Životinjski svet

A čega ima kod vas?

zilikaka RSS / 08.05.2018. u 19:59

welcome_box.jpg?t=1210877710

Nedavno sam bacila pogled na tekstove koje sam sačuvala u favorite.

Nema ih mnogo. Uglavnom iz vremena kada su danas već i bivši vipovci bili još gosti autori ili početnici.

Ipak potpuno svesna da ću se o mnoge ogrešiti, ovaj jedan izdvajam jer je za mene bio posebno koristan. Otvorio mi je nove poglede na svet. LINK

Takođe, što se mene tiče, komentar koji nikako neću zaboraviti i koji i danas ume da me oraspoloži.  LINK

Verujem da i vi imate neke svoje favorite, pa možda da o tome popričamo. 

Bar kolko da se čuje šta blogonarod ište.



Komentari (252)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 17:47 09.05.2018

Re: Ма шта фали рециклажама!

Kad dodje sazna da mu se u medjuvremenu rodilo i po dvoje dece.

Dobro, to se u srednjem veku rešavalo tako što je trudnoća trajala između 5 i 18 meseci, već prema kome koliko je prošlo vremena od odlaska/povratka onog koji se imao smatrati ocem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:50 09.05.2018

Re: Ма шта фали рециклажама!

Ne znam, ali znam vic za Lalu.

Krene Lala da ugodi Sosi, pa malo ljubi, malo mazi, malo jedan prst, malo drugi, tek upadne mu venčani prsten u Sosu. Šta će Lala, zaviri unutra, tek ono tamo - Indijanac! "Ej, de si, tebra, jesi video možda moj prsten?" "Ej, de si, tebra, nisam, a jesi video ti moje konje?"

PS. Aj, odosmo na Trg. Počinje žur.

49 41 49 41 16:32 09.05.2018

Ko kod vas

il' kod nas.

https://youtu.be/x3qM53uXIWg

Bushna, ne(do)bushna, tek(za)bushna...
Ne budite, "kvarne" maste; mislim na sasvim 10-to.

Al Gore dobi, Nobelovu nagradu za ekologiju, klimatske promene, ozonske rupe, UV zracenje...
jooscout jooscout 09:44 10.05.2018

U pravo vreme

Dva bloga pamtim jer sam ih pročitala u pravo vreme.
Ovaj pred izbore 2012.

Ovaj nakon tri godine

zilikaka zilikaka 22:01 10.05.2018

Re: U pravo vreme

jooscout
Dva bloga pamtim jer sam ih pročitala u pravo vreme.
Ovaj pred izbore 2012.

Ovaj nakon tri godine



Ovaj prvi sam nekako propustila. Šteta. Drugog se odlično sećam.
zilikaka zilikaka 21:05 10.05.2018

da ne kvarim drugde

ovde mi gazdarica ne može ništa.

Evo, slušam drugo polufinale Evrovozije.
Moj favorit je Poljak. Čovek zabunio i šefa i stanicu. NA lokalnim karaokama bi našli tri bolja pevača.
Mi i Džoržija furamo svoj fazon, svima uz dlaku. Mogli bi dogodine da pošaljemo i Teofiloviće, šta fali što se ne uklapaju.

Jedino što sam čula da liči na moju predstavu prigodne pesme je Australija. Oni svake godine pošalju nekog solidnog i mislim da bi trebalo jednom i da pobede.
'Beš geografiju.

...evo i Madjari upravo prevazilaze Poljaka.

Samo nek je veselo.

Bili Piton Bili Piton 21:28 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Mnogo bolje polufinale nego u utorak - mi, posmatrano kroz naočare nekog indonežanina, escfana - uopšte nismo loši.

Mada, toliko muzičkog neukusa u tako malo vremena...moraću da potopim uši u hlorovodoničnu kiselinu.
zilikaka zilikaka 21:42 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Mnogo bolje polufinale nego u utorak

To sam propustila. Doduše i za ovo ne znam šta mi je danas al vidim da su moji okolokućni komentari isti ko što ih bivši kolega ovdašnji Trener objavio na Tviteru.
Gruzijci ko Teofilovići a mi se pojavili sa čobanskom pesmom*.

*pri čemu ja lično rado slušam oba al nije za to mesto, nikako.

Hajd, videćemo sad glasanje.
gedza.73 gedza.73 22:01 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde



Goran Miletić i blogovi sa evrovizijskim odbrojavanjima.
zilikaka zilikaka 22:03 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Goran Miletić i blogovi sa evrovizijskim odbrojavanjima.

E, stvarno, to odbrojavanje je bila sjajna antikampanja.
Taman da si ne znam kako bio za njih, za tih desetak i više dana si morao da se preokreneš.
Bili Piton Bili Piton 22:08 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Prošli smo u finale :) Rekoh da nije bilo loše, sasvim nepristrasno.
gedza.73 gedza.73 22:11 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bio je jedn putopisni blog, pojma nemam ko ga je napisao, ali se sećam fotografije na kojoj je neka amazonska šuma u pozadini. Daščana platforma se pruža nad jezerom od male kolibe. I totalno nebitna rečenica autora o strahu da ako krene u vece ne strmekne sa staze u reku.

Slušao sam jednom Miletića u nekoj emisiji i pošten da budem uopšte nije bio onako drven. čak je imao par simpatičnih doskočica.
zilikaka zilikaka 22:20 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Prošli smo u finale :) Rekoh da nije bilo loše, sasvim nepristrasno.


Men se čini da su vrlo solidni al sa promašenom temom.
Klinac glasao za Australiju. Kolko da se igramo
Bili Piton Bili Piton 22:22 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Da, ona se i meni dopala.
zilikaka zilikaka 22:24 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bio je jedn putopisni blog...

Jeste, ovde bilo puno dobrih putopisa. Snežinih posebno, nego eto priznajem da nisam stizala sve da pročitam

Teško je sa ovakvim protrk režimom. A to su svakako neke od vrednosti zbog kojih ovo mesto ima dublji smisao od našeg neobaveznog ćaskanja.
zilikaka zilikaka 22:26 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Da, ona se i meni dopala.j


Pazi kad nisam iznenadjena.
Bili Piton Bili Piton 22:33 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Bili Piton
Da, ona se i meni dopala.j


Pazi kad nisam iznenadjena.


Pa imala je taj neki minimum muzikalnosti koji zahtevam a i ona je delovala skroz spontano i autentično, znači - da.
zilikaka zilikaka 23:00 10.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Pa to, taman za mesto gde je došla.
Odavno nije bilo pesme koja bi razbila po kvalitetu.
To možda ponekad davnih godina kad smo mi bili klinci.
A i tad ako se baš zalomi.
c_h.arlie c_h.arlie 11:16 11.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Mnogo bolje polufinale nego u utorak - mi, posmatrano kroz naočare nekog indonežanina, escfana - uopšte nismo loši.

Mada, toliko muzičkog neukusa u tako malo vremena...moraću da potopim uši u hlorovodoničnu kiselinu.

Za to sve ste vi muzičari krivi.
Usput --- ja te idiotarije, ipak, ne mogu da gledam. I nisam. I neću.
zilikaka zilikaka 14:19 11.05.2018

Re: da ne kvarim drugde


Za to sve ste vi muzičari krivi.


E, vala, neka si mu i kazao...
Milan Novković Milan Novković 15:28 11.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Prošli smo u finale :) Rekoh da nije bilo loše, sasvim nepristrasno.

Jedna od meni dražih fotki, i 5 sekundi sam bio nadrealno ponosan, iako sam poprilično ponosan i sada:

- Stao ja pored TVa da uslikam goste, jedno 15 njih se nabilo gledamo glasanje za Srbiju

- I uhvatim trenutak nadrealnog uzbuđenja, vrište, iskolačili oči, ...

- Ja pomislio Miško, kako si znao kad da slikaš ...

- Ispostavilo se da sam nogom greškom promenio kanal
mirelarado mirelarado 08:21 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Kako bilo, eto mene večeras na tradicionalnoj sedeljki s prijateljima, koja podrazumeva gledanje Eurosonga, kao navijanje, a u stvari smejanje i komentarisanje. U borbi protiv apatije, svaka razonoda dobro dođe.

Italijanska stvar mislim da baš i nije za ovo takmičenje. Angažovani song, protiv nasilja i ratova (misice fazon), premda Meta i Mora nisu loši.

aureus aureus 12:07 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Невјероватно. Све три су лијепе, тешко је одлучити се само за једну.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=g0tS6oTseNw[/youtube]

Пјесма је помало недовршена, фали јој кулминација...још нешто. Кад се заврши питаш се "кад прије".
Фино су их обукли, добро је и отпјевано, можда је требало понешто гласније...Али пристојно је то.

Ова ме пјесма подсјети на нешто.

Прије неколико година рече ми једна особа из Скандинавије да јој се баш допадају те наше "балканске ствари".
- Које балканске ствари?
- Па те што шаљете на Евровизију, тај балкански звук...
- Који балкански звук?
- Па оно, "Лане моје", "Лејла", "Оро"...
- Нису то, море, "балканске ствари". То све један те исти човјек прави. Његова лична креација. Слушамо ми и другачију музику.
narcis narcis 12:10 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

- Нису то, море, "балканске ствари". То све један те исти човјек прави. Његова лична креација. Слушамо ми и другачију музику.

hm, malo ti izmiče suština. to jeste balkanski zvuk, a to što mi slušamo i druge stvari ga ne poništava.
aureus aureus 12:25 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

narcis
- Нису то, море, "балканске ствари". То све један те исти човјек прави. Његова лична креација. Слушамо ми и другачију музику.

hm, malo ti izmiče suština. to jeste balkanski zvuk, a to što mi slušamo i druge stvari ga ne poništava.

И јесте и није. Више као лични стил Жељка Јоксимовића са ослањањем на елементе који јесу одавде, али се ријетко кад слушају баш у том облику.
Тај облик му даје врхунски музичар, сигуран у себе и креативан притом.
narcis narcis 12:33 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Више као лични стил

pa da, ali sasvin balkanskim motivima i elmentima.
to što ti kažeš je kao kad bi za marizu reko da nije fadao jer je unela neke drgačije elementeu svoj fado pa to nije više portugalski etno.
pošto imam dosta cedejeova od njuma znam čemu pričam. plus imam i snimak njenog koncerta u lisabonu za portugalsku publiku, pa to je nešto savim drugačije od onog što nama-svetu pruža. mnogo je bliže izvornom fadu.
aureus aureus 13:47 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

narcis
Више као лични стил

pa da, ali sasvin balkanskim motivima i elmentima.
to što ti kažeš je kao kad bi za marizu reko da nije fadao jer je unela neke drgačije elementeu svoj fado pa to nije više portugalski etno.
pošto imam dosta cedejeova od njuma znam čemu pričam. plus imam i snimak njenog koncerta u lisabonu za portugalsku publiku, pa to je nešto savim drugačije od onog što nama-svetu pruža. mnogo je bliže izvornom fadu.

Кад то тако лијепо насложиш, дјелује ми да си у праву, добри мој Изногуде...Нарцисе.

Мени се, додуше, чини да би неки странац који би дошао у Србију или негдје поред, одушевљен тим "балканским" пјесмама које је чуо на Евровизији - могао да се начека док не чује то што је мислио да ће чути. Можда чак и данима.
Онај кавал из "Лане моје"...тек ту би се начекао. Свира се по Балкану и Турској, али није посебно чест инструмент у Србији, мало је чешћи у Македонији и Бугарској (колико сам читао).

Посебан кеч са етно музиком је што сви њени извођачи воле да је представљају као аутентичну за неки крај, као музику која изражава аутентични "дух" - и то раде сви од истока до запада. А како је Иван Чоловић показао у својој књизи "Етно", они најчешће и изгледају као да се сви облаче у истом бутику: обуку неке хаљине или широке кошуље, зажмуре и дуну у неки дувачки инструмент.
Међутим, пошто већина људи нема темељно музичко образовање, склона је да помисли: "Ово је нешто баш добро, нешто аутентично, само сам ја незналица па нисам то до сад чуо."
А то што дјелује као "аутентично" или је дошло недавно, рецимо прије неколико деценија - или постоји у још тридесет земаља.

Можемо и да се мало нашалимо. Она пјесма "Адио" (црногорски представник на Евровизији 2015) чију је музику написао Жељко Јоксимовић а текст Марина Туцаковић је ваљда најцрногорскија коју је Кнез икад отпјевао. Ја га се сјећам као типа који је почео каријеру са хитом "Да си икада мене вољела" (тривијалан текст, али заразна пјесма), онда је пјевао о неким сињоринама...
Bili Piton Bili Piton 14:02 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

mirelarado
premda Meta i Mora nisu loši.



Da, neobična pesma svakako, vredna pažnje.
mirelarado mirelarado 14:30 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
mirelarado
premda Meta i Mora nisu loši.



Da, neobična pesma svakako, vredna pažnje.


Ima tu i jedan zanimljiv sociološki pokazatelj, možda oslikava sadašnje stanje duha u Evropi. Na poslednjem Sanremu (februar ove godine) najčešća reč u tekstovima pesama nije bila ni sole-luna-mare, ni cuore, ni amore, nego baš niente. Kao kad brod tone, a putnici viču "nije nam ništa, nećemo se podaviti".
aureus aureus 14:43 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

mirelarado
Bili Piton
mirelarado
premda Meta i Mora nisu loši.



Da, neobična pesma svakako, vredna pažnje.


Ima tu i jedan zanimljiv sociološki pokazatelj, možda oslikava sadašnje stanje duha u Evropi. Na poslednjem Sanremu (februar ove godine) najčešća reč u tekstovima pesama nije bila ni sole-luna-mare, ni cuore, ni amore, nego baš niente. Kao kad brod tone, a putnici viču "nije nam ništa, nećemo se podaviti".

Шта се то дешава са Италијом и Европом???
Је л' тоне?

Чувајмо Италију. И Европу, наравно.
Ајмо сад, сви у глас:

Felicita
e tenersi per mano, andare lontano...
...restare vicini kome bambini...


А можемо и ону евровизијску:

Insieme!
Unite, unite, Europe!
jooscout jooscout 14:44 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

aureus

Фино су их обукли,


Kaže BBC-ev komentator: "He looks like he threw his mother's best rug and used it as a cape"
Meni se ne dopada naša pesma, u toj etno grupi daleko je bolja Grčka, pa i Bugarska i Gruzija. Fali nešto, kao da je nedovršena.
Bili Piton Bili Piton 15:04 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Gruzija je baaaaaš bila poslala težak proliv.

Grčka - švaba tralala, uvek isto. Bugarske se nešto ne sećam.

Nisam ni ja fan etno melosa ali ovo naše je korektno. On je doduše izgledao kao neki vrlo kemp Baš-Čelik ali opet što da ne

Najdirljivi je trenutak ipak bio kad je Francuskinja (?) na francuskom otpevala akapela onu stvarno izuzetno lepu portugalsku melodiju od prošle godine - dugo neće opet biti takve pesme. A i ne treba, sladokuscima je dovoljna i ta jedna.
narcis narcis 15:09 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Онај кавал из "Лане моје"...тек ту би се начекао. Свира се по Балкану и Турској, али није посебно чест инструмент у Србији, мало је чешћи у Македонији и Бугарској (колико сам читао).

epa sg, ko još očekuje da kad ode u grčku naleti na onog što igra sirtaki koji ni grci nisu znali da igraju dok ga on nije odigrao? svaki amer, tačan odgovor.

mislim ne poznajem lik i delo druga joksimovića pa ne mogu da idem dalje u analizu, kao ni ostale drugove pjevče koje navodiš. nemam praktičnog znanja za razgovor.
ja od etno drugova sa ovih prostora slušam samo bregovića druga, svi ostali su deca manjeg talenta i sposobnosti da urade bilo šta kvaliteno na tu temu. to što neki vole da mu pljuju pod prozor je njihova stvar.
narcis narcis 15:12 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Gruzija je baaaaaš bila poslala težak proliv.

Grčka - švaba tralala, uvek isto. Bugarske se nešto ne sećam.

Nisam ni ja fan etno melosa ali ovo naše je korektno. On je doduše izgledao kao neki vrlo kemp Baš-Čelik ali opet što da ne

Najdirljivi je trenutak ipak bio kad je Francuskinja (?) na francuskom otpevala akapela onu stvarno izuzetno lepu portugalsku melodiju od prošle godine - dugo neće opet biti takve pesme. A i ne treba, sladokuscima je dovoljna i ta jedna.

ćeme nateraš da si upropastim subotnje veče i gledam €viziju, nije lepo ...
aureus aureus 15:12 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

jooscout
aureus

Фино су их обукли,


Kaže BBC-ev komentator: "He looks like he threw his mother's best rug and used it as a cape"

Тери Воган је умро, али његов дух на Бибисију изгледа да још живи!

Мени се чини да тај мушкарац квалитетом свога гласа не прати баш најбоље Даницу.
А то је штета за саму пјесму.

На Евровизији је иначе веома важно да можеш уживо добро да пјеваш. Многе пјесме које су у студијској верзији добро звучале, на Евровизији су лоше прошле јер их је изводила нека гласовна нејач.
И наравно, важан је и визуелни утисак.
Имаш само три минута да се свидиш људима у 40 земаља. Отуд претјеривање у наступу: насмијани су увијек превише раздрагани, бубњари увијек преенергично "бубњају", а чудаци изгледају још шашавије. А свјетлосни ефекти су толико јаки да ти се ТВ и не гледа.

Заправо, увијек има солидних пјесама, само потреба да се свидиш и огромне техничке могућности редовно водe у кич.
Bili Piton Bili Piton 15:19 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

aureus

Тери Воган је умро, али његов дух на Бибисију изгледа да још живи!


Bio je kučka zlobna pijana koja je pred kraj vakta postala baš out of touch, postajalo je tužno slušati ga. Recimo taj kaval iz Laneta je bio proglasio za "mongolian nose flute". To samo frizeru iz Svonzija može da bude smešno, ali, to je ta publika.

A bio je postao i liability - jednom je izvredjao neke danske voditelje koji su se posle žalili, ispao cirkus.
mirelarado mirelarado 15:20 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

aureus
mirelarado
Bili Piton
mirelarado
premda Meta i Mora nisu loši.



Da, neobična pesma svakako, vredna pažnje.


Ima tu i jedan zanimljiv sociološki pokazatelj, možda oslikava sadašnje stanje duha u Evropi. Na poslednjem Sanremu (februar ove godine) najčešća reč u tekstovima pesama nije bila ni sole-luna-mare, ni cuore, ni amore, nego baš niente. Kao kad brod tone, a putnici viču "nije nam ništa, nećemo se podaviti".

Шта се то дешава са Италијом и Европом???
Је л' тоне?

Чувајмо Италију. И Европу, наравно.
Ајмо сад, сви у глас:

Felicita
e tenersi per mano, andare lontano...
...restare vicini kome bambini...


А можемо и ону евровизијску:

Insieme!
Unite, unite, Europe!


Čuvajmo, nego šta! Samo ne onako kako se sačuvao (konzervirao? preparirao?) autor i izvođač pesme Insieme/Unite, unite, Europe, Toto Kutunjo!

Nešto, kanda, škripi u toj plastičnoj(estetskoj hirurgiji. Liči na punjenu pticu.


jooscout jooscout 15:33 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
aureus

Тери Воган је умро, али његов дух на Бибисију изгледа да још живи!


Bio je kučka zlobna pijana koja je pred kraj vakta postala baš out of touch, postajalo je tužno slušati ga. Recimo taj kaval iz Laneta je bio proglasio za "mongolian nose flute". To samo frizeru iz Svonzija može da bude smešno, ali, to je ta publika.

Užasan je bio, niko srećniji od mene kad je doživeo nervni slom zbog "blokovskog glasanja". Ima fantastična epizoda "Father Ted" o Evroviziji u kojoj je predstavljen savrseno!
Bili Piton Bili Piton 15:35 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Da da
aureus aureus 15:51 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

jooscout
Bili Piton
aureus

Тери Воган је умро, али његов дух на Бибисију изгледа да још живи!


Bio je kučka zlobna pijana koja je pred kraj vakta postala baš out of touch, postajalo je tužno slušati ga. Recimo taj kaval iz Laneta je bio proglasio za "mongolian nose flute". To samo frizeru iz Svonzija može da bude smešno, ali, to je ta publika.

Užasan je bio, niko srećniji od mene kad je doživeo nervni slom zbog "blokovskog glasanja". Ima fantastična epizoda "Father Ted" o Evroviziji u kojoj je predstavljen savrseno!

Na njega nas je upozorio Vanzemaljac Zak još prije skoro 40 godina.
"Čuvajte se onog ko se predstavlja kao Teri Vogan."

Evo. Od 2:15.



"Beware the one who calls himself Terry Wogan, he is a Zillon from the planet Tharg, and cannot be trusted."

Ne može se reći da nismo bili upozoreni!
zilikaka zilikaka 16:16 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Kako bilo, eto mene večeras na tradicionalnoj sedeljki s prijateljima, koja podrazumeva gledanje Eurosonga, kao navijanje, a u stvari smejanje i komentarisanje. U borbi protiv apatije, svaka razonoda dobro dođe.

Mi godinama nismo. Čak uglavnom nismo znali ni kad to čudo bude nego nekako splet okolnosti da smo gledali drugo polufinale skoro celo, pa i da večeras nemamo pametnija posla te smo planirali da se okupimo oko malih ekrana naših TV prijemnika.

A sećate se nakad, lkad smo bili klinci, to se nije propuštalo.

Žene pravile kolače i stavljale trajnu za to veče.
zilikaka zilikaka 16:21 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Пјесма је помало недовршена, фали јој кулминација...још нешто. Кад се заврши питаш се "кад прије".

Sad sam je prvi put čule i tačno isto mislim.
Treba joj neki jak melodičan refren, ovako ostaješ da čekaš, kao da si stao na pola.
Ne znam, nije loša al nije pevljiva a meni nekako ostao kriterijum da to treba da bude pesmica koja će ti ako je čuješ ujutro ceo dan ostati u ušima.
zilikaka zilikaka 16:26 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

На Евровизији је иначе веома важно да можеш уживо добро да пјеваш. Многе пјесме које су у студијској верзији добро звучале, на Евровизији су лоше прошле јер их је изводила нека гласовна нејач.


E, to mi je još jedino pošteno što se Evrovizije tiče.
Nekako smo previše lako progutali da onoliko popularni pevaču uživo ne mogu da otpevaju ništa, a tom silesijom tehnike ćeš svakom nakalemiti dobar i čist zvuk, ali mi to dođe to fudbaler s dve leve kojem nameste i situaciju i loptu, a onda još vizuelno doteraju da udarac deluje fantastično (ako bi se to uopšte moglo).
Mada, vidim da to kod pevača malo kome smeta, valjda nas naviklo.
mirelarado mirelarado 16:37 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Mi godinama nismo. Čak uglavnom nismo znali ni kad to čudo bude nego nekako splet okolnosti da smo gledali drugo polufinale skoro celo, pa i da večeras nemamo pametnija posla te smo planirali da se okupimo oko malih ekrana naših TV prijemnika.

A sećate se nakad, lkad smo bili klinci, to se nije propuštalo.

Žene pravile kolače i stavljale trajnu za to veče.


Nismo ni mi, a onda smo pre nekoliko godina oživeli tradiciju iz detinjstva i uživamo u tome. :)
aureus aureus 16:38 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Пјесма је помало недовршена, фали јој кулминација...још нешто. Кад се заврши питаш се "кад прије".

Sad sam je prvi put čule i tačno isto mislim.
Treba joj neki jak melodičan refren, ovako ostaješ da čekaš, kao da si stao na pola.
Ne znam, nije loša al nije pevljiva a meni nekako ostao kriterijum da to treba da bude pesmica koja će ti ako je čuješ ujutro ceo dan ostati u ušima.

Zato su tu energični bubnjar, sijedi starac sa frulom i grmalj od pjevača.
I tri simpatične dodolke.
Valjda upali.

- Nisu dodolke!
- Svejedno su slatke.
aureus aureus 16:55 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
На Евровизији је иначе веома важно да можеш уживо добро да пјеваш. Многе пјесме које су у студијској верзији добро звучале, на Евровизији су лоше прошле јер их је изводила нека гласовна нејач.


E, to mi je još jedino pošteno što se Evrovizije tiče.

Pa, da.

I "Cipela" je studijski zvučala simpatično, a Konu su mogli ovi sa RTS-a da naštimaju da zvuči koliko-toliko prihvatljivo (zapravo je bio plejbek), ali kad je otišao na Evroviziju - šipak, vidi se da on ne može da otpjeva ništa i da je bilo daleko bolje da je to pjevao neko drugi umjesto što se kompozitor blesavio i glumio pjevača.

Evo i primjera pjesme koja se, recimo, meni dopala - u smislu sjela mi je mada ne kažem da je bogzna kakav kvalitet.

"Jestem" od Magdalene Tul iz Poljske (2011).



I onda na Evroviziji - ništa nije kako bi trebalo da bude. Podbacila i Magdalena i prateće pjevačice. Čak ni nastup nije tako dobar kao video. O zašto, Magdalena?

I tako Magdalena nije ušla ni u finale. Bilo je to one godine kad je Srbiju predstavljala Nina.
zilikaka zilikaka 17:01 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bilo je to one godine kad je Srbiju predstavljala Nina.


E, da, meni se isto dopadala ta pesmica koju je Nina pavala, a i stvarno ona zna da peva, nego očigledno nije po ukusu šire publike.
Sad ću da poslušam večerašnje takmičare - koliko stignem.
aureus aureus 17:09 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Bilo je to one godine kad je Srbiju predstavljala Nina.


E, da, meni se isto dopadala ta pesmica koju je Nina pavala, a i stvarno ona zna da peva, nego očigledno nije po ukusu šire publike.
Sad ću da poslušam večerašnje takmičare - koliko stignem.

Meni se iste godine dopala i pjesma iz Bjelorusije*.
Pjevala ju je jedna Bjeloruskinja koja je na Evroviziju otišla da bi čitavom svijetu saopštila da voli jednog Bjelorusa, i da ga voli baš baš mnogo.

*) Tako kažemo mi ijekavičari.

P.S. Dobro. Ni ta pjesma nije bila remek-djelo, uživo je bila živi očaj, a nije ni prošla u finale.
Uglavnom, Nina je bila dobra.
aureus aureus 17:11 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

E, da, meni se isto dopadala ta pesmica koju je Nina pavala

Pavala?
U smislu - pajkila?
Spavala?
c_h.arlie c_h.arlie 19:08 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Gruzija je baaaaaš bila poslala težak proliv.

Grčka - švaba tralala, uvek isto. Bugarske se nešto ne sećam.

Nisam ni ja fan etno melosa ali ovo naše je korektno. On je doduše izgledao kao neki vrlo kemp Baš-Čelik ali opet što da ne

Najdirljivi je trenutak ipak bio kad je Francuskinja (?) na francuskom otpevala akapela onu stvarno izuzetno lepu portugalsku melodiju od prošle godine - dugo neće opet biti takve pesme. A i ne treba, sladokuscima je dovoljna i ta jedna.

Na žalost, ja to da gledam - ne mogu.
Tako da, na žalost, ne mogu da učestvujem u razmeni mišljenja o toj idiotariji.
Ako budem budan, pogledaću malo glasanje - da proverim da li je sve pod kontrolom.
aureus aureus 19:18 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

c_h.arlie

Na žalost, ja to da gledam - ne mogu.
Tako da, na žalost, ne mogu da učestvujem u razmeni mišljenja o toj idiotariji.

Било би боље да можеш гледати, али на жалост - не можеш.
aureus aureus 20:52 12.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

E zato sa Dolores O'Riordan teško da može biti greške, i uživo i u studiju.
Glas je glas.



Otišla je prerano.
Bili Piton Bili Piton 20:45 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

aureus
Она пјесма "Адио" (црногорски представник на Евровизији 2015) чију је музику написао Жељко Јоксимовић а текст Марина Туцаковић је ваљда најцрногорскија коју је Кнез икад отпјевао


To je bila odlična stvar, sećam se, iako uopšte ne volim taj fazon. Nije Željko sasvim bez talenta, to je jasno.
aureus aureus 21:07 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
To je bila odlična stvar, sećam se, iako uopšte ne volim taj fazon. Nije Željko sasvim bez talenta, to je jasno.

Bila je.

Kako spot, tako i nastup.
Čak bih rekao da je po svemu bila profesionalnije napravljena pjesma od 80-90% svih pjesama te godine.
Jedna od onih pjesama kojih te nije sramota kako god da završe.

Sve u svemu. S tom pjesmom, broj Željkovih nastupa na Evroviziji - popeo se na pet.

2004. Lane moje - Željko Joksimović, SCG (2. mjesto)
2006. Lejla - Hari Varešanović, BiH (3. mjesto)
2008. Oro - Jelena Tomašević, SRB (6. mjesto)
2012. Nije ljubav stvar - Željko Joksimović (3. mjesto)
2015. Adio - Knez, CG (13. mjesto)

Svaka čast.
Čak 2005. je trebalo da ide "Jutro" i Jelena Tomašević, ali je ispao skandal sa glasanjem. Meni se i "Jutro" dopada, ali skandal na stranu, u to vrijeme - Jelena Tomašević nije baš najbolje kontrolisala glas, pomalo joj se "otimao" (naročito ono OU-OU-OOOO-OUOUOOO), i nisam siguran da bi uživo dobro prošla.
Bili Piton Bili Piton 21:21 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Tomaševićka ima i uvek će imati ozbiljan problem sa intonacijom. To je sve okolo a ništa sasvim u metu. Znam to po sebi, i sam imam isti problem, apsolutnom sluhu uprkos. Ili si rodjen za pevača ili nisi pa moraju da te štimuju u studiju. Ona je u najboljem slučaju kompetentan prateći vokal.

aureus aureus 21:28 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Tomaševićka ima i uvek će imati ozbiljan problem sa intonacijom. To je sve okolo a ništa sasvim u metu.

E baš mi je drago da je to još neko primjetio, pošto ljudi uglavnom reaguju u stilu: "Jebote, kakav glas! Najbolja pjevačica Balkana" itd.
Nije. Nema kontrolu. Plus što te njene visine umiju da budu naporne.
Marija Šerifović i pjeva bolje i ima ljepšu boju, po meni.
Bili Piton Bili Piton 21:35 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Možda. Pre neki dan se vrzmam po radnji i podsvesno osetim da me nešto nervira. A šta to? Zapomaganje sa razglasa. Ubi se Šerifovićka od kuknjave, ali poginu žena, još neka "teška" pesma, sa sve nekim orguljama u pozadini, dok sam stigao na red na kasi rasplakao sam se.
aureus aureus 21:40 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton
Možda. Pre neki dan se vrzmam po radnji i podsvesno osetim da me nešto nervira. A šta to? Zapomaganje sa razglasa. Ubi se Šerifovićka od kuknjave, ali poginu žena, još neka "teška" pesma, sa sve nekim orguljama u pozadini, dok sam stigao na red na kasi rasplakao sam se.



Pa zna i ona da pretjeruje.

Ali mislim da je svoju pjesmu 2007. pjevala bolje nego Željko svoju 2004.
Ono što je otpjevala upravo u finalu je vjerovatno bilo najbolje izvođenje "Molitve" i prije i kasnije. Naročito mi se dopalo ono kad svi grunu u istom djeliću sekunde "da te ne volim". A i Gorčin Stojanović se potrudio.

Sve u svemu, bila je to zaslužena pobjeda.
Atomski mrav Atomski mrav 21:40 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Jbg, tu nije kriva Marija Šerifović već Marina Tucaković ili ko je već pisao tekst. Većina pesama na domaćoj estradi je poput one što Čkalja peva kad polaže muzičko u večernjoj školi: "Ja sam sama, sama u samoći, samoća je sama..." ili tako nekako.
aureus aureus 21:51 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Atomski mrav

Zato je Ribak razvalio 2009. Ono je bilo skroz šašavo, simpatično i upečatljivo.
Mislim da je osvojio neki čudovišno veliki broj bodova.

Pomalo dječja pjesma, ali bila bi šteta za Evroviziju da i jedna takva nije pobijedila. Kad slušam redom pobjedničke pjesme, uvijek se obradujem kad dođe Ribak.
zilikaka zilikaka 21:55 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

To je sve okolo a ništa sasvim u metu. Znam to po sebi, i sam imam isti problem, apsolutnom sluhu uprkos. Ili si rodjen za pevača ili nisi pa moraju da te štimuju u studiju

Čekaj hoš da kažeš da i ti takav mašiš pojedine intervale ili da padaš s intonacijom?
Ovo drugo čak teško da može ako imaš orkestarsku pratnju.
Ne pitam za nju nego mi ne ide uz apsolutni sluh.
P.S. ili je ipak do tehnike, da recimo "ne zineš" dovoljno?
Atomski mrav Atomski mrav 21:57 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Zato je Ribak razvalio 2009.

Ove godine 15. mesto. A Norvežani baš vole da prate Melodi Grand Prix (kako zovu svoju "Beoviziju" i samu Evroviziju, dosta su nade polagali u njega, mora da su se smorili kao Lajka u svemiru...
zilikaka zilikaka 22:01 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Ne mogu da se setim većine pesama koje pominjete a nemam kade da tražim. Samo da izjavim da je po meni šteta bila što onomad nije otišao onaj "ludi letnji ples" il kako se već zvalo.
Meni se baš dopadala pesmica.
Atomski mrav Atomski mrav 22:02 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Meni se baš dopadala pesmica.

Skroz u duhu Evrovizije.
aureus aureus 22:09 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Atomski mrav
Zato je Ribak razvalio 2009.

Ove godine 15. mesto. A Norvežani baš vole da prate Grand Prix (kako zovu Evroviziju), dosta su nade polagali u njega, mora da su se smorili kao Lajka u svemiru...

Bivši pobjednici ne treba da idu ponovo, osim ako nemaju baš strava pjesmu.
Koliko se samo Šveđanka Šarlot ubedačila 2008. u Beogradu. Mislila je da će se boriti za prvo mjesto, a završila osamnaesta. To je za švedske standarde jako, jako loš rezultat. Karola je nastupala tri puta (treće mjesto - 1983, prvo - 1991, peto - 2005).

Džoni Logan je pobijedio 1980. Imao je dobru pjesmu.

Onda je došao ponovo 1987. i pobijedio. Imao je dobru pjesmu. "Hold Me Now". Još uvijek se pušta na radio-stanicama.
1992. je komponovao pobjedničku pjesmu.

Sad sam vidio da se Džoni Logan zove Seán Patrick Michael Sherrard O'Hagan.
Još je rođen u Melburnu.
Atomski mrav Atomski mrav 22:13 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Džoni Logan


Still alive and kicking! Gostuje u Norveškoj 5. juna.
Bili Piton Bili Piton 22:13 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

P.S. ili je ipak do tehnike, da recimo "ne zineš" dovoljno?


Ne, sve je tu po tonskim visinama - kao - ali ništa nije čisto, razumeš. Sve je onako sasvim minimalno falš ali ponekad dovoljno da i neškolovano uvo čuje da tu nešta nije kako treba.

Verovatno je stvar tehnike donekle u pitanju (jbg, još i na časove pevanja da sam išao pored svega, taman mi je i to trebalo kao rupa u glavi) ali ja mislim da je to u najvećoj meri ono s čime se rodiš (ili ne).
aureus aureus 22:13 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Ne mogu da se setim većine pesama koje pominjete a nemam kade da tražim.

A ja ne želim da kačim previše videa da ne opteretim blog.
Ponekad postavim link.

Evo.

LINK 1 - Džoni Logan 1987.
LINK 2 - Džoni Logan 1980.
aureus aureus 22:15 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Atomski mrav
Džoni Logan


Still alive and kicking! Gostuje u Norveškoj 5. juna.

Pazi, on se zove Seán Patrick Michael Sherrard O'Hagan.
Sad je jasno zašto je pobijedio tri puta: njih je zapravo nekoliko! Šon, Patrik, Majkl...svaki put ode neko drugi, a svi dobro pjevaju.
zilikaka zilikaka 22:22 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Verovatno je stvar tehnike donekle u pitanju (jbg, još i na časove pevanja da sam išao pored svega, taman mi je i to trebalo kao rupa u glavi) ali ja mislim da je to u najvećoj meri ono s čime se rodiš (ili ne).

Ako je interval na gore, i to bar kvarta, onda je sigurno tehnika.
Jbg, mi imali sreću xa nas u ovoj vaŕoši dohvati čovek koji je završio baš pevanje i koji nas je ( uz mnooogo ponavljanja ) naučio gomili sitnih zanatskih caka.
Daleko da je napravio pevače al radilo je dok je trajalo.
Mada, solo priča je ipad nešto drugo. U grupi je ipak najvažnije da slušaju jedni druge, pa makar to intonativno i ne bilo najbolje nego da imaš jednog čistunca koji se na kraju čuje da odudara..
Bili Piton Bili Piton 22:22 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Pobedio je i treći put ali kao autor s nekom baš onako smrdljivom crkotinom koja se ne da slušati (pevala je neka Linda Martin).

Inače, toplo preporučujem Evrovizije iz sedamdesetih, i zbog dezena i zbog garderobe i, brate, svega. Sve ima na YT. Ono, gledaš i njištiš od smeha.
Atomski mrav Atomski mrav 22:23 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Pazi, on se zove Seán Patrick Michael Sherrard O'Hagan.
Sad je jasno zašto je pobijedio tri puta: njih je zapravo nekoliko! Šon, Patrik, Majkl...svaki put ode onaj drugi, a svi dobro pjevaju.


Hm... pa i don Felipe Kajetano Lopez Martinez Gonzales je poznatiji po nadimku - Čiko. :)

Atomski mrav Atomski mrav 22:24 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

U grupi je ipak najvažnije da slušaju jedni druge, pa makar to intonativno i ne bilo najbolje nego da imaš jednog čistunca koji se na kraju čuje da odudara..


A bilo je i nas koji smo samo otvarali usta...
Bili Piton Bili Piton 22:27 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Atomski mrav
A Norvežani baš vole da prate Melodi Grand Prix


Tu njihovu beoviziju sam i ja gledao u par navrata, čisto da se informišem šta se radi. Nekako mi je to kod njih opuštenije nego kod braće Švedjana, podjednako profi ali nekako s više života.
Atomski mrav Atomski mrav 22:32 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Tu njihovu beoviziju sam i ja gledao u par navrata, čisto da se informišem šta se radi. Nekako mi je to kod njih opuštenije nego kod braće Švedjana, podjednako profi ali nekako s više života.


Nisam gledao nijednom a prvi put kad me je koleginica pitala jesam li gledao Grand Prix, pomislio sam da misli na trku Formule 1 pa me iznenadilo da prati Formulu 1... brzo sam skontao da sam pobrkao stvari.
aureus aureus 22:32 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton

Inače, toplo preporučujem Evrovizije iz sedamdesetih, i zbog dezena i zbog garderobe i, brate, svega. Sve ima na YT. Ono, gledaš i njištiš od smeha.

Preslušao sam sve pobjedničke pjesme Evrovizije. Plus iz onih najzanimljivijih vremena i neke od ostalih učesnika i mogu da kažem...
Devedesete su bile možda i najveći smor. Prva decenija ovog vijeka je bila baš kul: već smorenim zapadnim Evropljanima su se pridružili istočni Evropljani koji su, konačno ugledavši i to čudo od Evrovizije, svojski se trudili da šalju svoje najbolje predstavnike. Donijeli su svježu krv i Evrovizija je ponovo bila živnula.
2003-2009 je vjerovatno najzanimljivija era Evrovizije.

2003 - Sertab Erener (Turska)
2004 - Ruslana (Ukrajina)
2005 - Elena Paparizu (Grčka)
2006 - Lordi (Finska)
2007 - Marija Šerifović (Srbija)
2008 - Dima Bilan (Rusija)
2009 - Ribak (Norveška)

Onda su mudraci vratili žiri u igru i sad svake druge godine ljudi se krste zbog pobjednika.
Bili Piton Bili Piton 22:33 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

Čekaj hoš da kažeš da i ti takav mašiš pojedine intervale ili da padaš s intonacijom?
?


Ne, ne padam (to čujem unutarnjim sluhom) ali je ta intonacija neprecizna manje više od početka do kraja. Znači sve je tu, to su te note ali su nečisto otpevane, shvataš :)

Zato se uglavnom i ograničavam na bajum-badum brundanje

zilikaka zilikaka 22:35 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Ponekad postavim link.

Evo.

Da, sećam se, naravno, nego ja ne pamtim imena nikako i ne jedim se zbog toga.
Ono što sam primetila je da se izgubio orkestar i dirigent. Da li to znači da danas pevaju na matricu ili su muzičari skriveni i ne vodi se dirigent?
Bili Piton Bili Piton 22:50 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

Ono što sam primetila je da se izgubio orkestar i dirigent. Da li to znači da danas pevaju na matricu ili su muzičari skriveni i ne vodi se dirigent?


Danas se peva na matricu ali su svi vokali obavezno uživo. I glavni i prateći. To poslednjih godina dovodi do nesporazuma - recimo, Francuz u Beogradu je morao čitavu svoju sintetičku vokalnu traku da preradi za žive vokale (po propozicijama) i to je ispalo vrlo nezgrapno i loše na kraju. Danas je vokal moguće procesovati i u real tajmu tako da se i ta granica polako gubi.

Nego - sedamdesete Braća Grci. Ovo je mnogo šarmantna pesmica - a tek kostimi!

aureus aureus 23:01 13.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

Da, sećam se, naravno, nego ja ne pamtim imena nikako i ne jedim se zbog toga.
Ono što sam primetila je da se izgubio orkestar i dirigent. Da li to znači da danas pevaju na matricu ili su muzičari skriveni i ne vodi se dirigent?

Ne vodi se dirigent jer je ABBA 1974. na Evroviziju kao dirigenta povela Napoleona.

Teri Vogan: "The song is called...oh, it's Napoleon! Napoleon. No wonder that song is called Waterloo. This is Swen Olaf-Walldoff...Waiting for Waterloo by ABBA for Sweden. Watch this one." (0:40 - 0:58)



Šalim se. Išao je dirigent i nakon toga jer je Napoleon ionako izgubio u bici kod Vaterloa.
tyson tyson 20:46 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

2003 - Sertab Erener (Turska)
2004 - Ruslana (Ukrajina)
2005 - Elena Paparizu (Grčka)
2006 - Lordi (Finska)
2007 - Marija Šerifović (Srbija)
2008 - Dima Bilan (Rusija)
2009 - Ribak (Norveška)

Da, ima tu pesmica koje su i danas pevljive.

Samo da primetim da te godine od one Elene Paparizu nije moglo da se živi na moru...


aureus aureus 21:13 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

tyson
2003 - Sertab Erener (Turska)
2004 - Ruslana (Ukrajina)
2005 - Elena Paparizu (Grčka)
2006 - Lordi (Finska)
2007 - Marija Šerifović (Srbija)
2008 - Dima Bilan (Rusija)
2009 - Ribak (Norveška)

Da, ima tu pesmica koje su i danas pevljive.

Samo da primetim da te godine od one Elene Paparizu nije moglo da se živi na moru...

Па убола је. Пјесма те "купи" у првих пет секунди.
Свјетски хит, а има оно нешто грчко у себи. Елена је била чланица групе која је 2001. избацила хит "Опа, опа". Ни од њега није могло да се живи.
Сертаб Еренер је такође била добра. У њеној музици је било "оног нечег турског", а она је исто добро пјевала. Касније сам прочитао да се бавила и оперским пјевањем. Супер је, међутим, што није пјевала као оперска пјевачица већ као етно-поп пјевачица.
И Руслана је била добра.

Кад смо код ње...тражио сам по интернету текстове о томе да ли је "Wild Dance" плагијат и - нисам ништа нашао. Што је чудно. Кад сам гледао један украјински филм, препознао сам у њему увод у Русланину пјесму. То не би било толико чудно да филм није из 1965. и да није прилично познат. Филм се зове "Shadows of Forgotten Ancestors", и топло га препоручујем свима. Допала ми се тема, музика и боје.
Bili Piton Bili Piton 21:21 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Meni je Sertab bila grozna, Paparizla nešto manje, Ruslana - tjah.

Ja sam od onih kojima se uvek dopadnu tako neki autsajderi, pesme koje niko ne voli ili, češće, ne kapira.

Npr Poljska 1995 - ludilo od pesme. Etno džez, tako bogat, tako interesantan, tako znalački napisan, tako dirljiv.



aureus aureus 21:41 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Bili Piton

Npr Poljska 1995 - ludilo od pesme. Etno džez, tako bogat, tako interesantan, tako znalački napisan, tako dirljiv.

1995. je побиједила Норвешка са једном од најчуднијих побједничких пјесама у историји Евровизије.
Пјесма се зове "Nocturne" и практично је инструментал. Задовољен је минимум од 25 ријечи.

Идуће године су побиједили Ирци и пјесма "The Voice" коју су касније сасвим лијепо обрадиле женице из групе "Celtic Woman". Те двије године су биле добре током деведесетих.
zilikaka zilikaka 21:54 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Npr Poljska 1995 - ludilo od pesme

1995. je побиједила Норвешка са једном од најчуднијих побједничких пјесама у историји Евровизије.


Momci, svaka vama čast na temeljnosti.
Ja rekoh da sam svih ovih godina slabo pratila Eurosong pa slabo mogu da učestvujem u dikusiji. Doduše, sećam se tih Ruslana i sličnih, od kojih stvarno leti nisi mogao da opstaneš.
Tačno da čovek pomisli da iza svega stoji turistički lobi.
aureus aureus 22:10 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Momci, svaka vama čast na temeljnosti.

Hvala, hvala.
zilikaka
Ja rekoh da sam svih ovih godina slabo pratila Eurosong pa slabo mogu da učestvujem u dikusiji.

Ti onda da napraviš kolače.
zilikaka zilikaka 22:41 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Ti onda da napraviš kolače

Pa dobro, izvolte onda



Slobodno se poslužite, sve to mene košta.
aureus aureus 22:46 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka
Ti onda da napraviš kolače

Pa dobro, izvolte onda
Slobodno se poslužite, sve to mene košta.

Štrudle s orasima i malo čokolade?
Nije beg cicija!

Odoh da pristavim kafu!
zilikaka zilikaka 22:52 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

Štrudle s orasima i malo čokolade?
Nije beg cicija!


Pa to kod nas tako...

P.S. Neću baljda od sramote da iznosim čizkejk.
aureus aureus 22:57 14.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

zilikaka

Pa to kod nas tako...

Ne drema vredna Zili, ne sluša prve petle, brža je od raketle.

U pravi momenat dođoše štrudle.
Već sat i frtalj kako ništa nismo jeli...
aureus aureus 02:09 15.05.2018

Re: da ne kvarim drugde

mirelarado
autor i izvođač pesme Insieme/Unite, unite, Europe, Toto Kutunjo!

Apsolutno zasluženo pobijedio un italiano vero.

Ali ne zaboravimo da je i Francuska poslala opaku pjesmu koja je završila na drugom mjestu.

LINK: White and Black Blues - Joëlle Ursull.

zilikaka zilikaka 22:09 12.05.2018

Prvi utisci

Apsolutni hit su visine. Nekoliko muških kojie su mogli sačekati da izmutiraju a naročito ona Estonka ili čija beše.
Ne znam otkud im ta ideja da to pošalju.
Ono, svaka čast za kolorature al baš je promašila priču.
Moje prognoze su da će pobednik biti jedan od:
-Albanija
-Australija
-Kipar
-Izrael
možda Italija al teže.
Eto, da vidim da li bi se oparila u kladionici
Bili Piton Bili Piton 22:22 12.05.2018

Re: Prvi utisci

Ja sam se smorio za medalju. Čak i zadremao, kad Madjari stadoše da se nadurlavaju.

Baš mi je skroz svejedno šta će biti, a najverovatnije će ajeajeaje Kipranka da nosi kući pobedu.
zilikaka zilikaka 22:32 12.05.2018

Re: Prvi utisci

Ja sam se smorio za medalju.

Istina. Zaista ne pamtim kad sam ovo celo gledala. Pazi kad sam večeras prvi put pustila da čujem lanjskog pobednika. Toliko nisam u toku.
Ove što sam nabrojala imaju i pristojnu pesmu i možda onu drugu karakteristiku da bi negde trebali da se uskoro nadju medju pobednicima.
Možda i prespavam glasanje. I tako nisam dinara uplatila.
narcis narcis 22:34 12.05.2018

Re: Prvi utisci

ajeajeaje Kipranka

uopšte je nisam registrovao.
a holanđani zastupali amerikance :), budale
englezi idalje ne umeju da napišu pesmu za žurku. ostali, pih, ko i do sd .
jedino što mi se sviđa je to što su pozornica i efekti bili neopterećujući, pristojno i lepo organizovan vizuelni izgled bine.
zilikaka zilikaka 22:46 12.05.2018

Re: Prvi utisci

ajeajeaje Kipranka

uopšte je nisam registrovao.

A kažu da je favorit.
Mada, ume to još kako da iznenadi.
aureus aureus 22:48 12.05.2018

Re: Prvi utisci

Bili Piton
Ja sam se smorio za medalju. Čak i zadremao, kad Madjari stadoše da se nadurlavaju.

E to je bio momenat!
Bili Piton Bili Piton 00:23 13.05.2018

Re: Prvi utisci

Poslednji utisak je taj da pernata živina treba da tuži Izraelku zbog grube povrede autorskih prava.

Dugo nije bilo ovako flat sve zajedno
aureus aureus 00:28 13.05.2018

Re: Prvi utisci

zilikaka
.
Moje prognoze su da će pobednik biti jedan od:
-Albanija
-Australija
-Kipar
-Izrael
možda Italija al teže.
Eto, da vidim da li bi se oparila u kladionici

I bi Izrael.

Ovo je nešto što je Bojana Stamenov pokušala da uradi ali bezuspješno.

Meni je malo naporna ta pjesma od Izraela.

aureus
Zato su tu energični bubnjar, sijedi starac sa frulom i grmalj od pjevača.
I tri simpatične dodolke.
Valjda upali.

Nije upalilo.
19. mjesto. Očigledno se publika zasitila ovih ovdašnjih etno-fazona, čak se ni Slovenija, Hrvatska i Austrija više ne pale na to. Nije bilo bodova.

Ali zato kad je pred kraj brojanja glasova, kad je bilo najneizvjesnije, u program se uključila Crna Gora i dala 12 bodova Srbiji, u dvorani se prolomilo gromoglasno negodovanje i vrlo snažno "uuuuuuuuuu".
Šta to Evropa ima protiv Crne Gore?
Što su takvi?
Bili Piton Bili Piton 00:30 13.05.2018

Re: Prvi utisci

Slično UUUUU se godinama čulo kad god bi Grčka dala 12 Kipru i obratno. Na njih su već oguglali, ovo je valjda novi pet-hate.

Mnogo je naporna ta izraelska, baš hevi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana