim to svojatanje nekoga ko ne želi biti tvoj...

angie01 angie01 10:48 30.07.2018

Re: jugoslavemština

ubrate, koliko reinkarnacija,...ono inkubator radi i na struju i na baterije.....necasno novoblogovanje.


ovom pojavom bi trebalo da se pozabavi moderacija.
vcucko vcucko 10:54 30.07.2018

Re: jugoslavemština

angie01


a sta sam ja drugo uradila,...u cemu je ispao onda problem, da se ovde vitla, kao sto su to cinile bestije u istoimenom filnmu Zivka Nikolica?

Ratovali su da ne bi bili naši.


kakve ovo veze ima sa mnom, pa da mi se lepi etiketa i to ocigledno zlurado sklopljena,....


Kakve veze ima vitlanje beštija sa mnom, prvi put sam se javio ovde?
I upravo pozvao da se prestane s tim vitlanjem.
Cit. ponovo:
Ratovali su da ne bi bili naši.

Naši, ne ti/tvoji. Jasno mi je da nikad neću pripasti u tvoje i da sam ti od 1990. kriv za sve u životu. I nisam Predatorz da se o tome raspravljam.
Svejedno, mislim da sam lepo napisao par rečenica o pokojniku.
predatortz predatortz 11:00 30.07.2018

Re: jugoslavemština

I nisam Predatorz da se o tome raspravljam.


Ja se ne raspravljam, ja razgovaram.
A ni ja, nikad, nisam želeo da budem nekakav Jugosloven. Zbog čega bih, kad to niko u mojoj široj familiji, ni sa očeve, ni sa majčine strane, nikad nije bio?
Zapalo nas da budemo Srbi, zbog čega bih ja to sad menjao? Ili moj otac, u ona vremena?
vcucko vcucko 11:11 30.07.2018

Re: jugoslavemština

predatortz
I nisam Predatorz da se o tome raspravljam.


Ja se ne raspravljam, ja razgovaram.
A ni ja, nikad, nisam želeo da budem nekakav Jugosloven. Zbog čega bih, kad to niko u mojoj široj familiji, ni sa očeve, ni sa majčine strane, nikad nije bio?
Zapalo nas da budemo Srbi, zbog čega bih ja to sad menjao? Ili moj otac, u ona vremena?

Opet radiš isto
Veruj mi, iz najbolje namere ti pričam. Izjašnjavaš se, objašnjavaš, poučavaš... svi smo mi Srbi ovo ono. Ja sam tu školu naučio neke 92./93., vidi se da nisi bio ovde
Nele, ja nisam odavle. Sting, alien, legal alien.
angie01 angie01 11:11 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Naši, ne ti/tvoji. Jasno mi je da nikad neću pripasti u tvoje i da sam ti od 1990. kriv za sve u životu. I nisam Predatorz da se o tome raspravljam.


je l ti uopste kapiras kolika je budalastina ovo sto si napisao, a i da si pun predrasuda i pogresnih postavki,...ja ti lepo rekoh, kakve veze sa mnom ima ono zlurado, a lose sklopljeno proseravanje, koje si zadovoljno potpisao, a ti uporno nastavljas.

... i jos dodajes, meni potpuno neshvatljivu razradu, da ti nikada neces biti moj i da si mi kriv za sve u zivotu,...

bozedragi, kakvo je ovo grozomorno lupetanje.


Svejedno, mislim da sam lepo napisao par rečenica o pokojniku.


jesi i ovaj blog je samo to i o tome, nema nista iza,...ali se ipak nisi uzdrzao da se iskupis za lepe reci, pa si jajarski podmetnuo i ucitavanje.
angie01 angie01 11:13 30.07.2018

Re: jugoslavemština

poučavaš..



korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:14 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand

skrivanju iza kvazinacionalnog kao i pokojni muž joj a ubica i arhikriminalac



Али "убица и архикриминалац" у служби државне безбедности. Да не пропустимо и тај детаљ поред свега овога што је тачно речено...

То је још увек била југословенска државна безбедност (тзв. савезна ДБ Станета Доланца) половином осамдесетих када се име тог "архикриминалца" везивало за убиство у кафићу Нана на Сењаку и затим за убиство у Немачкој Ђурековића, тада бившег директора ИНА Загреб избеглог из СФРЈ да не би био жртвено јагње у аферама Обровац и ИНА и потенцијалног незгодног сведока који би много што шта испричао о малверзацијама сина Мике Шпиљака и изношењу девиза у коферима из земље на неком евентуалном суђењу због тих афера, суђењу до којег никада није ни дошло, односно никада нису ни одговарали прави кривци.

А отац тог "архикриминалца" беше официр ЈНА, неки виши чин, ако ме памћење добро служи?


Ех, сећања, сећања... И слатка птица младости...



freehand freehand 11:25 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Али "убица и архикриминалац" у служби државне безбедности. Да не пропустимо и тај детаљ...

Kako li si samo propustio republičku koja ga je prisvojila i slala u rat sa kakvom? - pajz sad: SRRPSKOM dobrovoljačkom gardom.
Da malo ubija a mnogo pljačka.
kao što je i po Beogradu radio do srmti.
Gde ga je ko? pokojni Dolanc lično štitio!
А отац тог "архикриминалца" беше официр ЈНА, неки виши чин, ако ме памћење добро служи?

Takoe. I otac onog arhikriminalca od onomad bio je Nikola pašić, a onog drugog koga smatraju začetnikom vaskolikog sranja bio je kralj Pera.
I?
vcucko vcucko 11:27 30.07.2018

Re: jugoslavemština

angie01


... i jos dodajes, meni potpuno neshvatljivu razradu, da ti nikada neces biti moj i da si mi kriv za sve u zivotu,...


Pazi kad ovo zaista može i ovako da se pročita

Ali takav uradak ne bih predao ni posle gajbe piva, mislim ispod svake je kritike. Da sam tako mislio napisao bih nešto sasvim drugačije.

No znaš ti dobro na šta sam mislio. Beograđanko mala
korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:34 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand

Kako li si samo propustio republičku koja ga je prisvojila i slala u rat sa kakvom? - pajz sad: SRRPSKOM dobrovoljačkom gardom.
Da malo ubija a mnogo pljačka.
kao što je i po Beogradu radio do srmti. jel ga Dlanc tu štitio?



А зашто да понављам оно што си ти већ рекао? Рекох одмах да је то твоје све тачно, само сам додао још један мали детаљ (али чини ми се врло битан детаљ) који ти ниси поменуо.


(Ја бих, да сам на твом месту, и ово SRRPSKOM ставио под наводнике, али добро... Нека те... Да ти се не мешам у правопис.)


Takoe. I otac onog arhikriminalca od onomad bio je Nikola pašić, a onog drugog koga smatraju začetnikom vaskolikog sranja bio je kralj Pera.
I?



И ништа, брате... Лепо је када човек зна своје порекло... Ко је, шта је и од кога је... А није то понекада лоше да човек зна и за друге људе...

Шта ти је? Чему тај тон у овоме што сам овде цитирао? Што си так неурозан?

Ти би се, канда, сада овде мало свађао са мном јер си схватио као свој свети задатак да будеш увек антипротиван било чему што ја напишем? Чак и онда када само потврђујем оно што си ти написао?

Одмах да ти кажем, од та твоја свађалачка посла нема ништа... Настави даље сам са собом... Ако баш мораш и ако ти је то дужност...
freehand freehand 11:39 30.07.2018

Re: jugoslavemština

А зашто да понављам оно што си ти већ рекао? Реркох да је то твоје тачно, само сам додао још један мали детаљ који ти ниси поменуо.

Kako da ponavljaš ono što ja nigde nisam rekao?
A nisi dodao nikakav detalj nego si fokus, po običaju, okrenuo na drugu stranu: ka komunistima, Jugoslovenima i ostalim unesrećiteljima.
Ти би се, канда, сада овде мало свађао са мном јер си схватио као свој свети задатак да будеш увек антипротиван било чему што ја напишем? Чак и онда када само потврђујем оно што си ти написао?

Taso, Taso, kakav si ti jedan šeret... Ko te ne zna skupo bi te platio.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:47 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand

Kako da ponavljaš ono što ja nigde nisam rekao?



Па рекох лепо:

freehand

skrivanju iza kvazinacionalnog kao i pokojni muž joj a ubica i arhikriminalac


Али "убица и архикриминалац" у служби државне безбедности. Да не пропустимо и тај детаљ поред свега овога што је тачно речено...



Читај мало, брате... Дигни мало поглед са лопте, гледај коме додајеш... Немој да додајеш лопту напамет...


A nisi dodao nikakav detalj nego si fokus, po običaju, okrenuo na drugu stranu: ka komunistima, Jugoslovenima i ostalim unesrećiteljima.


Не причај свашта. Нисам поменуо ни комунисте ни Југословене него сам фокус скренуо на сасвим конкретну групу људи (неки од њих на врло високим партијским и државним положајима тадашње СФРЈ, али нисам ја за то крив, нисам их ја ту поставио) из тадашње СФРЈ половином осамдесетих и на оно што се тада и догађало у тој нашој некадашњој домовини/отаџбини (заокружити по потреби).

Ја сам још тада њих, ту групу људи. називао "самоуправна интересна заједница". Данас се то назива организовани криминал. Односно, криминал који има своју подлогу и своје људе у државним институцијама. И државним безбедносним структурама, наравно.


(Зар ти нисам причао како ме је мој пријатељ, Дубровчанин, тадашњи посланик у хрватском Сабору после убиства Ђурековића у Немачкој питао за тог "архикриминалца", да ли знам нешто о њему, па му ја онда причао о кафићу Нана итд.
и осталим тадашњим малим београдским причама што сам знао?)


Taso, Taso, kakav si ti jedan šeret... Ko te ne zna skupo bi te platio.



Па чуј, стари мој, морам ти узвратити у реч истоветним комплАментом.


EDIT: Сад тек и сам видим да у првој реченици иза твојих речи нисам одређено ни рекао која је државна безбедност у питању, републичка или савезна.

Али "убица и архикриминалац" у служби државне безбедности.


Тек сам у наставку, осврћући се на биографију "архикриминалца" поменуо савезну ДБ Станета Доланца. Југословенску ДБ.

А то те је, изгледа, баш погодило, а?

То "југословенска ДБ"?

Ма опусти се, бре...

Нису они били Југословени као што смо то били ти и ја.

Самоуправна интересна заједница, то су они, кажем ти лепо.


(А ја некако имам утисак да њихови канали, те некадашње савезне ДБ, и данас функционишу беспрекорно јер их повезују финансијски интереси који су им одувек и били једино важни.



А?

Шта ти мислиш о томе? Да ли то мене тај мој осећај данас вара или сам ипак у праву?)
angie01 angie01 12:18 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Pazi kad ovo zaista može i ovako da se pročita


ma ne, samo parafraziram ono sto si rekao, bez promene znacenja- mislim, suludo je takvo razmisljanje....nesto si pogresno tu procenio i postavio.


....ja tvoje komentare, da ti budem iskrena, nisam bas otpratila, kada si se pojavio, napisao si par, koji su mi bili bas bez/veze, i onda sam te mahom preskakala,....u neko poslednje vreme sam, valjda prateci neku raspravu, procitala i neke tvoje komentare, koji su mi pak bili potpuno ok, sa nekima sam se i potpuno slozila i dala ti preporuku,...to ti je otprilike sustina, ljudi su razliciti po raznim parametrima, nacinu na koji su odrastali, vaspitavani, cime su dojeni, iskustvima, kulturoloski, po obrazovanju,... ali to nije razlog za grupisanje na zaracene strane,... insistiranje na neprijateljstvu na osnovu bezazlenih razloga je destruktivno.


freehand freehand 12:41 30.07.2018

Re: jugoslavemština

А?

Одмах да ти кажем, од та твоја свађалачка посла нема ништа... Настави даље сам са собом... Ако баш мораш и ако ти је то дужност...

Naročito ako ti je dužnost.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 12:46 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand
А?

Одмах да ти кажем, од та твоја свађалачка посла нема ништа... Настави даље сам са собом... Ако баш мораш и ако ти је то дужност...

Naročito ako ti je dužnost.



Ех... Баш си оматорио, друже мој и исписниче.

Никада ти нису коментари били оволико неинвентивни.

Шта да се ради, сустигле године.

Ту не помажу ни стална подсећања на слатку птицу младости.


freehand freehand 12:55 30.07.2018

Re: jugoslavemština

Ех... Баш си оматорио, друже мој и исписниче.

Никада ти нису коментари били оволико неинвентивни.

Шта да се ради, сустигле године.

Verovatno je tako, ne sporim.
Ali ću se svakako truditi da ne budu šiclovski i funjarski, sa stalnim uvijenim i neuvijenim asocijacijama na plaćeništvo, izdaju i slična sranja, karakteristični za tu vrstu majndseta jeftinog žbira.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 12:59 30.07.2018

Re: jugoslavemština

freehand

šiclovski i funjarski, sa stalnim uvijenim i neuvijenim asocijacijama na plaćeništvo, izdaju i slična sranja, karakteristični za tu vrstu majndseta jeftinog žbira.



+ политичку коректност и припадајући јој новоговор, идеолошку исправност, морално-политичку подобност итд.


Да слажем се.





То исто и ја мислим за неке овде присутне.

Но, стари мој... Важно је учествовати.

И важно је трудити се. Навијам за тебе у томе...

Па сад, боже драги, није ни толико важно који по реду стигнеш на циљ.

До истог циља ионако сви стижемо, пре или касније.
mayo1 mayo1 08:59 30.07.2018

Pjesma

"To nije bio glas za pjevanje o glupostima, o pijanstvu i razvratu. Nije to bilo za derneke, za dočeke sportaša, ili za fišpiknike i ribarske večeri, za žderanje i lokanje, za ciku gomile, dim od žara pod gradelama, za ringišpile, streljane sa zračnim puškama i trbušaste muškarce koji potežu konopac i na svekoliku radost općinstva padaju na guzice.

Plemeniti je glas toga povučenog, šutljivog, vrlo privatnog Velolučanina bio za tihe ponoćne ure i pjesme o samoći i čežnji, o teškim, užasnim životima bez ljubavi, o boli koju smo nekome nanijeli ili koju je netko drugi nama nanio, o krivnji i oprostu."

Ante Tomić
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:36 30.07.2018

Re: Pjesma

mayo1
"To nije bio glas za pjevanje o glupostima, o pijanstvu i razvratu. Nije to bilo za derneke, za dočeke sportaša, ili za fišpiknike i ribarske večeri, za žderanje i lokanje, za ciku gomile, dim od žara pod gradelama, za ringišpile, streljane sa zračnim puškama i trbušaste muškarce koji potežu konopac i na svekoliku radost općinstva padaju na guzice.

Plemeniti je glas toga povučenog, šutljivog, vrlo privatnog Velolučanina bio za tihe ponoćne ure i pjesme o samoći i čežnji, o teškim, užasnim životima bez ljubavi, o boli koju smo nekome nanijeli ili koju je netko drugi nama nanio, o krivnji i oprostu."

Ante Tomić

Одлично речено, то је суштина песама ОД и разлог што их знамо и сами певамо.
angie01 angie01 09:45 30.07.2018

Re: Pjesma

nikvet pn nikvet pn 10:21 30.07.2018

Re: Pjesma

mayo1


Све тачно.

До негде деведесетих када је почео да изјављује. Од тада ми је на игноре моду.

Велики певач ситне душе.
veselica veselica 11:50 30.07.2018

Re: Pjesma

Super se opraštamo od Olivera Dragojevića, onako baš blamatno.
Moderacija?

Ja da priložom omiljenu.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:57 30.07.2018

Re: Pjesma

Ја ћу да приложим ову фотографију, како га верујем већина памти:

freehand freehand 12:00 30.07.2018

Re: Pjesma

principessa_etrusca
Ја ћу да приложим ову фотографију, како га верујем већина памти:


To samo vi u najboljim godinama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:09 30.07.2018

Re: Pjesma

Super se opraštamo od Olivera Dragojevića, onako baš blamatno.


Ne, stvarno..

Sto bi rekao Pantelija u testamentu (u pero advokatu): U vas se deco ni malo ne pouzdam, ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti..

angie01 angie01 12:32 30.07.2018

Re: Pjesma

Ne, stvarno..


pokusala sam da prizovem razum i pristojnost, pre svega zbog povoda, a i zbog nas, ali nije mi uspelo, ali neka ostane, ovo je nasa neretusirana slika.



principessa_etrusca principessa_etrusca 13:05 30.07.2018

Re: Pjesma

freehand
principessa_etrusca
Ја ћу да приложим ову фотографију, како га верујем већина памти:


To samo vi u najboljim godinama.



П.С. У ствари, ја и нисам из прве препознала слику коју је Анђа окачила, него тек стихове.
nikvet pn nikvet pn 13:35 30.07.2018

Re: Pjesma

angie01

nije mi uspelo, ali neka ostane, ovo je nasa neretusirana slika.


Наша? Пре његова.

Самог себе ставио је у пљуц-на-исток фиоку. То је чињеница које се он није стидео него више пута поновио. Зашто би се стидели ми који се тога сећамо? А у тој фиоци Вице Вуков на дну, Томпсон на врху; у средини плејада: Мишо Ковач, Јосипа, Оливер, Тереза...

Коме мило нек ужива, коме смрди нек не дира; чича-мича и готова прича.
angie01 angie01 13:58 30.07.2018

Re: Pjesma

Наша? Пре његова.


pa vidi, ako ti, koji si uvek pristojan i umeren, ne razumes zasto, ja tu stvarno nemam vise sta da dodam,

kao ni da nastavljam raspravu, da li je bio pljucaistok, time sto nije hteo vise da ovamo dodje,...ni ovako kako si slozio ostale,...Miso Kovac, koji je preziveo veliku licnu tragediju, posle koje mu se raspao zivot, usao u neko ludilo- nedajbozenikom,....za Josipu nikada nisam cula da je nesto o Srbima lose pricala, dapace, redovno je ovde odrazavla koncerte i sa puno reci uvazavanja i ljubavi se publici obracala......Terezu ne volim ni u kom kontekstu, prosto mi nije legla,- al je njeno delovanje, kako god ga karakterisao, usledilo posle upada u njenu kucu, razvlacenja stvari i divaljanja po bazenu, sa sve tekstovima u Dugi nebojseratikainovinara...koliko se secam Vice Vukov je nesto izjavljivao nacionalisticki obojeno,....i u to vreme, kada su takve stvari bile jeres, bio uklonjen sa scene,...u visepartijskom sistemu, bio je clan socijaldemokratske partije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 30.07.2018

Re: Pjesma

Miso Kovac, koji je preziveo veliku licnu tragediju, posle koje mu se raspao zivot, usao u neko ludilo- nedajbozenikom,


Što ti je duša slovenska, puna razumevanja.
Verovatno isto misliš i za Maldića, i on je imao ličnu tragediju, nedajboženikom, ušao u neko ludilo, i eto.

l je njeno delovanje, kako god ga karakterisao, usledilo posle upada u njenu kucu, razvlacenja stvari i divaljanja po bazenu
,
E ako su joj bazen oskrnavili stvaro ima opravdanog razloga da mrzi celu naciju, teba je razumeti.
A misliš da joj nisu upali u kuću, sve bi drugačije bilo, ona bi bila jedna od žena u crnom?
angie01 angie01 23:03 30.07.2018

Re: Pjesma

Verovatno isto misliš i za


Miso Kovac nije nikog ubijao, narocito ne masovno, civile, decu......ono bas ruzno i neprimereno poredjenje.


E ako su joj bazen oskrnavili stvaro ima opravdanog razloga da mrzi celu naciju,


a ti sto su joj upali u kucu i rasturili je, pokrali,...koju naciju oni mrze i zasto su tako nesto uopste radili i jos se hvalili tim tekstovima po novinama,...zasto je uopste granatiran Dubrovnik....ne secam se da je bilo reci o mrznji cele nacije, koju pominjes.
njonjo njonjo 00:15 31.07.2018

Re: Pjesma

hoochie coochie man

E ako su joj bazen oskrnavili stvaro ima opravdanog razloga da mrzi celu naciju, teba je razumeti.
A misliš da joj nisu upali u kuću, sve bi drugačije bilo, ona bi bila jedna od žena u crnom?


Pretpostavljam da se i tebi dogodila neka slična nesreća, ali ti si jak, jači od Tereze.
blogovatelj blogovatelj 18:24 31.07.2018

Re: Pjesma

To samo vi u najboljim godinama.


Da se i ja ispovedim. Totalno sam odlepio na Skalinadu u trećem osnovne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana