Društvo

Jutro u dućanu

selica_nena RSS / 21.05.2018. u 09:35

Jutros u prodavnici za kasom radi devojka od dvadesetak godina, mušterija je čiča od sedamdeset i kusur. 

- Mala, koliko?
- Vaš račun iznosi 786 dinara.
- Samo? Baš si jeftina.

Devojka stidljivo pogleda kupce u redu iza dede, kao da proverava da li je dobro čula. Gleda nas i onaj matori i namiguje, dok izvlači svežanj novčanica iz zadnjeg džepa farmerica. Izdvoji jednu crvenu i baci je prema devojci.

-Zaokruži.

Uredno mu je vratila kusur, bez ijedne reči. Matori se kao naljuti.

- Zadrži to. Za takve kao ti je uvek trebalo puno para.

Okreće se prema nama i kezi, uveren da je napravio dobar fazon. Zar nije to onaj isti čiča što se vajka kako je današnja omladina raspuštena, u njegovo vreme toga nije bilo? Ili mu je neko pokvario kanal sa Zadrugom, pa krizira?

Kako god, ja se živa pojedoh što ga ne raspalih flaširanim jogurtom.



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavros gavros 10:30 21.05.2018

Nekultura

na svakom koraku. Prednost zivota u maloj sredini je ta sto se svi znaju - trafike, marketi, pekare, posta, banka, kafane, picerije, rostiljnice itd. pa sa svima imas i njegujes dobre odnose. Cak i ako slucajno zaboravis novcanik - mozes i sutradan ili za par dana da platis. U velikim sredinama to se nazalost gubi. Sta da se radi.
narcis narcis 10:39 21.05.2018

Re: Nekultura

Prednost zivota u maloj sredini je ta sto se svi znaju

ne bi se ja složio da toga nema u manjim sredinama, čak ga ima više i teže jer ljudi ne žele da se zameraju pa ovakve i slične vucibatine maltretiraju bez ikakve reakcije okoline.
gavros gavros 10:54 21.05.2018

Re: Nekultura

Ne znam, nemam takva iskustva ali moguce je da ima i takvih. Sve uposlenike, konobare, itd. znas po imenima kao sto oni znaju tebe. Padne neka simpaticna doskocica, dobronamjerna sala ali uvijek uz obostrani respekt.
narcis narcis 11:07 21.05.2018

Re: Nekultura

gavros
Ne znam, nemam takva iskustva ali moguce je da ima i takvih. Sve uposlenike, konobare, itd. znas po imenima kao sto oni znaju tebe. Padne neka simpaticna doskocica, dobronamjerna sala ali uvijek uz obostrani respekt.

pa jedino ako živiš u mestu od 2-6 šes hiljade ljusdi, al to nije merilo ničega a kamoli kulture ili dobrog života.ljudi su ljudi i u svakim sredibnama ima ljudi i neljudi, samo u manjim sredinama je manji broj ovakvih slučajeva zbog statističkih nužnosti.čist primer, pre par godina smo imali masovno ubistvo u srbiji, ono kao u ameriki, a mi smo manja sredina po broju ljudi od njujorka a kamoli amerike, statistički gledano da se to ponovi opet treba bar 20 godina, a na 350 miliona se dešava bar dva puta godišnje.tako je i sa malim sredinama po pitanju ovakvih ispada, desiće se jedanput u x vremena i ti ćeš ili da čuješ ili da ne čuješ a i da čuješ do sledećeg ispada ćeš da zaboraviš jer vreme ubija sećanje.
a plus što je mizoginija dominantnija u malim sredinama nego u velikim, po prirodi stvari.
aureus aureus 12:07 21.05.2018

Re: Nekultura

Нисам баш све добро разумио из овог текста.
Можда фали још мало описа пошто исте ствари могу различито да изгледају у зависности од тога како се изведу.

Из искуства код фризерке знам да старији људи радо часте фризерке, иако имају мале пензије. Просто, значи им да могу да попричају мало с неким младим и да на крају кад плате испадну галантни. Неки међу њима су права спадала и не заклапају са својим причама али зато уредно на крају оставе бакшиш у износу од 20-30 посто од цијене услуге. Неки пут фризерка, кад частилац оде, сија и позитивна је, а неки пут јој по држању видиш да јој је све вријеме било непријатно. А причања могу бити врло слична. Знам једног који би ово исти: "Колико? Е, баш си јефтина" умио да изговори тако да се фризерка само насмије и наравно - прихвати бакшиш. Што каже народ, немају сви стила. Неко је шармер па му много тога пролази, а неко је очигледан сероња и напоран тип па му је џаба и бакшиш и све друго. Начин на који се неко држи, начин на који говори, шта говори - доста је важан, а често одређена ријеч, кад се убаци гдје не треба, зна доста тога да поквари. Или поправи, кад се добро изабере.

Тај из продавнице је можда долазио и раније па се није свидио продавачици.
А и бакшиш му је можда превелики...

П.С. "За такве као ти је увек требало пуно пара." Ово је та гадна реченица.
gedza.73 gedza.73 12:42 21.05.2018

Re: Nekultura

"Колико? Е, баш си јефтина" умио да изговори тако да се фризерка само насмије и наравно - прихвати бакшиш

uz

Uredno mu je vratila kusur, bez ijedne reči. Matori se kao naljuti.

- Zadrži to. Za takve kao ti je uvek trebalo puno para.


je dovoljno da ga 'zapljuneš' (da ne kažem nešto gore) tu, među svim kupcima, da zapamti šta je kulturno ponašanje a šta kretenizam.

stoka matora. Ponekad izgleda nisu dovoljne godine iskustva da neko postane normalan.

i još jednom, kako sam ja s'vatio tekst, kretenčina u klasičnom izdanju.
aureus aureus 13:00 21.05.2018

Re: Nekultura

gedza.73
stoka matora. Ponekad izgleda nisu dovoljne godine iskustva da neko postane normalan.

Па нису. Карактер се споро мијења, а покварењаци редовно остају покварењаци. Чак постају неугоднији другима јер је и сама старост неугодна - њима. Ту је физичка немоћ, здравствени проблеми, мука с бешиком, камен у жучи, смрт иза угла...
gedza.73
i još jednom, kako sam ja s'vatio tekst, kretenčina u klasičnom izdanju.

Збиља је оставио лош утисак.
gedza.73 gedza.73 13:14 21.05.2018

Re: Nekultura

Збиља је оставио лош утисак

stvarno ne znam koji nam je đavo. U prvi plan iskočili kriminalci, sitne barabe, nekulturni, nevaspitani, lenji, 'filozofi', starlete, 'analitičari'...

Možda grešim ali mi se čini da na nas u inostranstvu prvi utisak ostavi neka opšta bezbednost (možemo da teramo mak na konac i tražimo dlaku u jajetu ali je generalno mirnije nego kod nas).

Kod nas džandar puca u kružnom toku na ženu koja vozi sporije nego što on misli da bi trebalo. Ne prođe dan da ne iskoči naslov 'mladić poznat policiji... radio u obezbeđenju... uhapšen... ubijen... sukob... droga...'

Kad takve pusti država sa lanca (toleriše, tetoše, kažnjava uslovnim kaznama) tad se i matori 'gilipteri' ponašaju poput ovog idiota iz prodavnice.
selica_nena selica_nena 14:36 21.05.2018

Re: Nekultura

Prednost zivota u maloj sredini je ta sto se svi znaju


Inđija je, relativno, malo mesto. Ne poznajemo se svi, ali to ne menja ono što je mene jutros isteralo iz takta. Sve i da su prodavačica i mušterija kućni prijatelji, nije u redu da joj se tako obraća.

Al hvala tebi za komentar.
selica_nena selica_nena 14:41 21.05.2018

Re: Nekultura

П.С. "За такве као ти је увек требало пуно пара." Ово је та гадна реченица.


Za takve??? Šta god mislio o toj devojci, ona je na radnom mestu, prodavačica koja čestito zarađuje svoju platu, a on matora strvina koja misli da je to duhovito.
I da je upakovao te rečenice u najslađu oblandu, odvratne su.
selica_nena selica_nena 14:47 21.05.2018

Re: Nekultura

ne bi se ja složio da toga nema u manjim sredinama, čak ga ima više i teže jer ljudi ne žele da se zameraju pa ovakve i slične vucibatine maltretiraju bez ikakve reakcije okoline.


Huuuuj, sve si u pravu
blogovatelj blogovatelj 17:14 21.05.2018

Re: Nekultura

Знам једног који би ово исти: "Колико? Е, баш си јефтина" умио да изговори тако да се фризерка само насмије и наравно - прихвати бакшиш.


Ko god je u stanju da to izgovori, ma kakvim glasom izgovarao, je idiot.
Jebo vas bliskoistočni smisao za humor, svakome kome je ovo smešno.
Koja god prihvati bakšiš od takvog koji ovo izgovara, pristala je da bude drolja.
To je jedino što bih imao reći povodom ovog slučaja.
selica_nena selica_nena 18:22 21.05.2018

Re: Nekultura

Ko god je u stanju da to izgovori, ma kakvim glasom izgovarao, je idiot.


Apsolutno.
Bili Piton Bili Piton 18:42 21.05.2018

Re: Nekultura

aureus

П.С. "За такве као ти је увек требало пуно пара." Ово је та гадна реченица.


Ama sve je gadno od a do š.

Nevaspitan, prepotentan, arogantan ocvali "frajer"...čitav nastup je za mrš bre.

Slično mi se desilo pre mesec dva u Londonu kad je crnac uzeo da maltertira i ponižava pakistanca za kasom, meni pred nosom u mojoj lokalnoj radnji. I ladno sam mu rekao "don't be disrespectful to him". Nešto je krenuo da podmuklo mumla u mom pravcu, samo sam dodao you heard me. Pritom je bio i veći i mladji od mene. Nastavio je da mumla i gundja sebi u bradu i izašao iz radnje (u koju je ušao u papučama). A da je ispala ikakva frka, policija bi na poziv bila tu za manje od minut.

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:15 21.05.2018

Re: Nekultura

Bili Piton
aureus

П.С. "За такве као ти је увек требало пуно пара." Ово је та гадна реченица.


Ama sve je gadno od a do š.

Nevaspitan, prepotentan, arogantan ocvali "frajer"...čitav nastup je za mrš bre.

Slično mi se desilo pre mesec dva u Londonu kad je crnac uzeo da maltertira i ponižava pakistanca za kasom, meni pred nosom u mojoj lokalnoj radnji. I ladno sam mu rekao "don't be disrespectful to him". Nešto je krenuo da podmuklo mumla u mom pravcu, samo sam dodao you heard me. Pritom je bio i veći i mladji od mene. Nastavio je da mumla i gundja sebi u bradu i izašao iz radnje (u koju je ušao u papučama). A da je ispala ikakva frka, policija bi na poziv bila tu za manje od minut.


Треба увек реаговати у тим ситуацијама.

Ово обраћање девојци на каси је прворазредни простаклук и еклатантан пример злостављања на радном месту (где је сада Филип), па је увек добро да опомена за такво понашање не буде тиха и дискретна, већ напротив, гласна и одлучна, а можда треба ескалирати ствар и дозвати пословођу да и он опомене муштерију на понашање према радници. Дотични би вероватно гледао како да што пре излети из радње.
selica_nena selica_nena 21:23 21.05.2018

Re: Nekultura

Треба увек реаговати у тим ситуацијама.


Treba
nask nask 22:45 21.05.2018

Re: Nekultura

па је увек добро да опомена за такво понашање не буде тиха и дискретна, већ напротив, гласна и одлучна


Mislim da bi takvo reagovanje bilo kontraproduktivno. Pazi meni nije teško tako nekog napušiti u sred radnje, ali ja ću otići, a ovaj može da se vrati ili sačeka tu kasirku da leči svoje komplekse sad još naglašenije zbog mog napušivanja. Drugo čim krene dreka i galama ti si izgubio jer se nepotrebno spuštaš na nivo ništarije. Naravno savim je druga stvar ako je u pitanju fizička agresija, onda mora govor tela, ako si u mogućnosti.
Bili Piton Bili Piton 10:46 22.05.2018

Re: Nekultura

principessa_etrusca


Треба увек реаговати у тим ситуацијама.


Skoro trijes godina života gore me je naučilo da se ne petljam u tudja posla - osim ako nekome treba pomoć, pa se i za to uvek pita "treba li vam".

Niti sam ikakva junačina, znoj me oblio i srčka se uzlupala posle te epizode ali srećom tek pet minuta kasnije, na sigurnom.

Samo organski ne mogu da podnesem da iko maltretira ikog ko nije u stanju da se odbrani - a devojka ili pakistanac su tu na radnom mestu i nisu u poziciji da isteruju pravdu, naprotiv.


nask nask 12:25 21.05.2018

Citat

- Mala, koliko?
- Vaš račun iznosi 786 dinara.
- Samo? Baš si jeftina.
- Zaokruži.
- Zadrži to. Za takve kao ti je uvek trebalo puno para.


Ovo kao da si cititrala neke od blogera.

Dok je bila u srednjoj školi moja ćerka je takođe radila na kasi u jednom super marketu (najveći lanac u NL, a ima ga i SR) i svaki dan pričala o dogodovštinama sa mušterijama, uglavnom pozitivnim ali ponekad i o dogodovštinama koje liče na gore opisanu. Ove druge dogodovštine joj nisu ostavile nikakvu traumu (šta zna dete) ali meni jesu.
selica_nena selica_nena 14:42 21.05.2018

Re: Citat

Ovo kao da si cititrala neke od blogera.


Na žalost, nisam. Jutros slušala i pošizela i na tog matorog skota i na sebe što nisam umela da zaštitim prodavačicu.
nask nask 17:58 21.05.2018

Re: Citat

i na sebe što nisam umela


Nemoj biti prestroga prema sebi. Kao što je Aureus malo niže napisao, svi mi znamo šta nam je bilo činiti kad imamo priliku da natenane razmislimo o onome što se desilo.

Ja sam generalno za suptilan pristup i deeskalaciju kad su takve situacije u pitanju. Mada priznajem da je meni lično zbog mog izgleda (kosa, brada i gabariti, ko Nikola Kalabić izgledam) verovatno lakše u tim situacijama (pogotovo kad se samo onako upiljim u raznorazne nepodobnike) tako da najčešće bude samo ono jaoj izvinte.

Inače je moj utisak da ovo o čemu si pisala nije neka specifičnost današnje Srbije. Ima svuda takvih koliko hoćeš.
narcis narcis 18:13 21.05.2018

Re: Citat

Ima svuda takvih koliko hoćeš.

ima, pa i ti zakoni o sextingu su došli sa zapada ne sa istoka.
mada bi ti druže kalabiću mogo i eo blog da napišeš o komunikaciji prolaznika po olandskim ulicama, ono od dobacivanja, vrsti i načinu, do sasvim konkretnih tazgovora između nepoznatih individua a na temu trenutnog događaja.
konkretno znam situaciju u kojoj vlasnik, tad novog volvoa 747, ili tako neka brojka, koji stoji ispred auta, čeka ženu, i prolaznikaslučajnog koji dobacuje u stilu ' a lepa kola' i odgovora vlasnika ' da i meni se sviđaju'
dobacivanja ženskinjama pozitivnih atributa-komentara i njihove odgove, ovo je kolko sam čuo uobičajeno i po pariziima, pa se mlogi naš jugovićki som upeca i popio bruku jer je mislio da mu se žemska nabacuje zbog osmeha ili odgovora na dobacivanje.
meni je i dan danas čudo koliko ti olanđani pričaju na ulici sa nepoznatim prolaznicima, onako nonšalantno u prolazu.
aureus aureus 18:32 21.05.2018

Re: Citat

narcis

mada bi ti druže kalabiću

Какав мисандерстендинг.
Није он друг Калабић него само личи на њега.

Изглед доста значи у описаним ситуацијама. Мало ко је спреман да се зеза са грдосијама које личе на Калабића. Још је често довољно само да друг Калабић мирно и неутрално стане и ћутке гледа - и зезатор или кавгаџија се сам повуче.

У складу са тим, свакоме би се могло препоручити да што више личи на Калабића ако жели да га заобиђу бар неке будале које га иначе заобишле не би.
Ово је тешко постићи ако си мали, мршав и имаш слабу браду.
selica_nena selica_nena 18:37 21.05.2018

Re: Citat

Inače je moj utisak da ovo o čemu si pisala nije neka specifičnost današnje Srbije. Ima svuda takvih koliko hoćeš.


U današnjoj Srbiji se stariji od 70 (ma stariji od 50,bre) zgražavaju nad nevaspitanjem omladine, k'o da je ta omladina samonikla. Isti ti dušebrižnici ne propuštaju priliku da devojci od dvadeset "objasne" šta joj fali i šta bi joj radili. Je l' to normalno? Nije, bre.
narcis narcis 18:41 21.05.2018

Re: Citat

situacija, odnosno monolog dotičnog je sasvim jasan i sa bilo kakvim naglaskom ne gubi smisao uvrede niti može da dobije humorističku crtu.
ma koliko ti pokušavao da nas prevedeš žedne preko vode
selica_nena selica_nena 18:52 21.05.2018

Re: Citat

Ово је тешко постићи ако си мали, мршав и имаш слабу браду.


E jbg.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 21.05.2018

Re: Citat

Inače je moj utisak da ovo o čemu si pisala nije neka specifičnost današnje Srbije.


Ma ni samo današnje.
Moje prvo zaprepašćenje se desilo pre mnogo godina, početak srednje, dakle sedamdesete su u pitanju, a još se sećam toga i ježim se kad pomislim.

Sedi deda, ali baš deda, štap mu i na klupi treba, na nekoj klupici. Drugarica, znači klinka sa početka srenje, i ja prolazimo krAj njega, i ona mi priča da joj je deda pre neki dan dobacio nešto u smislu, mala jesi li se pustila u promet, vreme ti je, ako jesi dođi do mene.
Znam da sam danima tražio neki drugi smisao toga, nije mi bilo lako da poVEerujem da je deda uopšte mogao na to da misli, ali nema drugog smisla.

Pre neki dan na pumpi, gospodin pristojnog izgleda ispred mene na kasi, nešto potpisuje, zadržava se malo duže, i na kraju kaže devojci koja radi tu, e imam lošu vest za tebe, moram da idem, imala si dovoljno vremena da se zaljubiš, jesi li?
Bilo mi čudno, razlika u godinama ogromn, ali pomislim, možda se znaju.
On ode, devojka prevrće očima, i ipak je pitam, poznaješ li ga, kaže, ma ne, par puta je sipao gorivo ovde, i to je sve.
Stoka, stoka grdna.
c_h.arlie c_h.arlie 20:47 21.05.2018

Re: Citat

selica_nena
Inače je moj utisak da ovo o čemu si pisala nije neka specifičnost današnje Srbije. Ima svuda takvih koliko hoćeš.


U današnjoj Srbiji se stariji od 70 (ma stariji od 50,bre) zgražavaju nad nevaspitanjem omladine, k'o da je ta omladina samonikla. Isti ti dušebrižnici ne propuštaju priliku da devojci od dvadeset "objasne" šta joj fali i šta bi joj radili. Je l' to normalno? Nije, bre.

Ma normalno !
Matori je najobičnije đubre - i smrad.
Idiot koji ne zna da živi u skladu sa svojim godinama.
Verovatno je u mladosti najviše jebavao svoju desnicu ruku, pa sada kada je odrtaveo, poželeo 'mladog mesa'.
Gamad.
Bili Piton Bili Piton 14:11 21.05.2018

Samo bahato


Imam onoliko više poštovanja za sav taj svet koji crnči po Maksijima i Idejama za 250 evra mesečno radeći od jutra do sutra nego za ogromnu većinu članova SANU, tek da ne ostane nezabeleženo.


Stoka matora, da sam bio prisutan verovatno ne bih izdržao a da ne pustim jezičinu.
selica_nena selica_nena 14:43 21.05.2018

Re: Samo bahato

Stoka matora, da sam bio prisutan verovatno ne bih izdržao a da ne pustim jezičinu.


Ajooooj Bili, ja lako skočim u odbranu, ali sam jutros tamo stajala k'o vezana vreća.
zilikaka zilikaka 15:52 21.05.2018

Re: Samo bahato

Stoka matora, da sam bio prisutan verovatno ne bih izdržao a da ne pustim jezičinu.

Jioj, jeste, ja sam taka ista.
Nisam ni pre bila spašena al kako sam se uhvatila nekih godina, prosto imam potrebu da zaštitim tako neke na kojima se istresaju.

Ajd ako mene drma materinski instinkt, al šta je s tobom.
nikvet pn nikvet pn 17:45 21.05.2018

Re: Samo bahato


Какава треба да буде правилна реакција на бахатост? Бахата на дупло, мудра, лукава, никаква..?

У главној улици је пекара па мењачница. Обавезно понеко стане, укључи сва четири... Прво сам се нервирао па онда смислио реванш. Притиснем сирену али пажљиво без нервозе. БИИП... два... три... четири... БИИИП... два... три... Четворочетвртински такт, темпо не алегро него пре модерато. Упорно. Прозвано говедо почиње да се тресе и гестикулира довољно да га цела улица види и да му помене мајку. Онда улети у ауто и потпише се по асфалту. Кад н'уме руком.

Пре неки дан једно такво говедо није приметило полицијски ауто иза себе. Аух. Отвори гепек, руке на хаубу, комплет претрес... Прескупо је платио тај доручак.
selica_nena selica_nena 18:49 21.05.2018

Re: Samo bahato

Какава треба да буде правилна реакција на бахатост? Бахата на дупло, мудра, лукава, никаква..?


E to se i ja pitam.
zilikaka zilikaka 19:21 21.05.2018

Re: Samo bahato

Какава треба да буде правилна реакција на бахатост?

Upravo takva kako si ti odradio.

ZA ovog čiču, ja bih mu lepo i jasno rekla da to njegovo ne da nije smešno nego je glupo i uvredljivo (mada on to zna al ne očekuje da čuje od drugih) i da ako je namerio da pravi budalu od sebe u tim godinama, to radi tako što neće nikog dugog maltretirati.

...i onda bih još dodala nešto u stilu "nemoj da čujem da se ovo ponovilo"

Neverovatno je koliko nekad prazna puška daje dobar efekat.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:30 21.05.2018

Re: Samo bahato

ZA ovog čiču, ja bih mu lepo i jasno rekla da to njegovo ne da nije smešno nego je glupo i uvredljivo (mada on to zna al ne očekuje da čuje od drugih) i da ako je namerio da pravi budalu od sebe u tim godinama, to radi tako što neće nikog dugog maltretirati.

...i onda bih još dodala nešto u stilu "nemoj da čujem da se ovo ponovilo"

Када се неко тако понаша, поента је да се реагује одлучно, јасно и гласно, јер и простачине не воле да им се каже да се понашају куловски. Баражна ватра док не излети из радње. Тип је можда мислио да је духовит, па га треба постидети пред другим купцима. А ја бих скренула пажњу и пословођи пошто је његова дужност да спречи малтретирање радника.

Иначе, моје искуство је да што си оштрији према бахатим простацима, они постају мањи од маковог зрна. Они су бахати зато што не очекују да им се ико супротстави.
zilikaka zilikaka 21:51 21.05.2018

Re: Samo bahato

Иначе, моје искуство је да што си оштрији према бахатим простацима, они постају мањи од маковог зрна. Они су бахати зато што не очекују да им се ико супротстави.

Jeste, al moraš da se postaviš vaspitački. Ne smeš da vređaš na isti način jer tu ideš na tanak led.
To je upravo večita igra nadmoći. On je i spopao tu devojku jer oseća da je nadmoćniji. Em ona mlada i neiskusna, em na takvom mestu gde mora da bude ljubazna, mušterijama na usluzi.

E, zato se postaviš iznad njega. To ih uglavnom zbuni.
Čak uopšte ne moraš da budeš fizičke pojave koja uliva strahopoštovanje, dovoljno da ti nastup bude odgovarajući.
nikvet pn nikvet pn 08:36 22.05.2018

Re: Samo bahato


Постоји решење. Право, делотворно и културно.

Домаћице, замисли да си била прибрана и извукла свој мобилни? И ето снимаш, није забрањено. На крају га фино позовеш: Господине молим вас ...! Он се окрене у камеру, ти му се захвалиш. Онда пред њим кажеш касирки:

- Све комплет добијеш на Вибер, баш ме занима шта ће на ово да каже твој дечко ватерполиста (каратиста, навијач...).

Или: Душо, је ли твој Мики изашао из затвора или има још мало?

Или не мораш ништа ни да кажеш.



selica_nena selica_nena 12:06 22.05.2018

Re: Samo bahato

Домаћице, замисли да си била прибрана и извукла свој мобилни? И ето снимаш, није забрањено. На крају га фино позовеш: Господине молим вас ...! Он се окрене у камеру, ти му се захвалиш.


Eh, da jesam! Dobar ti je savet, sve mi sviđa, samo ne mogu da vratim vreme. Ali mi je za naukako se ponovi slična situacija.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 14:57 23.05.2018

Re: Samo bahato

To je upravo večita igra nadmoći. On je i spopao tu devojku jer oseća da je nadmoćniji. Em ona mlada i neiskusna, em na takvom mestu gde mora da bude ljubazna, mušterijama na usluzi.


zar se ne kaze 'mlada i neukusna'

Jukie Jukie 14:48 21.05.2018

Protok vremena

Deda se nije stvorio kao 75-godišnjak tako što je izašao iz svemirskog broda, nego je godinama radio slične stvari, i većina prisutnih ga zna iz tog perioda, a to što ima svežanj novčanica u zadnjem džepu farmerki znači da je neki sumnjiv i mutan tip bio i ostao
selica_nena selica_nena 14:58 21.05.2018

Re: Protok vremena

Deda se nije stvorio kao 75-godišnjak tako što je izašao iz svemirskog broda


E baš tako. Ne poznajem ga, daga sretnem na ulici zaklela bih se da je fin čikica. Otprilike kao oni fini ljudikoji se svima uredno javljaju, a onda pročitaš u novinama da je nekog unesrećio za ceo život. Nadam se da će ona devojka zaboraviti jutrošnju neprijatnost, ali toga ima na sve strane. Preovladalo loše u čoveku.
c_h.arlie c_h.arlie 16:04 21.05.2018

M'da !

Taj deda je najobičnije đubre !
Neko iz reda je trebalo dedu da ponudi da mu (taj deda) popuši kurac.
Takva đubrad razumeju jedino takav jezik.
aureus aureus 16:25 21.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie

Neko iz reda je trebalo dedu da ponudi da mu (taj deda) popuši kurac.

Dobro je da si stavio ovo u zagradu jer je moglo da bude nejasno šta se tačno dedi nudi.

Eto kako je nekad tanka granica između dvije krajnosti.
gedza.73 gedza.73 16:36 21.05.2018

Re: M'da !

Bolja varijanta da namigneš zaverenički 'deki' sa (glasno)
'Bolje da pričuvate svaki dinar, trebaće vam za plek muziku i bogatu 'suzu'. Po godinama vam je bliže taj događaj od zavođenja devojaka. I bar trista dinara bakšiša grobaru za ukop'.
pa sačekaš reakciju.
narcis narcis 16:41 21.05.2018

Re: M'da !

Eto kako je nekad tanka granica između dvije krajnosti.

oreuze ne zajebavaj, nema mesta 'misanderstendingu'. deda je tačno i ukvalno i litelarno izvređao kasirku samo izostavljajući da kaže kurva jer se samo učitavalo.
jo je verovatno i posebno naglašavao reči , da se slučajno neko ne zajebe i ne razume smisao.
takva zajebancija može samo između ljudi koji se dobro znaju, ono da su 'na prs u dupe' i 'jebisi mater'.
da se kasirica upustila u razgovor sa sličnom zajebancijom odndak bi moglo to što kažeš, pa itag je za pituvanje koliko je to nametnuta ležernost.
obično da to što ti sebe-netko, smatra duhovitim i vrckastim retko kad je i istina.
aureus aureus 16:46 21.05.2018

Re: M'da !

gedza.73
Bolja varijanta da namigneš zaverenički 'deki' sa (glasno)
'Bolje da pričuvate svaki dinar, trebaće vam za plek muziku i bogatu 'suzu'. Po godinama vam je bliže taj događaj od zavođenja devojaka. I bar trista dinara bakšiša grobaru za ukop'.
pa sačekaš reakciju.

Eee, Gedžo, drugo je ovo što ti sad pričaš. Imao si 15 minuta da smisliš.
Ali u živoj situaciji - valja se svega toga sjetiti i sve to fino nasložiti.

Vidi šta je Čarliju palo na pamet da deki ponudi! To jest, ne on, nego neko iz reda. Još preciznije, po Čarliju je trebalo da neko iz reda iznese deki vrlo zanimljivu ponudu.
gedza.73 gedza.73 18:20 21.05.2018

Re: M'da !

Eee, Gedžo, drugo je ovo što ti sad pričaš. Imao si 15 minuta da smisliš.
Ali u živoj situaciji - valja se svega toga sjetiti i sve to fino nasložiti.

Imam ja solidnu kilometražu za razne 'međuljudske' situacije (daleko od nasilja).

sad sam se setio jednom kad sam baš nagrabusio zbog jezika. Bila neka gužva na granici i zastoj bogami od desetak sati. Porastura se kolona i ja dođem do malog prelaza. Raspištoljen carinik maltretira nekog mučenika. u gepeku polovne stvari i carinik počeo da trkeljiše.
'Šta ti j eovo, a šta ti je ovo (ko u vicu će se podavite s tija pojasevi za deset evra)?
-Brate izbeglica sam sve mi popaljeno vučem to za kuću.

u sekundi
-Pusti bre čoveka koji ga đavo maltretiraš.

Carinik zatvori gepek, uz doviđenja onom a meni 'da vidimo šta imamo ovde'

Prvo mi uze pasoš i stavi u džep. Držao me jedno sat vremena. i pusti me. Onako nervozan, umoran, krenem i posle jedno pola kilometra se setim 'pasoš'.

nazad i pravo ka njemu.
'ostao vam moj pasoš u džepu, niste mi vratili'
dal' sam ga uhvatio u raskoraku ili ga mrzelo da se bakće, vratio mi pasoš.
Nekad je bila fora kad iz nekog razloga oće da ga zapamtiš da pasoš baci posle par minuta pa se ti .ebi.

jednu lalinsku (ne znam dal je izvorno njihova) sam naučio.
S ljudima ljudski, sa konjima konjski.
selica_nena selica_nena 18:47 21.05.2018

Re: M'da !

da se kasirica upustila u razgovor sa sličnom zajebancijom


Čoveče, ona mlada, nežna, lepo vidiš da bi u zemlju propala, ali ćuti i radi svoj posao! E to me je razbilo, to njeno ćutanje i trud da ostane profesionalna.
narcis narcis 19:15 21.05.2018

Re: M'da !

Čoveče, ona mlada, nežna, l

ma nebitno je i da je francuska sobarica. mogla je ladno da se lascivno nadjebava sa nekim likom pre toga i da to ne da nikakvo pravo drugom da i on upotrebi taj način komunikacije. njeno je pravo da bira kako će sa kim da komunicira, e to ljudi i ljutkinje ne razumeju.
najbolji primer je da je javnost, a pogotovo žemska javnost, uskratila pravo na na 'nasilje u porodici' onoj naši, kao zbog toga što je takva kakva je ona nema pravo na zaštitu zakona je jer 'moralno nepodobna' po mišljenju rulje.
naravoučenije je da ako si se tri puta udavala ima da trpiš batine od muža bez prava na žalbu. tako da analogno tome je i da ako si kasirka ti si jeftina ženska.
a to-mlado,nežno nevino...pa baš ne verujem onako blanko, ispod mire trista umeju da vire, što nije razlog da se dotična mira vređa.
zilikaka zilikaka 19:26 21.05.2018

Re: M'da !

'Bolje da pričuvate svaki dinar, trebaće vam za plek muziku i bogatu 'suzu'. Po godinama vam je bliže taj događaj od zavođenja devojaka. I bar trista dinara bakšiša grobaru za ukop'.
pa sačekaš reakciju.

Da i ovo nije loše al možda ostavlja mesto za diskusiju o njegovom telesnom stanju.
aureus aureus 19:40 21.05.2018

Re: M'da !

selica_nena
da se kasirica upustila u razgovor sa sličnom zajebancijom


Čoveče, ona mlada, nežna, lepo vidiš da bi u zemlju propala, ali ćuti i radi svoj posao! E to me je razbilo, to njeno ćutanje i trud da ostane profesionalna.

Naučiće vremenom šta treba da kaže i kako da se postavi.
Svi ti poslovi gdje postoji intenzivan rad sa ljudima: prodavnice, pekare, restorani, kafići i slično sklopčani su sa čitavim nizom neugodnih situacija, počev od toga da u trenutku dekoncentracije vratiš manje kusura i u očima gosta ili mušterije ispadneš potencijalni lopov, pa do kontakta sa napornim, bezobraznim, bahatim i svakakvim ljudima. Kroz vrata te prodavnice će da uđu hiljade ljudi, a ljudi ima i ovakvih i onakvih. I tu pomoći nema - jer još niko nije izumio uređaj za odbijanje napornog i nevaspitanog svijeta. Tako da je zapravo zahtjev posla ne samo da budeš fin prema mušterijama nego i da izađeš na kraj sa situacijama koje nisu ugodne, bar sa najvećim procentom tih situacija.

Znam konobara koji je posle nekoliko godina posla izbrusio nastup skoro do perfekcije. Čovjek bukvalno vrti pet-šest rečenica koje koristi kad nema šta pametno da kaže, kad mu se ne priča mnogo, kad mu je neko naporan, ili kad želi da izbjegne neugodnu situaciju, takođe kad želi da smiri situaciju koja je već postala neugodna... A posebno omiljene su mu: "Tako ti je to (moj komšo)" i "Nema zeze". Najinteresantnije je što to "nema zeze" ne znači zapravo ništa, a djeluje da je ipak nešto rekao. Što bi klinci rekli, ispoštovao je onog s kim priča. Prokleto neutralna rečenica, jedna od onih koje djeluju i neprozirno i jasno u isto vrijeme; to je rečenica, poštapalica koja ne vrijeđa nikoga i čak je na tragu da bude dopadljiva, a ipak je maksimalno trivijalna*. Kvalitet joj je što leži u milion situacija.

"Ooo, ko je to nama nabacio novu frizuru!" - "Nema zeze".
"Jesi vidio kako je sinoć Real razbio Fenerbahče?" - "Ma nema zeze."
"Nešto mi nisi danas u svom elementu." - "Nema zeze."

Ili:
"Ko te to ljutio?" (Zezatorsko pitanje.) - "Niko, komšo, nema zeze." - "Ma djeluje mi da baš nešto nisi u svom elementu." (Zezator insistira na započetoj liniji: sad stvar može da postane naporna ili da iživcira konobara.) - "Tako ti je to, moj komšo." (Konobar odgovara neutralnim glasom i ne pokazuje nikakve znakove nervoze.) "Šta je tako, stvarno si ljut?" (E, ovo je već otišlo malo predaleko.) - "Ma kakvi, nema zeze." (I zezator posle nekoliko iteracija uglavnom odustane i nađe neku pametniju zabavu. Vidi da ništa nije postigao, a konobar niti je bio grub niti je vrijeđao ili uzvraćao. Stvar nije eskalirala ni u šta previše nezgodno, a mogla je da je konobar, koji je možda stvarno i bio nervozan, podlegao nervozi i počeo da s gostom razmjenjuje povuci-potegni retoriku.)

*) Erih From je pisao o ovim banalnim, trivijalnim i neutralnim rečenicama. Njegov je savjet da se ne družite sa ljudima koji ih prečesto koriste u privatnom životu.
nask nask 19:48 21.05.2018

Re: M'da !

da se kasirica upustila u razgovor sa sličnom zajebancijom


Ovde daju osoblju, uglavnom deca, koje radi u uslužnim delatnostima interne kurseve i po tom pitanju. Generalno je pravilo spuštaj loptu, ne vraćaj uvrede, ako imaju primedbe zovi pretpostavljene, pa sve do onog da u slučaji pljačke nikako ne izigravaju heroje. Tako da mislim da je kasirka iz gornje priče dobro reagovala.
zilikaka zilikaka 19:49 21.05.2018

Re: M'da !

DA, dao si odličan primer površne komunikacije koja ne znači ništa al vrši poso.

To je zgodno da nauči svako ko ima posla s ljudima ali i za to učenje treba i vremena i iskustva. I neke godine koje donose samouverenost.
zilikaka zilikaka 19:53 21.05.2018

Re: M'da !

Ovde daju osoblju, uglavnom deca, koje radi u uslužnim delatnostima interne kurseve i po tom pitanju. Generalno je pravilo spuštaj loptu, ne vraćaj uvrede, ako imaju primedbe zovi pretpostavljene,

Da, svesni su oni da će im doći čitav spektar budala ali oni nemaju nameru da te budale rasteraju jer treba i od njih da zarade.
Otuda takve instrukcije.
Da je čiča naleteo na neku matoru jezičarku i da ga je onako oplela da svi čuju, prelazio bi preko da ne prođe pored radnje više, al to nije interes poslodavca.
Osim toga te takve čiče još kako umeju da ocene na koga nasrću.
Čitava jedna mala psihologija, kao među životinjama.
aureus aureus 20:10 21.05.2018

Re: M'da !

zilikaka
Ovde daju osoblju, uglavnom deca, koje radi u uslužnim delatnostima interne kurseve i po tom pitanju. Generalno je pravilo spuštaj loptu, ne vraćaj uvrede, ako imaju primedbe zovi pretpostavljene,

Da, svesni su oni da će im doći čitav spektar budala ali oni nemaju nameru da te budale rasteraju jer treba i od njih da zarade.
Otuda takve instrukcije.
Da je čiča naleteo na neku matoru jezičarku i da ga je onako oplela da svi čuju, prelazio bi preko da ne prođe pored radnje više, al to nije interes poslodavca.
Osim toga te takve čiče još kako umeju da ocene na koga nasrću.
Čitava jedna mala psihologija, kao među životinjama.

Ili, na primjer, da se stvar desila ovako:
"Koliko? Baš si jeftina."
- "Tako vam je to, moj komšo. Svi smo ovde takvi, zato ljudi kod nas i kupuju."
Bum! Da li bi posle ovog deda zaista izgovorio ono "za takve kao ti je uvek trebalo puno para"? Samo ako je zaista neopjevana bitanga koja je baš riješila da napravi verbalno i situaciono sranje. Ali vrlo je vjerovatno da ne bi stvar gurao dalje u naopakom pravcu. No, čak i ako bi - postoji ono "nema zeze".
Hvala i prijatno.
"Zaokruži. Za takve kao ti je uvek trebalo puno para." - "Nema zeze, komšo moj. Hvala."
selica_nena selica_nena 21:11 21.05.2018

Re: M'da !


naravoučenije je da ako si se tri puta udavala ima da trpiš batine od muža bez prava na žalbu. tako da analogno tome je i da ako si kasirka ti si jeftina ženska.


Osim kad su u pitanju ženska čeljad iz njegove porodice, jer će tu on lično da presudi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:43 21.05.2018

Re: M'da !

Tako da mislim da je kasirka iz gornje priče dobro reagovala.

Касирка је добро реаговала, она је на послу и треба да игнорише будале (без уношења емоција).
Али мислим да други купци и пословођа радње треба да реагују.
Ја бих свакако реаговала јер ми смета загађење простаклуком у мојој околини.
vcucko vcucko 22:18 21.05.2018

Re: M'da !

aureus

*) Erih From je pisao o ovim banalnim, trivijalnim i neutralnim rečenicama. Njegov je savjet da se ne družite sa ljudima koji ih prečesto koriste u privatnom životu.

Aman, bez tih i takvih rečenica je nemoguće raditi na nekom takvom mestu. Samo ko je radio, može da razume.

Zamisli sledeću situaciju: vreme - oko, bemliga, 15. marta 1991.; mesto - Mek u Bezistanu; od kasa do bine kod česme, sve jedna nepregledna masa. Plus upada npr. lik i u kešu plaća 2.000 duplih hamburgera "da podelim ovima napolju". Ukupno tog dana preko 16.500 transakcija, svetski rekord, skidamo restoran "Star 2" iz Hong Konga, padaju žuti na drugo mesto, ura. I tako svake od tih večeri. Ja predavao pazare, debelo 300+ transakcija za osam sati (sedam i po, bez pauze) pa računaj.
Priznajem: ona porudžbina od 2.000 duplih otkucana je posebno i razbijena na koliko god se stiglo, mislim preko 1.000 posebnih računa. Eto, otvorih dušu posle toliko godina
Ionako je posle otvoren Puškinov trg u Moskvi i prvo veče razbio debelo preko 20.000. Ali oni su imali po red kasa na dve etaže (prizemlje i sprat).

I sad u toj ludaji neko da obraća pažnju i nedobog uzima k srcu? Pa ne bi sastavio mesec dana, partio bi kod Svetog Petra. Nego robot, prijatelju, dobrovečeizvolite, tolikohvala, doviđenjadođitenamopet, osmehsrećaradost. Ne može drugačije.
zilikaka zilikaka 22:28 21.05.2018

Re: M'da !

Zamisli sledeću situaciju: vreme - oko, bemliga, 15. marta 1991.; mesto - Mek u Bezistanu; od kasa do bine kod česme, sve jedna nepregledna masa. Plus upada npr. lik i u kešu plaća 2.000 duplih hamburgera "da podelim ovima napolju"

Znači, ti si sve vreme bio u komšiluku.
Eto, nek je bar neko imao poštene koristi od tog našeg vremena provedenog na ulici.
Jedino, ekipa s kojom sam bila je imala čvrst stav da neko ko je odrastao na pljeskama ne jede tu hranu.
Te smo pazarili iza Moskve.
nask nask 22:52 21.05.2018

Re: M'da !

Ја бих свакако реаговала јер ми смета загађење простаклуком у мојој околини.

Treba reagovati, pitanje je samo kako. Iz nekog mog ličnog iskustva mogu da kažem da sam ponekad u sličnim situacijama reagovao ko narodni heroj, a neki drugi put ko ...ca ili jednostavno nisam na vreme ukapirao šta je na stvari.

Eto, otvorih dušu posle toliko godina


Imao bih jednu primedbu na kvalitet hamburgera koje si služio u to vreme bez obzira što su bili besplatni. Elem ... ma zezam.

ekipa s kojom sam bila je imala čvrst stav da neko ko je odrastao na pljeskama ne jede tu hranu


Šminkeri iz provincije.
aureus aureus 22:58 21.05.2018

Re: M'da !

vcucko
aureus

*) Erih From je pisao o ovim banalnim, trivijalnim i neutralnim rečenicama. Njegov je savjet da se ne družite sa ljudima koji ih prečesto koriste u privatnom životu.

Aman, bez tih i takvih rečenica je nemoguće raditi na nekom takvom mestu. Samo ko je radio, može da razume.

Pa, da. Samo treba razdvojiti privatni život od ovog tipa nastupa na poslu koji je manje-više iznuđen.

Razlog zbog kojeg From savjetuje da se izbjegavaju ljudi skloni površnim razgovorima je što ovi jednostavno iscrpljuju čovjeka. A evo i kako. Da ne teoretišem mnogo, From je to sve fino napisao, daću jedan primjer. Imao sam poznanika čiji je običaj bio da stalno gleda u telefon. Sreli bismo se ponekad u gradu i, kako to već ide, prošetali petnaest-dvadeset minuta. On bi svako malo podigao glavu i zapitao: "I, šta se još čini?" Onda bih odgovarao i nešto pričao minut-dva. Kad bih završio odgovor, kuler sa telefonom bi se samo nasmiješio i rekao: "E tako ti je to. Nego, šta još ima?" Tu bih zapeo da mozgam šta je još novo od vremena kad smo se poslednji put vidjeli i nešto bih iščačkao i ispričao. "Fino, bogami, ko bi rek'o", primjetio bi poznanik, ne skidajući pogled sa telefona. A onda bi dodao: "A inače, šta se radi?" E, tu bih silno zaverglao (rn-rnnn-rn...), zagrebao po sopstvenom životu i ispričao šta se "inače radi".

Kad bismo se naposlijetku rastali, osjećao bih se ne kao neko kome je drago što je vidio starog poznanika već kao neko ko se dvadeset minuta naprezao da povede smislen razgovor, a zauzvrat dobio - šipak. Ništa, samo potrošnju energije i prazninu. Susret s tim poznanikom je jedan od onih gdje nema prave interakcije. Nema povratne energije, nema ni mnogo smisla i koliko god da daješ - natrag ne dobijaš ništa. Samo se napatiš. A inače, taj poznanik je lik opušten, nasmijan. Svako bi rekao da je s njim sve u redu.

E, sa takvima se ne treba družiti.
Jedino što treba malo treninga i znanja da se prepoznaju ti što druge isrcpljuju na skoro neprimjetan način, tako što im ne rade ništa očigledno loše.

Ali zato, kad zatreba, kad se na jednom od pomenutih poslova ukaže potreba - vrijedi koristiti taj tip površne komunikacije. Pogotovo ako želiš da se zaštitiš u određenim potencijalno nezgodnim situacijama a da ne ispadneš ni bezobrazan ni grub.

Prema tome, nema zeze.
vcucko vcucko 23:07 21.05.2018

Re: M'da !

nask

Imao bih jednu primedbu na kvalitet hamburgera koje si služio u to vreme bez obzira što su bili besplatni. Elem ... ma zezam

Ne bih da se izjašnjavam, obavezuje me doživotni zavet ćutanja
Zaebavam se, naravno.
Vidi, u dvadeset i kusur godina otkad sam pretao tamo da radim, ušao sam da nešto kupim, možda deset puta. I to šejk, kad mi padne šećer.
Kečap ne mogu očima da vidim, pogotovo miris da osetim.

nask nask 23:12 21.05.2018

Re: M'da !

Prema tome, nema zeze.


"Kakav je film što si ga juče odgledao?"

"Na početku, ma, onako malo bezveze ali posle jedno petnaest minuta kad je počelo, totalno sranje."

"E baš super, moraću i ja da ga pogledam."
nask nask 23:17 21.05.2018

Re: M'da !

Ne bih da se izjašnjavam


Ja hoću. Najukusniji hamburgeri u mom životu. Em bio gladan, em nemalo se para.


aureus aureus 23:17 21.05.2018

Re: M'da !

nask
Prema tome, nema zeze.


"Kakav je film što si ga juče odgledao?"

"Na početku, ma, onako malo bezveze ali posle jedno petnaest minuta kad je počelo, totalno sranje."

"E, baš super moraću i ja da ga pogledam."

To!
selica_nena selica_nena 23:17 21.05.2018

Re: M'da !

"Na početku, ma, onako malo bezveze ali posle jedno petnaest minuta kad je počelo, totalno sranje."


Dobar!
nask nask 23:19 21.05.2018

Re: M'da !

To!

Dobar!


Zapamtio, nisam izmislio, tako da pohvale idu ... zaboravih u međuvremenu kome.
anonymous anonymous 04:34 22.05.2018

Re: M'da !

aureus
da se kasirica upustila u razgovor sa sličnom zajebancijom


Čoveče, ....

*) Erih From je pisao o ovim banalnim, trivijalnim i neutralnim rečenicama. Njegov je savjet da se ne družite sa ljudima koji ih prečesto koriste u privatnom životu.



E,đe nađe Eriha, leba ti .....

Koje delo ?


Usput


Ti bi i Boni i Klajd branio.


aureus aureus 06:30 22.05.2018

Re: M'da !

anonymous

Ti bi i Boni i Klajd branio.

Gle ko je doš'o!
Baš sam se pitao gdje si dosad. Iznapadaše čiču, a tebe nema.
anonymous
aureus

*) Erih From je pisao o ovim banalnim, trivijalnim i neutralnim rečenicama. Njegov je savjet da se ne družite sa ljudima koji ih prečesto koriste u privatnom životu.

E,đe nađe Eriha, leba ti .....

Koje delo ?

To bi moglo biti ili "Umijeće življenja" ili "Imati i biti", nisam sto posto siguran, pošto mnoge teze From provlači kroz više svojih knjiga.

Jedna od njih je da ne postoji kontakt između dva ljudska bića koji nema obostrani uticaj. Razradom te teze From dolazi do zaključka da se treba kloniti društva trivijalnih ljudi (tačnije ljudi sklonim trivijalnim razmišljanjima i razgovorima) jer u interakciji s njima možeš biti ili na neki način oštećen ili bar isrcpljen. Naravno, i ti na njih utičeš u nekoj mjeri, ali oni su drukčije "baždareni" i tvoj uticaj podnose daleko lakše nego ti njihov. Ako želiš i ti da podneseš njihov uticaj na isti način kao oni tvoj, to jest da im ne dozvoliš da te isrcpljuju - moraš i sam primjeniti njihov sistem; a to znači - moraš se i sam početi služiti trivijalnim rečenicama, zaključcima, poštapalicama, i moraš se baviti trivijalnim temama i imati trivijalan nastup. I onda si uspio - stao si u istu ravan s njima i njihov uticaj na tvoj unutrašnji svijet sveo na minimum, kao i na tvoje nerve.
E, ali...upravo tu i leži zec. Jer imitirajući njih, dozvolio si da te preobrate, prema tome - svejedno si dozvolio da utiču na tebe. Ovo nije nužno loše ako je privremeno, ali ako nije privremeno - onda si u problemu.
Međutim, i ako jeste privremeno (i povremeno) svejedno si protraćio dosta vremena, pa si i na toj vrsti gubitka.

Zato From kaže: kloni se takvih koliko možeš.
zilikaka zilikaka 08:37 22.05.2018

Re: M'da !

Šminkeri iz provincije.


Stativa. Jedino ja sam bila iz provincije ako misliš na teritorije izvan Beogeada.
Inače, gde god bila uvek mi je stav bio da treba istvariti što bolje kontakte sa domorodačkim stanovništvom jer jedino tako možeš da stvarno opstaneš.
Tebi je to svakako poznato i blisko.
gedza.73 gedza.73 09:13 22.05.2018

Re: M'da !

iz provincije ako misliš na teritorije izvan Beogeada

gut... hmmm... gut... moram pa kud puklo
a Beograd nije provincija?
nask nask 09:16 22.05.2018

Re: M'da !

Tebi je to svakako poznato i blisko.


Naravno, i ja sam iz provincije. Imao 14 kad me BG video na stalno.
c_h.arlie c_h.arlie 09:33 22.05.2018

Re: M'da !

gedza.73
iz provincije ako misliš na teritorije izvan Beogeada

gut... hmmm... gut... moram pa kud puklo
a Beograd nije provincija?

Nismo samo mi iz kruga dvojke.
Jebote !
gedza.73 gedza.73 09:43 22.05.2018

Re: M'da !

Nismo samo mi iz kruga dvojke.

to se baš od njih širi u koncentričnim krugovima.

selica_nena selica_nena 12:08 22.05.2018

Re: M'da !

Naučiće vremenom šta treba da kaže i kako da se postavi.


Naučih i ja
Hvala ti.
zilikaka zilikaka 14:41 22.05.2018

Re: M'da !

Naravno, i ja sam iz provincije. Imao 14 kad me BG video na stalno.

Ma jok to. I sad tamo gde živiš garant se ne družiš uglavnom sa ljudima odavde.
tasadebeli tasadebeli 16:03 22.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
gedza.73
iz provincije ako misliš na teritorije izvan Beogeada

gut... hmmm... gut... moram pa kud puklo
a Beograd nije provincija?

Nismo samo mi iz kruga dvojke.
Jebote !



М'да... Дер кен би онли ван!!!









EDIT:


Што би рекли у једном умјетничком приказу наше стварности, изем ти земљу, ди год да кренеш, неко Лапово.

Или Мала Крсна.

Или Жарково.

Чак и кад се запутиш са Бановог брда на Дорћол. Или у Земун, свеједно...



aureus aureus 16:35 22.05.2018

Re: M'da !

selica_nena
Naučiće vremenom šta treba da kaže i kako da se postavi.


Naučih i ja
Hvala ti.

Нема на чему, увијек на услузи онима са симпатичном профилном иконицом.
Бар некима. Бар понекад.
- Али увијек и понекад нису исто!
- У праву си, комшо мој.
- Па?
- Па нема зезе.

Дакле, не одмах Масутатсу Ојама.
selica_nena selica_nena 20:48 22.05.2018

Re: M'da !

Нема на чему, увијек на услузи онима са симпатичном профилном иконицом.
Бар некима. Бар понекад.


Hehe, skoro mi milo što me onaj čiča ister'o iz takta
aureus aureus 21:13 22.05.2018

Re: M'da !

selica_nena
Нема на чему, увијек на услузи онима са симпатичном профилном иконицом.
Бар некима. Бар понекад.


Hehe, skoro mi milo što me onaj čiča ister'o iz takta

Ma pusti ga.
On zapravo i ne bi trebalo da bude neka tema ovdje. Prvo jer vrlo malo znamo o njemu, i može se desiti da ga predstavimo gorim nego što jeste...mada isto tako, on sam može biti crnji nego što bilo ko od nas pretpostavlja. Ali to nije važno, kretena ionako ima otkad je svijeta i vijeka, a matori pokvarenjaci su odavno našli svoj prikaz i u knjigama i u filmovima.

Zato se meni čini da više smisla ima prodiskutovati kako da se radnici, koji dolaze u kontakt sa velikim brojem ljudi, postave u nekim osjetljivim situacijama.
Čiču smo dovoljno opaučili* već prvog dana bloga, ajmo sad da pričamo o tome kako se postaviti u škakljivim i neugodnim situacijama u prodavnici, pekari, kafani...


*) VUKAJLIJA: Opaučiti
Šamar, samo jači, veći stepen. Posle takvog udara, rad mozga je sveden na minimum.
Šamar lopatom za sneg. Šamarčina.
selica_nena selica_nena 21:30 22.05.2018

Re: M'da !

Zato se meni čini da više smisla ima prodiskutovati kako da se radnici, koji dolaze u kontakt sa velikim brojem ljudi, postave u nekim osjetljivim situacijama.


O da! Što bi rekli psiholozi - asertivno. Otprilike: "Gospodine, ja sas ne vređam, ne vidim razlog ni vi meni to da činite."

Mada... Hm, vredi li išta od toga reći onakvom stvoru?
selica_nena selica_nena 21:34 22.05.2018

Re: M'da !

Zato From kaže: kloni se takvih koliko možeš.


Huuuuj, dobro je!
aureus aureus 21:35 22.05.2018

Re: M'da !

selica_nena
Zato se meni čini da više smisla ima prodiskutovati kako da se radnici, koji dolaze u kontakt sa velikim brojem ljudi, postave u nekim osjetljivim situacijama.


O da! Što bi rekli psiholozi - asertivno. Otprilike: "Gospodine, ja sas ne vređam, ne vidim razlog ni vi meni to da činite."

Може и тако, само мирно и сталожено.
Не треба одма' шаком у главу.
selica_nena selica_nena 21:42 22.05.2018

Re: M'da !

E, sa takvima se ne treba družiti.
Jedino što treba malo treninga i znanja da se prepoznaju ti što druge isrcpljuju na skoro neprimjetan način, tako što im ne rade ništa očigledno loše.


Imam jednog kolegu koji obožava da priča viceve, ali, brate, dok dođe do kraja, ja uvenem. Kad ga izbegnem na vreme, osećam se kao da sam uradila najvažniji posao za taj dan
selica_nena selica_nena 21:45 22.05.2018

Re: M'da !

Не треба одма' шаком у главу.


Ako ne upali, raspali u glavu.
aureus aureus 21:51 22.05.2018

Re: M'da !

selica_nena
E, sa takvima se ne treba družiti.
Jedino što treba malo treninga i znanja da se prepoznaju ti što druge isrcpljuju na skoro neprimjetan način, tako što im ne rade ništa očigledno loše.


Imam jednog kolegu koji obožava da priča viceve, ali, brate, dok dođe do kraja, ja uvenem. Kad ga izbegnem na vreme, osećam se kao da sam uradila najvažniji posao za taj dan

Тај макар исцрпљује себе док прича вицеве, а овај мој познаник користи друге људе отприлике као Јутјуб - нек иде нешто у позадини док он на телефону чита нешто што га више интересује.
Никакав му проблем није да свако минут-два, избаци неку констатацију, а одмах за њом и ново питање, слично или потпуно исто оном претходном.
Ништа горе него да се навучеш и да му нешто концентрисано причаш.
Ти се трудиш, улажеш себе у разговор, а он из малог мозга испаљује десетак истих поштапалица и реченица.
selica_nena selica_nena 22:08 22.05.2018

Re: M'da !

Ти се трудиш, улажеш себе у разговор, а он из малог мозга испаљује десетак истих поштапалица и реченица.


Užas! I kako ste još?
nask nask 22:40 22.05.2018

Re: M'da !

I sad tamo gde živiš garant se ne družiš uglavnom sa ljudima odavde.


Na blogu da.
martin_krpan martin_krpan 16:46 21.05.2018

Demi-monde

selica_nena selica_nena 21:11 21.05.2018

Re: Demi-monde

Nekad mi je baš krivo što nisam Rambo.
tasadebeli tasadebeli 22:44 21.05.2018

Самоникли?



Опет дабл клик!

Баш ме зеза миш...

Извињавам се.
tasadebeli tasadebeli 22:44 21.05.2018

Самоникли?

Одавно сам научио да васпитање (и неваспитање) сваког од нас појединачно нема никакве везе са годинама које је неко натоварио себи на леђа.

Има везе са нечим другим... Карактером, егоцентризмом, примитивизмом, начином живота, животним принципима типа ја па ја и у се, на се и пода се...

Али ми прија када у школи налетим на ученике који су много боље васпитани него њихови родитељи. Сад, ко је ту радио на томе пре школе, да ли су та деца самоникла тако лепо васпитана (што је мало вероватно), не знам, али ти ученици ми дају наду за нека боља времена у овој средини у којој живим.


П.С. - Причам о Београду... Да ли сте и ви остали који живите у Бгд. приметили колико на улицама ипак има неког финог, младог, лепо васпитаног света?

Има, наравно, и оних других.

Али ја сам некако стекао утисак у последњих 5-6 година да се тај број тих младих, а лепо васпитаних по улицама и у градском превозу повећава из дана у дан.

Можда ме утисак и вара, откуд знам...

Али гледам их и некако у просеку, делују ми много боље васпитани од људи моје генерације, рецимо.


selica_nena selica_nena 23:15 21.05.2018

Re: Самоникли?

Да ли сте и ви остали који живите у Бгд. приметили колико на улицама ипак има неког финог, младог, лепо васпитаног света?


Mogu ti reći da te fine, mlade, lepo vaspitane i ja sve više primećujem. Da l su retkost pa upadaju u oči ili ih je stvarno sve više, mene raduju.
nask nask 23:25 21.05.2018

Re: Самоникли?

Mogu ti reći da te fine, mlade, lepo vaspitane i ja sve više primećujem.


U 2017. preko milion turista posetilo Beograd, me too. I'm just saying.
aureus aureus 23:31 21.05.2018

Re: Самоникли?

nask
Mogu ti reći da te fine, mlade, lepo vaspitane i ja sve više primećujem.


U 2017. preko milion turista posetilo Beograd, me too. I'm just saying.

Ooo! Fino, bogami! Vidim ja da nema zeze.
tasadebeli tasadebeli 23:46 21.05.2018

Re: Самоникли?

nask
Mogu ti reći da te fine, mlade, lepo vaspitane i ja sve više primećujem.


U 2017. preko milion turista posetilo Beograd, me too. I'm just saying.



Ма јок, све наша студентарија и средњошколци. По оно мало говора што чујем у пролазу, одмах знам да ли су мејд ин Поморавље, Посавље, Подриње, даун енд саут, Подунавље,...





П.С. - Чујем данас податак да нас, осим нас 6 милиона овде у Србији, има још око 5 милиона по свету... Па онда то милионче "туриста" и није тако много, зар не?
nask nask 22:38 22.05.2018

Re: Самоникли?

осим нас 6 милиона овде у Србији, има још око 5 милиона по свету


Taso zar ovde ne fali jedno "i", ima i još. Jer ispada da nas sa onim turistima zajedno ima 6 miliona (pu, pu, pu, daleko bilo). Ozbiljno pitam.

Ovo je već manje ozbiljno


tasadebeli tasadebeli 06:34 23.05.2018

Re: Самоникли?

nask

Taso zar ovde ne fali jedno "i",





Фали, фали, у праву си...











П.С. - Тај податак сам чуо у некој тематској емисији на Радио Београд 2...
razmisljam razmisljam 17:53 23.05.2018

100

Само да махнем домаћици да зна да јој вирим у блогодвориште.
c_h.arlie c_h.arlie 20:50 23.05.2018

Re: 100

razmisljam
Само да махнем домаћици да зна да јој вирим у блогодвориште.

Lajk !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana