Sport

BRAVO Novak, BRAVO Hrvatska!

Filip Mladenović RSS / 15.07.2018. u 18:20

Sportsko Bratstvo i jedinstvo
Sportsko Bratstvo i jedinstvo
Ekonomije Srbije i Hrvatske
Ekonomije Srbije i Hrvatske
Spletom neverovatnih sportskih i drugih okolnosti, najbolji srpski teniser Novak Djoković i najbolji hrvatski fudbaleri predvodjeni Lukom Modrićem, Ivanom Rakitićem, Ivanom Perišićem... zajedno su obeležili i ulepšali ovaj 15. jul 2018. godine.

Novak na zelenoj travi najprestižnijeg teniskog turnira na svetu u Vimbldonu, a fudbalska reprezentacija Hrvatske na zelenoj travi Mundijala 2018. u Moskvi, uz uzajamnu podršku, branili su sportsku čast, kao i vlastite talente, umeća i upornosti. Jer, kako lepo reče Novak Djoković: "Sport prevazilazi razlike u veroispovesti, rasi, nacionalnosti i to je ono što privlači ljude sportu. Zato ljudi svih generacija, a naročito mladi, gledaju sportiste kao svoje idole, jer oni prolaze kroz iskušenja, žrtvuju se, i kroz sport ilustruju ‘životnu borbu' i daju primer kako bi ljudi trebalo da se postave prema brojnim izazovnim situacijama u životu."

U simboličnom smislu, današnji 15. 7. 2018. je sjajan primer istorijskog pomirenja Srbije i Hrvatske. Svaki normalan, civilizovan i kulturan u obe države bivše Jugoslavije danas je navijao i za Novaka i za hrvatsku fudbalsku reprezentaciju. Ili, kako je to uoči finalne utakmice sa Francuskom lepo objasnio najbolji hrvatski i evropski fudbaler Luka Modrić: "Rat nas je učinio jačim i borbenijima, ali ne želim se vraćati na te događaje. Moramo gledati u budućnost!"

Da u tu budućnost gledaju i lokalni balkanski liderčići, odavno bi sve lepo bilo rešeno ne samo na zelenoj travi, nego i za zelenim stolom. Medjutim, ovde rat i dalje traje, samo drugačijim sredstvima - onako kako je i počeo 1991. godine - MEDIJSKIM I POLITIČKIM PREPUCAVANJIMA.

Zašto je to tako? Jedan od odgovora je i tekst Vladimira Gligorova publikovan krajem maja 2018:

"...Kako, pak, stoji stvar sa interesima?

Politički preduzetnici i njihove stranke imaju interes da održavaju teritorijalne sporove. Time se kontroliše politički dnevni red.

Preduzetnici imaju interes da finansiraju patriotske vlasti, jer postojana teritorijalna i ustavna neizvesnost održava relativno zatvoreno tržište i povoljno je za jednu ili drugu verziju oligarhijskog režima, što je ono što se naziva zarobljenom državom. (Pod čime se podrazumeva ne samo da vlasti i vlasnici korumpiraju jedni druge, već i da su formalna ili, još više, neformalna pravila usklađena sa oligarhijskim interesima. Tako nije samo reč o kupovini i prodaji diskrecionih ovlašćenja, već o pristrasnoj vladavini prava, o tome da su zakoni naklonjeni oligarhiji.)

Ljudi koji traže posao okreću se svetskom tržištu rada, jer posla kod kuće nema. Posledično, zanimaju ih troškovi odlaska, a ne uticaj glasa na izborima (da aludiram na čuvenu Hiršmanovu analizu zasnovanu uglavnom na iskustvu Latinske Amerike). Niska zaposlenost i visoka nezaposlenost uz veliku emigraciju naravno stabilizuju vlast i oligarhiju. Ove druge i time što ne mali deo tražnje za njihovim proizvodima potiče od doznaka.

Samozaposleni, opet, imaju ne male mogućnosti neformalnog poslovanja, ne samo kod kuće nego i na stranim tržištima. Usled čega je njihov interes da ulažu u političke promene mali ili nepostojeći.

Sve starija populacija je, naravno, konzervativna, jer zavisi od vlasti i strahuje od promena, usled čega podržava vlast i kada smanjuje penzije, a pogotovo kada ih povećava.

I konačno, inteligencija je zaštićena od strane konkurencije, jer širi nacionalnu istinu kroz obrazovni sistem i u javnosti. O zlonamernim strancima i njihovim domaćim pomagačima i o istini koju oni (uz Crkvu naravno) znaju, čuvaju i šire.

I zemlja može da propada beskrajno."

LINK: https://pescanik.net/pad-2/

P.S. 20 "godina koje su pojeli skakavci" - ratni profiteri, tajkuni i mafijaši uz pomoć njihovih agenata u civilu - političara Srbije i Hrvatske. I veliki primeri za ugledanje: Irska, Malta, Finska, Češka, Litvanija i Estonija.

Top lista evropskih država po uspehu, ali ne u fudbalu, već u dohotku po glavi stanovnika!!!

Atačmenti



Komentari (578)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 17:36 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

No, jesi li ti dobro?


Cekam da se klinci srede i da pocne vecera, pa malo ubijam vreme.
alselone alselone 17:38 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Kad smo kod latinskih citata, ovaj je filipov:

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:41 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

alselone
Čitajte pažljivo:


Filipe, ja ne pricam o Hrvatima nego o tvojim tekstovima. TI si slavio "odjednom" ustase i to kroz tri teksta. O tome pricam.

Imas li stida? Ili ces nastaviti da se pravis blesav.

alselone
Čitajte pažljivo:


Filipe, ja ne pricam o Hrvatima nego o tvojim tekstovima. TI si slavio "odjednom" ustase i to kroz tri teksta. O tome pricam.

Imas li stida? Ili ces nastaviti da se pravis blesav.


Ja sam slavio uspeh hrvatske fudbalske reprezentacije na Mundijalu 2018!
Dakle, svi blogovi su bili o sportu, u duhu onoga što je rekao Novak Đoković!

A šta se potom dogodilo, dakle posle Mundijala 2018, lepo je opisano u citiranom tekstu sa portala "24 sata"!

alselone alselone 17:44 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Dakle, svi blogovi su bili o sportu,


Ni jedan blog nije bio o sportu.
Pisao si politikantske pamfletiće.

Sada hoćeš da se iskobeljaš iz toga, kao pisao sam o sportu, ali brate ne ide. Sve stoji i dalje. Internet ne zaboravlja. A i glavni arhivator je verovatno pohranio u arhivu.
predatortz predatortz 17:50 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:


A šta se potom dogodilo, dakle posle Mundijala 2018, lepo je opisano u citiranom tekstu sa portala "24 sata"!


Ništa se nije dogodilo što se nije događalo u svlačionici za vreme Mundijala. Tamo su se pevale iste pesme, a tvoj favorit Luka Modrić je učestvovao u tome.

No, hajde sad to.
Nego, kakve veze praćenje jednog sportskog događaja ima sa tvojim nagvaždanjima o istorijskom pomirenju Srba i Hrvata, bratstvu-jedinstvu, borbi protiv surovog kapitalizma?
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:22 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Najpre, nisu nagvaždanja, već logika istorije: za 10 /deset/ godina, dakle 2028, sve države bivše SFRJ biće opet zajedno, u jednoj državi zvanoj EU ili SED - Sjedinjene evropske države.

Isto važi i za istorijsko pomirenje: onako kako su se odavno pomirili Belgijanci i Holanđani, Šveđani i Norvežani, Nemci i Francuzi... tako će biti i sa Srbima i Hrvatima, pre ili kasnije.

A što se surovog kapitalizma tiče, pa upravo se zahvaljujući njemu stvara novo bratstvo i jedinstvo: i Srbi, i Hrvati, i Bosanci, i Albanci... bratski i jedinstveno beže sa ovih prostora u države gde je kapitalizam koliko-toliko pripitomljen.
predatortz predatortz 18:29 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Najpre, nisu nagvaždanja, već logika istorije: za 10 /deset/ godina, dakle 2028, sve države bivše SFRJ biće opet zajedno, u jednoj državi zvanoj EU ili SED - Sjedinjene evropske države


Još jednom - EU nije država. Potom, i da jeste sve članice te unije ne moraju nužno da imaju dobre međudobne odnose. Primer - upravo dve članice EU, države proistekle iz SFRJ, imaju loše međusobne odnose. Tuže se zbog granice. Tu pada i tvoja teorija da granice unutar EU nisu bitne.

No, moje pitanje je bilo:
Kakve veze sve to ima sa izveštavanjem sa sportskih događaja?
Jer ti sad tvrdiš da si pisao samo o sportu.
alselone alselone 18:29 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

nagvaždanjima


Ali kad se primio brate, pa kreno da spominje majku, oca, tetku, šogora, pašenoga, turobno detinjstvo, borbu, kao predgovor najgorim komunističkim naklapanjima.

Pa onda kreno da proziva i etiketira sve koji glasno ne navijaju.

I sad odjednom, kad su ti heroji postali mali nacisti - ja sam pisao o sportu, nemojte mene.

More...

aureus aureus 18:32 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović
Najpre, nisu nagvaždanja, već logika istorije: za 10 /deset/ godina, dakle 2028, sve države bivše SFRJ biće opet zajedno, u jednoj državi zvanoj EU ili SED - Sjedinjene evropske države.

Isto važi i za istorijsko pomirenje: onako kako su se odavno pomirili Belgijanci i Holanđani, Šveđani i Norvežani, Nemci i Francuzi... tako će biti i sa Srbima i Hrvatima, pre ili kasnije.

A što se surovog kapitalizma tiče, pa upravo se zahvaljujući njemu stvara novo bratstvo i jedinstvo: i Srbi, i Hrvati, i Bosanci, i Albanci... bratski i jedinstveno beže sa ovih prostora u države gde je kapitalizam koliko-toliko pripitomljen.

Ово су покушаји да се спаси шта се спасити може.
Филипа су противници сколили са свих страна и непрестано грувају, а он је слабо наоружан и теже му је него Титу на Неретви 1943. Постоји, међутим, нека нада да ће се извући.

Филипе, не остављај рањенике!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:45 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Anonimni blogeri se bore sa vlastitim demonima preko mojih blogova.

Oni u svemu vide ustaše, male naciste i tompsone, demaskirajući tako svoje frustracije, predrasude i zablude.

A kada ih suočite sa činjenicama - da će pre ili kasnije doći do istorijskog pomirenja, da će obe države opet biti u istoj državi, ali sada sa drugačijim imenom, da će nova JNA biti NATO... oni ostaju bez teksta i to ignorišu.

Još kada bi im rekao da hiljade i hiljade mladih Hrvatica i Hrvata dolaze na provode u Beograd svakog vikenda i da ih je sve više sa lepim uspomenama iz Srbije, oni bi opet pljunuli i zalepili novu ili staru etiketu.

Šta zaključiti: nekolicina blogera je proteklih dana stradala na ovim blogovima. Pregazilo ih vreme!
alselone alselone 18:48 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip je kao ono dete koje kada mu nešto kažeš stavi prste u uši i viče "la, la, la".

Filipe, sve je to u redu što pišeš i verovatno si delom u pravu ali to nije tema. Tema je da si slavio ustaše koje slave uz Tomsona i da se sada praviš blesav. To je tema i podsećaću te na to dok mi žena ne kaže da moramo da idemo.
predatortz predatortz 18:50 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Anonimni blogeri se bore sa vlastitim demonima preko mojih blogova.


Ne, prijatelju.
Ti si ovde neka vrsta Don Kihota, juriš svoje vetrenjače, vidiš stvari kojih nema, proričeš a događaji te demantuju.

Nekad nam je to simpatično, nekad tužno, a nekad (kao sad) pravimo grešku pa sa tobom pokušavamo da razgovaramo kao sa zrelom i prisebnom osobom.
predatortz predatortz 18:53 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

To je tema i podsećaću te na to dok mi žena ne kaže da moramo da idemo.


Sila boga ne moli, pokori se i podnesi to stoički. Mene moja već sat šalje do kola da donesem nešto što je ona zaboravila u gepeku. Otići ću, ali ću još malo da se kurčim pred sinovima u nadi da će biti manji papučari od oca.
freehand freehand 19:02 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

predatortz
alselone
Slavio sam ono o čemu piše portal "24 sata"!


Jesi ti dobro? Kakve veze ima to sto si sada stavio?


Nikakve!
No, jesi li ti dobro?
Zašto tražiš vezu i logiku u onome što Filip piše?
Kao da je ikad toga bilo...

Jesi li ti onaj što tvrdi da su četnici prestali da postoje 1945. a priča o ustašama danas?
nikvet pn nikvet pn 19:15 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović

hiljade i hiljade mladih Hrvatica i Hrvata dolaze na provode u Beograd svakog vikenda i da ih je sve više sa lepim uspomenama iz Srbije


Супер.

Ајмо узвратно:

Atomski mrav

Filipe - plaćam ti kartu do Dubrovnika da evociraš stare uspomene i usput čestitaš braći Hrvatima na osvojenom drugom mestu na SP ali uz jedan uslov - da obučeš dres reprezentacije Srbije.


Иди на Страдун и седи у кафић са браћом, честитај - плаћа Атомски. Направи селфи - туру плаћам ја.

(Уз искрену жељу да не осванеш на вестима)
milanb milanb 19:15 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović

Oni u svemu vide ustaše, male naciste i tompsone, demaskirajući tako svoje frustracije, predrasude i zablude.

Неко пева усташке песме, слави усташке злочине, тврди да им је Томпсон химна, и онда ми овде халуцинирамо да је реч о неким усташама.

Чак нам се привиђа и Томпсон у аутобусу хрватске репрезентације.
predatortz predatortz 19:19 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

freehand
predatortz
alselone
Slavio sam ono o čemu piše portal "24 sata"!


Jesi ti dobro? Kakve veze ima to sto si sada stavio?


Nikakve!
No, jesi li ti dobro?
Zašto tražiš vezu i logiku u onome što Filip piše?
Kao da je ikad toga bilo...

Jesi li ti onaj što tvrdi da su četnici prestali da postoje 1945. a priča o ustašama danas?


Da. Šta ti nije jasno?
Da li je Srbija nastavila politiku DM, ili je današnja Hrvatska nastavila politiku prema Srbima koju je vodila NDH?
Da li ministri Vlade Srbije idu na neke koncerte na kojima se veliča četništvo i peva o pokoljima nad Hrvatima, ili hrvatski ministri posećuju koncerte sa ustaškom ikonografijom na kojima se peva o krvavim Neretvama, Jasenovcima, Gradiškama i Maksovim mesarima?
Ideja ustaštva u Hrvatskoj je vaskrsla, pripadnici ustaške vojnice primaju penziju iz budžeta.
Napomenuću te da je Srbija donela zakon o pravu na penziju pripadnicima JVuO, ali da ni jedna penzija nikad nije isplaćena. Uprkos činjenici da je JVuO bila u osnovi antifašistička sa evidentnim oružanim sukobima protiv Nemaca i ustaša, što se za ustaše nikako ne može tvrditi.

Da skratim, ustaštvo u Hrvatskoj je živo i institucionalno, četništvo u Srbiji je folklorno i instalirano od strane DB. Jebeš četnike koje je naoružavala JNA, a jedinicama na terenu komandovali operativci DB.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

а он је слабо наоружан

On?
On je super naoružan.
Naopružan sposobnošću da lupa bez smisla i logike, naoružan bezobrazlukom da na direktna pitanja odgovara bogapitaj čime, naoružan darom da ga činjenice ne interesuju, talentom sam sebe uveri da je istina ono što onnapiše ma kako to napisano besmileno bilo.. i sličnim oružjem.

Nije to nimalo bezopasno oružje, zna to da nervira normalnog čoveka koji, podrazumeva se, očekuje smislen odgovor na postavljeno pitanje.

Sto je primera takvog Filipovog lupetanja ovde, i ne malo primera da ta lupetanja ljudima stvarno idu na živce.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:29 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

U pravu je Rambo Amadeus:

Oni koji mesečno zaradjuju do 300 evra pričaju samo o ustašama i četnicima.

Ako je plata oko 500 evra, e, tu se već priča o kreditu za kola ili stan.
Sa mesečnim prihodima oko 1 000 evra misli se i priča o letovanjima i zimovanjima.
A sa platom oko 3 000 evra boli te kurac za sve.
freehand freehand 19:30 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Jebeš četnike koje je naoružavala JNA, a jedinicama na terenu komandovali operativci DB.


I to naravno ne znači da su četnici državni projekat za razliku od ustaša, a ne bih ja mnogo baš ni o srpskim predsednicima ni o srpskim "sto za jednog" ministrima.
Uprkos činjenici da je JVuO bila u osnovi antifašistička sa evidentnim oružanim sukobima protiv Nemaca i ustaša, što se za ustaše nikako ne može tvrdit

Takoe! Ustaše se nikad nisu borile protiv ustaša, ali su se svi zajedno - četnici, ustaše i Nemci '45 u zagrljaju antifašistički povukli. U pravccu Čikaga, Londona i Buenos Ajresa.
Nego pusti mene, gledaj ove što tvrde da su svi koji pevaju ustaške peme ustaše...
To deluje dosta zabrinjavajuće, puni su nerazumevanja za nijanse.
Doduše, samo kad je Filip u pivtanju.
milanb milanb 19:34 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović
Najpre, nisu nagvaždanja, već logika istorije: za 10 /deset/ godina, dakle 2028, sve države bivše SFRJ biće opet zajedno, u jednoj državi zvanoj EU ili SED - Sjedinjene evropske države.

Isto važi i za istorijsko pomirenje: onako kako su se odavno pomirili Belgijanci i Holanđani, Šveđani i Norvežani, Nemci i Francuzi... tako će biti i sa Srbima i Hrvatima, pre ili kasnije.

A što se surovog kapitalizma tiče, pa upravo se zahvaljujući njemu stvara novo bratstvo i jedinstvo: i Srbi, i Hrvati, i Bosanci, i Albanci... bratski i jedinstveno beže sa ovih prostora u države gde je kapitalizam koliko-toliko pripitomljen.


Некада давно, људи који су се називали новинарима знали су бар неке елементарне чињенице о стварима о којима су писали/говорили.

Ви господине Младеновићу врло мало знате о ЕУ, а стално пишете о ЕУ, као о некој "држави".Изгледа да је ЕУ ваша отаџбина.

ЕУ није држава, нити ће то постати до 2028 године.Једноставно то није у агенди ЕУ , као што није ни прикључење Србије и БиХ до 2028 године.

ЕУ није ничија отаџбина нити замена за Југославију.То је лукративна заједница држава, слична Светом римском царству(које је трајало преко 800 година и никада није прерасло у праву државу) у којој државе-чланице гледају да нешто ућаре и окористе се, или уколико нема неке опипљиве користи да је напусте чим се укаже прилика за то.

Југославија је такође била једна лукративна заједница, у којој су републике гледале да нешто ућаре или да напусте ту заједницу када нема користи.Југославија није била ничија отаџбина, већ је свако имао своју отаџбину у матичној републици.

predatortz predatortz 19:40 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:


I to naravno ne znači da su četnici državni projekat


Ne, to znači da u ratovima devedesetih nisu postojali nikakvi četnici, nego da su neke formacije službe koristile, i to veoma nakaradno, četnička obeležja.

Takoe! Ustaše se nikad nisu borile protiv ustaša,


Oni koji znaju da čitaju sa razumevanjem shvatiće da sam napisao da su četnici, u osnovi, bili antifašistički pokret, što se za ustaše nikako ne bi moglo reći.
Uzgred, Nemci, ustaše i partizani su na Romaniji, zajedno i koordinisano, napadali na četnike majora Keserovića.

Sad bih te zamolio da tražuš drugu žrtvu jer ne izgaram od želje da me smaraš.
Fala!
djuro.vilovic djuro.vilovic 19:40 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

hiljade i hiljade mladih Hrvatica i Hrvata dolaze na provode u Beograd svakog vikenda i da ih je sve više sa lepim uspomenama iz Srbije

kurve jeftinije i dostupnije ( a ima i kurvi volonterki) a i gudra nije loša.
evo tu blizu mene u obližnjem kupleraju srpkinje su best choice za šiptarske oberkelnere ( 70 eura u fušu ,150 preko kontroverznog sljastičra i hanuma resurce managera )misliš da je tu u pitnju Kozmo djevojke i kozmopoliti
freehand freehand 19:46 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Ne, to znači da u ratovima devedesetih nisu postojali nikakvi četnici, nego da su neke formacije službe koristile, i to veoma nakaradno, četnička obeležja.

Pa to ti kažem, što se za ustaše sigurno ne može reći. Zašto? Zato!
Uzgred, Nemci, ustaše i partizani su na Romaniji, zajedno i koordinisano, napadali na četnike majora Keserovića.

Nemci, ustaše i partizani nikad i nikoga nisu zajedno i koordinisano napadali.
Sad bih te zamolio da tražuš drugu žrtvu jer be izgaram od želje da me smaraš.
Fala!

Ma ja ti samo skrećem pažnju na blogovske trendove i predrasude, vidiš kakvi su čoveče! Pa valjda ko peva zlo ne misli, majku mu?!
milanb milanb 20:11 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

freehand
Ne, to znači da u ratovima devedesetih nisu postojali nikakvi četnici, nego da su neke formacije službe koristile, i to veoma nakaradno, četnička obeležja.

Pa to ti kažem, što se za ustaše sigurno ne može reći. Zašto? Zato!
Uzgred, Nemci, ustaše i partizani su na Romaniji, zajedno i koordinisano, napadali na četnike majora Keserovića.

Nemci, ustaše i partizani nikad i nikoga nisu zajedno i koordinisano napadali.
Sad bih te zamolio da tražuš drugu žrtvu jer be izgaram od želje da me smaraš.
Fala!

Ma ja ti samo skrećem pažnju na blogovske trendove i predrasude, vidiš kakvi su čoveče! Pa valjda ko peva zlo ne misli, majku mu?!


Југославије више нема, и нема никакве потребе да правимо вештачку и неисторијску симетрију између четника и усташа.

Четници су борци за слободу и опстанак српског народа , и свако ко се борио у рату на српској страни је четник.Чак су и припадници ЈНА, комунисти по опредељњу, били четници, јер су се борили за слободу и опстанак српског народа.Хрвати су имали и назив "србомунистичке четничке снаге" за ЈНА и српске формације.

Дакле и ти си био четник и не треба да пљујеш по ономе што си био и за шта си се борио.
alselone alselone 20:15 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Oni koji mesečno zaradjuju do 300 evra pričaju samo o ustašama i četnicima.

Ako je plata oko 500 evra, e, tu se već priča o kreditu za kola ili stan.
Sa mesečnim prihodima oko 1 000 evra misli se i priča o letovanjima i zimovanjima.
A sa platom oko 3 000 evra boli te kurac za sve.


Ovaj simplaticni ali pogresan mit je Brajovic jednom lepo secirao na primeru nacisticke Nemacke, ali sto ludom pricati kad on covek zivi za jeftine parole.
freehand freehand 20:23 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Дакле и ти си био четник и не треба да пљујеш по ономе што си био и за шта си се борио.

Misliš - srbokomunistički četnik?
Znaš kako - toliko koliko sam ja bio četnik tada i ti si pametan danas.
Otprilike je takav taj logički sled.
Inače ništa nisam jednačio, samo sam se čudio logici po kojoj danas ne mogu da postoje četnici ali mogu da postoje ustaše, a to su svi oni koji su se našli na trgu slaveći rezultat hrvatske reprezentacije uz Tompsona. I svi koji su pevali te ustaške pesme su usaše za šta je neoboriv dokaz to što su pevali te ustaške pesme, sem ako nisu naši drugari, oni nisu ustaše mada su pevali ustaške pesme.
Jel jasno? Jeste. Kome nije i taj je ustaša. Srbokomunistički četnik ustaša, za razliku od Filipa koji je jugokomunistički ustaša, a ti su, kao što znamo . najgori jer nam diraju šubaru i cveće i sa nama neće.
milanb milanb 20:24 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

freehand
Pa valjda ko peva zlo ne misli, majku mu?!



predatortz predatortz 20:53 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

alselone
Oni koji mesečno zaradjuju do 300 evra pričaju samo o ustašama i četnicima.

Ako je plata oko 500 evra, e, tu se već priča o kreditu za kola ili stan.
Sa mesečnim prihodima oko 1 000 evra misli se i priča o letovanjima i zimovanjima.
A sa platom oko 3 000 evra boli te kurac za sve.


Ovaj simplaticni ali pogresan mit je Brajovic jednom lepo secirao na primeru nacisticke Nemacke, ali sto ludom pricati kad on covek zivi za jeftine parole.


Da mi je samo znati kakav se to kredit sa 500€
može planirati.
alselone alselone 20:56 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Da mi je samo znati kakav se to kredit sa 500€


Pa ako ti država da stan i ako taj kredit pojede inflacija - to onda uopšte nije loša opcija.

Nego, jesi bio do kola?
predatortz predatortz 20:59 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Дакле и ти си био четник и не треба да пљујеш по ономе што си био и за шта си се борио.


Moj deda je bio četnik, ja nisam. S ponosom bih to bio, da je četnika bilo u minulim ratovima. Onaj ološ koji je DB htela da ptedstavi kao četnike, predvođen Šešeljem, je uvreda i za četnike i za srpski narod.

Ja sam bio pripadnik VRS i na to sam ponosan.
veselica veselica 21:03 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Anonimni blogeri se bore sa vlastitim demonima preko mojih blogova.

Oni u svemu vide ustaše, male naciste i tompsone, demaskirajući tako svoje frustracije, predrasude i zablude.






predatortz predatortz 21:08 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Nego, jesi bio do kola?


Ih, davno obavljeno!
vcucko vcucko 21:31 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović
U pravu je Rambo Amadeus:

Oni koji mesečno zaradjuju do 300 evra pričaju samo o ustašama i četnicima.

Ako je plata oko 500 evra, e, tu se već priča o kreditu za kola ili stan.
Sa mesečnim prihodima oko 1 000 evra misli se i priča o letovanjima i zimovanjima.
A sa platom oko 3 000 evra boli te kurac za sve.

Ta izjava je mnogo kvarna i prljava. Nebitno da li je Rambova ili je to neko rekao pre njega.
Pre svega je laž. Jer sa platom 3000 evra bombarduješ redom , organizuješ prevrate, ucenjuješ koga stigneš. Ako ne ti lično, onda tvoja vojskA (vojska tvoje države). A upravo sa ciljem da ti i dalje primaš platu 3000 i da te boli qrac za sve.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:42 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

milanb
freehand
Pa valjda ko peva zlo ne misli, majku mu?!





ČETNIČKI ZLOČINI nad nedužnim civilima u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori:



Saradnja četnika i ustaša, pre zajedničke bežanije na kraju II sv. rata:



Sudbina mojih rodjakinja iz Šumadije, srca Srbije:



Priča o sedamnaestogodišnjem Slavoljubu, kome su ljotićevci urezali zvezdu na čelu!

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:43 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Oni koji mesečno zaradjuju do 300 evra pričaju samo o ustašama i četnicima.

Ako je plata oko 500 evra, e, tu se već priča o kreditu za kola ili stan.
Sa mesečnim prihodima oko 1 000 evra misli se i priča o letovanjima i zimovanjima.
A sa platom oko 3 000 evra boli te kurac za sve.


ČETNIČKI ZLOČINI nad nedužnim civilima u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori:


pa kolika li je onda tvoja plata, pardon honorar, filipe?

ti samo o cetnicima? onda 150 evra?

st.jepan st.jepan 23:06 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

ČETNIČKI ZLOČINI nad nedužnim civilima u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori:


U odnosu na proklamovane ciljeve četnikog pokreta (ako je verovati Zborniku dokumenta Vojnoistorijskog instituta Vojske Srbije, tom XIV - dokumenti četničkog pokreta Draže Mihajlovića - knjiga 1),

...
2.) Stvoriti veliku Jugoslaviju i u njoj veliku Srbiju, etnički čistu u granicama Srbije – Crne Gore – Bosne i Hercegovine – Srema – Banata i Bačke.
3.) Borba za uključenje u naš državni život i svih još neoslobođenih, slovenačkih teritorija pod Italijanima i Nemcima (Trst – Gorica – Istra i Koruška) kao i Bugarske, severne Albanije sa Skadrom.
4) Čišćenje državne teritorije od svih narodnih manjina i nenacionalnih elemenata.
5.) Stvoriti neposredne zajedničke granice između Srbije i Crne Gore, kao i Srbije i Slovenačke čišćenjem Sandžaka od Muslimanskog življa i Bosne od Muslimanskog i Hrvatskog življa.
...


sve je to bio luzeraj - jedno sramotno ništa.

LINK
aureus aureus 23:19 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

st.jepan
ako je verovati Zborniku dokumenta Vojnoistorijskog instituta Vojske Srbije

U pravu si, kolega St.jepane, sačuvajmo hladnokrvnost, nemojmo prenagljivati, možda je falsifikat.
st.jepan st.jepan 23:28 18.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

aureus
st.jepan
ako je verovati Zborniku dokumenta Vojnoistorijskog instituta Vojske Srbije

U pravu si, kolega St.jepane, sačuvajmo hladnokrvnost, nemojmo prenagljivati, možda je falsifikat.


Naravno, jer ako je (ponavljam, ako je) ovo autentično, to bi značilo da nacizam Draže Mihajlovića, u biti, u svojoj idejnoj čistoti, nimalo nije inferiorniji od nacizma Adolfa Hitlera, ili od nacizma Ante Pavelića. Onda bi ono što je te velikane nacističke misli razlikovalo, bile samo konkretne mogućnosti da naci ideje sprovedu u praksi (Hitlerove ogromne, Pavelićeve zavidne, Dražine skoro nikakve).

Značilo bi da ga je samo to što je delovao u uslovima relativne ilegale, što se batrgao po gerilskim bivacima i jatačkim zaseocima, a uz to, bivao stalno ometan od partizana i njihove bratsko-jedinstvene smaračine, da su ga dakle samo te nesrećne okolnosti sprečavale da se razmaše, pa je stoga morao da kolje stihijno, kojekude, takoreći na licu mesta, ma skroz neuslovno, tehnološki primitivno, sramotno neefikasno... Koji, bre, logori smrti u onakvim uslovima, koje gasne komore, krematorijumi i slične izmotacije i luksuzacije?

Edit:
možda je falsifikat.

Tja, moguće, mada meni to "Vojnoistorijski institut vojske Srbije" zvuči prilično ozbiljno.
Teško da bi jedna takva ustanova dozvolila sebi da u svoj Zbornik dokumenata uvrsti nekakve naknadno nadrljane papiruške.

aureus aureus 03:18 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

st.jepan

Tja, moguće, mada meni to "Vojnoistorijski institut vojske Srbije" zvuči prilično ozbiljno.
Teško da bi jedna takva ustanova dozuvolila sebi da u svoj Zbornik dokumenata uvrsti nekakve naknadno nadrljane papiruške.

Evo šta kaže simpatični čovjek dubokog glasa, prekaljeni udbaš Dušan Stupar u emisiji kod M. M.

- Specijalna policija grada Beograda je vodila arhivu uredno i za vrijeme rata (u službi Nedićevog aparata). Oni su hapsili komuniste, saslušavali ih, mučili ih, neki su pod mukama odavali tajne itd. Po oslobađanju, Rusi su kompletnu dokumentaciju odnijeli u Beč i tamo su je njihovi stručnjaci obrađivali i posle nekog vremena je prerađenu vratili. Da li su neke dokumente izuzeli (zbog sebe i da bi mogli da ucjenjuju jugoslovenske vlasti), da li su neke falsifikovali, to je pitanje. Moguće je. Mnogi naši istoričari ne znaju da je to građa koja je prošla ruski filter i koriste je kao potpuno vjerodostojnu.

Sve to Stupar objašnjava u ovom videu počev od 14:56.

milanb milanb 10:21 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Filip Mladenović

ČETNIČKI ZLOČINI nad nedužnim civilima u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori:



Saradnja četnika i ustaša, pre zajedničke bežanije na kraju II sv. rata:



Sudbina mojih rodjakinja iz Šumadije, srca Srbije:



Priča o sedamnaestogodišnjem Slavoljubu, kome su ljotićevci urezali zvezdu na čelu!



У једном комплексном грађанском рату долази до терора са више страна,постојао је "црвени терор" партизана (тзв."друга фаза револуције" на шта су четници одговорили "белим терором".
За то је одговоран онај ко је започео грађански рат, онај ко је покренуо комунистичку револуцију, јер такве стварчице неумитно изазивају разне облике терора.

Што се тиче повремене сарадње четника са Немцима и Италијанима, то је потпуно нормална ствар.Нико, сем комуниста , није то узимао као неку суштину четничког покрета.

Власти УК су наредиле становништву окупираних острва у Ла Маншу да колаборирају са Немцима и да не врше саботаже.Де Гол је наредио покрету отпора у Француској да не подиже оружани устанак.

Само је комунистима у Југославији, свако ко није био за оружану комунистичку револуцију био издајник.
Atomski mrav Atomski mrav 12:39 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Ovaj simplaticni ali pogresan mit je Brajovic jednom lepo secirao na primeru nacisticke Nemacke, ali sto ludom pricati kad on covek zivi za jeftine parole.


Brajović nije bio u pravu - šta je dovelo naciste na vlast u Nemačkoj ako ne ekonomska kriza? Brajović je tada izneo podatke nakon što su nacisti preuzeli vlast nakon čega je Nemačka prestala da isplaćuje ratnu odštetu za I svetski rat (ta ratna odšteta je kumovala narečenoj ekonomskoj krizi) i tako su, između ostalog, uspeli da pokrenu ekonomski rast u državi. Ono što je poenta te Rambove pričice je da bi nacisti mnogo teže došli na vlast da nije bilo ekonomske krize u Nemačkoj. Uostalom, ekonomska kriza je prethodila i raspadu Jugoslavije a i SSSR. Postoji tu još jedna poenta, nešto što je Rambu verovatno promaklo (a to je negde i suština vcuckovog komentara) - kad je standard visok, većinu ljudi boli patka za to odakle te pare dolaze, bitno je da ih ima.
freehand freehand 12:42 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

Postoji tu još jedna poenta, nešto što je Rambu verovatno promaklo (a to je negde i suština vcuckovog komentara) - kad je standard visok, većinu ljudi boli patka za to odakle te pare dolaze, bitno je da ih ima.

I još jednostavnije a davno elaborirano - ekonomski nezavisan čovek je slobdan čovek. A slobodan čovek ne ne misli u gomili i ne prati gomilu, niti su mu zavist i mržnja osnovne emocije.
st.jepan st.jepan 12:43 19.07.2018

Re: BRAVO ALS,

alselone

Filipe...
Tema je da si slavio ustaše




nema te Cane Babović koja ti ne bi propevala.

st.jepan st.jepan 15:21 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

.

vcucko vcucko 22:11 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

freehand
Postoji tu još jedna poenta, nešto što je Rambu verovatno promaklo (a to je negde i suština vcuckovog komentara) - kad je standard visok, većinu ljudi boli patka za to odakle te pare dolaze, bitno je da ih ima.

I još jednostavnije a davno elaborirano - ekonomski nezavisan čovek je slobdan čovek. A slobodan čovek ne ne misli u gomili i ne prati gomilu, niti su mu zavist i mržnja osnovne emocije.

To je možda bilo tako, pre 500 godina.
Kad je baja oko pojasa nosio kožnu kesu sa tri pregrade, za zlatnike, srebrnjake i bakrenu siću. Pa još ako je bio dovoljno jak i vešt sa mačem da kesu sačuva (ili imao dovoljno kesa da plati druge da mu ih čuvaju) - e to je bio slobodan čovek.
Danas je sve virtuelno, svaka efektiva je samo lampica koja se pali ili gasi, recka na softveru u banci ili brokerskoj kući. Danas reći nešto ovakvo, a svaki šef bankovne ekspoziture ima moć da te uništi i razmaže po patosu

P.S. da ne mislim da umeš bolje od ovoga, ne bih ni reagovao. Ali bije u oči koliko nema veze s mozgom, jbg
freehand freehand 22:27 19.07.2018

Re: UMESTO ZAKLJUČKA:

P.S. da ne mislim da umeš bolje od ovoga, ne bih ni reagovao. Ali bije u oči koliko nema veze s mozgom, jbg

E hvala vojvodo đe čuo i đe ne čuo!
Ovo ostalo ništa nisam razumeo, al logički i činjenični aparat koji koristiš omogućava da se bilo koja rečenica ili stav dezintegriše začas. Samo što nisi u pravu. Materijalna nezavisnost ije jedini ali je svakako bitan uslov slobode pojedinca i grupa.
alselone alselone 20:21 18.07.2018

Pricati o pomirenju

Da Filip zaista zeli da prica o pomirenju on bi na primer pisao o tome kako u Istri postoji Srpski kulturni centar i da tamo ovih dana gostuje Milena Dravic i da je u njenu cast napravljena izlozba fotografija "Milena".

Onda bi na primer pisao o tome da su tamo gostovali Braca Teofilovic i tako dalje i tako dalje.

Ali ne, on je nasao da fudbalercine, osvedocene kretene prakticno u svakoj naciji, velica u heroje pomirenja, borbe protiv nacionalizma i korporatizma.

alselone alselone 20:23 18.07.2018

Re: Pricati o pomirenju

angie01 angie01 21:02 18.07.2018

Re: Pricati o pomirenju

Milena u Puli docekana ovacijama,...petnaest minuta stajaceg delerijuma dupke pune Arene.
st.jepan st.jepan 21:09 18.07.2018

.

.
alselone alselone 05:34 19.07.2018

Re: Pricati o pomirenju

angie01
Milena u Puli docekana ovacijama,...petnaest minuta stajaceg delerijuma dupke pune Arene.


Tako i treba, to je odlican primer.



Velika vecina novinara i NVO koji se proklamuju da u Srbiji rade na pomirenju zapravo rade protiv njega. Kao farmakomafija kojoj ne odgovara da se pacijent izleči jer gube kupca, tako i njima ne odgovara mir jer gube profitabilan posao i socijalni status.

Način na koji oni promovišu pomirenje i primeri koje biraju su uvek toliko pogrešni da zdravoj osobi ne mogu biti prihvatljivi, a kao sledeći korak obično ide insistiranje da se ti primeri prihvate što praktično svaki put dovodi do kontra efekta.

Pored primera koji su bili na ovom blogu, Milene Dravić, košarkašica, saradnje univerziteta, kao i mnogih drugih iz svakodnevnog života, uigrana ekipa praćena pijanim Milojkom Pantićem i Filipom Prilepkom pokušala je da nametne uzore u fudbalerima za koje normalna osoba zna da su mali nacisti jer su to pokazali mnogo puta do sada, što je samo proizvelo Ovo. Novu mržnju, rasprave i razdore.

More... (ovo sve češće govorim, ali prosto se samo namešta, samo se traži)
niccolo niccolo 06:43 19.07.2018

Re: Pricati o pomirenju

zeli da prica o pomirenju on bi na primer pisao o tome kako u Istri

Istrija još nije vraćena Italiji?
aureus aureus 17:27 19.07.2018

Re: Pricati o pomirenju

niccolo

Istrija još nije vraćena Italiji?

Ne daju Hrvati ni istru svoje teritorije.
- Pedalj.
- M?
- Kaže se pedalj, a ne istra.
- Pedalj ti je, more, selo u Baniji. Naravno da ne daju ni Pedalj!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:35 18.07.2018

Pa o tome i pišem!

U blogovima posvećenim uspehu hrvatske fudbalske reprezentacije na Mundijalu 2018, kao i Novakovoj pobedi na Vimbldonu 2018, jasno i glasno pokušavam da pokažem da život ide dalje, da se ljudi iz svih bivših jugoslovenskih republika i dalje druže, sastaju, vesele, tuguju... bez obzira na medijsku propagandu i politikante u vrhuškama novokomponovanih državica.

Da budem i malo ironičan: najveće bratstvo i jedinstvo na Balkanu je upravo medju kriminalcima i mafijašima, počev od Kosova pa dalje i šire...

Kao najbolji primer izdvajam detalj - sliku sa finala juniorskog Evropskog prvenstva za košarkašice avgusta 2017: mlade Hrvatice su sa ispisanim "Srbija" na licima bodrile naše u borbi za zlatnu medalju.

A kada su mlade Srpkinje ušle u finale, zajedno su slavile sa mladim Hrvaticama:
predatortz predatortz 21:42 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

A kada su mlade Srpkinje ušle u finale, zajedno su slavile sa mladim Hrvaticama:


I na ovakvu vest niko ne bi negativno reagovao.
Mislim da se ti ipak nalo gubiš u pokušaju da se izvučeš, umesto da kao čovek kažeš da si se zajebao.

Evo ti moj primer. Ja napisah kako me je satnik učio ustašku pesmu, a ja njega četničku i sad me Free kara na suvo.

Zajebeš se, i to je to...
freehand freehand 21:48 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Evo ti moj primer. Ja napisah kako me je satnik učio ustašku pesmu, a ja njega četničku i sad me Free kara na suvo.

Zajebeš se, i to je to...

Grešiš, Predatorz, i to jako. Apsolutno poštujem tvoju iskrenost, ono što je problem jeste da ne možeš pevati ustaške pesme i istovremeno maltretirati Filipa zato što navija za fudbalsku reprezentaciju Hrvatske. Samo jedna od te dve stvari je bezazlena, i to nije tvoje pevanje. A interesantno je tu još nešto: niko od svih osetljivih duša po pitanju Hrvata=ustaša nije ti ni reč rekao na tu temu, pa toliko i o licemerju i intelektualnom poštenju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:00 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Opet bih navijao za fudbalsku reprezentaciju Hrvatske, jer je igrala DOBAR FUDBAL na Mundijalu 2018.

Knut Hamsun jeste podržavao naciste. Zbog toga su mu mnogi čitaoci u znak protesta vraćali knjige na kućnu adresu. Ali, ja volim da čitam romane Knuta Hamsuna, jer je DOBAR KNJIŽEVNIK.

Kao i knjige Tomasa Mana, koji je za razliku od Knuta Hamsuna bio pravi primer antifašiste.

Ali, ponavljam, napisani blogovi su o NAJBOLJIM, NAJLEPŠIM, NAJKREATIVNIJIM stranama sporta, a ne o onim tamnim, podmuklim, lošim...
predatortz predatortz 22:05 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

freehand
Evo ti moj primer. Ja napisah kako me je satnik učio ustašku pesmu, a ja njega četničku i sad me Free kara na suvo.

Zajebeš se, i to je to...

Grešiš, Predatorz, i to jako. Apsolutno poštujem tvoju iskrenost, ono što je problem jeste da ne možeš pevati ustaške pesme i istovremeno maltretirati Filipa zato što navija za fudbalsku reprezentaciju Hrvatske. ŽSamo jedna od te dve stvari je bezazlena, i to nije tvoje pevanje. A interesantno je tu još nešto: niko od svih osetljivih duša po pitanju Hrvata=ustaša nije ti ni reč rekao na tu temu, pa toliko i o licemerju i intelektualnom poštenju.


Ja nenam problem sa tim što neko navija za Hrvatsku. Imam kad taj tvrdi da to treba da radi svaki civilizovan, ovakav onakav Srbin, a da su oni koji to ne čine krezubi kreteni.
Upravo tako je naš domaćin počeo ovu sapunicu.

A sad o pevanju. Ja sam Free zajebant. Pevao sam i partizanske, i Lili Marlen, znam i neke Ljotićevske. Prosto, zanima me taj period. Koju god pesmu sam čuo, trudio sam se da je upamtim. Iz zajebancije smo pevali i Merlinovog vojnika sreče, i Jurinog druga beogradskog i razne druge muslimanske i hrvatske ratne pesme pokupljene sa njihovih radio stanica. Pevali smo, ne samo ja, svašta - a bili smo ono što jesmo. Imali smo dvadeset i neku, pa ideš par sati u vozilu sa neprijateljima. Prvo ćutite, pa neko progovori, pa se pita za klopu, cigare i sve ono što je svakom vojaku večita tema. Onda krene i o pesmama. Kako ide ona vaša... Niti su oni poske toga prestali biti ustaše za nas, niti mi četnici za njih.
Izvini, jebiga, što se nismo pobili međusobno da bi ostali moralne gromade kao ti koji ne bi nikad... Kur moj (by Pajke) ti znaš šta bi a šta ne bi, dok te život ne stavi u tu poziciju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:13 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Niko Vas ne ponižava, ugrožava, zafrkava...

Ovaj blog je jedna od mera i dokaza slobode misli.

I ponosan sam što na ovom blogu nema cenzure, autocenzure, nameštanja, foliranja...

Slobodna komunikacija, otvoren razgovor, DIJALOG... - kakva privilegija.

A sada poslušajmo jednu mudru ženu:

freehand freehand 22:15 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Izvini, jebiga, što se nismo pobili međusobno da bi ostali moralne gromade kao ti

Ovo se zove učitavanje
Kur moj (by Pajke) ti znaš šta bi a šta ne bi, dok te život ne stavi u tu poziciju.

.... a ovo se zove bulšit i tupava folirancija umotana u duboku filozofiju blogersku tipa "ne znaš ti sine š'a je život i šta je rat."

Pa nisam ja četnik da pjevam ustaške pesme...
predatortz predatortz 22:22 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Pa nisam ja četnik da pjevam ustaške pesme...


Da ti pravo kažem, boli me patka šta jesi, a kamo li šta nisi.

Ako je tebi isto kad jedinica VRS (ne samo ja), iz zajebancije peva ustaške ili muslimanske pesme, i kad to čine Hrvati nadahnuti istim, onda nemamo o čemu smisleno razgovarati.
Ako kapiraš razliku a i dalje insistiraš na tome, onda je tek to bul šit i tupava folirancija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!


:)
Onako, za sebe razmišljam...kako vreme kad je bilo zabranjeno i opasno sumnjivo pevati išta osim svojih pesama ostavlje posledice u mozgu.
Čuj, pevao ustaške pesme, mora da je sumnjiv čim MOŽE da ih peva!
A što ne bi mogao?

Sto puta sam sebe uhvatio da pevušim Kralju Dmitre Zvonimire, preslušavao oko čega to Tompson diže dževu, ta mi zbog nečega ostala u sećanju i pevušim je često.
Mora da sam ustaša :)
gedza.73 gedza.73 22:33 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

predatortz
Iz zajebancije smo pevali i Merlinovog vojnika sreče, i Jurinog druga beogradskog i razne druge muslimanske i hrvatske ratne pesme pokupljene sa njihovih radio stanica. Pevali smo, ne samo ja, svašta - a bili smo ono što jesmo. Imali smo dvadeset i neku, pa ideš par sati u vozilu sa neorihateljima. Prvo ćutite, pa neko progovori, pa se pita za klopu, cigare i sve ono što je svakom vojaku večita tema. Onda krene i o pesmama.

Skoro mi ispriča čovek, slučajno dođemo do teme i ispostavi se da je bio na Kosovu zajedno sa mojim bratom (koji mi to nikad nije pričao) kako je taj moj burazer iskočio iz rova, busije i zapevao 'Danas majko ženiš svoga sina' isred Albanaca.

kaže samo zvižde meci oko njega.

e za tog mog brata težak narodnjak na B92


Filip Mladenović Filip Mladenović 22:33 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Da bi se prekinula ova besmislena polemika, jedan lep primer:

gedza.73 gedza.73 22:52 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

A sada poslušajmo jednu mudru ženu:

Ona prvo treba da počisti u svom dvorištu. Da kaže kako joj je prošao deda kad je, poput 'četnika' na Beč, krenuo na Trst.

edit

Baba je fašista i rasista. Baba ne želi da živi u gradu (Beogradu) 'koji je izgubio dušu'.
Smeta joj priliv izbeglica koji su proterani iz Krajine...
aureus aureus 22:54 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

E, kad smo već kod muzike, evo zašto se Jugoslavija raspala.

vcucko vcucko 23:10 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

predatortz
Onda krene i o pesmama. Kako ide ona vaša... Niti su oni poske toga prestali biti ustaše za nas, niti mi četnici za njih.
Izvini, jebiga, što se nismo pobili međusobno da bi ostali moralne gromade kao ti koji ne bi nikad... Kur moj (by Pajke) ti znaš šta bi a šta ne bi, dok te život ne stavi u tu poziciju.

Za onog bitisanja po pri- i zagranjici, šidskom vašarištu, vukovarskim i vinkovačkim pravcima, nas nekoliko je ponekad uveče (kad se moglo i kad je bilo bezbedno) slušalo sa tranzistora Hrv. radio. Puštali su non stop prigodne domoljubno-obrambene pjesme, uglavnom o Vukovaru. Jednog stiha se i danas sećam: "dok paklena sila svoj zadnji ples vrti..." pa će oni ovo i ono, dalje ne znam.
Uglavnom, bili smo polaskani što nas neko smatra paklenom silom. Pa bi tu rečenicu čak uglas otpevali, a onda se udarali po grudima i puštali (pokušavali da pustimo, sigurno je užasno zvučalo) Tarzanske krike. Znači da se zadržimo na benignim glupostima, da me neko koju godinu ranije pitao "da li ćeš da radiš to i to", verovatno bih ga gledao belo, vid' budale.
Plus, ovim sam verovatno pružio krunski dokaz da sam eto pevao ustaške pesme
I jbg Pred, znam da je uBosni bilo drugačije, mnogo drugačije. Ali u ranu jesen '91. u pozadinsko - snabdevačkim jedinicama VK/VU ratišta je bilo tako.
Gde god je bio zvučnik, treštao je zastavnik Džemo, ako me razumeš
predatortz predatortz 23:19 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Sto puta sam sebe uhvatio da pevušim Kralju Dmitre Zvonimire, preslušavao oko čega to Tompson diže dževu, ta mi zbog nečega ostala u sećanju i pevušim je često.
Mora da sam ustaša :)


Ja sam, onda, komunista do koske. Meni u uho ušla "Konjuh planinom", pa smorih ženu i klince kad dobijem napad.

Mislim, porediti ove naše zajebancije sa pevanjem "njihovih pesama", sa izlaskom na trg gde, recimo, organizovano pevamo

sva će bosna ovih dana
biti groblje muslimana


slaveći uspeh naših fudbalera (što za našeg života biti neće), je ne samo tupavo, nego i krajnje zlonamerno.
angie01 angie01 23:31 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Baba je fašista i rasista. Baba ne želi da živi u gradu (Beogradu) 'koji je izgubio dušu'.
Smeta joj priliv izbeglica koji su proterani iz Krajine...


nesto sam propustila- gde je rekla nesto sto bi bila fasisticka ili rasisticka izjava, vise puta je ponovila da se upravo treba osvestiti protiv tih pojava,...da je Beograd izgubio dusu- jeste,izgubio je....da joj smetaju izbeglice- nije rekla.

...pri tome, izbeglice iz mog kraja, govore isto ovo sto i Titova unuka.

EDIT:

Svetlana ni danas ne odustaje od svoje antiratne i antinacionalističke orijentacije.U tom smislu, najviše je pažnje privukla 2007, pošto je u Sarajevu najavljeno gostovanje famoznog hrvatskog pevača Tomsona: "Ako Tomson zaista napuni Zetru u gradu ‘Indeksa’, Olimpijade i prekrasnih različitosti, izdaćemo sve prave vrednosti i ovaj grad se više neće smeti zvati Sarajevo", istakla je u saopštenju, pozivajući "sve koji još veruju u Sarajevo, da mu vrate nekadašnju iskru bunta i poštovanja pravih vrednosti i makar malo dostojanstva". Zbog ovog, i protesta više drugih nevladinih organizacija, koncert je odložen.

(Vreme)
vcucko vcucko 23:42 18.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

predatortz


Ja sam, onda, komunista do koske. Meni u uho ušla "Konjuh planinom", pa smorih ženu i klince kad dobijem napad.


Đe me nađe...



A tek ovo, na ovo ni najcrnji četnaja ne može da ostane ravnodušan. Može samo da se folira.

aureus aureus 00:09 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

vcucko

A tek ovo, na ovo ni najcrnji četnaja ne može da ostane ravnodušan. Može samo da se folira.

Mnoge partizanske imaju nešto veličanstveno u sebi.

Recimo ova:

"Po šumama i gorama naše zemlje ponosne
idu čete partizana, slavu borbe pronose..."

Čovjek koji je spjevao tu pjesmu, Banjalučanin, otišao je u rat još 1941. i iste godine poginuo.

Četničke su često okrenute upravo protiv partizana.

"Na planini, na Jelici, sastali se svi četnici;
sastali se pa govore petokraku da obore."


Nije to lijepo, drugovi četnici.

Ipak, jedna druga poznata četnička pjesma ima isključivo poziv na borbu za slobodu, što je već puno bolje.

"Srpska mi truba zatrubi
iz toga sela Drenova:
Sprem`te se, sprem`te četnici,
silna će borba da bude!
Zagrmi Draža voјvoda:
Bacaјte bombe četnici!
Iz ove naše pobede rađa se sunce slobode."
alselone alselone 03:32 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

jasno i glasno pokušavam da pokažem da život ide dalje, da se ljudi iz svih bivših jugoslovenskih republika i dalje druže, sastaju, vesele, tuguju... bez obzira na medijsku propagandu i politikante u vrhuškama novokomponovanih državica


To je bas lepo samo sto si izabrao Tomsonovce i ustase za primer pa to nekom smeta. Tebi ne smeta ali i to je informacija od znacaja.
vcucko vcucko 06:44 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

aureus

Mnoge partizanske imaju nešto veličanstveno u sebi.

Recimo ova:

"Po šumama i gorama naše zemlje ponosne
idu čete partizana, slavu borbe pronose..."

Čovjek koji je spjevao tu pjesmu, Banjalučanin, otišao je u rat još 1941. i iste godine poginuo.


Banjalučaninu svaka čast i poštovanje, ali teško da ju je on spevao. Verovatno je samo sastavio naš tekst.
U originalu to je pesma sibirskog puka, spevana je još za Carevine i sa takvim (carističkim) tekstom, kasnije preinačenim u pesmu sibirskih partizana.
gedza.73 gedza.73 07:09 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!


angie01
gde je rekla nesto sto bi bila fasisticka ili rasisticka izjava, vise puta je ponovila da se upravo treba osvestiti protiv tih pojava

Njaveći kapacitet jtog grada je napustio grad i otišao inostranstvo i to su bili moralni ljudi (?). NJih je Beograd izgubio. Doselili su se neki drugi ljudi proterani, pobegli (?)iz raznih krajeva, hrvatske Krajine i oni danas žive u Beogradu.... Ali ta bezdušnost koju većina građana ima mene poražava i aj ne mogu da živim u gradu bez duše


Zamisli sad drugačiju priču. Odselio sam se iz starog kraja i u novom kraju je prijem.
Tu ima puno ljudi svakojakih fela, čak je jedan diler ali na 'nivoju', malograđanski političari, krezubi snobovi. Ima i finih ljudi. Normalna srednja klasa, što kažu, gospoda.
Romski bračni par. Žena vaspitačica, muž doktor.
I neko me pita što sam se preselio.

-Nije to više stari kraj. Dosta mojih kulturnih, vaspitanih, obrazovanih komšija se odselilo, doselili se neki Cigani, izbeglice. nemam ništa protiv ali je zgrada izgubila dušu, to više nije to.

Baba je preskočila deo gde je njen deda doveo isto tako svakojake, razrušio i pobio građansku klasu u Beogradu, totalno joj izmenio strukturu pa ona tvrdi da je on svetski lider iako svet komunističke vođe uglavnom gleda kao diktatore samo što ih deli na me(h)ke i tvrde. u stvari taj deo je indirektno pohvalila.

U tome je problem. Često se sebe tvrdimo da smo otvorenog duha, kosmopolite, volimo ljude svih boja, cenimo radničku klasu i onda se u komšiluk doseli Crnac. Prvo se posećujemo, nosimo kolače, cokćemo na decu pa polako počinju da nam smetaju jaki začini u njegovoj hrani, žena koja se dere na decu, deca koja se igraju i čas posla se dođe do psovanja plemena.

Al' se 'volimo'.

To je ta izvorna i prava netolerancija uvijena u oblandu multikulturalnosti. Jedan predmet mržnje dobija drugu metu.

Osim toga deca nacističkih vođa prvo osuđuju zločine svojih roditelja pa pričaju o svetskoj pravdi. Ne pravdaju ponašanje svojih roditelja, dedova time da su imali 'dobru nameru' i viziju 'boljeg' sveta u kome nema mesta za (sad odaberi ciljnu grupu), ne hvale egzekucije, pljačke i otimanja zarad 'višeg' cilja.

Ova žena bi mogla da ima neki kredibilitet kad bi se ogradila od nekih postupaka svog dede.
freehand freehand 07:31 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

sva će bosna ovih dana
biti groblje muslimana

slaveći uspeh naših fudbalera (što za našeg života biti neće), je ne samo tupavo, nego i krajnje zlonamerno.

freehand freehand 07:38 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Ako je tebi isto kad jedinica VRS (ne samo ja), iz zajebancije peva ustaške ili muslimanske pesme, i kad to čine Hrvati nadahnuti istim, onda nemamo o čemu smisleno razgovarati.

Nemamo, očigledno. Dok je jedno "jedinica VRS" (ne četnici, naravno), a drugo nije HOS (već ustaše, šta bi moglo biti) i dok je prirodno da ovu prvi pevaju ustaške pesme za razliku od pobenavelih Hrvata na trgu sa Tompsonom - stvarno nemamo.
Ali interesantno je tu da svako ima svoje bratstvo i jedinstvo, svako sebi sličnog traži. A najgori je filip koji bi da širi mir i ljubav i to na silu sproću tankoćutnih osećanja mrzitelja koji su se u pjesmi i svetonazorima već ujedinili.
alselone alselone 07:52 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

@Predo

Po svemu sudeći arhivator će ti narednih 10 godina pamtiti tu priču sa pesmama i korističe svaku priliku i na nepovezanim blogovima i komentarima da gnječi kurac o tome.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:08 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

alselone
jasno i glasno pokušavam da pokažem da život ide dalje, da se ljudi iz svih bivših jugoslovenskih republika i dalje druže, sastaju, vesele, tuguju... bez obzira na medijsku propagandu i politikante u vrhuškama novokomponovanih državica


To je bas lepo samo sto si izabrao Tomsonovce i ustase za primer pa to nekom smeta. Tebi ne smeta ali i to je informacija od znacaja.

Ако је Филипова намера била да промовише помирење (што је увек пожељно, али мора бити искрено), прво је неспретно поручио да цивилизовани навијају за Хрватску (а они који не навијају за Хрватску су неминовно нецивилизовани и зли). Откуд та потреба за нормирањем и разврставањем? Дрма ли то Филипа појам морално-политичке подобности? Ноторно је да многи Шкоти навијају доследно против Енглезе и никада нисам чула да их по навијању ико дели на цивилизоване и нецивилиззоване.

Филип не само да игнорише комплексност српско-хрватских односа, већ најдиректније и осећања оних грађана Србије који су протерани из Хрватске, чији су родитељи протерани из Хрватске, као и потомака побијених Срба. Комесара Филипа не занимају људи (још мање њихова осећања), већ само “виши циљеви”.

И на крају, туш са позивом Томпсону, управо да се Филипу “нацрта”. Само изгледа да му ни то није било довољно.
alselone alselone 08:10 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Откуд та потреба за нормирањем и разврставање? Дрма ли то Филипа појам морално-политичке подобности?


I mene ova pojava zanima. Pisao sam na prethodnoj strani o tome, a i na ovoj.
predatortz predatortz 08:39 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

alselone
@Predo

Po svemu sudeći arhivator će ti narednih 10 godina pamtiti tu priču sa pesmama i korističe svaku priliku i na nepovezanim blogovima i komentarima da gnječi kurac o tome.


Neka, to je njemu duševna hrana. Vidiš da svaki dan nađe nekog kome se nakači na kičmu, pa ga davi kao zmija žabu.
Prosto, tak'i je čo'ek, jebaji ga...
alselone alselone 08:45 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

jebaji ga...


- Jebaji ga
- Inače? Pomalo.
- 'nako

su moji omiljeni izrazi bosanskog slenga.
freehand freehand 09:03 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

predatortz
alselone
@Predo

Po svemu sudeći arhivator će ti narednih 10 godina pamtiti tu priču sa pesmama i korističe svaku priliku i na nepovezanim blogovima i komentarima da gnječi kurac o tome.


Neka, to je njemu duševna hrana. Vidiš da svaki dan nađe nekog kome se nakači na kičmu, pa ga davi kao zmija žabu.
Prosto, tak'i je čo'ek, jebaji ga...

Reče neko ko se priključio veseloj grupi koja bi sa Filipom igrala trule kobile al da ih on sve nosi, zajedno sa svim njihovim usranim mržnjama, foliranjima i licemerjem koje bi njemu da pripišu, a sve mamuzajući i prisećajući se kad je ko zapevao onu poglavnikovu... Mecvareći ga u neprekidnoj spirali.
Nego je sranje što oće demoni u svinje, al neće iz svinja, jebaji ga.
Do jaja ekipa.
alselone alselone 09:07 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

predatortz predatortz 09:11 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Reče neko ko se priključio veseloj grupi koja bi sa Filipom igrala trule kobile al da ih on sve nosi


Filip je domaćin ovog posta i na njemu je izneo teze sa kojim se ne slažemo.
Dakle, čovek poveo diskusiju, mi diskutujemo o tome.

A koji si ti andrak da se kačiš, sa teme na temu, meni godinama zbog mog stava o NATO?
Neki istražni organ?
Ne čini li ti se da je malo bolesno da, o čemu god se piše, potsećaš da sam ja za pristupanje NATO savezu.

Evo, da jednom za svagda raščistimo - jesam!

I odjebi više sa tom pričom, pij tabletice kad te spopadne namera da mi držiš lekcije o tome.
Jeste, učio me satnik ustašku pesmu, a ja njega učio "Sokolovi, sivi tići". Nije, kaže, tu nikad čuo.
Ja sam to ovde otvoreno napisao. Ali znaš šta nisam, i nikad ne bih?
Onoliku gomilu laži, kurčenja i samohvale o vlastitom učešću u ratu, koju si ti meni jednom napisao u privatnoj poruci. I to ne baš biranim rečima po onu drugu stranu.
Prva moja pomisao je bila da si pijan, jer smatram da trezan čovek, zdravog razuma, ono ne može napisati osobi koju ne poznaje.

Stoga, skini mi se s kurca!
freehand freehand 09:22 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Stoga, skini mi se s kurca!

Neko ko bilo kakvu privatnu prepisku javno pominje na ovaj način nema ni kurac ni obraz. A kad već - što to lepo nisi citirao ovde, da svi vide laži, kurčenje i samohvalu?

I to ne baš biranim rečima po onu drugu stranu.

O Glavašu i bandi? Jok, no ću da pevam sa njima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:57 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Погледала сам Светланин интервју и само ћу навести нетачности у вези са Стеваном и Јевтом Дедијерима (отприлике од 5. минута).

Стеван није био рођен у иностранству, већ у Сарајеву (1911.), а његов отац Јевто није био “амбасадор Kраљевине Југославије” (умро 1918!, са 38 година од шпанске грознице). Отац је био из Херцеговине, школовао се и докторирао у Бечу, био Цвијићев следбеник у науци и кратко радио на БУ. “Родоначелник идеје Велике Србије”? Па знамо на којој се страни у том рату борио Светланин деда и невероватно је да унука непријатељског војника уопште коментарише српске родољубе, посебно када је у време рата идеја ослобођених српских земаља била најмање онолико реална колико и будућа заједничка краљевина.

1918. је мајка Милица остала удовица са три мала сина, од којих је Стеван био најстарији, а као тринаестогодишњак је послат у Рим, па на Принстон на школовање.

Светлана истовремено велича Дедијеров обрачун са мртвим оцем кога једва да је и запамтио, а сама, без икаквог критичког отклона, сузи на сећање на власт свога деде.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:34 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

principessa_etrusca
alselone
jasno i glasno pokušavam da pokažem da život ide dalje, da se ljudi iz svih bivših jugoslovenskih republika i dalje druže, sastaju, vesele, tuguju... bez obzira na medijsku propagandu i politikante u vrhuškama novokomponovanih državica


To je bas lepo samo sto si izabrao Tomsonovce i ustase za primer pa to nekom smeta. Tebi ne smeta ali i to je informacija od znacaja.

Ако је Филипова намера била да промовише помирење (што је увек пожељно, али мора бити искрено), прво је неспретно поручио да цивилизовани навијају за Хрватску (а они који не навијају за Хрватску су неминовно нецивилизовани и зли). Откуд та потреба за нормирањем и разврставањем? Дрма ли то Филипа појам морално-политичке подобности? Ноторно је да многи Шкоти навијају доследно против Енглезе и никада нисам чула да их по навијању ико дели на цивилизоване и нецивилиззоване.

Филип не само да игнорише комплексност српско-хрватских односа, већ најдиректније и осећања оних грађана Србије који су протерани из Хрватске, чији су родитељи протерани из Хрватске, као и потомака побијених Срба. Комесара Филипа не занимају људи (још мање њихова осећања), већ само “виши циљеви”.

И на крају, туш са позивом Томпсону, управо да се Филипу “нацрта”. Само изгледа да му ни то није било довољно.


Najpre, napisao sam, izmedju ostalog. "...U simboličnom smislu, današnji 15. 7. 2018. je sjajan primer istorijskog pomirenja Srbije i Hrvatske. Svaki normalan, civilizovan i kulturan u obe države bivše Jugoslavije danas je navijao i za Novaka i za hrvatsku fudbalsku reprezentaciju. Ili, kako je to uoči finalne utakmice sa Francuskom lepo objasnio najbolji hrvatski i evropski fudbaler Luka Modrić: 'Rat nas je učinio jačim i borbenijima, ali ne želim se vraćati na te događaje. Moramo gledati u budućnost!"

A pre toga sam citirao reči Novaka Đokovića: "Sport prevazilazi razlike u veroispovesti, rasi, nacionalnosti i to je ono što privlači ljude sportu. Zato ljudi svih generacija, a naročito mladi, gledaju sportiste kao svoje idole, jer oni prolaze kroz iskušenja, žrtvuju se, i kroz sport ilustruju ‘životnu borbu' i daju primer kako bi ljudi trebalo da se postave prema brojnim izazovnim situacijama u životu."

Dakle, navijanje i za Novaka i za fudbalsku reprezentaciju Hrvatske.
I ubedjen sam da je i u Srbiji i u Hrvatskoj veliki broj ljudi navijao i za Novaka i za hrvatske fudbalere predvodjene Lukom Modrićem!

A što se Vaše opaske u vezi sa proteranima i ubijenima tiče, mogu samo da kažem sledeće: Pre ili kasnije pojaviće se hrvatski Vili Brant koji će kleknuti ispred spomenika u Jasenovcu, kao i srpski Vili Brant koji će kleknuti u Vukovaru.
Atomski mrav Atomski mrav 12:41 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

E, kad smo već kod muzike, evo zašto se Jugoslavija raspala.


A evo zašto smo propali na Mundijalu kao muda kroz poderane gaće:

milanb milanb 13:37 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Filip Mladenović


A što se Vaše opaske u vezi sa proteranima i ubijenima tiče, mogu samo da kažem sledeće: Pre ili kasnije pojaviće se hrvatski Vili Brant koji će kleknuti ispred spomenika u Jasenovcu


Хајде да ствари посматрамо рационално.

1.У Хрватској у периоду од 1918-1941 године није промовисана мржња према Србима, и усташка идеологија.Но, упркос томе 1941 године десио се геноцид над Србима, Јеврејима и Ромима чим се указала прилика за то.

2.У Хрватској у периоду од 1945 године до 1990 године није промовисана усташка идеологија, није глорификована НДХ.Но, 1990 године појавили су се неоусташки антисрпски покрети-ХДЗ, ХОС, разне "правашке" странке .

3.У периоду од 1990 године до данас, у Хрватској се активно промовише усташија, глорификује НДХ, Томпсон пева о Јасеновцу пред десетинама хиљада Хрвата итд.То је скоро 30 година индоктринације усташком идеологијом.

Наградно питање:Да ли ће се појавити хрватски Брант или ће у Хрватској доћи до још веће мржње према Србима.Овај пут, постоји 30-годишња припрема која није постојала 1941 године или 1991 године.

Логика неумитно намеће закључак да ће доћи до још веће мржње према Србима, а да се неће појавити никакав хрватски Брант.Хрватски Брант се није појавио 1990 године, иако је пуних 45 година било забрањено величање усташког геноцида, па се неће ни појавити у наредном периоду, после 30 година глорификације усташије.

Друго наградно питање:Где ће се та силна мржња према Србима можда једном манифестовати?Срба у Хрватској има можда 100-150 хиљада, реч је о старачкој популацији која ће изумрети у неко догледено време.Кандидати за то су Срби у РС или Срби у Србији.

О томе вам Томпсон пева, како ће четнике стићи усташка рука у Србији.Није реч о следбеницима ЈВуО или Драже, већ о свим Србима.Зар неко заиста верује о томе да Томпсон и његова публика праве неку разлику између Срба-следбеника четничког покрета и Срба-следбеника неких других покрета и идеологија.Четник на модерном хрватском језику значи Србин.Зато је могуће да неко буде југокомуниста и четник.


Од комшија треба зазирати, да нас заиста не стигне усташка рука овде у Србији.

Наравно, нису сви Хрвати захваћени неоусташком индоктринацијом, као што ни сви Хрвати то нису били 1941 или 1991 године.Међутим, то није ништа помогло Србима који су завршили у јамама или Јасеновцу, побијеним старцима у "Олуји", убијеним у бомбардовању избегличких колона.




freehand freehand 14:11 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Од комшија треба зазирати

Tebi život baš nije lak.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:33 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Filip Mladenović

Нико овде није спорио моћ спорта да уједини људе (па још су Грци прекидали ратове да би се такмичили), али ваљда си видео и примере фудбалских навијача који се међусобно туку и убијају.

За Новака неко навија зато што мисли да је добар тенисер, пристојан човек, згодан, има згодну жену, зато што има пудлицу, зато што је Србин, зато што им лепо звучи његово име, допадају им се дресови у којима игра или не знам већ зашто. Да ли заиста мислиш да Срби треба да буду захвални зато што неки Хрвати навијају за Новака?

Хрватски Вили Брант? Када? Геноциди над Србима и Јеврејима су се догодили паралелно. Вили Брант је клекао 1970. у Варшавском гету, када су многи који су преживели рат, без обзира на којој страни, још били живи. Тај гест је тада имао смисао који идентичан гест сада више не би имао. Нешто сасвим је друго извињавање за историјске неправде после 200-300 година. А када је Брант клечао, у Хрватској се догађао Маспок, ревидирани су бројеви српских жртава 1941-45. и спремана сцена за нови геноцид.

Такође, патетично је твоје перфидно титоистичко инсистирање на лажним симетријама. Између Јасеновца и Вуковара једноставно нема паралеле.
freehand freehand 15:28 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

Да ли заиста мислиш да Срби треба да буду захвални зато што неки Хрвати навијају за Новака?

Izvinjavam se što se opet mešam, al baš mi je interesantnoa propustio sam taj momenat gde se traži zahvalnost! Može li mala pomoć da ne bih izgubio nit, pošto uveče pepričavam babi a ne bi bilo lepo da me ona pita "koja je budala rekla da Srbi treba da budu zahvalni Hrvatima zato što navijaju za Đokovića" a ja ne znam.
aureus aureus 15:48 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

vcucko
Banjalučaninu svaka čast i poštovanje, ali teško da ju je on spevao. Verovatno je samo sastavio naš tekst.

To je čest slučaj sa ratnim i navijačkim pjesmama.
Pošto je dobru i pamtljivu melodiju dosta teško napraviti, obično se melodija preuzme, a onda nakalemi tekst koji može napraviti svako sa bar malo talenta.

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:48 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

freehand
Да ли заиста мислиш да Срби треба да буду захвални зато што неки Хрвати навијају за Новака?

Izvinjavam se što se opet mešam, al baš mi je interesantnoa propustio sam taj momenat gde se traži zahvalnost! Može li mala pomoć da ne bih izgubio nit, pošto uveče pepričavam babi a ne bi bilo lepo da me ona pita "koja je budala rekla da Srbi treba da budu zahvalni Hrvatima zato što navijaju za Đokovića" a ja ne znam.



freehand freehand 19:52 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

principessa_etrusca
freehand
Да ли заиста мислиш да Срби треба да буду захвални зато што неки Хрвати навијају за Новака?

Izvinjavam se što se opet mešam, al baš mi je interesantnoa propustio sam taj momenat gde se traži zahvalnost! Može li mala pomoć da ne bih izgubio nit, pošto uveče pepričavam babi a ne bi bilo lepo da me ona pita "koja je budala rekla da Srbi treba da budu zahvalni Hrvatima zato što navijaju za Đokovića" a ja ne znam.




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 19.07.2018

Re: Pa o tome i pišem!

A tek ovo, na ovo ni najcrnji četnaja ne može da ostane ravnodušan. Može samo da se folira.


Prepisali od Skorpionsa :)

veselica veselica 08:10 19.07.2018

ama

najbolje je, uoči finala, rekao jedan moj (izuzetno duhoviti) francuski fb prijatelj:

"-- a užasni Hrvati su, u stvari, Srbi s pogledom na more.."


iz daljine se bolje vidi, toliko znamo. nego ajde ti živi s njima. pa dosta mi da živim sa Srbima. i previše.



aureus aureus 19:19 19.07.2018

Re: Zastave

freehand
Viktor Ivančić o kurcu,. Kolimi i neonacistu u autobusu

Виктор Иванчић.
На својим позицијама стоји постојано кано клисурина.
Не допушта тај себи пад у било какву националну хистерију.
Да га нема требало би га измислити.

Ево, и у овом тексту поводом славља у Хрватској због успјеха Ватрених, стигао је да помене 200 хиљада протјераних "уљеза" и 700 убијених "у доигравању".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana