Društvo

OVO NAMA SEDI U SKUPSTINI

angie01 RSS / 24.07.2018. u 21:24

 Sv-k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWXpVN01EQV8vMzRmMWE3MjAzYmZlMzg2ZWRlZGVmMTEwZGQ2MTIzMWIuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB

 

Ovaj sramotni  tvit, lisen svakog morala i ljudskosti, napisala je narodna poslanica i funcionerka srpske radikalne stranke vjerica radeta, povodom vesti o smrti Hatidze Mehmedovic, koja je bila predsednica udruzenja "Majke Srebrenice", a koja je u srebrenickoj strahoti, jula 1995. izgubila muza Abdulaha i oba sina, Azmira i Almira, od 21 i 18 godina. Takodje je izgubila oca i dva brata, kao i druge clanove porodice.

 

Zena, koja moze da ovakvu monstruoznu poruku objavi na svom profilu, sedi legalno u parlamentu Srbije u kome daje svoja misljenja i predloge koji se ticu svih gradjana ove zemlje, a o njihovom trosku, iako je optuzena u medjunarodnom sudu pravde, da je ucenama, pretnjama i mitom uticala na svedoke u postupku protiv lidera njene stranke, kako bi promenili iskaz, zbog cega je protiv nje bila raspisana poternica.

 Aferim, Srbijo!

 

 



Komentari (541)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:09 24.07.2018

Без текста

Ово је толико нељудски и антицивилизацијски, да немам речи.

Како се опозивају посланици?

angie01 angie01 22:18 24.07.2018

Re: Без текста

Како се опозивају посланици?


nemam pojma- mislim da ne postoji mogucnost,...nisam sigurna.
alselone alselone 05:26 25.07.2018

Re: Без текста

Како се опозивају посланици?


Mi bismo pokazali "evropski" nivo i mogli bismo da ocekujemo da makar na papiru budemo deo civilizovanog sveta ako bismo ovo djubre opozvali. Ovo je tesko sramotno.

Ja bih cesto rekao - Radikali samo traze paznju i njih samo treba ignorisati jer je to najgora kazna (kao kada su opozicioni novinari devedesetih odlucili da ne prenose bilo kakve informacije o Radikalima posto je Seseljuga vadio pistolj na njih). Ali brate sestro ovo je previse. Ovo je bas previse.

angie01 angie01 06:49 25.07.2018

Re: Без текста

Ovo je tesko sramotno.


bezocnost bez granica,...zeni, koja je 15 godina, nakon bezumnog i besmislenog masakra u Srebrenici, trazila ostatke svojih najblizih- ne znam, je l jos nekom dodatno jezivo to sto se radi o ostacima-i na kraju ih nasla-mladjem sinu u grobnicu sahranila dve kosti od noge,....


Ali brate sestro ovo je previse. Ovo je bas previse.

predatortz predatortz 08:51 25.07.2018

Re: Без текста

Како се опозивају посланици?


Opozivaju se na izborima - neglasanjem za njih. Smradikali su to odavno zaslužili, no uvek će postojati dostatan procenat polusveta koji će glasati za njih u toj meri da pređu cenzus.

Ovaj tvit će ući u istoriju besčašća. Najtragičnije u svemu tome je što ga je uputila žena ženi i majka majci.

Mislio sam da imam jak želudac, sve do ovog tvita.

Na šta god je htela da aludira, a pretpostavljam da je htela da kaže to da su se mnogi sa spiska poginulih naknadno pojavljivali i uredno vadili dokumente, uradila je to na totalno neprihvatljiv i necivilizovan način. Ovoj ženi jesu poginuli i sinovi i muž, njihovi posmrtni ostaci su nađeni, tako da je Vjerica promašila, ne metu, nego sve što se moglo promašiti. Na izuzetno nehuman, necivilizovan i krajnje neljudski način.
Njenim venama teče čista mržnja!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:57 25.07.2018

Re: Без текста

чијег идеолошког профила, то ми је једино занимљиво за студију личности ове јаднице.

Njenim venama teče čista mržnja!

predatortz predatortz 09:14 25.07.2018

Re: Без текста

Srđan Fuchs
чијег идеолошког профила, то ми је једино занимљиво за студију личности ове јаднице.

Njenim venama teče čista mržnja!



Ne umem da definišem njihovu ideologiju, ako je uopšte i imaju, ali znam šta su njihova postignuća.
Radikali su, toliko puta, u ratu i u miru okaljali obraz Srbiji i srpskom narodu, da ne verujem da je to bilo slučajno. Mislim da im je to osnovna namena - banalizovati ideju o zdravom srpskom nacionalizmu. Raditi takve bedastoće i bestijalnosti, što je i rađeno, da se kod svakog zdravomislećeg čoveka napravi otklon od nacionalnih ideja,
Radikali su projekat. Čiji, ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Srpski nisu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 25.07.2018

Re: Без текста

Radikali su projekat. Čiji, ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Srpski nisu.


Pa, vrati se na početak, gde je pao, zašto je pao i s koje pozicije? Garant to Apostata zna al' neće da priča za dž.
angie01 angie01 09:55 25.07.2018

Re: Без текста

Ovaj tvit će ući u istoriju besčašća. Najtragičnije u svemu tome je što ga je uputila žena ženi i majka majci.


!!!!!!!!!!!!!

( hvala sto si ovo napisao)


Na šta god je htela da aludira, a pretpostavljam da je htela da kaže to da su se mnogi sa spiska poginulih naknadno pojavljivali i uredno vadili dokumente, uradila je to na totalno neprihvatljiv i necivilizovan način.


videla sam komentare u tom smilu- zgranuta sam nepostojanjem osnovne ljudske odgovornosti, ako vec nema empatije,....jer se ne ubacuje zhebantska morbidna insinuacija, na obavestenje o necijoj smrti, a pogotovu ne u ovakvim okolnostima.
karabasbarabas karabasbarabas 10:34 25.07.2018

Re: Без текста

predatortz
Како се опозивају посланици?



Na šta god je htela da aludira, a pretpostavljam da je htela da kaže to da su se mnogi sa spiska poginulih naknadno pojavljivali i uredno vadili dokumente, uradila je to na totalno neprihvatljiv i necivilizovan način.!


Nije Vjeverica ni na sta aludirala, mozga ta nema.
Da je htela verovatno bi reagovala na ovo pre godinu dve, al' boli je pata.


angie01 angie01 10:41 25.07.2018

Re: Без текста

predatortz predatortz 11:01 25.07.2018

Re: Без текста

Nije Vjeverica ni na sta aludirala, mozga ta nema.
Da je htela verovatno bi reagovala na ovo pre godinu dve, al' boli je pata.


Ma, to su opšta mesta. Ta udruženja su debelo ispolitizovana, kompromitovana i svima je jasno da se tu ne radi samo o istini. Ta udruženja su instrument bošnjačke politike, a ove žene su debelo zloupotrebljene, odnosno njihove tragedije.

Sve to ne daje za pravo Vjerici da nastupi ovako kako je nastupila.
Ne mislim da se Skupština Srbije treba izvinjavati, jer ne izvinjavaš se zbog nečeg što nisi uradio, odnosno onoga što nije izrečeno kao zvaničan stav Skupštine. No, mišljenja sam da se treba jasno ograditi od onoga što je Vjerica, u ko zna kom pomračenju uma, napisala.
Bili Piton Bili Piton 13:00 25.07.2018

Re: Без текста

angie01
Ovaj tvit će ući u istoriju besčašća. Najtragičnije u svemu tome je što ga je uputila žena ženi i majka majci.


!!!!!!!!!!!!!

( hvala sto si ovo napisao)


Da parafraziram Markizu de Mertej po sećanju: "When one woman strikes at the heart of another she seldom misses" etc.

Nego ovo sam hteo: komentar na koji sam negde natrčao a koji kaže "i posle se čudimo kako to da niko nije hteo da ostane s nama u državi" najbolje rezonira s onim što i sam mislim ovim povodom.

A dokle će šljam da nas sramoti - pa, sve dokle god ga budemo birali.
karabasbarabas karabasbarabas 13:13 25.07.2018

Re: Без текста

predatortz
Nije Vjeverica ni na sta aludirala, mozga ta nema.
Da je htela verovatno bi reagovala na ovo pre godinu dve, al' boli je pata.


Ma, to su opšta mesta. Ta udruženja su debelo ispolitizovana, kompromitovana i svima je jasno da se tu ne radi samo o istini. Ta udruženja su instrument bošnjačke politike, a ove žene su debelo zloupotrebljene, odnosno njihove tragedije.

Sve to ne daje za pravo Vjerici da nastupi ovako kako je nastupila.
Ne mislim da se Skupština Srbije treba izvinjavati, jer ne izvinjavaš se zbog nečeg što nisi uradio, odnosno onoga što nije izrečeno kao zvaničan stav Skupštine. No, mišljenja sam da se treba jasno ograditi od onoga što je Vjerica, u ko zna kom pomračenju uma, napisala.


Kog uma?
Necemo mi imati mira dok god ne izumre nasa generacija, u stvari ne nasa nego generacija 99'te.
Uvek ce se naci neki monstrum da nas podseca koliko smo gadni.
karabasbarabas karabasbarabas 13:14 25.07.2018

Re: Без текста

karabasbarabas
predatortz
Nije Vjeverica ni na sta aludirala, mozga ta nema.
Da je htela verovatno bi reagovala na ovo pre godinu dve, al' boli je pata.


Ma, to su opšta mesta. Ta udruženja su debelo ispolitizovana, kompromitovana i svima je jasno da se tu ne radi samo o istini. Ta udruženja su instrument bošnjačke politike, a ove žene su debelo zloupotrebljene, odnosno njihove tragedije.

Sve to ne daje za pravo Vjerici da nastupi ovako kako je nastupila.
Ne mislim da se Skupština Srbije treba izvinjavati, jer ne izvinjavaš se zbog nečeg što nisi uradio, odnosno onoga što nije izrečeno kao zvaničan stav Skupštine. No, mišljenja sam da se treba jasno ograditi od onoga što je Vjerica, u ko zna kom pomračenju uma, napisala.


Kog uma?
Necemo mi imati mira dok god ne izumre nasa generacija, u stvari ne nasa nego generacija 99'te.
Uvek ce se naci neki monstrum da nas podseca koliko smo gadni.



Meanwhile in Russia Vjestici Radeti su ukinuli twitter.
predatortz predatortz 13:39 25.07.2018

Re: Без текста

Kog uma?


Ne znam! Da ima bilo kakav, ne bi ono ni napisala.
Onako se ne brani ni Srbija, ni srpski narod. Onako se ne traži pravda i istina za srpske žrtve, koje su u BiH, a i u određenim krugovima ovde, tabu tema.

Na onaj način se samo ide na ruku protivnicima, zagovornicima fašističkih teza da su Srbi devedesetih zaslužili sve što im se dogodilo i što im se događa.

A takvih fašista je puno!
Njima Vjerica treba, njima je Vjerica kec na desetku.
angie01 angie01 14:17 25.07.2018

Re: Без текста

a i u određenim krugovima ovde, tabu tema.


u kojima tacno?


Njima Vjerica treba, njima je Vjerica kec na desetku.


ne znam ko su ti fasiti, kojima treba takva vjerica i bas im je leglo,...sem njenoj stranci,...svi ostali su zgorzeni- nad zrtvama, narocito ovakve vrste, nikome ne moze da bude ovakva bezumna strahota bilo kakav kec na desetku...ili sta god,...ovo je situacija u kojoj stanes mirno, zacutis i u neverici sta je zivotna prica ove zene, odas postu, sucut i bude ti lose, neka te teskoba pritisne, ko god da si i sa koje god strane planete, misljenja, opcija,....
freehand freehand 16:35 25.07.2018

Re: Без текста

Nego ovo sam hteo: komentar na koji sam negde natrčao a koji kaže "i posle se čudimo kako to da niko nije hteo da ostane s nama u državi" najbolje rezonira s onim što i sam mislim ovim povodom.

Bulšit.
predatortz predatortz 16:42 25.07.2018

Re: Без текста

freehand
Nego ovo sam hteo: komentar na koji sam negde natrčao a koji kaže "i posle se čudimo kako to da niko nije hteo da ostane s nama u državi" najbolje rezonira s onim što i sam mislim ovim povodom.

Bulšit.


Težak!
karabasbarabas karabasbarabas 17:15 25.07.2018

Re: Без текста

Uvek ce se naci neki monstrum da nas podseca koliko smo gadni.


Malo pojasnjenje,kad kazem mi mislim na Srbadiju, Hrvacane i Bosnijance.
Da se neko ne oseti izostavljen.
predatortz predatortz 17:30 25.07.2018

Re: Без текста

u kojima tacno?


U onim, Anđo, u kojim se pominjanje srpskih žrtava automatski smatra za negaciju svih drugih, ili se za te žrtve okrivljuju srpske vlasti a ne oni koji su nedužne ljude pobili.
Bili Piton Bili Piton 18:16 25.07.2018

Re: Без текста

freehand

Bulšit.


Ne otpisuj to tek tako, a evo i zašto: ovo što je Radeta izustila je teška šešeljevština, predumišljen čin svršenog pitomca akademije i to sa desetkama, što će reći najpouzdaniji alergen za čitav region i za jedan deo Srba (kamo sreće da nas je više od "jednog dela", lakše bi se disalo i u zemlji i van nje).

Šešeljevština i njeni talozi su ključ antagonizma prema Srbima, ne treba ga drugde tražiti. Kad se nema šta drugo prigovoriti, uhvatiće se za to. I pod tim svetlom ovo nipošto nije bulšit.
angie01 angie01 18:39 25.07.2018

Re: Без текста

a i u određenim krugovima ovde, tabu tema.



u kojima tacno?



u kojim se pominjanje srpskih žrtava automatski smatra za negaciju svih drugih,


pa ne, nego kada se pominjanjem Srebrenice- koja se fakat i nazalost izdvojila velicinom svog zlocina, poteze pitanje nekih drugih, kao da se oni mogu tako potrti,...a nigde nije tabu tema,...slobodno je da svako pise o zrtvama svake strane....ne secam se zabrane za tako nesto bilo gde.




ili se za te žrtve okrivljuju srpske vlasti


srpske vlasti se pominju kao nosioci pogresnih odluka i uvlacenje svog naroda u situacije, koje su se posle lose zavrsile po isti taj narod, kao i ostavljanje istog naroda u buli, koju su kreirali,...sad ti mozes to da vidis drugacije, al eto ucesnici i podaci koji su dostupni javnosti i vise puta pretresani, govore drugacije- to sto sve ne zvuci lepo, je druga stvar.

no, ovo je blog o necem sasvim drugom, pa ne bih da se nastavi u poznatom smeru, koji, em sto je sto puta odradjen, em sto ce sigurno barem jos toliko puta biti natapetu,...pa da ne skrecmo s teme.
mariopan mariopan 18:52 25.07.2018

Re: Без текста

angie01
Како се опозивају посланици?


nemam pojma- mislim da ne postoji mogucnost,...nisam sigurna.

Mora da postoji mogućnost.

Verujem da imunitet može da ukine sama Skupština ako protiv nje bude podneta tužba a ovde mislim da postoji osnov jer je to ne samo njen necivizacijski čin već i uvreda za muslimansko stanovništvo, izaziva nacionalnu netrpeljivost i mržnju....da ne dužim.

A za nju stvarno nemam reči, šta reći? Imaju li doktori za glavu neku dijagnozu za ovo stanje svesti? Ne verujem da je to zdrava osoba, nemoguće je da jeste...znači žaliti i lečiti.

I izbaciti iz Skupštine i javnog života.

Tebi čestitke za VIP.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:59 25.07.2018

Re: Без текста

Radikali su projekat. Čiji, ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Srpski nisu.

Ја могу да разумем да Радета не осећа емпатију, на крају нису сви људи исти. Ја се на палим на оно "жена и мајка", јер и жене, и мајке, и те како могу да буду монструми. Постоји међутим елементарна људска пристојност и народна посланица Радета се оглушила о њу.

Она, по образовању правница, је очигледно врло свесно и намерно исказала крајњи цинизам према жени која је изгубила мужа и децу и тај њен твит ће остати запамћен и звониће дуго након што сви заборавимо на Хатиџу, као што су остале запамћене оне Шешељеве зарђале кашике.

Радикали очито нису српски пројекат, као што не може бити нико ко толико залеже против сваког српског интереса.
angie01 angie01 19:07 25.07.2018

Re: Без текста

izbaciti iz Skupštine i javnog života.


!!!!!!!!!!!



predatortz predatortz 19:07 25.07.2018

Re: Без текста

Радикали очито нису српски пројекат, као што не може бити нико ко толико залеже против сваког српског интереса.


Kad se god pažnja javnosti okrene ka Hrvatskoj, neonacizmu koji je sponzorisan od vrha tamošnje države, vadikali naprave neku stupidariju i vrate loptu u naš šesnaesterac. Onda tu, često, naprave nameran faul i eto Hrvatima penala.

Slučajno?

Ne bih rekao! Pre će biti da vadikali prodaju utakmice.
angie01 angie01 19:10 25.07.2018

Re: Без текста

међутим елементарна људска пристојност и народна посланица Радета се оглушила о њу.


nema odgovornost za poziciju koju placaju gradjani i koja bi trebalo da ima neki pozitivan integritet, sto podrzaumeva, da bi i kao osoba trebalo da je normalana, casna, moralna,...
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:12 25.07.2018

Re: Без текста

mariopan
angie01
Како се опозивају посланици?


nemam pojma- mislim da ne postoji mogucnost,...nisam sigurna.

Mora da postoji mogućnost.

Verujem da imunitet može da ukine sama Skupština ako protiv nje bude podneta tužba a ovde mislim da postoji osnov jer je to ne samo njen necivizacijski čin već i uvreda za muslimansko stanovništvo, izaziva nacionalnu netrpeljivost i mržnju....da ne dužim.

Могућност да се укине имунитет свакако постоји, рецимо ако посланик учини кривично дело. Радикали се генерално позивају на "слободу говора", и слушали смо "Курва дел Понте" и сличне увредљиве ствари.

Ово је класичан говор мржње и један посланик не би смео да га користи.

Tebi čestitke za VIP.

Придружујем се!
mirelarado mirelarado 19:21 25.07.2018

Re: Без текста

Endži, čestitam i ja što su ti vratili VIP!

A Radetu su u parlament smestili vadikali, pa bi mogli i da je zamene nekom drugom dalombu koja će bar umeti da ćuti.
angie01 angie01 19:23 25.07.2018

Re: Без текста

hvala vam svima.
mariopan mariopan 19:57 25.07.2018

Re: Без текста

principessa_etrusca
mariopan
angie01
Како се опозивају посланици?


nemam pojma- mislim da ne postoji mogucnost,...nisam sigurna.

Mora da postoji mogućnost.

Verujem da imunitet može da ukine sama Skupština ako protiv nje bude podneta tužba a ovde mislim da postoji osnov jer je to ne samo njen necivizacijski čin već i uvreda za muslimansko stanovništvo, izaziva nacionalnu netrpeljivost i mržnju....da ne dužim.

Могућност да се укине имунитет свакако постоји, рецимо ако посланик учини кривично дело. Радикали се генерално позивају на "слободу говора", и слушали смо "Курва дел Понте" и сличне увредљиве ствари.

Ово је класичан говор мржње и један посланик не би смео да га користи.

Tebi čestitke za VIP.

Придружујем се!


Na govor mržnje i mislim. Zar to nije krivično delo?

Tražim način da se Skupštini, koja predstavlja, (valjda), našu državu i sve nas - vrati dostojanstvo.

Imam pravo na to.
Imam pravo da ne dozvolim da neko vređa bilo koga zaštićen imunitetom koji mu garantuje moja država.
Danas ovaj gnusni ispad a sutra možda nešto još gore?

Imam pravo u svoje ime da zahtevam od najvišeg tela ove države da se iz njega odstrane nekulturni, nevaspitani, neuljudni, mržnjom otrovani, svi oni koji sramote sve nas, bez obzira koja stranka ih je delegirala na tu funkciju. Koje su vere ili nacije, iz koje su stranke...

Propisali su kodeks oblačenja a nisu propisali kodeks ponašanja?

Verujem da jesu i da ovo mogu da sankcionišu samo je pitanje da li hoće. Zgražavanje neće obrisati ovu sramotu. Moraju da reaguju. Delom, ne rečima.
st.jepan st.jepan 20:07 25.07.2018

Re: Без текста

komentar na koji sam negde natrčao a koji kaže "i posle se čudimo kako to da niko nije hteo da ostane s nama u državi"

Pretpostavljam da misliš na ovu rečenicu:
Srbija je poražena, od Srbije se odlazi. Niko nikad nije bio pitan da li želi da ostane sa Beogradom i da je rekao „da".

(iz ekselantnog antioksidantovog bloga)
angie01 angie01 20:11 25.07.2018

Re: Без текста

Na govor mržnje i mislim. Zar to nije krivično delo?

Tražim način da se Skupštini, koja predstavlja, (valjda), našu državu i sve nas - vrati dostojanstvo.

Imam pravo na to.
Imam pravo da ne dozvolim da neko vređa bilo koga zaštićen imunitetom koji mu garantuje moja država.
Danas ovaj gnusni ispad a sutra možda nešto još gore?




antioksidantovog


oksi/antitoksi
Bili Piton Bili Piton 20:12 25.07.2018

Re: Без текста

Pretpostavljam da misliš na ovu rečenicu


Da, recimo.

Uhvatim sebe danas u busu kako mislim o poslednjem pasusu njegovog bloga. Da, baš mi je drago što nismo toliko disciplinovan narod kao Hrvati. Naročito zbog toga što bi neki medju nama dupe dali da je tako.

Ali nije.
predatortz predatortz 20:15 25.07.2018

Re: Без текста

Imam pravo u svoje ime da zahtevam od najvišeg tela ove države da se iz njega odstrane nekulturni, nevaspitani, neuljudni, mržnjom otrovani, svi oni koji sramote sve nas, bez obzira koja stranka ih je delegirala na tu funkciju. Koje su vere ili nacije, iz koje su stranke...


Crna Mariopanka, pa ti isprazni skupštinu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 25.07.2018

Re: Без текста

Pretpostavljam da misliš na ovu rečenicu:

Srbija je poražena, od Srbije se odlazi. Niko nikad nije bio pitan da li želi da ostane sa Beogradom i da je rekao „da".


Ova rečenica je od onih koje nemaju za cilj da nešto opišu, nego da nekoga osude.
A ovakvom rečenicom se može osuditi svako.
Jer su i rečenice u kojima umesto Beograd stoji Zagreb, Beč, Madrid....su takođe tačne.


mariopan mariopan 20:28 25.07.2018

Re: Без текста

predatortz
Imam pravo u svoje ime da zahtevam od najvišeg tela ove države da se iz njega odstrane nekulturni, nevaspitani, neuljudni, mržnjom otrovani, svi oni koji sramote sve nas, bez obzira koja stranka ih je delegirala na tu funkciju. Koje su vere ili nacije, iz koje su stranke...


Crna Mariopanka, pa ti isprazni skupštinu!

Ma ja bih to i svojeručno ispraznila ali se otimaju a snaga mi mala

Ono kad sam išla na denomonstracije (sve) zato sam i išla, ali eto....šteta cipela koje sam poderala do sad sve po nekim protestima i vidi dokle nas je to dovelo?
sweet64 sweet64 20:41 25.07.2018

Re: Без текста

mirelarado
Endži, čestitam i ja što su ti vratili VIP!

A Radetu su u parlament smestili vadikali, pa bi mogli i da je zamene nekom drugom dalombu koja će bar umeti da ćuti.


Ono kad se pitaš kada to u životu važi "pametniji si kad ćutiš". Nemož bolji primer.
Ponekad volim da citiram čini mi se italijansku poslovicu:
Nikad ne propusti dobru priliku da ćutiš!, nego daleko je Radeta od poslovica.
angie01 angie01 20:45 25.07.2018

Re: Без текста

Ova rečenica je od onih koje nemaju za cilj da nešto opišu, nego da nekoga osude.


umajkumu- pa i njemu bi bilo bolje/lakse, da nije ovom recenicom napisao ono sto se desilo,...narocito sto se radi o gradu/zemlji u kojoj zivi,...i njegova porodica, deca,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 25.07.2018

Re: Без текста

da nije ovom recenicom napisao ono sto se desilo,


A šta se to ružno desilo a što ova rečenica opisuje?
Nacije želele svoje nacionalne države.
Baš čudno, majku mu.
angie01 angie01 21:17 25.07.2018

Re: Без текста

A šta se to ružno desilo a što ova rečenica opisuje?


prvo kazes da ne opsiuje, nego osudjuje i da je upotrebljiva za svakog,...a sada pitas sta je ruzno u njoj= bas neobicno.

pa neprijatno je ono ocigledno=kada nece niko s tobom, tj, da bezi od tebe,...a nekada je hteo,...kao u losem braku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 25.07.2018

Re: Без текста

kada nece niko s tobom, tj, da bezi od tebe,


A ko je s kim hteo, od koga nisu pobegli?

Je li neko ostao sa Zagrebom, sa Podgoricoim, sa Sarajevom....?
Niko ni sa kim nije hteo, ali je to samo za Beograd problem.

Da su svi oni ostali zajedno, a pobegli od Beograda, imala bi smisla ta rečenica, ovako je samo poluitneligentna dosetka koja treba da (opet) opljune Srbiju, eto 'nako.
I to se, po inerciji, guta, jer se sve što Srbiju unižava prihvata kao sveta istina.

A ovo, opisuje ne opisuje, naivan pokušaj da se uhvati za nespretan izbor izraza.
freehand freehand 21:43 25.07.2018

Re: Без текста

Bili Piton
freehand

Bulšit.


Ne otpisuj to tek tako, a evo i zašto: ovo što je Radeta izustila je teška šešeljevština, predumišljen čin svršenog pitomca akademije i to sa desetkama, što će reći najpouzdaniji alergen za čitav region i za jedan deo Srba (kamo sreće da nas je više od "jednog dela", lakše bi se disalo i u zemlji i van nje).

Šešeljevština i njeni talozi su ključ antagonizma prema Srbima, ne treba ga drugde tražiti. Kad se nema šta drugo prigovoriti, uhvatiće se za to. I pod tim svetlom ovo nipošto nije bulšit.

Bili, pokušao sam da ne ulazim u ovo, ali...
Niko sa nama (ovde je reč o naciji, valjda) nije poželeo da ostane ili od nas ode zbog Miloševića/Šešelja/Radete. To je, valjda, sad već i vrapcima jasno. Drugi su tu projekti i druge agende bili i sad su u pitanju.
To radikalske brabonjke ne čini mirišljavim, ali besmisleno je da im ljudi od pameti daju značaj koji nikad nisu imali niti će ikad imati.
Ovo Radetino je jednostavno odvratno ali istovremeno i taman relevantno koliko mu mi na važnosti dajemo. Recimo, nivo onih skupštinskih kletvi, i manje ni više.
Krupnija se govna ovde valjaju a da niko niti primeti niti notira.
alselone alselone 22:05 25.07.2018

Re: Без текста

Da je htela verovatno bi reagovala na ovo pre godinu dve, al' boli je pata.


Ima puno momenata o kojima mozemo pricati u vezi te ogranizacije ali ovaj blog nije to mesto.
angie01 angie01 22:16 25.07.2018

Re: Без текста

A ko je s kim hteo, od koga nisu pobegli?

Je li neko ostao sa Zagrebom, sa Podgoricoim, sa Sarajevom....?
Niko ni sa kim nije hteo, ali je to samo za Beograd problem.


jao bre, huci,...Slovenija i Hrvatska nisu vise hteli onakav brak, pa kada Srbija nije htela da se dogovori drugacije, ovi odlucili da se razvedu, a Srbija da brani, pa je onda branila i Bosnu i kada se sve ruzno zavrsilo, posle nasilja u porodici i u odnosu na ucinak, svako od nabrojanih se spakovao,...a posle na mala vrata i Makedonija, dok na kraju nije i Crna Gora rekla da nece vise....tako je bilo, a ti sad pricaj drugacije, ali to nije tema bloga.
alselone alselone 22:16 25.07.2018

Re: Без текста

Radikali su projekat. Čiji, ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Srpski nisu.


Ko plati.

Danas placa Vucic, nekad je placao Tadic, a pre toga Sloba. Neko mora da bude babaroga za koju ce narod glasati ako "zapad" ne podrzi trenutnog vlastodrsca.

Danas treba prodati Kosovo, evo sve se namestilo i treba opravdati podrsku na nekadasnjim izborima. Zajebali su se jednom sa Djindjicem, pa su se onda borili protiv Kostunjavog, sjebali su ga do nivo da ni njegovi ne glasaju za njega, pa su se opet zajebali sa Tadicem i ekipom, njih je vise zanimala lova od bilo cega drugog. I sada su uleteli u dil sa Vucicem, on se gica i previse godina do sada. Nema vise vremena, mora da se potpise ili...
freehand freehand 22:18 25.07.2018

Re: Без текста

.tako je bilo, a ti sad pricaj drugacije, ali to nije tema bloga.

Ako je tako bilo onda tu više nema šta, bez obzira na činjenice i temu bloga.
alselone alselone 22:18 25.07.2018

Re: Без текста

.Slovenija i Hrvatska nisu vise hteli onakav brak, pa kada Srbija nije htela da se dogovori drugacije, ovi odlucili da se razvedu


Suvise balanlno. Suvise i za ispred prodavnice. Pa i raspad braka veoma cesto nije jedna osoba kriva a kamoli za gradjanski rat.

Zastani, razmisli, ne ide to tako...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 25.07.2018

Re: Без текста

Slovenija i Hrvatska nisu vise hteli onakav brak, pa kada Srbija nije htela da se dogovori drugacije,


Greška Srbije nije u tome što nije privolela druge da ne odlaze, dakle, nije problem u tome što su odlazili od Srbije, a to joj se u onoj rečenici zamera od (od Srbije se odlazi. Niko nikad nije bio pitan da li želi da ostane sa Beogradom).

Neka odlaze, i treba da odlaze, daleko im lepa kuća, nisu trebali ni da dolaze, nego je srpska greška u tome što ona prva nije otišla od tih, ili što se nije dogovorila sa njima da se to razbuca na pametniji način.

Ona rečenica implicira da je Srbija trebala nekako da se ponaša da druge odobrovolji, da ih privoli da ostanu sa njom, a što bi to uopte radila?
Za čije babe zdravlje?
Šta bi Srbija dobila da Hrvati npr nisu otišli, šta bi ovde bilo bolje?

I još jednom isto pitanje, a što se drugima ne zamera što niko sa njima neće, a ni sa kim niko neće, što je to samo problem za Srbiju?
Samo bi Srbija trebala da se žrtvuje da bi drugi bili srećni.

Fala lepo, dosta je bilo, i previše, putujte.
angie01 angie01 22:52 25.07.2018

Re: Без текста

Suvise i za ispred prodavnice


pa vidi, ti stalno imas potrebu da nekom ko ne misli kao ti, kazes nesto ruzno- pocelo je od oksijeve recenice sa njegovog bloga, koji je vise nego dobar, a koju si ti okarakterisao kao,

ovako je samo poluitneligentna dosetka


tj, njega, koji je krajnje pristojan i to uvek.


Pa i raspad braka veoma cesto nije jedna osoba kriva a kamoli za gradjanski rat.


normalno da su sve strane imale svoju ulogu i doprinos zajednici koja je postojala, pa tako i svoj udeo u tome, sto se neki odnos, takav kakav je bio, potrosio, prevazisao,...sad ko je odlazio, a ko branio...

...al to nije tema bloga.
alselone alselone 22:54 25.07.2018

Re: Без текста

pa vidi, ti stalno imas potrebu da nekom ko ne misli kao ti, kazes nesto ruzno- pocelo je od oksijeve recenice sa njegovog bloga, koji je vise nego dobar, a koju si ti okarakterisao kao,

ovako je samo poluitneligentna dosetka


To nisam ja napisao. Nemam pojma o cemu pricas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 25.07.2018

Re: Без текста

pocelo je od oksijeve recenice sa njegovog bloga,


E ako je tako....

A tvoj argument da je to istina je to što je rečenica sa nečijeg bloga?

Kako bi bilo da sa druge strane, drugim argumentima, dokažeš da je to istina, recimo primerima kako neko hrli da bude sa drugima, a od Srbije odlazi, nego ovim naivnim, to je sa dobrog oksijevog bloga.
Baš me briga odakle je i čija je, to maši suštinu pa odakle god da je i čije god da je.
angie01 angie01 23:01 25.07.2018

Re: Без текста

To nisam ja napisao. Nemam pojma o cemu pricas.


izvini alse- bilo je namenjeno huciju, a opet nisam gledala ko je ko,...brojala sam izgleda i tvoj komentar kao hucijev,...izvini.
alselone alselone 23:04 25.07.2018

Re: Без текста

izvini alse

No frx.

Jesam se zabo u polusnu magnovenja uz blog kako bih se uspavao, pa sam se i zapitao da to nisam slucajno napisao.
angie01 angie01 23:04 25.07.2018

Re: Без текста

E ako je tako....


ako moze da se ovo ne nastavlja, ono, istrolovala se tema necim sto moze i na drugom mestu- ako uopste treba stoti put ponovo.
anamarkana anamarkana 23:09 25.07.2018

Re: Без текста

mariopan


I izbaciti iz Skupštine i javnog života.




Kako?
Ima podršku sa najvišeg vrha vlasti, u Skupštini postavljena za jednu od potpredsednica, spašena izručenja Tribunalu...
Duže vremena prezentira Šešeljeve i Vučićeve stavove
st.jepan st.jepan 23:36 25.07.2018

Re: Без текста

Bili Piton
Pretpostavljam da misliš na ovu rečenicu

Da, recimo.
Uhvatim sebe danas u busu kako mislim o poslednjem pasusu njegovog bloga. Da, baš mi je drago što nismo toliko disciplinovan narod kao Hrvati.


Mislim (tj. znam) da AO u tom posdlednjem pasusu nije upoređivao stepen discipline, već stepen nacionalne homogenizacije. U Hrvata visok, u Srba nizak.

Ovo je važno napomenuti, jer disciplinovanost neke nacije, njena je relativno trajna karakterna osobina koja se uteruje teško i rasplinjuje postupno, a nacionalna homogenizovanost je nešto posve drugo: očas ojača, u hipu se raspline - privremena je i zavisi pretežno od uspešnosti ili neuspešnosti u ostvarivanju postavljenih nacionalnih (ili naci) ciljeva.

Verujem da bi stepen nacionalne homogenizovanosti i u Srba bio jednako visok, i da Miloševuiić nikada ne bi bio oduvan, samo da je Srbija u poslednjim ratovima bila uspešnija.

Ovo pretpostavljam jer dobro se sećam opštenarodnog oduševljenja kad su tenkovi, zasuti cvećem, krenuli na Vukovar, i kad je izgledalo da će na Jelačić placu osvanuti dok si reko blickrig.

blogovatelj blogovatelj 03:33 26.07.2018

Re: Без текста

slobodno je da svako pise o zrtvama svake strane


Jeste. Zato ti imaš autorsku 12 godina, a predatoru je nisu dali nikada.
Slobodno, al u kurcu.
blogovatelj blogovatelj 03:38 26.07.2018

Re: Без текста

Da, baš mi je drago što nismo toliko disciplinovan narod kao Hrvati


Nije to do discipline, mislim da je to do dobijenog rata. Oni su žešće naloženi, tek ih očekuje otrežnjenje, u smislu da počinju da shvataju da njihov rad sa zadovoljstvom troši njihova SUBNOR dembelija.
romi.daba romi.daba 07:04 26.07.2018

Re: Без текста

anamarkana
mariopan


I izbaciti iz Skupštine i javnog života.




Kako?
Ima podršku sa najvišeg vrha vlasti, u Skupštini postavljena za jednu od potpredsednica, spašena izručenja Tribunalu...
Duže vremena prezentira Šešeljeve i Vučićeve stavove


Dok je Rusije i njihovih državnih službi, nećemo moći da ga izbacimo iz javnog života Srbije. Svaki pokušaj da budu izbačeni će izazvati lavinu nereda i nestabilnosti. Šešelj je postao istorijska ličnost srpske prošlosti, takvu ličnost moramo da sasvim osvetlimo. Potpuna "lustracija" Šešeljeve ličnosti ne bi mogla da zaobiđe njegovu prvotnu funkciju kontraobaveštajca, aktiviste i špijuna.
vcucko vcucko 07:17 26.07.2018

Re: Без текста

st.jepan


Verujem da bi stepen nacionalne homogenizovanosti i u Srba bio jednako visok, i da Miloševuiić nikada ne bi bio oduvan, samo da je Srbija u poslednjim ratovima bila uspešnija.

Ovo pretpostavljam jer dobro se sećam opštenarodnog oduševljenja kad su tenkovi, zasuti cvećem, krenuli na Vukovar, i kad je izgledalo da će na Jelačić placu osvanuti dok si reko blickrig.


Da, ali koja hegemonizovanost? Srpska, jugoslovenska, partizanska, četnička, republikanska, rojalistička - sve su one, u latentnom međusobnom sukobu, ispratile JNA na Vukovar i Vinkovce.
Samim tim je bilo teško očekivati uspeh u ratu (je'o rat, ali kad si već krenuo u rat onda ratuj da pobediš - inače je vae victis, to je kao jedan-i-jedan).
A i da smo, kako kažeš, uspeli - koja od navedenih opcija bi uspela i pod kojom bismo bili homogenizovani? Nekako ne mogu ni da naslutim

Kod Hrvata je situacija bila mnog jasnija i jednostavnija. Pvi i osnovni cilj, sa njihove tačke gledišta konsenzusom, oslobađanje od srpske okupacije koja je trajala od 1918. (oni kažu srbijanske i znaju zašto to kažu) i uspostava nezavisne države. Hoće li ta država biti katoličko-teokratska diktatura ili neka slobodna LGBT zona, o tom potom. First things first.

Nije bila ista situacija.
freehand freehand 08:20 26.07.2018

Re: Без текста

Da, ali koja hegemonizovanost? Srpska, jugoslovenska, partizanska, četnička, republikanska, rojalistička - sve su one, u latentnom međusobnom sukobu, ispratile JNA na Vukovar i Vinkovce.

Takoe. I JNA je u okviru svoje zemlje poslata da tu zemlju spašava. I socijalizam usput. U tom mometnu je u Hratskoj uveliko bilo u toku stvaranje i naoružavanje ilegalne partijske vojske, blokiranje kasarni, otimanje i ubijanje civila. Kuvao se građanski rat i svako je imao svoje ciljeve. Ali bih smeo da tvrdim da je 90% onih koji su tu JNA činili i onih koji su ih ispraćali u glavi imao očuvanje SFRJ.
Bili Piton Bili Piton 09:10 26.07.2018

Re: Без текста

st.jepan


Mislim (tj. znam) da AO u tom posdlednjem pasusu nije upoređivao stepen discipline, već stepen nacionalne homogenizacije. U Hrvata visok, u Srba nizak.


Možda sam se malo trapavo odrazio (mada mi se čini da i nacionalna homogenizacija može biti stvar discipline, bar na izvestan način).

To što jesmo manje osedlani (ajd sad da se poslužim Dadom Topićem) se skupo plaća, da se ne lažemo. Ništa ne funkcioniše, nema kontinuiteta i sve je improvizovano. Ali opet, što reče Anti u tom svom zaključku s kojim se 100 posto slažem, neke cene za uspeh su jednostavno previsoke.
alselone alselone 09:12 26.07.2018

Re: Без текста

oni kažu srbijanske i znaju zašto to kažu

Molim te prosvetli me posto meni nikad nije bilo jasno zasto insistiraju na tom terminu.
gedza.73 gedza.73 09:17 26.07.2018

Re: Без текста

vcucko
oni kažu srbijanske i znaju zašto to kažu


uvod je dugačak al' probaću da ga skratim.
Skoro preskačem vižljastog, mršavog momka koji je preturio pola police red bula iz frižiderea uz reči (više za sebe)
-Natrpano je bilo.

Izlazim napolje, prolazim pored auta sa stranim tablicama, zakačenim hrvatskim dresom na šajbni do retrovizora i pitam sina ko je izaš'o iz auta.
Na vratima se pojavljuje mršavko a sin pokazuje prstom na njega.

-Svaka čast na pobedi.
-Hvala, hvala (odgovara mi dok prilazi kolima sa red bulom u ruci).
A odakle ste?
-Okolina Kragujevca.
-Okolina Karlovca?
-Ne Karlovca, Kragujevca. Srbija.
U trenutku se prebacuje na engleski uz moje
-Ma može i na srpsko-hrvatskom.

Prilazi okolo auta ka nama i predstavlja se.
-Ja sam Jure.

-Ne razumem se u u fudbal ali oni koji znaju kažu da je uspeh kad mala zemlja pobedi velike. Zato vam svaka čast.
-E ja sam Hrvat iz Bosne, da nije bilo naše momčadi ne bi ni pobedili.
-. Tako i naši kažu za košarku. Vi u fudbali, mi u basketu. Da nije srpsih Dinaraca ne bi smo ni mi pobeđivali.

-Ma je ne gledam ko je odakle. Ovde imam preduzeće rade kod mene sve nacije.
Nedavno sam pravio detetu proslavu prve pričesti... Posvađaju se Srbijanac (zato si me podsetio na Jureta) iz Bačkog Petrovca (ili nekog drugog prečanskog mesta pa sam 'teo da mu kažem da nisu oni Srbijanci nego nas gegule tako viču) i Srbin iz (nekog bosanskog mesta) ko je veći Srbin. Pobiju se.

-E jbg pa jel su morali i na ručku? Ma šta te briga. Ti si ionako stojao sa strane i pio pivo.

Psole smo se dotakli cena ('ne pada mi na pamet da plaćam u Hrvatskoj toliko krevet kad mogu da odem na lepša mesta na letovanje') smeštaja po nekim turističkim mestima, čime se ko bavi, 'jel' znaš za ovo?', 'evo ti moj broj zbog (ponovo se prebacuje na drugi jezik dok diktira brojeve)..., 'srećan put' 'sve najbolje'...

Vjerica Radeta? Bagre ima svuda. Ravnomerno je raspoređena, redovno se obnavlja (čak iako se ne uzgaja) i neće nestati.

A njen guru Šešelj je već odavno postao starleta. Kim Kardašijan (ili neka slična poludebilka) u političkom svetu. sa grupom internet pratilaca.
romi.daba romi.daba 09:59 26.07.2018

Re: Без текста

karabasbarabas
Uvek ce se naci neki monstrum da nas podseca koliko smo gadni.


Malo pojasnjenje,kad kazem mi mislim na Srbadiju, Hrvacane i Bosnijance.
Da se neko ne oseti izostavljen.


Šešelj je hercegovačka pederčina koliko je i Bler engleska. Medjutim Šešelj je uneo u srpsku političku praksu vulgarnost koja nije postojala. On nije sam osmislio postkomunistički fašizam u Srbiji, on je samo jedan primerak iz bivše komunističke kontraobaveštajne strukture koja je nastavila da usavršava KGB metode vladanja.
angie01 angie01 10:03 26.07.2018

Re: Без текста

Jeste. Zato ti imaš autorsku 12 godina, a predatoru je nisu dali nikada.
Slobodno, al u kurcu.


Blogi, stvarno ne znam sta te muci, al ova nakaradna logika je glupa do bola- pa nemam samo ja autorsku 12 godina (i nisam je dobila preko veze), niti su moji tekstovi pretezno o temama koje ovako insinurias da forsiram,....pri tome, vec dugo su vecinski ucesnici na blogu oni sa suprotnim misljenjem i neki od njih takodje imaju autorsku i uradno pisu onako kako i o cemu misle da bi trebalo,...mnogi koji nemaju opciju pisanja, kada zele nesto da objave- gostuju kod onih koji imaju,... znaci ti, predator, ko god, moze da napise sta god zeli i da zakaci kod nekog na blog- ja sam vise puta rekla da smatram da svi treba da imaju opciju pisanja i uz nju odgovornost,... sto se bloga tice....nisam videla da je nekom zabranjeno da pise o zrtvama bilo koje strane- ja licno, kada pisem o takvim temama, pisem o ljudskim zrtvama, ne o stranama.

a inace, mediji su puni upravo tekstova za koje kazes da nisu pozeljni,....isto tako imas gomilu sajtova, koji su napravljeni samo da bi forsirali tekstove za koje tvrdis da su zabranjeni.
vcucko vcucko 10:26 26.07.2018

Re: Без текста

alselone
oni kažu srbijanske i znaju zašto to kažu

Molim te prosvetli me posto meni nikad nije bilo jasno zasto insistiraju na tom terminu.

Prosto je.

Većinska Hrvatska je smatrala i smatra da je 1918. - 1991. bila po okupacijom Srbije kao države. Znači ne (bar ne kao najbitnija stavka) Srba kao naroda nego Srbije. Otud insistiranje na pridevu "srbijanske".

Dalje: ne bi njima bili problem Srbi u Hrvatskoj kao takvi, izolovani od Srbije. To što su po nekom osnovu Srbi bili većinski panduri - ćoškare ili poštari to nije bio najveći problem u Hrvatskoj, to bi se rešilo lako i za nedelju dana. Ali samo ako nema Srbije ili još bolje i tačnije Beograda kao evidentnog centra moći u Ex-Yu.

E sad se i ja pitam, da li je zaista prosto.
Tema verovatno zahteva poseban blog, ali ukratko to ti je to
alselone alselone 10:33 26.07.2018

Re: Без текста

Tema verovatno zahteva poseban blog, ali ukratko to ti je to


Fala.
st.jepan st.jepan 10:43 26.07.2018

Re: Без текста

vcucko
st.jepan


Verujem da bi stepen nacionalne homogenizovanosti i u Srba bio jednako visok, i da Miloševuiić nikada ne bi bio oduvan, samo da je Srbija u poslednjim ratovima bila uspešnija.

Ovo pretpostavljam jer dobro se sećam opštenarodnog oduševljenja kad su tenkovi, zasuti cvećem, krenuli na Vukovar, i kad je izgledalo da će na Jelačić placu osvanuti dok si reko blickrig.


Da, ali koja hegemonizovanost? Srpska, jugoslovenska, partizanska, četnička, republikanska, rojalistička


Sam si odgovorio:

o tom potom. First things first.

vcucko vcucko 10:52 26.07.2018

Re: Без текста

st.jepan


Da, ali koja hegemonizovanost? Srpska, jugoslovenska, partizanska, četnička, republikanska, rojalistička

Sam si odgovorio:

o tom potom. First things first.


Opet da, ali.

To je važilo na hrvatskoj strani. Na ovoj drugoj nije. Nego su sve opcije i međusobno šiljile onu stvar.

I to kažem bez vrednosnih sudova, bilo čega. Čisto faktografski.
angie01 angie01 11:11 26.07.2018

Re: Без текста

I JNA je u okviru svoje zemlje poslata da tu zemlju spašava.


ta zemlja je nastala uz dogovor, pa je mogla uz isti i da se transformise, sta god da je bila opcija koja je odgovarala svima,...ako neko vise nije hteo zajedno, sta onda druga strana brani i to na toj nekoj drugoj teritoriji?

Slovenija se prva, samo otkacila, jednostavno je htela sama,....(isto kao sto je nekad pristala na zajedno)- doduse jezivim dogadjanjima,...al ko je one goloruke i golobrade klince uopste ostavio tamo....



Ali bih smeo da tvrdim da je 90% onih koji su tu JNA činili i onih koji su ih ispraćali u glavi imao očuvanje SFRJ.


...ti si pametniji od toga da ovako nesto ozbiljno mislis.

....mnogo godina pre, su se cinovi u JNA prestrojavali, kakda su videli da se kuva raspad,...neki su uspeli i da iz nje izadju na vreme.
st.jepan st.jepan 11:11 26.07.2018

Re: Без текста

Bili Piton
st.jepan


Mislim (tj. znam) da AO u tom posdlednjem pasusu nije upoređivao stepen discipline, već stepen nacionalne homogenizacije. U Hrvata visok, u Srba nizak.


Možda sam se malo trapavo odrazio (mada mi se čini da i nacionalna homogenizacija može biti stvar discipline, bar na izvestan način).


Može.
A može biti i stvar zastrašenosti, ucenjenosti, ugroženosti, dišpeta, uvređenosti, žudnje za pripadanjem i socijalnom uklopljenošću..., stvar medijski indukovanog trenda, spasonosne zamene ništavnog ličnog identitetoa snažnim kolektivnim identitetom...

Što se tiče discipline, moglo bi se pretpostaviti da je u Hrvatskoj nešto jača no u Srbiji, jer su Hrvati (i hrvatski Srbi) dugo živeli u pravno uređenoj državi (AustrUgarskoj), ali bilo je sasvim dovoljno vremena da se ona raspline, te da i tamo ovlada raskantanost, vrlo slična ovdašnjoj.
st.jepan st.jepan 11:56 26.07.2018

Re: Без текста

Kuvao se građanski rat i svako je imao svoje ciljeve. Ali bih smeo da tvrdim da je 90% onih koji su tu JNA činili i onih koji su ih ispraćali u glavi imao očuvanje SFRJ.

Moguće, ali rekao bih da je u tom trenutku već svima bilo prilično jasno da su stvari otišle predaleko, i da je Jugoslaviju moguće očuvati jedino masivnim vojnim napadom na Hrvatsku, dakle ratom, protiv Hrvata.
A to, da stvari odu predaleko, itekako je potpomognuto "neobjašnjivim" izostankom masovnog hapšenja posle emitovanja (u udarnom terminu) onog low budget filmića s naturščikom Špegeljom.
predatortz predatortz 13:07 26.07.2018

Re: Без текста

blogovatelj
slobodno je da svako pise o zrtvama svake strane


Jeste. Zato ti imaš autorsku 12 godina, a predatoru je nisu dali nikada.
Slobodno, al u kurcu.


Istine radi, imao sam ponudu od nekolicine autora da pišem postove i okačim kod njih. To je, valjda, put do autorske.

Međutim, ja sam se zahvalio i rekao im da sve što imam da kažem mogu da kažem i u komentarima.
mariopan mariopan 13:34 26.07.2018

Re: Без текста

hoochie coochie man
Slovenija i Hrvatska nisu vise hteli onakav brak, pa kada Srbija nije htela da se dogovori drugacije,


Greška Srbije nije u tome što nije privolela druge da ne odlaze, dakle, nije problem u tome što su odlazili od Srbije, a to joj se u onoj rečenici zamera od (od Srbije se odlazi. Niko nikad nije bio pitan da li želi da ostane sa Beogradom).

Neka odlaze, i treba da odlaze, daleko im lepa kuća, nisu trebali ni da dolaze, nego je srpska greška u tome što ona prva nije otišla od tih, ili što se nije dogovorila sa njima da se to razbuca na pametniji način.

Ona rečenica implicira da je Srbija trebala nekako da se ponaša da druge odobrovolji, da ih privoli da ostanu sa njom, a što bi to uopte radila?
Za čije babe zdravlje?
Šta bi Srbija dobila da Hrvati npr nisu otišli, šta bi ovde bilo bolje?

I još jednom isto pitanje, a što se drugima ne zamera što niko sa njima neće, a ni sa kim niko neće, što je to samo problem za Srbiju?
Samo bi Srbija trebala da se žrtvuje da bi drugi bili srećni.

Fala lepo, dosta je bilo, i previše, putujte.


Ceo komentar ti je

freehand freehand 13:41 26.07.2018

Re: Без текста


ta zemlja je nastala uz dogovor, pa je mogla uz isti i da se transformise, sta god da je bila opcija koja je odgovarala svima,...ako neko vise nije hteo zajedno, sta onda druga strana brani i to na toj nekoj drugoj teritoriji?

Pobogu, toliko je vremena prošlo, toliko je memoara napisano, toliko dokumenata otvoreno... Čemu dalje sa ovim? Nije moglo biti dogovora, Koliko je puta Tuđman morao da ponovi upravo to - da za njega i one oko njega nije ilo druge opcije sem samostalne i nezavisne Hrvatske? Pri tome ta Hrvatska je od svega iz SFRJ i Titovog naleđa pihvatala samo - pogodi šta? Avnojevske granice, pravljene kao UNUTRAŠNJE.
Ok je to da ništa ne čitaš, ne slušaš i ne gledaš mimo onoga što ti se sviđa ali nije lepo da drugima soliš pamet tim prežvakanim naivnim frazama koje veze sa stvarnošću nemaju. Boljkovca čitaj, i Manolića. To nisu ni Srbi mi Miloševićevi ljudi, naučićeš nešto.
Slovenija se prva, samo otkacila, jednostavno je htela sama,....(isto kao sto je nekad pristala na zajedno)- doduse jezivim dogadjanjima,...al ko je one goloruke i golobrade klince uopste ostavio tamo....

Ante Marković. On je naredio posedanje karaula i carinarnica.
I čemu ovo sa "golobradim i golorukim klincima?" Mislim, mesec dana poslati su brkati i naoružani pa ti se ni to nije dopalo?

...ti si pametniji od toga da ovako nesto ozbiljno mislis.

....mnogo godina pre, su se cinovi u JNA prestrojavali, kakda su videli da se kuva raspad,...neki su uspeli i da iz nje izadju na vreme.

Eto, ja ti kažem šta je bilo, ti barataj utiscima.
freehand freehand 13:45 26.07.2018

Re: Без текста

Moguće, ali rekao bih da je u tom trenutku već svima bilo prilično jasno da su stvari otišle predaleko, i da je Jugoslaviju moguće očuvati jedino masivnim vojnim napadom na Hrvatsku, dakle ratom, protiv Hrvata.

To se, prvo, ne zove napadom na Hrvatsku. Kaoš to se intervencija savezne države u Kataloniji ne bi zvala napadom na kataloniju. A Katalonija je primer kako može, kad CIA, Vatikan, Genšer i Mok ne kažu suprotno.
A to, da stvari odu predaleko, itekako je potpomognuto "neobjašnjivim" izostankom masovnog hapšenja posle emitovanja (u udarnom terminu) onog low budget filmića s naturščikom Špegeljom.

Da bi se to razumelo mora se poznavati tadašnja situacija u u glavi premotati sve što se dešavalo - sve te podzemne sile, prvenstveno iz Srbije i Hrvatske oličene u Miloševiću i Tuđmanu, pa situaciju u Predsedništvu SFRJ, pa u Saveznoj vladi, pa između nje i republika, pa položaj vojske... Daleko je to bilo od jednostavnog.
st.jepan st.jepan 13:50 26.07.2018

Re: Без текста

vcucko
st.jepan

Da, ali koja hegemonizovanost? Srpska, jugoslovenska, partizanska, četnička, republikanska, rojalistička

Sam si odgovorio:
o tom potom. First things first.


Opet da, ali.
To je važilo na hrvatskoj strani. Na ovoj drugoj nije.

Kad god je izgledalo da su stvari dobrim smerom udarile, kad se na primer čulo da je sravnjen Vukovar, granatiran Zagreb, bombardovan Dubrovnik, etnički očišćena poneka enklava u Bosni, sveopšta ozarenost i homogenizacija je i ovde snažno bujala. Naravno, bilo je i non-patrioskih elemenata, no oni su ipak bili statistički zanemarivi.
Nego su sve opcije i međusobno šiljile onu stvar.

Tačno, al nebitno:
First things (thinks) first!
angie01 angie01 14:10 26.07.2018

Re: Без текста

Pobogu, toliko je vremena prošlo, toliko je memoara napisano, toliko dokumenata otvoreno... Čemu dalje sa ovim? Nije moglo biti dogovora, Koliko je puta Tuđman morao da ponovi upravo to - da za njega i one oko njega nije ilo druge opcije sem samostalne i nezavisne Hrvatske?


izvini, pukao je sbb sistem, pa kasnim... uopste ne kapiram sta sam ja rekla, a da je u koliziji sa ovim sto ti odgovaras- moj komentar znaci da je bilo pameti, volje, moglo je i razumnije,...a ti mi na to odgovaras, kako pricas gluposti, kada je ovako bilo,....


Ok je to da ništa ne čitaš, ne slušaš i ne gledaš mimo onoga što ti se sviđa


:(
aureus aureus 14:16 26.07.2018

Re: Без текста

freehand
Pri tome ta Hrvatska je od svega iz SFRJ i Titovog naleđa pihvatala samo - pogodi šta? Avnojevske granice, pravljene kao UNUTRAŠNJE.

Ovo i mene kopka.

Imaš zemlju u kojoj postoji vladajuća misao da je Jugoslavija bila nešto mnogo loše, nešto pogubno za Hrvate, nešto što treba zaboraviti jer je na sreću prošlo; čak mnogi izbjegavaju da izgovore riječ "Jugoslavija", nego radije kažu "bivša država", "zajednička država" itd...
Dakle, ništa nam se u vezi te države ne sviđa, osim granica. Granice su dobre. Ko ih je napravio, svaka mu čast. (I Istru je pripojio Hrvatskoj.)
I onda ćemo svakog susjeda da zezamo zbog svakog kvadratnog metra sporne teritorije. Pa ćemo Crnoj Gori ući u bokokotorski zaliv (takve su granice, šta mi tu možemo...), Sloveniju ćemo zatvoriti na moru (takve su granice, nećete valjda od nas tražiti da se odričemo svoje teritorije? ), Bosnu smo ionako zatvorili, a našli smo papire koji pokazuju da su dva otočića kod Neuma naša (Veliki i Mali Školj, ukupno 8 444 kvadratna - metra...), još to sa Srbijom da vidimo, taj Dunav i naša zemlja preko Dunava...
aureus aureus 14:19 26.07.2018

Re: Без текста

st.jepan
Kad god je izgledalo da su stvari dobrim smerom udarile, kad se na primer čulo da je sravnjen Vukovar, granatiran Zagreb, bombardovan Dubrovnik, etnički očišćena poneka enklava u Bosni, sveopšta ozarenost i homogenizacija je i ovde snažno bujala

Dobro primjećeno, kolega St.jepane.

Što bi rekao Grunf: Bili smo dobro vođeni, moral je bio visok i pobjeda je bila pred nosom.
predatortz predatortz 14:24 26.07.2018

Re: Без текста

Kad god je izgledalo da su stvari dobrim smerom udarile, kad se na primer čulo da je sravnjen Vukovar, granatiran Zagreb, bombardovan Dubrovnik, etnički očišćena poneka enklava u Bosni, sveopšta ozarenost i homogenizacija je i ovde snažno bujala.


Ma, ta srpska neciviliziranost! Moj Stipe, teško je sa vlajima!
Namisto da čekaju na red da ih, sukladno rasnim zakonima, bacamo u špilje, to se hvata strojnica.
predatortz predatortz 14:25 26.07.2018

Re: Без текста

Dobro primjećeno, kolega St.jepane.

Što bi rekao Grunf: Bili smo dobro vođeni, moral je bio visok i pobjeda je bila pred nosom.


Bili ste dobro vođeni. Bolje nego mi.
aureus aureus 14:33 26.07.2018

Re: Без текста

predatortz
Dobro primjećeno, kolega St.jepane.

Što bi rekao Grunf: Bili smo dobro vođeni, moral je bio visok i pobjeda je bila pred nosom.

Bili ste dobro vođeni. Bolje nego mi.

Grunf je na kraju izgubio rat, Predatortze.

Na sreću, otišao je u Ameriku gdje ga je u svoje redove primila moćna grupa TNT, u kojoj je mogao nastaviti da se ističe znanjem, požrtvovanošću, radnom etikom i borbenim moralom.

freehand freehand 14:41 26.07.2018

Re: Без текста

Imaš zemlju u kojoj postoji vladajuća misao da je Jugoslavija bila nešto mnogo loše, nešto pogubno za Hrvate, nešto što treba zaboraviti jer je na sreću prošlo; čak mnogi izbjegavaju da izgovore riječ "Jugoslavija", nego radije kažu "bivša država", "zajednička država" itd...

Bogami, ja sam ih prilično čuo koji govore i o Jugoslaviji i o Jugi, sa nostalijom čak a da nisu ni iz mešovitih brakova ni feralovska deca. Dapače.
predatortz predatortz 14:43 26.07.2018

Re: Без текста


Grunf je na kraju izgubio rat, Predatortze.


Znam. I ja sam, u neku ruku. Ondosno, ne baš izgubio, ali ga nisam ni dobio. Remi, recimo.

Mi nismo bili tako dobro vođeni.
aureus aureus 14:43 26.07.2018

Re: Без текста

freehand
Imaš zemlju u kojoj postoji vladajuća misao da je Jugoslavija bila nešto mnogo loše, nešto pogubno za Hrvate, nešto što treba zaboraviti jer je na sreću prošlo; čak mnogi izbjegavaju da izgovore riječ "Jugoslavija", nego radije kažu "bivša država", "zajednička država" itd...

Bogami, ja sam ih prilično čuo koji govore i o Jugoslaviji i o Jugi, sa nostalijom čak a da nisu ni iz mešovitih brakova ni feralovska deca. Dapače.

I ja. No mislim da je vladajuća misao još uvijek ova koju sam opisao.
Mogućno je doduše da gubi utrku sa drugačijim viđenjem stvari.
freehand freehand 14:47 26.07.2018

Re: Без текста

uopste ne kapiram sta sam ja rekla, a da je u koliziji sa ovim sto ti odgovaras- moj komentar znaci da je bilo pameti, volje, moglo je i razumnije,...a ti mi na to odgovaras, kako pricas gluposti, kada je ovako bilo,....

Pa meni izgleda da si rekla sve suprotno. Jer kako može biti razumno i kako može biti dogovra sa nekim ko kaže "Ovako i točka!"
Šetali su od republike do republike, od jedne do druge Titove vile u mđeuvremenu je Astra umesto cipela uvozila kalašnjikove, a po klubovima u Australiji, SAD, Švicarskoj i Njemačkoj skupljala se lova i oružje i vodio diplomatski rat po tim zemljama.
Rat je bio neizbežan a usud Srbije bio je što nije ni mogla ni smela otvoreno da se odrekne ni Tita ni socijalizma, ni JNA - sve čega joj "mirovnjaci" prebacuju da se u stvari odrekla, a satim balastom se nije moglo u pakt sa SAD.
to ti je, ukratko, to.
aureus aureus 14:51 26.07.2018

Re: Без текста

predatortz

Mi nismo bili tako dobro vođeni.

Ne daj da ti maglovite priče pomute horizont.

Trebalo je pola milijuna hrabrih branitelja da se izađe na kraj sa nešto srpskih pobunjenika u Krajini, i opet jedva, posle četiri godine, uz stanovitu američku pomoć...

A Srbi isprve slupali Austrougare na Ceru 1914. Pa onda ponovo 1918.
freehand freehand 14:53 26.07.2018

Re: Без текста

aureus
freehand
Imaš zemlju u kojoj postoji vladajuća misao da je Jugoslavija bila nešto mnogo loše, nešto pogubno za Hrvate, nešto što treba zaboraviti jer je na sreću prošlo; čak mnogi izbjegavaju da izgovore riječ "Jugoslavija", nego radije kažu "bivša država", "zajednička država" itd...

Bogami, ja sam ih prilično čuo koji govore i o Jugoslaviji i o Jugi, sa nostalijom čak a da nisu ni iz mešovitih brakova ni feralovska deca. Dapače.

I ja. No mislim da je vladajuća misao još uvijek ova koju sam opisao.
Mogućno je doduše da gubi utrku sa drugačijim viđenjem stvari.

Ne kažem da je preovlađujuće ali kažem da toga ima, i to dosta. Otvoreno, bez uvijanja i ne na pola usta, u društvu u kafani, glasno.
doduše u pitanju je Istra, ali ne govorim o authtonim Istrijanima već i o Hrvatima Slavoncima, i Albancima, i bosanskim Muslimanima.
Inače, Albanci su tu posebna priča. Prosto je komično gledati nihov hrvatski patriotizam i iskazivanje lojalnosti hrvatskoj državi.
Ne bih eleo da gledam šta se dešava da ikad, na bilo koji način pokažu pretenziju prema kvadratnom centimetru lijepe naše (samo kao eksperiment u razmišljanju, naravno).
Mislim da bi istorija odnosa prema Srbima i Srbiji doživela ozbiljnu reviziju.
freehand freehand 14:54 26.07.2018

Re: Без текста

Trebalo je pola milijuna hrabrih branitelja da se izađe na kraj sa nešto srpskih pobunjenika u Krajini, i opet jedva, posle četiri godine, uz stanovitu američku pomoć...

I pristanak i amin Srbije.
aureus aureus 15:06 26.07.2018

Re: Без текста

freehand
Inače, Albanci su tu posebna priča. Prosto je komično gledati nihov hrvatski patriotizam i iskazivanje lojalnosti hrvatskoj državi.

Goran Milić je prošle godine pravio emisije o Kosovu. U jednoj je pitao albanske studente, mislim, koji narod iz bivše Jugoslavije drže za najprijateljskiji. Najveći procenat se izjasnio za Hrvate (oko trećina ispitanika), Crnogorci su takođe dobro prošli (12 posto)...najlošije su prošli Srbi.
freehand freehand 15:08 26.07.2018

Re: Без текста

aureus
Inače, Albanci su tu posebna priča. Prosto je komično gledati nihov hrvatski patriotizam i iskazivanje lojalnosti hrvatskoj državi.

Goran Milić je prošle godine pravio emisije o Kosovu. U jednoj je pitao albanske studente, mislim, koji narod iz bivše Jugoslavije drže za najprijateljskiji. Najveći procenat se izjasnio za Hrvate (oko trećina ispitanika), Crnogorci su takođe dobro prošli (12 posto)...najlošije su prošli Srbi.

Govorim o Albancima koji žive u Hrvatskoj, mada pretpostavljam da je tako kako kažeš.
I izgleda mi da će u naredne dve, najkasnije tri generacije biti potpuno asimilovani, katolici sigurno.
predatortz predatortz 15:12 26.07.2018

Re: Без текста

I pristanak i amin Srbije.


Ne samo pristanak, nego i stavljanje pod kontrolu V RSK par dana pred historijski napad hrvatskih snaga, povlačenje naoružanja i malu pomoć Ratka i Radovana.

Zato kažem da smo bili loše vođeni. Odnosno, Slobodan Milošević je otac nove hrvatske države. Bez njega je ne bi bilo. Žao mi je što je umro u Hagu, i što je tamo uopšte dospeo. 5. oktovar nije smeo preživeti.
freehand freehand 15:25 26.07.2018

Re: Без текста

Zato kažem da smo bili loše vođeni. Odnosno, Slobodan Milošević je otac nove hrvatske države. Bez njega je ne bi bilo. Žao mi je što je umro u Hagu, i što je tamo uopšte dospeo. 5. oktovar nije smeo preživeti.

Ma RSK nije mogla preživeti u obliku koji je sebi namenila. Od ujedinjenja sa maticom nije moglo biti ništa, kao ni od ujedinjenja sa Srpskom. A ona sam nije mogla postojati. Z 4, koliko god je pitanje šta bi sa njim bilo posle šest meseci kad se Tuđman dokopa nadležnosti, bio je realno najviše što su Srbi u Hrvatskoj mogli daostvare i dobiju, i tu je Milošević bio u pravu. Sa druge strane, kad ljude toliko pumpaš nerealnim zahtevima i očekivanjima a hiljade i desetine hiljada boreći se za tu ideju duboko zaglibi u krivična dela po ustavu Hrvatske teško da su i oni mogli nazad. Veliko je sranje građanski rat.
Bili Piton Bili Piton 15:36 26.07.2018

Re: Без текста

freehand

Bogami, ja sam ih prilično čuo koji govore i o Jugoslaviji i o Jugi, sa nostalijom čak a da nisu ni iz mešovitih brakova ni feralovska deca. Dapače.


Ja nisam - sem od toliko bliskih hrvatskih prijatelja da se to skoro i ne računa - ali mi je ovo sasvim dovoljno i uvek dirljivo, osim što uliva nadu da nije baš sve skroz i zauvek zatrovano.




aureus aureus 15:38 26.07.2018

Re: Без текста

freehand

I pristanak i amin Srbije.

Neki mediji su prenijeli doista zanimljivu navodnu tvrdnju bivšeg gradonačelnika Knina koji kaže da je čuo razgovor koji je Martić vodio telefonom sa Miloševićem 3. avgusta 1995.

"Šta da radim", pitao je Martić.

"Ubij se!", odgovorio je Milošević.

(Izgleda da je ovo bila interpretacija nekog "Feralovog" novinara, a ne tvrdnja Draga Kovačevića, bivšeg gradnoačelnika Knina. I vjerovatno ne ni stvarni Miloševićev odgovor. No...)



Drago Kovačević: "Ja nisam čuo za to "ubij se", ali sam po prvi put čuo da Martić psuje svog nespornog gospodara."

O svemu tome ovdje, počev od 15:45.
freehand freehand 15:39 26.07.2018

Re: Без текста

Drago Kovačević: "Ja nisam čuo za to "ubij se", ali sam po prvi put čuo da Martić psuje svog nespornog gospodara."

E ako je to kolega Drago rekao odmah računaj da nije tačno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana