Hronika| Planeta| Sport

SP u fudbalu Rusija 2018. (deo treći) - Mano de Dios

tasadebeli RSS / 27.06.2018. u 06:36

 the-big-screen-inside-the-stadium-shows-that-a-var-review-has-in-picture-id981363846?s=612x612
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 23:39 28.06.2018

Re: Мала СМС порука малог поквареног говнета

Ispada da su na kraju svi oni zadovoljni. Zadovoljan Krstajić, zadovoljan SMS, ostali igrači u fazonu "malo je falilo da se plasiramo u osminu finala ali jbg". Jedino se čini da su nezadovoljni Milivojević i Disko Sosidž jer su izvisili za mesto u startnoj postavi protiv Brazila. Milivojević je platio cenu toga što je SMS morao da igra a Karleuši je Krstajić čak možda i zamerio onaj drugi gol Švajcaraca mada bi trebalo najviše sebi da zameri...

I Matić... navodno se oprašta od reprezentacije. Možda mu je Murinjo suptilno nagovestio da bi bilo bolje za njega i za Mančester Junajted da uradi tako. Što se mene tiče - ako bude toliko umoran posle sezone da nema snage ni za 60 minuta na terenu, bolje da pošteno kaže pa neka igra neko spremniji.
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 28.06.2018

Re: Мала СМС порука малог поквареног говнета

Muslin je u pravu što te nije zvao.

U pravu je, nego šta. Sad se videlo da se SMS nikako ne uklapa u reprezentaciju. Ova reprezentacija bi se sa Muslinom na klupi plasirala u osmini finala, uveren sam da ne bi izgubili od Švajcarske.

A eto - i jedna Argentina je sebi dozvolila isti scenario, ali su ipak uspeli da prođu dalje...
tasadebeli tasadebeli 06:55 29.06.2018

Re: Мала СМС порука малог поквареног говнета

vcucko

Šta gledaju ti ljudi?



Па ето...

Очима и мозгом свакако не гледају.

Сад ће Кежман да плати и ботове и новинаре да пишу о томе како су сви други криви осим СМС.


Atomski mrav

I Matić... navodno se oprašta od reprezentacije. Možda mu je Murinjo suptilno nagovestio da bi bilo bolje za njega i za Mančester Junajted da uradi tako. Što se mene tiče - ako bude toliko umoran posle sezone da nema snage ni za 60 minuta na terenu, bolje da pošteno kaže pa neka igra neko spremniji.


Е, у томе је квака. Што неће да каже.

Или му не дају да каже.

И ако смем да додам, па и сви ови остали (нпр. Шаћири ) су играли целу сезону, често неки од њих носили сав терет своје екипе, па нису деловали баш толико мртвосано на терену у дресу репрезентације.


U pravu je, nego šta. Sad se videlo da se SMS nikako ne uklapa u reprezentaciju.



Ма уклопио би се он... Али постоји начин.

Понављам, биће он добар играч. Једног дана. Можда и велики играч, од оних какви се памте. Али једног дана. Када мало порасте. У глави. Ако порасте. Тренутно нам ништа не говори да ће тако и бити.

Ово сада није био тренутак да буде стартер од првог минута у све три текме. И то по цену тумбања или седења на клупи оних већ уиграних. Никако није био тренутак.)

Овако, на силу, због захтева менаџера?

Не иде.

Мени би било логичније да је мали Живковић играо сваку од почетка на десном крилу, Тадић иза Митровића, а Љајић/Костић (у зависности од ситуације, по левом крилу. И Лука Миливојевић поред Матића јер Матића очигледно не сме нико да помери одатле већ годинама. (Agent: Not clarified - ЛИНК) *

Па чак и када бих погрешио за малог Живковића, мања би штета била.

А да не причам о томе колико нам је фалио (шта год ко мислио о његовим фудбалским способностима) један Гудељ који је код Муслина вазда покривао све то Матићево мртвосано мрцварење и шетање по терену.

Просто мораш да имаш једног који све време трчи као да је Немац (), као навијен, јер, побогу, не можеш играти са све самим уметницима који потрче повремено када им надође инспирација.

А да не причамо о томе са чиме све у глави остали играчи из стандардне поставе изађу на терен када им се саопшти да ће један менаџерски пренадувани СМС или један мртвосани Матић каквог гледају на тренинзима играти од првог минута.

То што су они солидарни са Крстајићем па ћуте, то не значи много када не прођеш даље, зар не?

Понављам још једном, то што смо видели, та 23 наша играча, плус још једно 5-6 њих, то је то најбоље што имамо. И круг избора ти није велики, увек се вртиш око истих имена. Али некакав мали круг избора имена која стартују у текми ипак постоји.

И у томе је сва разлика између искусних тренера какав је Муслин и Крстајића који је овде био марионета ФСС и менаџера налепљених на тај ФСС као муве на говно.

А овако испада да је Муслин игнорисао СМС, а он, боже мој, "вреди толике милионе!"

Па је л' то мерило како се саставља тим?

Тако и ја могу да будем тренер. Само погледам ко од играча највише вреди на тржишту (или још горе, ко му је менаџер) и стрпам га у екипу.

Али то онда није екипа.



OTVORIO DUŠU Muslin progovorio o otkazu, Sergeju, Banetu i Srbiji na Mondijalu


AUTOR: Alo.rs DATUM I VREME: 03.06.2018. 20:00 - 03.06.2018. 20:09

Slavoljub Muslin, čovek koji je odveo Srbiju na Mondijal u Rusiju, odlučio je da otvori dušu, da progovori o svemu što je dugo ćutao.

Slavoljub Muslin je ovim rečima objasnio zašto će Mondijal, kako je konstatovao „Sovjetski sport“, gledati sa strane, iako je sa Srbijom ostvario plasman na finalni turnir osvajanjem prvog mesta u kvalifikacionoj grupi. U intervjuu za moskovski list pričao je i o Sergeju Milinkoviću Saviću, Branislavu Ivanoviću, podršci koju je dobio od reprezentativaca, a najviše o otkazu krajem oktobra prošle godine...

"Kada sam postavljen za selektora Srbije, Savez mi je dao najšira moguća ovlašćenja. Odlučivao sam koga ću da pozivam na okupljanja reprezentacije, ko će da igra, kakva će biti taktika, ko će da uđe u stručni štab. Tokom kvalifikacija niko nije ometao moj rad. Svima je odgovarao. Ali, kada smo ispunili cilj, nedvosmisleno mi je rečeno da bi bilo bolje da promenim tim i igru na Svetskom prvenstvu. Odgovorio sam da je to moj posao i da neću nikog da slušam. Nastala je konfliktna situacija. Kao rezultat toga, morao sam da odem", istakao je Muslin.

Srbija ima Matića, Kolarova...

Muslin ne veruje da Rusija, iako je domaćin, može nešto da uradi na SP-u. Između ostalog i zato što njeni najbolji reprezentativci ne igraju u inostranstvu. - Pogledaj Srbiju. Takođe nemamo jaku ligu, ali tim može da se osloni na Nemanju Matića, koji igra za Mančester junajted, pa na Aleksandra Kolarova, jednog od lidera Rome...

Na pitanje zašto je Savez uopšte reagovao, kad su postojali rezultat i igra, bivši strateg „orlova“ je odgovorio da je to za njega besmisleno.

"Mnogi u Srbiji i dalje ne razumeju zašto će Srbija na SP-u imati drugog selektora. Očigledno, dodirnuo sam nečije interese. Neko je imao drugačiji pogled na razvoj srpskog fudbala. I žrtvovali su me".

Muslin se zatim dotakao Sergeja Milinkovića Savića, zbog čijeg nepozivanja je i nastao konflikt.

"Trener formira tim tako da igrači što bolje budu prilagođeni odabranom modelu igre. Dalje sve opredeljuje rezultat. Ako je dobar, onda je tim izabran ispravno. Otišli smo na Mondijal bez Milinkovića Savića. Ujedno, Dušan Tadić, koji je igrao na svojoj poziciji, postigao je četiri gola i imao osam asistencija. Razmislite o tim brojevima! Od 20 golova Srbije, Tadić je zaslužan za 12. Dakle, sasvim je logično da sam se opredelio za njega i vezu s Ademom Ljajićem".

Konstataciju da bi Milinkovića Savića možda i pozvao za to prvenstvo, da je ostao na klupi, Muslin je potvrdio:

"Teoretski, da. Nemam predrasuda prema Sergeju. On je odličan fudbaler. Ali, odmah sam rekao Savezu: za njega nema mesta u timu na toj poziciji, a konačna odluka će biti doneta po završetku klupske sezone".

Ruskog novinara je ipak čudilo ignorisanje igrača Lacija i, kako je istakao, jednog od najvećih srpskih talenata...

"I šta sad? Benzema je prvi napadač Real Madrida, osvojio je Ligu šampiona tri godine zaredom, ali nije pozvan u francusku reprezentaciju. To nikog ne brine. Zbog nedostatka Benzeme, Francuzi ne igraju gore".

Slična situacija je i u „zbornaji komandi“, navodi novinar. Mnogi smatraju da je Igor Denisov najbolji ruski fudbaler, a selektor Čerčesov ga ne zove."Ali, Čerčesov zbog toga nije otpušten. Ruski savez ne vrši pritisak na njega, a na mene u Srbiji su vršili, iako smo postigli rezultat. A vaš tim, čak i u prijateljskim utakmicama, nije izgledao najbolje".

Zoran Tošić bi bio koristan

Kao bivši dugogodišnji as CSKA, Zoran Tošić je zanimljiv Rusima, pa su Muslina pitali i za njega. Selektor Mladen Krstajić nije uvrstio asa Partizana u reprezentaciju za SP. - Tošić je iskusan igrač. Retko sam ga puštao da igra, ali je bio važan za kolektiv. Za atmosferu u timu takvi igrači su veoma korisni. Verujem da bi na Mondijalu bio koristan Srbiji - smatra Muslin.

Muslin je za „Sovjetski sport“ otkrio da su ga po dobijenom otkazu zvali reprezentativci.

"Mnogi igrači su me zvali, pokušavali da me podrže. To je bio šok za njih. Tim je bio talac situacije. Rekao sam momcima da nastave da igraju najbolje što mogu i da pokušaju da budu dobri na Svetskom prvenstvu", poručio je bivši selektor „orlova“, dodajući da će uskoro odabrati jednu od ponuda za nastavak karijere.

O doskorašnjem kapitenu "orlova", Muslin je rekao:

"Svaki trener uvek može da se osloni na njega. Za lošu sezonu Zenita nije on kriv. Sa takvim izborom igrača, Petrograđani su morali da osvoje titulu. Prema mom mišljenju, Roberto Mančini nije razumeo ruski mentalitet. Bane će, verujem, ostati u timu kod novog trenera Sergeja Semaka. On je u ruskom fudbalu kao riba u vodi".



ЛИНКЛИНКЛИНК

Овај интервју је Муслин дао 10 дана пре почетка првенства.

И из њега најбоље разумеш зашто је Крстајић шетао СМС да буде мало иза Митровића, па онда мало поред Матића на терену. СМС мора да игра, наредило одозго, а ти не знаш где би га ставио. И како онда да победиш где год да га ставиш.

Пази, експериментишеш тако у такмичарским утакмицама у којима свака грешка значи испадање из даљег такмичења! О, Боже! Па то је исто као и ови коментатори Журнала без мозга који сада бране игру СМС, што рече Чучко.

Последице таквог склапања екипе по захтевима менаџера, а не по моделу игре и потребама смо сви видели.

И било ко од нас онда може да буде такав тренер као Крстајић.

Само нека је послушан.

(Зар нису исто срање направили и са Антићем после Јужне Африке 2010. као и сада са Муслином?)

Још смо са свим тим добро и прошли. Могли су Бразилци да нас натрпају (реално гледано) да нису одиграли с пола снаге, у појединим моментима као да је пријатељска утакмица.

А могли су и да нас натрпају к'о ономад Аргентина или Холандија, па да се момци опет врате кући са 6 примљених голова на тој "одлучујућој и историјској" текми. (Вазда су нам утакмице одлучујуће. Ниједна није опуштена јер си пре тога обезбедио пласман за даље.)


И шта сада?

Ништа није непоправљиво. Погреши се, па се иде даље, све је то у реду.

Али када деценијама правиш такве намерне грешке због појединачних интереса...

(А ја то заиста гледам читав свој живот са репрезентацијом моје земље, звала се она Југославија или Србија. ЛИНК)

Или преведено, када деценијама ништа не научиш из својих грешака...

А ботови по медијима и плаћени новинарски пилићари који се хране по клупским ресторанима ће сада да крену у офанзиву и да доказују разочараној фудбалској раји како се "екипа" ипак прави тако што пошто-пото у тим стављаш само оне најскупље играче на фудбалском тржишту.

________________________________________________________________________

* -
Agent: Not clarified


Када је Немања Матић прелазио из Челзија у Манчестер то је био

Ђузепе Ризо (ЛИНК)

(Giuseppe Riso - ЛИНК)


Jose Mourinho was surprised Man Utd were offered Nemanja Matic (ЛИНК)


Сада се не зна...





Pini – gospodar srpskog fudbala rođen na Ostrvu (ЛИНК)

Sve o klubu koji služi za pranje srpskih fudbalera! (ЛИНК)

The Top 10 most powerful agents in football (ЛИНК)


Рек'о Фаљи, јебига...


Чучко, је л' беше Слобода из Ужица била донела одлуку да потписује искључиво и само фудбалере који немају никаквог агента/менаџера или инвестициони фонд за који су везани?

Па је са таквима ипак ушла у Прву лигу.

Али су је одмах брже-боље и избацили из те Прве лиге да им не квари бизИнис.

Разноразне Кокезе, браћа Тончеви из СПС и остали буразери и синови српског фудбала. (ЛИНК)


Нема ту трте-мрте!

У систем смо ти тато, ти бато и ја, а не тамо неки студенти!








tasadebeli tasadebeli 09:17 29.06.2018

И још мало о српском фудбалу (фудбалу?)

Atomski mrav Atomski mrav 09:45 29.06.2018

Re: И још мало о српском фудбалу (фудбалу?)

Lepo kaže Balašević: I nema driblaj, i nema dodaj, već samo ima - dobro se prodaj. Zbogom davni ideali, manje mi smeta prvenstvo sveta neg' prazan džep.

Atomski mrav Atomski mrav 14:04 29.06.2018

Re: Мала СМС порука малог поквареног говнета

Mitrović malo trči?!


Ako je verovati ovoj statistici iz Blica, Srbija je reprezentacija koja je najviše pretrčala u grupnoj fazi na SP!

https://sport.blic.rs/svetsko-prvenstvo-u-fudbalu-rusija-2018/sokantni-statisticki-detalji-sta-mislite-koliko-su-reprezentativci-srbije-pretrcali/jjfmmmh

To objašnjava donekle umor pred kraj utakmice ali na prvi pogled nije jasno kako reprezentacija koja je najviše pretrčala nije uspela da se plasira u osminu finala? I kako je ta reprezentacija postigla svega dva gola (od toga samo jedan iz igre)? Što bi rekao Džeremi Klarskon za američke automobile "How did they manage to get so few horsepowers out of a V8 engine?"... Na drugi pogled se vidi da je od prvih 5 reprezentacija po tabeli pretrčanih kilometara iz Blica samo Rusija uspela da se plasira u osminu finala (Nemačka je na drugom mestu) i da su od prvih 11 reprezentacija svega tri obezbedile plasman u eliminacionu rundu. Japan je na poslednjem mestu, Portugal treći otpozadi. Dakle, nešto tu ne štima - treba naime pogledati i statistiku poseda lopte, broja šuteva na gol i preciznosti dodavanja. Naši su protiv Švajcarske imali 42% poseda lopte (u drugom poluvremenu je taj procenat na momente stizao i do 30%). Protiv Brazila smo imali posed lopte 44% a protiv Kostarike 50%. Dakle, možda smo "nadtrčali" protivnike ali je to bilo utaman - to je uglavnom bilo defanzivno trčanje, procenat uspešnih pasova je bio ispod 80%.
tasadebeli tasadebeli 22:11 28.06.2018

Расплет Г и Х

Сенегал - Колумбија 0:1

Јапан - Пољска 0:1

Енглеска - Белгија 0:1

Тунис - Панама 2:1


Једина истинска занимљивост и изненађење за многе овог последњег дана играња утакмица по групама на светском првенству јесте заправо пролазак Јапана међу 16 најбољих, у елиминациону фазу такмичења, на основу тзв. правила фер-плеја, односно мањег броја жутих и црвених картона које је једна екипа добила током прве три утакмице.

Наиме, Јапан и Сенегал имају исти број бодова, по четири, исти број датих и примљених голова, све по 4, и свој међусобни сусрет су одиграли нерешено.

Дакле, потпуна изједначеност две екипе.

Зато се, по први пут у историји светских првенстава применило то тзв. правило фер-плеја, па Јапан иде даље зато што је на прве три текме зарадио 2 жута картона, а Сенегалци 4.

Жао ми Сенегалаца јер су и они почистили ђубре на стадиону после своје утакмице као и Јапанци.
tasadebeli tasadebeli 22:21 28.06.2018

16 тона

Дакле, имамо 16 екипа, осам парова за осмину финала светског првенства у Русији 2018.


1. Француска - Аргентина

2. Уругвај - Португал

3. Шпанија - Русија

4. Хрватска - Данска

5. Бразил - Мексико

6. Белгија - Јапан

7. Шведска - Швајцарска

8. Колумбија - Енглеска

Наставак првенства прекосутра, играју се по две утакмице дневно. У 16 и 20 часова.


Субјективна, врло емотивна, понегде у појединим паровима и навијачка, прогноза ко ће отићи у четвртфинале:


1. Аргентина

2. Португал

3. Русија

4. Хрватска

5. Бразил

6. Белгија

7. Шведска

8. Колумбија


Ће видимо проценат успешности ове моје прогнозе.

Ко би да ми се придружи у прогнозирању, само напред...




Atomski mrav Atomski mrav 23:48 28.06.2018

Re: 16 тона

Ajde da i ja probam:

1) Francuska (videli smo da Gaučosi nemaju šta da traže protiv jakih ekipa)
2) Portugal (posle produžetaka, možda na penale. Najneizvesniji duel u osmini finala)
3) Španija (Inijesta će naći načina da izigra rusku odbranu)
4) Hrvatska (jaki su kao zemlja)
5) Brazil (nas su dobili uz korišćenje cirka 40% kapaciteta)
6) Belgija (za dve klase su jači od Japana)
7) Švedska (čvršći su od protivnika)
8) Engleska (zbog Harija Kejna kojeg toliko sere da bi trebalo da se zove Hari Kenj)
vcucko vcucko 23:56 28.06.2018

Re: 16 тона

tasadebeli


Ко би да ми се придружи у прогнозирању, само напред...


1/4:

Urugvaj - Argentina; želim taj meč, toliko se vole da u njihovim utakmicama nedostaje samo vatreno oružje. A ponekad i ne nedostaje...

Rusija - Danska; ako sam već stavio da Rusi prolaze Španiju u nekom domaćinskom epic meču, onda zašto bi ih slao na razgoropađenu Hrvatsku - bolje na ove ravničarske drvoseče, prosto zato.

Brazil - Belgija; mislim da tu nema šta da se doda i oduzme, da je ovo i pisano i suđeno.

Šipcarska - Kolumbija; narko derbi, mitska bitka za belo uz jake snage policije u Samari

1/2:

Urugvaj - Brazil; simpatični probisveti na penale.

Rusija - Kolumbija; domaćinski kec, ovima već uveliko cakle oči.

Za 3. mesto:

Brazil - Kolumbija; Nejmar daje het-trik, Kolumbijci leže po terenu.

Finale:

Urugvaj - Rusija; probisveti rutinski i to je to. Urugvaj zatvara krug. Bili su prvi šampioni, biće i poslednji. Jer planirani zimski cirkus u Kataru, a posebno 48 ekipa od Kanade do Mehika, to više nije to.

I da, utisak poslednjeg pravog prvenstva:

Die Deutsche sind schon nach Hause geflogen
vcucko vcucko 16:43 30.06.2018

1/8 prvi dan

Katastrofalna odbrana Argentine.

Napadu se nema šta prigovoriti, dali su dva gola. Ne znam kome je to prethodno uspelo na velikim takmičenjima. Ovako napamet, na poslednja dva pobedili su ih Portugal i Nemačka sa po 1:0.
Ali odbrana je u rangu naše. U stvari, ni nama nisu ovako radili šta su hteli. Svaki napad šansa, svaka druga šansa gol. Šta li je sa njima radio onaj istetovirani trener? Koliko se sećam, sa Čileom je postizao rezultate upravo odbranom.

Da se razumemo, Francuzi su se razgoropadili i verovatno preuzeli zastavicu glavnog favorita za titulu.

I gotovo je za Mesija. Nije on taj. Svaka mu čast, jedan od najboljih u svojoj deceniji, ali daleko od najvećih. Svetski kup se gleda. Tu su Pele, Maradona, Zidan... nešto odrađivali i sami. Ovaj ne može, očigledno. Što je najcrnje, deluje da mu je svejedno. Maradoni kad nije išlo (protiv Brazila '82.) napravio je njesra i dobio crveni karton. Ovaj samo ćuti i gleda. Adios, Mesi!

Evo sad je prošao nekolicinu i šutnuo kao moja ćera što bi, dodao golmanu. Još jednom, adios!
nsarski nsarski 17:14 30.06.2018

Re: 1/8 prvi dan

Witz, ili makar šala-komika.
Pojavili se aberi da danas, u 19h u Gorki Parku, Moskva, igramo sa Nemcima za 16/17 mesto.
c_h.arlie c_h.arlie 17:09 30.06.2018

M'da !

Mbapeeeeeeee
tasadebeli tasadebeli 21:11 30.06.2018

Ameroeuropaische chamugania und tzigania

Латински кварт - Латинска Америка 4:3

Једна од оних утакмица које се памте, помињу и препричавају.

Да је даље прошла Аргентина, не би било незаслужено.


Уругвај - Португал 2:1

Једна од оних текми које се брзо заборављају. Само се резултат памти.



Је ли, бре! А где су Њемци?

А да, ено их играју за 17. место са Србима у Горки парку.







П.С. - Само је још Дуле Савић умео да пада оавко као ови Уругвајци, к'о да га је стрефио снајпер, иако никог око њега нема у кругу од три метра.
vcucko vcucko 23:24 30.06.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

tasadebeli

П.С. - Само је још Дуле Савић умео да пада оавко као ови Уругвајци, к'о да га је стрефио снајпер, иако никог око њега нема у кругу од три метра.

Svim srcem za Urugvaj!

Nacija od 3 miliona sa dve svetske titule i još tri polufinala. Plus najviše (više i od Brazila i od Argentine) južnoameričkih titula (Copa America). Na punoj Marakani pobedili Brazil za drugu svetsku titulu. Svi znaju za "čudo u Bernu" kad su Nemci u finalu 1954. pobedili mađarsku laku konjicu - ali malo ko zna da je u polufinalu Skjafino u poslednjem minutu pogodio stativu pa su ih Mađari jedva pobedili u produžetku.

Jedan od najgotivnijih likova iz mladosti - Carlos, brodski konobar, pravi portenjo iz Montevidea. Mogao je da priča o fudbalu 25 časova dnevno, on na svojoj verziji španskog ja na iskvarenom talijanskom i sve smo se razumeli, za dugih dana preko okeana. Pričao mi je kako je kao dete od 10-ak godina ispratio od jedne do druge stadionske kapije celo prvo SP 1930., bio (i ostao) sirotinja, nije bilo za karte. Pričao mi je o Jakši i Tirketu, tada početkom 80-ih, kada je i u Beogradu (o Rijeci da i ne govorim) malo ko znao tu priču. Nemam pojma, možda, voleo bih da je i dalje živ i s nekom novim klincima raspreda o Valteru Skjafinu i svom voljenom Penjarolu.

Ako neko svojom krivicom nije imao sreće na poslednja dva SP to je Urugvaj. U Africi su igrali polufinale bez Suareza (zbog onog rukometa na gol liniji protiv Gane), u Brazilu je isti Suarez krenuo da grize, inače ko zna gde bi završili. Evo i večeras se izgleda povredio Kavani, nadam se da nije ništa ozbiljno i da će igrati protiv Francuske. Da će imati čistu i fer situaciju (alternativa je Stuani, koji je ove godine uveo Gironu u Primeru sa 20+ golova, dobar igrač ali nije to to).

Napred Urugvajci, vi ste u isto vreme evropskija reprezentacija od Francuske i Portugala zajedno, po svim parametrima, ali i najveća nada Južne Amerike. Vamos!
Atomski mrav Atomski mrav 23:29 30.06.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

Jaki su Urugvajci kao stena... ali bez Kavanija, ako se ne oporavi, ne mogu protiv Francuza.
tasadebeli tasadebeli 23:39 30.06.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

vcucko

Nacija od 3 miliona sa dve svetske titule



Мени причали да су ту прву светску титулу 1930. године освојили после једног баш спортски и фер добијеног полуфинала против Југославије када су за њих играли и полицајци и ватрогасци који су дежурали уз аут и корнер линије?

(К'о некада у СФРЈ када су Звезда и Партизан гостовали у Приштини. Па фудбалери само гледали како да извуку живу главу са терена. Сада је, у ово наше доба, ту улогу ФК Приштине био преузео Нови Пазар у нашој лиги, али џабе... Опет испадоше.)

А и финале су те 1930. године Уругвајци тако поштено добили да замало да зарате са Аргентином због фудбала?





Разумем ја твоју емоцију.

Али, превише се ти Уругвајци циганишу по терену, Чучко. Барем за мој укус. И такви су откада пратим фудбал. Деценијама. Не знам да су икада били другачији.

Немој погрешно да ме схватиш, нисам заљубљеник ни у Португал. Али ово како Уругвајци убијају игру тим циганисањем, развлачењем времена, прљавом игром,...

Гори су од Аргентинаца.

А кад и судије крену да се циганишу по терену допуштајући Уругвајцима да раде то што раде...

Овај судија вечерас ћути к'о кучак, а Уруси играју прљавооооо... Само тако...

Све помало, знаш оно... Чук-чук, мало лакат, мало песница у бубреге с леђа, мало мајка ти је курва и ти фазони...

(Зар није мало блесаво да ову текму суди Мексиканац Рамос?

К'о нама што су увалили оног Швабу...)






Portugal vs. Uruguay!

Whoever Wins ... We Lose

We don’t want to overhype this, but we could be approaching some kind of event horizon of shithousery. Uruguay are the undisputed masters of the art, a team built from gristle and needle and spite. Their marking is aggressive, their organisation is terrifying, and they approach the art of disruptive violence with the care and attention of a highly experienced torturer. (Named Diego Godín.) No messing about. There’s the weak spot. And there. And ... broken.

What’s particularly admirable/appalling about Uruguay is their commitment to the cause of being Uruguay, all the time, no matter what else is going on. They don’t just bunker down and shithouse up when playing against the bigger sides. They do it to everybody. They did it to Saudi Arabia. Get the goal, kill the game, and kick anybody who tells you otherwise. It would almost feel gratuitous if it weren’t so on-brand.



ЛИНК




П.С. - Ономад када је судија покрао Чукарички против Радничког Ниш (наредило одозго да Раднички буде трећи у лиги и иде у Јевропу)

Овусу, десно крило Чуке,

није играо за Чукарички због картона, него седео с нама у публици.

Изнервирани сви суђењем на крају текме, ја питам Овусуа, из милоште на Брду званог Црна мамба због брзине (кад узме лопту, можеш да му отвориш слободно капију стадиона колико се залети с њом):

- Мамба, је л' и код вас у Гани и у Африци исто овако суде?

- Исто, брате!

vcucko vcucko 00:59 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

tasadebeli


Мени причали да су ту прву светску титулу 1930. године освојили после једног баш спортски и фер добијеног полуфинала против Југославије када су за њих играли и полицајци и ватрогасци који су дежурали уз аут линију?


Postoje fakta i postoje mitovi.

Fakta: tad su nas pobedili 6:1, a pre toga na OI 7:0. Olimpijsko zlato su osvojili dva puta pre prvog SP, otuda im četiri zvezdice na grbu saveza.
Policajac navodno jeste vratio loptu u igru za treći gol.
Na dan finala argentinski navijači su došli sa druge strane La Plate, dva dupke puna parobroda, nekoliko hiljada njih. Čitav dan su po gradu bile tuče, pucnjave, ne samo na stadionu. Obostrano. Policija je zaplenila hiljade pištolja sa obe strane. Naravno deo oružja je unesen na stadion i bilo je pucnjave na utakmici. Opet obostrano. Argentinska vlada je zapretila ratom i okupacijom ako se nhihovim navijačima u povratku nešto desi, kad su brodovi ušli u njihove teritorijalne vode pretnja je obustavljena. Otud priča o zamalo ratu zbog fudbala.
Godine 1930. Urugvaj je bio jedna od najprosperitetnijih zemalja sveta, sa bruto dohotkom većim od Nemačke, blizu Švajcarske. A ne kao Bjela što je prikazao na filmu. Čitao sam na IMDB post jednog Urugvajca koji je gledao film, lik se ozbiljno naljutio što je njegova zemlja prikazana kao fakin Mehiko, to je za njih ozbiljna uvreda

Mitovi: mi smo bili bolji i dobili bi ih uz pošteno suđenje (cvrc Milojka). Sudija jeste dobio nalog, ali ne da nas spreči da dobijemo (što je smešna priča) nego da ubrza stvar. Da se oni ne bi previše umorili za finale protiv Argentine. A to je za njih sve i svja. Brazil može da ih pobedi, OK bili su bolji. Ali Argentina - e za to leti glava Tako su nasađeni jbg.
Još jedan mit iz filma: našu reprezentaciju nije dočekao lik sa nažvrljanim papirom (pa još čist Meksikanac) nego nekoliko hiljada naših iseljenika, uz orkestar i zastave, bukvalno su ih odneli do hotela. I Srbi i Hrvati (uglavnom dalmatinski boduli), tada u JA nije bilo ustaša, oni su otišli posle rata. A običan svet nije znao da se ovde levati svađaju gde će biti savez, nit ih je za to bilo briga.

Kaleta El Gran Milovan nije mit, to postoji i dalje (bar je postojalo u vreme mojih priča sa Karlosom, danas bemliga).

Da se razumemo: cela priča oko učešća reprezentacije Jugoslavije na prvom SP, sticajem okolnosti grupe igrača iz Beograda, jeste priča veća od sveta i života. Normalni narodi bi je sto godina pričali svima, svaki dan ceo dan. Srbi su je se verovatno stideli, da ne bi eto povredili nečija osećanja I dobro je što je jedan promoćurni Bjela napravio film, makar i sa nekim nakaradnim faktima.

Pozdrav
Atomski mrav Atomski mrav 01:19 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

A kad se to kod nas pošteno sudilo u fudbalu (i ostalim sportovima)?
Interesantna je pričica o pokojnom fudbalskom sudiji, Abdulahu Abdulahiju. Vcucko ga se možda seća, sudio je utakmicu Rijeka - Crvena zvezda 1985. godine. Abdulahi je bio mnogo ponosan na naslovnu stranu Tempa na kojoj je osvanuo posle te utakmice.
Iako je sudio i večiti derbi(*) sledeće sezone, najviše je voleo da sudi utakmice druge lige. Bio je trgovački putnik i to vrlo uspešan - dođe u petak u mesto gde će suditi utakmicu i krene da obilazi lokalna preduzeća.
- Dobar dan
- Dobar dan
- Izvolite naše kolekcije...
- Žao mi je, ne treba nam trenutno ništa...
- Hoćete li vi da pobedite u sutrašnjoj utakmici?
I onda se okreću telefoni svuda po opštini da se namaknu pare...

(*) Abdulahi je bio trgovački putnik za firmu u kojoj je radila moja majka. Pred taj večiti derbi koji je on sudio, skupilo se neko društvo kod nas i moj otac i njegovi drugari su pričali o predstojećem derbiju da bi moja majka k'o iz topa rekla:
- Ma dobija Partizan sigurno!
Svi je belo gledaju pošto se ič ne razume u fudbal... neko je pita:
- Kako znaš?
- Pa Abdula sudi!
c_h.arlie c_h.arlie 06:09 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

Atomski mrav
Jaki su Urugvajci kao stena... ali bez Kavanija, ako se ne oporavi, ne mogu protiv Francuza.

Da prosti vcucko koji se baš oduševio Urugvajcima ... njih je juče usralo - dve kontre sa dva kontakta i dva gola.
Inače, neko reče da se mnogo valjaju ... tačno, ali mislim (isto) da su svi mala maca u odnosu na Nejmara.
Ja zbog toga valjanja ne volim latinski fudbal ... i uvek ću, stoga, dati prednost Švabi (jebote).
A da je Urugvaj zajebana ekipa, to stoji.
Verujem da će razvojem VAR tehnologije i to glumatanje početi da se sankcioniše.
vcucko vcucko 08:41 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

Atomski mrav

Interesantna je pričica o pokojnom fudbalskom sudiji, Abdulahu Abdulahiju. Vcucko ga se možda seća, sudio je utakmicu Rijeka - Crvena zvezda 1985. godine. Abdulahi je bio mnogo ponosan na naslovnu stranu Tempa na kojoj je osvanuo posle te utakmice.

Pretpostavljam da misliš na jednu kup utakmicu (1/4 finala, tako nešto) koju je Zvezda ubedljivo dobila, ali je dotični tako sudio da ga je posle utakmice narodna milicija sprovela na aerodrom.

I to je jedna od razlika, koje su me (sem porodično) načinile ovako zadrtim grobarom. Za sve godine na Kantridi, Partizan je dobijao i gubio utakmice, ali ne sećam se jednog jedinog nepoštenog detalja. Možda jednog protiv Partizana, Bursać je u finalu kupa '79. rukom skrenuo loptu u gol. Ali i to se videlo samo na snimku iz nekog ugla. Od ovih drugih nagledao sam se svega i svačega.
tasadebeli tasadebeli 08:58 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

vcucko

Da se razumemo: cela priča oko učešća reprezentacije Jugoslavije na prvom SP, sticajem okolnosti grupe igrača iz Beograda, jeste priča veća od sveta i života. Normalni narodi bi je sto godina pričali svima, svaki dan ceo dan. Srbi su je se verovatno stideli, da ne bi eto povredili nečija osećanja I dobro je što je jedan promoćurni Bjela napravio film, makar i sa nekim nakaradnim faktima.



Ма да, филм је филм. И мислим исто што и ти, добро је да га је неко уопште и снимио макар и са накарадним фактима. Отуд нам и све митологије од прапочетака времена... Да нема накарадних факата, не бисмо имали ни митолошке приче. Написах то у првом посту у овој серији...


Од три последња светска првенства у фудбалу (Јужна Африка 2010, Бразил 2014, Русија 2018.) откако играмо под именом Србија (коначно! - ЛИНК), ми ево учествујемо већ на другом светском првенству.

Богами, тако нешто није постигла ни увелико медијским митолошким маглама обавијена генерација Моше и Тиркета која је умела да пимплује живим јајетом уместо лопте носећи дрес Југославије. (Уругвај 1930.)


- Је л' истина да је само један Мађар до сада умео да пимплује живим јајетом?

- Јесте, ал' тај је одмах умро.






Ја сам ту причу слушао такође од неких актера свих тих догађања 35 година пре него је Бјела снимио филм. (ЛИНК)


Susret s reprezentacijom Urugvaja opisao sam sa preko stotinu reči. Potrošio sam skoro sav novac koji sam imao.

Utakmica je zaista bila vredna tih troškova. O njoj je imalo mnogo šta da se kaže. Iako je rezultat bio 6:1 u korist Urugvaja, naši su igrali vrlo dobro, dali prvi gol i tek kada je sudija otvoreno počeo da navija za domaće, jugoslovenski igrači su posustali.



Не знам да ли бисмо победили ми или Уругвај, али резултат је текао овако:


1.0 за нас Вујадиновић. (5. минут)

1:1 из офсајда. ((19. минут)

2:1 за Уругвај (21. минут)

Поништен гол нама за 2:2 због наводног офсајда и то тако што је судија прво показао на центар, признао гол, па онда после жестоких протеста Уругвајаца и целог Сентенарија поништио гол (ја нисам чуо ни за један други такав случај пре ВАР система, поготово не на светским првенствима; да судија мења накнадно своју одлуку. Чак ни за Марадонину мано де диос.).


Brzo oporavljeni od šoka zbog dva primljena gola za dva minuta, Jugosloveni kreću u napade. Sada se Urugvaj brani. U 25. minutu Ivica Bek prolazi levom stranom, pronalazi Baneta Sekulića koji snažno šutira, lopta pogađa Nasacija ali, na nesreću domaćina, na pravom mestu je Moša Marjanović, pritrčava i iz blizine postiže gol. Sudija pokazuje na centar, rezultat je 2:2, na stadionu opet „minut ćutanja“... Ali, avaj… Urugvajci trče ka sudiji, pokazuju rukom na pomoćnika, reklamiraju nešto… Rego odlazi do pomoćnika iz Bolivije i posle konsultacije poništava gol! Objašnjenje: strelac je bio u ofsajdu!





Полицајац враћа лопту из гол аута и асиситира Уругвајцима за 3:1. (32. минут)




U 32. minutu desio se skandal koji će ući u istoriju svetskih prvenstava. Posle jednog napada Urugvaja lopta odlazi u gol-aut. Jedan policajac, koji je stajao tik uz gol Jakšića, vraća loptu u igralište. Dok Jugosloveni stoje, Dorado centrira, a Anselmo šalje loptu u mrežu. Na opšte zaprepašćenje, sudija pokazuje na centar - 3:1 za Urugvaj. Jugosloveni ne veruju očima, saleću sudiju, ali ne vredi ništa.





У полувремену наши нису ни хтели да изађу да одиграју друго полувреме. (Све ти је јасно зашто.) Натерао их Андрејевић.

После свега тога, до 1:6 није било ни тешко ни немогуће стићи. Са играчима који су дигли руке од утакмице јер су схватили да не могу да победе. Нипошто им се то неће дозволити.


Тако да, Чучко, није било никаквог наводног враћања лопте полицајца у терен из чега је Уругвај повео са 3:1, него се све то стварно догађало на терену.

Како је то могуће?

Па прво светско првенство, ривалитет европских и јужноамеричких екипа и њихов утицај на тек рођену ФИФА и потреба да се на првом светском такмичењу покаже доминација по сваку цену.

Био је жртвован фудбал на тој утакмици и нека тамо репрезентација Југославије која ионако није припадала онима великима који су се већ клали на олимпијским играма.

Откуд таква атмосфера бити или не бити, ко жив ко мртав?

Па и сам кажеш колико је ту ватреног оружја било по Монтевидеу у тим данима.


(Узгред, Ђани Лонци и његова мафијашка екипа наследника у ФИНА то већ деценијама исто ради и у ватерполу, само је ватерполо ипак другачија игра од фудбала, па им и не успева сваки пут. А Србија/Хрватска/Црна Гора и Мађарска су ипак за читаве две клоасе испред осталих. И ватерполо није глобални спорт, него више европски.

Ево, пружа ти се прилика сад у јулу да се увериш у то на предстојећем европском првенству у ватерполу како те мафиозе то раде са намештањем сатница утакмица, намештеним судијама итд. Онако све на фињака, да се Власи не досете и да на сваку твоју примедбу ови из ФИНА само слежу раменима лажући те да ти примедба није поткрепљена доказима. Мађарска и Србија, иако убедљиво најуспешније репрезентације у том спорту, често ту имају третман као да су нека афричка репрезентације.)

А тај Уругвајац што се наљутио што му је домовина представљена као Мексико, није ти ништа помињао око тог суђења на тој полуфиналној утакмици?


Кажем још једном, разумем ја твоју емоцију гледе Уругваја, али ово су факти. И није ми их причао Уругвајац.


Све ово друго што си написао стоји и апсолутно си у праву (климава фудбалска организација у Југославији, Хрвати који су и тада као и после вазда уцењивали Београд и све остало што си написао...)

Али да не спинујемо факта због емоција?

Чињеница је да нас је Уругвај у полуфиналној утакмици првог икада одржаног светског првенства победио уз суђење какво пре приличи некој барајевској лиги (ФК Лисовић - ФК Гунцате) када незадовољни домаћи навијачи после текме судију спусте у бунар да га казне.


П.С. - И једно занимљиво питање за све нас:


Да ли бисте ви изашли на терен после таквог суђења у полуфиналу светског првенства као што је то био случај на утакмици Уругвај - Југославија 1930. године.

Ја, богами, не бих.

А ако би ме и натерали, онда свакако не бих више играо фудбал, него само статирао на терену и чекао крај утакмице.

Јер... Чему онда све то... (ЛИНК)


Zbog svega toga Vidak Bratić (по. тренер Чукаричког) je na konferenciji za medije "osuo paljbu" na suđenje u srpskom fudbalu i poručio svom gazdi da "baca pare".








tasadebeli tasadebeli 09:24 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

vcucko

Napred Urugvajci,



А је л' синоћ прцкао мексички судија Португалце онако на ситно? Како је теби то изгледало?

Пази, не много... Мало, онако на ситно... За овакве утакмице сасвим довољно да се на тај начин да предност једној екипи.

(Сети се оног Швабе Бриха који дели жуте картоне нашимa у везном реду, а Шипцарцима за исту врсту фаула који праве не ме да ни усмену опомену или чак наши не добију ни фаул.)

За овакве текме сасвим довољно.


Да подсетим само, Роналдо је ипак званично проглашен од ФИФА за најбољег играча у 2017. (ЛИНК)

Али џабе му.

Наредило одозго. Што каже Чучко: Рек'о Фаљи.


П.С. - Што ти кажеш, одличан судија, из класе најбољих, јер када то ради, ништа му се не може приговорити.

Мислим, може... Али џабе...
tasadebeli tasadebeli 10:07 01.07.2018

Let the Money Flow

Предлог та читање док уживамо у фудбалу


MAFIFA


UEFA MAFIA







(ЛИНК)



David Yallop, How They Stole The Game. Poetic Publishing, London, 1999,
pp. 315, £16.99 (hardback)


An implicit pact has always operated between the organisers of, and those who
watch and follow, top level professional sport. That is that a real contest is being
conducted - a contest where teams (and/or individuals) play to the best, or
limits, of their ability, with the most skilled and able team being victorious.
Other aspects of this pact are that referees are impartial in their decision making
in ensuring that various games are conducted according to, and within, the
rules of the game; and that the overall organisation and administration of the
sport is conducted in such a way that no team has an advantage over competitors.
In short, everything, both on and off the field, is above board - we are watching
a contest, not a ‘fix’.

Top level professional sport, by definition, is a commercial activity. The
various games themselves, and the paraphernalia associated with their
production, provide many opportunities for money making. David Yallop
estimates, for the late 1990s, that football - what is called soccer in Australia -
has an annual turnover of (presumably American) $255 billion, and provides
direct and indirect employment for more than 450 million people (p. 12 -
unfortunately he does not source this data).

The general lament that is directed at this nexus between commerce and
sport is that the latter is reduced to fulfilling the needs of the former. The location
of teams and stadia, the structure of leagues and the staging of games have been
increasingly seen as being determined by the needs of broadcasters and sponsors,
to the chagrin of fans. Despite these problems, despite their apparent increasing
alienation and hankering for a return to the ‘good old days’, fans have been
comforted by the implicit pact - when watching a game a real contest is taking
place.

David Yallop in How They Stole The Game is also interested in the
interconnections between sport and commerce. His particular focus is on the
world game. His point of departure is to expose the corruption that exists in
football; of how those at the very top of the Federation lnternationale de Football
Association (FIFA) have flagrantly breached their side of the implicit pact.
Yallop’s major target is Joao Havelange, FlFA’s president form 1974 to 1988.
How They Stole The Game is about corruption on a grand scale. Yallop provides
information on how Havelange embezzled funds from the Federation of
Brazilian Sport (CBD) and one of his companies to pay for the votes of delegates
to ensure his election as FIFA president. Such moneys were used to fund
Havelange’s tour of the world - and he always travelled first class and lodged
at the best hotels - in drumming up support for his candidacy; and to pay for
the airfares, accommodation and generous expenses of delegates who turned
up for the election. Concerns about Havelange’s management of CBD resulted
in a confidential inquiry being conducted by the Brazilian government. It was
estimated that in the sixteen years of his stewardship $6.6 million vanished
(this is what could be traced). A decision was made not to pursue Havelange in
the courts - apparently because of the embarrassment it would have caused for
Brazil given his exalted position in FIFA (though it may have also been due to
his political connections). Instead, the government bailed out the CBD (pp. 123-
125).

Yallop provides details of Havelange’s various conflicts of interest. For
example, he awarded insurance contracts for World Cups to a company under
his control. Moreover, various companies he has been associated with, according
to Yallop, have been used to launder money from persons and companies
involved in arms dealing and narcotics.

One of Yallop’s major criticisms of Havelange is his relationship with Horst
Dassler of Adidas. Havelange, or FIFA, sold marketing and broadcasting rights
to World Cups to a company controlled by Dassler. Dassler, in turn, sold on
these rights for substantially higher fees. Yallop maintains that between 1986
and 1998 this arrangement cost FlFA/football and/or netted Dassler’s company
somewhere between $500 million and one billion dollars (p. 230).
Besides various developments within FIFA during Havelange’s reign, Yallop
examines matters involving Brazilian football, and the awarding of and conduct
of World Cups. Yallop claims that Sepp Blatter, who succeeded Havelange, bribed
approximately twenty (mainly) African delegates - the price was apparently
$50,000 - to secure his election over Sweden’s (Union des associations Europeenes
de Football president) Lennart Johansson. Yallop is appalled at the extent to
which FIFA officials have their snouts in the trough. He says that ‘The bill for
bringing the FIFA officials to Spain for World Cup 82 was over $3 million - more
than it cost to transport and accommodate the twenty four teams’ (p. 153). The
bill at one of the hotels that hosted FlFA’s 1998 meeting, which incidentally
resulted in Baltter’s election, ran ‘to many millions of dollars’. ‘Havelange’s
Presidential Suite ... cost £3,500 per night. Forty-two nights - £147,000’ (pp. 296
and 294).

Brazilian football is depicted as a haven for gangsters and drug lords. It
alternates between providing a vehicle for money laundering and ‘bread and
circuses’ for various governments. Havelange used his influence to have his
son-in-law, Ricardo Teixeira, installed as head of the CBD. Teixeira was most
skilled at dolling out tickets for World Cup games to persons of influence -
something he ‘inherited’ from his father-in-law. Brazil played off in (and won in
a penalty shot out) the final of USA 1994. Teixeira provided tickets to the final
and paid for all expenses of a number of persons including ‘five members of the
judiciary from Rio; the three judges of the court of appeal; the two district
attorneys and many more lawyers. Most of these legal figures were involved in
the at least forty lawsuits connected with ... [Brazilian football] which were at
the time being processed’ (p. 242). After Brazil won the World Cup Teixeira,
members of his entourage and players returned to Rio and refused (and received
political support from the highest levels) for having approximately twelve tons
of goods, they had brought back with them, not processed through customs.
This was a drama which unfolded live on national television. Yallop suggests
that narcotics formed part of these goods (p. 247).

Because of the implicit pact soccer fans, well, especially neutral ones, don’t
question (overly long) strange decisions by referees - obvious penalties not
awarded, dubious ones granted; players dismissed from the field for standing
on grass, while others who commit vicious tackles suffer little more than a
warning and/or the person they hacked is booked for taking too long to regain
their feet. Yallop explains this phenomena in terms of referees and linesmen
who have been ‘got at’. He provides examples in domestic, and more, alarmingly
in World Cup competitions. His implicit message is that spectators should believe
what their eyes tell them. In addition, Peru were bribed to throw their second
round match against Argentina in 1978 - Argentina subsequently won the World
cup.

This review only scratches the surface of Yallop’s expose. In recent times we
have become increasingly aware of odd-doings associated with the production
of sport. Drug taking in many athletic contests. The buying of votes for the
Sydney summer Olympics in 2000 and the winter games in Salt Lake City 2002.
The match fixing in world cricket. As I write this review the front page of The
Sydney Morning Herald, 11 July 2000, reports on how major sponsors of Sydney
2000 are offering prime tickets to politicians. The back pages of the same edition
carry an article about how Charlie Dempsey, an Oceania delegate to FIFA,
abstained from voting on whether the 2006 World Cup should be awarded to
Germany or South Africa, because of ‘undue pressure’ to secure his vote. How
They Stole The Game is a profoundly disturbing work. It is a damning indictment
on football, in particular, and sport, in general. It is a book which should be read
by all those with an interest in sport. It appears that the implicit pact that his
existed between organisers and spectators is, if it hasn’t already, coming to an
end.


Braham Dabscheck
School of Industrial Relations
University of New South Wales
vcucko vcucko 13:47 01.07.2018

Re: Ameroeuropaische chamugania und tzigania

tasadebeli


У полувремену наши нису ни хтели да изађу да одиграју друго полувреме. (Све ти је јасно зашто.) Натерао их Андрејевић.

После свега тога, до 1:6 није било ни тешко ни немогуће стићи. Са играчима који су дигли руке од утакмице јер су схватили да не могу да победе. Нипошто им се то неће дозволити.

Тако да, Чучко, није било никаквог наводног враћања лопте полицајца у терен из чега је Уругвај повео са 3:1, него се све то стварно догађало на терену.

Како је то могуће?


Ne sporim ja to. U tim - kako ih mnogi danas zovu (a pojma nemaju zašto) - romantičarskim danima fudbala to su bila redovna dešavanja. Možda su kulminirala na toj utakmici (sa policajcem koji vraća loptu u igru), ali ništa specijalno za to vreme. Tada je bilo normalno da neki bek ili half dobije zadatak da "ubije" najboljeg igrača protivnika. Mislim, da ga onesposobi (mada ni exitus letalis nije bio opcija za bacanje). U prevodu, da ga polomi. Pa da ovog iznesu ili da, u boljem slučaju, šepesa pored aut linije i statira na krilu, jer tada nije bilo zamene igrača. A sudija, inspirisan publikom koja drži motke (ili pištolje), samo pripreti no-no i nikom ništa.

Urugvaj iz tih godina je bio poznat po dve stvari: da su reprezentativci bili fakuletski obrazovani, gospodska deca iz hoh društva i da su znali da krljaju bolje od drugih. Ali takvi su uzeli dva zlata na OI, oba u Evropi. I to ubedljivo. Zato sam sklon tezi da je tamo bilo svega i svačega, ali da to sve i svašta ipak nije odlučilo utakmicu. Da je samo ubrzalo ishod. Seti se, na prethodnim OI bilo je 7:0 za njih.

Ima jedna utakmica, baš ružan primer ovoga o čemu sam napisao poneku. I to ne iz 30-ih, nego 1962. na SP u Čileu. Čile - Italija u grupi, domaći otišli dalje i kasnije do trećeg mesta, Talijani kući. Ima na YouTube solidnih snimaka, mislim da bi te zanimalo da pogledaš. Oružana pljačka. Ali i Talijani imaju svoj deo, opšte je poznato da je na finalu u Rimu 1934. Benito sedeo u loži i komandovao sudiji i da je Čehoslovačka (sa Planičkom na golu) pokradena.
vcucko vcucko 17:48 01.07.2018

Ras, dva, tri...

vcucko vcucko 17:58 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

Bravo brat Artjom, bravo Jegor!

Idemo sad na danske drvoseče...

A vi Kastiljanci, Katalonci, Galjegosi i ostali Gitanosi... da se lepo, khm, telepromptujete na neku livadu kući. Pa tikatakajte dok vam duša ište.

Ajmo:

Rascvetali jabloni i gruši
Popljili tjumani nad rekoj
Vihodila na bereg Katjuša
Na visokij bereg na krutoj
svarog svarog 18:34 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

Rusi odigrali ko Nemci samo bez napada. Pa oni sat vremena nisu ni pogledali na gol spanaca
vcucko vcucko 18:47 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

svarog
Rusi odigrali ko Nemci samo bez napada. Pa oni sat vremena nisu ni pogledali na gol spanaca

Pogledali su dovoljno puta, očigledno

Da su se otvorili pet minuta, dobili bi dva komada. Zato je ovo fudbal, ne tamo neka košarka.

A ove kalašture su od dva sata igre imali loptu sat i po. Od toga su se sat i petnaest dodavali oko centra, a šutirali su na gol tri i po puta. U čemu je razlika
janospistaferika janospistaferika 18:50 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

Osetim neko perverzno zadovoljstvo svaki put kada Spanci izgube u nekom sportu.
c_h.arlie c_h.arlie 18:59 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

vcucko
svarog
Rusi odigrali ko Nemci samo bez napada. Pa oni sat vremena nisu ni pogledali na gol spanaca

Pogledali su dovoljno puta, očigledno

Da su se otvorili pet minuta, dobili bi dva komada. Zato je ovo fudbal, ne tamo neka košarka.

A ove kalašture su od dva sata igre imali loptu sat i po. Od toga su se sat i petnaest dodavali oko centra, a šutirali su na gol tri i po puta. U čemu je razlika

Da prosti Pajić - da i nas ogreje sunce.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 19:45 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

e da smo ruska gubernija, sad bi bili u cetvrtfinalu mondijala.

svarog svarog 21:39 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

vcucko
svarog
Rusi odigrali ko Nemci samo bez napada. Pa oni sat vremena nisu ni pogledali na gol spanaca

Pogledali su dovoljno puta, očigledno

Da su se otvorili pet minuta, dobili bi dva komada. Zato je ovo fudbal, ne tamo neka košarka.

A ove kalašture su od dva sata igre imali loptu sat i po. Od toga su se sat i petnaest dodavali oko centra, a šutirali su na gol tri i po puta. U čemu je razlika

Nije da mi je zao sto su spanci ispali da se razumemo
tasadebeli tasadebeli 22:32 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

janospistaferika
Osetim neko perverzno zadovoljstvo svaki put kada Spanci izgube u nekom sportu.



Ја чекам Колумбија - Енглеска, па да се онда стварно радујем.



janospistaferika janospistaferika 22:50 01.07.2018

Re: Ras, dva, tri...

kalašture

vcucko vcucko 19:03 01.07.2018

Opa



floki floki 21:52 01.07.2018

nego

e ako sad onaj subasicev tast ne prihvati zeta od oca srbina (pardon, pravoslavnog hrvata), onda jbg, dzaba si krecio subasicu :)
janospistaferika janospistaferika 22:04 01.07.2018

Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Nasi jadnici, manekeni i mafijaske pudlice, mi da smo promasili penal u 115 minutu, mi ne bismo ni napadali kao osice poslednjih 5 minuta, a tek se ne bismo vratili psihicki u penale, nego sledecih 5 godina ne bi gola dali.

Pa mi se od Mijatove precke jos nismo oporavili.

vcucko vcucko 22:40 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

janospistaferika
Nasi jadnici, manekeni i mafijaske pudlice, mi da smo promasili penal u 115 minutu, mi ne bismo ni napadali kao osice poslednjih 5 minuta, a tek se ne bismo vratili psihicki u penale, nego sledecih 5 godina ne bi gola dali.

Pa mi se od Mijatove precke jos nismo oporavili.


Da. Ali nije u tome najveći problem. I Akinfejev je neka vrsta mafijaške pudlice, vekuje po njihovim klubovima više nego na treningu. I tako celu karijeru. Ali danas je rekao "nema gola" i nije ga bilo. Ruski fudbaleri, najslabija karika među ruskim sportistima, danas su prevazišli sebe. I pogubiše od sebe boljega. Zašto? Zato što su shvatili utakmicu kao otečestvenu vojnu i nikako drugačije. Zato što su bili spremni da zaginu za mat rodinu. Nema drugog objašnjenja.

Dok našim fuzbalerima reč "Srbija" ne znači apsolutno ništa. Čast izuzecima. Možda im znači ono BEG kad lete ovamo, jer znaju da ih tu čekaju splavovi puni radodajki. Možda i da zadive stari komšiluk nekom besnom mašinom. Oni se pripremaju i borave na SP bez saznanja gde su, zašto i šta predstavljaju. Ne koga nego šta, to je bitna razlika.

SMS je ubeđen da je tri utakmice na prvenstvu odigrao "za 7.5-8" I jedino pametno šta ima da kaže na povratku, posle sramnog ispadanja, jeste da ne da kasetu Grujiću ako dođe u Lacio. Ma ja sam baja, uzeću sto miliona, kakvo SP Umesto da se sakrije negde, ako ima imalo mozga (upitno).

E sad na to dodaj ličnosti selektora. O Čerčesovu sam pisao neki dan. Danas u prenosu se lepo videlo, kako je pogledao Dzjubu jer je ovaj imao nešto da prigovori kad ga je zamenio. Pa neka je Dzjuba deset puta bogatiji, to ovde nije važno. A kod nas je postavljen nebitan lik isključivo da primi odijum javnosti, lik koji tom SMS-u verovatno ne sme ni da se obrati bez dva podignuta prsta. A poteze vuče kolegijum kod Pinija i Faljija.

janospistaferika janospistaferika 22:43 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Zato što su shvatili utakmicu kao otečestvenu vojnu i


Slazem se. Taktika je bila Opsada Lenjingrada.
Svaka im cast.
janospistaferika janospistaferika 22:45 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Dok našim fuzbalerima reč "Srbija" ne znači apsolutno ništa.


I ovo je tacno. Dok je kod kosarkasa na primer stvar potpuno drugacije. A Sale je napravio ponovo tu ludu "SRBIJA!" atmosferu.


Hvala tebi i Tasi na komentarima, neki su bili bas zaista zanimljivi. Uzivam da citam kad neko vlada nekom oblascu, pa makar to bila i istorija juznoamerickog fudbala.
michiganac michiganac 22:51 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Alse, pusti bre-bolan (sto bi rekao jedan moj pajdas Makedonac) futzu, nego vodis li klinca sutra u Spens? (:

Ja ocekujem sutra opet da izdominiraju upravo 2 NS-adjana (jedan rodjeni i drugi nesudjeni - potonji je i moje gore list)
floki floki 22:52 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

nego bre alse, ja sam mislio da ti posle utakmice sa sipcima ne gledas vise fudbal...

ja sam gledao usput, meni duduku za fudbal je danska-hrv bila zanimljivija za gledati, cak sam i navijao protiv bojne cavoglave i crnokosuljasa
janospistaferika janospistaferika 22:56 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Alse, pusti bre-bolan (sto bi rekao jedan moj pajdas Makedonac) futzu, nego vodis li klinca sutra u Spens? (:


Ne vodim, mada planiram da ga vodim i na fudbal i na kosarku uskoro. Vodio sam ga na Vosinu utakmicu proslu sezonu ali se smorio posle pola sata. Pa cekam jos malo da ga uhvati strast za sportom pa da moze da odrzi koncentraciju malo duze.

A trazio mi je vec. Sad kako gledamo ovih dana rekao mi je da ga vodim kada bude sledece svetsko prvenstvo u Srbiji.

nego bre alse, ja sam mislio da ti posle utakmice sa sipcima ne gledas vise fudbal...

Nisam gledao par dana i onda me opet neki djavo naterao danas da gledam. I kad dobise Ruje spance, pa Danci dali go, reko combo jbt. Ali avaj.


crnokosuljasa

Ne deluju im dresovi slucajno odabrani.
michiganac michiganac 23:59 01.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

Sad kako gledamo ovih dana rekao mi je da ga vodim kada bude sledece svetsko prvenstvo u Srbiji


Ovo mislim da bi bilo moguce samo u slucaju da se tzv. 'region' dogovori izmedju sebe i izadje sa zajednickom kandidaturom. U drugom slucaju ne vjerujem bas da bi nam samostalno izasli u susret. Bora Stankovic odavno u zasluzenoj penziji, tako da.. (btw, simptomaticno mi da nekako pad FIBA-e dolazi uporedo sa njegovim povlacenjem otud). U najmanju ruku ovaj oblik kval-a za SP je sramotan, drugo da i ne pominjemo sad (sukob izmedju nac. saveza, ULEB-a i FIBA-e),etc.

...

Uzgred ovako, tzv. "srpski fudbal" nece na zelenu granu, dok god se ne napravi mjesta da u njega udju ovakvi ljudi i preuzmu glavne poluge:



(imao je zelju svojevremeno upravo da preuzme Vosu, ali se povukao i preuzeo dezelce)
tasadebeli tasadebeli 00:05 02.07.2018

Re: Samo kratak osvrt na Hrvatska - Danska

michiganac

(imao je zelju svojevremeno upravo da preuzme Vosu, ali se povukao i preuzeo dezelce)


Размисли зашто се Мандарић повукао...

Рек'о Фаљи. И Пини Захави.

vcucko

E sad na to dodaj ličnosti selektora. O Čerčesovu sam pisao neki dan. Danas u prenosu se lepo videlo, kako je pogledao Dzjubu jer je ovaj imao nešto da prigovori kad ga je zamenio. Pa neka je Dzjuba deset puta bogatiji, to ovde nije važno. A kod nas je postavljen nebitan lik isključivo da primi odijum javnosti, lik koji tom SMS-u verovatno ne sme ni da se obrati bez dva podignuta prsta. A poteze vuče kolegijum kod Pinija i Faljija.






И газди Чукаричког сви саветују да се повуче јер џабе улаже своје паре у клуб. Шта све вреди кад мафија узме.

Видећемо шта ће бити са Чукаричким од јесени.

Сада тренутно ствари не стоје никако добро.

Човек је уложио око 15 милиона у клуб до сада. Стадион са лиценцом за Европу, лиценца за клуб, годишњи буџети клуба у последњих 5-6 година, бесплатни тренинзи и опрема за млађе категорије (једини у Србији) и остало све што иде уз власништво фудбалског клуба, а није му се вратила ни половина уложеног иако је при преузимању клуба направљена конструкција да му се за ово време уложено врати у потпуности.

(О некој заради ту нема ни говора.)

Али не дају кокезе...


Чукиног газду за клуб за сада још једино држи то што је растао уз клуб и играо за њега као омладинац. Цео живот је уз клуб.

Финансијски интерес - не.
tasadebeli tasadebeli 22:10 01.07.2018

Руски пенал рулет

Русија - Шпанија 1:1

У продужецима без голова. Руси на пенале иду даље, Акинфејев одбранио дваред.

Оба гола плод случајности, аутогол и пенал.

Руси одиграли једино како су могли против Шпанаца. Тика-така, тика-така, време иде, али нема никога да да гол Русима. Ма нема ни паса у празан простор...

Руска врата дихтујууууу!

Јунак утакмице, а и читавог дана руски тренер Черчесов.

Чучко, био си у праву. Човек је мајстор свог заната.

Ово је његова победа.






А и јес ово данас Черчесовљево личило много на оно што је Кутузов радио и урадио на крају са Наполеоном.


Јбт, Чучко, одабрао си музику какву сам ја слушао на њиховој државној и тада јединој радио станици када сам још 1974. први пут био у Русији (Кијев, Лењинград, Москва). Још је Брежњев био жив...

Сад смо, бре, у 21. веку!

'Ајде, кад ти качиш пригодну музику, и ја ћу...







Хрватска - Данска 1:1. У продужецима исто.

Пеналима Хрвати иду даље.

Такође оба гола случајна.

Убедљиво најдосаднија утакмица у историји свемира. најзанимљивији детаљи са стадиона како се Петар Шмајхел радује када његов син одбрани пенал Луки Модрићу у 117. минуту.


И тек сада, када видимо те Данце и те Хрвате, можемо да сагледамо колико смо испали будале у оној утакмици са Швајцарском. Баш овце за шишање.

Када погледамо ове који су прошли међу 16 и фудбал који они играју, видимо да играчки нисмо ништа гори од њих.

Али структурно фудбалски, што би се рекло, за њих смо ми још увек у средњем веку.

Сами смо себи криви. Нико други.

Е, кокезе, кокезе,...






janospistaferika

Pa mi se od Mijatove precke jos nismo oporavili.






EDIT:

Је л' се сећате оног старог вица када се Мијатовић после тог пенала врати у отаџбину?

Па не сме од срамоте да изађе на улицу, него се преруши, перика, ово-оно, и изађе из куће и налети на неку бабу која му каже: "Здраво Пеђо!"

Он се изненади, врати се кући, опет се преруши, лажни бркови, брада, опет на улицу, опет иста баба:"Здраво Пеђо!"

И тако неколико пута...

На крају Мијатовић каже:

- Шта ти је, бре, баба, шта си ме спопала! Откуд ти знаш да сам ја Пеђа Мијатовић кад сам се прерушио?"

- Нијесам ја баба, ја сам Дејо Савићевић.
vcucko vcucko 23:03 01.07.2018

Re: Руски пенал рулет

tasadebeli

А и јес ово данас Черчесовљево личило много на оно што је Кутузов радио и урадио на крају са Наполеоном.

Јбт, Чучко, одабрао си музику какву сам ја слушао на њиховој државној и тада јединој радио станици када сам још 1974. први пут био у Русији (Кијев, Лењинград, Москва). Још је Брежњев био жив...

Хрватска - Данска 1:1. У продужецима исто.
Пеналима Хрвати иду даље.

Ovo danas je bila združena pobeda ruske reprezentacije, nacije i države. Samo tako je mogla da se dobije realno mnogo kvalitetnija Španija.

Muzika? Evo malo starih nota na novi način:


Penali?
Negde sam davno čitao, prastari savet Moše Marjanovića kako se puca penal. Špicem, svom snagom, gađaš golmana u glavu. Kako ga sigurno nećeš pogoditi u glavu, to je gol
Obaška što se golman skoro uvek baci u neku stranu.
Ali mora lopta dovoljno gore, nije zalud veliki Moša rekao "u glavu". Jer ako uradiš isto, ali po zemlji, golman koji se već bacio u stranu može nogom da odbije. I to su danas uradili i Akinfejev i ovaj Šubašić.

Inače, Danci katastrofa. Kako su oni izbacili Peru, neka se samoubiju Gerero i kompanija. Hrvati malo pali u odnosu na grupu, ali videlo se da igraju pod strašnim psihološkim opterećenjem. Ako se izvuku iz toga, mogu čak i do finala (nije baš da su najbolji ali im se otvorio žreb).

Ako je moguće, Čerčesov od Prezidenta da traži da isposluje sledeće: meč 1/4 finala (predviđen mislim u Piteru) da se izmesti u Volgograd. I Prezident ukazom, koj važi 1 dan, da isti ponovo preimenuje u Staljingrad. Plus obavezno unuk Vasje Zajceva na krov, sa snajperom - garantujem prolaz

Pozdrav
floki floki 23:07 01.07.2018

Re: Руски пенал рулет

hehe, u staljingrad, mozda eki od crnokosuljasa taman da potrazi dedin grob tamo :)
tasadebeli tasadebeli 23:37 01.07.2018

Re: Руски пенал рулет

vcucko

Negde sam davno čitao, prastari savet Moše Marjanovića kako se puca penal. Špicem,



Још као клинац слушао сам

Бору Костића (ЛИНК)

(уживо! )

који је давао голове

Лаву Јашину (ЛИНК)

са 35 метара.

Говорио чика Бора, кад шутираш, удараш лопту шпицем, али по средини лопте, ни у горњу ни у доњу половину, него по средини као када хоћеш у билијару директан ударац таком у куглу, и онда фудбалска лопта добија страховито убрзање, али лети право. Уз вежбу, и страшна прецизност ударца.

Ја послушао чика Бору, па читав живот само шпицеројка...

Сви ми се чудили.

Када удараш пуном ногом, ако се ниси нагнуо напред, оде полугом лопта небу под облаке. Шпицем - јок. Само право лети.

Добро, наравно, комбинујеш и фелшеве сваке врсте. Исто шпицем.

Додавања саиграчима могу и унутрашњом страном стопала.

Али шут - само шпицеројка.


И да, лепо рекао Моша, у сваком спорту се пенал пуца право голману у главу. (ватерполо, рукомет)



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:04 02.07.2018

Re: Руски пенал рулет

Ja jos nisam gledala utakmicu sa vise odbranjenih penala do ove Hrvatska - Danska..

Oba golmana 5x bolja od ostatka obe ekipe.
svarog svarog 20:09 02.07.2018

Japan Belgija

Problem ove belgijske rep. je sto su im najbolji igraci u Premijer ligi. Nema od njih nista
vcucko vcucko 20:17 02.07.2018

Re: Japan Belgija

svarog
Problem ove belgijske rep. je sto su im najbolji igraci u Premijer ligi. Nema od njih nista

Ne znam kako će ovo da završi i nije bitno. Već sam negde napisao: Japan ovo SP igra fantastično. Da su samo malo veći i jači, rekao bih da su prvi favoriti.
Doduše, Belgijanci su krkani jaki na živoj vagi, pa im za sad ne mogu ništa (pu-pu, da ne ureknem).

Banzaiii!
svarog svarog 20:26 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Gledao sam Japance protiv Senegala (odlican utakmica) i odusevio se igrom. Uvek si trcali Ali sada su i takticki jaki. A Belgija je kao Engleska, tjorak
svarog svarog 20:54 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Ja I moj dugacki jezik
vcucko vcucko 20:58 02.07.2018

Re: Japan Belgija

svarog
Ja I moj dugacki jezik

Šta ti je mentalitet, izgubili su jer se nisu branili. Nego su napadali do kraja.
Doduše, mislim i da ne bi imali realnih šansi u produžetku. Jednostavno svaki cenaršut im je nerešiv problem protiv ovih velikih krkana.
Presekao ih je prvi gol, onako ekstremno glup. Da su se odbranili još malo bila bi druga stvar, krkanima bi ušla voda u uši.
Atomski mrav Atomski mrav 21:10 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Kakva utakmica, kakvo drugo poluvreme!
Gledam Belgiju i naročito Japan pa onda setno pomislim - kad ćemo mi ovako igrati fudbal?
Atomski mrav Atomski mrav 21:14 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Doduše, Belgijanci su krkani jaki na živoj vagi, pa im za sad ne mogu ništa (pu-pu, da ne ureknem).


Zbor radni ljudi!
Radnici, mi smo u teškoj buli!
Proizvodite samo škarta,
zajebavate se tu na poslu, niko ništa ne radi.
Zašto? Zato što se nakrkate!
Japan, mala zemlja, mali ljudi, male mašine, a najbolji su.
Zašto?
Zato što u Japanu jedan čovek na dan pojede šaku riže,
i sit je!
A vi, dva kila mesa s' buta,
kilo ipo' kobasica, čvaraka i švargle,
nakrkate se, trpate u taj stomak ko u vreću,
i ne možete da radite.
Normalno da ne možete da radite kad ste se nakrkali!
Ali, budućnost svetska, svetski trendovi, tehnologije,
to više nije u trulim fabrikama, propalim preduzećima.
Jebeš fabrike, u fudbalu je posao, u fudbalu je kapital!



svarog svarog 21:35 02.07.2018

Re: Japan Belgija

vcucko
svarog
Ja I moj dugacki jezik

Šta ti je mentalitet, izgubili su jer se nisu branili. Nego su napadali do kraja.
Doduše, mislim i da ne bi imali realnih šansi u produžetku. Jednostavno svaki cenaršut im je nerešiv problem protiv ovih velikih krkana.
Presekao ih je prvi gol, onako ekstremno glup. Da su se odbranili još malo bila bi druga stvar, krkanima bi ušla voda u uši.


Kako bi zabari ovih 2-0 iskusno priveli kraju
tasadebeli tasadebeli 22:21 02.07.2018

Re: Japan Belgija

vcucko

Jednostavno svaki cenaršut im je nerešiv problem protiv ovih velikih krkana.






И јефтино су примили први гол... А и трећи... Као и ми против Шипцараца...

Али да нису онако лако примили први, ко зна како би даље текла фабула радње.

И мора да су страшно ишли на нерве крканима свих 90 минута.

Ти га обиђеш, он опет испред тебе. Опет га обиђеш, он опет испред тебе...

На крају изгубиш стрпљење.


П.С. - Чучко, ако Нејмар калаштура, установили смо због чега, онда је овај Еден Азар калаштура на квадрат. Због истог тог.

И сваки пут добије фаул.

И једном и другом газда је Пини. Азара је ухлебио одавно код Абрамовича, уговор истиче 2020.

Пред првенство се газда Пини бавио ухљебљењем Нејмара.

Pini Zahavi: Meet the man tasked with getting Neymar to Madrid (ЛИНК)


Шта мислиш, Чучко, на колико су осигуране ноге Нејмара, а на колико ноге Азара?

И која ли је осигуравајућа кућа у питању?

vcucko vcucko 23:12 02.07.2018

Re: Japan Belgija

svarog
vcucko
svarog
Ja I moj dugacki jezik

Šta ti je mentalitet, izgubili su jer se nisu branili. Nego su napadali do kraja.
Doduše, mislim i da ne bi imali realnih šansi u produžetku. Jednostavno svaki cenaršut im je nerešiv problem protiv ovih velikih krkana.
Presekao ih je prvi gol, onako ekstremno glup. Da su se odbranili još malo bila bi druga stvar, krkanima bi ušla voda u uši.


Kako bi zabari ovih 2-0 iskusno priveli kraju

Dabome. I ovi oriđinali i njihova emigracija u Južnoj Americi (Republica Oriental de Uruguay).
Završilo bi rutinskih 3:0.

A ima i još jedno "da je": da je Hondin slobodnjak bio samo pet metara bliže, ne bi ga Kurtoa skinuo. Ovako je bio korner i bi šta bi.
vcucko vcucko 23:22 02.07.2018

Re: Japan Belgija

tasadebeli


П.С. - Чучко, ако Нејмар калаштура, установили смо због чега, онда је овај Еден Азар калаштура на квадрат. Због истог тог.

И сваки пут добије фаул.


Azar ih je, ako mene pitaš, koštao laganog nervnog sloma do 94. minuta. Očigledno ima svu slobodu u igri i uporno se da prostiš izd.kava kroz sredinu. Da je počeo sa bedevijama Felainijem i Lukakuom i da su im uporno nabacivali sa strane, do pauze bi bilo 2:0 i lagano. Ovako je uveo Felainija tek kad je izgubio utakmicu (što bi usledilo protiv bilo kog takički krštenog latinskog tima).

Ipak hoću da verujem da Brazil ovo prolazi. Duva krkanima u odbrani, pa Niponci su im prolazili samo tako.
Atomski mrav Atomski mrav 23:34 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Duva krkanima u odbrani, pa Niponci su im prolazili samo tako.


Kroz rupu između Kompanija i Vertongena si mogao i kombajn da proteraš...
vcucko vcucko 23:41 02.07.2018

Re: Japan Belgija

Domaćine, iskreno, možeš li da zamisliš polufinala Francuska - Belgija i Hrvatska - Engleska?!

Sad me baš uhvatila drhtavica. Šta ono rekosmo, sinhrono plivanje?

tasadebeli tasadebeli 07:47 03.07.2018

Re: Japan Belgija

vcucko
Domaćine, iskreno, možeš li da zamisliš polufinala Francuska - Belgija i Hrvatska - Engleska?!

Sad me baš uhvatila drhtavica. Šta ono rekosmo, sinhrono plivanje?







И скокови у воду.


Скоро па да из протеста и не гледамо полуфинала и да не отварам нови пост после четвртфиналних текми.
tasadebeli tasadebeli 07:52 03.07.2018

Re: Japan Belgija

vcucko

Ipak hoću da verujem da Brazil ovo prolazi. Duva krkanima u odbrani, pa Niponci su im prolazili samo tako.



Atomski mrav

Kroz rupu između Kompanija i Vertongena si mogao i kombajn da proteraš...



Пробао је Муслин у једном тренутку у квалификацијама да игра то са три централна одбрамбена (то је, ваљда 5-3-2) где бекови уз аут линије иду много високо глумећи по потреби и крила, али је брзо схватио, пошто смо примали много голова, да за то мораш да имаш много брже играче од Банета Ивановића сада већ у годинама, Тошића такође, Настасића,... Па се вратио на 4-2-3-1 што је и Крстајић играо само са СМС у екипи и осталом десеторицом, којим год, јер то није било очигледно важно.

Нису ни ови белгијски кркани, што каже Чучко, много бржи од тих наших.

Кркана.
Atomski mrav Atomski mrav 09:13 03.07.2018

Re: Japan Belgija

U ovom slučaju problem nije bio u brzini halfova, već u tome da onaj levi bek kojeg je zamenio strelac pobedonosnog gola nije dobro pokrivao tu svoju stranu, pa je Vertongen morao da pokrije tu rupu otvarajući pritom onu drugu - između njega i Kompanija.

Па се вратио на 4-2-3-1 што је и Крстајић играо само са СМС у екипи и осталом десеторицом, којим год, јер то није било очигледно важно.


Ne sećam se da je Muslin menjao formaciju tokom kvalifikacija, mislim da si se malo zbunio. Krstajić je prešao na 4-2-3-1 kad je preuzeo reprezentaciju, a Muslin je igrao sa trojicom pozadi, Ivanović je igrao desno, Tošić levo a u sredini su smenjivali Nastasić, Maksimović, Stefan Mitrović...

P.S. Kad se malo bolje prisetim, igrao je i Vuković u odbrani, možda i više od Tošića. Samo je Bane Ivanović bio standardan. Sasvim je moguće da je igra sa trojicom u odbrani kumovala tome da smo često bili u situaciji da jurimo rezultat, ali je opet s druge strane takva formacija sigurno doprinela da budemo opasniji i efikasniji u napadu. Ova Krstajićeva formacija dovodi do toga da je Mitrović beznadežno usamljen u napadu, to što je SMS glumio gljivu u napadu protiv Kostarike i Švajcarske nam nije nimalo pomoglo.
tasadebeli tasadebeli 09:37 03.07.2018

Re: Japan Belgija

Atomski mrav

U ovom slučaju problem nije bio u brzini halfova, već u tome da onaj levi bek



Да, у праву си, код првог гола је тако било. Зато што су бекови превише високо у пољу.


Ne sećam se da je Muslin menjao formaciju tokom kvalifikacija,



Чини мик се да је у Бечу против Аустрије (и то не једини пут у тим квалификацијама) играо 5-3-2.

Па се после када смо се на Грузији вадили, вратио на 4-2-3-1.

А можда и мене сећање вара... Допуштам сасвим...


Kad se malo bolje prisetim, igrao je i Vuković u odbrani,



Да, на њега смо потпуно заборавили!

А искусан играч.

Поред њега можда не бисмо примили други гол од Швајцараца ни први гол од Бразила.


Sasvim je moguće da je igra sa trojicom u odbrani kumovala tome da smo često bili u situaciji da jurimo rezultat, ali je opet s druge strane takva formacija sigurno doprinela da budemo opasniji i efikasniji u napadu. Ova Krstajićeva formacija dovodi do toga da je Mitrović beznadežno usamljen u napadu, to što je SMS glumio gljivu u napadu protiv Kostarike i Švajcarske nam nije nimalo pomoglo.



c_h.arlie c_h.arlie 21:09 02.07.2018

M'da !

Auuuu, kada vidim kako su Japanci igrali, ostaje mi samo da konstatujem da bi mi trebalo da se manemo fudbala - nije to za nas.
tasadebeli tasadebeli 22:08 02.07.2018

6/16 или 3/4, како вам драго

Бразил - Мексико 2:0

Прво полувреме одлично. Друго већ слабијег квалитета заслугом Мексиканаца. Несхватљив пад у игри и то их је коштало проласка у четвртфинале.


Јапан - Белгија 2:3

Сјајна драма. Још једна од оних које се памте.

Ово светско првенство је стварно дало низ добрих романа, што би рекао Црњански.
Atomski mrav Atomski mrav 22:57 02.07.2018

Re: 6/16 или 3/4, како вам драго

Više mi je žao što je Japan ispao u osmini finala nego što se mi nismo plasirali u osminu finala. Toliko truda i požrtvovanja... a najviše mi se svideo njihov "simple, honest to God football".
tasadebeli tasadebeli 23:16 02.07.2018

Re: 6/16 или 3/4, како вам драго

Atomski mrav
Više mi je žao što je Japan ispao u osmini finala nego što se mi nismo plasirali u osminu finala. Toliko truda i požrtvovanja... a najviše mi se svideo njihov "simple, honest to God football".






Ја и рекох да навијам за њих откада сам прочитао оно како су почистили ђубре са стадиона за собом после утакмице.

Купили ме тиме начисто.




Но, добро...

Остадоше ми још, за сада, Руси и Колумбијци да навијам за њих.

Ови остали ме не дотичу.
vcucko vcucko 22:08 03.07.2018

Utorak

Katastrofalan fudbal danas.

Na kraju su Švedi i Englezi zasluženo prošli. Ali i prilično me uverili, da će pobednik nedeljne bitke za Soči komforno da uđe u finale.

Š - Š antifudbal u kome su Švedi taman za toliko bili manje loši. A mi da se češemo četiri ili osam godina, kako smo izgubili od ovih jazavaca.

Kolumbija je čekala 80. minut i izgubljenu situaciju, da počne da igra fudbal. Jesu bili oslabljeni za Rodrigeza, ali brate kad su krenuli pokazali su da i te kako umeju kvalitetno da napadnu. Koji q su čekali do tad, brljavili i gnjavili? Čak mi nije bilo ni previše žao kad su ispali. Ipak su oni samo žongleri bez pokrića. Engleska ni kriva ni dužna pred vratima polufinala, čemu mnoge i mnogo bolje generacije od ove ni blizu nisu bile.

Uribe (koji je izgubio penal seriju sa onom prečkom) je samo iskopirao Mijata od onda - tanka je linija između heroja i gubitnika. Santimetar - dva.
nsarski nsarski 22:23 03.07.2018

Re: Utorak

- tanka je linija između heroja i gubitnika. Santimetar - dva.


Ja znam ženske koje kažu da je u pitanju sedam santimetara.

Ali moj (totalno laički) komentar je sledeći (imajući u vidu da sam utakmice pratio jednim okom, tek da se odmorim od nekih računanja).
Dakle: Švedi su zaigrali samo na trenutak kada su i dali gol. Jbg, valjda su se tokom ostalog vremena osećali kao devojčice (mislim, to je u Švediji moguće - sad si žensko, sada muško, pa biraš kako ćeš da piškiš, sedeći ili stojeći - to je jako u modi ovih dana). U tom ženskom periodu su bili kao curice koje igraju fudbal protiv brutalnih likova koji bi istaka i Hajdi silovali kada to ne bi bilo zabranjeno u uređenoj zemlji Švici.

Eng.-Col? Mutna je to rabota, ali nisam pomno pratio.



tasadebeli tasadebeli 22:22 03.07.2018

Лопови, лопови, лопови!!!

Не могу да верујем да су пикљави Енглези који играју онај најдосаднији индустријски фудбал у историји свемира прошли даље!

И то са онаквим досуђеним пеналом у регуларном току утакмице!

А доделили им Американца да суди. (Што каже Коларов, то је као када би нама доделили Црногорца да нам суди.)

Ако и Руси испадну у четвртфиналу, престаћу да пратим светско првенство јер нећу имати више за кога да навијам.


Углавном, данаске:

Енглеска - Колумбија 1:1

Пеналима иде даље Енглеска.

Шведска - Шипцарска 1:0.

(Још једна утакмица поред oне Хрватска - Данска после којих, када видиш квалитет тих репрезентација а ипак су међу 16, можемо само себе сами да кривимо што смо испали толике овце у оном мечу са примитивним племенима са југа.)



Четвртфинале, парови:

1) Уругвај - Француска (6. јул у 16:00)

2) Бразил - Белгија (6. јул у 20:00)

3) Шведска - Енглеска (7. јул у 16:00)

4) Русија - Хрватска (7. јул у 20:00)


1) Вчучко, овде ћу ти се придружити и навијати за Урусе јер не волим тај фудбал који игра та европска чамуганија звана Француска.

2) Бразил, наравно... Па макар и такав са калаштуром Нејмаром. Чак и такав Бразил, дражи ми је опет од ових шатро галских кркана.

3) Ово не знам ни да ли ћу гледати. Толико су и једни и други досадни са тим својим фудбалом који играју. Добро јер што се игра у четири поподне, таман за дремку после ручка.

4) Треба ли уопште овде да се изјашњавам?


tasadebeli tasadebeli 22:25 03.07.2018

А до 6. јула да се мало културно уздижемо











Golmanov strah od penala – Peter Handke (ЛИНК)










Јер голмани ће, очигледно, одлучити фудбалског првака света за наредне четири године.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana