Hronika| Planeta| Sport

SP u fudbalu Rusija 2018. (deo drugi)

tasadebeli RSS / 20.06.2018. u 22:57
 
 
 
 
 
 
 
 
 21. јун до 28. јун
 
 
 
54162.svg 
 
 
 
 
 
 
 


Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 22:46 24.06.2018

Re: Да не заборавим

nadimak


Nije čak ni preterano orginalan.
vcucko vcucko 17:40 24.06.2018

crno-žuti svet

Utakmica između Japana i Senegala zaslužuje da se vidno istakne. Najbolji meč do sada, a mi ćemo da čitamo šta je ručala kalaštura Neimar Japan igra fantastično, Senegal pun zvezda iz liga petice.

Idemo, banzaii!
tasadebeli tasadebeli 21:52 24.06.2018

Re: crno-žuti svet

vcucko
Utakmica između Japana i Senegala zaslužuje da se vidno istakne. Najbolji meč do sada, a mi ćemo da čitamo šta je ručala kalaštura Neimar Japan igra fantastično, Senegal pun zvezda iz liga petice.

Idemo, banzaii!








tasadebeli tasadebeli 21:08 24.06.2018

Дневњак

Енглеска - Панама 6:1

Јапан - Сенегал 2:2

Пољска - Клоумбија 0:3


Сунце му калајисано, данас 14 голова!

Јуче 13 комада!

Не памтим да је то тако и раније било.

(vcucko? Шта кажу ћитаби?)

Углавном, сутра почиње трeћи круг утакмица по групама и расплет за првих 16.


Стање на табелама група је овакво. (ЛИНК)


vcucko vcucko 21:51 24.06.2018

Re: Дневњак

tasadebeli


Не памтим да је то тако и раније било.

(vcucko? Шта кажу ћитаби?)


Kažu da je takvih dana poslednji put bilo još tamo 50-ih, znači Švajcarska '54. i Švedska '58. Mnogo pre nego smo nas dvojica zakmečali
Već u Čileu '62. prosek je pao ispod 3 po utakmici i nikad se nije vratio.
I ovde je doduše bilo mnogo, baš mnogo 1:0 utakmica, ali bar nijednom nisu došli krompirići. Prosek je trenutno oko 2,8 što uopšte nije loše. Ali ovo je bilo drugo kolo gde se igra va banque i ispravljaju se brljotine iz prvog kola. U trećem kolu (od sutra) valja očekivati tvrde mečeve, sa radio - vezom sa onom drugom utakmicom, znači prednapregnuti beton u najavi. Videćemo.

Nego, moram da prokomentarišem ove sinove Polske. Oni sebe maltene službeno nazivaju "najboljom slovenskom reprezentacijom", to je uobičajena krilatica u njihovim medijima. A ovamo - pošto od Paname niko ništa i nije očekivao - za sada ubedljivo nose šnjur. Poljska na ovom SP = bruka i sramota.
Kolumbija jaka k'o crna zemlja, nisu slučajno bili ubedljivo prvi u JA kvalifikacijama. Uostalom, dovoljno je pročitati sastav. Žao mi Senegala, ali oni su izgleda viđeni za jedan dug let na jug, tamo u petak. Ovakva Poljska nije merilo, ali Kolumbija može daleko!
nask nask 21:59 24.06.2018

Re: Дневњак

Žao mi Senegala, ali oni su izgleda viđeni za jedan dug let na jug, tamo u petak. Ovakva Poljska nije merilo, ali Kolumbija može daleko!

Kakva će to drama da bude Senegal vs Kolumbija.
Atomski mrav Atomski mrav 22:11 24.06.2018

Re: Дневњак

Kakva će to drama da bude Senegal vs Kolumbija.

Odbrana Senegala nije baš uverljiva, čak su i raspali Poljaci uspeli da im daju jedan gol. Tako da prednost dajem Kolumbiji. Ali Japanci su igrali majstorski danas, svaka im čast, znaju ljudi da igraju fudbal za razliku od Korejanaca koji su najobičniji mesari. Nije mi jasan Mažić, trebalo je da im podeli gomilu kartona...
floki floki 11:56 25.06.2018

Re: Дневњак

e, a nema pizdarija medju navijacima, bar ja ne cujem?

malo prpa izgleda od policije... hihih
c_h.arlie c_h.arlie 12:41 25.06.2018

Re: Дневњак

floki
e, a nema pizdarija medju navijacima, bar ja ne cujem?

malo prpa izgleda od policije... hihih

Ma - to je sve Putin sredio, nema zajebancije.
Verovatno ima veze i onaj mačak iz Ermitaž muzeja.
vcucko vcucko 14:01 25.06.2018

Re: Дневњак

floki
e, a nema pizdarija medju navijacima, bar ja ne cujem?

malo prpa izgleda od policije... hihih

Navodno su jutros u Moskvi neki naši od nekih Hrvata oteli zastavu. Uz poneki šamar.

Isto tako navodno, u pitanju su Zemunci, ekipa 40+.
floki floki 14:30 25.06.2018

Re: Дневњак

vcucko
floki
e, a nema pizdarija medju navijacima, bar ja ne cujem?

malo prpa izgleda od policije... hihih

Navodno su jutros u Moskvi neki naši od nekih Hrvata oteli zastavu. Uz poneki šamar.

Isto tako navodno, u pitanju su Zemunci, ekipa 40+.


to sam i ja video, ako na tom nivou ostane, bice super...

iranci su pre neko vece galamili ispred hotela gde kristina spava, serenada pod prozorom :)

svapski spiegel je pisao (naravno, uvek u negativnom kontekstu) kako su rusi tamo pod lupu uzeli svoje huligane i "objasnili" im da se ne igraju vatrom i ne pokusavaju da orgaznituju bilo kakve pizdarije...
eto, sto bi rekle NVO, prvo svoje dvoriste.... :)
a budale sa strane su verovatno primile k znanju da mogu da dobiju produzen odmor u sibiru i lopatu na poklon :)
hehe, odmah tisina, cim lopatu pomenes
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:20 25.06.2018

Re: Дневњак

Neko bi rekao da su vam ti zli Siptari nabili komplekse.
A da, nije to, nego sudija peder..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:20 25.06.2018

Re: Дневњак

.
tasadebeli tasadebeli 15:46 25.06.2018

Re: Дневњак

apacherosepeacock
Neko bi rekao da su vam ti zli Siptari nabili komplekse.
A da, nije to, nego sudija peder..



Знаш ти када је својевремено легендарна Разија Мујановић играла кошарку на нашим теренима, па јој публика скандирала:

"Разија није женско, Разија није женско!!!"

Раза се пожалила тренеру, такође легендарном Циги Васојевићу:


- Тренеру, тренеру! Они мени кажу да нисам женско!

- Ма шта те боли курац! - каже јој Васојевић тада.

Васојевић је са Разом и осталим девојкама освојио сребрну медаљу на Олимпијади у Сеулу 1988.







Немам појма зашто ми је све то пало на памет док сам читао твој коментар.
tasadebeli tasadebeli 15:49 25.06.2018

Re: Дневњак

apacherosepeacock
.



apacherosepeacock!


Не





него





Код мене, на мојим постовима је вазда три тачкице... Све до закључавања поста.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:18 26.06.2018

Re: Дневњак

tasadebeli
apacherosepeacock
.

apacherosepeacock!
Не
него
Код мене, на мојим постовима је вазда три тачкице... Све до закључавања поста.


Da stavim 3 tacke na dupli post?

Rekao joj je ma igraj Razo boli te qrac..















tasadebeli tasadebeli 09:38 26.06.2018

Re: Дневњак

apacherosepeacock
tasadebeli
apacherosepeacock
.

apacherosepeacock!
Не
него
Код мене, на мојим постовима је вазда три тачкице... Све до закључавања поста.


Da stavim 3 tacke na dupli post?

Rekao joj je ma igraj Razo boli te

qrac..





А то је био дупли?

Пардон онда, нисам схватио...



Да, рекао јој (њој):"Ма боли те курац!"
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 26.06.2018

Re: Дневњак

А то је био дупли?


Da, nemam pojma zasto mi duplira komentare, znaci gde je tacka na prazan prostor to sam ja brisala duplikat jer nikada ne brisem ono sto sam napisala (niti stavljam tacku na napisano u smislu nema sta vise da se raspravlja i slicno..)
tasadebeli tasadebeli 14:42 26.06.2018

Re: Дневњак

apacherosepeacock
А то је био дупли?


Da, nemam pojma zasto mi duplira komentare, znaci gde je tacka na prazan prostor to sam ja brisala duplikat jer nikada ne brisem ono sto sam napisala (niti stavljam tacku na napisano u smislu nema sta vise da se raspravlja i slicno..)



Зеза те миш као и мене.

Време нам је да купимо нови.

Или ако је са смартфона итд. (не знам називе за све то), онда су у питању или дебели прстићи као код мене или лош квалитет тог сокоћала, како год да се назива.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:46 27.06.2018

Re: Дневњак

Зеза те миш као и мене.

Време нам је да купимо нови.

Или ако је са смартфона итд. (не знам називе за све то), онда су у питању или дебели прстићи као код мене или лош квалитет тог сокоћала, како год да се назива.


Imam novi laptop i misa i upravo me on zajebava, stariji je radio super..

A smartfon je definitivno napravljen za decije prstice, svi ostali prsti su predebeli.
c_h.arlie c_h.arlie 09:11 27.06.2018

Re: Дневњак

apacherosepeacock
Зеза те миш као и мене.

Време нам је да купимо нови.

Или ако је са смартфона итд. (не знам називе за све то), онда су у питању или дебели прстићи као код мене или лош квалитет тог сокоћала, како год да се назива.


Imam novi laptop i misa i upravo me on zajebava, stariji je radio super..

A smartfon je definitivno napravljen za decije prstice, svi ostali prsti su predebeli.

Da si malo bolja sa mnom, dao bih ti novog miša.
janospistaferika janospistaferika 15:46 25.06.2018

Ja sam sve ovo lako resio

Posto smo izgubili od Sipaca prestao sam da gledam prvenstvo i super.

Ne znam koji me je krasni q i naterao da pratim ovo sranje. 10 godina nisam gledao fudbal i sad pocnem ponovo.

More...
floki floki 15:51 25.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

ma pazi, sad tek mozes totalno lagano da gledas, onako "kroz tv", kad one nase seka-perse odu opet na splavove za koji dan...
kad vidis kako druge ekipe lete i spartaju po terenu, cini ti se da su sa bloga odavde mogli nas nekoliko u nasu reprezentaciju da ubace, mogli bismo 10tak minuta trcati, ni ovi nasi ne trce vise...
janospistaferika janospistaferika 15:54 25.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

ma pazi, sad tek mozes totalno lagano da gledas, onako "kroz tv", kad one nase seka-perse odu opet na splavove za koji dan...


Mozda polufinale i finale.

jako sam se najedio. :)
c_h.arlie c_h.arlie 19:22 25.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

floki
ma pazi, sad tek mozes totalno lagano da gledas, onako "kroz tv", kad one nase seka-perse odu opet na splavove za koji dan...
kad vidis kako druge ekipe lete i spartaju po terenu, cini ti se da su sa bloga odavde mogli nas nekoliko u nasu reprezentaciju da ubace, mogli bismo 10tak minuta trcati, ni ovi nasi ne trce vise...

Da !
I ovo boldovano si baš dobro uočio.
Da prosti vcucko ... to objašnjava sve.
Igrati fudbal (danas), a ne možeš da trčiš ... pa, je-bo-te !
Kakav kurčev Krstajić i ostala kalakurcija !
vcucko vcucko 20:49 25.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

c_h.arlie

Da prosti vcucko ... to objašnjava sve.
Igrati fudbal (danas), a ne možeš da trčiš ... pa, je-bo-te !

Pa to je prvo što sam napisao o našima. Da podsetim:

Naši su nespremni za ovaj nivo fudbala. Koliko snage su imali toliko su igrali. Znači prvih 20 i poslednjih 5 u prvom i prvih 5 u drugom. Sve van toga disanje na škrge.

To je isto, kao kad bi neko krenuo da igra vaterpolo, a ima snage da pliva minut i po. Plus nije savladao osnovnu tehniku plivanja. Prosto nemoguće.
tasadebeli tasadebeli 00:06 26.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

janospistaferika
Posto smo izgubili od Sipaca prestao sam da gledam prvenstvo i super.

Ne znam koji me je krasni q i naterao da pratim ovo sranje. 10 godina nisam gledao fudbal i sad pocnem ponovo.

More...












c_h.arlie c_h.arlie 09:12 27.06.2018

Re: Ja sam sve ovo lako resio

vcucko
c_h.arlie

Da prosti vcucko ... to objašnjava sve.
Igrati fudbal (danas), a ne možeš da trčiš ... pa, je-bo-te !

Pa to je prvo što sam napisao o našima. Da podsetim:

Naši su nespremni za ovaj nivo fudbala. Koliko snage su imali toliko su igrali. Znači prvih 20 i poslednjih 5 u prvom i prvih 5 u drugom. Sve van toga disanje na škrge.

To je isto, kao kad bi neko krenuo da igra vaterpolo, a ima snage da pliva minut i po. Plus nije savladao osnovnu tehniku plivanja. Prosto nemoguće.

Ja se izvinjavam !
nask nask 20:59 25.06.2018

Iberijanci vs Persijanci vs Saharanci

Gledao obe tekme simultano, kakva zabava i uživanje.

Možda inspirišu ove naše ko... da postanu orlovi.
vcucko vcucko 21:19 25.06.2018

Air Iberia

Katastrofa od završnice u grupi B.

OK, sve ide kako sam i priželjkivao: Portugal na Urugvaj, moj lični derbi za budućeg šampiona. Rusija na vrljavu Španiju. Koja može da ih izvoza i razbije, ali u nekom domaćinskom ludilu, na mišiće, penale, u nekom epic zanosu - što da ne? Meni kod Španaca nije upitna tehnička potkovanost, nego elementarno pitanje: da li recimo Pike, Buskets i Iniesta uopšte žele da nose pehar kod kralja u Kastilju. Pobogu, i protiv Irana i protiv Maroka ih je spasao taj VAR.

Što je najcrnje, Iranac imao zicer u 95. minutu za 2:1 i prolaz dalje, čak prvo mesto u grupi i 1/8 protiv Rusije. Znači Kristina hodala po tankoj žici.

Ovde stvarno mora nešto da se preduzme. Npr. bar na mesec i po pre SP da se završe sve lige, obustavi svaka aktivnost i igrači prijavljeni za SP da se dve nedelje odmaraju negde na planini. Onda polako pripreme itd. Ovako više nema smisla.
nask nask 21:51 25.06.2018

Re: Air Iberia

Katastrofa od završnice u grupi B.


Nemoj pogrešno da shvatiš ali kad dobro kapiraš neku igru, kao recimo ti fudbal, to izgleda oduzme dobro parče uživanja u gledanju te iste igre. Ja sam za fucu možda ne totalni ali ozbiljan duduk. Meni simultano gledanje one dve tekme bilo čisto uživanje, ono baš entertejment.

I ja se oštrim na U vs P, čini mi se će Rusima poraz od U ispasti berićetan.
tasadebeli tasadebeli 22:02 25.06.2018

Re: Air Iberia

nask
Katastrofa od završnice u grupi B.


Nemoj pogrešno da shvatiš ali kad dobro kapiraš neku igru, kao recimo ti fudbal, to izgleda oduzme dobro parče uživanja u gledanju te iste igre. Ja sam za fucu možda ne totalni ali ozbiljan duduk. Meni simultano gledanje one dve tekme bilo čisto uživanje, ono baš entertejment.

I ja se oštrim na U vs P, čini mi se će Rusima poraz od U ispasti berićetan.



Да се придружим.

Драматуршки гледано, лепо фудбалско (шта год неко под разумео) вече.
vcucko vcucko 22:22 25.06.2018

Re: Air Iberia

tasadebeli


Да се придружим.

Драматуршки гледано, лепо фудбалско (шта год неко под разумео) вече.

Slažem se. Ali cela stvar je irealna, apsurdna. Real i Barsa kao jedinstvene institucije, Atletiko koji visi u vazduhu između njih i ostatka sveta, Sevilja, Valensija i još bar pola tuceta klubova koji su vrh vrhova. Para puni ne džakovi, ne kamioni nego tankeri, oni a la Berge Istra. To je španski fudbal. I sve to spadne na dva slova, da ih spasavaju: matori Iniesta koji jedini može da iskreira i preokrene i VAR da ih spasi kad sve drugo propadne. I to protiv Irana i Maroka.

Kako god okreneš, meni je to bjak.

I nemoj da porediš Portugal sa njima. Te dve zemlje su u nesrazmeru kako god okreneš. Plus čisto fudbalski: Portugal ima Kristinu i gomilu dovoljno dobrih igrača i boraca da ga prate. I navikli su, ne znaju drugačije, da igraju na ivici. Ali Španija, puna igrača koji vrede 100+ miliona čvrstih (ne znam ni da li ima neki koji ne vredi?) - madre de dios i iha puta de san sebastian
tasadebeli tasadebeli 22:40 25.06.2018

Re: Air Iberia

vcucko

Ali cela stvar je irealna, apsurdna. Real i Barsa kao jedinstvene institucije, Atletiko koji visi u vazduhu između njih i ostatka sveta, Sevilja, Valensija i još bar pola tuceta klubova koji su vrh vrhova. Para puni ne džakovi, ne kamioni nego tankeri, oni a la Berge Istra. To je španski fudbal. I sve to spadne na dva slova, da ih spasavaju: matori Iniesta koji jedini može da iskreira i preokrene i VAR da ih spasi kad sve drugo propadne. I to protiv Irana i Maroka.

Kako god okreneš, meni je to bjak.



Исто мислим. (Види фусноту о дел Боскеу у коментару данашњих резултата.)


I nemoj da porediš Portugal sa njima. Te dve zemlje su u nesrazmeru kako god okreneš. Plus čisto fudbalski: Portugal ima Kristinu i gomilu dovoljno dobrih igrača i boraca da ga prate. I navikli su, ne znaju drugačije, da igraju na ivici.



Када кажем фуњаре у множини, најпре мислим на начин на који Португал пролази даље на такмичењима. То их сада већ предуго прати. Толико дуго да им је то постало заштитни знак. Зезнули су и Талијане у томе.

Али, што ти кажеш, Португалци и не умеју другачије. То је то и нема код њих неких изненађења.


Ali Španija, puna igrača koji vrede 100+ miliona čvrstih (ne znam ni da li ima neki koji ne vredi?) - madre de dios i iha puta de san sebastian



Ех, вреде...

Знаш и сам колико медији ту одраде по питању те њихове "вредности"...

Јер, медији су у служби токова новца, а тај новац више уопште није толико мали у фудбалу.

Сад сам се сетио податка како је Реал Мадрид својевремено, када је потписао Бекама, зарадио тог првог дана по потписивању уговора само од продаје дресова са Бекамовим именом и то само у Јапану негде око 6 милиона долара.

А кад је био Бекам... Сваки пут су те цифре у том свету (полусвету?) све више и више биле сулуде...

Што се само уклапа у ту свеопшту механику...

Мислим, то што видимо око "вредности" фудбалера само је делић мозаика...









П.С. - А сетих се сада и податка како је Реал Мадрид са Бекамом ономад када је у Мадриду играо са Партизаном само 1:0 изненадивши све том танком победом, док смо сви ми очекивали да натрпају Партизан и у кладионицама уплаћивали тикете на 4+ голова за ту текму (3+ су забранили), зарадио те вечери преко својих кладионица широм Европе око 70 милиона.


После ми шурак каже: "Па шта ти је, тако систем функционише. Не зарађују кладионице од тог малог броја њих који уплаћују велике своте на клађење, него ода вас милиона и милона широм Европе који сте те вечери одиграли на Реал -Партизан 4+ и уплатили по евро-два."

Па јес, мислим се, у праву је човек.

Па после да и даље идемо у кладионице и уплаћујемо тикете и у банке да подижемо кредите да бисмо уплаћивали те тикете.



nask nask 22:52 25.06.2018

Re: Air Iberia

Berge Istra

Pa gde se baš tog nesretnog broda seti. Jesu li ga ikada pronašli?

matori Iniesta

Meni je to jedan od 10 najboljih fudbalera ikad.
tasadebeli tasadebeli 23:44 25.06.2018

И још мало о тржишним "вредностима"

Како та клацкалица која се осим горе-доле, креће и окреће и у круг, видимо на једноставном примеру:


Никола Стојиљковић (ЛИНК)


Рад > Чукарички 270 000

Чукарички > Брага 800 000

Брага > Звезда 200 000 (позајмица са могућим откупом уговора)



Андрија Павловић (ЛИНК)


Рад > Чука 200 000

Чука > Копенхаген 1,2 милона

Копенхаген > Рапид 1,25 милиона

За Срнића (по други пут у Звезди) чека се трансфер јер Чуки иде 40% од те продаје.


Примера и поређења ради, Чукин годишњи буџет са свим трошковима ти је око 2 милиона.

(Ове године можда и мање јер не играмо Европу у којој смо имали само велике трошкове пошто смо испадали већ после прва два кола у којима су премије УЕФА далеко мање од трошкова путовања на гостовања и смештаја екипе итд.)


Хоћу да кажем, vcucko, а то знаш и сам, да је овакав систем надувавања тржишне вредности фудбалера тако направљен да би и осим великих ајкула (види под Пини Захави и Фаљи Рамадани итд.) и ови мали клубови који и праве те фудбалере који после достижу страховите цифре на тржишту, такође преживљавали свој век од мрвица са те трпезе.


Значи, када Барса прода Нејмара у ПСЖ за сулудих 222 милиона, од тога живе и све оне силне Барсине филијале, мали клубови, и у Шпанији и у свету, одакле Барса и доводи за неку сићу у свој подмладак до пола већ фудбалски направљеног једног, на пример, Инијесту који је за ту Барсу, ако не финансијски, а оно фудбалски свакако много значајнији од једног Нејмара.

Па онда када ми хоћемо да гледамо стварно неки добар фудбал, гледамо Инијесту шта ради по терену, а не једног Нејмара којег је Барса ипак својевремено такође папрено платила Сантосу 50 милиона.

Па онда у позадини свега тога тамо неки клуб де футебол у неком селу у Бразилу и дан-данас такође живи од тих трансфера у Барсу и ПСЖ правећи неког новог Нејмара.

И тако, у круг, у круг, у круг...

Само нека се обрће...

Е сад, колико је све то апсурдно...

Јесте.

Немам ти шта ту противречити.

Да ли је све то фудбал...

Тјах... Како се узме...

Када крене лопта са центра, ја обично заборавим све ово што ти горе рекох.

Па зато и живим онда уверен да је сав тај апсурд такође фудбал.

vcucko vcucko 00:54 26.06.2018

Re: Air Iberia

nask
Berge Istra

Pa gde se baš tog nesretnog broda seti. Jesu li ga ikada pronašli?

matori Iniesta

Meni je to jedan od 10 najboljih fudbalera ikad.

Mislim da su ga locirali. Ali to nije Titanik pun zlata i koječega, nego tanker sa nekoliko stotina hiljada tona nafte koju je more verovatno već davno apsorbovalo. Plus Lojd isplatio odštetu, odavno. Tako da nema razloga da ga diraju.

Iniesta? Verovatno. Ali čoveka već polako starost uzima pod svoje, a i dalje im je sve i svja. U prevodu, kad on ode ima da slave kvalifikaciju na SP. Sa sve Realom, Barsom i Atletikom.
Atomski mrav Atomski mrav 12:27 26.06.2018

Re: Air Iberia

Ali Španija, puna igrača koji vrede 100+ miliona

Mi imamo jednog koji vredi 100+ miliona, ali vrednog. :)
Doduše, izgleda da će mu cena nešto pasti nakon njegovog učinka na SP. Sve u svemu - šmekerska frizurica, šmekerski ispisano ime umesto prezimena na dresu i jedne makazice iz ofsajda. Pritom igra praktično u špicu dok oba zadnja vezna igrača ne prelaze onaj krug na centru igrališta. Između tog kruga i protivničkog šesnaesterca - rupa. Tadić se trudi na desnom krilu dok ga potpuno ne zatvore dok na levom krilu imamo Kostića koji je već dugo u padu forme, Ljajića koji na toj poziciji nema šta da traži i Radonjića koji nije za startera. Za nas je jedan gol po utakmici puna kapa.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 13:44 26.06.2018

Re: Air Iberia



sto mene on neopisivo podseca na ovog

chedimir chedimir 23:19 26.06.2018

Re: Air Iberia

vcucko
nask
Berge Istra

Pa gde se baš tog nesretnog broda seti. Jesu li ga ikada pronašli?

matori Iniesta

Meni je to jedan od 10 najboljih fudbalera ikad.

Mislim da su ga locirali. Ali to nije Titanik pun zlata i koječega, nego tanker sa nekoliko stotina hiljada tona nafte koju je more verovatno već davno apsorbovalo. Plus Lojd isplatio odštetu, odavno. Tako da nema razloga da ga diraju.

Iniesta? Verovatno. Ali čoveka već polako starost uzima pod svoje, a i dalje im je sve i svja. U prevodu, kad on ode ima da slave kvalifikaciju na SP. Sa sve Realom, Barsom i Atletikom.

Španci samo da daju Simeoneu državljanstvo i ti i ja možda palamudimo godinama i da kukamo na sudije sudbinu Lenjina Vučića i Merkelevu ,niko im ne bi prismrdio
ps da ne pominjem da je Argentina to mogla odavno duradi
tasadebeli tasadebeli 22:22 25.06.2018

Расплет А и Б

Русија - Уругвај 0:3

(Руси као да су малкице још увек мамурни од прославе за пролазак у осмину финала на онај начин, са осам датих голова у две текме?)


Саудијска Арабија - Египат 2:1

(Утакмица без значаја за дље такмичење, за престиж и поредак од 24. до 32. места.)


Шпанија - Мароко 2:2

(Опет једна од две иберијске фуњаре у зауставном времену.

Ови мароканци ће у својој земљи да укину то зауставно време на фудбалским утакмицама свог првенства које их на светском првенству упропасти на две од три текме.)

Португал - Иран 1:1

Иран показао како се игра фудбал чак и када не знаш да играш.

А Португал и Шпанија практично прошли даље са по једним 1:0 иако знају да играју фудбал.

Роналдо заслужио црвени. Судија показао, што каже vcucko, да је врхунски судија исто онолико колико и нема муда за такву одлуку.


И једна лична симпатија!

Карлос Кеирош показао да је без сумње најбољи тренер у данашњем свету.

Направити од онаквих играча као што су Иранци екипу која је врло врло озбиљно запретила иберијским фуњарама по питању расплета у групи... То могу само најбољи тренери на свету.*





__________________________________________________________________________________

* - Цитирам овде једног од "хулигана" са стадиона Чукаричког, чика Перу који је некада давно играо за Чуку, док гледамо како играчи Чукаричког и противничке екипе (рецимо, Радник Сурдулица или Металац Горњи Милановац и слични), сви селектирани по систему, ко пребаци цркву и из корнера добаци до прве стативе, ушао је у први тим, свих 87 од могућих 90 минута дувају лопту небу под облаке, само што даље од свог гола, како каже очајним гласом:


"Каки курац Дел Боске!!! Лако је теби било да тренираш те у Реалу! Дођи ти да тренираш ове, па да видимо какав си тренер!"
vcucko vcucko 22:52 25.06.2018

Re: Расплет А и Б

tasadebeli
Русија - Уругвај 0:3

(Руси као да су малкице још увек мамурни од прославе за пролазак у осмину финала на онај начин, са осам датих голова у две текме?)


Ponavljam: Urugvaj je glavni južnoamerički kandidat za titulu. Nemaju Rusi tu šta da traže, realno. To je verovatno shvatio i Čerčesov pa ih je pustio da igraju kako oni misle da treba, a to je naravno katastrofa u najavi.
Zbornaja da se spremi za Španiju, da uđu u kosku onim plači-čkama, možda i ima šanse.

Ovde bi malo o tom nepravednom zapostavljenom čoveku.

Elem, Stanislav Salamovič Čerčesov. Rodnaja Osetin. Dugogodišnji golman Spartaka iz Moskve i reprezentativac CCCP, ZND i RF.

Da prevedem na zvezdaški, u većini su. Kad je bio Bari Marsej je u polufinalu izbacio Spartak. Pre toga Spartak je izbacio Real Madrid (1/4) i Maradonin Napoli (1/8). U pet vezanih utakmica (2 x Napoli, 2 x Real i prva protiv Marseja) Čerčesov je primio ukupno 1 (jedan) gol - Butragenjo u Madridu. Poklekao je tek u revanšu u Marseju.
U prevodu, čovek im je tada pola Evrope smaknuo sa puta, a oni verovatno pojma nemaju i pitaju ko je taj ćelavi (moram malo ).
Kasnije je do četrdesete branio i bio kapiten Tirola iz Insbruka.
Poznat po mačjim refleksima i jakom autoritetu, često je pi.karao i čak šamarao svoje odbrambene igrače.

Posle zapadnih penzionera (onaj Holandez pa Kapelo) koji su došli da uzmu velike pare, piju i ganjaju sojke, ruski savez se konačno dosetio jadu i postavio pravog čoveka. U komplikovanim odnosima u ruskom fudbalu (poznati igrači i reprezentativci su pod zaštitom oligarha, žive i terevenče po njihovim vilama i jahtama) Čerčesov je pokazao da mu se upravo mooda vuku po travi i da je njegova poslednja i izvršna. To je dovelo do ubedljivog prolaska grupe, na stranu protivnici. Ja sam, recimo, bio ubeđen da ispadaju uz 1-2 postignuta gola. Znači urađeno je dovoljno, za dalje ćemo videti.
tasadebeli tasadebeli 23:10 25.06.2018

Re: Расплет А и Б

vcucko

U prevodu, čovek im je tada pola Evrope smaknuo sa puta, a oni verovatno pojma nemaju i pitaju ko je taj ćelavi (moram malo ).






Ovde bi malo o tom nepravednom zapostavljenom čoveku.



Ако, ако, ја сам заборавио на њега...


Stanislav Salamovič Čerčesov. Rodnaja Osetin. Dugogodišnji golman Spartaka iz Moskve i reprezentativac CCCP, ZND i RF.

Posle zapadnih penzionera (onaj Holandez pa Kapelo) koji su došli da uzmu velike pare, piju i ganjaju sojke, ruski savez se konačno dosetio jadu i postavio pravog čoveka. U komplikovanim odnosima u ruskom fudbalu (poznati igrači i reprezentativci su pod zaštitom oligarha, žive i terevenče po njihovim vilama i jahtama) Čerčesov je pokazao da mu se upravo mooda vuku po travi i da je njegova poslednja i izvršna.



Ех, а када ћемо ми у Србији то схватити...
Atomski mrav Atomski mrav 12:30 26.06.2018

Re: Расплет А и Б

U prevodu, čovek im je tada pola Evrope smaknuo sa puta, a oni verovatno pojma nemaju i pitaju ko je taj ćelavi (moram malo ).


Eh sad, smaknuo s puta... očetkao bi Marsej sve te ekipe u polufinalu.
Spiridon Spiridon 08:57 26.06.2018

..

sad ja padam sa neba ali ..

mi i da smo igrali nereseno sa svajcarcima, ne bi smeli da izgubimo od Brazila da bi isli dalje? To naravno podrazumeva da svajcarska pobedi Kostariku ...

jel lupam?


vcucko vcucko 09:28 26.06.2018

Re: ..

Spiridon
sad ja padam sa neba ali ..

mi i da smo igrali nereseno sa svajcarcima, ne bi smeli da izgubimo od Brazila da bi isli dalje? To naravno podrazumeva da svajcarska pobedi Kostariku ...

jel lupam?



Da, a najvažnije je ovo da to podrazumeva da Schweiz pobedi C.R.
Što se, neka mi bude dopušteno, neće desiti. Prognoziram da Schweiz neće da pobedi C.R.
Pa će u punom sjaju da ispliva naša glupost od petka. Što reče Mitrović još vruć sa terena: bar da smo igrali bunker. Nego smo kao napali, a ne znamo da napadamo i samo smo se otvorili iza da nam ga jazavci daju iz kontre.
Krstajiću nema šta da se zameri izbor igrača, to je to i nemamo bolje, ali ovo je njemu na dušu.
janospistaferika janospistaferika 09:51 26.06.2018

Re: ..

Da, a najvažnije je ovo da to podrazumeva da Schweiz pobedi C.R.


Naravno.

Dobro je pa nam nisu Spanci budjavi da odlucuju o nasoj sudbini. Kao onda u kosarci kad su bezali od Italijana kako bi izgubili.
nikvet pn nikvet pn 11:49 26.06.2018

Re: ..


Ето, све очекујем највеће спортске зналце овдашње али цврц, нема их. Добро, NNN је тек мало привириo онако куртоазно али где је Блогов Колац? Нема га. Је ли пуко на клаџи или неће код Тасе на блог? Не пратим блогонарашћивања али пре ће бити ово друго.

(Тасо, постао си контрАверзни аутор).

Да није Вчучка, а богами и Наск-а баш би било суво.
Atomski mrav Atomski mrav 12:22 26.06.2018

Re: ..

Pa će u punom sjaju da ispliva naša glupost od petka. Što reče Mitrović još vruć sa terena: bar da smo igrali bunker. Nego smo kao napali, a ne znamo da napadamo i samo smo se otvorili iza da nam ga jazavci daju iz kontre.
Krstajiću nema šta da se zameri izbor igrača, to je to i nemamo bolje, ali ovo je njemu na dušu.


Pola Srbije je vapilo da smene Muslina jer je igra reprezentacije po njima bila dosadna i previše zatvorena, nedovoljno napadačka. E pa, dragi stručnjaci, dobili smo selektora koji igra za raju a zanemaruje taktiku pa uživajmo! Mislim, terati ekipu kojoj je duša u nosu u napad protiv ekipe koja je očigledno fizički spremnija a i taktički bolje postavljena je suludo. Pritom im prepustiti i formalno sredinu terena (faktički je to bilo tako i pre izlaska Milivojevića) - pa kako je on mislio da postignemo gol bunarenjem dugim loptama sa umornim Mitrovićem u špicu napada dok se na Prijovića i Jovića skupljaju muve na klupi? Posed lopte - katastrofa. Procenat uspešnih dodavanja - kataklizma. Za te stvari nam Švabo sudija nije kriv.
svarog svarog 12:39 26.06.2018

Re: ..

A to izbacivanje Milivojevića i ubacivanje Radonjića, koja debilana. Od trojice u sredini Milivojević bio najbolji, a ubacuješ brzog (i glupog) na ekipu koja brani rezultat i gde nema prostora za tu njegovu brzinu (osim onog izborenog kornera). A imaš centarfora na klupi.
I šta je sa Živkovićem, jel zna neko? Taj mali je bio najbolji igrač one šampionske mlade ekipe Srbije i Partizana dok mu se ćale nije popi*kao sa onim lešinarima u klubu
Atomski mrav Atomski mrav 12:43 26.06.2018

Re: ..

I šta je sa Živkovićem, jel zna neko?

Slomio je prst desne ruke na jednom od treninga u Rusiji...
Spiridon Spiridon 12:46 26.06.2018

Re: ..

Dobro je pa nam nisu Spanci budjavi da odlucuju o nasoj sudbini. Kao onda u kosarci kad su bezali od Italijana kako bi izgubili.


jel mrzi nekoga da nabroji scenarija po kojima mi idemo dalje ...

ako roknemo Brazil ... sigurno idemo dalje

jel ima neki scenario ako igramo nereseno,a svajcarci izgube ...
c_h.arlie c_h.arlie 12:50 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav
Pa će u punom sjaju da ispliva naša glupost od petka. Što reče Mitrović još vruć sa terena: bar da smo igrali bunker. Nego smo kao napali, a ne znamo da napadamo i samo smo se otvorili iza da nam ga jazavci daju iz kontre.
Krstajiću nema šta da se zameri izbor igrača, to je to i nemamo bolje, ali ovo je njemu na dušu.


Pola Srbije je vapilo da smene Muslina jer je igra reprezentacije po njima bila dosadna i previše zatvorena, nedovoljno napadačka. E pa, dragi stručnjaci, dobili smo selektora koji igra za raju a zanemaruje taktiku pa uživajmo! Mislim, terati ekipu kojoj je duša u nosu u napad protiv ekipe koja je očigledno fizički spremnija a i taktički bolje postavljena je suludo. Pritom im prepustiti i formalno sredinu terena (faktički je to bilo tako i pre izlaska Milivojevića) - pa kako je on mislio da postignemo gol bunarenjem dugim loptama sa umornim Mitrovićem u špicu napada dok se na Prijovića i Jovića skupljaju muve na klupi? Posed lopte - katastrofa. Procenat uspešnih dodavanja - kataklizma. Za te stvari nam Švabo sudija nije kriv.

Korektno objašnjenje !
Da li (i) ti misliš da nije postojao penal za Irance (protiv Portugala) ili to samo ja mislim !?
Spiridon Spiridon 12:56 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav
https://sport.blic.rs/svetsko-prvenstvo-u-fudbalu-rusija-2018/tri-dobra-scenarija-za-orlove-ne-ne-moramo-da-pobedimo-brazil-da-bismo-prosli-dalje/5bwfzjq <<< LINK


super, hvala

pa po ovome sudeci daleko od toga da je sve gotovo ...jedino sto ja iskreno ne verujem (posteno) da ova ekipa moze to da uradi ... nemaju oni dovoljnu fizicku spremnost (koja bi kompenzovala nedostatak tehnike i drugih elemenata koji nam realno nedostaju).

Sa druge strane ako pobede Brazil, tek onda su najebali. A ne dao im tek bog da izgube u finalu. Prosli bi kao Djokovic.
Atomski mrav Atomski mrav 13:10 26.06.2018

Re: ..

Da li (i) ti misliš da nije postojao penal za Irance (protiv Portugala) ili to samo ja mislim !?


Ovako - meni se čini da je lopta pogodila Portugalca u ruku u momentu dok mu je ruka bila u silaznoj putanji, a ruka mu se našla u tom položaju kao posledica borbe za poziciju sa protivnikom, pa onako na keca ne bih rekao da je bio penal. Da nije bilo VAR tehnologije, ne bi bilo ni penala jer ga sudija nije ni dosudio dok nije pogledao TV snimak. E sad, postoje pravila koja objašnjavaju šta je to prirodan položaj ruku - ako su i sudije koje sede u VAR studiju i glavni sudija nakon pregleda snimka bile ubeđene da to nije bio prirodan položaj ruke portugalskog igrača, onda se slažem da je bio penal. Napominjem da ne znam kako to pravilo o položaju ruke glasi... mislim da namera da se igra rukom svakako nije postojala.
Atomski mrav Atomski mrav 13:18 26.06.2018

Re: ..

pa po ovome sudeci daleko od toga da je sve gotovo ...jedino sto ja iskreno ne verujem (posteno) da ova ekipa moze to da uradi ... nemaju oni dovoljnu fizicku spremnost (koja bi kompenzovala nedostatak tehnike i drugih elemenata koji nam realno nedostaju).


Nije sve gotovo ali bismo ipak imali veće šanse da smo uzeli bod protiv Švajcarske, zato ne razumem hazardersku odluku Krstajića.

Fizička sprema je zaista upitna, npr. Bane Ivanović se jedva kretao po terenu i dosta je grešio protiv Švajcaraca. A tu je i naš (fudbalski) mentalitet... Doduše, Brazilci takođe imaju problem sa mentalitetom ali kontam da će u poslednjem kolu ipak biti smrtno ozbiljni.

Sa druge strane ako pobede Brazil, tek onda su najebali. A ne dao im tek bog da izgube u finalu. Prosli bi kao Djokovic.

Osmina finala je najviše čemu smo se mogli nadati i pre SP, s obzirom na to da smo najlošije plasirana ekipa na FIFA rang listi u našoj grupi. Nema šanse da dođemo do finala a kad bi u nekoj hipotetičkoj situaciji to i uspeli, morali bi da igraju Rajković, Rukavina, Rodić, Radonjić, Jović, Živković... ostali bi davno pocrkali od umora.

P.S. Ne bi baš prošli kao Đoković, mislim da bi to bilo više poput desetkovane košarkaške reprezentacije koja u finalu nije uspela da pobedi nikad bolju i jaču Sloveniju...
c_h.arlie c_h.arlie 13:39 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav
Da li (i) ti misliš da nije postojao penal za Irance (protiv Portugala) ili to samo ja mislim !?


Ovako - meni se čini da je lopta pogodila Portugalca u ruku u momentu dok mu je ruka bila u silaznoj putanji, a ruka mu se našla u tom položaju kao posledica borbe za poziciju sa protivnikom, pa onako na keca ne bih rekao da je bio penal. Da nije bilo VAR tehnologije, ne bi bilo ni penala jer ga sudija nije ni dosudio dok nije pogledao TV snimak. E sad, postoje pravila koja objašnjavaju šta je to prirodan položaj ruku - ako su i sudije koje sede u VAR studiju i glavni sudija nakon pregleda snimka bile ubeđene da to nije bio prirodan položaj ruke portugalskog igrača, onda se slažem da je bio penal. Napominjem da ne znam kako to pravilo o položaju ruke glasi... mislim da namera da se igra rukom svakako nije postojala.

Ma to je jedino (i) bitno ... da nije postojala namera da se igra rukom.
Ako je tako - onda nije penal.
svarog svarog 13:58 26.06.2018

Re: ..

Nema veze da li je postojala ili nije namera. Svako igranje rukom u kaznenom je penal.
Atomski mrav Atomski mrav 14:26 26.06.2018

Re: ..

Nema veze da li je postojala ili nije namera. Svako igranje rukom u kaznenom je penal.

Nije. Npr. napucana ruka uz telo nije penal.
tasadebeli tasadebeli 14:37 26.06.2018

Re: ..

nikvet pn

(Тасо, постао си контрАверзни аутор)



Докле год не видиш моју слику у црној хроници неког таблоида, добро је. Не жалим се.


Да није Вчучка, а богами и Наск-а баш би било суво.



Хвала и њима двојици и свима осталима на учешћу.

(Рекох већ да Чучка сматрам коаутором ових мојих постова о СП, али богами и Наско може да му стане раме уз раме.)

А што се тиче оних које нема?

Па, друже...

Моја баба је имала обичај да у таквим ситуацијама каже:

"Понуђени к'о почашћени."

Код мене је свако добродошао ма шта год мислио он о мени. Или ја о њему, свеједно.

Прекид сваке комуникације због таквог разлога је најглупља ствар коју људи сами себи приређују у животу. (А о огромној сујети коју разоткрива и износи на видело пред друге такав поступак и да не причам.)
Atomski mrav Atomski mrav 14:44 26.06.2018

Re: ..

Čemu prozivanje onih koji ne komentarišu ovaj tekst? Možda i nisu na Blogu (Blogov kolac se ne oglašava već duže vreme), možda su na odmoru a čak i da to nije slučaj - slobodno sudijsko uverenje o tome da li će da učestvuje u diskusiji ili neće važi za sve (sem za one koji nisu banovani).
tasadebeli tasadebeli 14:56 26.06.2018

Re: ..

vcucko

Da, a najvažnije je ovo da to podrazumeva da Schweiz pobedi C.R.
Što se, neka mi bude dopušteno, neće desiti. Prognoziram da Schweiz neće da pobedi C.R.
Pa će u punom sjaju da ispliva naša glupost od petka. Što reče Mitrović još vruć sa terena: bar da smo igrali bunker. Nego smo kao napali, a ne znamo da napadamo i samo smo se otvorili iza da nam ga jazavci daju iz kontre.






Могла су ова два Шипцарца да добију и неку суспензијицу, мајку му, а не само да их клепе по џепу?

То би онда, мислим, баш дало сасвим реалну подлогу за овакве наде.

Но, ако брат Едија Раме после дрона, уз интервенцију страних амбасада, може онако ноншалантно да напусти Београд, зашто бисмо онда очекивали да јазавци добију по њушци?


Krstajiću nema šta da se zameri izbor igrača,



Нема. То је стварно најбоље што имамо у овом тренутку.

Па јесте ли приметили да су по медијима сасвим изостали они савети нашем селектору кога треба да води на СП а кога не као што је то био случај деценијама?

Сви су свесни да је ово и најбољи избор јер је једини могући избор.

Поновићу оно што рекох још у првом делу иако се Срђан Фукс није са тим сложио:


Ма само ми да дођемо до тих 16 најбољих и ја презадовољан. То је већ врхунски домет за ову и овакву фудбалску Србију каква је данас.

Све остало су снови...



ali ovo je njemu na dušu.



То је тачно.

Ствар искуства.

Али и то је последица избора за селектора човека који је пре тога био само асистент старијима и искуснијима од себе или спортски директор у клубовима. Није био тренер чак ни млађим категоријама у клубовима или у репрезентацији.


За највеће фудбалско такмичење на свету треба ти нека тренерска ајкула (Черчесов?) пред којом ће овакви играчи какве ми имамо да дрхте од страха, а не наивни жутокљунац у том послу.

Мислим, не кажем да Крстајић неће бити добар тренер... Биће једног дана.

Али треба прво мало да се кали на тренерској клупи на неким мање значајним такмичењима од завршнице светског првенства до које, узгред буди речено, он није ни довео екипу, па се сад тамо појављује у улози селектора без иаквог покрића у очима тих играча.
vcucko vcucko 16:31 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav


Pola Srbije je vapilo da smene Muslina jer je igra reprezentacije po njima bila dosadna i previše zatvorena, nedovoljno napadačka. E pa, dragi stručnjaci, dobili smo selektora koji igra za raju a zanemaruje taktiku pa uživajmo! Mislim, terati ekipu kojoj je duša u nosu u napad protiv ekipe koja je očigledno fizički spremnija a i taktički bolje postavljena je suludo. Pritom im prepustiti i formalno sredinu terena (faktički je to bilo tako i pre izlaska Milivojevića) - pa kako je on mislio da postignemo gol bunarenjem dugim loptama sa umornim Mitrovićem u špicu napada dok se na Prijovića i Jovića skupljaju muve na klupi? Posed lopte - katastrofa. Procenat uspešnih dodavanja - kataklizma. Za te stvari nam Švabo sudija nije kriv.

Ne bi bilo sporno da mi imamo fiziku i tehniku za napad. Ali ta naša navodno napadačka igra se svela samo na najgoru od svih stvari: da otvorimo odbranu k'o ničiju livadu. Protiv tima koji slabo zna drugačije da da gol nego iz kontre.
Takođe, a u duhu ovoga o čemu pričamo, Karleuša je morao da ruši malog Šipcarca van 16, po cenu neizbežnog crvenog. Do kraja bunker, ostaje 1:1 i kako-tako bolja situacija. To je morao i Krstajić da mu viče sa klupe (čini mi se da je naša klupa bila sa te strane). Pa neka proiv Brazila igra Rodić ili koga je već poveo kao levog beka, nebitno.
Još jedna stvar: neko je spomenuo Žileta, apsolutno se slažem, ako on može da igra, a ne odigra makar jedno poluvreme na ovom SP - e to će već da bude debelo na dušu Krstajića.
c_h.arlie c_h.arlie 18:51 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav
Nema veze da li je postojala ili nije namera. Svako igranje rukom u kaznenom je penal.

Nije. Npr. napucana ruka uz telo nije penal.

Ne mora da bude ni uz telo.
Ponavljam, svako namerno igranje je penal - nenamerno nije.
Usput - odoh da se istuširam i gledam Islanđane. Žena neka izvini do kraja prvenstva.
tasadebeli tasadebeli 19:22 26.06.2018

Re: ..

Atomski mrav
Čemu prozivanje onih koji ne komentarišu ovaj tekst? Možda i nisu na Blogu (Blogov kolac se ne oglašava već duže vreme), možda su na odmoru a čak i da to nije slučaj - slobodno sudijsko uverenje o tome da li će da učestvuje u diskusiji ili neće važi za sve (sem za one koji nisu banovani).






Мада, ако допустите уважени колега, слабо овде у овом другом делу о СП има мог уводног текста.

Ја бих вас допунио, не замерите ми:

Чему прозивање оних који не коментаришу коментаре овде?



П.С. Сутра ујутро отварам трећи део.

Да мало растеретимо отварање постова.

А и у част сутрашње утакмице са Бразилом.



Atomski mrav Atomski mrav 00:15 27.06.2018

Re: ..

Ne mora da bude ni uz telo.
Ponavljam, svako namerno igranje je penal - nenamerno nije.


Eto, turski sudija Čakir se slaže sa nama. :)
Nego, videste li penal za Nigeriju? Samo jedan igrač (i to Maskerano) koji povlači protivnika u šesnaestercu i ne da mu da skoči i penal (i to protiv Argentine). Švabo, gledaš li ti to, *bem te u usta škrbava?
apostata apostata 19:28 26.06.2018

Jel' ovo bilo?

tasadebeli tasadebeli 19:44 26.06.2018

Re: Jel' ovo bilo?

apostata








Али и ми ту имамо понешто да додамо из нашег исто не баш претерано бројног племена...





tasadebeli tasadebeli 23:06 26.06.2018

Mano de Dios




Француска - Данска 0:0

(Пријатељско одмеравање снага, таман колико треба, к'о ФК Раднички Ниш и ФК Радник Сурдулица, а све по важећим прописима ЕУ о мирној коегзистенцији њених чланица и обостраној користи, а на штету других који нису у ЕУ. И уједно прва утакмица на овом првенству после 40 одиграних која се завршила без голова.

Знам, знам...

Хладно. Ал' стандард, јебига!)

Аустралија - Перу 0:2

(Гереро ме много подсећа на Панчева.)

Хрватска - Исланд 2:1

(Хрвати, мора се признати, сасвим неочекивано као и Уругвај, иду даље са све три победе у групи. Да нису примили гол од Исланда из пенала, ишли би даље са clean sheet што кажу Енглези, попут Уругваја.)

Аргентина - Нигерија 2:1

(Драма достојна пласмана Аргентине на прц што више никога не изненађује као ни за Португал (и Италију која ето једаред није успела), са све узаврелом латинском крвљу по терену, и то толико узаврелом да Марадона после утакмице заврши у болници јер му је позлило.)






П.С. - Што се мене тиче, толико за овај други део о СП у фудбалу у Русији 2018.






vcucko vcucko 23:22 26.06.2018

Prođe ovaj dan

Rezime dana.

Fra. - Dan. krompir:krompir

Na volji je svim fudbalskim timovima da ovako igraju, mislim nije nelegitimno. Ali postoji i karma. Ne vidim ni jedne ni druge među osam. Naravno, samo moje mišljenje i ništa više. Francuzi blazirani, beskrvni sve tri utakmice. Danska? Što se mene tiče, svaka skandinavska reprezentacija na SP je višak. Neka se oni drže testerisanja panjeva i takvih disciplina, fudbal neka ostave na miru. Naružuju ga.

Peru - Australija 2:0

E moje Inke. Još kad je Kuevas protiv Danske onako krenuo da cupka na penalu (k'o Zaza), znao sam da nema ništa od toga. Ovako drvoseče idu dalje, a Peruanci koji u fudbalskom smislu imaju štošta da kažu lete kući. Australija? Samo jedno: Isuse, od koga smo mi to izgubili onda u Africi?! Strava i užas.

Argentina - Nigerija 2:1

Prošli su i to je jedino važno. Nigerijcima se olupalo o glavu što su krenuli da brane x, a Argentinci su posle penala bili dobrih 15 minuta u komi. Da su ih napali, dali bi i drugi i adios Mesi. Ovako čak vidim Argentinu u prednosti nad beskrvnom Francuskom.

Hrvatska - Island 2:1

Hrvati definitivno jaki k'o zemlja. A i otvorio im se žreb samo tako. U 1/8 drvoseče, to bi trebali rutinski da reše, naravno u kup sistemu nema popravnog i sve je moguće. Onda u 1/4 pobednik Rusija - Španija. Rusi su već prevazišli realne mogućnosti, a Španci brljaju li brljaju.

tasadebeli tasadebeli 06:22 27.06.2018

Re: Prođe ovaj dan

vcucko


Argentina - Nigerija 2:1

Prošli su i to je jedino važno. Nigerijcima se olupalo o glavu što su krenuli da brane x, a Argentinci su posle penala bili dobrih 15 minuta u komi. Da su ih napali, dali bi i drugi i adios Mesi. Ovako čak vidim Argentinu u prednosti nad beskrvnom Francuskom.



И колико пута смо само гледали поучну фудбалску причу:

Екипа која не да гол из својих шанси (коико год да их има), на крају прима гол.

Нигерија је могла да поведе и у последњих десетак минута, али...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana