Astrologija| Sex

KO TO TAMO PEVA (TURBO FOLK)

angie01 RSS / 02.07.2018. u 22:23

 

 04_05a.jpg

 OD CECE DO CEBEF-a

 

Nas raspali autobus i dalje vozi.  Brekce, stenje, otpadaju delovi, busne su gume, curi rezervoar, akumulator je skoro prazan, al zato brunda stari auspuh, izbacujuci crni dim u naletima.

Al kao  sto svaki bahati gazda, koji ne brine previse za potrebe svog vozila, to da l je bila generalka, da l su zamenjeni dotrajali delovi, skinuta rdja i korozija, da l je sve zategnuro i da l su ispeglana ulubljenja, popravljena boja, napunjeno gorivo, ulje, voda,…svoje isluzeno kljuse tovari nekim neadekvatnim teretom, ne mareci puno da l ce da krepa ili ne,

tako i ova nasa, jednako bahata vlast, svojim kadrovskim resenjima na visokim i vaznim pozicijama, obesmiljava i degradira sve cega se dohvati, pa iako se sve raspada i cvili, Misko vozi samo tako, ne mareci ni za sta.

Uzimajuci u obzir, destruktivni i uvredljiv manir, da se na visoke funkcije postavljaju lazni diplomirani ovi i oni, lazni doktoranti,  zanatlije i slicno, ljudi bez  odgovarajuceg obrazovanja, znanja i sposobmosti,… pa recimo ministar vojni, moze biti neko ko vojsku ni sluzio nije, ali zato moze biti odlikovan i udostojen vojnim odlikovanjima i pocastima,…nije neko veliko iznenadjenje, da je za prvog coveka CEBEF-a, Centra beogradskih festivala, postavljen kompozitor turbo folk muzike, Damir Handanovic, koji se proslavio pisuci pesme za Cecu i Natasu Bekvalac.

U  novu direktorsku fotelju u ustanovi , pod cijem okriljem su najznacajnije manifestacije u oblasti kulture,  po kojima je Beograd poznat i van granica zemlje, kao sto su Međunarodni filmski festival - FEST, Međunarodni muzički festival klasične muzike - Bemus, Beogradski festival dokumentarnog i kratkometražnog filma, Međunarodni letnji festival ambijentalnih umetničkih pozorišnih, plesnih, muzičkih i vizuelnih programa - Belef... sesce direktno iz  stolice muzickog urednika na televiziji Pink.

Handanovic, koji je zavrsio srednju elektrotehnicku skolu " Rade Koncar", a radno iskustvo je stekao na estradi,  u  izjavi za "Novosti",  kaže da funkciju direktora CEBEFA-a doživljava kao nešto što priliči njegovom senzibilitetu, radu i požrtvovanosti na poslu.

-          Godinama sam organizator raznih muzičkih i multimedijalnih dešavanja u Beogradu, i drago mi je što svojim radom mogu da pomognem Beograđanima da se dobro provedu, da svoje slobodno vreme odvoje za zabavu i razonodu, a to ćemo sada još više unaprediti.

I time jasno definisao kako on dozivljava nesto sto bi trebalo da je kulturni dozivljaj, cime se verovatno i kvalifikovao za najboljeg kandidata za tako vaznu poziciju.

Naravno da poseduje i onu najvazniju sitnicu.

HANDANOVIĆ kaže da ga za novu funkciju nije preporučilo pripadanje političkoj partiji na vlasti, iako je politički opredeljen, i o tome javno govori. - Ponosan sam što sam član SNS i podržavam politiku koju predstavlja predsednik Srbije Aleksandar Vučić. Saglasan sam sa svim što on i njegova stranka rade za našu državu u zemlji i u svetu.

( Novosti)

Sad, da l se svi oni pregalnici kulture, koji su ove festivale stvorili, odgajili, unapredjivali, povezivali sa svetom,  brisu i negiraju  sa svojim potrebnim znanjem, obrazovanjem, trudom i kvalitetima,  jer sada sve to vise nije potrebno i nije ni bitno, vazno je da Misko vozi, pa makar se autobus raspao.

 

Za Beograd,

za Beograd,

S firmom Krstic,

S firmom Krstic,…

 

 

 

 



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:43 04.07.2018

Re: Kad ti je

самим тим. тзв. демократска власт уопште није вршила власт у пуном капацитету, што добро илуструје и Ђинђићева судбина.


....nekako se pokazalo, da je kostunica bio Trojanski konj, i da je sacuvao ceo aparat i sluzbe i pomogao u odrzavanju kontinuiteta,...a i lideri dos-ovskih stranaka sa ekipama, su ubrzo prezentovali kako oni u praksi izvode ono sto je zamisljeno i dogovoreno sa gradjanima- sto nekako nije bilo isto, ni blizu...


Што се тиче СПС, алтернатива је била управо ово што сада имамо.


sad, ispravi me ako gresim, al meni je u obe opcije, koje su uredno najprirodniji spoj, sporno to sto su oni vodili i sprovodili krvavu politiku devedesetih,....otpor je bio upucen njima i nekako sveopsti, da bi se dozvolilo da se vrate drugacije obuceni,....a za to su krivi preuzimaci vlasti posle petog oktobra, jer su, umesto obecanog/dogovorenog, uzurbano radili za svoju korist- i tu je izgubljena svaka sansa za promenama.


У том контексту, не треба на "реалну" Србију гледати као на буђав сир, него "просветљивати" у мери у којој је то могуће.



stvar je u tome, sto se to prosvetljivanje, kako kazes, gasi.
freehand freehand 12:11 04.07.2018

Re: Kad ti je

Atomski mrav
A to da li su oni kao manje zlo prihvatljiviji kado deo razumne vlasti ili kad su sa Vučićima i Vulinima stvar je delom percepcije a ima nešto i u kognitivnim sposobnostima.


Eto, prvo su bili deo manjeg zla a sada su deo većeg zla. Ne znam da li se kao uspeh računa to što je koalicija umivenih Radikala i SPS-a (uz sadejstvo onoga što je ostalo od onih originalnih Radikala) odložena za kratko? Mislim, oni što su tu koaliciju napravili su barem delimično ostvarili svoje ciljeve, ali što se nas ostalih tiče...

Trla baba lan... Ne znam, da li se kod tebe računa ono malo što proživiš između rođenja i smrti, ono malo dobrog između onog lošeg ili je kod tebe sve ravna linija i sve ide onako kako si zacrtao? I ako je loše ne treba se truditi da bude bolje?
Mislim, ajd Endži, ona vti istu ploču tralala, ali kakav je smisao tvog komentara?
Ok, ja sam slično pitanj postavio u prvom komentaru - hteo si Handanovića, došao Handanović sad kukaš na Handanovića, gde je tu pamet?
Atomski mrav Atomski mrav 13:04 04.07.2018

Re: Kad ti je

OK, po tebi je koalicija sa SPS bila pokušaj da bude bolje, po meni nije. Tako se ne piše reč "voda".
alselone alselone 13:12 04.07.2018

Re: Kad ti je

OK, po tebi je koalicija sa SPS bila pokušaj da bude bolje, po meni nije.


Ma koalicija jos boze pomozi, svi se bore za vlast pa neka je prave sa kim hoce*, ali brate cemu je bio potreban onaj pateticni deo sa "Tattaglia has lost a son, and I have lost a son. We are at quits".

*moze sa kim hoce ali onda posle ne mozes da pricas o nekim principima.
Atomski mrav Atomski mrav 13:23 04.07.2018

Re: Kad ti je

ali brate cemu je bio potreban onaj pateticni deo sa "Tattaglia has lost a son, and I have lost a son. We are at quits".


Ne znam, ali dok su vadili SPS iz septičke jame sami su se zaglibili u nju.
Pretpostavljam da su mnogi kasnije glasali za Tomu Nikolića i SNS to uradili između ostalog i zbog tog "istorijskog pomirenja" ne shvatajući da svi zajedno tonu sve dublje u tu septičku jamu pomažući Tomi da iz nje izađe.
freehand freehand 13:40 04.07.2018

Re: Kad ti je

Atomski mrav
ali brate cemu je bio potreban onaj pateticni deo sa "Tattaglia has lost a son, and I have lost a son. We are at quits".


Ne znam, ali dok su vadili SPS iz septičke jame sami su se zaglibili u nju.
Pretpostavljam da su mnogi kasnije glasali za Tomu Nikolića i SNS to uradili između ostalog i zbog tog "istorijskog pomirenja" ne shvatajući da svi zajedno tonu sve dublje u tu septičku jamu pomažući Tomi da iz nje izađe.

Wrong. U septičkoj jami bila je Srbija, SPS je imao svojih stabilnih desetak procenata vazda, i vazda biofaktor. Parlamentarna demokratija tako funkcioniše da onaj sa većinom formira vlast, a u tom momentu već je, ako si zaboravio, postojao dogovor Koštunice, radikala i SPS.
E sad, ja potpuno razumem da postoji škola mišljenja koja kaže "Pa šta", ali nemoj se ljutiti što je smatram idiotskom. Jer ta škola mišljenja kaže "Pa šta, prošlo bi" ne uviđajući realnost da bi to bilo, sa stanovišta potencijala nasilja čak i gore nego ovo sad, i da istovremeno ista ta škola mišljenja kaže pa šta na radikale a kuka na Handanovića.
Mislim, Handanović, jebote... Nema veze za vojvode i vuline, sline i keramičare.
Inače, po demokratiju u Srbiji kao opasniji faktor pokazao se koalicioni potencijal "naših" (što bi endži rekla) ucenjivača i pljačkaša iz G 17, al to je već viši nivo političkog promišljanja do koga se teško stiže ako se osnove ne savladaju
angie01 angie01 14:04 04.07.2018

Re: Kad ti je

Mislim, ajd Endži, ona vti istu ploču tralala,




aha, samo sam odgovorila- upecala se- na tvoju istu plocu,( na koju imam taj komentar, pa ga ponovila),....pa bogtemazo, ni dsovci- ovi sto se pojavljuju u medijima- vise ne heklaju tu sustiklu, nego su presli na goblene.
freehand freehand 14:10 04.07.2018

Re: Kad ti je

angie01
Mislim, ajd Endži, ona vti istu ploču tralala,




aha, samo sam odgovorila- upecala se- na tvoju istu plocu,( na koju imam taj komentar, pa ga ponovila),....pa bogtemazo, ni dsovci- ovi sto se pojavljuju u medijima- vise ne heklaju tu sustiklu, nego su presli na goblene.

Ta "šustikla" je objektivna stvarnost. Da bih ti olakšao shvatanje pomenuću ti da je i Zoran Đinđić pravio poluzvaničnu koaliciju dajući ministre vladi Mirka Marjanovića u kojoj zamalo da on sam bude taj Mirko Marjanović.
I ne znam više kako bih objašnjavao jedno isto (makar da to niko ne traži). Mislim - Hendriks se drogirao, Aca Lukas se drogira. Jedan je muzičar, drugi je "muzičar". E kad kažeš da su isti dobiješ Handanovića. Eto, ja bolje ne umem.
angie01 angie01 14:12 04.07.2018

Re: Kad ti je

Mislim, Handanović, jebote... Nema veze za vojvode i vuline, sline i keramičare.


kako nema veze, pa podvukla sam da je to, sto su vulini, keramicari i ini rasporedjivani tako kako jesu i omogucili handanovicima da se domognu fotelja sa kojima veze nemaju, (i cisti je blam prihvatiti nesto tako, ako si castan covek, bez obzira sto ti neko od gore nudi)....i da je to sada takva selekcija, na svim nivoima.

...al isto tako, castan covek ne laze da je organizovao neke koncerte i manifestacije na kojima su ucestvovale velike svetske zvede, kao odbranu za svoju kompetentnost,...jer brzo moze da ga opovrgne onaj koji pak jeste sve to radio,...i kaze, da doticnog nije primetio ni u grupi onih koji su razvlacili kablove, ( Maksa Catovic, Komuna)
freehand freehand 14:14 04.07.2018

Re: Kad ti je

angie01
Mislim, Handanović, jebote... Nema veze za vojvode i vuline, sline i keramičare.


kako nema veze, pa podvukla sam da je to, sto su vulini, keramicari i ini rasporedjivani tako kako jesu i omogucili handanovicima da se domognu fotelja sa kojima veze nemaju, (i cisti je blam prihvatiti nesto tako, ako si castan covek, bez obzira sto ti neko od gore nudi)....i da je to sada takva selekcija, na svim nivoima.

...al isto tako, castan covek ne laze da je organizovao neke koncerte i manifestacije na kojima su ucestvovale velike svetske zvede, kao odbranu za svoju kompetentnost,...jer brzo moze da ga opovrgne onaj koji pak jeste sve to radio,...i kaze, da doticnog nije primetio ni u grupi onih koji su razvlacili kablove, ( Maksa Catovic, Komuna)

"Častan čovek" uz i oko Vučića u Srbiji od 2012.
Ti se baš zajebavaš.

Uz "častan" dodaj i onog pametnog što nije kapirao da je 2012. ili-ili, i eto ti sjajnog tandema.
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 04.07.2018

Re: Kad ti je

Mislim, Handanović, jebote... Nema veze za vojvode i vuline, sline i keramičare.

Ne razumem zašto ti meni učitavaš ovde takav rezon. Što se mene tiče ni Handanović, ni SPS, ni vojvode ni vulini nisu prihvatljivi i nisu nikad ni bili prihvatljivi kao neko "manje zlo".

P.S. Bez obzira na razočarenje tom koalicijom i "pomirenjem" sa SPS, nije mi na pamet padalo da glasam za Tomu Nikolića i SNS. Možda su svi političari govna ali neka govna ipak smrde jače od drugih.
freehand freehand 14:20 04.07.2018

Re: Kad ti je

Atomski mrav
Mislim, Handanović, jebote... Nema veze za vojvode i vuline, sline i keramičare.

Ne razumem zašto ti meni učitavaš ovde takav rezon. Što se mene tiče ni Handanović, ni SPS, ni vojvode ni vulini nisu prihvatljivi i nisu nikad ni bili prihvatljivi kao neko "manje zlo".

Ma ne učitavam ja tebi ništa, čak i ne razumem šta misliš dok ponavljaš te fraze nedostojne takvog pametnjakovića. :) (ovo nije bilo posprdno)
Možda su svi političari govna ali neka govna ipak smrde jače od drugih.

Možda su i svi Cigani lopovi, svi Srbi siledžije i ubice, svi Hrvati ustaše, svi lekari korumpirani, svi panduri glupi, svi taksisti barabe, svi učitelji vole prasiće i kokoške a svi blogeri pametni.
Mislim, oko 70% da jesu, ali 100% da nisu.
angie01 angie01 14:22 04.07.2018

Re: Kad ti je

alselone


welcome back!
angie01 angie01 14:28 04.07.2018

Re: Kad ti je

I ne znam više kako bih objašnjavao jedno isto (makar da to niko ne traži). Mislim - Hendriks se drogirao, Aca Lukas se drogira. Jedan je muzičar, drugi je "muzičar". E kad kažeš da su isti dobiješ Handanovića. Eto, ja bolje ne umem.


ovo ko krlo da je pisao,...pa brate, Lukas i Hendriks su se drogirali za svoj gros- a ovi zahebavaju gradjane za gros tih gradjana.

...to sve za Djindjica je prilicno diskutabilno, on je poceo sa zesce vrucim krompirom, neprihvacen i nepopularan i medju svojim koalicionim partnerima, jer im se nije uklapao u matricu, a u okolnostima u kojima su sve oruzane formacije, sluzbe i sistem ostali od zlobe- tako da mu nije bilo bas za zavideti.
angie01 angie01 14:31 04.07.2018

Re: Kad ti je

"Častan čovek" uz i oko Vučića u Srbiji od 2012.
Ti se baš zajebavaš.


samo kazem,...smem valjda...mene iskreno fascinira taj momenat, da se neko prihvati neceg s cim veze nema- a recimo, zna nesto drugo i to vec radi i uspesan je,....ono, kao kada je devedesetih Zorica Brunclik mogla da postane ministarka kulture- sto je za sprdnju svakako.
freehand freehand 14:38 04.07.2018

Re: Kad ti je

ovo ko krlo da je pisao,...pa brate, Lukas i Hendriks su se drogirali za svoj gros- a ovi zahebavaju gradjane za gros tih gradjana.

E hvala ti baš. Ja ću izbeći da pomenem svoje asocijacije na tvoja pisanija i stavove. ali, btw - Krlo je uradio sve što je mogao da do Handanovića ne dođe. E sad je baš dirljivo da na Handanoviće kukaju oni koji su ih na ovaj ili onaj način doveli a on ih podržava.
...to sve za Djindjica je prilicno diskutabilno, on je poceo sa zesce vrucim krompirom, neprihvacen i nepopularan i medju svojim koalicionim partnerima, jer im se nije uklapao u matricu, a u okolnostima u kojima su sve oruzane formacije, sluzbe i sistem ostali od zlobe- tako da mu nije bilo bas za zavideti.

Prva vlada Mirka Marjanovića
Izvini, Endži, al ja o činjenicama govorim.
Jedna od njih je i ovo fantastično drugosrbijansko muljanje sa Đinđićem od koga se uvek pravi nešto što on nikad za života bio nije.
Ali obrati pažnju na svoju uviđavnost glede prilika i okolnosti i spremnost da mu se progleda kroz prste za iste i gore stvari koje se Tadiću nikad i nikako ne mogu oprostiti.

Edit:
samo kazem,...smem valjda...mene iskreno fascinira taj momenat, da se neko prihvati neceg s cim veze nema- a recimo, zna nesto drugo i to vec radi i uspesan je,....ono, kao kada je devedesetih Zorica Brunclik mogla da postane ministarka kulture- sto je za sprdnju svakako.

Pa to ti kažem. Pominjati čast u vezi bilo čega što ima veze sa vlašću u Srbiji od 2012. naovamo apsolutno je besmisleno.
A Zorica Brunclik "mogla je" postati ministar, ali nije. Dok gospođa Popović-Perišić, na primerr, u vreme tog Slobe eto jeste.
angie01 angie01 14:44 04.07.2018

Re: Kad ti je

ali, btw - Krlo je uradio sve što je mogao da do Handanovića ne dođe.


daa?, a sta to?... je l mislis na istog krlu kao i ja, onog sto je sa kosarkaskog terena seo u fotelju savetnika predsednika drzave?!


E sad je baš dirljivo da na Handanoviće kukaju oni koji su ih na ovaj ili onaj način doveli a on ih podržava.


ne znam na koga mislis?


ne znam sta hoces da mi kazes sa vladom mm,...a porediti tadica sa Djindjicem u bilo kom smislu, stvarno ne mogu....ovde mi fali maxa:).
alselone alselone 14:49 04.07.2018

Re: Kad ti je

welcome back!


Fala.

Taman da uletim na Happy new 2012 zurku.

Vlast DS-a je u nekim aspektima najgora vlast koju je Srbija ikad imala. U nekim aspektima je to Slobina, u nekim je to Vuciceva, ali ne zaboravimo da je u nekim to bila i vlast DS-a.

freehand freehand 14:51 04.07.2018

Re: Kad ti je

ne znam sta hoces da mi kazes sa vladom mm,...a porediti tadica sa Djindjicem u bilo kom smislu, stvarno ne mogu....ovde mi fali maxa:).

Maxa bi regovao na Hendriksa, njemu je i bio posvećen.
A to šta bi ti mogla a šta ne - irelevantno je za objektivnu istinu. Koja je, na preimer i to da su neki ministri u toj marjanovićevoj vladi tamo delegirani upravo od Đinđića. Obrati špažnju na vreme - kad je Sloba bio na vrhuncu. A da je predsednik te vlade, za malo, na osnovu dogovora sa Miloševićem postao upravo Zoran Đinđić.
Mislim, to kad počenš nešto o kolaboraciji i ko je šta kako i sa kimj. Da ne pominjemo sad Čede, Bebe, Vesiće, Kostiće i kojekakve kumove iz Surčina.
U tom svetlu Tadić je za Đinđića malo dete.
A da se razumemo - ja (živog, čoveka, političara) Đinđića smatram najboljim što smo imali decenijama unazad. ali kao što rekoh - živog čovejka od krvi i mesa, sa svim vrlinama i manama.
nsarski nsarski 15:01 04.07.2018

Re: Kad ti je

se izvinuvame- to mi je valjda najgori moguci izraz koji koristim u nesimpaticnim pilikama, koje su se valjda na ovom postu ponovile,....moracu da obogatim ekspresiju.


Може ли неки селфи са, да извинувате, најеженим...? Да се разјасни ситуација онима који не прате лупуса у фабули.
angie01 angie01 15:15 04.07.2018

Re: Kad ti je

Може ли неки селфи са


ja se svaki put prenerazim, kada imas reakcije iste kao i carli,...a mozda ne bi trebalo vise da se iscudjujem.
angie01 angie01 15:18 04.07.2018

Re: Kad ti je

Taman da uletim na Happy new 2012 zurku.




slazem se,...i onako tu ne moze vise nista da se ucini/promeni....to free insistira, a ja nasela.
nsarski nsarski 15:22 04.07.2018

Re: Kad ti je

angie01
Може ли неки селфи са


ja se svaki put prenerazim, kada imas reakcije iste kao i carli,...a mozda ne bi trebalo vise da se iscudjujem.

Извинувам се, НГ, али ја се само настављам на твоју сликовиту метафору. Треба бити опрезан када се такве метафоре користе, то сам хтео да кажем.
Све најбоље! Ју ар мај фејворит, невер форгет дет.
Atomski mrav Atomski mrav 15:52 04.07.2018

Re: Kad ti je

Krlo


Prizvali ste ga!
angie01 angie01 16:05 04.07.2018

Re: Kad ti je

Треба бити опрезан када се такве метафоре користе, то сам хтео да кажем.


ju, ju,...kako strasna metafora,...

....na isti nacin mugu reci, da nije manje bitno, kako se na istu reaguje,...koliko vidim- ti i carli ste slozni.


Ју ар мај фејворит, невер форгет дет.


pa vidi, sarski, taj tvoj manir velikog dzeka, koji sa neke visine lupa cvrge losim stosevima, mi svakako nije sipatican, jer pokazuje upravo nesto drugo....pa ti ova senteca zvuci kao replika iz filmova iz tridesetih, iz scene u kojoj gospodin sa tompusom, posto je nesto samozadovoljno uvredio saradnicu kojoj je nadredjen, jos poentira, da bi ona trebalo da je zadovoljna njegovom naklonoscu.


nsarski nsarski 16:10 04.07.2018

Re: Kad ti je

ju, ju,...kako strasna metafora,...


Hiljadu očiju te posmatra, NG, a ja samo pokušavam da budem friendly. Očevidan promašaj s moje strane. Izvinuvam se.
angie01 angie01 16:11 04.07.2018

Re: Kad ti je

Atomski mrav
Krlo


Prizvali ste ga!


ne bi se on vise upustao, tamo gde ne moze da prodje.

edit:-aahahahahah,...nisam videla, povlacim sve, ocigledno ne kapiram svemir:).
angie01 angie01 16:19 04.07.2018

Re: Kad ti je

Hiljadu očiju te posmatra, NG, a ja samo pokušavam da budem friendly. Očevidan promašaj s moje strane. Izvinuvam se.


ovde je izgovoreno toliko gorih stvari, koje ti izgleda nisu delovale tako dramaticno,....a frendli nije sigurno, nego je provokacija koja upravo skrece na stranu koja je bez/veze- da je sada ne imenujem drasticnije,....od svih koji su ovde komentarisali, samo ste ti i carli dobili inspiraciju za neprimerenu prozivku.

a sto se mene tice- ok, mozda nije trebalo da ovde ukucavam takve metafore- ali i inace-znaci ni u RL- nisam previse komotna sa izrazavanjem koje bi moglo da izazove neprilicne reakcije,...tako da svakako nisam primer kome treba na ovaj nacin skretati paznju i podvlaciti- frajerski i sa visine, a iz prijateljskih pobuda....prijateljski se sapne da si pogresio, a ne provocira neprimereno-vise puta, (jer nije bilo ocekivanog odijuma),...na radost slicnog senzibiliteta.
nsarski nsarski 16:23 04.07.2018

Re: Kad ti je

frajerski i sa visine, a iz prijateljskih pobuda.

NG, draga, niti sam ja ugojeni ćelavi milioner s tompusom u ustima, niti si ti Merlin Monro na štiklama, tako da je tvoja slikovita opaska malo skrajnuta. Treba da naučimo da živimo jedni s drugima, kakvi god istinski da jesmo, a za to se i ti zalažeš, koliko razumem.
angie01 angie01 16:34 04.07.2018

Re: Kad ti je

niti sam ja ugojeni ćelavi milioner s tompusom u ustima, niti si ti Merlin Monro na štiklama,


koliko citam, moje objasnjenje je sasvim drugacije i sa jos drugacijom poantom, a to sto ti meni svako malo neto takvo kazes, izgleda da onda nije slucajno, nego sa odredjenom namerom/ubedjenjem-kojom, nisam bas zainteresovana da znam, nego ti velim da mi nije ni malo simpaticno.

ako sam ja uvek pristojna u komunikaciji s tobom, nekako mi je normalno da je i obratno.


Treba da naučimo da živimo jedni s drugima, kakvi god istinski da jesmo,


da se ja tebi obracam na neki nacin koji ti nije prihvatljiv i ti bi verovatno reagovao.
gedza.73 gedza.73 17:49 04.07.2018

Re: Kad ti je



„Savezno ministarstvo pravde Nemačke obavezalo se da će pružiti punu podršku u integraciji Srbije u EU i reformi pravosuđa, a posebno unapređenju krivičnno-procesnog zakonodavstva, imajući u vidu zajedničku pravnu tradiciju i dosadašnju uspešnu saradnju“, rekao je Homen.
14. maja 2009.


peščanik
Zašto je važna karijera mlađanog Vladimira Mesarovića, za kojeg bi malo tko čuo da mu majka Nata nije to što jest?

Zato što je u manje od deset godina dostigao funkciju, od opštinskog do sudije Specijalnog suda, o kojoj mnogi koji možda isto ili bolje znaju i trude se ne mogu ni sanjati


Ministarka pravde Snežana Malović i predsednica Visokog saveta sudstva Nata Mesarović zadovoljne su rezultatima reforme pravosuđa.

IZVOR: B92 PETAK, 3.09.2010


zaključci ekspertske misije EK potvrđuju da je postupak reizbora pokazao značajne nedostatke u pogledu sastava i nezavisnosti Visokog saveta sudstva i Državnog veća tužilaca, primene objektivnih kriterijuma, kao i transparentnosti i pouzdanosti celokupnog procesa


+

Razvojna banka Vojvodine

Prema Narodnoj banci, dozvola Razvojnoj banci je oduzeta na osnovu zahteva te banke, a nakon što je postignut sporazum da imovinu i obaveze Razvojne banke Vojvodine preuzemu Poštanska štedionica i Razvojni fond Vojvodine.

Tada je saopšteno da će zbog nedostajuće kvalitetne imovine, oko 6,3 milijardi dinara biti pokriveno novim obveznicama Pokrajine Vojvodine sa 78 odsto i Republike Srbije sa 22 odsto.


ne da nisu isti nego su gori. Radili isto što i SNS danas a jedu gomna kako su 'pošteni'
c_h.arlie c_h.arlie 17:52 04.07.2018

Re: Kad ti je

angie01
Може ли неки селфи са


ja se svaki put prenerazim, kada imas reakcije iste kao i carli,...a mozda ne bi trebalo vise da se iscudjujem.

Izvini !
Nemoj da se isčuđavaš, jer meni je gotovo svaka asocijacija, asocijacija na žensko dupe, sise i slično - a kamoli direktna asocijacija.
Tako da to nema veze sa tobom, nego sa mnom.
Usput - nemaš šasne protiv Frihenda, dobiće te na kondiciju. On ti je kao i ove raznorazne muzičke radio stanice --- uvale disk i uključe 'šafl' funkciju - i verglaj.
angie01 angie01 19:06 04.07.2018

Re: Kad ti je

Tako da to nema veze sa tobom, nego sa mnom.


pa to sam i rekla.:)
c_h.arlie c_h.arlie 20:41 04.07.2018

Re: Kad ti je

angie01
Tako da to nema veze sa tobom, nego sa mnom.


pa to sam i rekla.:)

Onda dobro !
Milan Novković Milan Novković 08:51 05.07.2018

Re: Kad ti je

nsarski
frajerski i sa visine, a iz prijateljskih pobuda.

NG, draga, niti sam ja ugojeni ćelavi milioner s tompusom u ustima, niti si ti Merlin Monro na štiklama, tako da je tvoja slikovita opaska malo skrajnuta. Treba da naučimo da živimo jedni s drugima, kakvi god istinski da jesmo, a za to se i ti zalažeš, koliko razumem.

I ja mislim da su nepotšišani frajeri jako opasni, ... pa još ako pušu za kafanskim stolom

(jedino mi brkati Srki sa po laserom o svakom kuku zvuči opasnije, pa još ako Ray Ban naočare natakne - spašavaj se ko može

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 12:54 05.07.2018

Re: Kad ti je

... Toma Nikolić postao prihvatljiv kao opcija


malo ranije - kad ti je dacic postao prihvatljiv kao opcija

(sve ostalo u tvom kometaru stoji)

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 22:09 05.07.2018

Re: Kad ti je

тзв. демократска власт


otkud sad 'demokratska vlast' kad su oni sve vreme bili 'demokratska opozicija srbije'.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 22:21 05.07.2018

Re: Kad ti je

Da bih ti olakšao shvatanje pomenuću ti da je i Zoran Đinđić pravio poluzvaničnu koaliciju dajući ministre vladi Mirka Marjanovića u kojoj zamalo da on sam bude taj Mirko Marjanović.


i to si tek sad ukapirao? ako bolje ikad da dodje iz dupeta u glavu nego nikad. razlika izmedju mene i tebe je sto sam to naravno znao i pre petog oktobra.

a imao sam (imam i sad) daleko manje godina od tebe.

(hint: 'za ideale ginu budale').

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 22:36 05.07.2018

Re: Kad ti je

malo ranije - kad ti je dacic postao prihvatljiv kao opcija


atomski, sa zakasnjenjem, za sve komentare (nisam video tvoje komentare pre nego sto ovo objavih).

freehand freehand 08:36 06.07.2018

Re: Kad ti je

razlika izmedju mene i tebe je sto sam to naravno znao i pre petog oktobra.

Ko je ovde poredio tebe i mene? I zašto bi?
Što se tiče "dolaženja iz dueta u glavu" - činjenice se znaju ili ne znaju. Njihovo tumačenje, vrednovanje i donošenje vrednosnih sudova i političkih opredeljenja na osnovu toga sasvim je nešto drugo, al ojim se da, sudeći po ponašanju i načinu komentarisanja teško da ti do toga dobacuješ. Bez obzira na godine koje pominješ a niti razumem niti me interesuje za šta bi to bavljenje privatnim stvarima bilo bitno, čak i ako je tačno.
djuro.vilovic djuro.vilovic 21:41 05.07.2018

oratorij radnicima, performans seljacima

U novu direktorsku fotelju u ustanovi , pod cijem okriljem su najznacajnije manifestacije u oblasti kulture, po kojima je Beograd poznat i van granica zemlje, kao sto su Međunarodni filmski festival - FEST, Međunarodni muzički festival klasične muzike - Bemus, Beogradski festival dokumentarnog i kratkometražnog filma, Međunarodni letnji festival ambijentalnih umetničkih pozorišnih, plesnih, muzičkih i vizuelnih programa - Belef..

Stvarno misliš da jevan granica zemlje više ljudi čulo za bemus nego za Cecu?
Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .
Evo recimo u Hr valjda je više ljudi "pržilo" cecu nego Milka kelemena
a estradom ionako vlada "dodekafonska" a ne turbofolk mafija
angie01 angie01 23:28 05.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Stvarno misliš da jevan granica zemlje više ljudi čulo za bemus nego za Cecu?


kakve to veze ima sa problematikom- ko voli cecu, nek ide na njene konceret, ko voli bemus- ici ce na bemus-utomsmislu, nek turbofolkeri organizuju, direktoruju, sta god hoce na svom terenu, jer su za to kvalifikovani,razumeju se u problematiku, poznaju ko je ko, sta ko svira, peva, koliko je popularan i koliko vredi i sl.

a posto to sve ne zna, niti poznaje u ovom drugom svetu, to nek ostavi ljudima koji su kvalifikovani za tu vrstu umetnosti.


Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .


kultura ne sluzi da poveca bdp- mada neke od grana umetnosti u nekim zemljama mogu i to- nego da oplemeni, utice na razvoj stavova, oblikuje nase misli i opazanja i ponasanje, prosiruje vidike,...kao hrana za dusu,...po nekim teorijama, ona predstavlja najvisi sistem kontrole drustva u kome ljudi sami nadgledaju svoje standarde i ponasanje.....drustvo koje ne brine o svojoj kulturi, ne brine ni o sebi.
st.jepan st.jepan 00:36 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .

Bože!
A naša Anđa lepo vaspitana, svakoga uvažava.
Čak i na ovakve idijotluke ozbiljno odgovara.
djuro.vilovic djuro.vilovic 06:13 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

st.jepan
Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .

Bože!
A naša Anđa lepo vaspitana, svakoga uvažava.
Čak i na ovakve idijotluke ozbiljno odgovara.

Ne nego lipi moj Stipane na snobovsko etatističke idiotluke ne možeš mormalno odgovarat. Neko može biti kunstistorik a vodit jednu od najvećih IT firmi. Ili biti ekonomista a vodit bolnicu.Vodit folk/pop/rok događaja il gudače isti je kurac , samo je različit narcizam ,folk kurveštije su narcisoidne po sebi a gudači u samokomparaciji sa folk kurveštijama.
No ne radi se ovdje o teoriji menadžmenta mego o nečemu antidemokratskom u svojoj biti ( glasači i platiše nazivaju se "masom" i njima treba tutor koji će ih reprogramirat na nešto "više" a u biti "dodekafonska mafija" ( posprdni naziv za Josipovićev Zamp) koja će ih reketarit sa pozicije "ukusa!"( a jebiga reketiranje se radi sa pozicije sile).Ono što je Anđi teško bjasnit je da ovako nakaradna vlast uvjek nastaje iz nakaradnog političkog koncepta kakav je njen (i tu nikakve reforme,strogi a pošteni stručnjaci i aristokratska kultura ne pomažu) .a i Freudove ideje da sadizam autoritarnost i umjetnost imaju ishodište u analnosti nije za bacit

djuro.vilovic djuro.vilovic 06:18 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

kakve to veze ima sa problematikom- ko voli cecu, nek ide na njene konceret, ko voli bemus- ici ce na bemus-utomsmislu, nek turbofolkeri organizuju, direktoruju, sta god hoce na svom terenu, jer su za to kvalifikovani,razumeju se u problematiku, poznaju ko je ko, sta ko svira, peva, koliko je popularan i koliko vredi i sl.

a posto to sve ne zna, niti poznaje u ovom drugom svetu, to nek ostavi ljudima koji su kvalifikovani za tu vrstu umetnosti.

upravo tako, ko voli Cecu plaća Cecu, ko voli Arnold Schönberga nek ga plaća. Ali niti jedno JAVNIM novcem. a ako već da onda naravno to radi neko iz demokratski izabrane vlasti ( iz naroda i za narod :) ) a ne sami paraziti
angie01 angie01 07:59 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

.Ono što je Anđi teško bjasnit je da ovako nakaradna vlast uvjek nastaje iz nakaradnog političkog koncepta kakav je njen


( iz naroda i za narod :) ) a ne sami paraziti


pravo kazes, Stjepane, i ja nasla da ispostujem...reinkarnacije.
freehand freehand 08:46 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

djuro.vilovic
st.jepan
Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .

Bože!
A naša Anđa lepo vaspitana, svakoga uvažava.
Čak i na ovakve idijotluke ozbiljno odgovara.

Ne nego lipi moj Stipane na snobovsko etatističke idiotluke ne možeš mormalno odgovarat. Neko može biti kunstistorik a vodit jednu od najvećih IT firmi. Ili biti ekonomista a vodit bolnicu.Vodit folk/pop/rok događaja il gudače isti je kurac , samo je različit narcizam ,folk kurveštije su narcisoidne po sebi a gudači u samokomparaciji sa folk kurveštijama.
No ne radi se ovdje o teoriji menadžmenta mego o nečemu antidemokratskom u svojoj biti ( glasači i platiše nazivaju se "masom" i njima treba tutor koji će ih reprogramirat na nešto "više" a u biti "dodekafonska mafija" ( posprdni naziv za Josipovićev Zamp) koja će ih reketarit sa pozicije "ukusa!"( a jebiga reketiranje se radi sa pozicije sile).Ono što je Anđi teško bjasnit je da ovako nakaradna vlast uvjek nastaje iz nakaradnog političkog koncepta kakav je njen (i tu nikakve reforme,strogi a pošteni stručnjaci i aristokratska kultura ne pomažu) .a i Freudove ideje da sadizam autoritarnost i umjetnost imaju ishodište u analnosti nije za bacit


Ja bih ovome priključio i decu koja sigurno više vole da se igraju nego da idu u školu, a ako već moraju više vole da gledaju slike (što su starija to više golotinje) nego da čitaju smorne pisce i uče nekakve matematike i fizike. Mislim, gde tačno vidiš granicu tome da narod voli Cecu kao principa po kome valja upodobljavati državu?
djuro.vilovic djuro.vilovic 12:37 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Ja bih ovome priključio i decu koja sigurno više vole da se igraju nego da idu u školu, a ako već moraju više vole da gledaju slike (što su starija to više golotinje) nego da čitaju smorne pisce i uče nekakve matematike i fizike. Mislim, gde tačno vidiš granicu tome da narod voli Cecu kao principa po kome valja upodobljavati državu?

deca ne plaćaju porez, nisu glasači i o njima odlučuju njihovi roditelji, ali u pravu si u jednom odgoj dece ne bi trebao biti u nadležnosti državnih stručnjaka.

st.jepan st.jepan 14:00 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

djuro.vilovic
st.jepan
Misliš da bi gudački kvartet na sto stanovnika povečao bdp i rešio problem zdravstva .

Bože!
A naša Anđa lepo vaspitana, svakoga uvažava.
Čak i na ovakve idijotluke ozbiljno odgovara.

Ne nego lipi moj Stipane na snobovsko etatističke idiotluke ne možeš mormalno odgovarat.

Nisam ispratio celu diskusiju. Preleteo sam je u dijagonali, uočio taj citirani (nebitno čiji) idjotluk, i reagovao refleksno.
Iz ovoga što si napisao (i što sam pročitao) međutim, kapiram da je tvoj idjotluk bio nameran, da si karikirao, ne bi li ismejao Anđine (dobrim delom i moje), po tebi snobovski idiotske stavove.
angie01 angie01 14:37 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

kapiram da je tvoj idjotluk bio nameran,


ma, jasno,...to je onaj primitivni fazon, kada se prikrades nekom budalastinom, i onda, bez obzira sto te neko ispostovao i nije ti na ta sranja odgovorio kako dolikuje istim, ti iskoristis repliku, da uradis ono zasto si i dosao- da okarakterises domacina.

... i to sakriven u reinkarnaciji, cetnickog nika i zenskog avatara:).
djuro.vilovic djuro.vilovic 20:05 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Iz ovoga što si napisao (i što sam pročitao) međutim, kapiram da je tvoj idjotluk bio nameran, da si karikirao, ne bi li ismejao Anđine (dobrim delom i moje), po tebi snobovski idiotske stavove.

il ukratko ja volim da se zajebajem sa pohlepom socijalističke avangarde , "dajte nama pare širokih narodnih masa da ih rebrendujemo u skojevce metroseksualce "


angie01 angie01 20:59 06.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

il ukratko ja volim da se zajebajem sa pohlepom socijalističke avangarde , "dajte nama pare širokih narodnih masa da ih rebrendujemo u skojevce metroseksualce "


mozda ti volis, al kolko citam, samo zlurado lupetas.
freehand freehand 08:13 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

il ukratko ja volim da se zajebajem sa pohlepom socijalističke avangarde , "dajte nama pare širokih narodnih masa da ih rebrendujemo u skojevce metroseksualce "

To je zato što više voliš kapital stečen pljačkom i nasiljem, gde se tek u trećoj iteraciji pljačkaš sa opranim prvim milonom, ili neki njegov naslednik koji sa načinom na koji je kapital stečen nema ništa ali sa samim kapitalom sve - pojavi kao dobrčinitelj, ktitor ili mecena.
Pitanje je sad, kad je već elitizam u kulturi i mogućnost izbora u pitanju - smatraš li i biblioteke zlom, i ako već dozvolš da postoje da li bi u njima trebalo da opstojava samo literatura koju bi čeljad obrazovana na Pinkovoj kulturnoj matrici glasovanjem sebi birala?
djuro.vilovic djuro.vilovic 10:55 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Pitanje je sad, kad je već elitizam u kulturi i mogućnost izbora u pitanju - smatraš li i biblioteke zlom, i ako već dozvolš da postoje da li bi u njima trebalo da opstojava samo literatura koju bi čeljad obrazovana na Pinkovoj kulturnoj matrici glasovanjem sebi birala?

Pa sad biblioteke su "za narod" dakle masovnjak, za razliku od "sektaškog" izdrkavanja visoke kulture. A u bibliotekama valjda čitatelji biraju knjige, ako ih ne zadovoljavaju mjenjaju biblioteku .

angie01 angie01 13:01 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Pa sad biblioteke su "za narod" dakle masovnjak, za razliku od "sektaškog" izdrkavanja visoke kulture. A u bibliotekama valjda čitatelji biraju knjige, ako ih ne zadovoljavaju mjenjaju biblioteku .




koliko vidim, radi se samo o kompelksaskom smutljivo upakovanom silovanju, da se dokaze "nesto", kako bi se usput besmisleno vredjalo i pljuvalo.

jer su valjda i oni koji se kulturom i umetnoscu bave, ili su samo konzumenti, jednako "narod", koji takodje placa porez i koji valjda ima jednaka prava da ocekuje da se u njegovo ime i za njegove pare stvari organizuju posteno, a ne vacaroski.

kako neko ko je zavrsio kurs za davanje hitne pomoci, ne moze biti hirurg i operisati u bolnici, niti neko sa vecernjom skolom opismenjavanja, ne moze biti profesor, jednako tako, nije normalno da neko sa zavrsenom srednjom skolom, koji se bavi turbo folkom, upravlja iz direktorske fotelje, najpoznatijim kulturnim dogadjajima u zemlji, samo zato sto je clan vladajuce stranke- ful pojnt.

sad, sto je tebi to sve isti ..rac, samo pokazuje tvoju "merodavnost".
freehand freehand 13:42 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

djuro.vilovic
Pitanje je sad, kad je već elitizam u kulturi i mogućnost izbora u pitanju - smatraš li i biblioteke zlom, i ako već dozvolš da postoje da li bi u njima trebalo da opstojava samo literatura koju bi čeljad obrazovana na Pinkovoj kulturnoj matrici glasovanjem sebi birala?

Pa sad biblioteke su "za narod" dakle masovnjak, za razliku od "sektaškog" izdrkavanja visoke kulture. A u bibliotekama valjda čitatelji biraju knjige, ako ih ne zadovoljavaju mjenjaju biblioteku .


Ne razuem: govorimo o sadržaju onoga što država nudi narodu. Dakle, zašto, onako kako si postavio kulturne sadržaje to ne uradiš i sa bibliotekama? Pa Cecine knjižene pandane koje bi narod svakako radije čitao u tvrdo koričenim vikend ljubavnim romanima ne ponudiš istom tom narodu (glasačima koji većinski biraju) preko PKV vulkanizera na mestu direktora (i članova SNS) istih biblioteka umesto nekakvih blaziranih filologa i školovanih bibliotekara?
Valjda narod i glasači znaju šta hoće, a ne da im se uvaljuju Džojsovi i Tolstoji.
angie01 angie01 14:05 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Džojsovi i Tolstoji.


valjda Tolstojevski.

...nisam sigurna da djuro piski stojeci.
freehand freehand 14:11 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

angie01
Džojsovi i Tolstoji.


valjda Tolstojevski.

...nisam sigurna da djuro piski stojeci.

Ja sam siguran da ti insistriaš na pristojnosti i izbegavanju komentara sličnih ovom tvom.
angie01 angie01 14:19 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Ja sam siguran da ti insistriaš na pristojnosti i izbegavanju komentara sličnih ovom tvom.


nepristojan?

...rekoh da mi je sumnjiv djurin gender, nista drugo.
freehand freehand 14:23 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

angie01
Ja sam siguran da ti insistriaš na pristojnosti i izbegavanju komentara sličnih ovom tvom.


nepristojan?

...rekoh da mi je sumnjiv djurin gender, nista drugo.

Čak i da jeste - zašto bi to bilo važno a tvoje pitanje ne bi, u tom smislu, bilo kvalfikovano kao pritajena mizoginija?
angie01 angie01 14:27 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

zašto bi to bilo važno a tvoje pitanje ne bi, u tom smislu, bilo kvalfikovano kao pritajena mizoginija?


zasto bi bila mizoginija sumnja da je neko, ko se javlja pod muskim nikom, zena?
djuro.vilovic djuro.vilovic 16:52 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

jednako tako, nije normalno da neko sa zavrsenom srednjom skolom, koji se bavi turbo folkom, upravlja iz direktorske fotelje, najpoznatijim kulturnim dogadjajima u zemlji, samo zato sto je clan vladajuce stranke- ful pojnt.

Po tebi ni Carly Fiorina nije mogla voditi HP , a vodit HP je kompleksnije od vođenja "sjela sa guđenjem".
jer su valjda i oni koji se kulturom i umetnoscu bave, ili su samo konzumenti, jednako "narod", koji takodje placa porez i koji valjda ima jednaka prava da ocekuje da se u njegovo ime i za njegove pare stvari organizuju posteno, a ne vacaroski.

imputi koje daju prelaze troškove ,
aj biti ču krajnje jasan.
elitističku kulturu financirali su tito,brežnjev,hrušćov , razni light staljinisti. teško da češ naći elitno kulturnu instituciju u US koje finasira federalna ili vlada neke od država niži organi organiziraju masovnjake. A opet sve što vredi u kulturi ( potrošačkoj ili elitnoj) u zadnjih 50 godina nastalom je u slobodnim zemljama ( gdje lokalni diktator ne guzi operne pjevačice)
radi se samo o kompelksaskom smutljivo upakovanom silovanju

upravo tvoje kukanje o zloj državnoj sisi je Kleinovska priča o kompleksima

i to sakriven u reinkarnaciji, cetnickog nika i zenskog avatara:)

Đuro Vilović je antički tragičan lik, demokrata ,gospodin , ozbiljan pisac i živio je nekih 8km od moje kuće .Pročitaj Picukare, tebi bi mogle leći.
Wendy Rhoadesn čudna kombinacija arhetipskih ženskih likova , većina bi pukla u šizoidnost .. genijalno napisana pogotovo prve dve sezone dok je Sorkin(rusko grofovsko prezime) radio na scenariju.(naravno privatni projekat, nije Glas Amerike) tako da nema tu skrivanja anđo.. a ti i dalje kukaj kako vlast uhljebljuje idiote a tebe je preskočila
freehand freehand 17:03 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

A opet sve što vredi u kulturi ( potrošačkoj ili elitnoj) u zadnjih 50 godina nastalom je u slobodnim zemljama

Ajde? A šta su kriterijumi i čija je to validna procena šta je vredno u kulturi? mada, ako samo isključiš to dugmence za ideološku zaslepljenost shvatićeš koliku si glupost odvalio.
gdje lokalni diktator ne guzi operne pjevačice)

Da ti nabrajam primere ili ćeš se sam setiti?
Sem ako ne krenemo tupavom putanjom na koju vodi tvrdnja da Kenedi, Sarkozi ili Tramp nisu diktatori pa utoliko operne pjevačice i narodne zabavljačice nisu za njima ludovale iz straha nego iz strasti
angie01 angie01 17:14 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

preskocicu ti ova budalasta ubedjenja, jer je besmisleno da se preganjamo oko necega sto ocigledno ne kopcas bas najbolje,

a ti i dalje kukaj kako vlast uhljebljuje idiote a tebe je preskočila


ah, ah,...onoliko gluposti, da bi se poentiralo ovako necim "genijalnim".
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:32 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Kenedi, Sarkozi ili Tramp

pa sad oni nisu guzili elitne gertrude na državnoj sisi ,nego više onako potrošačku robu na koju su drkice bacale široke narodne mase . Potrošačke umjetnice su ostajale za crnogordki kadar poslje atesta kod rake dražovića
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:35 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

preskocicu ti ova budalasta ubedjenja, jer je besmisleno da se preganjamo oko necega sto ocigledno ne kopcas bas najbolje,

Milostiva vi i kopčanje ste antipodi.No nije stvar samo ideologije (kako free misli) probajte povezivat uzroke i posljedice . vaše isprazne ljevičarske floskule nisu čak ni stereotipi ,a kamoli "kopčanje" .
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:35 07.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Ajde? A šta su kriterijumi i čija je to validna procena šta je vredno u kulturi?
Anđini stručnjaci i komisije

angie01 angie01 09:05 08.07.2018

Re: oratorij radnicima, performans seljacima

Oh, Jesus, how boring!

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:46 06.07.2018

andjo

dobronamerni savet - objasni ljudima zasto si me banovala i sto si obrisala moj komentar.
angie01 angie01 22:30 06.07.2018

Re: andjo

cane- sve vezano za ovu pretnju, smo razjasnili ti i ja,... prvo, ispostovala sam te, a zasluzio si ignorisanje,... nije problem da kazem, al ne na ovaj nacin, ti ocigledno ne kapiras da ne mozes da vredjas, da se ruzno ponasas,...a sada jos pretis, sa, meni stavrno nejasnom idejom, kao da tebi ide u prilog i neverovatno menja cinjenice, ono sramotno nerazumevanje, sa neprimerenom reakcijom, koju sam obrisala.

znaci- objasnila sam ti zasto sam te banovala i brisala, ako je tebi stalo da za to znaju i ostali- slobodno im kazi.

...pri tome, vazi i dalje da uvrede ne tolerisem, narocito one bez razloga- budes li me i dalje stalkirao- prijavicu te moderaciji....

freehand freehand 08:44 07.07.2018

Re: andjo

cane- sve vezano za ovu pretnju, smo razjasnili ti i ja,... p

Nije to Cane, to je Miki sa kojim delim stradalničku sudbinu....
Tako je i mene Krstić i brisnuo i streljao.
A ja mu napisao pesmu.
angie01 angie01 09:11 07.07.2018

Re: andjo

Nije to Cane


pa sam je rekao pre nekog vremena,...a i tako je cane pisao i kacio smajlice sa kafom na kraju,....ne znam na kog Mikija mislis?


Tako je i mene Krstić i brisnuo i streljao.
A ja mu napisao pesmu.


znaci da nije ista situacija,...
freehand freehand 09:15 07.07.2018

Re: andjo

pa sam je rekao pre nekog vremena,...a i tako je cane pisao i kacio smajlice sa kafom na kraju,....ne znam na kog Mikija mislis?

Mikimedic, Mikimedic
Milan Novković Milan Novković 09:26 07.07.2018

Re: andjo

freehand
cane- sve vezano za ovu pretnju, smo razjasnili ti i ja,... p

Nije to Cane, to je Miki sa kojim delim stradalničku sudbinu....
Tako je i mene Krstić i brisnuo i streljao.
A ja mu napisao pesmu.

Molim da se Dragosavci, Graovci, Dobrote i slična plemenita prezimena iz Like, pa okoline Vrebca, Pavlovca i sličnog ne diraju ...

... a brisanja i banovanja ...

... pa nedavanja autorskih opcija svima, su i jesu što đavolja rabota, što rabota pogubljenih duša

freehand freehand 09:29 07.07.2018

Re: andjo

Molim da se Dragosavci, Graovci, Dobrote i slična plemenita prezimena iz Like, pa okoline Vrebca, Pavlovca i sličnog ne diraju ...

Nijedno prezime da se ne dira, ne samo lička i prigrevička. I na blogu i u životu.
Milan Novković Milan Novković 09:36 07.07.2018

Re: andjo

freehand
Molim da se Dragosavci, Graovci, Dobrote i slična plemenita prezimena iz Like, pa okoline Vrebca, Pavlovca i sličnog ne diraju ...

Nijedno prezime da se ne dira, ne samo lička i prigrevička. I na blogu i u životu.

Takoe, živeo Freehand

U to ime, evo jedne pančevačke renesanse

angie01 angie01 09:50 07.07.2018

Re: andjo

Mikimedic


odakle ti ta ideja?

...koliko se secam, Miki je sasvim drugacije pisao.
zilikaka zilikaka 10:44 07.07.2018

Re: andjo

.koliko se secam, Miki je sasvim drugacije pisao.

Jest, to prvo, nego se ni po godistu ne uklapa. Ovaj je dosta mladji od Mikija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana